Pay peanuts get monkeys !
'Unable to connect. Verify your profile settings and try again'. Nu lees ik dat 3G uitzetten en dan de MMS binnenhalen een oplossing is, dat werkt ook. Maar heeft iemand een beter oplossing?
Enne hoe zet ik 3G gemakkelijk uit (ik ga nu naar taskmanager, sluit alles af en haal snel MMS binnen)
E-Developing
Vreemd dat er dan maar een paar zijn die hier last van hebben. De accuduur is al kort, door deze bug wordt het toch echt te kort. Ik ga maar eens opnieuw installeren.
Ik ga binnenkort voor een nieuw toestel, dat lost het waarschijnlijk wel opBatsies schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 17:01:
Ben van Telfort naar Vodafone geswitched en krijg bij binnenhalen MMS de melding:
'Unable to connect. Verify your profile settings and try again'. Nu lees ik dat 3G uitzetten en dan de MMS binnenhalen een oplossing is, dat werkt ook. Maar heeft iemand een beter oplossing?
Enne hoe zet ik 3G gemakkelijk uit (ik ga nu naar taskmanager, sluit alles af en haal snel MMS binnen)
Ik heb het ook.. Waar mijn i600 ook last van heeft is dat de internetverbinding altijd open blijft staan nadat ik even gesurft heb. Ik heb de timeout al op 30 sec. gezet maar dat haalt niets uit.. Hierdoor is de accu ernstig snel leegwildcheese schreef op woensdag 05 december 2007 @ 09:43:
[...]
Vreemd dat er dan maar een paar zijn die hier last van hebben. De accuduur is al kort, door deze bug wordt het toch echt te kort. Ik ga maar eens opnieuw installeren.
Verwijderd
Ik heb zojuist TomTom Navigator 6 geïnstalleerd. Alles werkt. Ik moet alleen de gps-ontvanger installeren. Ik weet dat ik daarvoor poort 6 moet selecteren. Als ik daarvoor in het betreffende schermpje van TomTom kom, dan kan ik op geen enkele manier de poort selecteren. Ik zie ze staan, maar geen enkele toets leidt me er heen.
Dat komt hoogstwaarschijnlijk omdat dit Navigator betreft en geen smarthone versie, maar gek genoeg lukt het me wel om op de andere schermen van TomTom dingen te selecteren met de centrale button van de i600, behalve in dit scherm.
Ik heb werkelijk elke toets of combinatie geprobeerd, maar ik kom er niet uit.

Iemand nog een tip?
Hoor het graag
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2007 22:31 ]
E-Developing
draadloos behoer
menu -> verbinding verbreken.
Voor WM5:Batsies schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 07:03:
Iemand een idee hoe gemakkelijk je gprs of 3g verbinding uit is te zetten?
Disable 3G:
1. Enter *#1546792*#
2. Select Option 3 Network & Call Settings
3. Select option 5 Network Mode
4. Select GSM850
WM6:
Via settings, 7,1,6 (2de menu, optie 1, optie HSDPA) - select disable.
Of komt de BlackJack II sowieso naar Europa? De US versie heeft nl geen WiFi...
GPS Support
-Access provided for E911 Services
Ik meen ergens op andere fora gelezen te hebben dat de BlackJack2 door sommige providers wel met gps aan uitgeleverd was, maar je moet maar eens even goed zoeken op howardforums.com en anders even googlen.
Waar zag je dat?Genoil schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 14:11:
I zag dat de Blackjack II (SGH-i616/i617) in de USA ook geunlocked verkocht wordt. Een van de 2 varianten (ik geloof de 617) is quadband GSM/ triband HSPDA. Nu ga ik daar toevallig met de kerst naartoe, en vroeg ik me af of het wel een slim idee is om er daar 1 te kopen, afgezien van het feit dat ik er dan mischien een Europese lader bij zal moeten aanschaffen. Zal de GPS die er in zit bv wel werken in Europa?
Of komt de BlackJack II sowieso naar Europa? De US versie heeft nl geen WiFi...
gewoon googlen op 'samsung i617 unlocked'
De Europese BlackJack II is dus de i616 die in de USA niet verkocht wordt. Hij wordt verwacht in Januari 2008.
[ Voor 24% gewijzigd door Genoil op 15-12-2007 13:08 ]
Zou graag vanaf mijn samsung mijn mp3's op het netwerk benaderen (ala walkman). Goede mp3 speler hiervoor (windows mediaplayer lijkt me ook niet je van het) ook aanbevolen!
Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.
-
Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.
