Ligt vaak aan een slechte connectie tussen BT en draad of D0 en draad.Darth Malak schreef op donderdag 23 november 2006 @ 19:01:
Hmm... heb sinds gisteren weer het aan, kort groen knipperen, uit, aan, kort groen knipperen, uit, en dan aan met knipperend rood/groen... Enig idee... De xbox is niet van zijn plaats geweest, de dag ervoor nog 2 uur film gekeken via de xbox en geen enkel probleem. Dit probleem heeft ie trouwens al 2x eerder vertoond. Daarna is ie terug gegaan naar degene die er een smartXX in heeft gezet en was het probleem (tijdelijk blijkt nu) weer verholpen...
Mensen, mag ik jullie er even op wijzen dat jullie goed bezig zijn om dit topic op slot te krijgen...

hmmm, ja, ik las er dingen, maar kan er echt nix mee...
'Gebruik ook tijdelijk ccxstream via een batchfile in de startup folder (ccxStream -S "Video op PC=F:\Downloads\Movie temp" -S "Virtueel=H:") n combinatie met cmdow.exe.'
Yeah right, snap er nix van..
Ik hoop dat er snel makkelijker opties komen om gewoon je pc map in te komen via xbox.. anders gaat die nare vista weer van mijn pc..
'Gebruik ook tijdelijk ccxstream via een batchfile in de startup folder (ccxStream -S "Video op PC=F:\Downloads\Movie temp" -S "Virtueel=H:") n combinatie met cmdow.exe.'
Ik hoop dat er snel makkelijker opties komen om gewoon je pc map in te komen via xbox.. anders gaat die nare vista weer van mijn pc..

Huh?? Hoezo?Fire69 schreef op donderdag 23 november 2006 @ 22:02:
Mensen, mag ik jullie er even op wijzen dat jullie goed bezig zijn om dit topic op slot te krijgen...
[b]Darth Malak schreef op donderdag 23 november 2006 @ 23:03:[/b
Huh?? Hoezo?
offtopic:
Omdat het hier tegenwoordig meer over hardware modificaties gaat, dan over XBMC zelf..
Omdat het hier tegenwoordig meer over hardware modificaties gaat, dan over XBMC zelf..
Idd, dit topic gaat over XBMC! Kijk eens naar de laatste 2 pagina's en tel de post over IR-mods (wat nog niet zo'n ramp is) en over modchips en softmods...
Wat een bs... misschien vergeet je ff dat xbmc mogelijk is door gebruik te maken van modchips....
ga jij maar verder over xbmc... als iemand nog suggesties heeft voor mijn probleem hoor ik het graag.
ga jij maar verder over xbmc... als iemand nog suggesties heeft voor mijn probleem hoor ik het graag.
Dat klopt ook niet helemaal, ik heb geen modchip, maar wel XBMC.Darth Malak schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 08:28:
Wat een bs... misschien vergeet je ff dat xbmc mogelijk is door gebruik te maken van modchips....
En ik denk dat het inderdaad verstandig is om het inderdaad weer meer over XBMC te gaan hebben, anders ben ik ook bang dat de topic op slot gaat.
Nee, ik zeg ook niet dat het alleen met een modchip kan... softmodden is ook een optie...Phoolie schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 11:50:
[...]
Dat klopt ook niet helemaal, ik heb geen modchip, maar wel XBMC.
En ik denk dat het inderdaad verstandig is om het inderdaad weer meer over XBMC te gaan hebben, anders ben ik ook bang dat de topic op slot gaat.
Maar goed, ik snap het... De mods hier zijn nogal gevoelige mensen dus ik hou m'n mondje wel weer...
Darth Malak schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 08:28:
offtopic:
*kuch*
Doe maar een eigen topic. In het juiste subforum. En reageer ajb niet op een dergelijke manier.
En nee we zijn bepaald niet (te) gevoelige mensen maar inderdaad: houd hier je mond maar.
*kuch*
Doe maar een eigen topic. In het juiste subforum. En reageer ajb niet op een dergelijke manier.
En nee we zijn bepaald niet (te) gevoelige mensen maar inderdaad: houd hier je mond maar.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Verwijderd
Even een vraagje omtrent de albumart hoesjes in mp3mapjes op xbmc.
IS er niet een programma die je mp3mapjes scant en er dan automatisch de hoesjes erbij zet???
Dit is wel voor iPODS maar enkel voor je pc is niet te vinden, iemand???
IS er niet een programma die je mp3mapjes scant en er dan automatisch de hoesjes erbij zet???
Dit is wel voor iPODS maar enkel voor je pc is niet te vinden, iemand???
Je kunt prima zonder chip modden en 2 biossen plaatsen (een onder de eject knop, de andere via de gewone power knop) en/of een andere HD er in zetten.Kaspers schreef op donderdag 23 november 2006 @ 17:46:
Uhm nou volgens mij 'kan' het zonder modchip, maar vaak worden in handleidingen vaak icm modchips geinstalleerd, aangezien je dan meer geavanceerde opties hebt, zoals het laden van verschillende biossen.
Kijk hier voor een aantal manuals..
//
ja het kan:
[afbeelding]
Er wordt aan gewerkt om XBMC Vista compatible te maken, tot die tijd kun je het programma ccxstream gebruiken.Robinter79 schreef op donderdag 23 november 2006 @ 22:33:
hmmm, ja, ik las er dingen, maar kan er echt nix mee...
Wanneer je dit installeerd kun je opgeven welke folders op je PC zichtbaar wilt maken voor je XBOX.
Als je nu in de xbox naar je pc zoekt, kies je XBMS ipv samba.
Wanneer dat gelukt is kun je er voor zorgen het programma elke keer opstart zonder dat het in je taakbalk blijft zitten.
Niemand die nog een mogelijke oplossing heeft om mijn USB HD toch nog aan de praat te krijgen robbydw in "[xbox] Xbox media center - Deel VI"
Alvast mijn dank!
Alvast mijn dank!
Geen commentaar
XBMC kan niet omgaan met FAT32... alleen met FAT.robbydw schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 19:46:
Niemand die nog een mogelijke oplossing heeft om mijn USB HD toch nog aan de praat te krijgen robbydw in "[xbox] Xbox media center - Deel VI"
Alvast mijn dank!
Je kunt misschien de schijf beter eerst formatteren met je Xbox en hem daarna weer terug plaatsen in de externe behuizing. Je zult dan dus eerst alle partities moeten verwijderen van je schijf!
