Meer mensen die hier last van hebben?Aankondigingen van Orange:
2007-01-08 09:25:01 > Orange ADSL Family en Starter klanten te Amsterdam, Rotterdam, Wijk bij Duurstede en Delft
2007-01-08 09:25:01 - Orange ADSL Family en Starter klanten te Amsterdam, Rotterdam, Wijk bij Duurstede en Delft
Sommige klanten met een Orange Family of Starter verbinding in Amsterdam, Rotterdam, Wijk bij Duurstede en Delft kunnen op dit moment geen verbinding maken of ondervinden problemen met de ADSL verbinding.
Orange werkt aan een oplossing om het probleem zo snel mogelijk te verhelpen.
Onze excuses voor het ongemak.
Ja, gisteren vanaf 14.48u geen internet meer. 's avonds (0900) 95 15 gebeld (€ 0,20 per minuut) maar daar heb je dus geen fuck aan na 16.00u 's middags, wat mij betreft zouden ze een apart gratis storingsnummer in moeten voeren en op het moment dat ze er zelf weet van krijgen zou je op dat nummer in ieder geval te horen moeten krijgen dat er een storing is in de desbetreffende regio. Nu was ik gisteren 40 eurocent armer en nog geen steek verder.Anoniem: 28948 schreef op maandag 08 januari 2007 @ 13:11:
[...]
Meer mensen die hier last van hebben?
Anoniem: 200760
Yep, ik ook - sinds gisteren 19u niks meer.Anoniem: 28948 schreef op maandag 08 januari 2007 @ 13:11:
[...]
Uberhaupt knalt al een paar weken stipt om 12u 's nachts mijn internet eruit...
Wel een ADSL-verbinding met Delft-Voorhof tijdens de storing (zondag 14:00 t/m maandag 09:15), maar geen netwerk verbindingen (of Orange telefonie).Anoniem: 28948 schreef op maandag 08 januari 2007 @ 13:11:
[...]
Sorry, waar zie jij "stel een vraag"?MensionXL schreef op zondag 07 januari 2007 @ 18:37:
[...]
Whehe als ik op "stel een vraag" klik, dan gebeurt er gewoon niks. Heb jij dat ook?
Nieuwe vraag:
Iemand ervaring met het gebruik van een "USRobotics® 802.11g Wireless Router" als access point (dus zonder de router functionaliteit te gebruiken) ? in combinatie met een Livebox ? Of andere routers/AP's die zeker aan de praat te krijgen zijn ?
Opstelling wordt:
ADSLrouter (livebox) --- switch --- switch ---- AP/WLANrouter
Nou vraag ik me alleen nog even af od ik dan nog AP de MAC filtering en WPA spul instellen (ip van de AP via DHCP gekregen van router ???) of moet dat in de livebox gebeuren ? (ben een beetje noob in wlan gebeuren, heb er nog nooit een AP aangeraakt )
Iemand ervaring met het gebruik van een "USRobotics® 802.11g Wireless Router" als access point (dus zonder de router functionaliteit te gebruiken) ? in combinatie met een Livebox ? Of andere routers/AP's die zeker aan de praat te krijgen zijn ?
Opstelling wordt:
ADSLrouter (livebox) --- switch --- switch ---- AP/WLANrouter
Nou vraag ik me alleen nog even af od ik dan nog AP de MAC filtering en WPA spul instellen (ip van de AP via DHCP gekregen van router ???) of moet dat in de livebox gebeuren ? (ben een beetje noob in wlan gebeuren, heb er nog nooit een AP aangeraakt )
-------
Ja, belachelijk he? Je krijgt niet eens te horen dat er op dat moment niemand meer de persoonlijke helpdesk bemant. Nee, je wandelt door wat vage menutjes heen voor je weet dat je er geen ene reet aan hebt.Compunologist schreef op maandag 08 januari 2007 @ 13:21:
[...]
Ja, gisteren vanaf 14.48u geen internet meer. 's avonds (0900) 95 15 gebeld (€ 0,20 per minuut) maar daar heb je dus geen fuck aan na 16.00u 's middags, wat mij betreft zouden ze een apart gratis storingsnummer in moeten voeren en op het moment dat ze er zelf weet van krijgen zou je op dat nummer in ieder geval te horen moeten krijgen dat er een storing is in de desbetreffende regio. Nu was ik gisteren 40 eurocent armer en nog geen steek verder.
You get what you pay for is bij Orange wel overduidelijk..
I mentioned it once, but I think I got away with it.
Anoniem: 200760
hmm, ze hebben het gebied ook wat opgerekt naar diverse lokaties..Anoniem: 28948 schreef op maandag 08 januari 2007 @ 13:11:
[...]
2007-01-08 09:25:01 - OOrange ADSL Family en Starter klanten op diverse lokaties.
Ok ik heb een probleem.
opstelling= livebox met daarachter een splitter met 3 pc's. Alles werkte prima tot een weekje geleden. 1 van de 3 pc's heeft geen internet meer, laptop aan dat draadje gehangen en dan werkt het wel.. zou in die pc instellingen zitten dus zou je zeggen.. iemand enig idee wat ik kan proberen??
opstelling= livebox met daarachter een splitter met 3 pc's. Alles werkte prima tot een weekje geleden. 1 van de 3 pc's heeft geen internet meer, laptop aan dat draadje gehangen en dan werkt het wel.. zou in die pc instellingen zitten dus zou je zeggen.. iemand enig idee wat ik kan proberen??
krijgt de pc wel een ipadres? Staan de instellingen nog op (ik neem aan) automatisch? misschien moet je het ipadres uit de dhcptabel in de livebox halen?
ThinkAboutIt schreef op maandag 08 januari 2007 @ 13:42:
[...]
Sorry, waar zie jij "stel een vraag"?

Hier
Anoniem: 75773
En dat is ook de situatie die je wilt. Als je al een verbinding via KPN hebt, moet je die gewoon op BelBudget laten zetten en behouden. Bij overname door Orange betaal je nl extra voor die lijn en mocht je willen overstappen op een andere provider heb je pech.derbirol schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 00:19:
@Fernorato
Volgens bel je ook als je je nummer laat overnemen door Orange met je Orange-nummer. In het geval dat jij schetst (dus KPN-abo behouden en nummer dus niet laten overnemen) is het enige verschil verder dat je aan KPN nog (minimaal) €9,67,- kosten schuldig bent. Moet dus kunnen zoals jij het wil volgens mij...
Ik heb 'm gevonden, met firefox doet hij idd niks, met explorer gaat hij wel verder.MensionXL schreef op maandag 08 januari 2007 @ 19:18:
[...]
[afbeelding]
HierHeb jij dat ook? (Of iemand anders?)
Ok, dicht.Lizard schreef op maandag 08 januari 2007 @ 20:29:
[Orange] ADSL Family+Telefonie ervaringen (Deel XIV)
Daar verder naar deel 14 alweer.
Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.
Dit topic is gesloten.