En sinds wanneer is dat de 'verkeerde' kant?Anoniem: 194659 schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 21:59:
Dat mailtje is mij niet bekend...maargoed. Het gaat in dit Topic weer de verkeerde kant op namelijk de vergelijking tussen Zepto.nl en Denned.
Ja, stuur daar dan een mailtje over rond naar alle klanten die nog op een laptop zitten te wachten, is het nu zo moeilijk om daar een aparte groep voor te maken? Zorg anders voor een nieuwsbrief of iets dergelijks.Heren a.u.b. de problemen van de afgelopen weken ligt niet aan ons ( denned of Zepto.nl ) maar aan toeleveringsproblemen van Zepto zelf!!!!
Nogmaals, wij doen zaken met jullie, niet met Zepto DK. Dus zulke info hoort ook van jullie af te komen. Daar is echt wel begrip voor hoor.
Ik ben hierbij uitgegaan van een reactie van iemand anders, zonder zelf contact op te nemen. Ik heb hier toen aan de hand van die info mijn mening over gegeven, en dat was dan ook niet eerlijk van mij, m'n excuses.Wanneer tweakeraars melden dat ze gemaild hebben en geen respons hebben gehad is dat Bullshit!
Ik heb je daarna ook zelf gemaild en vrijwel meteen antwoord teruggekregen, dat heb ik hier ook gemeld, dus ik hoop dat ik het hiermee enigszins heb kunnenn terugdraaien. Overigens bedankt daarvoor.
Daar ben ik niet bang voor, maar de manier waarop dat hier als de oplossing voor alle problemen wordt gepresenteerd vind ik des te zieliger. Één mailtje (1), is genoeg om even je klanten op de hoogte te brengen en om irritatie te voorkomen. Of het nu goed of slecht nieuws is, alle communicatie is in dit geval goede communicatie.Als ze bang zijn een paar telefoontikken te moeten spenderen door gewoon te bellen voor duidelijkheid vind ik dat diep triest.....sterkernog gewoon zielig! Wij importeren en bouwen ruim 1500 notebooks per jaar www.bto.eu en gaan echt geen problemen uit de weg. Denken jullie dat wij hier vrolijk van worden?
Nogmaals, zie mijn reactie hierop iets naar boven.Als de backorders deze week niet opgelost zijn verwijs ik jullie graag direct door naar de verantwoordelijke persoon bij Zepto Denemarken.
Je gaat een beetje de reden van het klagen voorbij. Jullie hoeven echt geen laptops tevoorschijn te toveren. Enkel wat betere communicatie te bieden.Ik denk dat het eens tijd wordt dat iedereen moet weten dat wij geen ijzer met handen kunnen breken en er alles aan doen wat in ons vermogen ligt de leveringen vloeiend te laten verlopen. Wanneer de Zepto geleverd is als besteld is er geen reden tot klagen....alleen de levertijd is bij sommige zeer frustrerend wat ik begrijp. Nogmaals bel of mail voordat je je gal spuuwt in de richting van mijn persoon hier op tweakers.net
Het ging nu puur de mist in omdat er een verzenddatum was beloofd aan een heleboel mensen die niet kon worden nagestreefd door Zepto DK. Daar is de irritatie door ontstaan.
Vervolgens kon mij prima worden verteld wat er aan de hand was toen ik mailde, dus voor mij is alles prima in orde. Maar andere mensen tastten in het duister.
Ik denk ook dat jullie hier te lijden hebben gehad onder het wangedrag van anders webshops, mensen worden nu al vlug ongerust als ze niets meer horen van een bedrijf, omdat er tegenwoordig nu eenmaal veel gefraudeerd wordt. (Overigens beschuldig ik jullie hier nu absoluut niet van! Dat begrijp je hopelijk.
Hopelijk zijn er zo wat misverstanden de wereld uit.
Tesla Model Y RWD (2024)