Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl
Moet natuurlijk "gekrompen" zijn.
nieuws: Videokaartenmarkt krimpt 12 procent
metje toegevoegd.GremliN-Online schreef op donderdag 28 december 2006 @ 21:36:
Marktonderzoeksbureau Jon Peddie Research bericht dat de videokaartenmarkt in het derde kwartaal gekropen is met 12,2 procent ten opzichte van hetzelfde kwartaal vorig jaar.
Moet natuurlijk "gekrompen" zijn.
nieuws: Videokaartenmarkt krimpt 12 procent
--> "beloofd"OCZ heeft belooft alle videokaarten uit eigen hok te testen
▀ BBQ ▀ BBQ 2 ▀ Opendeurdag ▀ LED Cat Feeder
2006Of de interesse voor quadcorechips groot zal zijn, valt nog af te wachten. Toch maakten quadcores een kleine drie procent van het aantal verscheepte desktopprocessors voor in 2007 uit, ondanks dat de introductie pas laat op het jaar plaatsvond.
Ieks!
Nee, dat stukje gaat over 2007, alleen heeft iemand die zin een beetje veranderd waardoor het een beetje vaag loopt. Zal er even naar kijken.
The devil is in the details.
Bestaande maand van gemaaktDaCoTa schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 12:19:
Goed kijken, maar er staat Obtober in het schema van nieuws: Hoeveelheid spam in 2006 enorm toegenomen
v moet h zijn lijkt me?
Release Red Hat Enterprise Linux 5 op 28 februari
....
Het is namelijk veel veel werk om een hypervisor, de basis waarop virtuele machines kunnen draaien
....
Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work
[ Voor 14% gewijzigd door Hahn op 29-12-2006 13:15 ]
Anoniem: 125679
Nog wel je eigen bron: http://arstechnica.com/jo...osoft.ars/2006/12/28/6414
Behavorial -> behavioral
Ik dacht al, wat staat dat raar
done
Deze ookAnoniem: 125679 schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 17:38:
nieuws: Microsoft: wereldwijd 'behavorial targeting' van advertenties
Nog wel je eigen bron: http://arstechnica.com/jo...osoft.ars/2006/12/28/6414
Behavorial -> behavioral
Ik dacht al, wat staat dat raar![]()
Dit is geen tikfoutje, ik laat dit over aan de auteur. Ik heb hem even een seintje gegevenRoD schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 17:40:
Ik heb op RoD in "Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* ande..." nog geen reactie gezien. Wordt dit nog aangepast of achten jullie dat niet nodig?
Je hebt helemaal gelijk dat ik daar in feite twee keer hetzelfde schrijf en dat is natuurlijk niet nodig. Ik heb de zinnen dus wat aangepastRoD schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 17:40:
Ik heb op RoD in "Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* ande..." nog geen reactie gezien. Wordt dit nog aangepast of achten jullie dat niet nodig?
Dat de kleine moederbordfabrikanten het moeiljk hebben is...

In ieder geval een nieuw goed voornemen waard vast
DoneBoAC schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 20:36:
nieuws: Moederbordmakers gebukt onder snelle lanceringen Intel
[...]
![]()
In ieder geval een nieuw goed voornemen waard vast
Lucky Monkey Designs heeft gisteren versie 6.7.2 van KoolMoves uitgebracht
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
- detecteren[...], zoals het detekteren van het aantal systemen achter een NAT-router.
Die zin loopt niet: het onderzoek heeft manuren aan het onderzoek besteed en documenten onderzocht... Ik zou er van maken:Het onderzoek, uitgevoerd door een onafhankelijke commissie, heeft volgens Apple 26.500 manuur besteed aan het onderzoek en meer dan een miljoen documenten onderzocht en 40 werknemers, voormalig werknemers en adviseurs geïnterviewd.
Maar misschien heb ik de strekking niet helemaal begrepenEen onafhankelijke commissie heeft, volgens Apple, 26.500 manuur besteed aan het onderzoek, meer dan een miljoen documenten onderzocht en 40 werknemers, voormalig werknemers en adviseurs geïnterviewd.
"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
Ontstemt -> ontstemd... (titel)
Die van mij staat er anders nog..Cookie schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 14:26:
Done, done en done.
"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary
besprekenVoordat we beginnen met het besproken van de drie voedingen ...
Ben ik nou zo dom of zijn jullie nou zo slim?
tekst: Het gaat hier om de Epia EX-serie van VIA, waarin gebruikt wordt van de Mini-ITX-standaard.
mogelijke tekst: Het gaat hier om de Epia EX-serie van VIA, waarin gebruik gemaakt wordt van de Mini-ITX-standaard.
"AMD kocht voor 54 miljard dollar gpu- en chipsetfabrikant ATi op" => AMD betaalde 'slechts' 5,4 miljard dollar. De verwarring is waarschijnlijk ontstaan omdat de URL van het artikel over de overname de komma niet bevat
Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.
ATi goedkoper gemaaktodysseus schreef op maandag 01 januari 2007 @ 16:09:
reviews: Tweakers.net Jaaroverzicht 2006 (jaaroverzicht)
"AMD kocht voor 54 miljard dollar gpu- en chipsetfabrikant ATi op" => AMD betaalde 'slechts' 5,4 miljard dollar. De verwarring is waarschijnlijk ontstaan omdat de URL van het artikel over de overname de komma niet bevat.
"detail"Saillant details is overigens dat twee van de crewleden van de site
nieuws: Geruchten over opvolgers Windows Vista: Fiji en Viennagebrek aan compatibiliteit zou gecompenseerd moeten worden door een nieuwe, veiliger en uitgebreider platform, aldus Kyton.
Tweede alinea:
De autobouwer is namelijk een overeenkomst aangegaan met Microsoft, waarbij de bedrijven samen het besturinssysteem Sync ontwikkeld hebben.
En een paar woorden daarna:
"Window Automotive", moet waarschijnlijk "Windows Automotive" zijn
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Had ik ook al gefixtDeMoN schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 15:01:
[...]
En een paar woorden daarna:
"Window Automotive", moet waarschijnlijk "Windows Automotive" zijn
Programmatie -> programmering.Zonder Windows op te starten kan muziek afgespeeld worden of de tv-programmatie geraadpleegd worden.
YouTube zegt dat er nooit 'algemene beschikbaarheid' van de auteursrechtenchecker per 1 januarie is beloofd.
DoneHanH schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 20:09:
nieuws: 'YouTube moet haast maken met copyrightcheckbot'
YouTube zegt dat er nooit 'algemene beschikbaarheid' van de auteursrechtenchecker per 1 januarie is beloofd.
moluclen -> moleculen
Zo heeft het "goeie" ondersteuning voor versleutelde verbindingen (SFTP over SSH en FTP over SSL/TLS),
Moet "goede" zijn
Das guwoon hoe je ut uitspreekt!JWDUIN schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 14:48:
Software updates: FileZilla 2.2.30
Zo heeft het "goeie" ondersteuning voor versleutelde verbindingen (SFTP over SSH en FTP over SSL/TLS),
Moet "goede" zijn
Om aan de wensen van bezorgde ouders tegemoet te komen, introdueerde MySpace
Won't you break the beats, cause I'm hardcore - Tiga
gefixtN0 0B schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 16:40:
nieuws: Ongereguleerde communities steeds populairder
Om aan de wensen van bezorgde ouders tegemoet te komen, introdueerde MySpace
...zal ook onder Mac OS C, Linux en FreeBSD kunnen worden gebruikt...
Moet 'Mac OS X' zijn.
Mac OS C zal inderdaad nog wel wat jaartjes durenJoni schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 18:27:
Software updates: FileZilla 2.2.30
...zal ook onder Mac OS C, Linux en FreeBSD kunnen worden gebruikt...
Moet 'Mac OS X' zijn.

De Core 2 Duo E6600 is de afgelopen edities een terugkerend onderdeel van het high-end gamesysteem geweest, en daar veranderd deze editie niks aan.
maar maar maar maar..afgelopen zomer nog mee maar maar besloot
Verstuurd vanaf mijn Computer®
We ook deze BBG weer gekozen voor de Creative Soundblaster Audigy 4
We hebben ook deze BBG weer gekozen voor de Creative Soundblaster Audigy 4
Dit zou vooral komen omdat de Xbox 360 al een jaar op de markt is en inmiddels een voorsprong heeft uitgebouwd.
uitgebouwd --> opgebouwd
Factum Fieri Infectum Non Potest
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
- danDe onlangs ontdekte stof, bestaand uit een complex systeem van stikstof, koolstof en zuurstof, zou echter vijftig maal effectiever zijn dan wat tot dien getest is.
[ Voor 23% gewijzigd door PcDealer op 04-01-2007 09:59 ]
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
of storagecapacity
of opslagcapaciteit
Laatste heeft natuurlijk de voorkeur.
Homo sapiens non urinat in ventum
Ik lees daar 6 keer sdd waar in de eerste regel "een zogenaamde 'solid state drive'" wordt genoemd, en in het plaatje ook duidelijk SSD staat te lezen.
Verder, ook naar aanleiding van bovenstaand van Jan Smit, weet ik bijna zeker dat capiciteit laag kan zijn, maar niet klein.
Is al aangepast. De rest van je opmerking nu ookKuhlie schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 11:53:
nieuws: Sandisk presenteert 32GB flashdisk
Ik lees daar 6 keer sdd waar in de eerste regel "een zogenaamde 'solid state drive'" wordt genoemd, en in het plaatje ook duidelijk SSD staat te lezen.
[ Voor 48% gewijzigd door Harm op 04-01-2007 11:55 ]
mogelijk om twee verschillende beelden aan weerszijde van een schermen weer te geven
aan weerszijde van een scherm weer te geven
Factum Fieri Infectum Non Potest
Core 2 Quad?... en de Core 2 Duo-quadcoreprocessors
Ben ik nou zo dom of zijn jullie nou zo slim?
Uit mijn Van Dale: 'pacifiek: vredelievend, vreedzaam'.HP deed het vooral goed in opkomende markten zoals Latijns Amerika en Azië-Pacifiek.
Pacifiek zal hier van het Engelse 'Pacific' afgeleid zijn, maar is blijkbaar niet goed. Ik weet niet precies wat er bedoeld wordt, wellicht Zuid-Oost Azië of misschien Oceanië?
Volgens mij past het woordje 'net' niet in deze zin. Het moet ook geen 'niet' zijn, volgens het originele artikel:Opvallend genoeg weet Laszlo Bock, vice-president van Googles people operations, te melden dat er net voor deze aanpak gekozen is omdat men bang was dat bij een handmatige schifting goede kandidaten over het hoofd gezien zouden worden
“As we get bigger, we find it harder and harder to find enough people,” said Laszlo Bock, Google’s vice president for people operations. “With traditional hiring methods, we were worried we will overlook some of the best candidates.”
En zo is het maar net.
De eerste zin:
Volgens mij ontbreekt hier het woordje 'niet' aan het eind.Eind november introduceerde AMD het Quad FX-platform, maar direct leverbaar bleken de processors.
Je bent me voor, maar ik wilde "niet te zijn" als suggestie geven.Q00101100 schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 18:58:
nieuws: Eerste AMD Quad FX-cpu's duiken op in Amerika
De eerste zin:
[...]
Volgens mij ontbreekt hier het woordje 'niet' aan het eind.
Ik zou daar toch graag een t-tje aan het einde van het ww zienDit product verzameld gegevens over e-mail
Oei...da's twee keer in één news-item...Vooral vanwege deze relatief geringe omzet lijkt het overnamebedrag wat Cisco betaald aan de hoge kant
[ Voor 25% gewijzigd door Dexter op 04-01-2007 22:25 ]
'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz
DoneDexter schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 22:23:
nieuws: Cisco neemt e-mailbeveiliger IronPort over
[...]
Ik zou daar toch graag een t-tje aan het einde van het ww zien
[...]
Oei...da's twee keer in één news-item...
Moet volgens mij zijn:IronPort is 2000 opgericht
IronPort in 2000 opgericht
Volgens mij ookToon83 schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 22:39:
nieuws: Cisco neemt e-mailbeveiliger IronPort over
[...]
Moet volgens mij zijn:
IronPort in 2000 opgericht
Wel zorgt deze rechtzaak ervoor dat de discussie omtrend de verantwoordelijkheid van de video's op de diverse videosites opnieuw actueel wordt.
"Verantwoordelijkheid van de" klinkt ook raar, dus misschien zin opnieuw opbouwen ?
"Verantwoording over" misschien een optie
Ik ga slapen

[ Voor 7% gewijzigd door Fairy op 04-01-2007 23:23 ]
Oe, je bent omtrend vergeten te noemen... omtrent moet dat zijn.Fairy schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 23:23:
nieuws: YouTube moet dicht volgens Braziliaanse rechter
Wel zorgt deze rechtzaak ervoor dat de discussie omtrend de verantwoordelijkheid van de video's op de diverse videosites opnieuw actueel wordt.
"Verantwoordelijkheid van de" klinkt ook raar, dus misschien zin opnieuw opbouwen ?
Ik ga slapen
Ik heb er "het verantwoordelijk zijn voor" van gemaakt, volgens mij wordt dat bedoeld.Fairy schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 23:23:
nieuws: YouTube moet dicht volgens Braziliaanse rechter
Ik ga slapen
kheb 'm omgetrend! ofzo.Eegee schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 00:16:
[...]
Oe, je bent omtrend vergeten te noemen... omtrent moet dat zijn.
Dit keer geen 'echte' meukupdate, maar op verzoek van velen een handig stukje software dat gebrukt wordt door zowat heel internettend Nederland
Dit keer geen 'echte' meukupdate, maar op verzoek van velen een handig stukje software dat gebruikt wordt door zowat heel internettend Nederland
Ontbreekt in deze zin niet het woord moederbord? Dus:De afgelopen dagen zijn de eerste Quad FX-processors en het bijbehorende Asus L1N64-SLI WS mondjesmaat opgedoken in Amerikaanse webwinkels.
of[...] zijn de eerste Quad FX-processors en het bijbehorende Asus L1N64-SLI WS moederbord mondjesmaat opgedoken [...]
[...] zijn de eerste Quad FX-processors en het bijbehorende Asus-moederbord L1N64-SLI WS mondjesmaat opgedoken [...]
Een goede grap mag vrienden kosten.
*voegt toe*
Uit artikel: nieuws: Geen tv meer voor Vista RC1-gebruikersDe Media Center-functionaliteit is te vinden in de Home, Premium- en de Ultimate-versie van Windows Vista, en daardoor dus ook in de eerste release candidate van het besturingssysteem.
De Windows Vista versies waar het om gaat zijn "Home Premium" en "Ultimate". Dus niet Home, Premium-
De Media Center-functionaliteit is te vinden in de Home Premium- en de Ultimate-versie van Windows Vista, en daardoor dus ook in de eerste release candidate van het besturingssysteem.
Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten
"Door het het internationale karakter is het vrijwel onmogelijk om lokale wetgeving van toepassing te laten zijn op bepaalde sites."
het het ---> het
GremliN-Online schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 11:59:
[...]
Uit artikel: nieuws: Geen tv meer voor Vista RC1-gebruikers
De Windows Vista versies waar het om gaat zijn "Home Premium" en "Ultimate". Dus niet Home, Premium-
[...]
Dus de -d- mag een -t- worden..Volgens Kuchera is dat echter niet genoeg en zou het beter zijn als het Redmondse bedrijf enig beleid ontwikkeld ontwikkelt om te voorkomen dat soort producten via Xbox Live aan de man worden gebracht.
Ik loop,
Hij loopt,
Het Redmondse bedrijf loopd??
België mag onder tweakers dan wel geen al te beste reputatie hebben als het op internetvoorzieningen aankomt,...
Ontkenning en bevesting door elkaar gebruikt.
Suggestie: weglaten van "wel"
België mag onder tweakers dan geen al te beste reputatie hebben als het op internetvoorzieningen aankomt,....
If I agreed with you, we'd both be wrong.
'België mag dan wel een goede reputatie hebben als het op internetvoorzieningen aankomt, ...'
Nu heeft België 'geen al te beste reputatie als het op internetvoorzieningen aankomt'. En vervangen we 'een goede reputatie' door 'geen al te beste reputatie': tada, we krijben precies de bovenstaande zin en volgens mij is die dus ook gewoon correct.
'Electrode' moet 'elektrode' worden.
Negatieve elektroden zijn uiteraard negatief geladen.Als men daarna een negatieve electrode in de buurt brengt die negatief is geladen
Het invoeren van gegevens en de bediening van de gebruikersinterface gebeurd namelijk
Dit topic is gesloten.