Acties:
  • 0Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-05 15:58
stefijn schreef op zondag 13 mei 2007 @ 15:08:
Ik heb m naast allerlei andere mods, ga die met OMM allemaal uitschakelen, kijken of alleen met alleen MMM het wel gaat en dan weer één voor één inschakelen.

Mogelijk zijn er andere locaties waar ik niet meer inkan, maar dat die ben ik verder nog niet tegengekomen.
Prcies hetzelfde hier. Het komt volgens mij door een conflict tussen OOO en MMM.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-05 16:56
Ik dacht dat ik de laatste versie had, want ik had m geinstalleerd n.a.v. de post hierboven dat ie tegenwoordig met OOO compatible zou zijn. OOO heb ik in ieder geval niet, en zonder MMM 201 kan ik gewoon de marketplace in. Het is dus geen conflict tussen OOO en MMM (aangezien ik geen OOO heb)

Eens die 3.0 checken, heb je een linkje, ik kan m niet vinden? 201 lijkt de laatste te zijn

Als ik een savegame in de market open gaat het wel, ga ik dan de market uit en weer terug dan crasht ie weer. Heb nu alle mods uitstaan behalve MMM (dus Oblivion versie 1.2 en MMM) maar ik kom de market niet in.

[Voor 31% gewijzigd door Stefke op 13-05-2007 15:33]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Avalaxy
Een paar dagen geleden zei hij dit: anandus in "\[PC/X360/PS3] The Elder Scrolls IV: Obli..."

[Voor 9% gewijzigd door Avalaxy op 13-05-2007 15:37]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Stefke
.

[Voor 97% gewijzigd door Stefke op 13-05-2007 15:45]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Stefke
Daar staat toch "Martigen's Monster Mod 2 is volledig compatible met OOO 1.31/1.32 :D"...o wacht, nu ik snap: die link verwijst naar versie 3, maar ik kon die afgelopen week daar niet downloaden, toen heb ik gezocht naar een andere maar blijkbaar heb ik toen weer 2.01 gedownload of zo.

Nu krijg ik m daar wel, dus die maar eens proberen :)

Acties:
  • 0Henk 'm!
Klopt :P

En nu is versie 3 uit (sinds vannacht).
Hier de volledige download (300Mb)
Hier de upgrade van 2.01 naar 3.0 (139Mb)

Wat dat van die market is weet ik eerlijk gezegd niet, en volgens mij doen zowel OOO als MMM heel weinig met de market. Het zou met de guards te maken kunnen hebben.

Hebben jullie ook de compatibility plugin geïnstalleerd om MMM compatible te maken met OOO?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Stefke
Ik heb geen OOO ;) ik ben m aan t dlen, zal dalijk kijken of ik met alleen MMM 3.0 en verder niks nog steeds niet in Market kom.

[Voor 75% gewijzigd door Stefke op 13-05-2007 15:52]

Acties:
  • 0Henk 'm!
Ah, da's een probleempje tussen MMM 2.x en Oblivion 1.2.
de oplossing is hier te downloaden.
Official Patch 1.2 Compatibility

If you use MMM and the Official 1.2 patch, download the following:

::: MMM 2.01 Official Patch 1.2 compatibility

How to use:
The plugin is an easy to use compatibility plugin -- simply load it last in your load order like any other MMM plugin.

For the 'meshes' directory, extract this to your Data folder.

What it does:
The official 1.2 patch has changed the functions that appear to work on guards. For now, this removes the improved guard levelling and military rank titles from the guards in MMM. The variable size scaling, unique guard items and loot drops, and the torches and lanterns on the MMM guards all work fine. The next release of MMM will restore some of these functions.

The 'meshes' directory includes fixed helms from Lazarus which apparently started causing CTDs with the 1.2 patch.

Do I need it?
Yes, you need need both the compatibility plugin and the updated meshes to prevent CTDs caused by the official 1.2 patch. Note you need to use these regardless of which MMM version you use -- be it MMM vanilla, MMM for Fran, MMM for OOO, or MMM for FranOOOMMM. Basically, you need to install this smile.gif
alstu, blijkbaar goedgegokt met die guards :Y)
versie 3 heeft dit probleempje niet, natuurlijk

[Voor 3% gewijzigd door anandus op 13-05-2007 16:07]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Avalaxy
Waar haal je die 'meshes' waar ze het over hebben? Ik zie alleen die zip met die tempfix.

Acties:
  • 0Henk 'm!
in die zip zit een .esp en een mapje 'meshes' ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 199761

Ik zit een beetje vast geloof ik. De quest van de path of dawn loopt bij mij dood in de universiteit van de Imperial city. Ik heb de 4 boeken van mythic Dawn en ben daarmee naar de universiteit gegaan. Daar zij iemand dat hij ze moest bestuderen en dat ik later terug moest komen. Ik krijg echter geen nieuwe aanwijzingen voor het vervolg. Ik ben daarna maar in de Arena gaan vechten maar naar 3 gevechten te hebben gewonnen kreeg ik te horen dat ik tussen 9 am en 9 pm moest terug komen. Ik heb alleen geen idee hoe dat zit in het spel. Wilde verder nog een opdracht doen waarin ik een verdachte shopkeeper moest volgen. Ik kwam daarbij uit bij een handlanger en nu moet ik in zijn huis kijken als hij weg is maar hij blijft maar binnen. Kortom al mij Quests lijken dood te lopen, wat doe ik verkeerd.

Ik heb ook meerdere keren overnacht, o.a. op de Bloated Float, wat opzich weer een leuk avontuur met zich mee brengt maar de overige quests gaan maar niet door.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Anoniem: 199761 schreef op maandag 14 mei 2007 @ 08:48:
Ik zit een beetje vast geloof ik. De quest van de path of dawn loopt bij mij dood in de universiteit van de Imperial city. Ik heb de 4 boeken van mythic Dawn en ben daarmee naar de universiteit gegaan. Daar zij iemand dat hij ze moest bestuderen en dat ik later terug moest komen. Ik krijg echter geen nieuwe aanwijzingen voor het vervolg.
De aanwijzing voor wat je moet lezen in de boeken is vrij specifiek.. Lees de huidige quest update nog eens goed door.
Ik ben daarna maar in de Arena gaan vechten maar naar 3 gevechten te hebben gewonnen kreeg ik te horen dat ik tussen 9 am en 9 pm moest terug komen. Ik heb alleen geen idee hoe dat zit in het spel.
Als je gaat wachten, of als je naar de kaart gaat zie je in beeld hoe laat het is in het spel. De arena is alleen open tussen 9 uur 's ochtends en 's avonds.
Wilde verder nog een opdracht doen waarin ik een verdachte shopkeeper moest volgen. Ik kwam daarbij uit bij een handlanger en nu moet ik in zijn huis kijken als hij weg is maar hij blijft maar binnen. Kortom al mij Quests lijken dood te lopen, wat doe ik verkeerd.
Als het goed is is hij niet altijd binnen. Heb je al op verschillende momenten van de dag gekeken? 's ochtends, 's middags en 's avonds? Gezien je opmerking hiervoor over de arena denk ik het niet :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Nu online
Tegelijk heb ik ook nog twee vragen..

Ik heb de "Go Fish" quest gedaan, en naderhand de scales teruggestolen omdat ik dacht ze voor alchemy doeleinden te kunnen gebruiken, helaas staan ze nog steeds aangemerkt als quest items. Is er nog een manier om er af te komen? Op zich is er wel een manier, want voor de eerste patch kon je quest items via een quick menu-assign opeten :) Maar ik zou liever iets doen wat veiliger is voor mijn savegames :)

De tweede vraag is of er een vaste plek is waar ik een ring of perfection kan vinden. Ik ben inmiddels level 42, en vind het nu toch wel tijd dat ik mijn spullen eens compleet heb. Mundane Rings heb ik in overvloed, maar de ring of perfection ontbreekt nog..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Stefke
btw...met MMM 3.0 geen probleem meer om in de market te komen.

Enne..ik zou wel eens een paralyze spell willen leren, dat is ook meteen een leuk effect voor je zwaard :) ik meen dat dat ergens mogelijk is, maar ik kan het niet vinden (alhoewel dat de meeste gevechten waarschijnlijk wel weer erg makkelijk maakt...nóg makkelijker)

[Voor 68% gewijzigd door Stefke op 14-05-2007 22:19]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:20
Shit he, ik kut ook meteen veel te veel. Loop ik net buiten na de "intro", helpt zo'n orc me een poppetje verslaan, maar die had een mooie paard staan, dus ik jat die maar. Toen zat er meteen zo'n imperial guard achter me aan dus die moest ik ook maar in elkaar hakken met mijn level1 char. Maar dan wordt je dus ook meteen overal achterna gezet? Beetje onmogelijk wordt het dan. :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:20

Haan

dotnetter

Het is sowieso al een prestatie om als lvl 1 een guard neer te halen :P Maar ik denk dat je beter even kan kijken of je nog een (auto) save hebt om terug naar te gaan.

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0Henk 'm!

Ook leuk als je een vampire bent, kan je alleen nog in het donker naar buiten. Je kunt ook alleen overdag in de universiteit om info vragen voor hoe je daar vanaf komt. Moet je daar tot in de avond blijven zitten omdat je overdag niet naar buiten kan. Ik heb er in ieder geval weer een Quest bij. Ik weet ook hoe ik verder moet met de hoofd quest.

[Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 199761 op 15-05-2007 07:52]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:20

Haan

dotnetter

spoiler:
Tip: bijt iemand (bijvoorbeeld een zwerver, lekker makkelijk) als ie ligt te slapen, dan wordt je weer level 1 vampire en kan je weer een dag in de zon lopen :)

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0Henk 'm!

SCIxX schreef op maandag 14 mei 2007 @ 23:54:
Shit he, ik kut ook meteen veel te veel. Loop ik net buiten na de "intro", helpt zo'n orc me een poppetje verslaan, maar die had een mooie paard staan, dus ik jat die maar. Toen zat er meteen zo'n imperial guard achter me aan dus die moest ik ook maar in elkaar hakken met mijn level1 char. Maar dan wordt je dus ook meteen overal achterna gezet? Beetje onmogelijk wordt het dan. :P
Ja ik ken dat, ik heb broeder Martin ook wel eens in elkaar proberen te hakken. Een broeder moet toch gemakkelijk zijn denk je dan. Nou mooi niet die gast tovert gewoon een zwaard onder zijn pij vandaan en gaat dan terug hakken ...de schoft :(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Weltschmerz
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-04 16:21
Anoniem: 199761 schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 09:56:
[...]

Ja ik ken dat, ik heb broeder Martin ook wel eens in elkaar proberen te hakken. Een broeder moet toch gemakkelijk zijn denk je dan. Nou mooi niet die gast tovert gewoon een zwaard onder zijn pij vandaan en gaat dan terug hakken ...de schoft :(
Ehm, da's een quest character dus hij kan sowieso niet dood...

&

Acties:
  • 0Henk 'm!

Weltschmerz schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 10:03:
[...]

Ehm, da's een quest character dus hij kan sowieso niet dood...
:*)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Weltschmerz
Janrad houdt wel van een uitdaging zo te zien ;)

Ik ga vanavond ook maar weer eens Oblivion spelen, het is immers alweer twee daagjes geleden...
Overigens is het wel vreemd dat , toen ik laatst KotN downloade, Oblivion opeens wat trager is gaan draaien. Misschien kwam het door het feit dat ik 210 savegames had, en dus heb ik er maar even 190 weggegooid. Toen liep alles al wat soepeler, maar toch kreeg ik het idee dat het langer duurde dan normaal voordat personages begonnen te praten nadat ik ze aanklikte... :/

&

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Avalaxy
Weltschmerz schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 14:52:
[...]

Ik ga vanavond ook maar weer eens Oblivion spelen, het is immers alweer twee daagjes geleden...
Overigens is het wel vreemd dat , toen ik laatst KotN downloade, Oblivion opeens wat trager is gaan draaien. Misschien kwam het door het feit dat ik 210 savegames had, en dus heb ik er maar even 190 weggegooid. Toen liep alles al wat soepeler, maar toch kreeg ik het idee dat het langer duurde dan normaal voordat personages begonnen te praten nadat ik ze aanklikte... :/
Logisch, door de install van KotN is je hardeschijf gefragmeteerd geraakt ;) ff defraggen dus.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Semper Fight
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-12-2022

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

leonpwner1 schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 15:12:
[...]

Logisch, door de install van KotN is je hardeschijf gefragmeteerd geraakt ;) ff defraggen dus.
Kan me niet herinneren dat ik die optie op de Xbox heb zien staan............ ;)
Maar goed, kan er ook overheen gekeken hebben :P

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Avalaxy
Electra schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 15:28:
[...]

Kan me niet herinneren dat ik die optie op de Xbox heb zien staan............ ;)
Maar goed, kan er ook overheen gekeken hebben :P
Oops O-)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Weltschmerz
Ik heb inderdaad ook de Xbox360 versie. Toch is je reactie begrijpelijk aangezien ik in mijn post nergens iets vermelde over pc of xbox.

&

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Nu online
Weltschmerz schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 16:31:
[...]Ik heb inderdaad ook de Xbox360 versie. Toch is je reactie begrijpelijk aangezien ik in mijn post nergens iets vermelde over pc of xbox.
Als je een willkeurige knop op de controller ingedrukt houdt bij het opstarten (tot het bethesda logo verschijnt) dan wist hij de cache. Dat helpt wel degelijk als hij trager wordt..

• Weltschmerz
Sh0ckTr00per schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 19:17:
[...]

Als je een willkeurige knop op de controller ingedrukt houdt bij het opstarten (tot het bethesda logo verschijnt) dan wist hij de cache. Dat helpt wel degelijk als hij trager wordt..
Handig, bedankt. Dat moet ik dus even niet vergeten.

&

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11:06
Hmmm, ben het spel ook maar eens gaan spelen. De main quest heb ik al helemaal gedaan (op level 11 al). Nu wil ik de quest van azura star gaan doen maar die had ik dus al gedaan en die ster gegeven voor die quest. Is het mogenlijk om die quest opnieuw te doen? Want dat is wel handig voor enchant wapens enzo :)

• -Eraser-
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:03
trix0r schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 19:45:
Hmmm, ben het spel ook maar eens gaan spelen. De main quest heb ik al helemaal gedaan (op level 11 al). Nu wil ik de quest van azura star gaan doen maar die had ik dus al gedaan en die ster gegeven voor die quest. Is het mogenlijk om die quest opnieuw te doen? Want dat is wel handig voor enchant wapens enzo :)
nee, je kan de quest niet opnieuw doen, de enige "eerlijke" manier is een oude savegame laden ;) je kan jezelf ook items geven via consolecommands, dat zou je ook kunnen doen (als je geen oude savegames meer hebt)

[Voor 3% gewijzigd door -Eraser- op 16-05-2007 20:44]

• fjboere
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15-02 19:14
Ik ben echt blij. Ik heb net een 7800GTX kunnen krijgen en hiermee loopt het spel echt als een tierelier. Net iets de opties omhoog geschroeft en nu in de bossen gewoon 30 fps constant. Vergeleken met m'n oude 7600 gt en dat maar voor 100 euro vind ik een goede deal :)

• Montaner
  • Laatst online: 11:06
-Eraser- schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 20:43:
[...]
nee, je kan de quest niet opnieuw doen, de enige "eerlijke" manier is een oude savegame laden ;) je kan jezelf ook items geven via consolecommands, dat zou je ook kunnen doen (als je geen oude savegames meer hebt)
Geen zin om helemaal de vampire cure quest etc. opnieuw te doen... dan maar geen :(

Anoniem: 219556

trix0r schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 21:52:
[...]

Geen zin om helemaal de vampire cure quest etc. opnieuw te doen... dan maar geen :(
Ach, je kan het ook zo zien, heb je weer een reden om opnieuw te beginnen als je met dit character klaar bent :) Dit vind ik persoonlijk ook de beste reden om geen of weinig gebruik te maken van walkthroughs. Met een normale doorloop van het spel loop je meestal wel wat mis, waardoor de replay value hoog blijft naar mijn mening.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• tigos
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08-2021
Weet iemand hoe lang het duurt vooraleer je de sidequests allemaal hebt gedaan?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Raphaelo
  • Laatst online: 25-05 07:27

Raphaelo

boeiend!!

tigos schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 16:04:
Weet iemand hoe lang het duurt vooraleer je de sidequests allemaal hebt gedaan?
lang :P, maar even serieus, volgens mij kan je dat niet zeggen, omdat iedereen er natuurlijk niet even lang over doet.

[Voor 22% gewijzigd door Raphaelo op 18-05-2007 23:16]

originele signatures zijn top!

• Sh0ckTr00per
  • Nu online
Ik ben gewoon de shivering isles aan het spelen, en heb ineens drie versies van duskfang in mijn inventory. En ik krijg nu al een paar keer geen dawnfang meer op het moment dat het zou moeten. Iemand een idee of ik hier nog wat aan kan doen behalve een oude save laden?

• Raphaelo

Raphaelo

boeiend!!

