[xbox] Xbox media center - Deel VI Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 27.941 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnob
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 14:10:
nieuwe versie OMplayer
nu met downloadfunctie :)

lees readme voor de features
http://test.familie-gerbers.nl/OMPlayer.zip
Ik snap het eigenlijke doel niet helemaal. readme gelezen, is het een streaming client zonder server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

arnob schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 16:59:
[...]
Ik snap het eigenlijke doel niet helemaal. readme gelezen, is het een streaming client zonder server?
Online MP3 speler, hij streamt vanaf internet ,niet vanaf je computer
Fire69 schreef op maandag 11 december 2006 @ 10:51:
Yep, en in de nfo staat dat de vorige niet echt schitterend was, maw allemaal updaten dus :P
Ik heb de nieuwe versie van t3ch geinstalleerd, werkt veel beter alleen 1 probleempje. Als ik een muziek cd van m'n harde schijf afspeel staat die automatisch in random functie en dit kan ik niet uitzetten, althans ik kan het niet vinden. Iemand een idee?

edit: Laat maar, shuffle stond in m'n playlist terwijl ik die nooit gebruik

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2006 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

arnob schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 16:59:
[...]

een bepaalde site ( radioblogclub.com ) biedt je de mogelijkheid om een soort van online radio op je site te zetten. Als tegenprestatie indexeren ze die mp3's en maken ze afspeelbaar van hun website.
Je kan gewoon een artiest intikken en er komen een aantal nummers uit met hun lokaties op het internet. ik sloop de mp3 link uit hun website en laat xbmc de file streamen of downloaden

geluidskwaliteit is soms slecht maar soms ook erg goed en je hebt het voordeel dat je per nummer kan zoeken en niet gewoon radio luistert

beetje duidelijk? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
En wat vind je dan het voordeel ten opzichte van het streamen van je eigen collectie vanaf je PC? Het klinkt mij als een hoop werk in de oren, terwijl je niet precies weet wat je ervoor terug gaat krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ten eerste heb je geen eigen pc nodig
en als je ff dat ene nummer wilt horen dat niet op je pc staat tik je dat in en stream/download je het
je kan het ook gebruiken als veredelde limewire

ik vind het zelf iig handig en heb daarom het script gemaakt
ik heb het gepost omdat mss andere mensen het ook handig vinden
als je het niet handig vind gebruik je het toch gewoon niet? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:54
Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 20:59:
Uuhh... blijven posten, die tjak! Super-script!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:42

Harrie

NederVlaming

Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 20:59:
Ik heb het net ook even geprobeerd, en het werkt verrassend goed. Ik zag dat het ook al erg vaak gedownload is van xbmcscripts. Ik dacht zal eens kijken of er nog gebruik gemaakt wordt van het uitzending gemist script, maar ik zag het er niet meer opstaan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-09 22:27
Harrie schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 22:06:
[...]

Ik heb het net ook even geprobeerd, en het werkt verrassend goed. Ik zag dat het ook al erg vaak gedownload is van xbmcscripts. Ik dacht zal eens kijken of er nog gebruik gemaakt wordt van het uitzending gemist script, maar ik zag het er niet meer opstaan :?
Beter kijken?
29-10-2006 v1.2 Cookie handling added, streams working again.

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:22
HTTP server script is een van mijn favorieten.
Erg handig voor wie z'n xbox als fileserver gebruikt.

Ik ftp m'n bestanden naar m'n xbox, en download ze via de browser, wat vaak ook sneller gaat dan dat ik het via ftp weer download.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie
  • Laatst online: 21:42

Harrie

NederVlaming

DeOS schreef op woensdag 13 december 2006 @ 07:43:
[...]

Beter kijken?
29-10-2006 v1.2 Cookie handling added, streams working again.
Ja, alleen is dit een andere dan ik bedoelde. Dat is de versie van bakman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
  • Laatst online: 16-09 22:27
Harrie schreef op woensdag 13 december 2006 @ 09:31:
[...]
Ja, alleen is dit een andere dan ik bedoelde. Dat is de versie van bakman.
Ach so.... ;) ....misschien voldeed het niet aan de nieuwe guidelines en is hij daarom verwijderd? Of misschien heeft de geupdate versie van bakman de versie van harrie vervangen aangezien het bijna dezelfde naam heeft (afgezien van de spatie).

[ Voor 16% gewijzigd door DeOS op 13-12-2006 10:27 ]

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Laatst online: 16-09 10:22

seninha

god's right foot

Zoals hierboven een paar mensen al aangaven heb ik het probleem dat ik niet bij mn shares kan komen :?
Vanmorgen nog zonder probleem ingelogd in mn server. Maar net wou ik een film starten en krijg ik de melding : Gedeeld op afstand: Kan werkgroup niet vinden :? :?

Ik heb mn server al meerdere keren opgestart , net zoals mn router zonder succes.
Ik kan wel FTPén vanaf de server naar de Xbox.

Server draait op XP, dus dat zit goed. Wel vaag dat het eerst wel werkte en opeens niet meer, terwijl er niets vervanderd is

Ik heb ook mn gedeelde mappen verwijder , PC een her-start gegeven , en alles opnieuw gedeeld. Maar dat gaf geen succes.

Vind het trouwens raar dat de Xbox dus geen een PC zit :?

Xbox is trouwens wel goed aangesloten want ik kan er gewoon het net op (om bv stream te bekijken)

[ Voor 21% gewijzigd door seninha op 20-12-2006 14:41 ]

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Verander eens de share naar SMB://PCNAAM/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha

seninha

god's right foot

Hoe doe ik dat en waar???

