Vista coupons bij laptops

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 1.767 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rejgun
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:52

Rejgun

Leven is Bier drinken

Vandaag is het voor mijn HP ook eindelijk gelukt. Kost iets meer als 19 euro voor de vista premium.

Heb bij mijn bevestiigngs mail + factuur wel gevraagd of ze me wellicht de 64 bits versie toe kunnen/willen sturen. Afwachten of ze op deze opmerking uberhaupt gaan reageren.

Zoals ik hierboven lees: wellicht staat alles op 1 DVD ?

[ Voor 9% gewijzigd door Rejgun op 29-12-2006 18:55 ]

Audi: Vorsprung durch Technik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 05-06 15:28
Bij aanschaf van een Windos Home / Pro Krijg je na 26/10 een upgrade geval

Bij een xp PRO komt de bon van Upgrade-Tegoed Formulier voor een upgrade versie van Windows Vista Business

Bij een xp HOME komt een bon van Upgrade-Tegoed Formulier voor een upgrade versie van Windows Vista Home Premium

het werkt alsvolgt je bon heeft een tegoedformulier nummer , dat nummer registreer je online
je krijgt vervolgens een orderbevestegingsnummer ( is bij een XP PRO geloof ik gratis )
dat order nummer vul je in op je bon, met je naam achternaam die stuur je op

en dan betaal je een prijsje als je HOME had voor iets van pakweg €30 ? €35 ?
ik heb daar nog geen idee van niet geinformeerd boeit me ook niet veel

vervolgens 3/6 weken na lancering krijg je een bevesteging dat je UPGRADE cd van VISTA onderweg is :)

EDIT : werk zelf in een comp-shop heb ze zelf bijde nmlijk
Inderdaad dat bedoelde ik dus ook :) Dus dat je met een 32bit ook gewoon 64bit kunt installeren als je cpu dat toe staat. We wachten op het antwoord :P
ik geloof dat inderdaad de 32bit en 64bit beide op 1 cd/dvd what ever zit
rede ik dat denk is de RTM versie ook 32 en 64 op 1 dvd heeft :)

[ Voor 28% gewijzigd door Mektheb op 29-12-2006 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarten22
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-05 16:27
Even een ander vraagje
In amerika als je windows xp prof normaal en x64 bestelt krijg je ook een coupon voor gratis vista.
Heb je dit ook in Nederland??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
dat is helemaal correct zoals ik al had vermeld hier boven bij een PRO krijg je een coupon voor upte graden GRATIS

dat is lijkt me wereldwijd de afspraak voor microsoft anders zou ik me als ander land genaaid voelen als ik weer een volle pond moet dokken voor een VISTA

[ Voor 40% gewijzigd door Mektheb op 29-12-2006 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yuco
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-06 07:43

Yuco

Womanizer!

DJSmiley schreef op woensdag 27 december 2006 @ 01:18:
Als de notebook tussen 26 okt 06 en 15 mrt 07gekocht is, en upgrade moet voor 31 maart aangevraagd zijn (staat erbij)
Oke, en als de upgrade is aangevraagd komt je xp licentie dan (vrijwel)meteen te vervallen, of kun je zelf kiezen wanneer je jouw laptop voorziet van een vista installatie, bijvoorbeeld pas ergens eind 2007 als de meeste kinderziektes eruit gepatched zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-06 13:41
Ik weet niet hoe het met de nieuwe licenties van Microsoft zit, maar in het verleden mocht je altijd downgraden. Dat wil zeggen dat je Windows 98 mocht draaien met een Windows XP Home licentie, Windows 2000 met een Windows XP Pro licentie etcetera. Ik neem aan dat dat ook voor Vista geldt.

Gasloos sinds 2019 - WP Atlantic Calypso - Pelletkachel - Citroën e-C3 Max - Peugeot e-208 Active - Zappi v2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Globkul
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-06 08:08
Weet iemand toevallig hoe het zit bij IBM/Lenovo als je nu een laptop aanschaft. Ik zit enorm te twijfelen wanneer ik de laptop wil aanschaffen, aangezien er nu nog standaard Windows XP bijgeleverd word. Iemand die hier meer van weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCMedic
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:53
Even een vraag tussendoor.

De Vista die je kunt bestellen is dat een volledige versie of een upgrade versie. In het verleden (voor Win98) had je namelijk ook zo dergelijke actie waarbij je dan gratis een upgrade cd kon krijgen naar Win 98, echter had je bij de installatie nog wel een Win 95 cd nodig.

Mijn vraag is nu, stel als ik ga upgraden naar Vista toe, blijft mij fabrikant partitie nog heel, of wordt deze automatisch verwijderd wanneer je Vista gaat installeren. Zou dit wel zo zijn dan betekend het dat ik niks meer aan de bij geleverde Windows Cd's heb (Win MCE) omdat deze de partities nodig moet hebben om te kunnen starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
upgrade couppon zegt genoeg lijkt me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yuco

Yuco

Womanizer!

Mektheb schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 20:46:
upgrade couppon zegt genoeg lijkt me :)
De serial die nu bij je nieuwe computer geleverd wordt en je recht geeft op het upgraden naar vista, is deze zelfde serial ook te gebruiken als je eens een "complete clean vista install cd" gebruikt?

[ Voor 30% gewijzigd door Yuco op 30-12-2006 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Otherside schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 00:18:
Weet iemand hoe het dan zit met Sony notebooks? Nu ik lees over die benodigde coupons word ik wel zenuwachtig: ik heb namelijk bij mijn C1Z niks gekregen, ik ging er vanuit dat dat niet nodig was omat de Sony website zegt dat je in aanmerking komt voor Vista als je de laptop tussen bepaalde data hebt gekocht, niks over coupons dus.
Ik heb ook geen coupon van Sony maar wel via een website van Sony een gratis versie van Vista 32-bit Business Edition kunnen bestellen (moest nog wel €23,80 aan afhandeling en bezorgkosten betalen). Blijkbaar geen probleem en je moet idd tussen bepaalde data de laptop hebben aangeschaft.

~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:45
Als ik mijn adres gegevens wil invullen, moet ik helemaal onderaan een betalingsmethode kiezen, echter ik kan niks kiezen, het pijltje is grijs, en standaard staat er Credit Card. Als ik dan vervolgens op volgende klik, staat er ook dat er 0,00 kosten zijn voor de verzending en administratie.
(Dit is via de upgrade site van HP/Compaq)
Is het nu dus verplicht om te betalen via credit card? Ik wil eigenlijk gewoon geld overmaken!

Tesla Model 3 RWD (2023)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
Zo ver ik weet, moet je verplicht met je creditcard betalen. Dit omdat ze het geld dan kunnen incasseren tegen de tijd dat Vista beschikbaar is. Dat is pas ergens in februari namelijk.

Gasloos sinds 2019 - WP Atlantic Calypso - Pelletkachel - Citroën e-C3 Max - Peugeot e-208 Active - Zappi v2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19-05 20:18

_Christiaan_

Master of SOG

Hmm klinkt wel interessant, deze actie. Gisteren 11 HP notebooks aangeschaft, als het goed is krijg je per notebook Vista Business 32bit erbij.

Maar kan je deze Vista op elke willekeurige PC installeren? Dus ik bedoel niet op de aangeschafte notebook maar op m'n eigen desktop PC.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
_Christiaan_ schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 17:18:
Hmm klinkt wel interessant, deze actie. Gisteren 11 HP notebooks aangeschaft, als het goed is krijg je per notebook Vista Business 32bit erbij.

Maar kan je deze Vista op elke willekeurige PC installeren? Dus ik bedoel niet op de aangeschafte notebook maar op m'n eigen desktop PC.
dat is een hele goeie :)

want het is een upgrade dus je zou een willekeurige moeten kunnen pakken aangezien ik ook nergens heb gelezen je je EIGEN serial moet in voeren voor je pas je upgrade krijgt

lijkt mij je dan zelfs voer een andere licentie kan installeren ( oude licentie vervalt wel overgens )
ik ben zeer benieuwd en sja anders een OEM aanschaffen voor niet all te veel

lang leven systeembuilder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RammY
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-05 11:42

RammY

Dát!

mvdklip schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 08:11:
Zo ver ik weet, moet je verplicht met je creditcard betalen. Dit omdat ze het geld dan kunnen incasseren tegen de tijd dat Vista beschikbaar is. Dat is pas ergens in februari namelijk.
Zelfde probleem hier.. volgens dat ventje dat volgensmij voor heel nederland daar bij ModusLink zit, zou het wel moeten kunnen om anders te betalen maar hij bleef maar zeuren over een tsunami en over systemen :/
Snapte het ook al niet helemaal en moest later maar es terugbellen....

Deze advertentieplaats is te huur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCMedic
RammY schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 19:39:
[...]

Zelfde probleem hier.. volgens dat ventje dat volgensmij voor heel nederland daar bij ModusLink zit, zou het wel moeten kunnen om anders te betalen maar hij bleef maar zeuren over een tsunami en over systemen :/
Geld die credit card betaling alleen bij bepaalde fabrikanten? Ik heb namelijk een Asus laptop, maar nog geen uitgebreid tijd gehad om hierin te verdiepen. (laptop gekocht in december 2006)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Niet online
PCMedic schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 21:06:
[...]
Geld die credit card betaling alleen bij bepaalde fabrikanten? Ik heb namelijk een Asus laptop, maar nog geen uitgebreid tijd gehad om hierin te verdiepen. (laptop gekocht in december 2006)
bij sony kan je ook de handlingskosten per bank/giro voldoen.

~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garfield
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-06 17:19
PCMedic schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 21:06:
[...]

Ik heb zelf ook een Asus laptop en kon ook kiezen voor automatische afschrijving

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCMedic
Garfield schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 23:38:
[...]

Ik heb zelf ook een Asus laptop en kon ook kiezen voor automatische afschrijving
Gelukkig, hoe lang duurt het overigens voordat je Vista thuis ontvangt. Ik denk dat het binnenkort ga bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:53

-tom-562

Oliesjeik

Ik weet niet of 't hier mag, maar ik vraag 't stiekem toch.
M'n zusje heeft vandaag een compaq laptop gekocht, ze komt dus in aanmerking voor een vista upgrade. Nu moet je dus zo'n Certificate of Authenticity nummer insturen, is het ook mogelijk om mijn asus Certificate of Authenticity code in te sturen, of staat dat bij microsoft geregistreerd dat dat Certificate of Authenticity nummer van compaq is.
M'n zusje gebruikt toch wss geen vista en het is voor mij wel een mooie oplossing :+

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84670

ten eerste moet ik even kwijt dat ik het volledige topic niet heb gelezen, sorry ff geen tijd voor :O

ik heb dus ook recht op een gratis upgrade naar, vista home op mijn hp laptop die ik 2 weeken geleden heb gekocht. via de site van hp werd ik doorgewezen naar een site waar ik de cd/dvd gratis kon bestellen en voor "slechts" 19 euro. Het enige probleem is dat ik geen creditcard heb, en dat ik hem dus niet kan bestellen.
mijn vraag is dan ook of er een ander alternatief is om vista, legaal te leechen of dat ik hem ergens kan bestellen zonder creditcard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SURFivor
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
ik vraag me het volgende af

ik wil een HP DV9085 kopen. dan krijg ik dus een mooi vista-certificaat bij. maar, ik wil dan niet Home Premium hebben maar Ultimate. Kan dat dan gewoon tegen bijbetaling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Laatst online: 18-05 14:30
Anoniem: 84670 schreef op maandag 15 januari 2007 @ 22:13:
ten eerste moet ik even kwijt dat ik het volledige topic niet heb gelezen, sorry ff geen tijd voor :O

ik heb dus ook recht op een gratis upgrade naar, vista home op mijn hp laptop die ik 2 weeken geleden heb gekocht. via de site van hp werd ik doorgewezen naar een site waar ik de cd/dvd gratis kon bestellen en voor "slechts" 19 euro. Het enige probleem is dat ik geen creditcard heb, en dat ik hem dus niet kan bestellen.
mijn vraag is dan ook of er een ander alternatief is om vista, legaal te leechen of dat ik hem ergens kan bestellen zonder creditcard.
Ik zit ook met dit probleem, het gaat bij mij om een HP laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SURFivor
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
dan wordt het tijd voor een creditcard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

