[Vista] Het grote Vista Ervaringen Topic [Deel 6]

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 9.312 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_vh
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-04 12:57
c70070540 schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 19:47:
[...]

Wat bedoel je met deze zin, ik begrijp hem niet :?

De 64bit versie accepteert toch alleen maar signed drivers? De 32bits versie niet. Als dat zo belangrijk voor je is, moet je overstappen op de 64bits versie.
Wel,

Ik verander vanalles aan vista, ik zit er wat mee te klooien maar in een dual boot systeem waarbij XP op een andere harde schijf staat verwacht je toch niet plots dat je xp ook bluescreens gaat geven en na een reboot gewoon weer werkt :) maar ik heb geduld. Ik vond de interface en de startbalk allessinIk doe ds heel makkelijk.

Over die signed drivers, ok heel leuk dat deze alleen aanvaard worden als ze getest zijn. Zeer goed zelfs maar voor de x86 versie had ik op toch een iets betere error reporting gehoopt. Ik heb weliswaar nog maar het topje van de ijsberg gezien en ik weet dat deze ijsberg heel wat meer te bieden heeft dan alleen de aero interface O+

---------
Duidelijke versie voor diegene die dit bovenstaande niet verstaan

Negatief : Ik krijg bluescreen in Vista EN in XP door software te veranderen (drivers etc) in Vista. Na een reboot is alles blijkbaar weer plots in orde in XP.

Positief : interface, gebruiksgemak

[ Voor 12% gewijzigd door nick_vh op 10-11-2006 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Sjah schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 19:47:
Dat is niet vergelijkbaar met uit voor consumenten. Zodra dat wel het geval is, mag je verwachten dat er al veel hardware ondersteund wordt, eerder niet.
Dat is het issue toch niet :? .

MS heeft veel gewag ervan gemaakt dat BSOD niet of veel minder voor zouden moeten komen, juist door de manier hoe VISTA is opgezet. Bewust anders dan XP om die BSOD's te voorkomen dus.
En nu crasht het blijkbaar toch als de juiste driver of een foute driver aanwezig is.

Zijn punt is dus 100% terecht want zo'n situatie kan ook na 30 januari optreden. Bovendien wordt VISTA natuurlijk gewoon gelaunched op 30 november (over kleine 3 weken) en bedrijven kunnen dit net zo hard tegenkomen.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

nickske_v schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 20:18:
[...]

Wel,

Ik verander vanalles aan vista, ik zit er wat mee te klooien maar in een dual boot systeem waarbij XP op een andere harde schijf staat verwacht je toch niet plots dat je xp ook bluescreens gaat geven en na een reboot gewoon weer werkt :) maar ik heb geduld. Ik vond de interface en de startbalk allessinds heel makkelijk.

Over die signed drivers, ok heel leuk dat deze alleen aanvaard worden als ze getest zijn. Zeer goed zelfs maar voor de x86 versie had ik op toch een iets betere error reporting gehoopt. Ik heb weliswaar nog maar het topje van de ijsberg gezien en ik weet dat deze ijsberg heel wat meer te bieden heeft dan alleen de aero interface O+
Probeer eens wat aan je schrijven/tikken te doen, dit is echt niet duidelijk :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

De RTM gaat ook naar alle HW makers. Die hebben de drivers gemaakt/klaar staan op basis van de laatste Beta of RC.

Met de RTM kunnen ze de drivers afmaken, aanleveren. ATI heeft bijvoorbeeld ook pas net zijn Vista drivers af.

Zodra Vista op een DVD staat en de Drivers zijn geupdate heet het Final :) De Ati driver die in de RTM build wordt meegeleverd is nog de RC1 driver. De uiteindelijke versie op de DVD zal de Final driver zijn.

Driver problemen zijn de normaalste zaak van de wereld bij een net nieuw (nog niet officieel vrijgegeven) OS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:18
Help!!!! schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 20:21:
[...]
MS heeft veel gewag ervan gemaakt dat BSOD niet of veel minder voor zouden moeten komen, juist door de manier hoe VISTA is opgezet. Bewust anders dan XP om die BSOD's te voorkomen dus.
En nu crasht het blijkbaar toch als de juiste driver of een foute driver aanwezig is.

Zijn punt is dus 100% terecht want zo'n situatie kan ook na 30 januari optreden. Bovendien wordt VISTA natuurlijk gewoon gelaunched op 30 november (over kleine 3 weken) en bedrijven kunnen dit net zo hard tegenkomen.
Waar heeft Ms dat gezegd van de BSOD, behalve voor de videodriver die los is gemaakt van kernel?

Zijn punt is niet 100% terecht want op of voor 30 januari kan Ms wel een geupdate driver op de Windowsupdate hebben gezet? Mag Ms alsjeblieft ook buggy drivers erin hebben zitten nog( natuurlijk mag dat eigenlijk niet bij een bij de RTM meegeleverde driver, maar voorkomen kan je het blijkbaar nooit helemaal). edit: hierboven een nog veel betere uitleg.....van PWM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BFmango
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-12-2024
PWM schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 20:29:
De RTM gaat ook naar alle HW makers. Die hebben de drivers gemaakt/klaar staan op basis van de laatste Beta of RC.

Met de RTM kunnen ze de drivers afmaken, aanleveren. ATI heeft bijvoorbeeld ook pas net zijn Vista drivers af.

Zodra Vista op een DVD staat en de Drivers zijn geupdate heet het Final :) De Ati driver die in de RTM build wordt meegeleverd is nog de RC1 driver. De uiteindelijke versie op de DVD zal de Final driver zijn.

