Post je de uitleg even? Ik heb dat zelfde bericht gekregen iddyoussef18 schreef op zondag 17 december 2006 @ 13:44:
Ook ik heb net de Vista upgrade besteld. koste me maar € 5,55(Home Premium)
Alleen staat er in de bevestigingsmailtje dat je een redemption form moet sturen alleen die heb ik niet gekregen van Asus ? ook moet je de receipt(bonnetje) sturen. morgen maar even bellen om uitleg
Ik heb nu maar een vraag neergelegd bij de support afdeling van Dell. Ben benieuwd of ze iets zinnigs te zeggen hebben.
Edit: het antwoord van Dell:
"U kunt het beste contact zoeken met onze Customer Care afdeling.
Zij zijn op werkdagen van 08.30 tot 17.00 uur te bereiken
op het volgende onderstaande telefoonnummer:
020 - 6744200"
Goed...
Edit: het antwoord van Dell:
"U kunt het beste contact zoeken met onze Customer Care afdeling.
Zij zijn op werkdagen van 08.30 tot 17.00 uur te bereiken
op het volgende onderstaande telefoonnummer:
020 - 6744200"
Goed...
[ Voor 49% gewijzigd door mvdklip op 21-12-2006 20:27 ]
Gasloos sinds 2019 - WP Atlantic Calypso - Pelletkachel - Citroën e-C3 Max - Peugeot e-208 Active - Zappi v2
Voor de Asus gebruikers, ik heb contact gehad met Moduslink over het feit dat er geen redemption form geleverd is bij de Asus laptops. Als antwoord kreeg ik dat een kopie van de factuur voldoende is. deze kan je opsturen via mail, fax of post.
Best simpel, en nog eens goedkoop
Ok, Ik heb dus pas geleden een Asus aangeschaft.youssef18 schreef op maandag 25 december 2006 @ 11:51:
Voor de Asus gebruikers, ik heb contact gehad met Moduslink over het feit dat er geen redemption form geleverd is bij de Asus laptops. Als antwoord kreeg ik dat een kopie van de factuur voldoende is. deze kan je opsturen via mail, fax of post.
Dus als ik mijn factuur inscan en met mijn adres naar hun toemail moet het dus voldoende zijn? Overigens lees ik wel dat je bij sommige fabrikanten administratiekosten moet betalen, alleen weet ik niet of het ook bij Asus geldt.
Weet iemand trouwens, als je Vista hebt besteld of je licentie voor MCE nog geldig is? en of de verborgen partitie het nog doet na install van Vista?
@pcmedic
Ja dat moet voldoende zijn zolang je maar je weborder nummer erbij voegt. deze krijg je nadat je je hebt aangemeld op hun website. Daarnaast enige wat je moet betalen is administratiekosten en verzendkosten bij mij kwam dat neer op €5,55
Over de MCE licentie ben ik ook wel benieuwd naar zou wel handig zijn dat je die ook nog kunt gebruiken.
Ja dat moet voldoende zijn zolang je maar je weborder nummer erbij voegt. deze krijg je nadat je je hebt aangemeld op hun website. Daarnaast enige wat je moet betalen is administratiekosten en verzendkosten bij mij kwam dat neer op €5,55
Over de MCE licentie ben ik ook wel benieuwd naar zou wel handig zijn dat je die ook nog kunt gebruiken.
Weet iemand al hoe het zit met HP/Compaq laptops? Nederland staat nog steeds niet tussen de lijst van landen =/
Tesla Model 3 RWD (2023)
Hmmm,
Mijn upgrade kost maar liefst 21.42E.
Toch goedkoper dan een hele nieuwe versie kopen....
Mijn upgrade kost maar liefst 21.42E.
Toch goedkoper dan een hele nieuwe versie kopen....
Nee, wanneer jij je MCE licentie upgrade naar Vista Home Premium, dan komt de MCE licentie in principe te vervallen. Zo-ie-zo mag je de licenties niet op verschillende Pc's of laptop's gaan gebruiken.youssef18 schreef op maandag 25 december 2006 @ 13:23:
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/
Ik zit met hetzelfde probleem. Heb pas geleden de HP 9055 gekocht en als je op de link van HP klikt dan kom je op de volgende site https://upgradeweb.modusl...ingPage.aspx?oem=HP&Lang=VeeGee schreef op maandag 25 december 2006 @ 14:51:
Weet iemand al hoe het zit met HP/Compaq laptops? Nederland staat nog steeds niet tussen de lijst van landen =/
Wat me opvalt is dat europa er helemaal niet tussen staat.
Toch nog gelukt nu. Gewoon elke dag even proberen en vandaag pikte ie m'n Dell service tag ineens wel:
Product Description: Windows Vista Home Premium-English
Product Price: € 0.00
*Estimated Sales Tax,if applicable: € 0.00
Shipping & Handling: € 16.00
Order Total: € 16.00
Product Description: Windows Vista Home Premium-English
Product Price: € 0.00
*Estimated Sales Tax,if applicable: € 0.00
Shipping & Handling: € 16.00
Order Total: € 16.00
Gasloos sinds 2019 - WP Atlantic Calypso - Pelletkachel - Citroën e-C3 Max - Peugeot e-208 Active - Zappi v2
Ik krijg deze week mijn nieuwe Acer 5672 laptop, en ook via de Acer website kan ik van de MCE versie de Home premium upgrade krijgen.
Maar de hamvraag is dan....wanneer zal dat DVD'tje in de bus vallen?
Hoelang gaat het nog allemaal duren voordat deze Vista DVD's verzonden worden?
Maar de hamvraag is dan....wanneer zal dat DVD'tje in de bus vallen?
Hoelang gaat het nog allemaal duren voordat deze Vista DVD's verzonden worden?
En het is ook nog de 32 bit versie, het zou verboden moeten worden.....MyTi schreef op zondag 17 december 2006 @ 12:06:
Ik heb net voor mn pa een Toshiba laptop besteld, ik meende dat de vista update gratis zou zijn.. Jammergenoeg zie ik nu dat er toch kosten aan verbonden zijn, de laptop heeft nu Windows XP Home NL:
Windows Vista Home Basic 32-bit CD/DVD Nederlands EUR 54,28 EUR
Windows Vista Home Premium 32-bit CD/DVD Nederlands EUR 79,15 EUR
De prijzen zijn nog exclusief verzendkosten..
Ja dat ook nog eens...stel ik up[grade mijn T2300 processor naar een T5600...zit er natuurlijk weer niet in dat ik naar een 64-bits Vista Home Premium kan, of wel?
Vista regelingen :
ASUS : http://event.asus.com/vistaupgrade/index_nl.htm
MSI : http://www.msi.com.tw/VistaUpgrade/
HP/Compaq : http://h20219.www2.hp.com...e/416458-0-0-152-472.html
Toshiba : http://nl.computers.toshi...ner_vista_express_upgrade
XXODD : http://www.xxodd.nl/producten/informatie/Vista/info.php
Dit zijn de regelingen die de fabrikanten hebben getroffen met microsoft. In de meeste gevallen zijn de upgrade's gratis, behalve bij XP home. Als je een notebook aanschaft met XP MCE krijg je een gratis upgrade naar Vista Home premium.
ASUS : http://event.asus.com/vistaupgrade/index_nl.htm
MSI : http://www.msi.com.tw/VistaUpgrade/
Toshiba : http://nl.computers.toshi...ner_vista_express_upgrade
XXODD : http://www.xxodd.nl/producten/informatie/Vista/info.php
Dit zijn de regelingen die de fabrikanten hebben getroffen met microsoft. In de meeste gevallen zijn de upgrade's gratis, behalve bij XP home. Als je een notebook aanschaft met XP MCE krijg je een gratis upgrade naar Vista Home premium.
"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)
http://www.acer.nl/acereu...=Nederland&crc=2212669549
Voor Acer laptops, staat alleen niets bij van 32/64 bits versie.....iemand hier iets van gehoord?
Hmm ik denk dat ik wat gemist heb.....als ik de site van Microsoft/Acer verder bekijk kan alleen bij professional de 64bits versie gekozen worden. Bij MCE alleen de 32-bits versie.
Klopt het dat de Home premium niet in meer varianten beschikbaar is?
Voor Acer laptops, staat alleen niets bij van 32/64 bits versie.....iemand hier iets van gehoord?
Hmm ik denk dat ik wat gemist heb.....als ik de site van Microsoft/Acer verder bekijk kan alleen bij professional de 64bits versie gekozen worden. Bij MCE alleen de 32-bits versie.
Klopt het dat de Home premium niet in meer varianten beschikbaar is?
[ Voor 30% gewijzigd door ChUcKiE op 26-12-2006 16:26 ]
Grappig vanaf vandaag kan je ook bij HP de upgrade bestellen. Maar wat zie ik tot mijn grote schrik, er staat dat ik mag upgraden naar Vista Premium 32 bit
Ik heb een Core 2 Duo die uiteraard 64 bit is, nu zal het waarschijnlijk wel niet zoveel uitmaken qua prestaties maar ik vind het toch zonde als ik een 32 bit upgrade neem.
Is het mogelijk om de premium 64 bit te nemen ipv 32 bit of is er één premium versie die zowel 32 als 64 bit is? Wie heeft hier ervaring mee???
Is het mogelijk om de premium 64 bit te nemen ipv 32 bit of is er één premium versie die zowel 32 als 64 bit is? Wie heeft hier ervaring mee???
Tot wanneer je gebruik maken van deze upgrade aanbieding?
Hoe gaat de betaling eigenlijk? Ik zie eerder in dit topic CC genoemd worden. Maakt mij zelf niet uit, maar ik krijg ongetwijfeld klanten die hiernaar vragen (en geen CC hebben).
edit: even een MCE2005 coa opgezocht van mijn mediacenter, en ingevuld alsof het een asus notebook van 2 weken oud is. Ik zie iig nu de volgende stap: Betaling kan dus per CC, overboeking en eenmalige machtiging.
edit: even een MCE2005 coa opgezocht van mijn mediacenter, en ingevuld alsof het een asus notebook van 2 weken oud is. Ik zie iig nu de volgende stap: Betaling kan dus per CC, overboeking en eenmalige machtiging.
Als de notebook tussen 26 okt 06 en 15 mrt 07gekocht is, en upgrade moet voor 31 maart aangevraagd zijn (staat erbij)Yuco schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 21:50:
Tot wanneer je gebruik maken van deze upgrade aanbieding?
[ Voor 62% gewijzigd door DJSmiley op 27-12-2006 01:23 ]
Anoniem: 147126
Ik heb inmiddels 5 euro en 55 cent overgemaakt en een kopie van het aankoopbewijs opgestuurd. We zullen zien...
Ik kreeg dit per mail:Hoe gaat de betaling eigenlijk? Ik zie eerder in dit topic CC genoemd worden. Maakt mij zelf niet uit, maar ik krijg ongetwijfeld klanten die hiernaar vragen (en geen CC hebben).
Wel handig dat dat moduslink in Apeldoorn zit, maakt het een stuk makkelijker voor ons NederlandersThis proforma invoice holds all applicable payment details. The moment you make your bank payment please state your web ordernumber in your payment details.
ModusLink has bank relations in most European countries for your convenience meaning that payment should be a matter of one or 2 days at most.
The moment you make your bank payment, please state your web ordernumber in your payment details.
Bank Transfer : ABN-AMRO Rotterdam
Account : 464241219
Swift : ABNANL2A
ModusLink BV
Laan van de Leeuw 4
7324 BD APELDOORN
The Netherlands
I-BAN : NL26ABNA0464241219
We will check every day whether or not we have received your payment with reference to your web ordernumber. Your product will be shipped as soon it is available and the amount received in advance will be allocated to your order.
Please verify that the correct information is used when submitting the transaction and please state the web ordernumber in the payment details.
[ Voor 85% gewijzigd door Anoniem: 147126 op 27-12-2006 01:25 ]
Ik heb Zepto even gemailed over hoe of wat met Vista-coupons:
Omdat eind januari 2007 Windows Vista gereleased wordt geven heel veel laptopfabrikanten zogenaamde Vista Coupons weg bij de aanschaf van nieuwe laptops en ik wilde weten of dat ook
bij Zepto het geval is..? Bij veel fabrikanten is de regel zo gesteld:
-Aanschaf nieuwe laptop met Windows XP Home, is Vista coupon voor Vista Home Basic
-Aanschaf nieuwe laptop met Windows MCE 2005, is Vista coupon voor Vista Home Premium.
Zodoende wil ik dus graag weten of jullie deze regeling met Vista coupons ook hebben getroffen!?
Staat gewoon op de site netjes en duidelijk uitgelegd:
Windows Vista Express Upgrade
U betaalt alleen de handling en transportkosten voor uw upgrade naar Windows Vista; voor de upgrade van Windows XP Home naar Vista betaalt u een extra bedrag. Koop een Zepto Znote notebook PC vandaag met gepreïnstalleerde Windows XP en volg de beneden genoemde stappen.
Actietermijn van de Express Upgrade periode
De periode waarin u gebruik kunt maken van de Express upgrade naar
Windows Vista loopt van 26 oktober 2006 tot 31 maart 2007.
In 3 simpele stappen:
1. Koop een Zepto Znote notebook PC gepreïnstalleerde Windows XP vandaag,
en verzeker u van de Express Upgrade naar Microsoft Windows Vista.
2. U ontvangt de Express Upgrade naar de door u gewenste Microsoft Windows Vista versie, en u betaalt alleen voor handling en transport. Wanneer u van Windows XP Home naar Windows Vista wilt opwaarderen zult u een extra bedrag dienen te betalen.
3. Bezoek deze site(de link zal spoedig geactiveerd worden) om uw Express Upgrade te activeren.
U zult worden gevraagd een aankoopbewijs te produceren en de handling en transportkosten zullen u in rekening worden gebracht; plus een extra bedrag als u van Windows XP Home naar Vista wilt opwaarderen. Alle Express Upgrade verzoeken moeten voor of op 31 maart 2007 zijn gedateerd om geldig te zijn.
Welke Windows XP versie is op te waarderen naar welke Vista versie?
U koopt: Microsoft Windows XP Home
Uw Upgrade versie: Microsoft Vista Home Basic of Vista Premium
U betaalt: Upgrade bedrag, handling en transport
U koopt: Microsoft Windows XP Media Center Edition 2005
Uw Upgrade Versie: Microsoft Vista Home Premium
U betaalt: Handling en transport
U koopt: Microsoft Windows XP Professional
Uw Upgrade versie: Microsoft Vista Business
Omdat eind januari 2007 Windows Vista gereleased wordt geven heel veel laptopfabrikanten zogenaamde Vista Coupons weg bij de aanschaf van nieuwe laptops en ik wilde weten of dat ook
bij Zepto het geval is..? Bij veel fabrikanten is de regel zo gesteld:
-Aanschaf nieuwe laptop met Windows XP Home, is Vista coupon voor Vista Home Basic
-Aanschaf nieuwe laptop met Windows MCE 2005, is Vista coupon voor Vista Home Premium.
Zodoende wil ik dus graag weten of jullie deze regeling met Vista coupons ook hebben getroffen!?
Staat gewoon op de site netjes en duidelijk uitgelegd:
Windows Vista Express Upgrade
U betaalt alleen de handling en transportkosten voor uw upgrade naar Windows Vista; voor de upgrade van Windows XP Home naar Vista betaalt u een extra bedrag. Koop een Zepto Znote notebook PC vandaag met gepreïnstalleerde Windows XP en volg de beneden genoemde stappen.
Actietermijn van de Express Upgrade periode
De periode waarin u gebruik kunt maken van de Express upgrade naar
Windows Vista loopt van 26 oktober 2006 tot 31 maart 2007.
In 3 simpele stappen:
1. Koop een Zepto Znote notebook PC gepreïnstalleerde Windows XP vandaag,
en verzeker u van de Express Upgrade naar Microsoft Windows Vista.
2. U ontvangt de Express Upgrade naar de door u gewenste Microsoft Windows Vista versie, en u betaalt alleen voor handling en transport. Wanneer u van Windows XP Home naar Windows Vista wilt opwaarderen zult u een extra bedrag dienen te betalen.
3. Bezoek deze site(de link zal spoedig geactiveerd worden) om uw Express Upgrade te activeren.
U zult worden gevraagd een aankoopbewijs te produceren en de handling en transportkosten zullen u in rekening worden gebracht; plus een extra bedrag als u van Windows XP Home naar Vista wilt opwaarderen. Alle Express Upgrade verzoeken moeten voor of op 31 maart 2007 zijn gedateerd om geldig te zijn.
U koopt: Microsoft Windows XP Professional
Uw Upgrade versie: Microsoft Vista Business
[ Voor 63% gewijzigd door CLB op 27-12-2006 23:45 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
ok, dat was eigenlijk al een heel eind duidelijk, maar als je een upgrade krijgt van bijvoorbeeld MCE 2005 naar Vista Home premium, mag je dan ook nog kiezen welke versie (32bits/64bits) je wilt?
Geen idee...
Zou 't uitmaken als je 32 bits editie draait op 'n 64 bits processor.. denk niet zoveel
Zou 't uitmaken als je 32 bits editie draait op 'n 64 bits processor.. denk niet zoveel
[ Voor 88% gewijzigd door CLB op 27-12-2006 17:02 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Nu is m'n twijfel dus...CLB schreef op woensdag 27 december 2006 @ 16:16:
XP Home bestellen en coupon krijgen voor Premium, waarvoor ik nog wel bij moet gaan betalen...
MCE bestellen en coupon krijgen voor Premium, zonder extra kosten (afgezien van wat verwerkingskosten)
- Hoeveel zal ik nog gaan moeten betalen om van Home naar Premium te gaan?
- Ik heb totaal geen ervaringen met MCE!? Heb je hier ook gewoon linksonder 'start' 'configscherm'
'programma's' en dergelijke en als je gebruik wilt maken van video/ muziek/ foto start je iets extra's op?
Ja, MCE ís gewoon XP pro (afgezien van wat professionele netwerk functionaliteit) met een extra 'programma' Media Center. Als je dit programma niet opstart heb je dus gewoon xp proHeb je hier ook gewoon linksonder 'start' 'configscherm'
'programma's' en dergelijke en als je gebruik wilt maken van video/ muziek/ foto start je iets extra's op?
Maar er zijn dus normaal gesproken wel 2 versies van Vista Premium?CLB schreef op woensdag 27 december 2006 @ 16:48:
Geen idee...
Dus Vista Premium 32 bit en Vista Premium 64 bit. Wel jammer dat ik weer geen gebruik kan maken van een 64 bit besturingsysteem met mijn Core2Duo
Maar het zij zo
Uhm ik ben niet heel erg geinformeerd over 32 / 64 bits Vista en processoren...
Is een T7200 processor geschikt voor 64 bits Vista of niet?
En ik heb ook gehoord dat je voor 64 bits Vista ook perse 64 bits drivers nodig hebt voor alles enzo!?
Als ik gratis Vista Premium 32 bits kan krijgen, zal dat toch ook gewoon goed draaien!?
En ik heb ook gehoord dat je voor 64 bits Vista ook perse 64 bits drivers nodig hebt voor alles enzo!?
Als ik gratis Vista Premium 32 bits kan krijgen, zal dat toch ook gewoon goed draaien!?
Ja, de T5XXX en T7XXX ondersteunen 64-bit. En ja, je hebt ook 64-bit drivers nodig met een 64-bit windows. Maar ik neem aan dat er voor alle laptops met 'Vista-capable' stickers toch wel 64-bit drivers komen... En ja, 32bit zal ook gewoon goed draaien, maar het is imo wel 'jammer' om 32-bit te draaien natuurlijk, want dan had je bijna net zo goed een goedkopere T2XXX cpu kunnen nemen (zit verder nauwelijks verschil tussen behalve 64-bit support).CLB schreef op donderdag 28 december 2006 @ 16:37:
Uhm ik ben niet heel erg geinformeerd over 32 / 64 bits Vista en processoren...
ahaa ok
Thnx!
Is dat 32 bits ook langzamer ofzo tegenover de 64 bits?
Sorry hoor, maar ik ben echt 'n Windows (Vista) n00bje.
Dan bestel ik er denk gewoon nog Windows XP bij!
Hierbij zit dan een coupon voor Windows Vista Premium.
Hierbij moet ik dan nog de upgrade betalen en de verzendkosten en dergelijke.
Ik ga er vanuit dat de upgrade-kosten ongeveer 50 a 60 euro zullen zijn! Zit ik er dan naast!?
(die Vista Premium, kan ik die dan alleen op m'n laptop zetten of kan ik XP Home daarop laten staan
en dan die Vista Premium op m'n desktop zetten (waar nu ook XP Home opstaat))
Is dat 32 bits ook langzamer ofzo tegenover de 64 bits?
Sorry hoor, maar ik ben echt 'n Windows (Vista) n00bje.
Dan bestel ik er denk gewoon nog Windows XP bij!
Hierbij zit dan een coupon voor Windows Vista Premium.
Hierbij moet ik dan nog de upgrade betalen en de verzendkosten en dergelijke.
Ik ga er vanuit dat de upgrade-kosten ongeveer 50 a 60 euro zullen zijn! Zit ik er dan naast!?
(die Vista Premium, kan ik die dan alleen op m'n laptop zetten of kan ik XP Home daarop laten staan
en dan die Vista Premium op m'n desktop zetten (waar nu ook XP Home opstaat))
64-bit zou iets snelheidsvoordeel geven ten opzichte van 32-bit, maar denk dan aan max 10% oid..
Het upgraden vanaf MCE naar Vista-Premium kostte mij 5 euro 55, hoe het vanaf home zit weet ik niet
Het upgraden vanaf MCE naar Vista-Premium kostte mij 5 euro 55, hoe het vanaf home zit weet ik niet
Ik probeer de link van HP nu al twee dagen te openen (zowel thuis als op m'n werk), maar het lukt niet om op de site te komen waarnaar de link op de site van HP verwijst, namelijk https://upgradeweb.moduslink.com/Vista/HPgrannymark schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 16:15:
Vista regelingen :
Meer mensen die hier mee te maken hebben (gehad) ? De site van moduslink zelf is bereikbaar, maar deze van de HP upgrade niet.
Audi: Vorsprung durch Technik
De Acer upgrade site via moduslink ligt er ook al minimaal een dag uit.
Noumoe, zojuist geprobeerd, de website deed het, druk ik op een van de laatse keren op Next-Confirm....Unexpected error please try again later.
En nu ziet ie mijn COA number niet meer als een geldig nummer GVD
nu kan ik niets meer....grr
En nu ziet ie mijn COA number niet meer als een geldig nummer GVD
Wat als ik nu kies dat ik er 2 wil bestellen bij HP, krijg ik dan extra kosten ofzo, aangezien ik nog steeds de prijs van 0.00euro zie...iemand ervaring?
Tesla Model 3 RWD (2023)
De kosten laat ie daarna pas zien...
Wat betreft de 32/64-bits discussie: is dat niet gewoon een kwestie van het installatiemedium? Of heb je echt een aparte licentie nodig voor de 64-bits versie?
Dat vraag ik me dus ook af... En zou het juist niet zo zijn dat zowel de 64- als 32-bit versie op dezelfde dvd staat? En maakt de key dan nog iets uit, of heb je gewoon de keuze?mvdklip schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 15:49:
Wat betreft de 32/64-bits discussie: is dat niet gewoon een kwestie van het installatiemedium? Of heb je echt een aparte licentie nodig voor de 64-bits versie?
Tot nu toe niemand die hier duidelijkheid over kan scheppen...
Inderdaad dat bedoelde ik dus ookAnoniem: 147126 schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 16:16:
[...]
Dat vraag ik me dus ook af... En zou het juist niet zo zijn dat zowel de 64- als 32-bit versie op dezelfde dvd staat? En maakt de key dan nog iets uit, of heb je gewoon de keuze?
Tot nu toe niemand die hier duidelijkheid over kan scheppen...
Goed het is eindelijk gelukt, totaal 21 euro via Acer.
Ik kon dus als upgrade voor MCE 2005 alleen de 32/bits DVD uitkiezen.
Nu nog wat zaken opsturen en dan is dat ook weer geregeld.
Ik kon dus als upgrade voor MCE 2005 alleen de 32/bits DVD uitkiezen.
Nu nog wat zaken opsturen en dan is dat ook weer geregeld.
Vandaag is het voor mijn HP ook eindelijk gelukt. Kost iets meer als 19 euro voor de vista premium.
Heb bij mijn bevestiigngs mail + factuur wel gevraagd of ze me wellicht de 64 bits versie toe kunnen/willen sturen. Afwachten of ze op deze opmerking uberhaupt gaan reageren.
Zoals ik hierboven lees: wellicht staat alles op 1 DVD ?
Heb bij mijn bevestiigngs mail + factuur wel gevraagd of ze me wellicht de 64 bits versie toe kunnen/willen sturen. Afwachten of ze op deze opmerking uberhaupt gaan reageren.
Zoals ik hierboven lees: wellicht staat alles op 1 DVD ?
[ Voor 9% gewijzigd door Rejgun op 29-12-2006 18:55 ]
Audi: Vorsprung durch Technik
Bij aanschaf van een Windos Home / Pro Krijg je na 26/10 een upgrade geval
Bij een xp PRO komt de bon van Upgrade-Tegoed Formulier voor een upgrade versie van Windows Vista Business
Bij een xp HOME komt een bon van Upgrade-Tegoed Formulier voor een upgrade versie van Windows Vista Home Premium
het werkt alsvolgt je bon heeft een tegoedformulier nummer , dat nummer registreer je online
je krijgt vervolgens een orderbevestegingsnummer ( is bij een XP PRO geloof ik gratis )
dat order nummer vul je in op je bon, met je naam achternaam die stuur je op
en dan betaal je een prijsje als je HOME had voor iets van pakweg €30 ? €35 ?
ik heb daar nog geen idee van niet geinformeerd boeit me ook niet veel
vervolgens 3/6 weken na lancering krijg je een bevesteging dat je UPGRADE cd van VISTA onderweg is
EDIT : werk zelf in een comp-shop heb ze zelf bijde nmlijk
rede ik dat denk is de RTM versie ook 32 en 64 op 1 dvd heeft
Bij een xp PRO komt de bon van Upgrade-Tegoed Formulier voor een upgrade versie van Windows Vista Business
Bij een xp HOME komt een bon van Upgrade-Tegoed Formulier voor een upgrade versie van Windows Vista Home Premium
het werkt alsvolgt je bon heeft een tegoedformulier nummer , dat nummer registreer je online
je krijgt vervolgens een orderbevestegingsnummer ( is bij een XP PRO geloof ik gratis )
dat order nummer vul je in op je bon, met je naam achternaam die stuur je op
en dan betaal je een prijsje als je HOME had voor iets van pakweg €30 ? €35 ?
ik heb daar nog geen idee van niet geinformeerd boeit me ook niet veel
vervolgens 3/6 weken na lancering krijg je een bevesteging dat je UPGRADE cd van VISTA onderweg is
EDIT : werk zelf in een comp-shop heb ze zelf bijde nmlijk
ik geloof dat inderdaad de 32bit en 64bit beide op 1 cd/dvd what ever zitInderdaad dat bedoelde ik dus ookDus dat je met een 32bit ook gewoon 64bit kunt installeren als je cpu dat toe staat. We wachten op het antwoord
rede ik dat denk is de RTM versie ook 32 en 64 op 1 dvd heeft
[ Voor 28% gewijzigd door Mektheb op 29-12-2006 19:04 ]
Even een ander vraagje
In amerika als je windows xp prof normaal en x64 bestelt krijg je ook een coupon voor gratis vista.
Heb je dit ook in Nederland??
In amerika als je windows xp prof normaal en x64 bestelt krijg je ook een coupon voor gratis vista.
Heb je dit ook in Nederland??
dat is helemaal correct zoals ik al had vermeld hier boven bij een PRO krijg je een coupon voor upte graden GRATIS
dat is lijkt me wereldwijd de afspraak voor microsoft anders zou ik me als ander land genaaid voelen als ik weer een volle pond moet dokken voor een VISTA
dat is lijkt me wereldwijd de afspraak voor microsoft anders zou ik me als ander land genaaid voelen als ik weer een volle pond moet dokken voor een VISTA
[ Voor 40% gewijzigd door Mektheb op 29-12-2006 19:19 ]
Oke, en als de upgrade is aangevraagd komt je xp licentie dan (vrijwel)meteen te vervallen, of kun je zelf kiezen wanneer je jouw laptop voorziet van een vista installatie, bijvoorbeeld pas ergens eind 2007 als de meeste kinderziektes eruit gepatched zijn?DJSmiley schreef op woensdag 27 december 2006 @ 01:18:
Als de notebook tussen 26 okt 06 en 15 mrt 07gekocht is, en upgrade moet voor 31 maart aangevraagd zijn (staat erbij)
Ik weet niet hoe het met de nieuwe licenties van Microsoft zit, maar in het verleden mocht je altijd downgraden. Dat wil zeggen dat je Windows 98 mocht draaien met een Windows XP Home licentie, Windows 2000 met een Windows XP Pro licentie etcetera. Ik neem aan dat dat ook voor Vista geldt.
Weet iemand toevallig hoe het zit bij IBM/Lenovo als je nu een laptop aanschaft. Ik zit enorm te twijfelen wanneer ik de laptop wil aanschaffen, aangezien er nu nog standaard Windows XP bijgeleverd word. Iemand die hier meer van weet?
Even een vraag tussendoor.
De Vista die je kunt bestellen is dat een volledige versie of een upgrade versie. In het verleden (voor Win98) had je namelijk ook zo dergelijke actie waarbij je dan gratis een upgrade cd kon krijgen naar Win 98, echter had je bij de installatie nog wel een Win 95 cd nodig.
Mijn vraag is nu, stel als ik ga upgraden naar Vista toe, blijft mij fabrikant partitie nog heel, of wordt deze automatisch verwijderd wanneer je Vista gaat installeren. Zou dit wel zo zijn dan betekend het dat ik niks meer aan de bij geleverde Windows Cd's heb (Win MCE) omdat deze de partities nodig moet hebben om te kunnen starten.
De Vista die je kunt bestellen is dat een volledige versie of een upgrade versie. In het verleden (voor Win98) had je namelijk ook zo dergelijke actie waarbij je dan gratis een upgrade cd kon krijgen naar Win 98, echter had je bij de installatie nog wel een Win 95 cd nodig.
Mijn vraag is nu, stel als ik ga upgraden naar Vista toe, blijft mij fabrikant partitie nog heel, of wordt deze automatisch verwijderd wanneer je Vista gaat installeren. Zou dit wel zo zijn dan betekend het dat ik niks meer aan de bij geleverde Windows Cd's heb (Win MCE) omdat deze de partities nodig moet hebben om te kunnen starten.
De serial die nu bij je nieuwe computer geleverd wordt en je recht geeft op het upgraden naar vista, is deze zelfde serial ook te gebruiken als je eens een "complete clean vista install cd" gebruikt?
[ Voor 30% gewijzigd door Yuco op 30-12-2006 21:01 ]
Ik heb ook geen coupon van Sony maar wel via een website van Sony een gratis versie van Vista 32-bit Business Edition kunnen bestellen (moest nog wel €23,80 aan afhandeling en bezorgkosten betalen). Blijkbaar geen probleem en je moet idd tussen bepaalde data de laptop hebben aangeschaft.Otherside schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 00:18:
Weet iemand hoe het dan zit met Sony notebooks? Nu ik lees over die benodigde coupons word ik wel zenuwachtig: ik heb namelijk bij mijn C1Z niks gekregen, ik ging er vanuit dat dat niet nodig was omat de Sony website zegt dat je in aanmerking komt voor Vista als je de laptop tussen bepaalde data hebt gekocht, niks over coupons dus.
~
Als ik mijn adres gegevens wil invullen, moet ik helemaal onderaan een betalingsmethode kiezen, echter ik kan niks kiezen, het pijltje is grijs, en standaard staat er Credit Card. Als ik dan vervolgens op volgende klik, staat er ook dat er 0,00 kosten zijn voor de verzending en administratie.
(Dit is via de upgrade site van HP/Compaq)
Is het nu dus verplicht om te betalen via credit card? Ik wil eigenlijk gewoon geld overmaken!
(Dit is via de upgrade site van HP/Compaq)
Is het nu dus verplicht om te betalen via credit card? Ik wil eigenlijk gewoon geld overmaken!
Tesla Model 3 RWD (2023)
Zo ver ik weet, moet je verplicht met je creditcard betalen. Dit omdat ze het geld dan kunnen incasseren tegen de tijd dat Vista beschikbaar is. Dat is pas ergens in februari namelijk.
Hmm klinkt wel interessant, deze actie. Gisteren 11 HP notebooks aangeschaft, als het goed is krijg je per notebook Vista Business 32bit erbij.
Maar kan je deze Vista op elke willekeurige PC installeren? Dus ik bedoel niet op de aangeschafte notebook maar op m'n eigen desktop PC.
Maar kan je deze Vista op elke willekeurige PC installeren? Dus ik bedoel niet op de aangeschafte notebook maar op m'n eigen desktop PC.
NOSIG
dat is een hele goeie_Christiaan_ schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 17:18:
Hmm klinkt wel interessant, deze actie. Gisteren 11 HP notebooks aangeschaft, als het goed is krijg je per notebook Vista Business 32bit erbij.
want het is een upgrade dus je zou een willekeurige moeten kunnen pakken aangezien ik ook nergens heb gelezen je je EIGEN serial moet in voeren voor je pas je upgrade krijgt
lijkt mij je dan zelfs voer een andere licentie kan installeren ( oude licentie vervalt wel overgens )
ik ben zeer benieuwd en sja anders een OEM aanschaffen voor niet all te veel
lang leven systeembuilder
Zelfde probleem hier.. volgens dat ventje dat volgensmij voor heel nederland daar bij ModusLink zit, zou het wel moeten kunnen om anders te betalen maar hij bleef maar zeuren over een tsunami en over systemenmvdklip schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 08:11:
Zo ver ik weet, moet je verplicht met je creditcard betalen. Dit omdat ze het geld dan kunnen incasseren tegen de tijd dat Vista beschikbaar is. Dat is pas ergens in februari namelijk.

Snapte het ook al niet helemaal en moest later maar es terugbellen....
Deze advertentieplaats is te huur!
Geld die credit card betaling alleen bij bepaalde fabrikanten? Ik heb namelijk een Asus laptop, maar nog geen uitgebreid tijd gehad om hierin te verdiepen. (laptop gekocht in december 2006)RammY schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 19:39:
[...]
Zelfde probleem hier.. volgens dat ventje dat volgensmij voor heel nederland daar bij ModusLink zit, zou het wel moeten kunnen om anders te betalen maar hij bleef maar zeuren over een tsunami en over systemen
bij sony kan je ook de handlingskosten per bank/giro voldoen.PCMedic schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 21:06:
[...]
Geld die credit card betaling alleen bij bepaalde fabrikanten? Ik heb namelijk een Asus laptop, maar nog geen uitgebreid tijd gehad om hierin te verdiepen. (laptop gekocht in december 2006)
~
Ik heb zelf ook een Asus laptop en kon ook kiezen voor automatische afschrijvingPCMedic schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 21:06:
[...]
Geld die credit card betaling alleen bij bepaalde fabrikanten? Ik heb namelijk een Asus laptop, maar nog geen uitgebreid tijd gehad om hierin te verdiepen. (laptop gekocht in december 2006)
Gelukkig, hoe lang duurt het overigens voordat je Vista thuis ontvangt. Ik denk dat het binnenkort ga bestellen.Garfield schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 23:38:
[...]
Ik heb zelf ook een Asus laptop en kon ook kiezen voor automatische afschrijving
Ik weet niet of 't hier mag, maar ik vraag 't stiekem toch.
M'n zusje heeft vandaag een compaq laptop gekocht, ze komt dus in aanmerking voor een vista upgrade. Nu moet je dus zo'n Certificate of Authenticity nummer insturen, is het ook mogelijk om mijn asus Certificate of Authenticity code in te sturen, of staat dat bij microsoft geregistreerd dat dat Certificate of Authenticity nummer van compaq is.
M'n zusje gebruikt toch wss geen vista en het is voor mij wel een mooie oplossing
M'n zusje heeft vandaag een compaq laptop gekocht, ze komt dus in aanmerking voor een vista upgrade. Nu moet je dus zo'n Certificate of Authenticity nummer insturen, is het ook mogelijk om mijn asus Certificate of Authenticity code in te sturen, of staat dat bij microsoft geregistreerd dat dat Certificate of Authenticity nummer van compaq is.
M'n zusje gebruikt toch wss geen vista en het is voor mij wel een mooie oplossing
Vaak bu'j te bang!
Anoniem: 84670
ten eerste moet ik even kwijt dat ik het volledige topic niet heb gelezen, sorry ff geen tijd voor
ik heb dus ook recht op een gratis upgrade naar, vista home op mijn hp laptop die ik 2 weeken geleden heb gekocht. via de site van hp werd ik doorgewezen naar een site waar ik de cd/dvd gratis kon bestellen en voor "slechts" 19 euro. Het enige probleem is dat ik geen creditcard heb, en dat ik hem dus niet kan bestellen.
mijn vraag is dan ook of er een ander alternatief is om vista, legaal te leechen of dat ik hem ergens kan bestellen zonder creditcard.

ik heb dus ook recht op een gratis upgrade naar, vista home op mijn hp laptop die ik 2 weeken geleden heb gekocht. via de site van hp werd ik doorgewezen naar een site waar ik de cd/dvd gratis kon bestellen en voor "slechts" 19 euro. Het enige probleem is dat ik geen creditcard heb, en dat ik hem dus niet kan bestellen.
mijn vraag is dan ook of er een ander alternatief is om vista, legaal te leechen of dat ik hem ergens kan bestellen zonder creditcard.
ik vraag me het volgende af
ik wil een HP DV9085 kopen. dan krijg ik dus een mooi vista-certificaat bij. maar, ik wil dan niet Home Premium hebben maar Ultimate. Kan dat dan gewoon tegen bijbetaling?
ik wil een HP DV9085 kopen. dan krijg ik dus een mooi vista-certificaat bij. maar, ik wil dan niet Home Premium hebben maar Ultimate. Kan dat dan gewoon tegen bijbetaling?
Ik zit ook met dit probleem, het gaat bij mij om een HP laptop.Anoniem: 84670 schreef op maandag 15 januari 2007 @ 22:13:
ten eerste moet ik even kwijt dat ik het volledige topic niet heb gelezen, sorry ff geen tijd voor![]()
HP hè, heb je dan al de consumentenservice gebeld? 0080066644666
NOSIG
@Asus owners
Weten jullie misschien als ik een Vista upgrade ga installeren of die standaard Asus software ook automatisch mee worden geinstalleerd?
Weten jullie misschien als ik een Vista upgrade ga installeren of die standaard Asus software ook automatisch mee worden geinstalleerd?
Anoniem: 133091
Sinds twee dagen in het bezit van Asus laptop (bij Mycom gekocht). Nu heb ik via deze link en vervolgens deze link geprobeerd de Vista-upgrade te bestellen, maar ik zie Asus niet in het rijtje leveranciers staan.
Moet ik de upgrade nu per e-mail bij Asus of Moduslink in Apeldoorn regelen? Hoe hebben andere Asus-bezitters dit gedaan?
Moet ik de upgrade nu per e-mail bij Asus of Moduslink in Apeldoorn regelen? Hoe hebben andere Asus-bezitters dit gedaan?
Yo thx, ik zal als het dag is meteen ff bellen_Christiaan_ schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 20:00:
HP hè, heb je dan al de consumentenservice gebeld? 0080066644666
Anoniem: 133091
Iemand?Sinds twee dagen in het bezit van Asus laptop (bij Mycom gekocht). Nu heb ik via deze link en vervolgens deze link geprobeerd de Vista-upgrade te bestellen, maar ik zie Asus niet in het rijtje leveranciers staan.
Van de asus site:
Via dat nummer dusAanbiedingen kunnen worden geclaimd bij een van de onderstaande regionale servicepunten:
Apeldoorn
+800 666 44 666 for UK, Germany, France, Italy and the Netherlands
+900 973154 for Spain
NOSIG
als ik de orderinfo opvraag bij moduslink staat er al twee weken:
Orderstatus : Order bevestigd
Verzenddatum :
Vervoerder : Standard
AWB# :
lekker zo'n onbekende verzenddatum. Heb ook nooit een bevestigingsmail ontvangen. Moet nog maar zien of dit gaat werken. Komt nogal amateuristisch over.
Verzenddatum :
AWB# :
lekker zo'n onbekende verzenddatum. Heb ook nooit een bevestigingsmail ontvangen. Moet nog maar zien of dit gaat werken. Komt nogal amateuristisch over.
~
Hoop het toch niet.. Kan ik weer moeite doen om de dvd te strippen van alle onzin. Weet iemand ook of het mogelijk is om gewoon een kale installatie te kiezen? (dus geen upgrade vanaf xp maar gewoon de harddisk leeggooien). En is het al bekend of zowel de 64-bit als 32-bit versie op dezelfde dvd staan?PCMedic schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 20:35:
@Asus owners
ik heb nu staan:MrJayMan schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 00:12:
Verzenddatum :
AWB# :
Orderstatus : COA goedgekeurd
Verzenddatum :
AWB# :
Hoe weet ik nu waar ik op zit te wachten? Hebben ze mijn betaling ontvangen? Is het aankoopbewijs geaccepteerd? Ik heb helemaal geen mails of niks ontvangen. Beetje amateuristisch inderdaad...
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 147126 op 18-01-2007 01:26 ]
Hier ben ik ook erg benieuwd naar.Anoniem: 147126 schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 01:21:
[...]
Hoop het toch niet.. Kan ik weer moeite doen om de dvd te strippen van alle onzin. Weet iemand ook of het mogelijk is om gewoon een kale installatie te kiezen? (dus geen upgrade vanaf xp maar gewoon de harddisk leeggooien). (...)
Vandaag heb ik trouwens ff gebeld naar het hp nummer. Je kan Vista alleen installeren op een computer met corresponderend COA nummer.
Ik neem aan dat de COA afhangt van je product key, de klantenservice zei iig dat dit het geval is. Hopelijk kan ik dan windows xp ff op m'n pc installeren en dan de product key van HP intoetsen. Als het goed is, en als alles lukt, kan ik dan de vista express upgrade op m'n eigen PC installeren
NOSIG
Anoniem: 73201
Asus staat er wel tussen, maar als Asustek Computer Inc.Anoniem: 133091 schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 00:58:
Sinds twee dagen in het bezit van Asus laptop (bij Mycom gekocht). Nu heb ik via deze link en vervolgens deze link geprobeerd de Vista-upgrade te bestellen, maar ik zie Asus niet in het rijtje leveranciers staan.
Anoniem: 198938
Ik denk persoonlijk niet dat zovel de 64bit als de 32bit op de DVD zullen staan. Als je bij de VISTA upgrade van ASUS gaat kijken dan zie je dat je bij windows XP professional de keuze hebt tussen 64bit en 32bit. Bij de andere versies staat er duidelijk alleen 32bit op.Anoniem: 147126 schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 01:21:
Hoop het toch niet.. Kan ik weer moeite doen om de dvd te strippen van alle onzin. Weet iemand ook of het mogelijk is om gewoon een kale installatie te kiezen? (dus geen upgrade vanaf xp maar gewoon de harddisk leeggooien). En is het al bekend of zowel de 64-bit als 32-bit versie op dezelfde dvd staan?
iemand?-tom-562 schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 18:25:
Ik weet niet of 't hier mag, maar ik vraag 't stiekem toch.
Vaak bu'j te bang!
Anders vraag je het aan de klantenservice? Volgens mij zijn er weinig mensen op GoT die de antwoorden hebben over die specifieke vragen.
Verder kan je het natuurlijk gewoon proberen
NOSIG
Het is me allemaal niet echt duidelijk. Ik heb mijn COA goed kunnen invullen ed en heb een mailtje gekregen waarin dit stond:
Thank you for submitting your order to upgrade to Windows Vista Home Premium 32-bit DVD. Please send in the original or a certified copy of your proof of purchase (Receipt, Invoice etc.) and redemption form to our service center in your region:
EMEA
Software Upgrade Program ACER INCORPORATED
PO Box 252
7300 AG Apeldoorn, The Netherlands
Email: MSTUPVISTAEMEA@moduslink.com
Fax: 31-55-543 3946
Nu die kopie is geen probleem. Maar dat redemption form? Wat bedoelen ze daar mee. Het enige wat bij mijn laptop (gekocht 26/1) zat was een foldertje van Acer waarin staat dat ik kan upgraden dmv de Express Upgrade. Meer staat er niet in. Moet ik dat dan mee op sturen?
Nog een vraag: zijn er mensen die deze dingen via e-mail hebben doorgestuurd? Werd dit aanvaard of ben je verplicht om het via de post te doen?
Bedankt.
Thank you for submitting your order to upgrade to Windows Vista Home Premium 32-bit DVD. Please send in the original or a certified copy of your proof of purchase (Receipt, Invoice etc.) and redemption form to our service center in your region:
EMEA
Software Upgrade Program ACER INCORPORATED
PO Box 252
7300 AG Apeldoorn, The Netherlands
Email: MSTUPVISTAEMEA@moduslink.com
Fax: 31-55-543 3946
Nu die kopie is geen probleem. Maar dat redemption form? Wat bedoelen ze daar mee. Het enige wat bij mijn laptop (gekocht 26/1) zat was een foldertje van Acer waarin staat dat ik kan upgraden dmv de Express Upgrade. Meer staat er niet in. Moet ik dat dan mee op sturen?
Nog een vraag: zijn er mensen die deze dingen via e-mail hebben doorgestuurd? Werd dit aanvaard of ben je verplicht om het via de post te doen?
Bedankt.
Ik heb gewoon een kopie gemailed van mijn factuur, en nu staat bij orderstatus: COA geaccepteerd, dus ik neem aan dat het goed komt. Wat die redemption form is weet ik ook niet, maar die is volgens mij niet nodig (als je die niet gekregen hebt)Nog een vraag: zijn er mensen die deze dingen via e-mail hebben doorgestuurd? Werd dit aanvaard of ben je verplicht om het via de post te doen?
Bedankt dan ga ik dat zo ook doen.
Wou juist ook terug mijn order checken maar hij weigert dit. Het order is niet meer terug te vinden in het systeem.
Wat een miserie, als het zo nog lang doorgaat weet ik al wat ik kan gaan doen als vista uitkomt. Had dat nu niet simpeler kunnen zijn en fatsoenlijk geregeld.
Wou juist ook terug mijn order checken maar hij weigert dit. Het order is niet meer terug te vinden in het systeem.
Wat een miserie, als het zo nog lang doorgaat weet ik al wat ik kan gaan doen als vista uitkomt. Had dat nu niet simpeler kunnen zijn en fatsoenlijk geregeld.
Probeer het eens met je email adres. Ik kan mijn order ook niet op een normale manier terugvinden (met het ordernummer). Gisteravond was de hele moduslink site ook een tijdje down.Anoniem: 198938 schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 12:51:
Bedankt dan ga ik dat zo ook doen.
Dit werkt wel ja. Vriendelijk bedankt!Anoniem: 147126 schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 13:19:
[...]
Probeer het eens met je email adres. Ik kan mijn order ook niet op een normale manier terugvinden (met het ordernummer). Gisteravond was de hele moduslink site ook een tijdje down.
Nou ik ben er achter.. denk ikRammY schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 19:39:
[...]
Zelfde probleem hier.. volgens dat ventje dat volgensmij voor heel nederland daar bij ModusLink zit, zou het wel moeten kunnen om anders te betalen maar hij bleef maar zeuren over een tsunami en over systemen
Mogelijk willen ze in de pre-order fase alleen maar creditcard betalingen hebben.
Ik kon net gewoon via "wire transfer" bestellen....

Deze advertentieplaats is te huur!
Bij DELL is ook niet alles perfect onder controle. Heb sinds mijn aanmelding half december niets meer gehoord, en de site voor de upgrade is de laatste dagen ook niet meer bereikbaar.
Hopelijk houd mijn beta het nog even uit...
Anoniem: 207113
Heeft iemand een Vista upgrade DVD al gekregen (via Moduslink)? Ik niet, in ieder geval...
Gaat nog wel een maandje ofzo duren waarschijnlijk..Anoniem: 207113 schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 12:20:
Heeft iemand een Vista upgrade DVD al gekregen (via Moduslink)? Ik niet, in ieder geval...
Veel winkeliers naaien hun klanten best wel door de coupons bij de laptop weg te halen.
Ik heb nu 2 vrienden, een heeft een Acer, de andere een HP en beide kregen ze hun coupon niet. Ik ben voor 1 terug gegaan om verhaal te halen, en ze zeiden, oh die doen we er alleen bij als ze er om vragen.
Ik heb nu 2 vrienden, een heeft een Acer, de andere een HP en beide kregen ze hun coupon niet. Ik ben voor 1 terug gegaan om verhaal te halen, en ze zeiden, oh die doen we er alleen bij als ze er om vragen.
Anoniem: 37003
Voor je Acervriend:Megamind schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 12:29:
Veel winkeliers naaien hun klanten best wel door de coupons bij de laptop weg te halen.
http://upgradeweb.moduslink.com/vista/Acer
Voor je hp vriend:
http://upgradeweb.moduslink.com/vista/HP
Volg de instructies op het scherm.
Kortom genaaid is een groot woord.
Anoniem: 190850
dit krijg je terug gemaild als je je order geplaatst hebtMrJayMan schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 00:12:
Verzenddatum :
AWB# :
Your order can not be fulfilled until your proof of purchase and redemption form have been received and validated. After validating your order will be completed and we will process your order for shipping. You should receive your order between 4 or 6 weeks after January. At any time you can go to the site to check the status of your order.
dus nog even wachten voordat we kunnen beginnen
Anoniem: 190850
4-6 weken na januari staat er in de retour mailAnoniem: 147126 schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 12:26:
[...]
Gaat nog wel een maandje ofzo duren waarschijnlijk..
Anoniem: 188497
Vandaag is er geld afgeschreven, 20euri, was voor de Toshiba A100-409 met MCE.. nu maar afwachten!
Is dit inmiddels al duidelijk hoe dit precies is geregeld?PCMedic schreef op maandag 25 december 2006 @ 12:18:
[...]
Weet iemand trouwens, als je Vista hebt besteld of je licentie voor MCE nog geldig is? en of de verborgen partitie het nog doet na install van Vista?
Anoniem: 207132
Als je je Windows XP-installatie upgrade naar Windows Vista, dan is er geen weg meer terug. Het Vista-installatieproces maakt uw Windows XP licentiesleutel ongeldig, zodat deze niet meer te gebruiken is. Dus Windows XP kan niet meer geïnstalleerd worden op een ander systeem of als dual-boot.Yuco schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 11:51:
[...]
Is dit inmiddels al duidelijk hoe dit precies is geregeld?
Krijg je uberhaupt wel een reactie als je de bon hebt opgestuurd? Op de site is nog niets veranderd, op de email geen ontvangstbevestiging gekregen, geen reply op de vraag die erin staat. Ik had hem voor minder in de winkel kunnen halen dan via deze manier. Wat een vage bedoeling is het bij Modus.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Ik heb gisteren voor m'n nieuwe dell laptop de upgrade aangevraagd via dellvistaupgrade.com en dat verliep op zich zonder problemen.superduper schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 22:00:
Bij DELL is ook niet alles perfect onder controle. Heb sinds mijn aanmelding half december niets meer gehoord, en de site voor de upgrade is de laatste dagen ook niet meer bereikbaar.
Er stond wel op de site dat vista pas eind januari uitkwam, en dat het dus ten vroegste in februari verzonden word.
De vista beta blijft geloof ik trouwens tot juni of juli werken, dus dat is normaalgezien geen probleem.
Dat snap ik, het gaat er mij meer om als je een vista upgrade hebt aangevraagd (dus administratief) is je XP installatie (lees de sleutel) dan nog geldig en zo ja hoe lang?Anoniem: 207132 schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 14:00:
[...]
Als je je Windows XP-installatie upgrade naar Windows Vista, dan is er geen weg meer terug. Het Vista-installatieproces maakt uw Windows XP licentiesleutel ongeldig, zodat deze niet meer te gebruiken is. Dus Windows XP kan niet meer geïnstalleerd worden op een ander systeem of als dual-boot.
Vind het persoonlijk een vreemd verhaal. Als ik je verhaal goed heb begrepen bedoel je dus dat na de installatie van Vista je voorgaande Windows XP versie niet meer kunt installeren omdat de licentie dan vervallen zal zijn.Anoniem: 207132 schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 14:00:
[...]
Als je je Windows XP-installatie upgrade naar Windows Vista, dan is er geen weg meer terug. Het Vista-installatieproces maakt uw Windows XP licentiesleutel ongeldig, zodat deze niet meer te gebruiken is. Dus Windows XP kan niet meer geïnstalleerd worden op een ander systeem of als dual-boot.
Als dit zo is dan betekend dus dat wij maar maximaal 1 keer Vista op onze systeem kunnen instaleren en vervolgens nooit meer. Dit omdat de upgrade versie eerst een Windows Xp installatie nodig moet hebben met een geldig licentie voordat je kunt upgraden naar Vista.
Zie headline: nieuws: Upgradeversie Vista vereist gevalideerde XP-installatie
Daarnaast lijkt mij dat mensen die een losse Windows versie hadden besteld en vervolgens een update naar Vista haddenen besteld gewoon hun Windows Xp cd's kunnen installeren op andere pc. Dit omdat er geen wijzigingen worden aangebracht op de cd en men geen aparte fabrikant partitie nodig heeft.
Ik snap geen ruk van wat ik nou precies moet invullen
Op de site van HP krijg je een vak waar je een Ordernummer en een andere code in moet/kan vullen. De onderste code staat op de onderkant van m'n laptop (HP Pavilion 6113EA), maar de bovenste code heb ik geen idee van waar ik die moet vinden
Ik heb al tig codes geprobeerd, van zowel de bon als de doos, maar of ze werken helemaal niet, of ze staan niet in het 'systeem'. Ik heb geen echte Vista Coupon gekregen, maar in het boekje dat bij de laptop zat staat wel dat ik het zou moeten kunnen bestellen

Ik heb al tig codes geprobeerd, van zowel de bon als de doos, maar of ze werken helemaal niet, of ze staan niet in het 'systeem'. Ik heb geen echte Vista Coupon gekregen, maar in het boekje dat bij de laptop zat staat wel dat ik het zou moeten kunnen bestellen
The devil is in the details.
Iemand al doorgekregen wanneer de DVD verstuurd wordt? Mijn status is ook niet meer veranderd sinds begin januari.
Ik heb er ook nog steeds staan:
"COA Goedgekeurd".
Dit staat er al van in het begin. Inmiddels heb ik per mail de factuur opgestuurd en het geld overgemaakt via overschrijving. Nog geen enkele bevestiging gekregen. Ik heb diverse keren gemaild, waaronder 1 week terug, nog altijd geen reactie. Wat een amateuristische boel...
"COA Goedgekeurd".
Dit staat er al van in het begin. Inmiddels heb ik per mail de factuur opgestuurd en het geld overgemaakt via overschrijving. Nog geen enkele bevestiging gekregen. Ik heb diverse keren gemaild, waaronder 1 week terug, nog altijd geen reactie. Wat een amateuristische boel...
Iemand op een of andere maneir nog info verkregen over de verzending van de Vista DVD's?
Of iemand toevallig al een thuis gestuurd gekregen?
Of iemand toevallig al een thuis gestuurd gekregen?