Dit is wat ik er zo even over kon vinden: *klik*
Quatt Duo | Marstek 5.12kwh - V151 - HWP1
OMFGAgent-X schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 19:34:
Je kunt prima zonder chip modden en 2 biossen plaatsen (een onder de eject knop, de andere via de gewone power knop) en/of een andere HD er in zetten.

Ik had het over het plaatsen van een IR-MOD.
Ik had het niet over ombouwmethodes.
Ik gaf alleen aan dat de IRMOD vaak icm bios-load options gebruikt wordt.
Wat jij doet:
Jij denkt niet na.
Jij post snel even dat je verschillende biossen kunt laden met een softmod.
Jij post dat je een vervangende hdd kunt plaatsen zonder een modchip.
Dat weet ik ook wel, dat hoef jij mij helemaal niet te vertellen
Jij hebt de waarschuwing, over het modden van xboxen niet gelezen.
En jij weet eigenlijk helmaal niet waar je op reageert...
Denk eerst eens na voordat je post!!
en dit topic gaat over XBMC
[ Voor 11% gewijzigd door Kaspers op 25-11-2006 20:58 ]
Verwijderd
Thnx voor je tip. Ik heb meerdere faq`s en info hierover gelezen, maar daar snap ik nu werkelijk geen ene hol van... Ik bedoel ze verzinnen de mooiste scripts voor XBMC en er is geen een scriptje die je mp3map scant en er thumbnails inpleurt....Verwijderd schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 19:17:
@noterog: Ik zou je aanraden eens naar tag & rename te kijken.
Verwijderd
Ah... ik heb eindelijk gevonden wat ik zocht. Als je in XBMC naar je muziekfolder gaat en dan op een mp3map het witte knopje indrukt kan je album informatie kiezen. Vervolgens `verkrijg thumb` en voila!
Het duurt wel eventjes, maar wel tig keer zo snel dan het handmatig zoeken en ftp`en naar je xbox....
Wat is XBMC toch een mooi, mooi programma...
Het duurt wel eventjes, maar wel tig keer zo snel dan het handmatig zoeken en ftp`en naar je xbox....
Wat is XBMC toch een mooi, mooi programma...
Verwijderd
Hallo allen,
Vraagje. Ik heb via 'Settings', 'Music', 'Clean Library...' mijn Library gecleand dacht ik, maar als ik nu Library View gebruik klopt het nog steeds niet...
Ik wil nu het bestand in /XBMC/UserData/Database/MyMusic6.db weggooien...
Is dit een goede oplossing of zijn er betere??
Vraagje. Ik heb via 'Settings', 'Music', 'Clean Library...' mijn Library gecleand dacht ik, maar als ik nu Library View gebruik klopt het nog steeds niet...
Ik wil nu het bestand in /XBMC/UserData/Database/MyMusic6.db weggooien...
Is dit een goede oplossing of zijn er betere??
Omdat mn vrouw tijdens het overzetten van de nieuwste XBMC de Xbox zomaar uitdeed, had ik helemaal geen mogelijkheid om de Xbox op te starten
Nu heb ik alles weer aan de praat gekregen door Slayer 2.7 te gebruiken.
Ik kan nu gewoon weer in de Xbox komen, films kijken en spellen gebruiken. tozover gaat het goed.
Probleem is nu dat ik NIET MEER kan FTPen
Met geen mogelijkheid.
Ik heb eerst handmattig de instellingen ingevoerd:
IP:192.168.1.200
Netmask:255.255.255.0
Gateway:192.168.1.1
DNS: 213. enz enz enz
Als ik dan via Smart FTP er in wil dan krijg ik de volgende meldinge:
[12:44:36] Resolving host name "192.168.1.11"
[12:44:36] Connecting to 192.168.1.11 Port: 21
[12:44:36] Connected to 192.168.1.11.
[12:45:16] Timeout (40s).
En verder wordt er weer geprobeerd om te connecten , wat dan weer niet lukt
Dan heb ik DHCP aangezet:
IP:192.168.1.11
En nog steeds het zelfde, kan er gewoon niet meer in komen.
Ik heb het geprobeerd vanuit mn desktop ,maar ook vanuit mn server die ik via reomte control kan benaderen.
Voor dat ik problemen kreeg met XMBC deed alles gewoon goed , vanuit beiden lokaties.
Waar moet ik nu nog naar kijken ???
FTP staat trouwens aan in de XBOX
Ik kan nu gewoon weer in de Xbox komen, films kijken en spellen gebruiken. tozover gaat het goed.
Probleem is nu dat ik NIET MEER kan FTPen
Met geen mogelijkheid.
En verder wordt er weer geprobeerd om te connecten , wat dan weer niet lukt
Ik heb het geprobeerd vanuit mn desktop ,maar ook vanuit mn server die ik via reomte control kan benaderen.
Voor dat ik problemen kreeg met XMBC deed alles gewoon goed , vanuit beiden lokaties.
Tnx.Bigfoot87 schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 20:52:
[...]
XBMC kan niet omgaan met FAT32... alleen met FAT.
Je kunt misschien de schijf beter eerst formatteren met je Xbox en hem daarna weer terug plaatsen in de externe behuizing. Je zult dan dus eerst alle partities moeten verwijderen van je schijf!
Dit is wat ik er zo even over kon vinden: *klik*
Ben de HD nu eerst aan het leeghalen en vervolgens via partition magic inrichten als gewone FAT disk. (gaat om een 250 GB USB disk trouwens) Daarna eventueel nog de actie waarbij ik disk in XBOX hang.
Er zullen een aantal partities aangemaakt worden ivm de maximale grootte van een FAT partitie.
Nu heb ik net een USB stick (2 partities) gekoppeld via de kabel aan de XBOX en de XBOX herkent deze stick ook
Echter, alleen de 1e partitie is te zien. Als dit altijd zo is kap ik er maar mee want dat gaat niet opschieten. Iemand die dit kan bevestigen / ontkennen?
Geen commentaar
je draait nu wel weer XBMC? Zit je misschien niet in de war met wachtwoorden? (standaard dacht ik naam: xbox pass: xbox)seninha schreef op zondag 26 november 2006 @ 12:56:
Omdat mn vrouw tijdens het overzetten van de nieuwste XBMC de Xbox zomaar uitdeed, had ik helemaal geen mogelijkheid om de Xbox op te starten![]()
Probleem is nu dat ik NIET MEER kan FTPen![]()
Met geen mogelijkheid.
En verder wordt er weer geprobeerd om te connecten , wat dan weer niet lukt![]()
Is er trouwens al een oplossing om weer een pc-dvd drive te gebruiken? Dat kon ik altijd instellen in de xml, maar die bestaat nu dus al sinds een paar versie's niet meer.. (ik kan er nergens wat over vinden..
Wachtwoord is goed ingevuld.
Ik heb trouwens gepingd en dat werkt goed. Toen heb ik geprobeerd om via XP zelf (dus niet via SmartFTP) een connectie aan te maken en dat werkt
Als ik dus FTP://192.168.1.200 invoer dan komt het wachtwoord invulscherm op het beeld.
Kan er dus wel in. Gelukkig maar. Vraag me alleen af waarom SmartFTP nu opeens niet werkt terwijl het normaal altijd goed gedaan heeft
Ik heb trouwens gepingd en dat werkt goed. Toen heb ik geprobeerd om via XP zelf (dus niet via SmartFTP) een connectie aan te maken en dat werkt
Als ik dus FTP://192.168.1.200 invoer dan komt het wachtwoord invulscherm op het beeld.
Kan er dus wel in. Gelukkig maar. Vraag me alleen af waarom SmartFTP nu opeens niet werkt terwijl het normaal altijd goed gedaan heeft
Verwijderd
mmh ik heb ff een klein probleempje
met muziek maak ik altijd gebruik van de libary functie
maar op een of andere rare manier neemt hij ook de DAAP server in het netwerk in de libary op.
Deze staat niet altijd aan en als ik het verkeerde nummer aanklik (die daarop staat) bevriest mijn xbox
kan je niet instellen wat hij moet gebruiken en vooral wat niet?
met muziek maak ik altijd gebruik van de libary functie
maar op een of andere rare manier neemt hij ook de DAAP server in het netwerk in de libary op.
Deze staat niet altijd aan en als ik het verkeerde nummer aanklik (die daarop staat) bevriest mijn xbox
kan je niet instellen wat hij moet gebruiken en vooral wat niet?
Iemand gelukt om met je Xbox al een gesharede folder van een windows VISTA PC te bereiken... Lukt me nog niet echt?
Is hier al aantal keer besproken en is mogelijk via CCXSTREAMDarth Malak schreef op maandag 27 november 2006 @ 09:52:
Iemand gelukt om met je Xbox al een gesharede folder van een windows VISTA PC te bereiken... Lukt me nog niet echt?
Geen commentaar
Uh.... okay, toch bedankt voor de tip...
Maar eh... dus geen andere manier begrijp ik... Is duidelijk wat er onder Vista veranderd is waarom het niet meer werkt op de standaard manier?
Maar eh... dus geen andere manier begrijp ik... Is duidelijk wat er onder Vista veranderd is waarom het niet meer werkt op de standaard manier?
Vista gebruikte Samba 2.0. Stond hierboven ook al...
Ze zijn bezig xbmc aan te passen hiervoor, beetje geduld dus
Ze zijn bezig xbmc aan te passen hiervoor, beetje geduld dus
[ Voor 38% gewijzigd door Fire69 op 27-11-2006 10:47 ]
Je bedoelt SMB 2.0, dat is wat anders dan samba
Hallo allemaal,
Ik had in XBMC de IMDB info van mijn film collectie staan. In het verleden bleef de IMDB info bewaard bij het updaten van XBMC. Nu na het updaten naar XBMC 2.0 is in XBMC de IMDB info leeg, terwijl deze nog wel op de harde schijf staat in de directory waar deze altijd stond. Weet iemand hoe dat komt, en hoe ik dat kan oplossen zonder dat ik mijn hele film collectie weer moet toevoegen? Alvast bedankt.
Ik had in XBMC de IMDB info van mijn film collectie staan. In het verleden bleef de IMDB info bewaard bij het updaten van XBMC. Nu na het updaten naar XBMC 2.0 is in XBMC de IMDB info leeg, terwijl deze nog wel op de harde schijf staat in de directory waar deze altijd stond. Weet iemand hoe dat komt, en hoe ik dat kan oplossen zonder dat ik mijn hele film collectie weer moet toevoegen? Alvast bedankt.
Waarom zou je deze eigenlijk willen bewaren? Als je je xbox gewoon aan het internet geplugged hebt, dan krijg je met de info knop van je a/b meteen de meest recente imdb informatie binnen.1975Mark30 schreef op maandag 27 november 2006 @ 14:53:
Hallo allemaal,
hurray, ik ben der eindelijk (denk ik, nog even testen zo) achter hoe je een pc dvd drive werkend kunt krijgen. Dit kon eerst altijd met de usepcdvddrive optie in de .xml.
Het schijnt dat je tegenwoordig je eigen advancedsettings.xml kunt aanmaken met extra instellingen enzo.
Volg de link hieronder voor uitleg over hoe dit werkt enzo. (kunnen vast meer problemen mee opgelost worden)
http://www.xboxmediacente...xml#.3Cmusicextensions.3E
edit: Het werkte, heb zonet versie van 16 november geinstalleerd, en dit meteen toegepast. Ik kan eindelijk weer fatsoenlijk mijn pc dvd drive gebruiken. \o/
Mocht iemand dus nog instellingen missen die eerst via de .xml gingen, dan is dit op te lossen via bovenstaande link.
Het schijnt dat je tegenwoordig je eigen advancedsettings.xml kunt aanmaken met extra instellingen enzo.
Volg de link hieronder voor uitleg over hoe dit werkt enzo. (kunnen vast meer problemen mee opgelost worden)
http://www.xboxmediacente...xml#.3Cmusicextensions.3E
edit: Het werkte, heb zonet versie van 16 november geinstalleerd, en dit meteen toegepast. Ik kan eindelijk weer fatsoenlijk mijn pc dvd drive gebruiken. \o/
Mocht iemand dus nog instellingen missen die eerst via de .xml gingen, dan is dit op te lossen via bovenstaande link.
[ Voor 22% gewijzigd door warcow op 27-11-2006 18:45 ]
Om al mijn films op genre, IMDB cijfer, jaartal, acteurs etc te kunnen sorteren. Dan er een uit te kiezen, en te zien krijgen op welke DVD deze DiVX/XViD staat
Doordat de titel van de DVD is meegenomen nadat deze DVD met films op IMDB info is gescand. Je hebt een film van jezelf gevonden die je wilt zien, dan komt XBMC terug met bv de melding plaats My movies DVD 034 aub.
Ik weet niet of je inmiddels al verder bent gekomen met dit probleem, maar mijn ervaring is dat bepaalde ftp programma's (coffecup, wsftp) niet bij de mappen op de xbox kunnen komen als de xbox op de dashboard staat. Oplossing: ftp-en terwijl je xbmc aan hebt staan.seninha schreef op zondag 26 november 2006 @ 15:52:
Wachtwoord is goed ingevuld.
