Dat klopt, ze zijn toch echt groter dan ik had gedacht. Maar gelukkig zal ik hem niet zo snel meenemen naar school. Ik zal hem meer gebruiken als laptop op mijn studentenkamer, en in het weekend gooi ik hem in de weekend-tas om hem mee naar huis te nemen. Dus eigenlijks als desktopvervanger.HammerT schreef op maandag 19 februari 2007 @ 19:26:
[...]
Heb je zelf wel eens een 17" top gezien? Ik zou mezelf er echt niet mee durven te laten zien op school hoormaar dat ter zijde. Waarom zou je niet een desktop kopen (en eventueel een normaal formaat laptop er bij)? Jij zit toch al snel in de range te kijken van 1700.-?
En neem je dat ding dan echt elke dag mee naar school/werk? Met die auto lijkt het me wel te doen, maar elke dag een 17" laptop mee in de trein - no thx.
Ik ben erg benieuwd naar reacties van mensen met de 64bits vistavooral naar driver support uiteraard
.Ik heb op surfspot gelezen dat ze in april vista gaan leveren voor prijzen tussen de 50 en 60 euries. En ik ben dan van plan een 64bits te bestellen, dat vind ik leuk om eens mee te devolpen e.d.
Verwijderd
@CLB
64 bits drivers zijn niet in orde
Er zijn geen drivers voor de card reader en infrarood drivers. De card reader is texas instruments en daar is geen drivers nog voor en infraroond ken ik de merk niet, dus kan ik niet zoeken. Ik heb alleen videokaart drivers gedownload de rest heeft vista geinstaleerd na update.
Ik heb joep gemaild over drivers voor deze 2 of in ieder geval merk van infrarood hardware zodat ik ook hierbij zelf kan zoeken.
64 bits drivers zijn niet in orde
Er zijn geen drivers voor de card reader en infrarood drivers. De card reader is texas instruments en daar is geen drivers nog voor en infraroond ken ik de merk niet, dus kan ik niet zoeken. Ik heb alleen videokaart drivers gedownload de rest heeft vista geinstaleerd na update.
Ik heb joep gemaild over drivers voor deze 2 of in ieder geval merk van infrarood hardware zodat ik ook hierbij zelf kan zoeken.
Ahaa ok ok! That's clearHammerT schreef op maandag 19 februari 2007 @ 21:23:
[...]
Ik heb het over de Business en Enterpriseen ik wil de 64bit versie omdat ik programma's schrijf.. devven weet je wel, programmeren.
Yes weet ik, is bij de VX volgens mij ook geen knop, maarja gebruik ik toch nooit dus!Ik heb zelf de MX Revolutionlet er wel op dat hij geen middelste muis kop heeft. Ik weet niet hoe dat met de VX zit tho
iComputers: 91,- voor de Vista Home Premium 32 bits OEM versie!Verwijderd schreef op maandag 19 februari 2007 @ 22:07:
@CLB Waar heb je die vista home premium besteld? Ik heb vorige week nog gemaild met Zepto over de upgrade actie, maar tot nu toe nog niets gehoord
Hmm excuses! Dacht dat je redelijk alles compleet had namelijk!
Cardreader gebruik ik deze: ftp://ftp.zepto.dk/Znote6...ardReader/Ver.2.0.0.4.zipEr zijn geen drivers voor de card reader en infrarood drivers. De card reader is texas instruments en daar is geen drivers nog voor en infraroond ken ik de merk niet, dus kan ik niet zoeken. Ik heb alleen videokaart drivers gedownload de rest heeft vista geinstaleerd na update.
Infrarood werkte gewoon direct bij mij dus niks qua drivers geinstalleerd!
Je zou deze nog kunnen proberen: ftp://ftp.zepto.dk/Znote6...P/InfraRed/5.1.3600.7.ZIP
Kijk eens of je deze map(pen) hebt op je computer:
C schijf/ Windows/ System 64 (denk ik omdat jij 64 bits Windows hebt) / drivers/ irenum.sys
C schijf/ Windows/ System 64 (denk ik omdat jij 64 bits Windows hebt / drivers / smscirda.sys
[ Voor 58% gewijzigd door CLB op 20-02-2007 00:35 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
Vandaag ook een trackin.nr gekregen en als het goed is is ie er morgen! YES!!! (iig deze week)
Waarschijnlijk nog wel met UK toetsenbord terwijl de US ook zo weer leverbaar zijn hoorde ik. Mij benieuwen wat ik krijg dus. En mocht het zo zijn dat ie UK is, dan nogmaals mijn vraag; is zoiets makkelijk zelf te vervangen of moet ie daarvoor teruggestuurd worden?
Waarschijnlijk nog wel met UK toetsenbord terwijl de US ook zo weer leverbaar zijn hoorde ik. Mij benieuwen wat ik krijg dus. En mocht het zo zijn dat ie UK is, dan nogmaals mijn vraag; is zoiets makkelijk zelf te vervangen of moet ie daarvoor teruggestuurd worden?
@ hiddek: Heb hier de handleiding liggen!
Zal hem morgen even posten! Is wel te doen denk ik!
@ Genan: Hmm succes, maar weer!
Ikzelf heb nog drie Zepto-vraagjes:
1. Hoe kan ik de 'email' button linken aan m'n Gmail account? Dat als ik op dat knopje druk hij automatisch naar m'n Gmail-inbox gaat...
2. Hoe kan ik m'n 'p2' knopje linken aan 'deze computer'
3. Een vraagje over m'n microfoontje, volgens mij staat deze nog niet geinstalleerd namelijk!! Geluid van films/ muziek/ games/ websites en dergelijke werkt nu perfect, maar ik wil dus ook m'n microfoontje laten werken. Even op de ftp van Zepto gekeken en daar kom ik bij uit bij deze drivers: ftp://ftp.zepto.dk/Znote6214W/Drivers/XP/Audio/Vista/ (ik draai dus op MS Vista Home Premium 32 bits) Heeft iemand deze al geinstalleerd op z'n Zepto en zijn deze voor de microfoon!? Ik ben er een beetje huiverig voor namelijk, dat als ik deze installeer straks al m'n geluid niet meer werkt ofzo..
Zal hem morgen even posten! Is wel te doen denk ik!
@ Genan: Hmm succes, maar weer!
Ikzelf heb nog drie Zepto-vraagjes:
1. Hoe kan ik de 'email' button linken aan m'n Gmail account? Dat als ik op dat knopje druk hij automatisch naar m'n Gmail-inbox gaat...
2. Hoe kan ik m'n 'p2' knopje linken aan 'deze computer'
3. Een vraagje over m'n microfoontje, volgens mij staat deze nog niet geinstalleerd namelijk!! Geluid van films/ muziek/ games/ websites en dergelijke werkt nu perfect, maar ik wil dus ook m'n microfoontje laten werken. Even op de ftp van Zepto gekeken en daar kom ik bij uit bij deze drivers: ftp://ftp.zepto.dk/Znote6214W/Drivers/XP/Audio/Vista/ (ik draai dus op MS Vista Home Premium 32 bits) Heeft iemand deze al geinstalleerd op z'n Zepto en zijn deze voor de microfoon!? Ik ben er een beetje huiverig voor namelijk, dat als ik deze installeer straks al m'n geluid niet meer werkt ofzo..
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
@CLB
drivers had ik al is geinstaleerd en ze werken niet. Ik wacht wel op de email van joep.
Voor geluid heb ik vista update gebruikt en laatste keer dat ik werkte mijn microfoon, morgen ochtend test ik het wel even voor je.
Ik ga nu slapen.
drivers had ik al is geinstaleerd en ze werken niet. Ik wacht wel op de email van joep.
Voor geluid heb ik vista update gebruikt en laatste keer dat ik werkte mijn microfoon, morgen ochtend test ik het wel even voor je.
Ik ga nu slapen.
Verwijderd
Hiddek wanneer heb jij besteld en betaald?Verwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 00:51:
Vandaag ook een trackin.nr gekregen en als het goed is is ie er morgen! YES!!! (iig deze week)
Hier nog niks ontvangen namelijk.
Dat zijn waarschijnlijk gewoon de standaard Realtek drivers. Wat je het beste gewoon kunt doen is even naar www.realtek.com.tw en daar de nieuwste HD Audio Drivers binnenhalen voor Windows Vista. Dan werkt in ieder geval je microfoon ook en heb je er een handig control panel bij waar je de verschillende instellingen van je geluidschip kunt beheren.CLB schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 01:08:
[...]
