Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 12:13

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Staat het geluid wel aan. Dat is een probleem dat ik heb. TT6.03 zet standaard geluid uit.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlfaNerd
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 05-03-2007
MR_VIPER schreef op zondag 04 maart 2007 @ 18:02:
Staat het geluid wel aan. Dat is een probleem dat ik heb. TT6.03 zet standaard geluid uit.
Nee nee , ik kan in het menu ook geen stem selecteren .............
Het is net of er helemaal niets geïnstalleerd is kwa stemmen , maar das uiteraard niet zo !
Waar en in welke map moet ik de stemmen plaatsen ?
Ik kom alleen maar .vif filetjes tegen btw ............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:53
Alleen .vif-files gaat niet werken. Je hebt per stem een dataxx.chk en een dataxx.vif nodig...
Deze moet je zetten op je sd-kaart onder de folder \voices of op je pda zelf in de installatie-folder van TT onder \voices.
Je kan ook alle collected.ini-files onder deze locaties verwijderen, zodat TT opnieuw zoekt naar nieuwe stemmen op die plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurk738
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Fire69 schreef op zondag 04 maart 2007 @ 09:31:
Je mag de SdkRegistry-folder idd niet op je sd-kaart zetten maar in \TomTom op je device zelf. :)
Bedankt voor de info. Het werkt, zowel met SDKRegistry als met SdkRegistry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlfaNerd
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 05-03-2007
Fire69 schreef op zondag 04 maart 2007 @ 20:08:
Alleen .vif-files gaat niet werken. Je hebt per stem een dataxx.chk en een dataxx.vif nodig...
Deze moet je zetten op je sd-kaart onder de folder \voices of op je pda zelf in de installatie-folder van TT onder \voices.
Je kan ook alle collected.ini-files onder deze locaties verwijderen, zodat TT opnieuw zoekt naar nieuwe stemmen op die plaatsen.
Ik weet niet wat er gebeurt is maar op mijn externe harde schijf is geen data.chk file meer te vinden.........Vreemde zaak !
FF aan't zoeken geweest op het net en voila , data.chk files zijn weer terecht en ik heb weer geluid uit mijn TomTom .

Bedankt voor de reacties iig ! _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerveza
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-12-2021

Zerveza

DoS porfavor

zijn er ook TT kaarten voor de USA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Zerveza schreef op maandag 05 maart 2007 @ 10:01:
zijn er ook TT kaarten voor de USA?
Ja, die zijn er. Ze staan allemaal op de Tom Tom site en daar zal je Canada ook vinden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerveza

Zerveza

DoS porfavor

DaannO schreef op maandag 05 maart 2007 @ 10:10:
[...]

Ja, die zijn er. Ze staan allemaal op de Tom Tom site en daar zal je Canada ook vinden. :)
TOP, komend jaar naar Zuid Westen USA op vakantie, TT North Amerika scheelt me weer paar 100 euro aan naviagatie in Huurauto!! Zeker de moeite waard lijkt me zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eisbaer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

eisbaer

Zie signature

Verwijderd schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 18:51:
Ik ben op zoek naar een manier om het menu aan te passen zodat ik in 2 stappen het programma af kan sluiten in plaats van 4 keer op het scherm tikken.
In vroegere versie's van TomTom was dit mogelijk. Weet iemand de oplossing? :?
`

TTn sluit ik af met één hardwareknop. Onder die knop zit het proggie zapit. Die stopt het programma wat op dat moment aktief is (blijft ook niet op de achtergrond draaien).

Favorieten: Samsung S24 Apps: Backup Restore - Fietsen: Kalkhoff 3B excite, VM S3 fw 1.9.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit met een probleempje. ik heb een TomTom Bluetooth GPS ontvanger maar TomTom 6.02 krijgt het niet voor elkaar om een verbinding te maken.

Ik kan onder WM5 het apparaat netjes pairen, maar TomTom begint met de melding "Geen GPS-apparaat!" en na het instellen van de ontvanger in TomTom geeft TomTom aan dat het verbinding probeert te maken maar meer ook niet.

Onder TomTom 5.21 was het geen enkel probleem. Ik ga als niets anders helpt maar eens een hard reset doen en alles opnieuw installeren, maar misschien zie ik gewoon wat over het hoofd :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurk738
  • Niet online
eisbaer schreef op maandag 05 maart 2007 @ 15:51:
[...]
`

TTn sluit ik af met één hardwareknop. Onder die knop zit het proggie zapit. Die stopt het programma wat op dat moment aktief is (blijft ook niet op de achtergrond draaien).
Dat Zapit lijkt me erg handig, maar ik kan alleen maar oude links vinden naar Zapit die niet meer werken. Weet je waar ik Zapit nog kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-09 13:08
jurk738 schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 12:20:
Weet je waar ik Zapit nog kan vinden?
Hier, http://forum.xda-develope...hread.php?t=260668&page=4, en dan het onderste berichtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand hoe ik tom tom 6 bestanden kan vinden en installeren op me m2 kaartje heb me m2 kaart is geformateerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot
  • Laatst online: 13-09 20:24
Op de DVD die je gekocht hebt? ;) Is geen freeware he!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Of op de backup van zijn kaartje die hij maakte voor hij het formateerde :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja heb ik dus niet ik heb dus tom tom 6 navigator op me sony m600i maar de kaart is helemaal leeg m2 . Maar heeft iemand een backup vioir mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
  • Laatst online: 13-09 00:05
Backup van anderen heb je weinig; klantenservice des te meer.