Ik heb trouwens gepingd en dat werkt goed. Toen heb ik geprobeerd om via XP zelf (dus niet via SmartFTP) een connectie aan te maken en dat werkt![]()
Hopelijk heb je hier wat aan.
Mijn eigen probleem heeft hier ook mee te maken. Ik gebruik Flash FXP voor de FTP, zodat ik na het verwijderen van XBMC versie 2.0 via de dashboard erop kan zetten. Maar Flash FXP is wel erg traag. Ben al uren bezig om XBMC erop te zetten. Suggesties???
Xbox neighborhood shell extention voor Windows in combinatie met een debug bios en XDK software voor de xbox.Skraph schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 13:05:
Suggesties???
Ik heb XBMC er in ongeveer 30 seconden op staan.
Het ziet er ongeveer zo uit:

En je kunt er vrijwel alleen via illegale manieren aankomen.
Dus ook vrijwel uitgesloten van discussie, maar aangezien je vraagt om een suggestie, zou je hier eens naar kunnen kijken.
Ik weet trouwens niet over welk protocol het gaat, maar FTP is het in ieder geval niet.
Er is trouwens wel een dashboard (UIX) in development (nouja dat project is ook al bijna dood) die ook met deze shell extention gaat werken, maar daar is nog geen werkende versie van gereleased.
Hoi
Ik heb een vraagje.
Ik probeerde een blijkbaar corrupt filmpje af te spelen met xbmc en nu start heel mijn xbmc niet meer op.
Ik heb xmbc er opnieuw opgezet en ook heb ik de cache mappen verwijderd maar hij wil maar niet op starten. Kent iemand dit probleem?
alvast bedankt!
Ik heb een vraagje.
Ik probeerde een blijkbaar corrupt filmpje af te spelen met xbmc en nu start heel mijn xbmc niet meer op.
Ik heb xmbc er opnieuw opgezet en ook heb ik de cache mappen verwijderd maar hij wil maar niet op starten. Kent iemand dit probleem?
alvast bedankt!
Aspirant Got Pappa Lid | De toekomst is niet meer wat het geweest is...
spellen en andere appz werken nog.
Alleen xbmc laad niet meer (hij blijft dan in het loading scherm staan)
ik gebruik xbmc niet als dashboard maar alleen als media player.
De xbox lijkt te hangen als ik hem opstart.
Alleen xbmc laad niet meer (hij blijft dan in het loading scherm staan)
ik gebruik xbmc niet als dashboard maar alleen als media player.
De xbox lijkt te hangen als ik hem opstart.
Aspirant Got Pappa Lid | De toekomst is niet meer wat het geweest is...
Je kan ook in Qwix een iso maken, op je xbox avalaunch starten en dan overpompen.Kaspers schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 15:55:
[...]
Xbox neighborhood shell extention voor Windows in combinatie met een debug bios en XDK software voor de xbox.
Ik heb XBMC er in ongeveer 30 seconden op staan.
Het ziet er ongeveer zo uit:
[afbeelding]
En je kunt er vrijwel alleen via illegale manieren aankomen.
Dus ook vrijwel uitgesloten van discussie, maar aangezien je vraagt om een suggestie, zou je hier eens naar kunnen kijken.
Ik weet trouwens niet over welk protocol het gaat, maar FTP is het in ieder geval niet.
Er is trouwens wel een dashboard (UIX) in development (nouja dat project is ook al bijna dood) die ook met deze shell extention gaat werken, maar daar is nog geen werkende versie van gereleased.
Qwix ondersteund de Turbomode van Avalaunch en zo kan je je iso ook op 30sec overzetten.
Ik ben even bezig geweest om de TS te voorzien van nieuwe info. De volgende info heb ik eigenlijk nog even nodig: Klopt het dat de XBMC versies vanaf 25-05-2006 de shortcut xbe nodig hebben om als dashboard te draaien?
Mochten er nog op- en aanmerkingen zijn dan hoor ik het graag, zoniet dan zal ik zorgen dat de TS zo spoedig mogelijk wordt aangepast.
Hoe stel ik het in zodat XBMC opstart als ik de xbox aan doe?
Het is aan te raden om een bootdisc te hebben voor het geval dat er iets mis gaat
SHORTCUT by TEAM XBMC ( 2 bestanden )
• Om te beginnen moet je eerst bepalen welke dashboard er word opgestart (b.v. evoxdash.xbe op C:)
• Deze dashboard hernoem je naar een alternatieve opstart dashboard (zie tabel).
• Controleer of XBMC in de Apps directory staat (E:\Apps\XBMC en dus niet E:\Apps\XBMC\XBMC).
• Hernoem de 2 bestanden uit de _tools directory naar de oude dashboard (b.v. evoxdash.xbe & evoxdash.cfg)
• Controleer of de path naar XBMC default.xbe in de .cfg bestand staat (b.v. E:\Apps\XBMC\default.xbe).
• Upload de 2 shortcut bestanden ( .cfg & .xbe ) naar de C: root
• Reboot de xbox
Mochten er nog op- en aanmerkingen zijn dan hoor ik het graag, zoniet dan zal ik zorgen dat de TS zo spoedig mogelijk wordt aangepast.
Het is aan te raden om een bootdisc te hebben voor het geval dat er iets mis gaat
SHORTCUT by TEAM XBMC ( 2 bestanden )
• Om te beginnen moet je eerst bepalen welke dashboard er word opgestart (b.v. evoxdash.xbe op C:)
• Deze dashboard hernoem je naar een alternatieve opstart dashboard (zie tabel).
• Controleer of XBMC in de Apps directory staat (E:\Apps\XBMC en dus niet E:\Apps\XBMC\XBMC).
• Hernoem de 2 bestanden uit de _tools directory naar de oude dashboard (b.v. evoxdash.xbe & evoxdash.cfg)
• Controleer of de path naar XBMC default.xbe in de .cfg bestand staat (b.v. E:\Apps\XBMC\default.xbe).
• Upload de 2 shortcut bestanden ( .cfg & .xbe ) naar de C: root
• Reboot de xbox
Xecuter2 4974–4975 & Evox D6 & M7 | 1. evoxdash.xbe 2. xboxdash.xbe | Xecuter2 4976–4978 | 1. evoxdash.xbe 2. nexgen.xbe 3. xboxdash.xbe | Xecuter2 4979–4980.xy | 1. evoxdash.xbe 2. avadash.xbe 3. mxmdash.xbe 4. xboxdash.xbe |
Xecuter2 4981.xy-4983.xy | 1. avalaunch.xbe 2. evoxdash.xbe 3. mxmdash.xbe 4. nexgen.xbe 5. xboxdash.xbe | Evox M8 | 1. evoxdash.xbe 2. avadash.xbe 3. nexgen.xbe 4. xboxdash.xbe |
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
Haha en dan van elke app een iso maken en die icm Avalaunch naar je xbox sturenFire69 schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 21:04:
Je kan ook in Qwix een iso maken, op je xbox avalaunch starten en dan overpompen.
Qwix ondersteund de Turbomode van Avalaunch en zo kan je je iso ook op 30sec overzetten.
Nee dat is niks voor mij.
Voor games prima, maar voor files gebruik ik liever xbox neighborhood
Mja, als je niet eerst een andere bios wil flashen en gans die XDK wil installeren, is dit toch de makkelijkste en snelste manier.
Dat zeer zeker.
Ik had de beste ervaringen voordat ik met m'n XDK werkte met Smart FTP en Avalaunch.
Ik had de beste ervaringen voordat ik met m'n XDK werkte met Smart FTP en Avalaunch.
Ik snap het hele gedoe niet waar jullie het over hebben om xbmc op je xbox te krijgen... Ik boot mijn xbox naar avalaunch en vervolgens upload ik gewoon het xbmc mapje
Waarom moet je eerst een ISO maken? ik extract de rar file van xbmc op mijn pc en upload dan de map met any ftp client programma (meestal filezilla) Dit gaat toch vrij vlot? Het is wellicht iets langzamer dan een iso uploaden omdat het nu allemaal kleine files zijn, maar bespaart de moeite van het maken van een iso...
Dan over het maken van xbmc als dashboard... Als je de slayer bootdisk heb kan je toch bij de installatie gewoon xbmc als dashboard kiezen? Dan installeert die dat toch automatisch als dash? Heb het zelf nog niet geprobeerd omdat ik xbmc niet als dashboard gebruik.
Dan over het maken van xbmc als dashboard... Als je de slayer bootdisk heb kan je toch bij de installatie gewoon xbmc als dashboard kiezen? Dan installeert die dat toch automatisch als dash? Heb het zelf nog niet geprobeerd omdat ik xbmc niet als dashboard gebruik.
[ Voor 21% gewijzigd door Harrie op 30-11-2006 19:28 ]
Harrie schreef op donderdag 30 november 2006 @ 19:26:
Ik snap het hele gedoe niet waar jullie het over hebben om xbmc op je xbox te krijgen...
[...]
Daarom het hele gedoe over xbmc op je xbox krijgen.Skraph schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 13:05:
[...]
Mijn eigen probleem heeft hier ook mee te maken. Ik gebruik Flash FXP voor de FTP, zodat ik na het verwijderen van XBMC versie 2.0 via de dashboard erop kan zetten. Maar Flash FXP is wel erg traag. Ben al uren bezig om XBMC erop te zetten. Suggesties???
Wij geven gewoon 2 manieren waardoor het voor Skraph geen uren meer zou duren, maar gewoon een paar minuutjes
Over het instellen als dash... ik kan in mijn bios gewoon instellen welke xbe hij moet booten, dus da's volgens mij toch wel de makkelijkste oplossing.
Nee dat kan hij niet aangezien slayer's auto installer disc niet je bios boot sequence kan aanpassenHarrie schreef op donderdag 30 november 2006 @ 19:26:
Als je de slayer bootdisk heb kan je toch bij de installatie gewoon xbmc als dashboard kiezen? Dan installeert die dat toch automatisch als dash? Heb het zelf nog niet geprobeerd omdat ik xbmc niet als dashboard gebruik.
Peedjeeh, goeie shit! Er duidelijk. Je had er alleen iets eerder mee moeten komen; had mij veel ellende gescheeld
.
De slayer DVD is wel degelijk in staat om de primary dashboard te veranderen. (Menu optie 5: Change startup dashboard. Kijk maar in de manual (pagina 9):Kaspers schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 07:10:
[...]
Nee dat kan hij niet aangezien slayer's auto installer disc niet je bios boot sequence kan aanpassen.
http://slayer.xbox-scene....o-Installer_v2.7FINAL.pdf Het werkt wel alleen vanaf de DVD zoals er beschreven staat.
Je moet het mapje UserData even backuppen en na het updaten terugzetten. Dat is sinds 2.0 de manier om je data te bewaren.1975Mark30 schreef op maandag 27 november 2006 @ 14:53:
Hallo allemaal,
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
Aantal vragen :
Voor de duidelijkheid ik heb een softmod met Evolution X dashboard + XBMC 2.1
1) Kan ik gewoon de shortcut procedure gebruiken voor het automatisch starten van XBMC? Ik weet niet of dit ook werkt via de softmod? Kan ik het ook gewoon doen door mijn default xmbc dashboard te kopieren naar C: en deze te renamen naar executer?
2) Is het mogelijk om games te starten met behulp van en netwerk mount? Dus met behulp van deamon tools en dan deze mount te delen?
3) Als ik nu een spel op dvd zet en deze in de xbox laat start hij deze automatisch op wanneer ik mijn xbox inschakel. Ik heb alle opties aangepast dat hij dit niet doet. Toch blijft hij dit doen, iemand een idee waarom en hoe ik dit aanpas?
Voor de duidelijkheid ik heb een softmod met Evolution X dashboard + XBMC 2.1
1) Kan ik gewoon de shortcut procedure gebruiken voor het automatisch starten van XBMC? Ik weet niet of dit ook werkt via de softmod? Kan ik het ook gewoon doen door mijn default xmbc dashboard te kopieren naar C: en deze te renamen naar executer?
2) Is het mogelijk om games te starten met behulp van en netwerk mount? Dus met behulp van deamon tools en dan deze mount te delen?
3) Als ik nu een spel op dvd zet en deze in de xbox laat start hij deze automatisch op wanneer ik mijn xbox inschakel. Ik heb alle opties aangepast dat hij dit niet doet. Toch blijft hij dit doen, iemand een idee waarom en hoe ik dit aanpas?
Voor het opstarten van XBMC als dashboard kan je gewoon de procudere doorlopen zoals deze is omschreven in de startpost. De default.xbe blijft gewoon in de XBMC directory staan.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
Dan vervangt hij een XBE met dezelfde naam naar een andere dash.Harrie schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 10:42:
[...]
De slayer DVD is wel degelijk in staat om de primary dashboard te veranderen. (Menu optie 5: Change startup dashboard. Kijk maar in de manual (pagina 9):
http://slayer.xbox-scene....o-Installer_v2.7FINAL.pdf Het werkt wel alleen vanaf de DVD zoals er beschreven staat.