Driver problemen zijn de normaalste zaak van de wereld bij een net nieuw (nog niet officieel vrijgegeven) OS.
Toen ik Vista installeerde ongeveer 2 maanden geleden ofzo heb ik niet eens mijn videokaart drivers moeten updaten. Dat wil dus zeggen dat ik op dit moment nog gewoon de ingebakken drivers van Vista gebruik of zie ik dat dus verkeerd, want ik kan wel Oblivion op hoogste settings draaien. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Sjah schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 20:39:
[...]

Waar heeft Ms dat gezegd van de BSOD, behalve voor de videodriver die los is gemaakt van kernel?
Ik zal eens gaan zoeken.
Zijn punt is niet 100% terecht want op of voor 30 januari kan Ms wel een geupdate driver op de Windowsupdate hebben gezet?
Er zijn twee issues:
1) Heeft MS VISTA zo geprogrammeerd en bedoeld dat er geen (bijna geen) BSOD's zouden mogen optreden.
Zo ja dan is het irrelevant of er geupdate drivers zijn. Het OS zou vanwege een verkeerde driver sowieso niet mogen BSOD'en. Dit vindt ik toch al een vereiste vanuit een consumentenoogpunt maar dat terzijde.
2) Jou statement dat er op "30jan07" (de releasedatum voor particulieren) een geupdate driver kan zijn en dat we MS dus tot die datum niet te hard mogen vallen.
Ik vind dat onterecht want bedrijven gebruiken net zo goed webcams e.d. en voor hen wordt VISTA al over drie weken gereleased.
Mag Ms alsjeblieft ook buggy drivers erin hebben zitten nog( natuurlijk mag dat eigenlijk niet bij een bij de RTM meegeleverde driver, maar voorkomen kan je het blijkbaar nooit helemaal). edit: hierboven een nog veel betere uitleg.....van PWM
Ik vind van niet. Alleen als de release voor iedereen pas op 30jan07 zou zijn en MS idd in die verkoopversie geupdate drivers stopt.

[ Voor 4% gewijzigd door Help!!!! op 10-11-2006 23:23 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
Je spelt het als Vista, niet als VISTA. ;)

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Alex) schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 23:29:
Je spelt het als Vista, niet als VISTA. ;)
Ik zal het nooit meer fout doen. Beloofd. :o :)

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-10 17:52
Wat wil je? Vista is nog niet uit
Zojuist uitgekomen, ben bezig met binnenhalen :)
Morgen installeren..!

Edit: Hij is 2.5gb.. dus als het ff meezit vannacht nog installeren :)

[ Voor 23% gewijzigd door Sluuut op 11-11-2006 00:28 ]

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-10 15:07
Sluuut schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 00:27:
[...]

Zojuist uitgekomen, ben bezig met binnenhalen :)
Morgen installeren..!

Edit: Hij is 2.5gb.. dus als het ff meezit vannacht nog installeren :)
Op microsoft site of via torrent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
thecompany schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 00:35:
[...]

Op microsoft site of via torrent?
Op een minder legale manier, maar de torrent zal over een paar uur/morgen wel verschijnen denk ik zo..
Nog een uurtje :)
Ondertussen maar alvast wat dingen in XP opschonen zodat ik straks een feilloze upgrade kan gaan doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-10 14:31

TheVMaster

Moderator WOS
Hmym..op Usenet staat hij in iig nog niet :) maandag maar eens ff met kantoor bellen voor een legale versie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
Ik ben ook wel heel benieuwd hoe hij hem gekregen heeft.. Hoop dat er morgen een torrentje komt ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~lind1469/vista.bmp

Het is de x86 versie.. en eerst had je toch nooit de keuze om zelf te weten welke installatie je wou doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-10 09:37
het schijnt dat de key niet werkt...ach dan maar wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
enzoronald schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 02:08:
het schijnt dat de key niet werkt...ach dan maar wachten :)
Om te aciveren? Dat lijkt me nogal logisch..

30 dagen de tijd tot iemand er wat op vind ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-10 09:37
Sluuut schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 02:10:
[...]

Om te aciveren? Dat lijkt me nogal logisch..

30 dagen de tijd tot iemand er wat op vind ;)
dat is natuurlijk wel zo :) Je kunt em wel gewoon installen zonder key ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de installatie net draaien :D tenminste.., er staat nog Please wait while windows starts for the first time :)

ill keep you guys updated.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
Heb em ook draaien nu, net CSS & C&C:Zero Hour geinstalleerd, na alle drivers enzo te hebben gedaan... morgen ff kijken of het allemaal vlekkenloos werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• potatox
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-10 19:42

potatox

unz unz unz

Hebben jullie ook last van dat OpenGL spellen (met ATi Drivers) niet hoger dan 1024 kunnen worden gezet? Call of Duty 1 en de nieuwe Sam en Max krijg ik niet hoger dan 1024 en de performance is stukken, en dan ook echt stukken lager dan op XP. DirectX spellen (Guildwar) gaan wel weer soepel en kunnen gewoon op iets van 1280x800 worden gezet.

(mobility Radeon 9700 64vram)

--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

potatox schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 08:30:
Hebben jullie ook last van dat OpenGL spellen (met ATi Drivers) niet hoger dan 1024 kunnen worden gezet? Call of Duty 1 en de nieuwe Sam en Max krijg ik niet hoger dan 1024 en de performance is stukken, en dan ook echt stukken lager dan op XP. DirectX spellen (Guildwar) gaan wel weer soepel en kunnen gewoon op iets van 1280x800 worden gezet.

