Zepto Znote 6214W / 6314W

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.899 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste Thijs,

Kom even langs in IJsselstein dan kijken we of we het direct op kunnen lossen.
Als je niet in de gelegenheid ben te komen kan je hem ook opsturen.....of heb je pick up en return op jou systeem? ( kan ik prive niet even nakijken ) als dat zo is halen we hem bij je op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 22:48:
Ga vanaf "L" 2 naar rechts druk shift in en de toets waar je ben beland en daar is " die zie je dan niet maar als je dan de letter toetst die eronderzit is er opeens de " die erboven staat. O-)
Sorry dit gaat alleen werken als je sofwarematig US keyboard hebt geselecteerd natuurlijk. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
@ Thyss: Ik heb gelukkig geen probs met m'n WLAN / LAN / Wi-Fi shit!
Beetje stom misschien maar aan de linkerkant zit een zilverkleurig knopje...
Die moet naar je toe geschoven zijn zeg maar, dat is het knopje van de LAN aan/ uit!

@ Musback:
-Okee super ga ik ze vandeweek verwerken! Ik hoste ze gewoon op zo'n gratis site ;)
-Kun je wat toelichten over die NHC? Ik ben er namelijk nogal huiverig voor.. Naja niet perse voor dat programma maar wel voor m'n splinternieuwe laptop en software die ik daarop installeer..!! Heb je misschien een linkje waarvan ik het kan downloaden en kun je misschien alle instellingen hier neergooien die jij gebruikt!? Wat moet ik me er bij voorstellen? Is het een soort 'energiebesparingsprogramma' ofzo of hoe of wat? Meer batterijduur is natuurlijk altijd meegenomen! Ben wel van plan om over 'n aantal weken een extra adapter en een extra 6 celsl batterij te bestellen! Extra adapter om achter m'n bureau te hangen voor 'n vaste plaats en dan heb ik de andere om die mee te nemen naar beneden/ bed/ school/ vriendin enzovoort!

@ ejtraam: Mijn tobo staat gewoon als US ingesteld :)

Voor de rest nog steeds alle lof voor m'n Zepto Znote 6214W (icm MS Windows Vista Premium 32 bits)
M'n videokaart werkt perfect! Spellen zoals FEAR en Prey werken echt retegoed! Ook AoE enzo werken perfect (mja oudere spellen) Chipset drivers werken goed, BT werkt perfect, infrarood ook, cardreader werkt ook goed, toetsenbordje typt erg lekker, laptop wordt niet warm (tijdens gamen), nja gewoon beetje warm niet heetachtig zeg maar! DVD-speler werkt perfect, branden werkt ook goed! Morgen even Nero installeren, dan kan ik precies zien hoe of wat qua snelheden en dergelijke.
Scherm is werkelijk een genot om naar te kijken! Alle knopjes werken perfect, waarmee ik bedoel geen lamme knopjes en dergelijke. Het enige waar ik nog naar moet kijken is het het linken van 'deze computer' aan het 'p2' knopje en ik moet even kijken naar m'n microfoontje, of die al werkt of niet. Voor de rest is deze laptop werkelijk een prachtig dingeTJE, lekker compact, lekker klein, werkt lekker smooth, maakt geen geluid en is gewoon echt super super super g*%l >:) :9 _/-\o_

[ Voor 32% gewijzigd door CLB op 13-02-2007 23:19 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ejtraam Ik heb er wel pick up & return bijzitten, maar hoe lang ben ik hem dan kwijt? Weet je misschien ook al meer over de Vista Express Upgrade actie? De beloofde link staat namelijk nog steeds niet op de site :?
(Zou handig zijn als Vista Premium er ook meteen op wordt gezet als ik hem op laat halen :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de Vista Upgrade moet je even met Roelof mailen rjApenstaartzepto.dk
Als wij hem bij je op moeten halen ben je hem vanaf dat moment 3 dagen kwijt
Even een RMA formulier downloaden van de ftp.zepto.com site invullen dan wordt je door Ghassem gebeld om er nog even zeker van te zijn of het een instelling is of een hardware probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net even een mailtje naar Roelof gestuurd, hopen dat ik daar wat wijzer van wordt :P Het RMA formulier moet ik dus meesturen met de laptop? Het handigste is om de laptop zaterdag op te laten halen, aangezien ik dan weer bij het afleveradres (ouders) ben...

Ik heb het volgende bij klachtomschrijving op het RMA formulier ingevuld:

De Wireless Lan Adapter ontbreekt wanneer de laptop opgestart wordt vanaf de accu (zonder netstroom) Ook 'verdwijnt' de WLAN adapter wanneer men opstart met netstroom, maar later de netadapter ontkoppelt. Men krijgt de melding dat de netwerkadapter niet geinstalleerd is. In beide situaties is de WLAN adapter niet meer terug te vinden bij apparaatbeheer of andere instellingen (cmd: ipconfig/all etc.) Ik vermoed zelf dat het om een verkeerde accubesparende instelling gaat, aangezien het probleem zich alleen tijdens het werken op de accu voordoet.

Edit: wat moet ik bij RMA nummer invullen? En ik neem aan dat dit alles binnen de garantie valt? :P

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2007 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RMA nummer is niet nodig...Zaterdag ophalen lukt niet... kan alleen door de week.
Wacht eerst even het telefoontje af van Ghassem. RMA formulier even mailen of faxen naar ons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RMA formulier is opgestuurd naar joepatn4all.nl. Nu maar afwachten :P

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2007 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Ghassem is 'n barre man :)

Een vraagje over m'n microfoontje, volgens mij staat deze nog niet geinstalleerd namelijk.
Geluid van films/ muziek/ games/ websites en dergelijke werkt nu perfect, maar ik wil dus ook m'n microfoontje laten werken. Even op de ftp van Zepto gekeken en daar kom ik bij uit bij deze drivers:
ftp://ftp.zepto.dk/Znote6214W/Drivers/XP/Audio/Vista/ (ik draai dus op MS Vista Home Premium 32 bits)

Heeft iemand deze al geinstalleerd op z'n Zepto en zijn deze voor de microfoon!? Ik ben er een beetje huiverig voor namelijk, dat als ik deze installeer straks al m'n geluid niet meer werkt ofzo.. :|

[ Voor 5% gewijzigd door CLB op 14-02-2007 10:22 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leg uit...? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb Zepto gemaild over de verwachte levertijd van me laptopje.
Reply van zepto: Aanstaande vrijdag gaan ze met tnt op de post :)

Nou afwachten maar de installatie cdtjes liggen iig geval klaar :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Naja heb 'm in 't echt gezien, leuke vent, aardig, spraakzaam, legde veel uit wat ik wilde weten,
heeft verstand van zaken (lees: laptops) en hij kan goed autorijden (hij heeft me naar Utrecht CS gebracht)
Verwijderd schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 13:23:
Nou afwachten maar de installatie cdtjes liggen iig geval klaar :9
Wat!? XP / Vista? Software.. :)

[ Voor 25% gewijzigd door CLB op 14-02-2007 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook bericht gekregen van zepto en ik had hem eigenlijk nu verwacht. Ik moet nu nog een week wachten en dat vind ik dus echt niet leuk. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 13:39:
Ik heb ook bericht gekregen van zepto en ik had hem eigenlijk
nu verwacht. Ik moet nu nog een week wachten en dat vind ik dus echt niet leuk. :(
Niet leuk idd, maar je weet wel waar je aan toe bent ;)
Waarom nog een week? Vrijdag op de post, maandag aan huis..!?

