Gefixt.
Meuktracker: ScummVM 0.9.1
PalmOS i.p.v. TPalmOS... Versie 0.9.1 met de release titel "TPalmOS revived" is sinds kort ...
meuktracker: Audacity 1.2.5 / 1.3.2 beta
Het haat hier om zowel de stabiele 1.2-tak als de 1.3-ontwikkeltak.
nieuws: Afrondingsfouten in MacOS X 10.4.8
Dat moet uiteraard met een d.Apple heeft het probleem onderkent (...)
Gefelixt
Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.
De fout lijkt me duidelijkWindows Media Player 11 - Synchronisastie-instellingen
meuktracker: Apple Boot Camp 1.1.2 beta
auwieDaarnaast kan Boot Camp ook gedraait worden op de MacBook Pro's
Bloemen scheiden het gras in de tuin.
nieuws: Sony: minder PS3-consoles dan verwacht in Japan
Dat is dubbelop, gewoon "weer opflakkeren" is genoeg.waarbij de eerdere berichten over problemen met de productie van blauwelaserchips weer heropflakkeren.
PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter
Klopt, ga ik fixen
Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten
http://tweakers.net/nieuw...dows-Media-Player-11.html
Een uniek verkooppunt betekent in weze dat het slechts op een plek verkocht wordt. Wat toch in de context niet helemaal de bedoeling moet zijn.
En als verbeteraar hoor je dan wel een betere vertaling te hebben, maar die heb ik eigenlijk niet
Dus dat laat ik aan jullie over
Een heel leuke vertaling van Unique Selling Point door Wouter, maar toch niet helemaal correct.uniek verkooppunt
Een uniek verkooppunt betekent in weze dat het slechts op een plek verkocht wordt. Wat toch in de context niet helemaal de bedoeling moet zijn.
En als verbeteraar hoor je dan wel een betere vertaling te hebben, maar die heb ik eigenlijk niet

[ Voor 7% gewijzigd door Paitor op 31-10-2006 19:21 . Reden: verkeerde link, beetje lomp :P ]
Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele
meuktracker: Microsoft SyncToy 1.4
"njet"Wat er precies veranderd is in de nieuwbakken SyncToy is neit bekend.
nieuws: Deze week nieuwe iPod shuffle
Waarschijnlijk moet er iets staan als 'de laatst uitgekomen iPod' of zo. Oh, en er moet een spatie na 15
Mag ik jullie kristallen bol lenen?Het 15gram wegende apparaatje, de laatste iPod die dit jaar uitkomt, heeft een...
Waarschijnlijk moet er iets staan als 'de laatst uitgekomen iPod' of zo. Oh, en er moet een spatie na 15
"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary
Op het unieke verkooppuntpunt van Paitor heb ik geen antwoord.
Wat die 'laatste iPod' betreft, dat staat gewoon in het persbericht.
Rest wel gefixeerd.

Rest wel gefixeerd.
computo ergo sum
Bedoel je de volgende zin?Roboticles schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 23:44:
Wat die 'laatste iPod' betreft, dat staat gewoon in het persbericht.
Ze zeggen dat hiermee de geheel vernieuwde iPod reeks klaar is voor het kerstinkoop-seizoen, niet dat er geen nieuwe meer zouden komen. Op sites als AppleInsider wordt ook flink gespeculeerd over nieuwe modellen die nog dit jaar uit zouden komen, en ik denk ook dat Apple nog wel een antwoord op de Zune wil hebben. Zo stellig verkondigen dat er geen nieuwe meer gaat komen lijkt me wat overdreven..The new iPod shuffle completes our all-new lineup of iPods for this holiday season and beyond
"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary
Mijn interpretatie van die iPod-tekst is dezelfde als die van Roboticles: 'complete for this holiday season' wil zeggen dat ze voor dit jaar klaar zijn. Speculeren we een keertje niet, is het weer niet goed 
Als je verder wil discussiëren, graag even een apart topic openen.