(mobility Radeon 9700 64vram)
Ik zou even wachten op goede drivers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Nu lees ik weer dat ook bij de Final dus de x86 en x64 2 aparte DVD's zijn... Maar nu weet ik nog niet of de Retail beide versies in hetzelfde doosje zal bevatten, of dat je bij aankoop moet kiezen? Wel belangrijk,als ik moet kiezen dan koop ik hem mooi niet (wil wel kunnen switchen naar x64 over 1 a 2 jaar).
Help!!!! schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 23:21:
[...]
.
2) Jou statement dat er op "30jan07" (de releasedatum voor particulieren) een geupdate driver kan zijn en dat we MS dus tot die datum niet te hard mogen vallen.
Ik vind dat onterecht want bedrijven gebruiken net zo goed webcams e.d. en voor hen wordt VISTA al over drie weken gereleased.
Heb je ook wel gelijk in, maar de hele bodem onder mijn betoog is het feit dat de hardware en software companies pas de komende 2.5 maand met hun updates komen, kan jij of Ms hoog of laag springen, die zien gewoon de consumentenversie als deadline, niet de bedrijvenversie.

[ Voor 54% gewijzigd door Sjah op 11-11-2006 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Sjah schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 09:33:
Nu lees ik weer dat ook bij de Final dus de x86 en x64 2 aparte DVD's zijn... Maar nu weet ik nog niet of de Retail beide versies in hetzelfde doosje zal bevatten, of dat je bij aankoop moet kiezen? Wel belangrijk,als ik moet kiezen dan koop ik hem mooi niet (wil wel kunnen switchen naar x64 over 1 a 2 jaar).
Ja, hier stoor ik me ook wel een beetje aan (, mocht het zo zijn). Intussen zitten we al een paar jaar met 64-bits processors, XP64 is ook al lange tijd uit, het lijkt er op dat in de nabije toekomst de echte switch naar 64-bits software wel zal plaatsvinden (toch? :P), dus waarom ons niet een beetje tegemoet komen? Momenteel lijkt mij de x86 versie het handigst, maar als je niet ook x64 krijgt, dan kan je nog een 2e keer dat geld neertellen... Nja, misschien komt er een goedkope upgrade-versie, maar toch...

Aangezien hier wat mensen dicht bij de bron zitten, kan er iemand wat licht op de zaak werpen? Koop je met een licentie voor bijv. de Ultimate editie meteen de x86 & x64 versies van Vista? :)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Yup, en hoe zit het met de OEM's versie...?
snap niet dat ze het niet gewoon beide op een DVD9 persen (nouja, het is niet zeker dat ze dat niet doen, kortom we weten niks, ook al heet dit het Vista topic).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Inmiddels Vista RTM geinstalleerd, en het draait soepel :) Zelfs mijn SATA controller drivers konden geinstalleerd worden, terwijl ze het op de Beta's en RC's af lieten weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Dicht voor onderhoud.

En terug open - even wat tips:
  • Namen van warez sites wil ik niet horen.
  • Download snelheden, welk 'medium' je een DVD vandaan hebt, etc- laat dat allemaal weg
Als je deze regels over treed of als je mijn inziens te veel op het randje gaat zitten dan verwijder ik je post en afhankelijk van hoe ver je bent gegaan krijg je een waarschuwing danwel een (tijdelijke) ban.

[ Voor 90% gewijzigd door elevator op 11-11-2006 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

BFmango schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 22:59:
[...]

Toen ik Vista installeerde ongeveer 2 maanden geleden ofzo heb ik niet eens mijn videokaart drivers moeten updaten. Dat wil dus zeggen dat ik op dit moment nog gewoon de ingebakken drivers van Vista gebruik of zie ik dat dus verkeerd, want ik kan wel Oblivion op hoogste settings draaien. 8)7
Ik weet het alleen van Ati, en die hebben 2 november de RTM drivers online gezet. Dus ja, dan zit je op oude drivers. De RTM drivers werken in geval van Ati ook op de RC releases.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

is het trouwens mogelijk om vista te installeren via daemon-tools?? ik kan maar geen lege dvd vinden :X anders wordt het vanavond pas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-10 13:07

Gé Brander

MS SQL Server

SYQ schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 12:17:
is het trouwens mogelijk om vista te installeren via daemon-tools?? ik kan maar geen lege dvd vinden :X anders wordt het vanavond pas
De RC en Beta's heb ik tot nu toe via daemon tools kunnen installeren.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

* alt-92 installeert via WDS, da's nog leuker :P

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Niet online

elevator

BackSlash32 schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 12:33:
* elevator installeert via WDS, da's nog leuker :P
Zat de WDS niet enkel in de Business Desktop Deployment of is dat ook een los staand product.. Ik moet nog steeds tijd vrij maken om met BDD/WDS te gaan spelen, het zag er in ieder geval boeiend uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceOnFire
  • Niet online
Voor degenen die de RTM al geinstalleerd hebben staan; ik heb nog nergens het opstartscherm kunnen terugvinden, in de beta's / RC's was dit altijd zwart met alleen een voortgangsbalkje. Ben wel benieuwd hoe dat eruit ziet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

elevator schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 12:35:
[...]

Zat de WDS niet enkel in de Business Desktop Deployment of is dat ook een los staand product.. Ik moet nog steeds tijd vrij maken om met BDD/WDS te gaan spelen, het zag er in ieder geval boeiend uit :P
WDS is ook onderdeel van SP2 voor 2003 (beta2 via Connect).
Daar vervangt het RIS.
Ik moest wel omdat m'n DVDspelert in m'n laptop niet meer wil booten van DVDs :P
En RIS en Vista gaan niet samen.

Enige nadeel is wel dat de BDD versie van WDS een andere build is dan die van SP2, maar dat zouden ze nog gelijk trekken.

[ Voor 5% gewijzigd door alt-92 op 11-11-2006 12:41 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online

Upke dupke

Oompa Loompa

IceOnFire schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 12:36:
Voor degenen die de RTM al geinstalleerd hebben staan; ik heb nog nergens het opstartscherm kunnen terugvinden, in de beta's / RC's was dit altijd zwart met alleen een voortgangsbalkje. Ben wel benieuwd hoe dat eruit ziet..
Nog steeds zo..heb ik gelezen op Neowin.net

Paul Thurrot zegt dat het is omdat Windows zo sneller opstart. En dat Microsoft een signaal wil afgeven aan andere fabrikanten om te zorgen dat PC's sneller op starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Niet online

elevator

BackSlash32 schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 12:39:
WDS is ook onderdeel van SP2 voor 2003 (beta2 via Connect).
Daar vervangt het RIS.
Dat het RIS gaat vervangen heb ik inderdaad gelezen ja, al gaat het voor de pre-Vista OS"en toch nog gewoon een RIS-alike omgeving aanbieden als ik het goed begrepen had?

Dat het in de 2003 beta zit wist ik niet, op zich wel interessant maar daar heb ik al helemaal geen tijd voor, sowieso zou het tijd worden als Microsofts' network installatie technology ook op workstations zou werken zodat al die tweakers die PCs hebben zonder DVD speler (ultraslim laptops enzo) ook zonder problemen kunnen installeren :)
Enige nadeel is wel dat de BDD versie van WDS een andere build is dan die van SP2, maar dat zouden ze nog gelijk trekken.
De beta 2 BDD die kan de RC1 WIM files al niet meer lezen dus dat was behoorlijk zinloos weet ik nog wel van een tijdje terug al weer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
SYQ schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 12:17:
Ja, Daemon Tools werkt gewoon op de final.
IceOnFire schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 12:36:
Is nog steeds hetzelfde(als ik je vraag goed begrijp). Gewoon in het middel een balkje met groene blokjes erin.. Maar hij start wel sneller dan XP denk ik. Opstarten boeit me alleen niet, heb echt wel 3 minuten gedult 1x per dag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

elevator schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 12:48:
[...]

Dat het RIS gaat vervangen heb ik inderdaad gelezen ja, al gaat het voor de pre-Vista OS"en toch nog gewoon een RIS-alike omgeving aanbieden als ik het goed begrepen had?
er is inderdaad een legacy-mode beschikbaar voor flat-file RIS installaties.
Conversie van je RIS images naar WDS-style imaging moet je niet verwachten gezien de nadruk op BDD...
maar wie weet dat ze nog iets gaan doen voor riprep images.
De beta 2 BDD die kan de RC1 WIM files al niet meer lezen dus dat was behoorlijk zinloos weet ik nog wel van een tijdje terug al weer :P
Aha, dat was het dus. Nou ja, had er toch al een RC2 image voor, die deed het wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-10 11:13

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

Ik ben op zoek naar een nieuwe scanner aangezien ik niet verwacht dat Primax nog x64 drivers gaat uitbrengen voor m'n 6 jaar oude Colorado 600p.

Heeft iemand ervaring met scanners die werken onder x64? Zit te denken aan een scanner van rond de EUR 100,00

webOS all the way!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axis
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01-2023
Naja, ome Bill is denk ik ook een beetje in de war. Gisteren stond er een bericht op de MSDN dat ze 11 november 7pm tot 9pm uit de lucht zouden zijn voor onderhoud (en waarschijnlijk vista en office 2007 klaarzetten), en ik kijk net, staat er nog niet. Wel een nieuwe melding:

http://msdn2.microsoft.com/en-us/subscriptions/default.aspx
MSDN Subscriber Downloads will be unavailable due to scheduled maintenance during the following dates and times: Friday, November 11th 7:00 pm - 9:00 pm PST (Saturday, November 12th 3:00 am - 5:00 am GMT).
Wat sowieso vreemd is, aangezien het volgens mij vandaag zaterdag de 11de is in plaats van de twaalfde.. maar goed.

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-10 11:32

Chakotay

Lick here to continue

Dit ga je niet menen, net de final geinstalleerd, en voor de grap die activatie-'hack' voor 5840 geprobeerd... Het werkt nog ook :X

Afbeeldingslocatie: http://chakotay.stimpy.nu/activated.JPG

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Niet online

elevator

BackSlash32 schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 13:09:
er is inderdaad een legacy-mode beschikbaar voor flat-file RIS installaties.
Gelukkig maar, ik moet binnenkort mijn Citrix RIS'es van Windows 2000 naar Windows 2003 gaan overbrengen en als ik dan weer in de knoop kom met WDS wordt ik vast heel ongelukkig :P
Conversie van je RIS images naar WDS-style imaging moet je niet verwachten gezien de nadruk op BDD...
maar wie weet dat ze nog iets gaan doen voor riprep images.
Ik ben nooit echt warm gelopen voor RIPREP images en heb die dus altijd weg gelaten, ik heb veel liever een schone Windows install waarbij ik met MSI's de juiste software er op zet. Duurt wel wat langer, maar ik koop er net wat meer flexibiliteit voor heb ik het idee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
- laat maar zitten eigenlijk :P -

[ Voor 88% gewijzigd door anandus op 11-11-2006 14:04 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

anandus schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 13:25:
'activatie-hack'? :?
Dat is gewoon activeren ofzo? :?
Nb. Als het illegaal is, dan moet je mijn vraag als niet verzonden zien :)
Ben gewoon benieuwd wat ermee bedoeld wordt?
Het kan niet illegaal zijn. Bewijs:

1. Illegale zaken mogen niet op GoT
2. Er staat een post van een mod onder de door jou aangehaalde post (ik neem dus aan dat de post door de mod gelezen is).

=> bericht kan geen illegale informatie bevatten.

Maar even serieus: bijna iedereen in dit topic doet natuurlijk wel iets illegaals. Hulde voor elevator dat er eindelijk eens een keer normaal gemod wordt.

Ik heb ooit een waarschuwing gekregen alleen door te zeggen dat een bepaald stukje software "uit" was (zonder erbij te zeggen waar of in welk opzicht).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chakotay schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 13:19:
Dit ga je niet menen, net de final geinstalleerd, en voor de grap die activatie-'hack' voor 5840 geprobeerd... Het werkt nog ook :X

[afbeelding]
Hier precies hetzelfde :P Heerlijk een geactiveerde windows :)

Overigens komt er na een reboot te staan: Evaluation Copy. Expires 1-6-2007 0:59
Afbeelding: http://www.chillspel.nl/vista.JPG
Moet ik dit lezen als 6 januari of 1 juni? 1 Juni neem ik aan :)
Als het 1 juni is blijf ik hiermee werken, dan kan ik gewoon rustig overstappen zodra het in de winkels ligt :)

Overigens wel erg slecht dat dit nog steeds mogelijk is in de final. |:(
Toch vind ik het wel jammer dat Microsoft Beta Testers geen gratis versie van de final geboden heeft, had deze dan laten verlopen een maand nadat Vista voor de consument beschikbaar is, had ik iig naadloos over kunnen stappen! Ik was echt niet van plan om nu terug te gaan naar XP en om nou op een achterhaalde build te blijven draaien..

Hoe kom je in dat about windows scherm overigens? Gevonden :)

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2006 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Verwijderd schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 13:45:
[...]

Hier precies hetzelfde :P Heerlijk een geactiveerde windows :) Hoe kom je in dat about windows scherm overigens?
Start -> winver -> enter.

Voor hierboven: natuurlijk is dit niet legaal, ik ga hier dan ook niet uitleggen hoe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chakotay schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 13:19:

[afbeelding]
hier bedoelt hij natuurlijk gewoon uitstel van executie, aangezien t maar 3x kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 14:04:
hier bedoelt hij natuurlijk gewoon uitstel van executie, aangezien t maar 3x kan.
Maar waarom zou je meer dan 1x willen activeren? Dit moet toch alleen maar als je hardware verandert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03 20:55
[...]

een woord BIOS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Wel uitstel van executie aangezien je vista nu verloopt op 1 Juni 2007 :P
Die uitermate irritante watermerk keert ook weer terug, maar dat had ik onder build 5840 toch ook al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:16

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Verwijderd schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 14:11:
[...]

Die uitermate irritante watermerk keert ook weer terug, maar dat had ik onder build 5840 toch ook al.
Betwijfel ik aangezien alleen de RC een timer had ik betwijfel of er ook een timer zit in de RTM versie.
( Zie verschil in Build nummers 5840 en Build 6000 )

Ik wacht wel dit keer netjes tot janauri tot die tijd zal ik zeer zeker dit topic volgen .

Mischien dat iemand/iedereen even een zooitje screenshots kan uploaden :D

[ Voor 4% gewijzigd door ShadowBumble op 11-11-2006 14:15 ]

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ShadowBumble schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 14:14:
[...]

Betwijfel ik aangezien alleen de RC een timer had ik betwijfel of er ook een timer zit in de RTM versie.
( Zie verschil in Build nummers 5840 en Build 6000 )

Ik wacht wel dit keer netjes tot janauri tot die tijd zal ik zeer zeker dit topic volgen .

Mischien dat iemand/iedereen even een zooitje screenshots kan uploaden :D
Als je een post van mij terugkijkt zie je daar in een screenshot toch duidelijk the timebomb..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavalon
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-06 14:29
Jammer dat de hardware fabriekanten behoorlijk achterlopen met drivers:

Nvidia videokaart -> laatste beta driver is nog slechter dan de standaard MS driver; tv-out etc is niet fatsoenlijk aan de praat te krijgen.

Creative soundcard -> voor sommige zijn drivers beschikbaar, maar helft functies (CMSS, line in, stereo wel, 5.1/7.1 niet altijd, dts niet etc) werkt niet fatsoenlijk. Daarbij voor sommige creative soundcards moet je nog wachten op drivers (audigy 2 NX bvb)

Canon Lide scanners -> geen drivers, onduidelijk of er x64 drivers gaan komen.

HP laserjet 1018/1020/1022 drivers --> niet beschikbaar; onduidelijk of er x64 drivers gaan komen (zelfs de in maart aangekondigde windows XP x64 drivers zijn er niet) Onder Vista x32 zijn de XP drivers te installeren, maar dan moet je regelmatig de printjob twee keer starten omdat het de eerste keer er gewoon niets gebeurd.

Veel fotocamera's -> werken niet, of niet goed onder vista; onder Vista x64 is het nog minder.

En dat is de status 2 weken voor de business launch, en een paar weken voor de consumenten launch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 14:17:
[...]

Als je een post van mij terugkijkt zie je daar in een screenshot toch duidelijk the timebomb..
Echter zou in theorie een productkey aangeschaft kunnen worden in januari en deze dan vervolgens opnieuw activeren (change product key) in deze versie vista. Dus niet opnieuw installeren maar nu overstappen je timebomb verlengen van 30 dagen naar 1juni volgend jaar, en happy clicking.......hoop het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Verwijderd schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 14:17:
[...]

Eens maar in die van Chakotay weer niet. En om die afbeelding ging het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Ja voor x64 heb ik ook het gevoel dat er verdraaid veel niet ondersteund zal gaan worden, waaronder me Hauppauge tvkaart, die nog te koop is, maar een redelijk oud model. Denk wel dat bijna alles wat nu echt als nieuwe producten uitkomt wel x64 drivers zal krijgen, wat dus betekent dat je veel moet vervangen. (ik bijv.: Sb Live!; WinTV pci-FM; Sidewinder FF2; Philips webcam waarschijnlijk; 'n oude kutmodem).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ShadowBumble schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 14:25:
[...]

Eens maar in die van Chakotay weer niet. En om die afbeelding ging het
Idd was me niet opgevallen. Alhoewel ik hem zeker aanschaf wil ik niet wachten tot januari, de ongeduld zelfve :) dus mij maakt die timebomb niet uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 14:11:
[...]

Op zich maakt mij dat niet zoveel uit. Ik wil met Vista alleen de tijd overbruggen totdat in januari de consumentenversie uitkomt. (of ik via mijn werk de Home Premium of Ultimate krijg)
'k ben zo benieuwd wat een upgrade naar Home Premium kost (ik heb nu Win XP MCE). Als ik nu XP MCE zou kopen kreeg ik een gratis upgrade :( wel waardeloos, 'k heb hem 2 maanden terug pas aangeschaft...(XP dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 14:23:
Echter zou in theorie een productkey aangeschaft kunnen worden....
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheVMaster schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 14:34:
[...]

Op zich maakt mij dat niet zoveel uit. Ik wil met Vista alleen de tijd overbruggen totdat in januari de consumentenversie uitkomt. (of ik via mijn werk de Home Premium of Ultimate krijg)
'k ben zo benieuwd wat een upgrade naar Home Premium kost (ik heb nu Win XP MCE). Als ik nu XP MCE zou kopen kreeg ik een gratis upgrade :( wel waardeloos, 'k heb hem 2 maanden terug pas aangeschaft...(XP dan)
Als je ultimate instaleerd moet in jauari ook de ultimate licentie aanschaffen, ik geloof dat je dan niet kan downgraden naar home premium, correct me if i'm wrong

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha, het is een lange zin ik weet het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:20
TheVMaster schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 14:34:
[...]

Upgrades
- Windows Vista Home Basic Upgrade: 99 dollar (77 euro)
- Windows Vista Home Premium Upgrade: 159 dollar (124 euro)
- Windows Vista Business Upgrade: 199 dollar (155 euro)
- Windows Vista Ultimate Upgrade: 259 dollar (202 euro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 14:36:
[...]

Als je ultimate instaleerd moet in jauari ook de ultimate licentie aanschaffen, ik geloof dat je dan niet kan downgraden naar home premium, correct me if i'm wrong
Correct:
Je kan wel downgraden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
mad-dog schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 14:37:
[...]

Upgrades
- Windows Vista Home Basic Upgrade: 99 dollar (77 euro)
- Windows Vista Home Premium Upgrade: 159 dollar (124 euro)
- Windows Vista Business Upgrade: 199 dollar (155 euro)
- Windows Vista Ultimate Upgrade: 259 dollar (202 euro)
Kijk dat valt wel mee :) k denk dat ik voor de Home Premium ga en op mijn laptop zal het wel (maar die gaat toch via de zaak) Vista Business of Ultimate worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
Gelukt om te activaten :) :)
Geen timebomb etc.

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~lind1469/vista1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~lind1469/vista2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~lind1469/vista3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Laatst online: 19:22
en nu gaat half/heel GoT je spammen/vragen hoe je dat gedaan heb :P
ik zie het allemaal wel weer...gooi mooi de final in vmware en gaat weer vrolijk verder spelen :)

I don't drive fast, I only fly low!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 14:37:
haha, het is een lange zin ik weet het
Het gaat me niet zozeer om de rest van de zin maar puur om het gedeelte:

"Echter zou in theorie een productkey aangeschaft kunnen worden."

Je lijkt hier te stellen dat het aanschaffen van een licentie voor Vista een puur theoretische aangelegenheid is.

Ik heb i.i.g. in tijden niet meer zo gelachen op GoT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Wat ik vreemd vind is dat de key blijkbaar niet tijdens de activatie bij de MS-servers gecheckt wordt?
Of komt het omdat die MS-servers denken dat het een Beta/RC1/RC2 is?
Krijg je dan geen problemen met updates ofzo?

/me anandus vindt dit too easy, is vast een addertje ergens

Of hebben ze zich over hun hart gestreken en dit gedaan om de vele beta-testertjes tot januari alsnog van de RTM te laten genieten?

[ Voor 18% gewijzigd door anandus op 11-11-2006 14:50 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 14:49:
[...]

Het gaat me niet zozeer om de rest van de zin maar puur om het gedeelte:

"Echter zou in theorie een productkey aangeschaft kunnen worden."

Je lijkt hier te stellen dat het aanschaffen van een licentie voor Vista een puur theoretische aangelegenheid is.

Ik heb i.i.g. in tijden niet meer zo gelachen op GoT.
Je kan overal wel stukjes uitlichten en dan vervolgens daarom lachen, als je heel de zin leest zie je dat ik dat niet bedoel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar je moet toegeven, de quote IS grappig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 15:00:
maar je moet toegeven, de quote IS grappig :)
Eerlijk is eerlijk :) , heb me dr ook om dubbel gelegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-10 10:35

--MeAngry--

aka Qonstrukt

anandus schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 14:49:
Wat ik vreemd vind is dat de key blijkbaar niet tijdens de activatie bij de MS-servers gecheckt wordt?
Of komt het omdat die MS-servers denken dat het een Beta/RC1/RC2 is?
Krijg je dan geen problemen met updates ofzo?

/me anandus vindt dit too easy, is vast een addertje ergens

Of hebben ze zich over hun hart gestreken en dit gedaan om de vele beta-testertjes tot januari alsnog van de RTM te laten genieten?
Persoonlijk denk ik dat deze 'aangepaste' manier van activeren over een tijdje gewoon niet meer werkt. (Als de beta licenties aflopen, of Microsoft gewoon besluit geen nieuwe beta installaties meer te laten activeren.)

Ik voorzie inderdaad ook wel dat je hiermee problemen gaat krijgen met updaten etc. Maar daar komen we natuurlijk later pas achter.

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-09 10:28
Ik denk dat er in de loop van de tijd inderdaad iets gaat komen waardoor updates niet meer beschikbaar zijn, maar het is en blijft een kat en muis spel. Microsoft lost het op en de scene lost het op zijn beurt weerop.

Ik merk het wel, ga de final nu proberen en 30 januari gelijk de winkel in om origineel te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

dominator schreef op woensdag 08 november 2006 @ 20:19:
[...]

XP Home --- > Vista Home basic of home premium (wel tegen bijbetaling!)
XP MCE --> Vista Home Premium (meest interessante optie)
XP Proffesional --> Vista Business

Andere upgradescenarios zijn niet mogelijk.
Het was toch mogelijk om vista na de installatie te upgraden naar een hogere versie?
Ik heb op dit moment XP Pro, maar ik zou graag willen upgraden naar Ultimate zonder reinstall.
Kan ik niet een upgrade XP Pro > Vista business doen en na de install een upgrade naar Ultimate?

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Erg bekend screenshots en die komen niet vanuit jouw instalatie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ShadowBumble schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 15:52:
Erg bekend screenshots en die komen niet vanuit jouw instalatie :P
Daar dacht ik ook al aan... Wie zegt dat het echt van hem komt?

Maar het verhaal kwam wel enigszins autenthiek over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Verwijderd schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 16:01:
[...]

Daar dacht ik ook al aan... Wie zegt dat het echt van hem komt?

Maar het verhaal kwam wel enigszins autenthiek over.
Nou deze pics heb ik namelijk ook van een rarretje geplukt om de minst legale manier. Vandaar dat ik het wist. Maar hier ga ik niet te diep op in geen zin om een OW te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
Duurt het bij iedereen zo lang voordat je bij het schermpje van de license agreement komt? Dus je moet eerst de versie selecteren en als ik dan op next klik.. Lijkt het wel of de installatie freest.. Als ik hem boot werkt hij wel maar ik geloof dat mijn dvd speler niet helemaal werkt (laptop) dus ik mount hem met daemon tools.. Iemand ook dit probleem? (ik heb hem nu al een kwartier op dit scherm staan..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

weststar schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 16:50:
Heeft hier iemand nog een goede link voor divx/xvid codecs voor Vista?

reeds gevonden....
Deel die link eens met ons als je wilt? :) Degene die ik gebruik laten (in RC2 tenminste, RTM is nog kaal) de boel terugspringen naar Basic.

Ik heb in de RTM trouwens opeens een nutteloos icoontje van de sidebar in de systray hangen... Iemand een idee of en hoe dat uitkan zonder de hele sidebar af te sluiten? In de vorige builds draaide de sidebar gewoon netjes zonder icoontje.

Over het activatie-spul: ik zie wel hoelang het blijft werken... Ik draai nu in ieder geval op een beta 2 key, en heb in het About Windows schermpje geen einddatum staan. Het zal me echter niet verbazen als hij over een maand, of in ieder geval in juni alsnog gaat zeuren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Misschien is het handig om een lijstje met driver and software te maken die zo ie zo werken in de RTM versie lijkt me handig voor naslag en we hebben een database voor janauri wanneer het grote public vragen gaat stellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
Chakotay schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 17:08:
[...]

Deel die link eens met ons als je wilt? :) Degene die ik gebruik laten (in RC2 tenminste, RTM is nog kaal) de boel terugspringen naar Basic.

Ik heb in de RTM trouwens opeens een nutteloos icoontje van de sidebar in de systray hangen... Iemand een idee of en hoe dat uitkan zonder de hele sidebar af te sluiten? In de vorige builds draaide de sidebar gewoon netjes zonder icoontje.

Over het activatie-spul: ik zie wel hoelang het blijft werken... Ik draai nu in ieder geval op een beta 2 key, en heb in het About Windows schermpje geen einddatum staan. Het zal me echter niet verbazen als hij over een maand, of in ieder geval in juni alsnog gaat zeuren :)
Ehm, dat Sidebar-icoontje was er altijd al hoor, je moet het gewoon even zo instellen dat hij het automagisch verbergt.

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDirect
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-10 07:52
Irritant, ik heb m'n mail in een .pst bestand staan (outlook 2003) en probeer nu te importeren in de nieuwe Windows Mail van Vista, maar de import wizzard sluit af met een foutmelding "Messages cannot be imported from the MAPI client. An error has occured." Ik snap niet waarom die import functie erin zit, als het toch niet werkt. IN RC2 (build 5744) werkte het ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Chakotay schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 17:08:
[...]

De RTM heeft ook nog last van terugspringen naar Basic, maar ik heb m nu toch al op Basic staan, dus ach :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Mijn Force Feedback 2 werk nu ook out of the box.
Blijft alleen de philips ToUCam over, die heeft geen driver, nou zal dat wel komen hoop je, maar wat nu het vreemde is: ik draaide de upgrade advisor, en die zei dat die cam gewoon moest werken in Vista, dus dan neem je aan dat er out of the box drivers bijzitten, maar nee...ook niet op winupdate. Lekker nuttig dan die upgradeadvisor... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Niet online

elevator

Even een tralala postje om te laten zien dat ik nog steeds meelees en dat ik geen zin heb om elke keer als ik het topic open een handjevol berichten te moeten wissen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jeuj hier draaid hij ook als een mongool op een driewieler

maar hoe kom ik aan SB Live! drivers en hoe kan ik een exchange server instellen? Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

elevator schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 17:38:
Even een tralala postje om te laten zien dat ik nog steeds meelees en dat ik geen zin heb om elke keer als ik het topic open een handjevol berichten te moeten wissen :)
Vraagje trouwens, waarom wijst de topic warning alleen naar deel 4, en niet naar 5? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Nu online
Heeft er al iemand ervaring met NVraid i.c.m. build 6000?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Niet online

elevator

Chakotay schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 17:43:
Vraagje trouwens, waarom wijst de topic warning alleen naar deel 4, en niet naar 5? :p
En daar kom je na bijna 800 posts in dit topic mee? :P Iig, aangepast :)
This just in from the Sr. Product Manager of TechNet Subscriptions -

Windows Vista Ultimate edition and Office 2007 will be coming to TechNet Plus subscribers in the January shipment.

"But I want to download it sooner than that!"

Okay. How about this:
  • Office 2007 - downloadable on Sunday, November 12**
  • Windows Vista - downloadable on Friday, November 17**
Of course this is only for TechNet Plus (or TechNet Plus Direct) subscribers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
Danielson schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 17:47:
Ik heb die specially package uit dat andre topic heir gebruikt, met 3 files. Daarme zag hij m'n array gewoon goed op m'n nForce4 bord. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

elevator schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 17:52:

http://blogs.technet.com/...ista-and-office-2007.aspx]

Windows Vista Ultimate edition and Office 2007 will be coming to TechNet Plus subscribers in the January shipment.

Okay. How about this:
\o/ \o/ Technet + Direct abbo aanwezig hier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

En daar kom je na bijna 800 posts in dit topic mee? :P Iig, aangepast :)

[...]
Filed under: Security, IT Pro Resources, Microsoft Resources, Windows Vista, Tech News, News, Sex, Violence, Could get me fired
WTF? :')
Maarre ik las al ergens dat MSND-AA Abbo's maand vertraging hebben? IE7, Office 7 EN Vista staan er namelijk inderdaad nog niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS

http://blogs.technet.com/...ista-and-office-2007.aspx]

Okay. How about this:
Mooi vanaf 1 december gaat mijn Techne Plus Direct Proef-abo van 2 maanden in ;) kan ik hem gelijk downloaden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy_NL
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-08 14:22
Verwijderd schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 18:06:
IE7, Office 7 EN Vista staan er namelijk inderdaad nog niet op.
Office 2007 = Office 12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03 20:55
Chakotay schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 17:43:
[...]

heb ik iets gemist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Allemaal leuk en wel die nieuw ontworpen sound-kernel (of hoe het ook heet) van Vista, maar het geluid staat wel hard. Heb nu mastervolume op 30 (vd 100) staan en is net zo hard als max. op Xp. Geeft niet, vraag me alleen of of het geluid niet beetje overstuurd wordt (?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
  • Laatst online: 19:36
Het geluid staat juist zacht (hier dan).
Verder vind ik het nog niks toevoegen aan XP, behalve dan de eyecandy.
Je kunt nergens drivers downloaden eigenlijk.
3com NIC doet het helemaal niet.
Waar zijn Vista nforce drivers?
Forceware driver zijn ook alleen maar beta.
NFS Carbon draait uiteindelijk wel (na comp. op 98/me te zetten), maar kan mijn profiel niet laden. Verder draait het gewoon echt een stuk slechter dan op XP (zal ook wel liggen aan die gare nVidia drivers).

Verder draait het tot nu toe gewoon stabiel. Het lijkt me wel degelijk in elkaar te zitten. Het is wel wennen natuurlijk.
Toch denk ik dat er nog veel moet gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joon
  • Laatst online: 11-10 09:18
http://www.nzone.com/obje...oads_rel70betadriver.html

die nforce driver die daar staat heeft ook mn bsod opgelost als ik geluid afspeel.

pak wel de beta2 drivers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
exodus:

mijn 3Com deed het ook niet, maar met oude drivers die ik van het net afplukte deed die het wel, en daarna kon ik winpudate waar vista 3com drivers stonden (schande dat die niet out of the box erin zaten, wat moet je zonder inetconnectie?).

http://members.driverguid...detail.php?driverid=74468

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_vh
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-04 12:57
Danielson schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 17:47:
nvraid werkt goed hier na wat proberen met drivers!
Andere raid-ondersteuningen komen vast en zeker nog hoop ik
Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Beperk dit topic aub tot tips en ervaringen met Vista/Longhorn.

Let even op:

• Windows Vista is RTM gegaan - dat betekent dat het naar de CD fabrikant gegaan is. MSDN en Technet subscribers (=kopers) krijgen de versie tussen nu en 16 november. Vista is 30 Januari 2007 te koop in de winkel

• Beperk dit topic tot ervaringen, tips en trucs, en geruchten.

• Als je een technische vraag hebt (bv: Mijn video driver werkt niet), lees dan even dit topic en [Vista] Het grote Vista Ervaringen Topic (deel 5) door en lees even de andere Vista topics door in dit forum - kom je er niet uit open dan een *nieuw topic*. Ga dit topic niet vervuilen met je technische vraag
Pure technische 'probleem vragen' worden vanaf nu verwijderd en je krijgt hier een waarschuwing voor.