[Vista] Het grote Vista Ervaringen Topic [Deel 6]

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 9.278 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:50

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Verwijderd schreef op zondag 12 november 2006 @ 13:13:
[...]

ok stelling:
nieuwste Paint Shop Pro heeft een minimale rating van 4.5 nodig.
Maar vista vind dat je een 2 hebt. Alle hardware krijgt een 5, maar alleen je hardeschijf niet omdat dat een oude 40 gig 5200 rpm schijf is, en krijgt dus een 2.
Nu zal mijn moeder PSP niet gaan kopen omdat haar pc maar een 2 heeft, terwijl psp makkelijk zou kunnen draaien op haar pc.
Juh, de manier waarop de 'algemene' score wordt berekend is ronduit bagger. Wat dat betreft ben ik het met je eens.
Daarnaast, als iedereen over 2 jaar een 10 haalt, hoe moet de volgende generatie games daar dan een performancerating aan kunnen geven? Standaard maar een 10 vereisen?

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ckr waar, tenzij de score idd niet bij 10 eindigt... dus voor allen wake 2, heb je een rating van 343 nodig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-06 11:08
upgrade vraag

Is het al iemand gelukt om windows xp te upgraden. Kan iemand dit eens proberen, bij mij geeft hij bij het kopieren van gegevens een foutmelding aan. De reden dat ik upgrade is dat ik een mac heb en wat problemen ondervind om clean te installeren.

Als het bij jullie ook mislukt dan weet ik dat m'n image misschien beetje corrupt is.. thnx voro jullie hulp

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
--MeAngry-- schreef op zondag 12 november 2006 @ 13:16:
[...]

Juh, de manier waarop de 'algemene' score wordt berekend is ronduit bagger. Wat dat betreft ben ik het met je eens.
Daarnaast, als iedereen over 2 jaar een 10 haalt, hoe moet de volgende generatie games daar dan een performancerating aan kunnen geven? Standaard maar een 10 vereisen?
De meeste recente spellen hebben toch voldoende aan een 1.5 ghz pc met 256 mb ram en een Ati 9200?
Die pc scoort ook bvb 2.5, en dat zal dus gewoon zo blijven

Heeft ook een computer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 12 november 2006 @ 13:13:
[...]

ok stelling:
nieuwste Paint Shop Pro heeft een minimale rating van 4.5 nodig.
Maar vista vind dat je een 2 hebt. Alle hardware krijgt een 5, maar alleen je hardeschijf niet omdat dat een oude 40 gig 5200 rpm schijf is, en krijgt dus een 2.
Nu zal mijn moeder PSP niet gaan kopen omdat haar pc maar een 2 heeft, terwijl psp makkelijk zou kunnen draaien op haar pc.
Sja, da's wel weer extreem.
Ik vind het systeem wel goed dat het laagste cijfer de rating aangeeft.
Het is nu ook zo dat de bottleneck (cpu, gpu, mem) bepaalt wat je wel en niet kan draaien, en die rating wordt ook bepaald aan de hand van de bottleneck.

Daarnaast, als alle hardware een 5 is, en je hebt een 5400 rpm schijf, dan zou ik maar gaan upgraden :+

Ik vraag me af hoe OEM's zoals Dell hierop inspelen.
Verkopen ze computers met de rating ("een rating 5 computer voor 499,-!")?
Het zou voor een hoop mensen schelen, je wil niet weten hoeveel mensen ik heb moeten helpen met het uitzoeken van een computer, omdat alles mumbojumbo voor die mensen is.
Voor de rating kunnen ze kijken welke software of welke games ze willen spelen, en aan de hand daarvan een computer kopen (bij wijze van spreken).
--MeAngry-- schreef op zondag 12 november 2006 @ 13:16:
[...]

Sja, zoals ik zei kan ik best begrijpen dat ze de rating bepalen aan de hand van de bottleneck en niet aan de hand van het gemiddelde, want stel alles is een 5, maar je gpu is een 2 en gemiddled krijg je een 3,8 ofzo. Dan koop je het spel en dan kan je het alsnog niet draaien. Via de bottleneck-methode weet je in ieder geval zeker dat je spellen of software met een rating die je computer aankan ook 100% zeker op je computer draait :)
Euhm.. 11, 12, 13, etc.? :?

[ Voor 25% gewijzigd door anandus op 12-11-2006 13:24 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het kan natuurlijk ook dat op de doosjes van software een lijstje staat met de ratings.
Minimaal vereist:
hd: 2.5
cpu 3.5
ram 3.4
etc.

Maar t lullige is, ik zou niet weten wat mijn rating is, terwijl ik wel weet welk soort ram ik heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 12 november 2006 @ 13:24:
het kan natuurlijk ook dat op de doosjes van software een lijstje staat met de ratings.
Minimaal vereist:
hd: 2.5
cpu 3.5
ram 3.4
etc.
Ja, dat kan ook inderdaad, al vermoed ik dat ze echt een enkel rating gaan doen.
Maar zoiets zou ook kunnen :)
Maar t lullige is, ik zou niet weten wat mijn rating is, terwijl ik wel weet welk soort ram ik heb :P
Daar wen je snel genoeg aan als er op dozen van spelletjes alleen maar een rating staat en niet meer de hoeveelheid benodigde ram :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op zondag 12 november 2006 @ 13:24:

Weet je moeder dat ook?

Ik denk dat voor sommige applicaties inderdaad 2 cijfertjes op de achterkant van het doosje staan:

4 voor de CPU
3.5 voor RAM

Op die manier zorg je er voor dat de grafische kaart niet van invloed is op de aankoop van een Virusscanner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:06
Van die HD vind ik wel een slecht voorbeeld, want HD's worden juist heel hoog gerate. Mijn 3.5 jaar oude 7200 120 Gig krijgt nog een 5.1 even hoog als mijn 1.5 jaar oude 6600GT GPU. Dus ik denk dat een 40 gig 5400 nog wel 3.2 ofzo krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aan de hand van een rating de pc kopen lijkt me neit zo heel erg goed plan :)

edit:
Sjah, het was ook maar een voorbeeld. Ik beweer niet dat oude hardeschijven een slechte rating krijgen.
Maar als je het echt een slecht voorbeeld vind, vervang dan het woordje hardeschijf voor CPU ofzo :)

edit2:

Hah PWM dara zeg je wat :P kan je geen virusscanner kopen omdat je videokaart een 2 heeft :P

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2006 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Subz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Ik heb ook net vista geinstaleerd. Het probleem is alleen dat hij mijn netwerk kaart niet herkend. Het is een (oude) 3com. Ik dacht dat support voor 3com nic's altijd wel redelijk goed was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat betreft die ratings:

Wel eens aan gedacht dat in de US ratings doogaans van 1 t/m 5 lopen i.p.v. 1 t/m 10?

Dat zou dus betekenen dat als je een 5 haalt, je state-of-the-art hardware hebt. Lijkt me ook een logische aanname als je kijkt naar de bezoekers hier.

Groeter dan 5 zou dan betekenen een Kentsfield met 8800GTX in SLI en een Raid array.

Of zeg ik nu iets heel geks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 12 november 2006 @ 13:36:
Wat betreft die ratings:

Wel eens aan gedacht dat in de US ratings doogaans van 1 t/m 5 lopen i.p.v. 1 t/m 10?

Dat zou dus betekenen dat als je een 5 haalt, je state-of-the-art hardware hebt. Lijkt me ook een logische aanname als je kijkt naar de bezoekers hier.

Groeter dan 5 zou dan betekenen een Kentsfield met 8800GTX in SLI en een Raid array.

Ja, want het zijn geen rapportcijfers, daarnaast zijn er ratings voorbijgekomen die hoger waren dan 6 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie zegt trouwens dat het geen raport cijfers zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 12 november 2006 @ 13:40:
wie zegt trouwens dat het geen raport cijfers zijn?
Wie zegt dat het wél rapportcijfers zijn, en waarom zouden het überhaupt rapportcijfers zijn?
Daarnaast, mochten het rapportcijfers zijn, dan loopt het bij 10 spaak ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op deze webpagina van microsoft
http://windowsvistablog.c...ista/articles/458117.aspx
wordt het performance rating systeem uit de doeken gedaan. In eerste instantie ligt het maximum op 5.9, maar om de 12-18 maanden zal er mogelijk een uitbreiding komen naar scores van 6 en hoger. Dat de scores bij 10 zouden stoppen staat nergens vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Ik heb even gekijken hoe de situatie was bij de invoering van XP. Toen die ongeveer RTM ging (eerste helft 2001), toen was de hoogste up and coming grafische kaart de Geforce 3.
Stel toen hadden ze een rating, dan zou een Geforce 3 een dikke 5 halen.
Nu stevenen we af op kaarten die 5 generaties verder zijn en véle malen sneller.
Het lijkt me dan sterk als ze bij 10 zouden stoppen. Het zou me niet verbazen dat bij de invoering van Windows 2013 ofzo, de grafische kaarten ook weer een factor veel sneller zou zijn, en dat is moeilijk op een schaal van 1 tot 10 te plaatsen, als er nu al computers zijn met een dikke 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op zondag 12 november 2006 @ 13:51:
Op deze webpagina van microsoft
http://windowsvistablog.c...ista/articles/458117.aspx
wordt het performance rating systeem uit de doeken gedaan. In eerste instantie ligt het maximum op 5.9, maar om de 12-18 maanden zal er mogelijk een uitbreiding komen naar scores van 6 en hoger. Dat de scores bij 10 zouden stoppen staat nergens vermeld.
Zoals ik al zei, dat klopt niet, er zijn al scores van 6.3

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceOnFire
  • Niet online
Inmiddels staat de RTMversie hier ook te ronken op mn systeem. Verbazingwekkend hoeveel verschil er nog zit in performance tussen RC1/RC2 en RTM. Alles start toch aanzienlijk vlotter, installatie is inderdaad in een ruim kwartiertje gefixed. Ook de interface voelt op een of andere manier weer sneller aan, netjes.

