Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:40
Vuurvoske schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 19:29:
trouwens ook frustrerend dat er nog steeds geen fix is voor die crashes :s, heb het spel hier gewoon legaal. Speel het met dvd en nog crashed ie :S
Ja daar heb ik ook last van, vooral als ik oblivion probeer af te sluiten
heb em origineel, met nieuwste UK patch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het wel handig dat 'ie er afentoe uit klapt. Anders stop ik nooit met spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kosh66
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 31-07 21:40
Je kunt het verminderen, dat is tenminste mijn ervaring, door b.v. de partitie te defraggen en door niet af te sluiten tijdens een (auto)save.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Kosh66 schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 10:42:
Je kunt het verminderen, dat is tenminste mijn ervaring, door b.v. de partitie te defraggen en door niet af te sluiten tijdens een (auto)save.
Partitie is niet de defraggen... wat je bedoelt is volgens mij de cache clearen... door de A knop ingedrukt te houden tijdens het starten van de game.

edit:/ Aleen voor de 360 dan natuurlijk 8)7 die er ook regelmatig uitklapt :'(

[ Voor 8% gewijzigd door Darth Malak op 02-03-2007 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kosh66
Darth Malak schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 13:00:
[...]

Partitie is niet de defraggen... wat je bedoelt is volgens mij de cache clearen... door de A knop ingedrukt te houden tijdens het starten van de game.

edit:/ Aleen voor de 360 dan natuurlijk 8)7 die er ook regelmatig uitklapt :'(
Sorry, ik had het over de PC-versie en daar kun je wel degelijk de partitie defraggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

natuurlijk kan dat op de PC.. Ik had mijn post al aangepast voordat je je reactie plaatste... :)
Kosh66 schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 13:08:
[...]

Sorry, ik had het over de PC-versie en daar kun je wel degelijk de partitie defraggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaguy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 25-01-2023

blaguy

Computer says no...

Als je een eigen huis gekocht heb kan je daar dan je zooi in een kist stoppen zonder dat de verdwijnen. Ik had een keer al m'n items in een kist gestopt in de mages guild voordat ik een kasteel leeg ging roven, maar m'n items waren weg (ik had wel een back-up save gemaakt dus dat was geen probleem). Is het anders als je een huis hebt of verdwijnd het daar ook na een tijdje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 15:07

H3llSiNG

Meh.

Nee in je eigen huis blijft alles liggen.

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaguy

blaguy

Computer says no...

dat is fijn. kan ik weer lekker gaan plunderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shadowmere is verdwenen. :'(
Zou het kunnen zijn dat hij nog ergens aan het vechten is met beesten, dat hij (zij) daarom ook niet met mij mee komt?
Het zou wel verklaren waarom 't stomme ding denkt dat er constant "enemies nearby" zijn. Wat uiterst irritant is want ik nu niet meer fast travelen en geen potions maken en geen armor repareren enzo.
Wie kan mij helpen?
-Shadowmere is weg.
-Er zijn constant enemies nearby volgens het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14:29
Verwijderd schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 15:36:
Shadowmere is verdwenen. :'(
Zou het kunnen zijn dat hij nog ergens aan het vechten is met beesten, dat hij (zij) daarom ook niet met mij mee komt?
Het zou wel verklaren waarom 't stomme ding denkt dat er constant "enemies nearby" zijn. Wat uiterst irritant is want ik nu niet meer fast travelen en geen potions maken en geen armor repareren enzo.
Wie kan mij helpen?
-Shadowmere is weg.
-Er zijn constant enemies nearby volgens het spel.
Probeer eens op de een of andere manier naar een stad te teleporteren (hoe weet ik nog niet), dan staat er ws iets van; Your horse has been stabled outside the citygate. Hoe je kunt teleporten zonder fasttravel weet ik niet, maar mischien eens in de arcane library naar die teleport dingen kijken ofzo. Mischien is er ook wel een console command waarmee je naar steden kunt reizen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XunFar
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

XunFar

bye bye c'est fini

dan ga je toch gewoon van die enemys wegrennen? Op een gegeven moment raak je ze kwijt. Of je maakt ze gewoon dood. Dat paard ben ik ook kwijt omdat het op een rots is vast komen te zitten.
Voor mij maakt het niet uit want ik loop harder dan het paard zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In een stad kunnen nooit enemies nearby zijn, en als Shadowmere verdwenen is en niet meer met je mee fasttravelt naar een andere stad, dan kun je hem daar vinden waar je hem hebt gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeej, ik kan weer fasttravelen. Ik werd in de Imperial City gearresteerd, en toen ik geld betaalde en voor de gevangenis stond, waren er opeens twee zombies. De gaurds hebben die doodgemaakt, en nu wordt ik niet meer achterna gezeten. :)

Nu nog shadowmere zoeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Laatst online: 07:13

Haan

dotnetter

Ik heb trouwens die Quarl Texture pack versie 3 geprobeerd (2 gig aan textures :X ) maar dat gaat flink mis met 256MB vram en 1 gig ram :X Alleen maar geratel van de hardeschijf en totaal onspeelbaar met max 5 fps buiten. Stom is alleen dat je het niet makkelijk kan verwijderen.
Wat ik eerst probeerde was met de hand de grootste nieuwe textures weg te halen, om ze een soort van balans te krijgen tussen mooi en speelbaar, maar dan werden die textures niet meer ingeladen in het spel, dus nu bezig met herinstallatie :(

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kosh66
Had ik al voor gewaarschuwd, dat dat niet goed zou gaan met een 256 MB kaart!

Als je de 7z-versie hebt gedownload, kun je aan de hand van de inhoud daarvan de textures weer verwijderen. Zet er dan de Qarls versie 2 op, deze kan ik nog steeds van harte aanbevelen.

