Heeft iemand een link voor de WM6 rom van de i600? Wil hem even ontleden etc.
Deze versie is al ontleed door iemand op Modaco zodat hij op alle i600's draait.DaannO schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 21:08:
Heeft iemand een link voor de WM6 rom van de i600? Wil hem even ontleden etc.
http://rapidshare.com/files/46529602/i600_UXXGG2.rar.html
Verwijderd
Vandaag toch even weer facade geinstalleerd... Ik vind de invoeging voor uitgebreidere agenda op het beginscherm wel handig.
Het draait wel, maar de telefoon is erg instabiel hierdoor... slaat snel vast etc. Bij WM5 geen probleem, maar dus voor WM6 waarschijnlijk niet 100%
Iemand deze ervaring ook al?
Het draait wel, maar de telefoon is erg instabiel hierdoor... slaat snel vast etc. Bij WM5 geen probleem, maar dus voor WM6 waarschijnlijk niet 100%
Iemand deze ervaring ook al?
Verwijderd
je kunt bij de energieinstellingen aangeven de beste performance te willen ipv automatisch. het kan zijn dat om energie te besparen het apparaat automatisch gprs gebruikt, wifi kost nogal wat batterij natuurlijk. En anders zou ik twijfelen aan je wifi instellingen, misschien connect ie wel, maar staat het toch niet opinternet e.d. ingesteld in het deviceVerwijderd schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 20:38:
sorry voor het posten van dit onderwerp, ik heb inmiddels gezien dat deze discussie al loopt. Helaas nog zonder resultaat (in mijn geval).
[...]
welke versie van tt6 gebruiken jullie dan? ... bijv tt6 mobile of zo of tt6 windows mobile smartphone?
ツ
In TT6 heb je geen onderscheid tussen mobile voor PocketPC of Smartphone.
Het is TT6 navigator die op de PocketPC werkt en op een enkele Smartphone.
Via de link die ik eerder gemeld heb kan je TT6 werkend krijgen met elke willekeurige bluetooth GPS adapter. Het is mij in ieder geval gelukt met TT 6.2. Versie 6.3 werkt niet. Deze installeert nog niet eens.
Het is TT6 navigator die op de PocketPC werkt en op een enkele Smartphone.
Via de link die ik eerder gemeld heb kan je TT6 werkend krijgen met elke willekeurige bluetooth GPS adapter. Het is mij in ieder geval gelukt met TT 6.2. Versie 6.3 werkt niet. Deze installeert nog niet eens.
Heb even gemaild en dit is de reactie:Verwijderd schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 17:58:
Jongens hoe zit dat nou met die office apps???? zou toch bij wm6 zitten????
Uitbreidingen voor Microsoft® Office™-programma's betekent niet dat Office wordt meegeleverd maar houdt in dat er specifieke filters in deze update zijn bijgevoegd waardoor de programma's op de GSM beter werken. Microsoft® Office kunt u tegen betaling via Microsoft verkrijgen.
Met vriendelijke groet,
Mandy
Samsung Funclub Benelux
E-Developing
Verwijderd
Thnx, toch jammer.
trekken we de poeplap maar weer eens.
trekken we de poeplap maar weer eens.
Batsies schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 10:08:
[...]
Heb even gemaild en dit is de reactie:
Uitbreidingen voor Microsoft® Office™-programma's betekent niet dat Office wordt meegeleverd maar houdt in dat er specifieke filters in deze update zijn bijgevoegd waardoor de programma's op de GSM beter werken. Microsoft® Office kunt u tegen betaling via Microsoft verkrijgen.
Met vriendelijke groet,
Mandy
Samsung Funclub Benelux
Wat een lulverhaal zeg... Moest het er even uitgooienBatsies schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 10:08:
[...]
Heb even gemaild en dit is de reactie:
Met vriendelijke groet,
Mandy
Samsung Funclub Benelux

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD
Net de update gedaan. Mijn eerste bevindingen:
- Merkbaar sneller ! Vooral de camera !
- Hier en daar ziet het er iets gelikter uit, mooiere icoontjes.
- Takenlijst kan je nu bewerken op je telefoon + dat je veel meer opties bij de taken hebt, zoals je die in Outlook ook kent. Ben ik heel blij mee, want ik werk daar veel mee.
- Een langere e-mail kan je nu eenvoudiger downloaden met 1 handeling.
- Messenger ziet er wat anders uit.
Geen wereldschokkende veranderingen, maar wel de moeite waard.
- Merkbaar sneller ! Vooral de camera !
- Hier en daar ziet het er iets gelikter uit, mooiere icoontjes.
- Takenlijst kan je nu bewerken op je telefoon + dat je veel meer opties bij de taken hebt, zoals je die in Outlook ook kent. Ben ik heel blij mee, want ik werk daar veel mee.
- Een langere e-mail kan je nu eenvoudiger downloaden met 1 handeling.
- Messenger ziet er wat anders uit.
Geen wereldschokkende veranderingen, maar wel de moeite waard.
Pay peanuts get monkeys !
Wel ook een pair gemaakt en dit getest?neorider schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 16:11:
Gisteravond nog even geprobeerd om de Bluetooth GPS op Com0 te zetten maar dit heeft bij mij niets geholpen. TomTom ziet deze namelijk nog steeds niet.
Op de site van Modaco zag ik zojuist een topic staan over het zelfde probleem maar dan op de HTC710. Dit ga ik vanavond even proberen.
Voor de geïnteresseerden is hier een link.
http://www.modaco.com/Tom...ml&pid=834317#entry834317
Verwijderd
Ik heb straks de i600, is het nodig om de batterij direct eerst 12 uur te laten opladen?
En hoe kan ik 3G volledig uitschakelen?
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2007 14:43 ]
Een paar posts hierboven had ik het al gemeld. Maar het werkt inderdaad.
Kan nu via de GPS adapter (GPSlim236) navigeren via TomTom6.
Het is altijd goed om de batterij eerst geheel op te laden al vorens deze te gebruiken.Verwijderd schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 14:27:
Ik heb straks de i600, is het nodig om de batterij direct eerst 12 uur te laten opladen?
Met de Windows Mobile 6 rom is het mogelijk om 3G geheel uit te schakelen via het menu.
Met Windows Mobile 5 ook... gewoon je band instellen op 900/1800 in plaats van automaticneorider schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 14:54:
[...]
Het is altijd goed om de batterij eerst geheel op te laden al vorens deze te gebruiken.
Met de Windows Mobile 6 rom is het mogelijk om 3G geheel uit te schakelen via het menu.
[ Voor 6% gewijzigd door AP3X op 03-08-2007 15:06 ]
Verwijderd
Waar in het menu staat dat precies?Chaser2600 schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 15:05:
[...]
Met Windows Mobile 5 ook... gewoon je band instellen op 900/1800 in plaats van automatic
Verwijderd
iemand enig idee wat hierboven aan de hand is/hoe ik het op kan lossen?Verwijderd schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 02:18:
Hm, bij mij gaat het updaten goed tot na het rebooten van de telefoon; dan gebeurt er nl. niet meer, die balk van het updateprogramma staat nu al 2 uur op 0%... alles is correct ge
ïnstalleerd en batterij is vol. Hij geeft totaal geen melding van 't een of 't ander, niets.
Vreemd. Wat doet de phone? Anders een harde reset en opnieuw proberen?Verwijderd schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 17:48:
[...]
iemand enig idee wat hierboven aan de hand is/hoe ik het op kan lossen?
Verwijderd
Hij vraagt of ik die twee knoppen wil indrukken om em te resetten; dat doet ie en vervolgens start hij nogmaal op en gebeurt er niets meer (althans, de telefoon werkt normaal maar de update wordt niet geïnstalleerd)PWA schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 21:21:
[...]
Vreemd. Wat doet de phone? Anders een harde reset en opnieuw proberen?
Ik zat met hetzelfde probleem. De oplossing:Verwijderd schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 16:15:
[...]
Hij vraagt of ik die twee knoppen wil indrukken om em te resetten; dat doet ie en vervolgens start hij nogmaal op en gebeurt er niets meer (althans, de telefoon werkt normaal maar de update wordt niet geïnstalleerd)
- Start de updater
- Verifieer zoals aangegeven
- Na de reboot zet je je telefoon uit en
- Start de telefoon in bootloader mode: http://wiki.modaco.com/in...600#Enter_Into_Bootloader
Nu moet hij gaan updaten. Succes!
Verwijderd
[quote]matramurena schreef op maandag 16 juli 2007 @ 15:50:
[...]
Overigens, goede tip als je naar het buitenland gaat: sloop het complete GPRS profiel eruit. Dan kan 'ie nooit (voor ruim 7 euro per MB!
) per ongeluk een dataverbinding op gaan zetten. Terugzetten van de settings is enorm simpel, want die zitten voorgebakken onder het instellingenmenu (Provider).
Wie kan mij helpen?
Ik heb naar aanleiding van de bovenstaande tip het GPRS-profiel eruit gesloopt (Verbindingen -> GPRS -> Profiel "T-mobile Internet" verwijderen,
echter ik weet niet hoe ik dit moet terugzetten? Ik kan nu niet meer internetten.
De voorgebakken settings bij Provider betreffen alleen WAP en MMS en Internet staat er niet bij.
[...]
Overigens, goede tip als je naar het buitenland gaat: sloop het complete GPRS profiel eruit. Dan kan 'ie nooit (voor ruim 7 euro per MB!
Wie kan mij helpen?
Ik heb naar aanleiding van de bovenstaande tip het GPRS-profiel eruit gesloopt (Verbindingen -> GPRS -> Profiel "T-mobile Internet" verwijderen,
echter ik weet niet hoe ik dit moet terugzetten? Ik kan nu niet meer internetten.
De voorgebakken settings bij Provider betreffen alleen WAP en MMS en Internet staat er niet bij.
Verwijderd
Hallo,
Ik heb een i600, en heb recent een carkit van Parrot (Minikit) gekocht.
De carkit werkt zeer goed, opnemen is geen probleem. Het opbellen via stembesturing werkt ook goed, maar ik heb er toch wel een probleem mee, het werkt alleen als de toetsen niet vergrendeld zijn. Ik gebruik een programma ("automatic keylock") dat ik kan instellen dat de toetsen automatisch ontgrendeld worden als het profiel "headset" actief wordt. En daar wringt het schoentje: als ik de carkit en de telefoon laat pairen komt het icoontje van het hoofdtelefoontje netjes op de display, maar het profiel wijzigt NIET. Blijkbaar wordt het profiel "headset" alleen geactiveerd als je de originele hoofdtelefoon (met kabel) van Samsung aansluit.
Ik gebruik dus m.a.w. mijn bluetooth headset terwijl het profiel "normaal" is.
Mijn vragen:
1) Kan ik op één of andere manier de telefoon dwingen om toch naar het profiel "headset" over te schakelen als ik verbinding maak met mijn bluetooth headset? Op die manier zal het automatisch unlocken bij het plaatsen van een gesprek immers wél werken.
2) Of is er een andere manier om mijn keypad te unlocken als ik een gesprek via stembesturing wil opstarten, desnoods via een aanpassing in het registry?
Alle suggesties zijn welkom...
Thx,
D.
De carkit werkt zeer goed, opnemen is geen probleem. Het opbellen via stembesturing werkt ook goed, maar ik heb er toch wel een probleem mee, het werkt alleen als de toetsen niet vergrendeld zijn. Ik gebruik een programma ("automatic keylock") dat ik kan instellen dat de toetsen automatisch ontgrendeld worden als het profiel "headset" actief wordt. En daar wringt het schoentje: als ik de carkit en de telefoon laat pairen komt het icoontje van het hoofdtelefoontje netjes op de display, maar het profiel wijzigt NIET. Blijkbaar wordt het profiel "headset" alleen geactiveerd als je de originele hoofdtelefoon (met kabel) van Samsung aansluit.
Mijn vragen:
1) Kan ik op één of andere manier de telefoon dwingen om toch naar het profiel "headset" over te schakelen als ik verbinding maak met mijn bluetooth headset? Op die manier zal het automatisch unlocken bij het plaatsen van een gesprek immers wél werken.
2) Of is er een andere manier om mijn keypad te unlocken als ik een gesprek via stembesturing wil opstarten, desnoods via een aanpassing in het registry?
Thx,
D.
Langer vasthouden van beide knoppen werkte bij mij... Echt minimaal 3 seconde ook als hij reboot vast blijven houden, daarna komt de bootloader pas.bastichelaar schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 20:20:
[...]
Ik zat met hetzelfde probleem. De oplossing:
- Start de updater
- Verifieer zoals aangegeven
- Na de reboot zet je je telefoon uit en
- Start de telefoon in bootloader mode: http://wiki.modaco.com/in...600#Enter_Into_Bootloader
Nu moet hij gaan updaten. Succes!
Precies, die fout maakte ik ook. Ik heb er meerdere op 1 dag gedaan en bij de eerste was ik nog de tekst aan het bekijken en lezen en hield ze daarom lang genoeg in. Bij de 2e dacht ik het allemaal wel te weten en liet te snel los. Nu houd ik ze vast totdat ik de download progresbar zie verschijnen, dan pas loslaten.PWA schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 12:33:
[...]
Langer vasthouden van beide knoppen werkte bij mij... Echt minimaal 3 seconde ook als hij reboot vast blijven houden, daarna komt de bootloader pas.
Dat lijkt me wel erg lang.. zodra het flash programma verschenen is kun je wel loslaten hoorrobertwebbe schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 12:39:
[...]
Precies, die fout maakte ik ook. Ik heb er meerdere op 1 dag gedaan en bij de eerste was ik nog de tekst aan het bekijken en lezen en hield ze daarom lang genoeg in. Bij de 2e dacht ik het allemaal wel te weten en liet te snel los. Nu houd ik ze vast totdat ik de download progresbar zie verschijnen, dan pas loslaten.
Fn w (Functie W), anders zit de - ook achter het # , daar zijn alle symbolen te vindenVerwijderd schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 13:03:
Zie ik nou scheel of staat er geen liggend streepje op het toetsenbordje?
[ Voor 6% gewijzigd door Batsies op 06-08-2007 07:56 ]
E-Developing
Op Modaco zijn ze er inmiddels uit hoe te flashen als je niet de "juiste" sofware versie hebt. Zelf Aziatische i600's zijn nu te flashen
Bij Vodafone is de i620 nu te reserveren (leverdatum 25aug)
En met hele goede prijzen!
Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD
Verwijderd
hoeveel gaat ie los kosten?Speedfight schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 17:04:
Bij Vodafone is de i620 nu te reserveren (leverdatum 25aug)
[afbeelding]
32,45 * 12 + 44,99 = 434,39.
Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk
Even gesproken met Vodafone: €410,92 ex BTW
Er was al één i620 besteld
En 22-aug was ook echt de datum dat ze in het magazijn op voorraad zijn, dus geen indicatie!
raar dat hij hier nog niet bij staat:
http://www.samsung.com/nl...able/index.asp?viewPage=1
wel al plaatjes gevonden"

http://www.samsung.com/nl...able/index.asp?viewPage=1
wel al plaatjes gevonden"

[ Voor 41% gewijzigd door dfr0st op 07-08-2007 11:19 ]
-
Heb je de update naar WM6 al gedaan? nadat ik die had gedaan werkte het pas allemaal goed bij mij. Daarvoor (CK3400 van Parrot) nam die het telefoonboek niet over en belde hij ook niet als de vergrendeling erop zat, nu doet hij dat wel allemaal, hij geeft zelfs het bereik en de batterij aan.Verwijderd schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 08:02:
Hallo,
Mijn vragen:
Thx,
D.
(moet alleen de gps nog proberen, maar daar ben ik met WM5 zo lang mee bezig geweest dat ik daar geen zin meer in heb.
Bij mij werkt m'n Route 66 niet meer goed. Als ik een route wil plannen en hij gaat terug naar het kaartje, dan krijg ik rechts niets in beeld en loopt het zooitje vast.
Iemand anders dit probleem ?
En weet er iemand een truuk om de toetsenbordblokkering automatisch te laten opheffen als er een herinnering op het scherm verschijnt van een taak ? Als ik nu een herinnering krijg kan ik hem alleen verwijderen en niet uitstellen, dan springt het venster meteen weg.
Iemand anders dit probleem ?
En weet er iemand een truuk om de toetsenbordblokkering automatisch te laten opheffen als er een herinnering op het scherm verschijnt van een taak ? Als ik nu een herinnering krijg kan ik hem alleen verwijderen en niet uitstellen, dan springt het venster meteen weg.
Pay peanuts get monkeys !
R66 is bij mij ook fucked up geraakt na de upgrade richting Mobile 6. Ben er verder nog niet mee bezig geweest.
Verwijderd
ik drukte per ongelukop de knop voor ophet toestel ipv aan de zijkant....
Verwijderd schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 16:15:
[...]
Hij vraagt of ik die twee knoppen wil indrukken om em te resetten; dat doet ie en vervolgens start hij nogmaal op en gebeurt er niets meer (althans, de telefoon werkt normaal maar de update wordt niet geïnstalleerd)
Had ik ook: die twee toetsen langer ingedrukt houden en dan lukt het wel.Verwijderd schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 16:15:
[...]
Hij vraagt of ik die twee knoppen wil indrukken om em te resetten; dat doet ie en vervolgens start hij nogmaal op en gebeurt er niets meer
*edit* net als PWA en robbertwebbe, was al beantwoord...
[ Voor 10% gewijzigd door Ruimzicht op 07-08-2007 16:08 ]
Iemand al iets gevonden om de security pin uit te zetten die je in moet toetsen bij het syncen met een exchange server?
Ik moet nu als het toetsenbord gelocked is elke keer het wachtwoord invullen. Erg irritant.
Ik moet nu als het toetsenbord gelocked is elke keer het wachtwoord invullen. Erg irritant.
Jezelf excluden op de Exchange server bij de Mobile Services.PWA schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 17:08:
Iemand al iets gevonden om de security pin uit te zetten die je in moet toetsen bij het syncen met een exchange server?
Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.
Ok. Hoe doe je dit precies? Klinkt als een Exchange setting en de server is van het bedrijf waar ik werk. Denk niet dat ze dat toelaten.buddhole schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 17:48:
[...]
Jezelf excluden op de Exchange server bij de Mobile Services.
Dat zal een policy op de Exchange server zijn die dat afdwingt...PWA schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 18:31:
[...]
Ok. Hoe doe je dit precies? Klinkt als een Exchange setting en de server is van het bedrijf waar ik werk. Denk niet dat ze dat toelaten.
Even de IT afdeling vriendelijke aankijken
Zou je kunnen uitleggen hoe je TomTom 6.2 geinstalleerd heeft want de cab file kan ik niet installeren. Graag wat uitlegmaxmaxmax schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 23:30:
[...]
Ongelofelijk snel voor een 200 mhz processor, het is wel een batterij drainer maar hij loopt rete soepel, hiervoor heb ik een hp6915 gehad en dat was bagger die was veel trager. Klein minpuntje, de gesproken instructies gaan niet echt hard.Het opstarten van de applicatie is in een paar seconden gepiept. ik ga die com0 ook eens proberen je hoort van me.
Office: Zie de link die ik enkele posts hiervoor ergens geplaatst heb daar kun je de officeprogs downloaden
Na de update werkte bij mij Route66 niet meer. Het zou aan mijn R66 versie kunnen liggen,
Hij liep constant vast. Aantal maal geinstalleerd en gedeinstalleerd.
Uiteindelijk heb ik hem met een wat oudere Benelux map geinstalleerd en nu werkt hij wel.
Wie weet wat er precies aan de hand is ?
Hij liep constant vast. Aantal maal geinstalleerd en gedeinstalleerd.
Uiteindelijk heb ik hem met een wat oudere Benelux map geinstalleerd en nu werkt hij wel.
Wie weet wat er precies aan de hand is ?
Samsung S23 Ultra
Verwijderd
De nederlandse officiele update is weer beschikbaar: http://www.samsungmobile.com/promotion/i600/index.jsp
Is er nog iemand met Proximus en Direct E-mail op wm6? Zou graag willen weten of die werkt...
Is er nog iemand met Proximus en Direct E-mail op wm6? Zou graag willen weten of die werkt...
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2007 11:05 ]
zou ik ook wel willen wetenVicSmurf schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 21:31:
[...]
Zou je kunnen uitleggen hoe je TomTom 6.2 geinstalleerd heeft want de cab file kan ik niet installeren. Graag wat uitleg
ツ
Verwijderd
Facade nogmaals geinstalleerd, maar nu op het apparaat zelf ipv op de geheugenkaart.
Tot nu toe nog geen vastlopers oid gehad
Toch handig... Die uitgebreide agenda op het beginscherm.
Tot nu toe nog geen vastlopers oid gehad
Toch handig... Die uitgebreide agenda op het beginscherm.
struik978 schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 12:45:
Hier trouwens de installatie procedure ... wat bij mij het probleem was, was de com poorten voor GPS:
1)Samsung I600
Installation.
To be able to run Mobile 7 WMS on the Samsung I600, the device needs to be paired with the GPS receiver.
1. In the menu on the Samsung I600 select start/settings /connections 2. Select option 3 "Bluetooth", here you can switch the Bluetooth option "on".
3. After this, select the "menu" option in the same "Bluetooth menu"
4. A pop up screen appears with three options. Select "devices" and after that "Add new device" at the end of the process, you can select a "service"
DO
NOT SET PAIRING as a "serial port"
5. After the GPS receiver is paired, go back to the main "Bluetooth menu"
and select the "menu option" and select option "2" "com ports".
6. Select the "menu option" in the com ports menu. A pop up screen appears.
Select option 1 " Outgoing com Port". Now you see a a list of paired Bluetooth
devices.
7. Select the GPS receiver you requires often mentioned as "Bluegps". A screen appears were you can set the com port. Select COM 7 and press "done".
NOTE: IF you use more GPS receivers, you can always change the COM settings by selecting in the Bluetooth menu. menu/ option 2 " com ports". Select the paired GPS device and select menu/ option 3 "edit" Now you can change the comport for that GPS Receiver.

[quote]Verwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 10:59:
De nederlandse officiele update is weer beschikbaar: http://www.samsungmobile.com/promotion/i600/index.jsp
Bij het invoeren van het versienummer krijg je een foutmelding. Samsung Nederland net gebeld, WM6 NL komt pas 1 september 2007 beschikbaar.
Bij het invoeren van het versienummer krijg je een foutmelding. Samsung Nederland net gebeld, WM6 NL komt pas 1 september 2007 beschikbaar.
snap het niet, ik heb gewoon engels geïnstalleerd en toen taal op Nederlands gezet werkte prima
-
Moet je ook niet doengerard1812 schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 11:41:
Samsung Nederland net gebeld, WM6 NL komt pas 1 september 2007 beschikbaar.
Verwijderd
je linkje (http://www.modaco.com/Tom...mp;pid=834317#entry834317) werkt helaas niet meer, zelf even zoeken dan
Verwijderd
Pas op, Samsung wil deze update pas per 1/9 vrijgeven (zijn nog aan het testen). Bij mij is de update gecrashed.............zelfs hard reset werkt niet meer. Het apparaat gaat terug voor 'reparatie'.Verwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 10:59:
Je vraagt je af waarom ze de update al wel op de site zetten, alsof die dan niet wordt gevonden!
Hoe is die dan gecrashed dan?Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 15:44:
[...]
Pas op, Samsung wil deze update pas per 1/9 vrijgeven (zijn nog aan het testen). Bij mij is de update gecrashed.............zelfs hard reset werkt niet meer. Het apparaat gaat terug voor 'reparatie'.
Je vraagt je af waarom ze de update al wel op de site zetten, alsof die dan niet wordt gevonden!
Ik heb inmiddels één keer een toestel gehad waarbij ik de knoppen combinatie te kort inhield en daardoor vast bleef in de bootloader. Blijkbaar was er al het een en ander gewist voordat de download begonnen was. Ik heb dat uiteindelijk op weten te lossen met een andere i600. Door snel te wisselen van toestel op het moment dat je de knopjes in moet drukken kwam de vastgelopen versie weer op gang en werd deze alsnog succesvol geflashed.
Het lijkt me heel sterk dat ze de software nog aan het testen zijn. Kan me wel voorstellen dat ze no eea moeten regelen om de update te supporten. Dus vanaf 1/9 kunnen ze waarschijnlijk ondersteuning geven maar er zal weinig aan veranderen denk ik.Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 15:44:
[...]
Pas op, Samsung wil deze update pas per 1/9 vrijgeven (zijn nog aan het testen). Bij mij is de update gecrashed.............
Hoe is de jouwe precies gecrashed dan? Heb daar eerlijk gezegd nog niet eerder over gelezen... Draai hier ook probleemloos met de NL WM6.
[ Voor 3% gewijzigd door Ruimzicht op 10-08-2007 15:08 ]
Ik heb een probleem na de update naar WM6. Ik moet na iedere herstart van de i600 de datum en tijd opnieuw instellen, de datum staat dan ineens op een datum in januari.
Zijn er meer mensen met ditzelfde probleem en is er al een oplossing voor bekend?
Zijn er meer mensen met ditzelfde probleem en is er al een oplossing voor bekend?
Ik heb er soms ook last van. Geen idee hoe het kan.
Verwijderd
Ja ik ken het.... heel raar en erg irritant als je steeds je datum goed moet zetten! Iemand een oplossing????
nergens last vanVerwijderd schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 12:40:
Ja ik ken het.... heel raar en erg irritant als je steeds je datum goed moet zetten! Iemand een oplossing????
Verwijderd
Mijn i600 (met WM5) herkent het microSD kaartje (Sandisk 1GB) niet. In het geheugenscherm staat dat er geen kaart aanwezig is. Via een kaartlezer is de kaart wel uit lezen op een pc. Iemand die ook tegen dit probleem is aangelopen?
hmmm daar heb ik ook last van sinds ik wm6 op mijn phone heb gedaan
WM6 erop staan nu, gewoon alles Nederlands. Tijd verspringt ook niet na update en alles werkt dus prima. ZELFS TomTom6 mobile werkt nu! (Hetzij met het vervelende toetsenbord van een gewone telefoon)
Is het kaartje eerder ergens voor gebruikt? Mogelijk dat je hem even moet formateren. Heb dit probleem overigens niet gehad.Verwijderd schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 21:51:
Mijn i600 (met WM5) herkent het microSD kaartje (Sandisk 1GB) niet. In het geheugenscherm staat dat er geen kaart aanwezig is. Via een kaartlezer is de kaart wel uit lezen op een pc. Iemand die ook tegen dit probleem is aangelopen?
E-Developing
Welke versie? Heb je hem gewoon kunnen installeren?MadRacer schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 02:58:
WM6 erop staan nu, gewoon alles Nederlands. Tijd verspringt ook niet na update en alles werkt dus prima. ZELFS TomTom6 mobile werkt nu! (Hetzij met het vervelende toetsenbord van een gewone telefoon)
Verwijderd
Nee, het is een nieuw kaartje. Formateren naar FAT en FAT32 en een softwarematige reset leverde niks op. Ik kan nog een ander kaartje proberen, anders wordt het een garantiezaak.Batsies schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 10:13:
[...]
Is het kaartje eerder ergens voor gebruikt? Mogelijk dat je hem even moet formateren. Heb dit probleem overigens niet gehad.
Ik denk dat het ligt aan de bus timing van het kaartje. Ik hoor het vaker dat een kaartje van een bepaald merk niet werkt met een bepaald toestel. Even ruilen voor een ander merk lost meestal het probleem wel op. Het minst problemen geven de SanDisk kaartjes maar toch komt dat wel eens voor. De Kingstons geven helaas wel vaker problemen, vooral in die toestellen die hi-speed bus ondersteunen. Ik ben er nooit zo precies ingedoken dus kan je ook niet zo zeggen welke timings worden ondersteund door de i600.Verwijderd schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 11:34:
[...]
Nee, het is een nieuw kaartje. Formateren naar FAT en FAT32 en een softwarematige reset leverde niks op. Ik kan nog een ander kaartje proberen, anders wordt het een garantiezaak.
[ Voor 3% gewijzigd door robertwebbe op 12-08-2007 14:59 ]
Ik heb nu TT6 op mn I600.. Maar, ik kan geen poort voor mn GPS kiezen, dan gaat ie met het volume kloten
...
Iemand een oplossing?
-edit-Never mind, ik heb Route 66 er weer op gegooit.

Iemand een oplossing?
-edit-Never mind, ik heb Route 66 er weer op gegooit.
[ Voor 18% gewijzigd door Reneger op 12-08-2007 15:42 ]
Gisteravond ook eens de update voor de i600 geinstalleerd en tijdens het updaten kreeg ik een dikke error op het phone gedeelte. Ik was al half in paniek, omdat ik toch wel bang was voor een phone-brick, maargoed. Updater hing compleet, batterij eruit gehaald, weer in gedaan en opgestart.
Windows Mobile opstarten duurde best lang en toen het eindelijk klaar was, moest ik mijn pincode invoeren, gedaan en toen kreeg ik dus het bericht dat ik weer moest rebooten. Zo gezegd, zo gedaan, mijn telefoon rebootte en hij startte weer op. Ik was toen wel even de datum kwijt, maar tot mijn grote verbazing kon ik gewoon 3G verbinding krijgen met het netwerk
Wat wel vreemd was IMHO na de failed update.. Maargoed
Even wat gebeld en gesmst en het werkte verder perfect. Oh ja en als je synced met ActiveSync in XP, dan kun je ook nog eens de datum/tijd automatisch laten syncen, dus dan is die bug ook weer 'opgelost' of is er in ieder geval een workaround voor.
Nu heb ik echter nog wel twee vraagjes: Is het mogelijk om het standaard WM6 blauwe thema te gebruiken icm het draaimenu homescreen?
En hoe in hell verwijder ik die @^#&$ Picselviewer van mijn telefoon? Ik heb namelijk inmiddels Pocket Office voor WM6 gevonden en deze geinstalleerd..
Verder zijn mijn ervaringen trouwens wel goed, WM6 is een stuk sneller IMHO en het afspraken menu ziet er ook beter uit, al is het wel even wennen
Windows Mobile opstarten duurde best lang en toen het eindelijk klaar was, moest ik mijn pincode invoeren, gedaan en toen kreeg ik dus het bericht dat ik weer moest rebooten. Zo gezegd, zo gedaan, mijn telefoon rebootte en hij startte weer op. Ik was toen wel even de datum kwijt, maar tot mijn grote verbazing kon ik gewoon 3G verbinding krijgen met het netwerk
Even wat gebeld en gesmst en het werkte verder perfect. Oh ja en als je synced met ActiveSync in XP, dan kun je ook nog eens de datum/tijd automatisch laten syncen, dus dan is die bug ook weer 'opgelost' of is er in ieder geval een workaround voor.
Nu heb ik echter nog wel twee vraagjes: Is het mogelijk om het standaard WM6 blauwe thema te gebruiken icm het draaimenu homescreen?
En hoe in hell verwijder ik die @^#&$ Picselviewer van mijn telefoon? Ik heb namelijk inmiddels Pocket Office voor WM6 gevonden en deze geinstalleerd..
Verder zijn mijn ervaringen trouwens wel goed, WM6 is een stuk sneller IMHO en het afspraken menu ziet er ook beter uit, al is het wel even wennen
Verwijderd
Ik dacht gisteren even Messenger uit te proberen op mijn i600. Is mijn complete vriendenlijst opeens gewist. Vanochtend op mijn laptop gekeken, ook helemaal weg..........
Verwijderd
pocket office voor wm6 ...legaal of ehhm..minder legaal??
zoek ook al een tijdje
zoek ook al een tijdje
Alex3305 schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 20:09:
Gisteravond ook eens de update voor de i600 geinstalleerd en tijdens het updaten kreeg ik een dikke error op het phone gedeelte. Ik was al half in paniek, omdat ik toch wel bang was voor een phone-brick, maargoed. Updater hing compleet, batterij eruit gehaald, weer in gedaan en opgestart.
Windows Mobile opstarten duurde best lang en toen het eindelijk klaar was, moest ik mijn pincode invoeren, gedaan en toen kreeg ik dus het bericht dat ik weer moest rebooten. Zo gezegd, zo gedaan, mijn telefoon rebootte en hij startte weer op. Ik was toen wel even de datum kwijt, maar tot mijn grote verbazing kon ik gewoon 3G verbinding krijgen met het netwerkWat wel vreemd was IMHO na de failed update.. Maargoed
Verwijderd
Als I600 gebruiker volg ik dit topic al even, maar nu loop ik toch tegen een probleem aan:
Ik krijg Route66 maar niet fatsoenlijk aan de gang, hopelijk kan iemand me hier verder helpen.
Kort na aanschaf Route66 geïnstalleerd, wat in eerste instantie prima werkte. Echter na een paar weken van regelmatig gebruik, kreeg ik bij opstarten de foutmelding dat er niet voldoende geheugen beschikbaar was om de kaart(Benelux) te laden. Vanalles geprobeerd, harde reset, update naar WM6 gedaan, opnieuw installeren en nu blijkt het wel op te starten bij de standaard windows of samsung achtergrond, maar niet bij bijvoorbeeld het draaimenu of Justblack als achtergrond. Echter als ik R66 dan wel opgestart krijg, loopt het niet goed. Kaartje wordt wel weergegeven, maar info over de route niet. Als ik naar het menu ga en weer terug, blijft het menu voor een deel onderin het scherm hangen en blijft het symbool in het scherm staan dat het ding bezig is. Na een paar keer iets uitvoeren (route plannen bv) zijn de logo's niet meer zichtbaar in het menu en loopt het programma uiteindelijk vast.
Vreemde van dit alles is dat Justblack, waarbij R66 helemaal niet opstart (niet voldoende geheugen om kaart te laden), het minste geheugen verbruikt. Er is dan 20.8mb gebruikt, terwijl dat bij de std. achtergronden rond de 22mb ligt. Uiteraard heb ik alle andere programma's uitgeschakeld.
Heb ook nog zonder POIS info geprobeerd om geheugen te besparen, maar dat maakt geen verschil.
Iemand een idee wat het kan zijn of een suggestie wat ik nog kan proberen??
Misschien beschadigd geheugen? Vind de performance met applicaties vrij traag, een laag resolutie filmpje afspelen is ook niet te doen bijvoorbeeld. (stottert)
btw.: Bij mij is de MSN lijst ook gewist door dat Live gebeuren na WM6 update..
Ook al een keer zoiets vreemds gehad bij het syncen met Outlook. Toen was de contactlist van de telefoon leeg, ik syncen met PC, worden alle contacts uit de PC verwijderd, zodat in beide geen contacts meer stonden! Ja da's ook "gesynced" maar niet echt de bedoeling! Heb ze gelukkig nog uit de prullenbak kunnen halen. "Bij conflict op telefoon overschrijven" stond notabene aangevinkt..
Ik krijg Route66 maar niet fatsoenlijk aan de gang, hopelijk kan iemand me hier verder helpen.
Kort na aanschaf Route66 geïnstalleerd, wat in eerste instantie prima werkte. Echter na een paar weken van regelmatig gebruik, kreeg ik bij opstarten de foutmelding dat er niet voldoende geheugen beschikbaar was om de kaart(Benelux) te laden. Vanalles geprobeerd, harde reset, update naar WM6 gedaan, opnieuw installeren en nu blijkt het wel op te starten bij de standaard windows of samsung achtergrond, maar niet bij bijvoorbeeld het draaimenu of Justblack als achtergrond. Echter als ik R66 dan wel opgestart krijg, loopt het niet goed. Kaartje wordt wel weergegeven, maar info over de route niet. Als ik naar het menu ga en weer terug, blijft het menu voor een deel onderin het scherm hangen en blijft het symbool in het scherm staan dat het ding bezig is. Na een paar keer iets uitvoeren (route plannen bv) zijn de logo's niet meer zichtbaar in het menu en loopt het programma uiteindelijk vast.
Vreemde van dit alles is dat Justblack, waarbij R66 helemaal niet opstart (niet voldoende geheugen om kaart te laden), het minste geheugen verbruikt. Er is dan 20.8mb gebruikt, terwijl dat bij de std. achtergronden rond de 22mb ligt. Uiteraard heb ik alle andere programma's uitgeschakeld.
Heb ook nog zonder POIS info geprobeerd om geheugen te besparen, maar dat maakt geen verschil.
Iemand een idee wat het kan zijn of een suggestie wat ik nog kan proberen??
Misschien beschadigd geheugen? Vind de performance met applicaties vrij traag, een laag resolutie filmpje afspelen is ook niet te doen bijvoorbeeld. (stottert)
btw.: Bij mij is de MSN lijst ook gewist door dat Live gebeuren na WM6 update..
maar het rare is dat de kaart wel werkte voor de update...robertwebbe schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 14:55:
[...]
Ik denk dat het ligt aan de bus timing van het kaartje. Ik hoor het vaker dat een kaartje van een bepaald merk niet werkt met een bepaald toestel. Even ruilen voor een ander merk lost meestal het probleem wel op. Het minst problemen geven de SanDisk kaartjes maar toch komt dat wel eens voor. De Kingstons geven helaas wel vaker problemen, vooral in die toestellen die hi-speed bus ondersteunen. Ik ben er nooit zo precies ingedoken dus kan je ook niet zo zeggen welke timings worden ondersteund door de i600.
nou ik heb dus ook die wm6update geinstalled (toen ie net uit was). Met wm5 had ik regelmatig last van inkomende gesprekken die ik niet kon opnemen. (hebben andere gebruikers ook weleens last van heb ik in het topic gelezen)
De eerste week dat ik wm6 had, leek het verholpen te zijn. Inmiddels ben ik erachter dat het nog steeds gebeurt. Exact produceren kan ik helaas niet.
Ik heb inmiddels ook best wat software draaien:
-r66
-resco explorer en photoviewer
-DocumentsToGo
-Facade en phoneAlarm plugin
-Extreme agenda
-Fizz traveller
-sprite backup
-Opera
-TCMP
hebben anderen er ook nog last van?? Op dit ene puntje na ben ik echt heel erg tevreden met de i600/wm6
De eerste week dat ik wm6 had, leek het verholpen te zijn. Inmiddels ben ik erachter dat het nog steeds gebeurt. Exact produceren kan ik helaas niet.
-r66
-DocumentsToGo
-Extreme agenda
-Fizz traveller
-sprite backup
-Opera
-TCMP
hebben anderen er ook nog last van?? Op dit ene puntje na ben ik echt heel erg tevreden met de i600/wm6
Misschien is je opneem knop defect...g3 schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 23:22:
nou ik heb dus ook die wm6update geinstalled (toen ie net uit was). Met wm5 had ik regelmatig last van inkomende gesprekken die ik niet kon opnemen. (hebben andere gebruikers ook weleens last van heb ik in het topic gelezen)
-r66
-DocumentsToGo
-Extreme agenda
-Fizz traveller
-sprite backup
-Opera
-TCMP
Is er niet ergens een optie "any key answer" , dan kun je eens proberen of het dan ook fout gaat
Ja, heb ik ook. Tenminste: hij gaat dan 1 keer over en vervolgens heb ik een oproep gemist. Gebeurt regelmatig. Ik ben KPN mobile klant. Ik gebruik net als jij ook: Resco Explorer, Resco Photoviewer en TCPMP, verder niet dezelfde programma's. Mocht het aan geïnstalleerde software liggen, dan dus één van deze drie... Maar ik kan er mee leven: prima toestel, zeker na de WM6 update.g3 schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 23:22:
[...]
Verwijderd
Ik ben sinds een paar dagen in het bezit van deze telefoon en wil graag dat ik mijn GPRS uit kan zetten ivm vakantie naar het buitenland. Wil namelijk niet tot onaangename verrassingen komen te staan mbt een hoge rekening. Weet iemand of er een instelling is die ik moet instellen of dat er een stukje software hiervoor is.
Je kunt je GPRS profielen weggooien (met name het profiel 'Internet'). Die kun je later met de provider-instelling weer in een keer terugzetten.Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 15:13:
Ik ben sinds een paar dagen in het bezit van deze telefoon en wil graag dat ik mijn GPRS uit kan zetten ivm vakantie naar het buitenland. Wil namelijk niet tot onaangename verrassingen komen te staan mbt een hoge rekening. Weet iemand of er een instelling is die ik moet instellen of dat er een stukje software hiervoor is.
Is de WM6 download die nu te krijgen is eigenlijk anders dan de eerdere (voordat hij verwijderd was van de site) ?
Ik heb hem destijds meteen ge-update en mijn versie is nu i600UXXGG2
Kan iemand bevestigen die hem onlangs heeft ge-update dat hij dezelfde versie heeft ?
Ik heb hem destijds meteen ge-update en mijn versie is nu i600UXXGG2
Kan iemand bevestigen die hem onlangs heeft ge-update dat hij dezelfde versie heeft ?
Verwijderd
Chaser ik heb mijn i600 gisteren ge-update en ik kan bevestigen dat deze ook versie UXXGG2 heeft nu.
Maar weet jij dan toevallig een oplossing voor live messenger die automatisch al je messenger contacten met je telefoon contacten synct? Vind het er erg rommelig van worden en niet of weinig toegevoegde waarde...
Maar weet jij dan toevallig een oplossing voor live messenger die automatisch al je messenger contacten met je telefoon contacten synct? Vind het er erg rommelig van worden en niet of weinig toegevoegde waarde...
zover ik weet is die er helaas nog nietVerwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 10:04:
Chaser ik heb mijn i600 gisteren ge-update en ik kan bevestigen dat deze ook versie UXXGG2 heeft nu.
maar als ie komt dan verwacht ik hem hier ergens http://forum.xda-developers.com/
Kan iemand mij een pdf reader adviseren op i600 WM6? Ondersteund Documents2Go pdf? De acrobat reader voor WM2003 en Armscale op de Adobe site functioneren bij mij niet...
@Manis; Volgens mij kan PicselViewer ook PDF en Office bestanden uitlezen, maargoed deze vind ik dan weer rottig en wil deze weghebben.. Maar hoe!?
Thx Alex, alleen ik was dus ook op zoek naar een alternatief om pdf bestanden niet met de picselviewer in te lezen... Ik kan hier dan ook weinig over terug vinden, behalve FluidPDF... dat wil ik nog wel gaan bekijken...
Oh ja en die Office (las ik net pas, de reply) is eigenlijk minder legaal, maar toch weer niet helemaal.
In Windows Mobile 6 Standard zit namelijk officieel Office ingebakken. Toch is deze weggehaald door Samsung. Maar je zou dus kunnen verwachten dat deze er toch inzit en dit is niet het geval. Dus je zou kunnen zeggen "Het is illegaal, want het is er uitgehaald en je voegt het zelf weer toe", maar je zou ook de statement kunnen maken "Het is legaal, want het is een verwachting van Windows Mobile 6 en deze zou er gewoon standaard in moeten zitten.".. Dus het is maar net hoe je er tegen aankijkt.
Maargoed, omdat dit niet duidelijk is zal ik geen downloadlink geven. Het is wel zo dat Office Mobile te vinden is op de bekendere sites..
In Windows Mobile 6 Standard zit namelijk officieel Office ingebakken. Toch is deze weggehaald door Samsung. Maar je zou dus kunnen verwachten dat deze er toch inzit en dit is niet het geval. Dus je zou kunnen zeggen "Het is illegaal, want het is er uitgehaald en je voegt het zelf weer toe", maar je zou ook de statement kunnen maken "Het is legaal, want het is een verwachting van Windows Mobile 6 en deze zou er gewoon standaard in moeten zitten.".. Dus het is maar net hoe je er tegen aankijkt.
Maargoed, omdat dit niet duidelijk is zal ik geen downloadlink geven. Het is wel zo dat Office Mobile te vinden is op de bekendere sites..
Verwijderd
Weet iemand hoe je de gprs verbinding snel verbreekt? Op mijn i320 drukte ik op de ophang knop. Hier werk dat echter niet.
Tenx alvast
Tenx alvast
Volgens mij gaat het niet sneller dan:Verwijderd schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 16:07:
Weet iemand hoe je de gprs verbinding snel verbreekt? Op mijn i320 drukte ik op de ophang knop. Hier werk dat echter niet.
Aan/uitknop kort indrukken -> 2 Draadloos beheer -> Menu -> 1 Verbinding verbreken
12x 400Wp solar + Enphase IQ7+ op ZZW / Marstek Venus E v153.215 / Marstek CT002 v120 / Homewizard P1 v5.1903 / Domoticz op RPi 3B
Verwijderd
Jo tenx, dan moet het maar zo. Raar dat ze dat verandert hebben, net weer wat meer handelingen...
Oja nog iets, hoe kun je je sim contacten verbergen? Is me tot heden op de i600 niet gelukt. Op de i320 wel, maar die methode werkt op wm6 niet.
Oja nog iets, hoe kun je je sim contacten verbergen? Is me tot heden op de i600 niet gelukt. Op de i320 wel, maar die methode werkt op wm6 niet.
Ik heb een vervelend issue met WiFi.
Wanneer ik een '_' (underscore) heb in het WPA wachtwoord kan ik dit niet typen.
Hij vindt netjes het WiFi netwerk, komt met de vraag voor de WPA key, ik wil typen "Wifi_Holden@22", alleen wanneer ik bij de underscore kom dan ga ik naar Symbols en selecteer dan een underscore, druk OK, maar dan gaat het scherm weer naar 'draadloos beheer'.
Bug?
Ik kan ook niet copy / past?
Is er een shortcut key voor '_' ?
Ik krijg het niet opgelost en begin hopeloos te worden
Wanneer ik een '_' (underscore) heb in het WPA wachtwoord kan ik dit niet typen.
Hij vindt netjes het WiFi netwerk, komt met de vraag voor de WPA key, ik wil typen "Wifi_Holden@22", alleen wanneer ik bij de underscore kom dan ga ik naar Symbols en selecteer dan een underscore, druk OK, maar dan gaat het scherm weer naar 'draadloos beheer'.
Bug?
assumption is the mother of all fuck ups
Verwijderd
heb hetzelfde probleem met de 'd' in het encryptiekey. inderdaad niet handig. 
-Webmaster- schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 10:12:
Ik heb een vervelend issue met WiFi.
Bug?
Verwijderd
Hoi,
Ook de boel geupgrade naar WM 6 ging op zich prima.
Vaak kon ik gesprekken niet opnemen het leek of de toetsten gewoon niet werkten. Inmiddels weet ik dat Route 66 de boosdoener is. Zodra ik Route 66 heb gebruikt moet ik de batterij er uithalen, daar na kan ik weer gesprekken opnemen. Na de update naar WM6 bleef dit probleem bestaan. Route 66 support kent het probleem maar heeft geen oplossing.
Route 66 heb ik overigens op het SD kaartje geinstalleerd, zou het helpen route 66 op de telefoon zelf te installeren?
Heeft iemand meer info of zelfs een oplossing voor dit probleem want dit is niet echt comfortabel op een telefoon die ik bedrijfsmatig gebruik.
Ook de boel geupgrade naar WM 6 ging op zich prima.
Vaak kon ik gesprekken niet opnemen het leek of de toetsten gewoon niet werkten. Inmiddels weet ik dat Route 66 de boosdoener is. Zodra ik Route 66 heb gebruikt moet ik de batterij er uithalen, daar na kan ik weer gesprekken opnemen. Na de update naar WM6 bleef dit probleem bestaan. Route 66 support kent het probleem maar heeft geen oplossing.
Route 66 heb ik overigens op het SD kaartje geinstalleerd, zou het helpen route 66 op de telefoon zelf te installeren?
Heeft iemand meer info of zelfs een oplossing voor dit probleem want dit is niet echt comfortabel op een telefoon die ik bedrijfsmatig gebruik.
Je zou kunnen proberen eerst FN te doen en daarna... WTF? er zit geen underscore standaard op het keypad