Wel jammer dat na succesvolle activatie en een reboot de timebomb vrolijk gedag komt zeggen. Magoed, dat is niet geheel onterecht dus je hoort me niet mopperen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:54

WoutF

Hoofdredacteur
Bertus schreef op zondag 12 november 2006 @ 12:53:
Pffff

Ik zat dus met het probleem dat me monitor niet hoger wou dan 1024x786 dus ik beetje kutten met tvout

Haal ik me tvout eruit... schiet me scherm in "NOT OPTIMUM MODE"... in vista kan ik niet meer komen, veilige modus wel... maar daar kan je geen resolutie instellen... conclusie? reinstall :(
F8 bij boot --> start in low res mode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Verwijderd schreef op zondag 12 november 2006 @ 13:36:
Wat betreft die ratings:

Nou, ik heb een score van 5,2 maar in mijn pc zit geen Kentsfield met 8800GTX in SLI en een Raid array.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
install in ruim kwartier? Bij mij 28 minuten. Wat voor systeem heb je dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Sjah schreef op zondag 12 november 2006 @ 14:15:
install in ruim kwartier? Bij mij 28 minuten. Wat voor systeem heb je dan?
Net RTM op mijn thuis laptop gezet.

*O* 17 minuten *O*

Op een 3 jaar oude bak, met een 4200rpm schijf er in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:54

WoutF

Hoofdredacteur
Ik lees dat animated desktop standaard in Ultimate RTM hoort te zitten. Waar kan ik dit dan aanzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op zondag 12 november 2006 @ 14:20:
[...]

Net RTM op mijn thuis laptop gezet.

*O* 17 minuten *O*

Op een 3 jaar oude bak, met een 4200rpm schijf er in :)
Hier 12 minuten op een Dell Insprion 9300, van de eerste boot from CD totdat je werkelijk internet op kan. :)

Ben ik overigens de enige die de nieuwe icoontjes (van de RTM) echt lelijk vind? Met name de WMP vind ik niks.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2006 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Moet ik depressief worden ofzo? 8)7 ;) Vreemd hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
RTM draait hier inmiddels ook, hoewel ik in eerste instantie erg sceptisch was over vista, heb ik mijn verwachtingen 160 graden bijgesteld (jaja, geen 180 :P )

Mijn eerste goede ervaring was net met een DV-camera via firewire, windows xp gaf geen sjoegel, vista aansluiten, en binnen 2 seconden vroeg hij of hij de data moest opslaan. +puntje voor vista.

Wat ook erg gaaf is is de live-preview als je op je programma in de taakbalk hovert met de cursor. Filmpjes en dergelijke worden real-time weergegeven :)

Installatie duurde wel lang, maar nu draait alles vanaf harddisk lekker soepel, naar mijn gevoel sneller dan windows xp (maar nu vergelijk ik waarschijnlijk een vervuild xp systeem met een schone vista)

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net de final versie van vista geinstalleerd, build 6000, home premium editie maar wat een verschrikkelijk OS is dat zeg, heel erg hoog teletubbie gehalte, vreet veel geheugen, en veel harde schijf activiteit, wat een genot toch om xp te draaien, een os is er om de pc te besturen niet om er mooi uit te zien, ik wil dat er zo min mogelijk geheugen word gevreten en er zo weinig mogelijk resources worden gebruikt, xp rulez.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat dacht je dan van windows 3.11? die gebruikt helemaal weinig ram.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• potatox
  • Laatst online: 25-05 17:02

potatox

unz unz unz

Verwijderd schreef op zondag 12 november 2006 @ 14:48:
Ik heb net de final versie van vista geinstalleerd, build 6000, home premium editie maar wat een verschrikkelijk OS is dat zeg, heel erg hoog teletubbie gehalte, vreet veel geheugen, en veel harde schijf activiteit, wat een genot toch om xp te draaien, een os is er om de pc te besturen niet om er mooi uit te zien, ik wil dat er zo min mogelijk geheugen word gevreten en er zo weinig mogelijk resources worden gebruikt, xp rulez.
Hoezo een hoog teletubbie gehalte? Standaard thema ziet er toch stukken strakker en professioneler uit dan XP? En het is net zo hard weer uit te zetten. Weet nog goed toen XP uit kwam. Toen was dat het teletubbie OS ;) En oei wat gebruikte XP toen veel RAM. Tiz nu gewoon weer hetzelfde met Vista. Iedereen moet wennen en geheugengebruik loopt op. Net als met XP (toen iedereen 128 of 256 had) en nu met Vista (nu de meesten 512 heeft en ook het minimale is voor Vista).

--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Leuke rant, maar:

Het geheugen gebruik van Vista is niet (veel) hoger dan XP. Wat Vista wel doet is een hoop programma's bufferen, waardoor bijvoorbeeld Outlook bij mij in 0,001 seconde is opgestart. Start je een programma wat meer geheugen nodig heeft, dan maakt Vista, zonder vertraging, het geheugen daarvoor vrij.

Lang leve het OS wat de overdaad aan geheugen in computers is een keer zinnig gebruikt.
Vista's SuperFetch houdt veelgebruikte bestanden (net als z'n voorganger) in een cache (map) bij, zodat je ze de volgende keer sneller kan bereiken. Maar SuperFetch is efficienter, omdat het bijhoudt hoe vaak je bepaalde geheugenpagina's opvraagt en na verloop van tijd profielen zal opstellen van de programma's die je gebruikt (bijvoorbeeld een profiel voor programma's op weekdagen en één voor het weekend).
Wanneer je dan een geheugenintensief programma opstart dat opgeslagen geheugenpagina's opvraagt, zal SuperFetch deze zo snel mogelijk terugstoppen wanneer ze niet meer in gebruik zijn, om zo een vertraging van het lezen van de harde schijf tegen te houden, zodat wanneer je opnieuw van profiel verandert, de betreffende geheugenpagina's van dat profiel (met je veelgebruikte programma's) weer snel in het geheugen kunnen gestopt worden.
Zonder dat ik er wat voor hoef te doen, en zonder vertraging aangezien Vista het bij een idle situatie doet, staan programma's al klaar in het geheugen. Ik start het programma, en zie daar, het staat in een oogwenk op het scherm.