Overigens heb ik mijn Znote op 31 Januari besteld en de week daarop betaald. Hopelijk krijg ik vandaag dus ook m'n trackingnummer.
[ Voor 5% gewijzigd door --MeAngry-- op 20-02-2007 09:44 ]
Tesla Model Y RWD (2024)
@ Hiddek: Keyboard-montage
@ Genan: Hmm even kijken waar die Windows-update zit, doe ik dat eerst
@ --MeAngry--: En als bovenstaande niet werkt volg ik jouw suggestie even op! Bedankt!
@ Genan: Hmm even kijken waar die Windows-update zit, doe ik dat eerst
@ --MeAngry--: En als bovenstaande niet werkt volg ik jouw suggestie even op! Bedankt!
Verwijderd
@CLB,
Hij lijkt te werken, alleen ik hoor niks. Als ik test zie ik het groene balkje wel op en neer gaan. Ik ga nu drivers van realtek proberen.
Hij lijkt te werken, alleen ik hoor niks. Als ik test zie ik het groene balkje wel op en neer gaan. Ik ga nu drivers van realtek proberen.
Okee let me know! Ik ben ook net m'n bed uit, en ga ook achter m'n microfoontje aan!
Ik wil het ingebouwde microfoontje laten werken heh, ik wil er geen externe op aansluiten!
Maarja ik lees 't zo wel, alvast bedankt! EDIT: Ik download de R. 1.60 versie!?
Ik wil het ingebouwde microfoontje laten werken heh, ik wil er geen externe op aansluiten!
Maarja ik lees 't zo wel, alvast bedankt! EDIT: Ik download de R. 1.60 versie!?
[ Voor 9% gewijzigd door CLB op 20-02-2007 12:47 ]
Als het groene balkje wel op en neer gaat betekent dit dat het geluid wel wordt opgenomen, maar niet tegelijk wordt afgespeeld.Verwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 12:40:
@CLB,
In het Realtek HD Control Panel kun op het tabblad van je microfoon dan het playback volume nog omhoog gooien. Dan wordt alles wat door de microfoon wordt opgevangen ook meteen afgespeeld door de uitvoer.
@ CLB: Ja, 1.60 lijkt de laatste versie te zijn, die is voor alle Realtek HD Audio chips.
[ Voor 7% gewijzigd door --MeAngry-- op 20-02-2007 12:48 ]
Tesla Model Y RWD (2024)
Hmm OK! Naja bij mij beweegt het 'groene balkje' niet eens dus eerst maar es de drivers installen!
(helaas) Alleen voor Ultimate 
Pff dat downloaden duurt lang zeg, gaat met 14kb/ sec. haha!
Gisteren ff wat SuperPI testjes gedraait, maar kon nergens de resultaten opslaan ofzo?
Ook m'n LiveOneCare is aan 't ronddraaien (hij defragmenteerd m'n schijf ofzo)
Als dat allemaal klaar is ga ik nogmaals 3D Marks draaien, ff gucken hoe of wat
Pff dat downloaden duurt lang zeg, gaat met 14kb/ sec. haha!
Gisteren ff wat SuperPI testjes gedraait, maar kon nergens de resultaten opslaan ofzo?
Ook m'n LiveOneCare is aan 't ronddraaien (hij defragmenteerd m'n schijf ofzo)
Als dat allemaal klaar is ga ik nogmaals 3D Marks draaien, ff gucken hoe of wat
[ Voor 82% gewijzigd door CLB op 20-02-2007 12:55 ]
Verwijderd
Beters, heb zelfs russisch en japans gedownload. Ik kan japans lezen, maar russisch heb ik omdat het kon
, Ik weet beetje krom. ik heb geen games om erop te testen, ik ga red alert proberen.
Tot nu toe werken alle 'laatste' games gewoon perfect!
Mooi beeld, geen framedrops, geen gekloot met kleuren, sloomheid: FEAR/ PREY/ SOF/ AoE III
Mooi beeld, geen framedrops, geen gekloot met kleuren, sloomheid: FEAR/ PREY/ SOF/ AoE III
Hoppatee werkt perfect! Dank --MeAngry-- en Genan!
Hij neemt wel heel zachtjes op, dus ga nog even die instellingen veranderen!
'Sloomheid' bedoel ik mee, dat games gewoon niet soepel lopen! Vista geeft aardig veel problemen met games lees ik overal. Computers die perfecte hardware bezitten draaien games gewoon hakkelig, niks loopt vloeiend en alles is gewoon niet te spelen! Ik heb hier gelukkig geen last van!
Hij neemt wel heel zachtjes op, dus ga nog even die instellingen veranderen!
'Sloomheid' bedoel ik mee, dat games gewoon niet soepel lopen! Vista geeft aardig veel problemen met games lees ik overal. Computers die perfecte hardware bezitten draaien games gewoon hakkelig, niks loopt vloeiend en alles is gewoon niet te spelen! Ik heb hier gelukkig geen last van!
Verwijderd
Ah ok, ik moet eigenlijk ook maar is een spel instaleren, maar ben vandaag erg lui.
Anyways nu ik al een tijd bezig ben kan ik wel melden, dat ik mijn laptop erg mooi vind. Het wachten was het deels wel waard. En vista is dope man, helemaal nu ik meerdere talen kan beziten met 1 licence.
Anyways nu ik al een tijd bezig ben kan ik wel melden, dat ik mijn laptop erg mooi vind. Het wachten was het deels wel waard. En vista is dope man, helemaal nu ik meerdere talen kan beziten met 1 licence.
Vista is zeker mooi! M'n Zepto is gewoon 100% Vista 32 bits compatible
@ Genan: Hoe heb jij je instellingen staan in die Realtek HD Audio Manager?
@ Genan: Hoe heb jij je instellingen staan in die Realtek HD Audio Manager?
Verwijderd
@CLB,
eigenlijk standaart, alleen als je microfoon werkend wilt hebben moet je bij tabblad microfoon de tweede slider (onderste) naar rechts bewegen.
eigenlijk standaart, alleen als je microfoon werkend wilt hebben moet je bij tabblad microfoon de tweede slider (onderste) naar rechts bewegen.
ik wacht nogsteeds op mn sleeves... het begint langzamerhand irritant te worden
Ja ik zie 'm, ik heb de 'microfoon uitgezet' waarmee ik bedoel dat je niet gelijk hoort, wat je zegt
Opnamevolume staat gewoon op 100, dan kan ik gewoon normaal praten en hoef ik niet met m'n hoofd bij de microfoon te zitten, dus dat is perfect. Toch jammer dat er geen ingebouwde webcam opzit, maarja das ook werkelijk 't enige nadeeltje wat ik persoonlijk heb kunnen vinden
Nu nog twee vd 4 mediabuttons goed aanwijzen en dan ben ik echt helemaal klaar
Opnamevolume staat gewoon op 100, dan kan ik gewoon normaal praten en hoef ik niet met m'n hoofd bij de microfoon te zitten, dus dat is perfect. Toch jammer dat er geen ingebouwde webcam opzit, maarja das ook werkelijk 't enige nadeeltje wat ik persoonlijk heb kunnen vinden
Nu nog twee vd 4 mediabuttons goed aanwijzen en dan ben ik echt helemaal klaar
Verwijderd
Ik kijk wel latet naar de media buttons, ik heb voornamelijk mijzelf bezig gehouden met mijn drivers.
Beetje lastig met die media buttons je kan namelijk alleen een exe er aan hangen... ik ga ff proberen of ik iets kan schrijven zodat je ook andere functies kan uitvoeren
Jaa doe dat is
Ik wil 'deze computer' aan mn 'p2' hangen maar kan nergens de 'code' vinden:
waarmee ik bedoel Cschijf/programs/windows... enzovoort

Ik wil 'deze computer' aan mn 'p2' hangen maar kan nergens de 'code' vinden:
waarmee ik bedoel Cschijf/programs/windows... enzovoort
Verwijderd
HIj is binnen!!!!!!! en ja hoor, wat is ie geil!!!!!!
Vanavond alles installen (XP) en ben erg benieuwd hoe die het doet.
Nou meen ik me te herrinneren dat ik hier ooit al eens heb gelezen dat de bijgeleverde cd-rom met drivers kut is en dat je ze gewoon beter kan downloaden van de zepto site. Klopt dit???
thnx
Nou meen ik me te herrinneren dat ik hier ooit al eens heb gelezen dat de bijgeleverde cd-rom met drivers kut is en dat je ze gewoon beter kan downloaden van de zepto site. Klopt dit???
thnx
Verwijderd
Wtf .... en ik heb eerder besteld dan jijVerwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 17:40:
thnx
heb nog geen eens een tracking nummer.
edit:
Te vroeg geoordeeld dacht dat hiddek hem 31jan had besteld maar was iemand anders.
ik word te ongeduldig....

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2007 17:55 ]
Nou ik heb ff snel wat gemaakt 
Hier staat ie dan, de uitleg moet wel duidelijk zijn
al wil je hem gebruiken voor meerdere knopjes moet je even een kopie in een andere folder zetten. Je kan de exe ook een andere naam geven, deze moet dan wel gelijk zijn aan de naam van de ini file.
vragen/suggesties zijn welkom
Ik ben nog van plan het anders te maken, dat ik dus zelf de knop afvang (dus zonder QLButton) maar dit was ff snel gemaakt
Verdomme wat is die ftp van quicknet slecht, en ik zie nu dat die megaupload ook op z'n gat ligt
Hier staat ie dan, de uitleg moet wel duidelijk zijn
vragen/suggesties zijn welkom
Ik ben nog van plan het anders te maken, dat ik dus zelf de knop afvang (dus zonder QLButton) maar dit was ff snel gemaakt
Verdomme wat is die ftp van quicknet slecht, en ik zie nu dat die megaupload ook op z'n gat ligt
[ Voor 14% gewijzigd door HammerT op 20-02-2007 17:46 . Reden: andere source ]
Kijk even of je 2GB RAM hebt en wat voor toetsenbordje je hebt als je wil!Verwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 17:40:
Achja, maakt niet echt 'n groot verschil, FTP is misschien wat sneller/ upgedaterNou meen ik me te herrinneren dat ik hier ooit al eens heb gelezen dat de bijgeleverde cd-rom met drivers kut is en dat je ze gewoon beter kan downloaden van de zepto site. Klopt dit???
@ HammerT: heb 'm meegenomen, even experimenteren hoor!
[ Voor 21% gewijzigd door CLB op 20-02-2007 17:59 ]
Nice
RAM-modules?
RAM-modules?
Merci beacoup 
@ HammerT:
Uhm zou je 't wat toe kunnen lichten, want ik begrijp 't echt niet
Link QL-button aan button.exe..? En waar vind ik settings.ini (heb alleen shortcut.ini?)
@ HammerT:
Uhm zou je 't wat toe kunnen lichten, want ik begrijp 't echt niet
Link QL-button aan button.exe..? En waar vind ik settings.ini (heb alleen shortcut.ini?)
[ Voor 97% gewijzigd door CLB op 20-02-2007 18:02 ]
Met dat QLButton programma kan je toch exe files runnen, daar zet je Shortcut.exe dus in. In de Shortcut.ini (welke in de zelfde folder moet staan als Shortcut.exe) file kan je dan een url of iets ander plaatsen.
En dat was de uitleg, die me heeft geholpen! Werkelijk supertjes!
Nu even kijken wat 'deze computer' is qua 'code'
Nu even kijken wat 'deze computer' is qua 'code'
Jij hebt dus al 't goede toetsenbordje, wel relaxed!
Naja dit UK-toetsenbordje wat ikzelf heb, staat gewoon als US ingesteld! Gedaan door Zepto!
Alleen de 'printjes' op de knopjes komen niet overeen met wat je typt, maar eigenlijk geen probleem!
@ HammerT: Pff echt na 3 uur gekloot te hebben, en maar 10 minuutjes met jouw progje ben ik erachter: C:\Users\CLB\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Accessories\System Tools\Computer
Weet/ kan jij ervoor zorgen dat je de 'internetbutton' en 'emailbutton' ook een eigen fucntie kan geven?
Naja dit UK-toetsenbordje wat ikzelf heb, staat gewoon als US ingesteld! Gedaan door Zepto!
Alleen de 'printjes' op de knopjes komen niet overeen met wat je typt, maar eigenlijk geen probleem!
@ HammerT: Pff echt na 3 uur gekloot te hebben, en maar 10 minuutjes met jouw progje ben ik erachter: C:\Users\CLB\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Accessories\System Tools\Computer
Weet/ kan jij ervoor zorgen dat je de 'internetbutton' en 'emailbutton' ook een eigen fucntie kan geven?
[ Voor 12% gewijzigd door CLB op 20-02-2007 18:38 ]
Hmm ik ook, maar ik heb nog altijd geen tracking nummer.
Zal wel met de configuratie te maken hebben.

Tesla Model Y RWD (2024)
Jij hebt een 'extreme config' --MeAngry--?
[ Voor 20% gewijzigd door CLB op 20-02-2007 18:56 . Reden: verkeerde naam :-S ]
NeeCLB schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 18:37:

Hmm ok ok, naja in ieder geval alvast superbedankt voor dit .exe'je! Werkt perfect!HammerT schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 19:04:
[...]
Neemaar daar ben ik ook al een tijd erg benieuwd naar...
misschien als ik eens zin heb ga ik daar wel eens naar kijken
Vorige week drukte ik een paar keer op die 'emailbutton' toen ging die naar Gmail-inbox,
daarna ging die weer naar Outlook 2007, toen weer Gmail-inbox en nu altijd naar de Outlook-shit
Jup, standaard Extreme config van 1349 euro.CLB schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 18:52:
Jij hebt een 'extreme config' --MeAngry--?
Tesla Model Y RWD (2024)
Verwijderd
heb ik ook emt de actie van 2gb en sleeve.--MeAngry-- schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 19:30:
[...]
Jup, standaard Extreme config van 1349 euro.
Heb em tracking nummer vandaag niet gehad.....:(
Jeej ik ben blij, vandaag een brief gekregen van Zepto!
Met daarin een 1GB RAM module die ik nog kreeg!!
Zat een nette brief bij, met daarin het bericht dat dit de verlate RAM-module was,
en dat de US-tobo's, sleeves en 12 cells batterijen volgende week worden geleverd!
Ik was 'n beetje huiverigjes, maar kon 't niet weerstaan en heb zelf de module bijgeplaatst
Stond goed uitgelegd in de 'Zepto manual' en nu heb ik dus lekker 2046MB RAM
(ik neem aan dat het automatisch in Dual Channel loopt? Waar kan ik dit checken?)
Met daarin een 1GB RAM module die ik nog kreeg!!
Zat een nette brief bij, met daarin het bericht dat dit de verlate RAM-module was,
en dat de US-tobo's, sleeves en 12 cells batterijen volgende week worden geleverd!
Ik was 'n beetje huiverigjes, maar kon 't niet weerstaan en heb zelf de module bijgeplaatst
Stond goed uitgelegd in de 'Zepto manual' en nu heb ik dus lekker 2046MB RAM
(ik neem aan dat het automatisch in Dual Channel loopt? Waar kan ik dit checken?)
Verwijderd
Heb net toch even een mailtje naar joep gestuurd.
Heb hem nu een maand geleden besteld. Hij zou vorige week worden verstuurd net zoals die van "Meangry" maar heb nog geen tracknummers ervan ontvangen.
Heb hem nu een maand geleden besteld. Hij zou vorige week worden verstuurd net zoals die van "Meangry" maar heb nog geen tracknummers ervan ontvangen.
Ik zou 'm al plat hebben gemailed haha! Maarja ik begrijp je 'ongerustheid' idd
@ Paranoia-TUX: dat heb ik maandag al gedaan (ik zat ook tussen de mailing dat 'ie vrijdag verstuurd zou gaan worden, maar nog niets gehoord. Misschien dat ze nu toch nog wachten op de sleeves/toetsenborden van volgende week?
Heb even contact opgenomen en ze wachten inderdaad op de US-toetsenborden, sleeves,
RAM-modules en 12 cells batterijen, zodat ze deze niet enkele dagen later niet na hoeven te sturen
Uhm sommige van jullie zullen nu denken: 'shit man die rest komt later wel'
Zepto denkt dat niet en wacht dus met uitleveren van de Znotes totdat alles binnen is!
RAM-modules en 12 cells batterijen, zodat ze deze niet enkele dagen later niet na hoeven te sturen
Uhm sommige van jullie zullen nu denken: 'shit man die rest komt later wel'
Zepto denkt dat niet en wacht dus met uitleveren van de Znotes totdat alles binnen is!
Verwijderd
@clb
ik kan redelijk geduld opbrengen maar vind dit inderdaad gewoon te lang duren.
als het te lang duurt ben ik zowat geneigd om te zeggen doe me geld maar terug.
maarja specs en prijs is het gewoon een goeie laptop en ben nu zover met w88 dat ik hem nu wel wil hebben.
@thijsj87
Wat was zijn antwoord op de mail?
ik kan redelijk geduld opbrengen maar vind dit inderdaad gewoon te lang duren.
als het te lang duurt ben ik zowat geneigd om te zeggen doe me geld maar terug.
maarja specs en prijs is het gewoon een goeie laptop en ben nu zover met w88 dat ik hem nu wel wil hebben.
@thijsj87
Is begrijpelijk, voor 100%, maar geen geld terugvragen hoor, als je 'm eindelijk binnenhebt
Bij mij duurde het 18 werkdagen + nog eens 6 'weekenddagen' dus ruim 3,5 week

Verwijderd
haha das ook wat mij nu tegenhoudCLB schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 16:04:
Is begrijpelijk, voor 100%, maar geen geld terugvragen hoor, als je 'm eindelijk binnenhebt![]()
![]()
Al die lekkere foto's enzo.
Gelukkig ben ik momenteel erg druk sávonds met world of warcraft dus dan mis j hem wat minder....denk ik
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2007 16:13 ]
Geen, ik vroeg of dat het feit dat ik nog geen trackingnummer had, betekende dat 'ie nog niet verzonden was (hopend dat 'ie 'em alleen was vergeten door te mailenVerwijderd schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 16:01:
@thijsj87
Jammer, nu kan ik 'em van 't weekend niet meenemen naar een LANparty

Verwijderd
Mischien helpt dit de mensen die wachten.
Ik kreeg geen tracking nummer en heb mijn laptop na een maand ontvangen. Ik wacht nog op mijn sleeve en nieuwe toetsenbord.
Ik kreeg geen tracking nummer en heb mijn laptop na een maand ontvangen. Ik wacht nog op mijn sleeve en nieuwe toetsenbord.
Die volgende week worden verzonden door Zepto DKVerwijderd schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 18:20:
Ik wacht nog op mijn sleeve en nieuwe toetsenbord.
Ik kreeg ook geen T&T hoor, alleen maar omdat TNT 't had overgenomen van DPD
@ Genan: Hoe is 't met jou en je Windows Vista x64 drivers...?
[ Voor 10% gewijzigd door CLB op 21-02-2007 18:26 ]
Verwijderd
Nog steeds mis ik drivers en heb geen reply van joep. Ik wacht het af en kijken hoe het loopt.
Drivers kan je toch ook gewoon downloaden? Hoef je er iig niet op te wachten.Verwijderd schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 19:14:
Nog steeds mis ik drivers en heb geen reply van joep. Ik wacht het af en kijken hoe het loopt.
Ik ben ook op zoek naar een kleine doch high-end laptop, en ben via een ander topic over de Dell XPS 1210 hier terecht gekomen. Ik heb het hele topic doorgelezen (potdomme veel mjong), en ben nu een stuk wijzer.
Verder krijg je wel veel waar voor je geld bij deze laptop, en ziet het er allemaal goed uit
Dit is precies de reden waarom ik een beetje 'huiverig' ben een laptop van een onbekend merk te bestellen. Ik wil ook graag vista (32 bit) draaien, maar ik zie dat de drivermap op de ftp server van Zepto (ftp://ftp.zepto.dk/Znote6214W/Drivers/Vista/32Bit) nog angstvallig leeg is in vergelijking met de XP map(ftp://ftp.zepto.dk/Znote6214W/Drivers/XP).Verwijderd schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 19:14:
Verder krijg je wel veel waar voor je geld bij deze laptop, en ziet het er allemaal goed uit
[ Voor 8% gewijzigd door Clock op 21-02-2007 21:12 ]
Zepto is niet 'onbekend' hoor, lees de TS maar eens door! Maar that doesn't matter!Clock schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 21:11:
Dit is precies de reden waarom ik een beetje 'huiverig' ben een laptop van een onbekend merk te bestellen. Ik wil ook graag vista (32 bit) draaien, maar ik zie dat de drivermap op de ftp server van Zepto (ftp://ftp.zepto.dk/Znote6214W/Drivers/Vista/32Bit) nog angstvallig leeg is in vergelijking met de XP map(ftp://ftp.zepto.dk/Znote6214W/Drivers/XP).
Ik zou Joep gewoon eens bellen (Joep is van Zepto NL) en vragen hoe of wat, vriendelijke man,
die je goed te woord staat en je vragen beantwoordt of daarachteraan gaat als hij 't zelf niet weet!
Ik draai dus zelf MS Vista Home Premium 32 bits op m'n eigen Zepto en echt ALLES WERKT!
Bluetooth werkt, infrarood werkt, Cardreader werkt, Videokaart werkt, chipset werkt, alle FN knoppen werken, alle USB-poorten werken, alle instellingen werken gewoon goed (slaapstand/ sluimerstand en dergelijke) Mocht je er dus niet uitkomen, heb ik alle drivers voor je!
Ook staan de drivers in de TS gelinkt, nu idd nog niet allemaal, moet ik snel is achteraan gaan!
Dus wat betreffende Vista 32 bits, draait werkelijk als 'n zonnetje op 'n Zepto notebook!
Wat betreffende het 'onbekende' en 'huiverige', lees dit topic nog 'n x door of bel/ mail Joep eventjes!
Goodluck!
Merk is misschien wel onbekent, maar ze hebben wel bekende merken gebruikt. Dus is meer wachten op de merken dat ze goede drivers hebben voor vista.
CLB,
Kan je iets vertellen over het draaien van programma's als Photoshop, Flash, 3dMax, Illustrator of welke programma's dan ook die je nu geinstalleerd hebt? Heb je er al problemen mee gehad? Werkt alles met Vista? Is het snel? (sneller dan xp voor zover je kan vertellen?) Heb je uberhaupt al problemen gehad met welke software dan ook na de overstap op vista? Ik ben in ieder geval blij dat de hele laptop op Vista kan draaien!
Ik weet bijna zeker dat ik deze laptop ga aanschaffen
Het enige wat me een beetje dwars zit is de lange levertijd, en dingen die achteraf opgestuurt moeten worden. Ik heb namelijk geen zin om een maand te moeten wachten omdat er een bepaald onderdeel niet geleverd kan worden. Ook het uitblijven van reacties op emails van mensen uit dit topic vind ik niet erg positief, omdat ik in het begin juist het idee had dat de service erg goed was
Kan je iets vertellen over het draaien van programma's als Photoshop, Flash, 3dMax, Illustrator of welke programma's dan ook die je nu geinstalleerd hebt? Heb je er al problemen mee gehad? Werkt alles met Vista? Is het snel? (sneller dan xp voor zover je kan vertellen?) Heb je uberhaupt al problemen gehad met welke software dan ook na de overstap op vista? Ik ben in ieder geval blij dat de hele laptop op Vista kan draaien!
Ik weet bijna zeker dat ik deze laptop ga aanschaffen
Uhm ik draai geen Photoshop, ik draai geen Flash, ik draai geen 3dMax en geen Illustator
Ik ben een beetje een basic user, beetje muziekjes afspelen, surfen, downloaden en dergelijke!
Uhm wat ik nu geinstalleerd heb werkt allemaal perfect:
-Microsoft Office 2007
-Nero 7 Ultra Edition
-iPhoto Plus 4
-Newsleecher 3.7
-FTD
-Winrar
-3D Mark '05 / '06
Pff eigenlijk niks dus, wel een aantal games geinstalleerd en die werken allemaal perfect!
Geen slecht beeld, geen framedrops wat je echt heel veel leest hier op the Gathering!
Alles games die ik er op heb geinstalleerd, draaien lekker smooth: FEAR/ PREY/ SOF/ GRAW/ GTA
Ik heb werkelijk geen problemen gehad, met wat voor software dan ook
Over dat 'leveringsprobleem': dat is aanstaande week (eindelijk) opgelost, zodoende hoef je je daar geen zorgen meer over te maken! Was namelijk Chinees Nieuwjaar daar in Azie, dus vandaar
Service is ook goed hoor, er zijn nu idd 2 mensen die dan geen mailtje terug hebben gekregen binnen een dag! Misschien is Joep wel aan 't Carnavallen geweest ofzo
Joep mailde altijd terug binnen 'n uurtje/ aantal uurtjes, nu doet die dat niet en achja om me daar zorgen over te maken...
Mensen die hem nu gemailed hebben, willen graag hun T&T nummer weten dus ja...
Gewoon nog goed researchen, maar dan is dit zeker 'n hele goede aanschaf hoor! Succes!

Ik ben een beetje een basic user, beetje muziekjes afspelen, surfen, downloaden en dergelijke!
Uhm wat ik nu geinstalleerd heb werkt allemaal perfect:
-Microsoft Office 2007
-Nero 7 Ultra Edition
-iPhoto Plus 4
-Newsleecher 3.7
-FTD
-Winrar
-3D Mark '05 / '06
Pff eigenlijk niks dus, wel een aantal games geinstalleerd en die werken allemaal perfect!
Geen slecht beeld, geen framedrops wat je echt heel veel leest hier op the Gathering!
Alles games die ik er op heb geinstalleerd, draaien lekker smooth: FEAR/ PREY/ SOF/ GRAW/ GTA
Ik heb werkelijk geen problemen gehad, met wat voor software dan ook
Over dat 'leveringsprobleem': dat is aanstaande week (eindelijk) opgelost, zodoende hoef je je daar geen zorgen meer over te maken! Was namelijk Chinees Nieuwjaar daar in Azie, dus vandaar
Service is ook goed hoor, er zijn nu idd 2 mensen die dan geen mailtje terug hebben gekregen binnen een dag! Misschien is Joep wel aan 't Carnavallen geweest ofzo
Mensen die hem nu gemailed hebben, willen graag hun T&T nummer weten dus ja...
Gewoon nog goed researchen, maar dan is dit zeker 'n hele goede aanschaf hoor! Succes!
Van wat ik gelezen heb is de service zeker goed. Alleen is het gebaseerd op 1 á 2 personen die deze laptops in NL 'verkopen'. Geen echt groot bedrijf met zekerheid om het zo te zeggenCLB schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 21:16:
[...]
Zepto is niet 'onbekend' hoor, lees de TS maar eens door! Maar that doesn't matter!
Ik zou Joep gewoon eens bellen (Joep is van Zepto NL) en vragen hoe of wat, vriendelijke man,
die je goed te woord staat en je vragen beantwoordt of daarachteraan gaat als hij 't zelf niet weet!
Ik draai dus zelf MS Vista Home Premium 32 bits op m'n eigen Zepto en echt ALLES WERKT!
Bluetooth werkt, infrarood werkt, Cardreader werkt, Videokaart werkt, chipset werkt, alle FN knoppen werken, alle USB-poorten werken, alle instellingen werken gewoon goed (slaapstand/ sluimerstand en dergelijke) Mocht je er dus niet uitkomen, heb ik alle drivers voor je!
Ook staan de drivers in de TS gelinkt, nu idd nog niet allemaal, moet ik snel is achteraan gaan!
Dus wat betreffende Vista 32 bits, draait werkelijk als 'n zonnetje op 'n Zepto notebook!
Wat betreffende het 'onbekende' en 'huiverige', lees dit topic nog 'n x door of bel/ mail Joep eventjes!
Goodluck!
Ik las in het topic dat je alles werkend hebt kunnen krijgen in Vista idd, maar waarom zie ik dan die drivers niet gewoon op hun site staan? Ze verkopen wel Vista met hun systemen, maar voor de drivers moet je op diverse fora zijn om ze daar vandaan te plukken en aan te passen? Klinkt niet bepaald professioneel wel?
Let wel, het is een prachtig dingetje, en ik heb er zelf genoeg verstand en handigheid in om alles uiteindelijk wel lekker draaiend te krijgen, maar ik wil gewoon net als bij Dell alle drivers direct van de site kunnen downloaden, en niet alles zelfs uitzoeken of viavia regelen.
Misschien niet 'groot', maar daarom wel zeer exclusief in mijn ogen!
Lopen vele mensen met 'n Acer, lopen vele mensen met 'n Toshiba, er lopen zelfs duizenden mensen met een Dell, die ook alleen maar via internet te bestellen is, Zepto daarentegen...
We vergissen ons ook in de grootte van Zepto hoor, is nu actief in meer 17 landen dus dat zit wel goed! Oorspronkelijk is het ontstaan in Scandinavie en zodoende uitgebreid over geheel Europa!
Met hun website zijn ze bezig, de Zepto NL site zal op de Zepto DK site gaan lijken qua bestelsysteem, de hele site zal gereviseerd worden en zodoende een geheel andere look krijgen...
Hmm drivers.. Achja wat denk je van zo'n groot merk als Asus, dat is 1 en al gekloot, en die laptops werken maar half met Vista: geen webcam, geen FN-knoppen, schermen die op slaapstand gaan en er niet meer uitkomen en dergelijke... Misschien staat het niet zo netjes van Zepto, maar we moeten blij zijn dat alle drivers er zijn en deze staan gewoon op gerenomeerde sites (a la nVidia enzo)
Ik moet trouwens wel zeggen dat ik slechts 2 Vista drivers nodig heb gehad:
-Chipset drivers en de VGA-drivers! De rest van alle hardware werd of door Vista al herkend,
of ik heb hiervoor de XP drivers (die er dus wel genoeg op de Zepto FTP) staan voor gebruikt!
Lopen vele mensen met 'n Acer, lopen vele mensen met 'n Toshiba, er lopen zelfs duizenden mensen met een Dell, die ook alleen maar via internet te bestellen is, Zepto daarentegen...
We vergissen ons ook in de grootte van Zepto hoor, is nu actief in meer 17 landen dus dat zit wel goed! Oorspronkelijk is het ontstaan in Scandinavie en zodoende uitgebreid over geheel Europa!
Met hun website zijn ze bezig, de Zepto NL site zal op de Zepto DK site gaan lijken qua bestelsysteem, de hele site zal gereviseerd worden en zodoende een geheel andere look krijgen...
Hmm drivers.. Achja wat denk je van zo'n groot merk als Asus, dat is 1 en al gekloot, en die laptops werken maar half met Vista: geen webcam, geen FN-knoppen, schermen die op slaapstand gaan en er niet meer uitkomen en dergelijke... Misschien staat het niet zo netjes van Zepto, maar we moeten blij zijn dat alle drivers er zijn en deze staan gewoon op gerenomeerde sites (a la nVidia enzo)
Ik moet trouwens wel zeggen dat ik slechts 2 Vista drivers nodig heb gehad:
-Chipset drivers en de VGA-drivers! De rest van alle hardware werd of door Vista al herkend,
of ik heb hiervoor de XP drivers (die er dus wel genoeg op de Zepto FTP) staan voor gebruikt!
[ Voor 8% gewijzigd door CLB op 21-02-2007 21:56 ]
Verwijderd
Oke voor de mensen met Drivers kan je downlaoden;
Das allemaal fijn, maar de drivers van de 64 bit werken 70% niet wat er op de ftp staan. nvidia moet je ergens anders downloaden (zie link CLB) ,wireless 300 zepto kan je niet eens van zepto krijgen dat doet vista voor jou na update. Dan hebben wij nog een realtec dat je weer van de site moet halen en ook niet bij zepto mogelijk is. Dan hou je card reader en infrared en die drivers zijn er gewoon niet. Die van de ftp werken niet en Texas instruments (cardreader) heeft nog geen nieuwe drivers voor 64 bit.
Ik heb mij een ongeluk gegoogled, dus plz zeg mij niet dat je het zomaar kan downloaden van de ftp. Ik heb de topic wel 300x gelezen en echt heb ontiegelijk veel drivers geprobeert waarna ik nu weer vista mag herinstaleren omdat het kut werkt.
Ik heb een email contact adres denemarken van joep gekregen, wat ik zal gebruiken.
Het klinkt allemaal wel zeikerig, maar ik heb al een aantal keren verteld in vele posts dat de zepto drivers niet werken. En toch krijg ik weer links naar het zelfde ftp........
Edit:
Mijn advies, gebruik gewoon 32 bit vista. Ik heb geen spijt, heb alleen spijt dat ik mijzelf weer mag verantwoorden omdat mensen denken dat ik niet alles heb geprobeert.
Das allemaal fijn, maar de drivers van de 64 bit werken 70% niet wat er op de ftp staan. nvidia moet je ergens anders downloaden (zie link CLB) ,wireless 300 zepto kan je niet eens van zepto krijgen dat doet vista voor jou na update. Dan hebben wij nog een realtec dat je weer van de site moet halen en ook niet bij zepto mogelijk is. Dan hou je card reader en infrared en die drivers zijn er gewoon niet. Die van de ftp werken niet en Texas instruments (cardreader) heeft nog geen nieuwe drivers voor 64 bit.
Ik heb mij een ongeluk gegoogled, dus plz zeg mij niet dat je het zomaar kan downloaden van de ftp. Ik heb de topic wel 300x gelezen en echt heb ontiegelijk veel drivers geprobeert waarna ik nu weer vista mag herinstaleren omdat het kut werkt.
Ik heb een email contact adres denemarken van joep gekregen, wat ik zal gebruiken.
Het klinkt allemaal wel zeikerig, maar ik heb al een aantal keren verteld in vele posts dat de zepto drivers niet werken. En toch krijg ik weer links naar het zelfde ftp........
Edit:
Mijn advies, gebruik gewoon 32 bit vista. Ik heb geen spijt, heb alleen spijt dat ik mijzelf weer mag verantwoorden omdat mensen denken dat ik niet alles heb geprobeert.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2007 02:57 ]
Verwijderd
Ik kreeg bij denned een driver cdtje bij (vista 64). Alleen was de vga driver niet de goede versie. Maar verder werkte de rest prima.Clock schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 21:45:
[...]
Van wat ik gelezen heb is de service zeker goed. Alleen is het gebaseerd op 1 á 2 personen die deze laptops in NL 'verkopen'. Geen echt groot bedrijf met zekerheid om het zo te zeggen
Ik las in het topic dat je alles werkend hebt kunnen krijgen in Vista idd, maar waarom zie ik dan die drivers niet gewoon op hun site staan? Ze verkopen wel Vista met hun systemen, maar voor de drivers moet je op diverse fora zijn om ze daar vandaan te plukken en aan te passen? Klinkt niet bepaald professioneel wel?
Let wel, het is een prachtig dingetje, en ik heb er zelf genoeg verstand en handigheid in om alles uiteindelijk wel lekker draaiend te krijgen, maar ik wil gewoon net als bij Dell alle drivers direct van de site kunnen downloaden, en niet alles zelfs uitzoeken of viavia regelen.
Voor dat eerste zou je even in de windows vista discussie kunnen kijken. Staat namelijk los van de zepto zelf. Denk dat je daar eerder een antwoord hebt. Ben er zelf eigenlijk ook wel benieuwd naar. Als de helft van mijn programma's niet op vista werken stap ik voorlopig ook nog niet over.michieldg schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 21:35:
CLB,
Ik weet bijna zeker dat ik deze laptop ga aanschaffenHet enige wat me een beetje dwars zit is de lange levertijd, en dingen die achteraf opgestuurt moeten worden. Ik heb namelijk geen zin om een maand te moeten wachten omdat er een bepaald onderdeel niet geleverd kan worden. Ook het uitblijven van reacties op emails van mensen uit dit topic vind ik niet erg positief, omdat ik in het begin juist het idee had dat de service erg goed was
Over de niet beantwoorde emails: ik heb hem bij zepto.nl (n4all) besteld en als ik joep bel heb ik binnen het uur antwoord op mijn mailtjes. Dus dat zit iig wel goed. Misschien is denned hier iets langzamer in, maar dat zou ik dus niet weten.
Ik denk dat het altijd zo blijft bij online bestellen dat er een kans is dat een bepaald onderdeel even niet op voorraad is.
De 'goede service' van Zepto loopt bij mij anders al wel aardige deuken op...
Ik bedoel, begin vorige week nog kreeg ik een mailtje dat mijn laptop, net als van een tal anderen, vrijdag zou worden verstuurd en dat het trackingnummer kort daarop zou volgen. Vervolgens zijn we anderhalve week verder en hoor je niets meer van ze.
Daarnaast moet ik dan van CLB horen dat ze ineens volgende week (dus straks 3 weken later!) worden verstuurd. Wat als ik GoT helemaal niet volg of niet eens ken? Genan heeft een mail gestuurd maar krijgt vervolgens geen antwoord. Wat is dat nou weer voor stijl?
Als ik em volgende week niet heb of in ieder geval geen fatsoenlijke leverdatum krijg toegezegd ga ik in ieder geval m'n geld terugvragen.
Ik bedoel, begin vorige week nog kreeg ik een mailtje dat mijn laptop, net als van een tal anderen, vrijdag zou worden verstuurd en dat het trackingnummer kort daarop zou volgen. Vervolgens zijn we anderhalve week verder en hoor je niets meer van ze.
Daarnaast moet ik dan van CLB horen dat ze ineens volgende week (dus straks 3 weken later!) worden verstuurd. Wat als ik GoT helemaal niet volg of niet eens ken? Genan heeft een mail gestuurd maar krijgt vervolgens geen antwoord. Wat is dat nou weer voor stijl?

Als ik em volgende week niet heb of in ieder geval geen fatsoenlijke leverdatum krijg toegezegd ga ik in ieder geval m'n geld terugvragen.
Tesla Model Y RWD (2024)
Bedankt voor je reactie CLB, ik ga eens even het vista topic doorlezen 
Krijg je nou trouwens geen studentenkorting in combinatie met die gratis gig en sleeve? Dat is me nog niet helemaal duidelijk
Krijg je nou trouwens geen studentenkorting in combinatie met die gratis gig en sleeve? Dat is me nog niet helemaal duidelijk

Was Ajampaniki
Nopes, vondt je het niet genoeg korting?michieldg schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 16:50:
Bedankt voor je reactie CLB, ik ga eens even het vista topic doorlezen
Verwijderd
Ik denk dat enkele met mij het eens zijn, dat over het algemeen denned binnen 10 minuten een reply geeft, en zelfs tot een uurtje of 12 's nachts. Vanaf het begin van de bestelling tot nu. Heb ze om 23:43 een mail gestuurd, dat me laptop was gepleurt en kreeg in 5 minuten een reply, met een bevestiging voor de pickup. Dat is wel rete vlug niet !ajampaniki schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 11:35:
[...]
Over de niet beantwoorde emails: ik heb hem bij zepto.nl (n4all) besteld en als ik joep bel heb ik binnen het uur antwoord op mijn mailtjes. Dus dat zit iig wel goed. Misschien is denned hier iets langzamer in, maar dat zou ik dus niet weten.
kreeg je nog garantie toen je hem op de grond had laten vallen? Meestal krijg je daar toch geen garantie op. Wel netjes trouwens.Verwijderd schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 20:24:
[...]
Ik denk dat enkele met mij het eens zijn, dat over het algemeen denned binnen 10 minuten een reply geeft, en zelfs tot een uurtje of 12 's nachts. Vanaf het begin van de bestelling tot nu. Heb ze om 23:43 een mail gestuurd, dat me laptop was gepleurt en kreeg in 5 minuten een reply, met een bevestiging voor de pickup. Dat is wel rete vlug niet !
Verwijderd
Nee, dat was wel top geweest eigenlijk. Maar ja gek zijn ze natuurlijk ook niet. Ik had mijn laptop via hun verzekerd. Hij is vandaag opgehaald, dus krijg morgen meer te horen.
ik ben alleen maar nieuwsgierig, maar hoe kan/heb je hem laten vallen
Verwijderd
Bleef met mijn slavoeten achter de lader hangen, toen ik opstond. Helaas schoof hij van tafel af.... elke keer als ik er weer aan denk doet het me zeer...
Ach laten we ophouden over zepto.nl en de denned.nl discussie!
Alletwee de 'zaken' zijn goed, leveren service en verkopen mooie notebooks
Ja, alleen wel jammer dat niet iedereen dezelfde servicebehandeling krijgt dan.CLB schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 23:54:
Ach laten we ophouden over zepto.nl en de denned.nl discussie!
Tuurlijk kan dat voorkomen, maar waarom moet ik achter ze aan bellen om antwoord op een mail te krijgen? Als er iets wordt beloofd wat ze vervolgens niet na kunnen komen horen ze mij te mailen, niet andersom.ajampaniki schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 11:35:
[...]
Ik denk dat het altijd zo blijft bij online bestellen dat er een kans is dat een bepaald onderdeel even niet op voorraad is.
[edit]
Ik heb net contact gehad met Joep waaruit bleek dat mijn laptop gecrashed zou zijn tijdens de test. Ik ben allang blij dat ze testen natuurlijk, maar toch jammer dat ik zelf om de status moet vragen. Maargoed ik heb in ieder geval weer vertrouwen in de zaak, en m'n laptop zou onderweg moeten zijn.
Overigens vind ik wel dat mensen hier af en toe wat kritischer mogen zijn. Tuurlijk zijn het geweldige laptops qua prijs/prestatie, maar niet alles is goud wat blinkt.
[ Voor 18% gewijzigd door --MeAngry-- op 23-02-2007 09:59 ]
Tesla Model Y RWD (2024)
Verwijderd
Als het goed is zou vandaag mijn laptop ook moeten binnen komen.
Dat is mij afgelopen woensdag toegezegd door joep via mail.
Heb alleen nog geen track en trace maar heb wel vaker gehoord dat je die dezelfde dag krijgt als dat je je notebook ontvangt.
Ben benieuwd.
Dat is mij afgelopen woensdag toegezegd door joep via mail.
Heb alleen nog geen track en trace maar heb wel vaker gehoord dat je die dezelfde dag krijgt als dat je je notebook ontvangt.
Ben benieuwd.
Ja dat valt ook wel een beetje op cough*CLB*cough--MeAngry-- schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 09:02:
[...]
Ja, alleen wel jammer dat niet iedereen dezelfde servicebehandeling krijgt dan.
[...]
Tuurlijk kan dat voorkomen, maar waarom moet ik achter ze aan bellen om antwoord op een mail te krijgen? Als er iets wordt beloofd wat ze vervolgens niet na kunnen komen horen ze mij te mailen, niet andersom.
[edit]
Ik heb net contact gehad met Joep waaruit bleek dat mijn laptop gecrashed zou zijn tijdens de test. Ik ben allang blij dat ze testen natuurlijk, maar toch jammer dat ik zelf om de status moet vragen. Maargoed ik heb in ieder geval weer vertrouwen in de zaak, en m'n laptop zou onderweg moeten zijn.
Overigens vind ik wel dat mensen hier af en toe wat kritischer mogen zijn. Tuurlijk zijn het geweldige laptops qua prijs/prestatie, maar niet alles is goud wat blinkt.
Verwijderd
CLB heeft gwoon een hele positieve instelling
Denk dat iets als leraar wel een goeie baan voor hem is. Heel lang positief kunnen blijven over iets en veel geduld.
Toch ben ik blij met zijn topic. Want specificatie vs prijs is gewoon heel mooi bij zepto.
Dus je moet gewoon voor jezelf beslissen. Wil je dezelfde dag een notebook. Ga naar een lokale computerboer en koop een acer of ander "groot" merk.
Is ook niks mis mee.
Neemt niet weg dat de levertijden nu wel extreem lang zijn geweest. (zit zelf al maand te wachten)
Maar ik w8 liever wat langer voor een product waar ik denk meer aan te hebben dan dat ik een impuls aankoop doe in de winkel waar ik achteraf niet genoeg research voor gedaan heb.
En zeg nou zelf. Zodra de notebook binnen is word alles vergeten en vergefen
Denk dat iets als leraar wel een goeie baan voor hem is. Heel lang positief kunnen blijven over iets en veel geduld.
Toch ben ik blij met zijn topic. Want specificatie vs prijs is gewoon heel mooi bij zepto.
Dus je moet gewoon voor jezelf beslissen. Wil je dezelfde dag een notebook. Ga naar een lokale computerboer en koop een acer of ander "groot" merk.
Is ook niks mis mee.
Neemt niet weg dat de levertijden nu wel extreem lang zijn geweest. (zit zelf al maand te wachten)
Maar ik w8 liever wat langer voor een product waar ik denk meer aan te hebben dan dat ik een impuls aankoop doe in de winkel waar ik achteraf niet genoeg research voor gedaan heb.
En zeg nou zelf. Zodra de notebook binnen is word alles vergeten en vergefen
Verwijderd
Snap alle problemen niet, anderhalve week geleden besteld, eergisteren in huis
.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2007 16:03 ]
Dan heb je denk ik geen 'extreme' config Holleboomer?
Verwijderd
Jawel, gewone kale extreme config. Enkel de sleeve wordt later opgestuurd. Heb 'm wel opgehaald trouwens.CLB schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 15:25:
Dan heb je denk ik geen 'extreme' config Holleboomer?
Verwijderd
omg 
en ik zi nog te w88 nog geen tracking nummer gehad en vandaag nog geen potbode gezien
en ik zi nog te w88 nog geen tracking nummer gehad en vandaag nog geen potbode gezien
Dat bedoel ik dus met de nogal 'persoonlijke' servicebehandeling. Ik snap zoiets dus ook niet...Verwijderd schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 16:17:
omg
Maargoed, bij mij was het probleem dus dat mijn systeem crashte tijdens de test en er dus een nieuwe geassembleerd moest worden. Anders had ik de mijne waarschijnlijk ook wel deze week gehad.
[ Voor 23% gewijzigd door --MeAngry-- op 23-02-2007 16:27 ]
Tesla Model Y RWD (2024)
Denk dat je het dan wel kan vergeten voor vandaag. Worden dacht ik tussen 9 en 5 bezorgd door de tnt (niet gewone postbode dus). Maar ik dacht dat ze pas volgende week de deur uit zouden gaan. Dat werd mij iig verteld. Maar ik heb ook wel iets later besteld dan jou.Verwijderd schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 16:17:
omg
Verwijderd
En waarom moetie dan opnieuw geasembleerd worden en krijg je niet gewoon de volgende in de rij. Schuif dan ales een beetje op dan merkt niemand het.--MeAngry-- schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 16:26:
[...]
Dat bedoel ik dus met de nogal 'persoonlijke' servicebehandeling. Ik snap zoiets dus ook niet...
Maargoed, bij mij was het probleem dus dat mijn systeem crashte tijdens de test en er dus een nieuwe geassembleerd moest worden. Anders had ik de mijne waarschijnlijk ook wel deze week gehad.
Ga zo is een wat bozere mail in elkaar zetten en is om wat antwoorden ga vragen. Alstie niet kan leveren moetie me maar me geld terug geven en ga ik wel naar denneb of zoek een ander merk.
Begin dit zo zat te worden dat ik nu echt een waardeloos gevoel er over heb.
Word mij een beloft gedaan vrijdag heb je je notebook mail je de tracking zodra ik hem heb. (dat was 21feb)
En der gebeurt gewoon niks. geen notebook geen tracking geen mail met uitleg dat er iets gebeurt is waardoor die niet is opgestuurd.
ik weet dat joep dit forum leest. en vraag me dan toch af waarom zou ik me toekomstige zepto bestellingen nog bij hem doen in plaats van naar denneb te gaan.
Spijt me zeer dat ik dit zo hard neer zet wil niemand zwart maken maar het is gewoon niet anders.
Die joep schijnt een aardige kerel te zijn en dat geloof ik ook wel maar zo ga je niet met je klanten om.
Welnu ik w8 vandaag nog in de hoop dat de tnt bus die ik vanochtend langs zag rijden alsnog terug komt maar heb er een hard hoofd in.
Zo werkt het volgens mij helaas in geen enkele branche. Zodoende hebben wij 9 maanden gewacht op onze auto, omdat we die in 'n speciale metallic kleur wilden die nergens te krijgen was... Eerst zou 't 3,5 maand duren, kennissen van ons bestelden hem na 4,5 maand en hadden 1 maand levertijd, maar wij, nee wij nietVerwijderd schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 13:02:
[...]
En waarom moetie dan opnieuw geasembleerd worden en krijg je niet gewoon de volgende in de rij. Schuif dan ales een beetje op dan merkt niemand het.

Uiteraard, gewoon je ongenoegen tonen uiteraard! Denk toch echt dat je door het email-net van Joep bent geslipt, maar toch is het zeer appart! Gewoon mailen dus! Wel moet ik zeggen, dat ik mailen best relaxed vind, maar bellen is toch vele malen beter in mijn ogen! Veel persoonlijker en veel meer op de klant gericht imho. Ben benieuwd hoe 't met denned.nl zit dan, zij krijgen ook hun notebooks van Zepto DK geleverd, dus die moeten dezelfde problemen ondervinden qua US, 12 cells en sleeves...Ga zo is een wat bozere mail in elkaar zetten en is om wat antwoorden ga vragen. Alstie niet kan leveren moetie me maar me geld terug geven en ga ik wel naar denneb of zoek een ander merk.
Je bent nu negatief ingesteld qua bedrijf en dat is heel goed te begrijpen,
maar dit moet je niet op het laptopmerk laten doorspelen

Ja das idd zeer, maar dan ook zeer KLOTEBegin dit zo zat te worden dat ik nu echt een waardeloos gevoel er over heb.
Word mij een beloft gedaan vrijdag heb je je notebook mail je de tracking zodra ik hem heb. (dat was 21feb)
En der gebeurt gewoon niks. geen notebook geen tracking geen mail met uitleg dat er iets gebeurt is waardoor die niet is opgestuurd.

Het feit dat je denkt over 'toekomstige bestellingen' is alvast goed haha!ik weet dat joep dit forum leest. en vraag me dan toch af waarom zou ik me toekomstige zepto bestellingen nog bij hem doen in plaats van naar denneb te gaan.
En wat maakt 't nou uit waar je je Zepto besteld.. Persoonlijk denk ik gewoon bij Zepto.nl
Onze Peugeot hebben we ook bij 'n Peugeot-dealer besteld en niet bij 'n 'alles verkoper' zeg maar
Spijt me zeer dat ik dit zo hard neer zet wil niemand zwart maken maar het is gewoon niet anders.
Die joep schijnt een aardige kerel te zijn en dat geloof ik ook wel maar zo ga je niet met je klanten om.
[ Voor 5% gewijzigd door CLB op 24-02-2007 13:27 ]
Ja hallo, dat isset em toch net?CLB schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 13:25:
[...]
Het feit dat je denkt over 'toekomstige bestellingen' is alvast goed haha!
En wat maakt 't nou uit waar je je Zepto besteld.. Persoonlijk denk ik gewoon bij Zepto.nl
Onze Peugeot hebben we ook bij 'n Peugeot-dealer besteld en niet bij 'n 'alles verkoper' zeg maar![]()
[...]
Wij kopen een notebook via zepto.nl, wij doen dus zaken met hen (hem) niet met Zepto DK. Dus als wij ontevreden zijn komt dat door zepto.nl, niet door iemand anders. Als ik toch bij een website iets koop en die kunnen het door problemen met een leverancier niet leveren, dan kan dat gebeuren, maar dan verwachten we toch minstens op de hoogte te worden gehouden van wat er gebeurd. Nu wordt er helemaal niemand op de hoogte gehouden.
Ja tuurlijk kan je bellen, maar waarom moet je daar als klant belminuten aan verspillen? Er zijn genoeg webwinkels die me wel gewoon bellen of mailen als er iets mis is, dus het is echt niet naief om zoiets te verwachten.
Overigens wacht ik pas ruim 3 weken, ik heb wel langer op bestellingen moeten wachten. Maar op de site werd aangegeven dan de laptop 13 februari leverbaar was. Als zo'n datum niet haalbaar is wil ik daarvan op de hoogte gehouden worden. Dat is ook gebeurd, er is toen toegezegd dat ze vrijdag opgestuurd werden.
Schijnbaar is er toen vanalles fout gegaan bij Zepto DK, maar ben ik daarvan niet op de hoogte gebracht totdat ik daar in een dringend mailtje zelf om ging vragen. Nu ben ik wat dat betreft ook weer op de hoogte, en vrij tevreden hoor, maar ik kan me voorstellen dat andere mensen hier ook geirriteerd van raken en wel een 2e keer nadenken voor ze weer iets bij zepto.nl gaan bestellen.
Tesla Model Y RWD (2024)
Verwijderd
he, heeft er iemand een idee hoe ik de fans van men zepto iets stiller kan doen draaien (met Notebook hardware control?), want mn cpu is 40 graden en hij begint al te blazen...
op zich niet storend of zo, mss zelfs veiliger, maar als het nog zuiniger/stiller zou kunnen, altijd leuk
Verwijderd
DenneD.nl is geen alles verkoper, maar ook een officiele Zepto dealer. En omdat hun om 22.00 uur 's avond nog een reactie stuurde heb ik hem daar besteld. Bij joep duurde het tot vandaag de dag.[...]
Het feit dat je denkt over 'toekomstige bestellingen' is alvast goed haha!
Onze Peugeot hebben we ook bij 'n Peugeot-dealer besteld en niet bij 'n 'alles verkoper' zeg maar
Ik koop trouwens mijn auto waar ik de beste vibraties bij heb zeg ik altijd maar. Dus of ik nou een mazda koop bij opel of mazda, het gaat mij om de vriendelijkheid, positieve instelling en een goed gevoel. Dus geen nummertje maar persoonlijk contact. En dat gevoel kreeg ik gewoon bij denned
Ik heb hem 3 weken geleden bij denned.nl besteld en binnen 10 werkdagen was hij er zoals beloofd. Er was wel een foutje van de vervoerder, waardoor het iets langer duurde maar goed. Er waren problemen met de levering van de accu maar die werd gratis nagezonden werd mij verteld.
Natuurlijk kan het bij hun ook misgaan, omdat ze ook afhankelijk zijn van Zepto DK, maar ik ben er zeker van dat dat netjes opgelost word bij hun.
[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2007 15:41 ]
Verwijderd
Dat mailtje is mij niet bekend...maargoed. Het gaat in dit Topic weer de verkeerde kant op namelijk de vergelijking tussen Zepto.nl en Denned. Heren a.u.b. de problemen van de afgelopen weken ligt niet aan ons ( denned of Zepto.nl ) maar aan toeleveringsproblemen van Zepto zelf!!!!
Wanneer tweakeraars melden dat ze gemaild hebben en geen respons hebben gehad is dat Bullshit!
Als ze bang zijn een paar telefoontikken te moeten spenderen door gewoon te bellen voor duidelijkheid vind ik dat diep triest.....sterkernog gewoon zielig! Wij importeren en bouwen ruim 1500 notebooks per jaar www.bto.eu en gaan echt geen problemen uit de weg. Denken jullie dat wij hier vrolijk van worden? Als de backorders deze week niet opgelost zijn verwijs ik jullie graag direct door naar de verantwoordelijke persoon bij Zepto Denemarken. Ik denk dat het eens tijd wordt dat iedereen moet weten dat wij geen ijzer met handen kunnen breken en er alles aan doen wat in ons vermogen ligt de leveringen vloeiend te laten verlopen. Wanneer de Zepto geleverd is als besteld is er geen reden tot klagen....alleen de levertijd is bij sommige zeer frustrerend wat ik begrijp. Nogmaals bel of mail voordat je je gal spuuwt in de richting van mijn persoon hier op tweakers.net
Wanneer tweakeraars melden dat ze gemaild hebben en geen respons hebben gehad is dat Bullshit!
Als ze bang zijn een paar telefoontikken te moeten spenderen door gewoon te bellen voor duidelijkheid vind ik dat diep triest.....sterkernog gewoon zielig! Wij importeren en bouwen ruim 1500 notebooks per jaar www.bto.eu en gaan echt geen problemen uit de weg. Denken jullie dat wij hier vrolijk van worden? Als de backorders deze week niet opgelost zijn verwijs ik jullie graag direct door naar de verantwoordelijke persoon bij Zepto Denemarken. Ik denk dat het eens tijd wordt dat iedereen moet weten dat wij geen ijzer met handen kunnen breken en er alles aan doen wat in ons vermogen ligt de leveringen vloeiend te laten verlopen. Wanneer de Zepto geleverd is als besteld is er geen reden tot klagen....alleen de levertijd is bij sommige zeer frustrerend wat ik begrijp. Nogmaals bel of mail voordat je je gal spuuwt in de richting van mijn persoon hier op tweakers.net
Verwijderd
Dit is dus de 6314 zonder leveringsproblemen ( Witte US keyboards ), 6Cell en sleeve wordt nagestuurdVerwijderd schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 16:03:
[...]
Jawel, gewone kale extreme config. Enkel de sleeve wordt later opgestuurd. Heb 'm wel opgehaald trouwens.
Ik deel ook de mening van ejtraam, gewoon eens mailen of best bellen.
Ikzelf ben ook nog in blijde verwachting van wat stukken, maar je hoort mij hier ook niet hele tijd daar over kankeren...
Het valt me trouwens op hoeveel mailtjes er verloren gaan, ik probeerde laatst een mail te sturen naast een kammeraad die naast mij zat in de les, en 3-4 keer kwam die niet toe.
Ook met registratiebevestigingen heb ik dit vandaag al 2 keer gehad dat die gewoon niet toekomen...
Ikzelf ben ook nog in blijde verwachting van wat stukken, maar je hoort mij hier ook niet hele tijd daar over kankeren...
Het valt me trouwens op hoeveel mailtjes er verloren gaan, ik probeerde laatst een mail te sturen naast een kammeraad die naast mij zat in de les, en 3-4 keer kwam die niet toe.
Ook met registratiebevestigingen heb ik dit vandaag al 2 keer gehad dat die gewoon niet toekomen...
[ Voor 42% gewijzigd door crazyheinz op 24-02-2007 22:18 ]
Dit topic is gesloten.