HP hè, heb je dan al de consumentenservice gebeld? 0080066644666

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCMedic
@Asus owners

Weten jullie misschien als ik een Vista upgrade ga installeren of die standaard Asus software ook automatisch mee worden geinstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133091

Sinds twee dagen in het bezit van Asus laptop (bij Mycom gekocht). Nu heb ik via deze link en vervolgens deze link geprobeerd de Vista-upgrade te bestellen, maar ik zie Asus niet in het rijtje leveranciers staan.

Moet ik de upgrade nu per e-mail bij Asus of Moduslink in Apeldoorn regelen? Hoe hebben andere Asus-bezitters dit gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
_Christiaan_ schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 20:00:
HP hè, heb je dan al de consumentenservice gebeld? 0080066644666
Yo thx, ik zal als het dag is meteen ff bellen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sinds twee dagen in het bezit van Asus laptop (bij Mycom gekocht). Nu heb ik via deze link en vervolgens deze link geprobeerd de Vista-upgrade te bestellen, maar ik zie Asus niet in het rijtje leveranciers staan.

Moet ik de upgrade nu per e-mail bij Asus of Moduslink in Apeldoorn regelen? Hoe hebben andere Asus-bezitters dit gedaan?
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Van de asus site:
Aanbiedingen kunnen worden geclaimd bij een van de onderstaande regionale servicepunten:
Apeldoorn
+800 666 44 666 for UK, Germany, France, Italy and the Netherlands
+900 973154 for Spain
Via dat nummer dus :)

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Niet online
als ik de orderinfo opvraag bij moduslink staat er al twee weken:
Orderstatus : Order bevestigd
Verzenddatum :
Vervoerder : Standard
AWB# :

lekker zo'n onbekende verzenddatum. Heb ook nooit een bevestigingsmail ontvangen. Moet nog maar zien of dit gaat werken. Komt nogal amateuristisch over.

~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147126

PCMedic schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 20:35:
@Asus owners

Weten jullie misschien als ik een Vista upgrade ga installeren of die standaard Asus software ook automatisch mee worden geinstalleerd?
Hoop het toch niet.. Kan ik weer moeite doen om de dvd te strippen van alle onzin. Weet iemand ook of het mogelijk is om gewoon een kale installatie te kiezen? (dus geen upgrade vanaf xp maar gewoon de harddisk leeggooien). En is het al bekend of zowel de 64-bit als 32-bit versie op dezelfde dvd staan?
MrJayMan schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 00:12:
Verzenddatum :
AWB# :

lekker zo'n onbekende verzenddatum. Heb ook nooit een bevestigingsmail ontvangen. Moet nog maar zien of dit gaat werken. Komt nogal amateuristisch over.
ik heb nu staan:

Orderstatus : COA goedgekeurd
Verzenddatum :
AWB# :

Hoe weet ik nu waar ik op zit te wachten? Hebben ze mijn betaling ontvangen? Is het aankoopbewijs geaccepteerd? Ik heb helemaal geen mails of niks ontvangen. Beetje amateuristisch inderdaad...

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 147126 op 18-01-2007 01:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Anoniem: 147126 schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 01:21:
[...]

Hoop het toch niet.. Kan ik weer moeite doen om de dvd te strippen van alle onzin. Weet iemand ook of het mogelijk is om gewoon een kale installatie te kiezen? (dus geen upgrade vanaf xp maar gewoon de harddisk leeggooien). (...)
Hier ben ik ook erg benieuwd naar.

Vandaag heb ik trouwens ff gebeld naar het hp nummer. Je kan Vista alleen installeren op een computer met corresponderend COA nummer.

Ik neem aan dat de COA afhangt van je product key, de klantenservice zei iig dat dit het geval is. Hopelijk kan ik dan windows xp ff op m'n pc installeren en dan de product key van HP intoetsen. Als het goed is, en als alles lukt, kan ik dan de vista express upgrade op m'n eigen PC installeren _/-\o_ (ik juich vroeg)

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73201

Anoniem: 133091 schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 00:58:

Asus staat er wel tussen, maar als Asustek Computer Inc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 198938

Anoniem: 147126 schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 01:21:

Hoop het toch niet.. Kan ik weer moeite doen om de dvd te strippen van alle onzin. Weet iemand ook of het mogelijk is om gewoon een kale installatie te kiezen? (dus geen upgrade vanaf xp maar gewoon de harddisk leeggooien). En is het al bekend of zowel de 64-bit als 32-bit versie op dezelfde dvd staan?
Ik denk persoonlijk niet dat zovel de 64bit als de 32bit op de DVD zullen staan. Als je bij de VISTA upgrade van ASUS gaat kijken dan zie je dat je bij windows XP professional de keuze hebt tussen 64bit en 32bit. Bij de andere versies staat er duidelijk alleen 32bit op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:53

-tom-562

Oliesjeik

-tom-562 schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 18:25:
Ik weet niet of 't hier mag, maar ik vraag 't stiekem toch.
M'n zusje heeft vandaag een compaq laptop gekocht, ze komt dus in aanmerking voor een vista upgrade. Nu moet je dus zo'n Certificate of Authenticity nummer insturen, is het ook mogelijk om mijn asus Certificate of Authenticity code in te sturen, of staat dat bij microsoft geregistreerd dat dat Certificate of Authenticity nummer van compaq is.
M'n zusje gebruikt toch wss geen vista en het is voor mij wel een mooie oplossing :+
iemand? :P

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Anders vraag je het aan de klantenservice? Volgens mij zijn er weinig mensen op GoT die de antwoorden hebben over die specifieke vragen.

Verder kan je het natuurlijk gewoon proberen :P Als het COA fout blijkt te zijn, dan kom je er wel achter.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het is me allemaal niet echt duidelijk. Ik heb mijn COA goed kunnen invullen ed en heb een mailtje gekregen waarin dit stond:

Thank you for submitting your order to upgrade to Windows Vista Home Premium 32-bit DVD. Please send in the original or a certified copy of your proof of purchase (Receipt, Invoice etc.) and redemption form to our service center in your region:

EMEA
Software Upgrade Program ACER INCORPORATED
PO Box 252
7300 AG Apeldoorn, The Netherlands
Email: MSTUPVISTAEMEA@moduslink.com
Fax: 31-55-543 3946

Nu die kopie is geen probleem. Maar dat redemption form? Wat bedoelen ze daar mee. Het enige wat bij mijn laptop (gekocht 26/1) zat was een foldertje van Acer waarin staat dat ik kan upgraden dmv de Express Upgrade. Meer staat er niet in. Moet ik dat dan mee op sturen?

Nog een vraag: zijn er mensen die deze dingen via e-mail hebben doorgestuurd? Werd dit aanvaard of ben je verplicht om het via de post te doen?

Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nog een vraag: zijn er mensen die deze dingen via e-mail hebben doorgestuurd? Werd dit aanvaard of ben je verplicht om het via de post te doen?
Ik heb gewoon een kopie gemailed van mijn factuur, en nu staat bij orderstatus: COA geaccepteerd, dus ik neem aan dat het goed komt. Wat die redemption form is weet ik ook niet, maar die is volgens mij niet nodig (als je die niet gekregen hebt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bedankt dan ga ik dat zo ook doen.
Wou juist ook terug mijn order checken maar hij weigert dit. Het order is niet meer terug te vinden in het systeem.

Wat een miserie, als het zo nog lang doorgaat weet ik al wat ik kan gaan doen als vista uitkomt. Had dat nu niet simpeler kunnen zijn en fatsoenlijk geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 198938 schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 12:51:
Bedankt dan ga ik dat zo ook doen.
Wou juist ook terug mijn order checken maar hij weigert dit. Het order is niet meer terug te vinden in het systeem.

Wat een miserie, als het zo nog lang doorgaat weet ik al wat ik kan gaan doen als vista uitkomt. Had dat nu niet simpeler kunnen zijn en fatsoenlijk geregeld.
Probeer het eens met je email adres. Ik kan mijn order ook niet op een normale manier terugvinden (met het ordernummer). Gisteravond was de hele moduslink site ook een tijdje down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147126 schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 13:19:
[...]

Probeer het eens met je email adres. Ik kan mijn order ook niet op een normale manier terugvinden (met het ordernummer). Gisteravond was de hele moduslink site ook een tijdje down.
Dit werkt wel ja. Vriendelijk bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RammY
  • Laatst online: 28-05 11:42

RammY

Dát!

RammY schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 19:39:
[...]

Nou ik ben er achter.. denk ik
Mogelijk willen ze in de pre-order fase alleen maar creditcard betalingen hebben.
Ik kon net gewoon via "wire transfer" bestellen.... :/

Deze advertentieplaats is te huur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:58

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Bij DELL is ook niet alles perfect onder controle. Heb sinds mijn aanmelding half december niets meer gehoord, en de site voor de upgrade is de laatste dagen ook niet meer bereikbaar.

Hopelijk houd mijn beta het nog even uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 207113

Heeft iemand een Vista upgrade DVD al gekregen (via Moduslink)? Ik niet, in ieder geval...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 207113 schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 12:20:
Heeft iemand een Vista upgrade DVD al gekregen (via Moduslink)? Ik niet, in ieder geval...
Gaat nog wel een maandje ofzo duren waarschijnlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-02 01:01
Veel winkeliers naaien hun klanten best wel door de coupons bij de laptop weg te halen.

Ik heb nu 2 vrienden, een heeft een Acer, de andere een HP en beide kregen ze hun coupon niet. Ik ben voor 1 terug gegaan om verhaal te halen, en ze zeiden, oh die doen we er alleen bij als ze er om vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37003

Megamind schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 12:29:
Veel winkeliers naaien hun klanten best wel door de coupons bij de laptop weg te halen.

Ik heb nu 2 vrienden, een heeft een Acer, de andere een HP en beide kregen ze hun coupon niet. Ik ben voor 1 terug gegaan om verhaal te halen, en ze zeiden, oh die doen we er alleen bij als ze er om vragen.
Voor je Acervriend:
http://upgradeweb.moduslink.com/vista/Acer

Voor je hp vriend:
http://upgradeweb.moduslink.com/vista/HP

Volg de instructies op het scherm.

Kortom genaaid is een groot woord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 190850

MrJayMan schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 00:12:
Verzenddatum :
AWB# :

dit krijg je terug gemaild als je je order geplaatst hebt

Your order can not be fulfilled until your proof of purchase and redemption form have been received and validated. After validating your order will be completed and we will process your order for shipping. You should receive your order between 4 or 6 weeks after January. At any time you can go to the site to check the status of your order.

dus nog even wachten voordat we kunnen beginnen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 190850

Anoniem: 147126 schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 12:26:
[...]

Gaat nog wel een maandje ofzo duren waarschijnlijk..
4-6 weken na januari staat er in de retour mail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 188497

Vandaag is er geld afgeschreven, 20euri, was voor de Toshiba A100-409 met MCE.. nu maar afwachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yuco

Yuco

Womanizer!

PCMedic schreef op maandag 25 december 2006 @ 12:18:
[...]
Weet iemand trouwens, als je Vista hebt besteld of je licentie voor MCE nog geldig is? en of de verborgen partitie het nog doet na install van Vista?
Is dit inmiddels al duidelijk hoe dit precies is geregeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 207132

Yuco schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 11:51:
[...]

Is dit inmiddels al duidelijk hoe dit precies is geregeld?
Als je je Windows XP-installatie upgrade naar Windows Vista, dan is er geen weg meer terug. Het Vista-installatieproces maakt uw Windows XP licentiesleutel ongeldig, zodat deze niet meer te gebruiken is. Dus Windows XP kan niet meer geïnstalleerd worden op een ander systeem of als dual-boot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 23:42

MeNTaL_TO

The future is not set

Krijg je uberhaupt wel een reactie als je de bon hebt opgestuurd? Op de site is nog niets veranderd, op de email geen ontvangstbevestiging gekregen, geen reply op de vraag die erin staat. Ik had hem voor minder in de winkel kunnen halen dan via deze manier. Wat een vage bedoeling is het bij Modus.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adion
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:52
superduper schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 22:00:
Bij DELL is ook niet alles perfect onder controle. Heb sinds mijn aanmelding half december niets meer gehoord, en de site voor de upgrade is de laatste dagen ook niet meer bereikbaar.

Hopelijk houd mijn beta het nog even uit...
Ik heb gisteren voor m'n nieuwe dell laptop de upgrade aangevraagd via dellvistaupgrade.com en dat verliep op zich zonder problemen.
Er stond wel op de site dat vista pas eind januari uitkwam, en dat het dus ten vroegste in februari verzonden word.

De vista beta blijft geloof ik trouwens tot juni of juli werken, dus dat is normaalgezien geen probleem.

VirtualDJ 2024 - Fast Image Resizer - Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yuco

Yuco

Womanizer!

Anoniem: 207132 schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 14:00:
[...]

Als je je Windows XP-installatie upgrade naar Windows Vista, dan is er geen weg meer terug. Het Vista-installatieproces maakt uw Windows XP licentiesleutel ongeldig, zodat deze niet meer te gebruiken is. Dus Windows XP kan niet meer geïnstalleerd worden op een ander systeem of als dual-boot.
Dat snap ik, het gaat er mij meer om als je een vista upgrade hebt aangevraagd (dus administratief) is je XP installatie (lees de sleutel) dan nog geldig en zo ja hoe lang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCMedic
Anoniem: 207132 schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 14:00:
[...]

Vind het persoonlijk een vreemd verhaal. Als ik je verhaal goed heb begrepen bedoel je dus dat na de installatie van Vista je voorgaande Windows XP versie niet meer kunt installeren omdat de licentie dan vervallen zal zijn.

Als dit zo is dan betekend dus dat wij maar maximaal 1 keer Vista op onze systeem kunnen instaleren en vervolgens nooit meer. Dit omdat de upgrade versie eerst een Windows Xp installatie nodig moet hebben met een geldig licentie voordat je kunt upgraden naar Vista.

Zie headline: nieuws: Upgradeversie Vista vereist gevalideerde XP-installatie

Daarnaast lijkt mij dat mensen die een losse Windows versie hadden besteld en vervolgens een update naar Vista haddenen besteld gewoon hun Windows Xp cd's kunnen installeren op andere pc. Dit omdat er geen wijzigingen worden aangebracht op de cd en men geen aparte fabrikant partitie nodig heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:45
Ik snap geen ruk van wat ik nou precies moet invullen :? Op de site van HP krijg je een vak waar je een Ordernummer en een andere code in moet/kan vullen. De onderste code staat op de onderkant van m'n laptop (HP Pavilion 6113EA), maar de bovenste code heb ik geen idee van waar ik die moet vinden 8)7

Ik heb al tig codes geprobeerd, van zowel de bon als de doos, maar of ze werken helemaal niet, of ze staan niet in het 'systeem'. Ik heb geen echte Vista Coupon gekregen, maar in het boekje dat bij de laptop zat staat wel dat ik het zou moeten kunnen bestellen :?

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 23:33

ChUcKiE

Dus........

Iemand al doorgekregen wanneer de DVD verstuurd wordt? Mijn status is ook niet meer veranderd sinds begin januari. :(

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb er ook nog steeds staan:
"COA Goedgekeurd".
Dit staat er al van in het begin. Inmiddels heb ik per mail de factuur opgestuurd en het geld overgemaakt via overschrijving. Nog geen enkele bevestiging gekregen. Ik heb diverse keren gemaild, waaronder 1 week terug, nog altijd geen reactie. Wat een amateuristische boel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE

ChUcKiE

Dus........

Iemand op een of andere maneir nog info verkregen over de verzending van de Vista DVD's?
Of iemand toevallig al een thuis gestuurd gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepiroth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-06 14:08
ChUcKiE schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 16:58:
Iemand op een of andere maneir nog info verkregen over de verzending van de Vista DVD's?
Of iemand toevallig al een thuis gestuurd gekregen?
Ik heb ze een week geleden gemailed en ze wisten mij te vertellen dat vanaf eind februari de upgrade pakketten worden verstuurd... _/-\o_
Nog even geduld dus :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Hmm ik heb hier nu 1 week een Dell 6400 met XP Home. Maar om één of andere reden zegt die Dell site dat ik er niet voor in aanmerking kom. Terwijl ik er wel een Vista Capable logo opstaat. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sepiroth schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 17:03:
[...]

Ik heb ze een week geleden gemailed en ze wisten mij te vertellen dat vanaf eind februari de upgrade pakketten worden verstuurd... _/-\o_
Nog even geduld dus :O
Welk email adres gebruik jij? Want ik mail ze maar krijg nooit iets terug. Ik vraag me af of deze status:

COA Goedgekeurd

wil zeggen dat ook mijn update verstuurd zal worden. Ik heb mijn Proof Of Purchase opgestuurd via mail. Misschien via de post doen ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE

ChUcKiE

Dus........

hmm, nouja dan wachten we nog wel een weekje of twee/drie.

Ik verwacht dat CAO goedgekeurd in ieder geval betekent, dat alles geregeld is voor verzending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Subz
  • Niet online
Ik kan ook een upgrade aanschaffen, ik vraag me alleen af is het mogelijk om een niet-legale vista home premium die ik al geinstalleerd heb het serie nummer te veranderen naar het legale aan te schaffen home premium nummer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 23:42

MeNTaL_TO

The future is not set

ChUcKiE schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 08:02:
hmm, nouja dan wachten we nog wel een weekje of twee/drie.

Ik verwacht dat CAO goedgekeurd in ieder geval betekent, dat alles geregeld is voor verzending.
COA goed gekeurd betekend alleen dat je COA nummer klopt, daarna komt nog dat je PoP goed gekeurd moet worden en je betaling moet dan nog verwerkt worden.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 204528

Zucht, ik heb Windows XP Home op mijn laptop (2 weken oud) en wil graag Vista Premium 64bit maar dat is weer niet mogelijk via het update programma GRRRR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Subz
  • Niet online
Anoniem: 204528 schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 15:00:
Zucht, ik heb Windows XP Home op mijn laptop (2 weken oud) en wil graag Vista Premium 64bit maar dat is weer niet mogelijk via het update programma GRRRR
Dat zou ik dus ook graag willen maar er word idd alleen maar de 32 bit versie aangeboden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Subz schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 18:40:
[...]

Dat zou ik dus ook graag willen maar er word idd alleen maar de 32 bit versie aangeboden...
Ja en dat kost 93 euro, omdat mijn laptop slechts Windows XP Home heeft :(
Weet dus niet of ik via microsoft 32bit moet bestellen, of gewoon een 64bit OEM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Subz
  • Niet online
Anoniem: 204528 schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 18:43:
[...]

Ja en dat kost 93 euro, omdat mijn laptop slechts Windows XP Home heeft :(
Weet dus niet of ik via microsoft 32bit moet bestellen, of gewoon een 64bit OEM
Kan je wel gewoon bij de upgrade service aangeven dat je een 64bit wil dan? aangezien dat bij mij niet eens kan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nee dat kan niet Subz

Zit nu ook te kijken wat ik ga doen.. Of via upgrade site, of een OEM aanschaffen, of wachten op Surfspot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE

ChUcKiE

Dus........

Goed.....weer een weekje later en ik ben toch echt weer benieuwd of er al iemand een verandering heeft gezien op zijn order status, of zelfs al iets thuis gestuurd gekregen heeft.

Bij mij, als de website het doet en geen foutmelding geeft, is de status nog steeds niets veranderd. Deze is dus nog steeds COA goedgekeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ChUcKiE schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 20:54:
Goed.....weer een weekje later en ik ben toch echt weer benieuwd of er al iemand een verandering heeft gezien op zijn order status, of zelfs al iets thuis gestuurd gekregen heeft.

Bij mij, als de website het doet en geen foutmelding geeft, is de status nog steeds niets veranderd. Deze is dus nog steeds COA goedgekeurd.
De afgelopen week is de status van mijn order gewijzigd van "COA goedgekeurd" in "POP goedgekeurd". (POP = Proof of Purchase) Ben benieuwd hoe lang het nu nog gaat duren voor ik de dvd in mijn bezit heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ChUcKiE schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 20:54:

Ik bij mij nog altijd hetzelfd. COA goedgekeurd terwijl ik mijn POP al 2x met email op opgestuurd.
Ik heb betaald via overschrijving en bij de mededeling het ordernummer geplaatst, moest daar dan nog iets anders bij? Want die pagina waar dat opstond was vastgelopen en afgesloten en ik kon die niet meer opvragen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik sta ook nog steeds (sinds dag 1) op COA goedgekeurd, POP per mail verstuurd en geld ook gewoon over geschreven.
Je bent dus niet de enige, het is gewoon een zooitje bij moduslink

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Niet online
Eindelijk een mailtje van moduslink:
From: OEMTUPVISTAEMEA@moduslink.com
To: ****

Subject: Microsoft Vista Upgrade Order ******* is goedgekeurd

Hartelijk dank voor uw upgradebestelling voor Windows Vista Business 32-bit CD/DVD OEM Uw validering is nu afgerond en uw bestelling wordt verwerkt. U ontvangt uw bestelling binnen 4 tot 6 weken. U ontvangt een bevestiging per e-mail, wanneer uw bestelling is verstuurd. Om de status van uw bestelling te controleren kunt u onze website https://upgradeweb.moduslink.com/vista/Sony . Als u uw bestelling niet binnen de opgegeven termijn hebt ontvangen, neem dan contact met ons op vóór May 1, 2007 voor Engelstalige versies van het product en vóór June 1, 2007 voor niet-Engelstalige versies van het product, zodat we navraag kunnen doen en uw bestelling alsnog kunnen versturen. Na de genoemde datums kunnen we wellicht niet meer aan uw verzoek voldoen.
Beetje brak nederlands, maar goed. Krijg het vermoeden dat alles OK is en dat binnen een week of 2 het dvd'tje op de mat valt.

[ Voor 5% gewijzigd door JJ Le Funk op 21-02-2007 10:42 ]

~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Iemand die op de DELL site al een andere status heeft dan 'pending'?

Ze zouden gaan versturen in de 'latter part of february', en dat is deze week. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
Nee, de mijne staat ook nog op pending bij Dell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nog altijd geen reactie gekregen hier en nog steeds COA Goedgekeurd. Denk dat ik mijn POP nog maar eens zal doormailen en doorfaxen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 210749

Je kunt ze ook bellen,heb ik ook gedaan.

nr is 0080066644666 en dan moet je programma 5 kiezen,dan wordt je doorgewezen.

Heb nu al 2 keer gebeld,eerste keer zeiden ze dat alles goed was,dat de vista eind februari word verstuurd.
Vandaag weer gebeld toen zeiden ze dat ik mijn bon moest mailen naar ze,ik vroeg hoe lang duurt het nog en waarom mailen jullie nooit terug,ja ze hadden een grote achterstand,daar koop ik niks voor.
Bij mij staat ook alleen nog maar coa goedgekeurd meer niet,heb hem op 26-jan besteld

gr marco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyzNDaHood
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-12-2022
Ik heb nog een MCE lappie hierstaan thuis waar ik een upgrade kan krijgen. Echter twijfel ik nog op een paar punten:

- Vervalt je MCE licentie als je een Home Premium krijg?
- Hoe kan je dan Vista instaleren als je XP niet meer werkt? En in het geval je later weer ff opnieuw wil formateren oid?
- Hoeveel bedragen de administratie kosten etc. (bij merk Asus)?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ BoyzNDaHood

Je blijft gewoon de MCE licentie houden geloof ik...
Met je MCE kan je Windows Vista Home Premium 32-bit DVD bestellen

de DVD is gratis, vor admin kosten betaal je denk rond de 15-20 euro ofzo?
Moet je even naar moduslink site gaan en invullen :)

Meeehhh ik weet nog steeds niet wat ik moet

Ik heb laatste de MSI M677 gekocht en hier zit Windows XP Home op
Kan dan via moduslink premium DVD kopen voor inc verzendkosten 93 euro

Ben nog steeds in dubio of Vista het waard is en of het niet alleen problemen opleverd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Eindelijk een mailtje gekregen dat mijn POP in orde is. Binnen 4-6 weken wordt hij opgestuurd. Iemand mss al iets ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Ik begin het een beetje slecht te vinden allemaal. Ik zit, zoals zovelen, met smart te wachten op de beloofde Vista upgrade, die DELL eind feb zou opsturen. Helaas laat de site niets zien van enige activiteit... Order staat nog steeds op pending, zoals het al op dag 1 stond toen ik me 3 maanden geleden aanmeldde...

Tjonge, DELL is niet schnell.

Vandaag ontvangen:

Dell has begun shipping the Windows Vista Upgrade based on the order in which redemptions were received. You will be informed when your Upgrade ships and receive a tracking number via email. We expect that all eligible Vista Upgrades will be shipped worldwide by April 15th, 2007.

Ruim twee weken later beginnen met processen van de orders en 6 weken uittrekken voor het verzenden ervan... pff. Maar goed, er zit in ieder geval beweging in het geheel.

[ Voor 44% gewijzigd door superduper op 12-03-2007 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Niet online
Net mailtje gehad van Moduslink:
Hartelijk dank voor uw bestelling van Windows Vista Business 32-bit CD/DVD OEM. Uw bestelling is verzonden. U dient de verzending binnen 3 weken te ontvangen. Wanneer u uw bestelling niet binnen die periode hebt ontvangen, kunt u contact met ons opnemen per e-mail op MSTUPVISTAEMEA@moduslink.com of per telefoon vanaf May 1,2007 voor Engelstalige versies van het product en vanaf June 1,2007 voor niet-Engelstalige versies van het product, zodat we navraag kunnen doen en uw bestelling alsnog kunnen verzenden.
Spannend! :D

update: vandaag DVD binnen gekregen. Mijn complimenten aan moduslink voor de snelle levering. En wat mee viel; er zit een NL handleiding bij en nog 2 cd's met alle benodigde drivers voor mijn laptop.

De handleiding spreekt van een clean install en dat een upgrade vanaf oud OS niet supported is. Beter toch?

[ Voor 21% gewijzigd door JJ Le Funk op 17-03-2007 17:55 ]

~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yuco

Yuco

Womanizer!

MrJayMan schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 18:03:

De handleiding spreekt van een clean install en dat een upgrade vanaf oud OS niet supported is. Beter toch?
Kun je dit inmiddels bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Niet online
Yuco schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 08:35:
[...]

Kun je dit inmiddels bevestigen?
helaas nog niet. Ik heb wel de ervaring wat een update vanaf XP naar (legale) Vista Business doet op m'n laptop en dat is niet zo best, het OS vervuild enorm met niet meer te deïnstalleren meuk en incompatible toestanden. Dus kan me de eis van Sony wel voorstellen dat je het clean installeert en geen upgrade gaat proberen...

~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCMedic
Zijn er inmiddels meerdere personen die Vista binnen hebben gekregen?

Ben benieuwd, aangezien ik nog niks heb binnen gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
Hier ook nog niks (via Dell).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Geloof dat van die couppons maar tot eind maart liep :) , heb niet alles gelezen maar werk zelf in een pc shop en mijn " chef " zij dat ze maar tot eind maart geldig waren dus als je hem nog niet opgestuurd had je er nu niks meer aan heb ofzo

EDIT : Elke licentie die je gebruikt bij het upgrade vervalt

heb je xp home --> naar vista basic ( vervalt je home )
heb je xp pro ---> naar vista premium ( vervalt je pro )
geld ook voor alle andere producten

[ Voor 31% gewijzigd door Mektheb op 02-04-2007 01:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

superduper schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 08:43:
Ik begin het een beetje slecht te vinden allemaal. Ik zit, zoals zovelen, met smart te wachten op de beloofde Vista upgrade, die DELL eind feb zou opsturen. Helaas laat de site niets zien van enige activiteit... Order staat nog steeds op pending, zoals het al op dag 1 stond toen ik me 3 maanden geleden aanmeldde...

Tjonge, DELL is niet schnell.

Vandaag ontvangen:

Dell has begun shipping the Windows Vista Upgrade based on the order in which redemptions were received. You will be informed when your Upgrade ships and receive a tracking number via email. We expect that all eligible Vista Upgrades will be shipped worldwide by April 15th, 2007.

Ruim twee weken later beginnen met processen van de orders en 6 weken uittrekken voor het verzenden ervan... pff. Maar goed, er zit in ieder geval beweging in het geheel.
Ik krijg er echt een sik van... Nu is het enkele dagen voordat dell alles verstuurd zou hebben (zie quote 15 april) en heb ik nog niets ontvangen. Ik kijk op de dell site of er wat in mijn status veranderd is, staat er nu doorleuk dat ze verwachten alles verstuurd te hebben EIND MEI! :(

Dell has begun shipping the Windows Vista Upgrade kits based on the order in which redemptions were received. If you purchased an eligible system and validly redeemed your Windows Vista Upgrade during the noted timeframes, you will be notified via email when your Upgrade kit ships. Dell expects that all Windows Vista Upgrade kits under this Program will be shipped worldwide by the end of May.

Ik heb mijn upgrade aangevraagd op 12 december vorig jaar.

Waarom duurt dit zo verrekte lang? Zo moeilijk is het toch niet om een doosje op de post te doen, en ik ga er toch vanuit dat bij microsoft / dell inmiddels genoeg DVDtjes op voorraad hebben.

[ Voor 13% gewijzigd door superduper op 10-04-2007 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 189460

Yesssssssssssssssssssssssssssss....

In januari besteld (Asus) en afgelopen vrijdag binnengekregen!!!!! Owkeej het was even wachten maar geduld is een schone zaak. Het pakketje bevatte ook een ceedeetje met drivers.

Afgelopen weekend en geinstalleerd en alles lijkt prima te werken...weing problemen; alleen de bleutooth deed het eerst niet..maar tip op GOT en na downloaden van driver deed deze het ook prima!! Ziet er allemaal wel super uit...I like Vista (tot nu toe dan!!)

Heb ik gelijk OFFICE 2007 maar even geinstalleerd...

Een up to date laptop!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Zijn er inmiddels al meer mensen die hun Vista Xpress upgrade binnen hebben gekregen. Ik ben vooral benieuwd hoe je het moet installeren. Ik bedoel daarmee: doen jullie een upgrade van windows XP naar windows Vista of een nieuwe installatie indien mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
Ik heb m'n upgrade binnen van Dell! Rechtstreeks vanuit de USA met DHL. Twee CDtjes, wat papierwerk en een nieuwe sticker. De Vista CD heeft de naam "Microsoft Windows XP Media Center Edition 2005 to Windows Vista Home Premium Express Upgrade", dus veel hoop op een clean install heb ik niet. Eerst de boel maar eens opschonen, dan.

Edit: eerste tegenslag: de "Dell Windows Vista Upgrade Assistant DVD", die je perse eerst moet draaien voordat je upgrade, is onleesbaar :(

Edit2: kopie gemaakt op een PC die hem wel kon lezen. De kopie pakt m'n laptop wel, maar nu loop ik vast op een BIOS update die klaarblijkelijk niet wil lukken. Dan maar kijken of ik die update met de hand kan doen en daarna de "Assistant" kan draaien. :P

Edit3: m'n Windows XP installatie flink vernaggeld na die BIOS update doordat alle hardware opnieuw getecteerd werd, maar na veel gezeur alles weer werkend. Andere keer weer verder, maar dat zal ik jullie besparen.

Edit4: upgrade is gelukt, maar ik snap niet hoe m'n schoonvader of zo dit ooit had moeten doen. Wat een ellende kwam ik tegen onderweg! :S

Edit5: wat een ellende is Vista! |:( Ben nu sterk aan het twijfelen tussen terug naar XP of overstappen naar Ubuntu.

[ Voor 61% gewijzigd door mvdklip op 06-05-2007 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCMedic
Woei!!... deze topic vliegt omhoog zeg, aangezien niemand mijn vraag in een andere topic kon beantwoorden. :+

Mijn vraag is als volgt: Indien ik mijn Win MCE ga upgraden met de upgrade dvd naar Vista, kan ik dan ook weer eenvoudig Win MCE terug krijgen door alleen de Restore dvd af te spelen? Dit omdat ik lees bij velen dat het moeilijk gaat om Win Xp weer terug te krijgen nadat Vista is geinstalleerd.

[ Voor 6% gewijzigd door PCMedic op 05-10-2007 00:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-02 11:09

mad_max234

AMD Athlon II M320

Maak dan een nieuwe topic aan. ;)

Edit/
nader inzien doe dat maar niet, zoek gewoon het antwoord zelf even.

[ Voor 54% gewijzigd door mad_max234 op 05-10-2007 00:58 ]

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Niet online
PCMedic schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 00:53:
Woei!!... deze topic vliegt omhoog zeg, aangezien niemand mijn vraag in een andere topic kon beantwoorden. :+

Mijn vraag is als volgt: Indien ik mijn Win MCE ga upgraden met de upgrade dvd naar Vista, kan ik dan ook weer eenvoudig Win MCE terug krijgen door alleen de Restore dvd af te spelen? Dit omdat ik lees bij velen dat het moeilijk gaat om Win Xp weer terug te krijgen nadat Vista is geinstalleerd.
stel dat je een oplossing vindt; gaat WGA dan niet piepen omdat je WinMCE license is vervangen door Vista vanwege de upgrade?

edit:
...Maar ik heb net MS zelf even gebeld en blijkt dat mijn MCE licentie gewoon geldig blijft...
dat bedoelde ik :p

[ Voor 9% gewijzigd door JJ Le Funk op 05-10-2007 14:22 ]

~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCMedic
MrJayMan schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 11:40:
[...]

stel dat je een oplossing vindt; gaat WGA dan niet piepen omdat je WinMCE license is vervangen door Vista vanwege de upgrade?
Sorry, ik begrijp je vraag niet helemaal.
Maar ik heb net MS zelf even gebeld en blijkt dat mijn MCE licentie gewoon geldig blijft en ik gewoon weer terug kan na de installatie van Vista indien dit mij niet bevalt. Alleen voor support hiervan, moet ik wel bij Asus zijn omdat deze de laptop met MCE heeft uitgerust. Ze waren ook zo vriendelijk om direct te vertellen dat het anders mij geld zou kosten. :P

Dus wat mij betreft mag deze topic weer onder de grond worden gestopt. :+
Pagina: 1 2 3 Laatste