Ik ben nu CD'tjes/ DVD'tjes aan 't branden om te kijken hoe of wat!
Gebruik als Burn-programma de nieuwste Nero editie: Nero 7.5.5.1 Ultra Edition >:)

-551MB aan data --> CD 24x (3.600 kb/sec) werkt perfect: 0:04:43 :)
-4442MB aan data --> DVD 4x (5.540 kb/sec) werkt perfect: 0:20:30 :)

Hij is ook gewoon fluisterstil als die iets brand, is wel heel anders dan m'n desktop 8)7

[ Voor 26% gewijzigd door CLB op 14-02-2007 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is de vierde week voor mij CLB en we zijn nog maar net bij woensdag.
Mijn reden voor een nieuwe laptop was juist voor mijn stage. Ik heb wel een 17 inch laptop, maar dat is niet echt mobiel. Ik heb juist ruim van te voren besteld zodat ik alles kan instaleren en mijzelf daarna bezig houden met stage voorbereidingen in het buitenland.

Misschien ben ik erg pessimistisch, maar in mijn ogen is de oohhh factor aardig verdwenen. Enige wat ik nu wil is de laptop zodat ik alles kan instaleren en verder.

Edit:
Trouwens, ik heb Joep ook gesproken gisteren en ik weet dat hij er niks aan kan doen. Ik spam hem ook niet echt met telefoontjes of emails.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2007 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michieldg
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20-01-2022
Hoe zit het nou trouwens met studentenkorting? :) Krijg je die sowieso wel? en hoeveel procent is die korting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Op vertoon van je studentenpas (of inschrijvingsbewijs van jouw leerinstelling) heb je bij Zepto recht op 75 EURO korting op de volgende Zepto Znote notebooks: - Znote 6214W - Znote 6314W - Znote 6615WD - Znote 2425W Studentenkortingen zijn niet geldig in combinatie met aanbiedingen op de website! Alles wat je hoeft te doen is in het opmerkingenveld in de order jouw claim te typen. Wij nemen dan contact met je op.

@ Genan: Ja is zeker irritant heh! Het zijn zulke onwijs mooie notebooks (zelf heb ik dus de 6214W en de 6615WD heb ik in 't echt gezien) maar door deze irritante onzinnigheden: UK ipv US, sleeves, batterijen, lijkt 't allemaal net of Zepto 't er een beetje bij laat zitten :| Terwijl ze echt onwijs hun best doen om alles te leveren en dergelijke... Maarja wacht maar af totdat hij voor je staat hoor! :9~

[ Voor 33% gewijzigd door CLB op 14-02-2007 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12-09 22:08
michieldg schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 15:11:
Hoe zit het nou trouwens met studentenkorting? :) Krijg je die sowieso wel? en hoeveel procent is die korting?
Je krijgt het alleen als je geen andere actiekorting krijgt. De korting is 3% als ik het goed hebt. Maar op de 6214, 6314 en 6615 krijg je al 75 euri korting volgens mij. Dat geld ook alleen als er geen andere actie loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
offtopic:
Waarom ben je niet online Sulawese kip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
@ Musback: Ik las dat je al wat geprobeerd had met Notebook Hardware Control om de batterijduur een beetje te verbeteren. Misschien zou je hier een klein tutorialtje over kunnen schrijven voor de zepto. Volgens mij zijn nogal wat mensen hier, waarom ik, geinteresseerd in NHC, maar zijn bang hun zepto te slopen (is dit uberhaupt mogelijk?). Denk dat veel mensen er blij mee zullen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Eend_
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-09 09:31

_Eend_

🌻🇺🇦

Dus als ik aanspraak wil maken op die studentenkorting en er loopt een actie dat je 1GB extra geheugen kwijt moet je kiezen. Of €75,- korting, of 2GB?

Nouja, een bewijs dat ik op mijn opleiding zit heb ik nog niet. Ben nog niet zo lang geleden begonnen, en de administratie loopt niet zo hard. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
_Eend_ schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 17:34:
Dus als ik aanspraak wil maken op die studentenkorting en er loopt een actie dat je 1GB extra geheugen kwijt moet je kiezen. Of €75,- korting, of 2GB?

Nouja, een bewijs dat ik op mijn opleiding zit heb ik nog niet. Ben nog niet zo lang geleden begonnen, en de administratie loopt niet zo hard. :P
Nee die 75,- korting zit er al in verwerkt, kijk maar op www.zepto.nl
Bijvoorbeeld bij deze Zepto Znote 6214W en ga 'm configureren, dan zie je bovenaan 'n gele balk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Eend_

_Eend_

🌻🇺🇦

Waarom staat er 2x een batterij in de optielijst?

Ik zie een 'Primaire batterij' waar je kunt kiezen uit een 6 of 12 cell batterij. Maar een stukje daaronder staat weer een batterij, die de helft kost van de 12 cell batterij.

Is dat een reserve batterij? Bij info staat ook niks, ook geen foto. Sowieso is dat een beetje vaag, want als je bij sommige dingen op het i'tje klikt voor info staat er een Deense tekst, of er staat niks 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 13:32:
[...]

Naja heb 'm in 't echt gezien, leuke vent, aardig, spraakzaam, legde veel uit wat ik wilde weten,
heeft verstand van zaken (lees: laptops) en hij kan goed autorijden (hij heeft me naar Utrecht CS gebracht)

[...]

Wat!? XP / Vista? Software.. :)
xp

Ben zo'n ouderwetse zeikerd die w8 op de eerste service pack. En omdat ik niet weet of ik tegen die tijd 32 of 64 bits wil draaien koop ik een upgrade of retail versie. Zodat ik die kan meenmen naar een volgende laptop en kan esxperimenteren tussen 32 en 64 bits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
_Eend_ schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 18:02:
Waarom staat er 2x een batterij in de optielijst?

Ik zie een 'Primaire batterij' waar je kunt kiezen uit een 6 of 12 cell batterij. Maar een stukje daaronder staat weer een batterij, die de helft kost van de 12 cell batterij.
Als je bij de 'primaire batterij' de 12 cells kiest krijg je zowel 1 x 6 cell en 1 x 12 cell!
Dit kost je dan 120,- extra en eigenlijk alleen voor de 12 cells, want de 6 cells krijg je zo ie zo.

Die daaronder staat is een gewone 6 cells batterij die je 60 euro kost. (dan krijg je dus 2 x 6 cell)
Ik heb hem er niet bijbesteld, want dit kan later altijd nog dus ik zou 't niet gelijk doen :)

Geen foto'tjes, achja ik hoef geen foto'tje van 'n batterij te zien!
EDIT: De site van Zepto NL / BE zullen wel worden geupgrade in de loop der tijd.
Worden in de trend van de Deense Zepto-site gemaakt, hele mooie layout, info en bestelpagina!
Verwijderd schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 18:49:
xp

Ben zo'n ouderwetse zeikerd die w8 op de eerste service pack. En omdat ik niet weet of ik tegen die tijd 32 of 64 bits wil draaien koop ik een upgrade of retail versie. Zodat ik die kan meenmen naar een volgende laptop en kan esxperimenteren tussen 32 en 64 bits.
Achja werkt toch perfect! Ikzelf draai 32 bits Vista en blijf dit ook echt een tijd gebruiken, totdat het zeker 100% zeker is dat alle 64 bits drivers/ software er is/ zijn en alles wordt ondersteund! Maarja dat duurt denk nog wel een jaartje of wat, dus tot die tijd blijf ik lekker m'n 32 bits Vista draaien ;)

Vraagjes: Al gevonden :)
Wat doen FN + F2 --> enter standby
Wat doen FN + F3 -> verandert je display: display, externe monitor,
Wat doen FN + F6 -> Lock/ unlock het touchpad

-Hoe kan ik de 'email' button linken aan m'n Gmail account?
Dat als ik op dat knopje druk hij automatisch naar m'n Gmail-inbox gaat...
-Hoe kan ik m'n 'p2' knopje linken aan 'deze computer'
-Hoe kan ik m'n ingebouwde microfoontje laten werken? Welke drivers heb ik nodig?
Een vraagje over m'n microfoontje, volgens mij staat deze nog niet geinstalleerd namelijk.
Geluid van films/ muziek/ games/ websites en dergelijke werkt nu perfect, maar ik wil dus ook m'n microfoontje laten werken. Even op de ftp van Zepto gekeken en daar kom ik bij uit bij deze drivers:
ftp://ftp.zepto.dk/Znote6214W/Drivers/XP/Audio/Vista/ (ik draai dus op MS Vista Home Premium 32 bits)

Heeft iemand deze al geinstalleerd op z'n Zepto en zijn deze voor de microfoon!? Ik ben er een beetje huiverig voor namelijk, dat als ik deze installeer straks al m'n geluid niet meer werkt ofzo.. :|

[ Voor 59% gewijzigd door CLB op 15-02-2007 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon4ever
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-04-2021
Zal wel een vreemde vraag zijn, maar wordt die PSU standaard bijgeleverd of dien je hem als extra aan te vinken? (37 euro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
zit er standaard bij, evenals 'n driver-cd'tje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 09:59
hebben dr mensen hun sleeves al ontvangen? grtz paulus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
CLB schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 18:54:
[...]

[...]

Vraagjes: Al gevonden :)
Wat doen FN + F2 --> enter standby
Wat doen FN + F3 -> verandert je display: display, externe monitor,
Wat doen FN + F6 -> Lock/ unlock het touchpad
Ik zo FN+F2z maar dr gebeurd bij niks.... of doe ik wat verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Denk dat je instellingen anders dan bij mij staan bij het 'energiebeheerschema'
Bij mij staat alles op 'slaapstand zetten' --> beeldscherm dichtklappen enzo!

Zet dat eens op 'slaapstand' en probeer het dan nog eens, werkt hier namelijk perfect!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:21

_Christiaan_

Master of SOG

Hey mensen,

ik zit ook een beetje te twijfelen over deze laptop. Waar ik eigenlijk nog erg benieuwd naar ben, is het scherm. Is dit zo'n mooi glanzend scherm? Want ik vind de kleuren op zo'n glanzend scherm mooier uitkomen en ik zit niet vaak in ruimtes waar je last kan hebben van reflecties.

Die Vaio's schijnen ook erg goede beeldschermen te hebben, vandaar dat ik ook een beetje aan Vaio zit te denken. :)

NOSIG

• CLB
  • Niet online
14.1" WXGA Crystal Clear 1280 x 800

Crystal Clear duidt idd op zo'n glanzend scherm! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yeay, ik heb mijn laptop vandaag binnen gekregen weet niet hoeveel geheugen erin zit. Ik heb geen sleeve ontvangen en heb engels toetsenbord. Ik instaleer nu Vista 64Bits ultimate editie engels, daarna horen jullie meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darn,
Drivers :( ik mis drivers van een aantal dingen, dit is hinderlijk.
De cd dat ik erbij kreeg zijn drivers voor xp, op de site wil ik drivers downloaden, maar tevergeefs.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2007 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Ik draai 32 bits en alles is compitabel hoor!
Ik gebruik alleen Vista drivers voor m'n chipset en m'n VGA.. de rest allemaal XP-drivers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik volg de ontwikkelingen van Zepto al een paar maanden via tweakers.net. Het lijkt soms net een soap, maar wel een informatieve!

Als je keyboard stuk gaat van de zepto. Kun je hem dan makkelijk vervangen? als ik er bijv water overheen laat vallen? Zit er zoals IBM gaten onderin, dat vocht makkelijker weg kan?

Wireless verbinding....
Ik heb ook advies nodig welke wireless systeem ik het beste kan kopen? welke heeft het sterkste signaal? Intel of Zepto Wpro (a,b,g incl: n)?
Op het forum van notebookreview zijn ze helemaal niet zo positief over Intel wireless...zie link
<http://forum.notebookreview.com/showthread.php?t=95745>
Het is een interessante link. Men concludeert dat thinkpad wireless beter is dan intel.....
Gaat dit ook op voor zepto?

Ik denk aan onderstaande configuratie.

Znote 6214W - Mobile gamer - Extreme 1.178,00 € excl belasting
900230 1GB RAM extra en XL sleeve gratis; plus gratis verzenden!
100285 14.1" WXGA Crystal Clear 1280x800 (6214W)
120622 2.00 GHz Intel® Core™2 Duo T7200 4MB
130108 1024MB DDR2 PC5300 - 667MHZ
140020 100GB 7200omdr. SATA Hitachi
150122 DVD-RW Dual Layer Brander (Alle modellen)
260027 Zepto Wpro 300Mbit draadloos netwerk (ABGN)
270010 Ingebouwde bluetooth (6214W/6314W/6x15WD)
170077 US (United States) 6014/6214 Zwart
250324 6 Cell Standaard Batterij
300203 24 maanden gar. (6 maanden op batterij)

Hoeveel merk je van een extra 1 GB Ram? Alleen tijdens games ? of ook bij bijv photoshop CS2?

Ik zal mijn laptop gebruiken voor office, muziek, films en fotobewerking. Absoluut geen games.
Wat ik belangrijk vind zijn:
Kleine afmeting, compact (ook de batterij en stroomkabel), max 14 inch. Ik wil ze aansluiten op een grotere scherm.
Stil- wil muziek streamen naar een squeezebox (muziekserver).
Fotobewerking. Office werkzaamheden. Mobiel internet--dus wifi en het liefst nog met een breed en sterk bereik.
Ik wil ook graag een film op een externe scherm (of tv) af kunnen spelen.

Ik twijfel tussen een zepto
en asus A8Jn-4P006M

-Core2Duo T5600 1,83 ghz 2MB cache
-XP MCE 2005
-1x 1024 MB ddr2 667 MHz DRAM
-14,1" WXGA (1280x800)color shine LCD
-NVidia GeForce Go7300 128MB with turbocache
-120 GB SATA HDD 5400 rpm
-DVD Super Multi
-SD/MCC/MS/MS PRO
-0,35 megapixel webcam
-1GB LAN
-802.11a/b/g wireless
-bluetooth

1 x Headphone-out jack (SPDIF)
1 x Microphone-in jack
1 x RJ11 Modem jack for phone line
1 x RJ45 LAN Jack for LAN insert
5 x USB 2.0 ports, 1x IEEE 1394 port
1 x TV Out (S-Video composite)
1 x Express Card
1 x Infrared Port (SIR-115.2Kbps supported)
1 x DVI Port

Deze zal mij 950 euro kosten, wat natuurlijk een goede prijs is. Er zit een mindere videokaart in, maar heb ik die dan wel nodig?
Kan ik beter naar een goedkopere zepto kijken, dan de 6214W?

Alvast mijn grote dank voor alle info die jullie mij kunnen geven .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb alleen vista 64 bits :D

Edit:
Maar volgens site zijn veel drivers 64 bits, maar die zijn voor xp en vista accepteert ze niet.

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2007 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 15:43:
Ik heb alleen vista 64 bits :D

Edit:
Maar volgens site zijn veel drivers 64 bits, maar die zijn voor xp en vista accepteert ze niet.
Dat begrijp ik, maar misschien zijn XP drivers ook wel compitabel met 64 bits..!?
Heb je al gekeken naar je RAM trouwens!? 1 of 2 GB :)

EDIT: Hmm je hebt je berichtje net ge-edit :9

[ Voor 6% gewijzigd door CLB op 16-02-2007 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@CLB
Mijn ram is gweoon 2gb.
Het probleem is het waren xp 64 bits drivers en dat wilde hij niet. Ik krijg al melding als ik 32 bits wil instaleren, wat ik dus vervelend vind is dat ik bijv. kaart van zepto zelf niet werkt (geen drivers 64 bits).

@Dreamprincess
Als je echt niet gaat gamen is 128mb voor videokaart wel zat hoor. Zepto laptop ziet er strak uit en is niet zwaar kwa gewicht. Je moet echt zelf de knoop door hakken wat bij jou past en welk budget jij wilt gebruiken.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2007 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Volgens mij hebben die drivers en shit ermee te maken dat 64 bits geen 'unsigned drivers' ondersteund!?

@ Dreamprincess: Intel kaartje werkt perfect!
Ikzelf zou die Zepto kaart niet nemen: drivers die er niet zijn en je moet 'n N-router hebben :)

[ Voor 44% gewijzigd door CLB op 16-02-2007 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg de melding dat het 32 bits is en geen enkel "shit" melding over unsigned, want hij vraagt netjes of ik ze alsnog wil instaleren. Het probleem komt erna als het geen 32 bits is.

Edit:
Anyways fuck it, ik zie morgen wel, heb geen zin meer. Ik moet toch strax werken.

Edit:
Mischien kan ik beter meer infor geven.
Naast het feit dat ik een aantal drivers zoals voor de videokaart, zepto kaart en een storage device heb ik ook twee unidentified. Dus als ik niet weet wat het zijn kan ik het ook niet opzoeken. Ik zoek dit morgen wel uit, maar vind het niet handig.

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2007 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
In de TS staan wel linkjes naar de 64 bits drivers heh, heb je die gezien?

64 bits drivers: Vista only:
-Intel Chipset Drivers
-Realtek HD Audio Driver
-Nvidia Geforce GO 7600 Driver
-Touchpad 64bit Drivers

[ Voor 71% gewijzigd door CLB op 16-02-2007 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@CLB
Ik dank je voor jouw hulp ,maar die heb ik gebruikt :D
Bij de Nvidia drivers krijg ik de melding dat ze voor xp zijn en de andere drie werken wel. Het probleem is dus alleen wat ik al heb opgenoemd, 2 unidentified, blauwetand, videokaart en mijn wireless.

Edit:
Ik moet er gewoon rustig voor zitten. En wat ik zeker weten moet doen is een muis kopen.

Edit:
Oke even wat meer informatie over de laptop in het algemeen.
Ik heb niet veel getest, maar mijn bevindingen.
De slot in drive werkt perfect en maakt niet meer kabaal dan mijn normale dvd speler (dit is dus zo goed als niks):D
Hij voelt lekker stevig aan en is erg licht. De touchpad is erg vervelend reageert al als ik erover ga, maar ik zag al een post hierover ergens terug. Ik zal meer informatie geven als ik alles heb geinstaleerd.

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2007 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Wireless zit in Vista zelf heh, dus daar heb je geen drivers voor nodig! ;)
M'n laptopje staat beneden, dus weet ook niet precies welke drivers ik daarvoor heb gebruikt!

Je zou voor je videokaartdrivers even moeten kijken op www.laptopvideo2go.com!
Die 'unidentified' zijn waarschijnlijk voor je 'cardbus' en je 'touchpad'

Ben een beetje op de FTP van Zepto gaan rondneuzen toen :)

Haha muis idd: Ik heb er 2 op het oog, eentje voor 10,- en eentje voor 16,-, koop ze gewoon allebei :P

[ Voor 39% gewijzigd door CLB op 16-02-2007 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm dat kan het wel zijn, maar toen ik de cardreader instaleerd met de drivers van de site bleef ik twee unidentified behouden.
Ik heb gewoon een simpel zwart microsoft muis van 13 euro op het oog, bij dynabyte. :D

Edit:
Ik was vergeten te melden ik heb de zepto wireless kaart :D. Mijn idee hier achter was, dat het niet lang zal duren voordat het netwerk in gebruik wordt genomen door bedrijven of instanties. Nu achteraf had ik mischien beter gewoon de intel moeten nemen :D

Edit:
Met de hulp van CLB heb ik in ieder geval mijn videokaart geinstaleerd gekregen. http://www.laptopvideo2go.com/ is een aanrader voor nvidia drivers

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2007 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 16:33:
Edit:
Met de hulp van CLB heb ik in ieder geval mijn videokaart geinstaleerd gekregen. http://www.laptopvideo2go.com/ is een aanrader voor nvidia drivers
Welke drivers heb jij gebruikt?
Ikzelf nog de 97.54 namelijk en ben benieuwd of de 100.65 gewoon goed werken!?
(ben ook benieuwd of zo'n driver m'n Vista-score omhoog kan stuwen? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 100.65 gebruikt en heb geen enkel probleem ondervonden.

Edit:
Waar heb jij cardreader drivers en andere drivers voor de laptop :D vandaan gehaald?
Ik bedoel 64 bits, behalve de drivers wat al hier vermeld staan, heb ik nog steeds 4 met uitroep teken.
Mass Storage Controller (denk cardreader)
Network controller (zepto wpro 300 mit wireless: Had een link maar loopt naar een deens site en ik kan geen deen).
en twee unidentified.
Ik heb touchpad al geinstaleerd

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2007 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Hmm nice! Vandeweek ga ik zelf Vista kopen (draai nu op de legale versie van 'n vriend van me)
en als ik die binnen heb haal ik heel m'n lappie weer leeg en begin weer met alles te installen!
Zal deze videokaartdriver dan ook installeren :) Ik ben wel benieuwd naar je Vista-score voor de graka:
Afbeeldingslocatie: http://aycu10.webshots.com/image/10409/2005138747449582816_rs.jpg

Zijn die 4,7 en die 4,6 bij jou hoger? :)

[ Voor 17% gewijzigd door CLB op 16-02-2007 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ CLB
heb nog niks getest, doe ik nadat ik alles heb geinstaleerd. En ik moet zo ook nog is gaan werken.

Tijdens het googlen op pc heb ik toch maar de test procedure gestart :D

Edit:
4.6 gpu
4.5 geheel

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2007 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 17:11:
Ik heb 100.65 gebruikt en heb geen enkel probleem ondervonden.

Edit:
Waar heb jij cardreader drivers en andere drivers voor de laptop :D vandaan gehaald?
Ik bedoel 64 bits, behalve de drivers wat al hier vermeld staan, heb ik nog steeds 4 met uitroep teken.
Ik had er 'n paar van het forum van denned afgeplukt :) www.denned.nl/forum
Maar daar staat niks extra's bij ten opzichte van de al door mij 4 genoemde drivers dus :/

Hmm je bent al bezig met 'testen' O-) EDIT: Thnx for testing! Ik ga er vandoor, eten en weg

[ Voor 12% gewijzigd door CLB op 16-02-2007 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Eend_

_Eend_

🌻🇺🇦

Denk dat ik toch maar wacht op de volgende generatie Znote's. Ik heb een GeForce 7600 in m'n pc zitten, en als ik Supreme Commander op high detail speel dan zakt de framerate echt dramatisch zodra je een paar honderd units in beeld hebt. En SupCom ziet er op low net zo goed uit als z'n 10 jaar oude voorganger :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obl1viA
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-05 10:55
Hey,

Ben dus ook van plan zo een laptop te kopen maar toch had ik nog wat vraagjes

- Ik ben van Belgie, dus waar kan ik hem jet beste bestellen? Op de site van Zepto.nl zelf ? Maar leveren zei dan ook aan belgie ?

- Ik ben al altijd azerty toetsenbord gewoon dus kan ik gewoon in de setting azerty opzetten maar met de layout van een qwerty? en is dit niet verwarrend ?

Alvast Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
-Ze leveren gewoon in Belgie ja, geen probleem

-Toetsenborden: Je kunt er ook gewoon een Azerty-tobo in laten zetten hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stany
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 07:56
mannen , de schrijfsnelheid van de dvd brander , verschilt deze tussen de slot in , en de gewone?
en wat is de snelheid , ik las hier ergens 4x voor dvd burning , das toch wat min niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Ik had toen zelf aangegeven dat ik op 4x wilde burnen, brand al m'n DVD's op 4x namelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obl1viA
CLB schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 01:47:
-Ze leveren gewoon in Belgie ja, geen probleem

-Toetsenborden: Je kunt er ook gewoon een Azerty-tobo in laten zetten hoor!
Ja je kan bij configuratie een ander toetsenbord laten steken maar niet met ze allemaal hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met de behulp van vista updates moet ik alleen nog mijn card reader instaleren en een unidentified (maar ik denk dat het de blauwetand is).

De zepto 300 bits word geinstaleerd door vista update en hij werkt perfect. Ik heb geen n router (al weet ik niet wat dat is), maar hij kan gewoon connecten en internetten.

Edit:
Ik zie dat mijn sd card reader gewoon geinstaleerd is, dus nu weet ik niet wat de mass controller en de unidentified is. :(

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2007 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Obl1viA schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 11:32:
[...]
Ja je kan bij configuratie een ander toetsenbord laten steken maar niet met ze allemaal hoor
uhm nu in 't Nederlands :) :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
hmm sorry van de twee losse berichten :X
Verwijderd schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 12:38:
Met de behulp van vista updates moet ik alleen nog mijn card reader instaleren en een unidentified (maar ik denk dat het de blauwetand is).
Als je op FN + F10 drukt wordt je Wi-Fi lampje dan wit/ paarsachtig en krijg je in je taakbalk BT te zien?
De zepto 300 bits word geinstaleerd door vista update en hij werkt perfect. Ik heb geen n router (al weet ik niet wat dat is), maar hij kan gewoon connecten en internetten.
N-standaard is de nieuwste Wi-Fi standaard! Tegenwoordig heb je al A, B en G, daar komt N bij!

[ Voor 4% gewijzigd door CLB op 17-02-2007 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke mijn wireless werkt en mijn bluetooth nu ook :D. blauwetand stond gewoon uit. En ja mijn wifi lampjes werken en nu ook mijn blauwe tand. Yeay, maar dan nu nog steeds mass storage en een unidentified. Ik vraag mij echt af wat het zijn zodat ikz e kan zoeken.

Ik ga nu weg, inkopen doen voor mijn verjaardag. Ik ben vandaag dus jarig :D.

Toedels.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2007 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stany
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 07:56
@CLB , wat is dan de maximale schrijfsnelheid?Want ik zie dit nergens staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
@ Genan: De mass-controller shit is de: Microsoft iSCSI-initiator :?

Afbeeldingslocatie: http://aycu32.webshots.com/image/10271/2003321711894883174_rs.jpg

Afbeeldingslocatie: http://aycu35.webshots.com/image/10834/2003331066510201473_rs.jpg

@ Stany: Neem aan gewoon 16x speed voor DVD's! Ikzelf heb alleen 4x speed DVD's dus ;)
CLB schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 18:54:
-Hoe kan ik de 'email' button linken aan m'n Gmail account?
Dat als ik op dat knopje druk hij automatisch naar m'n Gmail-inbox gaat...
-Hoe kan ik m'n 'p2' knopje linken aan 'deze computer'
-Hoe kan ik m'n ingebouwde microfoontje laten werken? Welke drivers heb ik nodig?

@ Musback:Zou je 'n tutorial'tje kunnen schrijven over NBC!?

[ Voor 78% gewijzigd door CLB op 17-02-2007 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi CLB, ik zie dat mijn infrarood niet is geinstaleerd.
En antwoord op jouw vraag is ja dat heb i ook

Edit:
Ik heb drivers van de ftp gedownload, maar dit mocht niet baten.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2007 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obl1viA
Hey,

Ik heb een vaag probleempje..

Wel prijs moet ik nu geloven

http://zepto-expert.zepto...tebookid=4RlFgnwqNf6ZY36m

of

http://zepto-expert.zepto...tebookid=4RlFgnwqNf6ZY36m

Als jullie iets naar beneden scrollen zien jullie 3 verschillende prijzen en toch zit ik bij hetzelfde type van laptop en de configuratie is hetzelfde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhhh, inclusief en exclusief BTW misschien :P (doh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

- je moet btw aanzetten das ieder geval duidelijk
- het zijn niet allemaal het zelfde laptops.
- elk type heeft een selectie aan hardware tot zich beschikbaar, dit bepaald het prijs
- hoe lager de stats des te goedkoper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-08 08:59
Even een vraagje aan de 64-bits vista gebruikers.. welke score halen jullie nu met 3D mark '05 of '06?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar doe ik zo een test ?

Edit:
Wat ik in vista liet testen kreeg ik dit:
proc-4.9
memory-4.5
grap 4.7
gaming grap-4.6
primary hd-5.0

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2007 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Kun je gewoon downloaden, die tests! Ff googlen dus!

@ HammerT: Als ik eraan denk zal ik 't vanmiddag ff testen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerT
hier kan je 3D mark downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

met m'n Znote haalde ik van de first run 3578 3dmark 05 marks
das nog net iets beter dan dat op de site aangegeven wordt... (3558)

en ivm NHC, gewoon downloaden, installeren, core2duo patch installeren en dan heb ik alles op de default setings gelaten (veiligheidsoverweging) en dan kan je gewoon selecteren "max performance", max Battery", "dynamic switching", and it just works :D

van die voltages enzo ken ik echt niks :) dus blijf ik eraf, NHC regelt alles automatisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 18 februari 2007 @ 17:19:
met m'n Znote haalde ik van de first run 3578 3dmark 05 marks
das nog net iets beter dan dat op de site aangegeven wordt... (3558)
Ik had er 3568 (MSN stond aan en m'n PDA was aan 't syncen) Best netjes dus!! :9
en ivm NHC, gewoon downloaden, installeren, core2duo patch installeren en dan heb ik alles op de default setings gelaten (veiligheidsoverweging) en dan kan je gewoon selecteren "max performance", max Battery", "dynamic switching", and it just works :D

van die voltages enzo ken ik echt niks :) dus blijf ik eraf, NHC regelt alles automatisch
Hmm okee, klinkt perfect! 'Dynamic switching' is een soort van 'gebalanceerd' neem ik aan?

Ik ga denk voor deze muis: Logitech VX Revolution Cordless Laser Notebook Mouse

Afbeeldingslocatie: http://www.icomputers.nl/images/gallery/normal/img_6314.jpg
-Ziet er mooi uit qua kleuren die bij m'n Zepto Znote 6214W past
-Is draadloos, wat opzich wel erg relaxed is vind ik persoonlijk
-Heeft vele opties/ buttons die ik denk erg vaak zal gaan gebruiken
-Is een leuk kadootje qua prijs wat ik ga vragen aan 'het hok' (vriendengroep van 8 man)
EDIT: Voor m'n verjaardag dus die 2 maart is: whiej 21 :+

[ Voor 5% gewijzigd door CLB op 18-02-2007 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@oblivia

ik ben ook belg (regio antwerpen), en via zepto.nl leverde men zelfs gratis tot bij me thuis...
geen probleem met bellen en communicatie ook niet...
alleen is idd de qwerty-layout even wennen, maar ik was het al gewoon van CS 1.6 ;)

maar ik sluit op kot gewoon een azerty-toetsenbord via usb aan, en dan kan je via de taalbalk je instellingen snel switchen naar Belgisch punt en dan is er geen verschil meer...

mocht je van antwerpen zijn, be my guest om eens te kome zien he... hehe

peace

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
CLB schreef op zondag 18 februari 2007 @ 17:26:
[...]

Ik had er 3568 (MSN stond aan en m'n PDA was aan 't syncen) Best netjes dus!! :9

[...]

Hmm okee, klinkt perfect! 'Dynamic switching' is een soort van 'gebalanceerd' neem ik aan?

Ik ga denk voor deze muis: Logitech VX Revolution Cordless Laser Notebook Mouse

[afbeelding]
-Ziet er mooi uit qua kleuren die bij m'n Zepto Znote 6214W past
-Is draadloos, wat opzich wel erg relaxed is vind ik persoonlijk
-Heeft vele opties/ buttons die ik denk erg vaak zal gaan gebruiken
-Is een leuk kadootje qua prijs wat ik ga vragen aan 'het hok' (vriendengroep van 8 man)
EDIT: Voor m'n verjaardag dus die 2 maart is: whiej 21 :+
Zit er op die muis ook een links-rechts functie op de scrollknop? Ik had dit ook op een goedkopere versie van logitech, en ik vond het ronduit kut. Als ik de middelste muisknop wilde klikken klikte ik steeds naar links of rechts. Volgende dag gelijk geruild voo een andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan aan mij liggen maar toch vind ik een GeForce 7600 voor een gaming laptop niet redelijk. Als je ziet dat je tegenwoordig laptops hebt met GeForce 7900 en x1800 voor ca 1400/1500euro vind ik Zepto niet echt interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Als je weet dat het de beste videokaart is die in een 14,1" laptopje te vinden is ;)

1280 x 800 met 'n GO7600 is goed te doen hoor

Als je op dezelfde instellingen wilt gamen op 1440 x 900 (17" scherm)
heb je alweer minstens een GO7900 nodig ofzo, dus ik vind 'n GO7600 perfect :)

Als je echt keihard wil gamen, moet je dat toch niet willen op 'n laptop imho!

[ Voor 12% gewijzigd door CLB op 18-02-2007 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyheinz
  • Laatst online: 22-01 16:22
Geef eens een voorbeeld van zo een laptop.
Jammer is dat laptops met zulke GPUs altijd 17inch zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Ja inderdaad en 17" laptops zijn imho geen laptops, maar echte desktopvervangers..
Waarmee ik bedoel dat je zo'n laptop gewoon op 'n bureau zet en 2x per jaar afstoft!

Ik ben echt superblij met m'n 14,1" laptopje waarin ook nog eens 'n goede gra-ka zit :)

De nieuwe Zepto met z'n nog niet echt bekende specs krijgt wel 'n uber-videokaart trouwens!
15,4" met 'n 1680 x 1050 scherm, wat wordt aangestuurd door 'n GO8600 512MB, das wel :9~

[ Voor 26% gewijzigd door CLB op 18-02-2007 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

crazyheinz schreef op zondag 18 februari 2007 @ 20:24:
Geef eens een voorbeeld van zo een laptop.
Jammer is dat laptops met zulke GPUs altijd 17inch zijn...
http://www.zercom.nl/inde...=2130&f=1&h=9&s=1&a=40125 (uit mijn eigen topic)

En ik vind 17inch juist voordeliger, okee het ziet er misschien iets groter uit op dezelfde resolutie maar je hebt wel meer voordelen in office/internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Dat vind jij idd :)

Ik vind 1500 euro voor 'n T5600, 1GB RAM en 'n 5400 rpm schijf weer niet chill ;)
Maar dat heb ik je ook al gezegd in je eigen topicje, zodoende kan deze 'discussie'
wel weer worden afgesloten in dit topicje denk ik? Jij vind 17" relaxed, en ik weer niet :|

Jij vind de huidige Zepto's niks omdat ze de GO7600 erin hebben zitten.
Ik vind 't perfect, want in 14,1" laptops en 15,4" laptops is dat een van de beste videokaarten :)

EDIT: Gaat trouwens niet om de grootte van het scherm in inches maar om de resolutie heh!
De Zepto Znote 6615WD Gamer is 15,4" maar heeft wel 'n resolutie van 1680 x 1050 dus...

[ Voor 16% gewijzigd door CLB op 18-02-2007 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op zondag 18 februari 2007 @ 20:47:
Dat vind jij idd :)

Ik vind 1500 euro voor 'n T5600, 1GB RAM en 'n 5400 rpm schijf weer niet chill ;)
Maar dat heb ik je ook al gezegd in je eigen topicje, zodoende kan deze 'discussie'
wel weer worden afgesloten in dit topicje denk ik? Jij vind 17" relaxed, en ik weer niet :|

Jij vind de huidige Zepto's niks omdat ze de GO7600 erin hebben zitten.
Ik vind 't perfect, want in 14,1" laptops en 15,4" laptops is dat een van de beste videokaarten :)

EDIT: Gaat trouwens niet om de grootte van het scherm in inches maar om de resolutie heh!
De Zepto Znote 6615WD Gamer is 15,4" maar heeft wel 'n resolutie van 1680 x 1050 dus...
Maar je hoeft het daarom ook niet nog eens een keertje hier te zeggen, bovendien had ik duidelijk iemand anders gequote.

Die Dell 9400 kan ook geconfigureerd worden voor 1490:
Onderdelen
Intel® Core™2 Duo Processor T7200 (2,0 GHz, 4 MB L2-cache, 667 MHz FSB)
Legitieme Windows® XP Media Center Edition 2005 (incl. CD vr herinstallatie besturingssysteem)
Collect & Return-service, slechts 1 jaar
17" Wide Screen WXGA+(1440x900)
Intern toetsenbord - VS Int. (QWERTY)
2048MB 667MHz DDR2 SDRAM (2x1024)
120GB (5,400 rpm) SATA Hard Drive
8X DVD+/-ReWriter vaste interne Drive met Software
256MB NVIDIA® GeForce™Go 7900 GS
Ik wil gewoon de voor- en nadelen van een Zepto afwegen tegen alternatieven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 18 februari 2007 @ 22:07:
[...]

Maar je hoeft het daarom ook niet nog eens een keertje hier te zeggen, bovendien had ik duidelijk iemand anders gequote.
Ik mag toch wel reageren terwijl je iemand anders quote... wtf zeg :)
Ik wil gewoon de voor- en nadelen van een Zepto afwegen tegen alternatieven.
Dat is idd aan te raden! Toch zeer grote bedragen waarom 't gaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op zondag 18 februari 2007 @ 22:11:
[...]

Ik mag toch wel reageren terwijl je iemand anders quote... wtf zeg :)

[...]

Dat is idd aan te raden! Toch zeer grote bedragen waarom 't gaat!
Uiteraard mag je dat doen, maar ik doelde erop dat je daarom niet hoeft te zeggen dat deze discussie kan worden afgebroken. Dit is immers het Zepto topic dus vergelijkingen met Zepto lijken me hier op z'n plaats.

Trouwens, een kleiner scherm is scherper bij dezelfde resolutie, maar maakt dat zoveel uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens jonges, wat n gezeik :P

Feit is gewoon dat er onder de 14 inch laptops weinig tot geen betere alternatieven zijn voor de Zepto 6214W/6314W in dezelfde prijsklasse met dezelfde specs. Alleen de Asus A8JS en A8JP komen hiervoor in aanmerking.
Bovendien gaat dit topic over een 14inch laptop en dus heeft het geen zin om deze te vergelijken met een 17 inch bakbeest notebook, aangezien ze beide een totaal andere functie hebben. (Draagbaar vs Desktopvervanger)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vDorst
  • Niet online
Ik heb ook getwijfeld tussen de Dell I9400 en Zepto.
Dell is in spec's "beter" dan de Zepto.
Maar de Dell is z'n groot ding om mee te nemen.
De zepto is qua spec's een van de beste voor kleine laptops.

Ik ben uiteindelijk voor de Zeptop gegaan omdat ik hem toch elke keer mee naar school wil nemen.
En door de 3d kaart is tie toch handig om te gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou als het goed is zou me laptop vrijdag met tnt worden verstuurd.
Heb alleen nog geen tracking nummer.

Over 2 dagen zit ik op een maand vanaf bestellen ;( (21jan besteld)
Vind dit toch wel beetje tegenvallen. Ok als de topic zo lees is het de prestaties wel waard.
Maar zolang op je handen zitten en maar w88 is vervelend.

Tis dat ik dit topic bij hou en weet wat er aan de hand is met leveringen en dergelijke.
nouja ik ga der maar van uit dat ik deze week hem in me handen gedrukt krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
Verwijderd schreef op maandag 19 februari 2007 @ 09:36:

Vind dit toch wel beetje tegenvallen. Ok als de topic zo lees is het de prestaties wel waard.
Maar zolang op je handen zitten en maar w88 is vervelend.

Tis dat ik dit topic bij hou en weet wat er aan de hand is met leveringen en dergelijke.
nouja ik ga der maar van uit dat ik deze week hem in me handen gedrukt krijg.
Mij was verteld dat ie begin deze week verzonden zou worden, dus ik hoop dat ie voor het weekend binnen is. Maar ik denk dat het toch niet eerder dan maandag gaat worden. Als je een track and trace wil kan je altijd joep even bellen. Kweet namelijk niet of ze die standaard naar jou door mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ajampaniki schreef op maandag 19 februari 2007 @ 11:02:
[...]

Mij was verteld dat ie begin deze week verzonden zou worden, dus ik hoop dat ie voor het weekend binnen is. Maar ik denk dat het toch niet eerder dan maandag gaat worden. Als je een track and trace wil kan je altijd joep even bellen. Kweet namelijk niet of ze die standaard naar jou door mailen.
Ow in de mails tond dat ze vrijdag met tnt uit denemarken zou vertrekken. weet niet of ze dan rechtstreeks naar klant gaan of eerst nog via joep. Ook stond erbij dat de de track en trace zouden volgen zodra ze bekend waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 19 februari 2007 @ 09:36:
Ik kreeg vrijdagochtend een trackingnummer doorgemailed en op diezelfde vrijdag werd die geleverd!
Ik had 'm de 17e januari besteld >:) 25e was 't geld binnen (lag aan mij zelf)
en de 9e van februari was m'n laptop binnen! Dus laten we zeggen 11 werkdagen nadat het geld binnen was. Ik heb gewoon 'geluk' gehad, maarja! Wat het wel is Paranoia-Tux is dat jij waarschijnlijk gewoon in 1x de hele goede config geleverd krijgt! Ik moet nog 'n xtje naar IJsselstein om m'n geheugen en toetsenbordje te laten vervangen! Niet dat dat nou zo erg is maar toch ;)
Wachten is idd gewoon )(@#)*(, maar als je 'm eenmaal binnenhebt, ben je dat allemaal vergeten O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vDorst
  • Niet online
Wachten op speeltjes duur altijd te lang.
Dat is altijd het nadeel van deze dingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Ben trouwens twee 3D Mark versies aan 't downloaden:
3D Mark 2005 Version 1.3.0 --> 290MB
3D Mark 2006 Version 1.1.0 --> 590 MB

Maar mensen wat gaat dat traag zeg van die sites: 50 kb/ sec :X
(vandeweek ook een 2005 versie gedraaid op de laptop, weet dus niet meer welke dat was)

Ook zal ik SuperPI even downloaden, om te kijken hoe of wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
ik wacht al 3 a 4 weken op mn sleeves.... kan mn laptop niet eens meenemen naar school aangezien ik geen laptoptas heb :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:00

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Mij is ook gemaild dat mijn laptop vrijdag zou worden verstuurd en dat ik het trackingnummer zou krijgen. Helaas nog niets gehoord. Maargoed, in het weekend wordt er over het algemeen toch niet veel gedaan, dus we wachten af.

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

--MeAngry-- schreef op maandag 19 februari 2007 @ 16:00:
Mij is ook gemaild dat mijn laptop vrijdag zou worden verstuurd en dat ik het trackingnummer zou krijgen. Helaas nog niets gehoord. Maargoed, in het weekend wordt er over het algemeen toch niet veel gedaan, dus we wachten af.
Ah jij stond dus ook op die mailling. Nouja ik w8 morgen nog af mocht ik dan geen tracenummer heb dan ga ik is bellen.

Want wil deze week er toch wel si mee aan de slag gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is zo'n toetsenbord trouwens makkelijk zelf te vervangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerT
Verwijderd schreef op zondag 18 februari 2007 @ 20:42:
[...]

http://www.zercom.nl/inde...=2130&f=1&h=9&s=1&a=40125 (uit mijn eigen topic)

En ik vind 17inch juist voordeliger, okee het ziet er misschien iets groter uit op dezelfde resolutie maar je hebt wel meer voordelen in office/internet.
Heb je zelf wel eens een 17" top gezien? Ik zou mezelf er echt niet mee durven te laten zien op school hoor :P maar dat ter zijde. Waarom zou je niet een desktop kopen (en eventueel een normaal formaat laptop er bij)? Jij zit toch al snel in de range te kijken van 1700.-?
En neem je dat ding dan echt elke dag mee naar school/werk? Met die auto lijkt het me wel te doen, maar elke dag een 17" laptop mee in de trein - no thx.

Ik ben erg benieuwd naar reacties van mensen met de 64bits vista :*) vooral naar driver support uiteraard ;) .Ik heb op surfspot gelezen dat ze in april vista gaan leveren voor prijzen tussen de 50 en 60 euries. En ik ben dan van plan een 64bits te bestellen, dat vind ik leuk om eens mee te devolpen e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
HammerT schreef op maandag 19 februari 2007 @ 19:26:
Ik ben erg benieuwd naar reacties van mensen met de 64bits vista :*) vooral naar driver support uiteraard ;) .Ik heb op surfspot gelezen dat ze in april vista gaan leveren voor prijzen tussen de 50 en 60 euries. En ik ben dan van plan een 64bits te bestellen, dat vind ik leuk om eens mee te devolpen e.d.
Waarom nog 1,5 maand wachten als je nu 'n OEM versie kunt kopen voor 90,- !!?
De 64 bits drivers voor deze Zepto zijn nagenoeg allemaal in orde, dus dat zit wel goed!
De 64 bits drivers zijn er nagenoeg bij lange na niet allemaal voor software en games...

Zodoende heb ik dit vandaag besteld:
- Logitech VX Revolution Cordless Laser Notebook Mouse
- Microsoft Windows Vista Home Premium NL OEM *32bit*

Voor het mooie bedrag van 145,- is deze combi toch echt 'n koopje, vind ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
--MeAngry-- schreef op maandag 19 februari 2007 @ 16:00:
Wanneer had jij hem besteld/betaald? Als jullie veel eerder dan mij besteld hebben lijkt het me niet dat mijnes deze week verzonden zal worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerT
CLB schreef op maandag 19 februari 2007 @ 19:52:
[...]

Waarom nog 1,5 maand wachten als je nu 'n OEM versie kunt kopen voor 90,- !!?
De 64 bits drivers voor deze Zepto zijn nagenoeg allemaal in orde, dus dat zit wel goed!
De 64 bits drivers zijn er nagenoeg bij lange na niet allemaal voor software en games...

Zodoende heb ik dit vandaag besteld:
- Logitech VX Revolution Cordless Laser Notebook Mouse
- Microsoft Windows Vista Home Premium NL OEM *32bit*

Voor het mooie bedrag van 145,- is deze combi toch echt 'n koopje, vind ik :)
Ik heb het over de Business en Enterprise :) en ik wil de 64bit versie omdat ik programma's schrijf.. devven weet je wel, programmeren.

Ik heb zelf de MX Revolution :9 let er wel op dat hij geen middelste muis kop heeft. Ik weet niet hoe dat met de VX zit tho :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@CLB Waar heb je die vista home premium besteld? Ik heb vorige week nog gemaild met Zepto over de upgrade actie, maar tot nu toe nog niets gehoord 8)7
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.