_Eend_ schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 18:02:
Waarom staat er 2x een batterij in de optielijst?
Ik zie een 'Primaire batterij' waar je kunt kiezen uit een 6 of 12 cell batterij. Maar een stukje daaronder staat
weer een batterij, die de helft kost van de 12 cell batterij.
Als je bij de 'primaire batterij' de 12 cells kiest krijg je zowel 1 x 6 cell en 1 x 12 cell!
Dit kost je dan 120,- extra en eigenlijk alleen voor de 12 cells, want de 6 cells krijg je zo ie zo.
Die daaronder staat is een gewone 6 cells batterij die je 60 euro kost. (dan krijg je dus 2 x 6 cell)
Ik heb hem er niet bijbesteld, want dit kan later altijd nog dus ik zou 't niet gelijk doen
Geen foto'tjes, achja ik hoef geen foto'tje van 'n batterij te zien!
EDIT: De site van Zepto NL / BE zullen wel worden geupgrade in de loop der tijd.
Worden in de trend van de Deense Zepto-site gemaakt, hele mooie layout, info en bestelpagina!
Verwijderd schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 18:49:
xp
Ben zo'n ouderwetse zeikerd die w8 op de eerste service pack. En omdat ik niet weet of ik tegen die tijd 32 of 64 bits wil draaien koop ik een upgrade of retail versie. Zodat ik die kan meenmen naar een volgende laptop en kan esxperimenteren tussen 32 en 64 bits.
Achja werkt toch perfect! Ikzelf draai 32 bits Vista en blijf dit ook echt een tijd gebruiken, totdat het zeker 100% zeker is dat alle 64 bits drivers/ software er is/ zijn en alles wordt ondersteund! Maarja dat duurt denk nog wel een jaartje of wat, dus tot die tijd blijf ik lekker m'n 32 bits Vista draaien
Vraagjes: Al gevonden
Wat doen FN + F2 --> enter standby
Wat doen FN + F3 -> verandert je display: display, externe monitor,
Wat doen FN + F6 -> Lock/ unlock het touchpad
-Hoe kan ik de 'email' button linken aan m'n Gmail account?
Dat als ik op dat knopje druk hij automatisch naar m'n Gmail-inbox gaat...
-Hoe kan ik m'n 'p2' knopje linken aan 'deze computer'
-Hoe kan ik m'n ingebouwde microfoontje laten werken? Welke drivers heb ik nodig?
Een vraagje over m'n microfoontje, volgens mij staat deze nog niet geinstalleerd namelijk.
Geluid van films/ muziek/ games/ websites en dergelijke werkt nu perfect, maar ik wil dus ook m'n microfoontje laten werken. Even op de ftp van Zepto gekeken en daar kom ik bij uit bij deze drivers:
ftp://ftp.zepto.dk/Znote6214W/Drivers/XP/Audio/Vista/ (ik draai dus op MS Vista Home Premium 32 bits)
Heeft iemand deze al geinstalleerd op z'n Zepto en zijn deze voor de microfoon!? Ik ben er een beetje huiverig voor namelijk, dat als ik deze installeer straks al m'n geluid niet meer werkt ofzo..
[
Voor 59% gewijzigd door
CLB op 15-02-2007 15:09
]