Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-09-2024
Overigens als iemand nog de originele samsung extended batterij met cover wil hebben, stuur een PM. Ik heb er ooit een besteld maar vind het toch niets zo'n "dikke" i600.
Dit is de versie btw die rondom de camera rondloopt (dus achterkant word egaal vlak).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsies
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-01-2022

Batsies

E-Developing

Reneger schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 17:47:
Is het trouwens mogelijk om voicemail notifications te ontvangen>?
Ik heb het samsung popup homescreen, daar staat een mooi rijtje met ontvangen smsjes / ontvangen mailtjes / ONTVANGEN VOICEMAILS / gemiste gesprekken.

Is dit netwerkafhankelijk? (Ik gebruik T-Mobijl) of een of andere config optie?
Netwerkafhankelijk, even 1233 bellen en bij instellingen aangeven dat je een sms wilt ontvangen

E-Developing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14:33

Reneger

Wie? IK?

een sms krijg ik wel. Het gaat mij om de voicemail notification, ander berichttype. Ik ga Thee Mobiel binnenkort wel lastigvallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-06 20:51
wessel99 schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 20:50:
Overigens als iemand nog de originele samsung extended batterij met cover wil hebben, stuur een PM. Ik heb er ooit een besteld maar vind het toch niets zo'n "dikke" i600.
Dit is de versie btw die rondom de camera rondloopt (dus achterkant word egaal vlak).
wessel: een vriend van mij heeft interesse, wat moet het kosten incl. verzending binnen nl ?

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 248079

Anoniem: 249699 schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 20:28:
Lukt het bij jullie wel om youtube filmpjes af te spelen?
Ja, gewoon Vtap installeren. Ook lang naar gezocht. Er zijn maar weinig deftige sites met Windows Mobile Software. Spijitig dat tweakers.net dit gat niet opvult

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 214033 schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 23:15:
Inmiddels heb ik de i600 al weer bijna een jaar, en ik moet zeggen dat, mede door de veelzijdigheid aan te verkrijgen software, ik nog steeds zeer te spreken ben over dit toestel.

Functionaliteit is echt super en batterijduur is prima voor een dergelijk toestel... Ik moet wel zeggen dat mijn volgende phone waarschijnlijk wel een touchscreen zal krijgen.

Bijgevoegd even 2 screenshot's van mijn i600...
[afbeelding]

Ik heb het HTC homescreen geinstalleerd dat standaard op de HTC S730 geleverd wordt... even googlen en je vindt hem wel als cab. installer. Zelf even het xml bestand aangepast zodat ook de "all-day" events worden weergegeven en het HTC logootje weggepoetst.

[afbeelding]

SmartToolkit... Echt een super programma! Organiseert je "standaard" startmenu in een XP achtige setup. Smoelt echt stukken beter, en werkt erg makkelijk en betrouwbaar.

Verder aan te raden programma's die ik heb geinstalleerd:
Google maps
Opera 8.65
Office mobile6
ik wil graag het HTC Home Screen, maar ik kan het maar niet vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
stuur me een email, ik heb wel het eea op de plank voor je.

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 214033

Anoniem: 248079 schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 20:59:
[...]

ik wil graag het HTC Home Screen, maar ik kan het maar niet vinden :(
Linkje...

Suc6! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dank u wel! U bent een held! Ik dacht dat het dat niet was omdat het afbeeldingetje in portrait staat en niet in landscape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236300

Momenteel heb ik ineens een vreemd probleem met mijn i600. Het volume schommelt nogal, zowel gewoon aan het oor als op de speaker functie. En ook op de carkit en dat is helemaal zeer storend. Vind sowieso dat hij vrij zacht is op de carkit (parrot CK3100)

Heeft iemand een idee hoe ik dat zou kunnen oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet er iemand of er een crack ofzo bestaat om de camera aan de voorkant te gebruiken als gewone fotocamera?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger

Reneger

Wie? IK?

Is er al iets bekend over een WM6.1 update voor de I600? Ik heb nog niks kunnen vinden }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online
Heeft iemand het voor elkaar gekregen om de update uit te voeren in Vista, want volgens de setup moet je gebruik maken van Active Sync, en laat die nou eens alleen in Windows XP zitten.

Bos Stern Service Onafhankelijke Mercedes-Benz dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice. ECU en tuning alle merken welkom. Projecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Al een tijdje probeer ik mijn i600 te upgraden naar WM6, dit wil alleen niet echt werken. Ik heb alle software gedownload en geinstalleerd, precies volgens de instructies. Echter, nadat ik mijn telefoon reset

kapt ActiveSync ermee (icoontje verdwijnt ook uit de taakbalk, applicatie is dus echt helemaal afgesloten) en m'n telefoon start gewoon vrolijk opnieuw op met de vertrouwde home screen. Ik heb dit ook op een andere XP pc geprobeerd, en ook daar wordt activesync afgesloten en start mijn telefoon vrolijk opnieuw op. Met google kan ik geen enkele informatie hierover vinden. Iemand enig idee wat er mis is, of wat ik fout zou kunnen doen?

[Edit]
Probleem opgelost, mijn back toets is een beetje brak. Ik moet 'm erg hard induwen wil de telefoon zien dat ie ingedrukt blijft :$

[ Voor 14% gewijzigd door Thefirstikke op 14-06-2008 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IEF
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-06 22:30

IEF

Why so serious?

