Zepto Znote 6214W / 6314W

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.897 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michieldg
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20-01-2022
Ziet er naar uit dat veel mensen binnenkort hun Zepto binnenkrijgen :)
Ik heb nu al zin om jullie foto's/filmpjes en ervaringen te lezen :9 Ik twijfel zelf namelijk nog steeds erg om een 6214W te kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Ik denk niet dat je blij bent met al mijn foto's en filmpjes haha :9
M'n 17" TFT staat beneden al klaar om op m'n Zepto te worden aangesloten!
Voor de rest zouden er idd nog veel meer mensen zijn die foto's / filmpjes gingen maken!

Kan ik de TS weer eens updaten met reallife foto's en filmpjes van GoTters _/-\o_

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik zo sommige posts lees, zal er voor een aantal mensen hier over een paar dagen een regelrecht fapfapfap momentje aan komen... :P

...

overigens ben ik ook wel blij als dat ding binnen is hoor, na al dat wachten :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Eend_
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09:31

_Eend_

🌻🇺🇦

Op notebookcheck.net staat een flinke lijst met videokaarten en de 3dmark scores die ze ermee gehaald hebben.. :)

Oh, en zsm filmpjes en foto's posten aub :P

[ Voor 12% gewijzigd door _Eend_ op 06-02-2007 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 15:30:
Ik heb daarnet 'n T&T nummer ontvangen van DPD (via Joep) en natuurlijk gelijk gechecked!
Hij ligt nu in 'Taadstrup' (dat is dus 'n plaats haha) in Denemarken :)

Vandaag kwam DPD m'n Formac TFT brengen!

Niks op aan te merken! Nette vent, nette afhandeling, nette auto! DPD is top >:)

EDIT: DPD Nederland is trouwens wel iets anders dan DPD International (met die laatste zijn er 'probs')
jij wel?
Heb nog geen mailvan joep ontvangen dus ben bang dat de mijne nog niet verstuurd is. :'(

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2007 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Yepz :) Ach hij ligt al 1,5 dag in dat depot ofzo, dus hoe recent dat nummer is... :+ Be patient ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand trouwens al ervaringen met het draaien van Fedora Core of Ubuntu op deze laptops?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stany
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07:56
Bij laptoptestingteam van ubuntu staat de Zepto 6214 , en er staat bij dat ie volledige perfect under ubuntu werkt.
zie link
https://wiki.ubuntu.com/LaptopTestingTeam/ZeptoZnote6214W

daarom wekt deze laptop ook interesse bij mij op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een beetje offtopic: Ik wil graag mijn zepto 6214W draadloos via mijn desktop op internet aansluiten. Op mijn kamer is namelijk geen draadloze gateway aanwezig dus vandaar.

Mijn opstelling is alsvolgt:

Laptop ----> Pc -----> Gateway ----> Internet

De bestandsoverdracht werkt al prima, alleen het delen van internet wil maar niet lukken. Ik heb al alle standaardstappen gevolgd (wizards doorlopen enzo) maar dit haalde niets uit. Ook heb ik al handmatig ip-adressen en standaardgateways toegewezen aan zowel de pc als de laptop maar ook dit hielp niet. Tot slot heb ik op mijn desktop nog een netwerkbrug gemaakt tussen de (bedrade) LAN verbinding en het draadloze (peer to peer) netwerk tussen laptop en pc, maar tevergeefs...

Heeft iemand enig idee hoe ik dit werkend kan krijgen? :P

Gelukt, even wachten nadat de netwerkbrug gemaakt was en t is gefixt :P

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2007 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand al de Notebook Hardware Control software al toegepast op de Zepto 6214w?
Ik zou graag willen weten of dit programma vlot samenwerkt met de hardware die in m'n zepto zal zitten...

Ook bvb de voltages die een Intel core 2 duo t7200 (2.0 Ghz, 4mb cache) tot zijn minimaal verbruik stabiel kunnen houden bij hun respectievelijke Multiplier-waarden zouden erg handig zijn om te weten! Aangezien het tot een uur extra batterij kan opleveren als je de dynamic switching perfect tweakt en je laptop een héél stuk koeler houdt

ik heb die hele website eens goed doorgenomen en hoooooooop zo hard dat alle functies goed werken op een zepto (fancontrol, temperature control, batterijduur verlengen, performance optimaliseren enz...)
echt geweldig tooltje!

dank bij voorbaat bij iedereen die eventueel veilige voltages/multipliers kan geven die je in het programma moet ingeven voor de t7200 (of toch een intel core 2 duo alleszinds)

ps. (voor wie het voor de gelegenheid wilt testen - opgepast, je hebt de intel core (2) duo patch nodig om het programma te draaien)

musback

edit: Heb joep ook nogeens even gemaild om te vragen hoe het met m'n bestelling zat :) ik weet het, ik heb geen geduld :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2007 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een reply gegeven een dag terug, maar heb nog niks gehoord. Ik moest een extra betaling doen voor een bepaald item en ook hier heb ik niks over gehoord :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiend
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 29-05 15:15
CLB schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 00:09:
Yepz :) Ach hij ligt al 1,5 dag in dat depot ofzo, dus hoe recent dat nummer is... :+ Be patient ;)
Ik begin me steeds meer af te vragen hoe je zo positief kan blijven, CLB? Heb je aandelen bij Zepto _/-\o_ ?

Maar effe serieus: ik zit nu al meer dan twee weken op mijn Znote te wachten die twee weken geleden al klaar was, die al lang betaald is, maar steeds maar niet komt. Wie of wat de oorzaak is weet ik niet, maar ik begin het nu wel een beetje erg zat te worden. Ondanks alle positieve berichten mag dat hier ook wel eens benadrukt worden; het uitleveren van de order is een drama. :(

En dat DPD, rijden die nog met paard en wagen of zo, of hebben ze weekenden van 6 dagen? Afgaande op het trackingnummer is vervoer per slak nog sneller....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 09:59
leveringsdatum stond de 30ste bij mij... en kheb um nog nie binnen... :( naja morgen of overmorgen als ik het goed begrijp... ze hebben het bij mij nu anders geregeld iig een andere leverancier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar effe serieus: ik zit nu al meer dan twee weken op mijn Znote te wachten die twee weken geleden al klaar was, die al lang betaald is, maar steeds maar niet komt. Wie of wat de oorzaak is weet ik niet, maar ik begin het nu wel een beetje erg zat te worden. Ondanks alle positieve berichten mag dat hier ook wel eens benadrukt worden; het uitleveren van de order is een drama. :(

En dat DPD, rijden die nog met paard en wagen of zo, of hebben ze weekenden van 6 dagen? Afgaande op het trackingnummer is vervoer per slak nog sneller....
Same here, nu ook al 13 dagen aan het wachten sinds het geld effectief op de rekening stond
hopelijk morgen positieve reactie van joep, had'm graag dit weekend toch gehad...
dat blijft toch het lastige aan internetbestelligen, die eineloze wachttijden, ging ik nr de mediamarkt oid dan had ik'm al 2 weken...

maja, zo'n deal kan ik daar natuurlijk niet slaan :)
ik heb nog enkele dagjes geduld maar niet langer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Wiend schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 22:43:
Ondanks alle positieve berichten mag dat hier ook wel eens benadrukt worden; het uitleveren van de order is een drama. :(

En dat mag zeker! De uitlevering ligt in de handen van DPD International (van de weg van Denemarken naar Nederland) en DPD International moet niet bekend staan om z'n snelle responses, handelingen en verwerkbaarheid. DPD Nederland / Belgie staan wel goed in de boeken dus...
Wiend schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 22:43:
[...]
Ik begin me steeds meer af te vragen hoe je zo positief kan blijven, CLB? Heb je aandelen bij Zepto _/-\o_ ?
Shit you've GoT (hihi woordspeling) me... >:)

Voor elke Zepto die wordt aangeschaft door een GoTter krijg ik 50,- netto, mooie deal toch :9 Neehoor bullshit

Ik heb hem de 17e besteld toen ik bij Zepto op bezoek was, helaas had ik toen niet genoeg geld op m'n rekening en dergelijke en zodoende was m'n geld de 25e binnen :) Als het geld binnen is wordt de Zepto binnen 10 dagen geleverd...

Donderdag 25-1-07 + 9 werkdagen is Woensdag 7-2-07 :)
Hij zou vandaag dus geleverd moeten worden en dat is die niet ;)

Datum & Tijd: 02/05/2007 17:42 Locatie: Taastrup (DK) Code: 101
Datum & Tijd: 02/07/2007 06:25 Locatie: Taastrup (DK) Code: KI0
101 = DPD PARCEL (D) Hij ligt dus ergens in Denemarken ofzo :9

Komt door die toetsenborden, Chinees Nieuwjaar en weet ik veel wat allemaal....

Hoe ik zo positief kan blijven.. Ik krijg binnenkort werkelijk een juweeltje van een laptop afgeleverd waar ik zeker veel maar dan ook zeer veel plezier van ga hebben.. Ach ik had naar de MM kunnen lopen voor een Toshiba Sattellite laptop, maar dan had ik al die tijd dat ik 'm gebruikte toch aan de Zepto Znotes gedacht! Ik weet dat het lang duurt en ik wilde hem uiteraard ook al zo lang mogelijk omhelzen en knuffelen, maar door overmacht in die Aziatische shitlanden kon dat helaas niet... :+

[ Voor 24% gewijzigd door CLB op 07-02-2007 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 23:37:
[...]

En dat mag zeker! De uitlevering ligt in de handen van DPD International (van de weg van Denemarken naar Nederland) en DPD International moet niet bekend staan om z'n snelle responses, handelingen en verwerkbaarheid. DPD Nederland / Belgie staan wel goed in de boeken dus...

[...]

Voor elke Zepto die wordt aangeschaft door een GoTter krijg ik 50,- netto, mooie deal toch :9 Neehoor bullshit

Ik heb hem de 17e besteld toen ik bij Zepto op bezoek was, helaas had ik toen niet genoeg geld op m'n rekening en dergelijke en zodoende was m'n geld de 25e binnen :) Als het geld binnen is wordt de Zepto binnen 10 dagen geleverd...

Hoe ik zo positief kan blijven.. Ik krijg binnenkort werkelijk een juweeltje van een laptop afgeleverd waar ik zeker veel maar dan ook zeer veel plezier van ga hebben.. Ach ik had naar de MM kunnen lopen voor een Toshiba Sattellite laptop, maar dan had ik al die tijd dat ik 'm gebruikte toch aan de Zepto Znotes gedacht! Ik weet dat het lang duurt en ik wilde hem uiteraard ook al zo lang mogelijk omhelzen en knuffelen, maar door overmacht in die Aziatische shitlanden kon dat helaas niet... :+
Ik hoop dat dat ding inderdaad niet gaat tegenvallen, anders wordt Zepto voor mij gesloten boek. Ik word die DPD onderhand een beetje zat... zachtjes uitgedrukt. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 23:37:
[...]

[...]

Dat vind ik dus vreemd. ik heb 21-1 besteld en die avond direct geld overgemaakt (het was een zondag) dus laten we zeggen 23-1 op rekening van joep. heb nog even contact gezocht of dat ok was gegaan.
Op dit moment heb ik nog geen track nummer. Heb hierover nog geen contact gehad. alleen over toetsenbord en daar heb ik over gemaild dat dat ok was.

Dus ik wacht nog maar even maar ga volgende week wel mailen want wil dan toch wel bericht datie verzonden is.

En wat ik ook hun zou aanraden is een bestelling status pagina. hoop winkels hebben die en vind het altijd wel fijn dat je op site kan zien wat de status is. (betaling ontvangen / onderdelen in backorder)

Achja we wachten nog maar even.. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 01:33:
[...]

Ik hoop dat dat ding inderdaad niet gaat tegenvallen, anders wordt Zepto voor mij gesloten boek. Ik word die DPD onderhand een beetje zat... zachtjes uitgedrukt. :X
Ach die Zepto gaat zeker niet tegenvallen hoor! Volgens mij een zeer mooi stukje techniek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyTi
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:32
Verwijderd schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 21:43:
Heeft er iemand al de Notebook Hardware Control software al toegepast op de Zepto 6214w?
Ik zou graag willen weten of dit programma vlot samenwerkt met de hardware die in m'n zepto zal zitten...

Ook bvb de voltages die een Intel core 2 duo t7200 (2.0 Ghz, 4mb cache) tot zijn minimaal verbruik stabiel kunnen houden bij hun respectievelijke Multiplier-waarden zouden erg handig zijn om te weten! Aangezien het tot een uur extra batterij kan opleveren als je de dynamic switching perfect tweakt en je laptop een héél stuk koeler houdt

ik heb die hele website eens goed doorgenomen en hoooooooop zo hard dat alle functies goed werken op een zepto (fancontrol, temperature control, batterijduur verlengen, performance optimaliseren enz...)
echt geweldig tooltje!

dank bij voorbaat bij iedereen die eventueel veilige voltages/multipliers kan geven die je in het programma moet ingeven voor de t7200 (of toch een intel core 2 duo alleszinds)

ps. (voor wie het voor de gelegenheid wilt testen - opgepast, je hebt de intel core (2) duo patch nodig om het programma te draaien)

musback

edit: Heb joep ook nogeens even gemaild om te vragen hoe het met m'n bestelling zat :) ik weet het, ik heb geen geduld :)
Ik heb NHC al een tijd in gebruik, helaas werkt fancontrol niet, dynamic switching met voltages/multipliers heb ik gewoon in de standaard waarden ingesteld dus daar kan ik niet veel over vertellen. Wel weet ik dat NHC duidelijk helpt, ik kan nu wel 3 uur met mn accu doen.

Ik heb trouwens een zwarte casing en een wit toetsenbord, terwijl ik deze niet besteld had. Zal ook wel met de toetsenborden tekorten te maken hebben. Ik krijg gelukkig een zwart toetsenbord nagestuurd. Mijn Zepto was gelukkig op dag 10 binnen, dus hier geen klachten over DPD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12-09 22:08
MyTi schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 18:24:
[...]

Ik heb NHC al een tijd in gebruik, helaas werkt fancontrol niet, dynamic switching met voltages/multipliers heb ik gewoon in de standaard waarden ingesteld dus daar kan ik niet veel over vertellen. Wel weet ik dat NHC duidelijk helpt, ik kan nu wel 3 uur met mn accu doen.

Ik heb trouwens een zwarte casing en een wit toetsenbord, terwijl ik deze niet besteld had. Zal ook wel met de toetsenborden tekorten te maken hebben. Ik krijg gelukkig een zwart toetsenbord nagestuurd. Mijn Zepto was gelukkig op dag 10 binnen, dus hier geen klachten over DPD.
Wat voor programma's draaide je tijdens die 3 uur? En hoeveel uur ging de accu eerst mee onder gelijkwaardige omstandigheden?

Misschien handig om een how-to neer te zetten met de preciese stappen voor het installeren van NHC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vDorst
  • Niet online
Ik heb er ook een besteld.

Znote 6214W - Mobile gamer - Extreme
900230 1GB RAM extra en passende sleeve gratis; plus gratis verzenden!
100285 14.1" WXGA Crystal Clear 1280x800 (6214W)
120622 2.00 GHz Intel® Core™2 Duo T7200 4MB
130108 1024MB DDR2 PC5300 - 667MHZ
140020 100GB 7200omdr. SATA Hitachi
150122 DVD-RW Dual Layer Brander (Alle modellen)
260025 Intel® PRO/Wireless 3945ABG 54Mbit
270010 Ingebouwde bluetooth (6214W/6314W/6x15WD)
170077 US (United States) 6014/6214 Zwart
280006 TOSLINK to OPTICAL MINI ADAPTER

Nu maar wachten wanneer die binnen komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
Hey ik heb um vandaag binnengekregen!!! Ik heb gewoon een US toetsenbord alleen moet ik nu nog wachten op mijn sleeves... verder heb ik alle drivers geinstalleerd maar bij opstarten zegt ie dat ie een bepaalde dll file niet kan vinden van mn bluetooth... wel een beetje raar... zou het kunnen zijn dat mijn bluetooth ontbreekt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-08 08:59
P-Nut schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 20:42:
Hey ik heb um vandaag binnengekregen!!! Ik heb gewoon een US toetsenbord alleen moet ik nu nog wachten op mijn sleeves... verder heb ik alle drivers geinstalleerd maar bij opstarten zegt ie dat ie een bepaalde dll file niet kan vinden van mn bluetooth... wel een beetje raar... zou het kunnen zijn dat mijn bluetooth ontbreekt?
Ik neem aan dat het packet.dll is, dan moet je even WinPcap installeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stany
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07:56
Ik ben het dus ook seriues aan het overwegen, maar heb nog een vraag...
Zou het veel uitmaken kwa batterijtijd ,
dit systeem 1.83ghz core2duo , 120gb 5400rpm
tegen dit 2.00ghz core2duo , 100gb 7200rpm

Het ene systeem verschilt helemaaaal niet veel van het andere KWA prijs ..

edit: En kwa lawaai 7200 vs 5400 ?

[ Voor 6% gewijzigd door stany op 08-02-2007 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerT
Voor de zelfde prijs heb je dus een langzamer systeem (of die 20Gb moet je erg veel boeien lol), ik denk maximaal 10min langer batterijtijd. Een 7200rpm werkt wel ff vlotter hoor, programma's starten enzo.

Voor het geluid van de 7200 hoef je het niet te doen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
oi ik heb winpcap geinstalleerd (hij gaf geen bluetooth adapter aan dus ben ik de software van zepto gaan installeren) nadat ik blue solei heb geinstalleerd geeft ie nu wel een Lan verbinding 3 weer genaamd: bluetooth PAN network adapter netwerkkabel niet aangesloten

nogsteeds geen bluetooth verbinding

[ Voor 6% gewijzigd door P-Nut op 08-02-2007 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
@ P-Nut: Wannerr had je 'm besteld en betaald!?

Kijk voor BT anders even in je 'apparaatbeheer'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
23janurai... Ik denk dat ik um snel heb omdat ik een witte heb waar waarschijnlijk minder vraag naar is dan de zwarte zepto's

Ik zie um bij apparaatbeheer staan bluetooth PAN Network Adapter
Hij geeft ook weer dat het een bluetooth is

Afbeeldingslocatie: http://img249.imageshack.us/img249/1582/naamloosme1.jpg

bij bluesolei geeft ie ook aan zie onder aan (ongeldige bewerking) :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerT
Ik zie aan je grijze icoon dat je BT niet aan staat, druk eens op Fn - F10 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
lol thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hahaha zo simpel...
man man, ik hoop'm echt morgen te hebben, dan vlieg ik erin,
p-nut... kan je wat fotootjes op tinypic.com zetten of zo? ;)
we zijn allemaal zo benieuwd

trouwens... na 24u nog steeds geen reply van joep

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2007 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geweldig bedankt makker!
ziet er supermooi uit!

ik vroeg me ook eens af hoe groot de poweradapter eigenlijk is...? iis ie licht/zwaar/klein/groot/mooi/lelijk/langedraad? :)

en hoe zijn je bevindingen over scherm/geluid/fanspeeds/blazen/touchpad/gebruiksgemak, had je winxp vooraf laten installeren? ging het allemaal makkelijk?
op de BT na, voor de rest simpel te installeren?

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2007 02:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
nou de poweradapter is niet groot en weegt geen drol... de draad die is lang zat (kan op dit moment geen rolmaat vinden). Ik heb niet het idee dat ie te warm wordt... ik ben nog niet tot intensief aan gamen toe gekomen. Ik heb merendeel van de tijd gebruik gemaakt van mn mx510 ;) het toetsenbordje typt wel lekker fijn al ben ik geneigd om op de FN toets te drukken op het moment dat ik ctrl wil indrukken.
Ik heb winxp niet vooraf laten installeren... tging heel simpel gewoon kwestie van het invoeren van de cd en installeren maar :)
Ik was onder de indruk van het geluid... hij kon best hard had ik het idee.... vergeleken andere laptops
met het scherm is ook niks mis al heb ik het idee dat als je er iets schuin er op kijkt dat je het wel merkt,

[ Voor 15% gewijzigd door P-Nut op 09-02-2007 02:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
btw zijn er drivers voor de 7600 GO? khad ze van nvidia gedownload maar de 7 Go serie was niet compatible

/edit adapter is redelijk zwaar ik heb me er in vergist... khad namelijk adapter van mn externe hd vast en die is een stuk lichter :P ahha

[ Voor 40% gewijzigd door P-Nut op 09-02-2007 02:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet even van deze site de goede INF file downloaden. Daarna kan je alle nvidia drivers installeren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Mensen ik word gek: 2 minuten geleden gemailed:

In plaats van DPD zal vandaag TNT jullie laptop aanbieden.
EDIT: Mensen zijn gemailed met 'n Track and Trace nummer...!

Jullie moeten even hier kijken: http://www.tnt.com/country/nl_nl.html
en bij 'vrachtbriefnummer' moet je je track&trace nummer invoeren!

Gaat daarna de bel, ik nog gekker, zijn het Jehova-getuigen :X

[ Voor 133% gewijzigd door CLB op 09-02-2007 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MAKKERS, VRIENDEN, MEDE ZEPTOLIEFHEBBERS!!!

hij ligt thuis klaar, maar zit nu nog op studentenkot, ik zal'm vanavond om 18u30 wss zien!! :d:d:d:d:d:d woohoo! héérlijk nieuws... het wachten wordt beloond! echts chitterend van hen dat ze voor TNT zijn gegaan.... :9~ 8)7 O-) _/-\o_

heerlijk, nu heb ik 'n heel weekend om er al mee te prutsen... zien dat ik m'n winxp cd niet vergeet dan ;)
ik had eigenlijk nog klein vraagje... iemand vista ultimate dualboot aan het draaien op de Zepto?
hoe is de performance/batterijduur tegenover winxp pro?

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2007 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Heheh eindelijk een respons van 'n Zepto owner _/-\o_
Oewhoewh de mijne komt zo, maar nu ga ik ff ontspannen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegapia
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-08 10:34
Was wel te verwachten dat ze eens iets gingen doen aan die DPD. Hoeveel mensen alleen hier al hebben er niet bijna 2 weken op moeten wachten.
Mijn ervaringen met koerierbedrijven zijn uitstekend, op 2 dagen van Nederland, via Duitsland naar België en zo, soms eens 3 maar nooit langer.
Nu bij die DPD meer dan 10 dagen.

Hoop voor iedereen dat ze hem snel hebben want ze zijn prachtig O+ !

@ CLB, 'k heb hier nog wat "macro's" liggen van mijn Zepto, zal ze eens doormailen want kan ze zelf niet hosten.

[ Voor 7% gewijzigd door Jegapia op 09-02-2007 13:15 ]

I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Jegapia schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 13:14:
@ CLB, 'k heb hier nog wat "macro's" liggen van mijn Zepto, zal ze eens doormailen want kan ze zelf niet hosten.
Joei doe maar :) Ik moet even kijken wanneer ik de tijd heb, maar ik wil wel veel reallife
foto's in de TS gaan verwerken! Momenteel heel m'n weekend volgestampt, maar we will see _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog geen mail voor mij. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Whiej hij is binnen! Ff snel wat foto's resizen en dan post ik ze hier! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 11:22

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Mijn geld hebben ze deze week in ieder geval ontvangen en hij is in productie, dus het is voor mijn nu afwachten. :) Hopelijk krijg ik em volgende week al, maar ik ben bang dat het eerder de week daarop wordt.

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb laatst nog een betaling gedaan voor de slot in drive, maar tot op heden geen reply gekregen. Ik wach tot volgende week. Alvast felicitaties voor diegene die hem binnen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Hij is binnen hoor! Netjes verpakt in 'n stuk ribbelkarton haha m'n ma werd gek!
Alleen als je dat er af hebt gehaald zit er gewoon een mooie Zepto doos in hoor _/-\o_
En toen gingen we verder met het openen van de doos en daar zagen we twee compartimenten!
Een doosje met de driver-cd/ oplader en natuurlijk een compartiment waar de laptop zelf inzit :)

Check de foto's maar...

Afbeeldingslocatie: http://aycu29.webshots.com/image/11788/2002283788687957238_rs.jpg

Afbeeldingslocatie: http://aycu11.webshots.com/image/11610/2002285244985646083_rs.jpg

Afbeeldingslocatie: http://aycu11.webshots.com/image/8250/2002279056283486218_rs.jpg

Afbeeldingslocatie: http://aycu12.webshots.com/image/8211/2002204834343715902_rs.jpg

Afbeeldingslocatie: http://aycu17.webshots.com/image/8856/2002276790605199955_rs.jpg

Afbeeldingslocatie: http://aycu09.webshots.com/image/8928/2002260801192372494_rs.jpg

Afbeeldingslocatie: http://aycu09.webshots.com/image/8928/2002269877688705789_rs.jpg

Afbeeldingslocatie: http://aycu09.webshots.com/image/8928/2002217393756682762_rs.jpg

Afbeeldingslocatie: http://aycu31.webshots.com/image/11350/2002250496921599169_rs.jpg

Afbeeldingslocatie: http://aycu05.webshots.com/image/12044/2002268223799056755_rs.jpg

Afbeeldingslocatie: http://aycu05.webshots.com/image/11044/2001714542921234315_rs.jpg

Afbeeldingslocatie: http://aycu09.webshots.com/image/10688/2005544252390750678_rs.jpg
@ de mensen die hem al hebben: is toch 'n folie/ sticker die hier op de bovenstaande foto nog te zien is?

Afbeeldingslocatie: http://aycu15.webshots.com/image/10814/2004497075505271947_rs.jpg

Afbeeldingslocatie: http://aycu09.webshots.com/image/10808/2000442115436691470_rs.jpg

Afbeeldingslocatie: http://aycu09.webshots.com/image/8968/2003132115401832303_rs.jpg

Afbeeldingslocatie: http://aycu13.webshots.com/image/11772/2006353801055999844_rs.jpg
@ de mensen die hem al hebben: is toch 'n folie/ sticker die hier op de bovenstaande foto nog te zien is?

Afbeeldingslocatie: http://aycu13.webshots.com/image/11772/2006312690799514368_rs.jpg

Afbeeldingslocatie: http://aycu22.webshots.com/image/11501/2006164715461169698_rs.jpg

Afbeeldingslocatie: http://aycu16.webshots.com/image/8935/2006187937091140175_rs.jpg

Afbeeldingslocatie: http://aycu17.webshots.com/image/9856/2002186101398059887_rs.jpg

Afbeeldingslocatie: http://aycu27.webshots.com/image/8186/2002107978276255277_rs.jpg

Aangezien ik er geen OS had bijbesteld en het zelf niet kan installeren zit m'n Zepto nu weer netjes ingepakt in de doos te wachten totdat er 'n vriend van me langskomt om me daarmee te helpen. Heb hem uiteraard wel eventjes aangezet en wat is die stillllllllllll, okee, okee hij draaide geen intensieve programma's maar toch. Mooie blauwe ledjes, FN knop werkte gewoon (ff brightness up en down gedaan) en even de cd-drive eruit en er weer in laten gaan! Mooi weggewerkt moet ik zeggen! Mooi in de laptop geintergreerd en heeft gewoon precies dezelfde kleur! Geen last van 'bleeding' of dode pixels en het toetsenbordje werkte lekker voor zover ik dat kon testen Voor de rest laat ik alle foams en folies er nog lekker opzitten totdat ik Windows ga installeren! Als dat gebeurd is post ik uiteraard een paar 'total' foto's waar de laptop in z'n geheel opstaat. Hij voelt echt hartstikke solide aan en de kleur vind ik zelf ook erg nice! Soort antraciet/ donkergrijs-achtig (en dus geen zwart gelukkig) Laptop heeft inc. accu een lekker draagzaam gewicht en is daardoor echt lekker compact! Suuuper!

En nu moet ik helaas naar de Scouting :+

Hier nog even 'n Rapidshare linkje naar een rar-bestandje met al deze bovenstaande foto's!

[ Voor 36% gewijzigd door CLB op 09-02-2007 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker CLB

GIEF zepto :P

draait zijn duimen nog maar is een paar keer. Lan nie w88 totdat ik hem heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michieldg
Oeioeioei CLB, dat ziet er mooi uit :p
Ik ben al 2 weken aan het rondkijken naar laptops maar deze Znote gaat maar niet uit mn hoofd :p Ik denk dat ik binnenkort ook een eigenaar ben :)

Edit: Hij is een stuk platter dan ik dacht trouwens :p

[ Voor 25% gewijzigd door michieldg op 09-02-2007 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
michieldg schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 22:13:
Oeioeioei CLB, dat ziet er mooi uit :p
Ik ben al 2 weken aan het rondkijken naar laptops maar deze Znote gaat maar niet uit mn hoofd :p Ik denk dat ik binnenkort ook een eigenaar ben :)

Edit: Hij is een stuk platter dan ik dacht trouwens :p
Eerder werd gezegd dat ie 4cm was op het hoogste punt, maar clb wist mij te vertellen dat het maar 3 was. Lekker dun dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Eend_

_Eend_

🌻🇺🇦

gvd. hij is dus niet echt zwart? Antraciet vindt ik meestal niet echt mooi. Heb liever zwart zwart :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Ik ga hem morgen/ overmorgen helemaal 'ontfolieen'
en dan zal ik nog meer foto's maken vd kleur/ grootte en hoogte enzo!

Maar hij is idd maar 3 CM hoog! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michieldg
Wij wachten in spanning af :) Hoe zit het nu met het toetsenbord? Heb je de US of de UK uitvoering gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
UK-tobo:

Afbeeldingslocatie: http://aycu15.webshots.com/image/10814/2004497075505271947_rs.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
Ik heb lekker USA naaaanaaaanananaaaaaaaaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben trotse eigenaar van een Zepto!!!

Hier zijn foto's (8mb, stuk of 15 foto's denk ik)

enige probleem is: geen sleeve en slechts 1 gb ram, maar heb gebeld naar Joep, bleek een tekort te zijn, maar wordt achteraf allemaal gratis gestuurd.

@ CLB, Joep vond u een superkerel! en wilde je nogmaals bedanken voor alle moeite die je gedaan had... :)

ik ben dus 100% tevreden! Alles is hier up and running tegen 1gb dan maar voorlopig, maar tis gewoonweg zo'n mooi toestel! ongelooflijk

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2007 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Pfff blij om te weten dat jij ook maar 1 GB RAM hebt! Heb ik dus ook namelijk!

Net Vista Premium 32 bits geinstalleerd en dat is werkelijk fucking geil! M'n score is HOOOOG!

Zal ff screenshotje posten!
Afbeeldingslocatie: http://aycu10.webshots.com/image/10409/2005138747449582816_rs.jpg

Voor de rest volgens mij alles geinstalleerd: chipset/ videokaart/ LAN en dergelijke!
Moet alleen nog even naar m'n Bluetooth kijken zit ik nou te denken! Maarja morgen _/-\o_

en ff naar die sneltoetsen kijken! Wil daar graag 'WMP' en 'deze computer' aan linken :9

[ Voor 48% gewijzigd door CLB op 10-02-2007 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
vreemd... ik heb wel gewoon 2gig en us toetsenbord... en tja ik moet ook nog wachten op mn sleeves...
ik ben btw op zoek naar een leuke usb muis en keyboard voor een goedkope prijs voor bij mn witte znote ;D

en petje af voor joep... bedankt voor de goede service

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
Verwijderd schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 09:57:
Je moet even van deze site de goede INF file downloaden. Daarna kan je alle nvidia drivers installeren :P
hoe weet ik welke inf ik moet hebben? want er is keuze keuze uit meerdere inf files :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon de INF file die achter de driver staat die je wil installeren :P

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2007 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
P-Nut schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 18:13:
vreemd... ik heb wel gewoon 2gig en us toetsenbord... en tja ik moet ook nog wachten op mn sleeves...
ik ben btw op zoek naar een leuke usb muis en keyboard voor een goedkope lage prijs voor bij mn witte znote ;D

en petje af voor joep... bedankt voor de goede service
Een apple toetsenbord zou er natuurijk mooi bij passen. Ikzelf heb hier een logitech ultraX oid. Lekkere laptoptoetsen, typt lekker zacht.

Hoelang zat er bij jullie allemaal eigenlijk tussen aankomen van het geld en het ontvangen van de laptop? Ik had dinsdag besteld en betaald en hoop stiekem dat ik hem voor volgend weekend binnen heb. Of is dit echt onmogelijk?

[ Voor 17% gewijzigd door ajampaniki op 10-02-2007 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
oftwel van de nvidia site 84,63 forceware
en dan de 84.63 inf file downloaden?
Ik ben bang dat ik wat verkeerds doe... verder heb ik de thread van de 84.63 bekeken en daar zit de 7600 go niet tussen

krijg deze error
"Er werd geen hardware in het systeem aangetroffen welke geschikt zijn voor deze drivers"

Ik heb dit gevonden met behulp van google....

Go to
http://www.laptopvideo2go.com/index.php?drivers

1. Download the latest version (atm 97.92) on the left side.
2. Download the INF file (right click, save as)
3. Extract the 97.92 files
4. Replace the INF file in the extracted folder with the INF file you just downloaded.
5. Run the extracted setup file

dat is de juiste manier?

[ Voor 102% gewijzigd door P-Nut op 10-02-2007 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die manier moet werken ja, zo heb ik het ook gedaan tenminste... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Windows Vista Premium 32 bits en Zepto Znote 6214W:

Chipset drivers geinstalled! VGA driver geinstalled! (speciale Vista 32 bit drivers)
BT werkt perfect! Mediabuttons werken perfect! (gewoon de XP drivers van de Zepto-FTP gebruikt)

Cardreader geinstalleerd, alleen hoe moet ik er 'n SD kaart indoen |:(

FN-knoppen werken perfect! Ik moet alleen nog even kijken naar m'n touchpad en dergelijke!
Als je daar namelijk twee keer op klikt wordt het gezien als 'n 'dubbelklik' en dat wil ik alleen met de twee daarvoor behorende knopjes kunnen doen! Ik heb de drivers ook van de Zepto FTP gedownload, maar weet werkelijk niet hoe ik dat in kan stellen en met welke .exe ik moet werken om dit in te kunnen stellen?
Was de optie 'tik om te klikken' die uitgezet moest worden :9

Voor de rest echt niks meer dan lof over m'n Zepto Znote! Stil, mooi, speelt alles af qua film/ muziek (ff codec Lite pack gedownload) en dat geluid wat uit die boxjes komt is gewoon echt goed _/-\o_

[ Voor 25% gewijzigd door CLB op 11-02-2007 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer wordt die Vista Express Upgrade Link op Zepto.nl nu eindelijk eens geactiveerd, ik wil onderhand eens mijn vista exemplaar kunnen bestellen. Straks is het maart en is die actie van microsoft voorbij |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baserk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 17:28
CLB schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 17:34:
Pfff blij om te weten dat jij ook maar 1 GB RAM hebt! Heb ik dus ook namelijk!
CLB,

Was jou bekend dat je 6214 met 1 GB zou worden geleverd, ipv de bestelde 2 GB?
Ik bedoel, is dit door Zepto NL/N4ALL/Joep en jou afgesproken? Heb je hier uberhaupt bericht over gekregen? Of was het een verrassing? Uit je 'Pffff'-citaat lijkt het laatste het geval...

Romanes eunt domus | AITMOAFU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Laatste idd :|

Ik ga toch naar IJsselstein als ik m'n US-toetsenbordje heb,
laat ik ze gelijk die 1 GB RAM bijplaatsen dus dat komt wel goed!

Maar je hebt idd gelijk, beetje raar dat ik van te voren niks wist mja hijs zo mooooooi :9

[ Voor 88% gewijzigd door CLB op 11-02-2007 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyTi
@CLB
Wat ben jij toch belachelijk positief, leuk voor Zepto (en Joep) natuurlijk, maar ik begin je steeds minder serieus te nemen.. :)

Ik heb overigens een andere Dvd-brander in mn Zepto lijkt het wel, wel model heb jij precies CLB, ik heb de Sony DVD RW DW-Q520A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
MyTi schreef op zondag 11 februari 2007 @ 16:08:
@CLB
Wat ben jij toch belachelijk positief, leuk voor Zepto (en Joep) natuurlijk, maar ik begin je steeds minder serieus te nemen.. :)

Ik heb overigens een andere Dvd-brander in mn Zepto lijkt het wel, wel model heb jij precies CLB, ik heb de Sony DVD RW DW-Q520A
ssst, hij wordt stiekem betaald door Joep. Maar hij is echt niet de enige hoor. Eigenlijk iedereen die hier een zepto heeft is positief. CLB is alleen een beetje overenthousiast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Ach jullie denken maar hoor :)
Is allemaal nieuw voor me! Een laptop, Windows Vista, een glare-scherm dus zodoende _/-\o_

EDIT: Ik heb een: Sony DVD RW AW-G540A 8)7 :)

offtopic:
Iemand die weet hoe ik WMP 11 in het Engels kan zetten?
Ik zie nergens in opties: 'talen' ofzo, als ik de Engelse versies download
begint Windows Vista te blaten dat ik al de recentste versie heb en 'm
dus niet kan installeren en ik kan hem ook nergens uninstallen

[ Voor 62% gewijzigd door CLB op 11-02-2007 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 16:25
CLB, wat voor merk harde schijf heb jij? Ik heb ook een 100GB 7200rpm harde schijf (Seagate Momentus 7200) maar ik haal echt geen 5,0 in Vista. Overigens geen Zeptop-laptop :P.

[ Voor 15% gewijzigd door MarcoC op 11-02-2007 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Uhm geen idee!? Hitachi neem ik aan? Staat op de Zepto site?
Waar in 'appraatbeheer' kan ik m'n HD checken dan?

EDIT: HTS721010G9SA00 volgens mij O-)

Nog een vraagje: Hoe moeten er SD kaartjes in? En zitten die er half in of helemaal!? :?

[ Voor 9% gewijzigd door CLB op 11-02-2007 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyTi
Ik ben zelf ook zeer tevreden met mn Zepto, maar er zitten zeker ook nadelen aan het leuke dingetje:
-Ik vind de SD-Card Reader en het kaartslot (soort PCMCIA??) wat erboven zit maar van matige kwaliteit. Het kaartslot is nu opgevult met kunstof kaartje maar dat zit er bij mij wel heel erg los in. Het SD-Card slot is nu een gapende opening, dat zou veel beter afgewerkt kunnen worden.
-Het touchpad begint bij mij nu al verschijnselen van verkleuring te vertonen. Omdat het touchpad precies dezelfde kleur heeft als de casing (opzich wel stijlvol), valt dit extra op.
-De kwaliteit van het geluid / de boxen vind ik helemaal niet zo dendert als door sommigen hier verteld wordt. Ik vind het vaak lijken of ik naar radio aan het luisteren ben, misschien heb ik de geluidsinstellingen nog niet goed afgestemd, maar op mijn 2 jaar oude HP notebook vond ik het geluid veel beter.
-Mijn DVD-brander is helaas maar 2x, het is dan leuk dat het een Sony brander is maar ik had toch liever een snellere brander gehad, misschien ga ik nog wel een OEM Nec brander van 50 euro inbouwen.
-Het notebook kan bij intensief (HD) gebruik erg warm worden, mijn 2 jaar oude HP haalde bij lange na deze warmtes aan de onderkant niet..
-De beperkte accuduur, maar dat is een bekend probleem.

Heeft trouwens iemand de S-Video out al werkend gehad? ik heb hier een kabeltje liggen maar krijg het nog niet draaiende..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
CLB schreef op zondag 11 februari 2007 @ 16:27:
Uhm geen idee!? Hitachi neem ik aan? Staat op de Zepto site?
Waar in 'appraatbeheer' kan ik m'n HD checken dan?

EDIT: HTS721010G9SA00 volgens mij O-)

Nog een vraagje: Hoe moeten er SD kaartjes in? En zitten die er half in of helemaal!? :?
Mijn Google-speurtocht komt uit op http://www.newegg.com/Pro....asp?Item=N82E16822146053. Even een vergelijking tussen de schijven zoeken.

Een benchmark: http://www.barefeats.com/hard56.html

Hieruit blijkt dat mijn schijf volgens mij de snelste is. Gek dan, ik haalde met Vista RC2 geen 5,0 volgens mij. Als ik bij deze charts kijk scheelt het niet veel.

[ Voor 23% gewijzigd door MarcoC op 11-02-2007 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk eens wat kritiek!!!! Die kaartslot is een PCI Express slot. Dat is weer het nieuwste zal ik maar zeggen. Hij zit er maar alvast in. Als hij er niet in zat zouden we daar weer kritiek op krijgen.
De rest van je Min puntjes laat ik aan de rest over op dit topic om op te reageren.
Ben toch blij dat je ondanks deze punten zeer tevreden blijft. Dan moet alles naast deze minpunten wel heel erg naar tevredenheid zijn!! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
MarcoC schreef op zondag 11 februari 2007 @ 21:31:
Hieruit blijkt dat mijn schijf volgens mij de snelste is. Gek dan, ik haalde met Vista RC2 geen 5,0 volgens mij.
Wat heb jij voor score dan? En wat zijn je andere scores, wat is je hardware?

[ Voor 18% gewijzigd door CLB op 11-02-2007 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baserk
Beste ejtraam/Gerrit-Jan/Directeur-Grootaandeelhouder,

Fijn om te lezen op het 6615-topic dat jij Joep van Zepto/N4All bent en alle kritiek en gezeik over Zepto daar beu bent. Op dit topic bevalt het je blijkbaar weer wel...Dat maakt de zaak helder.
In ieder geval, het is inderdaad volslagen krankzinnig dat mensen flippen van het feit dat ze hun computert krijgen afgeleverd met de helft van het interne geheugen waar ze voor betaald hebben. Of een exotisch toetsenbord. Of geen gratis hoes van de kortings-actie. Of gewoon niet. Ten minste, (veel) later dan, vanwege gekloot van een fabriek, een leverancier, of beiden.
Dit soort mensen moet gewoon normaal doen en gewoon normaal bij Dell bestellen, toch?.
En verder iets nuttigs met hun leven gaan doen, Logistiek Management gaan studeren ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Uhm nu in rustig en normaal Nederlands...

Je probeert een punt te maken, maar is dat nou positief of negatief.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zit jou dwars anoniempje? Als je zo'n studie over mij maakt kun je ook wel even bellen of mailen in plaats van twijfel zaaien of dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
MyTi schreef op zondag 11 februari 2007 @ 21:11:

Heeft trouwens iemand de S-Video out al werkend gehad? ik heb hier een kabeltje liggen maar krijg het nog niet draaiende..
dr zit zo'n kabel bij s-video fix.... die moet je dr tussen aan doen en dan doet ie het... iig bij mij

verder heb ik een hele oude philips tv die um wel weergeeft.... en beneden een nieuwer tv (geen lcd) en die geeft um alleen zwartwit weer.

svideo naar svideo doet ie gewoon wel maar met de scart niet altijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiend
Baserk schreef op zondag 11 februari 2007 @ 23:37:
[...]
Fijn om te lezen op het 6615-topic dat jij Joep van Zepto/N4All bent en alle kritiek en gezeik over Zepto daar beu bent. Op dit topic bevalt het je blijkbaar weer wel...Dat maakt de zaak helder.
In ieder geval, het is inderdaad volslagen krankzinnig dat mensen flippen van het feit dat ze hun computert krijgen afgeleverd met de helft van het interne geheugen waar ze voor betaald hebben. Of een exotisch toetsenbord. Of geen gratis hoes van de kortings-actie. Of gewoon niet. Ten minste, (veel) later dan, vanwege gekloot van een fabriek, een leverancier, of beiden.
Dit soort mensen moet gewoon normaal doen en gewoon normaal bij Dell bestellen, toch?.
En verder iets nuttigs met hun leven gaan doen, Logistiek Management gaan studeren ofzo.
Ik vraag me af of deze (harde) kritiek wel helemaal terecht is? Er is niks mis hoor met een realistische/kritische kijk op de zaak, maar ik ben toch wel geneigd om te zeggen dat de uitlatingen die nu gedaan worden wat overdreven zijn.

De levering van mijn 6615WD duurde ook wat langer dan ik dacht / hoopte / overeengekomen was. Uiteraard begon ik daar behoorlijk van te balen. Maar het is toch nog goed gekomen.

Wat N4All / Joep wel siert, is dat toch elke e-mail omtrent dit "gedoe" :D beantwoord werd, vaak nog snel ook. Ook krijg ik de indruk dat men er toch wel alles aan doet om problemen af te handelen en op te lossen. Ik ken voorbeelden genoeg van (grote gerenomeerde) bedrijven waarbij ze je als klant gewoon dood later vallen. Ik heb nog steeds het gevoel dat dat hier niet zo is.

Het enige wat ik wel met je eens ben, is dat het gekloot in de fabriek opgelost moet worden. Maar misschien hebben ze toch wel iets geleerd van de wijze waarop de uitlevering van een aantal notebooks nu verlopen is. De toekomst zal het leren, GOT is een perfect medium om een "vinger aan de pols" te houden.

Mijn 6615WD is goed uitgeleverd. Alles werkt, er zit in wat overeengekomen is en ik ben er zeer tevreden mee! Het zou leuk zijn als jij straks ook weer 1 van de tevreden gebruikers zal zijn _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Ik heb een aantal spellen op m'n Zepto geinstalleerd en tot nu toe werken ze allemaal perfect!
Zelfs FEAR draaide gewoon lekker vloeiend en dat is een vd zwaarste spellen die ik geprobeert heb!

Ik heb nog een paar vraagjes:
-Hoe kan ik de 'email-knop' aan Gmail linken? Hij gaat nu naar Outlook 2007 (omdat ik dat dus geinstalleerd heb) maar ik kan nergens die instellingen van die 4 knopjes vinden? Met dat QL-button kun je alleen de P1 en de P2 programmeren! Heb ik ook gedaan en werkt werkelijk perfect! De internet-button werkt ook naar behoren, maar ik wil die 'email-knop' dus naar Gmail linken? Hoe?

-Ik wil m'n 'P2' linken aan 'deze computer' maar krijg het gewoon niet voor elkaar? Iemand die weet waar ik die kan vinden? C schijf/ programma's!? Ik heb er echt al 'n uur voor gezeten maar vind 't niet!

-Net wat overgestuurd via infrarood! Wist niet eens dat het erop zat, maar m'n PDA lag voor me en ik kreeg 'n berichtje op m'n Zepto dat blabla PDA in het bereik was dus zodoende kon ik wat doorsturen!

-Ik ben er dus alleen nog steeds niet acher hoe ik er 'n SD-kaartje in moet doen? Met de chip naar beneden, naar boven? Met het schuine voorkantje naar voren of naar achteren? Zit heel de kaart in de laptop of maar een halve centimeter? Ik hoop dat iemand mij kan antwoorden, lijkt me namelijk leuk!

Voor de rest is de laptop echt zo'n genot! Prachtig scherm, supersnel, Windows Vista Home Premium draait tot nu ook erg stabiel, snel en is werkelijk een genot om mee te werken!

[ Voor 7% gewijzigd door CLB op 12-02-2007 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rmr1
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
CLB schreef op maandag 12 februari 2007 @ 14:22:

-Net wat overgestuurd via infrarood! Wist niet eens dat het erop zat, maar m'n PDA lag voor me en ik kreeg 'n berichtje op m'n Zepto dat blabla PDA in het bereik was dus zodoende kon ik wat doorsturen!
Zou het kunnen dat het via bluetooth is gegaan ipv infrarood?

I’m not superstitious, but I am a little stitious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Noopz, Bluetooth stond uit op m'n laptop en op m'n PDA stond het ook uit!

Zal wel ff screenshotje maken, was echt infrarood :9

Afbeeldingslocatie: http://aycu09.webshots.com/image/11128/2004720715649024923_rs.jpg

[ Voor 23% gewijzigd door CLB op 12-02-2007 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
CLB schreef op zondag 11 februari 2007 @ 21:39:
[...]

Wat heb jij voor score dan? En wat zijn je andere scores, wat is je hardware?
Heb Vista er niet (meer) op staan, dus weet m'n scores niet meer. Ga vandaag of morgen Vista Business (RTM) erop gooien, zal mijn scores dan wel posten.

Hardware is overigens 100GB 7200rpm Seagate-schijf, Core Duo T2400. 2x512MB dual channel geheugen en een GF 7600 Go videokaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baserk
CLB schreef op zondag 11 februari 2007 @ 23:55:
Uhm nu in rustig en normaal Nederlands...

Je probeert een punt te maken, maar is dat nou positief of negatief.. :?
CLB,

Mn reactie op ejtraam is blijkbaar niet helemaal begrepen. ejtraam gaf een behoorlijk cynische reactie op een post die toch eigenlijk behoorlijk ironisch was. Hier ben ik met een behoorlijk sarcastische grap (en wat ironie) overheen gegaan. Enerzijds richting ejtraam zelf en anderzijds naar het weinige onderscheid wat gemaakt wordt, in dit topic, tussen werkelijke issues en geneuzel.
Positief of negatief? Het is een kwestie van smaak (tav humor dus) ;) .

Om weer ff on-topic te gaan; Had jij nou al een 6214 (gezien de signature die je al een tijd hebt) en heb je er nog een besteld? Of is het je eerste? (Dan snap ik tenminste dat je nu pas bezig bent om 'm lekker naar wens te installeren :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Ik heb zelf vandeweek m'n eerste Zepto Znote 6214W binnengekregen!

Zaterdag heeft een vriend van mij daar Windows Vista Home Premium opgezet en zodoende
ben ik de afgelopen dagen erg druk geweest met installeren van software/ drivers en dergelijke!

[ Voor 34% gewijzigd door CLB op 12-02-2007 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baserk
Verwijderd schreef op maandag 12 februari 2007 @ 00:17:
Wat zit jou dwars anoniempje? Als je zo'n studie over mij maakt kun je ook wel even bellen of mailen in plaats van twijfel zaaien of dit topic.
Beste ejtraam,

Mijn bedoeling is niet om twijfel te zaaien maar om duidelijkheid te 'zaaien' (zie ook mn eerdere posts).
En met de studie valt het wel mee hoor, staat in je eigen profiel hier. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyTi
De index van mijn HD komt in Vista zelfs op 5,1 uit, in totaal haal ik een 4,6!

http://img354.imageshack.us/my.php?image=vistaindexpg8.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerT
MyTi schreef op maandag 12 februari 2007 @ 18:47:
De index van mijn HD komt in Vista zelfs op 5,1 uit, in totaal haal ik een 4,6!

http://img354.imageshack.us/my.php?image=vistaindexpg8.jpg
wel netjes, toen ik vista installeerde was het nog een 4,5 :P

Ik las net de eerste kritiek puntjes (topic is hard gegaan opeens :) ). Ik heb het eerste gezeik met m'n slot-in drive al gehad.. hij werkt nog wel goed maar bij een bepaalde snelheid begint hij te tikken, lijkt wel of hij uit balans is, ik kijk het nog even aan. Even een paar andere CD/DVDs proberen enzo, het was wel met een ultra goedkope dvd namelijk ;)

[ Voor 36% gewijzigd door HammerT op 12-02-2007 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
@ MyTi: Oewh lekkere score ook zeg! Komt misschien door 1 vs 2GB RAM!?

@ Musback: Zou ik jouw foto's mogen gebruiken voor in de TS!? Ze zijn namelijk prachtig :)

@ Allen: Hoe kan ik in godsnaam 'deze computer' linken aan m'n 'p2-knopje'!?
Ik ga nu maar eens op zoek naar 'n goed burn-programma wat ook onder Vista wil werken >:)

[ Voor 33% gewijzigd door CLB op 12-02-2007 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiend
CLB schreef op maandag 12 februari 2007 @ 14:22:
-Ik ben er dus alleen nog steeds niet acher hoe ik er 'n SD-kaartje in moet doen? Met de chip naar beneden, naar boven? Met het schuine voorkantje naar voren of naar achteren? Zit heel de kaart in de laptop of maar een halve centimeter? Ik hoop dat iemand mij kan antwoorden, lijkt me namelijk leuk!
Kaartje met de opdruk naar boven en de koperen pinnetjes naar beneden erin duwen, de kant met de koperen pinnetjes eerst. Het schuine hoekje van het SD kaartje ligt naar je toe als het ware. Je duwt de kaart erin en voelt een soort klikje.

Zal er zo nog een foto van maken.

Foto's:
Zo dus niet erin....

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~edeling/got/sdkaart1.jpg

Zo dus wel:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~edeling/got/sdkaart2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~edeling/got/sdkaart3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~edeling/got/sdkaart4.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door Wiend op 12-02-2007 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Eend_

_Eend_

🌻🇺🇦

Waar zit die infrarood receiver dan? Kan me niet herinneren dat ik IrDA in de specs heb zien staan. En in het promofilmpje wat ik heb gezien kwam het ook niet in voor. Alleen bluetooth en WiFi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
@ Wiend: Whiej suuper dankzij je foto's is het me ook gelukt!
Ik heb trouwens ook zo'n SD kaartje alleen dan de 2GB versie, wel mooi zwart/ zwart :9

@ _Eend_: onder je touchpad zeg maar, k maak wel ff foto'tje!
Ze gaan denk geen 'infrarood-reclame' maken aangezien alles tegenwoord BT / WiFi is!

Afbeeldingslocatie: http://aycu23.webshots.com/image/10502/2002595153070376783_rs.jpg

Afbeeldingslocatie: http://aycu07.webshots.com/image/9806/2002564199388325813_rs.jpg
ff uit de handleiding geprintscreened, m'n camera was leeg :9

[ Voor 65% gewijzigd door CLB op 13-02-2007 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MyTi schreef op zondag 11 februari 2007 @ 21:11:
Ik had hetzelfde probleem, je moet de laptop niet via composiet aansluiten maar met een s-video kabel...

@ejtraam: Ik heb nog steeds het probleem dat de WLAN adapter uitgeschakeld is (en uit apparaatbeheer verdwenen is) wanneer ik de laptop op de accu gebruik. Ook als ik opstart op netstroom en vervolgens de netadapter ontkoppel verdwijnt de WLAN adapter ineens als sneeuw voor de zon 8)7
Ik zat zelf aan een foute accubespardende instelling te denken, maar ik kan nergens een optie vinden die met de WLAN te maken kan hebben. Zijn er trouwens meer Zepto 6214W bezitters met dit probleem?

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2007 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ CLB

zeer zeker mag je de foto's gebruiken! daarvoor heb ik ze gemaakt... ik kan ze alleen nergens hosten, daarmee heb ik ze gerarred en kan jij ermee doen wat je wil...

blij dat je ze mooi vindt!

kort overzicht van mijn bevindingen (heb niet veel tijd)

Minpunten:
*Overgevoeligheid vh touchpad dat vaak "wegklikt" terwijl ik typ
*beperkte verticale kijkhoek van scherm, horizontaal is erg goed

pluspunten
*ERG koel en stil, zeker icm Notebook Hardware control (dynamic instellingen)
*superieure videoprestaties van de Go 7600 ( i mean WOW is NOW )
*het design en bouwkwaliteit zijn echt wel van de bovenste plank... weegt echt weinig en voelt toch ijzersterk aan, scherm scharniert geruisloos, en die matzwarte kleur is geweldig...
*Batterijduur is met NHC echt wel hemels voor een 6-cells ik heb er al zeker 3u en 10 min uitgehaald met gewoon internet, muziekje, msn m' processor is dan ook bijna constant actief aan 1Ghz, 6x multiplier en 0,9 volt of zoiets, --> amper hitte doch geen verschil in performance (dynamic switching he)

krijgt van mij tot nu toe een slordige 92%
en heb nog geen seconde spijt gehad, dit was wat ik zocht

nu enkel nog de 2e gigabyte ram en de sleeve en alles is tip top

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er meer mensen die het programma Notebook Hardware control gebruiken hier? Ik zit er zelf ook aan te denken om dit programma te installeren ivm de (extreem) korte accuduur van mn Zepto...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vDorst
  • Niet online
Ik ben al zo slim geweest om de 12-cells accu erbij te bestellen.
Ik zit regelmatig 2,5 uur in de trein. En dat zal die 6-cells niet trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens Musback gaat de standaard 6 cell batterij met NHC zelfs meer dan 3 uur mee :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toen ik de laptop aankreeg, heb ik'm zonder snoer ingestoken, opgezet, winxp helemaal geinstalleerd
gebeld met vriendin (zeker een uur) en terwijl stond pc aan omdat iet taalinstellingen vroeg en dat zag ik niet, dan nog gaan eten daarna en alweer niet gezien dat ie internetinstellingen en dergelijke wilde aanpassen, je kent dat wel, zo vlak voor je winxp echt kunt gebruikenn...

dan heb ik nog verder geinstalleerd zelfs zonder NHC en dan duurde het nog erg lang, de volgende keer ik zonder snoer werkte ging hij zeeker langer mee dan 3u, met NHC weliswaar

blijkbaar is trouwens met het installeren van de synaptics touchpaddrivers m'n overgevoeligheid ook opgelost woohoo!!

nog een vraagje misschien.. hoe typ ik Weeen, ingredienten, patienten en dergelijke met een UK-Toetsenbord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga vanaf "L" 2 naar rechts druk shift in en de toets waar je ben beland en daar is " die zie je dan niet maar als je dan de letter toetst die eronderzit is er opeens de " die erboven staat. O-)
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.