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Fout aan het einde van de eerste ziningeburgerd in Nederlands.
Is volgens mij niet helemaal netjes
[ Voor 11% gewijzigd door Atmosphere op 01-11-2006 21:42 ]
-x(Al is de wereld is nog zo klein. Atmosphere vind hem wel fijn)x-; Sys; t-net
uniek verkoopargument?!Paitor schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 17:42:
http://tweakers.net/nieuw...dows-Media-Player-11.html
[...]
Een heel leuke vertaling van Unique Selling Point door Wouter, ....[continue]....
-x(Al is de wereld is nog zo klein. Atmosphere vind hem wel fijn)x-; Sys; t-net
Verwijderd
Dell komt met eerste AMD-laptop, kleine OEM's boos
Klassieke taalfout, en ik weiger deze te corrigeren. Dat doen jullie zelf maar!Vroeger was Intel de fabrikant voor de grote jongens, en voor kleintjes zoals ons was AMD het bedrijf.
Mja, ik interpreteer het anders, en denk dat Apple nog zeker minstens één iPod uitbrengt voor 1-1-2007. Maar ik vond de eerste post van mezelf al mierengeneuk, en ik wil er zeker niet verder over discussieren, dus laat het maar zo dan. Een nieuw topic vind ik het zeker niet waard.Rataplan schreef op woensdag 01 november 2006 @ 11:07:
Mijn interpretatie van die iPod-tekst is dezelfde als die van Roboticles: 'complete for this holiday season' wil zeggen dat ze voor dit jaar klaar zijn. Speculeren we een keertje niet, is het weer niet goed
wij hebben gefikst
computo ergo sum
nieuws: Internationale 'netwet' voorgesteld op VN-internetconferentie op 1 na laatste zin:
Prepare for it'Een relevante wetgeving is dan ook onmisbaar om te garanderen dat het internet een plaats blijft war democratie nieuwe kansen krijgt.'
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Pre-emptive strike executed

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
nieuws: Google koopt 'WysiWiki'-bedrijf
...heeft Jotspot zich tot doel gesteld een Wysiwig-editor te ontwikkelen...
What you see is what I get?
...heeft Jotspot zich tot doel gesteld een Wysiwig-editor te ontwikkelen...
What you see is what I get?
En zo is het maar net.
Fixed
Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten
nieuws: Toch twijfels Microsoft over China-beleid
wordt in Nederland gewoon als geuit geschreven.geüit
Signatures zijn voor boomers.
zowaar
Verwijderd
Drm-loos eMusic verhoogt prijzen
De link onder 'bericht' wijst naar tweakers.net, niet naar de bron.Ars Technica bericht dat eMusic
Verholpen
Verwijderd
reviews: Intel Core 2 Extreme QX6700 review
dan --> alsAls tien procent van de quadcores de gewenste snelheid haalt binnen het gewenste TDP, moet men er tien keer zoveel produceren dan er gevraagd worden.
Yup
nieuws: 'Paarse krokodil' maakt telewerken fiscaal aantrekkelijk
XS4ALL en OHRA moeten beide volledig in hoofdletters; zo schrijven ze het zelf.
XS4ALL en OHRA moeten beide volledig in hoofdletters; zo schrijven ze het zelf.
Bloed, zweet & koffie
JAZEKER SCHRIJVEN ZE DAT ZELF ZO: ZE HOUDEN DAAR NAMELIJK WEL VAN EEN BEETJE AANDACHT! WIJ DOEN DAT ANDERS, OMDAT WE NIET IEDEREEN HOOFDPIJN WILLEN BEZORGEN!
Hmmm... Volgens mij gaat de regel meer dan en evenveel als hier op...
Dan moet men er toch meer dan tien keer zoveel produceren
Edit:

[ Voor 7% gewijzigd door Actual op 02-11-2006 19:52 ]
Je hoeft niet zo te schreeuwen hoor, ik ben niet blind...Rataplan schreef op donderdag 02 november 2006 @ 19:28:
JAZEKER SCHRIJVEN ZE DAT ZELF ZO: ZE HOUDEN DAAR NAMELIJK WEL VAN EEN BEETJE AANDACHT! WIJ DOEN DAT ANDERS, OMDAT WE NIET IEDEREEN HOOFDPIJN WILLEN BEZORGEN!
