Hartstikke bedankt voor die replie
[ Voor 118% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2007 17:10 ]
Verwijderd
[ Voor 118% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2007 17:10 ]
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶
lol? Divine magic merits zijn zowat enkel goed voor een career PLD (en dan nog zou ik het ontzettend raar vinden). En Banish effect? Mag ik vragen waarom?6K schreef op donderdag 27 december 2007 @ 10:22:
Ik zit met hetzelfde probleem voor whm (wel klaar nu op wat divine magic en banish effect na), bst en thf.
٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶
Dag ffxi!Mathew // qwertyuiopasdfghjklzxcvbnm said:
sounds lame, but yeah, one of the hardest choices i had to make the past few years
caca said:
it would sound lame to anyone who doesn t play a mmorpg
caca said:
but we know that it's more than a game
caca said:
it's another social life, kinda
PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
Verwijderd
٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶
٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶
٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶
Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha
٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶
pst: http://www.dimensionplus.nl/link.asp?pid=750294Arunia schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 08:59:
Ik heb Wings of the Goddess nog steeds niet aan kunnen schaffen. Winkels hebben hem hier blijkbaar dus niet. Nooit gehad ook.
Ik speel (als ik het speel) FFXI zowel op de PC als op de 360. Op de pc heb ik alle packs gekocht. Nu vraag ik me eigenlijk af of ik de 360 versie aan kan schaffen en WotG kan registreren op mijn pc account. Of moet ik nu echt de PC versie aanschaffen en later nog de 360 versie. Dat ik het vraag is omdat het anders mogelijk zou zijn om WotG voor de pc te downloaden. Wat voor mij de mogelijkheid geeft om alsnog op de pc te kunnen spelen.
FFXIV: NA: Flandre Scarlet' @Sargatanas - FFXIV Collect & EU: Brynhildr Herja @Lich - FFXIV Collect
[ Voor 18% gewijzigd door Lord_T op 30-01-2008 00:22 ]
٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶
[ Voor 54% gewijzigd door 6K op 04-02-2008 10:16 ]
٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶
٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶
٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶
Wij hebben meestal iemand die snel even omroept welke personen welke cells moeten lotten maar merendeel van de tijd heeft die persoon ze al gelot omdat hij weet dat hij aan de beurt is, dus dat is wel handig. Wij hebben een iets andere volgorde van cell distributie, natuurlijk is de remnants die we doen bepalend maar over het algemeen geven we bijna alle mages eerst magic cells en daarna pas tanks.6K schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 11:01:
Salvage is erg leuk inderdaad. Wat ik je aan kan raden is vooraf bepalen wie wat krijgt en daar een persoon voor aanwijzen om te roepen als cells droppen.
normaal gezien: magic cells eerste gaan naar whm, dan nin (als je die hebt) en daarna rest
max MP: whm's daarna rest
max HP: tank + monks (monks doen erg veel DD)
subjob: tank en evt. the whm's met /smn
abb: tank
weapon: DD te beginnen met MNK
Let op: thief can die cells stelen, dus abb voor thf zijn ook niet verkeerd
Welke area? Ik kan me zo snel geen mega room met 6 of 7 linking mobs voor de geest halen, waren het Archaic Gears of wat?Lord_T schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 11:36:
Ging fout toen ik een mega room had met 6 of 7 van die linking mobs... ik pullde 1 die ver weg van de rest leek te staan maar ging dood.. de rest van de pty kreeg aggro en wipe.. tja...
٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶
Dacht dat het degene rechts onderin de map van nyzul was... ff geen idee welke dat is maar zou goed kunnen lol6K schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 16:21:
Silver Sea Renmants is volgens mij waar die 6 shadows staan (en linken) als ik me niet vergis.
En inderdaad, naarmate wij vaker deze runs doen komen we ook tot de conclusie dat omroepen vaak al onnodig is, maar in het begin was het juist heel hard nodig.
Aan de zuid kant van Nyzul zitten Zhayolm en Bhaflau Remnants, uit mijn hoofd weet ik zo snel niet welke links en welke rechts staat (Ik onthoud het altijd met South 1st = Bhaflau en South 2nd = Zhayolm).Lord_T schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 17:29:
[...]