Reneger schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 19:45:
Is er al iets bekend over een WM6.1 update voor de I600? Ik heb nog niks kunnen vinden }:|
Er zijn wel een paar cookers bezig met de Blackjack I (de US versie), maar deze heeft geen Wifi helaas. Hij draait dus wel op de i600, maar dan heb je geen Wifi meer :'(

Helaas kunnen we niets anders doen dan hopen dat iemand de Wifi drivers daar ook in hacked..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 249699

Wie maakt er gebruik van google maps i.c.m een gps zender.
Wat zijn je ervaringen hiermee.

Werkt google maps naar behoren met een gps zender en krijg je steeds correcte plaatsvermeldingen te zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_guy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-06 10:09

Dutch_guy

WYSIWYG

Heb al tijden de helderheid van mijn display op 2 staan. Altijd batterij na een dag leeg.

Heb nu het display op 4 gezet, en na een dag gewoon nog 3 streepjes over ? Oftewel geen lege accu meer ?

Iemand anders die dit ook ervaart? Display gaat nu ook gewoon netjes uit na het bellen. Vreemd maar wel heel fijn.

[ Voor 4% gewijzigd door Dutch_guy op 15-06-2008 00:15 ]

Pay peanuts get monkeys !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Nu online
Update is gelukt via VMWare, is de opera browser een verbetering vergelijken met IE?

Bos Stern Service Onafhankelijke Mercedes-Benz dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice. ECU en tuning alle merken welkom. Projecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Hari-Bo schreef op maandag 16 juni 2008 @ 08:28:
Update is gelukt via VMWare, is de opera browser een verbetering vergelijken met IE?
Vind ik wel.. Opera is sneller, rendert beter en heeft toch nét iets meer functies. Ik heb hem maar gewoon gekocht en ben er zeer tevreden mee :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Nu online
Ik heb het toestel nog maar net in bezig, maar wat ik mij afvraag hoe robuust is het toestel?
Is het nodig om een beschermhoes aan te schaffen of is dat niet nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger

Reneger

Wie? IK?

Ik loop er nu zo een beetje een jaar mee rond. Ik heb 1 krasje rechts in het scherm die echt opvalt. Verder niks.
Hij is al een paar keer gestuiterd, maar blijft het altijd doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Nu online
Reneger schreef op maandag 16 juni 2008 @ 10:59:
Ik loop er nu zo een beetje een jaar mee rond. Ik heb 1 krasje rechts in het scherm die echt opvalt. Verder niks.
Hij is al een paar keer gestuiterd, maar blijft het altijd doen.
Oftewel is het niet echt nodig, want dit toestel gebruik ik 'normaal' zeg maar, en een ander toestel heb ik die ik meeneem met uitgaan, wel zo veilig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Nu online
Ik kan geen mail configureren van mijn domein in outlook, is er een gratis alternatief zodat je daar ook mail van binnen kan halen met dit toestel? Of moet je verplicht gebruik maken van een exchange server.

nevermind :X

[ Voor 5% gewijzigd door Hari-Bo op 20-06-2008 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Nu online
Ik probeer Opera mini te installeren, maar via de browser wil niet lukken.
Daarna geprobeerd op beide files te kopieren naar mijn mobiel, maar dan kan hij geen setup oid opstarten omdat het opera-mini-3.1.10423-advanced-nl en opera-mini-3.1.10423-advanced-nl.jad geen executables zijn. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 249699

Anoniem: 249699 schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 22:53:
Wie maakt er gebruik van google maps i.c.m een gps zender.
Wat zijn je ervaringen hiermee.

Werkt google maps naar behoren met een gps zender en krijg je steeds correcte plaatsvermeldingen te zien?
Ik heb het voor elkaar gekregen. :) Google Maps geeft nu correcte plaatsvermeldingen aan met de externe gps zender _/-\o_ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dfr0st
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-06 15:05

dfr0st

Geel is mooier

Hari-Bo schreef op maandag 16 juni 2008 @ 10:03:
Ik heb het toestel nog maar net in bezig, maar wat ik mij afvraag hoe robuust is het toestel?
Is het nodig om een beschermhoes aan te schaffen of is dat niet nodig?
ik neem mijn toestel overal naar toe, ook tijdens het uitgaan en het bezoeken van festivals. Dit van mij is ook meerder keren van tafelhoogte gevallen op stenen vloeren. Maar nogsteeds helemaal prima.
Er is ook een keer perongeluk een glas water overheen geweest maar het snel afdrogen van het toestel met een t-shirt was genoeg.
Hier op mijn werk hebben in totaal 4 man een i600 (heb ze een beetje aangestoken) en ik heb nog niemand gehoord waarbij er iets mis is.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Nu online
dfr0st schreef op maandag 30 juni 2008 @ 14:00:
[...]
ik neem mijn toestel overal naar toe, ook tijdens het uitgaan en het bezoeken van festivals. Dit van mij is ook meerder keren van tafelhoogte gevallen op stenen vloeren. Maar nogsteeds helemaal prima.
Er is ook een keer perongeluk een glas water overheen geweest maar het snel afdrogen van het toestel met een t-shirt was genoeg.
Hier op mijn werk hebben in totaal 4 man een i600 (heb ze een beetje aangestoken) en ik heb nog niemand gehoord waarbij er iets mis is.
Ze zijn idd sterk, na het uitgaan dit weekend moest mijn toestel ook een trapval verduren, slechts een klein deukje zit erin. Ik ben echt tevreden over dit toestel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 266663

Is er iemand die het navigatieprogramma Sygic werkend heeft gekregen? Het lijkt goed te werken en ziet er erg goed uit. Ik krijg alleen het qwerty-toetsenbord niet werkend en gebruikt hij de cijfers ipv letters, het is dus onmogelijk om een bestemming in te geven. Iemand die hier een oplossing voor heeft?
Probeer nu via het freeware programma Vito copypaste met een omweg tekst te copieren en te plakken vanuit het kladblok. Maar helaas krijg ik vito copypaste nog niet draaiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger

Reneger

Wie? IK?