Anyway, als je het op je eigen manier wilt schrijven, schrijf dan Xs4all en niet XS4all. Die S als hoofdletter slaat dan nergens op.
Bloed, zweet & koffie
http://tweakers.net/nieuw...-Mitsubishi.html#reacties
Edit:
wat => dat (het geheugen dat wordt gebruikt)Vergeleken met het SDRAM-geheugen wat in computers wordt gebruikt is SRAM betrouwbaarder en sneller.
Edit:
wederom: wat => dat (het onderzoek dat is ingesteld)Sony liet weten dat het zich geen grote zorgen maakt over het onderzoek wat door het Department of Justice is ingesteld en stelt dat het onderdeel is van een onderzoek naar de volledige industrie.
[ Voor 33% gewijzigd door Actual op 02-11-2006 20:05 ]
Verwijderd
hier uit komt:
Kom op jongens, 50 Gigabit is een beetje weing hè?Op een enkellaags Blu-ray Disc past 25GB, op een dubbellaags BD maximaal 50Gb
Gefixt. Xs4all is ook onze normale schrijfwijzeAnyway, als je het op je eigen manier wilt schrijven, schrijf dan Xs4all en niet XS4all. Die S als hoofdletter slaat dan nergens op.
Schneider Electric doet overnamebod op APC
In de kop staat dat APC is overgenomen, in de tekst staat dat er alleen een bod is uitgebracht.
In de kop staat dat APC is overgenomen, in de tekst staat dat er alleen een bod is uitgebracht.
"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!
Verwijderd
Nieuwe Vista-licentie: hardware veranderen toegestaanblogsite van het Winsdows Vista-team
Ha, je hebt door waarom we dat zo min mogelijk doenVorkbaard schreef op donderdag 02 november 2006 @ 19:58:
[...]
Je hoeft niet zo te schreeuwen hoor, ik ben niet blind...
Alle andere foutjes zijn verholpen
Volgens mij is iemand de o van iPod vergeten bij de update.Update:
[...]zodat er nu sprake is van iPds met een 'touch wheel'[...]
Verwijderd
'Stemcomputers VS onbetrouwbaar en partijdig'
laat de site zien dat [insert]de[/insert] kiezer voor zijn stem moet vrezen
De de is d'r bijgezet en die o was ook al gerepareerd. Rejoice
meuktracker: Unite.MSE 0.2.0.0
Neem aan dat het zakelijke moet zijnSander Evers heeft versie 0.2.0.0 de deur uitgedaan die beschikbaar is voor thuis gebruikers als freeware en voor zakkelijke gebruikers als shareware.
JoetjeF schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 17:13:
meuktracker: Unite.MSE 0.2.0.0
Neem aan dat het zakelijke moet zijn

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.
FTC onderzoekt advertentiemethodes Microsoft
Het privacy statement van Microsoft bestaat bijvoorbeeld uit een 3400 pagina's tellend Word-document, zo is in de ingediende klacht te lezen.
Ik vond het al raar, beetje pijnlijke foutBron: Microsoft's advertising practices are subject of FTC complaint
The complaint points out that Microsoft's online privacy statement is a 3,400-word document
Slaapt iedereen? Een t zou wel fijn zijn.
Apple heeft een nieuwe versie van de iPod nano (Product) RED geïntroduceerd
Gefikst
'(Product) Red' is het label, of was het een retorische vraag richting Apple/RED?
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
meuktracker: All My Movies 4.0 build 1230
Er zit een tikfoutje in de pop-up tekst van het grote plaatje, er staat 'splahscreen' in plaats van 'splashscreen'.
Er zit een tikfoutje in de pop-up tekst van het grote plaatje, er staat 'splahscreen' in plaats van 'splashscreen'.