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja word opgestuurd ter reparatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien rare vraag maar als ik van nederland naar italië moet, moet ik dan steeds van kaart wisselen en daardoor alleen buiten italie de major roads, of kan ik alles netjes laten overlopen??

wie kan mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:30

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Komop zeg... Dat soort dingen zijn makkelijk te vinden...

Is in dit topic ook pas vier keer gevraagd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een vraag over checkpoint 6.0 voor TomTom navigator 6.

Heb checkpoint geinstalleerd en poi in de daarvoor bestemde map gezet (my document/poi list...)
als ik wil synchroniseren geeft hij aan -> checkpoint is niet in staat te bepalen welke kaart tomtom navigator momenteel gebruikt. start tomtom navigator eerst voordat u opnieuw probeert te synchroniseren <- maaaaaaar tomtom staat wel degelijk aan. wie weet raad ?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot
  • Laatst online: 13-09 20:24
Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 19:00:
misschien rare vraag maar als ik van nederland naar italië moet, moet ik dan steeds van kaart wisselen en daardoor alleen buiten italie de major roads, of kan ik alles netjes laten overlopen??

wie kan mij helpen?
Gewoon de kaart Western_Europe erop zetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo heb hem weer aan de gang ..

ff vraagje hoe kan ik dat begin scherm met die vraag weg krijgen

wilt u verbinding maken via gprs met tomtom ja of nee
is irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bigfoot schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 09:29:
[...]

Gewoon de kaart Western_Europe erop zetten ;)
bedankt voor je hulp _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurk738
  • Niet online
Bedankt (maar ZapIt doet helaas niks op mijn MIO P350 met WM2005).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-07 15:23
Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 09:57:
Ik zit met een probleempje. ik heb een TomTom Bluetooth GPS ontvanger maar TomTom 6.02 krijgt het niet voor elkaar om een verbinding te maken.

Ik kan onder WM5 het apparaat netjes pairen, maar TomTom begint met de melding "Geen GPS-apparaat!" en na het instellen van de ontvanger in TomTom geeft TomTom aan dat het verbinding probeert te maken maar meer ook niet.

Onder TomTom 5.21 was het geen enkel probleem. Ik ga als niets anders helpt maar eens een hard reset doen en alles opnieuw installeren, maar misschien zie ik gewoon wat over het hoofd :?
Verwijder de GPS receiver eens uit je BT "geheugen" en start dan TomTom op zonder de device gepaired te hebben. Dan zal TT vragen om te pairen en dan dus dat doen. Niet al voor TT start pairen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerveza

Zerveza

DoS porfavor

ik heb een TT BT dongel, kan ik deze over de hele wereld gebruiken? of kan hij dezelfde satalieten gebruiken?

(waarschijnlijk een hele domme vraag, maar zou het erg naar vinden als ik in USA aan kom en niet kan navieren zoals ik graag gewild had.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabelhout
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 12:15
GPS is wereldwijd (de G staat volgens mij nog steeds voor Global ;)), dus lijkt me dat het gewoon moet werken.

[ Voor 30% gewijzigd door Sabelhout op 09-03-2007 13:11 ]

.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Tuurlijk werkt het...

GPS maakt gebruikt van Amerikaanse spionage sattelieten en ik kan je verzekeren dat die overal rondcirkelen om met een gps te pingen zijn.
Zerveza schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 12:37:
ik heb een TT BT dongel, kan ik deze over de hele wereld gebruiken? of kan hij dezelfde satalieten gebruiken?

(waarschijnlijk een hele domme vraag, maar zou het erg naar vinden als ik in USA aan kom en niet kan navieren zoals ik graag gewild had.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 20:53:

Heb checkpoint geinstalleerd en poi in de daarvoor bestemde map gezet (my document/poi list...)
als ik wil synchroniseren geeft hij aan -> checkpoint is niet in staat te bepalen welke kaart tomtom navigator momenteel gebruikt. start tomtom navigator eerst voordat u opnieuw probeert te synchroniseren <- maaaaaaar tomtom staat wel degelijk aan. wie weet raad ?????
iemand al enig idee?? kom er niet uit. Hij doet gewoon niets. Iemand nog tips of een link naar een handleiding? of moet ik POI via een andere aanbieder installeren, zo ja waar??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
  • Laatst online: 13-09 00:05
Zerveza schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 12:37:

De GPS recevier werkt wel, maar vergeet niet om een VS kaart te kopen (via HOME, zie sig)

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kippenijzer
  • Laatst online: 26-08 09:08

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Weet iemand zo hoe ik kan actherhalen op welke poort mijn bluetooth Navigon GPS herkent wordt? Mijn tomtom zegt bij alle mogelijkheden stug 'geen GPS apparaat' :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kippenijzer schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 13:46:
Weet iemand zo hoe ik kan actherhalen op welke poort mijn bluetooth Navigon GPS herkent wordt? Mijn tomtom zegt bij alle mogelijkheden stug 'geen GPS apparaat' :S
bij mij is het com6, maar het kan wel 10 minuten duren voordat hij verbinding maakt met je mda (voor de eerste keer) je gps ontvanger even buiten leggen en 10 minuutjes afwachten. En even kijken of je mda verbinding met andere apparaten toestaat, zoniet dan even aanzetten.

succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een uitvinding de tomtom gps onvanger, ik gebruikte altijd een model van rikaline, die had altijd 10 minuten nodig om de postie te vinden en veel storingen.

Nu in 10 seconden beschikbaar en veel nauwkeuriger echt top! Ben blij dat ik een nieuwe heb gehaald!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipmo2K
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Een vraagje: ik wil een Bluetooth carkit aanschaffen voor mijn Nokia N73. Ik wil deze dan aansluiten op de radio zodat deze gemute wordt indien er iemand belt. Nu zou ik graag willen weten of TomTom ook gebruik kan maken van deze functie, zodat bij elke aanwijzing de radio gemute wordt.

Kan dit bij alle carkits, alleen bepaalde modellen of helemaal niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Wat ik nou ineens heb...

Tomtom blijft ineens zeuren dat ik de flight mode uit moet zetten, terwijl dat natuurlijk allang is gebeurd...
Iemand enig idee hoe dit op te lossen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin?81
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 23:56

Martin?81

Honda CBR600RR 2004

Ik heb een Holux GPS met Tomtom. Werkt erg goed en snel, echter met ik altijd handmatig de verbinding maken met de GPS door in de Bluetooth manager SPP Slave te connecten.

Kan dit niet automatisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
MikeyMan schreef op zondag 11 maart 2007 @ 17:24:
Tomtom blijft ineens zeuren dat ik de flight mode uit moet zetten, terwijl dat natuurlijk allang is gebeurd...
Waarom "natuurlijk", en wat heeft TT met de flight mode te maken? Zelf heb ik de flight mode juist altijd aan staan als ik TT gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
martinweb.nl schreef op zondag 11 maart 2007 @ 18:36:
Ik heb een Holux GPS met Tomtom. Werkt erg goed en snel, echter met ik altijd handmatig de verbinding maken met de GPS door in de Bluetooth manager SPP Slave te connecten.

Kan dit niet automatisch?
Heb je in de TT-setup 'Andere Bluetooth ontvanger' gekozen? Dan zou het automatisch moeten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

grun93 schreef op zondag 11 maart 2007 @ 19:33:
[...]

Waarom "natuurlijk", en wat heeft TT met de flight mode te maken? Zelf heb ik de flight mode juist altijd aan staan als ik TT gebruik.
Omdat ik zelf wel weet wanneer m'n flight mode aan staat...

Met flight mode aan kan tomtom niet werken, want dan staat bluetooth uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
MikeyMan schreef op maandag 12 maart 2007 @ 10:28:
Met flight mode aan kan tomtom niet werken, want dan staat bluetooth uit...
Dat hangt van je phone af. Bij de mijne zit de gps ontvanger ingebouwd, en ik gebruik dus geen bluetooth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ah... Owkee... Maar met een externe gps ontvanger moet flight mode dus uitstaan, wat ook het geval was, waarna ik van tomtom de melding kreeg dat ie wel aan stond...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-09 18:40
Kippenijzer schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 13:46:
Heb je je GPS ontvanger wel een COM- poort toegewezen? In het Bluetooth- menu kun je onder het tabblad 'COM-poorten' zien aan welke inkomende poort de GPS- ontvanger hangt. Als hij daar niet staat, voeg dan zelf een nieuwe inkomende poort toe voor de ontvanger.

Ooh ja, ik ga er vanuit dat het een Windows Mobile- device is, aangezien je dat niet vermeldt in je vraag ;).

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Jaap-Jan schreef op maandag 12 maart 2007 @ 11:10:
[...]

Heb je je GPS ontvanger wel een COM- poort toegewezen? In het Bluetooth- menu kun je onder het tabblad 'COM-poorten' zien aan welke inkomende poort de GPS- ontvanger hangt. Als hij daar niet staat, voeg dan zelf een nieuwe inkomende poort toe voor de ontvanger.

Ooh ja, ik ga er vanuit dat het een Windows Mobile- device is, aangezien je dat niet vermeldt in je vraag ;).
Eventueel nog in te stellen dmv pocket bluetooth tools...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Mailrequest

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2007 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Excuses mijn vorige reply had betrekking op de ipaq 3950 en ik zag dat sommige mensen hier reeds tomtom 6 draaiende op hadden. Hoop dat deze mensen een reactie achterlaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin?81
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 23:56

Martin?81

Honda CBR600RR 2004

Fire69 schreef op zondag 11 maart 2007 @ 21:19:
[...]

Heb je in de TT-setup 'Andere Bluetooth ontvanger' gekozen? Dan zou het automatisch moeten gaan.
Heb alles even opnieuw gedaan, nu gaat het wel automatisch. TNX. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flipmo2K schreef op zondag 11 maart 2007 @ 15:36:
Een vraagje: ik wil een Bluetooth carkit aanschaffen voor mijn Nokia N73. Ik wil deze dan aansluiten op de radio zodat deze gemute wordt indien er iemand belt. Nu zou ik graag willen weten of TomTom ook gebruik kan maken van deze functie, zodat bij elke aanwijzing de radio gemute wordt.