Dacht dat het degene rechts onderin de map van nyzul was... ff geen idee welke dat is maar zou goed kunnen lol
٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶
Verwijderd
٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2008 11:10 ]
Verwijderd
Duidelijke thnx!! Ik hoef er dus niet echt over in te zitten dat ik mijn hele character vernaggelt heb door een foute keuze te maken bij een van de quests/missies (zoals dus het lezen van een brief wat niet gewardeerd wordt). Ik vroeg me namelijk af of het beter was opnieuw te beginnen maar als het niet zoveel uitmaakt ga ik lekker met dit character doordeTwisj schreef op maandag 18 februari 2008 @ 11:47:
Wees gerust, naar mijn weten is het niet zomaar mogelijk om vast te zitten in een series quests omdat je de vraag verkeerd heb beantwoord. Sterker nog, ook al start je als Bastokan kan je naar eigen wens later Windurstian of Sandorian worden. Je raakt dan wel je outposts als Bastokan kwijt (wat tevens _de_ reden is voor mij om het niet te doen) maar al je progressie en conquest points blijf je in Bastok houden.
Wel wil ik je er op wijzen dat er menig quests in dit spel zijn waar je uit 1 reward kan kiezen, de meeste van die quests zijn non-repeatable en daarmee wil ik zeggen dat je in de meeste gevallen dus vast zit aan wat je hebt gekozen. In de laatste jaar heeft Square Enix (SE) een aantal erg populaire quest rewards opnieuw questable gemaakt (maar alleen als je de oude reward heb weggegooid) met een redelijk lange wachtperiode. Die populaire quests zijn Divine Might, Chains of Promathia 8-4 en Apocalypse Nigh. De reden dat ik je er op wil wijzen is omdat ik een tijd terug de Treasures of Aht Urghan missies had afgerond om vervolgens de verkeerde reward te kiezen en die is (nog) niet requestable!Hopelijk zullen ze ergens aan het einde van de huidige expansion wel weer de mogelijkheid geven om dit te requesten
Zijn in ieder geval 2 mogelijke uitkomsten altijd... failure and succesVerwijderd schreef op maandag 18 februari 2008 @ 12:48:
[...]
Duidelijke thnx!! Ik hoef er dus niet echt over in te zitten dat ik mijn hele character vernaggelt heb door een foute keuze te maken bij een van de quests/missies (zoals dus het lezen van een brief wat niet gewardeerd wordt). Ik vroeg me namelijk af of het beter was opnieuw te beginnen maar als het niet zoveel uitmaakt ga ik lekker met dit character doorAls is hij nog maar level 6 het vergt ff wat meer tijd dan bijvoorbeeld met WoW. Zijn er eigenlijk veel quests/missies in het spel die op verschillende manier kunnen aflopen ?
You rang?deTwisj schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 15:01:
[...]nieuw projectje : DRK!(Ik lijk Baha wel
)
Le Meow
Waar haal je de tijd vandaan om al die events te kunnen doen?Baha schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 00:59:
Vanavond 4 runs floor 100 in nyzul, 2x askar, 1x goliard, WHM club, RNG crossbow (maar onze RNG was discholder) en lolPUP claws die gerot zijn. ;p
Nu nog dusk/unicorn feet en een deftig neck tp-piece (is love torque daar, gebruik ofwel dat, ofwel RG collar) en mijn war is +- af. Was echt schokkend, voor 3x askar body te krigjen hebben we echt tot vervelens toe floor 80 runs moeten doen. Nu zijn we op 4 runs door zowat de helft van onze vraag naar headpieces heen.
٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶
Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha
Verwijderd
FFXI heeft tegenwoordig een (buggy) windowed mode, persoonlijk gebruik ik die niet. Er is een programma dat op het internet rondzwerft onder de naam "Windower" waarmee je op een niet geheel volgens de ToS toegestane wijze (aka 3rd party programs) wel een fatsoenlijke windowed mode kunt krijgen.Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2008 @ 11:15:
Dank je, zit inmiddels in een server.
Echter ik heb nog wat vragen erover:
-Waarom kan k niet alt-tabben (ff naar internet gaan enzo zonder dat FFXI zich afsluit (foutmelding)
-Is er geen andere manier van lopen? :x met je linksmuis slepen?, ik vind dat erg irritant
Bedankt alvast
Verwijderd
Als je op ragnarok gelad bent kun je zo in onze nl/be shell (als je wilt tenminste).Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2008 @ 11:15:
Dank je, zit inmiddels in een server.
Echter ik heb nog wat vragen erover:
-Waarom kan k niet alt-tabben (ff naar internet gaan enzo zonder dat FFXI zich afsluit (foutmelding)
-Is er geen andere manier van lopen? :x met je linksmuis slepen?, ik vind dat erg irritant
Bedankt alvast
Le Meow
٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶
Le Meow
Verwijderd
[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2008 17:02 ]
Le Meow
Verwijderd
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2008 10:20 ]
Verwijderd
Le Meow
Welke job gebruik je het meeste en wat doe je er mee?Lord_T schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 10:29:
heb gister tier9 gehaald met assaults en de quest gedaan!
Echt te makkelijke quest
PS wat raden jullie aan te kopen:
- perdu GA (heb al byakko, rampager)
- vermy
- juggernaut (heb al woodsville / maneater)
- boxers mantle (22 cions -> 53 te kopen)
Punt is ik heb nu 3 75 jobs (war , thf en blu) en wil mijn gil verstandig besteden.
٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶
Ik loop altijd tegen het probleem aan dat als je 1x craft je te veel items maakt om in de AH te zetten en het daardoor eigenlijk bazaar wordt en op klote prijzen staat te verkopen om maar weer space te hebben.6K schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 12:18:
nou... onze eigen shell is eindelijk vertrokken. We hebben nu een volwassen club mensen en kunnen de salvage en limbus groepen opdelen.
Nu een paar weken sky doen voor wat linkshell-funds. We hebben er 5 uurtjes opzitten nu en hebben zonder een centje pijn Genbu omgelegd en zowat alle pop items voor alle 4 klaar staan nu, geloof dat we alleen ulli nog moeten.
AF1+1 beginnen nu met grote regelijkmaat te komen na wat test runs, in principe verliezen we geen enkele limbus meer gelukkig (of er moet echt iets geks gebeuren).
Alleen ik zie nu eigenlijk pas hoeveel gezeur het leiden van zo'n club met zich meebrengt. Maar goed, wat harde uitspraken en regels zijn inmiddels ook gedaan/gezet en met voldoende sackholders die er hetzelfde over denken gaat het nu allemaal vrij vloeiend gelukkig.
Het enige wat nog erg welkom zou zijn is een paar extra BLM's
en over die blau dolch... kvind hem toch nog steeds erg duur, aangezien thf maar een 'bij' job is. Bijna in alle events word ik verwacht als WHM en later waarschijnlijk BRD, dus of ik die investering wil doen is nog maar de vraag. Misschien als ik mijn cooking wat verder door heb getrokken en een steady inkomen heb.
heb daar toch wel ideeen over, ik zal geem multi-multi-miljonair worden, maar 300~400k per week zonder al te veel inspanning moet toch wel lukken. Ik weet dat je met farmen een berg meer kunt maken, maar dat kost ook een berg meer tijd... en dat heb ik niet, dus met een avondje koken per week 400k binnen trekken zie ik wat meer zitten.
Ik loop altijd tegen het probleem aan dat als je 1x craft je te veel items maakt om in de AH te zetten en het daardoor eigenlijk bazaar wordt en op klote prijzen staat te verkopen om maar weer space te hebben.6K schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 12:18:
nou... onze eigen shell is eindelijk vertrokken. We hebben nu een volwassen club mensen en kunnen de salvage en limbus groepen opdelen.
Nu een paar weken sky doen voor wat linkshell-funds. We hebben er 5 uurtjes opzitten nu en hebben zonder een centje pijn Genbu omgelegd en zowat alle pop items voor alle 4 klaar staan nu, geloof dat we alleen ulli nog moeten.
AF1+1 beginnen nu met grote regelijkmaat te komen na wat test runs, in principe verliezen we geen enkele limbus meer gelukkig (of er moet echt iets geks gebeuren).