Slayers kan niet de boot sequence in je bios veranderen..
[ Voor 3% gewijzigd door Kaspers op 01-12-2006 15:24 ]
Even een vraagje, het is sinds kort om via http://www.planet.nl/voetbal de eredivisie wedstrijden live (tegen betaling) te bekijken.
Zou het mogelijk zijn om dit op een manier af te spelen op XBMC?
Heb zelf al even zitten denken, als je dit wil kan je 2 dingen proberen:
1. Iets van een mediaplayer die drm ondersteund voor XBMC, iemand enig idee of die er is?
2. De beelden vanuit een andere pc streamen naar XBMC, ik zou alleen niet weten hoe je dit moet doen.
Iemand die hier misschien een oplossing voor weet?
1. Iets van een mediaplayer die drm ondersteund voor XBMC, iemand enig idee of die er is?
2. De beelden vanuit een andere pc streamen naar XBMC, ik zou alleen niet weten hoe je dit moet doen.
Verwijderd
Ik ben aan het denken om een xbox 360 te kopen maar heeft die de zelfde media functionaliteiten als een gewone xbox met xbmc erop? dus dat ik ook kan streamen vanaf de pc, oude snes of n64 spellen kan spelen en scripts kan installeren.
Kort en simpel antwoord: Nee.Verwijderd schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 18:06:
Ik ben aan het denken om een xbox 360 te kopen maar heeft die de zelfde media functionaliteiten als een gewone xbox met xbmc erop? dus dat ik ook kan streamen vanaf de pc, oude snes of n64 spellen kan spelen en scripts kan installeren.
Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions
Bij lange na niet...Verwijderd schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 18:06:
Streamen vanaf je pc kan geloof ik wel, maar dan moet je dacht ik Windows MCE hebben, dan kan je je xbox 360 als extender gebruiken. Maar de rest kan inderdaad niet.Verwijderd schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 18:06:
Laatste wat ik er over zeg, want dit is weer eens lekker off-topic: Je kunt met de Xbox360 geen DIVX/ XVID films streamen.Phoolie schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 21:55:
[...]
Streamen vanaf je pc kan geloof ik wel, maar dan moet je dacht ik Windows MCE hebben, dan kan je je xbox 360 als extender gebruiken. Maar de rest kan inderdaad niet.
probeer http://www.tversity.com/ eens..die zou het moeten kunnen. maar xbmc blijft veel handigerBigfoot87 schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 22:42:
[...]
Laatste wat ik er over zeg, want dit is weer eens lekker off-topic: Je kunt met de Xbox360 geen DIVX/ XVID films streamen.
Enige tijd geleden onderstaande vraag gesteld:
in een oudere versie van XBMC zag ik bij het benaderen van een DVD film op de hardeschijf alleen de IFO file. (wel zo overzichtelijk)
Wanneer ik bij de nieuwere versies (2.0.1( diezelfde DVD benader zie ik ALLE files inclusief VOB files enz. Weet iemand of dit ergens aan te passen is zodat ik alleen de IFO file zie. Is voor mijn zoontje wel zo overzichtelijk.
Is er iemand die hier een oplossing voor heeft?
in een oudere versie van XBMC zag ik bij het benaderen van een DVD film op de hardeschijf alleen de IFO file. (wel zo overzichtelijk)
Wanneer ik bij de nieuwere versies (2.0.1( diezelfde DVD benader zie ik ALLE files inclusief VOB files enz. Weet iemand of dit ergens aan te passen is zodat ik alleen de IFO file zie. Is voor mijn zoontje wel zo overzichtelijk.
Geen commentaar
je kunt beter op de bovenliggende map gaan staan en dan play drukken. gaat gemakkelijker (en werkt ook beter)robbydw schreef op zondag 03 december 2006 @ 14:50:
Enige tijd geleden onderstaande vraag gesteld:
Verwijderd
Misschien dat iemand dit weet,
Ik heb zojuist mijn (oude) versie van XBMC geupgrade naar 2.01.
't werkt allemaal perfect maar normaal had ik bij videos ook mijn drives van de xbox staan.
Op de f drive heb ik een map "media" waarin ik mijn films zet. Alleen.. hoe kom ik daar nu?
Alvast bedankt
't werkt allemaal perfect maar normaal had ik bij videos ook mijn drives van de xbox staan.
Op de f drive heb ik een map "media" waarin ik mijn films zet. Alleen.. hoe kom ik daar nu?
Alvast bedankt
sources.xml editten volgens mijVerwijderd schreef op zondag 03 december 2006 @ 18:09:
Alvast bedankt
Hernoem je "media" map naar "videos"Verwijderd schreef op zondag 03 december 2006 @ 18:09:
Alvast bedankt
En klaar!
kan iemand mij vertellen waar ik de laatste T3CH builds kan halen..?
stuur mij een private message.
[ Voor 9% gewijzigd door dCY op 04-12-2006 12:14 ]
De startpost is er niet voor niets:dCY schreef op maandag 04 december 2006 @ 12:13:
kan iemand mij vertellen waar ik de laatste T3CH builds kan halen..?
stuur mij een private message.
Als je DM wil ontvangen, zou ik dat wel aanzetten natuurlijk.Waar kan ik de nieuwste XBMC vinden?
Op sourceforge en www.xboxmediacenter.de . Gecompilede versie is te vinden op the usual places. (like IRC/Emule/DirectConnect/Usenet etc.) De versie die te downloaden is op de eerstegenoemde site's moet je eerst helemaal compileren etc, en is ook moeilijk zelf te doen.
Dat staat toch ook genoemd? Specifieke locaties zou ik niet naar vragen, dat strookt niet met het beleid in dit topic of GoT in het algemeen.
Argro,argro schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 10:56:
[...]
Je moet het mapje UserData even backuppen en na het updaten terugzetten. Dat is sinds 2.0 de manier om je data te bewaren.
Bedankt voor je reactie! Ik zal het proberen.
Groet,
Mark.
Dat zou wel heel erg relaxt zijn. Iemand een idee of oplossing? Is het überhaupt mogelijk?Phoolie schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 20:22:
Even een vraagje, het is sinds kort om via http://www.planet.nl/voetbal de eredivisie wedstrijden live (tegen betaling) te bekijken.
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
Je zou VLC eens kunnen proberen. Hiermee kun je streamen naar je XBOX meen ik, ik weet alleen niet of dat icm de planet stream ook werkt.argro schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 12:21:
[...]
Dat zou wel heel erg relaxt zijn. Iemand een idee of oplossing? Is het überhaupt mogelijk?
VLC ondersteund geen DRM helaas. Dus direct streamen zou zowieso niet gaan lukken. Je zou de stream dan moeten opslaan, de DRM er af halen en dan streamen naar/bekijken via XBMC. Maar dan is het "live" er wel van afBever schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 13:58:
[...]
Je zou VLC eens kunnen proberen. Hiermee kun je streamen naar je XBOX meen ik, ik weet alleen niet of dat icm de planet stream ook werkt.
Wat je wel zou kunnen doen is de stream laten draaien op je vaste comp via media player. Het beeld van media player opnemen met een screen recorder die ook "live broadcasting" ondersteund. En die live stream vervolgens via XBMC bekijken. Software waarmee dit o.a. kan is Screenplay , maar er zullen ongetwijfeld ook andere zijn. Ff zoeken en testen of het werkt, en hier laten weten
[ Voor 51% gewijzigd door DeOS op 05-12-2006 17:12 ]
Kijk, daar kan ik wat mee, ga het van het weekend even proberen en dan laat ik wel weten of het gelukt is.DeOS schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 17:03:
[...]
VLC ondersteund geen DRM helaas. Dus direct streamen zou zowieso niet gaan lukken. Je zou de stream dan moeten opslaan, de DRM er af halen en dan streamen naar/bekijken via XBMC. Maar dan is het "live" er wel van af.
Wat je wel zou kunnen doen is de stream laten draaien op je vaste comp via media player. Het beeld van media player opnemen met een screen recorder die ook "live broadcasting" ondersteund. En die live stream vervolgens via XBMC bekijken. Software waarmee dit o.a. kan is Screenplay , maar er zullen ongetwijfeld ook andere zijn. Ff zoeken en testen of het werkt, en hier laten weten.
Verwijderd
2 jaar geleden heb ik mijn Xbox omgebouwd. Ik gebruik dat ding nooit meer en wil eigenlijk nu wel de 120GB WD HD gebruiken voor mijn pc.
Nu heb ik die HD in mijn pc gestopt en herkent die hem wel in de bios, maar niet in xp. Moet ik eerst iets doen met die HD voordat ik hem in mijn pc kan stoppen?
ps. Ik weet verkeerd forum, maar kon geen betere vinden... Thxn
Nu heb ik die HD in mijn pc gestopt en herkent die hem wel in de bios, maar niet in xp. Moet ik eerst iets doen met die HD voordat ik hem in mijn pc kan stoppen?
Komt omdat je HDD gelocked is. Unlocken is niet legaal volgens mij en daarmee stopt je zoektocht op tweakers ook. Ga eens zoeken op google is genoeg over te vinden.Verwijderd schreef op woensdag 06 december 2006 @ 14:46:
2 jaar geleden heb ik mijn Xbox omgebouwd. Ik gebruik dat ding nooit meer en wil eigenlijk nu wel de 120GB WD HD gebruiken voor mijn pc.
PS,
Als je hem zelf hebt gelocked, lijkt het me ook geen probleem voor je om hem weer te unlocken. Vergelijk het met een SIM lock verwijderen van een telefoon waar je zelf een SIM lock op hebt gezet. Het mag niet op tweakers besproken worden.
[ Voor 16% gewijzigd door DeOS op 06-12-2006 15:19 ]
Verwijderd
Lijkt mij sterk dat je eigen HD die jezelf hebt gelockt te unlocken illegaal is... Ik zoek nog even verder..
edit: Ok. Ik ga op zoek in de duistere wereld van het unlocken van mijn eigen HD
. Bedankt voor je reactie
edit2: Probleem opgelost. Bleek een tooltje op mijn xbox te zitten..
edit: Ok. Ik ga op zoek in de duistere wereld van het unlocken van mijn eigen HD
edit2: Probleem opgelost. Bleek een tooltje op mijn xbox te zitten..
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2006 15:56 ]
Nee jij vergelijkt verkeerd.DeOS schreef op woensdag 06 december 2006 @ 14:58:
Vergelijk het met een SIM lock verwijderen van een telefoon waar je zelf een SIM lock op hebt gezet. Het mag niet op tweakers besproken worden.
Om jou voorbeeld even te bewerken:
Vergelijk het met een simkaart die maar op 1 telefoon werkt, stel je unlocked de sim kaart, dan werkt hij op meerdere toestellen, niks illegaals aan (vanaf deze hoek gekeken).
Stel je xbox gaat aan stront, mag je best de hdd nog gaan gebruiken in je pc, moet je alleen nog wel de hdd key bemachtigen, en dat kan alleen op manieren die hier inderdaad niet worden mogen besproken.
[ Voor 25% gewijzigd door Kaspers op 06-12-2006 16:02 ]
Zijn er hier meer mensen die grote problemen hebben met de laatste T3ch build?
Ik heb vastlopers wanneer ik naar mijn Muziek, Video of Afbeeling gedeelte wil gaan.
Ik heb vastlopers wanneer ik naar mijn Muziek, Video of Afbeeling gedeelte wil gaan.
Dit gaat helaas niet lukken, heb eerst geprobeerd om iets op te nemen voordat ik het ga broadcasten over me netwerk, maar als ik dat doe dan krijg ik alleen maar zwart beeld te zien, het geluid lukt wel.Phoolie schreef op woensdag 06 december 2006 @ 13:48:
[...]
Kijk, daar kan ik wat mee, ga het van het weekend even proberen en dan laat ik wel weten of het gelukt is.
Heb op me laptop WMrecorde staan, daarmee kan ik die stream recorden, zou het mogelijk zijn om dat bestand af te spelen als die nog aan het opnemen is?DeOS schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 17:03:
[...]
VLC ondersteund geen DRM helaas. Dus direct streamen zou zowieso niet gaan lukken. Je zou de stream dan moeten opslaan, de DRM er af halen en dan streamen naar/bekijken via XBMC. Maar dan is het "live" er wel van af.
....
Probeer eens om overlays uit te schakelen in de mediaplayer zoals hier staat beschreven. En even een tip.....je kunt je reactie bewerken als je nog wat toe te voegen hebt i.p.v. een nieuwe reactie te plaatsen.Phoolie schreef op donderdag 07 december 2006 @ 15:45:
[...]
Dit gaat helaas niet lukken, heb eerst geprobeerd om iets op te nemen voordat ik het ga broadcasten over me netwerk, maar als ik dat doe dan krijg ik alleen maar zwart beeld te zien, het geluid lukt wel.
Verwijderd
Yep hier ook, ligt niet aan je xbox, maar aan de T3ch build. Op xbox-scene is er een heel forum over. Mijn advies: de vorige versie er weer opzetten en wachten op devolgende versie van T3CH die wel goed is.Bigfoot87 schreef op donderdag 07 december 2006 @ 11:51:
Zijn er hier meer mensen die grote problemen hebben met de laatste T3ch build?
Ik heb sinds een tijdje (bij allemaal verschillende releases) het probleem dat sommige video-bestanden (.avi) niet afgespeeld kunnen worden. Ik heb deze video-bestanden op een share op mijn PC staan. Wanneer ik deze bestanden naar een andere share verplaats kan ik ze wél afspelen. 
Het ligt dus niet aan de share of de bestandsnaam. Ik kan namelijk andere video-bestanden wel vanaf deze share bekijken.
- Kan het te maken hebben met de hoeveelheid bestanden die ik in een share heb staan?
- Kan het komen doordat mijn 'xbmc-database' met IMDB-informatie vol loopt o.i.d.?
Wanneer ik zo'n bestand probeer af te spelen, 'wacht' XBMC 2 seconden en doet daarna alsof er niks gebeurt is. Ik kan het zien bij de MC360 skin; de bewegende achtergrond staat dan namelijk even 1 á 2 seconden stil.
Het ligt dus niet aan de share of de bestandsnaam. Ik kan namelijk andere video-bestanden wel vanaf deze share bekijken.
- Kan het te maken hebben met de hoeveelheid bestanden die ik in een share heb staan?
- Kan het komen doordat mijn 'xbmc-database' met IMDB-informatie vol loopt o.i.d.?
Wanneer ik zo'n bestand probeer af te spelen, 'wacht' XBMC 2 seconden en doet daarna alsof er niks gebeurt is. Ik kan het zien bij de MC360 skin; de bewegende achtergrond staat dan namelijk even 1 á 2 seconden stil.
Heb het geprobeerd, maar dit gaat niet werken, zodra ik Screenplay start hapert het beeld als een gek.DeOS schreef op donderdag 07 december 2006 @ 19:22:
[...]
Probeer eens om overlays uit te schakelen in de mediaplayer zoals hier staat beschreven. En even een tip.....je kunt je reactie bewerken als je nog wat toe te voegen hebt i.p.v. een nieuwe reactie te plaatsen.
Verwijderd
Ik heb een probleempje met mijn XBMC ik wil mijn shares op de computer(s) benaderen maar sinds een tijdje zegt hij workgroup niet gevonden.. alles is wel goed ingesteld. Nog meer mensen met dit probleem?
Hallo allemaal.
sinds een paar weken is de laptop van mijn vriedin kapot waardoor ik mijn windows mce pc moest inleveren, zodat zij weer een pc heeft....
maar nu misten we het hebben van een mce in de huiskamer en haar broertje had nog een xbox thuis staan.....
inmiddels hebben we de xbox in ons bezit en de chip + nieuwe front met display en usb komt eraan, alleen heb ik mijn twijfels of mijn eigen mce remote die ik bij mijn gewone mce had ook op de xbox kan werken deze werkt nl gewoon via usb.
ik heb hier nog niets over gelezen en ik heb er dus mijn twijfels over.... is hier iets over bekend?
sinds een paar weken is de laptop van mijn vriedin kapot waardoor ik mijn windows mce pc moest inleveren, zodat zij weer een pc heeft....
maar nu misten we het hebben van een mce in de huiskamer en haar broertje had nog een xbox thuis staan.....
inmiddels hebben we de xbox in ons bezit en de chip + nieuwe front met display en usb komt eraan, alleen heb ik mijn twijfels of mijn eigen mce remote die ik bij mijn gewone mce had ook op de xbox kan werken deze werkt nl gewoon via usb.
ik heb hier nog niets over gelezen en ik heb er dus mijn twijfels over.... is hier iets over bekend?
Verwijderd
draai je vista?Verwijderd schreef op zondag 10 december 2006 @ 11:39:
Ik heb een probleempje met mijn XBMC ik wil mijn shares op de computer(s) benaderen maar sinds een tijdje zegt hij workgroup niet gevonden.. alles is wel goed ingesteld. Nog meer mensen met dit probleem?
dat werkt nog niet
Verwijderd
Ik had hetzelfde probleem. Het bleek bij mij dat een VPN verbinding de oorzaak was.Verwijderd schreef op zondag 10 december 2006 @ 11:39:
Ga op je PC naar de eigenschappen van je netwerk. Als daar Check Point SecuRemote staat aangevinkt, haal dan het vinkje weg. (wel weer aanzetten als je VPN wilt gebruiken)
Verwijderd
Hola,
Weet iemand of XBMC 2 ook iso dvdfilms af kan spelen? Bij mij lukt het namelijk niet en ik las volgens mij in de changelog dat dit wel moet kunnen....
Weet iemand of XBMC 2 ook iso dvdfilms af kan spelen? Bij mij lukt het namelijk niet en ik las volgens mij in de changelog dat dit wel moet kunnen....
Verwijderd
Als ik dubbelklik op een .iso bestand in mijn `Videos`, dan gaat hij heel even op zwart en springt dan weer terug.
Grrrrrr wordt er niet goed van...
Grrrrrr wordt er niet goed van...
Verwijderd
Het is me nu wel gelukt (ik draai trouwens mac os x) ik heb een nieuwe versie geinstalleerd en de TDATA en UDATA map weggegooitVerwijderd schreef op zondag 10 december 2006 @ 17:50:
[...]
Ik had hetzelfde probleem. Het bleek bij mij dat een VPN verbinding de oorzaak was.
Ga op je PC naar de eigenschappen van je netwerk. Als daar Check Point SecuRemote staat aangevinkt, haal dan het vinkje weg. (wel weer aanzetten als je VPN wilt gebruiken)
En die is vandaag uit.. de 10-dec-2006 versie..Verwijderd schreef op donderdag 07 december 2006 @ 21:19:
[...]
Yep hier ook, ligt niet aan je xbox, maar aan de T3ch build. Op xbox-scene is er een heel forum over. Mijn advies: de vorige versie er weer opzetten en wachten op devolgende versie van T3CH die wel goed is.
Verwijderd
nieuwe versie OMplayer
nu met downloadfunctie
lees readme voor de features
http://test.familie-gerbers.nl/OMPlayer.zip
nu met downloadfunctie
lees readme voor de features
http://test.familie-gerbers.nl/OMPlayer.zip
Dit topic is gesloten.