Zepto Znote 6214W / 6314W

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 4.787 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-05 15:27

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Anoniem: 194659 schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 21:59:
Dat mailtje is mij niet bekend...maargoed. Het gaat in dit Topic weer de verkeerde kant op namelijk de vergelijking tussen Zepto.nl en Denned.
En sinds wanneer is dat de 'verkeerde' kant? ;) We zitten hier op GoT, een discussieforum, oftewel, als mensen hier leveranciers willen vergelijken aan de hand van ervaringen is ze dat prima toegestaan.
Heren a.u.b. de problemen van de afgelopen weken ligt niet aan ons ( denned of Zepto.nl ) maar aan toeleveringsproblemen van Zepto zelf!!!!
Ja, stuur daar dan een mailtje over rond naar alle klanten die nog op een laptop zitten te wachten, is het nu zo moeilijk om daar een aparte groep voor te maken? Zorg anders voor een nieuwsbrief of iets dergelijks.
Nogmaals, wij doen zaken met jullie, niet met Zepto DK. Dus zulke info hoort ook van jullie af te komen. Daar is echt wel begrip voor hoor.
Wanneer tweakeraars melden dat ze gemaild hebben en geen respons hebben gehad is dat Bullshit!
Ik ben hierbij uitgegaan van een reactie van iemand anders, zonder zelf contact op te nemen. Ik heb hier toen aan de hand van die info mijn mening over gegeven, en dat was dan ook niet eerlijk van mij, m'n excuses.
Ik heb je daarna ook zelf gemaild en vrijwel meteen antwoord teruggekregen, dat heb ik hier ook gemeld, dus ik hoop dat ik het hiermee enigszins heb kunnenn terugdraaien. Overigens bedankt daarvoor. :)
Als ze bang zijn een paar telefoontikken te moeten spenderen door gewoon te bellen voor duidelijkheid vind ik dat diep triest.....sterkernog gewoon zielig! Wij importeren en bouwen ruim 1500 notebooks per jaar www.bto.eu en gaan echt geen problemen uit de weg. Denken jullie dat wij hier vrolijk van worden?
Daar ben ik niet bang voor, maar de manier waarop dat hier als de oplossing voor alle problemen wordt gepresenteerd vind ik des te zieliger. Één mailtje (1), is genoeg om even je klanten op de hoogte te brengen en om irritatie te voorkomen. Of het nu goed of slecht nieuws is, alle communicatie is in dit geval goede communicatie. :)
Als de backorders deze week niet opgelost zijn verwijs ik jullie graag direct door naar de verantwoordelijke persoon bij Zepto Denemarken.
Nogmaals, zie mijn reactie hierop iets naar boven.
Ik denk dat het eens tijd wordt dat iedereen moet weten dat wij geen ijzer met handen kunnen breken en er alles aan doen wat in ons vermogen ligt de leveringen vloeiend te laten verlopen. Wanneer de Zepto geleverd is als besteld is er geen reden tot klagen....alleen de levertijd is bij sommige zeer frustrerend wat ik begrijp. Nogmaals bel of mail voordat je je gal spuuwt in de richting van mijn persoon hier op tweakers.net ;)
Je gaat een beetje de reden van het klagen voorbij. Jullie hoeven echt geen laptops tevoorschijn te toveren. Enkel wat betere communicatie te bieden.
Het ging nu puur de mist in omdat er een verzenddatum was beloofd aan een heleboel mensen die niet kon worden nagestreefd door Zepto DK. Daar is de irritatie door ontstaan.
Vervolgens kon mij prima worden verteld wat er aan de hand was toen ik mailde, dus voor mij is alles prima in orde. Maar andere mensen tastten in het duister.

Ik denk ook dat jullie hier te lijden hebben gehad onder het wangedrag van anders webshops, mensen worden nu al vlug ongerust als ze niets meer horen van een bedrijf, omdat er tegenwoordig nu eenmaal veel gefraudeerd wordt. (Overigens beschuldig ik jullie hier nu absoluut niet van! Dat begrijp je hopelijk. :) ) En daardoor worden de reacties soms iets snijdender denk ik.

Hopelijk zijn er zo wat misverstanden de wereld uit. :)

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181666

@ejtraam: Anderhalve week geleden heb ik het RMA formulier naar je zepto mail gestuurd, maar nog steeds heb ik hier geen reactie van. Je zei toen dat ene Ghassem me zou bellen over het WLAN probleem, maar ook dat is nog niet gebeurd... :?
Is er misschien iets mis gegaan met het RMA formulier? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 205567

@thyss
je kan beter maar Joep bellen, dan krijg je veel sneller een reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Inderdaad :) En dit topic is ook geen 'Joep-request' topic :+

Vandeweek komt m'n US-tobo en m'n sleeve binnen en dan ben ik zeer gelukkigjes :)
Heb de handleiding al tig x bekeken en ben nog steeds aan 't twijfelen om zelf het tobo te vervangen!
Denk dat ik toch even naar IJsselstein hop, om 't daar te laten doen ivm zorgvuldigheid/ garantie :)

Zal zometeen wat foto's maken van een 'aanstaande' Zepto icm Windows Vista en 'n VX Revolution :)

Hoeveel 'posts' mag zo'n topic tellen? 1000 / 1024 toch?
EDIT: Dit topic heeft het 6615WD Gamer topic ingehaald qua aantal posts,
terwijl dit topicje in 't begin stond in de schaduw van dat topic >:)

[ Voor 19% gewijzigd door CLB op 26-02-2007 11:49 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Normaal 1000 replies, dus maak maar een nieuwe CLB, ik denk dat jij daar de meest geroepen persoon voor bent. :P

Overigens krijg ik nu wel erg uitgebreide statusrapportages van Joep in m'n mail, haha. Heb em al teruggemaild dat nou ook weer niet hoeft. Wat ben ik toch een zeikerd. :X

Naja, na de sneeuwstormen van vorige week moet m'n laptop vandaag toch echt verstuurd worden blijkbaar. :P

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88900

--MeAngry-- schreef op maandag 26 februari 2007 @ 12:14:
Normaal 1000 replies, dus maak maar een nieuwe CJB, ik denk dat jij daar de meest geroepen persoon voor bent. :P

Overigens krijg ik nu wel erg uitgebreide statusrapportages van Joep in m'n mail, haha. Heb em al teruggemaild dat nou ook weer niet hoeft. Wat ben ik toch een zeikerd. :X

Naja, na de sneeuwstormen van vorige week moet m'n laptop vandaag toch echt verstuurd worden blijkbaar. :P
Hehe die van mij ook :P
Hoop dat ik dus vandaag een tnt tracking nummertje krijg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
ZEI KERD >:) en je spelt m'n naam verkeerd :9

Moet even kijken of ik de TS grotendeels ga copy-pasten voor Deel II, uiteraard wel met bijwerking van linkjes/ reviews en foto's of dat ik iets heel nieuw en trendies in elkaar kan flansen qua lay-out :P

Hoop voor jullie dat die deze week binnenkomt, ik heb werkelijk geen idee...
US toetsenborden staan op 'niet op voorraad' dus weet niet of al onze US tobo's de voorraad gelijk weer op hebben gemaakt of dat alle Chinezen nog steeds zo strontlazerus zijn van Chinees Nieuwjaar dat ze tot nu toe nog niks hebben geproduceerd en naar Zepto DK hebben verscheept :|

[ Voor 3% gewijzigd door CLB op 26-02-2007 12:23 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Sorry voor de typo :P
Enneh tjah, zulke uitgebreide statusrapporten mag hij best mailen, maar zoveel werk hoeft hij niet voor me te doen. Ben in ieder geval blij dat men bij zepto.nl in ieder geval wel het beste met de klanten voor blijkt te hebben. :)

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12-04 15:17
@MeAngry: heb je nou al een mail gehad dat je laptop onderweg was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--

--MeAngry--

aka Qonstrukt

ajampaniki schreef op maandag 26 februari 2007 @ 18:33:
@MeAngry: heb je nou al een mail gehad dat je laptop onderweg was?
Ja! :) De mijne is als het goed is ook verstuurd.
Komt alles toch nog goed. ;)

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Nja mag gezegd worden, dat het ook weleens tijd werd toch! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stany
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-05 13:00
er zijn ondertussen al heel wat bezitters van deze laptop , hoe valt de behuizing voor jullie mee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
Wanneer had jij hem besteld MeAngry? En is die van paranoia ook al onderweg? Ik vroeg het me eigenlijk af omdat de mijne ook vandaag of morgen verzonden zo worden. Ik wacht nog wel even af tot morgen of woensdag en dan gaan we weer mailen. Ik wacht dan nog niet zo lang vergeleken met sommigen (kheb de 16e besteld), maar kvindt het toch wel lang genoeg ondertussen.

[ Voor 5% gewijzigd door ajampaniki op 26-02-2007 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Ik heb hem 31 januari besteld, wel pas 4 dagen later betaald. Als het goed is worden er vandaag meerdere laptops verstuurd, precieze namen heb ik echter (gelukkig) niet.
Overigens wordt de mijne nog wel met UK toetsenbord verstuurd, maar dat overleef ik nog wel.

[ Voor 7% gewijzigd door --MeAngry-- op 26-02-2007 21:49 ]

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
stany schreef op maandag 26 februari 2007 @ 21:02:
er zijn ondertussen al heel wat bezitters van deze laptop , hoe valt de behuizing voor jullie mee??
Uhm perfect! Strak, ziet er goed uit, krasvast (als je er uiteraard niet met sleutels op gaat beuken),
voelt stevig aan en is dat ook, voor de rest weinig opmerkingen: bevalt gewoon goed/ uitstekend
--MeAngry-- schreef op maandag 26 februari 2007 @ 21:49:
Overigens wordt de mijne nog wel met UK toetsenbord verstuurd, maar dat overleef ik nog wel.
Staat als US-layout ingesteld, dus is idd wel te overleven :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-05 11:06
stany schreef op maandag 26 februari 2007 @ 21:02:
Ik heb hier eens gelezen dat iemand last vn had dat z'n touchpad al aan het verkleuren was, ik gebruik hem eigenlijk niet zo veel. Verder ben ik zeker tevreden, geen krassen ofzo.. Het scherm is wel een beetje torsie gevoelig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb waarschijnlijke meeste pech gehad :P

zepto besteld op 21jan (zondagavond) die avond ook geld overgemaakt.
Helaas nog geen tnt vandaag gekregen maar wat ik in topic hoor is de ochtend dat je tracking nummer hebt ook meestal dag van levering is :P

Dus hoop morgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Yeah! Ik heb zojuist het trackingnummer gehad en m'n laptop ligt nu al in Arnhem, dus zeer grote kans dat ik em vandaag krijg! :D Nu maar hopen datie op het goede adres wordt bezorgd. (Op m'n werk dus, aangezien er bij mij thuis natuurlijk niemand is...)

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
@ -MeAngry--: Hij ligt in Arnhem, maar wat staat er nog meer bij..?

@ Paranoia-TUX: Und...

[ Voor 18% gewijzigd door CLB op 27-02-2007 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CLB schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 10:19:

geen tracking numemr nog :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--

--MeAngry--

aka Qonstrukt

CLB schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 10:19:

27 feb 2007 10:17 Eindhoven Out For Delivery *O*

Holy crap! Ik moet wel zeggen dat TNT dus echt snel is. :|

[ Voor 13% gewijzigd door --MeAngry-- op 27-02-2007 10:38 ]

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
@ Paranoia-TUX: Hmm komt nog wel denk ik :+ Bel Joep anders gewoon 'n xtje?

@ --MeAngry--: Lees net een nieuwsbericht op Fok.nl dat er 'n TNT-busje is overvallen in Eindhoven >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

--MeAngry-- schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 10:37:
[...]

27 feb 2007 10:17 Eindhoven Out For Delivery *O*

Holy crap! Ik moet wel zeggen dat TNT dus echt snel is. :|
Ik ga in een hoekje zitten huilen denk. Heb maar een mailtje naar joep gedaan want heb geen tracking nummer gehad. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Ff bellen joh dat gaat sneller!

En waar woon je? Mag je mijn Zepto wel 'n week lenen, ben hem toch alweer zat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
Het hoeft niet perse zo te zijn dat je pas je T&T krijgt op de dag dat het bezorgd wordt. Dit was alleen bij CLB zo omdat hij net die dag mailde om naar zijn T&T te vragen.

Ik heb nog niks binnen dus ga vanavond ook nog maar even mailen. Kvindt wel een beetje vervelend voor joep dat ik zovaak mail, maargoed, word nu wel een beetje ongeduldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CLB schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 10:42:
Ff bellen joh dat gaat sneller!

En waar woon je? Mag je mijn Zepto wel 'n week lenen, ben hem toch alweer zat :)
GIEF notebook :P

Net ff joep gebeld en die van meangry was enige die hij binnen heeft gekregen.
Hij zou me deze dag nog even mailen over de status ervan.

Mocht het nou zou zijn dat hij niet is opgestuurd. Dan ga ik rechtstreeks contact opnemen met zepto denk ik om een offciele klacht in te dienen over de levertijd. weet dat Joep totaal afhankelijk is van hun dus hij is ook aan hun gebonden.

Zal wel niks uithalen maar dan is het iig gemeld :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Dat zou ik idd ook doen! Vind 't maar rare, rare sh*t en vind 't ook niet leuk :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CLB schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 11:09:
Dat zou ik idd ook doen! Vind 't maar rare, rare sh*t en vind 't ook niet leuk :X
Kreeg net mail :*)

IN TRANSIT

Alleen mij geluk kennede zal der wel niemand thuis zijn om hem in ontvangst te nemen. Dus zal hem vandaag wel mislopen. Maar daar kan joep / zepto niks aan doen.
Denk dat ze zoiets niet bij de buren zullen neerzetten vanwege de waarde van pakket.

