[Vista] Het grote Vista Ervaringen Topic [Deel 6]

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 9.312 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:18
kwestie van paar dagen denk ik, al hoop ik op kwestie van paar uren natuurlijk, maar zal wel niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:00

Infinchible

Woef!

MSDN is toch hetzelfde als ma3d, het pakket dat je krijgt als je een student bent op een ict-opleiding?
Dat betekend dus dat ik binnen een paar dagen mijn versie van Vista kan downloaden, kan niet wachten! Ik heb Beta 2 ook nog gedraaid, maar deze heeft er niet zo heel lang opgestaan.
Kijken of straks alles wil draaien op de definitieve versie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Infinchible schreef op donderdag 09 november 2006 @ 10:20:
MSDN is toch hetzelfde als ma3d, het pakket dat je krijgt als je een student bent op een ict-opleiding?
Dat betekend dus dat ik binnen een paar dagen mijn versie van Vista kan downloaden, kan niet wachten! Ik heb Beta 2 ook nog gedraaid, maar deze heeft er niet zo heel lang opgestaan.
MA3D is MSDN-AA, dat duurt sowieso een tijdje langer dan MSDN Premium.
Verwijderd schreef op donderdag 09 november 2006 @ 09:46:
zijn er al mensen die de RTM hebben?

ik nog niet, ik hoop dat ie snel beschikbaar komt.
RTM is nog niet vrijgegeven, iedereen hoopt morgen, omdat dan de MSDN site even down is voor maintenance :)

[ Voor 22% gewijzigd door Phyxion op 09-11-2006 10:49 ]

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:37
Ik hoop dat je daarmee MSDNAA bedoelt, of weet iemand hier of het daarvoor ook van toepassing is dat het over ongeveer een week beschikbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

DRvDijk schreef op donderdag 09 november 2006 @ 10:50:
Ik hoop dat je daarmee MSDNAA bedoelt, of weet iemand hier of het daarvoor ook van toepassing is dat het over ongeveer een week beschikbaar is?
Er staat toch MSDN-AA :X MSDN-AA duurt langer dan MSDN Premium, die krijgen Vista en Office het eerst, MSDN-AA zal later volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Bernaar schreef op woensdag 08 november 2006 @ 23:47:
Misschien een beetje een vraag 'out of the blue', maar nu ze zich bij Vista toch ook wat meer op het grafische aspect hebben gericht; weet iemand misschien of ze in Vista misschien ook van de leuke "versier" features ingebouwd hebben zoals bij Linux: van die "wiebelende flexibele" vensters (dat zie je bijvoorbeeld als je ze maximaliseert) of bij het alt-tab-en dat je zo'n dobbelsteen ziet? Verder vind ik de screensavers van Linux ook altijd supermooi. Niet dat ik een linux-fan ben, maar dat zag ik laatst bij iemand.
bedoel je dat xgl gebeuren in linux? dit?

kleverige/magnetische vensters... hoe komen ze erop :9

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14-09 15:02
User Account Control (UAC):

In Windows Vista is het rechtensysteem aangepast, zodat zelfs een beheerder niet zomaar programma's mag uitvoeren die wijzigingen op het hele systeem aanbrengen en dus risico's inhouden. Vista's User Account Control zorgt er echter voor dat gebruikers met beperkte rechten niet telkens moeten afmelden om zo'n programma uit te voeren. UAC geeft namelijk telkens wanneer een gebruiker (standaard of beheerder) een systeemwijziging (zoals een nieuwe taal installeren) wil doorvoeren, een melding weer die vraagt of jij die actie gestart hebt (en niet een geïnstalleerd malwareprogramma). Wanneer je dit bevestigt (meestal door op Continue te klikken), wordt het desbretreffende programma met beheerdersrechten uitgevoerd.
Ook worden programma's die bij het aanmelden opstarten, standaard met beperkte rechten uitgevoerd, en is de Administratoraccount (de enige met echte beheerdersrechten) standaard uitgeschakeld.
Ik had hier een vraagje over, ik hoop dat dit niet al te technisch is voor dit topic

een klasgenoot van mij heeft dus Vista RC2 op een computer staan, zijn we even mee aan het klooien geweest, nu hebben we dit voor elkaar

-login op je account
-activeer Administrator account
-login op Administrator account
-verwijder het account die je tijdens de install hebt gemaakt
-disable Administrator account
-reboot pc

nu heb je op dit moment dus GEEN ENKELE account waarmee je kan inloggen, system restore restored accounts niet ofzo, wij hebben iig nog geen enkele manier gevonden om dit te verhelpen. (we zijn nu bezig met het volledig opnieuw installeren van vista)

ik vind het wel grappig dat dit mogelijk is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arzie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 26-10 12:18
Dalyxia schreef op donderdag 09 november 2006 @ 11:31:
nu heb je op dit moment dus GEEN ENKELE account waarmee je kan inloggen, system restore restored accounts niet ofzo, wij hebben iig nog geen enkele manier gevonden om dit te verhelpen. (we zijn nu bezig met het volledig opnieuw installeren van vista)

Op zich heel grappig natuurlijk, maar wat is je punt? Dat het niet zo moeilijk is om Vista te slopen als je weet wat je doet?
Geldt voor zover ik weet voor elk OS namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is wel vreemd dat je het enigste admin account kan disabelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op donderdag 09 november 2006 @ 11:50:
het is wel vreemd dat je het enigste admin account kan disabelen.
Vind ik niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-10 17:18
Infinchible schreef op donderdag 09 november 2006 @ 10:20:
Mijn opleiding heeft een eigen site gemaakt voor het MSDNAA gebeuren. Volgens mij had mijn school zich beter via MA3D kunnen aanmelden.

Denk dat ik Vista nog een hele tijd illigaal moet gebruiken.

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-10 10:03
FireStarter schreef op donderdag 09 november 2006 @ 12:56:
[...]

Denk dat ik Vista nog een hele tijd illigaal moet gebruiken.
Wie verplicht jou tot de onmiddellijke overgang naar Vista?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Sperenvanger schreef op donderdag 09 november 2006 @ 13:03:
[...]

Wie verplicht jou tot de onmiddellijke overgang naar Vista?
Ik denk dat er veel tweakers zijn die wel graag onmiddelijk willen overstappen :)

//EDIT:
Vista logon sound:
http://uploads.neowin.net...e=Windows_Logon_Sound.wav

3 nieuwe wallpapers:

http://img150.imageshack.us/my.php?image=img24xh5.jpg

http://img165.imageshack.us/my.php?image=img26qd6.jpg

http://img150.imageshack.us/my.php?image=img18pr1.jpg

[ Voor 42% gewijzigd door Phyxion op 09-11-2006 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Dalyxia schreef op donderdag 09 november 2006 @ 11:31:
Even in safemodus booten zou het normaal gesproken oplossen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FnF schreef op donderdag 09 november 2006 @ 13:05:
[...]

Ik denk dat er veel tweakers zijn die wel graag onmiddelijk willen overstappen :)

//EDIT:
Vista logon sound:
http://uploads.neowin.net...e=Windows_Logon_Sound.wav

3 nieuwe wallpapers:

.....
Volgens mij zit hier copyright op :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Tevens kenden we die sound al uit de RC's . We willen nieuwe sounds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb windows vista geinstaleerd omdat ik problemen had met xp en sata schrijven en ik moet zeggen, ik ben dik tevreden!!, instaleren van spellen duurt even maar zodra dat klaar is en je gaat spelen gaat het erg lekker, speel spellen als carbon en double agent zonder problemen, verder vind ik het switchen van programmas en vensters ook erg lekker, ik draai met mijn athlon 64 op een 32bit en ik ben erg tevreden.

heb alleen met het geluid een klein probleem, namelijk op het moment dat de cpu erg moet nadenken en je luistert een mp3 dan merk je dit in het geluid en het kraken en storen, als je bijvoorbeeld niks erbij doet, dan is het geluid zo zuiver als wat.

ben zekers wel benieuwd naar vista ultimate januari 2007!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01:09

Martinspire

Awesomeness

Ligt het trouwens aan mij of kun je niet bij je localhost (van bijvoorbeeld xxamp) als je niet verbonden bent met internet? Ik krijg dan dat ie met google wil gaan zoeken (in IE & FF)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-10 11:32

Chakotay

Lick here to continue

Verwijderd schreef op donderdag 09 november 2006 @ 13:44:
ik heb windows vista geinstaleerd omdat ik problemen had met xp en sata schrijven en ik moet zeggen, ik ben dik tevreden!!, instaleren van spellen duurt even maar zodra dat klaar is en je gaat spelen gaat het erg lekker, speel spellen als carbon en double agent zonder problemen, verder vind ik het switchen van programmas en vensters ook erg lekker, ik draai met mijn athlon 64 op een 32bit en ik ben erg tevreden.

heb alleen met het geluid een klein probleem, namelijk op het moment dat de cpu erg moet nadenken en je luistert een mp3 dan merk je dit in het geluid en het kraken en storen, als je bijvoorbeeld niks erbij doet, dan is het geluid zo zuiver als wat.

ben zekers wel benieuwd naar vista ultimate januari 2007!
Hm, jij hebt NFS Carbon werkend onder Vista? Welke build en videodrivers gebruik je? :)

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 01:09

Martinspire

Awesomeness

Gewoon ff compatibiliteitsmodus instellen...

Alleen is de fps met de nvidiadrivers niet zo heel mega

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-10 13:34
BFmango schreef op woensdag 08 november 2006 @ 20:35:
Oi jongens. Ik heb nu ook al en paar maanden Vista, welliswaar RC2 maargoed :D

Ik heb voor mn website een klein artikel over Vista geschreven, en nu wil ik vragen wat enkele onderwerpen zijn die jullie zeker in een artikel over Vista zouden zetten. Zo kom ik misschien achter wat onderdelen die ik vergeten ben, dat zullen er genoeg zijn :P

hier staat btw het artikel voor als je eens wil kijken
Gelukkig beschikken wij over een licentie sleutel zodat wij volledig gebruik kunnen maken van Windows Vista zolang wij wensen.