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Je gaat bijvoorbeeld naar Films en gaat dan op de button staan die het normaliter zou doen, dan druk je op start / select / wit / zwart (het is maar net welke werkt) en dan krijg je een pop-upmenu te zien, waarmee je je shares kunt bewerken.

• Xe0n
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-09 23:38

Xe0n

^ Me

Ik ga zo op vakantie en neem mijn xbox met xbmc mee.

Ik heb er een 120 gig harddisk in gedaan en die helemaal gevult met games en movies. Tsjaa fileserver meenemen op vakantie gaat zo moeilijk.

Alleen als ik mijn xbox opstart en dan bij xbmc naar movies gaat kan die de films niet vinden. Ik heb xbmc 2.01. vroeger zag je gewoon schijf C E F staan, maar nu niet meer. Heb ik de films verkeerd opgeload?

...

• Kaspers
Die shares kun je gewoon bewerken / toevoegen, en anders ff via de corresponderende XML, of gewoon de films launchen via file manager (is een tijdelijke oplossing natuurlijk).

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:03
In de topicstart staat dat je content van je pc kan afspelen. Werkt ook prima hier, maar dat bestand heet in de nieuwere versie van XBMC toch sources.xml?

• Kaspers
Klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-09 12:03
Xe0n schreef op donderdag 21 december 2006 @ 19:51:
Ik ga zo op vakantie en neem mijn xbox met xbmc mee.

Ik heb er een 120 gig harddisk in gedaan en die helemaal gevult met games en movies. Tsjaa fileserver meenemen op vakantie gaat zo moeilijk.

Alleen als ik mijn xbox opstart en dan bij xbmc naar movies gaat kan die de films niet vinden. Ik heb xbmc 2.01. vroeger zag je gewoon schijf C E F staan, maar nu niet meer. Heb ik de films verkeerd opgeload?
Hmz, je kan proberen via de standaard file explorer. Die staat ergens links onderin in het hoofdmenu dacht ik. Is zowiezo wel handig soms om wat mee te exploreren. (uiteraard is dit een tijdelijke noodoplossing voor je vakantie, het echte probleem zou ik niet weten)
Wel geprobeerd op back te drukken (met je ab) zodra je in de movies map zit?

edit: zie nu idd dat het al gepost is.. mijn excuses. (twas bijna weekend)

[ Voor 4% gewijzigd door warcow op 22-12-2006 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Dat had ik toch ook al gezegd ? :?

En volgens mij is hij al op vakantie :P,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiefty14
  • Laatst online: 20:03
warcow schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 00:42:
[...]

Hmz, je kan proberen via de standaard file explorer. Die staat ergens links onderin in het hoofdmenu dacht ik. Is zowiezo wel handig soms om wat mee te exploreren. (uiteraard is dit een tijdelijke noodoplossing voor je vakantie, het echte probleem zou ik niet weten)
Wel geprobeerd op back te drukken (met je ab) zodra je in de movies map zit?
Dit heb ik ook gehad, bij mij lag het aan de mapnaam ipv videos stond er video, dan kun je ze via xbmc in het 'video menu' niet zien. ik heb gewoon via ftp, video in videos veranderd en toen kon ik hem wel zien in xbmc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
En die verwijzing stond dus gewoon verkeerd aangegeven in sources.xml.
Ik denk dat je die beter kunt bewerken, aangezien je er ander afhankelijk van wordt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot87
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:13
Ligt het aan mij of is het een beetje stil rondom Xbox Media Center? :P

Quatt Duo | Marstek 5.12kwh - V151 - HWP1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Hoezo ?
Er komen steeds meer features bij hoor, bugs worden nog steeds serieus genomen.

Een dash waarbij het erg stil is geworden, is UIX V2, erg jammer, aangezien dat een erg leuke dash, met features zoals xbox neighborhood connectivity, was geworden bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha

seninha

god's right foot

Nou, ik heb eindlelijk mn shares weer aan de praat.
Niet zoals ik hiervoor deed (via WORKGROUP (SMB) Network ) , maar heb nu mn Server toegevoegd aan de lijst tussen de SMB , FTP, enz.
Dit heb ik gedaan door bv op SMB te gaan staan dan witte knop op de controler drukken . daar heb je dus een functie om iets toe te voegen.
Op dit moment kan ik niet kijken wat precies, en aangezien ik het niet uit mn hoofd ken zal ik hier niet verder op ingaan.
Het gaat uiteindelijk om dat ik weer kan streamen. _/-\o_

Heb nog wel een ander vraag, over hardware. Op dit moment maak ik gebruik van een no-name afstandsbediening.
Afbeeldingslocatie: http://www.kanection.co.uk/shopimages/products/normal/xbox_remote.jpg

Nu is het zo dat in de laatste XMBC versie een keymap bij zit om een Windows Media Center remote te gebruiken >:)
Mijn vraag is dan, kan deze remote werken met de ontvanger die je normaal in je Xbox doet :?

Als dat het geval is, waar moet ik de nieuwe keymap bestandje plaatsen???

Ik word namelijk gek van de remote die ik nu heb. De rubbere knoppen werken nou niet echt sne, moet vaak te hard drukken en moet ook echt op de xbox richten wil er iets gebeuren.
Daarom lijkt me zo een WMC remote wat beter. (van wat ik gezien heb zijn deze van beter kwaliteit

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Nu online
seninha schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 20:35:
[...]
Heb nog wel een ander vraag, over hardware. Op dit moment maak ik gebruik van een no-name afstandsbediening.
[afbeelding]
[...]
Da's de standaard MS remote ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
seninha schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 20:35:
Mijn vraag is dan, kan deze remote werken met de ontvanger die je normaal in je Xbox doet :?
Volgens mij zit daar een apparte dongle bij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha

seninha

god's right foot

Fire69 schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 20:38:
[...]

