[Vista] Het grote Vista Ervaringen Topic [Deel 6]

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 9.312 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

elevator schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 14:47:
[...]

Ze krijgen hem zelfs direct -

[...]

:)
Vreemd, Microsoft heeft zelf gezegd dat het 7 dagen was :) Misschien dat alleen de PREMIUM's een uitzondering krijgen dan :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwood Blues
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-08 21:19

Elwood Blues

87167191

Voor de mensen met een Intel 910/915 chipset die graag goeie Vista drivers willen (zoals ik):

http://www.PetitionOnline.com/intel915/

[ Voor 4% gewijzigd door Elwood Blues op 07-11-2006 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Microsoft confirmed on Monday that it has completed work on Office 2007's system code and released it to manufacturing. Customers in Canada and the United States can start downloading Office 2007 on Dec. 1. That is one day after the company plans to officially launch the updated productivity suite along with the Windows Vista operating system and the Exchange Server 2007 communications software in New York City.

Users in an additional 13 countries will be able to download the free 60-day trial versions “soon” after the beginning of December, according to a Microsoft spokeswoman, who declined to give further details. Those countries will include the U.K., Ireland, Germany, France, Japan, Australia, New Zealand, Luxembourg, Italy, Switzerland, Belgium, Netherlands and Mexico. Customers can activate their copy of Office 2007 within the first two months by paying online or at a retail store.

:)

//EDIT:
Ik lees net dat Vista zeer waarschijnlijk vanochtend RTM is gegaan, en dat Microsoft het morgen bekend maakt op hun website :)

[ Voor 7% gewijzigd door Phyxion op 07-11-2006 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Mogen wij het ook lezen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Jawel hoor, kijk naar even op Neowin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Nu online
Waar ik op zit te hopen, is dat via een registryhack toch RDP toegankelijk zal zijn op Home. Net zoals dat Pro te krijgen was op Xp Home. Als dat zo is, dan weet ik wel welke versie ik neem. Home Premium dus. Als je Business moet nemen voor RDP ben je en duurder uit, en je levert MediaCenter in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Sjah schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 16:52:
Waar ik op zit te hopen, is dat via een registryhack toch RDP toegankelijk zal zijn op Home. Net zoals dat Pro te krijgen was op Xp Home. Als dat zo is, dan weet ik wel welke versie ik neem. Home Premium dus. Als je Business moet nemen voor RDP ben je en duurder uit, en je levert MediaCenter in.
Reken maar dat dit niet mogelijk is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Nu online
Mwah, waarom niet, 't zou niet de 1e keer zijn dat Ms er verborgen features indoet, voor de tweaker. Ach, als het over paar maanden nog niet bekend is, reken ik er idd niet meer op, nee. Maar 't zou lullig zijn als je erachter komt terwijl je al dure versie hebt gekocht, dat wil ik voorkomen. Maar goed, mocht het mogelijk zijn, dan zal het de FP wel halen ook, denk ik.

waarom denk ik dat het mogelijk zou moeten zijn? Omdat je Vista een Home of Ultimate wordt, al naar gelang je key, dus de files voor RDP zouden op zich ook aanwezig moeten zijn op een Home install, en wie weet kan een hackje wonderen doen.

[ Voor 24% gewijzigd door Sjah op 07-11-2006 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
Het is misschien genoeg om de goede bestanden te kopiëren en te regsvr32'en. Dan alleen idd nog het register aanpassen.

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 25-10 11:05
Ik heb de Realtek AC97 versie 6171 drivers geïnstalleerd voor vista (driver is nog in beta) omdat ik geen 5.1 kreeg, enkel 2.1. Nu heb ik wel 5.1 en DTS etc, maar kraakt het geluid door de voorste stereo speakers. Als ik bij Sound die speakers laat testen klinkt alles goed, behalve die voorste 2. Wanneer ik m'n pod (heb een logitech Z5500 set) op optical zet, ipv direct verbinding, dan klinkt het wel zuiver.

Iemand anders hier ervaringen mee? Denk dat ik maar beter de driver weer eraf kan gooien.

Ah, en explorer.exe gaat ook altijd op z'n gat als ik naar die settings om de speakers aan te passen.

[ Voor 9% gewijzigd door benchMarc op 07-11-2006 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Sjah schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 17:01:
Mwah, waarom niet, 't zou niet de 1e keer zijn dat Ms er verborgen features indoet, voor de tweaker. Ach, als het over paar maanden nog niet bekend is, reken ik er idd niet meer op, nee. Maar 't zou lullig zijn als je erachter komt terwijl je al dure versie hebt gekocht, dat wil ik voorkomen. Maar goed, mocht het mogelijk zijn, dan zal het de FP wel halen ook, denk ik.

waarom denk ik dat het mogelijk zou moeten zijn? Omdat je Vista een Home of Ultimate wordt, al naar gelang je key, dus de files voor RDP zouden op zich ook aanwezig moeten zijn op een Home install, en wie weet kan een hackje wonderen doen.
Waaorm ik denk dat het niet mogelijk is?
Ik denk dat Microsoft bepaalde programma's alleen vrijgeeft bij de juiste serials en activatie, en dat het helemaal niet meer een paar files e.d. is, maar dat het gewoon geblocked wordt, dat Windows het programma als zodanig herkent, dat het alleen voor hogere versies is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Hoe zit dat eigenlijk als je een Home hebt gekocht en je wil liever een Ultimate? Moet je dan een nieuwe Ultimate Retail of een Upgrade (XP->Vista) kopen, of zijn er speciale switch-tarieven?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Nu online
Ik heb de Vista als Home installt gehad, dus ik weet dat. Je hebt dan in je systeemeigenschappen een link naar een overzicht wat de verschillende versie hebben, en een link om onmiddellijk een serial voor Ultimate ofzo te bestellen/krijgen (weet niet of je het gelijk krijgt). Tarieven heb ik me niet in verdiept, maar kan me moeilijk voorstellen dat je korting krijgt, anders zou iedereen Home kopen en voor een tientje upgraden naar Ultimate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

kun je niet gewoon de mstsc.exe en dll gewoon kopieren van XP en in Vista gebruiken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Het zal waarschijnlijk zijn dat je een bedrag betaalt dat iets hoger ligt dan (prijs Ultimate - prijs Home)

@kazuka: mstsc.exe is de client, die zit al in Vista.

[ Voor 21% gewijzigd door Alex) op 07-11-2006 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:22
FnF schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 16:13:
//EDIT:
Ik lees net dat Vista zeer waarschijnlijk vanochtend RTM is gegaan, en dat Microsoft het morgen bekend maakt op hun website :)
en vervolgens zie ik daar weer ander verhaal staan
ON THE RECORD. Windows Vista have not gone RTM yet but wil do in the Next 3 days.The Development
team will have a final look at the code on thursday before signing off on it.

So, please wait until then for the release. There will be NO Russian Vista shown when Bill Gates visits
Moscow.

For the Versions that will be made public. All version will go "RTM" but it will only be made available to
PC Manufacturers Like Dell,etc and to Businesses(Not All) that have agreements in place with Microsoft. The Retail Version will go on sale mid Jan 07. We at Microsoft are working around the clock to make sure everything goes as planned when it releases.

Hope everyone understands Now.
blijft de vraag of de poster dan ook een insider is of een mooie duim heeft ;)

I don't drive fast, I only fly low!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:59
Ik heb Vista RC2 build 5744 nu ook draaien, hij draait echt stukken beter dan beta 2 :)

Hij werkt echt super, ik loop alleen tegen een probleem aan :?

Ik krijg met RAID 0 Array niet zichtbaar, hij blijft hem zien als twee losse schijven :? Ik gebruik de onboard Nvidia raid controller van mijn DFI Expert, met twee hitachi 250 SATA schijven.

De drivers zijn geinstalleerd; onder "Storage Controllers" zie ik de volgende twee apparaten:

-Nvidia nForce(tm) RAID Class Controller
-Nvidia nForce4 Serial ATA RAID controller

Iemand nog tips wat ik nog kan proberen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

yonexfreak schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 18:04:
[...]

en vervolgens zie ik daar weer ander verhaal staan

[...]

blijft de vraag of de poster dan ook een insider is of een mooie duim heeft ;)
Bericht gevonden, 1 post wonder, moet je maar weer afvragen of die gelijk heeft :) Microsoft had namelijk nog steeds 8 November aangegeven, wat morgen al is, dus op zich zou het allemaal kunnen kloppen :)

[ Voor 26% gewijzigd door Phyxion op 07-11-2006 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekiller2k6
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23:35
Danielson schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 18:12:
Ik heb Vista RC2 build 5744 nu ook draaien, hij draait echt stukken beter dan beta 2 :)

Hij werkt echt super, ik loop alleen tegen een probleem aan :?

Ik krijg met RAID 0 Array niet zichtbaar, hij blijft hem zien als twee losse schijven :? Ik gebruik de onboard Nvidia raid controller van mijn DFI Expert, met twee hitachi 250 SATA schijven.

De drivers zijn geinstalleerd; onder "Storage Controllers" zie ik de volgende twee apparaten:

-Nvidia nForce(tm) RAID Class Controller
-Nvidia nForce4 Serial ATA RAID controller

Iemand nog tips wat ik nog kan proberen :?
is dat niet IDE raid && SATA RAID 2 aparte dingen...?

MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3NN1S
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Kent iemand het probleem dat de resolutie niet hoger kan dan 1024x768?
Ik heb een Ati X800 videokaart en heb zowel met de standaard drivers van Vista alsmede de Beta drivers van de ati site het probleem dat ik de resolutie niet hoger kan zetten dan 1024x768 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekiller2k6
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23:35
D3NN1S schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 20:05:
Ik heb een Ati X800 videokaart en heb zowel met de standaard drivers van Vista alsmede de Beta drivers van de ati site het probleem dat ik de resolutie niet hoger kan zetten dan 1024x768 :?
'laat modies zien die ik niet aankan'?

MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3NN1S
  • Niet online
Icekiller2k6 schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 20:34:
[...]

'laat modies zien die ik niet aankan'?
Die optie staat uit maar maakt helaas geen verschil :)
Heb ook al geprobeerd een andere display driver te gebruiken (standaard 1280x1024 LCD display) maar ook dan kan ik geen hogere reso. kiezen dan 1024x768 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MindlessEcho
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 26-10 07:47
D3NN1S schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 20:41:
[...]

Die optie staat uit maar maakt helaas geen verschil :)
Heb ook al geprobeerd een andere display driver te gebruiken (standaard 1280x1024 LCD display) maar ook dan kan ik geen hogere reso. kiezen dan 1024x768 :?
Had hetzelfde probleem elke keer als ik me computer weer opstarten werd het bureaublad overhoop gehaals en ik kon de display niet hoger als 1024x768 dus ik had hem maar weer weggegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3NN1S
  • Niet online
MindlessEcho schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 20:48:
[...]

Had hetzelfde probleem elke keer als ik me computer weer opstarten werd het bureaublad overhoop gehaals en ik kon de display niet hoger als 1024x768 dus ik had hem maar weer weggegooid.
Geen oplossing dus voor gevonden? en had je ook een X800 videokaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radagast2005
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Radagast2005

The Brown Wizard

FnF schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 13:01:
[...]

MSDN en TechNet krijgen het binnen 7 dagen nadat het RTM is gegaan. Ik verwacht dat dit ook voor Office 2007 zal gelden trouwens :) Ik verwacht dan ook dat het nog wel 7 dagen duurt voordat hij op Connect staat nadat Vista RTM is :)
Geldt dit ook voor MSDN-AA?

Ticking away the moments that make up the dull day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SURFivor
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Hmm, ik heb Vista geïnstalleerd maar het opstarten gaat ontzettend traag. Dit duurt wel een paar minuten. En dat ligt toch echt niet aan mijn PC (P4 2,66GHz, 1GB RAM)

Ik moet erg wennen aan de nieuwe vormgeving, ik vind het nog niet zo heel erg mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik draai nu xp home, en zou graag een upgrade versie van vista willen kopen, maakt het dan uit welke vista upgrade ik koop? (kan ik dus bijvoorbeeld ultimate nemen, of moet ik een vista nemen die tevergelijken valt met home?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FutureCow
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:49

FutureCow

(C) FutureCow

Wordt de RTM ook direct in alle talen uitgebracht, ok zijn de talen pas eind januari klaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MSDN-AA van de ut (inter-actief) loopt 1 maand achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

bartgrefte schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 14:18:
slim gemailt: roc van twente hengelo staat er inderdaad niet bij, 'k moet het hoofdkantoor (almelo dus) van het roc hebben. (daarom vond ik de juiste locatie niet |:( )
als ze alle locaties gingen posten werd de lijst te lang

en de vraag of zo vista ultimate gaan verkopen:
Tuurlijk! Ik verwacht dat we Vista eind januari gaan aanbieden. De prijs weet ik nog niet, maar deze zal ongetwijfeld veeeel lager zijn dan in de winkel.
Hmm, SLIM verkoopt alleen maar upgrade edities he? Tenminste, ik als leerling van mijn school, kan alleen maar de Upgrade edities aanschaffen, voor de volledige versies heeft mijn school niet de juiste licenties ofzo :'(

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-10 10:12

Nibbz

Postmaster General

ik lees hier verschillende mensen met dat ze een vista upgrade willen doen, maar is het niet goedkoper om een hd met een oem vista erbij te kopen?

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-10 14:31

TheVMaster

Moderator WOS
FutureCow schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 22:39:
Wordt de RTM ook direct in alle talen uitgebracht, ok zijn de talen pas eind januari klaar?
Wat ik begrepen heb (van iemand van MS) komt er alleen een Engelse versie. Verschillende talen kunnen dmv Multilangual Interface Packs (MUI's) worden toegevoegd. Het kan best zijn dat er standaard Nederlandse versies komen, maar dat (als ik het goed begrepen heb) een Engelse versie zijn met een Dutch MUI geintegreerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Nibbz schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 23:43:
ik lees hier verschillende mensen met dat ze een vista upgrade willen doen, maar is het niet goedkoper om een hd met een oem vista erbij te kopen?
Weet niet wat de prijzen zijn voor Vista OEM. Wat ik wel weet is dat de goedkoopste manier om op dit moment aan Vista Home Premium te komen de volgende is :

Schaf een Windows MCE 2005 (OEM) aan (voor ong. 90 a 100 euri) en krijg daarbij een voucher om gratis te upgraden naar Windows Vista Home Premium })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee of terratec voor haar kaarten nog vista drivers uit brengt?
Zit hier met een Areon Universe 7.1 die niet bepaald stabiel werkt met de standaard drivers, zeg maar rustig niet, en van terratec krijg ik eigenlijk geen reactie anders dan dat voor bepaalde modellen wel vista drivers zullen worden en enkele discontinued zulle nworden.
Niu heb ik al geprobeerd om de x64 drivers te installeren maar dat werkt niet op rc2, iemand enig idee hoe je eventueel dat werkend zou kunnen krijgen?

Verder werkt de onboard broudcom gigabit nic niet bepaald vlekkeloos maar heb links en rechts daar al meer over gehoord, zullen ze met de final versie vast wel opgelost hebben.

Verder werkt vista op een dual xeon x64 echt super snel, alles lijkt te vliegen, zelfs tegenover dual core is het merkbaar sneller, kan niet zeggen dat ik in xp de Hyperthreading voel zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3NN1S
  • Niet online
D3NN1S schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 20:05:
Nou ik heb het eindelijk op een wazige manier opgelost hoor! :?

Ik heb mn 2e display (welke ik niet heb maar de ati drivers automatisch aanmaakt) enabled in het ati control panel.
Daarna kon ik op monitor 1 de resolutie instellen van 1280x1024. Daarna monitor 2 weer disabled, en nu doet ie het :? heeeeeeeeeel wazig imho maar het werkt in elk geval! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-01 12:58
According to Mary Jo Foley The day has finally come: Windows Vista is going gold.

Foley mentions "the public announcement that Windows Vista has been released to manufacturing is going to happen tomorrow, November 8, around 11 a.m. PST, sources close to the company are saying."

Once the RTM has been announced the build should appear on MSDN at the same time according to Microsoft's press release of yesterday.
Bron: Neowin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Nu online
TheVMaster schreef op woensdag 08 november 2006 @ 00:17:
[...]

Weet niet wat de prijzen zijn voor Vista OEM. Wat ik wel weet is dat de goedkoopste manier om op dit moment aan Vista Home Premium te komen de volgende is :

Schaf een Windows MCE 2005 (OEM) aan (voor ong. 90 a 100 euri) en krijg daarbij een voucher om gratis te upgraden naar Windows Vista Home Premium })
Zal wel ook zo een zuig OEM versie zijn?

Iets anders, krijg je net als bij de MCE, een afstandsbediening erbij bij de versies die MediaCenter hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit zou ik ook wel willen weten :), zou erg handig zijn in iedergeval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• potatox
  • Laatst online: 06-10 19:42

potatox

unz unz unz

Vind het delen van mappen in Vista aan de ene kant stukken makkelijker in te stellen dan XP, maar aan de andere kant erg irritant. Wanneer je uit het lijstje alle gebruikers selecteerd, dan enabled Vista het Guest account weer. Dit zorgt ervoor dat bij het opstarten van Vista, de computer bij het inlog scherm blijft wachten totdat je mijn gebruikersnaam aanklikt. Iemand hier iets op gevonden?

--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwood Blues
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-08 21:19

Elwood Blues

87167191

TheVMaster schreef op woensdag 08 november 2006 @ 00:17:
[...]

Het lijkt me dat je die vouchers niet bij een OEM-licentie krijgt, maar bij de PC die je erbij koopt.. Het is misschien een actie van MS, maar die loopt wel via PC-bouwers die bang zijn dat hun PC-verkopen instorten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rb338 schreef op woensdag 08 november 2006 @ 07:53:
[...]
November 8, around 11 a.m. PST
Bron: Neowin
20u vanavond dus... Ben benieuwd...

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2006 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Elwood Blues schreef op woensdag 08 november 2006 @ 09:33:
[...]

Het lijkt me dat je die vouchers niet bij een OEM-licentie krijgt, maar bij de PC die je erbij koopt.. Het is misschien een actie van MS, maar die loopt wel via PC-bouwers die bang zijn dat hun PC-verkopen instorten.
Hmm...check de website van Multimediamachines(.nl) anders. Daar verkopen ze de OEM MCE 2005 licenties (met klein stukje hardware) incl. het upgrade-voucher.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilde
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Kan iemand mij vertellen of Vista bij het opstarten van een game alle onnodige zaken automatisch uitschakelt ? Ik heb begrepen dat dit er oorspronkelijk in zou zitten(ik weet niet of deze feature een kinky naam heeft) maar hoor er nooit meer wat over.. :)

Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Wilde schreef op woensdag 08 november 2006 @ 11:28:
Kan iemand mij vertellen of Vista bij het opstarten van een game alle onnodige zaken automatisch uitschakelt ? Ik heb begrepen dat dit er oorspronkelijk in zou zitten(ik weet niet of deze feature een kinky naam heeft) maar hoor er nooit meer wat over.. :)
Er is wel een Game Performance Tweaker, als het goed is zit die nog steeds in de Ultimate :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De RTM versie die nu uit komt... is dat slechts 1 versie voorlopig of verschillende (oa een ultimate)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op woensdag 08 november 2006 @ 11:45:
De RTM versie die nu uit komt... is dat slechts 1 versie voorlopig of verschillende (oa een ultimate)?
Alle versies staan op dezelfde DVD, dus dat zijn alle versies. Echter denk ik dat Microsoft eerst alleen Ultimate serials uitgeeft voor MSDN/TechNet e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fidai
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18-10 08:28
Is er trouwens al een oplossing voor de Nforce4 gebruikers en RC2? Bij een beetje netwerk belasting,bij mij bij het uploaden van bestanden naar een netwerk share, klapt de netwerkverbinding er helemaal uit. De enige oplossing is dan rebooten. Het zou aan de RC2 driver voor de onboard nvidia netwerkkaart (Nvidia Nforce Networking Controller) liggen maar is er al een nieuwe? (Of heeft iemand de oude van RC1 nog ergens?)

Zie ook: http://forums.nvidia.com/index.php?showtopic=19985
en http://forums.microsoft.c...x?PostID=846294&SiteID=17

[ Voor 7% gewijzigd door Fidai op 08-11-2006 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FnF schreef op woensdag 08 november 2006 @ 11:53:
[...]

Alle versies staan op dezelfde DVD, dus dat zijn alle versies. Echter denk ik dat Microsoft eerst alleen Ultimate serials uitgeeft voor MSDN/TechNet e.d.
Lijkt mij logischer dat die MSDN/TechNet keys juist Business of Enterprise worden toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Laatst online: 19:21
FnF schreef op woensdag 08 november 2006 @ 11:39:
[...]

Er is wel een Game Performance Tweaker, als het goed is zit die nog steeds in de Ultimate :)
Waar kan ik die vinden, want als ik hem met search zoek kan ie hem niet vinden :)

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op woensdag 08 november 2006 @ 12:14:
[...]

Lijkt mij logischer dat die MSDN/TechNet keys juist Business of Enterprise worden toch?
Ik dacht zelf Ultimate, maar we zullen het wel zien :)
Timocos schreef op woensdag 08 november 2006 @ 12:16:
[...]

Waar kan ik die vinden, want als ik hem met search zoek kan ie hem niet vinden :)
Kan je niet downloaden, die wordt meegeleverd met de RTM of als optionele download (Is nog weinig over bekend namelijk :)).

Ik weet niet of het mensen is opgevallen, maar Microsoft TechNet geeft de Windows Sysinternals site weer :)

The Sysinternals web site was created in 1996 by Mark Russinovich and Bryce Cogswell to host their advanced system utilities and technical information and Microsoft acquired Sysinternals in July, 2006. Whether you’re an IT Pro or a developer, you’ll find Sysinternals utilities to help you manage, troubleshoot and diagnose your Windows systems and applications. If you have a question about a tool or how to use it, please visit the Sysinternals Forum for answers and help from other users and our moderators.

http://www.microsoft.com/technet/sysinternals/default.mspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radagast2005
  • Niet online

Radagast2005

The Brown Wizard

Verwijderd schreef op woensdag 08 november 2006 @ 12:14:
[...]

WinXP is op MSDN-AA ook de professional editie dus ik denk niet dat er een Home equivalent van Vista verschijnt.

Ticking away the moments that make up the dull day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Radagast2005 schreef op woensdag 08 november 2006 @ 13:31:
[...]

WinXP is op MSDN-AA ook de professional editie dus ik denk niet dat er een Home equivalent van Vista verschijnt.
Bij Connect kan ik in ieder geval serials aanvragen voor Windows 2003 Server Pro en Standard, dus misschien dat dit voor Vista ook geldt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MindlessEcho
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 26-10 07:47
D3NN1S schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 21:52:
[...]

Geen oplossing dus voor gevonden? en had je ook een X800 videokaart?
Nee een X300/X550.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij verschillende (web)shops kun je een XP OEM kopen waar een coupon bij zit voor een (gratis) upgrade naar Vista. Moet je bij het opsturen van de coupon een bonnetje mee zenden zodat Microsoft weet dat ik er een PC bij heb gekocht, of zal dit niet nodig zijn?
Aangezien ik er alleen een nieuw mobo en hardeschijf bij neem, wil ik dit eerst zeker weten voordat ik 100 euro uitgeef aan een neiuwe XP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Laatst online: 22-10 15:07
En als hij uit is.. Waar kun je hem dan downloaden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

thecompany schreef op woensdag 08 november 2006 @ 16:07:
En als hij uit is.. Waar kun je hem dan downloaden??
Ehm, ik ga uit van de legale manier :)
MSDN Premium kan hem als het goed is zo snel mogelijk na RTM downloaden, de andere vormen volgen daarna. TechNet zal gelijk met MSDN Premium de RTM kunnen downloaden.
Voor de rest is het niet te downloaden, en zal je moeten wachten totdat het in de winkel ligt, of dat een fabrikant je het spul opstuurt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Nu online
:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Laatst online: 22-10 15:07
FnF schreef op woensdag 08 november 2006 @ 16:40:
[...]

Ehm, ik ga uit van de legale manier :)
MSDN Premium kan hem als het goed is zo snel mogelijk na RTM downloaden, de andere vormen volgen daarna. TechNet zal gelijk met MSDN Premium de RTM kunnen downloaden.
Voor de rest is het niet te downloaden, en zal je moeten wachten totdat het in de winkel ligt, of dat een fabrikant je het spul opstuurt :)
Nee dat bedoel ik niet.. Ik bedoelde de rtm..Zou je die gewoon op windowsvista.com kunnen downloaden? Voor de eerste 100.000 downloaders?

Natuurlijk ga ik hem kopen voor 400 euro.. Daar heb ik mijn geld wel voor over :X (toch maar liever een nintendo wii)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:58
thecompany schreef op woensdag 08 november 2006 @ 17:17:
[...]

Nee dat bedoel ik niet.. Ik bedoelde de rtm..Zou je die gewoon op windowsvista.com kunnen downloaden? Voor de eerste 100.000 downloaders?

Natuurlijk ga ik hem kopen voor 400 euro.. Daar heb ik mijn geld wel voor over :X (toch maar liever een nintendo wii)
deze is alleen voor testers, en wordt niet uitgegeven voor het grote publiek. Voor jou is ei alleen op illigale manieren te verkrijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

[...]

Tuurlijk niet, denk je nou echt dat Microsoft de RTM vrij gaat geven :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Misschien wel zonder serial, aangezien geen serial vereist is om hem gedurende 30 dagen te draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Alex) schreef op woensdag 08 november 2006 @ 17:45:
Misschien wel zonder serial, aangezien geen serial vereist is om hem gedurende 30 dagen te draaien.
Volgens mij was dat alleen voor niet-RTM builds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

It's time!
I'm excited to announce that we have completed final testing and this
morning declared build 6000.16386 as Microsoft Windows Vista. The feedback
and collective voice of this community has helped shaped this version of
Windows like no other. We would like to extend our thanks to all of you
for your help is building the highest quality, most secure, most reliable
version of Windows yet!
http://www.microsoft.com/...nov06/11-08AllchinMA.mspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-10 12:58

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Verwijderd schreef op woensdag 08 november 2006 @ 15:19:
Bij verschillende (web)shops kun je een XP OEM kopen waar een coupon bij zit voor een (gratis) upgrade naar Vista. Moet je bij het opsturen van de coupon een bonnetje mee zenden zodat Microsoft weet dat ik er een PC bij heb gekocht, of zal dit niet nodig zijn?
Aangezien ik er alleen een nieuw mobo en hardeschijf bij neem, wil ik dit eerst zeker weten voordat ik 100 euro uitgeef aan een neiuwe XP.
Grote vraag is dan natuurlijk: naar welke versie van Vista kun je upgraden? Ultimate? Home Premium? Business?

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep, het is aangekondigd, Vista is golden en RTM!!!!

Eindelijk......

http://www.neowin.net

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2006 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

*O* *O* *O* *O*

RTM

*O* *O* *O* *O*

EDIT:

Of je kijkt even naar de post boven je -O-

Natuurlijk ga ik hem kopen voor 400 euro.. Daar heb ik mijn geld wel voor over :X
Hier kan ik zooooo slecht tegen. Die onzinnige opmerkingen altijd :(

Wat nou 400,-. Wat wil je? Voor 99,- kan je gewoon je XP upgraden naar Vista. Of wil meneer gewoon alles hebben. Alles hebben, maar niet betalen |:(

Voor 100,- tot 200,- ben je helemaal klaar, en kan je 6 jaar voort. Als dat al teveel geld is voor je, moet je misschien een typemachine kopen.

[ Voor 115% gewijzigd door PWM op 08-11-2006 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Nu online
Ik ga pas uit me dak, als de TPG me retailtje bezorgd. Damn, nog kleine 3 maanden... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Na al die jaren is hij dan eindelijk "af". De champagne zal ook wel knallen daar bij MS, maar ze hebben nog werk (oa de server variant Longhorn).

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Hacku schreef op woensdag 08 november 2006 @ 19:59:
Na al die jaren is hij dan eindelijk "af". De champagne zal ook wel knallen daar bij MS, maar ze hebben nog werk (oa de server variant Longhorn).
Vista RTM, dus....

Op naar Blackcomb

Vista is zo 2006. Wanneer kunnen we de eerste Beta verwachten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Wanneer kunnen we de eerste Beta verwachten
En het eerste SP voor Vista ? :p
Benieuwd wat Blackcomb zal brengen, wie weet wel compleet iets anders.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Nu online
Dit zou het laatste ouderwetse OS moeten zijn, vanaf over paar jaar wordt het allemaal webbased, heb je dus alleen een browser nodig...zegt men.

* Sjah gelooft niet in die visie

't Is trouwens Vienna, niet Blackcomb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Sjah schreef op woensdag 08 november 2006 @ 20:10:
Dit zou het laatste ouderwetse OS moeten zijn, vanaf over paar jaar wordt het allemaal webbased, heb je dus alleen een browser nodig...zegt men.

* Sjah gelooft niet in die visie

't Is trouwens Vienna, niet Blackcomb

Eh, was Vienna niet na Blackcomb?

Nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

MSDN site is offline, zouden ze het online zetten? Of wordt het toch nog 7 dagen wachten? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Nu online
thurrott heeft ook zijn site aangepast, inclusief screenies..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Laatst online: 22:57
CAP-Team schreef op woensdag 08 november 2006 @ 19:48:
[...]

Grote vraag is dan natuurlijk: naar welke versie van Vista kun je upgraden? Ultimate? Home Premium? Business?
XP Home --- > Vista Home basic of home premium (wel tegen bijbetaling!)
XP MCE --> Vista Home Premium (meest interessante optie)
XP Proffesional --> Vista Business

Andere upgradescenarios zijn niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Hacku schreef op woensdag 08 november 2006 @ 20:07:
[...]

En het eerste SP voor Vista ? :p
Benieuwd wat Blackcomb zal brengen, wie weet wel compleet iets anders.
In ieder geval WinFS, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20:30
Dus als ik XP MCE koop bij een willekeurige webshop, heb ik vista? :H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
anandus schreef op woensdag 08 november 2006 @ 20:23:
[...]
In ieder geval WinFS, toch?
WinFS wordt een stand alone product (komt ook voor XP) maar misschien voegen ze deze idd in SP1.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Was het WinFS project niet helemaal opgeheven? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
elevator schreef op woensdag 08 november 2006 @ 20:29:
Je hebt (deels) gelijk nieuws: Microsoft laat WinFS vallen als stand-aloneproduct

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BFmango
  • Laatst online: 15-12-2024
Oi jongens. Ik heb nu ook al en paar maanden Vista, welliswaar RC2 maargoed :D

Ik heb voor mn website een klein artikel over Vista geschreven, en nu wil ik vragen wat enkele onderwerpen zijn die jullie zeker in een artikel over Vista zouden zetten. Zo kom ik misschien achter wat onderdelen die ik vergeten ben, dat zullen er genoeg zijn :P

hier staat btw het artikel voor als je eens wil kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Yellowneck schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 22:57:
[...]

Hmm, SLIM verkoopt alleen maar upgrade edities he? Tenminste, ik als leerling van mijn school, kan alleen maar de Upgrade edities aanschaffen, voor de volledige versies heeft mijn school niet de juiste licenties ofzo :'(
'k heb geen id, ben nog niet zo goed bekend met slim.
Maar heb nog ff gemaild met die lui (ook vanwege probleempje op hun site) en hun weten nog niet hoe het met vista gaat, van of we daar ook met upgradecd's/dvd's te maken krijgen (bij slim)
Nibbz schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 23:43:
zelf ook nieuwschierig naar, en of dit uberhaupt kan

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

WinFS staat nog wel steeds als stand-alone op de Connect site, maar geen idee of ze er nog wat aan doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
CAP-Team schreef op woensdag 08 november 2006 @ 19:48:
[...]

Windows Vista Home Premium that is :) ('k zal ff zoeken naar een linkje ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
elevator schreef op woensdag 08 november 2006 @ 20:29:
-O-

Ik lees het inderdaad:
quote: wikipedia
WinFS was a data storage and management system based on relational databases, developed by Microsoft from 2003 to 2006 for use as an advanced storage subsystem for the Microsoft Windows operating system. It has since been cancelled as a separate product, and some of its technologies will be moved into future versions of ADO.NET and Microsoft SQL Server.[1]
Jammer, eigenlijk. Volgens mij had het best wat potentie, mits goed geïmplementeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilovetechno
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:21
FnF schreef op woensdag 08 november 2006 @ 20:15:
MSDN site is offline, zouden ze het online zetten? Of wordt het toch nog 7 dagen wachten? :)
Wordt nog even wachten denk ik.. staat er nog niet bij :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
stijnos1991 schreef op woensdag 08 november 2006 @ 20:26:
Dus als ik XP MCE koop bij een willekeurige webshop, heb ik vista? :H
Als je er zo'n coupon bij krijgt wel ja... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

ilovetechno schreef op woensdag 08 november 2006 @ 20:44:
[...]

Wordt nog even wachten denk ik.. staat er nog niet bij :'(
Misschien de 10e, dan is er 2 uren downtime, wie weet.

Overigens heeft Neowin het ook zwaar te verduren :)
IPB WARNING [2] mysql_connect() [function.mysql-connect]: Too many connections (Line: 131 of /ips_kernel/class_db_mysql.php)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Nu online
Dus als je MCE kooopt krijg je vista...mmm, kan je mooi op 2 pcs een legitieme Windows zetten voor de prijs van 1, geen hond die daar naar kraait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

http://channel9.msdn.com/showpost.aspx?postid=254997

Videootje met Jim Allchin: It's time - Windows Vista RTM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
Let op... je krijgt wel een UPGRADE naar vista van microsoft. Geen complete OEM of Full retail versie, zomaar 2 licenties voor de prijs van 1 zal dus niet doorgaan.... (toch weer voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten he ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht met het kopen van een compleet nieuw systeem totdat Vista en DX10 hardware op de markt is. Wel, de DX10 hardware is er nu (8800GTX) en ik las dat Vista ook klaar is, op hardware.info:

De Duitse IT-website Heise meldt dat Microsoft bekend heeft gemaakt dat de nieuwe versie van Windows die onder de naam Vista op de markt zal komen af is. Het sein dat de software klaar is voor productie (RTM) is gegeven, naar verluid zouden de grote klanten en OEM-leveranciers aan het einde van deze maand over de software kunnen beschikken. Eindgebruikers kunnen de software vanaf januari aanschaffen. Het nieuwe besturingssysteem volgt Windows XP op, dat inmiddels vijf jaar op de markt is.

Maar eh... vanaf wanneer kan ik verwachten dat een systeem, gekocht bij de betere computerwinkel, kant en klaar met Vista (OEM) erop afgeleverd kan worden? Wordt dat ook pas vanaf januari?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan wel vast screensavers als desktop achtergrond gebruiken, hier een tool om dat in de huidige vista al aan te zetten:
http://www.installationex...loads/AnimatedDesktop.zip

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2006 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op woensdag 08 november 2006 @ 21:13:
Je kan wel vast animated desktops gebruiken, hier een tool om dat in de huidige vista al aan te zetten:
Wel jammer dat je de icons niet ziet op de animated desktop ;) maar ziet er verder wel vet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op woensdag 08 november 2006 @ 21:13:
Je kan wel vast screensavers als desktop achtergrond gebruiken, hier een tool om dat in de huidige vista al aan te zetten:
Tot nu toe, deed alles het prima op mijn Radeon Mobility 9600 64mb. Echter, als ik dit ga draaien wordt het wel erg zwaar :P
TheVMaster schreef op woensdag 08 november 2006 @ 21:33:
[...]

Wel jammer dat je de icons niet ziet op de animated desktop ;) maar ziet er verder wel vet uit.
Dit is bestand is eigenlijk alleen bedoeld voor de Beta Testers. In de Final krijg je wel gewoon je Icons.

[ Voor 28% gewijzigd door PWM op 08-11-2006 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Eh, voor zover ik weet wordt de screensaver boven de icons gerenderd omdat het niet anders mogelijk is.

[ Voor 19% gewijzigd door Alex) op 08-11-2006 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Alex) schreef op woensdag 08 november 2006 @ 21:51:
Eh, voor zover ik weet wordt de screensaver boven de icons gerenderd omdat het niet anders mogelijk is.
Het is ook een Animated Desktop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarnaast is het helemaal 3D accelerated en kun je dus alles in elke hoek renderen die MS/je maar wil.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2006 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernaar
  • Laatst online: 07-03 15:22
Misschien een beetje een vraag 'out of the blue', maar nu ze zich bij Vista toch ook wat meer op het grafische aspect hebben gericht; weet iemand misschien of ze in Vista misschien ook van de leuke "versier" features ingebouwd hebben zoals bij Linux: van die "wiebelende flexibele" vensters (dat zie je bijvoorbeeld als je ze maximaliseert) of bij het alt-tab-en dat je zo'n dobbelsteen ziet? Verder vind ik de screensavers van Linux ook altijd supermooi. Niet dat ik een linux-fan ben, maar dat zag ik laatst bij iemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn er al mensen die de RTM hebben?

ik nog niet, ik hoop dat ie snel beschikbaar komt.
Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Beperk dit topic aub tot tips en ervaringen met Vista/Longhorn.

Let even op:

• Windows Vista is RTM gegaan - dat betekent dat het naar de CD fabrikant gegaan is. MSDN en Technet subscribers (=kopers) krijgen de versie tussen nu en 16 november. Vista is 30 Januari 2007 te koop in de winkel

• Beperk dit topic tot ervaringen, tips en trucs, en geruchten.

• Als je een technische vraag hebt (bv: Mijn video driver werkt niet), lees dan even dit topic en [Vista] Het grote Vista Ervaringen Topic (deel 5) door en lees even de andere Vista topics door in dit forum - kom je er niet uit open dan een *nieuw topic*. Ga dit topic niet vervuilen met je technische vraag
Pure technische 'probleem vragen' worden vanaf nu verwijderd en je krijgt hier een waarschuwing voor.