Meer over o.a texture-replacement@Total Oblivion Total Overhaul:
http://devnull.devakm.goo...m/obliviontextureoverhaul

World textures:
http://devnull.devakm.googlepages.com/totoworld

Qarls v2: (voor 256 MB videokaarten):
http://devnull.devakm.googlepages.com/worldqtp2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat niet met 256 MB.
Draai nu Quarl Texture pack versie 3.
Heb een 7900GT 256 MB, normaal SLI, aangezien dat nog niet ondersteund word in Vista, doen we het nu gewoon ff tijdelijk met 1 7900GT.
En alles gaat zeer vlot.
En ja, ik zie alle textures die deze pack in hem heeft.
Het is zeer mooi en duidelijk zichtbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat Quarl ziet er erg gelikt uit!
Waar kun je dat nogmeer downloaden? Heb namelijk geen file planet account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10:34
[b][message=27606288,noline]
Nu nog shadowmere zoeken...
Als je Shadowmere kwijt bent, dan keert 'ie altijd terug waar je hem voor het eerst kreeg. Die ene toren vlak boven (noord-oosten) Cheydinhal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 21:02
Ik verbaas me er toch telkens over hoe lang mensen dit spelen. Wat doen jullie nadat jullie alle missies hebben gedaan? Verder spelen of van voren af aan beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik, persoonlijk, loop altijd vreselijk rond te kutten, dus ik heb nog nooit alle quests uigespeeld. :P
Maar toch, het zijn er zo veel, dat duurt wel even hoor.
En ik denk dat weer mensen, net zoals ik, het non-stop hebben gespeeld vlak nadat het uitkwam, en op een gegeven moment was het niet zo leuk meer en is het in de kast verdwenen, om het vervolgens een hele tijd later weer te ontdekken en te denken: "dat was wel een leuk spel, laat ik het maar weer eens installeren."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
Verwijderd schreef op maandag 05 maart 2007 @ 18:23:
Dat Quarl ziet er erg gelikt uit!
Waar kun je dat nogmeer downloaden? Heb namelijk geen file planet account.
hier ;)
D. Ninjai schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 09:30:
[...]

Als je Shadowmere kwijt bent, dan keert 'ie altijd terug waar je hem voor het eerst kreeg. Die ene toren vlak boven (noord-oosten) Cheydinhal.
bij Fort Farragut inderdaad
Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 10:15:
Ik, persoonlijk, loop altijd vreselijk rond te kutten, dus ik heb nog nooit alle quests uigespeeld. :P
En ik denk dat weer mensen, net zoals ik, het non-stop hebben gespeeld vlak nadat het uitkwam, en op een gegeven moment was het niet zo leuk meer en is het in de kast verdwenen, om het vervolgens een hele tijd later weer te ontdekken en te denken: "dat was wel een leuk spel, laat ik het maar weer eens installeren."
ja inderdaad, zo ben ik laatst ook weer ff opnieuw begonnen (Dark Elf), en binnenkort komt natuurlijk ook Shivering Isles _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 10:15:
Precies, ik ben alweer 3x opnieuw gestart :) Maar ik vind het spel niet echt leuk meer als ik de mainquest heb gedaan (ik haat dat die Oblivion gates overal), dus dan start ik meestal opnieuw na een tijdje. Ik vind het alleen zo kut dat ik dan weer al die quests 'moet' doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Daarom doe ik de mainquest ook pas veel later :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel het ook al tijden, ben in 3/4 jaar pas 1 keer in een Oblivion gate geweest, doe veel liever de quests voor de Dark Brotherhoodm, de Mages Guild of gewoon een beetje rondlopen en een paar quests oppikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En niet te vergeten de Daedra Shrines. Die leveren ook nog eens erg leuke dingen op. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XunFar
  • Niet online

XunFar

bye bye c'est fini

Pirate-Bozz schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 09:57:
Ik verbaas me er toch telkens over hoe lang mensen dit spelen. Wat doen jullie nadat jullie alle missies hebben gedaan? Verder spelen of van voren af aan beginnen?
Wat wil je dan dat we doen? :/

Ik zou niet weten welk spel ik moet gaan doen. In de tussentijd probeer ik elke keer wat nieuws te vinden in het spel door de quests opnieuw te doen. Maar het gaat vervelen. Uitbreiding heeft veel te lang op zich laten wachten :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• In Search of Sunrise
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-10-2020
Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 20:04:
En niet te vergeten de Daedra Shrines. Die leveren ook nog eens erg leuke dingen op. :)
Jup. Ik vind met name de nocturnal shrine erg handig. Geen gebroken lockpicks meer :)

Je kunt het spel ook uitbreiden met verschillende mods. Er worden ook quest mods ontwikkeld, die dus nieuwe soorten quests toevoegen. Zo wordt er momenteel gewerkt aan een mod waarbij Kvatch weer opgebouwd wordt. Kvatch rebuilt heet het. Je krijgt dan wat quests voorgeschoteld om het verwoeste Kvatch weer op te bouwen. Wel dien je dan eerst de quest breaking the siege of kvatch te voltooien.
En zo zijn er nog wel meer mods.
Ik heb zelf overigens slechts een paar geïnstalleerd, zoals de chorrol house mod.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
In Search of Sunrise schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 17:19:
[...]

Jup. Ik vind met name de nocturnal shrine erg handig. Geen gebroken lockpicks meer :)
hm die heb ik nog niet nodig gehad (bij me vorige character had ik em overigens wel) ;)

wat ook handig is:

Umbra + Azura's Star

spoiler:
als je Umbra gebruikt om de souls te vangen in Azura's Star, kun je daar al je items steeds mee bijvullen (ook Umbra), want Azura's Star verdwijnt niet ;)

ook handig is dan om Azura's Star op een sneltoets te zetten (bijv. CTRL + 3 ingedrukt houden, dan Azura's Star aanklikken) om snel bij te vullen

[ Voor 12% gewijzigd door -Eraser- op 07-03-2007 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is trouwens nog één van de minpuntjes, dat je maar 9 sneltoetsen in kan stellen. Ik gebruik toch net wat meer spreuken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kosh66
Dan kijk eens naar de volgende mod: Expanded Hotkeys and Spell Delete.

http://planetelderscrolls...livionMods.Detail&id=1621

Let op:
Je hebt dan wel ook de OBSE (de script extender) nodig, om Oblivion te starten, zie ook:

http://obse.silverlock.org/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XunFar
  • Niet online

XunFar

bye bye c'est fini

Heb de MOD Kvatch Aftermath final geïnstalleerd maar loop gelijk tegen een bug aan. Ik krijg het kasteel maar niet gerestaureerd. Elke keer als ik de opdracht geef om het te restaureren zegt ie dat het kasteel gerestaureerd moet worden. :? En dat kost 100.000,- Hebben ze dat geld niet ofzo? Moet ik ergens op wachten? Heb de daadwerkelijke Kvatch rebuild mod nog niet geinstalleerd omdat het nog in beta fase zit. Die lijkt me veel leuker omdat je daar echt quests voor moet volgen. Bij de aftermath word er gelijk een heel stad opgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kosh66
XunFar schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 13:56:
.... Ik krijg het kasteel maar niet gerestaureerd. Elke keer als ik de opdracht geef om het te restaureren zegt ie dat het kasteel gerestaureerd moet worden. :? En dat kost 100.000,- Hebben ze dat geld niet ofzo? Moet ik ergens op wachten? ....
Als ik me niet vergis, moet jij die 100k septims/drake's ophoesten. Het is nl. een mod voor de gevorderde (en rijkere) avonturier.

[ Voor 6% gewijzigd door Kosh66 op 08-03-2007 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XunFar
  • Niet online

XunFar

bye bye c'est fini

Kosh66 schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 15:14:
[...]

Als ik me niet vergis, moet jij die 100k septims/drake's ophoesten. Het is nl. een mod voor de gevorderde (en rijkere) avonturier.
Ah op die fiets. Jammer dat je geen belastingen kunt heffen. Dan had ik dat 'geld' snel verdiend.
Ben redelijk gevorderd in dit spel. Ik zou niet weten wat er zo moeilijk is aan deze mod, afgezien van het geld dat je moet betalen. Nuuh ik laat deze mod schieten. Wacht wel op de Kvatch Rebuild mod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

Ik ben sinds gisteren ook Oblivion gaan spelen, en mijn eerste indrukken zijn erg goed ^^
Ook heb ik de meeste tweaks uit dit topic uitgevoerd.

Maar ik vraag me af hoeveel FPS je gemiddeld hebt. Want ik schrok wel toen ik keek en maar 20 FPS had :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Hangt van je systeem af he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een net nieuwe laptop met 2GHZ dual core 2 X 1GB geheugen en een Nvidea Gforce go 7900 GS erin...
Daar zou ik wel van verwachten dat Oblivion goed zou spelen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 16:55:
Hey,

Ik ben sinds gisteren ook Oblivion gaan spelen, en mijn eerste indrukken zijn erg goed ^^
Ook heb ik de meeste tweaks uit dit topic uitgevoerd.

Maar ik vraag me af hoeveel FPS je gemiddeld hebt. Want ik schrok wel toen ik keek en maar 20 FPS had :S
misschien even wat settings lager zetten? en het hangt ook van je systeem af natuurlijk (zoals hierboven al gezegd wordt ;)) dus niet iedereen zal dezelfde fps halen
Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 19:12:
Een net nieuwe laptop met 2GHZ dual core 2 X 1GB geheugen en een Nvidea Gforce go 7900 GS erin...
Daar zou ik wel van verwachten dat Oblivion goed zou spelen :S
op welke settings speel je dan? (bijv. 1680*1050 met alles op het hoogst, zal die kaart niet zo leuk vinden denk ik ;)

[ Voor 26% gewijzigd door -Eraser- op 08-03-2007 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel Oblivion wel op 1680x1050 @ HDR + AA, etc alles @ max in zowel de game als in de Nvidia drivers.
Heb een 8800GTS 640MB.

Echter sinds ik Quarl Pack 3 heb geinstalleerd loopt het iets wat minder soepel/langer laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Haalt dat Quarl je performance niet onderuit? Ik heb een 7900 GT dat vele malen hoger is geclocked dan normaal. Maar check m'n specs maar in me sig. Zal het geen performancedrop opleveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 19:22:
Ik speel Oblivion wel op 1680x1050 @ HDR + AA, etc alles @ max in zowel de game als in de Nvidia drivers.
Heb een 8800GTS 640MB.

Echter sinds ik Quarl Pack 3 heb geinstalleerd loopt het iets wat minder soepel/langer laden.
Hoe kan jij trouwens HDR + AA draaien? Het was toch AA of HDR? Je kon alleen tussen die 2 kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
PcManiaxx schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 19:42:
[...]

Hoe kan jij trouwens HDR + AA draaien? Het was toch AA of HDR? Je kon alleen tussen die 2 kiezen.
De nVidia GF8-serie en ATI X1K-serie ondersteunen dat (ik geloof dat je dan HDR ingame en AA in control panel in moet stellen), de GF7-serie ondersteunt het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja ik speel op 1900 X 1200 :P
Ik zal hem maar iets naar beneden schroeven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt, in game HDR aanzetten en dan in het control panel de AA, etc aangooien.
Ziet er erg :9 uit!

Quarl zogt idd voor wat performance verlies, links en rechts een schokje.
Heb nog niet echt er mee getest, alleen even wat rond gelopen in een grot/bos nadat ik het had geinstalleerd. De stad moet ik nog in gaan met de mod. Kijken of dat nog wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 21:32:

Heb nog niet echt er mee getest, alleen even wat rond gelopen in een grot/bos nadat ik het had geinstalleerd. De stad moet ik nog in gaan met de mod. Kijken of dat nog wil.
misschien dat je hier en daar nog wat in de oblivion.ini kan tweaken (zie ook: http://www.tweakguides.com/Oblivion_1.html), zo loopt het misschien wat soepeler ;)

zou je misschien een keer een screenshot willen posten? ben wel benieuwd hoe het eruit ziet met een 8800gts + qarl 3 textures :)

[ Voor 9% gewijzigd door -Eraser- op 08-03-2007 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
Er is sinds vandaag een trailer van Shivering Isles te downloaden:
http://static.bethsoft.com/isles/se/SIHDtrailerLG.wmv (doel opslaan als, anders opent ie in wmp, tis een 720p trailer van 79,4MB)

Wat nieuwe screens:

Afbeeldingslocatie: http://xs413.xs.to/xs413/07105/si_febscreens_01B.jpg.xs.jpg Afbeeldingslocatie: http://xs413.xs.to/xs413/07105/si_febscreens_02B.jpg.xs.jpg Afbeeldingslocatie: http://xs413.xs.to/xs413/07105/si_febscreens_03B.jpg.xs.jpg

Afbeeldingslocatie: http://xs413.xs.to/xs413/07105/si_febscreens_04B.jpg.xs.jpg Afbeeldingslocatie: http://xs413.xs.to/xs413/07105/si_febscreens_05B.jpg.xs.jpg Afbeeldingslocatie: http://xs413.xs.to/xs413/07105/si_febscreens_06B.jpg.xs.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door -Eraser- op 09-03-2007 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReZ1987
  • Nu online
-Eraser- schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 10:50:
Er is sinds vandaag een trailer van Shivering Isles te downloaden:
http://static.bethsoft.com/isles/se/SIHDtrailerLG.wmv (doel opslaan als, anders opent ie in wmp, tis een 720p trailer van 79,4MB)

Wat nieuwe screens:

[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]

[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Content is toegevoegd aan de startpost, waarvoor mijn dank :).

Death Knight Zaebor(80), Warlock Thortur (80) en Druid Galithor (80). Retired.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIMIC
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Weet iemand van jullie misschien wanneer oblivion voor de PS3 uitkomt?

Ik las namelijk net op verschillende site's (onder andere deze) dat deze niet bij de launch beschikbaar zal zijn.

Ik was van plan om een PS3 te bestellen, maar als Oblivion daar nog niet voor uit komt, laat ik hem nog even liggen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Eraser- schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 21:50:
[...]
misschien dat je hier en daar nog wat in de oblivion.ini kan tweaken (zie ook: http://www.tweakguides.com/Oblivion_1.html), zo loopt het misschien wat soepeler ;)

zou je misschien een keer een screenshot willen posten? ben wel benieuwd hoe het eruit ziet met een 8800gts + qarl 3 textures :)
Ik ga van het weekend eens testen met die tweaks en zal ook eens kijken voor een paar mooie screenshots. 't wordt weer slecht weer zondag dus tijd genoeg om weer eens te gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
NIMIC schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 14:37:

Ik las namelijk net op verschillende site's (onder andere deze) dat deze niet bij de launch beschikbaar zal zijn.

Ik was van plan om een PS3 te bestellen, maar als Oblivion daar nog niet voor uit komt, laat ik hem nog even liggen....
volgens play.com (die releasedates kloppen meestal wel aardig) 27 april 2007
Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 15:18:
[...]

Ik ga van het weekend eens testen met die tweaks en zal ook eens kijken voor een paar mooie screenshots. 't wordt weer slecht weer zondag dus tijd genoeg om weer eens te gamen.
ik ga zo ook even oblivion proberen, nu aan het installen ;) ik heb vandaag een nieuw systeem gebouwd (zie sig) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaguy

blaguy

Computer says no...

Ik heb oblivion voor op de xbox360 maar steeds als ik bijvoorbeeld een toorts pak doet hij 3 seconden niets. Ook het laden gaat heel raar langzaam en hij loopt regelmatig vast ;( Toen ik net begon ging alles heel veel soepeler. Heeft iemand een oplossing of is dit normaal en moet ik er maar mee leren leven?

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 21:32:

hoe hoog kun jij de AA in het control panel zetten? ik kan kiezen uit 2x, 2xQ en 4x, maar dus geen 8x of iets anders ... ? vroeg me af of dat normaal was ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bijna hetzelfde systeem als ik.
Over je vraag in het 8800 topic: ik kan tot 16xQ instellen via de Nvidia (Beta drivers).

Heb net een schone install gedaan van Vista + alles.
Zal morgen ff wat gaan rommelen met Oblivion weer (eerst FS weer installeren, 25GB aan zooi).
Dan post ik ook wat screens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blaguy schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 21:07:
Ik heb oblivion voor op de xbox360 maar steeds als ik bijvoorbeeld een toorts pak doet hij 3 seconden niets. Ook het laden gaat heel raar langzaam en hij loopt regelmatig vast ;( Toen ik net begon ging alles heel veel soepeler. Heeft iemand een oplossing of is dit normaal en moet ik er maar mee leren leven?

alvast bedankt
Je zou kunnen proberen om bij het starten van de game de A-knop ingedrukt te houden (totdat het Bethesda logo verschijnt). Dan maakt hij de harddisk-cache van Oblivion leeg (nee, je savegames verdwijnen niet, uiteraard). Dit zou te maken kunnen hebben met fragmentatie namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaguy

blaguy

Computer says no...

@Networx

Ik zal het proberen, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
Verwijderd schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 20:18:
Bijna hetzelfde systeem als ik.
Over je vraag in het 8800 topic: ik kan tot 16xQ instellen via de Nvidia (Beta drivers).

Heb net een schone install gedaan van Vista + alles.
Zal morgen ff wat gaan rommelen met Oblivion weer (eerst FS weer installeren, 25GB aan zooi).
Dan post ik ook wat screens.
ja ik heb het dus al gevonden ;) ik keek eerst bij de eigenschappen van het nvidia icoontje rechtsonderin de windows taakbalk, daar ging de AA maar tot 4x, toen heb ik nog ff verder gekeken in het control panel zelf, en daar kun je dus wel tot 16xQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blaguy schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 21:26:
@Networx

Ik zal het proberen, bedankt!
Laat even weten of het geholpen heeft, ik sta namelijk ook op punt het spel te kopen voor de Xbox360. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaguy

blaguy

Computer says no...

Cashe verwijderen helpt!! Als ik nu een toorts pak doet hij er maar een hele kleine fractie van een seconden over, niet meer drie seconden zoals voorheen.

Heel erg bedankt Networx!!

@Noax
Het heeft dus geholpen. En ook als het niet geholpen had had ik je aangeraden om te kopen.
Oblivion gaat heel veel langer mee dan spellen zoals Gears of War en Lost Planet, ik ben er nu al drie weken mee bezig en het begind nog steeds niet te vervelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kosh66
NIMIC schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 14:37:

De 31e maart in de EU, zie ook:

http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Oblivion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blaguy schreef op zondag 18 maart 2007 @ 13:38:
Cashe verwijderen helpt!! Als ik nu een toorts pak doet hij er maar een hele kleine fractie van een seconden over, niet meer drie seconden zoals voorheen.

Heel erg bedankt Networx!!

@Noax
Het heeft dus geholpen. En ook als het niet geholpen had had ik je aangeraden om te kopen.
Oblivion gaat heel veel langer mee dan spellen zoals Gears of War en Lost Planet, ik ben er nu al drie weken mee bezig en het begind nog steeds niet te vervelen :)
Thnx goed om te weten, voor 24 euro's doe ik goede zaken! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals beloofd een paar screens (clickable):

Afbeeldingslocatie: http://img356.imageshack.us/img356/1278/screenshot1ap3.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img389.imageshack.us/img389/2133/screenshot2yt7.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img356.imageshack.us/img356/5277/screenshot3vs2.th.jpg

Config:
E6600, 8800GTS 640MB, 2GB, HDR+AA, 1680x1050, alles @ max + Quarl 3.

Plaatjes enkel omgezet van BMP naar JPG met Photoshop CS2 (Save for Web).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2007 @ 15:13:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Config:

Alleen jammer dat die AA niet echt werkt. Als ik je screenshot zo bekijk zie ik vreselijke karteltjes (bij de horizon, en op het water).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou kunnen dat het nog aan de beta Nvidia driver ligt icm Vista.
Heb geen XP install meer omdat te dubbel checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2007 @ 15:18:
Zou kunnen dat het nog aan de beta Nvidia driver ligt icm Vista.
Heb geen XP install meer omdat te dubbel checken.
zo ziet het er bij mij uit (klikbaar), op xp met 97.92 en QTP2 Parallax Installation/Activation for 256Mb Video Cards:

1. 1600*1200, HDR, 16x AF, 4x TR SS AA
Afbeeldingslocatie: http://xs413.xs.to/xs413/07110/ScreenShot10.jpg.xs.jpg
2. 1600*1200, HDR, 16x AF, 2x TR SS AA
Afbeeldingslocatie: http://xs413.xs.to/xs413/07110/ScreenShot11.jpg.xs.jpg

als je goed kijkt zie je het verschil wel, maar ik heb em nu op 2x staan omdat het best veel scheelt in fps (rechtsbovenin screenshots)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Ik heb een paar vraagjes; weet iemand waar ik mijn bounty kwijt kan? Ik heb geen zin om elke keer naar de gevangenis te moeten en vervolgens een grote som te betalen.

Ook meen ik te herrineren dat ik een paar maanden terug een bepaalde mod zag waarmee je map overzichterlijker gemaakt kon worden en de letters kleiner. Weet iemand hoe deze mod heet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
PcManiaxx schreef op zondag 18 maart 2007 @ 19:02:
Ik heb een paar vraagjes; weet iemand waar ik mijn bounty kwijt kan? Ik heb geen zin om elke keer naar de gevangenis te moeten en vervolgens een grote som te betalen.

Ook meen ik te herrineren dat ik een paar maanden terug een bepaalde mod zag waarmee je map overzichterlijker gemaakt kon worden en de letters kleiner. Weet iemand hoe deze mod heet?
Je kan naar die ene gast van de Thieves guild gaan in het Waterfront, dan kun je voor de helft van de prijs van je bounty af komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kosh66
Armand Christophe in "the Waterfront" in I.C. en Skrivva in Bravil. Alleen als je Thieves Guild-member bent...
BTMod 2.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2007 @ 15:13:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Config:

Wat versta je onder alles max? Ik heb bijna hetzelfde systeem als jij maar als ik HDR in-game aanzet en in NVIDIA control panel AF 16x en AA 4x (normaal en niet eens 4xQ) en dan nog niet eens supersampling en trilinear aanzet gaat hij al happeren. Ook dropt hij in de buitenlucht soms onder de 25fps. Ligt dit nu aan mij of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-06 14:43
zo eindelijk nieuwe PC binnen :) (zie spec)

maar heb een probleem:
  1. Ik kan de nieuwe patch niet installeren, als ik die final download en wil opstarten krijg ik een error van is geen win-32 toepassing.... ook geprobeerd de amerikaanse maar die geeft tijdens de start wanneer hij wilt updaten al een eroor. duzzz ...??
  2. Als ik "Self Shadows = On" aan zet dan krijgen alle NPCs een vage shaduw over hun heen wat er niet uit ziet...?
Kon nix in de starterspost vinden hierover...
alvast bedankt

Intel© Conroe E6600 | Asus P5Q PRO Turbo | Sapphire Vapor-X HD5770 1GB | G.E.I.L. 2 GB DDR2-667 Kit CL4 4-4-12 | WD Caviar SE16 2x250GB (S-ATA2) (Raid0) | Sunbeam Trio | Chaintec CFT-500A | Windows XP Pro SP3 | Samsung Syncmaster S23A350H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2007 @ 16:01:
[...]

Wat versta je onder alles max? Ik heb bijna hetzelfde systeem als jij maar als ik HDR in-game aanzet en in NVIDIA control panel AF 16x en AA 4x (normaal en niet eens 4xQ) en dan nog niet eens supersampling en trilinear aanzet gaat hij al happeren. Ook dropt hij in de buitenlucht soms onder de 25fps. Ligt dit nu aan mij of niet?
Gewoon al die sliders naar rechts gezet en in het Nvidia control panel ook de hoogste setting aangeklikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:13

DropjesLover

Dit dus ->

hey, k heb een heeeeel maf probleempje bij het installeren van bijv. BTmod.
een aantal van die files moeten naar de folder Oblivion\Data\menus\prefabs\ui_config
mijn probleem is dat ik helemaal geen menus folder heb of kan vinden (ook niet verborgen, ook niet via de search, ook niet handmatig in de adresbalk zetten). ik heb een legale versie (ben k heel trots op :P )
hoe hebben jullie die dingen geinstalleerd?

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:41

gwystyl

Beugeltje dan maar?

DropjesLover schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 11:00:
hey, k heb een heeeeel maf probleempje bij het installeren van bijv. BTmod.
een aantal van die files moeten naar de folder Oblivion\Data\menus\prefabs\ui_config
mijn probleem is dat ik helemaal geen menus folder heb of kan vinden (ook niet verborgen, ook niet via de search, ook niet handmatig in de adresbalk zetten). ik heb een legale versie (ben k heel trots op :P )
hoe hebben jullie die dingen geinstalleerd?
Ik vermoed dat je de rar-file gedownload hebt. Volgens mij kan je gewoon alles uitpakken in de <Oblivion>\Data folder, waarbij je de mapstructuur moet laten bestaan. Als je de makkelijke installatiemethode wil moet je de .exe downloaden, die zet alles zelf op de goede plek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
Tijgertje84 schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 09:01:
zo eindelijk nieuwe PC binnen :) (zie spec)

maar heb een probleem:
  1. Ik kan de nieuwe patch niet installeren, als ik die final download en wil opstarten krijg ik een error van is geen win-32 toepassing.... ook geprobeerd de amerikaanse maar die geeft tijdens de start wanneer hij wilt updaten al een eroor. duzzz ...??
  2. Als ik "Self Shadows = On" aan zet dan krijgen alle NPCs een vage shaduw over hun heen wat er niet uit ziet...?
Kon nix in de starterspost vinden hierover...
alvast bedankt
Ok waarschijnlijk wordt die bug verholpen door de patch... die ik dus niet kan installeren...
na ff zoeken kwam ik dit tegen (precies mijn probleem) -> not a valid Win32 application
Alleen geld dat voor de US versie...
Anyone...?

Intel© Conroe E6600 | Asus P5Q PRO Turbo | Sapphire Vapor-X HD5770 1GB | G.E.I.L. 2 GB DDR2-667 Kit CL4 4-4-12 | WD Caviar SE16 2x250GB (S-ATA2) (Raid0) | Sunbeam Trio | Chaintec CFT-500A | Windows XP Pro SP3 | Samsung Syncmaster S23A350H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover

DropjesLover

Dit dus ->

gwystyl schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 11:11:
[...]

Ik vermoed dat je de rar-file gedownload hebt. Volgens mij kan je gewoon alles uitpakken in de <Oblivion>\Data folder, waarbij je de mapstructuur moet laten bestaan. Als je de makkelijke installatiemethode wil moet je de .exe downloaden, die zet alles zelf op de goede plek.
gevonden, thx :)

BThGvNeOA
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
Er is een nieuwe patch gereleased voor Oblivion :), versie 1.2.
We have released v1.2 patches for all languages of Oblivion for PC. You can read the patch notes and download the patches here. An update will also be available on Xbox Live today for Xbox 360 users. The patch notes for each language version also cover issues addressed in the 360 update.
Release Notes
Download

edit:
nog iets, de release van Shivering Isles is morgen ;) in ieder geval volgens de counter op Planet Elder Scrolls (klik) :)

[ Voor 11% gewijzigd door -Eraser- op 25-03-2007 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
EINDELIJK een patch die wel werkt :D
Hoef ik me ook niet meer druk te maken over die 1.1 patch aangezien dat nu ook in de 1.2 patch zit :)
Wel goed dat ze daar iig nog steeds bezig zijn met het verbeteren van het spel en uitbreidingen etc!!
En ben ik blij dat dit geen EA game is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Tijgertje84 schreef op maandag 26 maart 2007 @ 09:44:
EINDELIJK een patch die wel werkt :D
Hoef ik me ook niet meer druk te maken over die 1.1 patch aangezien dat nu ook in de 1.2 patch zit :)
Wel goed dat ze daar iig nog steeds bezig zijn met het verbeteren van het spel en uitbreidingen etc!!
En ben ik blij dat dit geen EA game is :)
Helaas werkt de patch bij mij niet. Intussen een herinstall van windows gedaan, waardoor de registervermeldingen naar Oblivion weg zijn. Door een snelkoppeling te maken werkte Oblivion wel gewoon, maar updaten doet hij blijkbaar niet. Dat wordt dus een herinstall van Oblivion en dan maar hopen dat al mijn plugins nog werken (of oude map hernoemen, Oblivion herinstallen, oude data in nieuwe map gooien en dan updaten?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
gwystyl schreef op maandag 26 maart 2007 @ 10:44:
[...]

Helaas werkt de patch bij mij niet. Intussen een herinstall van windows gedaan, waardoor de registervermeldingen naar Oblivion weg zijn. Door een snelkoppeling te maken werkte Oblivion wel gewoon, maar updaten doet hij blijkbaar niet. Dat wordt dus een herinstall van Oblivion en dan maar hopen dat al mijn plugins nog werken (of oude map hernoemen, Oblivion herinstallen, oude data in nieuwe map gooien en dan updaten?)
vreemd ik had dus het probleem met die vorige patch. Kon ik met geen mogelijkheid installeren. Nog geen 2 dagen later kwam 1.2 uit :) deze werkte wel...
Mjah dit geld niet voor iedereen zo blijkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Ik wacht sowieso nog eventjes met de nieuwe patch om te kijken of er updates komen van mods die ik gebruik voor deze patch. De Unofficial Oblivion Patch lijkt me bijvoorbeeld wel een belangrijke mod die problemen kan gaan veroorzaken met de nieuwe patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik heb de update voor elkaar gekregen zoals ik hierboven tussen haakjes had gezet: oude map hernoemen, Oblivion herinstallen, oude data in nieuwe map gooien en dan updaten. De update leek gelukt, maar Oblivion laadde geen oude savegames meer. Hij laat wel de lijst met savegames zien, roept dat die gebaseerd is op content die mogelijk niet meer aanwezig is en begint dan te laden. Al gelijk in het begin blijft de voortgangsbalk echter hangen (<5% geladen), en na een paar minuten heb ik maar een reset gedaan.
Hierna toch maar een verse install gedaan, met daarna een herinstall van de meeste mods die ik inmiddels gebruik. Dat was gelijk een goede optie om te kijken of ik overal de laatste versie van had.
Helaas blijft mijn Oblivion weigeren savegames in te laden. De originele DVD in de drive doen (ipv de image + no-dvd patch die ik normaal gebruik) had geen effect.
Ik had trouwens patc 1.1 en de unofficial patch niet geïnstalleerd om problemen hiermee te voorkomen. Iemand enig idee wat ik hier aan kan doen?
Ik ga zo maar eens proberen om een nieuwe game te starten, en verder de officiele fora afstruinen naar oplossingen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
ik denk dat je 1.1 nog ervoor moet installeren, dus eerst patch 1.1 en daarna 1.2, zo was het tenminste bij Morrowind ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover

DropjesLover

Dit dus ->

gvd, beide V1.2 patches werken niet bij mij :(
de amerikaanse hangt vast bij oblivionlauncher.exe (daar bleef v1.1 ook op hangen bij mij)
de uk versie blijft hangen op readme.txt (v1.1 heb ik er nu op zitten)

waarom kunnen ze niet gewoon doorgaan als ze een file tegenkomen die niet goed is, who the f*** cares about the readme.txt |:(

BThGvNeOA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XunFar
  • Niet online

XunFar

bye bye c'est fini

Door deze patch crasht oblivion bij mij niet meer naar desktop onder vista.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

-Eraser- schreef op maandag 26 maart 2007 @ 16:52:
ik denk dat je 1.1 nog ervoor moet installeren, dus eerst patch 1.1 en daarna 1.2, zo was het tenminste bij Morrowind ook
ik heb nu unofficial mod 1.7.0 weer geïnstalleerd, en nu kan ik mijn savegames weer laden _/-\o_ . Ik heb af en toe dat de color map mod niet gepakt wordt (dan zie ik alleen icoontjes van herbergen/steden e.d.), maar dat vind ik niet zo erg. Zo kan ik iig spelen en afwachten tot de unofficial mod een update krijgt. Ik verwacht dat dat niet al te lang op zich laat wachten omdat er in de uitleg staat dat je de unofficial patch alleen moet installeren bij een bepaalde versie van Oblivion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
-Eraser- schreef op maandag 26 maart 2007 @ 16:52:
uhm moet dat perse???
heb dat niet gedaan want kan 1.1 niet installeren. dus was al blij met deze 1.2 die het wel deed.
is het niet zo dat in patch 1.2 alles van 1.1 ook in zit..?? lijkt me wel want dat geld namelijk wel voor elk spel... toch??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Str1ngS
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-11-2022

Str1ngS

Boe!

Heb zelf 1.1 geinstalleerd (ooit), toen de official mods erop, en verder heb ik nog een shitload aan andere mods (niet al te grote, meer kleintjes zoals Natural Enviorment en real lava). In eerste instantie wou ik 1.2 niet installeren omdat het misschien m'n mods en game zou kunnen vern**ken. Maar dit viel heel erg mee! 1.2 geinstalleerd en alles werkt nog perfect _0-

TnI 4 Life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
Tijgertje84 schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 08:58:
[...]

uhm moet dat perse???
heb dat niet gedaan want kan 1.1 niet installeren. dus was al blij met deze 1.2 die het wel deed.
is het niet zo dat in patch 1.2 alles van 1.1 ook in zit..?? lijkt me wel want dat geld namelijk wel voor elk spel... toch??
hmja dat weet ik dus ook niet zeker, het zou in ieder geval wel kunnen dat 1.2 de fixes van 1.1 niet bevat en daarom zei ik tegen gwystyl dat ie misschien ook 1.1 moest installeren.
maar wat ik me nu bedenk: als 1.2 niet de fixes van 1.1 zou bevatten, dan zou die voor de installatie waarschijnlijk wel controleren of je 1.1 hebt geinstalleerd (zoals bij Morrowind bijv.), volgens mij gebeurt dat niet (aangezien jij 1.2 kan installeren zonder 1.1 te hebben geinstalleerd) dus ik denk dat 1.2 ook gewoon de fixes van 1.1 bevat ;)

[ Voor 4% gewijzigd door -Eraser- op 27-03-2007 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Gezien de grootte van de files lijkt me inderdaad ook dat 1.2 alle fixes van 1.1 ook bevat. Mijn probleem lag bij de unofficial update....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReZ1987
  • Nu online
-Eraser- schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 19:17:
Er is een nieuwe patch gereleased voor Oblivion :), versie 1.2.

[...]

Release Notes
Download

edit:
nog iets, de release van Shivering Isles is morgen ;) in ieder geval volgens de counter op Planet Elder Scrolls (klik) :)
Patch + Releasenotes toegevoegd aan de Startpost. Bedankt voor het melden! :)

Death Knight Zaebor(80), Warlock Thortur (80) en Druid Galithor (80). Retired.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goliath
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-11-2023

Goliath

hi ho silver... away

Weet iemand of Shivering Isles compatible is met Knights of the Nine + OOO 1.31 ?
Ik heb al gezocht, maar nergens concreet kunnen vinden of er een patch nodig is om OOO te laten draaien i.c.m Shivering Isles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
Goliath schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 11:44:
Weet iemand of Shivering Isles compatible is met Knights of the Nine + OOO 1.31 ?
Ik heb al gezocht, maar nergens concreet kunnen vinden of er een patch nodig is om OOO te laten draaien i.c.m Shivering Isles.
waarschijnlijk niet, omdat OOO de leveled creatures/items/etc. aanpast en Shivering Isles nieuwe creatures/items/etc. bevat ;) dus je zal dan moeten wachten op een update voor OOO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kosh66
Van de Unofficial Oblivion Patch is inmiddels versie 2.0 uit, die compatible is met
Oblivion Patch 1.2.0214.... Yes!
http://www.baldurdash.org/TESOblivion/TESOblivion.html

Verder is er een nieuwere compatibelere OBSE, versie 0.009b (die werkt ook met de Oblivion Patch 1.2.0214): http://obse.silverlock.org/

Voor de diehards is er ook een redelijk nieuwere OBMM, de 0.9.14:
http://timeslip.chorrol.com/obmm.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Kosh66 schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 12:23:
Van de Unofficial Oblivion Patch is inmiddels versie 2.0 uit, die compatible is met
Oblivion Patch 1.2.0214.... Yes!
http://www.baldurdash.org/TESOblivion/TESOblivion.html

Verder is er een nieuwere compatibelere OBSE, versie 0.009b (die werkt ook met de Oblivion Patch 1.2.0214): http://obse.silverlock.org/

Voor de diehards is er ook een redelijk nieuwere OBMM, de 0.9.14:
http://timeslip.chorrol.com/obmm.html
Kijk daar kunnen we wat mee :). Bedankt voor het melden. OBMM had ik al, maar de andere twee ga ik snel bekijken. En dan maar hopen dat Shivering Isles nog iets heel laat van de unofficial patch....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kosh66
gwystyl schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 13:30:
[...]

En dan maar hopen dat Shivering Isles nog iets heel laat van de unofficial patch....
Als ik het goed heb begrepen is de executable van Shivering Isles zelfs iets ouder dan die van
patch 1.2.0214, dus dat zou gewoon moeten werken. 8)

[ Voor 5% gewijzigd door Kosh66 op 28-03-2007 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-07 10:41
Kosh66 schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 14:17:
[...]

Als ik het goed heb begrepen is de executable van Shivering Isles zelfs iets ouder dan die van
patch 1.2.0214, dus dat zou gewoon moeten werken. 8)
7-2-2007 staat er bij alle Shivering Isles install files. :)

Hebben jullie het al gespeeld? Ik vind de intro naar de expansion wel leuk die rotsen die dan vlinders worden echt cool, heb het voorderest nog maar amper gespeeld.

[ Voor 4% gewijzigd door Dark Lord op 28-03-2007 19:24 ]

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Ik heb hem, maar nog niet gespeeld. Ik laat hem wel even liggen tot ik een nieuwe videokaart heb.

Maar ik weet het niet hoor, hij lijkt me tbh niet leuk. Ik heb een hekel aan al die domme fantasie-dingen erin met idioot grote paddestoelen enzo overal. Die mooie realistische bossen vind ik zo mooi aan Oblivion, en de vrij realistische (beetje middeleeuwse) NPC's enzo, maar al die fantasie hoeft van mij niet. Maarja, toch maar even installen binnenkort, mischien is het wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaguy

blaguy

Computer says no...

leonpwner1 schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 19:28:
Ik heb hem, maar nog niet gespeeld. Ik laat hem wel even liggen tot ik een nieuwe videokaart heb.

Maar ik weet het niet hoor, hij lijkt me tbh niet leuk. Ik heb een hekel aan al die domme fantasie-dingen erin met idioot grote paddestoelen enzo overal. Die mooie realistische bossen vind ik zo mooi aan Oblivion, en de vrij realistische (beetje middeleeuwse) NPC's enzo, maar al die fantasie hoeft van mij niet. Maarja, toch maar even installen binnenkort, mischien is het wat.
Het is een expansion. Er komt alleen wat bij, in dit geval een eiland. De bossen en steden en andere dingen van Oblivion blijven gewoon :) Ik vind zelf overdreven fantasie ook helemaal niets, maar het blijft Elder Scrolls!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:15
Ben op dit moment een nieuwe char aan het optuigen, en zodra die wat meer aankan dan een braambessenstruik zal ik de punten eens gaan verbrassen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Sh0ckTr00per schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 09:06:
Ben op dit moment een nieuwe char aan het optuigen, en zodra die wat meer aankan dan een braambessenstruik zal ik de punten eens gaan verbrassen :)
Wil je daarmee Shivering Isles (on)veilig gaan maken? De beestjes die ik daar tegenkwam waren met mijn lvl 32 persoontje nog maar niet zomaar dood :). Ik hoop dat ze die een beetje levelen naar het level van de speler, anders is het nauwelijks te doen als je onder lvl 10 zit oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
gwystyl schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 09:29:
[...]

Wil je daarmee Shivering Isles (on)veilig gaan maken? De beestjes die ik daar tegenkwam waren met mijn lvl 32 persoontje nog maar niet zomaar dood :). Ik hoop dat ze die een beetje levelen naar het level van de speler, anders is het nauwelijks te doen als je onder lvl 10 zit oid.
aangezien het hele spel zelf al gebaseerd wordt op je level lijkt me wel dat die expansions dat ook doen toch? dus ook met lvl 10 zou je in principe daar heen moeten kunnen. En zijn die mobs daar geleveled op basis van het level van de speler. Dat geld ook voor de armor en wapens net zoals in heel oblivion. Of het waar is weet ik natuurlijk nog niet :P

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.