Da's de standaard MS remote ;)
Kan je verzekern dat de gene die ik heb geen originele Xbox remote is ;)
Was net ff via google aan het zoeken maar kon geen een vinden die voor de oude vertrouwde Xbox is, die ook als een echte remote uitziet

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikweetniks
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-04-2022
Kaspers schreef op woensdag 13 december 2006 @ 08:09:

Ik ftp m'n bestanden naar m'n xbox, en download ze via de browser, wat vaak ook sneller gaat dan dat ik het via ftp weer download.
Waar kan ik dat downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikweetniks
Kaspers schreef op woensdag 13 december 2006 @ 08:09:

Sorry maar hoe doe ik dat met die shadowserver.conf je moet daar de ip van de xbox invullen ,
als ik em open om te editen staat dit er standaard in,

[HTTP]
wwwroot = 'C:\'
port = 8000

Waar vul ik de ipadres van de xbox in?
zijn er nog dingen die er bij moeten?
Kun je jouw shadowserver.conf hier posten?

BVD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Tuurlijk:

[HTTP]
wwwroot = 'F:\'
port = 8000
Bereiken kan via XBMC Web Server ip met :8000 erachter in de browser te pleuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Ik heb een ideetje voor XBMC. Ik zoek namelijk een soort van 'open haard'-screensaver. Zijn deze beschikbaar? Lijkt me wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:45
smeerbartje schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 13:01:
Ik heb een ideetje voor XBMC. Ik zoek namelijk een soort van 'open haard'-screensaver. Zijn deze beschikbaar? Lijkt me wel leuk.
openhaard.avi downloaden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikweetniks
Kaspers schreef op maandag 25 december 2006 @ 20:54:
Tuurlijk:

[HTTP]
wwwroot = 'F:\'
port = 8000
Bereiken kan via XBMC Web Server ip met :8000 erachter in de browser te pleuren.
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Bever schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 13:14:
[...]

openhaard.avi downloaden ;)
Dat is dus een beetje het probleem. Ik heb wel een avi van zo'n vuurtje, maar ik zie nergens een optie om deze als 'screensaver' af te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:07
enig idee of de ontwikkeling van xbmc ook zal worden voortgezet zodra de xbox 360 ' echt' gehackt is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
smeerbartje schreef op woensdag 27 december 2006 @ 12:06:
Dat is dus een beetje het probleem. Ik heb wel een avi van zo'n vuurtje, maar ik zie nergens een optie om deze als 'screensaver' af te spelen.
En die optie is er dus niet..
DarkShadow schreef op woensdag 27 december 2006 @ 13:33:
enig idee of de ontwikkeling van xbmc ook zal worden voortgezet zodra de xbox 360 ' echt' gehackt is?
Als hij homebrew gaat draaien zeker, maar niet in XBMC vorm, hij zal zeker weer vanaf scratch gebuild moeten worden he..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Zojuist de SVN 2006-12-25 rev7428-T3CH-versie van XBMC erop gezet en ik moet zeggen dat het vlekkeloos werkt! Wat een verbetering! Nieuwe features en alles werkt gewoon net iets sneller. Ik heb echter 1 vraagje. Ik wil standaard, OVERAL waar ik kijk de 'list'-view hebben. Kan ik dit ergens globaal instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

DarkShadow schreef op woensdag 27 december 2006 @ 13:33:
Waarom niet?

En voorlopig is het nog LANG niet zo ver dus daar zou ik me nog niet zo druk over maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

smeerbartje schreef op woensdag 27 december 2006 @ 17:42:
Zojuist de SVN 2006-12-25 rev7428-T3CH-versie van XBMC erop gezet en ik moet zeggen dat het vlekkeloos werkt! Wat een verbetering! Nieuwe features en alles werkt gewoon net iets sneller. Ik heb echter 1 vraagje. Ik wil standaard, OVERAL waar ik kijk de 'list'-view hebben. Kan ik dit ergens globaal instellen?
Waar heb je die vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Dat mag toch niet besproken worden hier? Mail me anders even.

[ Voor 7% gewijzigd door smeerbartje op 27-12-2006 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Nu online
Daar waar je alle andere versies ook vandaan haalde? :?

Ik heb er eergisteren de 12-17 opgezet. Mij vorige versie was van ergens in October. Man, wat een veranderingen weer in 2 maand tijd! _o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekiller2k6
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:02
Fire69 schreef op woensdag 27 december 2006 @ 20:54:
Daar waar je alle andere versies ook vandaan haalde? :?

Ik heb er eergisteren de 12-17 opgezet. Mij vorige versie was van ergens in October. Man, wat een veranderingen weer in 2 maand tijd! _o_
ghehe nu voel ik me zedelijk verplicht om ook te upgraden ^^

is zien wat het brengt

MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Nu online
Ik moet wel één ding bekennen, sinds ze met die userdata-folder gekomen zijn, ben ik niet meer zo'n gelukkig mens. :/
Vroeger met de xboxmediacenter.xml stond alles netjes op 1 plaats, nu moet je overal maar wat gaan bijeen rapen, en bij een upgrade vergeet je zo al gauw bestandje op kant te zetten :(

• smeerbartje
Fire69 schreef op woensdag 27 december 2006 @ 22:09:
Ik moet wel één ding bekennen, sinds ze met die userdata-folder gekomen zijn, ben ik niet meer zo'n gelukkig mens. :/
Vroeger met de xboxmediacenter.xml stond alles netjes op 1 plaats, nu moet je overal maar wat gaan bijeen rapen, en bij een upgrade vergeet je zo al gauw bestandje op kant te zetten :(
Hoezo? Je hebt nu juist alles netjes in 1 directory, toch?