Verwijderd
DisplayPort-standaard wordt van update voorzien
3e allinea:
Onder andere AMT/ATI
moet natuurlijk AMD/ATI zijn.
3e allinea:
Onder andere AMT/ATI
moet natuurlijk AMD/ATI zijn.
In: meuktracker: Xming 6.9.0.21
Tja, wat zal ik zeggen? Doet u de hele tekst maar anders... Het staat werkelijk ból van de grammatica- en zpelvaudten! Komop, de bezem erdoorheen en graag betere redacteurs en redactrices de artikelen laten schrijven! Dit soort teksten kan echt niet hoor jongens.Het X Window System, kortweg X of X11 genoemd, is een platform om onder verschillende besturingssystemen een grafische bediening te kunnen gebruiken. Het platform bestaat uit een server, de X Window-server, die het scherm beheert en zogenaamde clients die een verbinding maken met de X-server en daaraan doorgeven wat er op het scherm moet komen. Bekende X Window-servers zijn X.Org en XFree86, beide doen hun werk op Unix-achtige systemen. Xming is een X Window-server voor het systemen met Windows XP/2003/Vista en kan voor uit een lopende doeleinden gebruikt worden, zoals het grafisch benaderen van een Unix-server vanaf je Windows-desktop. De ontwikkelaars hebben versie 6.9.0.21 op de wereld gezet en voorzien van de volgende lijst met aanpassingen:
To question is to grow.
nieuws: DisplayPort-standaard wordt van update voorzien
Richting het eind van de tweede alinea:
Richting het eind van de tweede alinea:
Dit moet zijn vereenvoudigde of eenvoudige.De vereenvoudige integratie van DisplayPort in apparaten die ook al beschikken over een DVI- of HDMI-aansluiting zal mogelijk de acceptatie van de aansluitstandaard bevorderen.
Ik heb er een aantal fouten uitgehaald, maar zie er nu ook weer niet zoveel om te stellen dat het bol staat van de schrijffouten imo. Als er nog fouten in zitten hoor ik het graag.j0bro schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 16:29:
[...]
Tja, wat zal ik zeggen? Doet u de hele tekst maar anders... Het staat werkelijk ból van de grammatica- en zpelvaudten! Komop, de bezem erdoorheen en graag betere redacteurs en redactrices de artikelen laten schrijven! Dit soort teksten kan echt niet hoor jongens.
Ook alle andere fouten zijn uiteraard weer verholpen.
Ja dus...wat er op het scherm moet worden getoont Bekende X Window-servers...
To question is to grow.
reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie november 2006 (en mogelijk op andere plekken in de rest van het artikel): de workstation -> het workstation.
plan: Server- & netwerkstatusmeldingen
'r' vergeten.KPN heeft op het moment waarschijnlijk netwerkproblemen, waadoor onder andere verkeer van KPN naar True niet of slechts beperkt doorkomt.
Je verandert iets aan workstation aan de hand van wat een woordenboek over werkstation zegt?Rafe schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 17:29:
reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie november 2006 (en mogelijk op andere plekken in de rest van het artikel): de workstation -> het workstation.
[ Voor 50% gewijzigd door Hahn op 04-11-2006 18:50 ]
The devil is in the details.
Verwijderd
8800GTX Benchmarks
Het onderste plaatje, als je daar je muis op houdt zie je een tekstje.
iets met 2 SLI aansluitingen
Ik denk dat SLI veranderd moet worden in PCI-e power aansluitingen o.i.d.
Het onderste plaatje, als je daar je muis op houdt zie je een tekstje.
iets met 2 SLI aansluitingen
Ik denk dat SLI veranderd moet worden in PCI-e power aansluitingen o.i.d.
Ja, das leuk. Maar nu staat er 'splashcreen', nog niet helemaal goedCalamarain schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 12:19:
meuktracker: All My Movies 4.0 build 1230
nieuws: Eerste benchmarks GeForce 8800 GTX verschenen
Een na laatste regel:
Een na laatste regel:
Met met of zonder met kan net net.Het systeem met de GeForce verbruikt 321 Watt wanneer hij wordt belast, tegen 308 Watt voor hetzelfde systeem net de Radeon.
Verwijderd
Tweakers.net Best Buy Guide: editie november 2006 - High-end gamesysteem
Lijkt me duidelijkMoederbord: Asus P5N32-SLI Premium/WiFi-AP - € 211,10
De Asus P5W DH Deluxe blijft een uitstekend moederbord dat zelfs
nieuws: Red Hat reageert op Novell-Microsoft-overeenkomst
Free Software Foundaten
--->
Free Software Foundation
Free Software Foundaten
--->
Free Software Foundation
reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie november 2006
geïntegreerdeDeze plank heeft geintergreerde DirectX 9.0 graphics dankzij het gebruik van de nVidia GeForce 6100 chipset.
Verwijderd
nieuws: Eerste benchmarks GeForce 8800 GTX verschenen
De meetresultaten voor het energieverbruik zijn verduidelijkt alleen daar is dan wel een spelvaut terechtgekomen
:
Het systeem met de GeForce verbruikt 321 Watt wanneer hij wordt belast, tegen 308 Watt voor hetzelfde systeem net de Radeon.
Volgens mij moet dat met zijn
!
Edit: ik zie dat ie al gemeld is; ik slaap zeker nog
. Sorry!
De meetresultaten voor het energieverbruik zijn verduidelijkt alleen daar is dan wel een spelvaut terechtgekomen
Het systeem met de GeForce verbruikt 321 Watt wanneer hij wordt belast, tegen 308 Watt voor hetzelfde systeem net de Radeon.
Volgens mij moet dat met zijn
Edit: ik zie dat ie al gemeld is; ik slaap zeker nog

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2006 17:24 ]
Voor mijn eigen informatie, zou je kunnen aangeven wat er veranderd zou moeten worden aan het artikel/bericht. De twee foutjes die ik kon ontdekken heb ik onderstreept (zie onder).j0bro schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 16:29:
Tja, wat zal ik zeggen? Doet u de hele tekst maar anders... Het staat werkelijk ból van de grammatica- en zpelvaudten! Komop, de bezem erdoorheen en graag betere redacteurs en redactrices de artikelen laten schrijven! Dit soort teksten kan echt niet hoor jongens.
Originele tekst:
Het X Window System, kortweg X of X11 genoemd, is een platform om onder verschillende besturingssystemen een grafische bediening te kunnen gebruiken. Het platform bestaat uit een server, de X Window-server, die het scherm beheert en zogenaamde clients die een verbinding maken met de X-server en daaraan doorgeven wat er op het scherm moet komen. Bekende X Window-servers zijn X.Org en XFree86, beide doen hun werk op Unix-achtige systemen. Xming is een X Window-server voor het systemen met Windows XP/2003/Vista en kan voor uit een lopende doeleinden gebruikt worden, zoals het grafisch benaderen van een Unix-server vanaf je Windows-desktop. De ontwikkelaars hebben versie 6.9.0.21 op de wereld gezet en voorzien van de volgende lijst met aanpassingen:
't Is mij anders niet zonneklaar wat je wilt zeggen.
Rest is gefikselt.
computo ergo sum
Minder dan 35 euro dusGamepad: Logitech Cordless Rumblepad II - € 33,98
Bepaalde spellen, waaronder GTA, spelen op een console volgens sommigen net iets prettiger dan op een computer en vaak is de belangrijkste reden daarvoor dat een toetsenbord toch niet altijd even handig werkt. Voor minder dan 25 euro nemen we dan ook deze Logitech-gamecontroller op in onze configuratie.
Edit:
Weet ik, maar het is 'het station' in het Nederlands, dus ook 'het werkstation' en mijn gevoel zegt ook 'het workstation'. 'De workstationconfiguratie' is natuurlijk wel logisch omdat het ook 'de configuratie' is. Kennelijk weten de redacteuren van Tweakers.net het zelf ook nietHahn schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 18:47:
Je verandert iets aan workstation aan de hand van wat een woordenboek over werkstation zegt?
[ Voor 53% gewijzigd door Rafe op 06-11-2006 08:20 ]
In de laatste alinea (over de behuizing) van de upgradeset hier staat dat de behuizing een 300 watt voeding bevat, terwijl het artikel het over 350 heeft
.
Verder een leuke BBG weer
Verder een leuke BBG weer
Verbouwblog van mijn Schrootjespaleis uit 1925.
My anime addiction.
Verwijderd
Toch eens leren lezenRoboticles schreef op zondag 05 november 2006 @ 21:20:
[...]
't Is mij anders niet zonneklaar wat je wilt zeggen.

Op basis van http://taaladvies.net/taal/advies/tekst/40/, punt drie, zou er van 'het workstation' sprake moeten mogen zijn. De dwingendheid van dit advies is mij niet geheel duidelijk, maar het lijkt me duidelijk genoeg om de BBG-pagina over het workstation aan te passenRafe schreef op maandag 06 november 2006 @ 08:06:
Kennelijk weten de redacteuren van Tweakers.net het zelf ook niet
Verwijderd in "Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* ande..." heb ik trouwens ook nog maar even gefikst
[ Voor 14% gewijzigd door Rataplan op 06-11-2006 13:50 ]
nieuws: Nvidia haalt 8800 GTX terug na productieblunder
Volgens mij is BOM een stuklijst in het nederlands ipv paklijst.
Volgens mij is BOM een stuklijst in het nederlands ipv paklijst.
Hier stonden al heel lang linkjes naar sites die het allang niet meer deden ...
Scherp
reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie november 2006
Bij het workstation:
Bij het workstation:
Netwerkcontroller: 2 x 2 x Onboard Marvell 88E8053 gigabit
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Fixed
Verwijderd
nieuws: Lenovo heeft moeite westerse koper te bereiken
Neem aan dat dit moet zijn "de derde grootste computerfabrikant ter wereld"?Lenovo, de derde computerfabrikant ter wereld, lijkt er niet in te slagen om zich in de kijker van de westerse pc-koper te spelen.
Verwijderd
nieuws: 'Legale muziekwinkels niet altijd legaal'
Online-muziekwinkels?De Consumentenbond beweert dat het bij verschillende online-muziekwinkel niet met zekerheid te bepalen is of de aangekochte liedjes volledig legaal zijn.
Online-muziekwinkel of online muziekwinkel? Consequent zijn met het streeptje ertussenDe online muziekwinkel verwijst...
nieuws: Japanse onderzoekers bouwen chip met 512 cores
regel 2 van onderen: ontwikkelt -> ontwikkeld
regel 2 van onderen: ontwikkelt -> ontwikkeld
nieuws: Adobe en Mozilla gaan samenwerken aan script-engine
2e alinea:
2e alinea:
Moet natuurlijk zijn:Al men al is er genoeg reden om een solide engine een vitaal onderdeel van het project te noemen.
code:
1
2
3
4
5
| foreach (String letter between "[b]" and "[/b]") { if (letter.equals("n")) { letter = "t"; } } |
Juist
Fix0rtVerwijderd schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 10:02:
meuktracker: Xfce 4.4 RC2
De eerste links werken niet. Verwijzen naar de FP
nieuws: Gamen op bioscoopschermen in België
Of het taalkundig fout is laat ik aan jullie over, maar naar mijn idee loopt die zin zo niet. Volgens mij kan je het woordje "op" beter weglaten in deze zinNaast op jongeren mikt Kinepolis ook op bedrijven.
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
Verwijderd
Grammaticaal gezien klopt de zin helemaalMorax schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 16:54:
nieuws: Gamen op bioscoopschermen in België
[...]
Of het taalkundig fout is laat ik aan jullie over, maar naar mijn idee loopt die zin zo niet. Volgens mij kan je het woordje "op" beter weglaten in deze zin
Een komma zou het misschien iets beter laten lopen zoals:
Naast op jongeren, mikt Kinepolis ook op bedrijven.
Naast dat Kinepolis op jongeren mikt, doen ze dat ook op bedrijven. Hele probleem verholpen
meuktracker: Mozilla Firefox 1.5.0.8
>> Hoewel versie 2.0 van Firefox alweer enige tijd beschikbaar is, laat de Mozilla Foundation de mensen die niet willen of kunnen overstappen toch niet in de kou laten staan.
Alleeen dat toch is ook een beetje raar.
>> Versie 2.0 van Firefox is al weer enige tijd beschikbaar. Desondanks laat de Mozilla Foundation de mensen die niet willen of kunnen overstappen niet in de kou staan.
Dit lijkt me een betere zin.
>> Hoewel versie 2.0 van Firefox alweer enige tijd beschikbaar is, laat de Mozilla Foundation de mensen die niet willen of kunnen overstappen toch niet in de kou laten staan.
Alleeen dat toch is ook een beetje raar.
>> Versie 2.0 van Firefox is al weer enige tijd beschikbaar. Desondanks laat de Mozilla Foundation de mensen die niet willen of kunnen overstappen niet in de kou staan.
Dit lijkt me een betere zin.
[ Voor 30% gewijzigd door Fairy op 07-11-2006 21:17 ]
Dat lijkt me een iets te snel uit het Engels vertaalde zinMet name de introductie van quadcore-cpu's belooft volgens Valve veel goeds: 'Vier cores zijn meer dan twee keer zo interessant als twee cores', aldus developer Tom Leonard.
Volgens mij spoort het wel hoor, en is het bovendien niet echt voor meerdere (zinnige) interpretaties vatbaar.Verwijderd schreef op maandag 06 november 2006 @ 16:49:
nieuws: Lenovo heeft moeite westerse koper te bereiken
[...] Neem aan dat dit moet zijn "de derde grootste computerfabrikant ter wereld"?
Rest gefixeerd (maar niet met de suggestie van Mi©hel; arme G33rt is geneg33rd, en Fairy's zin-split ging ook niet door).
computo ergo sum
nieuws: EC dichtbij ingreep roamingkosten
tweede alinea:
[...] Onder druk van de Europese Comissie heeft [...]
tweede alinea:
[...] Onder druk van de Europese Comissie heeft [...]
Fixed
nieuws: Ook Gateway voegt Opteron aan assortiment toe
1000 gigabit moet gewoon gigabit worden. Zie evt. de bron: "10/100/1000 GbE Network Interface Cards (NIC)" waarmee gigabit-kaarten bedoeld worden die ook 10 en 100 megabit kunnen.
1000 gigabit moet gewoon gigabit worden. Zie evt. de bron: "10/100/1000 GbE Network Interface Cards (NIC)" waarmee gigabit-kaarten bedoeld worden die ook 10 en 100 megabit kunnen.
Done
Verwijderd
http://tweakers.net/nieuw...an-IT-budget-in-2011.html
"tesamen" moet volgens mij "tezamen" zijn (zie ook http://www.onzetaal.nl/advies/tezamen.php)De analisten van Gartner zeggen dat ontwikkelingen op de energiemarkt er tesamen met energieslurpende hardware toe kunnen leiden dat ernergiekosten binnen vijf jaar een derde van IT-budgetten beslaan.
Ik kijk ervan op dat 'tesamen' niet meer mag, maar je hebt gelijk
Mozilla Thunderbird 1.5.0.8
Dit moet versie 1.5.0.8 zijn ;-)Here's what's new in Thunderbird 1.5.0.7:
Dat is een quote van de makers, en daar rommelen we niet in. Omdat het me niet duidelijk is of dit het changelog van 1507 of 1508 is, heb ik de auteur even geschopt, mag hij het verder uitzoeken

Dit topic is gesloten.