Das grappig, en hoe kom jij dan wel niet aan zo'n sleutel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schumi2004 schreef op donderdag 09 november 2006 @ 14:35:
[...]

Gelukkig beschikken wij over een licentie sleutel zodat wij volledig gebruik kunnen maken van Windows Vista zolang wij wensen.

Microsoft Partner bijvoorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op donderdag 09 november 2006 @ 13:25:
[...]

Volgens mij zit hier copyright op :+
Er staat nergens copyright op de wallpapers, wallpapers staan altijd al op alle sites, dus dat zal wel loslopen :)
Sjah schreef op donderdag 09 november 2006 @ 13:33:
Tevens kenden we die sound al uit de RC's . We willen nieuwe sounds.
Dit is de final sound, en deze zat iig niet in RC1 en RC2, wel in de latere 5840 build :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
oh waarom kende ik hem dan? Heb zowel rc1 als rc2 gehad, maar 8540 niet. Vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:24
Sjah schreef op donderdag 09 november 2006 @ 15:52:
oh waarom kende ik hem dan? Heb zowel rc1 als rc2 gehad, maar 8540 niet. Vreemd.
Omdat hij erg veel lijkt op het exit windows geluid uit de Rc1 en Rc2, denk ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BFmango
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-12-2024
schumi2004 schreef op donderdag 09 november 2006 @ 14:35:
[...]

Aangepast, maar verder ook nog andere opmerkingen waar ik echt wat aan heb :D?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
Ik heb hier RC1 (build 5728), en daar zat dit geluid ook al in. Ook in 5600 btw...

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Laatst online: 23:35
Wat een lame geluiden. Die van XP klinken vaak nog moderner vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ron_stultiens
  • Laatst online: 14-10 19:13
Mooi! Eindelijk weet ik hoe 't klinkt als ik m'n vista-pc ga opstarten. Over 't algemeen vind ik de geluiden een stuk mooier! Veel rustiger en helderder. :)

Mijn Systeem.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Wannapuf schreef op donderdag 09 november 2006 @ 16:49:
Wat een lame geluiden. Die van XP klinken vaak nog moderner vind ik.
Ik vind die van Vista mooier, ze klinken veel netter en professioneler dan XP.
Of die sounds de echte zijn weet ik niet, maar het lijkt er wel op :)

Overigens hoef ik me niet druk te maken om mijn favoriete virusscanner, er is alweer een nieuwe build die ook op Vista werkt :)

NOD32 v2.7 Release Candidate 1 (v2.70.12) was released today on November 8, 2006.

WHAT'S NEW
This release contains the following changes from the previous beta test release version (v2.70.09):

* Fixed issue with NOD32 On-Demand Scanner closing under Windows Vista
* Fixed issue with IMON that prevented Scheduler services from starting under Windows Vista
* In the Access Monitor (AMON) module, there is now one option for moving infected files to quarantine

Other small changes may appear as well in the user interface and online help.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
geluid is rustiger, vind de email notificatie wel mooi, de hardware loskoppelen vind ik minder. En terecht dat ze Win afsluiten-sound veel korter hebben gemaakt, dat vond ik alleen maar tijd innemen en zette ik uit in Xp.

Heb eens gelezen dat ze daar een paar professionele muzikanten wel een hele dag voor laten kloten met hun instrumenten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De vista startup en shutdown geluiden zijn gelukkig niet zo 'intrusive' als XP. Helder en kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Ik schakel die opstart- en afsluit geluiden altijd uit, best irritant om dat steeds te horen.

[ Voor 4% gewijzigd door XWB op 09-11-2006 17:12 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
Moet je eens het opstart geluid van Windows 98 luisteren. Krijg je meteen weer kramp van in je maag ;)

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
Chakotay schreef op donderdag 09 november 2006 @ 14:25:
[...]

Hm, jij hebt NFS Carbon werkend onder Vista? Welke build en videodrivers gebruik je? :)
Je moet de MOVIES map renamen naar iets anders, dan start ie wel ;)

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-10 08:54
waar blijft de rtm nou:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelvt
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-10 16:28

michaelvt

Tweaky Gonzalez

FireStarter schreef op donderdag 09 november 2006 @ 17:42:
[...]

Je moet de MOVIES map renamen naar iets anders, dan start ie wel ;)
Of je zet de compatibiliteitsmodus aan, voor windows 98 en ME, dan werkt het ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
Ja idd, er hoeft er maar 1 te zijn die ff dat isotje op usenet zet en het is gedaan :7

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwelgje
  • Laatst online: 20:24
FireStarter schreef op donderdag 09 november 2006 @ 20:23:
[...]

Ja idd, er hoeft er maar 1 te zijn die ff dat isotje op usenet zet en het is gedaan :7
Volume licenties moet je ook activeren hoor ;)

vandaar dat je ze daar niet zo snel meer zult verwachten

A wise man's life is based around fuck you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was dit volgens mij nog niet tegengekomen.

Vista heeft een "restart manager" waarmee open applicaties die restart manager aware zijn gesloten kunnen worden bij een herstart of installatie waarna ze volledig in de oude staat hersteld kunnen worden.

Dit is echt super handig voor het installeren van patches en updates.

Video: http://channel9.msdn.com/Showpost.aspx?postid=251492

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDirect
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-10 07:52
With the release of Windows Vista RTM, Microsoft is not really finished; in fact, the company will continue to work on Windows Vista code up until the business release on November 30, 2006 and the retail release in January 2007. We identified a few glitches that struck us as significant and were apparent as recently as last month (in Windows Vista RC2). According to Chris Flores, Microsoft Group Product Manager for Windows Vista, the visual glitch on our notebook when the User Account Control notice appears is a known bug within the ATI device driver and should be fixed by January 2007. The battery drain issue we identified in Windows Vista beta 2 is a bit more complicated to resolve, but Flores says it should be improved by the general availability date in January 2007. Finally, we called out that the Program Compatibility Wizard was missing; it was not user accessible via search, nor was it apparent as an option from the Start menu. The Program Compatibility Wizard, which allowed you to tweak the operating system to behave like Windows 95 with only 128-bit graphics in order to run older applications, was totally buried under Start, Control Panel, Programs and Features. Now, in the final Windows Vista release the Program Accessibility Wizard is accessible only after an incompatible program crashes under Windows Vista.
http://reviews.zdnet.co.uk/0,1000000193,39284636,00.htm
De versie die nu af is, zal dus niet dezelfde versie zijn die voor consumenten beschikbaar zal komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Zwelgje schreef op donderdag 09 november 2006 @ 20:24:
[...]

Maar activeren kan ook per "telefoon"

Bespeur ik hier een zwakke plek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vatt schreef op donderdag 09 november 2006 @ 20:47:
[...]

http://reviews.zdnet.co.uk/0,1000000193,39284636,00.htm
De versie die nu af is, zal dus niet dezelfde versie zijn die voor consumenten beschikbaar zal komen.
Dit is erg raar, RTM is klaar voor de pers en volgens mij is dat altijd zo geweest. Dat er een hele berg updates klaar staan in januari zou me niet verbazen maar dat ze de RTM gaan veranderen wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Zwelgje schreef op donderdag 09 november 2006 @ 20:24:
[...]

VLK wordt pas eind november gegeven, andere edities komen eerst op MSDN zo goed ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ron_stultiens schreef op donderdag 09 november 2006 @ 16:52:
[...]
Mooi! Eindelijk weet ik hoe 't klinkt als ik m'n vista-pc ga opstarten. Over 't algemeen vind ik de geluiden een stuk mooier! Veel rustiger en helderder. :)
kan deze niet geupload worden op een ander plekje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:21
Wat ik me afvraag: zal er nog verschil in zitten tussen de RC2 build en die in de winkel komt liggen? Oftewel zal die in de winkel liggen nog beter zijn dan de RC2 ?

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Ja nog lichter zal die lopen, nu is echt alle backtracking en debugcode eruit gesloopt namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

De laatste RTM build is geinstalleerd :)

Ik heb maar een clean install gedaan.
  • Clean install in 14 minuten
  • Alles werd herkend, behalve videokaart. Na reboot opeens wel
  • Snel
  • Soepel
  • Nieuwe icoontjes mooi
En nu ga ik verder kijken :) Ik heb hem pas 10 minuten draaien. Ik laat wel weten hoe het verder is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
PWM schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 10:53:

• Snel
  • Soepel
  • Nieuwe icoontjes mooi
En nu ga ik verder kijken :) Ik heb hem pas 10 minuten draaien. Ik laat wel weten hoe het verder is.
Zou je is een screentje willen posten? Kan ik is even zien hoe dat eruit ziet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

DaannO schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 10:54:
[...]

Zou je is een screentje willen posten? Kan ik is even zien hoe dat eruit ziet. :)
Wat wil je zien :)

Ik heb hier in ieder geval even 2 nieuwe icoontjes groot gemaakt :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/6fdef5b17fdfc2c4208befc97579563e/thumb.jpg

[ Voor 46% gewijzigd door PWM op 10-11-2006 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Laatst online: 23-10 13:54
PWM schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 10:53:

• Snel
  • Soepel
  • Nieuwe icoontjes mooi
bedoel je de final RTM? of een pre RTM build?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Yokidrink schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 11:04:
[...]

bedoel je de final RTM? of een pre RTM build?
Final RTM

Vrienden op de juiste plekken doet wonderen.

[ Voor 11% gewijzigd door PWM op 10-11-2006 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Laatst online: 23-10 13:54
PWM schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 11:08:
[...]

Final RTM

inderdaad :) maar ik ben blij te horen dat ie feitelijk beschikbaar is en ik kan gaan zoeken naar een exemplaar hiervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-10 14:31

TheVMaster

Moderator WOS
PWM schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 11:08:
[...]

Final RTM

Friends @ Microsoft mag ik aannemen? :)

Ik hoop er nog steeds op dat ze bij de Official NL Launch Party (in ieder geval aan Gold Partners O-) ) licenties gaan uitdelen.

offtopic:
'k heb vanmorgen het TS: Configuring Windows Vista Client (71-620) examen gedaan. Alleen jammer dat ik pas over 8 weken hoor of ik het gehaald heb.

[ Voor 29% gewijzigd door TheVMaster op 10-11-2006 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
De laatste RTM build? Er is maar 1 RTM build, de ECHTE! :) Heb jij die....netjes. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Sjah schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 11:35:
De laatste RTM build? Er is maar 1 RTM build, de ECHTE! :) Heb jij die....netjes. ;)
De laatste komt ook neer op de echte ;)

Hij werkt weer een stuk soepeler dan de RC2 en pre-RTM build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 11:44:
[...]

Of je hebt de echte of je hebt niet de echte...

Welke is het nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

PWM schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 11:44:
[...]

Al geprobeerd om het werkend te krijgen op je xbox360? Geen media centre edition meer nodig dan toch?

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 13:40:
[...]

Of je hebt de echte of je hebt niet de echte...

Welke is het nou?
Ik heb de echte :)

6.0.6000.16386 en dan nog wat cijfers.
Royal schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 13:42:
[...]

Al geprobeerd om het werkend te krijgen op je xbox360? Geen media centre edition meer nodig dan toch?
Ga ik vanavond proberen.

Hij werkt helemaal perfect. Echt een stuk beter dan de RC2 build, terwijl ik dacht dat dat niet kon. 1 groot nadeel, op 1 of andere manier gaat mijn accu een stuk minder lang mee dan met RC2. Kan ook komen omdat hij nu nog aan het indexen is.

[ Voor 60% gewijzigd door PWM op 10-11-2006 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Ik kan me ergeren aan die Thurrott ,zit nu zijn Vista review te lezen en ik quote: Honestly, if you're looking for the best Vista experience, can your old hardware and get a new PC. Yeah, I know, that's the most expensive route. But Microsoft and its PC maker partners will spend the next months ensuring that pre-made Vista-based PCs work perfectly out of the box, and there won't be any question that anything that comes with the system works properly. (Of course, any software or hardware peripherals you add later might not work properly.) The PC buying experience will get even better as we get further into 2007 and beyond, because PC makers will begin releasing Vista-specific systems, and not the warmed-over XP machines you'll typically see in the first part of next year.

Dit is gewoon bullshit, als jou oude PC het goed doet, en er zijn drivers voor je hardware, ben je ook klaar.Mijn systeem werkt ook perfectly, omdat er voor alles drivers is, behalve voor me modem, maar die wou ik er toch al uithalen. Is er geen driver voor je webcam en komt die er ook niet, koop je een nieuwe klaar,maar om nou gelijk een hele nieuwe pc aan te raden, pff. En wat bedoelt die met warmed-over XP machines? Een computer is geen Xp-machine, of een Win2k machine, een computer is een computer, OS staat daar beetje los van.

Zijn WMP11 review vond ik ook al.... hij raadde iTunes aan, WinAMP noemde die niet eens! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

http://youtube.com/watch?v=FS57sdEE1Ek

achtergrond, is dat een bepaalde plugin?? heb vista 2x geinstalleerd tijdens de beta en rc periode maar dit zie ik voor t eerst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

PWM schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 13:45:
[...]

Ik heb de echte :)

6.0.6000.16386 en dan nog wat cijfers.

[...]

Ga ik vanavond proberen.

Hij werkt helemaal perfect. Echt een stuk beter dan de RC2 build, terwijl ik dacht dat dat niet kon. 1 groot nadeel, op 1 of andere manier gaat mijn accu een stuk minder lang mee dan met RC2. Kan ook komen omdat hij nu nog aan het indexen is.
1) Hoe is het geheugen en CPU gebruik in de RTM
2) Misschien dat je dit ook na kan vragen, wanneer komt de RTM op MSDN etc.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

SYQ schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 14:22:
http://youtube.com/watch?v=FS57sdEE1Ek

achtergrond, is dat een bepaalde plugin?? heb vista 2x geinstalleerd tijdens de beta en rc periode maar dit zie ik voor t eerst
Mooi he :)

Ik gebruik het nu eigenlijk standaard. Ik dacht dat het niet lekker zou werken, maar als je eenmaal draait is het erg leuk.

Volgens mij komt die officieel in de Consumenten versies in januari. Er is al wel een pluggin te downloaden, en die gebruik ik, maar die mist nog wat optimalisatie.
FnF schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 14:30:
[...]

1) Hoe is het geheugen en CPU gebruik in de RTM
2) Misschien dat je dit ook na kan vragen, wanneer komt de RTM op MSDN etc.
:)
1. 350mb standaard. Ik heb dan nog geen services uitgezet e.d.
2. Geen idee

Overigens, het geheugen gebruik als ik aan het werk ben is iets van 1 GB (ik heb 2). Echter, als ik een VPC op start die 1.2 GB geheugen wil pakken, maakt Vista in 2 seconden 500mb geheugen vrij zodat het er in past. Het lijkt er dus op dat hij veel pakt, maar het is meer een buffer ofzo.

[ Voor 33% gewijzigd door PWM op 10-11-2006 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

PWM schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 14:31:
[...]

Ik gebruik het nu eigenlijk standaard. Ik dacht dat het niet lekker zou werken, maar als je eenmaal draait is het erg leuk.

Volgens mij komt die officieel in de Consumenten versies in januari. Er is al wel een pluggin te downloaden, en die gebruik ik, maar die mist nog wat optimalisatie.

[...]

1. 350mb standaard. Ik heb dan nog geen services uitgezet e.d.
2. Geen idee

Overigens, het geheugen gebruik als ik aan het werk ben is iets van 1 GB (ik heb 2). Echter, als ik een VPC op start die 1.2 GB geheugen wil pakken, maakt Vista in 2 seconden 500mb geheugen vrij. Het lijkt er dus op dat hij veel pakt, maar het is meer een buffer ofzo.
350MB :) Dat is toch al 200MB minder dan ik had met de laatste RC's :) Wat services uitschakelen scheelt toch altijd wel weer wat :)
Zou je 2. misschien na kunnen vragen? Ik denk dat heel veel mensen daar heel erg benieuwd naar zijn :)
Ook edit dan maar :)
Aha, dat is best wel handig dan, lijkt me een goede situatie dan :)

Welke versie heb je trouwens, x86 of x64, en waarom welke versie?

[ Voor 22% gewijzigd door Phyxion op 10-11-2006 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

In RC2 zorgde de Animated Desktop voor flinke vertraging op mijn systeem (oude Radeon Mobility 9600 64mb).

In de RTM build merk ik er niets van :)

Ik gebruik de x86 versie. Ik heb een Enterprise geinstalleerd staan. Ik heb hier ook Ultimate liggen, maar dat heeft niet zoveel nut op mijn laptop. Enterprise heeft alles wat ik nodig heb, en MCE gebruik ik toch niet op mijn laptop.

[ Voor 44% gewijzigd door PWM op 10-11-2006 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
PWM schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 14:40:
In RC2 zorgde de Animated Desktop voor flinke vertraging op mijn systeem (oude Radeon Mobility 9600 64mb).

In de RTM build merk ik er niets van :)

Ik gebruik de x86 versie. Ik heb een Enterprise geinstalleerd staan. Ik heb hier ook Ultimate liggen, maar dat heeft niet zoveel nut op mijn laptop. Enterprise heeft alles wat ik nodig heb, en MCE gebruik ik toch niet op mijn laptop.
Gaaf man! :) 'k kan niet wachten tot ik hem van MSDN kan downloaden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

PWM schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 14:31:
[...]

en die plugin is waar te downloaden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/864a76e74bc14a1502276387b9999b25/thumb.jpg

Bubbles _/-\o_

Jammer dat ik geen bewegende screenshot kan maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catfish
  • Laatst online: 23-10 19:56
gebruikt Vista eigenlijk wel echt meer ram als XP
naar ik begrepen heb cached Vista zoveel mogelijk, dus gebruikt hij logischerwijze veel ram geheugen, in XP kon dit ook al, maar het werkte niet altijd vlot
maar stel dat je prefetch (of hoe noemt het juist) uitzet in Vista, hoeveel verbruikt Vista dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM:

Kan je wat info geven over the file size of disk size van de ultimate versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shift
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-06 11:48

Shift

[] Dual crazy []

PWM schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 15:25:
[afbeelding]

Bubbles _/-\o_

Jammer dat ik geen bewegende screenshot kan maken ;)
Waarom gebruik je de animated desktop hack of tool? Zit toch standaart in Vista RTM. Ik zie daar een zip file open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Shift schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 15:58:
[...]

Waarom gebruik je de animated desktop hack of tool? Zit toch standaart in Vista RTM. Ik zie daar een zip file open.
Hij zit standaard in de Ultimate volgens mij. Ik draai de Enterprise variant.
Verwijderd schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 15:53:
PWM:

Kan je wat info geven over the file size of disk size van de ultimate versie?
Geen idee, ik draai zelf dus Enterprise.

[ Voor 28% gewijzigd door PWM op 10-11-2006 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

PWM schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 16:46:
[...]

Hij zit standaard in de Ultimate volgens mij. Ik draai de Enterprise variant.

[...]

Geen idee, ik draai zelf dus Enterprise.
Ik denk dat de sizes allemaal gelijk zijn door het Anytime Upgrade programma, ik verwacht namelijk niet dat je eerst nog allemaal data moet kopieren. Hoe groot is de Enterprise dan? :)

//EDIT:
_O_
Afbeeldingslocatie: http://img299.imageshack.us/img299/1508/mvlsik4.gif

[ Voor 8% gewijzigd door Phyxion op 10-11-2006 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

FnF schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 17:02:
[...]

Ik denk dat de sizes allemaal gelijk zijn door het Anytime Upgrade programma, ik verwacht namelijk niet dat je eerst nog allemaal data moet kopieren. Hoe groot is de Enterprise dan? :)
Lastig te zeggen, ik heb al wat geinstalleerd:

Mijn C partitie heeft met:
  • Vista Enterprise RTM
  • Office 2007 Enterprise RTM
  • Virusscanner
11GB in gebruik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

PWM schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 17:05:
[...]

Lastig te zeggen, ik heb al wat geinstalleerd:

Mijn C partitie heeft met:
  • Vista Enterprise RTM
  • Office 2007 Enterprise RTM
  • Virusscanner
11GB in gebruik
Dat valt mij reuze mee :) Dan kan ik Vista vast nog wel installeren op mijn 9GB partitie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Hoe groot is Enterprise...ik denk 6.5 Gig, net als Business. Die had ik installt met RC1, en die heeft geen MCE namelijk. Enterprise ook niet denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Sjah schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 17:26:
Hoe groot is Enterprise...ik denk 6.5 Gig, net als Business. Die had ik installt met RC1, en die heeft geen MCE namelijk. Enterprise ook niet denk ik?
De Windows folder zelf is 6.6 GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
En de Program Files en ProgramData-mappen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Alex) schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 17:30:
En de Program Files en ProgramData-mappen?
1.2GB slechts, en dat is incl Office RTM.

1.2 + 6.6 = 7.8. En dan word er 3 GB voor de Pagefile gebruikt.

Totale install zelf is dus net geen 8 gb van Office en Vista samen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Mm, erg netjes. Heeft er iemand al VMware geïnstalleerd op Vista RTM? Op RC1 en RC2 draait het niet helemaal goed, het booten van een VM duurt lang en wanneer je zo op de stopknop drukt crasht heel Windows.

* Alex) gaat de TS maar eens updaten

[ Voor 8% gewijzigd door Alex) op 10-11-2006 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-06 11:08
PWM schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 17:32:
[...]

1.2GB slechts, en dat is incl Office RTM.

1.2 + 6.6 = 7.8. En dan word er 3 GB voor de Pagefile gebruikt.

Totale install zelf is dus net geen 8 gb van Office en Vista samen.
Heb jij de echte originele versie.. ik ben benieuwd of hij al 't lekken is.. voel de gekte weer van XP opkomen toen die vijf jaar geleden kwam ... geweldig!

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 26-10 10:27
Is het nog mogelijk om beta RC2 te proberen?

Ik heb wel de juiste link, http://download.windowsvista.com/preview/rc2/en/download.htm maar ik kan het niet vinden. RC1 is nog wel te downloaden he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

-nickx- schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 17:35:
[...]

Heb jij de echte originele versie.. ik ben benieuwd of hij al 't lekken is.. voel de gekte weer van XP opkomen toen die vijf jaar geleden kwam ... geweldig!
Ik heb hem, maar wel via officiele kanalen.

En ik ga zeker niet lekken :)

Mijn System Rating ik overigens ook een stuk hoger. Misschien doordat er Final ATI drivers bij zitten? Nope. ATI heeft nieuwe RTM Drivers online gezet. Versie nummer is van 7.x naar 8.x gegaan. Downloading.

EDIT

_/-\o_

Nieuwe ATI Drivers geinstalleerd. Nieuwe test gedaan (remember, oud kaartje) en cijfer ging van 2.0 naar 2.5, waar de Rc nog een 1.7 gaf.

Maar het mooiste van alles. Display drivers geinstalleerd en werkend: Zonder Reboot *O*

[ Voor 27% gewijzigd door PWM op 10-11-2006 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM:

Ik neem aan dat je de DVD hebt dan kan je toch zien hoe groot hij is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 17:53:
PWM:

Ik neem aan dat je de DVD hebt dan kan je toch zien hoe groot hij is?
Ik heb hem vanochtend van DVD geinstalleerd, maar de DVD niet meer in bezit. Dat wordt dus lastig.

Ik zal het zo even vragen als iemand online komt. De DVD bevatte alleen Enterprise, de Ultimate kwam op een aparte DVD binnen. Volgens mij worden ze met de Final wel allemaal op 1 DVD gezet. Alleen retail versies worden op 1 DVD gezet. Enterprise is dus altijd apart.

[ Voor 7% gewijzigd door PWM op 10-11-2006 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Alex) schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 17:34:
Mm, erg netjes. Heeft er iemand al VMware geïnstalleerd op Vista RTM? Op RC1 en RC2 draait het niet helemaal goed, het booten van een VM duurt lang en wanneer je zo op de stopknop drukt crasht heel Windows.

* Alex) gaat de TS maar eens updaten
Verwacht geen snelheid van VMWare, ik heb ze gemaild, en zo vonden het niet erg belangrijk. Weg 150$ :( Ik koop echt niks meer bij VMWare.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

FnF schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 18:01:
[...]

Verwacht geen snelheid van VMWare, ik heb ze gemaild, en zo vonden het niet erg belangrijk. Weg 150$ :( Ik koop echt niks meer bij VMWare.
Virtual PC werkt wel, en is gratis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Maar ook niet zo goed als VMware, denk aan snapshots etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Alex) schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 18:06:
Maar ook niet zo goed als VMware, denk aan snapshots etc.
Volgens mij zit dat wel in VPC 2007 (weet niet zeker). VPC 2007 is ook te downloaden in Beta vorm.

/Offtopic

[ Voor 4% gewijzigd door PWM op 10-11-2006 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

PWM schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 18:04:
[...]

Virtual PC werkt wel, en is gratis ;)
Virtual PC kan echt niet tegen VMWare op, nog steeds niet, qua features en qua snelheid.
Ik heb ook Virtual PC geïnstalleerd, maar ik gebruik het bijna nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
PWM schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 18:08:
[...]

Volgens mij zit dat wel in VPC 2007 (weet niet zeker). VPC 2007 is ook te downloaden in Beta vorm.

/Offtopic
Ik heb VPC 2007 Beta draaien, maar mis toch wel het snapshots gebeuren (wat dus wel in VMWare zit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_vh
  • Laatst online: 11-04 12:57
Ik heb ook al even de RTM draaien alleen heb ik nog een paar kleine frustraties

- ik heb een PCI kaart met een Silicon Image 3112A chipsait raidcontroller op, deze wilt hij maar af en toe eens herkennen en doet er zeer vreemd mee terwijl die onder win xp wel native werkt. Maar misschien nog wat langer wachten op finale drivers van dat

- waar ik minder over te spreken ben, mijn scanner die wel plug and play zonder extra drivers op XP werkt, werkt helemaal NIET meer op windows vista RTM

Die scanner is nu nog het minste maar af en toe maar eens op de 500gb (2*250 sata op die raidcontroller dus) kunnen is voor mij niet genoeg. Dus voorlopig terug naar windows XP

Voor de rest ben ik wel tevreden over windows vista, heel mooi afgewerkt en zeer vloeiend. Al kan ik het wel nog doen chrashen met bluescreens (wss door foute drivers maar dan nog zou dit niet mogen)

Ik heb nog maar een gemengd gevoel voor deze final...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Wat wil je? Vista is nog niet uit, en we moesten eigenlijk nog helemaal geen toegang hebben tot de RTM. Over 3 maanden is die uit, is dan je RAID of weet ik veel wat nog niet ondersteund, dan mag je zeuren....bij je fabrikant om drivers.

En die bij je OS meegelverde drivers, zodat je scanner gelijk het doet, dat verschilt per OS. Bij Xp had de fabrikant dus schijbaar wel drivers naar Ms gestuurd, bij Vista niet. Dat is hun keus, niet die van Ms, dus zeker niet de schuld van Vista.

[ Voor 34% gewijzigd door Sjah op 10-11-2006 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_vh
  • Laatst online: 11-04 12:57
Ter informatie ik heb deze met een legale key draaien en idd dit is nog geen finaal verdict, ik wacht geduldig tot er echte drivers voor uit zijn.

En toch vind ik niet dat vista zo makkelijk bluescreens en reboots en zelfs mijn xp kan interfereren door zijn bluescreen. Ik had gehoopt dat vista 'slechte' drivers zou weren of tenminste kon opvangen ipv een bluescreen.

[ Voor 14% gewijzigd door nick_vh op 10-11-2006 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Laatst online: 15-10 13:07

Gé Brander

MS SQL Server

Sjah schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 19:40:
Wat wil je? Vista is nog niet uit, en we moesten eigenlijk nog helemaal geen toegang hebben tot de RTM. Over 3 maanden is die uit, is dan je RAID of weet ik veel wat nog niet ondersteund, dan mag je zeuren....bij je fabrikant om drivers.
Vista is RTM (vergelijkbaar met uit, voor systeembouwers, Gold Partners, MSDN Subscribers etc)

Dus dan mag je verwachten dat iets werkt, of niet werkt, maar niet iets er tussenin. Het is niet zo dat er nog van alles aan veranderd gaat worden tot aan januari...

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Laatst online: 15-10 13:07

Gé Brander

MS SQL Server

nickske_v schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 19:44:
En toch vind ik niet dat vista zo makkelijk bluescreens en reboots en zelfs mijn xp kan interfereren door zijn bluescreen. Ik had gehoopt dat vista 'slechte' drivers zou weren of tenminste kon opvangen ipv een bluescreen.
Wat bedoel je met deze zin, ik begrijp hem niet :?

De 64bit versie accepteert toch alleen maar signed drivers? De 32bits versie niet. Als dat zo belangrijk voor je is, moet je overstappen op de 64bits versie.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Dat is niet vergelijkbaar met uit voor consumenten. Zodra dat wel het geval is, mag je verwachten dat er al veel hardware ondersteund wordt, eerder niet.
Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Beperk dit topic aub tot tips en ervaringen met Vista/Longhorn.

Let even op:

• Windows Vista is RTM gegaan - dat betekent dat het naar de CD fabrikant gegaan is. MSDN en Technet subscribers (=kopers) krijgen de versie tussen nu en 16 november. Vista is 30 Januari 2007 te koop in de winkel

• Beperk dit topic tot ervaringen, tips en trucs, en geruchten.

• Als je een technische vraag hebt (bv: Mijn video driver werkt niet), lees dan even dit topic en [Vista] Het grote Vista Ervaringen Topic (deel 5) door en lees even de andere Vista topics door in dit forum - kom je er niet uit open dan een *nieuw topic*. Ga dit topic niet vervuilen met je technische vraag
Pure technische 'probleem vragen' worden vanaf nu verwijderd en je krijgt hier een waarschuwing voor.