En zoals gezegd, als ik bijvoorbeeld een VPC start is het geheugen weer vrijgegeven, zonder dat ik er iets van merk.

Ik snap dat geheugen issue sowieso niet zo. Heb je 1-2 GB in je systeem, en dan is het opeens erg dat 500mb in gebruik is :? Wees blij dat het gebruikt wordt, en ook nog eens op de meest efficiente manier.

[ Voor 44% gewijzigd door PWM op 12-11-2006 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApoC
  • Laatst online: 09-09 09:25
...En dat ook eindelijk eens gewoon vrijgeeft voor andere apps indien nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Magic schreef op zondag 12 november 2006 @ 14:34:
Installatie duurde wel lang, maar nu draait alles vanaf harddisk lekker soepel, naar mijn gevoel sneller dan windows xp (maar nu vergelijk ik waarschijnlijk een vervuild xp systeem met een schone vista)
Hoelang duurde het bij jou dan, want paar posts boven je lees ik 17 en 12 minuten.
Tenzij je dat ook lang vind duren, natuurlijk :P

Maar bleef-ie misschien ergens hangen bij de installatie? Want ik vind het apart dat aan de ene kant mensen een installatietijd van een kwartier roepen, maar dat anderen (je bent geloof ik niet de eerste bij wie het lang duurde) het lang vonden duren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

potatox schreef op zondag 12 november 2006 @ 14:53:
[...]

Hoezo een hoog teletubbie gehalte? Standaard thema ziet er toch stukken strakker en professioneler uit dan XP? En het is net zo hard weer uit te zetten. Weet nog goed toen XP uit kwam. Toen was dat het teletubbie OS ;) En oei wat gebruikte XP toen veel RAM. Tiz nu gewoon weer hetzelfde met Vista. Iedereen moet wennen en geheugengebruik loopt op. Net als met XP (toen iedereen 128 of 256 had) en nu met Vista (nu de meesten 512 heeft en ook het minimale is voor Vista).
Ben ik met je eens, Vista lijkt veel professioneler.

Het geheugengebruik in Vista is heel anders, Vista cached veel meer, zodat programma's snel opstarten. Als je geheugenruimte nodig hebt, dan maakt Vista dat weer snel vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Volgens mij is een installatie voornamelijk snel op een schone geformatteerde harddisk en is het juist een stuk trager als hij dat niet is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn1992
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:03
Bij mij duurde de installatie ruim een uur, soms deed ie gewoon ook niks :?
Kan ook wel aan mn specs (P4 1.8, 512mb, 9800pro) liggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Xp cached ook hoor,al mijn 1.5 Gb is in gebruik, ook daar wordt die zeg 900 mb cache geleegd zodra het nodig is.

Iets over het default uiterlijk van Vista, ik vind het ook best mooi, wat ik stom vind echter is dat de transparente zijkanten van een venster bij maximaliseren zwart worden (ik heb bijna altijd 1 gemaximaliseerd venster (lees: Firefox op me ene monitor, mIrc op de tweede)).

@elevator: volgens mij is installatie vooral snel bij een snelle moderne cpu, die ik dus niet heb (p4 2.4). Misschien is die zelfs geoptimalseerd voor mobiele cpu's.

[ Voor 17% gewijzigd door Sjah op 12-11-2006 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Sjah schreef op zondag 12 november 2006 @ 15:11:
Xp cached ook hoor,al mijn 1.5 Gb is in gebruik, ook daar wordt die zeg 900 mb cache geleegd zodra het nodig is.

Iets over het default uiterlijk van Vista, ik vind het ook best mooi, wat ik stom vind echter is dat de transparente zijkanten van een venster bij maximaliseren zwart worden (ik heb bijna altijd 1 gemaximaliseerd venster (lees: Firefox op me ene monitor, mIrc op de tweede)).
Klopt, het Superfetch principe in Vista is echter een stuk slimmer. Hij houdt gewoon bij wanneer ik normaal gesproken welk programma opstart. Zoals gezegd, als ik nu al naar het Outlook icoontje kijk staat hij al voor me neus :) Ik vind het heel prettig werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

martijn1992 schreef op zondag 12 november 2006 @ 15:10:
Bij mij duurde de installatie ruim een uur, soms deed ie gewoon ook niks :?
Kan ook wel aan mn specs (P4 1.8, 512mb, 9800pro) liggen :P
Ligt denk ik niet aan je specs, bij mij duurde de install van de RTM ook ruim 40 minuten (Core2Duo E6600, 2 GB, X1600). Build 5840 deed het hier in ruim een kwartier minder (dik 25 minuten).

