[xbox] Xbox media center - Deel VI Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 27.816 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyphOn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:30
Weet iemand hoe ik in kan stellen dat xbmc standaard 16:9 stretch verhouding kiest bij films?

In een andere (oude stable) build kon ik dit wel in stellen, nu met de laatste svn van t3ch kan ik dit niet weer vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-05 22:06

robbydw

live your life

slazh schreef op maandag 05 maart 2007 @ 18:13:
[...]

Inmiddels getest en op mijn 32pf5331 heb ik inderdaad ook last van ghosting (dubbel zien van letters, ook nuchter :)). Nou heb ik een Konig Xbox Digital Optical AV kabel gekocht, wat dus een el-cheapo oplossing is. in deze thread raden ze de TS aan om een originele kabel van MS te kopen en dat schijnt dus ook gewerkt te hebben.

Ik moet er alleen wel bij vermelden dat ik de ghosting nauwelijks zie als ik normaal op de bank hang. Pas als ik dichter bij de TV kom zie echt het ghosting verschijnsel. Het zijn iig niet alleen de Philips TV's die er last van hebben.

Maarja, waar vind je in Nederland die microsoft HD AV Pack voor een beetje schappelijke prijs :?
Lijkt er toch een beetje op de dat het probleem een combinatie is van je TV en de Konig kabel. Heb dezelfde kabel namelijk op mijn Mycom LCD TV (philips LCD display) en heb op 720p resolutie retestrak beeld.

Ligt het trouwens aan mij of is 720p nou mooier dan 1080i?

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandhaas
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-05 17:42

Zandhaas

snelst haas op deze aardekloot

mijn F:/ zit vol met rotzooi die ik net heb ingestalleren met Slayers, kortom alles! C:/ is zowat kaal tot en met E:/ Dat kan nooit goed zijn. Ik heb vorige build op E:/ en C:/ gezetten
Moet ik dus retail instaleren ivp full hdd instal?
BTW met T3CH build krijg ik nog steeds niet voor elkaar om XTV te draaien. iemand ideetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Laatst online: 28-05 15:56
slazh schreef op maandag 05 maart 2007 @ 18:13:
[...]

in deze thread raden ze de TS aan om een originele kabel van MS te kopen en dat schijnt dus ook gewerkt te hebben.

I :?
Ik heb eens naar de foto's gekeken maar hij heeft er wel erg veel last van..
Heb gegoogled naar de originele component kabels maar vind alleen nog 360 kabels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-05 15:11

dCY

m3gA schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 08:07:
[...]

Ik heb eens naar de foto's gekeken maar hij heeft er wel erg veel last van..
Heb gegoogled naar de originele component kabels maar vind alleen nog 360 kabels.
ook niet bij www.consoleshop.nl ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Laatst online: 28-05 15:56
een kabel van monster.. ook goed maar ik zie niks voor het geluid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ahendriks
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-05 11:11
chrisism schreef op maandag 05 maart 2007 @ 16:18:
De lijst met titels is wellicht gewoon via de rss van uitzendingemist te doen.
onder het mom van "een plaatje zegt meer dan een praatje": _/-\o_

Geweldig zeg, ik hoop echt dat het uitzendinggemist script 100% goed gaat werken. En dan graag ook volledige lijsten van alle programma's (m'n vrouw wil bijvoorbeeld wel graag ONM van de dag ervoor zien, maar de lijst is beperkt in lengte dat hij na de M of N beginletters niets meer laat zien. Dat zou toch ook opgelost moeten worden om het script perfect te maken.

Mijn dank (alvast) naar jullie allen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-05 16:22
Zandhaas schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 01:54:
mijn F:/ zit vol met rotzooi die ik net heb ingestalleren met Slayers, kortom alles! C:/ is zowat kaal tot en met E:/ Dat kan nooit goed zijn. Ik heb vorige build op E:/ en C:/ gezetten
Moet ik dus retail instaleren ivp full hdd instal?
BTW met T3CH build krijg ik nog steeds niet voor elkaar om XTV te draaien. iemand ideetje?
Maakt niks uit dat van die F drive. Heeft geen enkel nadeel zolang het werkt. Die F is bedoeld voor als je er een grotere harde schijf in hangt, dan partitioneerd ie op F alle overige ruimte. (en eventueel nog een G dacht ik...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisism
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 29-01 23:41
warcow schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 14:04:
[...]

Maakt niks uit dat van die F drive. Heeft geen enkel nadeel zolang het werkt. Die F is bedoeld voor als je er een grotere harde schijf in hangt, dan partitioneerd ie op F alle overige ruimte. (en eventueel nog een G dacht ik...)
Jeps.. ik heb een F en een G met mn 320 gb schijf. G staat de rest in bij mij.

Even iets anders.. Weet iemand toevallig in welke Visual Studio versie de source van XBMC 2.01. staat? Hij opent m bij mij standaard in VS2003 en dan geeft hij foutmeldingen bij het laden. Ga m nu proberen in 2005.

ChrisIsm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-05 16:22
Ik zit ook met een klein vraagje. Iemand vroeg mij naar de oorzaak van het volgende probleem:
Bij spellen is het geluid goed, maar onder xbox media center bij films en muziek is het geluid slecht. (ik geloof dat ze gewoon zeer zacht bedoelen)
Ik dacht dat ze het db volume instelling wel op 100 % hadden. Waar zou dit aan kunnen liggen? (en welke mappen zou ik moeten verwijderen om xbox media center te resetten?)

edit: probleem was ondertussen al opgelost. was toch het db volume ofzo wat verkeerd zat.
@ hieronder: bedankt, ik had al tijdje het vermoeden dat het deze save was, maar nu weet ik het zeker. :D

[ Voor 19% gewijzigd door warcow op 06-03-2007 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyphOn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:30
UserData
e:\tdata\0face008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot87
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:09
Is er hier iemand die ervaring heeft met J-remote?
Ik wordt er namelijk helemaal gestoord van... de applicatie draait op mijn mobiel
maar kan geen verbinding maken met mijn pc.

Quatt Duo | Marstek 5.12kwh - V151 - HWP1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjottski
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:20

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

Topicstarter

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.