Staat het geluid wel aan. Dat is een probleem dat ik heb. TT6.03 zet standaard geluid uit.
*empty*
*empty*
Nee nee , ik kan in het menu ook geen stem selecteren .............MR_VIPER schreef op zondag 04 maart 2007 @ 18:02:
Staat het geluid wel aan. Dat is een probleem dat ik heb. TT6.03 zet standaard geluid uit.
Bedankt voor de info. Het werkt, zowel met SDKRegistry als met SdkRegistry.Fire69 schreef op zondag 04 maart 2007 @ 09:31:
Je mag de SdkRegistry-folder idd niet op je sd-kaart zetten maar in \TomTom op je device zelf.
Ik weet niet wat er gebeurt is maar op mijn externe harde schijf is geen data.chk file meer te vinden.........Vreemde zaak !Fire69 schreef op zondag 04 maart 2007 @ 20:08:
Alleen .vif-files gaat niet werken. Je hebt per stem een dataxx.chk en een dataxx.vif nodig...
Deze moet je zetten op je sd-kaart onder de folder \voices of op je pda zelf in de installatie-folder van TT onder \voices.
Je kan ook alle collected.ini-files onder deze locaties verwijderen, zodat TT opnieuw zoekt naar nieuwe stemmen op die plaatsen.
Ja, die zijn er. Ze staan allemaal op de Tom Tom site en daar zal je Canada ook vinden.Zerveza schreef op maandag 05 maart 2007 @ 10:01:
zijn er ook TT kaarten voor de USA?
TOP, komend jaar naar Zuid Westen USA op vakantie, TT North Amerika scheelt me weer paar 100 euro aan naviagatie in Huurauto!! Zeker de moeite waard lijkt me zo.DaannO schreef op maandag 05 maart 2007 @ 10:10:
[...]
Ja, die zijn er. Ze staan allemaal op de Tom Tom site en daar zal je Canada ook vinden.
`Verwijderd schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 18:51:
Ik ben op zoek naar een manier om het menu aan te passen zodat ik in 2 stappen het programma af kan sluiten in plaats van 4 keer op het scherm tikken.
In vroegere versie's van TomTom was dit mogelijk. Weet iemand de oplossing?
Favorieten: Samsung S24 Apps: Backup Restore - Fietsen: Kalkhoff 3B excite, VM S3 fw 1.9.3
Verwijderd
Dat Zapit lijkt me erg handig, maar ik kan alleen maar oude links vinden naar Zapit die niet meer werken. Weet je waar ik Zapit nog kan vinden?eisbaer schreef op maandag 05 maart 2007 @ 15:51:
[...]
`
TTn sluit ik af met één hardwareknop. Onder die knop zit het proggie zapit. Die stopt het programma wat op dat moment aktief is (blijft ook niet op de achtergrond draaien).
Hier, http://forum.xda-develope...hread.php?t=260668&page=4, en dan het onderste berichtje.jurk738 schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 12:20:
Weet je waar ik Zapit nog kan vinden?
Verwijderd
Verwijderd
Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein
Verwijderd
Verwijderd
Gewoon de kaart Western_Europe erop zettenVerwijderd schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 19:00:
misschien rare vraag maar als ik van nederland naar italië moet, moet ik dan steeds van kaart wisselen en daardoor alleen buiten italie de major roads, of kan ik alles netjes laten overlopen??
wie kan mij helpen?
Verwijderd
Verwijderd
bedankt voor je hulpBigfoot schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 09:29:
[...]
Gewoon de kaart Western_Europe erop zetten
Bedankt (maar ZapIt doet helaas niks op mijn MIO P350 met WM2005).grun93 schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 13:26:
[...]
Hier, http://forum.xda-develope...hread.php?t=260668&page=4, en dan het onderste berichtje.
Verwijder de GPS receiver eens uit je BT "geheugen" en start dan TomTom op zonder de device gepaired te hebben. Dan zal TT vragen om te pairen en dan dus dat doen. Niet al voor TT start pairenVerwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 09:57:
Ik zit met een probleempje. ik heb een TomTom Bluetooth GPS ontvanger maar TomTom 6.02 krijgt het niet voor elkaar om een verbinding te maken.
Ik kan onder WM5 het apparaat netjes pairen, maar TomTom begint met de melding "Geen GPS-apparaat!" en na het instellen van de ontvanger in TomTom geeft TomTom aan dat het verbinding probeert te maken maar meer ook niet.
Onder TomTom 5.21 was het geen enkel probleem. Ik ga als niets anders helpt maar eens een hard reset doen en alles opnieuw installeren, maar misschien zie ik gewoon wat over het hoofd
[ Voor 30% gewijzigd door Sabelhout op 09-03-2007 13:11 ]
.....
Zerveza schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 12:37:
ik heb een TT BT dongel, kan ik deze over de hele wereld gebruiken? of kan hij dezelfde satalieten gebruiken?
(waarschijnlijk een hele domme vraag, maar zou het erg naar vinden als ik in USA aan kom en niet kan navieren zoals ik graag gewild had.)
Verwijderd
iemand al enig idee?? kom er niet uit. Hij doet gewoon niets. Iemand nog tips of een link naar een handleiding? of moet ik POI via een andere aanbieder installeren, zo ja waar??Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 20:53:
ik heb een vraag over checkpoint 6.0 voor TomTom navigator 6.
Heb checkpoint geinstalleerd en poi in de daarvoor bestemde map gezet (my document/poi list...)
als ik wil synchroniseren geeft hij aan -> checkpoint is niet in staat te bepalen welke kaart tomtom navigator momenteel gebruikt. start tomtom navigator eerst voordat u opnieuw probeert te synchroniseren <- maaaaaaar tomtom staat wel degelijk aan. wie weet raad ?????
De GPS recevier werkt wel, maar vergeet niet om een VS kaart te kopen (via HOME, zie sig)Zerveza schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 12:37:
ik heb een TT BT dongel, kan ik deze over de hele wereld gebruiken? of kan hij dezelfde satalieten gebruiken?
(waarschijnlijk een hele domme vraag, maar zou het erg naar vinden als ik in USA aan kom en niet kan navieren zoals ik graag gewild had.)
Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein
Verwijderd
bij mij is het com6, maar het kan wel 10 minuten duren voordat hij verbinding maakt met je mda (voor de eerste keer) je gps ontvanger even buiten leggen en 10 minuutjes afwachten. En even kijken of je mda verbinding met andere apparaten toestaat, zoniet dan even aanzetten.Kippenijzer schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 13:46:
Weet iemand zo hoe ik kan actherhalen op welke poort mijn bluetooth Navigon GPS herkent wordt? Mijn tomtom zegt bij alle mogelijkheden stug 'geen GPS apparaat'
Verwijderd
Waarom "natuurlijk", en wat heeft TT met de flight mode te maken? Zelf heb ik de flight mode juist altijd aan staan als ik TT gebruik.MikeyMan schreef op zondag 11 maart 2007 @ 17:24:
Tomtom blijft ineens zeuren dat ik de flight mode uit moet zetten, terwijl dat natuurlijk allang is gebeurd...
Heb je in de TT-setup 'Andere Bluetooth ontvanger' gekozen? Dan zou het automatisch moeten gaan.martinweb.nl schreef op zondag 11 maart 2007 @ 18:36:
Ik heb een Holux GPS met Tomtom. Werkt erg goed en snel, echter met ik altijd handmatig de verbinding maken met de GPS door in de Bluetooth manager SPP Slave te connecten.
Kan dit niet automatisch?
Omdat ik zelf wel weet wanneer m'n flight mode aan staat...grun93 schreef op zondag 11 maart 2007 @ 19:33:
[...]
Waarom "natuurlijk", en wat heeft TT met de flight mode te maken? Zelf heb ik de flight mode juist altijd aan staan als ik TT gebruik.
Dat hangt van je phone af. Bij de mijne zit de gps ontvanger ingebouwd, en ik gebruik dus geen bluetooth.MikeyMan schreef op maandag 12 maart 2007 @ 10:28:
Met flight mode aan kan tomtom niet werken, want dan staat bluetooth uit...
Heb je je GPS ontvanger wel een COM- poort toegewezen? In het Bluetooth- menu kun je onder het tabblad 'COM-poorten' zien aan welke inkomende poort de GPS- ontvanger hangt. Als hij daar niet staat, voeg dan zelf een nieuwe inkomende poort toe voor de ontvanger.Kippenijzer schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 13:46:
Weet iemand zo hoe ik kan actherhalen op welke poort mijn bluetooth Navigon GPS herkent wordt? Mijn tomtom zegt bij alle mogelijkheden stug 'geen GPS apparaat'
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Eventueel nog in te stellen dmv pocket bluetooth tools...Jaap-Jan schreef op maandag 12 maart 2007 @ 11:10:
[...]
Heb je je GPS ontvanger wel een COM- poort toegewezen? In het Bluetooth- menu kun je onder het tabblad 'COM-poorten' zien aan welke inkomende poort de GPS- ontvanger hangt. Als hij daar niet staat, voeg dan zelf een nieuwe inkomende poort toe voor de ontvanger.
Ooh ja, ik ga er vanuit dat het een Windows Mobile- device is, aangezien je dat niet vermeldt in je vraag.
Heb alles even opnieuw gedaan, nu gaat het wel automatisch. TNX.Fire69 schreef op zondag 11 maart 2007 @ 21:19:
[...]
Heb je in de TT-setup 'Andere Bluetooth ontvanger' gekozen? Dan zou het automatisch moeten gaan.
Verwijderd
Bij mijn CK-7W onderbreekt TT de radio bij een aanwijzing i.s.m een N73.Flipmo2K schreef op zondag 11 maart 2007 @ 15:36:
Een vraagje: ik wil een Bluetooth carkit aanschaffen voor mijn Nokia N73. Ik wil deze dan aansluiten op de radio zodat deze gemute wordt indien er iemand belt. Nu zou ik graag willen weten of TomTom ook gebruik kan maken van deze functie, zodat bij elke aanwijzing de radio gemute wordt.
Kan dit bij alle carkits, alleen bepaalde modellen of helemaal niet?
Hoe je TomTom Navigator moet installeren staat gewoon in het boekje wat bij de DVD of SD-kaart in de de doos zit.Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2007 @ 14:18:
Excuses mijn vorige reply had betrekking op de ipaq 3950 en ik zag dat sommige mensen hier reeds tomtom 6 draaiende op hadden. Hoop dat deze mensen een reactie achterlaten
Verwijderd
Zo eenvoudig is dat volgens mij niet. Ik heb al lopen zoeken daar, de Faroer horen staatsrechtelijk gezien bij Denemarken, maar daarmee is niet gezegd dat die ook opgenomen is in de kaarten die Denemarken coveren. Net zo min als je Curaçao bij de benelux map krijg, hoewel het bij NL hoort. Met het verschil dat de Faroer wel relatief dichtbij Denemarken liggen.MikeyMan schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 11:17:
Dat lijkt me gewoon een kwestie van op de site van tomtom kijken...
Verwijderd
Heb je geprobeerd het kaartje in een aparte kaartlezer te doen dan de files er op te zetten of te moven? Misschien een domme vraag maar let ook op of het kaartje niet gelocked is.Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 20:14:
ik probeer tom tom erop te zetten op mijn 1 gb scandisk geheugen.
Zodra ik bestanden naar het kaartje wil kopieren in de telefoon, dan zegt hij: u kunt hier geen item toevoegen. kies een andere locatie.....??!!
wat doe ik fout? heb wel de laatste firmwire en een lege 1 gb kaartje en tom tom 6 navigator..........
yoeri
[ Voor 8% gewijzigd door DaannO op 14-03-2007 22:47 ]
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2007 00:08 ]
Verwijderd
@ fire69: bedoel je 660.1256 of heb je het over echt nieuwe nummers? En zo ja welke??
1219 = teleatlasFire69 schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 12:33:
Ik bedoel idd de 1256.
Weet niet of je het echt actuelere kan noemen, maar iig is de lijst niet compleet
[ Voor 7% gewijzigd door digital8 op 16-03-2007 19:39 ]
Dat wist ik wel hoor. Ik was één van de posters ivm die verschillen.StuiTeR schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 16:21:
[...]
1219 = teleatlas
1256 = navteq
in dit topic kan je de verschillen vindenheb ze zelf gewoon allebei op de sd staan
Had je het ook gewoon direct kunnen posten natuurlijkdigital8 schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 19:38:
Is er toevallig al een manier bekend om TomTom6 op een PDA met WM2003 (dus niet WM2003SE) in landscape te kunnen draaien.
Ik heb hier namelijk een oplosing voor gevonden, dus als iemand er in geintereseerd is en als het niet al bekend is dan post ik het zo wel ff...
Eerst ff de kleine naar bed brengen...
[ Voor 40% gewijzigd door Fire69 op 16-03-2007 19:52 ]
Ja goed, ik had zoiets van als het al algemeen bekend is dan hoef ik het niet nogmaals hier te posten, maar ik heb net even de search gebruikt en er geen oplossing voor kunnen vinden dus ik zal die van mij dan maar posten.Fire69 schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 19:50:
[...]
Had je het ook gewoon direct kunnen posten natuurlijk
1
2
3
4
5
| SetVolume 250 RunWait "\Windows\NVDPrevious.exe" RunWait "\Program Files\Navigator\TomTom Navigator.exe" RunWait "\Windows\NVDPrevious.exe" SetVolume 150 |
Verwijderd
kan echt niemand mij helpen? niemand bekent met dit probleem? hij blijft gewoon aangeven dat hij niet de kaart kan vinden die tomtom gebruikt. heb alles opnieuw geinstalleerd, juist geconfronteerd maar niets wil baten. wie o wie heeft de oplossing??Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 20:53:
ik heb een vraag over checkpoint 6.0 voor TomTom navigator 6.
Heb checkpoint geinstalleerd en poi in de daarvoor bestemde map gezet (my document/poi list...)
als ik wil synchroniseren geeft hij aan -> checkpoint is niet in staat te bepalen welke kaart tomtom navigator momenteel gebruikt. start tomtom navigator eerst voordat u opnieuw probeert te synchroniseren <- maaaaaaar tomtom staat wel degelijk aan. wie weet raad ?????
Er vanuitgaande dat dit geen warez request is maar een uitleg verzoek....Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2007 @ 14:07:
[...]
warez request verwijderd
Heb het geprobeerd met installatieprogramma van tt5 maar deze werkt niet.
Bedankt
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2007 16:41 ]
Life is like a box of chocolates you never know what ya gonna get
MacBook Pro - Iphone 6 - Ipad Air - BMW E90 325i - Honda CBR 600 RR - Synology DS415+ - Apple TV2
Verwijderd
Sorry, maar ik ben niet zo goed thuis met dit soort spullen kun je me wat duidelijker uitleggen.Koenzie schreef op maandag 19 maart 2007 @ 16:00:
[...]
Er vanuitgaande dat dit geen warez request is maar een uitleg verzoek....
Je moet eerst je PNA unlocken naar windows CE (is overal te vinden op het web)
En daarna kun je gewoon TT6 installeren.
[ Voor 5% gewijzigd door FSXnoob op 20-03-2007 19:00 ]
Verwijderd
[ Voor 0% gewijzigd door Fire69 op 23-03-2007 09:37 . Reden: Typo's ]
Verwijderd
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2007 16:18 ]
Verwijderd
Hernoem de autorun.exe naar iets anders (autorunbak.exe of zo), maak een autorun.txt aan en hernoem deze naar autorun.exe, dat zou je probleem moeten oplossen.Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 14:06:
fire69, dank voor je snelle reactie.
er staan 4 files in die map : autorun.exe, autorun.exe-run (?), ttn.cab en ttn2003.cab. wat kan ik hiervan weggooien zonder mijn installatie te verklooien?
edit:
alles weggooien leidt tot errors bij opstarten en TT vindt mijn adapt gps niet meer.
moest het opnieuw installeren en nu doet ie het weer, maar zit nog steeds met het probleem.
Helaas, dat kan dus niet. En ze zijn ook nog niet in staat om automatisch bv van de kaart van de Benelux naar die van Duitsland over te schakelen. Als je dus in Heerlen of Aken woont heb je gewoon pech. De supermarkt 3 km verderop staat niet op je kaartje. Of je moet wisselen. Of wekelijk heel Europa installeren. Handig, dan kan je ook naar de supermarkt in Portugal. Navigon had de mogelijkheid om een stuk naar keuze uit de kaart te knippen. En heeft ook een soort 'overlap' bij de kaart van de Benelux met Duitsland en FrankrijkDenthis schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 13:24:
is het ook mogelijk om mappen te maken met tomtom ?
zodat je niet hoeft te switch van map als je een ander land in rijd ?
met bepaalde navigatie systemen kan dat namelijk, weet niet met tomtom ook
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato
Nouja wekelijks.. Ik neem aan dat je na 1 of 2 keer wel de weg weet naar die supermarkt 3 km verderop.Ortep schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 13:38:
De supermarkt 3 km verderop staat niet op je kaartje. Of je moet wisselen. Of wekelijk heel Europa installeren.
[ Voor 17% gewijzigd door Hyp Hyper op 24-03-2007 15:55 ]
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Grijns...ik bedoelde weRkelijk.Hyp Hyper schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 15:54:
[...]
Nouja wekelijks.. Ik neem aan dat je na 1 of 2 keer wel de weg weet naar die supermarkt 3 km verderop.
[ Voor 97% gewijzigd door Worldwide op 25-03-2007 17:04 ]
Verwijderd
Deze optie kan ik gewoon invullen en er zijn denk ik geen voorwaarden aan verboden. Zelfs als je geen GPS-signaal hebt kun je het invullen.Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2007 @ 11:29:
heej,
ik had een vraagje..
tomtom heeft de optie "navigeer naar" en dan subkeuze "lengtegraad breedtegraad" in te voeren, nou is het probleem dat deze optie bij mij niet wordt enabled... zijn hier voorwaarden aan verbonden ofzow ? (je moet al een route hebben... of etc)
de vraag die daar aan hangt, iemand enig idee welke type lengte-breedte graad je in dient te voeren ? afaik zijn er namelijk 5 verschillende
hoor het graag,
TF
[ Voor 8% gewijzigd door Dr. Malsain op 26-03-2007 18:59 ]
[ Voor 11% gewijzigd door Pamamo op 26-03-2007 23:44 ]
Verwijderd
Ehm, met PLUS mappen hoef je niet meer van kaart te wisselen hoor. Of je plempt de hele west-europa map op een 1gig kaartje.Denthis schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 13:24:
is het ook mogelijk om mappen te maken met tomtom ?
zodat je niet hoeft te switch van map als je een ander land in rijd ?
met bepaalde navigatie systemen kan dat namelijk, weet niet met tomtom ook
Probeer jij dan maar eens met een Benelux Plus of een Duitsland Plus kaart van Heerlen naar aken te rijden op straat nivo. Dat gaat je niet lukkenVerwijderd schreef op maandag 26 maart 2007 @ 19:49:
Ehm, met PLUS mappen hoef je niet meer van kaart te wisselen hoor. Of je plempt de hele west-europa map op een 1gig kaartje.
Ik vind de traagheid wel meevallen. Alleen met het selecteren van de bestemming krijg je veel meer plaatsnamen voor je kiezen tov alleen de Benelux map, maar tijdens het rijden kan ik geen verschil merken, of ik nou de West-Europa kaart kies of de Benelux map. Ik draai TT 6 op een MDA Compact III met een OMAP 200 Mhz cpu, een langzame cpu dus.Ortep schreef op maandag 26 maart 2007 @ 20:53:
En heel europa maakt de zaak vreselijk traag...ik wil niets weten van Sicilie of Portugal als ik van Zwolle naar Hamburg wil.
[ Voor 13% gewijzigd door Bjornson op 28-03-2007 20:54 ]
Ik zou d'r 15 eu (69,50-54,50) extra tegenaan gooien en voor 'n sirf 3 ontvanger kiezen. Heb deze zelf ook: http://www.nav4all.nl/site2/www.nav4all.nl/dut/shop.php. Is incluis autolader, maar m'n gsm heeft tevens mini-usb aansluiting dus met die 220v lader kan ik de gps ook laden. Top apparaatje, snelle levering ook!Bjornson schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 20:51:
Hallo,
Ik zag net een leuke GPS ontvanger-aanbieding:
http://www.navishop.nl/product_info.php/products_id/32?utm_source=vergelijk&utm_medium=cpc
Het gaat hier om de Globalsat BT308
Mijn vraag was of iemand hier ervaring mee had of misschien kan zeggen of het een goede keus is in combi met de N73 en TomTom 6
(oja, een collega van mij heeft de orginele Nokia ontvanger, is ie daar mee te vergelijken?
denk het haast niet voor die prijs???)
Alvast Bedankt
Wat is het voordeel van sirf 3 dan? Dat mini USB geld niet voor mij dus dat voordeel valt voor mij af..falconz schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 21:28:
[...]
Ik zou d'r 15 eu (69,50-54,50) extra tegenaan gooien en voor 'n sirf 3 ontvanger kiezen. Heb deze zelf ook: http://www.nav4all.nl/site2/www.nav4all.nl/dut/shop.php. Is incluis autolader, maar m'n gsm heeft tevens mini-usb aansluiting dus met die 220v lader kan ik de gps ook laden. Top apparaatje, snelle levering ook!
Snellere fix en betere ontvangst...Bjornson schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 21:58:
[...]
Wat is het voordeel van sirf 3 dan? Dat mini USB geld niet voor mij dus dat voordeel valt voor mij af..
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq