Zepto Znote 6214W / 6314W

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.894 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had nogf een klein vraagje
Als je'm bestelt zonder winxp oid, krijg je er dan toch nog een cd/dvd bij met de nodige drivers? of moet ik deze dan gaan downloaden op voorhand?
op zich niet erg, maar een drivercd'tje is wel handig :)

@ Thyss
is jouw scherm glossy? want zo ziet het er niet uit zop de foto's, zal zijn omdat het zo donker is.. en hoe lang heb je'm al?
een van de eerste foto's is de sleeve?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:08
Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 16:15:
@ajampaniki: Volgende week ben ik er wel even denk ik. Ik heb alleen wel projectweek dan geloof ik, beetje foto's maken enzo :P
Voeg me maar even toe op msn: ajampaniki at gmail.com. Kunnen we ff afspreken als je wilt iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 16:20:
@ Thyss
is jouw scherm glossy? want zo ziet het er niet uit zop de foto's, zal zijn omdat het zo donker is.. en hoe lang heb je'm al?
een van de eerste foto's is de sleeve?
Het scherm is glossy jah, het was donker dus de reflectie zie je niet zo dan :P De Sleeve (Umates M) staat inderdaad op een van de eerste foto's, en hij past perfect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegapia
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-08 10:34
Als je hem besteld zonder Windows krijg je er idd en cd-rom bij.

I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hartelijk dank Thyss en Jegapia

ik wacht vol ongeduld.... :D hij is besteld :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 17:01:
[...]

Het scherm is glossy jah, het was donker dus de reflectie zie je niet zo dan :P De Sleeve (Umates M) staat inderdaad op een van de eerste foto's, en hij past perfect :)
Was dat de sleeve van die actie of heb je die er zelf bij gekocht? Er staat namelijk in die actie dat je de xl sleeve erbij krijgt. Leek me al een beetje vreemd aangezien het nou niet niet de grootste laptop is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toen ik hem bestelde was die actie er nog niet, dus ik heb hem er zelf bijgekocht :)
(De Sleeve dus :9 )

Ik heb hem overigens wel voor de prijs van een witte (toen een actie) gekregen via Joep :P

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2007 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Hoppatee stu-fi is binnen dus vanavond betalen!

Nog ff plaatje van bijgeleverde shit:
Afbeeldingslocatie: http://img244.imageshack.us/img244/6495/13oj8.jpg

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie zijn die mooie vrouwen op dat foldertje links onder? Die heb ik niet gehad namelijk! :9

Edit: Of is die rechtse een vent 8)7

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2007 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Had je moeten aanvinken bij je bestelling ;)

Ik heb net 't geld overgeschreven, maar productieproces voor m'n laptopje was al gestart O-) _/-\o_

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Laatst online: 00:18

steveman

Comfortabel ten onder

Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 19:33:
Wie zijn die mooie vrouwen op dat foldertje links onder? Die heb ik niet gehad namelijk! :9

Edit: Of is die rechtse een vent 8)7
"Wet tissue" denk een poetsdoekie. En térecht dat er vrouwen op staan :7 :Y)

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 17:01:
[...]

Maar is dat de hoes die je kreeg met die actie, of heb je hem zelf los geselecteerd bij het bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 18:30:
Toen ik hem bestelde was die actie er nog niet, dus ik heb hem er zelf bijgekocht :)

Ik heb hem overigens wel voor de prijs van een witte (toen een actie) gekregen via Joep :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
Nog een klein filmpje gevonden op youtube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Staat ook in de TS :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien wel handig om te melden: De sleeve werkt ook prima als muismat :P

Hier heeft iemand exact hetzelfde probleem als ik, maar dan met een macbook...

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2007 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-10-2024
Ik heb opeens vaak (1 a 2 keer per dag) tijdens het spelen van WoW een Bluescreen of death
Dit gebeurd ook soms tijdens het afsluiten van WoW, wat zou het kunnen zijn?
Ik heb de nieuwste Bios geinstaleerd maar dit verhielp niets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
XtrmEend schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 03:31:
Ik heb opeens vaak (1 a 2 keer per dag) tijdens het spelen van WoW een Bluescreen of death
Dit gebeurd ook soms tijdens het afsluiten van WoW, wat zou het kunnen zijn?
Ik heb de nieuwste Bios geinstaleerd maar dit verhielp niets
Van alles. Wat voor BSOD? Check de BSOD guide hier op GoT eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vroeg me af hoe bij andere het bestel proces is gegaan?

Afgelopen zondag heb ik hem besteld :9
En kreeg keurig een uurtje later ofzow de factuur per mail.
dit geld die avond overgemaakt. Met alle reacties hier vind ik de boel wel vertrouwd genoeg.

tis nu donderdagochtend maar heb geen bericht meer gehad sinds zondag.
geen betalingsbevestiging enzo. Wacht vandaag nog even af en denk dat ik dan even bel. Niet dat ik de boel wil opjutten maar vind het toch fijn om te weten of de centjes zijn aangekomen.
Moet daarvoor toch best hard werken. :P

Hoe is het bij andere gegaan met mails enzo?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2007 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyTi
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:32
Verwijderd schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 08:47:

Afgelopen zondag heb ik hem besteld :9
En kreeg keurig een uurtje later ofzow de factuur per mail.
dit geld die avond overgemaakt. Met alle reacties hier vind ik de boel wel vertrouwd genoeg.

tis nu donderdagochtend maar heb geen bericht meer gehad sinds zondag.
geen betalingsbevestiging enzo. Wacht vandaag nog even af en denk dat ik dan even bel. Niet dat ik de boel wil opjutten maar vind het toch fijn om te weten of de centjes zijn aangekomen.
Moet daarvoor toch best hard werken. :P

Ik kreeg de dag na m'n online bestelling de proformafactuur (die er trouwens maar een beetje amateuristisch uitzag), ik heb toen meteen betaald en per email om een betaalbevestiging gevraagd. Die heb ik toen diezelfde dag in de avond nog ontvangen. Op de 7e werkdag na betaling is de notebook in DK opgestuurd, op de 10e werkdag heb ik hem in NL ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MyTi schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 09:34:
[...]

Ik kreeg de dag na m'n online bestelling de proformafactuur (die er trouwens maar een beetje amateuristisch uitzag), ik heb toen meteen betaald en per email om een betaalbevestiging gevraagd. Die heb ik toen diezelfde dag in de avond nog ontvangen. Op de 7e werkdag na betaling is de notebook in DK opgestuurd, op de 10e werkdag heb ik hem in NL ontvangen.
bedankt voor je reactie.
Zal even contact opnemen voor betaalbevestiging.

Maar het klopt dus dat er weinig response is. Persoonlijk vind ik het altijd wel fijn als je dmv een ordernummer je status kan opvragen.
Maarja zolang de bestelling goed gaat maakt het niet uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg ook pas na een mailtje een betaalbevestiging. Vervolgens kreeg ik een mailtje dat de laptop in Denemarken opgehaald werd. Vanaf dat moment krijg je ook een trackingnummer van DPD, en kun je het pakket volgen tot aan Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Ik mail Joep vanavond ook eventjes wat betreffende betaling :)
Gisteren pas overgemaakt (Postbank --> ABN-AMRO) maar toch wij ongeduldige Nederlanders!

Net zat ik weer allerlei plaatjes te zoeken van de 6214W en kwam weer 'n plaatje tegen van het tobo!
Wat 'n kleine spatiebalk is dat eigenlijk zeg :) Viel me nu pas op! Nja onzin! Back on track...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even contact gehad met joep. En alles was in orde :)

Dus nu geduldig wachten op me lappie :9
Misschien wel een idee om bij betaling een betaal bevestiging automatisch te versturen. Ons nederlanders willen graag weten of eht goed is gegaan met onze centjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyheinz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-01 16:22
[b]CLB schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 12:46
Wat 'n kleine spatiebalk is dat eigenlijk zeg :) Viel me nu pas op! Nja onzin! Back on track...
Ik vind het een ongelukkig keyboard zijn. Ze zouden beter de SHIFT wat kleiner maken zodat de <> naast de shift kan zoals bij bij mijn logitech tobo. Dan wordt de spatie al stukken groter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegapia
Bij elke laptop is dat anders en het ene ligt je beter als het andere. Dat is ook een kwestie van wennen, eens je het gewoon bent (na een paar dagen) let je er niet meer op.

Persoonlijk vind ik het klavier best oké, het kan mss beter maar dat heb je bij elke laptop. Het enige waar ik nog last mee heb is het touchpad dat geïntegreerd zit met de behuizing, zonder dat je het weet beweeg je je cursor en ben je tussen andere tekst aan het typen (is het eigenlijk mogelijk om het touchpad uit te schakelen, dat kon bij mijn vorige laptop en dat is wel vrij handig)

I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Je touchpad uitschakelen kan wel hoor! Weet alleen niet zo 1 2 3 hoe O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyheinz
Je moet eens in je opties van je touchpad zoeken. Daar heb je een functie die de gevoeligheid verminderd zodat je dit niet meer voorhebt.
Ik heb nu vista en jammer genoeg zijn er geen drivers voor mijn touchpad, en dat is nu wel zeer frustrerend om te typen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Welke Vista heb je CrayHeinz? 32 of 64 bits?!

Ik wil namelijk op 32 bits Vista overstappen maarja als er geen drivers zijn... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyheinz
32 bit.
Ik wacht nog wel efkes met 64 bit tot al de drivers en programmas daar goe op draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen problemen hier hoor met de touchpad, werkt prima :9 En een grotere spatiebalk hoeft voor mij ook niet echt, aangezien ik hem altijd maar met één duim gebruik (de rechter) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
  • Laatst online: 20-10-2024
Fn + F6 en de touchpad is uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiend
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 29-05 15:15
Verwijderd schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 08:47:
Als je ze mailt, krijgt je meestal zeer snel bericht terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
@ Crazy: En heb jij alle 32 bits drivers voor je Zepto binnen dan?
GO 7600/ Touchpad (dus niet?)/ Realtek HD audio enzovoorts?

Ik wil ook op Vista overstappen namelijk... de 64 bits drivers heb ik allemaal wel!
Maar eigenlijk wil ik 32 bits Vista gaan draaien en die drivers kan ik nergens vinden..!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@XtrmEend:

FUCKING geniaal !!! Haast een nog mooiere uitvinding dan de vaatwasser.

Ik maar zoeken om doormiddel van drivers dat ding uit te krijgen... zit er gewoon een snelkoppeling op het toetsenbord !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
Keek ik net op de website van zepto, zag ik dat die actie voor 1gig gratis geheugen er niet meer stond. Had ik nou maar eerder besteld. Maar wat bleek, ik zat op zepto.com. Op zepto.nl stond die actie er nog gewoon. Maar mijn vraag dus: hoe lang zal die actie nog duren. Ik heb geen zin om straks even 200 euri's meer te moeten betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Ze hebben volgens mij geen voorafgekondigde actie-periodes net als bij
Dell waarbij bekend is dat ze elke woensdag een andere aanbieding online gooien.

'Vroegah' was de Extreme versie van de Zepto Znote 6214W 1429,-
Daar zat wel 'n slot-in drive bij die ongeveer een meerwaarde had van 'n kleine 20 euro

Nu met die '1 GB gratis actie' is de Zepto Znote 6214W 1385,-
Dan heb je geen slot-in drive maar een 'normale'

Zodoende zie je dat de prijzen heel dicht bij elkaar liggen en je dus nooit 200 euro extra gaat betalen!

Wil je echte zekerheid, mail Zepto even, alhoewel ik denk dat ze niet kunnen zeggen: tot dan en dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
CLB schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 10:43:
Ze hebben volgens mij geen voorafgekondigde actie-periodes net als bij
Dell waarbij bekend is dat ze elke woensdag een andere aanbieding online gooien.

'Vroegah' was de Extreme versie van de Zepto Znote 6214W 1429,-
Daar zat wel 'n slot-in drive bij die ongeveer een meerwaarde had van 'n kleine 20 euro

Nu met die '1 GB gratis actie' is de Zepto Znote 6214W 1385,-
Dan heb je geen slot-in drive maar een 'normale'

Zodoende zie je dat de prijzen heel dicht bij elkaar liggen en je dus nooit 200 euro extra gaat betalen!

Wil je echte zekerheid, mail Zepto even, alhoewel ik denk dat ze niet kunnen zeggen: tot dan en dan!
Ik denk ook niet dat ze het zullen zeggen, ookal weten ze het. Maar ik kan volgende week hopelijk bij Thyss even kijken hoe ie eruit ziet (de zepto dan) en dan ga ik hem gewoon bestellen. Ik ga ook niet eindeloos lang wachten totdat ie goedkoper wordt, want dan blijf je bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
offtopic:
Was Thyss van IO in Delft? Kan ik ook wel naartoe komen opzich...
Vandeweek zal ik m'n Zepto Znote 6214W ook binnenkrijgen dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegapia
Ik wil graag nog iets met jullie delen.

Ik heb bij Zepto een laptop besteld en de resolutie is voor mij heel belangrijk. Dus ik op zoek naar een goede office laptop met een deftig scherm. Volgens de site van is het een 15.4" scherm met een resolutie van 1680x1050, wat ook de natieve resolutie is van mijn 20.1" scherm dat ik al heb. Dus ik die laptop besteld, wat problemen met de bestelling gehad maar uiteindelijk is alles goed afgehandeld en heb ik hem ontvangen. Alles geïnstalleerd en wat blijkt, ik kan langs geen kanten die resolutie in stellen dus wat gemaild met de service van Zepto. Vervolgens blijkt de oplossing niet te werken en een mail teruggestuurd, krijg ik volgend antwoord;

"Beste Frederick,

Jouw laptop heeft geen hoog resolutie scherm WSXGA+ .
Dat is de reden dat jou gewenste resolutie niet zal werken.
Jou bestelling is een 6015WD geweest en geen 6615WD.

Met vriendelijke groet,"

Ik hoop dat dit goed afgehandeld wordt en dat ze hun naam hoog houden. Ik ben op deze moment vrij teleurgesteld omdat ik die laptop echt nodig heb vr mijn werk dat ik doe (oké, het is vrijwilligerswerk en ik betaal hem zelf etc., maar ik heb die echt nodig om mijn werk zo goed mogelijk te kunnen doen).
Ik zal jullie nog wel laten weten wat hun antwoord is.

edit1: De pagina is aangepast maar had de vorige pagina nog openstaan, als ik dit weekend tijd heb zal ik proberen ze on-line te plaatsen.

edit2:
Ondertussen heeft Joep me gebeld.
Ze gaan mijn laptop komen ophalen, en er een wsxga-scherm van 1680x1050 insteken!!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
(typo geëdit; 150 -> 1050)

[ Voor 13% gewijzigd door Jegapia op 26-01-2007 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Je moet een 6615WD bestellen wil je een resolutie hebben van 1680 x 1050 pixels heh!

Zoals ik begrijp uit jouw emailtje had je de 6015WD besteld en die heeft deze resolutie niet!
Je kan dus twee dingen doen:
-Indien mogelijk de laptop retourneren en gaan voor de 6615WD Gamer
-Genoegen nemen met je 6015WD en met bijbehorende resolutie!

Persoonlijk denk ik dat er wel iets geregeld kan worden hoor! Veel succes!

PS. Dit is wel het Zepto Znote 6214W/ 6314W topic heh, dus eigenlijk offtopic geblaat!
Dit is het 6615WD Gamer topic waar je vraag/ mailtje dus eigenlijk thuishoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegapia
Ik post het hier omdat de Zepto 6615 voor de zware gamers is, en dit topic is eigenlijk voor het "kleine broertje", vandaar.

Ik was op zoek naar een office-laptop met die resolutie, als er dan op de site staat 1680x1050 ga ik daar ook op voort. Dit stond wel degelijk bij de 6015WD als specificatie

[ Voor 42% gewijzigd door Jegapia op 26-01-2007 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Hmm oke :)

'Het kleine broertje' is ook bedoeld om keihard te gamen hoor... alleen op een reso van 1280 x 800 ;)

Je bestelde dus een Zepto 6015WD in de vooronderstelling dat deze een 1680 x 1050 resolutie had?
Jegapia schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 11:42:
Ik hoop dat dit goed afgehandeld wordt en dat ze hun naam hoog houden. Ik ben op deze moment vrij teleurgesteld omdat ik die laptop echt nodig heb vr mijn werk dat ik doe (oké, het is vrijwilligerswerk en ik betaal hem zelf etc., maar ik heb die echt nodig om mijn werk zo goed mogelijk te kunnen doen).
Ik zal jullie nog wel laten weten wat hun antwoord is.
Ik begrijp je 'probleem' namelijk niet echt moet ik zeggen..?
6615WD Gamer: WSXGA+: 1680 x 1050 pixels
6015WD: WXGA 1280 x 800 pixels

[ Voor 63% gewijzigd door CLB op 26-01-2007 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
CLB schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 11:49:
Hmm oke :)

'Het kleine broertje' is ook bedoeld om keihard te gamen hoor... alleen op een reso van 1280 x 800 ;)

Je bestelde dus een Zepto 6015WD in de vooronderstelling dat deze een 1680 x 1050 resolutie had?

[...]

Ik begrijp je 'probleem' namelijk niet echt moet ik zeggen..?
6615WD Gamer: WSXGA+: 1680 x 1050 pixels
6015WD: WXGA 1280 x 800 pixels
Op hun site stond waarschijnlijk aangegeven dat de 6015 een maximale resolutie van 1680x1050 had. Hij heeft die laptop besteld omdat hij die specifieke resolutie wilde. Als dit dan niet zo blijkt te zijn dan is dat natuurlijk een beetje jammer. Maargoed, ik weet niet of ze er iets aan zullen doen omdat het eigenlijk een typfout is. Natuurlijk zal jij daar niks aan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegapia
Heb mijn post al ge-update CLB, check it ;) ! Joep doet echt zijn best om het geregeld te krijgen want ze zitten ook verveeld met de situatie.

Ajampaniki heeft em. Ik kijk naar de cijfers van de resolutie en niet echt naar de letters. Welke heb je niet allemaal:

WXGA
WSXGA
UXGA
WUXGA
...

[ Voor 35% gewijzigd door Jegapia op 26-01-2007 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Hmm dat het op de website heeft gestaan kan ik me niet voorstellen eerlijk gezegd :|
Maarja ik geloof je uiteraard wel en dat is dan een hele grove fout van Zepto!

Maarja er heeft dan niet gestaan 'WSXGA+ : 1680 x 1050' maar 'WXGA: 1680 x 1050'

Zodoende had je zelf kunnen concluderen dat een WXGA scherm gewoon 1280 x 800 pixels bevat!
Ook op Zepto.com/ Zepto.dk staat de 6015WD gewoon met WXGA scherm (en 1280 x 800 pixels)

Allemaal onzin-gebrabbel

Maarja dit allemaal terzijde! Laat uiteraard weten hoe of wat er wordt geregeld! Lukt vast wel! Succes!

EDIT: Ik typte dit bericht toen jij je bovenstaande bericht editte! Ik let dus wel op 'letters' ;)

EDIT 2: En nu lees ik 'n paar berichten hierboven dat alles wordt gefixed! Netjes, netjes! _/-\o_
Jegapia schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 11:42:
edit2:
Ondertussen heeft Joep me gebeld.
Ze gaan mijn laptop komen ophalen, en er een wsxga-scherm van 1680x150 insteken!!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 32% gewijzigd door CLB op 26-01-2007 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegapia
Check your mail CLB ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
haha ik heb jou 10 seconden geleden gemailed O-) BTW ik heb geen email van je..!? :O

[ Voor 8% gewijzigd door CLB op 26-01-2007 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegapia
hij was undelivered, nu is ie terug onderweg ;)

(slowchat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
Jegapia schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 12:03:
Heb mijn post al ge-update CLB, check it ;) ! Joep doet echt zijn best om het geregeld te krijgen want ze zitten ook verveeld met de situatie.

Ajampaniki heeft em. Ik kijk naar de cijfers van de resolutie en niet echt naar de letters. Welke heb je niet allemaal:

WXGA
WSXGA
UXGA
WUXGA
...
Wel heel netjes dat ze het voor je regelen. Weer reden temeer voor me om een zepto te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He CLB, waar heb jij de drivers voor 64 bit vandaan en dan toch de vraag:
Ik het het verschil wel tussen 32 en 64, maar waarom wil je liever 32 bit ?? Ondersteuning slecht of draaien programmas er niet op ?

Edit:
Meer info,
ik wil een oem versie bestellen van vista en wil dus graag weten wat ik het beste kan doen.
Ik heb gelezen dat ultimate versie meer voor hardcore gamers is, dus ik ga voor premium. Ik wil alleen kijken of ik 32 bits of 64 bits ga nemen.

Edit:
Na wat gelezen te hebben is ultimate niet echt voor hardcore gamers zoals besproken in tweakers, maar gewoon een versie met wat meer media mogelijkheden. Dan blijft het vraag 32 of 64 bit open

Edit:
En na wat googlen
http://www.tech-recipes.com/microsoft_vista_tips1426.html
http://blogs.msdn.com/tims/archive/2006/05/28/609372.aspx
nieuws: Zes versies Vista officieel aangekondigd door Microsoft
Geen 64 drivers betekent dat hardware kan falen om de kernel te gebruiken. Van wat ik eruit haal is dat het oude programmas niet goed kan gebruiken, maar het blijft dat de security opties van 64bit wel erg goed is.

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2007 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 14:56:
He CLB, waar heb jij de drivers voor 64 bit vandaan en dan toch de vraag:
Ik het het verschil wel tussen 32 en 64, maar waarom wil je liever 32 bit ?? Ondersteuning slecht of draaien programmas er niet op ?

Vista gebla...
Heb ik vandaag m'n TS nog netjes ge-update met de 64 bit drivers, zie je ze niet 8)7 :9

Ik ga voor 32 bits Vista Premium, omdat daar veeeeel meer drivers voor te vinden zijn :)

Maar om 't niet heel erg offtopic te gaan laten worden moet je dit maar doornemen:
[Vista] Kiezen tussen 32- en 64-bits editie

[ Voor 38% gewijzigd door CLB op 26-01-2007 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit te lezen :D.

Ik zit volgens mij nog steeds on topic. Ik heb een zepto 6214w besteld en wil graag een passend windows :D. Dus als ik begrijp wil je snelheid en beetje degelijk werken dan neem je 64 bits, hens je alle drivers hebt. Wil je compatibiliteit en gewoon snelheid neem je 32 bits. Wel jammer dat ik het windows 2000 ervaring weer moet herleven.

Back to the point hopen dat ik mijn laptop eind volgende week of begin de week erna krijg :D.

Windows 2000 ervaring is:
Veel drivers instaleren en de support voor veel oude dingen waren er niet echt.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2007 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Mwah de keuze tussen 32 bits en 64 bits hoeft niet in dit topic besproken te worden ;)

Of de drivers voor Zepto van de 32 en 64 bits Vista al bestaan, tsjaa das wel Zepto related :)

Alle 64 bits drivers voor Zepto zijn er dus wel, maar de vraag is bij 64 bits of al je software en games zullen gaan draaien! Voor 64 bits Vista zijn veel minder drivers te vinden! Er zullen heus wel patches en dergelijke uitkomen zodat het na een half jaar allemaal werkt, maar ik wil dat half jaar gewoon al goed kunnen werken en dat kan imho wel met 32 bits dus vandaar :)

EDIT: De 32 bits drivers komen binnenkort voor Zepto laptops dus das nice!

[ Voor 6% gewijzigd door CLB op 26-01-2007 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat wordt een tweede vista kopen als ik eerst met 32 bits wil werken en daarna 64 :( ?
Het wachten op iets is erg naar. Heeft iemand al een vette game erop gedraaid ?

Edit:
wat ben ik een nerd, ik koop dan retail versie dat is 32&64 bits

Edit:
Wat is TS? En heb jij alle 64 bits drivers voor je laptop ? Heb je mischien een link ?

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2007 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 17:55:
dat wordt een tweede vista kopen als ik eerst met 32 bits wil werken en daarna 64 :( ?
Kan! Dan koop je 2 x de OEM-versie van Vista!
Maar hoeft niet: dan koop je in 1x de retail-versie!
Het wachten op iets is erg naar. Heeft iemand al een vette game erop gedraaid ?
Vette game op z'n Zepto bedoel je? Of vette game onder Vista?
Edit:
wat ben ik een nerd, ik koop dan retail versie dat is 32&64 bits
En dan betaal je gelijk de volle pond. Jij bent gek!
Edit:
Wat is TS? En heb jij alle 64 bits drivers voor je laptop ? Heb je mischien een link ?
TS = Topic Start = eerste bericht van dit forum! Daar staat alle info!
Waaronder de 64 bit-drivers-linkjes waar je ze dus zelf kan downloaden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thx voor alle info en ik dacht even over retail nadat ik prijs zag van bijna 500 euro, toen dacht ik hmmmm. En thx voor de verwijzing voor de laptop drivers.

Een vraag related laptop :D zit er een hoesje bij de laptop of moet je dat apart aanschaffen. Zoals vermeld in het topic over een sleeve, of is dit het enige type dat er voor de laptop is, tevens ook een antwoord als in apart bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Geen probleem :)
en ik dacht even over retail nadat ik prijs zag van bijna 500 euro, toen dacht ik hmmmm.
500 euro voor de Retail versie van Vista Premium!? Weet niet waar jij kijkt maar die zit rond de 275,-
En thx voor de verwijzing voor de laptop drivers.
NP
Een vraag related laptop :D zit er een hoesje bij de laptop of moet je dat apart aanschaffen. Zoals vermeld in het topic over een sleeve, of is dit het enige type dat er voor de laptop is, tevens ook een antwoord als in apart bestellen.
Apart aanschaffen! (of je moet 'n sleeve gratis krijgen bij de 'extreme version')

Ikzelf krijg de sleeve gratis bij m'n bestelling!
Ook heb ik al 'n rugzak voor m'n laptop:
Dicota: BacPac Jump! Maar wel de geel / zwarte versie!!
Afbeeldingslocatie: http://content.centralpoint.nl/objects/high_pic/10868.jpg

Ik koop nog even 'n normale 'postbodetas' waar ik m'n laptop in ga doen als die in m'n sleeve zit _/-\o_

[ Voor 17% gewijzigd door CLB op 26-01-2007 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al een postbode tas besteld voor mijn laptop :D, alleen een vraagje waar zie jij retail voor 250 ik keek op tweakers.

Edit: nvm ik keek naar ultimate :D

Edit:
Jij durft geel met zwart :D

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2007 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Ach weet iedereen dat 'die jongen met die mooie laptop' 'n geel-zwarte rugzak heeft ;)

Ben echt benieuwd wanneer Zepto zelf de 32 en 64 bit drivers van Windows Vista gaat releasen! :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een bevestiging dat mijn laptop in de maak is en raad is: Slot in dvd brander drive is ineens te koop :(. Bij mij was er geen keuze.

Ik heb besloten om de engels versie 64bits te nemen en eerst xp te draaien desnoods en daarna overstap maken, of ik wordt een ginny pig voor vista totdat er drivers zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Gewoon mailen! Kun je allicht proberen!

(ik ga voor 32 Bits Vista Premium UK)

[ Voor 41% gewijzigd door CLB op 26-01-2007 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is waar, ik ga even joep mailen over mijn vraagje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 19:19:
Gewoon mailen! Kun je allicht proberen!

(ik ga voor 32 Bits Vista Premium UK)
Volg het toppic al vanaf de eerste post. Ga over 4 maanden ofzo ook een zepto kopen voor mn studies. Maar wat ik niet begrijp, waarom 32bit versie kopen? Het prestatieverschil van 64bit tov 32bit mag er wel zijn naar het schijnt! En over een maand zijn zeker alle drivers beschikbaar, ook voor 64bit, dus waarom dan 32bit nemen?? Je hebt een processor die 64bit ondersteunt...

edit: typos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
  • Laatst online: 11-09 09:59
Verwijderd schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 19:17:
Ik heb een bevestiging dat mijn laptop in de maak is en raad is: Slot in dvd brander drive is ineens te koop :(. Bij mij was er geen keuze.

Ik heb besloten om de engels versie 64bits te nemen en eerst xp te draaien desnoods en daarna overstap maken, of ik wordt een ginny pig voor vista totdat er drivers zijn.
huh slot-in dvd brander drive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyTi
Ik draai Vista Ultimate 64bits zonder problemen, heb overal drivers voor gevonden.

Nog wat tips:

Notebook Hardware Control, ideaal om het uiterste uit je batterij te kunnen halen en ook optimaal van de performance van je laptop gebruik te kunnen maken:
http://www.pbus-167.com

Logitech Itouch software, onscreen volume en caps lock indicator.
http://www.logitech.com/i...,CRID=1796,contentid=6021

Is er iemand die weet hoe ik softwarematig mijn toestenbordindeling kan wijzigen, ik wil namelijk mijn Fn en Ctrl toets linksonder verwisselen. Het is gewoon super onhandig dat deze toetsen omgedraait zitten bij mijn Zepto, bij de meeste notebooks zit de Ctrl toets netjes aan de buitenkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
dat houd in dat je um ook extern kan gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik dacht van wel, maar weet niet zeker of dit het geval is bij de zepto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
naast het eventueel extern gebruiken heeft het als voordeel dat het van die 8cm discs kan branden... maar waar zijn die dan weer goed voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn gewoon klein type dvd's, ik vind ze handig omdat ze ruimte besparen. Ik heb nog geen speciaal reden gezien behalve dit. Ik wil hem daarom ook alleen maar als het intern is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anyways back to topic, Bij mijn bestelling is de sleeve ook gratis :D Heb extreme versie

2.00 GHz Intel® Core™2 Duo T7200 4MB
2gb DDR2 PC5300 - 667MHZ
100GB 7200omdr. SATA Hitachi
DVD-RW Dual Layer Brander (Alle modellen)
Zepto Wpro 300Mbit draadloos netwerk (ABGN)
Ingebouwde bluetooth (6214W/6314W/6x15WD)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
hmmm 8cm is dat niet hetzelfde formaat dat ze ook gebruiken in de gamecube...? ik geloof dat de wii nu nogsteeds 8cm discs gebruikt ofniet.... hmmn als dat zo is is het wel interessant ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 20:08:
Anyways back to topic, Bij mijn bestelling is de sleeve ook gratis :D Heb extreme versie

2.00 GHz Intel® Core™2 Duo T7200 4MB
2gb DDR2 PC5300 - 667MHZ
100GB 7200omdr. SATA Hitachi
DVD-RW Dual Layer Brander (Alle modellen)
Zepto Wpro 300Mbit draadloos netwerk (ABGN)
Ingebouwde bluetooth (6214W/6314W/6x15WD)
op je wifi na, identiek met mijn bestelling! veel plezier, ik wacht hier nog vol ongeduld!
fijn om te weten dat de x64 drivers bestaan en goed werken! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@p-nut
De link dat ik gaf stond een verhaal over de wii en yup

@Musback
Yup, ik heb ook 64 bits besteld dus we zullen zien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slomy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:45
Eigenlijk nog steeds een vraag over de behuizing van de 6214W. Is dit nou gewoon plastic? Of toch net iets anders?

Ik maak momenteel gebruik van een Compaq N610c en de behuizing van deze Zepto lijkt erg op die van de Compaq. Ben erg tevreden over de behuizing van de Compaq. Kan iemand misschien bevestigen of ontkennen of het hier om het zelfde soort materiaal gaat? (Foto (van internet), van N610c behuizing: http://www.100nb.com/pic/digi/0007.jpg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyTi
Slomy schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 22:08:
Eigenlijk nog steeds een vraag over de behuizing van de 6214W. Is dit nou gewoon plastic? Of toch net iets anders?

Ik maak momenteel gebruik van een Compaq N610c en de behuizing van deze Zepto lijkt erg op die van de Compaq. Ben erg tevreden over de behuizing van de Compaq. Kan iemand misschien bevestigen of ontkennen of het hier om het zelfde soort materiaal gaat? (Foto (van internet), van N610c behuizing: http://www.100nb.com/pic/digi/0007.jpg)
Ik heb hier zelf een HP Compaq nc6000 naast mijn Zepto staan en kan je vertellen dat de Zepto steviger aanvoelt. Het materiaal lijkt beter, al maakt het niet veel verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo mannen, even een vraagje naar aanleiding van onderstaand topic;

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1192138

Ik ben geen gamer maar wil een keuze gaan maken tussen de 6214W en de 6615WD. Ik ga hem voornamelijk gebruiken voor progs. als photoshop, illustrator, flash, maya, rhino, solidworks etc etc.
Is er hier iemand die die progs. draait? Zoja, dan ben ik vooral benieuwd of het te doen is met 1280x800 op dat 14,1" scherm.

De configs. waar ik tussen wil gaan kiezen is:

Zepto Znote 6214W:
14.1" WXGA Crystal Clear 1280 x 800
1024MB DDR2 PC5300 - 667MHZ
2,00 GHz Intel® Core™2 Duo T7200
80GB 5400 rpm SATA Hitachi*
DVD-RW Dual Layer Burner (All)
Intel® PRO/Wireless 3945ABG
Ingebouwde bluetooth
US (United States) 6014/6214
6 Cell Standaard Batterij
24 maanden gar. (6 maanden op batterij)

Zepto Znote 6615WD Gamer:
15.4" WSXGA+ 1680x1050
1024MB (2x512) DDR2 PC5300
1,83 GHz Intel® Core™2 Duo T5600
80GB 5400 rpm SATA Hitachi
DVD-RW Dual Layer Burner
Intel® PRO/Wireless 3945ABG
Ingebouwde bluetooth
6 Cell Standaard Batterij
24 maanden gar. (6 maanden op batterij)

Mijn voorkeur gaat tot nu toe naar de 6214 maar ben benieuwd naar ervaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-08 08:59
Voor CAD design lijkt mij een groter scherm toch echt wel een verademing hoor, tenzij je erg mobiel wilt zijn zou ik de 6615 nemen.

Even mijn mening over vista :P hij gaat er weer af :X
- batterij gaat minder lang mee
- BF2 draait niet :(
- CoH draait niet :(
- geen toegevoegde waarde (imo) ik bedoel waar is winFS ;)

maar goed dit is natuurlijk geen vista topic :P

whaha, zie ik net dit toch maar even proberen ;)

[ Voor 62% gewijzigd door HammerT op 26-01-2007 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DML
  • Laatst online: 27-08 12:17

DML

Ik ben bouwkunde student (TU) gebruik ook groot deel van bovengenoemde programma's. Loopt prima moet ik zeggen op T7200 en GF7600, alleen vind ik de resolutie voor Maya wel krap van de 6214 (gebruik 19' tft voor mn desktop). Is het een dekstop replacement en gebruik je geen aparte monitor zou ik de 6615 nemen, is het alleen mobiel gebruik neem de 6214.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is geen desktop replacement, alleen voor mobiel gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Dat is geen slot-in drive die Zepto meelevert hoor :?
Afbeeldingslocatie: http://aycu12.webshots.com/image/6291/2001431825139737142_rs.jpg
Je kan 'm dus ook niet extern gebruiken volgens mij!
P-Nut schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 19:57:
naast het eventueel extern gebruiken heeft het als voordeel dat het van die 8cm discs kan branden... maar waar zijn die dan weer goed voor?
En wat er juist was met die slot-in drives dat je geen 8 cm cd'tjes kon afspelen/ branden!?
Misschien met de nieuwere generatie slot-in drives wel, maar heb niet gehoord dat Zepto die heeft!?
HammerT schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 22:43:
whaha, zie ik net dit toch maar even proberen ;)
de 64 bit driver voor de videokaart van Vista staat ook in de TS vermeld! (weet alleen niet of jij 64 bits hebt)

EDIT: Zepto laptops zijn nu ook te configureren met Windows Vista:
MS Windows Vista Home Basic - NL (200230) [ + 91,63 € ]
MS Windows XP Home NL (200090) [ + 97,58 € ]
Microsoft® Windows® XP Home UK (200006) [ + 97,58 € ]
MS Windows Vista Home Premium - NL (200231) [ + 123,76 € ]
MS Windows XP Media Center 2005 UK (200060) [ + 124,95 € ]
MS Windows XP Media Center 2005 NL (200094) [ + 124,95 € ]
MS Windows Vista Business - NL (200232) [ + 151,13 € ]
MS Windows XP Pro NL (200112) [ + 154,70 € ]
Microsoft® Windows® XP Pro UK (200011) [ + 154,70 € ]
MS Windows Vista Ultimate - NL (200233) [ + 216,58 € ]
(hoeveel bits dit is en of er ook UK versies van komen weet ik niet)

[ Voor 79% gewijzigd door CLB op 27-01-2007 02:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d4r4h4n
  • Laatst online: 27-08 16:21
Weet iemand ook of er binnekort een DirectX 10 midrange (Geforce Go 8600 of Mobility Radeon X2600) grafische chip met de 6314W meegeleverd kan worden of dat ik dat later nog kan upraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Ik weet voor 99% zeker dat dit niet gaat komen! Zeker niet in de 6214W/ 6314W!
Dit ivm de hoge kosten, de grootte van de videokaarten, maar als belangrijkste reden: de warmte!

Later een videokaart veranderen in 'n laptop is niet makkelijk, als het uberhaupt al kan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyheinz
Ik denk dat het met sommige dell laptops wel kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@CLB

Wat bedoelen ze dan bij zepto als slot in drive, maar aangezien je vraag tekens weet jij het ook niet?
Ik heb bericht gehad van joep hoor pas maandag of het nog mogelijk is of niet.

Ik heb gelijk gevraagd of ik ook een cover kon maken en dat hoor ik ook maandag. Ik hoop van wel, want ik heb mij zo een coole cover gemaakt ik wil hem op mijn laptop :D

Ik heb vista 64 bits besteld, ik draai eerst gewoon winxp denk ik en stap daarna over. Enige spel dat ik eigenlijk tegenwoordig speel is yuri's revenge, maar ik twijvel of dat gaat werken :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 15:05:
@CLB

Wat bedoelen ze dan bij zepto als slot in drive, maar aangezien je vraag tekens weet jij het ook niet?
Ik heb bericht gehad van joep hoor pas maandag of het nog mogelijk is of niet.
Die slot-in drive van dat plaatje die ik hierboven heb gepost natuurlijk! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahahahaahaha, lol, ze bedoelen zo een drive. Poep.
Ach das ook wel dope, wel jammer dat het niet het geen was wat ik bedoelde.

Heb geen intresse in een cover ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Tuurlijk bedoelen ze 'n drive :?
Ze gaan toch geen externe dvd-slot-in speler/ burner verkopen bij 'n laptop :X

Ik heb geen interesse meer in de cover nee:
-Heb pas 2 foto's gezien van het resultaat (wel zeer mooi)
-Kost me weer 90 euro extra, en tsjaa daar koop ik m'n router wel voor
-Als je 'm later wil verkopen, raak je 'm minder makkelijk kwijt aan 'n particulier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik bedoelde met drive als een verwijzing naar jou plaatje en niet het geen wat ik in mijn hoofd had.

En het cover kan juist meerwaarde worden, als jij een universeel cover voor het geen kiest. Ik heb al een hele mooie ontworpen, dus ik zou het echt niet erg vinden en volgens het site is het 70 euro extra.

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/vakfikebir/26492248_1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/vakfikebir/Naamloos-2.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2007 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
kan ja, ik zou geen universele cover willen maar iets met m'n initialen erop, tsjaa dan houdt 't op ;)

Afbeeldingslocatie: http://img49.imageshack.us/img49/2350/coverqq4.png

[ Voor 28% gewijzigd door CLB op 27-01-2007 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
moet ik dr eentje voor je maken clb;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
Is er trouwens nog een groot voordeel om de zepto wifi zender/ontvanger te nemen boven degene die er standaard inzit? De snelheid maakt mij niet zoveel uit, het gaat mij meer om het bereik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
ajampaniki schreef op zondag 28 januari 2007 @ 10:51:
Is er trouwens nog een groot voordeel om de zepto wifi zender/ontvanger te nemen boven degene die er standaard inzit? De snelheid maakt mij niet zoveel uit, het gaat mij meer om het bereik.
De Wi-Fi n-standaard zit dan in je laptop maar niet in je router!
Zodoende moet je ook 'n n-standaard geschikte router hebben, die ik nog niet gezien heb!

De Intel® PRO/Wireless 3945ABG moet erg goed zijn! Zowel qua snelheid als qua bereik!
(ligt er natuurlijk ook aan of je in 'n houten huis woont of in 'n betonnen bunker)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
CLB schreef op zondag 28 januari 2007 @ 14:50:
[...]

De Wi-Fi n-standaard zit dan in je laptop maar niet in je router!
Zodoende moet je ook 'n n-standaard geschikte router hebben, die ik nog niet gezien heb!

De Intel® PRO/Wireless 3945ABG moet erg goed zijn! Zowel qua snelheid als qua bereik!
(ligt er natuurlijk ook aan of je in 'n houten huis woont of in 'n betonnen bunker)
Hou in mijn geval. Ik zit hier op zolder en de modem zit dus 2 verdiepingen lager. Maar ik heb hier gewoon een hub staan op me kamer dus kan gewoon een kabel aansluiten. Het zou dus wel genoeg moeten zijn.

@CLB: je kan me toevoegen als je wilt op msn, ajampaniki at gmail. Kunnen we daar veder slowchatten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand mij de exacte maten van het scherm van een 6214W vertellen, in cm. graag.
thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Staat in de TS: 341mm x 247mm x 27mm, 2,35 kg

Maarja das mm >:) --> 34,1 cm x 24,7 cm x 2,7 cm, 2,35 kg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
CLB schreef op zondag 28 januari 2007 @ 15:37:
Staat in de TS: 341mm x 247mm x 27mm, 2,35 kg

Maarja das mm >:) --> 34,1 cm x 24,7 cm x 2,7 cm, 2,35 kg
Dat zijn de maten van de hele zepto, en niet van alleen het scherm. Dit wilde ik eigenlijk ook wel weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
o scherm 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stany
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:00
Ik denk dat je dit kunt bereken aan de hand van de 16/9 verhouding,
en de stelling van Pythje ...
Ik gok op lengte net geen 31.227cm+-
en hoogte 17.565cm +- , dit is gewoon berekend aan de hand van een inch is 2.54 cm.
Hopelijk komt het in de buurt , een eigenaar zal het ons vertellen :-)
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.