Kan dit bij alle carkits, alleen bepaalde modellen of helemaal niet?
Bij mijn CK-7W onderbreekt TT de radio bij een aanwijzing i.s.m een N73.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Malsain
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-02-2023
Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2007 @ 14:18:
Excuses mijn vorige reply had betrekking op de ipaq 3950 en ik zag dat sommige mensen hier reeds tomtom 6 draaiende op hadden. Hoop dat deze mensen een reactie achterlaten
Hoe je TomTom Navigator moet installeren staat gewoon in het boekje wat bij de DVD of SD-kaart in de de doos zit. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie kan mij helpen?
Ik heb checkpoint geinstalleerd, maar hij doet het niet, geeft telkens aan dat hij de kaart niet kan vinden die tomtom6 gebruikt? kan volgens mij zo ook geen instellingen veranderen. wie weet hoe ik dit kan "matchen"???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdkoning
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-11-2023
Dit jaar wil ik met de auto (en ferry) op vakantie naar de Faroer Eilanden. Mijn tt6 (pda) - benelux + hoofdwegen West Europa dekt de faroer echter niet.
Weet iemand of er een kaart is (voor tt6 pda of tt5 smartphone) die de faroer eilanden dekt? Zoeken op internet leverde niet zoveel op behalve iemand die klaagde dat de Faroer niet gecovered waren door de West Europa map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Dat lijkt me gewoon een kwestie van op de site van tomtom kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdkoning
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-11-2023
MikeyMan schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 11:17:
Dat lijkt me gewoon een kwestie van op de site van tomtom kijken...
Zo eenvoudig is dat volgens mij niet. Ik heb al lopen zoeken daar, de Faroer horen staatsrechtelijk gezien bij Denemarken, maar daarmee is niet gezegd dat die ook opgenomen is in de kaarten die Denemarken coveren. Net zo min als je Curaçao bij de benelux map krijg, hoewel het bij NL hoort. Met het verschil dat de Faroer wel relatief dichtbij Denemarken liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ik zie dat het plaatje van de aparte kaarten niet werkt...

Daar kon je vaak op zien of er extra's buiten de landsgrenzen opstaan...

Canarische eilanden krijgt overigens een aparte vermelding... Faroer zie ik niet specifiek staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik probeer tom tom erop te zetten op mijn 1 gb scandisk geheugen.
Zodra ik bestanden naar het kaartje wil kopieren in de telefoon, dan zegt hij: u kunt hier geen item toevoegen. kies een andere locatie.....??!!
wat doe ik fout? heb wel de laatste firmwire en een lege 1 gb kaartje en tom tom 6 navigator..........

yoeri

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Malsain
Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 20:14:
ik probeer tom tom erop te zetten op mijn 1 gb scandisk geheugen.
Zodra ik bestanden naar het kaartje wil kopieren in de telefoon, dan zegt hij: u kunt hier geen item toevoegen. kies een andere locatie.....??!!
wat doe ik fout? heb wel de laatste firmwire en een lege 1 gb kaartje en tom tom 6 navigator..........

yoeri
Heb je geprobeerd het kaartje in een aparte kaartlezer te doen dan de files er op te zetten of te moven? Misschien een domme vraag maar let ook op of het kaartje niet gelocked is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Ben wat handigs tegen gekomen:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/5ac4da260fd706c4553278e7693ca76d/thumb.png

Hij staat inmiddels in de TS. :)

[ Voor 8% gewijzigd door DaannO op 14-03-2007 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ah, ik moet dus al op zoek naar tomtom6.5 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zijn applicaties voor de TomTom Go, One en Rider, niet voor Navigator. Je kan lang zoeken naar 6.5 voor Navigator...

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2007 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
En er zijn al nieuwere mappen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Het is idd nog niet helemaal compleet, maar wel handig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ fire69: bedoel je 660.1256 of heb je het over echt nieuwe nummers? En zo ja welke??
Ik dacht dat de 660.1219 voor tomtom 6 het meest actueel was. Ik ben benieuwd. Ik hou erg van actueeeeel :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Ik bedoel idd de 1256.
Weet niet of je het echt actuelere kan noemen, maar iig is de lijst niet compleet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-08 01:28

Ray

Fire69 schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 12:33:
Ik bedoel idd de 1256.
Weet niet of je het echt actuelere kan noemen, maar iig is de lijst niet compleet :P
1219 = teleatlas
1256 = navteq

in dit topic kan je de verschillen vinden :) heb ze zelf gewoon allebei op de sd staan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital8
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-06 11:35
Is er toevallig al een manier bekend om TomTom6 op een PDA met WM2003 (dus niet WM2003SE) in landscape te kunnen draaien.

Ik heb hier namelijk een oplosing voor gevonden, dus als iemand er in geintereseerd is en als het niet al bekend is dan post ik het zo wel ff...

Eerst ff de kleine naar bed brengen... :O

[ Voor 7% gewijzigd door digital8 op 16-03-2007 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
StuiTeR schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 16:21:
[...]

1219 = teleatlas
1256 = navteq

in dit topic kan je de verschillen vinden :) heb ze zelf gewoon allebei op de sd staan :P
Dat wist ik wel hoor. Ik was één van de posters ivm die verschillen. ;)
Ik bedoelde met nieuwer gewoon het versienummer.
digital8 schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 19:38:
Is er toevallig al een manier bekend om TomTom6 op een PDA met WM2003 (dus niet WM2003SE) in landscape te kunnen draaien.

Ik heb hier namelijk een oplosing voor gevonden, dus als iemand er in geintereseerd is en als het niet al bekend is dan post ik het zo wel ff...

Eerst ff de kleine naar bed brengen... :O
Had je het ook gewoon direct kunnen posten natuurlijk :P

[ Voor 40% gewijzigd door Fire69 op 16-03-2007 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital8
Fire69 schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 19:50:
[...]

Had je het ook gewoon direct kunnen posten natuurlijk :P
Ja goed, ik had zoiets van als het al algemeen bekend is dan hoef ik het niet nogmaals hier te posten, maar ik heb net even de search gebruikt en er geen oplossing voor kunnen vinden dus ik zal die van mij dan maar posten.

Het is wel een flink verhaal dus 't kan ff duuren.... :P

\brb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital8
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
...TomTom Navigator 6 in Landscape Mode op een WM2003 Device...
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Om TomTom Navigator 6 in Landscape mode te kunnen gebruiken is een extra programma nodig wat het scherm voor je draait, dit omdat TT6 90 graden draaien simpelweg niet meer ondersteund, 180 graden daarintegen wordt nog wel gewoon ondersteund dit zal wel voor in bv. Engeland zijn ofzo.

Eerst zien dan geloven, da's geen probleem...
/me heeft even een filmpje van het geheel in actie op Google Video geplaatst.

Wat je nodig hebt zijn.;
Een WM2003 device
TomTom Navigator 6
Nyditot Virtual Display 5.2

Optioneel is.;
MortScript 4.0
TomTom Menu Designer 1.11 Béta

Over het installeren van TT6 zal ik hier niets posten dat weten jullie allemaal wel, dus gelijk door naar Nyditot Virtual Display.

Download en instaleer (op je PDA niet op je MemoryStick) Nyditot Virtual Display, de link staat hierboven vermeld, nadat je dit via je PC geinstaleerd hebt en op je PDA geactiveert hebt kun je het opstarten op je PDA, dit is dus ook gelijk het enigste probleem hier, Nyditot is namelijk niet gratis maar kost iets van 19 Dollar ofzo dus hoe je Nyditot registreert moet je zelf maar even uitzoeken.

Ga nu naar <START> <PROGRAMS> <VIRTUAL DISPLAY> en start <VD MENU>

Als je nu op <ORIENTATION> clickt en dan op <LANDSCAPE> zal je zien dat je PDA nu het scherm omdraait naar de Landscape modus.
Het kan zijn dat je PDA een soft reset nodig heeft om Nyditot te activeren

In principe kan je nu TT6 al opstarten en zal TT6 al in Landscape modus werken.
Maar we zitten er natuurlijk niet op te wachten om iedere keer Nyditot op te moeten starten voor en na ieder TT6 gebruik.

Zet je display weer even terug in de Portrait modus, het volgende wat we gaan doen is de Nyditot settings aanpassen zodat Nyditot niet meer actief in beeld staat (gele cirkeltje), vindt ik persoonlijk nogal irritant namelijk.
Doe dit door <VD MENU> op te starten en op <SETTINGS> te clicken, click dan op het tabblad <OPTIONS> (onderste rij met tabbladen) en zet het vinkje <SHOW TODAY TOOLBAR ICON> aan, dit zodat je Nyditot makkelijk kunt benaderen mocht er iets fout gaan.
Ga hierna terug naar het tabblad <CONFIGURATION> en selecteer nu bij <CURRENT CONFIGURATION> <LANDSCAPE RIGHT-HANDED> je kunt deze configuratie nu aanpassen zoals je zelf handig vindt (bovenste rij met tabbladen), ik zal hier iig even neerzetten hoe ik hem ingesteld heb.

Tabblad <PROPERTIES> geen aanpassingen
Tabblad <POINTER> geen aanpassingen
Tabblad <EXTERNAL DISPLAY> geen aanpassingen
Tabblad <EXTERNAL PROPERTIES> geen aanpassingen
Tabblad <MISCELLANEOUS> aangevinkt zijn <KEEP SETTINGS AFTER RESET> en <SWAP WIDTH AND HEIGHT ON ROTATE>
Tabblad <MISCELLANEOUS> uitgevinkt zijn <SHOW ONSCREEN CONTROL> en <USE ARROW KEYS FOR PANNING>

Druk hierna op het diskette symbooltje en save je nieuwe profiel weg.
Als je nu op <OK> drukt, rechts boven in beeld dan zal Nyditot jou profiel starten en draait het scherm in Landscape modus met de door jou gemaakt aanpassingen.

Nu de settings van Nyditot goed staan gaan we over naar MortScript.

Download en instaleer (op je PDA niet op je MemoryStick) MortScript, de link staat hierboven vermeld.

Nadat MortScript geinstaleerd is moet je even op je PDA naar <\PROGRAM FILES\MORTSCRIPT> gaan en de file <MORTSCRIPT> starten, hierdoor wordt de extentie <.MSCR> aan het programma MortScript gekoppeld.

Ga nu naar de directory <\TOMTOM> en maak een nieuwe directory aan genaamd <SDKREGISTRY>.
Nu moeten we op de PC even een <.TXT> filetje aan maken en daarin het volgende plaatsen.; (let op de hoofdletters, spaties enz.)

code:
1
2
3
4
5
SetVolume 250
RunWait "\Windows\NVDPrevious.exe"
RunWait "\Program Files\Navigator\TomTom Navigator.exe"
RunWait "\Windows\NVDPrevious.exe"
SetVolume 150

Wat er nu effectief door dat scriptje gebeurt is.;
1 - Het geluid van WM2003 op maximaal zetten.
2 - De vorrige configuratie van Nyditot starten.
3 - TomTom Navigator 6 starten.
4 - De vorrige configuratie van Nyditot starten.
5 - Het geluid van WM2003 op 1/3 van het maximum zetten.

Punt 4 en 5 worden pas uitgevoerd wanneer TT6 wordt afgesloten.

De reden dat ik de file <NVDPrevious.exe> start om het scherm om te draaien is omdat Nyditot niet verder meer ontwikkeld is dan v5.2 en de command line opties er nog niet in zitten, die zouden in de volgende release komen, maar helaas is die nooit uitgebracht.
<NVDPrevious.exe> doet precies wat het zegt het roept je vorrige configuratie aan wat dat ook geweest is, om dit goed te laten werken moet je dus even je PDA naar jou gesavede Landscape configuratie en weer terug naar Portrait gezet hebben, doe je dit niet dan zal het scripte niet goed werken.

Nu zal je alleen nog even een link naar dat script ergens neer moeten zetten waar je er makkelijk bij kunt, ik gebruik zelf SPB Pocket Plus op m'n PDA en kan dus dat scriptje daar aan toevoegen waardoor het op m'n Today Screen komt te staan onder m'n TT6 snelkoppeling.

De TT6 snelkoppeling op je Today Screen is niet aangepast dus wanneer je die opstart zal TT6 niet in Landscape mode gaan, hiervoor zul je dat script dus moeten starten.

Ik gebruik hiernaast ook nog TomTom Menu Designer 1.11 Béta om mijn TT6 menu's aan te passen vandaar dat ik dat script ook in die <SDKREGISTRY> directory gezet heb.

Twee dingen om even in je achterhoofd te houden zijn,
- wanneer je je PDA een soft reset geeft Nyditot uitgeschakeld wordt en je dus even een keer met de hand van Portrait naar Landscape en weer terug naar Portrait moet gaan.
- als je het vinkje <USE ARROW KEYS FOR PANNING> aan hebt staan je je hardware pijltoetsen niet meer binnen TT6 kan gebruiken, maw. uitzetten dat vinkje.
.
.
.
Ik hoop dat het allemaal een beetje duidelijk is, zoniet dan hoor ik het wel.
.
gr.
digital8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Dat is zeker iets voor de TS. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 20:53:

kan echt niemand mij helpen? niemand bekent met dit probleem? hij blijft gewoon aangeven dat hij niet de kaart kan vinden die tomtom gebruikt. heb alles opnieuw geinstalleerd, juist geconfronteerd maar niets wil baten. wie o wie heeft de oplossing??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Warez request :(

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2007 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenzie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-08 02:14

Koenzie

Never leave, just go

Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2007 @ 14:07:
[...]

warez request verwijderd
Heb het geprobeerd met installatieprogramma van tt5 maar deze werkt niet.

Bedankt
Er vanuitgaande dat dit geen warez request is maar een uitleg verzoek....

Je moet eerst je PNA unlocken naar windows CE (is overal te vinden op het web)
En daarna kun je gewoon TT6 installeren.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2007 16:41 ]

Life is like a box of chocolates you never know what ya gonna get

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biker-mouse
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-06 00:51
Bij het updaten van mijn tomtom6 op PDA vindt hij een update naar 6.01 build 7720, hiervoor moet ik hem aansluiten en gebruik maken van tomtom HOME.

Alleen tomtom HOME geeft aan dat er geen updates zijn...

Hoe kan ik hem nu toch updaten??

MacBook Pro - Iphone 6 - Ipad Air - BMW E90 325i - Honda CBR 600 RR - Synology DS415+ - Apple TV2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koenzie schreef op maandag 19 maart 2007 @ 16:00:
[...]

Er vanuitgaande dat dit geen warez request is maar een uitleg verzoek....

Je moet eerst je PNA unlocken naar windows CE (is overal te vinden op het web)
En daarna kun je gewoon TT6 installeren.
Sorry, maar ik ben niet zo goed thuis met dit soort spullen kun je me wat duidelijker uitleggen.
en TT6 kan ik dus gewoon op de pna 150 zetten als medion van pna 150 af is??

bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Vragen naar illegale praktijken is not_done hier! :(

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2007 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 10:11
Is het mogelijk in TT6 dat je wordt gewaarschuwd wanneer je een flitspaal naderd?
Ik heb de flitspalen er in op het beeld, maar geen stem-waarschuwing optie tegengekomen :(

--edit, al gelukt

[ Voor 5% gewijzigd door FSXnoob op 20-03-2007 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn S100 vervangen door een S200 en gelijk geupgrade naar WM6 van Smart1 en TomTom 6 erop gezet. Een dag later komt Qtek zelf met een nieuwe NL Rom en die heb ik nu geinstalleerd.
Wederom TomTom 6 erop en alles ging ok, er werd alleen niet gevraagd om te activeren zoals bij de eerste keer.
Via helpdesk mijn nieuwe app code gelinkt aan mijn account, dus alles moet goed gaan.
Alleen, iedere keer als ik mijn S200 soft-reset start TT automatisch op. Weet iemand waarom dit gebeurt en vooral hoe ik het uit kan zetten?
In het S200 topic weet tot nu toe nog niemand een oplossing dus probeer ik het hier ook maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Dat komt doordat hij na een reboot (of bij het insteken van je SD-kaartje) de folder 2577 controleert op een autorun, en indien aanwezig, opstart.

[ Voor 0% gewijzigd door Fire69 op 23-03-2007 09:37 . Reden: Typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fire69, dank voor je snelle reactie.

er staan 4 files in die map : autorun.exe, autorun.exe-run (?), ttn.cab en ttn2003.cab. wat kan ik hiervan weggooien zonder mijn installatie te verklooien?

edit:

alles weggooien leidt tot errors bij opstarten en TT vindt mijn adapt gps niet meer.
moest het opnieuw installeren en nu doet ie het weer, maar zit nog steeds met het probleem.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2007 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij verlossen?

heb heel jullie forum gelezen. Ik beschik over een HP iPAQ rx3715 (windows mobile 2003 SE)(knap ding trouwens).

Nu is mijn vraag of deze compatibel is met tomtom navigator 6. Heb hier een lijst gevonden opt forum dat hij volgens pdashop.nl compatibel is maar als je op de site zelf gaat kijken van pdashop.nl en tomtom staat hij niet in de lijst met compatibele toestellen.

Heeft iemand hier al ervaring mee of weet zeker dat hij compatibel is.

groetjes en alvast bedankt
zwijntje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 14:06:
fire69, dank voor je snelle reactie.

er staan 4 files in die map : autorun.exe, autorun.exe-run (?), ttn.cab en ttn2003.cab. wat kan ik hiervan weggooien zonder mijn installatie te verklooien?

edit:

alles weggooien leidt tot errors bij opstarten en TT vindt mijn adapt gps niet meer.
moest het opnieuw installeren en nu doet ie het weer, maar zit nog steeds met het probleem.
Hernoem de autorun.exe naar iets anders (autorunbak.exe of zo), maak een autorun.txt aan en hernoem deze naar autorun.exe, dat zou je probleem moeten oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 10:11
Ahhhh tomtom6 op me N73 is overleden ofzo !?

Eerst werkte het goed, maar vandaag niet aan de praat te krijgen, als TT6 start, maakt die ff verbinging met sateliet, allemaal goed tot zover, begin ik met auto te rijden BOEM valt die uit :S

Dus ik alles opnieuw geinstalleerd, werkt die nu helemaal niet, als ik TT6 wil starten blijft die bij het Logo vast, je ziet die wereldbol draaien en that‘s it.... zomaar, spontaan ineens begeeft die het, iemand die hier wat van weet.. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-11-2024
is het ook mogelijk om mappen te maken met tomtom ?

zodat je niet hoeft te switch van map als je een ander land in rijd ?

met bepaalde navigatie systemen kan dat namelijk, weet niet met tomtom ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Denthis schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 13:24:

Helaas, dat kan dus niet. En ze zijn ook nog niet in staat om automatisch bv van de kaart van de Benelux naar die van Duitsland over te schakelen. Als je dus in Heerlen of Aken woont heb je gewoon pech. De supermarkt 3 km verderop staat niet op je kaartje. Of je moet wisselen. Of wekelijk heel Europa installeren. Handig, dan kan je ook naar de supermarkt in Portugal. Navigon had de mogelijkheid om een stuk naar keuze uit de kaart te knippen. En heeft ook een soort 'overlap' bij de kaart van de Benelux met Duitsland en Frankrijk

Het nadeel van Heel Europa is dat het dus vreselijk traag wordt. Als ze dat nu eindelijk eens zouden oplossen

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-11-2024
ok dankje wel
dan weet ik dat ook weer

lifetech navigatie kon het ook stukke mappe knippe en zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Ortep schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 13:38:
De supermarkt 3 km verderop staat niet op je kaartje. Of je moet wisselen. Of wekelijk heel Europa installeren.
Nouja wekelijks.. Ik neem aan dat je na 1 of 2 keer wel de weg weet naar die supermarkt 3 km verderop. :P

Ontopic: Nadeel van Europa is ook dat die map ook erg veel ruimte inneemt. Niet zo handig als je een SD kaartje van maar 1 of 2 GB hebt.

[ Voor 17% gewijzigd door Hyp Hyper op 24-03-2007 15:55 ]

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Hyp Hyper schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 15:54:
[...]
Nouja wekelijks.. Ik neem aan dat je na 1 of 2 keer wel de weg weet naar die supermarkt 3 km verderop. :P
Grijns...ik bedoelde weRkelijk.

Het is meer dat als je bij de grens woont er geen routes zijn naar een paar km verderop. Of wat je met regelmaat ziet dat bv een route door Duitsland korter is dan door Nederland dat TomTom hem niet zal geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worldwide
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

[edit]

[ Voor 97% gewijzigd door Worldwide op 25-03-2007 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-07 14:57
europa map op een Nokia N73 draait heel soepel hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heej,

ik had een vraagje..
tomtom heeft de optie "navigeer naar" en dan subkeuze "lengtegraad breedtegraad" in te voeren, nou is het probleem dat deze optie bij mij niet wordt enabled... zijn hier voorwaarden aan verbonden ofzow ? (je moet al een route hebben... of etc)
de vraag die daar aan hangt, iemand enig idee welke type lengte-breedte graad je in dient te voeren ? afaik zijn er namelijk 5 verschillende :)

hoor het graag,
TF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Malsain
Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2007 @ 11:29:
heej,

ik had een vraagje..
tomtom heeft de optie "navigeer naar" en dan subkeuze "lengtegraad breedtegraad" in te voeren, nou is het probleem dat deze optie bij mij niet wordt enabled... zijn hier voorwaarden aan verbonden ofzow ? (je moet al een route hebben... of etc)
de vraag die daar aan hangt, iemand enig idee welke type lengte-breedte graad je in dient te voeren ? afaik zijn er namelijk 5 verschillende :)

hoor het graag,
TF
Deze optie kan ik gewoon invullen en er zijn denk ik geen voorwaarden aan verboden. Zelfs als je geen GPS-signaal hebt kun je het invullen.

Coördinaten kun je op verschillende manieren vinden, bijvoorbeeld een atlas en waarschijnlijk ook wel met Google Maps.

[ Voor 8% gewijzigd door Dr. Malsain op 26-03-2007 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pamamo
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 22:00
Ik heb vandaag TomTom6 geinstalleerd op mijn N73, met kaarten erbij ed. Hij zegt dat alles goed is geinstalleerd maar als ik hem dan wil opstarten komt hij niet verder dan het startscherm. Ik heb de Search al gebruikt, evenals Google.
Zijn er misschien meer mensen met dit probleem, of mensen die weten wat ik fout heb gedaan?
Alvast bedankt :)

Edit:Al opgelost, verkeerde versie. Nieuwste werkt perfect.

[ Voor 11% gewijzigd door Pamamo op 26-03-2007 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denthis schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 13:24:

Ehm, met PLUS mappen hoef je niet meer van kaart te wisselen hoor. Of je plempt de hele west-europa map op een 1gig kaartje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2007 @ 19:49:
Ehm, met PLUS mappen hoef je niet meer van kaart te wisselen hoor. Of je plempt de hele west-europa map op een 1gig kaartje.
Probeer jij dan maar eens met een Benelux Plus of een Duitsland Plus kaart van Heerlen naar aken te rijden op straat nivo. Dat gaat je niet lukken

En heel europa maakt de zaak vreselijk traag...ik wil niets weten van Sicilie of Portugal als ik van Zwolle naar Hamburg wil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
En waarom moet je op straatnivo de ganse tijd? Ik veronderstel dat je van bij jou thuis wel de weg naar de dichtstbijzijnde grote weg weet te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Ortep schreef op maandag 26 maart 2007 @ 20:53:
En heel europa maakt de zaak vreselijk traag...ik wil niets weten van Sicilie of Portugal als ik van Zwolle naar Hamburg wil.
Ik vind de traagheid wel meevallen. Alleen met het selecteren van de bestemming krijg je veel meer plaatsnamen voor je kiezen tov alleen de Benelux map, maar tijdens het rijden kan ik geen verschil merken, of ik nou de West-Europa kaart kies of de Benelux map. Ik draai TT 6 op een MDA Compact III met een OMAP 200 Mhz cpu, een langzame cpu dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornson
  • Laatst online: 14-09 07:42
Hallo,

Ik zag net een leuke GPS ontvanger-aanbieding:

http://www.navishop.nl/product_info.php/products_id/32?utm_source=vergelijk&utm_medium=cpc

Het gaat hier om de Globalsat BT308
Mijn vraag was of iemand hier ervaring mee had of misschien kan zeggen of het een goede keus is in combi met de N73 en TomTom 6

(oja, een collega van mij heeft de orginele Nokia ontvanger, is ie daar mee te vergelijken?
denk het haast niet voor die prijs???)

Alvast Bedankt

[ Voor 13% gewijzigd door Bjornson op 28-03-2007 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falconz
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-09 06:17
Bjornson schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 20:51:
Hallo,

Ik zag net een leuke GPS ontvanger-aanbieding:

http://www.navishop.nl/product_info.php/products_id/32?utm_source=vergelijk&utm_medium=cpc

Het gaat hier om de Globalsat BT308
Mijn vraag was of iemand hier ervaring mee had of misschien kan zeggen of het een goede keus is in combi met de N73 en TomTom 6

(oja, een collega van mij heeft de orginele Nokia ontvanger, is ie daar mee te vergelijken?
denk het haast niet voor die prijs???)

Alvast Bedankt
Ik zou d'r 15 eu (69,50-54,50) extra tegenaan gooien en voor 'n sirf 3 ontvanger kiezen. Heb deze zelf ook: http://www.nav4all.nl/site2/www.nav4all.nl/dut/shop.php. Is incluis autolader, maar m'n gsm heeft tevens mini-usb aansluiting dus met die 220v lader kan ik de gps ook laden. Top apparaatje, snelle levering ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornson
  • Laatst online: 14-09 07:42
falconz schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 21:28:
[...]

Ik zou d'r 15 eu (69,50-54,50) extra tegenaan gooien en voor 'n sirf 3 ontvanger kiezen. Heb deze zelf ook: http://www.nav4all.nl/site2/www.nav4all.nl/dut/shop.php. Is incluis autolader, maar m'n gsm heeft tevens mini-usb aansluiting dus met die 220v lader kan ik de gps ook laden. Top apparaatje, snelle levering ook!
Wat is het voordeel van sirf 3 dan? Dat mini USB geld niet voor mij dus dat voordeel valt voor mij af..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Bjornson schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 21:58:
[...]

Wat is het voordeel van sirf 3 dan? Dat mini USB geld niet voor mij dus dat voordeel valt voor mij af..
Snellere fix en betere ontvangst...
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.