Na install draait hij als een speer. Enige wat nog niet werkt is mijn Samsung ML-1610 printer. Hij herkent hem wel, maar heeft geen drivers, en werkt dus ook niet. En de XP-drivers werken niet...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAJH
  • Niet online
Vista werkt over het algemeen goed op mijn laptop, alleen krijg ik het geluid door de koptelefoon aansluiting nog niet aan de gang, maar daar zal binnenkort wel een driver update voor komen van de fabrikant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe groot is jullie Vista partitie?
Ik heb nu m'n xp + prog op 12gb staan, wat ruim voldoende is voor mij. Maar volgens de Vista upgrade advisor is er minstens 15gb nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op zondag 12 november 2006 @ 15:17:
Ik heb nu m'n xp + prog op 12gb staan, wat ruim voldoende is voor mij. Maar volgens de Vista upgrade advisor is er minstens 15gb nodig...
12GB is ook meer dan genoeg. Echter, als je een upgrade uitvoert, zal Vista meer schijfruimte nodig hebben tijdens het upgrade proces.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Mijne is 10, prima voor Busniness (kleine 7 gig) plus nog wat programma's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Verwijderd schreef op zondag 12 november 2006 @ 15:17:
Mijn systeempartitie (waar Vista op draait) is 15 GB. Waarvan nu 9 GB in gebruik. Als ik daar de pagefile vanaf trek (2 GB) is er dus 7 GB in gebruik door Vista.

En dat kan nog wel omlaag denk ik als ik sommige dingen uninstall, maar dat heb ik nog niet gedaan.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Mijn ultimate is 10 gig(van 17) zonder grote programma's geinstalleerd... Verder werkt hij prima maar krijg toch een timer bij winver.. Nou ja, ik zie wel waar het in juni eindigt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Mijn partitie is 9,76GB groot, er is nog 1,86GB vrij. Ik heb de pagefile op een andere partitie gezet. Ruimte zat dus :)
Vista Ultimate hier.

[ Voor 8% gewijzigd door Phyxion op 12-11-2006 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijgt iemand het voor elkaar om de programma's alcohol of daemon te installeren?
Mij lukt dit nl. met geen mogelijkheid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op zondag 12 november 2006 @ 15:37:
Krijgt iemand het voor elkaar om de programma's alcohol of daemon te installeren?
DAEMON Tools werkt prima, ook de laatste Alcohol werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FnF schreef op zondag 12 november 2006 @ 15:37:
[...]

DAEMON Tools werkt prima, ook de laatste Alcohol werkt prima.
Daemon en alcohol werkten niet bij mij! Waarschijnlijk niet de nieuwste versie!
Heb nu virtual clone drive deze werkt zonder problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 12 november 2006 @ 15:37:
Wel de laatste daemon tools gebruiken.. Ik geloof versie 4.06.. Als dit niet werkt kun je altijd magic disc gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op zondag 12 november 2006 @ 15:44:
[...]

Daemon en alcohol werkten niet bij mij! Waarschijnlijk niet de nieuwste versie!
Heb nu virtual clone drive deze werkt zonder problemen
406 werkt prima, eventueel met 1.35 SPTD driver.

Heeft iemand trouwens NOD32 werkende gekregen? En weet iemand een firewall die ook op Vista werkt? Want Comodo en Kerio kon ik niet zo snel aan de praat krijgen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• potatox
  • Laatst online: 25-05 17:02

potatox

unz unz unz

Ik heb Vista op C-partitie staan van 20GB, XP op de D-partitie van 8. Daarnaast een 64GB partitie voor games/progs/afbeeldingen/mp3 en video's en nog een kleine 2.3GB voor backup (drivers etc.).

De enigste reden waarvoor ik XP nog installeer is Call of Duty 1. Deze draait onder Vista nog niet lekker en kan niet hoger als 1024 worden gebruikt (net als alle andere OpenGL spellen). Dit was tenminsten bij build 5840. Nog niet bij de final geprobeerd trouwens.

@FnF:

NOD32 is Vista compatible en zou dus moeten werken (meuktracker: NOD32 2.7 RC1)
Firewall: die wat standaard in Vista zit misschien?

[ Voor 15% gewijzigd door potatox op 12-11-2006 15:53 ]

--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
anandus schreef op zondag 12 november 2006 @ 15:06:
[...]
Hoelang duurde het bij jou dan, want paar posts boven je lees ik 17 en 12 minuten.
Tenzij je dat ook lang vind duren, natuurlijk :P
ongeveer 3 kwartier tot een uur :/

Vooral voordat de user-interface tevoorschijn kwam was ik zo'n 20 minuten verder, daarna na iedere stap van de user interface bleef het een minuut of 5 stil. ik kon aan het harddisk/cd-lampje zien dat er iets gebeurde, maar niet wat hij precies aan het doen was.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn1992
Heb nu ook vista draaiend.
Beetje rond gekeken, ik vind die functie dat je de pc kan besturen door te praten erg interessant en hij werkt ook nog is goed :) Staat tussen 'ease of acces'.
Hier een filmpje ervan.
Magic schreef op zondag 12 november 2006 @ 16:23:
[...]

ongeveer 3 kwartier tot een uur :/

Vooral voordat de user-interface tevoorschijn kwam was ik zo'n 20 minuten verder, daarna na iedere stap van de user interface bleef het een minuut of 5 stil. ik kon aan het harddisk/cd-lampje zien dat er iets gebeurde, maar niet wat hij precies aan het doen was.
Had ik ook al last van heel vaag doet ie helemaal niks. Had er alleen met de installatie last van. Na de installatie draait ie super.

Office 2007 RTM is uit

[ Voor 50% gewijzigd door martijn1992 op 12-11-2006 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:25
Vraagje. Waar kan je "Show hidden files & folders and System Files" aanzetten?

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

In Explorer, Organize > Folder and Search Options, tabblad View.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

martijn1992 schreef op zondag 12 november 2006 @ 16:32:
Heb nu ook vista draaiend.
Beetje rond gekeken, ik vind die functie dat je de pc kan besturen door te praten erg interessant en hij werkt ook nog is goed :) Staat tussen 'ease of acces'.
Hier een filmpje ervan.
Ik had hem al even bekeken, maar wist niet dat het zo uitgebreid was.
Erg mooi _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sluuut schreef op zondag 12 november 2006 @ 16:32:
Vraagje. Waar kan je "Show hidden files & folders and System Files" aanzetten?
Control Panel ->Folder Options -> tabblad view -> Show hidden files & folders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

potatox schreef op zondag 12 november 2006 @ 15:52:
Ik heb Vista op C-partitie staan van 20GB, XP op de D-partitie van 8. Daarnaast een 64GB partitie voor games/progs/afbeeldingen/mp3 en video's en nog een kleine 2.3GB voor backup (drivers etc.).

De enigste reden waarvoor ik XP nog installeer is Call of Duty 1. Deze draait onder Vista nog niet lekker en kan niet hoger als 1024 worden gebruikt (net als alle andere OpenGL spellen). Dit was tenminsten bij build 5840. Nog niet bij de final geprobeerd trouwens.

@FnF:

NOD32 is Vista compatible en zou dus moeten werken (meuktracker: NOD32 2.7 RC1)
Firewall: die wat standaard in Vista zit misschien?
NOD32 werkt niet met de RTM, daarom vroeg ik ook of iemand NOD32 aan de praat gekregen had :)
En Windows Firewall is niks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom is de Windows Firewall niets ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:27
Hmm ik heb vaak een enorme hapering tijdens games, die om de zoveel minuten terugkomt. Het lijkt geen swappen te zijn, aangezien de HDD zo goed als niet bezig is, maar wat is het dan? Vind de game performance behoorlijk slecht, het loopt allemaal echt een stuk trager. Belachelijk eigenlijk, dat je zoveel moet inleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Nu online
The__Virus schreef op zondag 12 november 2006 @ 17:07:
Hmm ik heb vaak een enorme hapering tijdens games, die om de zoveel minuten terugkomt. Het lijkt geen swappen te zijn, aangezien de HDD zo goed als niet bezig is, maar wat is het dan? Vind de game performance behoorlijk slecht, het loopt allemaal echt een stuk trager. Belachelijk eigenlijk, dat je zoveel moet inleveren.
Hier heb ik met pes 6 soms last van.. Dan gaat de game even heel erg traag.. Ik hoop dat de drivers snel komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drivers, slechte games, etc etc. wacht toch allemaal eens met klagen totdat Vista en drivers echt af zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op zondag 12 november 2006 @ 17:01:
[...]

Waarom is de Windows Firewall niets ?
Veel te weinig opties, onzin om hier verder op in te gaan :)

Voor de mensen die problemen hebben met VLC (Dat de theme naar Aero Basic gaat):
Preferences
Geavanceerde opties rechtsonder aanzetten
Video
Output Modules
Zet het op OpenGL video uitvoer ipv standard

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

FnF schreef op zondag 12 november 2006 @ 17:13:
[...]

Veel te weinig opties, onzin om hier verder op in te gaan :)
Dan breng je het verkeerd.

Windows Firewall is niks voor jou.

Dat is de betere conclusie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Nu online
Weet iemand of het MCE gedeelte verbeterd is? Kan het media center met meer kaarten overweg zoals avermedia kaarten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn1992
thecompany schreef op zondag 12 november 2006 @ 17:17:
Weet iemand of het MCE gedeelte verbeterd is? Kan het media center met meer kaarten overweg zoals avermedia kaarten?
Volgens mij niet, bij mij ziet ie niet mijn pinnacle pctv kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

PWM schreef op zondag 12 november 2006 @ 17:15:
[...]

Dan breng je het verkeerd.

Windows Firewall is niks voor jou.

Dat is de betere conclusie.
Helemaal gelijk in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Is er nog een manier om de Windows spellen in mijn Enterprise te krijgen? In Ultimate zitten ze al wel.

Overigens is dit een heel erg leuke gadget:

http://gallery.microsoft....bec-b3ef-0a36ceb972a8&l=1

Mooie bewegende gadget voor showoff :)

[ Voor 51% gewijzigd door PWM op 12-11-2006 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:09

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

Mijn ervaring is dat een clean install (5728) erg snel was (binnen 15-20 minuten schat ik zo), echter toen ik een upgrade deed na 5744 duurde dit veel langer, zeker rond de 60 minuten!

Straks eens een clean install van x86 (RTM) versie doen, want heb nog geen x64 gevonden tot op heden. Kijken hoe dat loopt :)

webOS all the way!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The__Virus
Hmm het lijk te worden veroorzaakt door Outlook: deze start soms gewoon op, gebruikt veel CPU tijd en sluit zichzelf weer af. Het wordt gestart door svchost.exe. Draai nu Office 2007, ben benieuwd wat dit gedrag veroorzaakt :S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je toevallig ook Live Messenger draaien ?

Geen idee of dit programma Outlook zou starten, zomaar een idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The__Virus
Nope, heb verder vrijwel niets geïnstalleerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

The__Virus schreef op zondag 12 november 2006 @ 17:47:
Nope, heb verder vrijwel niets geïnstalleerd...
Dat is een proces wat bij een illegale Windows informatie naar MS mailt zodat ze weten waar je huis woont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radagast2005
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Radagast2005

The Brown Wizard

Installeert iedereen de 32bit of de 64bit versie en waarom?

Ticking away the moments that make up the dull day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
lol @ pwm

Ik wil toch even gezegd hebben dat ik het ruk vind dat ze er geen echt startup scherm in gedaan hebben, en dat wat ze erin hebben heel kort duurt, en voor de rest zie je zwart wat maar loopt te verspingen....onrustig hoor. :(

Ok maar terzake, mijn Wintv PCI-fm zijn drivers voor op Winupdate *O* , maar Radio.exe doet het niet goed. Weet iemand een perfect 3rd-party programma die de tvkaarten met radio-functie mooi kan aansturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

NoFate schreef op zondag 12 november 2006 @ 18:11:
Klein vraagje?

Waar kan ik IIS teug vinden in Vista?

Vroeger deed ik het altijd via Manage my computer ...
Na dat je het onderdeel nog apart moest installeren van de installatie cd

Maar nu kan ik het dus niet vinden???
Daarvoor moet je Longhorn hebben, die komt pas ik 2008.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hermanvh

Hermanvh

Radagast2005 schreef op zondag 12 november 2006 @ 18:04:
64 bits zodra die binnen is, maakt het beste gebruik van m'n 64 bits X2 CPU ;) Heb weinig exotische hardware, dus met drivers zit het ook wel goed :) Ik mis alleen een driver voor m'n wireless LAN kaart (Atheros 5011 chipset, 108Mbps), echter deze heb ik geforceerd op de Atheros 5002 drivers en dat werkt prima (welliswaar op 54 Mbps, maar dat neem ik op de koop toe).

Alleen m'n Primax Colorado 600p LPT scanner doet het niet meer, omdat er geen x64 drivers voor zijn. T/m XP kon ik hier de NT drivers voor gebruiken, echter op x64 gaat dat natuurlijk niet :( Ik zal het voor de gein eens op x86 proberen, het zou wel een stunt zijn wanneer 7 jaar oude drivers nog steeds werken ;)

Anders maar een nieuwe scanner ;) Iemand suggesties voor een scanner van rond de € 100,00 die onder x64 werkt?

webOS all the way!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

NoFate schreef op zondag 12 november 2006 @ 18:11:
Klein vraagje?

Waar kan ik IIS teug vinden in Vista?

Vroeger deed ik het altijd via Manage my computer ...
Na dat je het onderdeel nog apart moest installeren van de installatie cd

Maar nu kan ik het dus niet vinden???
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/4bf1e1f0a2c457025589774c475463bc/full.jpg

:)

Turn Windows Features on and off is te vinden in het Software scherm van het Control Panel.

En ik heb meteen de plek gevonden waar ik mijn games aan kan zetten :)

[ Voor 26% gewijzigd door PWM op 12-11-2006 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFate
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online
Thnx

Ahja, nog iets, het opstart scherm enzo is allemaal heel mooi.

Maar ik zie alleen maar een zwart scherm als ik hibernate doe
Resuming zie ik wel...

[ Voor 18% gewijzigd door NoFate op 12-11-2006 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black_Mage
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:58
32 bit, zoals de meesten denk ik
waarom? omdat die op het moment als beste verkrijgbaar is :P
ik heb trouwens gehoord dat de 64bit nu ook ergens rond dwarrelt

Vista draait hier lekker, ik heb een 5 gekregen, ik heb net Neverwinter Nights 2 geinstalled en MS geeft die een "recommended rating 5" komt mooi uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

NoFate schreef op zondag 12 november 2006 @ 18:17:
wtf

Dus je kan geen simpele ftp ofzo opzetten wat in XP wel ging??

Ahja, nog iets, het opstart scherm enzo is allemaal heel mooi.

Resuming zie ik wel...
Check even de post boven je :)
FnF schreef op zondag 12 november 2006 @ 18:14:
[...]

Nope dus :)

[ Voor 20% gewijzigd door PWM op 12-11-2006 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hermanvh

Hermanvh

[...]

Niet ouwehoeren zit er gewoon in (in Ultimate 5744 in ieder geval)! Je moet het wel apart installeren ;)

webOS all the way!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:08
[...]

2007 :P

beta's zijn al te krijg... werkt best mooi moet ik zeggen

A wise man's life is based around fuck you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFate
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online
damn , replys gaan hier snel...

Het opstart scherm enzo is allemaal heel mooi.
Resuming zie ik wel een balkje enzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hermanvh

Hermanvh

Black_Mage schreef op zondag 12 november 2006 @ 18:17:
[...]

32 bit, zoals de meesten denk ik
waarom? omdat die op het moment als beste verkrijgbaar is :P
ik heb trouwens gehoord dat de 64bit nu ook ergens rond dwarrelt

Vista draait hier lekker, ik heb een 5 gekregen, ik heb net Neverwinter Nights 2 geinstalled en MS geeft die een "recommended rating 5" komt mooi uit :)
64 dwarrelt idd rond ;) En komt sneller binnen dan 32 ;)
Heb helaas 1.0 rating door onboard SiS-video, maar aangezien ik alleen wat webdevelopment doe en geen spellen speel stoor ik me er niet aan ;) De rest haalt min. 4,9 ;)

webOS all the way!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Hermanvh schreef op zondag 12 november 2006 @ 18:24:
[...]

64 dwarrelt idd rond ;) En komt sneller binnen dan 32 ;)
Heb helaas 1.0 rating door onboard SiS-video, maar aangezien ik alleen wat webdevelopment doe en geen spellen speel stoor ik me er niet aan ;) De rest haalt min. 4,9 ;)
Geen Aero dus, of werkt die stiekum wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

PWM schreef op zondag 12 november 2006 @ 18:18:
[...]

Check even de post boven je :)

[...]

Nope dus :)
Ik zie het, maar ik kan die Windows Features niet vinden (Ik zie ook geen Software), ik heb het op Classic CP staan, enig idee waar die is? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
Add/Remove Programs heet dat ;)

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hermanvh

Hermanvh

PWM schreef op zondag 12 november 2006 @ 18:25:
[...]

Geen Aero dus, of werkt die stiekum wel?
Nee inderdaad, da's het enige jammere, alhoewel ik het er zonder Aero ook wel strak eruit vind zien :)

Wellicht in de toekomst een nieuwe kaart erin, maar het geld was ff op na een upgrade vanaf XP 2400+ met 512MB naar X2 4000+ met 2GB PC6400 ;) Had een 9800 AIW AGP, maar die kan ik hier niet inprikken :(

webOS all the way!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ik heb de 64bits versie geïnstalleerd. Heb ook een 64-bits processor, dus waarom niet?
Vista staat gewoon naast 32-bits XP geïnstalleerd.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Vergeet ook even niet de Reliability en Performance monitor te bekijken. Deze is erg uitgebreid in Vista, en je haalt er leuke dingen uit.
Hermanvh schreef op zondag 12 november 2006 @ 18:31:
[...]

Nee inderdaad, da's het enige jammere, alhoewel ik het er zonder Aero ook wel strak eruit vind zien :)

Wellicht in de toekomst een nieuwe kaart erin, maar het geld was ff op na een upgrade vanaf XP 2400+ met 512MB naar X2 4000+ met 2GB PC6400 ;) Had een 9800 AIW AGP, maar die kan ik hier niet inprikken :(
Een Fx5200 heb je al voor 20,- :)

[ Voor 13% gewijzigd door PWM op 12-11-2006 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Ook niet, het was Programs and Features :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hermanvh

Hermanvh

PWM schreef op zondag 12 november 2006 @ 18:34:
Vergeet ook even niet de Reliability en Performance monitor te bekijken. Deze is erg uitgebreid in Vista, en je haalt er leuke dingen uit.

[...]
* Hermanvh houdt niet zo van Nvidia, vandaar dat ik ook een SiS chipset heb en geen Nforce ;) Dus maar eens op zoek naar een goedkope ATi ;)

webOS all the way!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Ok is dit normaal? Ik heb 4 games op D: staan, dus zonder officiele install start ik ze op, en alleen Fs2004 werkt? Railroads, Epsiode One en Flatout2 weigeren, ze zeiken over een D3D9...dll die niet gevonden werd... zijn toch vrij nieuwe games volgens mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Klopt, maar doordat in Vista DirectX 10 zit zijn enkele DLL's van DirectX 9 niet standaard aanwezig. Zoek maar eens op de dll-name, als het goed is krijg je dan een zipje met al die DLL's...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
PWM schreef op zondag 12 november 2006 @ 18:34:

[...]

Kaartje draait Aero prima idd.

Maar damn, wat voor processor heb je nodig om vista fatsoenlijk te kunnen draaien?
Ik heb dan wel niet de beste cpu(Celeron 2.4) maar 50-80% cpu-tijd als alleen windows media player aanstaat is toch wel achterlijk veel :(

Of is dit niet normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
En omdat dit topic bijna vol zit een nieuwe: [Vista] Het grote Vista Ervaringen Topic [Deel 7]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Beperk dit topic aub tot tips en ervaringen met Vista/Longhorn.

Let even op:

• Windows Vista is RTM gegaan - dat betekent dat het naar de CD fabrikant gegaan is. MSDN en Technet subscribers (=kopers) krijgen de versie tussen nu en 16 november. Vista is 30 Januari 2007 te koop in de winkel

• Beperk dit topic tot ervaringen, tips en trucs, en geruchten.

• Als je een technische vraag hebt (bv: Mijn video driver werkt niet), lees dan even dit topic en [Vista] Het grote Vista Ervaringen Topic (deel 5) door en lees even de andere Vista topics door in dit forum - kom je er niet uit open dan een *nieuw topic*. Ga dit topic niet vervuilen met je technische vraag
Pure technische 'probleem vragen' worden vanaf nu verwijderd en je krijgt hier een waarschuwing voor.