Tomtom5 heeft ook wat problemen met het QWERTY toetsenbord. Hij ziet het als "old school" toetsenbord (Dus 3x op de 2 drukken voor de c).

Een vraag, hoe initieer je eigenlijk een videogesprek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Nu online
Ik heb een 2GB micro SD gekocht, maar ik zit met het volgende, want de foto's en muziek heb ik overgezet, maar nu zie je in het hoofdmenu niet meer een slideshow van je foto's. Dat is natuurlijk logisch omdat deze verwijst naar de directory op je toestel, maar hoe is deze te wijzigen naar je micro sd kaart?

EDIT: en nog een vraagje, is het mogelijk om je sms toon te veranderen in een MP3 toon, want dat is standaard ook niet mogelijk maar wel met een beltoon.

[ Voor 20% gewijzigd door Hari-Bo op 28-07-2008 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsies
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-01-2022

Batsies

E-Developing

Hari-Bo schreef op maandag 28 juli 2008 @ 11:33:
Ik heb een 2GB micro SD gekocht, maar ik zit met het volgende, want de foto's en muziek heb ik overgezet, maar nu zie je in het hoofdmenu niet meer een slideshow van je foto's. Dat is natuurlijk logisch omdat deze verwijst naar de directory op je toestel, maar hoe is deze te wijzigen naar je micro sd kaart?
Was mij destijds niet gelukt, heb zelfs in register gekeken. Mocht iemand het vinden, hoor het ook graag

E-Developing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miglow
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-06 10:32
Anoniem: 266663 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 10:00:
Is er iemand die het navigatieprogramma Sygic werkend heeft gekregen? Het lijkt goed te werken en ziet er erg goed uit. Ik krijg alleen het qwerty-toetsenbord niet werkend en gebruikt hij de cijfers ipv letters, het is dus onmogelijk om een bestemming in te geven. Iemand die hier een oplossing voor heeft?
Probeer nu via het freeware programma Vito copypaste met een omweg tekst te copieren en te plakken vanuit het kladblok. Maar helaas krijg ik vito copypaste nog niet draaiend.
Ik heb gedownloade versies wel werkend gekregen, alleen de mappen kunnen niet geactiveerd worden omdat er geen toestelcode aanwezig is. Het programma werkt dus, maar je kan het nog niet gebruiken. Heb zojuist een Micro-SD versie gekocht (62 euro voor heel EU incl verzend) en ben benieuwd of die wel direct werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Nu online
Ik heb nou Java geinstalleerd op mijn toestel om Opera Mini te installeren, ik kan nu het .jar bestand uitvoeren, maar krijg daarna de melding dat ik een URL MIDlet moet invoeren? Waar kan ik deze vandaag halen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miglow
Even terugkomend op het Sygic McGuider verhaal: Je moet voor je de kaart plaatst in \drive\windows mobile\drivers\default en \drive\windows mobile\drivers\ppc de sdcard.dll vervangen voor een andere versie. De patch vind je op http://www.sygic.com/downloads/sdcard_wmpatch2.zip. Hierna de kaart plaatsen en installeren. Het activeren zou nu (automatisch of handmatig) moeten lukken. Als je je kaart eerst plaatst wordt je serienummer geblokkeerd en moet je eerst bellen met Sygic of een andere activatie-site bezoeken (warez). Geloof me, dat wil je niet :D Hierna kan je navigeren waar je maar wil :)

Krijg je tenslotte letters waar je cijfers wilt en andersom, dan schakel je met de Fn-toets om.

[ Voor 7% gewijzigd door Miglow op 06-08-2008 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olson
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-06 16:57
Hmm Sygic is niet meer te downloaden? Iemand nog tips?

Compjoeters... hu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miglow
Kopen? Inclusief verzendkosten 62 euro bij expansys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olson
Een beta versie kopen? Eerst proberen, dan kopen.

Compjoeters... hu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miglow
Het is geen beta-versie... De patch die hierboven staat, zorgt ervoor dat je een niet ondersteunde telefoon toch aan het werk krijgt. Officieel komt support pas in de dvd-versie.

[ Voor 74% gewijzigd door Miglow op 10-08-2008 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olson
En die versie werkt prima op een i600?
Heb nu tomtom 6 draaien maar dat werkt gewoon niet lekker op de i600.

Compjoeters... hu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miglow
Ja, met de patch die ik hierboven heb beschreven, werkt het prima :)

• Ora et Labora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-06 16:13
Ik heb nu Vito CopyPaste geinstalleerd, maar als ik een sms typ of ik zit in kladblok en ik klik op menu verschijnt er nog niets extra's dat ik kan kopieeren en plakken, ook als ik de exe uitvoer krijg ik de melding dat er geen programma aan gekoppeld zit.
Iemand een idee hoe dit programma werkt om deze telefoon?

Als ik de exe uitvoer krijg ik:
er is geen toepassing gekoppeld aan copypaste.exe voer de toepassing eerst uit en open het bestand vervolgens in de toepassing.

Verder heb ik hier een Symbol WS2000 wireless netwerk, ik heb een netwerk ingericht zonder beveiligingscode, dus volledig open, ik zie het netwerk met de I600, zeg connecten, blijft een hele poos proberen maar slaagt er niet in zich aan te melden.
DHCP wordt van een Windows 2000 server gegeven, elke laptop of pc kan gewoon connecten met het netwerk maar de telefoon niet.
Ik selecteer prive of thuisnetwerk ipv Internet maar krijg het nog niet voor elkaar.
Is het ook mogelijk een fix IP te geven oid om te kijken of het dan wel werkt?

Na verloop van tijd krijg ik de melding:
kan geen verbinding maken met het netwerk controleer uw netwerk en serviceproviderinstellingen en probeer het opnieuw

bvd

[ Voor 64% gewijzigd door Ora et Labora op 14-08-2008 17:21 ]

Who's general failure, and why is he reading my disk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hari-Bo schreef op maandag 28 juli 2008 @ 11:33:

EDIT: en nog een vraagje, is het mogelijk om je sms toon te veranderen in een MP3 toon, want dat is standaard ook niet mogelijk maar wel met een beltoon.
MP3's kan je als je ze in de ROOT van het geheugen van de telefoon plaatst (dacht ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Nu online
Anoniem: 248079 schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 13:48:
[...]

MP3's kan je als je ze in de ROOT van het geheugen van de telefoon plaatst (dacht ik)
Dat klopt met ringtones maar niet met smstones. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiller
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-09-2024
Ik krijg op mijn i607 de MMS maar niet aan de praat. KPN surf & mail werkt perfect, maar mmsjes krijg ik niet gedownload.
De volgende settings hanteer ik, zijn deze correct?
Profile name: KPN MMS
MMSC URL: http://mp.mobiel.kpn/mmsc
Proxy: 10.010.100.20
Port: 5080
GPRS: the internet

Als ik de proxy aanzet krijg ik binnen een seconde het bericht: "Unable to connect, check your profile settings".
Als ik de proxy uit doe gaat hij connecten en retrieven, maar na een minuut krijg ik alsnog een error msg waarin staat dat hij de mms niet kon downloaden.

Ioniq 5 P45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:01
Misschien toch even bij KPN aanvragen?

Overigens werkt mijn SD-kaart slot niet meer in mijn telefoon... bummer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
Spiller schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 18:28:
Ik krijg op mijn i607 de MMS maar niet aan de praat. KPN surf & mail werkt perfect, maar mmsjes krijg ik niet gedownload.
De volgende settings hanteer ik, zijn deze correct?
Profile name: KPN MMS
MMSC URL: http://mp.mobiel.kpn/mmsc
Proxy: 10.010.100.20
Port: 5080
GPRS: the internet

Als ik de proxy aanzet krijg ik binnen een seconde het bericht: "Unable to connect, check your profile settings".
Als ik de proxy uit doe gaat hij connecten en retrieven, maar na een minuut krijg ik alsnog een error msg waarin staat dat hij de mms niet kon downloaden.
Gaat niet werken op 3g/hsdpa modus, verander deze maar naar GSM, dan moet je goed azitten.
Vervelende bug in de telefoon, ook de i600 had dit ;(*

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ora et Labora
Ik heb een probleempje met TomTom 5 mobile welke in geinstalleerd heb.
Tijdens het opstarten van TomTom krijg ik alleen een vaag groen scherm en er gebeurd verder niets...

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiller
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-09-2024
knights16 schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 16:41:
[...]

Gaat niet werken op 3g/hsdpa modus, verander deze maar naar GSM, dan moet je goed azitten.
Vervelende bug in de telefoon, ook de i600 had dit ;(*
Het lukt nogsteeds niet, wat ik ook probeer. KPN wil me niet helpen omdat de i607 niet door hun wordt ondersteund.
Vraag me af waarom ik klant bij hun blijf...

Ioniq 5 P45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matramurena
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-04 09:36
Heel vaag wat ik nu heb met mijn SGH-i600 (met WM6 upgrade): mobiel internet functioneert niet meer met het toestel. Bellen gaat prima.

Ik heb een Telfort abonnement met surf & mail dat tot een week of 3 geleden nog perfect functioneerde. Op een dag ging ik 's ochtends ergens heen met het openbaar vervoer en kon prima via mobiel.9292ov.nl de juiste treinen en bussen vinden voor mijn bestemming. Op de terugweg ging het mis, geen connectie meer. Ik dacht aan een storing in het netwerk en keek er verder niet meer naar om. Intussen een paar weken met vakantie geweest. Nu doet 'ie het nog steeds niet. Verschillende instellingen gecontroleerd en nog steeds geen internetverbinding. Helpdesk van Telfort (kost tegenwoordig 30 ct/min!) weet het ook niet.

Toestel hard gereset en Telfort internet opnieuw ingesteld (APN: internet, username en password leeg, PAP authenticatie en verder geen IP-adressen invoeren). Dan de IE browser openen, het 3G symbooltje wordt wel getoond bij de ontvangststerkte (dus er lijkt iets van een verbindingsopbouw te gebeuren), maar onderin het scherm blijft er "Verbinden" staan en er gebeurt niets. Na verloop van tijd komt er een foutmelding: "Fout: De provider heeft de verbinding beëindigd". Handmatig het 3G netwerk uitschakelen en GPRS kiezen helpt niet.

Als ik via WiFi of USB-kabel met de SGH-i600 een internetverbinding leg, niks aan de hand, werkt alles prima. Als ik de SIM in m'n ouwe telefoon duw (een Motorola A780) kan ik, zij het traag (GPRS) prima browsen. Dus het abonnement en het netwerk zijn in orde en de browser doet het ook.

Erg vaag, dit. Iemand een idee wat er aan de hand is, of is de SGH-i600 gewoon stuk?

(en ja, de rekening is gewoon betaald hoor ;) )

• Ora et Labora
Wat mij nog niet lukt is een video oproep maken.
Typ ik een nummer in en klik ik op opties is de functie video uitgegrijst.
In de handleiding kan ik niet vinden waar ik dit kan wijzigen, iemand een idee?

bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Niet online
EJVL schreef op donderdag 04 september 2008 @ 17:28:
Wat mij nog niet lukt is een video oproep maken.
Typ ik een nummer in en klik ik op opties is de functie video uitgegrijst.
In de handleiding kan ik niet vinden waar ik dit kan wijzigen, iemand een idee?

bvd
Heb je wel een UMTS simkaart en bereik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repeat
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-05-2020

Repeat

:')

Ik vind het wel een mooi toestel. Ga er denk ik eentje kopen, maar is de batterijduur een beetje goed? Dus minimaal een aantal dagen met wifi gebruik ed?

En zijn er dingen die jullie irriteren wat een reden zou zijn om em niet te kopen? Of is het gewoon een topaankoop? :)

Heb nu een Nokia N80, de i600 moet deze dan vervangen, misschien heeft iemand ervaringen met beide?

Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miglow
Ik doe met redelijk wat HSDPA en WiFi een dag met m'n extended accu. Onder andere elke 2 uur mail controleren. Verder gebruik ik hem wel eens voor navigatie, maar zuipt dat nog harder (McGuider). Ik zou hem niet weer kopen, ook vanwege de beperkte mogelijkheden voor programma's. Heel veel programma's die ik erop wil zetten, installeren/werken niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repeat

Repeat

Een dag met extended accu ? :/

Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger

Reneger

Wie? IK?

Ik doe een 4 dagen met 1 standaard accu. Alleen navigatie (Tomtom5) vreet nogal stroom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Niet online
Ik ga weer verder met een ander toestel, dus de mijne staat te koop :)

V&A aangeboden: Samsung SGH-i600 + extra's

Ik heb trouwens (zoals je in de advertentie ziet) pas die Smartphone service gebruikt.. dat gaat wel heel netjes. Binnen een paar uur stond er een Proassist persoon op de stoep die mijn telefoon omruilde voor een nieuwe (gerefurbishde) die ik dus mocht houden. Erg relaxed dat je dat er 2 jaar lang bij krijgt.. daar zou Samsung best wat meer aandacht aan kunnen besteden in hun marketing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:55

Animal_X

Rodin

Repeat schreef op maandag 08 september 2008 @ 23:13:
Ik vind het wel een mooi toestel. Ga er denk ik eentje kopen, maar is de batterijduur een beetje goed? Dus minimaal een aantal dagen met wifi gebruik ed?

En zijn er dingen die jullie irriteren wat een reden zou zijn om em niet te kopen? Of is het gewoon een topaankoop? :)

Heb nu een Nokia N80, de i600 moet deze dan vervangen, misschien heeft iemand ervaringen met beide?
Hier op de zaak klaagt iedereen over de zeer beperkte accuduur. Regelmatig minder dan een dag bij intensief gebruik.

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matramurena
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-04 09:36
Bigs schreef op maandag 15 september 2008 @ 13:01:
Ik heb trouwens (zoals je in de advertentie ziet) pas die Smartphone service gebruikt.. dat gaat wel heel netjes. Binnen een paar uur stond er een Proassist persoon op de stoep die mijn telefoon omruilde voor een nieuwe (gerefurbishde) die ik dus mocht houden. Erg relaxed dat je dat er 2 jaar lang bij krijgt.. daar zou Samsung best wat meer aandacht aan kunnen besteden in hun marketing.
Inderdaad erg nette service, ik ben er erg tevreden over. Ze leverden alleen eerst een SGH-i780 af als ruiltoestel, maar daar passen de accessoires niet op, het stekkertje is nèt ietsje breder. Zelfs de batterij is anders (dikker), erg jammer, want dat is wel een heel mooi toestel. Dus na wat heen- en weergebel heb ik toch weer een SGH-i600 gekregen (zie mijn eerdere post over het defect). Dit toestel werkt prima, kan ik weer even vooruit met m'n smartphone :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repeat

Repeat

Bigs schreef op maandag 15 september 2008 @ 13:01:
Ik ga weer verder met een ander toestel, dus de mijne staat te koop :)

V&A aangeboden: Samsung SGH-i600 + extra's

200 euro :')

Ik wens je veel succes :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSamson
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13:52
Animal_X schreef op maandag 15 september 2008 @ 15:28:
[...]

Hier op de zaak klaagt iedereen over de zeer beperkte accuduur. Regelmatig minder dan een dag bij intensief gebruik.
Maken jullie gebruik van 3G? Zoniet, zet eens af. Dus enkel GSM netwerk. Je M600 gaat dan toch zeker paar dagen mee minstens. Is bij mijn P1i toch het geval en heb gehoord dat dit wel voor meerdere Sony telefoons geldt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
matramurena schreef op maandag 15 september 2008 @ 16:27:
[...]

Inderdaad erg nette service, ik ben er erg tevreden over. Ze leverden alleen eerst een SGH-i780 af als ruiltoestel, maar daar passen de accessoires niet op, het stekkertje is nèt ietsje breder. Zelfs de batterij is anders (dikker), erg jammer, want dat is wel een heel mooi toestel. Dus na wat heen- en weergebel heb ik toch weer een SGH-i600 gekregen (zie mijn eerdere post over het defect). Dit toestel werkt prima, kan ik weer even vooruit met m'n smartphone :)
Je mocht oorspronkelijk de I780 houden ?
stoer zeg : )

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attie
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-06 00:08
Ook ik heb het geluk gehad dat mijn i600 omgeruild is voor een nieuwe (refurbished).
Nu echter na enkele maanden gebruik heb ik door het laten vallen van de telefoon een sterretje in het beeldscherm. Voor de rest functioneert de telefoon naar behoren.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Kan je dit ook aanmelden bij de Samsung Smartphone Service?
Er staat namelijk op de site: "Dit is een unieke gratis service van Samsung die elk toeval uitsluit en je 24 uur per dag, 7 dagen per week direct support biedt."

[ Voor 0% gewijzigd door Attie op 22-09-2008 22:50 . Reden: typfoutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Nu online
Attie schreef op maandag 22 september 2008 @ 22:50:
Ook ik heb het geluk gehad dat mijn i600 omgeruild is voor een nieuwe (refurbished).
Nu echter na enkele maanden gebruik heb ik door het laten vallen van de telefoon een sterretje in het beeldscherm. Voor de rest functioneert de telefoon naar behoren.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Kan je dit ook aanmelden bij de Samsung Smartphone Service?
Er staat namelijk op de site: "Dit is een unieke gratis service van Samsung die elk toeval uitsluit en je 24 uur per dag, 7 dagen per week direct support biedt."
Ik zou zeggen waag een telefoontje eraan. ;)

Anoniem: 247735

Ik zou graag sms bubbles installeren, alleen lukthet mij niet om cab files te installeren.... voorheen op mijn oude laptop kon dit wel, alleen dat was xp en nu heb ik vista, iemand enig id?

ps

Via de zoekfunctie werd ik niks wijzer.

never mind

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 247735 op 26-09-2008 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ora et Labora
Ter info

TomTom 6 heb ik werkend gekregen met behulp van dit filmpje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20096

Sinds deze week heb ik een i600 van mijn collega gekregen (gelijk WM6 update erop gezet).
Gebruik al anderhalf jaar een Nokia N95 dus dit is geheel nieuw voor mij.

Ik heb twee vragen:

1. Waar kan ik de voorkeur instellen voor de netwerkverbinding :?
Wanneer ik Internet Explorer gebruik en thuis zit wil ik dat er automatisch gebruik wordt gemaakt van Wifi en niet van 3G. Heb nu het idee dat het toestel alleen mijn 3G verbinding gebruikt.

2. Hoe sluit ik een Internet Explorer sessie af :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 164059

1. er is geen voorkeursinstelling voor een bepaalde dataverbinding, zover ik weet.
2. via taakbeheer, lang op de Home-knop drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 164059 schreef op zondag 30 november 2008 @ 16:23:
1. er is geen voorkeursinstelling voor een bepaalde dataverbinding, zover ik weet.
2. via taakbeheer, lang op de Home-knop drukken.
Okay duidelijk!

1. hoe kan ik dan zien van welke netwerkverbinding er gebruik wordt gemaakt tijdens gebruik van Internet Explorer :?

2. Bij een Nokia kan je bij het maken van verbinding een keuze maken via welke netwerkverbinding je dat wilt doen. Kan dit bij WM6 ook worden ingesteld :?

3. Ik vind het best tricky dat er (onopgemerkt) programma's op de achtergrond actief blijven zoals IE. Hiermee kan je aardig wat extra kosten krijgen door data gebruik van de programma's :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ora et Labora
Anoniem: 20096 schreef op zondag 30 november 2008 @ 22:53:
[...]

Okay duidelijk!

1. hoe kan ik dan zien van welke netwerkverbinding er gebruik wordt gemaakt tijdens gebruik van Internet Explorer :?
Boven in je scherm kun je zien wat verbinding heeft, GPRS komt er een mooie G, WIFI komt er een icoontje van WIFI etc
2. Bij een Nokia kan je bij het maken van verbinding een keuze maken via welke netwerkverbinding je dat wilt doen. Kan dit bij WM6 ook worden ingesteld :?
Dit kan alleen door middel van de aan-uit knop, draadloosbeheer, WIFI instellingen en dan kiezen welk WIFI je verbinding mee wil maken, als je WIFI verbinding hebt gaat IE automatisch op de WIFI en anders over een ander verbinding naar mijn weten.
3. Ik vind het best tricky dat er (onopgemerkt) programma's op de achtergrond actief blijven zoals IE. Hiermee kan je aardig wat extra kosten krijgen door data gebruik van de programma's :S
Klopt, het is daarom ook zaak via taakbeheer IE ed af te sluiten als je het niet meer gebruikt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik wil graag Opera Mini op mijn Samsung i600 met WM6.

Werkt versie 4.2 goed op de i600 :?
Want Opera adviseert zelf versie Opera Mini 3 Advanced

[ Voor 73% gewijzigd door Anoniem: 20096 op 16-12-2008 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 266663

Anoniem: 20096 schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 08:35:
Ik wil graag Opera Mini op mijn Samsung i600 met WM6.

Werkt versie 4.2 goed op de i600 :?
Want Opera adviseert zelf versie Opera Mini 3 Advanced
Ik gebruik Opera 8.65 for Windows Mobile (8124). Deze werkt goed op mijn i600.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

http://www.myblackjack2.com

Deze website is superhandig voor alle i600-gebruikers. Eigenlijk gaat hij over de Blackjack 2, maar bijna alles werkt ook op de Blackjack I. Er staan heel veel simpele applicaties op, onder andere om de startpagina van IE aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dfr0st
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-06 15:05

dfr0st

Geel is mooier

Anoniem: 248079 schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 21:50:
http://www.myblackjack2.com

Deze website is superhandig voor alle i600-gebruikers. Eigenlijk gaat hij over de Blackjack 2, maar bijna alles werkt ook op de Blackjack I. Er staan heel veel simpele applicaties op, onder andere om de startpagina van IE aan te passen.
tetris en smsbubbels geinstalleered bedankt!

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ora et Labora
Ik heb een nieuw programma geinstalleerd wat blijkbaar niet helemaal goed is gegaan.
Tijdens het opstarten van de telefoon blijft hij hangen op het scherm van Windows Mobile, nog voor dat ik de Pin Code kan invoeren.
Ik kan dus helemaal niets meer, is er een manier om toch in de telefoon te komen?

bvd

Edit:
Al gevonden, opstarten met 0, pijl omhoog en aan/uit knop en de instellingen zijn weer in fabrieks.

[ Voor 15% gewijzigd door Ora et Labora op 03-02-2009 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ora et Labora
Ik heb een programma geinstalleerd welke als ik ga bellen, een verbinding naar de zaak opzet en vandaar de gekozen persoon gaat bellen.
Voordeel is dat je ook groepsnummers (3 cijferig bij ons) rechtstreeks kunt bellen waar je ook bent.

Een groepsnummer is 911, ik wilde dit gisteren eens proberen en ik kwam bij 112 alarm centrale uit, terwijl je op de zaak wel gewoon 911 kunt bellen zonder problemen.

Staat 911 gewoon ergens geregistreerd als zijnde alarm nummer in de telefoon of wat zou er precies fout zijn gegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger

Reneger

Wie? IK?

911 en 112 zijn geregistreerd in elke telefoon als alarmnummer. Dit is verplicht, op die manier kunnen de telefoons ook zonder simkaart het nummer bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48877

Een tijdje terug al die Google Maps client geinstalleerd op mijn i600, maar de applicatie blijft na een x aantal seconden crashen.. vandaag de nieuwe versie inclusief Latitude geinstalleerd, maar ook die blijft crashen..

Hij geeft bij het opstarten van de applicatie alleen rechtsbovenin "laden..." weer, maar ik zie geen map verschijnen.. vervolgens sluit het programma direct en is hij ook in m'n taakbeheer niet meer te vinden..
Ik draai nu WM 6 Standard met CE-OS: 5.2.1437..

iemand enig idee?

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 48877 op 04-02-2009 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 289945

Anoniem: 48877 schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 20:01:
Een tijdje terug al die Google Maps client geinstalleerd op mijn i600, maar de applicatie blijft na een x aantal seconden crashen.. vandaag de nieuwe versie inclusief Latitude geinstalleerd, maar ook die blijft crashen..

Hij geeft bij het opstarten van de applicatie alleen rechtsbovenin "laden..." weer, maar ik zie geen map verschijnen.. vervolgens sluit het programma direct en is hij ook in m'n taakbeheer niet meer te vinden..
Ik draai nu WM 6 Standard met CE-OS: 5.2.1437..

iemand enig idee?
Je hebt te weinig geheugen. Check via het lang indrukken van je home-knop je geheugen. Als je maar een paar mb oplsag over hebt gaat het niet goed. Ga naar internet exploder, kies menu, ga naar opties en verwijder al je tijdelijke bestanden. Er zijn trouwens ook tools verkrijgbaar (10 dollar http://www.handango.com/c...eId=2218&productId=190396) zoals smarttweaker die het mogelijk maken om je temp internet rommel op je SD card op te slaan ipv je telefoon. Ik gebruik dat nu en heb zeker 15 mb vrij. Geen problemen meer met crashes en/of programma's die niet willen starten.

Zorg voldoende vrije ruimte en alles komt goed. Het is net als je pc....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48877

Anoniem: 289945 schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 18:15:
[...]
Zorg voldoende vrije ruimte en alles komt goed. Het is net als je pc....
wow, dat was idd de oplossing! mijn dank is groot!

• winnie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 05:42

winnie

de poes...

Weet iemand hoe het zit met windows mobile 6.1 en 6.5? WM6 draait al een jaartje op mijn i600 en ik ben er dik tevreden over. Ik gebruik hem veel voor internet, exchange en imap mail en gewoon bellen. Perfect toestel voor mij. Maar nu ik WM 6.1 en 6.5 zie verschijnen heb ik toch trek in meer. Iemand ergens een link naar de (on)mogelijkheid voor op de i600?

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:01
Windows 6.1 heb ik nog niet zien verschijnen voor de i600. Windows 6.5 zal nooit draaien op de i600, althans never nooit officieel.

Volgens Microsoft zal Windows 6.5 in ieder geval niet draaien op een telefoon die uitgebracht is voor de MWC. Dus vergeet de i600 dan maar zeker :P.

Persoonlijk wacht ik nu tot mijn abo afloopt en dan ga ik waarschijnlijk de Pre maar eens proberen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winnie

winnie

de poes...

"Pre"? wasdah?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-06 14:57

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winnie

winnie

de poes...

ah, oke. bedankt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ora et Labora
Ik heb het probleem dat als ik energiebeheer instel dit na een tijdje (een uur ongeveer) weer teruggaat naar default.
Ik stel in dat er nooit een time out van het display moet zijn, zowel niet bij batterij als netvoeding zodat het scherm altijd aan blijft staan, behalve als ik de toetsen blokkeer, dit in verband met TomTom.
Als ik dit instel gaat het goed echter na verloop van tijd, soms een uur, soms een dag, soms langer of korter, staat de instelling weer dat er na 10 seconden een time out van het display is zodat het scherm na 10 seconden uitgaat.

Ik moet de instelling dus elke keer weer op "nooit" zetten, iemand hier ook last van en een idee hoe dit op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142667

Hier heb ik ook last van. Heb geprobeerd te achterhalen wanneer het gebeurd. Lijkt erop of het is nadat ik gebeld ben terwijl de telefoon gelocked is. Het lijkt gek genoeg niet te gebeuren als hij onlocked voor me op tafel of zo ligt. Geen idee wat ik er aan moet doen, heb al van alles geprobeerd. Gelukkig blijft hij wel werken.

Irritanter vind ik dat ik soms niet kan opnemen als ik gebeld wordt. Heb dit forum afgezocht. Daar wordt ergens Route 66 genoemd als boosdoener. Ga nu een proberen om te herstarten nadat ik route 66 gebruikt heb (dat is gelukkig niet meer zo vaak). Lijkt nu al een paar dagen goed te gaan.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 142667 op 07-05-2009 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ora et Labora
Iemand bekend met een werkend Sip client voor de I600 waarbij het geluid niet alleen over de speakers kan maar ook over de normale microfoon?

@ cvsw123 Zou je eens een mailtje willen sturen naar keverclub[at]gmail.com over route66?

[ Voor 49% gewijzigd door Ora et Labora op 12-05-2009 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fstieger99
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-06 03:36

fstieger99

www.Isaia.it

weet iemand hoe je alle mail op "marked read" zet van je emailbox ik kan dat nergens vinden en moet dus handmatig mail als gelezen gaan aanvinken niet echt relaxt

The Sartorialist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

fstieger99 schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 08:29:
weet iemand hoe je alle mail op "marked read" zet van je emailbox ik kan dat nergens vinden en moet dus handmatig mail als gelezen gaan aanvinken niet echt relaxt
heb ik ook naar gezocht, jammergenoeg nooit gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ora et Labora
Anoniem: 142667 schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 15:57:
Hier heb ik ook last van. Heb geprobeerd te achterhalen wanneer het gebeurd. Lijkt erop of het is nadat ik gebeld ben terwijl de telefoon gelocked is. Het lijkt gek genoeg niet te gebeuren als hij onlocked voor me op tafel of zo ligt. Geen idee wat ik er aan moet doen, heb al van alles geprobeerd. Gelukkig blijft hij wel werken.
Inderdaad, je hebt gelijk, gebeurd als telefoon gelocked is en bij een binnenkomend gesprek, time-out van display gaat dan direct naar 10 seconden.
Wel irritant daar ik ook TomTom gebruik bijna dagelijks en dus elke keer het display om "nooit" moet zetten.
Zou het uberhaupt op te lossen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ora et Labora
Volgens mij draai ik nog op Windows Mobile 5.
Als ik kijk bij Start, instellingen, meer, meer, Info zie ik wel Windows Mobile 6 staan, CE besturingssysteem staat op 5.2.1437

Ga ik naar start, System Info zie ik staan Windows Mobile 5.0 (CE 5.02)

Als ik een upgrade probeer uit te voeren:
Ik heb de Samsung CDMA driver gedownload en de I600XX Updater.exe
Ik heb de CDMA driver geinstalleerd, voer de I600 updater uit, ik moet 2 toetsen op het toestel indrukken, de telefoon gaat herstarten maar er gebeurd verder helemaal niets, de telefoon start gewoon weer netjes op zonder dat er wat veranderd is?

Weet iemand meer hoe of wat?

bvd

edit: ik heb het geprobeerd met Vista en XP

[ Voor 28% gewijzigd door Ora et Labora op 05-08-2009 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ora et Labora
Voor de geinteresserden:

Het is gelukt via http://wiki.modaco.com/index.php/Samsung_i600#OS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renate1970
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07:23

Renate1970

Lef is Leven

Zo met pijn in mijn hart toch maar eens opgeruimd hier en tja de samsung is het slachtoffer. Was een prima toestel en ik heb hem graag gebruikt.

Samsung s24, Samsung Watch ultra, Steamdeck, Nintendo Switch light, PS 4, iPad Pro 2022

Pagina: 1 ... 14 15 Laatste