Alleen ik zie nu eigenlijk pas hoeveel gezeur het leiden van zo'n club met zich meebrengt. Maar goed, wat harde uitspraken en regels zijn inmiddels ook gedaan/gezet en met voldoende sackholders die er hetzelfde over denken gaat het nu allemaal vrij vloeiend gelukkig.
Het enige wat nog erg welkom zou zijn is een paar extra BLM's
en over die blau dolch... kvind hem toch nog steeds erg duur, aangezien thf maar een 'bij' job is. Bijna in alle events word ik verwacht als WHM en later waarschijnlijk BRD, dus of ik die investering wil doen is nog maar de vraag. Misschien als ik mijn cooking wat verder door heb getrokken en een steady inkomen heb.
heb daar toch wel ideeen over, ik zal geem multi-multi-miljonair worden, maar 300~400k per week zonder al te veel inspanning moet toch wel lukken. Ik weet dat je met farmen een berg meer kunt maken, maar dat kost ook een berg meer tijd... en dat heb ik niet, dus met een avondje koken per week 400k binnen trekken zie ik wat meer zitten.
dit probleem heb ik vooral tijdens skillups. Ik maak nu marron glace, maar moet na een stuk of 60 van die dingen echt ff stoppen om te verkopen. Gelukkig heb ik mules genoeg om tijdelijk te storen, maar om nu 160 van die dingen te maken, dan komt het skillen gevoelsmatig helemaal stil te liggen.Lord_T schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 13:23:
[...]
Ik loop altijd tegen het probleem aan dat als je 1x craft je te veel items maakt om in de AH te zetten en het daardoor eigenlijk bazaar wordt en op klote prijzen staat te verkopen om maar weer space te hebben.
Heb een tijdje bolts gemaakt met woodworking en een tijdje shihei etc... maar laatste maanden eigenlijk niets gedaan met mijn 60 ww.
٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶
٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶
٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶
٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶
Verwijderd
EuhLord_T schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 11:37:
hoezo? is DRK in de update generfed?
Heb gisteravond de update aangezet en na ruim 10 uur (vanochtend) gechecked was hij nog niet eens klaar met het downloaden. Laat staan de installatie moet nog starten
Kortom lang leve de snelle servers van SE...
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2008 12:19 ]
٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶
Wat is er veranderd dan? Kan zo snel niks vinden voor DRK.deTwisj schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 08:41:
2 maanden drk van 37 af aan levelen in pickups : check
~2 mil aan gear uitgeven waarvan ~400-500k verloren is door deflation : check
bijna klaar zijn met drk zodat ook ik de fun van een zerg build kan krijgen : check
SE die de enigste fucking zerg build die betaalbaar zou zijn voor mij godsgruwelijk de grond in nerfen : CHECK!
bedankt he!!!!!!!!!
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
Fortitude Axe (501 delay)Baha schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 17:48:
Fortitude Axe doet het nog wel goed denk ik. Het is iets midner dan ridill, maar nog steeds ok schat ik. Toch beter dan wat de meeste jobs op tafel kunnen leggen voor een zerg.
SV Double March for approx +40% Haste gain. WHM RDM 15% hasteLord_T schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 12:58:
hmzz ik heb me er nooit echt in verdiept maar waar komt die +43,75 % magic vandaan?
Je moet zeker kijken naar die saurian helm, is wel redelijk simpel te halen.Verder gister alle nieuwe blu spells gehaald en das wel leuk. Gister met 5 blu's en 1 pld die gnoles lopen hakkenBlu's hadden verder allemaal andere sub o.0 (bst,dnc,war,whm (ik),nin) en waren allemaal 68-75 . De hoogste lvl gnoles gaan na een provoke redelijk snel staan.
Pft WAR AF2 bodyVanavond weer dyna beau dus saai... heb alleen nog beide xarca pieces nodig (war en natuurlijk thf)
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
Enhanct breath damage ook, en op HNM lijken breaths, cannonball en vertical cleave zowat de beste keuze voor BLU. Dacht dat het de moeite wel waard was. :3Lord_T schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 11:21:
die saurian helm is toch alleen +hp voor blu? Das leuk voor wat spells misschien maar als elvaan heb ik liever turban met haste, hp en mp.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq