Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 11:30:
update:

Ik heb via deze website wat meer info gevonden voor de update van mijn I600
http://www.modaco.com/Samsung-SGH-i600-Firmwar-t253760.html.

Heeft er iemand een beschrijving en nodige downloads. hoe ik dit moet aanpakken?

ps mijn I600 is engelstalig
Blader even terug in dit topic, staan genoeg links en instructies (of zoek op 'franstalige wiki' in dit topic)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onne
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:44
Hi!

Ben erg geinteresseerd in dit toetstel, maar weet iemand of er een opvolger voor dit toestel aan zit te komen.
Bijvoorbeeld met GPS, betere accu en WM6 O-)

Als dat op korte termijn gaat gebeuren kan ik nog wel even wachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renate1970
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:11

Renate1970

Lef is Leven

Ik heb de telefoon nu drie weken, ben er dik te vreden over. Wel heb ik een klein vraagje waar ik niets van in dit forum kan terug vinden. Het gaat om de accu van hem. Ik heb hem de KPN gekocht en in de doos zitten twee accu's een dunne en eentje die bijna de helft dikker is. Nu zit ik steeds te switchen met de accu's. Mijn vraag is kan dat kwaad als je steeds de accu eruit haalt en de andere accu erin en als die weer leeg is de andere er weer in. Ik ben eigenlijk benieuwd hoe jullie dat doen. Of gebruiken jullie gewoon 1 accu steeds?

Alvast bedankt voor jullie antwoord

Samsung s24, Samsung Watch ultra, Steamdeck, Nintendo Switch light, PS 4, iPad Pro 2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Niet online
Ik heb in het begin beide accu's een tijd gebruikt zodat ze allebei 'opgerekt' zijn. Nu gebruik ik er eigenlijk altijd 1 en neem ik die 2e alleen mee als ik ergens heen ga waar ik m'n telefoon niet op kan laden. Overigens is het wel goed om af en toe te wisselen, want het is niet goed om Li-Ion accu's lang ongebruikt te laten (zeker met een volle lading).

Ik heb trouwens twee dezelfde batterijen gekregen (weet ff niet hoeveel mAh).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renate1970

Renate1970

Lef is Leven

Bigs schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 18:46:
Ik heb in het begin beide accu's een tijd gebruikt zodat ze allebei 'opgerekt' zijn. Nu gebruik ik er eigenlijk altijd 1 en neem ik die 2e alleen mee als ik ergens heen ga waar ik m'n telefoon niet op kan laden. Overigens is het wel goed om af en toe te wisselen, want het is niet goed om Li-Ion accu's lang ongebruikt te laten (zeker met een volle lading).

Ik heb trouwens twee dezelfde batterijen gekregen (weet ff niet hoeveel mAh).
Dank voor je antwoord, ik heb verschil in de accu's eentje is een dunne accu daar staat op standard battery en op de andere staat extendend accu.

Samsung s24, Samsung Watch ultra, Steamdeck, Nintendo Switch light, PS 4, iPad Pro 2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruimzicht
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:20
Tegenwoordig wordt de i600 uitgeleverd met een normale en een extended accu. Die is dikker en gaat langer mee. Hiermee erkent Samsung het "probleem" van hun standaard accu: die is te snel leeg. Jammer genoeg voor de vroege kopers van de i600 zaten er toen "slechts" twee normale accu's bij.

In de US heeft Samsung hetzelfde gedaan bij de Blackjack en daar kon je zelfs later free of charge een extended accu nabestellen als die er niet bij zat op het moment van aanschaf. Heb dit nagevraagd bij Samsung maar daar spelen ze dommerdje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rizlarock
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19-04-2024
Het lijkt erop dat de langverwachte WM6 update er is:

http://www.samsungmobile.com/promotion/i600/index.jsp

Succes ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nice. ga maar eens downloaden.
rizlarock schreef op maandag 30 juli 2007 @ 15:39:
Het lijkt erop dat de langverwachte WM6 update er is:

http://www.samsungmobile.com/promotion/i600/index.jsp

Succes ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ben benieuwd wat de prestatiewinst zal zijn!

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renate1970

Renate1970

Lef is Leven

Speedfight schreef op maandag 30 juli 2007 @ 16:18:
Ben benieuwd wat de prestatiewinst zal zijn!
Ik ook eigenlijk wel, heb net wat zitten prutsen maar krijg hem niet draaien, kom nog niet eens door het eerste veldje heen, het versie nummer. Mijn versie nummer is i600ASGD1, vul ik dat in blijft hij gewoon vragen naar het versie nummer. Ligt dat aan het feit dat mijn toestel van de KPN afkomt? En moet ik gewoon nog even geduld hebben?

Alvast bedankt voor het antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

probeer eens i600xxgc2
Renate1970 schreef op maandag 30 juli 2007 @ 16:31:
[...]

Ik ook eigenlijk wel, heb net wat zitten prutsen maar krijg hem niet draaien, kom nog niet eens door het eerste veldje heen, het versie nummer. Mijn versie nummer is i600ASGD1, vul ik dat in blijft hij gewoon vragen naar het versie nummer. Ligt dat aan het feit dat mijn toestel van de KPN afkomt? En moet ik gewoon nog even geduld hebben?

Alvast bedankt voor het antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renate1970

Renate1970

Lef is Leven

Heb net i600xxGD1 en dat werkt weer wel, maar kan dat kwaad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lijkt me niet. volgens mij een standaard update download.

wel bijzonder traag... :( ga later maar weer eens proberen...
Renate1970 schreef op maandag 30 juli 2007 @ 16:41:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Niet online
Hmm.. het lijk the real deal te zijn.. alleen gaat de download maar met 4 kb/s :( De eerste die hem heeft mag hem op Rapidshare zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taigu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 13:28
Weet iemand hoe je enkel HSDPA uitzet, dus met behoud van UMTS ? De truuk via adminsettings ken ik, deze schakelt terug naar GPRS. Bellen + Syncen met activesync gaat niet als je HSDPA aan hebt staan, hopelijk wel met UMTS. Ik gebruik fw i600xxgd1.

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxmaxmax
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-12-2024
Bigs schreef op maandag 30 juli 2007 @ 16:58:
Hmm.. het lijk the real deal te zijn.. alleen gaat de download maar met 4 kb/s :( De eerste die hem heeft mag hem op Rapidshare zetten :)
nog 3 uur en 26 windows minuten :O 7.49 kb/s als ie er is gaat ie naar rapidshare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi allen, ik ben een grote fan van de SPB Mobile shell. Heeft iemand dit draaien op de i600? Ik vroeg me af of dit goed werkt op zo'n klein scherm icm een scrollwiel (zonder touchscreen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taigu
WM6 staat erop. Moest wel bij language English aangegeven. Het probleem met HSDPA is gelijk verholpen, kun je nu instellen via instellingen -> verbindingen -> hsdpa.

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Niet online
buddhole schreef op maandag 30 juli 2007 @ 19:13:
WM6 staat erop. Moest wel bij language English aangegeven. Het probleem met HSDPA is gelijk verholpen, kun je nu instellen via instellingen -> verbindingen -> hsdpa.
En wat zijn je verdere ervaringen ervan tot nu toe?

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:20
buddhole schreef op maandag 30 juli 2007 @ 19:13:
En ? Kun je nu meer dan één handsfree apparaat pairen? (als dat nu werkt, koop ik er weer één)

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renate1970

Renate1970

Lef is Leven

Renate1970 schreef op maandag 30 juli 2007 @ 16:41:
[...]

Geprobeerd en net klaar met downloaden maar bij de controle geeft hij aan verkeerde versie. Dus ik zal nog wel even geduld moeten hebben. Waarschijnlijk moeten wachten tot KPN zover is. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsies
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-01-2022

Batsies

E-Developing

Ben hem nu ah download (176kb psec), gaat lekker snel. Even installeren en zal wel wat bevindingen erop knallen

E-Developing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taigu
Renate1970 schreef op maandag 30 juli 2007 @ 19:30:
[...]

Geprobeerd en net klaar met downloaden maar bij de controle geeft hij aan verkeerde versie. Dus ik zal nog wel even geduld moeten hebben. Waarschijnlijk moeten wachten tot KPN zover is. |:(
Andere taal kiezen. Ik moest engels kiezen voordat de upgrade werkte.

Ik heb maar 1 headset, dus dat kan ik niet testen. Start Menu lijkt iets sneller, vooral tijdens het syncen. Ik kan alleen niet meer het apparaat verkennen via de pc. De Windows Update functie werkt niet bij mij. En geen office...

Weet er iemand een goede GPRS traffic monitor die werkt op de i600 ?

[ Voor 5% gewijzigd door Taigu op 30-07-2007 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renate1970

Renate1970

Lef is Leven

Nou heb maar even besloten om toch maar eventjes te wachten met windows mobile 6, eigenlijk draait hier 5 ook goed. Tenmniste ben nog niet tegen dingen aangelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsies

Batsies

E-Developing

Heb wm6 erop gezet, hij is zoals het nu lijkt wel sneller geworden. Moet alleen nog even de umts / hsdpa ad praat krijgen, daarnaast werk de windows update ook niet (mogelijk door bovenstaand probleem --> verbinding) Kan niet verbinden voor windows update, even uitzoeken

Error:

Connection to update server was not available. Check your data connections settings and ensure the device data and time are correct

[ Voor 33% gewijzigd door Batsies op 30-07-2007 21:03 ]

E-Developing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik mis ook de Word, PowerPoint en Excel mobile... die zijn toch onderdeel van WM6 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsies

Batsies

E-Developing

Chaser2600 schreef op maandag 30 juli 2007 @ 21:00:
Ik mis ook de Word, PowerPoint en Excel mobile... die zijn toch onderdeel van WM6 ?
Verbeterde functies van Windows Mobile 6 :
- Verbeteringen voor berichtenverkeer en agendafuncties
- Zoeken en toegang tot documenten
- Uitbreidingen voor Microsoft® Office™-programma's
- Veilige en eenvoudige bedrijfstoegang
- Bescherming van waardevolle bedrijfsgegevens
- Apparaat- en beleidsbeheer
- Verbeterde telefoonintegratie
- Snellere verbindingen met Mijn contactpersonen
- en meer…
Bron: http://www.samsungmobile.com/promotion/i600/net/sub01.jsp

E-Developing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g3
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-12-2024

g3

ik kan de Office apps echt niet vinden. das echt jammer. voor de rest lijkt hij iets sneller.
Vind het home scherm eigenlijk best mooi. Twijfel of ik SBSH Facade moet terugzetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsies

Batsies

E-Developing

g3 schreef op maandag 30 juli 2007 @ 21:18:
ik kan de Office apps echt niet vinden. das echt jammer. voor de rest lijkt hij iets sneller.
Vind het home scherm eigenlijk best mooi. Twijfel of ik SBSH Facade moet terugzetten...
Welk homescreen heb je, ik heb hem op cardwheel staan (zat ook in wm5)

E-Developing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxmaxmax
om het wat makkelijker te maken de i600 update exe: hier ;)
veel plezier en deel je ervaringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dfr0st
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-09 14:54

dfr0st

Geel is mooier

hij is echt een stuk sneller, ik heb alleen geen operator defaults voor mms en gprs

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxmaxmax
wat dacht je hiervan:
activesync volgens samsung:hier
modem driver samsung: hier
de updater zelf: hier is dezelfde als de post van twee terug alleen deze is van samsung de andere via rapidshare

alleen als je alles invult krijg je een certificaat voor boven je bed te hangen

[ Voor 10% gewijzigd door maxmaxmax op 30-07-2007 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxmaxmax
dfr0st schreef op maandag 30 juli 2007 @ 22:15:
hij is echt een stuk sneller, ik heb alleen geen operator defaults voor mms en gprs
haal die bij de belcompagny daar zijn ze gratis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dfr0st
  • Laatst online: 03-09 14:54

dfr0st

Geel is mooier

maxmaxmax schreef op maandag 30 juli 2007 @ 22:19:
[...]

haal die bij de belcompagny daar zijn ze gratis
handmatig ging prima

msn is trouwens ruk geworden, gaat gelijk je contacts syncen met msn mensen, en als je het niet doet dan start hij niet op

library werkt trouwen nog sneller nu, je hoeft niet eerst in te lezen. Hij pakt meteen alles

[ Voor 17% gewijzigd door dfr0st op 30-07-2007 22:37 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Niet online
Leuke update. Kleine verbeteringen.. alles voelt wat sneller en het ziet er ook wat beter uit. De fundamentele fouten van Windows Mobile die eerder besproken zijn zitten er nog steeds in, maar ben nu aardig tevreden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WM6 geinstalleerd. inderdaad iets sneller. Installatie ging vrij soepel uiteindelijk (download duurde wel ff). instellingen T-mobile werden automatisch herkent. gelijk maar weer de active sync geinstalleerd voor email sync via internet.

Office applicaties zijn inderdaad niet echt te vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Niet online
Hmm dat contacten toevoegen uit Messenger klinkt wel eng. Heeft iemand dit al geprobeerd? Wat doet het precies en hoe permanent is het? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsies

Batsies

E-Developing

Standaard stonden mijn instellingen op vodafone, door netwerk kpn te kiezen kreeg ik wel de goede instellingen voor internet

E-Developing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
Bigs schreef op maandag 30 juli 2007 @ 23:16:
Hmm dat contacten toevoegen uit Messenger klinkt wel eng. Heeft iemand dit al geprobeerd? Wat doet het precies en hoe permanent is het? :)
Heb 't al gehad op m'n S200. En het is permanent, dus al m'n MSN contacts staan nu op m'n werk in Outlook, dankzij directpush.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
StevenK schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 07:27:
[...]

Heb 't al gehad op m'n S200. En het is permanent, dus al m'n MSN contacts staan nu op m'n werk in Outlook, dankzij directpush.
Dus ook nadat je ze verwijdert worden ze automatisch weer toegevoegd na het starten van de MSN client ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxmaxmax
installatie verkeerde software versie:

Ik heb de melding gehad dat de de software versie verkeerd zou zijn ik had de activesync 4.5 rechtstreeks van ms gedownload, deze gedeinstalleerd en die van samsung gebruikt, toen ging het wel.

bevindingen tot zover:
Tomtom6.0 (versie0) geinstalleerd deze lijkt te werken (6.03 werkt niet)
Fotocamera start heel snel
Toesenbord layoutfout in de nederlandse taal bij het aanmaken van een wep wifi vebinding de sleutel geeft allerlei griekse tekens (onder de engelse taal werkt deze wel)
Office.cab werkt zonder de .net installatie
hdspa handmatig uit te zetten
2 icoontjes windows live en messenger (beide programma's hebben iets andere layout)
msn voegt nu hotmailaccount niet meer toe
voicemailnummer kun je rechtstreeks invullen bij snelkeuze 1
aan rss reader volgens mij niets verandert
wav files in mailtjes worden nu wel afgespeeld
in de topbalk komt nu een icoontje enveloppe met mobiel telefoontje erin als het een sms is.
msn staat nu ook in de adreslijst
volgens mij wordt nu de opzoekfunctie gecached die is veel vlugger (800 contacten)
Mediaplayer start sneller op maar is trager geworden (avi) kan ook komen omdat ik ook de europe map van tt aan het instaleren ben op diezelfde microsdkaart

tot zover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
Chaser2600 schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 09:00:
[...]

Dus ook nadat je ze verwijdert worden ze automatisch weer toegevoegd na het starten van de MSN client ?
Weet ik niet; ik heb die windows live meuk snel weer uitgezet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g3

g3

maxmaxmax schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 09:46:

Ik heb de melding gehad dat de de software versie verkeerd zou zijn ik had de activesync 4.5 rechtstreeks van ms gedownload, deze gedeinstalleerd en die van samsung gebruikt, toen ging het wel.

bevindingen tot zover:
Fotocamera start heel snel
Toesenbord layoutfout in de nederlandse taal bij het aanmaken van een wep wifi vebinding de sleutel geeft allerlei griekse tekens (onder de engelse taal werkt deze wel)
Office.cab werkt zonder de .net installatie
hdspa handmatig uit te zetten
2 icoontjes windows live en messenger (beide programma's hebben iets andere layout)
msn voegt nu hotmailaccount niet meer toe
voicemailnummer kun je rechtstreeks invullen bij snelkeuze 1
aan rss reader volgens mij niets verandert
wav files in mailtjes worden nu wel afgespeeld
in de topbalk komt nu een icoontje enveloppe met mobiel telefoontje erin als het een sms is.
msn staat nu ook in de adreslijst
volgens mij wordt nu de opzoekfunctie gecached die is veel vlugger (800 contacten)
Mediaplayer start sneller op maar is trager geworden (avi) kan ook komen omdat ik ook de europe map van tt aan het instaleren ben op diezelfde microsdkaart

tot zover
waar heb je die office cab vandaan? is dat die van modaco? bij mij werkt dat voor geen meter....zowel in wm5 als in wm6 niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxmaxmax
ik heb ze hier. Vraag me niet hoe ik ze gekregen heb, maar hoe krijg ik ze bij jouw zonder iets illegaals te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 16:01

Reneger

Wie? IK?

Waarmee kan je de hele zooi makkelijk backuppen? Ik heb geen zin om alles kwijt te raken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
Reneger schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 10:11:
Waarmee kan je de hele zooi makkelijk backuppen? Ik heb geen zin om alles kwijt te raken :)
welke 'hele zooi'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger

Reneger

Wie? IK?

Volledige telefoongeheugen, registermeuk, die onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxmaxmax
tomtom6 werkt alleen nu moet ik nog de bluetooth gps verbinden.
Als ik nu handmatige gps selecteer dan moet ik een com poort selecteren en die kan ik niet kiezen (naar boven en beneden is nl het volume).
Iemand daar al vaker mee gewerkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruimzicht
Reneger schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 10:11:
Sprite?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• struik978
  • Laatst online: 10-09 09:57
maxmaxmax schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 10:28:
tomtom6 werkt alleen nu moet ik nog de bluetooth gps verbinden.
Als ik nu handmatige gps selecteer dan moet ik een com poort selecteren en die kan ik niet kiezen (naar boven en beneden is nl het volume).
Iemand daar al vaker mee gewerkt?
Welke versie gebruik je dan? want ik kon de tt6 niet installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruimzicht
Aaaaarghh.. wat is dat ActiveSync toch een r*kprogramma! Krijg het niet voor elkaar. Dan maar thuis proberen vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxmaxmax
struik978 schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 10:45:
[...]

Welke versie gebruik je dan? want ik kon de tt6 niet installeren.
6.000 een oerversie zonder updates, hij draait al volledig ik kan alleen de com poort niet selecteren september 2006

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g3

g3

maxmaxmax schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 10:10:
ik heb ze hier. Vraag me niet hoe ik ze gekregen heb, maar hoe krijg ik ze bij jouw zonder iets illegaals te doen?
Kun je het sturen naar guyvertje{at}gmail.com
thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxmaxmax
g3 schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 12:42:
[...]

Kun je het sturen naar guyvertje{at}gmail.com
thx
volgens mij mogen request's niet maar er is wel een draadje ergens te vinden die voor office op je i600 een oplossing heeft. O-) hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben je ook alle contactpersonen kwijt als je de update hebt uitgevoerd...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, alles begint weer blanco... :'(
Verwijderd schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 13:25:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 13:25:
Als je van te voren even synced via activesync kan je je contacten daarna gewoon weer terugsyncen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_guy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 11:02

Dutch_guy

WYSIWYG

Kan je nu ook HTML mailtjes bekijken ?

Pay peanuts get monkeys !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Niet online
En toen stond m'n adresboek vol met MSN contacten :') Balen.. want die Live Messenger is verder best mooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renate1970

Renate1970

Lef is Leven

Hallo, ik ben vanmorgen eventjes naar het servicecentrum geweest van de Samsung en daar weten ze nog van niks van een update :) naar windows 6. (was het KPN business centrum). Ze hebben net netjes terug gebeld met de mededeling dat er nog geen sprake was van een update. Dus ik blijf nog maar onder windows 5 hoor. (zal wel liggen aan het feit dat hij via de KPN gelockt is denk ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Der Heinz
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 29-11-2024
Mijn via KPN gekochte i600 werkt ook niet met deze updater! Ik ben bang dat we moeten wachten tot er een updater uitkomt die ook voor de i660ASGD1 geschikt is. Op de nederlandse site is trouwens nog helemaal niets te vinden over de update, zie http://nl.samsungmobile.c.../download/NL-SGH-I600.jsp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• struik978
  • Laatst online: 10-09 09:57
maxmaxmax schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 12:37:
[...]

6.000 een oerversie zonder updates, hij draait al volledig ik kan alleen de com poort niet selecteren september 2006
heb route66 wel geinstalleerd maar die kon ook eerst de GPS niet vinden. heb de com poorten ingesteld als com6 voor inkomend en com7 voor uitgaand. toen werkte het wel bij mij ... dus misschien dan ook wel voor tt6. Moet ik alleen even op zoek naar tt6 0.0.0. heb wel div versies maar die niet |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruimzicht
Der Heinz schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 15:22:
Mijn via KPN gekochte i600 werkt ook niet met deze updater! Ik ben bang dat we moeten wachten tot er een updater uitkomt die ook voor de i660ASGD1 geschikt is. Op de nederlandse site is trouwens nog helemaal niets te vinden over de update, zie http://nl.samsungmobile.c.../download/NL-SGH-I600.jsp
Het is ook niet verplicht om te upgraden hoor...

Verbaast me niets dat ze er bij KPN nog niets van af weten. Daarom wil ik nou geen branded toestel. Probeer anders eerst een te updaten naar een unbranded firmware GC2 of GD1 bijvoorbeeld, ik vermoed dat het dan gewoon lukt.

Update loopt, ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coramoor
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 30-05-2022

coramoor

pyoro!

hmmmm vreemd...

de flashprogamma krijgt geen verbinding met de computer...
er staat pc connection: FAIL...
moet ik active sync uit doen ofzo???

[ Voor 14% gewijzigd door coramoor op 31-07-2007 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWA
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

PWA

coramoor schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 18:06:
hmmmm vreemd...

de flashprogamma krijgt geen verbinding met de computer...
er staat pc connection: FAIL...
moet ik active sync uit doen ofzo???
Heb je al gelezen op de samsung page? Samsung Modem Driver moet ook zijn geïnstalleerd.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coramoor
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 30-05-2022

coramoor

pyoro!

het werkt al..... vage computer van mij ik heb de kabel weer eruit gehaald en weer erin gestopt en toen begon die te werken.... :P

ok.... mijn telefoon wilt niet meer opstarten.....ok hij werkt :P

[ Voor 20% gewijzigd door coramoor op 31-07-2007 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem erop staan... eerste indruk... wat sneller inderdaa. Alleen dat groene kleurtje moet ik even aan wennen.

Ik kan alleen de agenda niet meer terug zetten... Ik heb hem nu in outlook staan
Iemand hulp?

Gelukt inmiddels :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2007 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Niet online
Groene kleurtje kun je gelukkig weer veranderen naar het vertrouwde zwart :) Instellingen -> Display -> Beginscherm -> Kleurenschema oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Niet online
Is de accuduur ook beter geworden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger

Reneger

Wie? IK?

Updatende....
* Reneger rookt zich suf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger

Reneger

Wie? IK?

Geupdate. Weinig veranderingen gezien eigenlijk. Ben nu windhoos update aan het draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm, bij mij gaat het updaten goed tot na het rebooten van de telefoon; dan gebeurt er nl. niet meer, die balk van het updateprogramma staat nu al 2 uur op 0%... alles is correct ge
ïnstalleerd en batterij is vol. Hij geeft totaal geen melding van 't een of 't ander, niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem inmiddels ge-update... Hier mijn bevindingen tot nu toe:

Pluspunten:
Camera start sneller op
Bluetooth koppeling naar carkit is veel sneller
Programma's starten sneller op
Optisch een stukje mooier geworden

"Tegenvallers"
Programma's sluiten (nog steeds) niet echt af als je ze wegdrukt...

Nieuwe bevindingen volgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWA
  • Niet online

PWA

maxmaxmax schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 09:46:

bevindingen tot zover:

[knip][/knip]

tot zover
Iemand nog meer gelukt om een versie van tomtom 5 of 6 te installeren? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruimzicht
1e indruk: behoorlijk sneller, vooral in reactietijd. Camera idd veel sneller, maar vooral bellen met de BT carkit is enorm verbeterd: veel sneller opnemen en ophangen maar vooral.... volledige adresboek synchronisatie met mijn fabrieks carkit! Daar was het mij vooral om te doen. Vanavond nog even checken of hij nu ook kan wisselen met de auto van mijn vriendin, dan ben ik helemaal tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger

Reneger

Wie? IK?

Iemand navigatie van enig soort (R66 of tomtom) al aan de gang gekregen onder WM6?

* Reneger heeft nog geen poging gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Niet online
Sinds de WM6 update meldt mijn telefoon zich niet meer automatisch aan bij mijn (WPA beveiligde) netwerk als hij een tijdje standby heeft gestaan. Ik moet dan via de draadloos beheerder -> Wi-Fi instellingen het netwerk handmatig kiezen. Vroeger pakte hij overal waar ik een netwerk had ingesteld dit automatisch op.

Ben ik soms ergens een instelling vergeten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruimzicht
Reneger schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 10:16:
Iemand navigatie van enig soort (R66 of tomtom) al aan de gang gekregen onder WM6?
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat de i600 binnenkort snel vergeten zal zijn met de komst van de prachtige i620!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juanp
  • Laatst online: 13-09 09:33
Ik heb de update ook uitgevoerd en daarvoor een backup gemaakt met sprite backup software.
De update ging goed, maar bij het terug zetten (alle items) kon ik het instellingen menu niet meer in en gaf die een fout melding. Daarna (harde reset) opnieuw de backup zonder systeem settings terug gezet en toen kon ik het instellingen menu wel weer in, maar nu kan ik geen afspraken meer opslaan en geen contacten meer aanmaken. (dus dit zal straks moeten gaan via outlook, had ik gelukkig thuis ook nog gebackuped).

Ik dacht ik meld het even!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neorider
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 23:14
Gister mijn I600 ook voorzien van de WM6 update.

Hij reageert een stuk beter dan de WM5. Echter heb ik soms nog steeds het probleem dat als de telefoon overgaat ik niet op kan nemen. Dit komt dan doordat er een aantal applicaties nog in gebruik zijn.

Route66 werkt ook een stuk beter. Hoef nu niet een aantal keer te klikken voordat deze start.

TomTom 6.2 geïnstalleerd. Werkt op zich wel, de applicatie start namelijk. Kan alleen niet de juiste com poort instellen voor de gps muis. Tevens kan bij bijvoorbeeld het vooraf plannen van een route geen cijfers ingegeven worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxmaxmax
neorider schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 14:09:
Gister mijn I600 ook voorzien van de WM6 update.

Hij reageert een stuk beter dan de WM5. Echter heb ik soms nog steeds het probleem dat als de telefoon overgaat ik niet op kan nemen. Dit komt dan doordat er een aantal applicaties nog in gebruik zijn.

Route66 werkt ook een stuk beter. Hoef nu niet een aantal keer te klikken voordat deze start.

TomTom 6.2 geïnstalleerd. Werkt op zich wel, de applicatie start namelijk. Kan alleen niet de juiste com poort instellen voor de gps muis. Tevens kan bij bijvoorbeeld het vooraf plannen van een route geen cijfers ingegeven worden.
Met een orginele tomtom gps muis werkt het :) . Met een andere heb ik het ook nog niet voor elkaar gekregen :| . Heeft er hier iemand een oplossing voor bv een regedit oid |:( (hij wil nl het volume zachter zetten als je een naar beneden wil gaan om een com poort te kiezen)?

De wisseling tussen cijfers en het orginele toetsenbord doe je met de "fn"-toets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWA
  • Niet online

PWA

maxmaxmax schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 16:54:
[...]

Met een orginele tomtom gps muis werkt het :) . Met een andere heb ik het ook nog niet voor elkaar gekregen :| . Heeft er hier iemand een oplossing voor bv een regedit oid |:( (hij wil nl het volume zachter zetten als je een naar beneden wil gaan om een com poort te kiezen)?

De wisseling tussen cijfers en het orginele toetsenbord doe je met de "fn"-toets
Kan je misschien iets zeggen over de snelheid van de aanpassingen/schermopbouw van TomTom tijdens het navigeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens hoe zit dat nou met die office apps???? zou toch bij wm6 zitten????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 13:33:
Ik denk dat de i600 binnenkort snel vergeten zal zijn met de komst van de prachtige i620!
Oh die met dat geweldige slide mechanisme :r ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 17:58:
Jongens hoe zit dat nou met die office apps???? zou toch bij wm6 zitten????
Helaas, niet bij de i600 :|
Zal wel komen omdat er standaard PicselViewer geleverd wordt door Samsung

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsies

Batsies

E-Developing

Wat ik wel als verandering opmerk is een smsje typen, voorheen was de knop linksonder in je smsbox een nieuwe sms starten, dit is nu delete. Iemand dit al ergens kunnen wijzigen? Wil de button 'new' daar hebben

E-Developing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaser2600 schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 18:16:
[...]

Oh die met dat geweldige slide mechanisme :r ;)
Oh de i600, met al die ruimte in je broekzak :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat was mij idd ook opgevallen helaas.

iemand enig idee hoe je een telefoonnummer bij een contactpersoon als standaard nummer in moet stellen? (als hij er meerdere heeft natuurlijk)
Batsies schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 18:50:
Wat ik wel als verandering opmerk is een smsje typen, voorheen was de knop linksonder in je smsbox een nieuwe sms starten, dit is nu delete. Iemand dit al ergens kunnen wijzigen? Wil de button 'new' daar hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger

Reneger

Wie? IK?

links / rechts drukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsies

Batsies

E-Developing

ja, dat is geloof ik ook de oplossing

E-Developing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marrekau117
  • Laatst online: 06-09 21:32
heb de com poort op 0 zetten van de externe gps en op een of andere manier werkt het nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxmaxmax
PWA schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 17:25:
[...]

Kan je misschien iets zeggen over de snelheid van de aanpassingen/schermopbouw van TomTom tijdens het navigeren?
Ongelofelijk snel voor een 200 mhz processor, het is wel een batterij drainer maar hij loopt rete soepel, hiervoor heb ik een hp6915 gehad en dat was bagger die was veel trager. Klein minpuntje, de gesproken instructies gaan niet echt hard. :X Het opstarten van de applicatie is in een paar seconden gepiept. ik ga die com0 ook eens proberen je hoort van me.

Office: Zie de link die ik enkele posts hiervoor ergens geplaatst heb daar kun je de officeprogs downloaden

[ Voor 13% gewijzigd door maxmaxmax op 01-08-2007 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb sinds enige tijd de i600. alles lijkt te werken. Heb inmiddels ook wifi-verbinding met mijn modem thuis. Nu vraag ik me af, als ik ga internetten (met de samsung) gebruik ik dan wifi of toch gewoon GPRS. Ik denk het laatste. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik via wifi het web op kan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruimzicht
StevenK schreef op maandag 30 juli 2007 @ 19:28:
[...]
En ? Kun je nu meer dan één handsfree apparaat pairen? (als dat nu werkt, koop ik er weer één)
Je kan weer naar de Phonehouse: gisteren getest en het werkt naar behoren. Blijkbaar hebben ze toch wat aandacht aan de bluetooth functionaliteit gegeven :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
Ruimzicht schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 09:23:
[...]

Je kan weer naar de Phonehouse: gisteren getest en het werkt naar behoren. Blijkbaar hebben ze toch wat aandacht aan de bluetooth functionaliteit gegeven :) :)
Hé, bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marrekau117
  • Laatst online: 06-09 21:32
maxmaxmax schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 23:30:
[...]

Ongelofelijk snel voor een 200 mhz processor, het is wel een batterij drainer maar hij loopt rete soepel, hiervoor heb ik een hp6915 gehad en dat was bagger die was veel trager. Klein minpuntje, de gesproken instructies gaan niet echt hard. :X Het opstarten van de applicatie is in een paar seconden gepiept. ik ga die com0 ook eens proberen je hoort van me.

Office: Zie de link die ik enkele posts hiervoor ergens geplaatst heb daar kun je de officeprogs downloaden
Ik heb nog een bestandje gevonden trouwens waar ik wat in aangepast heb waardoor het werkte die staat in programma bestanden en dan was het een van de 3 bestanden Data, navigator of ttmobile openen met kladblok zag ik com1 staan heb ik veranderd in com0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neorider
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 23:14
Gisteravond nog even geprobeerd om de Bluetooth GPS op Com0 te zetten maar dit heeft bij mij niets geholpen. TomTom ziet deze namelijk nog steeds niet.

Op de site van Modaco zag ik zojuist een topic staan over het zelfde probleem maar dan op de HTC710. Dit ga ik vanavond even proberen.

Voor de geïnteresseerden is hier een link.

http://www.modaco.com/Tom...ml&pid=834317#entry834317

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry voor het posten van dit onderwerp, ik heb inmiddels gezien dat deze discussie al loopt. Helaas nog zonder resultaat (in mijn geval).
Verwijderd schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 23:59:
Heb sinds enige tijd de i600. alles lijkt te werken. Heb inmiddels ook wifi-verbinding met mijn modem thuis. Nu vraag ik me af, als ik ga internetten (met de samsung) gebruik ik dan wifi of toch gewoon GPRS. Ik denk het laatste. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik via wifi het web op kan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 23:59:
afaik zal hij wifi gebruiken zodra wifi connected is.
er is geen mogelijkheid dit apart aan te geven
Pagina: 1 ... 9 ... 15 Laatste