Vista coupons bij laptops

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 1.765 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 184039

Topicstarter
Zijn er al laptops verkrijgbaar waarbij je vista coupons krijgt? Had naar Ahtec gemailt of als je daar xp besteld er een bijkrijgt maar die wisten nog van niets.
Gaat dit nog komen die coupons of is er niets over bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• youssef18
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-05 19:19
Asus levert volgens mij al bij verschillende modellen van die upgrade coupons. verder ben ik ze nog niet tegengekomen. het gaat trouwens om de ASus A8JN en A8jM

http://www.laptops4u.nl/info/a8jn-4p010m-a-1140.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AirX
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07-06 22:08

AirX

Tweak Guru

Ik heb Dell even gebeld en volgens de salesmeneer kun je als je nu een Vista Capable systeem koopt straks of gratis of voor max €20 je XP upgraden naar Vista. Daar houden we ze dan maar aan :*) (heb net een Dell 6400 besteld O-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120284

Krijg je zeker Vista Starteres Edition ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engelbertus
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-06 19:23
nee, ik denk de gewone home.

jullie moeten eens de berichten over de vista licentie bekijken.
de starters editie is niet voor de nederlandse markt en ook ( zoals je al laat doorschemeren) totaal geen leuke optie voor nederlanders.

er zijn eigenlijk meer 2 thuis versies, 2 "zakelijke" versies, en 1 "ultimate"versie die alles combineert.

de enterprise editie ( 1 van de twee zakelijke edities) heeft dan wel een soort "über" afwijking dat hij in het bedrijfsleven 4 * virtueel gedraaid mag worden en een ( natuurlijk) corporate-key heeft.

starterseditie en de zogenaamd N editie zijn alleen afgeleide producten ie ivm rechtszaken toch ook maar wordt gebakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AirX
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07-06 22:08

AirX

Tweak Guru

Anoniem: 120284 schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 20:26:
Krijg je zeker Vista Starteres Edition ofzo.
Je krijgt gewoon de Vista equivalent van je XP installatie (Vista Basic bij XP Home, Vista Premium bij Windows Mediacenter)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174520

AirX schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 20:25:
Ik heb Dell even gebeld en volgens de salesmeneer kun je als je nu een Vista Capable systeem koopt straks of gratis of voor max €20 je XP upgraden naar Vista. Daar houden we ze dan maar aan :*) (heb net een Dell 6400 besteld O-) )
Ik hoop dat Asus dat ook heeft dan :P Voor 20 euro wil ik nog wel legaal vista aanschaffen dan.
Trouwens als ik systeem eisen van vista zie, lijkt het me dat je echt een super pc nodig heb ervoor. Me laptop trekt nu nog alles prima, maar wordt het niet in vergelijking traag als ik vista erop gooi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 188327

AirX schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 20:25:
dat zou heel mooi zijn.. heb zelf de 6400 hier :P eigenlijk alle windows versies illigaal gehad hier, vond ze namelijk allemaal te duur. Voor die 20€ laat ik het niet als dell dit echt gaar waarmaken. Anders zal het toch weer een illigale versie worden denk ik :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamvoid
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
De huidige release candidates draaien even snel als XP in classic mode. Minimum eisen zijn een 800 MHz processor, 512 MB RAM en een DVD drive. Die hogere systeemeisen (>1 GHz CPU, 1 GB RAM, DirectX 9 + 128 MB video) zijn alleen voor de Aero Glass interface.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yuco
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-06 07:43

Yuco

Womanizer!

Informeerde vandaag bij een filiaal naar deze coupon. Alle medewerkers hebben van de week hierover een mailing gehad. Hij wist mij te vertellen dat ze vanaf aankomende donderdag bij sommige computers/laptops worden aangeboden. Preciezere informatie kon hij nog niet geven. Ben benieuwd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Yuco schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 17:15:
Informeerde vandaag bij een filiaal naar deze coupon. Alle medewerkers hebben van de week hierover een mailing gehad. Hij wist mij te vertellen dat ze vanaf aankomende donderdag bij sommige computers/laptops worden aangeboden. Preciezere informatie kon hij nog niet geven. Ben benieuwd....
van welke winkel? want dit kan overal anders zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yuco

Yuco

Womanizer!

Oeps vergeten te melden: het gaat om Paradigit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

damn, ~ 2weken geleden een nieuwe laptop gekocht. zit wel een vista capable sticker op. hopelijk is dee actie met terug werkende kracht :P

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Fietsbel schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 18:04:
damn, ~ 2weken geleden een nieuwe laptop gekocht. zit wel een vista capable sticker op. hopelijk is dee actie met terug werkende kracht :P
Nee dat zal wel niet. Ze moeten namelijk ergens een lijn trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:58

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Ik vind dat ze er een potje van maken met die coupons. Op sommige laptops die ik nu bestel zitten ze niet, en bij andere misschien weer wel. Terwijl het allemaal core2duo zijn en dus Vista prima aankunnnen. Ik vermoed dan ook dat het een sigaar uit eigen door is en op lopende modellen de prijs niet meer aangepast kan worden. Bij nieuwe modellen is dit wat makkelijker.

Die goedkope upgrade actie is me ook (door Dell) meegedeeld, maar daar kan ik verder niets over terug vinden. Ik zou dat zeker zwart op wit laten zetten op je factuur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-05 16:02
Acer heeft de coupons al bij een aantal notebooks zitten.
MS heeft echter gesteld dat bij notebooks gekocht vanaf 26 oktober 2006, waar zo'n coupon bij zit, er een upgrade wordt aangeboden (al dan niet tegen betaling). Mensen die wel die coupon hebben gehad, maar voor de 26e een notebook hebben gekocht, hebben even bot gezegd pech.
Ik heb om ellende te voorkomen de coupons gewoon uit de desbetreffende verpakkingen gehaald, en geef ze de klant gewoon mee vanaf vandaag (afgelopen week heel eerlijk erbij gezegd tegen klanten dat ze bij dat model beter tot de 26e konden wachten).

Systemspecs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 189171

Paradigit heeft een aantal huissystemen en Acer laptops waar je "gratis" een upgrade krijgt naar Vista.
De pc` s lijken mij aan de dure kant dus je krijgt gewoon een sigaar uit eigen doos :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yuco

Yuco

Womanizer!

He Brede P, wil je ook even melden waar je werkt (maak je gelijk reclame voor je baas O-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giant87
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-06 10:10
Brede P schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 08:30:
Acer heeft de coupons al bij een aantal notebooks zitten.
MS heeft echter gesteld dat bij notebooks gekocht vanaf 26 oktober 2006, waar zo'n coupon bij zit, er een upgrade wordt aangeboden (al dan niet tegen betaling). Mensen die wel die coupon hebben gehad, maar voor de 26e een notebook hebben gekocht, hebben even bot gezegd pech.
Ik heb om ellende te voorkomen de coupons gewoon uit de desbetreffende verpakkingen gehaald, en geef ze de klant gewoon mee vanaf vandaag (afgelopen week heel eerlijk erbij gezegd tegen klanten dat ze bij dat model beter tot de 26e konden wachten).
hmmm net gister laptop besteld...1 dag te vroeg 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:45
Giant87 schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 16:09:
[...]

hmmm net gister laptop besteld...1 dag te vroeg 8)
Ik heb zoiets dat je als er een coupon bij zit alsnog die vista kan krijgen.. Zolang er verder niks bij zit in de vorm van "Kijk op microsoft.nl/vista/coupon"voor meer info" oid lijkt me het gewoon dat je een coupon hebt waar staat dat je gratis kunt upgraden. Ik heb het gevoel dat de winkel waar je hem koopt alsnog die vista doos voor je moet halen aangezien je daarom die coupon hebt. Zou uberhaupt lekker zijn:

"Nu bij WC-eend een coupon voor een gratis WC", komt er later op www.eend.wc te staan dat dat geldt voor aankopen na het jaar 9999 :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yuco

Yuco

Womanizer!

Zijn er al mensen die coupons exact werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 176622

Ben gisteren (27/10) mijn nieuwe laptop gaan halen, HP dv9058ea.
Ik had een order geplaatst voor de laptop.
De HP dealer vertelde mij dat iedereen die zijn laptop na 26/10 gekocht heeft en Windows Media Center als besturingssysteem heeft in februari gratis(*) zal kunnen upgraden. Van coupons was nog geen sprake, aankoopdatum telt als bewijs. Dus normaal gezien zou ik al iemand van de "gelukkigen" zijn ...

(*) mits betaling van administratiekosten voor het opsturen van bootcd en dergelijke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yuco

Yuco

Womanizer!

Dus de aankoopsdatum is de bepalende factor ook al wordt er in de advertentie niets van vemeldt/weten ze er in de winkel niets van? Bedrijven die het wel melden zijn gewoon wat beter op de hoogte.

En hoe zit het als je XP home hebt, dan heb je geen recht op een gratis upgrade?

[ Voor 17% gewijzigd door Yuco op 28-10-2006 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Anoniem: 176622 schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 09:50:
Ben gisteren (27/10) mijn nieuwe laptop gaan halen, HP dv9058ea.
Ik had een order geplaatst voor de laptop.
De HP dealer vertelde mij dat iedereen die zijn laptop na 26/10 gekocht heeft en Windows Media Center als besturingssysteem heeft in februari gratis(*) zal kunnen upgraden. Van coupons was nog geen sprake, aankoopdatum telt als bewijs. Dus normaal gezien zou ik al iemand van de "gelukkigen" zijn ...

(*) mits betaling van administratiekosten voor het opsturen van bootcd en dergelijke
Hier zou ik graag een bronvermelding van Microsoft van willen zien; als je belt zeggen ze hier helemaal niets over. Er wordt misschien wel aan een kortings traject gedaan, maar daar is nog niets zeker over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Yuco schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 11:14:
Dus de aankoopsdatum is de bepalende factor ook al wordt er in de advertentie niets van vemeldt/weten ze er in de winkel niets van? Bedrijven die het wel melden zijn gewoon wat beter op de hoogte.

En hoe zit het als je XP home hebt, dan heb je geen recht op een gratis upgrade?
dan krijg je 50% korting op alle vista versies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
maar hoe zit het nu met die coupons? krijg je er echt een papiertje bij dat je vista krijgt of moet je gewoon kunnen bewijzen dat je net xp heb gekocht?
Want veel winkels weten nog niets van de coupons terwijl die actie nu echt wel begonnen is. Anders heeft het zelfs geen zin meer:O

edit: weet iemand misschien een algemeen email adres van asus?

Omdat ik hier ergens las dat laptops gekocht vanaf 26 oktober je er zo'n vista upgrade bij krijgt, maar de winkel weet van niets. Daarom zou ik graag zelf contact opnemen met asus. Alleen op de asus website zie ik niet een algemeen emailadres zoals bij acer.

[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 184039 op 30-10-2006 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyzNDaHood
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-12-2022
http://nl.asus.com/aboutasus.aspx?show=3

Ik weet ut, je moet bij e-mail allerlei crap invullen die je waarschijnlijk niet heb omdat je nog geen Asus laptop heb. Ik heb zelf naar hun telefoonnummer gebelt om dingen te vragen over garantie enzo, hoef je verder geen productnummer enzo te geven. (wat wel word aangegeven).

Maar coupons, ik heb zelf vanaf 26 Oktober en Asus laptop gehaald. Geen coupon. Maar ik heb contact gemaakt met Mycom (winkel) en die gaf mij een telefoontje. Dat nummer heb ik gebelt. Daar werd uitgelegt dat niet alles gelijk goedging, en ik later (weekje) via de website kan aanvragen. Ik wist niet meer pcies welke bdrijf enzo het was, maar ik moest mn email dus doorgeven en ik krijg nog een emailtje van hun. Dus waarschijnlijk kan ook jij later nog coupon aanvragen als je het nu nog niet heb.

Bel anders Asus, en gewoon vragen ook al heb je geen factuur garantie etc. blablabla. Dat had ik ook niet. En via email kan je moeilijk zeggen dat je het ben 'vergeten'. Via telefoon kan je altijd nog wat smoesjes geven :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yuco

Yuco

Womanizer!

Jammer dat het nog steeds niet duidelijk is of je wel of niet een coupon moet hebben (krijgen) of dat bewijs van aankoop vanaf 26 okt voldoende. Volgens mij is er ook slecht informatievoorziening omdat slechts enkele winkels er iets van weten, laat staan dat ze je kunnen uitleggen hoe de actie precies is geregeld. Nogmaals erg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Yuco schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 18:34:
Jammer dat het nog steeds niet duidelijk is of je wel of niet een coupon moet hebben (krijgen) of dat bewijs van aankoop vanaf 26 okt voldoende. Volgens mij is er ook slecht informatievoorziening omdat slechts enkele winkels er iets van weten, laat staan dat ze je kunnen uitleggen hoe de actie precies is geregeld. Nogmaals erg jammer.
Ja inderdaad bij Salland Automatiseringen weten ze niets van die coupons. Maarja ik wil wel graag nu een laptop. Maar dan wil ik dus wel een vista coupon anders is het gewoon zonde als je dat mist op 1 week na ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_MAN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-06 22:20
Alle PC's en laptops die je vanaf vorige week donderdag bij Paradigit koopt met Windows XP MCE (ALEEN MCE) geven je recht om wanneer Vista uitkomt een gratis update te krijgen, dit gaat niet via coupons bij Paradigit, maar via de website in combinatie met je aankoopfactuur. Geld voor huismerk alsmede voor alleen andere merken, als er maar XP MCE op staat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

The_MAN schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 19:03:
Alle PC's en laptops die je vanaf vorige week donderdag bij Paradigit koopt met Windows XP MCE (ALEEN MCE) geven je recht om wanneer Vista uitkomt een gratis update te krijgen, dit gaat niet via coupons bij Paradigit, maar via de website in combinatie met je aankoopfactuur. Geld voor huismerk alsmede voor alleen andere merken, als er maar XP MCE op staat!
Dus als ik NU een laptop koop bij Para met MCE dan krijg ik Vista gratis?
En laptops met XP home of prof?

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:39
laptops vallen daar niet onder, dat word via de laptopfabrikant zelf geregeld (als ze uberhaupt die coupons gaan voeren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:34
HP Vista Upgrade

Acer Vista Upgrade

[ Voor 12% gewijzigd door Nielson op 30-10-2006 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
weet je het verschil tussen vista businnes en vista home premium?:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JBS

Inmiddels verkrijgbaar via 4Launch: http://www.4launch.nl/4la...orcode%3D%26Submit%3DZOEK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
Anoniem: 184039 schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 23:25:
[...]

weet je het verschil tussen vista businnes en vista home premium?:O
Nee, maar misschien dat hier meer info te vinden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karakedi
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:08
En weet iemand de link voor dell?? gevonden

[ Voor 70% gewijzigd door karakedi op 31-10-2006 04:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Mooi, dan ga ik een laptop bestellen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

Dat zijn losse windows licenties, niet meegeleverde windows bij laptops:

Wij verkopen vooralsnog geen notebooks met daarbij een Vista coupon.
Deze komen wellicht binnenkort (ofwel kunnen nageleverd worden) maar hier hebben wij vooralsnog geen informatie over verkregen.

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147126

Heb 2 weken geleden een Asus laptop besteld bij laptops4u. Deze is standaard uitgerust met Windows XP MCE. Hierbij stond vermeld dat er een gratis upgrade naar Vista bij zou zitten.

Ik heb de laptop nog niet in huis omdat deze slecht leverbaar is. Heb ik nu wel recht op upgrade? (Lijkt me wel, want het stond op de laptop4u site)

Anders moeten ze me even de datum van de order aanpassen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giant87
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-06 10:10
Linkje voor Toshiba anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

Mailtje van Acer:

Dit gebeurt bij alle producten die geproduceerd zijn na 26-10-2006. Voor klanten die hun product vanaf 26-10-2006 aangeschaft hebben biedt Acer een zelfde regeling.

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84637

Uitgebreider mailtje van Acer:

Het Windows Vista upgrade programma is geldig voor notebooks/pc's aangekocht tussen 26 okotober 2006 en 15 maart 2007.
Deze dienen dan ook voorzien te zijn van een Windows Vista Capable logo (sticker)!

De upgrade aanvraag moet ten laatste ingediend zijn op 31/03/2007 via http://upgradeweb.moduslink.com/vista vanaf 6 november 2006.
Aankoopbon en upgradeprogramma informatie beschikbaar houden bij de bestelling van de upgrade.

Microsoft verwacht algemene beschikbaarheid van Windows Vista en Office 2007 in januari 2007. De geplaatste bestellingen voor de upgrade zullen kort daarna verzonden worden.

Interessante links omtrent Windows Vista:
http://global.acer.com/support/winvista/index.htm
http://www.microsoft.com/...windowsvista/default.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Fietsbel schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 18:04:
Ik werk bij een computerwinkel.
Daar kregen we een kleine twee weken voor het eerst laptops met zo'n coupon (Acers)
Maar die mochten de eerste week nog niet uitgeleverd worden en moesten eruit gehaald worden.

Denk dus niet dat je er nog eentje kan krijgen.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 191485

Bij verschillende online shops krijg je ze niet op bepaalde laptops bijvoorbeeld de acer aspire 5102 WLMI, weet iemand welke online shop deze bon wel geeft bij deze laptop. OBCS en com4 iig niet

Edit:
Of een kortingsbon omdat het XP home heeft.

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 191485 op 07-11-2006 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtStrider
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12:20

SgtStrider

Fractal Switchover!

Op de pagina http://www.microsoft.com/...ready/expressupgrade.mspx staan alle fabrikanten die meedoen aan de couponactie, met gelijk een leuk linkje naar de desbetreffende pagina ;)

CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Danku ;)
Maar als je er geen bon bij krijgt, kost het dan echt maar ± 20 euro voor z'on update ( stond op de eerste pagina)? En heb je dan Vista, als origineel?

[ Voor 90% gewijzigd door Anoniem: 191485 op 07-11-2006 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtStrider
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12:20

SgtStrider

Fractal Switchover!

Anoniem: 191485 schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 23:04:
Danku ;)
Maar als je er geen bon bij krijgt, kost het dan echt maar ± 20 euro voor z'on update ( stond op de eerste pagina)? En heb je dan Vista, als origineel?
You can begin ordering your Vista upgrade solution from this website, beginning in mid November, 2006. Some charges may apply for this upgrade. More details on the exact charges and delivery timeframe will be available on this website after mid-November.
Je PC/Notebook moet het logo "Windows Vista Capable" dragen. En met deze gegevens kan je dan mid-november terecht op die site. De "charges" zullen denk ik verschillen per fabrikant. Ik verwacht zelf alleen verzendkosten; en dat heb ik er ook wel voor over :)

Wel verwarrend; op Microsoft zeggen ze dit :
Does buying a Windows Vista Capable PC mean that I will receive a free upgrade to Windows Vista?

No. A PC that is Windows Vista Capable or Premium Ready means that the PC is ready for an upgrade from Windows XP. You would still need to purchase the edition of Windows Vista that you want to install on your Windows Vista Capable or Premium Ready PC.
Dit is wat minder hoopvol... ;(

CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
SgtStrider schreef op woensdag 08 november 2006 @ 00:36:
Je PC/Notebook moet het logo "Windows Vista Capable" dragen. En met deze gegevens kan je dan mid-november terecht op die site. De "charges" zullen denk ik verschillen per fabrikant. Ik verwacht zelf alleen verzendkosten; en dat heb ik er ook wel voor over :)
Denk dat de meeste fabrikanten het uitbesteden aan bijvoorbeeld het eerder genoemde moduslink, aangezien het vooral administratieve handelingen zijn. Voor verzend en administratie kosten moet je wel op € 20,- to 30,- rekenen.
Wel verwarrend; op Microsoft zeggen ze dit :

[...]

Dit is wat minder hoopvol... ;(
Dat klopt op zich wel, alleen zo'n stickertje heeft natuurlijk niks geen waarde. Je moet namelijk een aankoopsbewijs hebben in de goede periode met een licentie die voor de 'gratis' upgrade in aanmerking komt, zoals MCE. Vermoed dat deze namelijk ook onbruikbaar wordt op het moment dat je een Vista upgrade besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empulse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 25-08-2023
Als ik het goed begrijp zijn een Windows (Prof) authenticiteitscertificaat en aankoopbewijs (met aantone bare datum vanaf 26 oktober) voldoende om in aanmerking te komen voor de ASUS Vista upgrade?
To deliver the latest features and applications, any ASUS notebook/ PC/ DAV Center purchased between October 26th, 2006 and March 15th, 2007 is eligible for the Express Windows Vista Upgrade Program.

Offer Dates
Take advantage of the Express Upgrade to Windows Vista Program from October 26, 2006 through March 15, 2007 once Windows Vista™ is available.YouÕll be able to redeem the offer through March 31, 2007. Certificate of Authenticity (COA) series number and proof of purchase such as a commercial invoice or a customer's receipt, dated between Oct. 26th, 2006 and March 15th, 2007, are required for redemption.
Ze geven niets aan over benodigde coupons...

TK - Invisible Shield voor Macbook Pro 15'' Unibody in V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• easyriider
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Als ik op de upgrade site voor Vista opgeef dat ik Windows XP Home heb, krijg ik als resultaat een pagina waarop vermeld staat dat een upgrade naar Vista Basic €39,10 kost en naar Vista Premium €63,04. Dat is onafhankelijk van de fabrikant van het apparaat waar het OS bij zat, want daar werd niet om gevraagd.

https://upgradeweb.moduslink.com/Vista

screenshot van de pagina:
Afbeeldingslocatie: http://xs108.xs.to/xs108/06450/prijzen_vista.png.xs.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

Via Toshiba kom ik hier uit
https://upgradeweb.moduslink.com/vista

Maar wat is een Do you have a serialized Upgrade Redemption Form?
?

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

To help address concerns about your existing inventory of Microsoft Windows XP and Microsoft Office 2003 software without the upgrade redemption form for Windows Vista and 2007 Office upgrades, respectively, Microsoft will offer system builders the opportunity to download the required redemption forms from the Microsoft OEM System Builder (MOSB) web site. This will allow you to continue ordering and shipping SKUs that don't contain the redemption forms. System Builders will be notified that they may download the redemption forms from http://oem.microsoft.com/upgrade2007 (registration required).

System builders must

· for the Windows Vista upgrade, agree to the same supplemental license that is affixed to the side of the upgrade SKU packs (This license amendment requires the system builder to agree that the PCs with which the Windows Vista upgrade redemption form is included meet the minimum technical requirements. This license amendment is not necessary for the Office upgrade.);

write in the appropriate number (see below) in the "Redemption Form Number" box on the upgrade redemption form. The Redemption Form numbers are as follows.
For Windows Vista: 22102620068798769613

For Microsoft 2007 Office: 15102620068798769613; and

· for the Windows Vista upgrade, write in the product key from the PC-COA that will be attached to the PC that is eligible for an upgrade and accompanies the redemption form.

The redemption forms and system builder instructions should be posted to the worldwide MOSB site in English by Wednesday October 25. Localized versions will be available as quickly as possible thereafter.

Dit vond ik op een website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

Niet van toepassing voor mij lijkt me :)

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Ik weet niet of het al genoemd is, zag dit topic toevallig. XODD heeft dit ook bij laptops en bij desktops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

VonFoX schreef op woensdag 15 november 2006 @ 19:05:
Niet van toepassing voor mij lijkt me :)
Oww okee. Sorry ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33664

Ik heb een acer notebook gekocht. Alleen als ik op de eerder genoemde website probeer te upgrade naar vista kan ik de leverancier niet in de lijst terugvinden. Ik heb al vanalles geprobeerd, maar kom niet verder. Ik heb al een andere leverancier geselecteerd, maar dan kom ik ook niet verder. Is er iemand met een acer notebook die het wel gelukt is om vista te bestellen via de site, en hoe is dit gelukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
Heb je er geen upgrade coupon bij gekregen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Force
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online
Ik heb hetzelfde met een ASUS notebook. De website van ASUS zegt leuk dat ik recht heb op een upgrade, amar via de site van moduslink moet ik of een redemption form hebben (en die heb ik geloof ik niet, in ieder geval geen coupon met "Free Vista Upgrade oid gevonden in de doos...) of ik meot kiezen welke leverancier ik heb, maar daar staat 4Launch niet bij :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33664

Nielson schreef op maandag 27 november 2006 @ 13:34:
Heb je er geen upgrade coupon bij gekregen ?
Ik heb er een formulier bijgekregen dat ik een gratis upgrade kan krijgen naar windows vista, maar ik kan hierop geen code of iets dergelijks vinden die ik in kan vullen op de website. Het formulier wat ik heb gekregen is van acer, dus niet van microsoft zelf. Het is volgens mij niet het serialized Upgrade Redemption Form. Het is allemaal erg onduidelijk.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 33664 op 27-11-2006 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En, is het iemand al gelukt om een Vista licentie aan te vragen met zijn Asus laptop? En wat is een Certificaat van Authenticiteit (COA) en waar kan ik deze vinden?

Ik heb verder geen upgrade coupon of wat dan ook bij de laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
De COA zit onderop je laptop en bevat de Windows XP-product key. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garfield
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-06 17:19
Anoniem: 147126 schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 19:06:
En, is het iemand al gelukt om een Vista licentie aan te vragen met zijn Asus laptop? En wat is een Certificaat van Authenticiteit (COA) en waar kan ik deze vinden?

Ik heb verder geen upgrade coupon of wat dan ook bij de laptop.
Ik ben ook benieuwd of het iemand gelukt is, ik heb ook onlangs een nieuwe ASUS laptop gekocht en ook hier zat geen upgrade coupon bij, volgens de site van ASUS heeft iedere aankoop vanaf 26 oktober recht op een upgrade, echter op de upgrade site staat ASUS niet in het rijtje.

Ik kan ook al geen contactgegevens vinden van ASUS nederland, alleen maar hardware support lijnen en zij verwijzen me naar de MS site :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Ik heb net een via mijn DELL contactpersoon een laptop besteld, en daar konden ze op een of andere manier alleen een Vista Upgrade coupon bijgeven als ik een engels besturingssyteem nam. Ik vond het maar een vreemde kronkel. Er zit gewoon een Vista Capable sticker op, dus je zou zelfs gewoon op basis van de product key van het huidige OS voor een upgrade in aanmerking moeten komen.

Hebben meer mensen zoiets ook te horen gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-06 13:41
Zelfde hier. Mij werd verteld dat Dell bewust die beslissing genomen heeft. Waarom konden ze me dan weer niet vertellen. :P Ik heb in ieder geval voor een Engelse MCE gekozen.

Gasloos sinds 2019 - WP Atlantic Calypso - Pelletkachel - Citroën e-C3 Max - Peugeot e-208 Active - Zappi v2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16:23
Is het al mogelijk om via HP/Compaq een vista upgrade te bestellen? Kan hier vrij weinig over vinden...

Tesla Model 3 RWD (2023)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vnauta
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 28-01 11:34

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18-05 14:30
VeeGee schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 15:13:
Is het al mogelijk om via HP/Compaq een vista upgrade te bestellen? Kan hier vrij weinig over vinden...
Ik zit met hetzelfde probleem, er staat op de site van HP dat ze prijzen en upgrademogelijkheden vanaf half november bekend zullen maken. Helaas zitten we nu al bijna in midden december. Wie weet hoe het zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 198012

wie heeft er een oplossing om te zorgen dat de Dell laptops alsnog goedkoop/gratis naar Vista kan worden geupgraded

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Anoniem: 198012 schreef op donderdag 07 december 2006 @ 10:37:
wie heeft er een oplossing om te zorgen dat de Dell laptops alsnog goedkoop/gratis naar Vista kan worden geupgraded
Vanaf 15 december kan je naar www.dellvistaupgrade.com gaan en daar je laptopserial invoeren en zo je upgrade regelen.

In hoeverre ze zouden kijken of je een nederlandstalig OS hebt en dan dus geen recht zou hebben op een upgrade is denk ik voor niemand duidelijk. Zelfs de telefoon mensen bij DELL zeggen dat ze hier niets van weten en het 'nou eenmaal zo is...'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morangie
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:28
Garfield schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 12:45:
[...]

Ik ben ook benieuwd of het iemand gelukt is, ik heb ook onlangs een nieuwe ASUS laptop gekocht en ook hier zat geen upgrade coupon bij, volgens de site van ASUS heeft iedere aankoop vanaf 26 oktober recht op een upgrade, echter op de upgrade site staat ASUS niet in het rijtje.

Ik kan ook al geen contactgegevens vinden van ASUS nederland, alleen maar hardware support lijnen en zij verwijzen me naar de MS site :s
Ik heb net met het Asus contactnummer gebeld en zij gaven aan dat een en ander op de website binnen nu en 2 weken moet gaan werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Force
  • Nu online
Morangie schreef op donderdag 07 december 2006 @ 17:27:
[...]

Ik heb net met het Asus contactnummer gebeld en zij gaven aan dat een en ander op de website binnen nu en 2 weken moet gaan werken.
Hij heeft al even online gestaan, ik heb hem al kunnen bestellen... Uiteindelijk niet gedaad, omdat ik schrok van de kosten (93,33 Euro incl verzenden etc.) Maar hij is er nu weer afgehaald :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janesh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-06 20:17

janesh

20xSF170S+8xTS-160C2

Iedereen die na 26/10 een pc, laptop heeft gekocht, kan een upgrade krijgen via de volgende link
https://upgradeweb.moduslink.com/vista. Je beland dan op een site van moduslink, een organisatie
gevestigd in apeldoorn die voor microsoft het upgradeprogramma regelt. Of je een en ander nu al kunt
regelen via deze site, hangt af van je computerleverancier, want ieder merk heeft dit nog niet voor
elkaar. Er wordt als je alle stappen op deze site doorloopt, gevraagd naar je computermerk d.m.v
een uitklapbaar menu waarin je op het merk moet klikken waarom het gaat, maar als dit er nog
niet tussen staat kom je niet verder. Het is dan afwachten of contact opnemen met de leverancier,
zoals ik deze week heb gedaan, nl fujitsu siemens, stond nog niet in de lijst, ze wisten toen ik er
over belde weinig van, maar staan nu wel in de lijst, zodat ik mijn upgrade heb geregeld voor een
prijs van 20 euro.
Dus wacht af, of neem contact op met je computermerk, er is nog geen haast bij want het duurt
nog minstens zes weken voordat de eerste software voor particulieren wordt uitgeleverd.

veel succes en de groeten van mij.

BMW i3 2020, BMW 740e 2018, BMW IX 2022, pajero 3.2 DI-D 2006 LWB en 2008 SWB,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blup
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-05 20:32
mycom heeft al die coupons geloof ik wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janesh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-06 20:17

janesh

20xSF170S+8xTS-160C2

VonFoX schreef op woensdag 15 november 2006 @ 12:17:
Via Toshiba kom ik hier uit
https://upgradeweb.moduslink.com/vista

Maar wat is een Do you have a serialized Upgrade Redemption Form?
?
gewoon klikken op nee, die heb je niet nodig meestal.

BMW i3 2020, BMW 740e 2018, BMW IX 2022, pajero 3.2 DI-D 2006 LWB en 2008 SWB,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garfield
Morangie schreef op donderdag 07 december 2006 @ 17:27:
[...]

Asus staat er nu bij in het rijtje, het is mij echter niet gelukt om te bestellen, ik krijg een foutmelding op de COA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• youssef18
@Garfield, je moet daar niet je productkey invoeren, maar een andere nummer boven de streepjes code staat deze. Ik had deze fout in het begin ook gemaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik krijg ook de melding dat mijn COA onjuist is (ik weet zeker dat ik het juiste nummer invoer)
00045-XXX-XXX-XXX

En wat is nou precies de Serial number van de laptop?
Het A8JN-APXXXX-A nummer of 6BNOAXXXXXXX die onderop de laptop te vinden zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gulli
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-05 18:30

Gulli

100% Unwiderstehlich

Als je op de link boven de in te voeren code klikt krijg je voorbeelden van de COA-stickers waar je het nummer vanaf moet halen;

Afbeeldingslocatie: https://upgradeweb.moduslink.com/Vista/ConsumerWebsite/(S(poginw55rfbruo55umtucdn1))/Images/piglet_sbc.JPG

Afbeeldingslocatie: https://upgradeweb.moduslink.com/Vista/ConsumerWebsite/(S(poginw55rfbruo55umtucdn1))/Images/ranger-rose.JPG

Afbeeldingslocatie: https://upgradeweb.moduslink.com/Vista/ConsumerWebsite/(S(poginw55rfbruo55umtucdn1))/Images/large_SA.JPG

Afbeeldingslocatie: https://upgradeweb.moduslink.com/Vista/ConsumerWebsite/(S(poginw55rfbruo55umtucdn1))/Images/ranger-blue.JPG

Verdere info die ik van Toshiba en Acer heb en algemene info over Vista en Office 2007;
PERSBERICHT

Voordelig naar Vista met nieuwe Toshiba

Express-Upgrade naar Windows Vista voor notebooks die vanaf 26 oktober aangeschaft worden

Breda, 31 oktober 2006 – Toshiba Information Systems Benelux. Wie nu een nieuwe notebook van Toshiba met Windows XP koopt, kan in aanmerking komen voor een voordelige upgrade naar Windows Vista. Het aanbod van Toshiba geldt voor notebooks die tussen 26 oktober 2006 en 15 maart 2007 worden gekocht.

Naar verwachting wordt eind januari 2007 de opvolger van Windows XP gelanceerd: Windows Vista. Notebookfabrikant Toshiba biedt zijn kopers met het programma Express-Update naar Windows Vista de kans voordelig over te gaan op het nieuwe besturingssysteem.

Het aanbod geldt alleen voor notebooks uit de series Portégé, Qosmio, Tecra, Satellite en Satellite Pro die in de periode van 26 oktober 2006 tot en met 15 maart 2007 worden aangeschaft en met een bepaald productnummer beginnen. Deze productnummers zijn te vinden op de website van Toshiba, evenals de voorwaarden om gebruik te kunnen maken van dit aanbod.

Een nieuwe ervaring in computergebruik
Het upgradeprogramma is er in drie edities: Windows Vista Home Basic, Home Premium en Business. De eerste twee zijn er voor gebruikers van XP Home, de tweede is ook geschikt om XP Media Center Edition (MCE) te vervangen en de derde komt in de plaats van XP Pro en XP Tablet. Ook is een en ander afhankelijk van de specificaties van de notebook.

Windows Vista belooft een geheel nieuwe ervaring in het gebruik van de pc. De verbeterde navigatie maakt de mobiele computergebruiker productiever, terwijl het beheer en gebruik van digitaal entertainment een stuk eenvoudiger wordt. Automatische back-ups maken de beveiliging van de persoonlijke data optimaal. Ook online gaan wordt met het nieuwe besturingssysteem makkelijker en sneller.

Meer informatie over Windows Vista en Express-Upgrade naar Windows Vista is te vinden op de website van Toshiba.
Hierbij de informatie over de upgrade naar Windows Vista voor wat betreft Acer klanten.

Kernpunten te onthouden:
Upgrade naar Vista kan besteld worden via deze link:http://upgradeweb.moduslink.com/vista/ vanaf 6 november 2006
Aankoopbon en upgrade programma informatie klaar houden bij de bestelling van de Upgrade
Voor extra support kan gebeld worden (vanaf 28/10) naar deze nummers:
- Netherlands +800 666 44 666 (gratis)
- België en Luxemburg (betalend) +31 88 0016102
Microsoft verwacht algemene beschikbaarheid van Windows Vista en 2007 Office Systeem in januari 2007.

De geplaatste bestellingen voor de upgrade zullen kort daarna verzonden worden.

Dit upgrade programma is geldig voor notebook/PC aangekocht tussen 26 oktober 2006 en 15 maart 2007 + voorzien van een Vista Capable logo!
Deze upgrade aanvraag moet ten laatste gebeurd zijn 31/03/2007.
Alle Notebooks met minimaal 512MB werkgeheugen, zijn Vista Capable.

Alle Consumer & Commercial PC's met minimaal 512MB werkgeheugen, zijn Vista Capable.
2 uitzonderingen: de Aspire SA85 en de Acer Power S285 moeten nog even uitgezocht worden als deze wel of niet Vista Capable zijn.

Wat kost een upgrade voor iemand die binnen bovenvermelde periode een PC/Notebook gekocht heeft?

Afbeeldingslocatie: http://img237.imageshack.us/img237/8779/vistacostqz1.th.jpg

PS. Het is mogelijk dat het telefoonnummer vermeld in de flyer bij de notebooks anders is dan deze telefoonnummers. Dit kan inderdaad zijn, dit wordt zo snel mogelijk aangepast. De telefoonnummers in deze mail vermeld zijn de juiste.
Ik heb nog wat PDFjes met algemene info over Vista en Office 2007, met minimale specs, upgrade patronen en wat nuttige links erin, mocht je interesse hebben moet je maar even mailen naar yoeriobbens (at) hotmail dan stuur ik ze wel door.

Het algemene verhaal is dat leveranciers er dus vanaf 26 oktober een coupon bij leveren, is dit niet het geval moet je je even tot de winkel wenden die je de notebook heeft verkocht. Als zij ze niet hebben kan de fabrikant je er als het goed is altijd mee helpen. De inmiddels veelgeposte link http://upgradeweb.moduslink.com/vista/ moet als het goed is voorzien in alle behoeften als je je Vista upgrade wilt bestellen.

Het kan ook via Microsoft zelf, dit is een oude Memo dus er kan inmiddels e.e.a. gewijzigd zijn.
Microsoft Windows Vista Express Upgrade
Bij aankoop van een PC of Notebook met Windows XP Media Center Edition, XP Home of XP Professional ontvang je tijdelijk* een Windows Vista Express Upgrade voucher. Hiermee kun je na de officiële release één upgrade aanvragen bij Microsoft. Ook klantsystemen die in winkels worden geassembleerd met uiteraard een Microsoft Windows besturingssysteem krijgen een voucher voor en upgrade.
De voucher die wordt verstrekt is gratis en geeft recht op een upgrade naar Windows Vista. Met de voucher kan de klant een upgrade bij Microsoft aanvragen. Let op dus niet bij de winkelier. Het upgraden kan inhouden dat een nieuwe installatie vereist is, waardoor instellingen en programma's niet automatisch worden overgezet. Dit wordt NIET door de winkelier verzorgt. De taal van de aangeschafte Windows XP versie bepaalt de taal van de te ontvangen upgrade. Schaft men dus een NL XP versie aan dan zal de Windows Vista upgrade ook Nederlandstalig zijn. Men heeft voor de upgrade een credit card nodig, het betreft hier namelijk een online transactie.
Windows XP Media Center Edition met voucher geeft recht op een upgrade naar Windows Vista Home Premium Edition. Deze upgrade is gratis wel moet er 13 tot 15 Euro verzendkosten worden betaald.

Windows XP Pro met voucher geeft recht op een upgrade naar Windows Vista Business Edition. Deze upgrade is gratis wel moet er 13 tot 15 Euro verzendkosten worden betaald.

Windows XP Home met voucher geeft recht op een upgrade naar Windows Vista Home Basic Edition. Kosten voor deze upgrade zijn 45 Euro excl. 13 tot 15 Euro verzendkosten.
* De periode loopt vanaf 26 oktober 2006 tot aan de release van Windows Vista. De voucher dient voor 31 maart 2007 verzilverd te worden bij Microsoft.
Edit:
Overigens heb ik nog goed nieuws maar ik weet niet of ik de prijzen al bekend mag maken, de systembuilderversie van Vista Ultimate (let op; dit is zonder Microsoft support dus op eigen risico, wel geheel legaal met licentie enzo) is niet duur. Ik heb op de FP al meerdere suggesties gezien over de prijzen en deze zijn veel te hoog ingeschat. Ik ga geen exacte prijzen noemen, daarop moet je maar wachten tot ze officieel bekend zijn gemaakt maar wellicht is het de moeite waard om nog even te wachten met de gratis update, aangezien Ultimate niet via update te krijgen is.

