• Leedbek
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 25-01 17:59

Leedbek

Luuk Luchtloper

Anoniem: 100074 schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 00:13:
Hi,

Waar kan ik als (onbedoelde :( ) vampire zijnde magical items laten repairen?
Niemand moet me :( en kan zelf nog geen magical repairen... ben bezig met die quest om geen vampire meer te zijn, maar mijn blade is kaput.
Thanks! btw natural enviroments patch is erg cool :D
Je zou iemand kunnen bijten, op die manier word je weer een 'minor' vampire en kun je interacteren met NPC's (ook geen sun damage etc.). Op die manier kun je bij nagenoeg elke smid je wapens laten repareren.

Wat is je armorer level? Als je het boven de 50 weet te pompen, kun je magical items repareren. Scheelt een hoop!

Klaar voor de steroorlogen?

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02:11

KneoK

Not in a million lightyears

anandus schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 12:30:
[...]
Volgens mij maakt het niet uit op welk level je SI speelt, toch?
( * anandus is level 3 nu in SI )
Volgens mij maakt het inderdaad niet echt uit, maar ik meen ergens ooit gelezen te hebben dat men officieel aanraadt om er vanaf level 20 pas aan te beginnen.
Waarschijnlijk meer voor nieuwe spelers, zodat ze in ieder geval een deel van het spel onder de knie hebben.

Ben zelf nooit zo ver in Oblivion gekomen. Ben heel vaak overnieuw begonen, toch maar weer andere stats, maar heb nu eindelijk een karakter waar ik lekker mee kan spelen. Ben level 13 op dit moment en ik wil gewoon een groot deel van het originele spel gespeeld hebben voordat ik aan SI begin.
Zo hou ik tenminste nog iets leuks over als Oblivion echt gaat vervelen (like that'll ever happen...).

@Luuk >>> Inderdaad, armorer naar level 50 krijgen. Een van mijn eerste doelstellingen in het spel bij een nieuw karakter, dat scheelt zoveel.

[Voor 7% gewijzigd door KneoK op 30-05-2007 01:07]

Anoniem: 173098

ik speel oblivion nu ook op de 360 , heb nu een kleine 30 uur erin zitten
maar ik wil tog eigenlijk overniew beginnen met een char ( ik weet nu hoe alles werkt en das natuurlijk wel handig)

weet iemand misschien een leuke char , of custom car voor een beginnen oblivion speler ( op het moment ben ik breton ) en welke bijpassende signs

ik hou wel van melee vechten , maar wil ook wel graag magicka een beetje gebruiken ( soms wel handig )

Anoniem: 92666

Anoniem: 100074 schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 00:13:
Hi,

Waar kan ik als (onbedoelde :( ) vampire zijnde magical items laten repairen?
Niemand moet me :( en kan zelf nog geen magical repairen... ben bezig met die quest om geen vampire meer te zijn, maar mijn blade is kaput.
Thanks! btw natural enviroments patch is erg cool :D
Gewoon vampier blijven! je bent echt een stuk sterker dan normaal en gewoon steeds slapende mensen bijten dat werkt echt prima bij mij.

Btw hoop dat ze als er een update komt echt een keer een goeie Dualwield mode gaan instellen want heb nu zo n modje waarme je schild veranderd naar een mesje maar daar heb je natuurlijk niets aan :)

Hoop dat het uiteindelijk een beetje de kant van WoW op gaat dat je dus vanuit stealth met 2 daggers te gelijk kan steken ala Mutilate in wow :P

En dat ze dan ook gelijk de graphics van de vecht beweging aanpassen zoals in die laatste Might en Magic ofzo waarbij je dus echt van die gave moves maakt met je blades.

En natuurlijk waar iedereen op hoopt een dikke multiplayer mode _/-\o_

[Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 92666 op 30-05-2007 12:54]

• ReZ1987
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-03 21:57

Death Knight Zaebor(80), Warlock Thortur (80) en Druid Galithor (80). Retired.

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee