Weet iemand waar ik de cache van het Quicktime script kan weggooien? hij blijft bij mij steeds hangen
Nee, ik heb dat dus ook al gedaan.. alle mappen waar ook maar iets van XBMC in stond leegemaakt (X, Y en Z partitie ook) maar ik heb nog steeds het zelfde probleem... zou het soms aan de bios kunnen liggen?Fire69 schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 09:46:
[...]
Hm, probleem is dus blijkbaar niet opgelost.
Anoniem: 21253
dus het werkt alleen als die aan een PC gekoppeld is ?pretorian_nl schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 12:58:
Die Netwerkschijf bij Lidl gaat niet werken, dat is een NDAS en heeft dus software nodig op een pc om erbij te komen vanaf die pc. Zover ik weet kunnen deze dingen niet door andere apparaten benaderd worden. Tipje: (Ik werk niet voor een van onderstaande bedrijven):
Wester Digital komt met Mybook world edition met ethernet binnenkort op de markt.
Buffalo, Lacie, Qnap, Maxtor, hebben goede schijven die hiervoor prima werken.
Anoniem: 198484
Even een vraagje. Ik maak vaak gebruik van de Lyrics-script in xbmc zodat ik de songtexten mee kan checken als het liedje speelt. Erg leuk, maar ik wordt moe van heel de tijd eerst naar een andere MP3map en dan weer terug naar scripts, het lyric-scriptje openen wachten etc.
Is er een optie om de controller een knopje toe te wijzen zodat het desbetreffende script gelijk start oid?
Is er een optie om de controller een knopje toe te wijzen zodat het desbetreffende script gelijk start oid?
Ah ok 
Weet je dan toevallig welke verwijzing ik moet geven naar het script? (sorry im not that handy..
)
Weet je dan toevallig welke verwijzing ik moet geven naar het script? (sorry im not that handy..
In keymap.xml:Anoniem: 198484 schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 15:49:
Ah ok
Weet je dan toevallig welke verwijzing ik moet geven naar het script? (sorry im not that handy..)
code:
1
| <one>XBMC.RunScript(Q:\scripts\mijnscript\mijnscript.py)</one> |
(Dit start het script mijnscript.py als je op 1 drukt)
Ik heb echt een serieus probleem....
Heb net de build van vandaag op mn Xbox gezet na eerst mijn bios te hebben geflashed en alle chache mappen leeggemaakt te hebben. Maar ik houd het zelfde probleem, zodra ik een applicatie of spel op wil starten blijft XBMC hangen. Is er behalve Fire69 echt niemand anders die dit zelfde probleem eerder tegengekomen is of er nog last van heeft? Op de XBMC forums kwam ik ook al niks tegen.... Please help me!
Heb net de build van vandaag op mn Xbox gezet na eerst mijn bios te hebben geflashed en alle chache mappen leeggemaakt te hebben. Maar ik houd het zelfde probleem, zodra ik een applicatie of spel op wil starten blijft XBMC hangen. Is er behalve Fire69 echt niemand anders die dit zelfde probleem eerder tegengekomen is of er nog last van heeft? Op de XBMC forums kwam ik ook al niks tegen.... Please help me!
verander es van skin. bij mij loopt boel vast met PM III. Zou niet weten hoe dat komt
Nee dat heb ik ook al geprobeerd... MC360, Orbs en PMIII... helpt allemaal niets.Zandhaas schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 00:43:
verander es van skin. bij mij loopt boel vast met PM III. Zou niet weten hoe dat komt
Maar toch bedankt voor het meedenken
Anoniem: 210610
dit gaat over de Uitzendinggemist 1.2 plugin neem ik aan..Notehoutelade schreef op zondag 28 januari 2007 @ 22:37:
[...]
Ik heb volgens mij hetzelfde probleem. ik kan de zenders kiezen en de listings bekijken, en dan staat er links in de bovenhoek dat ik met de groene a knop kan afspelen. Alleen, geen enkele knop reageert dan nog, alleen maar herstarten met de aan/uit knop
ik heb ook dit probleem + dat ik maar 100 items (met de hand geteld.. kunnen er ook 98 of 102 zijn...) in de lijst zie. De lijst met programma's (NED1, 2 of 3) is alfabetisch gesorteerd en dus kan je nooit op bv Zembla klikken want tja Zembla zou onderaan de lijst moeten staan bij NED3 maar de lijst houdt op na 100 items, dus ergens rond de N - afhankelijk van of je de lijst van NED 1, 2 of 3 hebt opgevraagd natuurlijk.
Dit Uitzendinggemist script zou te gek zijn.. helaas doet ie het niet... wordt er nog wat aan gefixt?
ps: hoe kan ik checken welke versie van XBMC er op mijn 2e hands xbox is voor-geinstalleerd?
gevonden: ik heb een XBMC pre-2.1 build 18 december 2006
Moet ik voor uitzendinggemist een nieuwe XBMC installeren misschien?
[ Voor 68% gewijzigd door Anoniem: 210610 op 28-02-2007 02:37 ]
Anoniem: 210610
ah damnit.. dat is het dus? het werkt stomweg niet meer? is het moeilijk te fixen? we betalen toch belasting / omroep bijdrage verplicht? dan hebben we tich gewoon geheel legaal het recht om uitzendinggemist op onze XBMC te kijken?Harrie schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 10:43:
[...]
Wat jij hebt gedaan is in principe ook goed. Alleen de uitzending gemist website is inmiddels veranded en de uitzending gemist scripts werken niet meer.
eh anyway.. gaat iemand het fixen? of is het un-fix-able?
Anoniem: 98506
Gewoon een ouderwetste 55cm 4:3. Voor zover ik weet heeft EvoX hier geen instelling voor.. Er is/was geloof ik wel iets waarmee je het beeld goed kon zetten. Nogmaals, als ik bijvoorbeeld een game vanuit XBMC (19feb) start, dan zijn de games ook oversized..Fire69 schreef op maandag 26 februari 2007 @ 22:35:
Misschien een beetje kort door de bocht van Kaspers
Op wat voor een tv gebruik je het, crt/tft? Verkeerde setting voor 16:9/4:3 misschien?
Ik heb al eens gekeken en het lijkt mij vrij ingewikkeld. Maar nu ben ik ook geen expert of scripting / internet / java-script en dergelijke. Wat me wel op is gevallen dat ze bij uitzending gemist er volgens mij veel aan doen om het kijken van de filmpjes anders dan via de browser te beperken. In de code staan allemaal checks met daarbij opmerkingen als: "geen java-script, iets niet in de haak" of in die trant. (de preciese teksten kan ik me niet meer herinneren).Anoniem: 210610 schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 02:44:
[...]
ah damnit.. dat is het dus? het werkt stomweg niet meer? is het moeilijk te fixen? we betalen toch belasting / omroep bijdrage verplicht? dan hebben we tich gewoon geheel legaal het recht om uitzendinggemist op onze XBMC te kijken?
eh anyway.. gaat iemand het fixen? of is het un-fix-able?
Vraag me niet waarom, maar na een zoveelste reset ben ik eindelijk van de problemen af.
Ik ben weer een gelukkig man
Ik ben weer een gelukkig man
Wat heb je allemaal weggegooit om die reset te doen? Volledige xbmc-folder? U/T:\Data\0face08? X:-Y:-Z:?
Gebruikt iemand nou nog de bibliotheekview voor films?
Het probleem met mn laatste update is nog niet verholpen. Ik mis nog steeds bijna alle informatie.
Het probleem met mn laatste update is nog niet verholpen. Ik mis nog steeds bijna alle informatie.
ChrisIsm
Jep, en de CACHE folder in EFire69 schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 09:56:
Wat heb je allemaal weggegooit om die reset te doen? Volledige xbmc-folder? U/T:\Data\0face08? X:-Y:-Z:?
En toen deed ie het gisteravond perfect, meerdere keren opnieuw opgestart.. niks aan het handje.
Totdat ik hem vanmorgen weer aanzette (vlak na mn post dat het probleem verholpen was) weer het zelfde probleem
Ik begrijp er echt niks van... vanuit Evox is er niks aan de hand.. dan start elke game.
[ Voor 5% gewijzigd door Bigfoot87 op 28-02-2007 11:27 ]
Hier stond een domme opmerking van mij. Inmiddels verholpen.
Ik dacht (vreesde) zojuist even dat ik ook ineens problemen had met mijn DTS geluid, maar probleem zit hier iets anders in elkaar.
Ik heb een aantal Muziek DVD's met enkel DTS geluid op de harddisk van de XBOX staan. Wanneer ik deze DVD's onder XBMC start door op de IFO file te klikken krijg ik gewoon het DVD menuutje en wanneer ik vervolgens kies voor afspelen heb ik enkel beeld. Het DTS geluid ontbreekt.
Wanneer ik diezelfde DVD echter afspeel door de afzonderlijke Vob files te starten heb ik wel geluid via het DTS signaal. Dit geldt overigens niet voor alle DVD's.
Iemand die weet waar dit aan zou kunnen liggen? O ja, dit probleem doet zich pas sinds vandaag voor. Eerder heb ik de DVD's wel zonder problemen af kunnen spelen via XBMC. Verder doet het geluid het wel als ik de DVD afspeel op de laptop. (door starten IFO file)
Ik dacht (vreesde) zojuist even dat ik ook ineens problemen had met mijn DTS geluid, maar probleem zit hier iets anders in elkaar.
Ik heb een aantal Muziek DVD's met enkel DTS geluid op de harddisk van de XBOX staan. Wanneer ik deze DVD's onder XBMC start door op de IFO file te klikken krijg ik gewoon het DVD menuutje en wanneer ik vervolgens kies voor afspelen heb ik enkel beeld. Het DTS geluid ontbreekt.
Wanneer ik diezelfde DVD echter afspeel door de afzonderlijke Vob files te starten heb ik wel geluid via het DTS signaal. Dit geldt overigens niet voor alle DVD's.
Iemand die weet waar dit aan zou kunnen liggen? O ja, dit probleem doet zich pas sinds vandaag voor. Eerder heb ik de DVD's wel zonder problemen af kunnen spelen via XBMC. Verder doet het geluid het wel als ik de DVD afspeel op de laptop. (door starten IFO file)
[ Voor 4% gewijzigd door robbydw op 28-02-2007 12:20 ]
Geen commentaar
Zo ging het bij mij dus ook. Alles weggegooid, nieuwe xmbc (enkel sources.xml gehouden), programma's startten ok, dag erna, niks meer. Van dvd starten ze trouwens wel nog gewoon...Bigfoot87 schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 11:25:
[...]
Jep, en de CACHE folder in E
En toen deed ie het gisteravond perfect, meerdere keren opnieuw opgestart.. niks aan het handje.
Totdat ik hem vanmorgen weer aanzette (vlak na mn post dat het probleem verholpen was) weer het zelfde probleem![]()
![]()
Ik begrijp er echt niks van... vanuit Evox is er niks aan de hand.. dan start elke game.
Anoniem: 191095
Hoi,
wie kan me helpen?
Ik kan skin xTV niet kiezen in XBMC, het zegt dat ik 2.0 of higher moet hebben maar heb 2.1 (16-2-2007) draaien. Ben eigenlijk wel zeer benieuwd???
Edit:
Inmiddels opgelost door xtv opnieuw te downen....
wie kan me helpen?
Ik kan skin xTV niet kiezen in XBMC, het zegt dat ik 2.0 of higher moet hebben maar heb 2.1 (16-2-2007) draaien. Ben eigenlijk wel zeer benieuwd???
Edit:
Inmiddels opgelost door xtv opnieuw te downen....
[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 191095 op 28-02-2007 15:47 ]
Vaagheid ten top...Fire69 schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 12:50:
[...]
Zo ging het bij mij dus ook. Alles weggegooid, nieuwe xmbc (enkel sources.xml gehouden), programma's startten ok, dag erna, niks meer. Van dvd starten ze trouwens wel nog gewoon...
Ik ben sinds kort ook in het bezit van een xbox met XBMC. Maar nu het volgende, had de xbox eerst op de tv beneden aangesloten, alles deed perfect, spellen, films, etc.
Nu op mijn tv boven, iets oudere tv, start ik sommige (originele) spellen op begint het beeld te flikkeren, zeg maar verticaal van boven naar beneden. Andere spellen doen weer wel evenals dvd's en andere films.
Weet iemand of ik nog wat kan isntellen op de xbox, heb de standaard opties al doorlopen van pal60, flikker filter aangezet etc. Moet ik misschien nog iets in zo'n xml bestandje wijzigen?
Nu op mijn tv boven, iets oudere tv, start ik sommige (originele) spellen op begint het beeld te flikkeren, zeg maar verticaal van boven naar beneden. Andere spellen doen weer wel evenals dvd's en andere films.
Weet iemand of ik nog wat kan isntellen op de xbox, heb de standaard opties al doorlopen van pal60, flikker filter aangezet etc. Moet ik misschien nog iets in zo'n xml bestandje wijzigen?
Less is more
Misschien kan die tv geen NTSC aan?kickassmen schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 19:47:
Ik ben sinds kort ook in het bezit van een xbox met XBMC. Maar nu het volgende, had de xbox eerst op de tv beneden aangesloten, alles deed perfect, spellen, films, etc.
Groetjes, FaceDown.
En we doen de klompendans! *links, rechts, links, rechts*
Blackbolt heeft eindelijk de door mij voorgestelde lyrics button aan zijn skin toegevoegd! (klik)
Blackbolt heeft eindelijk de door mij voorgestelde lyrics button aan zijn skin toegevoegd! (klik)
Okee, vet.. volgens mij vroeg Rog er al naar hoe je dat moest doen..Bigfoot87 schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 11:18:
Maar dat is dan alleen in de MC360 skin?
Werk nog steeds gewoon met de project gotham skin. Vind ik toch wel een stuk duidelijker.
Maarrrrruh.. is t geklooi met de IMDB info ophalen nou gefixed??
Dat ie wel alles ophaalt..
ChrisIsm
Ja dit gaat alleen over MC360, maar je kunt natuurlijk wel gewoon het lyrics script downloaden en een verwijzing maken in je PMIII submenuchrisism schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 13:03:
[...]
Okee, vet.. volgens mij vroeg Rog er al naar hoe je dat moest doen..
Werk nog steeds gewoon met de project gotham skin. Vind ik toch wel een stuk duidelijker.
En of het IMDB gedoe al opgelost is weet ik niet, ik heb alleen maar DVD's tegenwoordig
Wel jammer want het is natuurlijk prachtig om je complete filmcollectie in XBMC te kunnen zien.
Ik heb de beste mensen van uitzendinggemist zojuist een bericht verstuurd met de vraag ons te assisteren in het werkend krijgen van het script. Er zitten namelijk dacht ik best wel veel mensen op te wachten. (En voor onze buren is het een reden om niet dat nieuwe digitale tv gebeuren aan te schaffen, maar gewoon een xbox in de huiskamer neer te hangen)
Zou mooi zijn als er eens een keer nog wat aan gebeurd..
Zou mooi zijn als er eens een keer nog wat aan gebeurd..
De uitzendinggemist plugin van Mediaportal is eergisteren up to date gebracht, naar nummer 0.6 hier. Goede kans dat de source aanschouwen helpt en anders kan je in deze tread allicht vragen of Moiristo zin heeft even mee te kijken.
Die plugin heeft trouwens ook support voor RTL gemist.
Die plugin heeft trouwens ook support voor RTL gemist.
PRECIES! daarom.. ik zat net lekker te kwijlen als ik mn bieb view toonde.. Gewoon gelijk alle imdb info inzien.. nu heb ik alleen de hoesjes nog..Bigfoot87 schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 13:29:
[...]
....
En of het IMDB gedoe al opgelost is weet ik niet, ik heb alleen maar DVD's tegenwoordig
Wel jammer want het is natuurlijk prachtig om je complete filmcollectie in XBMC te kunnen zien.
Ik ga wel ff kijken of ik de oude IMDB functies kan terughalen .. volgens mij was t namelijk gewoon een aparte dll.
En nog even doorbrabbelend.. Die divx subs script voor Divxstation werkt ook voor geen meter..
Maar t idee spreekt me aan.. wellicht ga ik eens kijken of ik de script kan ombouwen voor andere subsites en dan natuurlijk ook onder de witte knop laten komen.
[ Voor 18% gewijzigd door chrisism op 01-03-2007 13:48 ]
ChrisIsm
Maar zitten zij daar ook op te wachten? Ik denk het niet.warcow schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 13:35:
Ik heb de beste mensen van uitzendinggemist zojuist een bericht verstuurd met de vraag ons te assisteren in het werkend krijgen van het script. Er zitten namelijk dacht ik best wel veel mensen op te wachten.
misschien een compromis door er een reclame bannertje in te stoppen oid?Roamor schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 15:31:
[...]
Maar zitten zij daar ook op te wachten? Ik denk het niet.Omdat we via XBMC alle reclameuitingen overslaan, gaan zij ons daar natuurlijk niet actief mee helpen.
Ik begreep binnen de Mediaportal draad dat het op zich juist makkelijker is geworden de stream te traceren, er wordt op allerlei plekken xml gebruikt [klok, klepel modus], het probleem is vooral dat het is veranderd, niet dat het moeilijker is gemaakt.
Ik zie nu net inderdaad in de Mediaportal draad dat er een nieuwe werkende versie is voor mediaportal.onkl schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 16:01:
Ik begreep binnen de Mediaportal draad dat het op zich juist makkelijker is geworden de stream te traceren, er wordt op allerlei plekken xml gebruikt [klok, klepel modus], het probleem is vooral dat het is veranderd, niet dat het moeilijker is gemaakt.
http://gathering.tweakers...message/27539983#27539983
Ik denk dat het met de source code van deze plug-in niet heel moeilijk is om weer een script in python te maken. Zo te zien hebben ze daar dezelfde problemen gehad als hier:
Ik zelf heb niet echt veel tijd om me er mee bezig te houden, misschien iemand anders?0.5
- Fixed NLGemist section not working because of changed website (It requires a cookie)
- Fixed stream regexes
- Improved skin files
[ Voor 4% gewijzigd door Harrie op 01-03-2007 17:03 ]
Mooi om te zien dat ze er nog wel mee bezig zijn. Mijn buren zouden vast ook wel zo'n doosje willen als uitzending gemist weer werkt.
Verder zou het uiteraard voor uitzending gemist ook handig kunnen zijn door zelf met een script te komen waar de reclame erin zit. (2 vliegen in 1 klap ofzoiets)
De mevrouw die mijn berichtje had gelezen had het doorgestuurd naar een paar collega's die er wat meer verstand van hadden kreeg ik te horen. (niet dat ik veel hoop heb, maar wie weet doen ze er wat mee...)
Ik had zonet ook iemand met problemen met spellen spelen. Dat was ook een kwestie van de Cache map(pen) verwijderen uiteindelijk.
Verder zou het uiteraard voor uitzending gemist ook handig kunnen zijn door zelf met een script te komen waar de reclame erin zit. (2 vliegen in 1 klap ofzoiets)
De mevrouw die mijn berichtje had gelezen had het doorgestuurd naar een paar collega's die er wat meer verstand van hadden kreeg ik te horen. (niet dat ik veel hoop heb, maar wie weet doen ze er wat mee...)
Ik had zonet ook iemand met problemen met spellen spelen. Dat was ook een kwestie van de Cache map(pen) verwijderen uiteindelijk.
Eeh, er is voor de xBox niemand mee bezig geloof ik zo als ik dit lees. Mediaportal draait nogal slecht op je xBox.
We kunnen wel proberen om te zien waar de versie voor de xbox in de mist loopt.
dus m.a.w. hoe gaat het andere script om met cookies
dus m.a.w. hoe gaat het andere script om met cookies
Wacht maar tot morgen... dikke kans dat het probleem terug komt!warcow schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 02:38:
Meer mensen die problemen hebben met het dutch radio script?
Elke radio station klapt er na ongeveer 10 minuten streamen uit. Heb het Python script al een keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar helpt helaas niet.
Mochten er meer mensen met problemen zijn, dan ligt het waarschijnlijk niet aan mijn instellingen.
Elke radio station klapt er na ongeveer 10 minuten streamen uit. Heb het Python script al een keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar helpt helaas niet.
Mochten er meer mensen met problemen zijn, dan ligt het waarschijnlijk niet aan mijn instellingen.
Geen commentaar
Jeeeeehh!!
Met de Tech update van 27/26 feb. is de IMDB info weer gefixed.
En hij werkt sneller lijkt wel.. Het enige wat nu nog mist is de imdb score.
Met de Tech update van 27/26 feb. is de IMDB info weer gefixed.
En hij werkt sneller lijkt wel.. Het enige wat nu nog mist is de imdb score.
ChrisIsm
Als er hier over gepraat word, en gekeken word naar oplossingen betekend dat dat er mensen mee bezig zijn. En mediaportal ken ik.. heb het ook tijdje gedraaid. (...je zou mediaportal ook nog wel kunnen draaien op je xbox, je kan windows namelijk erop draaien.......)onkl schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 09:41:
Eeh, er is voor de xBox niemand mee bezig geloof ik zo als ik dit lees. Mediaportal draait nogal slecht op je xBox.
EDIT: waarom zou eigenlijk dat probleem met die cache mappen terug komen? En hoe is dit op te lossen, volledig verse hdd install? (die cache mappen die er nu zaten konden namelijk ook wel van een andere xbox zijn, ik had ze maar wat dom gekopieerd bij nieuwe hdd install)
[ Voor 21% gewijzigd door warcow op 02-03-2007 15:02 ]
Gebruik mijn radio streamingpack gewoonrobbydw schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 13:37:
Meer mensen die problemen hebben met het dutch radio script?
Wel even je onbekende internetbestanden buffer op 512 k zetten!
Anders duurt het een eeuw voor je radio luisteren kunt.
EDIT:
Als iemand nog een radiozender mist hoor ik het graag!
[ Voor 10% gewijzigd door Bigfoot87 op 02-03-2007 17:06 ]
Anoniem: 191095
lyrics script gedownload en dan....via de start-button zie ik idd staan lyrics (fullscreen via de x-button) maar dan werkt ie niet. Wel als ik via marketplace het script open dan doet ie het wel.....Bigfoot87 schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 11:18:
NICE!!! ga hem meteen testen.Bigfoot87 schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 16:55:
[...]
Gebruik mijn radio streamingpack gewoon
Wel even je onbekende internetbestanden buffer op 512 k zetten!
Anders duurt het een eeuw voor je radio luisteren kunt.
EDIT:
Als iemand nog een radiozender mist hoor ik het graag!
Update: Werkt top. Weg met dat oude script.
[ Voor 11% gewijzigd door robbydw op 03-03-2007 00:05 ]
Geen commentaar
Verrrrrrry nicechrisism schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 13:03:
[...]
Okee, vet.. volgens mij vroeg Rog er al naar hoe je dat moest doen..
Jep, hier precies het zelfde probleemAnoniem: 191095 schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 19:42:
[...]
lyrics script gedownload en dan....via de start-button zie ik idd staan lyrics (fullscreen via de x-button) maar dan werkt ie niet. Wel als ik via marketplace het script open dan doet ie het wel.....
Maar gelukkig ziet het er ook goed uit als je het script opstart via de filebrowser of XBMC Live.
Dat maakt een hoop goed.
Ik wil xbmc toch maar weer gaan gebruiken, want met de xbox360 en transcoden is verre van ideaal.
Maargoed, ik heb dus wel een hdtv en dat wil ik wel gebruiken. Ik hoorde dat ik daarvoor de xbox moest omzetten naar ntsc (kan dat ook anders dan met de slayer disc?).
Verder heb ik een component cable nodig, maar ik zou niet weten waar ik die kan kopen.
Iemand enig idee
Maargoed, ik heb dus wel een hdtv en dat wil ik wel gebruiken. Ik hoorde dat ik daarvoor de xbox moest omzetten naar ntsc (kan dat ook anders dan met de slayer disc?).
Verder heb ik een component cable nodig, maar ik zou niet weten waar ik die kan kopen.
Iemand enig idee
Radio scriptje werkt lekker ja 
En idd ff opletten dat je de buffer op 512kb zet.. ik had em hier op 16mb staan
(duurt zeg maar ff dan
)
En idd ff opletten dat je de buffer op 512kb zet.. ik had em hier op 16mb staan
Anoniem: 197658
Ik maak gebruik van T3CH-versie 26feb en ik wil graag dat als ik een avi/divx heb dat er een bijbehorend plaatje wordt opgehaald en dat gebeurde altijd via de 'witte' knop en dan was er een IMDB-optie. Die kan ik nu echter niet meer vinden, is die eruit of doe ik wat fout
IMDB heeft onlangs een enorme update gehad. Het zou me dus niet verbazen als programma's die eerder gebruik maakten van hun oude code nu niet meer werken. Het zal dus wachten zijn op een update van T3CH.
Life is simple, make choices, don't look back...
ik zat te denken of dat soortgelijke IMDB voor Moviemeter.nl bestaat? Het zou wel leuk nederlandse IMDB worden. waar kan ik die vinden?
even iets over router. Ik heb sinds kort router gekocht, helaas kan ik via FTP xbox niet benaderen.
Wat echter vreemd is dat ik via xbox alle 'workgroup' van de netwerk wel binnen kan.
Ik gebruik FTPrush
Sitecom W-535
even iets over router. Ik heb sinds kort router gekocht, helaas kan ik via FTP xbox niet benaderen.
Wat echter vreemd is dat ik via xbox alle 'workgroup' van de netwerk wel binnen kan.
Ik gebruik FTPrush
Sitecom W-535
Ik had het al opgemerkt in januari : dCY in "[xbox] Xbox media center - Deel VI"Anoniem: 197658 schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 14:03:
Ik maak gebruik van T3CH-versie 26feb en ik wil graag dat als ik een avi/divx heb dat er een bijbehorend plaatje wordt opgehaald en dat gebeurde altijd via de 'witte' knop en dan was er een IMDB-optie. Die kan ik nu echter niet meer vinden, is die eruit of doe ik wat fout
Maar, niet echt een goed antwoord toen gekregen. Wel iets dat het te maken heeft met je "database"..
As if... Heel de optie is/was pleite.
Even een andere vraag.
Ik heb nu al een tijdje een xbox met xbmc.
Nu heb ik daar ook wat zelf gemaakte avi films op staan van mijn kinderen.
Deze wil ik via de ftp zonder te downloaden afspelen bij mijn vader.
Verbinden gaat wel maar gaat dan bestand meteen downloaden en niet afspelen.
Ofwel kan ik een bestand rechtsstreeks van een ftpserver afspelen?
Ik heb nu al een tijdje een xbox met xbmc.
Nu heb ik daar ook wat zelf gemaakte avi films op staan van mijn kinderen.
Deze wil ik via de ftp zonder te downloaden afspelen bij mijn vader.
Verbinden gaat wel maar gaat dan bestand meteen downloaden en niet afspelen.
Ofwel kan ik een bestand rechtsstreeks van een ftpserver afspelen?
Met de nieuwe versies van xbmc werkt t imdb gebeuren anders dan voorheen. Je dient eerst naar de map te gaan waar de films instaan. Dan witte knop en kiezen voor Set content. Dan kan je ervoor kiezen dat hij IMDB content heeft (of een van de andere opties). Eenmaal dat gedaan, kan je weer automatisch met de witte knop IMDB info ophalen. Met de versie van 26 feb heeft hij eindelijk wel weer alle informatie voor zover ik kan zien.. behalve de imdb score.Anoniem: 197658 schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 14:03:
ChrisIsm
component kabel kun je bij cdrwinkel.com kopen voor 11,95 (ik ben er wel niet zo kapot van want bij mij wordt het beeld dubbel bij 720p in XBMC, 480 doet het wel goed)DarkShadow schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 11:22:
Ik wil xbmc toch maar weer gaan gebruiken, want met de xbox360 en transcoden is verre van ideaal.
Iemand enig idee
je moet de xbox via een programmaatje (kom even niet op de naam maar slayer installeert het standaard) op NTSC zetten en dan via het microsoft dashboard 480/720/1080 enabledn
XBMC moet je dan ook even via de settings naar een hogere resolutie zetten
[ Voor 6% gewijzigd door m3gA op 03-03-2007 21:00 ]
2007-02-26 7929 added: Video HD Mode and Aspect Ratio settingsm3gA schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 21:00:
[...]
component kabel kun je bij cdrwinkel.com kopen voor 11,95 (ik ben er wel niet zo kapot van want bij mij wordt het beeld dubbel bij 720p in XBMC, 480 doet het wel goed)
je moet de xbox via een programmaatje (kom even niet op de naam maar slayer installeert het standaard) op NTSC zetten en dan via het microsoft dashboard 480/720/1080 enabledn
XBMC moet je dan ook even via de settings naar een hogere resolutie zetten
Als ik dit zo lees moet het nu ook in XBMC mogelijk zijn om die resoluties te selecteren?
Voor zover ik weet heeft "Aspect Ration settings" te maken met 16:9 en 4:3 (beeldverhouding), niet met resoluties..
[ Voor 8% gewijzigd door Kaspers op 03-03-2007 22:39 ]
Nee, maar "Video HD Mode" misschien wel. 
Het programma dat je anders kan gebruiken om naar NTSC te switchen is Enigmah Video Switcher
Het programma dat je anders kan gebruiken om naar NTSC te switchen is Enigmah Video Switcher
Je heb nu de keuze om te kiezen voor formaat 4:3 of 16:9 en daarnaast kan je nu ook HD resoluties kiezen.slazh schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 22:03:
[...]
2007-02-26 7929 added: Video HD Mode and Aspect Ratio settings
Als ik dit zo lees moet het nu ook in XBMC mogelijk zijn om die resoluties te selecteren?
To be, or not to ...ehh.... what was the question?
Maar moet je nog steeds je xbox switchen naar NTSC voor HD resolutie ?
[ Voor 14% gewijzigd door GoT op 04-03-2007 07:50 ]
o << Your asshole before prison.
O << Your asshole after prison.
waar kan ik nederlandse IMDB vinden voor xbox? bv Moviemeter.nl script?
zover ik weet wel. maar je ziet het echt goed.. Burnout Revenge bv. ziet er echt 10x zo mooi uitGoT schreef op zondag 04 maart 2007 @ 07:50:
Maar moet je nog steeds je xbox switchen naar NTSC voor HD resolutie ?
Hulp gevraagd:
Mijn xbox start wel op maar geeft zwarte beeld (alleen onder evox)
ik wilde dash updaten, kennelijk ergens fout gegaan.
wat moet ik precies doen om alles op z'n oude staat te weergeven
Slayer CD erin doen en de xbox herinstalleren.Zandhaas schreef op zondag 04 maart 2007 @ 13:09:
Hulp gevraagd:
moet ik bepaalde slayer hebben, of maakt dat niet uit?
Ik zou er geen Slayer CD in stoppen, dat gaat niet werken. Deze moet je hebben: http://slayer.xbox-scene.com/ .Zandhaas schreef op zondag 04 maart 2007 @ 13:32:
moet ik bepaalde slayer hebben, of maakt dat niet uit?
[ Voor 5% gewijzigd door Roamor op 04-03-2007 13:37 ]
Ik ben dus alles kwijt als ik deze gebruik? andere mogelijk... is die er?Roamor schreef op zondag 04 maart 2007 @ 13:35:
[...]
Ik zou er geen Slayer CD in stoppen, dat gaat niet werken. Deze moet je hebben: http://slayer.xbox-scene.com/ .
Booten met slayer.. je draait dan een ftp server. Je kunt dan op de xbox kijken wat er aan de hand is en zonodig files terugzetten oid.Zandhaas schreef op zondag 04 maart 2007 @ 13:41:
[...]
Ik ben dus alles kwijt als ik deze gebruik? andere mogelijk... is die er?
ik kan niet FTPen onder slayer.
hoofdmenu geeft 192.168.0.100 aan
en systeem instelling: 192.168.1.200
beide kom ik niet in. andere ip of zo?
verholpen..
verholpen..
[ Voor 6% gewijzigd door Zandhaas op 04-03-2007 17:09 ]
nog het probleem kunnen oplossen?Zandhaas schreef op zondag 04 maart 2007 @ 16:21:
ik kan niet FTPen onder slayer.
verholpen..
Waarom gebruik je 480p op zo'n tv?m3gA schreef op zondag 04 maart 2007 @ 13:34:
Voor de geinterresseerden heb ik 2 foto's gemaakt van de xbox op 480p
XBMC
Burnout Revenge
480p is insignificant compared to the power of 720pm3gA schreef op zondag 04 maart 2007 @ 13:34:
Voor de geinterresseerden heb ik 2 foto's gemaakt van de xbox op 480p
XBMC
Burnout Revenge

(Helaas moet je nog steeds switchen naar NTSC, ach ja.....)
o << Your asshole before prison.
O << Your asshole after prison.
burnout gaat niet hoger dan 480p en 720p doet raar in xbmc (geen originele ms kabel denk dat het daar aan ligt).. de letters lijken dubbel te zijn.. zoiets als een tv zender die je net niet goed krijgt ingesteld met de tuner. beeld is iig vele malen beter als de rgb scart die ik eerst had.
Hmz, er zijn genoeg mensen die zonder MS-kabel 720p draaien en waar XBMC het ook prima doet. Iig hoop ik dat het gebruik van 3rd party kabels niet uitmaakt anders heb ik me kabel voor niks besteldm3gA schreef op zondag 04 maart 2007 @ 20:29:
[...]
burnout gaat niet hoger dan 480p en 720p doet raar in xbmc (geen originele ms kabel denk dat het daar aan ligt).. de letters lijken dubbel te zijn.. zoiets als een tv zender die je net niet goed krijgt ingesteld met de tuner. beeld is iig vele malen beter als de rgb scart die ik eerst had.
Er zal wel veel verschil zitten in de kwaliteit van 3rd party kabels.. iig is het verschil tussen 480p en 720p niet zo groot dus maakt het me niet echt veel uit.slazh schreef op zondag 04 maart 2007 @ 21:01:
[...]
Hmz, er zijn genoeg mensen die zonder MS-kabel 720p draaien en waar XBMC het ook prima doet. Iig hoop ik dat het gebruik van 3rd party kabels niet uitmaakt anders heb ik me kabel voor niks besteld
Ik snijd even een ander onderwerp aan. Is het mogelijk om een externe dvd-speler (via USB poort) aan te sluiten op je xbox met XBMC? Heeft iemand hier ervaring mee? Ik heb zelf geen externe drive, maar ik vroeg het mij af. Mijn xbox, en de xbox over het algemeen, heeft moeite met sommige schijfjes (thomson drive).
Ik vermoed van niet aangezien er drivers voor nodig zijn maar durf het niet helemaal zeker te zeggen.JossKp schreef op zondag 04 maart 2007 @ 23:13:
Ik snijd even een ander onderwerp aan. Is het mogelijk om een externe dvd-speler (via USB poort) aan te sluiten op je xbox met XBMC? Heeft iemand hier ervaring mee? Ik heb zelf geen externe drive, maar ik vroeg het mij af. Mijn xbox, en de xbox over het algemeen, heeft moeite met sommige schijfjes (thomson drive).
Welke type tv heb jij??m3gA schreef op zondag 04 maart 2007 @ 20:29:
[...]
ik heb het zelfde probleem als jou. Op 480p en 1080i perfect beeld maar op 720p ook heel raar beeld.
ik heb ook een philips namelijk de 32pf5331. Zet de scherpte eens op 0.
Tevens heb ik een component blok imitatie uit america en een orginele van ms en beide doen het. Ook heb ik de orginele component kabel gebruikt en een dikkere, beide kabels en blokken het zelfde probleem.
Ik blijf erbij dat het aan de tv ligt.
Wat ik nog ga proberen om een ander apparaat via hdmi of component op 720 te draaien, als die ook dat probleem heeft ga ik philips bellen voor service aan mijn tv.
Ik heb dezelfde TV maar aangezien ik mijn xbox nog niet in 720p modus heb draaien kan ik niet zeggen of het bij mij wel werkt. Wat ik wel weet is dat ik prima beeld heb als ik mijn macbook er aan hang.breeeem schreef op zondag 04 maart 2007 @ 23:31:
[...]
ik heb het zelfde probleem als jou. Op 480p en 1080i perfect beeld maar op 720p ook heel raar beeld.
Tevens heb ik een component blok imitatie uit america en een orginele van ms en beide doen het. Ook heb ik de orginele component kabel gebruikt en een dikkere, beide kabels en blokken het zelfde probleem.
Wat ik nog ga proberen om een ander apparaat via hdmi of component op 720 te draaien, als die ook dat probleem heeft ga ik philips bellen voor service aan mijn tv.
Ik krijg me 3rd party component kabel morgen binnen en ga het dan gelijk eens testen.
Een Philips philips 32pf3321. Ik heb jammer genoeg niks anders dat op 720p kan draaien.. TV digitaal is via scart en de Wii loopt maar op 480pbreeeem schreef op zondag 04 maart 2007 @ 23:31:
[...]
Welke type tv heb jij??
Wat ik nu tegenkom tijdens het Google-en... ongeloveloos!
J-Remote
http://web.comhem.se/~u73504508/
Met dit programma kun je XBMC bedienen via de mobiele telefoon.
Via een Bluetooth of WiFi verbinding.
Bekijk het filmpje maar eens. Heb het zelf nog niet getest want zit op mn stage,
Vanavond weet ik meer hoop ik.
J-Remote
Bekijk het filmpje maar eens. Heb het zelf nog niet getest want zit op mn stage,
[ Voor 11% gewijzigd door Bigfoot87 op 05-03-2007 11:28 ]
Super vetBigfoot87 schreef op maandag 05 maart 2007 @ 10:18:
http://www.htpcforums.com...topic=573&st=0&#entry1761
heb ik alleen jammer genoeg een oude telefoon die niks ondersteund..
ChrisIsm
Nog even over dat uitzending gemist. Ik had dus uitzendinggemist gemaild met de vraag of ze ons misschien konden helpen bij de ontwikkeling van een scriptje voor xbmc.
Nu had ik zojuist een mail met de vraag of ik het probleem even wou uitleggen, en zien wat er precies nodig is.
Iemand nog tips over wat ik het beste terug kan mailen? Ik dacht zelf iets in de richting van de werkende script voor mediaportal, en de niet meer werkende script voor xbox media center.
Wie weet hebben we binnenkort weer een werkende script.
Nu had ik zojuist een mail met de vraag of ik het probleem even wou uitleggen, en zien wat er precies nodig is.
Iemand nog tips over wat ik het beste terug kan mailen? Ik dacht zelf iets in de richting van de werkende script voor mediaportal, en de niet meer werkende script voor xbox media center.
Harrie in "[xbox] Xbox media center - Deel VI"warcow schreef op maandag 05 maart 2007 @ 11:44:
Nog even over dat uitzending gemist. Ik had dus uitzendinggemist gemaild met de vraag of ze ons misschien konden helpen bij de ontwikkeling van een scriptje voor xbmc.
zoiets?
Volgens mij hebben mijn ouders een dvd speler met componet en hdmi aansluiting en is het mogelijk om op te scalen naar 720p en 1080i. Zal dat ding een testen.m3gA schreef op maandag 05 maart 2007 @ 07:05:
[...]
Een Philips philips 32pf3321. Ik heb jammer genoeg niks anders dat op 720p kan draaien.. TV digitaal is via scart en de Wii loopt maar op 480p
Ook kwam ik een topic hier op tweakers tegen met iemand die op 720p en een philips 32pf5331 ook wazig beeld had. http://gathering.tweakers...1172210///32pf5331%2C720p
Anoniem: 79082
Ik heb ook een component cable binnen via PSX shop. (vaag bedrijf)
Mijn Xbox nu ook op 1080i gezet. Phfew!! Wat een verschil!! Het beeld spat echt van mijn scherm af.
Zeer zeker een aanradertje voor de 1080 scherm bezitters...
Mijn TV: KDL-40W2000
Mijn Xbox nu ook op 1080i gezet. Phfew!! Wat een verschil!! Het beeld spat echt van mijn scherm af.
Zeer zeker een aanradertje voor de 1080 scherm bezitters...
Mijn TV: KDL-40W2000

Ik heb een Philips 32pf5321 en heb daarmee een 'probleem' op 480p resolutie (via component uiteraard). Zowel met mijn xbox360 als met mijn xbox1 lijkt het alsof lijnen in het scherm verwisseld worden. Het is niet altijd zo, als ik mijn xbox1 een paar keer uitzet en weer aan gaat het op een gegeven moment goed en is het beeld scherp. Ik heb andere xbox1en geprobeerd en dat maakte niet uit.m3gA schreef op maandag 05 maart 2007 @ 07:05:
[...]
Een Philips philips 32pf3321. Ik heb jammer genoeg niks anders dat op 720p kan draaien.. TV digitaal is via scart en de Wii loopt maar op 480p
Ik had eerst een component kabel voor mijn xbox1 met zo'n rechthoekig kastje maar die gaf diagonale strepen op 720p. Ik heb nu een andere kabel van play-asia.com waar zowel de xbox360 en xbox1 op kunnen (met schakelaar in de kabel) en draai nu beide in 1080i
Het 'probleem' op 480p is er nog steeds maar geen last meer van en 720p draait prima via de nieuwe kabel, geen diagonale strepen meer. Kun jij 'm niet eens op 1080i proberen?
Het is me laatst wel gelukt om iets te bekijken op mijn xbmc van uitzending gemist
maar om handmatig die link samen te stellen was best lastig. als je de streams.wmv uit elkaar sloopt vind je een mms:// die moet je hebben.
mms://cachemedia.omroep.n...101140017/bb.20070220.asf
mischien dat toch iemand nog een werkende kan maken. is een stuk fijner om een interface te hebben.
string src = [ de html ];Ronald_stage schreef op maandag 05 maart 2007 @ 15:02:
[...]
Het is me laatst wel gelukt om iets te bekijken op mijn xbmc van uitzending gemist
maar om handmatig die link samen te stellen was best lastig. als je de streams.wmv uit elkaar sloopt vind je een mms:// die moet je hebben.
mms://cachemedia.omroep.n...101140017/bb.20070220.asf
mischien dat toch iemand nog een werkende kan maken. is een stuk fijner om een interface te hebben.
src.Substring(src.IndexOf("mms://"), (src.IndexOf(".asf", src.IndexOf("mms://")) + 4) - src.IndexOf("mms://"));
zoiets heb je dus nodig grof gezegd.
en dan nog in de goede programmeertaal.
ChrisIsm
Gaat gewoon via de webinterface hoor..Bigfoot87 schreef op maandag 05 maart 2007 @ 10:18:
J-Remote
Dus wanneer je een browser op je telefoon hebt kan het ook al.
Er zijn gewoon mobile friendly versions van de webinterface beschikbaar die alles nog makkelijker maken. Dit kan dus al een tijdje...
Het probleem zit hem niet zo zeer in het achterhalen van de mms stream uit de wmv file, maar meer in het verkrijgen van de lijst met titels en de links naar de wmv files.chrisism schreef op maandag 05 maart 2007 @ 15:12:
[...]
string src = [ de html ];
src.Substring(src.IndexOf("mms://"), (src.IndexOf(".asf", src.IndexOf("mms://")) + 4) - src.IndexOf("mms://"));
zoiets heb je dus nodig grof gezegd.
en dan nog in de goede programmeertaal.
Ja ok, maar XBMC besturen zoals met de afstandsbediening heb ik via de webinterface nog niet gezien. Wel grappig om gewoon met je navigatietoetsen van je mobiel door XBMC te scrollen...Kaspers schreef op maandag 05 maart 2007 @ 15:21:
[...]
Gaat gewoon via de webinterface hoor..
Dus wanneer je een browser op je telefoon hebt kan het ook al.
Er zijn gewoon mobile friendly versions van de webinterface beschikbaar die alles nog makkelijker maken. Dit kan dus al een tijdje...
Maar de afstandsbediening werkt rechtstreeks met de xbox, en niet via de webinterface, wat een flinke omweg zou zijn..
Maar het is inderdaad netjes dat het werkt.
Als je poort 80 van je xbox naar buiten lust, kunnen bijvoorbeeld andere mensen je music controllen, wat ook wel grappig is, maar zo ook je xbox uitschakelen
.
Als je poort 80 van je xbox naar buiten lust, kunnen bijvoorbeeld andere mensen je music controllen, wat ook wel grappig is, maar zo ook je xbox uitschakelen
[ Voor 33% gewijzigd door Kaspers op 05-03-2007 15:41 ]
Ja klopt, puur omdat het kan en werkt vind ik het ook intressant. Helemaal practisch is het natuurlijk niet. Ten eerste moet je computer aanstaan en moet je een server programma draaien op je pc. En ten tweede is nooit zo snel als de XBMC afstandsbediening.Kaspers schreef op maandag 05 maart 2007 @ 15:41:
Maar de afstandsbediening werkt rechtstreeks met de xbox, en niet via de webinterface, wat een flinke omweg zou zijn..
Als je poort 80 van je xbox naar buiten lust, kunnen bijvoorbeeld andere mensen je music controllen, wat ook wel grappig is, maar zo ook je xbox uitschakelen.
Een voordeel wat ik er voor mezelf wel in zie is dat ik in de tuin met mn draadloze hoofdtelefoon naar mijn muziek op de Xbox kan luisteren en de playlist kan bedienen. Dat is met de afstandsbediening niet mogelijk.
mmm.. i see.. even gekeken op de site, alle achterliggende javascripts opgehaald. Wat gepuzzeld.. en handmatig de info gevonden.Harrie schreef op maandag 05 maart 2007 @ 15:25:
[...]
Het probleem zit hem niet zo zeer in het achterhalen van de mms stream uit de wmv file, maar meer in het verkrijgen van de lijst met titels en de links naar de wmv files.
Lijkt er op dat hij via de aflevering id en de md5 hash in de url (uit rss) http://player.omroep.nl/?...39483691a9a5e0c63d6330ada
een xml oproept.
Deze xml die in de javascript wordt geopend bevat alle informatie over de stream.
Alleen wordt de xml dynamisch gegenereerd via php ( /xml/metaplayer.xml.php ).
Hij moet de aflevering id en md5 hash gebruiken.
Dus de aanroep naar dit bestand moet bijvoorbeeld zo zijn:
http://player.omroep.nl/x...39483691a9a5e0c63d6330ada
En voila.. en xml met een aantal asf locaties.. nu dan de xml parsen met de overige gegevens in de js files etc.
ChrisIsm
Oke, goed werk verricht!chrisism schreef op maandag 05 maart 2007 @ 15:58:
[...]
mmm.. i see.. even gekeken op de site, alle achterliggende javascripts opgehaald. Wat gepuzzeld.. en handmatig de info gevonden.
Lijkt er op dat hij via de aflevering id en de md5 hash in de url (uit rss) http://player.omroep.nl/?...39483691a9a5e0c63d6330ada
een xml oproept.
Deze xml die in de javascript wordt geopend bevat alle informatie over de stream.
Alleen wordt de xml dynamisch gegenereerd via php ( /xml/metaplayer.xml.php ).
Hij moet de aflevering id en md5 hash gebruiken.
Dus de aanroep naar dit bestand moet bijvoorbeeld zo zijn:
http://player.omroep.nl/x...39483691a9a5e0c63d6330ada
En voila.. en xml met een aantal asf locaties.. nu dan de xml parsen met de overige gegevens in de js files etc.
Asje... eventjes snuffelen.Harrie schreef op maandag 05 maart 2007 @ 16:12:
[...]
Oke, goed werk verricht!Het enige wat nu nog nodig is is het maken van een lijst met titels, en corresponderende aflevering ID's en md5 hashes. Ik weet niet of de huidige versie van het script nog in staat was om de lijst met titels te genereren? (Ik dacht dat dat nog wel werkte? Moet ik binnenkort ff controleren) In dat geval hoeven er alleen wat aanpassingen gedaan te worden om de xml's te gebruiken.
Wil je de js files nog hebben van uitzendinggemist ?? Kan ik wel ff mailen (de mail in mn profiel klopt niet), of je zoekt ze zelf even op (check source code van de player pagina). Is wellciht handig om te zien wat wat is in de xml.
Ik zag alleen terug in de js code dat ze met de securitycode (de md5 hash denk ik..) nog niet veel doen. Wellicht dat dat nog een probleem gaat geven wanneer ze dat implementeren.
In de source staat t volgende:
<script type="text/javascript">
var securityCode = 'TODO';
</script>
De lijst met titels is wellicht gewoon via de rss van uitzendingemist te doen.
[ Voor 5% gewijzigd door chrisism op 05-03-2007 16:34 ]
ChrisIsm
Inmiddels getest en op mijn 32pf5331 heb ik inderdaad ook last van ghosting (dubbel zien van letters, ook nuchterslazh schreef op maandag 05 maart 2007 @ 00:00:
[...]
Ik heb dezelfde TV maar aangezien ik mijn xbox nog niet in 720p modus heb draaien kan ik niet zeggen of het bij mij wel werkt. Wat ik wel weet is dat ik prima beeld heb als ik mijn macbook er aan hang.
Ik krijg me 3rd party component kabel morgen binnen en ga het dan gelijk eens testen.
Ik moet er alleen wel bij vermelden dat ik de ghosting nauwelijks zie als ik normaal op de bank hang. Pas als ik dichter bij de TV kom zie echt het ghosting verschijnsel. Het zijn iig niet alleen de Philips TV's die er last van hebben.
Maarja, waar vind je in Nederland die microsoft HD AV Pack voor een beetje schappelijke prijs
Officieel is hij alleen voor Amerika dus ik ben bang dat het moeilijk wordt.slazh schreef op maandag 05 maart 2007 @ 18:13:
[...]
Maarja, waar vind je in Nederland die microsoft HD AV Pack voor een beetje schappelijke prijs
Dit topic is gesloten.