Sh0ckTr00per schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 10:45:
Ik ben gewoon de shivering isles aan het spelen, en heb ineens drie versies van duskfang in mijn inventory. En ik krijg nu al een paar keer geen dawnfang meer op het moment dat het zou moeten. Iemand een idee of ik hier nog wat aan kan doen behalve een oude save laden?
Heb ook al last gehad van deze bug, zie een paar pagina's terug. Ik had er uiteindelijk 2 over, wel jammer, het was op dat moment mijn sterkste zwaard. Heb ze maar saampjes in een displaycase gelegt :|

Anoniem: 216382

Vreemd, maar ik zou ook wel 3 duskfangs willen hebben :9

Anoniem: 194366

Ik heb nu umbra's sword. Ik vroeg me af of er een krachtiger zwaard te behalen is. Ik ben nu lvl 16 en het is niet echt leuk om nu al geen beter items meer te vinden.

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-05 12:02
geloof dat dat een van de weinige zwaarden is die met je mee leveled dus hij blijft altijd wel een van de betere zwaarden in je collectie.

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

• Leedbek
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 03-05 23:56

Leedbek

Luuk Luchtloper

Heeft iemand de Akatosh Mount mod al geprobeerd? Daarmee kun je een draak oproepen waar je op kunt rijden, vliegen en mee kan vechten! :o Check dit filmpje... het lijkt me wel grappig, maar ik ben bang dat het er wel erg makkelijk van wordt. Maar ik denk wel dat ik deze mod eens ga uitproberen :)

Klaar voor de steroorlogen?

• -Eraser-
Luuk-Online schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 16:04:
Heeft iemand de Akatosh Mount mod al geprobeerd? Daarmee kun je een draak oproepen waar je op kunt rijden, vliegen en mee kan vechten! :o Check dit filmpje... het lijkt me wel grappig, maar ik ben bang dat het er wel erg makkelijk van wordt. Maar ik denk wel dat ik deze mod eens ga uitproberen :)
ga ik ook eens proberen, wel vaak "loading area" in dat filmpje :p (als je dus vliegt)

• Sh0ckTr00per
  • Nu online
Raphaelo schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 12:00:
[...]Heb ook al last gehad van deze bug, zie een paar pagina's terug. Ik had er uiteindelijk 2 over, wel jammer, het was op dat moment mijn sterkste zwaard. Heb ze maar saampjes in een displaycase gelegt :|
Wat wil het toeval.. ik liep in Xirethard op de shivering isles en vocht met zo'n Dark Seducer die prompt mijn Duskfang uit mijn hand mepte. Ik trok mijn perfect order sword en vocht verder, en toen het gevecht afgelopen was pakte ik duskfang op die spontaan ineens dawnfang werd. Het was toen kwart over 6 :)

Ik zit daar nu in een kamer waar allemaal rotzooi voor een deur staat gestapeld waar ik zo te zien geen kant mee op kan :?

• Raphaelo

Raphaelo

boeiend!!

Sh0ckTr00per schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 18:13:
[...]

Wat wil het toeval.. ik liep in Xirethard op de shivering isles en vocht met zo'n Dark Seducer die prompt mijn Duskfang uit mijn hand mepte. Ik trok mijn perfect order sword en vocht verder, en toen het gevecht afgelopen was pakte ik duskfang op die spontaan ineens dawnfang werd. Het was toen kwart over 6 :)

Ik zit daar nu in een kamer waar allemaal rotzooi voor een deur staat gestapeld waar ik zo te zien geen kant mee op kan :?
Volgens mij moest je daar direct als je binnenkomt op een knop drukken, maar die zit ERG goed verstopt, volgens mij zit die ergens links, maar pin me daar niet op vast, is alweer een tijdje geleden.
Anoniem: 216382 schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 14:39:
Vreemd, maar ik zou ook wel 3 duskfangs willen hebben :9
Nou, als ze ook nog gewoon zouden transformeren zou het handig zijn, dat vond ik namelijk zo goed aan dat zwaard, dat je hem niet steeds hoefde te rechargen omdat als je even wacht hij al weer getransformeerd is. Mijn 2 zwaarden transformeren dus niet meer

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Leedbek

Leedbek

Luuk Luchtloper

-Eraser- schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 16:13:
[...]
ga ik ook eens proberen, wel vaak "loading area" in dat filmpje :p (als je dus vliegt)
Nou, ik heb hem net geprobeerd en hij is bij mij enorm buggy. Eerst was de draak onzichtbaar en zag ik alleen het zadel 8)7 Bleek dat in de repackaged versie bestanden misten waardoor ik de andere versie ook moest downloaden. Toen kreeg ik wel de draak te zien, en kon ik er ook op gaan zitten en er mee vliegen. Afstappen lukt alleen niet, dan kan ik niks meer... de draak laten vechten kreeg ik ook niet voor elkaar. En hij liep net vast bij de zoveelste keer "loading area" (het spel zal er wel niet op gemaakt zijn om zo snel te gaan).
Misschien de .omod eens proberen, kijken of dat wel werkt, maar daar moet ik eerst iets voor installeren toch?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Nu online
Raphaelo schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 23:34:
[...]Volgens mij moest je daar direct als je binnenkomt op een knop drukken, maar die zit ERG goed verstopt, volgens mij zit die ergens links, maar pin me daar niet op vast, is alweer een tijdje geleden.
Klopt. heb hem gevonden. Na een nachtje zweten ben ik nu madgod :)

Dit zijn de stats van mijn char na mijn avontuur op de Shivering Isles:

Rikali, Female Imperial, The Shadow, Adventurer
Level 52
Total play time: 113:29:07

Health : 604
Magicka: 230
Fatigue: 486

Str: 115
Int: 115
Wil: 110
Agi: 115
Spd: 110
End: 110
Per: 100
Lck: 101

Major:
Block : 100
Blunt : 100
Alchemy : 100
Alteration : 100
Illusion : 100
Light armor : 100
Marksman : 100

Minor:
Armorer : 80
Athletics : 85
Blade : 64
Hand to Hand : 66
Heavy Armor : 86
Conjuration : 43
Destruction : 50
Mysticism : 50
Restoration : 34
Acrobatics : 58
Mercantile : 76
Security : 62
Sneak : 78
Speechcraft : 30

Factions:

Blades: Knight Sister
Dark Brotherhood: Listener
Arena: Grand Champion
Mages Guild: Conjurer
Fighter's Guild: Warder
Thieves Guild: Cat Burglar
Court of Madness: Madgod

Days Passed : 139
Active Quests : 28
Quests Completed : 131
Skill Increases : 1231
Training Sessions : 195
Novice Skills : 0
Apprentice Skills : 3
Journeyman Skills : 6
Expert Skills : 5
Master Skills : 7
Fame : 81
Infamy : 49
Days Jailed : 0
Items Stolen : 1016
Items Pickpocketed : 30
Trespasses : 0
Assaults : 6189
Murders : 29
Horses Stolen : 2
Largest Bounty : 3040
Creatures Killed : 1238
People Killed : 759
Places Found : 194
Locks Picked : 460
Lockpicks Broken : 8
Souls Trapped : 0
Ingredients Eaten : 11
Potions Made : 1242
Oblivion Gates Shut : 9
Horses Owned : 1
Houses Owned : 3
Stores Invested In : 2
Books Read : 226
Skill Books Read : 18
Artifacts Found : 10
Hours Slept : 138
Hours Waited : 287
Days as a Vampire : 8
Necks Bitten : 7
Jokes Told : 194
Diseases Contracted : 20
Nirnroots found : 42

Acties:
  • 0Henk 'm!

• tigos
Sh0ckTr00per schreef op zondag 20 mei 2007 @ 11:07:
[...]

Days as a Vampire : 8
Necks Bitten : 7
Jokes Told : 194
Diseases Contracted : 20
Nirnroots found : 42
Hoe is het om een vampier te spelen? >:) Moet je alles 'snachts doen? Ik had ook ooit een kans om een vampier te worden door lance. Natuurlijk kwam ik de quest tegen om ze allen te doden. ;(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Nu online
tigos schreef op zondag 20 mei 2007 @ 12:28:
[...]Hoe is het om een vampier te spelen? >:) Moet je alles 'snachts doen? Ik had ook ooit een kans om een vampier te worden door lance. Natuurlijk kwam ik de quest tegen om ze allen te doden. ;(
Niet zo makkelijk.. overdag krijg je sundamage, dus eigenlijk ga je zoveel mogelijk 's nachts doen. Ik heb me opgehouden in Deepscorn Hollow en vandaaruit de cure quest gedaan. Ik vond er in elk geval niet zoveel aan :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Maks
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-05 15:35
Dat is niet waar, vampier zijn heeft enkele voordelen, zo kan je bijvoorbeeld leven detecteren e.d. Ook krijg je alleen last van sundamage als je niet genoeg bloed drinkt, één keer per 24 uur dacht ik. Je kan dus gewoon heel normaal overdag rondhuppelen en ik vind het niet eens zo irritant dat je bloed moet drinken. Ben nu geen vampier meer omdat ik toch al life-detect kan dmv een helm.

Als je geen bloed drinkt wordt je trouwens steeds meer vampier, dan krijg je ook bepaalde krachten extra maar kan je niet tegen daglicht.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 193868

Hoe kom ik aan 5 lege Grand Soul Gems om die quest voor de cure van het vampirism af te maken?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-05 12:26
w00t Grand Champion in de Arena :P

5800X3D - RTX3080 - 1440p@270Hz Inventaris

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Stefke
Anoniem: 193868 schreef op zondag 20 mei 2007 @ 15:48:
Hoe kom ik aan 5 lege Grand Soul Gems om die quest voor de cure van het vampirism af te maken?
Hoe kom je normaliter aan Soul Gems????? Die liggen natuurlijk niet om de hoek van het huisje van die vrouw klaar op jou te wachten...

:)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Nu online
Maksvr schreef op zondag 20 mei 2007 @ 13:30:
Dat is niet waar, vampier zijn heeft enkele voordelen, zo kan je bijvoorbeeld leven detecteren e.d. Ook krijg je alleen last van sundamage als je niet genoeg bloed drinkt, één keer per 24 uur dacht ik. Je kan dus gewoon heel normaal overdag rondhuppelen en ik vind het niet eens zo irritant dat je bloed moet drinken. Ben nu geen vampier meer omdat ik toch al life-detect kan dmv een helm.

Als je geen bloed drinkt wordt je trouwens steeds meer vampier, dan krijg je ook bepaalde krachten extra maar kan je niet tegen daglicht.
Ik zeg ook niet dat Vampier zijn geen voordelen heeft :) Maar ik vond er tijdens het spelen gewoon niet zoveel aan, vooral omdat mensen je nogal raar aankijken ;)
Anoniem: 193868 schreef op zondag 20 mei 2007 @ 15:48:
Arch Mage's tower? Of zijn die niet leeg..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Osxy
  • Laatst online: 12:14

Osxy

Holy crap on a cracker

Crap -.- Ik wist dat het een slecht plan was, nu naast wow ook Oblivion gekocht. Daar gaat de tijd die ik vrij had ...

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ADMK
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2022
Weet iemand hier of de volgende twee mods te combineren zijn zonder bugs oid?

Oscuro's Oblivion Overhaul
Martigen's Monster Mod

ze staan op de topicstart.. zijn er nog andere mods aan te bevelen? :)

Acties:
  • 0Henk 'm!
ADMK schreef op maandag 21 mei 2007 @ 21:21:
Weet iemand hier of de volgende twee mods te combineren zijn zonder bugs oid?

Oscuro's Oblivion Overhaul
Martigen's Monster Mod

Als je OOO 1.32 (RC2) neemt en MMM3.x is het geen probleem, vergeet niet de readme's te lezen (sorry ;) Ik weet dat het flinke readme's zijn, maar het zijn ook flinke mods)

En het maakt Oblivion zóóóóóóóóóó veel beter en toffer :D
ADMK schreef op maandag 21 mei 2007 @ 21:21:
Ja, een hele hoop mods :)
Ikzelf heb tussen de 100 en 150 mods geïnstalleerd, al zijn OOO en MMM de grootste.
Trouwens, het probleem is niet welke mods te kiezen, maar eerder de volgorde voor een stabiele game.

Als je naar het Oblivion forum gaat en daar de mods-subforum induikt dan vind je genoeg lijstjes van aanbevolen mods.
Kijk uit, het zijn er véél ;)

Niet als reply op ^^^^
Er is trouwens een mod uit, Real Lights, en die haalt alle nep-belichting weg en zorgt dat kaarsen, etc., licht geven. Dit zorgt ervoor dat de belichting een *stuk* natuurlijker is, maar het zorgt er tevens voor dat er ook dungeons zijn zónder licht.
Maar ikzelf heb daar geen problemen mee :)

Als je dit combineert met 'Darker Nights' (als mod of AWS-tweak), Illumination Within, Cities Alive At Night en City Defences (submod van MMM) en daarnaast de afstand van licht vergroot in de Oblivion.ini (lightLOD1 en 2, geloof ik), dan heb je een hele gave sfeer.
De nachten zijn echt donker, in de verte kan je een lantaarn buiten een boerderij zien hangen, je ziet op afstand het licht van de fakkels van de wacht op de muren van de stad, etc.

* anandus blij :)

Overigens de mod waar ik nu op wacht (komt een dezer weken uit) is Deadly Reflex 3.3

Naast het onthoofden en weetikveelwat uit 3.2 zit er in 3.3....: Vechten vanaf je paard! :D
Inclusief onthoofden.
Dus als er iemand staat die je niet mag: Aanloopje op je paard en *chop* kop eraf >:)

[Voor 71% gewijzigd door anandus op 21-05-2007 21:34]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Stefke
Beter, ik heb ook al de nodige mods en dat maakt het spel toch wel een stuk leuker. Die jij noemt ga ik ook eens zoeken, die klinken goed!

:)

AWS vind ik overigens helemaal niks, de effecten zijn wel mooi, maar de horizon ziet er vaak raar uit. In Natural Environments ziet dat er veel realistischer uit

edit: de darkernights mod doet niet zoveel lijkt het, ik zie niet echt verschil in ieder geval. De reallights is wel erg mooi :D

[Voor 53% gewijzigd door Stefke op 21-05-2007 22:18]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• -Eraser-
Luuk-Online schreef op zondag 20 mei 2007 @ 03:05:
[...]

Nou, ik heb hem net geprobeerd en hij is bij mij enorm buggy. Eerst was de draak onzichtbaar en zag ik alleen het zadel 8)7 Bleek dat in de repackaged versie bestanden misten waardoor ik de andere versie ook moest downloaden. Toen kreeg ik wel de draak te zien, en kon ik er ook op gaan zitten en er mee vliegen. Afstappen lukt alleen niet, dan kan ik niks meer... de draak laten vechten kreeg ik ook niet voor elkaar. En hij liep net vast bij de zoveelste keer "loading area" (het spel zal er wel niet op gemaakt zijn om zo snel te gaan).
Misschien de .omod eens proberen, kijken of dat wel werkt, maar daar moet ik eerst iets voor installeren toch?
heb ik zelf nog niet geprobeerd, maar ik dacht dat je daar Oblivion Mod Manager voor nodig hebt ;)

http://cs.elderscrolls.co....php/Oblivion_Mod_Manager

[Voor 3% gewijzigd door -Eraser- op 21-05-2007 22:54]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Leedbek

Leedbek

Luuk Luchtloper

-Eraser- schreef op maandag 21 mei 2007 @ 22:54:
[...]
heb ik zelf nog niet geprobeerd, maar ik dacht dat je daar Oblivion Mod Manager voor nodig hebt ;)

http://cs.elderscrolls.co....php/Oblivion_Mod_Manager
Jup, ik had het gevonden, en nu werkt het wel. Ik moet zeggen dat het wel gaaf is om op de rug van een draak door Cyrodiil te vliegen 8) En het gaat lekker vlot :) De draak laten vechten als je er zelf op zit lukt echter niet... volgens mij komt dat pas in een volgende versie van Akatosh Mount.
Het is ook nog een beetje buggy, af en toe crash Oblivion bij de zoveelste keer "loading area". Kan ook komen doordat ik meerdere mods geïnstalleerd heb.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:55
anandus schreef op maandag 21 mei 2007 @ 21:23:
[...]
Ja, een hele hoop mods :)
Ikzelf heb tussen de 100 en 150 mods geïnstalleerd, al zijn OOO en MMM de grootste.
Trouwens, het probleem is niet welke mods te kiezen, maar eerder de volgorde voor een stabiele game.

Als je naar het Oblivion forum gaat en daar de mods-subforum induikt dan vind je genoeg lijstjes van aanbevolen mods.
Kijk uit, het zijn er véél ;)
ik heb er allemaal niet zo heel veel verstand van, maar welke mods raad jij absoluut aan als je meer eyecandy wil. ik heb quarltp3 al, dat is wel leuk, maar mijn systeem kan nog veel meer aan (fps50+). Ik ben er niet zo handig in en heb geen tijd om alles uitgebreid te testen, dus mss kan jij (of iemand anders) me helpen :)

EDIT: werken al die mods ook met shivering isles? ik ben van plan die binnenkort ook te halen, ik ben nu 20 uurtjes met oblivion bezig maar ik voel dat dat er nog veel meer gaan worden :)

[Voor 10% gewijzigd door ph4ge op 22-05-2007 09:28]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Stefke
Almost Everything Visible When Distant

Hiermee zie je alle gebouwen (95%) zo ver als je kunt zien, kost bijna geen FPS. Dit is wel echt een onmisbare mod.
Enige probleem dat ik ermee heb is dat soms de verre gebouwen zwart zijn (zonder texture), als ik dan mijn beeld horizontaal verdraai komt het weer terug,

Acties:
  • 0Henk 'm!
ph4ge schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 09:27:
[...]

ik heb er allemaal niet zo heel veel verstand van, maar welke mods raad jij absoluut aan als je meer eyecandy wil. ik heb quarltp3 al, dat is wel leuk, maar mijn systeem kan nog veel meer aan (fps50+).
:X

Om QTP3 vloeiend te draaien heb je minimaal een GTX, als het even kan in SLI, en 2Gb (of meer) RAM nodig :P
Al denk ik dat een HD2900XT het ook wel trekt :)

Het is te proberen met minder (ik heb het geprobeerd met mijn 8800GTS), maar dan zit je, afhankelijk van je instellingen en andere mods, waarschijnlijk op het randje.
Ik vond het persoonlijk te zwaar en nèt niet lekker genoeg spelen, dus heb maar voor QTP2 gekozen, dat is wat lichter, helaas niet zo mooi, maar in ieder geval ook een stuk mooier dan vanilla.
Maar je kan het proberen, misschien vind je het speelbaar genoeg (Oblivion is gelukkig tussen de 15fps en 20fps nog prima speelbaar :) )

Hier staat een hoop over textures.
Sowieso een extreem handige site die iedereen een keer bekeken moet hebben :)

Over die mods:
Dat is een beetje eigen smaak natuurlijk.
Er zijn talloze lijsten van aan te raden mods, dus deze doorkijken zal wel helpen een beeld vormen.
Ik zal straks even kijken of ik kan achterhalen welke mods ik geïnstalleerd heb en deze lijst hier neerkwakken :)
Ik ben er niet zo handig in en heb geen tijd om alles uitgebreid te testen, dus mss kan jij (of iemand anders) me helpen :)
Sorry, ik kan je niet helpen, iedereen heeft eigen wensen en combinaties.
Ik kan wel zeggen: Lees de readme's, bekijk eventueel het desbetreffende topic in de mod subforum op de officiële fora (elke mod heeft vaak z'n eigen thread) en MAAK .OMODS VAN JE MODS!
Ik kan dat laatste niet vaak genoeg zeggen :)
EDIT: werken al die mods ook met shivering isles? ik ben van plan die binnenkort ook te halen, ik ben nu 20 uurtjes met oblivion bezig maar ik voel dat dat er nog veel meer gaan worden :)
Sommige wel, sommige niet, maar een hoop zullen wel SI-compatible worden.

* anandus kijkt de mod-kat uit de boom tot de meeste van mijn favoriete mods SI-compatible zijn.

En 20 uurtjes is inderdaad een goed begin. Drie keer knipperen en het zijn 200 uurtjes :D

Acties:
  • 0Henk 'm!
Zo, ik heb een lijstje gemaakt van mods die ik geïnstalleerd heb.

Even wat dingen:
1. Dit is geen complete lijst, aangezien het moeilijk was alles te achterhalen
2. Dit is mijn persoonlijke lijst. Smaken verschillen en je moet zelf kijken wat je leuk vind.
3. Het is niet in een bepaalde volgorde. Je moet zelf kijken wat de correcte volgorde voor je modlist is.
4. Maak .OMOD's van je mods!
5. Ik sta niet in voor crashes, corrupte savegames of gebroken relaties.
6. Sorry, Xboxers, hadden jullie maar de PC-versie moeten kopen ;)
7. Ik heb geen body meshes ertussen staan omdat ik er nog niet uit ben.
8. Ik heb tijdelijk geen Unique Landscapes, ik weet eigenlijk niet waarom, want Unique Landscapes is een grote aanrader!

Anyway, genoeg mumbojumbo, hier is het lijstje. Ik speel al een aardig tijdje met deze mods, dus als je vragen hebt of het hoe, wat, waarom over een mod moet je ze gewoon stellen.

Achanonier's More Immersive Sounds
Addictive's Immersive Caves
Alienslof's Horses
Andreasgr's OTUP Armor Retexture And More
Bandit462's Realistic Physics And Force Package
Bkwyrm13's Crowded Cities
Blade9722's 4096x4096 Landscape LOD for Better Tiling Textures For QTP2
Blade9722's Parallaxed Qarl Textures 1.1
Canderoc's Better Storm's And Weather
Canderoc's Oblivion Stereo Sound Overhaul
Cleitanious' Darker Regal Imperial City 2
Cliffworms' Better Letters
Cliffworms' Rank Dependant Arena Spectators
Corepc's Tamriel Travellers
Creepyfellow's Living Economy
Cydog2001's Illumination within Revived (& Mmmmmmmm's IWR Optimised)
Dark Monk's Portable Campsite
Darkelfwsv's Days & Months
DarkTyrian's Visually Enchanted Weapons
dDefinder1's Gorier Blood
Deathless Aphrodite's Running Revised
Drin's Old Map (Colour)
Enayla's Facial Textures
Enayla's Vibrant Body Textures
Flyfightfleas' Supreme Magicka
Forsaken32's No Load Screen On Death
Fritzdog's DarkUI Menu Loading Screen Video
Galahaut's Atmospheric DarkUI Loading Screens
Haama's Alchemical Formulas
Hammerfist Shiny Gold
Haydox' Intoxicant Improvement V2
HTF's Atmospheric Weather System (v2.1 OMOD met Tweaks, Rainbows en Storms&Sounds)
Iggey's AEVWD
Jaga Telesin's Streamline
Jog's Thievery In The Imperial City
Josef K.'s Real Lights
Jsera's Bartholm
Kafei's Better Amulet Replacer
Kafei's Better Ring Replacer
Kalikut's Glass Retexture
Koldorn's Ayleid Ruins
Koldorn's Caves
Koldorn's Improved Lava
Koldorn's Medium Noise Replacer
Koldorn's Sewers
LordOverkill's Coloured Enemy Health
Luchaire's No Glow Grass
Martigen's Monster Mod 3.0
Martinb's Villages
Max Tael's Natural Environments (zonder Natural Weather!)
MaXiMiUS' Crowded Roads
McTrooper240's Imperial Library
MidnightVoyager's Beautiful People
Mikal's Better Tiling Textures For Qarl V1.11
Mikal's Improved Bruma
Mikal's Improved Chorrol
Mikal's Improved Doors & Flora
Mikal's Improved Fruits, Vegetables And Meats
Mikal's Improved Signs
Mikal's Improved Trees & Flora
Mikegemini's Clothes Replacer
Mmmp1d's Anywhere Sittable
Mmmp1d's Get Wet
Mmmp1d's Keychain
Mmmp1d's Low Poly Grass
Mmmp1d's Menu Escape
NarkyBark's Sentient Weapon
Oblivionmasta's Bookplacing
Oblivionmasta's Immersive Health Indication
Oscuro's Oblivion Overhaul 1.32 RC2
PersianPaladin's Guild Skill Requirements
Phinix' Immersive DarkUI
Phinix' Waterfix
PhoenixAmon's Book Jacket Mod (High)
Piratelord's Atmospheric Oblivion
Qarl's Harvest
Qarl's Texture Pack 2
Quarn's Unofficial Oblivion Patch
Reneer's Guard Overhaul
Scruggs' Dude, Where Is My Horse?
Scruggs' Expanded Hotkeys And Spell Delete
Scruggs' Thieves Arsenal
ShadyTradesman's Improved Argonian Body Textures
ShadyTradesman's Improved Argonian Facial Textures (High)
Skycaptain's Deadly Reflex
TESO_Mods' Cities Alive At Night
Tidus457 Better Staffs Texture
Timeslip's Night Eye Shader Replacement
Timeslip's OnHit Shader Replacement
Windsurfer's Fine Weapons
Windsurfer's Rusty Items
Woodman's Chase Camera Mod
Wrye's Landmarks With Wells
Xebeth's Map Markers
XmirroR's Harvest [Flora] V3
Zarkis' Bank Of Cyrodiil

Daarnaast moet iedereen OBSE en OBMM geïnstalleerd hebben (uiteraard ;) )

[Voor 3% gewijzigd door anandus op 22-05-2007 12:10]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-05 13:45
Zit al een paar dagen te kloten met het sluiten van de 1e oblivion gate

dit kreeg ik als tip
Je moet de toren in, dan zover mogelijk naar boven. Op een gegeven moment kan je niet verder, en kijk je om je heen, er is een deur die gaat naar "plains of Oblivion". Deze neem je, en dan ga je snel over de brug naar de andere kant, hier zit iemand gevangen, dood de wachter en neem zijn sleutel. De gevangene mag je laten zitten, nu kan je wel verder. Controleer ALTIJD wezens in een Obliviongate op sleutels.
lukt nog niet, helemaal boven bij die blood fontain is geen deur ofzo, wel daar onder kom je daar inderdaad uit. maar daar begon ik al. ik zie geen brug met een bewaker ofzo die een sleutel heeft.

zit nu weer bij the blood feast ofzo. kom er echt niet uit. zo donker ook zie niks

wie kan me helpen

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Clush
  • Laatst online: 04:19

Clush

Do as I say...

.
Mars18 schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 14:41:
Zit al een paar dagen te kloten met het sluiten van de 1e oblivion gate

dit kreeg ik als tip

[...]

lukt nog niet, helemaal boven bij die blood fontain is geen deur ofzo, wel daar onder kom je daar inderdaad uit. maar daar begon ik al. ik zie geen brug met een bewaker ofzo die een sleutel heeft.

zit nu weer bij the blood feast ofzo. kom er echt niet uit. zo donker ook zie niks

wie kan me helpen
toch heeft die persoon wel gelijk. je moet vanuit de grote toren een brug over naar een kleinere toren. daar zit inderdaad een bewaker met een sleutel zodat je weer terug in de grote toren weer verder naar boven kan.

om de gate te sluiten moet je helemaal bovenin de grote toren zijn.

veel duidelijker dan die tip kan het echt niet worden. je moet gewoon naar boven. alleen maar naar boven. en op den duur kom je dan voor een dichte deur te staan. waardoor je dus niet verder naar boven kan. laat er nou net in dezelfde kamer als die dichte deur een deur zijn die wél open kan en die naar een brug leidt zijn. die brug steek je over, en je komt uit in een kleinere toren. met, jawel, bovenin een bewaker met een sleutel. 3 keer raden waar je die sleutel kan gebruiken. je neemt dezelfde brug dus nog een keer, dit keer weer terug naar de grote toren. de gesloten deur met de sleutel openen, en voila, je kan weer naar boven.

is dus eigenlijk precies hetzelfde als wat de anonieme tipgever zei. als je met zo'n uitleg, die echt niet duidelijker kan, er alsnog zoals je zelf zegt "dagen over doet" moet je je misschien afvragen of oblivion wel een geschikt spel voor je is. want er komen ook nog oblivion gates die wél ingewikkeld zijn om te sluiten. nofi

... not as I do.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ph4ge
anandus schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 10:44:
[...]
:X

Om QTP3 vloeiend te draaien heb je minimaal een GTX, als het even kan in SLI, en 2Gb (of meer) RAM nodig :P
Al denk ik dat een HD2900XT het ook wel trekt :)
8800GTS640 met e6600 hier, Quarl3 en draait toch echt als een trein (zoals ik zei, geen drops onder de 50 gezien, ook niet in gevechten). Verder bedankt voor je hulp!
Sorry, ik kan je niet helpen, iedereen heeft eigen wensen en combinaties.
Ik kan wel zeggen: Lees de readme's, bekijk eventueel het desbetreffende topic in de mod subforum op de officiële fora (elke mod heeft vaak z'n eigen thread) en MAAK .OMODS VAN JE MODS!
Ik kan dat laatste niet vaak genoeg zeggen :)
OMODS? hoe en waarom moet ik dat doen?
En 20 uurtjes is inderdaad een goed begin. Drie keer knipperen en het zijn 200 uurtjes :D
Ja, stom van me om 3 weken voor me examens hieraan te beginnen :). Ik heb alle Elder Scrolls gespeeld dus ik weet wat me te wachten staat :)
Daarnaast moet iedereen OBSE en OBMM geïnstalleerd hebben (uiteraard ;) )
ik begreep dat je deze mods beter kan doen als je al wat verder bent enzo? het gaat me nu eigenlijk vooral om de graphics, de gameplay is me nu al boeiend genoeg, daar ga ik pas mee rotzooien als ik door het orgineel heen ben.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:35

gwystyl

Beugeltje dan maar?

ph4ge schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 17:46:
[...]

8800GTS640 met e6600 hier, Quarl3 en draait toch echt als een trein (zoals ik zei, geen drops onder de 50 gezien, ook niet in gevechten). Verder bedankt voor je hulp!

[...]

Hoe staat op de pagina van de maker van Oblivion Mod Manager, en waarom: omdat je een .omod bestand gemakkelijk kan in of uitschakelen om een mod aan of uit te zetten. Wat er gebeurt is dat je door het activeren van een omod de bestanden in de mod op de goede plek zet, en bij deactiveren haal je ze weer weg. Dat is dus veel makkelijker dan alle bestanden van je gedownloade zip (vaak) te vergelijken met de inhoud van je <oblivion>\data\ map, zeker als je veel mods gebruikt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-05 13:45
Clush schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 15:32:
.
[...]

toch heeft die persoon wel gelijk. je moet vanuit de grote toren een brug over naar een kleinere toren. daar zit inderdaad een bewaker met een sleutel zodat je weer terug in de grote toren weer verder naar boven kan.

om de gate te sluiten moet je helemaal bovenin de grote toren zijn.

veel duidelijker dan die tip kan het echt niet worden. je moet gewoon naar boven. alleen maar naar boven. en op den duur kom je dan voor een dichte deur te staan. waardoor je dus niet verder naar boven kan. laat er nou net in dezelfde kamer als die dichte deur een deur zijn die wél open kan en die naar een brug leidt zijn. die brug steek je over, en je komt uit in een kleinere toren. met, jawel, bovenin een bewaker met een sleutel. 3 keer raden waar je die sleutel kan gebruiken. je neemt dezelfde brug dus nog een keer, dit keer weer terug naar de grote toren. de gesloten deur met de sleutel openen, en voila, je kan weer naar boven.

is dus eigenlijk precies hetzelfde als wat de anonieme tipgever zei. als je met zo'n uitleg, die echt niet duidelijker kan, er alsnog zoals je zelf zegt "dagen over doet" moet je je misschien afvragen of oblivion wel een geschikt spel voor je is. want er komen ook nog oblivion gates die wél ingewikkeld zijn om te sluiten. nofi
had gevonden door een walktrhough op wiki, was echt heel ergens anders waar ik was. inmiddels compleet Vrolijk

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

ph4ge schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 17:46:
[...]

Ja, je hebt gelijk, was even vergeten dat de GTS ook in de 640Mb-variant is :+ :D
(QTP3 is enorm videogeheugen-gebruikend :) )
Zie de uitleg van gwystyl :)
Het is overzichtelijker, en als je een mod weer weg wil halen deactiveer je de omod weer.
En het is énorm makkelijk om een omodje te maken :)
Ja, stom van me om 3 weken voor me examens hieraan te beginnen :). Ik heb alle Elder Scrolls gespeeld dus ik weet wat me te wachten staat :)
Ah, examens, dus dat betekent dat je na die 3 weken tot september de tijd hebt om te spelen? O-)
ik begreep dat je deze mods beter kan doen als je al wat verder bent enzo? het gaat me nu eigenlijk vooral om de graphics, de gameplay is me nu al boeiend genoeg, daar ga ik pas mee rotzooien als ik door het orgineel heen ben.
Voor graphics moet je hier even lezen :)
En zeker met texturepacks en dergelijke loont het om omods te maken :)

• Stefke
Effe 2 dingen waar ik nu mee zit:

- Met AEVWD heb ik vaak dat als ik in een bepaalde richting kijk dat alle ver gelegen gebouwen zwart worden, als ik dan een andere richting kijk is het weer goed. Ik heb nog niet kunnen ontdekken dat dat ivm een bepaalde andere mod zou kunnen komen of zo. Iemand die dat ook heeft of de oorzaak weet?
Ik heb al eens geprobeer met een kaal spel en alleen deze mod, had ik het probleem ook.
http://www.stefijn.com/anonymous/pics_online/Oblivion_AEVWD1.jpg
http://www.stefijn.com/anonymous/pics_online/Oblivion_AEVWD2.jpg

- Ik heb nu ineens in Ayleid gebouwen het volgende probleem:
http://www.stefijn.com/anonymous/pics_online/Oblivion_texturefout.jpg
Ongetwijfeld een foutje in één of andere mod. Ik ga waarschijnlijk heel het spel en alle mods opnieuw installeren, maar wellicht weet iemand hier meer van.

[Voor 13% gewijzigd door Stefke op 23-05-2007 13:31]

• ph4ge
thnx anandus, heb nu lekker zitten kloten en ziet er allemaal nog net iets lekkerder uit en loopt nog steeds soepel. ik ga voorlopig al mn vrije tijd steken in het spelen van oblivion, verdere mods komen later weer :)

Anoniem: 194366

Ik moet voor een quest zonder enige aanwijzing aan een black soul gem komen, iemand een idee?
stefijn schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 13:01:
Effe 2 dingen waar ik nu mee zit:

- Met AEVWD heb ik vaak dat als ik in een bepaalde richting kijk dat alle ver gelegen gebouwen zwart worden, als ik dan een andere richting kijk is het weer goed. Ik heb nog niet kunnen ontdekken dat dat ivm een bepaalde andere mod zou kunnen komen of zo. Iemand die dat ook heeft of de oorzaak weet?
Ja, klopt, is een Oblivion-bug. Is weinig aan te doen. Soms zie je het ook zonder die mod. Helaas.
- Ik heb nu ineens in Ayleid gebouwen het volgende probleem:
[afbeelding]
Ongetwijfeld een foutje in één of andere mod. Ik ga waarschijnlijk heel het spel en alle mods opnieuw installeren, maar wellicht weet iemand hier meer van.
Dat zijn missende meshes.
Missende textures geven een paars oppervlak, missende meshes een geel uitroepteken.
(Bovenstaande mag wel in de TS, als het er al niet instaat :P is namelijk een veel voorkomend probleem met mods (en vooral als je net begint Oblivion te modden, ikzelf heb het ook regelmatig gehad :) ))

Heb je de mod goed geïnstalleerd?
Controleer of je dds- en nif-bestanden op de goede plek zitten :)

De mod opnieuw installeren moet het probleem oplossen (het moet niet té moeilijk zijn om te achterhalen bij welke mod het hoort, denk ik?)
(Overigens, als je omods hebt, hoef je het spel of mods niet opnieuw te installeren, maar alleen maar de mods te deactiveren (is zelfde als mod deïnstalleren) en kan je hem daarna weer activeren :) )

[Voor 11% gewijzigd door anandus op 23-05-2007 14:16]

• Stefke
Ik doe alles met OBMM, maar ik heb nu nog maar een paar kleine mods geinstalleerd (streamline en nog wat klein spul) maar het probleem blijft.

edit: het zit in de Reallights mod, en ik heb dit probleem in Ayleid temples, in ieder geval in Elenglynn (West van hoofdstad) en Nenyond Twill (zuid van hoofstad) en ongetwijfeld in meer tempels.
Misschien ook wel buiten Ayleid Tempels maar dat heb ik nog niet gezien. Heb het effe op tessource gemeld bij de mod.

Anandus heb jij dit ook? Check hiervoor de Elenglynn temple, het screenshot is genomen in de grote ruimte met het schuivende hek, in de doorgang onder de 2 uitroeptekens is één kamer waarin wel 5 of 6 van die uitroeptekens te zien zijn (de tempel is ook niet groter dan deze 2 ruimtes)

(ben eindelijk vampier af. Op zich niet zo'n probleem, maar wel vermoeiend dat alles alleen maar in het donker kan :) )

[Voor 90% gewijzigd door Stefke op 23-05-2007 17:00]

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05:32

KneoK

Not in a million lightyears

Heb niet zo heel veel verstand van OMODS, maar ik heb nu een aantal texture packs geinstalleerd, gewoon uitgepakt in de data dir, maar als ik van die packs nu een OMOD maak, en die installeer en vervolgens deinstalleer, zou de mod dan ook daadwerkelijk weg zijn ? Ik begrijp namelijk dat OMOD de bestanden tijdelijk op de juiste plaats zet en weer verwijderd als je de mod deinstalleert. Zou dit ook werken met bestaande bestanden ? Vind het namelijk een beetje zonde om alle texture packs weer opnieuw te moeten downloaden als blijkt dat het helemaal niet gaat en zou het toch wel handig vinden om de mods simpel aan en uit te kunnen zetten.
KneoK schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 22:48:
Heb niet zo heel veel verstand van OMODS, maar ik heb nu een aantal texture packs geinstalleerd, gewoon uitgepakt in de data dir, maar als ik van die packs nu een OMOD maak, en die installeer en vervolgens deinstalleer, zou de mod dan ook daadwerkelijk weg zijn ? Ik begrijp namelijk dat OMOD de bestanden tijdelijk op de juiste plaats zet en weer verwijderd als je de mod deinstalleert. Zou dit ook werken met bestaande bestanden ? Vind het namelijk een beetje zonde om alle texture packs weer opnieuw te moeten downloaden als blijkt dat het helemaal niet gaat en zou het toch wel handig vinden om de mods simpel aan en uit te kunnen zetten.
Als je niets na de texture pack (aan textures) hebt geïnstalleerd dan zou je in principe alle textures kunnen vinden.

Maar dit is wel wat werk en je moet een lijst hebben van welke bestanden het zijn (staat meestal onder het kopje 'uninstalling' in de readme :)

Maar in principe kan je zo je textures cut-pasten naar een map en dan alsnog een omod ervan maken.

Al is de luie manier om de texturepack weer opnieuw te downloaden :P

Anoniem: 43565

Anoniem: 194366 schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 14:11:
Ik moet voor een quest zonder enige aanwijzing aan een black soul gem komen, iemand een idee?
black soul gem intikken in de quicksearch:
\[PC/X360/PS3] The Elder Scrolls IV: Oblivion deel 12

• tigos
Ik zou graag black soul gems maken maar ik heb een probleem bij dark fissure. Het schijnt volgens wiki dat het paarse licht op de 1ste, de 9ste enz... zou schijnen. Ik ben naar dark fissure gegaan op de 7ste, de 8ste(ik was te vroeg maar ik wou het paarse licht niet missen) en de 9ste maar ik heb geen paars licht gezien. Ik stond zeker ver genoeg van het altaar. Ook heb ik op de 9ste een grand soul gem gedaan en de spreuk soultrap maar zonder resultaat. Ik heb nog geen quest gedaan waarbij ik een black soul gem moet maken. Misschien dat het daar aan ligt maar een antwoord zou welkom zijn.

[Voor 5% gewijzigd door tigos op 26-05-2007 14:06]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Loona35
  • Laatst online: 15-05 06:11
damn.. die texture pack 3 hapert zelfs op mijn duo2core met 8800GTS 640 mb :S

Acties:
  • 0Henk 'm!
Loona35 schreef op zondag 27 mei 2007 @ 10:36:
Zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb ;) :P

De maker van de streamline-ring is nu bezig met versie 3.0 welke een roulerende autosave heeft, een benchmark-utility, fps-optimizer, etc.

Lees er hier meer over :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ph4ge
Loona35 schreef op zondag 27 mei 2007 @ 10:36:
wat noem jij haperen? bij mij komt hij met een hele lijst aan (grafische) mods en alles op high toch nooit onder de 30 fps.

Acties:
  • 0Henk 'm!
ph4ge schreef op zondag 27 mei 2007 @ 11:33:
[...]

wat noem jij haperen? bij mij komt hij met een hele lijst aan (grafische) mods en alles op high toch nooit onder de 30 fps.
Tja, het kan een hoop schelen, afhankelijk van geïnstalleerde mods, ini-instellingen, etc. :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Loona35
ph4ge schreef op zondag 27 mei 2007 @ 11:33:
[...]

ik heb de FPS nog niet gechecked.. maar haperen vind ik als het niet helemaal vloeiend loopt... hij dropped wat FPS als er NPC's in beeld komen. Heel ernstig is het niet, maar ik had toch wel gehoopt dat het met mijn nieuwe videokaart wel zou lukken :P

Acties:
  • 0Henk 'm!
Loona35 schreef op zondag 27 mei 2007 @ 12:09:
[...]

ik heb de FPS nog niet gechecked.. maar haperen vind ik als het niet helemaal vloeiend loopt... hij dropped wat FPS als er NPC's in beeld komen. Heel ernstig is het niet, maar ik had toch wel gehoopt dat het met mijn nieuwe videokaart wel zou lukken :P
* anandus zit ook te wachten op de 9800GTS :+
Maar je zou idd wel verwachten dat het wat vlotter loopt met een relatief goede kaart. Blij dat TES 5 nog niet uit is :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Loona35
anandus schreef op zondag 27 mei 2007 @ 12:13:
[...]
* anandus zit ook te wachten op de 9800GTS :+
Maar je zou idd wel verwachten dat het wat vlotter loopt met een relatief goede kaart. Blij dat TES 5 nog niet uit is :P
Ja het is eigenlijk wat onnodig, want als ik STALKER speel dan gaat ie wel helemaal vlot. En STALKER ziet er toch wel even strak uit als Oblivion met al die mods erbij. Maargoed :D

ben nu flink OMOD's aan het maken zodat ik lekker kan knutselen totdat het werkt :D

Acties:
  • 0Henk 'm!
Loona35 schreef op zondag 27 mei 2007 @ 12:31:
[...]

Ja het is eigenlijk wat onnodig, want als ik STALKER speel dan gaat ie wel helemaal vlot. En STALKER ziet er toch wel even strak uit als Oblivion met al die mods erbij. Maargoed :D
Ja, volgens mij is de Oblivion-engine niet zo heel efficiënt geschreven ofzo, want ook al is het een heel mooi spel, volgens mij had meer gekund met minder, als je begrijpt wat ik bedoel :)

Ik hoop dat ze ervan leren :)
ben nu flink OMOD's aan het maken zodat ik lekker kan knutselen totdat het werkt :D
Succes :)
Vergeet niet de versienummers van je mods in te vullen, dat scheelt een hoop moeite als er nieuwe versies van mods uitzijn, bijvoorbeeld.

* anandus kan het weten, ik had dat dus niet gedaan, en dat was vreselijk onhandig.

[Voor 28% gewijzigd door anandus op 27-05-2007 12:34]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• tigos
Ik heb nu omods gemaakt van mijn mods. Bij het verwijderen van de mods in mijn map/data wil oblivon niet meer laden. Nu zit er volgens mij niets anders op dan oblivion opnieuw te installeren maar ik wil mijn savegames niet kwijt zijn. Weet er iemand welke bestanden ik moet behouden om mijn savegames te houden? alle hulp welkom

Edit: Ik heb oblivion opnieuw geinstalleerd en omods gemaakt maar het spel laad niet verder. Ik gebruik nog mijn oude savegames. Iedere keer als ik het spel wil laden zegt hij dat er wijzigingen zijn aangebracht en dat sommige elementen niet meer correct kunnen worden getoond. Iemand ideeën hoe ik oblivion verder doen kan laden of is het nutteloos om het spel te doen verder laden met mijn vorige savegames.

[Voor 38% gewijzigd door tigos op 27-05-2007 21:52]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Stefke
Gewoon de hele directory uit /Mijn documenten/mijn games/oblivion. Dan heb je gelijk je (getweakte) ini terug.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• tigos
Nu ben ik opnieuw begonnen met oblivion. Ik haat het als je na 50 uren spelen alles opnieuw moet doen :( . Nu cheat ik wel( in het begin) om het mij gemakkelijker te maken. De spreuk invisibility zou handig zijn maar ik weet niet meer waar ik ze vandaan heb gehaald. Weet iemand waar ik de spreuk kan kopen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 92666

Wat een spel! Heb het spel al langer maar nog niet echt veel gespeeld nu ik ben gaan spelen de dark brotherhood gejoined.
Wat onwijs gaaf zeg dit spel, was DIT maar multiplayer dan zou het zeker WoW overtreffen!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• -ko-
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 26-05 16:29

-ko-

Leidend Voorwerp

Ik heb dit spel vrijdag gekocht, en wat een geweldige ervaring is dit zeg (ben nog maar level een en dus nog heel groen). Bij de mediamarkt ligt hij nu voor 30 euro voor de 360 waar ik hem op speel. Wel jammer dat ik al die mods die ik hier zie misloop, maar ja, so be it (mijn pc gaat oblivion dus absoluut niet trekken en dat vind ik niet zo heel erg aangezien ik die xbox heb gekocht omdat ik daarop wil gamen)

Ik heb wel een vraag: Is shivering Isle (hoop dat ik het goed schrijf) die 2400 xbox live punten waard? Ik heb niet de beschikking over een credit card dus ik zal dan 2x 2100 xbox live punten moeten halen. Sowieso lijkt het me pas boeiend als ik een flink end verder ben, maar wilde het toch alvast weten.

Wa Doede Nou

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Stefke
Het zou ongeveer 30 uur moeten toevoegen, dus ik denk t wel :) Ik moet zelf nog SI doen :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• KneoK
  • Laatst online: 05:32

KneoK

Not in a million lightyears

-ko- schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 05:41:
Ik heb dit spel vrijdag gekocht, en wat een geweldige ervaring is dit zeg (ben nog maar level een en dus nog heel groen). Bij de mediamarkt ligt hij nu voor 30 euro voor de 360 waar ik hem op speel. Wel jammer dat ik al die mods die ik hier zie misloop, maar ja, so be it (mijn pc gaat oblivion dus absoluut niet trekken en dat vind ik niet zo heel erg aangezien ik die xbox heb gekocht omdat ik daarop wil gamen)

Ik heb wel een vraag: Is shivering Isle (hoop dat ik het goed schrijf) die 2400 xbox live punten waard? Ik heb niet de beschikking over een credit card dus ik zal dan 2x 2100 xbox live punten moeten halen. Sowieso lijkt het me pas boeiend als ik een flink end verder ben, maar wilde het toch alvast weten.
Heb Shivering Isles ook al een tijdje geinstalleerd staan maar ben er nog steeds niet aan begonnen. Er wordt ook aangeraden er pas vanaf level 20 aan te beginnen.
Ikzelf wil in ieder geval nog een heel groot deel van het originele spel spelen voordat ik aan SI begin, maar het lijkt me absoluut de moeite waard.

Acties:
  • 0Henk 'm!
KneoK schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 12:20:
[...]

Heb Shivering Isles ook al een tijdje geinstalleerd staan maar ben er nog steeds niet aan begonnen. Er wordt ook aangeraden er pas vanaf level 20 aan te beginnen.
Volgens mij maakt het niet uit op welk level je SI speelt, toch?
( * anandus is level 3 nu in SI )

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kosh66
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-05 16:26
@anandus: Thanks voor de link naar streamline v3.0. Ziet er goed uit! >:)

Heb jij, of iemand anders al gezien waar Timeslip mee bezig is?
De Oblivion Graphics Extender! Jawel, in navolging van de MorrowindGraphicsExtender (MGE),
komt er nu de OBGE! 8)
Deze is deels als plugin afhankelijk van de OBScriptExtender (OBSE).

Zie de URL:
http://www.bethsoft.com/bgsforums/index.php?showtopic=699639

Timeslip en die Jaga Telesin moeten eens bijelkaar gaan zitten, dacht ik zo....! _/-\o_

[Voor 7% gewijzigd door Kosh66 op 29-05-2007 13:36]

Acties:
  • 0Henk 'm!
Kosh66 schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 13:34:
@anandus: Thanks voor de link naar streamline v3.0. Ziet er goed uit! >:)

Heb jij, of iemand anders al gezien waar Timeslip mee bezig is?
De Oblivion Graphics Extender! Jawel, in navolging van de MorrowindGraphicsExtender (MGE),
komt er nu de OBGE! 8)
Deze is deels als plugin afhankelijk van de OBScriptExtender (OBSE).

Zie de URL:
http://www.bethsoft.com/bgsforums/index.php?showtopic=699639

Timeslip en die Jaga Telesin moeten eens bijelkaar gaan zitten, dacht ik zo....! _/-\o_
Ja, had ik gezien.

Zéér goed nieuws, Morrowind Graphics Extender was ook al heel netjes, dus ik hoop dat dit ook een succes wordt.

Het is nog een flinke tijd wachten tot er mods komen die er gebruik van maken, maar komen doen ze wel :)

Ze beginnen steeds verder te komen met die mods :)
Zo zijn ze ook met een mod bezig waar de grootte van je armen en torso afhankelijk is van je strength.
Dus je begint als iel mannetje en tegen de tijd dat je level nogwat bent, ben je een gespierde bink :P
(Ze hebben dus een manier gevonden om meshes dynamisch ingame te veranderen. Dingen kunnen dus ook ingedeukt worden, of opgeblazen)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Loona35
-edit :P

[Voor 87% gewijzigd door Loona35 op 29-05-2007 19:36]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Anoniem: 171278
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Zijn OOO en MMM eigenlijk al compatible met Shivering Isles? Ik heb het idee dat er niet echt meer aan OOO gewerkt wordt... Misschien moet ik toch maar voor Francesco's gaan? Ik ben verder niet zo'n die-hard purist, heb er ook niet meer zoveel tijd voor als vroeger, maar aan het mee-levellen van NPC's, creatures en loot erger ik me wezenloos :P MMM alleen doet daar niks aan toch?

[Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 171278 op 29-05-2007 21:49]

Anoniem: 100074

Hi,

Waar kan ik als (onbedoelde :( ) vampire zijnde magical items laten repairen?
Niemand moet me :( en kan zelf nog geen magical repairen... ben bezig met die quest om geen vampire meer te zijn, maar mijn blade is kaput.
Thanks! btw natural enviroments patch is erg cool :D
Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee