Iedereen die na 26/10 een pc, laptop heeft gekocht, kan een upgrade krijgen via de volgende link
https://upgradeweb.moduslink.com/vista. Je beland dan op een site van moduslink, een organisatie
gevestigd in apeldoorn die voor microsoft het upgradeprogramma regelt. Of je een en ander nu al kunt
regelen via deze site, hangt af van je computerleverancier, want ieder merk heeft dit nog niet voor
elkaar. Er wordt als je alle stappen op deze site doorloopt, gevraagd naar je computermerk d.m.v
een uitklapbaar menu waarin je op het merk moet klikken waarom het gaat, maar als dit er nog
niet tussen staat kom je niet verder. Het is dan afwachten of contact opnemen met de leverancier,
zoals ik deze week heb gedaan, nl fujitsu siemens, stond nog niet in de lijst, ze wisten toen ik er
over belde weinig van, maar staan nu wel in de lijst, zodat ik mijn upgrade heb geregeld voor een
prijs van 20 euro.
Dus wacht af, of neem contact op met je computermerk, er is nog geen haast bij want het duurt
nog minstens zes weken voordat de eerste software voor particulieren wordt uitgeleverd.
veel succes en de groeten van mij.