[ Voor 4% gewijzigd door Gulli op 13-12-2006 18:57 ]

Connaisseur des femmes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garfield
youssef18 schreef op woensdag 13 december 2006 @ 16:54:
@Garfield, je moet daar niet je productkey invoeren, maar een andere nummer boven de streepjes code staat deze. Ik had deze fout in het begin ook gemaakt :)
Thx, ik weet dat ik de juiste code heb ingevoerd. toen ik het vanmorgen probeerde accepteerde hij hem wel, echter kreeg ik toen een foutmelding bij het laatste invoerscherm, toen ik het vanmiddag nogmaals probeerde accepteerde hij dezelfde COA niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 46188

Garfield schreef op woensdag 13 december 2006 @ 12:10:
[...]

Asus staat er nu bij in het rijtje, het is mij echter niet gelukt om te bestellen, ik krijg een foutmelding op de COA.
Ik heb hetzelfde probleem, voordat Vista verkrijgbaar is krijg je al met bugs te maken :X .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Otherside
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21-01-2024
Weet iemand hoe het dan zit met Sony notebooks? Nu ik lees over die benodigde coupons word ik wel zenuwachtig: ik heb namelijk bij mijn C1Z niks gekregen, ik ging er vanuit dat dat niet nodig was omat de Sony website zegt dat je in aanmerking komt voor Vista als je de laptop tussen bepaalde data hebt gekocht, niks over coupons dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

Mijn upgrade aanvraag wordt niet geaccepteerd omdat ze denken dat de datum van 04-11-2006 (Europese manier) betekent dat de laptop op 11 april gekocht is (Amerikaanse notatie).
8)7

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
Ik krijg op dellvistaupgrade.com:

"Your system does not qualify for the Express Upgrade to Windows Vista program. Please review the Service Tag number as you entered it above. Please make the appropriate adjustments and click 'Continue'."

"If you feel you are receiving this message in error, please select your country of origin's Dell Customer Care at www.Dell.com."

En op Dell.nl staat de Inspiron 1501 niet bij de Vista Capable systemen. :(

[ Voor 8% gewijzigd door mvdklip op 16-12-2006 08:25 ]

Gasloos sinds 2019 - WP Atlantic Calypso - Pelletkachel - Citroën e-C3 Max - Peugeot e-208 Active - Zappi v2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

mvdklip schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 08:14:
Ik krijg op dellvistaupgrade.com:

"Your system does not qualify for the Express Upgrade to Windows Vista program. Please review the Service Tag number as you entered it above. Please make the appropriate adjustments and click 'Continue'."

"If you feel you are receiving this message in error, please select your country of origin's Dell Customer Care at www.Dell.com."

En op Dell.nl staat de Inspiron 1501 niet bij de Vista Capable systemen. :(
Heb je wel op je laptop een Vista Capable sticker zitten dan?

Ik heb hem net ingevuld en krijg ergens in 2007 voor €16,- een Vista Home Premium UK. Dit was bij een Insp 9400.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Force
  • Nu online
superduper schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 12:51:
[...]

Ik heb hem net ingevuld en krijg ergens in 2007 voor €16,- een Vista Home Premium UK. Dit was bij een Insp 9400.
Relaxed goedkoop! Ik heb hem voor 93 Euri (wel inclusief alle verndkosten etc..) :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Bij HP hebben ze ook wat, alleen ik kan nog geen link vinden om daadwerkelijk wat aan te vragen niet?

http://h20219.www2.hp.com...e/416458-0-0-152-472.html

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
superduper schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 12:51:
Jep, die sticker heb ik. En de Inspiron 1501 staat ook gewoon vermeld op dellvistaupgrade.com als 1 van de systemen die in aanmerking komt. Op de Nederlandse Dell site staat ie er echter niet bij. Ik probeer het over een paar weken nog wel een keer of zo... :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

mvdklip schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 20:35:
[...]

Jep, die sticker heb ik. En de Inspiron 1501 staat ook gewoon vermeld op dellvistaupgrade.com als 1 van de systemen die in aanmerking komt. Op de Nederlandse Dell site staat ie er echter niet bij. Ik probeer het over een paar weken nog wel een keer of zo... :S
Heb je een Nederlandstalig OS? De DELL medewerkers zeiden me dat alleen engelstalige systemen voorlopig voor de upgrade actie in aanmerking konden komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyTi
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:03
Ik heb net voor mn pa een Toshiba laptop besteld, ik meende dat de vista update gratis zou zijn.. Jammergenoeg zie ik nu dat er toch kosten aan verbonden zijn, de laptop heeft nu Windows XP Home NL:

Windows Vista Home Basic 32-bit CD/DVD Nederlands EUR 54,28 EUR
Windows Vista Home Premium 32-bit CD/DVD Nederlands EUR 79,15 EUR

De prijzen zijn nog exclusief verzendkosten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149800

superduper schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 20:59:
[...]

Heb je een Nederlandstalig OS? De DELL medewerkers zeiden me dat alleen engelstalige systemen voorlopig voor de upgrade actie in aanmerking konden komen...
Kan je een nederlandse XP opdaten met een engelse Vista????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 46188

Anoniem: 149800 schreef op zondag 17 december 2006 @ 12:14:
[...]

Kan je een nederlandse XP opdaten met een engelse Vista????
Bij eerdere versies van Windows leverde dit problemen op, als je pech hebt lukt dit niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• youssef18
Ook ik heb net de Vista upgrade besteld. koste me maar € 5,55 :P (Home Premium)

Alleen staat er in de bevestigingsmailtje dat je een redemption form moet sturen alleen die heb ik niet gekregen van Asus ? ook moet je de receipt(bonnetje) sturen. morgen maar even bellen om uitleg :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
superduper schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 20:59:
Nee, MCE Engelstalig. Ik was namelijk ook al op de hoogte gebracht dat Nederlandstalige OS'en niet in aanmerkingen kwamen bij Dell.

Pagina: 1 2 3 Laatste