Nu zit ik te denken om morgen een dag vrij te nemen zodat ik is lekker met me toppie kan spelen.
En hem is aan de nodige tests te onderwerpen >:)

Maar iig hij is onderweg :)

:> clb maar hoef jouwes dus niet te lenen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Je moet gelijk tekenen en zodoende wordt het gelijk verwerkt!
Bij mij kwam er zo'n TNT-vrouwtje aan de deur, uiteraard gelijk getekend!
Ik m'n Zepto uitpakken natuurlijk in de woonkamer, toen ik de Zepto doos vasthad, reed zij pas weg.
En dat duurde denk minuutje of 4 a 5! Ze heeft toen gewoon via 'n PDA ofzo, bevestigd dat ik m'n pakketje in ontvangst heb genomen! Gelijk even kijken op de TNT-site en idd, om 16.11 uitgeleverd, terwijl ze om 16.09 voor de deur stond. Werkelijk een superservice al zeg ik het zelf van TNT!

Je had de mijne kunnen krijgen, maarja als je dat niet wil :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CLB schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 11:20:
Ik m'n Zepto uitpakken natuurlijk in de woonkamer, toen ik de Zepto doos vasthad, reed zij pas weg.
En dat duurde denk minuutje of 4 a 5! Ze heeft toen gewoon via 'n PDA ofzo, bevestigd dat ik m'n pakketje in ontvangst heb genomen! Gelijk even kijken op de TNT-site en idd, om 16.11 uitgeleverd, terwijl ze om 16.09 voor de deur stond. Werkelijk een superservice al zeg ik het zelf van TNT!

Je had de mijne kunnen krijgen, maarja als je dat niet wil :9
Zal wel zien hij is in ieder geval onderweg :9
En over dat lenen zou dat jou toch niet aan kunnen doen. je scheiden van je toppie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--

--MeAngry--

aka Qonstrukt

code:
1
27 feb 2007     11:08   Eindhoven   Not Home On Delivery Attempt To Residential Address

Bla :(
Naja, ik heb morgen vrij dus kan ik em in ieder geval in ontvangst nemen. :)

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
--MeAngry-- schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 11:27:
code:
1
27 feb 2007     11:08   Eindhoven   Not Home On Delivery Attempt To Residential Address

Bla :(
Naja, ik heb morgen vrij dus kan ik em in ieder geval in ontvangst nemen. :)
Moet je wel een afspraak maken eerst. Maar dat kan volgens mij savonds ook nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--

--MeAngry--

aka Qonstrukt

ajampaniki schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 11:39:
[...]

Moet je wel een afspraak maken eerst. Maar dat kan volgens mij savonds ook nog wel.
Hmm ja, ik heb ze al gemaild of het adres nog veranderd kan worden of dat ik het later vanmiddag op kan halen op het depot hier.

[edit]
Hmm, sinds het TNT is kun je het niet meer ophalen bij het depot blijkbaar. Naja, morgen wordt het nogmaals geprobeerd.

[ Voor 16% gewijzigd door --MeAngry-- op 27-02-2007 11:47 ]

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
--MeAngry-- schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 11:41:
[...]

Hmm ja, ik heb ze al gemaild of het adres nog veranderd kan worden of dat ik het later vanmiddag op kan halen op het depot hier.
Ik was vrijdag dus niet thuis voor een pakketje (niet zepto) die ook aangetekend was, maar die kon ik dus niet gelijk door laten sturen naar het postkantoor. Moest echt nog een keer aangeboden worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Dat is idd de werkwijze van TNT/ postorder-shit :9

-guh blaat- }:O

[ Voor 109% gewijzigd door CLB op 27-02-2007 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Werken ze dat realtime bij met gprs ofzow?

Best wel netjes dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Ja doen ze ja! Heb ik net verteld!

En dat duurde denk minuutje of 4 a 5! Ze heeft toen gewoon via 'n PDA ofzo, bevestigd dat ik m'n pakketje in ontvangst heb genomen! Gelijk even kijken op de TNT-site en idd, om 16.16 uitgeleverd, terwijl ze om 16.11 voor de deur stond.
Werkelijk een superservice al zeg ik het zelf van TNT!

Hieronder mijn TNT-shizzles:
datum tijd TNT-lokatie status
09 feb 2007 16:16 Rotterdam Delivered
09 feb 2007 12:12 Rotterdam Out For Delivery
09 feb 2007 09:30 Rotterdam Consignment Received At Transit Point
09 feb 2007 09:29 Rotterdam Import Received
09 feb 2007 06:28 Arnhem Hub Consignment Received At Transit Point
09 feb 2007 06:27 Arnhem Hub Consignment Passed Through Transit Point
08 feb 2007 20:51 Copenhagen Shipped From Originating Depot
08 feb 2007 19:01 Copenhagen Consignment Received At Transit Point

[ Voor 122% gewijzigd door CLB op 27-02-2007 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
Je kan trouwens ook gewoon het adres waar je het naar wil versturen veranderen als je hun belt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ajampaniki schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 11:53:
Je kan trouwens ook gewoon het adres waar je het naar wil versturen veranderen als je hun belt.
Ah das wel netjes.
Kun je dan ook de tijd aangeven?

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 88900 op 27-02-2007 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
Anoniem: 88900 schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 12:20:
[...]

Ah das wel netjes.
Kun je dan ook de tijd aangeven?
Dat dan denk ik weer niet. Anders moeten ze daar hun bezorging op aanpassen en dat gaat niet goed als iedereen dat wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• le_chiel
  • Laatst online: 13-09-2024
hallo

ik heb mijn laptop 15 februari besteld en betaald en heb nog helemaal niks gehoort :( maar ik hou lang vol met geduld. maar ik zal me vanaf vandaag in plaats van stiller lezer veranderen in een poster :D

ik las ergens van de foto's van de laptop en de logitech muis wanneer komen die want vindt de muis wel mooi alleen jammer dat je steeds de usb reciever moet inpluggen is een blauwtant niet beter want dat is draadloos ? of is er ruimte om de usb-hub in te bouwen in de laptop heb wel eens wat reviews gelezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Uhm die foto's wil ik nu wel voor je maken! :) Ff wachten hoor :9

Afbeeldingslocatie: http://aycu05.webshots.com/image/12324/2002187914649676129_rs.jpg

Afbeeldingslocatie: http://aycu19.webshots.com/image/9298/2002153949670342029_rs.jpg

Afbeeldingslocatie: http://aycu19.webshots.com/image/9298/2002189939846607983_rs.jpg

Afbeeldingslocatie: http://aycu37.webshots.com/image/10116/2002190897442730033_rs.jpg

Afbeeldingslocatie: http://aycu19.webshots.com/image/12018/2002132598488248674_rs.jpg

Afbeeldingslocatie: http://aycu04.webshots.com/image/11323/2002161384589403861_rs.jpg

Afbeeldingslocatie: http://aycu26.webshots.com/image/10065/2002436994543991368_rs.jpg

Afbeeldingslocatie: http://aycu39.webshots.com/image/10438/2002466196929288883_rs.jpg

Afbeeldingslocatie: http://aycu13.webshots.com/image/9612/2002471727876217256_rs.jpg

Afbeeldingslocatie: http://aycu06.webshots.com/image/9045/2002431827472975404_rs.jpg

Afbeeldingslocatie: http://aycu19.webshots.com/image/11058/2002459269609589800_rs.jpg

Ik laat dat USB-stickJE er gewoon inzitten hoor, werkelijk superklein dingetje!
BT-muizen heb ik ook gezocht, maar vond geen mooie qua knopjes/ functies en dergelijke!
En dan moet je de hele tijd je BT aan hebben staan waardoor je accu weer sneller leeggaat!

[ Voor 56% gewijzigd door CLB op 27-02-2007 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• le_chiel
vista ziet er erg sweet uit :D maar heb nu een goedkope muis van mijn oude laptop zit er bij de muis ook iets om hem in de doen bij het vervoeren.

wil trouwens een crumpler tas gaan kopen heeft iemand daar ervaring mee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Gaming_Ares schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 21:25:
vista ziet er erg sweet uit :D maar heb nu een goedkope muis van mijn oude laptop zit er bij de muis ook iets om hem in de doen bij het vervoeren.

2x maal nee! Dus gewoon in je laptoptas doen ofzo!
Ik heb ook geen Crumpler-tas ervaring, heb zelf 'n 'Dicota Jump and Run'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 194659

Mijn crumpler gaat mee voor een dag of 10 naar Tenerife! Zonder laptop ook een handige tas, zit vol met speelgoed van de kinderen. Vragen graag via mail....wordt door colega behandeld Remco is zijn naam. Adios, Hasta la Pasta en veel plezier met jullie Zepto Beesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• le_chiel
Anoniem: 194659 schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 21:33:
Mijn crumpler gaat mee voor een dag of 10 naar Tenerife! Zonder laptop ook een handige tas, zit vol met speelgoed van de kinderen. Vragen graag via mail....wordt door colega behandeld Remco is zijn naam. Adios, Hasta la Pasta en veel plezier met jullie Zepto Beesten.
wel type heb je ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
Gaming_Ares schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 21:25:

Over crumpler tassen kun je denk ik genoeg vinden op google of op notebookreview.com. Staan ook genoeg dingen over andere accesoires.

Ikzelf zou ook voor een bluetooth muis gaan omdat dat weer een stickje scheelt die je kan kwijtraken.

Khad vandaag een mail gestuurd naar joep maar nog niks terug gehad. Morgen nog maar een keertje proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
ajampaniki schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 21:36:
[...]
Ikzelf zou ook voor een bluetooth muis gaan omdat dat weer een stickje scheelt die je kan kwijtraken.

Khad vandaag een mail gestuurd naar joep maar nog niks terug gehad. Morgen nog maar een keertje proberen.
USB-stickje haal je uit de laptop en doe je gelijk in je muis, ideaal toch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• le_chiel
ik heb prongelijk mijn mail verwijderd met mijn order nummers :S:Sdus ik wacht wel rustig af.

worden ze nu compleet geleverd of sturen ze de helft na (extra acu, 1gb ram, sleef) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
Gaming_Ares schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 22:14:
ik heb prongelijk mijn mail verwijderd met mijn order nummers :S:Sdus ik wacht wel rustig af.

worden ze nu compleet geleverd of sturen ze de helft na (extra acu, 1gb ram, sleef) ?
Ik kreeg gisteravond een mailtje terug van Joep dat er nog steeds geen zwarte US toetsenborden binnen zijn. Ze gaan nu deze ochtend kijken of ze er geen uk of witte us toetsenbord in kunnen zetten. Kheb maar even teruggemailed dat ik dat dan liever wilde omdat ik niet oneindig ga wachten op een toetsenbord.

Ik denk dat ze wel gewoon het ram er al indoen want CLB had zijn ram al nagestuurd gekregen. Over de sleeves weet ik niet (clb misschien wel?)

Ik hoop iig dat ie misschien vandaag verzonden gaat worden en dat ie heel misschien vrijdag binnen is, maar ik reken er niet op.

Oh btw, Joep is vanaf vandaag op vakantie dus we kunnen nu bij Remco terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Er zijn nog steeds geen sleeves binnen bij niemand. Ik vind het persoonlijk wel minder over de toetsenborden, maar ik moet wel zeggen, dat het idee van een witte toetsenbord niet slecht is. Ik zou best wel een witte toetsenbord willen hebben in plaats van een zwarte.
Het zou wel wicked staan en nu ik erover nadenk ga ik is even e-mailen :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
Anoniem: 205567 schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 09:33:
Er zijn nog steeds geen sleeves binnen bij niemand. Ik vind het persoonlijk wel minder over de toetsenborden, maar ik moet wel zeggen, dat het idee van een witte toetsenbord niet slecht is. Ik zou best wel een witte toetsenbord willen hebben in plaats van een zwarte.
Ja ik zou het ook niet heel erg vinden. Gratis toetsenbordje erbij. Maar of ik hem zelf wil installeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
ajampaniki schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 09:04:
[...]

Ik kreeg gisteravond een mailtje terug van Joep dat er nog steeds geen zwarte US toetsenborden binnen zijn. Ze gaan nu deze ochtend kijken of ze er geen uk of witte us toetsenbord in kunnen zetten. Kheb maar even teruggemailed dat ik dat dan liever wilde omdat ik niet oneindig ga wachten op een toetsenbord.
Hmm ik vroeg 't me idd vandeweek al af...:
CLB schreef op maandag 26 februari 2007 @ 12:21:
US toetsenborden staan op 'niet op voorraad' dus weet niet of al onze US tobo's de voorraad gelijk weer op hebben gemaakt of dat alle Chinezen nog steeds zo strontlazerus zijn van Chinees Nieuwjaar dat ze tot nu toe nog niks hebben geproduceerd en naar Zepto DK hebben verscheept :|
Ik denk dat ze wel gewoon het ram er al indoen want CLB had zijn ram al nagestuurd gekregen. Over de sleeves weet ik niet (clb misschien wel?)
Uhm ja wat kan ik hier over zeggen, ik heb idd m'n 2GB RAM O-)
Over sleeves.. ik heb in ieder geval geen idee! Heb Joep maar met rust gelaten qua mailen, die heeftvakantie
En een sleeve vind ik nou niet zo'n hoge prioriteit hebben, dat ik 'm daarom plat blijf mailen ;)
ajampaniki schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 11:24:
[...]
Ja ik zou het ook niet heel erg vinden. Gratis toetsenbordje erbij. Maar of ik hem zelf wil installeren...
Over m'n toetsenbordje, ach vind ik eigenlijk ook niet 100% nodig om 'm te switchen van UK naar US.
Ik kan blind typen (jaja) en hij staat softwarematig als US ingesteld, dus dat is geen probleem.
De enige reden waarom ik toch ooit 'n US toetsenbord wil is dat m'n moeder de laptop weleens gebruikt en wel naar die tekentjes kijkt, ook vrienden van me die niet blind kunnen typen en later bij de doorverkoop staat een 'US qwerty' wel wat mooier in 'n verkoopadvertentie :+

EDIT: @ Ajampaniki: Als je 'm laat monteren in IJsselstein houdt je alleen je UK-toetsenbordje!
Maarja die kun je toch voor 'n tientje nabestellen (denk ik dan)

Zepto Znote 6214W/ 6314W - deel II
Iemand nog suggesties om de TS van deel II op te fleuren?
Ik houdt het gewoon bij deze layout, want heb geen tijd om er helemaal 'n HTML-brei van te
maken. Ik ga wel de foto's van Musback in de TS verwerken en andere reallife foto's van GoTters!
Ook zal ik de Vista-drivers verder uitwerken, voor zover dat mogelijk is en haal ik het stuk van de 'cover generator' eruit. Naja alle foto's daarvan, een linkje laat ik wel staan! Mensen die nog andere opmerkingen/ aanmerkingen hebben: Laat het hier even weten of PM/ mail me! Dank CLB

[ Voor 36% gewijzigd door CLB op 28-02-2007 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Anoniem: 205567 schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 09:33:
Ohja zeker wel... Ik heb m'n sleeve al bij m'n laptop gekregen! :*) Erg net dingetje, zeker leuk dat het er gratis bijzit. :)
Oftewel, ik heb m'n Znote ook eindelijk binnengekregen en het was de moeite van het wachten wel waard inderdaad! Wat me vooral opvalt is dat het notebook gewoon heel erg 'af' aanvoelt. Alles is goed doordacht en werkt soepeltjes, zoals het hoort.

Tot op het laatste moment bleef ik nog vooral skeptisch over de bouwkwaliteit, maar dat is me heel erg meegevallen, hij komt erg degelijk over.
Op het moment ben ik er ook op aan het typen vanuit Windows Vista Ultimate 32 bits, en alles werkt perfect. Al met al ben ik dus alsnog supertevreden. :D

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsj87
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 26-05 15:59
@--MeAngry--: hm, dan ben ik nu de eerstvolgende in line, geloof ik :) Je hebt een UK toetsenbord neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
--MeAngry-- schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 16:39:
[...]

Ohja zeker wel... Ik heb m'n sleeve al bij m'n laptop gekregen! :*)
Erg net dingetje, zeker leuk dat het er gratis bijzit. :)
Hmm leuk, dan zal de mijne binnenkort ook wel 'n xtje komen :)
Oftewel, ik heb m'n Znote ook eindelijk binnengekregen en het was de moeite van het wachten wel waard inderdaad! Wat me vooral opvalt is dat het notebook gewoon heel erg 'af' aanvoelt. Alles is goed doordacht en werkt soepeltjes, zoals het hoort.
G*%l heh :P
Op het moment ben ik er ook op aan het typen vanuit Windows Vista Ultimate 32 bits,
en alles werkt perfect. Al met al ben ik dus alsnog supertevreden. :D
Werkt lekker smooth heh!!? Heb je alles al geinstalleerd!?
Microfoon/ mediabuttons/ VGA/ cardreader/ BT/ infrarood ;)
thijsj87 schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 16:45:
Je hebt een UK toetsenbord neem ik aan?
Dacht dat hij zei, dat die nog met 'n UK tobo zou worden geleverd :)

[ Voor 11% gewijzigd door CLB op 28-02-2007 16:48 . Reden: grote typfout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--

--MeAngry--

aka Qonstrukt

thijsj87 schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 16:45:
@--MeAngry--: hm, dan ben ik nu de eerstvolgende in line, geloof ik :) Je hebt een UK toetsenbord neem ik aan?
Ja, wel met een UK toetsenbord, maar ik wist dat ik die een ging krijgen.

Maar als ik dan overigens toch nog 2 kleine minpuntjes mag noemen: Ten eerste toch jammer dat er geen DVI maar een D-Sub uitgang op zit, en dat het een glazend scherm is. Toch vrij irritant als je een raam achter je hebt. Maargoed, dan ga je gewoon een beetje verzitten he. :P

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
--MeAngry-- schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 16:48:
[...]

Ja, wel met een UK toetsenbord, maar ik wist dat ik die een ging krijgen.

Maar als ik dan overigens toch nog 2 kleine minpuntjes mag noemen: Ten eerste toch jammer dat er geen DVI maar een D-Sub uitgang op zit,
Achja convertertje heh
en dat het een glazend scherm is.
Toch vrij irritant als je een raam achter je hebt. Maargoed, dan ga je gewoon een beetje verzitten he. :P
Ja om dat als 'nadeel' van de Zepto te noemen.... 98% vd laptops heeft zo'n glanzend scherm dus ja

Kun je misschien wat foto'tjes posten van die Sleeve met de laptop er naast/ er in/ er op enzovoort?

[ Voor 7% gewijzigd door CLB op 28-02-2007 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Ehm ja, dan is het nog steeds geen digitaal beeld hoor. :P
[...]

Ja om dat als 'nadeel' van de Zepto te noemen.... 98% vd laptops heeft zo'n glanzend scherm dus ja

Kun je misschien wat foto'tjes posten van die Sleeve met de laptop er naast/ er in/ er op enzovoort?
Ik zal zo eens kijken of ik een paar kiekjes kan schieten. :)

Oh, en zelfs als 100% van de laptops een glanzend scherm zou hebben is het nog steeds een keus die Zepto gemaakt heeft en dus voor mij een nadeeltje voor de Znote. ;)

[ Voor 14% gewijzigd door --MeAngry-- op 28-02-2007 17:23 ]

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
--MeAngry-- schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 17:22:
[...]

Ehm ja, dan is het nog steeds geen digitaal beeld hoor. :P
That's true! Dacht dat je het irri vond ivm aansluiten op 'n TFT-scherm (die alleen DVI had)
[...]

Ik zal zo eens kijken of ik een paar kiekjes kan schieten. :)
Graag _/-\o_
Oh, en zelfs als 100% van de laptops een glanzend scherm zou hebben is het nog steeds een keus die Zepto gemaakt heeft en dus voor mij een nadeeltje voor de Znote. ;)
Hmm ja als je 't zo ziet, ben ik uitgesproken haha :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
Nou ik heb een mailtje van Remco teruggehad met nogal slecht nieuws: het gaat nog wel even duren. De fabriek in taiwan die de toetsenborden maakt zit te kloten dus zepto denemarken krijgt niks binnen. En zonder toetsenbord geen laptop dus. Ze hebben nu dus gezegd dat het maximaal VIER weken kan duren. Kan natuurlijk ook volgende week al verholpen zijn, maargoed. Beetje kut dus maarja, we blijven geduldig wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
wat gaat lang duren... US toetsenbordjes bedoel je zeker? Of tobo's in 't algemeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clock
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:02
Even lichtelijk offtopic.

Ik heb hier nu 3 laptops staan te weten:
  • Dell Inspiron 8600 (Intel Pentium M 1,7 Ghz) (11 min)
  • Dell Latitude C840 (Intel Pentium 4 1,6 Ghz) (6 min)
  • Dell Latitude D520 (Intel Core 2 Duo T5500 1,66 Ghz) (20 min)
Voor de nieuwsgierigheid ff SuperPi gedraaid, en krijg zoals te verwachten mooie uiteenlopende resultaten. 22 iterations met 8MB. De Zepto heeft een Intel Core 2 Duo T7200 2,0 Ghz, welke toch merkbaar sneller moet zijn dan de T5500 (grotere kloksnelheid en cache). Zou een van de trotse bezitters van een Zepto met een T7200 een SuperPi run willen draaien?

Alvast bedankt!

Ps, deze heb ik gebruikt:
http://www.xtremesystems.com/pi/
22 iterations met 8MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• le_chiel
ooh nee dus het gaat gewoon nog langer duren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Ga k voor je doen! Maar moet even kijken hoe of wat!
Heb er vandemaand ook al 'n paar gedraait en dergelijke, maar kon de gegevens niet opslaan!
Had volgens mij de 16k, de 64k, de 2MB en de 4MB gedraait! Resultaten waren netjes!

Draai nu even de 8MB met 22 iterations: even wachten ;)

[ Voor 33% gewijzigd door CLB op 28-02-2007 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• le_chiel
Clock schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 19:02:
Even lichtelijk offtopic.

Ik heb hier nu 3 laptops staan te weten:
  • Dell Inspiron 8600 (Intel Pentium M 1,7 Ghz) (11 min)
  • Dell Latitude C840 (Intel Pentium 4 1,6 Ghz) (6 min)
  • Dell Latitude D520 (Intel Core 2 Duo T5500 1,66 Ghz) (20 min)
Voor de nieuwsgierigheid ff SuperPi gedraaid, en krijg zoals te verwachten mooie uiteenlopende resultaten. 22 iterations met 8MB. De Zepto heeft een Intel Core 2 Duo T7200 2,0 Ghz, welke toch merkbaar sneller moet zijn dan de T5500 (grotere kloksnelheid en cache). Zou een van de trotse bezitters van een Zepto met een T7200 een SuperPi run willen draaien?

Alvast bedankt!

Ps, deze heb ik gebruikt:
http://www.xtremesystems.com/pi/
22 iterations met 8MB
ben ook benieuwd, op mijn pc heb ik 25 seconden :d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Gaming_Ares schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 19:04:
[...]

ben ook benieuwd, op mijn pc heb ik 25 seconden :d
Das nooit met 22 iterations 8MB zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clock
CLB schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 19:08:
[...]

Das nooit met 22 iterations 8MB zeker?
Ik vermoed 1 iteration :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://aycu15.webshots.com/image/9734/2004314806104857138_rs.jpg
Ietsjes sneller dus dan jouw laptops :9

[ Voor 20% gewijzigd door CLB op 28-02-2007 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
CLB schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 19:00:
wat gaat lang duren... US toetsenbordjes bedoel je zeker? Of tobo's in 't algemeen?
Algemeen dus. Anders hadden ze er een uk in geknald. En ook de witte zijn niet meer leverbaar blijkbaar.

staat dat aanbod nog open CLB? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
ajampaniki schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 19:43:
[...]
staat dat aanbod nog open CLB? :P
haha uhm lenen niet meer, kopen dan maar? :9

Aangezien ik van lampjes en dergelijke houd en het lampje van de 'cardreader' alleen brandt als er uiteraard een kaartje inzit... Kun je er niet zo'n plastic demo kaartje indoen, of moet je echt zo'n kaartje hebben waar zo'n chipje opzit? Heb ergens nog wel zo'n plastic nep-SD-kaartje namelijk..

Moet 'n echte in dus, das jammer, even kijken waar ik 'n goedkoop zwart SD-kaartje kan kopen :9

[ Voor 48% gewijzigd door CLB op 28-02-2007 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clock
CLB schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 19:25:
[afbeelding]
Ietsjes sneller dus dan jouw laptops :9
Bedankt voor het testen!

De tijden vallen me iets tegen. De T7200 kost toch bijna 160 euro meer dan de T5500, en er zit niet erg veel performancewinst in. Maargoed, in de Zepto ziet standaard de T7200, dus je hoort mij niet klagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Begrijp ik 't nu niet dan...

Jouw T5500: 20 minuten
Mijn T7200: 5,5 minuut

Of vergelijk ik nou iets scheefs...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clock
CLB schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 11:51:
Begrijp ik 't nu niet dan...

Jouw T5500: 20 minuten
Mijn T7200: 5,5 minuut

Of vergelijk ik nou iets scheefs...?
Uuhm, paar getalletjes door elkaar gehaald. 8)7 Hier de goede lijst:

* Dell Inspiron 8600 (Intel Pentium M 1,7 Ghz) (11 min)
* Dell Latitude C840 (Intel Pentium 4 1,6 Ghz) (20 min)
* Dell Latitude D520 (Intel Core 2 Duo T5500 1,66 Ghz) (6 min)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Juist ik dacht al, kan nooit kloppen natuurlijk :)

Ik vind 25 seconden op de 6 minuten btw nog best wel 'n groot verschil hoor!

[ Voor 43% gewijzigd door CLB op 01-03-2007 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

108886

de processor gaat dan ook amper boven de 60% (kijk maar bij task manager) tijdens het lopen van die test, terwijl kunt ge nog perfect computeren hier, omdat de 2e core amper wordt gebruikt

echt super die core2duo
zeker 4x zo snel als m'n 2Ghz Athlonxp bij de meeste tests... echt niet normaal en hij wordt absoluut niet warm dankzij NHC

ik deed de test trouwens tijdens het spelen van muziek op wmp, en youtube videootje van onze vriend Philipe geubels http://www.youtube.com/watch?v=tzpyrKvc8vU
(vooral voor de Belgen onder ons bestemd hahahahahah echt goed tenzij ze in NL ook de colruyt hebben?)

de processor is een beest, ga daar maar vanuit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyTi
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:23
Ik ben alweer 6 weken aan het wachten op een mijn zwarte toetsenbord, ondertussen wordt je ook weer lekker op de hoogte gehouden. Vorige week maar eens gemaild, tot heden geen antwoord gehad. Het zal wel aan de vakantie van Joep liggen, moet ik helaas uit dit forum lezen. Misschien kennen ze away-messages niet bij Zepto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

108886

m'n extra gig is btw ook nog niet aangekomen... maar da's voorlopig nog geen ramp... als ie ooit maar aankomt samen met de sleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
MyTi schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 22:57:
Ik ben alweer 6 weken aan het wachten op een mijn zwarte toetsenbord, ondertussen wordt je ook weer lekker op de hoogte gehouden. Vorige week maar eens gemaild, tot heden geen antwoord gehad. Het zal wel aan de vakantie van Joep liggen, moet ik helaas uit dit forum lezen. Misschien kennen ze away-messages niet bij Zepto.
Ik had hierboven ergens gepost dat de toetsenborden op het moment op zijn en ook niet gemaakt worden. Daarom moeten dus veel mensen wachten op hun laptop, en jij op je toetsebord. Wees maar blij dat je je laptop iig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98248

ajampaniki schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 11:01:
[...]

Ik had hierboven ergens gepost dat de toetsenborden op het moment op zijn en ook niet gemaakt worden. Daarom moeten dus veel mensen wachten op hun laptop, en jij op je toetsebord. Wees maar blij dat je je laptop iig hebt.
Hij heeft er wel een rug voor neergelegd dus Joep kan evengoed blij zijn met ons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
Anoniem: 98248 schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 11:37:
[...]

Hij heeft er wel een rug voor neergelegd dus Joep kan evengoed blij zijn met ons.
Nee ik bedoel, ik heb nog helemaal niks :P. Kzou dus graag met hem willen ruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 210482

Eej dudes, maat van me heeft zon Znote gekocht, de witte versie.
(2gig cpu, 2 gig ram,100 mb 7300rpm,nvidia etc etc)

Vet ding enzo, gaat allemaal wel smooth. Laatst nieuwe game geinstaleerd, supreme commander, daar zie je al wel dat hij het niet trekt. Beetje vreemd. Is het dan zon grafisch hoogontwikkelde game. Lijkt me meer een rauwe platform game marjah. Verder vind ik de achterkant van het scherm heel erg soft. Je kan niet echt zeggen dat het zon hard frame is zoals meerdere malen gepost word hier. Je kan achter het scherm gewoon dik n halve centimeter spelling creeren door gewoon beetje met je vingers te drukken. Voelt niet echt hard alluminium achtig aan iig. Lijkt me meer plastic. En wat betreft het scherm, het breedbeeld is vet, maar verder vind ik de inkijk echt een beetje wazig. Ik heb andere tft schermen gehad waar je als je er naast zat nog prima kon opkijken. -O- Maar bij deze laptop moet ik er onderhand precies achterzitten wil ik mooi beeld hebben. De crystalbrite vind ik wel relaxt.

Beetje kritiek kan ook geen kwaad wel 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Supreme Commander is een van de zwaarste spellen die er momenteel is!
Een GO'tje 7600 draait dat uiteraard wel, maar niet op high settings!
Ikzelf ga nu weer verder met FEAR spelen, godver wat 'n spel, wat 'n laptop en wat 'n kwaliteit!

Over dat scherm indrukken enzo, hmm niet gecheckt, doe ik niet ook, waarom zou ik?

Inkijkhoek vind ik perfect, meestal zitten we er hier met z'n tweetjes achter, gaat best!

offtopic:
de TS van deeltje II is in de maak, kom op naar de 1000!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98248

Supreme Commander vraagt ook veel processorkracht. Heb je trouwens wel gespeeld terwijl 'ie aan het lichtnet zat? Kan veel schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyTi
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:23
ajampaniki schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 11:01:
[...]

Ik ben idd blij dat ik mn laptop wel al heb, maar doet niets af aan het feit dat het netjes zou zijn om op de hoogte gehouden te worden (buiten dit forum).

Supreme Commander draait bij mij trouwens perfect op de hoogste settings. De nieuwe C&C 3 demo trouwens ook..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
MyTi schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 15:51:
[...]

Ik ben idd blij dat ik mn laptop wel al heb, maar doet niets af aan het feit dat het netjes zou zijn om op de hoogte gehouden te worden (buiten dit forum).

Supreme Commander draait bij mij trouwens perfect op de hoogste settings. De nieuwe C&C 3 demo trouwens ook..
Ja dat snap ik dus ook niet. Als ze nou gewoon alle informatie naar iedereen sturen die op dat toetsenbord wacht, of ze nou wel of niet al een laptop hebben, dan weet iedereen tenminste waar ze aan toe zijn. Aan de andere kant, als hun niks weten, dan valt er ook weinig te vertellen. Maar als ik het zo hoor wisten de meeste mensen nieteens dat er geen toetsenborden meer waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158471

Hi

Ik sta nu op 't punt om een Znote 6214W - Mobile gamer met BE keyboard te bestellen, heb wel nog een paar bedenkingen.

- Op de site moet je aantikken of je een PSU + Power cable wilt bestellen. Wordt er anders geen stekker en adapter geleverd?
- Als je bij "primaire batterij" een van de twee batterijen hebt gekozen, dan krijg je er toch al een batterij bij zonder bij te betalen? Omdat je een scherm naar onderen terug de keuze hebt voor een batterij, of is dat dan een extra tweede exemplaar?
- Als je zo'n Zepto 300 Mbit netwerk kiest, heb je dan de On-board Intel nog?
- Is die Twee jaar pickup & return het waard? Dan moet je geen verzendingskosten enzo betalen zeker, in geval van schade?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
Anoniem: 158471 schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 16:53:
Hi

Ik sta nu op 't punt om een Znote 6214W - Mobile gamer met BE keyboard te bestellen, heb wel nog een paar bedenkingen.

- Op de site moet je aantikken of je een PSU + Power cable wilt bestellen. Wordt er anders geen stekker en adapter geleverd?
- Als je bij "primaire batterij" een van de twee batterijen hebt gekozen, dan krijg je er toch al een batterij bij zonder bij te betalen? Omdat je een scherm naar onderen terug de keuze hebt voor een batterij, of is dat dan een extra tweede exemplaar?
- Is die Twee jaar pickup & return het waard? Dan moet je geen verzendingskosten enzo betalen zeker, in geval van schade?
Ik zou eerst maar informeren bij de shop waarbij je hem koopt wat de wachttijd is. Zoals je hier leest kan het namelijk nogal lang duren. Je zou aan die shop dus een garantie kunnen vragen om een bepaalde leveringstijd aan te houden.

En als antwoord op je vragen:
- Je krijgt gewoon een adapter erbij
- er zit ook al standaard een batterij bij

De rest zou ik eerlijk gezegd niet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Anoniem: 158471 schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 16:53:
-Volgens mij NIET, of Intel of Zepto dus
-Dat moet je zelf afwegen... je hebt idd gelijk over die verzendingskosten!

De TS van deel II is klaar, dus die wordt waarschijnlijk dit weekend nog 'gereleased'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vDorst
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Ik baal echt dat de zepto keyb's er niet zijn. Door dat een leverancier niet kan leveren.
FF snel bij iemand anders laten maken is niet zo snel gedaan. Dat is weer een nadeel van custom made.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
vDorst schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 20:56:
Ik baal echt dat de zepto keyb's er niet zijn. Door dat een leverancier niet kan leveren.
FF snel bij iemand anders laten maken is niet zo snel gedaan. Dat is weer een nadeel van custom made.
Elk ander groot merk zou dit probleem kunnen krijgen. Alleen zijn die waarschijnlijk iets beter ingedekt om dit soort dingen te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 210482

CLB schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 14:56:
Supreme Commander is een van de zwaarste spellen die er momenteel is!
Een GO'tje 7600 draait dat uiteraard wel, maar niet op high settings!
Ikzelf ga nu weer verder met FEAR spelen, godver wat 'n spel, wat 'n laptop en wat 'n kwaliteit!

Over dat scherm indrukken enzo, hmm niet gecheckt, doe ik niet ook, waarom zou ik?

Inkijkhoek vind ik perfect, meestal zitten we er hier met z'n tweetjes achter, gaat best!

offtopic:
de TS van deeltje II is in de maak, kom op naar de 1000!
Haha kerol
Jij bent ze wel beetje aant verkopen hier ofniet. Topicstarter om mee te beginnen. Volgens mij las ik ook ergus dat je er werkte. Maar nix verkeerd over die laptop hoor. Vind het een vet ding alleen iedereen roept hier oh wat een sterke behuizing balblabla extra dik aluminium. Dan vind ik het vreemd dat ik achter dat scherm de boel zo kan indrukken alsof het van plastic is.
Kan het zo zijn dat het van plastic is ? >:)
Tbh vind ik dat alleen het stukje met Znote 6314 echt alu. De rest vraag ik het me af...

En komop joh die inkijkhoek zo slecht heb ik het volgens mij nog niet meegemaakt.
Als ik dat vergelijk met andere goedkopere laptops vind ik het wel vreemd dat scherm.
Bijv macbook, asusje, toshibatje,ennen hptje.
Zepto heeft hele kleine pixels dat klopt heel strak scherm hoge contrast verhouding.
Maar de inkijkhoek is echt een ander verhaal.

Supreme commander draait echt slecht vind ik. Haperend langzaam, en dan heb ik niet eens 300 units gebouwd, Gewoon leeg scherm startbuilding en wat water. Trekt niet zoveel frames lijkt me.
Laten we eerlijk zijn, het is een spliternieuwe lap die zou dat makkelijk meote trekke voor dat geld.

8)

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 210482 op 02-03-2007 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Anoniem: 210482 schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 21:14:
[...]
Haha kerol
Jij bent ze wel beetje aant verkopen hier ofniet.
Topicstarter om mee te beginnen.
So? Elke TopicStarter verkoopt het product waarvan hij 'n TS heeft gemaakt volgens jou ofzo...
Volgens mij las ik ook ergus dat je er werkte.
O volgens jou.., hmm volgens mij niet!
...alleen iedereen roept hier oh wat een sterke behuizing balblabla extra dik aluminium.
Noujoh, heel dit topic staat vol met aluminium behuizings verhalen...
Kan het zo zijn dat het van plastic is ? >:)
Slim ben jij zeg, het is ook van plastic kerol!
Tbh vind ik dat alleen het stukje met Znote 6314 echt alu. De rest vraag ik het me af...
Het is 'n aluminum versteviging die erin verwerkt zit, de laptop is niet van aluminium...
En komop joh die inkijkhoek zo slecht heb ik het volgens mij nog niet meegemaakt.
Nou dat mag je toch zeggen als je dat vind! Ik vind 'm niet zo heel slecht, kan makkelijk met 2,3 man achter m'n laptopje zitten en iedereen ziet het nog perfect imho! Net of je met 10 mensen 'n filmpje gaat kijken achter 1 laptop..
Als ik dat vergelijk met andere goedkopere laptops vind ik het wel vreemd dat scherm.
Bijv macbook, asusje, toshibatje,ennen hptje.
Zepto heeft hele kleine pixels dat klopt heel strak scherm hoge contrast verhouding.
Maar de inkijkhoek is echt een ander verhaal.
That's your opinion en die mag iedereen ook weten.
Supreme commander draait echt slecht vind ik. Haperend langzaam, en dan heb ik niet eens 300 units gebouwd, Gewoon leeg scherm startbuilding en wat water. Trekt niet zoveel frames lijkt me.
Laten we eerlijk zijn, het is een spliternieuwe lap die zou dat makkelijk meote trekke voor dat geld.

8)
Bij anderen werkt dat spel wel goed zo te lezen.. Ligt misschien aan je drivers, aan je versie van het spel (legaal/ illegaal), ligt misschien aan de instellingen van het spel/ van je beeldscherm... enzovoorts

Ik zal eens kijken of ik ergens 'n legale demo vandaan kan plukken om te testen hoe of wat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Even antwoord op de zepto netwerk kaart. Nee, als je die van zepto hebt kan je het ook op normaal netwerk gebruiken geen enkel ander apparaat erbij nodig. Vista herkent hem zelf ook met een update en dat ding werkt geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Hmm okee, weer wat geleerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

108886

Quake4 op ultra settings met 4x anti aliasing, 1024x768 @ 50 fps of meer zonder framedrops vind ik allesbehalve zwak hoor eddy
hl2, alles maxxed out... nooit framedrops en kweetnie, mss 100 fps?
zelfde met CS source, trackmania (niet ALLES maxxed dan wel een paar framedrops, maar dan nog hangt het van situatie af)
Motogp3 maxxed out = ultiem knap en uiteraard op 100 fps of meer...

heb jij wel de jusite drivers en 2 gig ram? de 7600 go is nu ook wel geen Uberkaart waarvan je te veel mag verwachten he... waarom dan nog een 8800 kopen?

tis voor mij echt wel een prachtige kaart, alles kan ik momenteel op maximum spelen
zijn er geen services op de achtergrond die je processorkracht opslurpen? heb je de juiste drivers?

ik blijf 100% tevree, zeker nu mn 2e gig erin steekt

en over het scherm, in het begin vond ik het ook tegenvallen, maar naast een macbook van 13" moeten we niet onderdoen ik heb ze letterlijk naast elkaar geplaatst! en ik krijg langs alle kanten "wat een mooi beeld" complimenten

dus eigenlijk valt het nog wel mee

ik zal supreme comm eens teste hier als ik kan, want dat lijkt me niet normaal wat je zegt

[ Voor 4% gewijzigd door 108886 op 04-03-2007 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Supreme Commander gekregen voor m'n verjaardag (afgelopen vrijdag) en draait hier perfect!
Uhm geen framedrops en dergelijke! Wat m'n framerate is kan ik niet zien!? Hoe kan ik dat checken?

Voor de rest is er ja niks te melden.. werkt lekker, werkt smooth en loopt gewoon als 'n trein hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegapia
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-05 08:27
Om je framerate te checken kan je best gebruik maken van fraps.

Fraps

I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Ahaa ok thnx!

Dit topic was nu 5 maanden open en in die tijd zijn we
tot de 1000 replies gekomen over deze laptops! Let's go to --> Zepto Znote 6214W / 6314W - Deel 2

Gelieve daar dus ook verder te gaan _/-\o_

[ Voor 35% gewijzigd door CLB op 05-03-2007 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:03

Thandor

SilverStreak

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.