• Fire69
  • Nu online
Ja, da's juist, maar waarom in meerdere files, als het perfect ging in 1 file ook?
Ik vind ook dat je op een gemakkelijkere manier zou moeten kunnen aangeven wat waar staat. Zoals je scripts en zo. Nu staat (bij mij) alles onder de folder E:\Apss\XBMC, dus moet je telkens opletten dat je niks kwijt bent bij een update.
Ik zou die dingen graag in een andere folder zien, bvb E:\Apps\XBMC-stuff of zo, zodat je de andere folder met een gerust hart kan leegmaken...

• -Skyhawk-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Fire69 schreef op woensdag 27 december 2006 @ 22:09:
whehe ik dacht eerst ook van dan let je toch wat beter op. Vervolgens ben ik ook even een update aan het uitvoeren van XBMC en ja hoor. :') ;( Ik kopieerde het bestand nu zelf ook over. /stuppid +1 :P

Gebeurt me niet de 2e keer. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Fire69 schreef op donderdag 28 december 2006 @ 09:42:
Ja, da's juist, maar waarom in meerdere files, als het perfect ging in 1 file ook?
Ik vind ook dat je op een gemakkelijkere manier zou moeten kunnen aangeven wat waar staat. Zoals je scripts en zo. Nu staat (bij mij) alles onder de folder E:\Apss\XBMC, dus moet je telkens opletten dat je niks kwijt bent bij een update.
Ik zou die dingen graag in een andere folder zien, bvb E:\Apps\XBMC-stuff of zo, zodat je de andere folder met een gerust hart kan leegmaken...
mwa, et is ff wennen, maar je kunt de UserData folder gewoon laten staan met een update, en die uit de rar niet mee-ftpen

voorheen sleutelde ze aardig aan de xml file dus kon vaak zat weer van voorafaan beginnen de xml te editten. Hopelijk doen ze dat nu niet zo vaak met de userdata folder, dan is het idd iets meer werk om alles te editten.

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Nu online
Zolang de rest maar verbeterd, kan ik er nog mee leven :)
Trouwens, die 17-12-versie is nu op 3 dagen al 4 keer vastgelopen. :(
Met de 25-12 nog geen problemen gezien? Anders maar effe upgraden weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Fire69 schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 08:58:
Zolang de rest maar verbeterd, kan ik er nog mee leven :)
Trouwens, die 17-12-versie is nu op 3 dagen al 4 keer vastgelopen. :(
Met de 25-12 nog geen problemen gezien? Anders maar effe upgraden weer...
Hier met de 25-12 versie (nog) geen problemen gehad 17-12 versie heb ik niet gebruikt

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Nu online
Daarnet de 25-12 erop gezet, 45min gestreamed van HKRadio, ding loopt weer vast! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Fire69 schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 23:39:
Daarnet de 25-12 erop gezet, 45min gestreamed van HKRadio, ding loopt weer vast! :(
Hier draait ie voluit... de hele dag. Geen last.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampre
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-08 12:01
Ik heb vandaag eindelijk ook een hd av pack aangeschaft. Moet zeggen dat het er voortreffelijk uitziet. Alleen een ding vind ik vreemd, de meeste avi files worden zonder problemen afgespeeld, alleen een paar helemaal niet. Nu heb ik inmiddels ontdekt dat het ligt aan of je hoge pixelshading of lage pixelshading aan hebt staan in het film settings menu. Verder staat alles op automatisch. Iemand ook al soortgelijk probleem gehad? bug in the program?

http://specs.tweak.to/6635

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jk_W
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Jk_W

I Think...

Fire69 schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 23:39:
Kan het geen ander probleem zijn? Heb je je xbox verplaatst waardoor hij zijn warmte niet meer kwijt kan ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Nu online
Jk_W schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 20:19:
[...]

Kan het geen ander probleem zijn? Heb je je xbox verplaatst waardoor hij zijn warmte niet meer kwijt kan ofzo?
Nope, staat al jaren op de zelfde plaats.
Maar ik heb hem nu vandaag een dvd of 2 laten afspelen, zonder problemen.

Het gebeurd enkel als ik aan het streamen ben, en ik denk dat het door de milkdrop komt die ik als visualisatie gebruik. Ik gebruik die niet fullscreen, maar in de homewindow. Daar kun je die aan of uit zetten, door op Menu te drukken als er muziek speelt. Als die niet aanstond, ging hij wel langer dan 45min door. :?
Morgen even verder testen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis808
  • Laatst online: 04-08 14:01
Ook maar even de kerstupdate gedaan, moest idd opletten wat wel en wat niet overschreven moest worden (USERDATA). Merk op zich niet erg veel verschil (veel scrollbars erbij) en bepaalde scripts brengen het systeem toch op de knieen, maar dat zal dan wel aan de scripts liggen :)

Wat ik wel jammer vind is dat het Apple Movie Trailer script lang niet meer zo gebruiksvriendelijk is als dat het ooit was. Ik weet dat dat ook te maken heeft met een update op de Aplle site, maar voorheen kon je ook allerlei hele oude trailers vinden, en duurde het updaten niet zo lang.
In de laatste versie (die bij de 25-12 build zit) wordt zelf iedere titel afzonderlijk gecached! Bladert niet bepaald lekker :(

Welk script gebruiken jullie trouwens om het NOS journaal te kijken? Dit was een van de meest gebruikte features van XBMC voor mij totdat bepaalde scripts niet meer werkten. Ik gebruik nu het Uitzending Gemist script van XBMC scripts, maar daar wordt het 20:00 journaal nergens in vermeld.

"The things you own end up owning you." - C. Palahniuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampre
Hebben meer mensen problemen met een hd component kabel en uitzendinggemist? De weergave van het script is helemaal verknald, script staat nu rechtsboven in de hoek..
Moet ik soms ergens nog instellingen veranderen om alles goed te kunnen weergeven op component?
De settings zijn nu: Best beschikbaar, lage pixelshading. Tevens geswitched naar ntsc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Nu online
Zou het niet zo zijn dat het script niet werkt met relatieve coordinaten, en dus alles verkeerd komt te staan omdat je niet de standaard PAL-resolutie gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poplitius
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18:58
Hier ook 'n 'storing' in XBMC. Ik had al meer dan een jaar dezelfde versie geïnstalleerd staan, die zonder problemen werkte. Laatst een keer een spelletje gespeeld (bleek er ook nog mee te kunnen) waarbij hij met veel herrie vastliep (hevig gebrom, snel uitgedrukt).

Kort hierna tijdens het afspelen van mp3 hetvolgende: tijdens het afspelen reageert het ding niet meer op afstandsbediening of controler, net zolang totdat het hele album uitgespeeld is. Goeie aanleiding om een nieuwe versie te installeren (versie 2.0.1 XBMC-2006-11-29-BLINGBLING).

Alles leek opgelost, maar nu zijn er problemen met rewind/fastforward in filmbestanden en tevens blijft het voortgangsbalkje rechtsboven continu in beeld staan. Dat laatste was ook al het geval vóór die update.

Kan zoiets ook in de hardware zitten, dat er tijdens die 'brommende vastloper' iets naar de filistijnen is gegaan?

Edit: die 25 decemberversie lijkt deze problemen te hebben opgelost. Kon me niet voorstellen dat zo'n lage build zo iets basaals als muziek of video afspelen niet zou kunnen.

[ Voor 9% gewijzigd door Poplitius op 31-12-2006 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampre
Hmm dat zou kunnen, damm dan heb je eindelijk mooie kwaliteit en dan werkt het beste script niet. Misschien simpel op te lossen door de scriptbouwers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Nu online
Poplitius schreef op zondag 31 december 2006 @ 13:32:
Hier ook 'n 'storing' in XBMC. Ik had al meer dan een jaar dezelfde versie geïnstalleerd staan, die zonder problemen werkte. Laatst een keer een spelletje gespeeld (bleek er ook nog mee te kunnen) waarbij hij met veel herrie vastliep (hevig gebrom, snel uitgedrukt).

Kort hierna tijdens het afspelen van mp3 hetvolgende: tijdens het afspelen reageert het ding niet meer op afstandsbediening of controler, net zolang totdat het hele album uitgespeeld is. Goeie aanleiding om een nieuwe versie te installeren (versie 2.0.1 XBMC-2006-11-29-BLINGBLING).

Alles leek opgelost, maar nu zijn er problemen met rewind/fastforward in filmbestanden en tevens blijft het voortgangsbalkje rechtsboven continu in beeld staan. Dat laatste was ook al het geval vóór die update.

Kan zoiets ook in de hardware zitten, dat er tijdens die 'brommende vastloper' iets naar de filistijnen is gegaan?

Edit: die 25 decemberversie lijkt deze problemen te hebben opgelost. Kon me niet voorstellen dat zo'n lage build zo iets basaals als muziek of video afspelen niet zou kunnen.
Het ging niet meer nadat je een spel hebt gespeeld? Laat je de controller aangesloten? Ik heb het ook eens voorgehad dat de kabel van de controller (die ik rond de controller rol als hij niet gebruikt word) een thumbstick opzij duwde, waardoor de FF/RW niet meer reageerde. :)
Stampre schreef op zondag 31 december 2006 @ 14:13:
Hmm dat zou kunnen, damm dan heb je eindelijk mooie kwaliteit en dan werkt het beste script niet. Misschien simpel op te lossen door de scriptbouwers?
Geen idee, zal één van de script-schrijvers hier (Bakman en zo) je wel kunnen zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:16
Van het weekend een nieuwe versie op mijn xbox proberen te zetten, jammer genoeg mislukt.

Ik had een ftp verbinding gemaakt en wou mijn map c:\xbmc verwijderen. Dit lukte niet in zijn geheel en daarvoor ging de xbox uit. Echter normaal als ik wat fout deed bij update kwam ik in een menu waarbij ik nog wel een ftp verbinding kon maken en zodoende de software er op kon zetten.

Echter dit is niet meer het geval, ik krijg een opstartscherm (Evo X) en daarna een zwart scherm. Kan ook geen verbinding met de ftp server meer maken (vast ip adres etc).

Kan iemand mij helpen !? Ik kan nog wel gewoon spelletjes spelen (cd er in en gaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maeslant schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 16:26:
Van het weekend een nieuwe versie op mijn xbox proberen te zetten, jammer genoeg mislukt.

Ik had een ftp verbinding gemaakt en wou mijn map c:\xbmc verwijderen. Dit lukte niet in zijn geheel en daarvoor ging de xbox uit. Echter normaal als ik wat fout deed bij update kwam ik in een menu waarbij ik nog wel een ftp verbinding kon maken en zodoende de software er op kon zetten.

Echter dit is niet meer het geval, ik krijg een opstartscherm (Evo X) en daarna een zwart scherm. Kan ook geen verbinding met de ftp server meer maken (vast ip adres etc).

Kan iemand mij helpen !? Ik kan nog wel gewoon spelletjes spelen (cd er in en gaan)
Even slayer cd erin, en dan ftp'en :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Ik geef XBMC op, gebruikte het eerst veel voor films en muziek, maar ik gebruik m'n xbox nu alleen nog maar als FTP server, en bestanden groter dan 4GB naar de xbox ftp'en is vaak een probleem, dan stopt de upload vaak, en moet ik het bestand er in gedeelten heen sturen.

UnleashX weigert geen grote bestanden, en die gebruik ik dan ook liever als main dash.
Hopelijk gaan ze filezilla in de toekomst vervangen door een simpele, maar betere server...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeIT
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-09 21:49

CodeIT

Code IT

Kaspers schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 18:04:
Ik geef XBMC op, gebruikte het eerst veel voor films en muziek, maar ik gebruik m'n xbox nu alleen nog maar als FTP server, en bestanden groter dan 4GB naar de xbox ftp'en is vaak een probleem, dan stopt de upload vaak, en moet ik het bestand er in gedeelten heen sturen.

UnleashX weigert geen grote bestanden, en die gebruik ik dan ook liever als main dash.
Hopelijk gaan ze filezilla in de toekomst vervangen door een simpele, maar betere server...
Dat kunnen ze niet echt oplossen met een andere server. De 4GB grootte ligt namelijk aan het gebruikte filesystem (FatX)
XBMC FAQ @ Oct 18 2006, 05:00 PM) :

The Xbox built-in harddrive is formated in FATX which has a 4GB file-size limitation, and only supports file/folder-names up to 42 characters, a maximum of 255 in total file-structure character-deept and a maximum number of 4096 files/folders in a single subfolder, plus in the root of each partition the maximum number of files/folders is 256. FATX does not either support all ACSII characters in file/folder names (like for example < > = ? : ; " * + , / \ | ¤ &).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Grappig, dan omzeilt UnleashX die beperking dus..

(zal het voor de zekerheid nog eens testen)

maar ik moet zeggen dat xmbc vaak ook al stopt bij bestanden als 2GB bijvoorbeeld..
tot 500MB ging het meestal goed..

Ook de snelheid is met XBMC niet echt lekker,, 8MB/s i.t.t 12MB/s met Unleashx..

[ Voor 51% gewijzigd door Kaspers op 03-01-2007 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Nu online
Vraag me ook af hoe UnleashX dat klaar krijgt, want groter dan 4gig zou echt niet mogen/kunnen werken? :?

@Maeslant: XBMC eerst verwijderen en dan rebooten was ook niet echt slim hé. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Laatst online: 02-08 20:54
Maeslant schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 16:26:

Beetje overbodig, reactie van KzmZ niet gelezen....

Boot-cd gebruiken, ftp-verbinding maken en XBMC terugzetten. Het is altijd makkelijk om zo'n boot-cd bij de hand te hebben. Maak zelf ook wel eens een foutje met het renamen van verschillende bestanden, gevolg is dan ook dat de XBox niet verder komt dan een zwart scherm. Met de boot-cd kan ik dan gewoon opstarten en weer ftp'en om de foutjes te herstellen.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hplos.nl
  • Laatst online: 30-08 22:02

hplos.nl

Zo doet men dat

Hallo allemaal,

Aangezien niemand reageerd om mijn vorige vraag ga ik er maar vanuit dat ik beter mijn mce remote kan verkopen en er een xbox remote voor kan halen.....

Wel heb ik ergens gelezen dat je gemakkelijk een coax output voor je audio kan maken. Echter kan ik dat artikel niet meer terug vinden, alleen maar extern d.m.v. een av packet ofzo, maar die heb ik niet.

De output moet er wel ergens zitten, dus ff solderen en hij zit erin, alleen weet ik niet waar de aansluiting zit :(

Weet iemand waar de aansluiding voor ditigal audio output zich bevind op het moederbord van de Xbox??

pc | server | laptop | pda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-07 21:38
Is er ook al een xbox360 mediacenter? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Laatst online: 10:35
Djerique schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 14:30:
Is er ook al een xbox360 mediacenter? :)
nee is al eerder voorbij gekomen. Het is nog niet mogelijk om homebrew erop te draaien (er zijn wel al geruchten dat het iemand gelukt is). je kunt hem wel als media center extender gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12:11

mphilipp

Romanes eunt domus

hplos.nl schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 14:27:
Aangezien niemand reageerd om mijn vorige vraag ga ik er maar vanuit dat ik beter mijn mce remote kan verkopen en er een xbox remote voor kan halen.....
Mag ik even daarop inhaken? Om een XBox met XBMC te bedienen via een afstandsbediening, moet je daar persé die remote kit voor kopen? Ik heb nl een Philips Pronto en ga die remote die erbij zit dus nooit gebruiken, maar ik denk dat ik dat blokje van die kit wel nodig heb. Klopt dat?

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
mphilipp schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 15:32:
[...]

Mag ik even daarop inhaken? Om een XBox met XBMC te bedienen via een afstandsbediening, moet je daar persé die remote kit voor kopen? Ik heb nl een Philips Pronto en ga die remote die erbij zit dus nooit gebruiken, maar ik denk dat ik dat blokje van die kit wel nodig heb. Klopt dat?
Inderdaad, de Xbox kan van zichzelf geen draadloze signalen uitvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even vraagje
Is het mogelijk om in te stellen dat als je scrolt door je albumlijst dat je alles `Klein` ziet en als je dan eenmaal in je album bent dat je dan een `Lijst`-weergave hebt?
Nu moet je het telkens handmatig instellen..best irri..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiefty14
  • Laatst online: 20:03
Even een vraagje over het instellen van xbmc als dashboard. Is het de bedoeling dat je xbmc er helemaal opnieuw opzet, of hoef je alleen die 2 bestandjes uit _tools er bij te zetten want ik heb al xbmc er eigenlijk al op staan en het werkt nu vlekkeloos en als ik zo de topics hier is doorlees gaat er nog al is een keer iets fout.

ps: heb op mijn xbox niet zelf xbmc erop gezet heeft de ombouwer meteen gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Verwijderd schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 16:21:
Even vraagje
Is het mogelijk om in te stellen dat als je scrolt door je albumlijst dat je alles `Klein` ziet en als je dan eenmaal in je album bent dat je dan een `Lijst`-weergave hebt?
Nu moet je het telkens handmatig instellen..best irri..
Ik heb dezelfde vraag. Ik wil zoiets in kunnen stellen. Het liefst overal de 'list'-view.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Nu online
zo, na een aantal uur klooien eindelijk mijn x3ir aan het werk gekregen, tis 5 minuten solderen, maar wat een gekut om het ding aan de praat te krijgen zeg. Hij doet het nu iig en ik kan nu lekker in bed blijven liggen 's ochtends en m'n xbox met de remote aanzetten ipv omhoog komen om het te doen (luiheid ten top) Het werkt wel erg goed nu, kan het iedereen aanraden, is erg handig :)

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Nu online
Dat staat gewoon in de settings hoor mensen :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Fire69 schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 20:32:
Dat staat gewoon in de settings hoor mensen :z
Waar dan? Heb zo'n beetje alle menu's tig keer gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
Zo, ik heb ook weer eens een probleempje met mijn xbmc waar ik niet uitkom.
Ik heb thuis sinds kort een pc'tje als dataserver staan. (ongeveer 1 terrabyte aan ruimte)
Nu heb ik daar ook azureus op staan, die automatisch torrents vanaf een bepaalde map opent.

Dit wou ik graag combineren met de torrentbrowser plugin. Deze plugin kan torrents doorsturen naar een locale map, via ftp, of naar een pc met abc.
Ik had eerst geprobeerd om het via locale map door te laten sturen via windows sharing. (aangezien ik dat gebruik om intern hier bestanden uit te wisselen, en ik het wel lekker vind werken)
Dat werkte niet. Vervolgens heb ik een ftp servertje gestart op de server (met bulletproof ftp server)
Ik heb een accountje aangemaakt waarmee ik met elke pc in het netwerk gewoon kan inloggen en bestanden aanmaken en dergelijke. Zodra ik torrentbrowser echter een torrent probeer te laten downloaden zegt ie dat ie geen verbinding kan maken met de ftp server.
Alles staat 100 % goed ingesteld. (ip's, poortjes, wachtwoorden, alles..)
Als ik in de logs kijk van de bulletproof ftp server, dan zie ik ook geen verbindings pogingen van mijn xbox. Ik kan wel gewoon verbinding maken met mijn xbox. De xbox zit dus ook wel goed in het netwerk.

Ik zou echt niet meer weten waar het aan kan liggen... Ik hoop dat iemand hier er wat meer ervaring mee heeft. (als er een plugin is voor azureus die ervoor zorgt dat azureus op de abc manier torrents kan importeren zou het misschien ook werken, aangezien torrentbrowser de torrents ook naar abc kan sturen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
kiefty14 schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 19:51:
Even een vraagje over het instellen van xbmc als dashboard. Is het de bedoeling dat je xbmc er helemaal opnieuw opzet, of hoef je alleen die 2 bestandjes uit _tools er bij te zetten want ik heb al xbmc er eigenlijk al op staan en het werkt nu vlekkeloos en als ik zo de topics hier is doorlees gaat er nog al is een keer iets fout.

ps: heb op mijn xbox niet zelf xbmc erop gezet heeft de ombouwer meteen gedaan
http://xboxmediacenter.co....php?title=As_a_Dashboard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-05 15:11

dCY

Komt binnenkort weer een nieuwe skin uit voor XBMC met de naam Clearity.
(bron: xbox-scene)

Afbeeldingslocatie: http://pictures.xbox-scene.com/4/xbmc-clearity/screenshot005.jpg

Afbeeldingslocatie: http://pictures.xbox-scene.com/4/xbmc-clearity/screenshot000.jpg

Afbeeldingslocatie: http://pictures.xbox-scene.com/4/xbmc-clearity/screenshot003.jpg

Je kan de beta al downloaden in delen.

https://svn.sourceforge.net/svnroot/xboxmediacenter/Clearity

Ik ben benieuwd, vanaaf maar even proberen.

[ Voor 7% gewijzigd door dCY op 04-01-2007 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hplos.nl

hplos.nl

Zo doet men dat

Roamor schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 16:05:
[...]

Inderdaad, de Xbox kan van zichzelf geen draadloze signalen uitvangen.
ok, dat snappen we, maar ik heb zo'n voorkantje erop gezet met 2 usb aansluitingen... is het dan ook mogelijk om mijn 'gewone' MS media center remote daarop aan te sluiten en werkend te krijgen? die heeft namelijk ook een usb aansluiting...

ik heb het uiteraard al geprobeerd, maar hij reageerde nergens op....

en is er al een XBMC met een gewone shuffle functie? ik vind het namelijk zeer irri dat hij niet gewoon mijn big ass map met muziek kan shuffelen (k heb echt geen zin om elke keer als ik een nieuw nummer / album toevoeg een nieuwe play list te maken....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 18:17

JC

- minimalistic -

@dCY: sweet stuff!!! eindelijk eens wat anders dan de standaard XBMC indeling. Ik ga 'm uitproberen binnekort. Thnx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
hplos.nl schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 11:14:
[...]

ok, dat snappen we, maar ik heb zo'n voorkantje erop gezet met 2 usb aansluitingen... is het dan ook mogelijk om mijn 'gewone' MS media center remote daarop aan te sluiten en werkend te krijgen? die heeft namelijk ook een usb aansluiting...

ik heb het uiteraard al geprobeerd, maar hij reageerde nergens op....

en is er al een XBMC met een gewone shuffle functie? ik vind het namelijk zeer irri dat hij niet gewoon mijn big ass map met muziek kan shuffelen (k heb echt geen zin om elke keer als ik een nieuw nummer / album toevoeg een nieuwe play list te maken....)
op de bovenliggende map staan en dan op de play knop van je AB drukken. en hij zet meteen alles eronderin in je playlist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hplos.nl

hplos.nl

Zo doet men dat

thnx, maar ik heb geen AB, alleen die console van de xbox...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Nu online
hplos.nl schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 11:58:
thnx, maar ik heb geen AB, alleen die console van de xbox...
Dan druk je toch gewoon op de A-knop of zo? :?
JC schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 11:44:
@dCY: sweet stuff!!! eindelijk eens wat anders dan de standaard XBMC indeling. Ik ga 'm uitproberen binnekort. Thnx :)
Ziet er idd nice uit!
Alleen krijg ik hem met TortoiseSVN niet uitgechecked. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 18:17

JC

- minimalistic -

Iemand heeft 'm tijdelijk op een server in .7z bestand gezet. Voor zolang die link werkt:
http://www.xboxmediacente...d/Clearity-070104-BETA.7z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hevling
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:05
Zonet eventjes de skin op mijn xbox gezwierd. En ik vind dat hij er netjes uitziet :), ga hem toch wel een tijdje gebruiken en opvolgen hoor. Is weer wat anders als Mayhem III.

Dacht dat je wel de T3CH build van 01-01-2007 moest gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
shello schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 14:04:
Zonet eventjes de skin op mijn xbox gezwierd. En ik vind dat hij er netjes uitziet :), ga hem toch wel een tijdje gebruiken en opvolgen hoor. Is weer wat anders als Mayhem III.

doet ie het of is ie buggy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Nu online
JC schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 12:43:
Iemand heeft 'm tijdelijk op een server in .7z bestand gezet. Voor zolang die link werkt:
http://www.xboxmediacente...d/Clearity-070104-BETA.7z
Thanks, vanavond even testen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hevling
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:05
m3gA schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 14:08:
[...]

doet ie het of is ie buggy?
Bij mij doet deze versie het toch goed. Buiten films en muziek afspelen doe ik niet echt veel met XBMC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjottski
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:03

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

Topicstarter
shello schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 14:04:

Niet specifiek de T3CH build van 01-01-2007, zolang het maar een pre-2.1 versie is.
offtopic:
Toch leuk dat alweer een medetweaker een heerlijke skin maakt

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Nu online
Ben net even aan het testen, maar er zitten toch wel nog wat cosmetische foutjes in...
Ik draai een pre-2.1 van 25/12 in 16/9-PAL, veel van de teksten staan buiten de kaders en zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Fire69 schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 19:19:
Ben net even aan het testen, maar er zitten toch wel nog wat cosmetische foutjes in...
Ik draai een pre-2.1 van 25/12 in 16/9-PAL, veel van de teksten staan buiten de kaders en zo.
Hebben we het over die nieuwe skin of over de nieuwe XBMC SVN 2007-01-01 (1st of January 2007)?? Deze wil ik namelijk gaan draaien, maar ik wil graag eerst even 'n paar ervaringen horen van andere mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Nu online
We hebben het over die nieuwe skin.
Met de 25-12 heb ik maar 1 probleem, namelijk dat hij vastloopt als ik van internet stream EN de milkdrop in het homescreen heb draaien. Niks onoverkomelijk dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
Heb de clearity build geinstalleerd. ziet er 'af' uit mis alleen bep. graphics zoals een status van de video etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
Is er niemand met een antwoord op mijn vraag? (zie onderstaande link)
warcow in "[xbox] Xbox media center - Deel VI"
Ik zou het zeer waarderen als er hier mensen die ervaring hebben met torrentbrowser hier een berichtje over plaatsen.
Mocht er anders iemand hier het willen uittesten voor mij, dan zou het ook zeer relaxed zijn. Torrentbrowser lijkt mij namelijk zeer praktisch ook voor mijn ouders. (die klikken dan even in torrentbrowser een download aan, word doorgestuurd naar server, word gedownload, en weer af te spelen op xbox. :D)
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.