Opladen van enchanted items:Anoniem: 146790 schreef op zondag 14 januari 2007 @ 12:10:
Ik heb een probleem met de "Vampirism Quest".
Ik heb (Bijna alle) ingredienten. Ik moet nog een Argonian met de enchanted dagger slaan die ik van de heks heb gekregen, en as zoeken van een of andere kees jansma.
Alleen heb ik een probleem met de "Enchanted dagger", ik heb hem dus gekregen, maar als ik een Argonian sla, en terug ga naar de heks, krijg ik telkens te horen "You haven't used it yet have you? Don't be hesitant. This is the only way." Ik heb het gevoel dat mijn dagger "geladen" moet zijn, want hij staat namelijk bij "Charge op 0/10" en "Uses" staat ook op 0.
Moet ik hem rechargen? Ik weet 100% zeker dat ik de juiste 'mensen' aan het steken ben, ik heb er al 3 geprobeerd maar telkens krijg ik hetzelfde te horen.
Als ik hem moet rechargen, hoe moet dat dan?
• Een geladen soul gem zoeken (of zelf een soul gem opladen door een soul trap op een creature te doen en hem dan te doden), vervolgens soul gem selecteren en dan het wapen selecteren wat je op wilt laden. (je kunt ook wezens die je zelf hebt geconjured doden voor hun soul).
• Wat je ook kunt doen is naar een Mage Guild gaan en iemand zoeken die je wapens kan rechargen (zo'n bliksemtekentje geloof ik). Die doet dan je wapens chargen in ruil voor veel geld.
• Derde optie is het vinden van een varla stone in een Ayleid ruins. Door die te selecteren laden alle enchanted wapens op die je bij je hebt. Varla Stones zijn uiterst zeldzaam en zeker niet in elke Ayleid Ruins te vinden.