Toen ik later in mijn contacts keek, zat deze vol met mensen van mijn msn. Iets wat ik niet echt wenselijk vind...
Is hier een workarround voor?
wuahaha!!Reneger schreef op donderdag 20 december 2007 @ 11:36:
Ik wilde laatst MSN gebruiken op mn I600. WM6....
Toen ik later in mijn contacts keek, zat deze vol met mensen van mijn msn. Iets wat ik niet echt wenselijk vind...
Is hier een workarround voor?
Dit heb ik ook! Al sinds september, maar nog geen zin/tijd gehad om het te fixen.
Tis wel erg irritant als je een telefoonnummer moet zoeken en door al die MSN contacten moet scrollen
Verwijderd
ik heb een hx4700 en een i600 en nu wilde ik eens kijken of ik een verbinding kan maken met het internet via de gprs van mijn i600.
bijde systemen draaien op wm5
het lukt mij niet om met mijn hx4700 de goede service te ondekken op de i600... sterker nog er zijn geen goede serviceses te vinden.
kent iemand dit?
is wm5 niet compatible met een ander wm5 systeem ofzo?
Mijn SGH-I600
Werkte prima, tot ik WM6 erop ging zetten.
Netjes alle stappen gevolgd volgens Samsung.
Nu heb ik een telefoon zonder bel functie.
De phone-"rom" wordt niet herkend.
Terug gegaan naar WM5, waar nu getoont:
Phone version:
Leeg dus.
Heb half internet afgestruind, uit eindelijk bij Madoco iemand gevonden met hetzelfde probleem.
Geen oplossing.
(Heb hem ook naar Samsung gestuurd, en die zeggen ijskoud dat de telefoon functioneerd)
Iemand een idee?
Thnx
Bovenaan :)
Probeer internet sharing eens...Verwijderd schreef op donderdag 20 december 2007 @ 17:03:
hallo,
ik heb een hx4700 en een i600 en nu wilde ik eens kijken of ik een verbinding kan maken met het internet via de gprs van mijn i600.
bijde systemen draaien op wm5
het lukt mij niet om met mijn hx4700 de goede service te ondekken op de i600... sterker nog er zijn geen goede serviceses te vinden.
kent iemand dit?
is wm5 niet compatible met een ander wm5 systeem ofzo?
Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI
Zijn er al meer mensen bezig geweest met het enablen van voip op hun telefoon? Bij mij leek het gewoon te werken maar pas alleen met voipbuster (gratis) geprobeerd. Ben nu erg benieuwd of het mogelijk is om de sip-gegevens van de @home verbinding van mijn ouders in te geven (zoja zou het interessant voor me zijn zodat ik voortaan vanaf mijn mobiel gratis kan bellen naar vaste nummers via het internet (optie internetcalling)...
Ben benieuwd!
Ja, ik heb het geprobeerd. Maar het is niet gelukt. Begrijp ik goed dat jij met VoIPBuster hebt gebeld op je i600? Dan ben ik wel erg nieuwsgierig... Als het met VB lukt, moet het met elke SIP provider gaan lijkt me. Hoe heb jij het gedaan?wessel99 schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 09:36:
Zijn er al meer mensen bezig geweest met het enablen van voip op hun telefoon? Bij mij leek het gewoon te werken maar pas alleen met voipbuster (gratis) geprobeerd.
Overigens zou ik even op voip zoeken in dit topic om de reeds gedane pogingen te zien.
Zal anders proberen deze week mijn telefoon naar fabriekssettings te resetten en dan een walkthrough te maken (weet alleen niet hoe ik een harde reset kan doen?). En ik weet niet hoe je screenshots kan maken.
De cabs etc installeren ging in ieder geval perfect en alle internetcalling opties kwamen ook keurig tevoorschijn!
Nu hopen dat HDSPA ook beschikbaar komt voor PIT(+) klanten, dan gaat de latency omlaag en kan je straks (mits al een voip abbo) gratis naar mobiele nrs bellen met je gsm :-D
Op het toestel zelf met een registry editor de policies aanpassen wordt geblokkeerd en ik heb geen Windows machine om de SDA unlocker mee uit te proberen.
Ik heb nu dus 1 rare applicatie (Syncmate, sync tootlje voor Mac OS X) en die begint gewoon te klagen dat m'n telefoon in Application unlock mode moet staan. Nu moet ik zeggen dat de app ook wel voor een oudere Smartphone versie geschreven lijkt te zijn.
Denk dat ik dan beter op zoek kan gaan naar een degelijk tooltje
[ Voor 10% gewijzigd door Bigs op 09-01-2008 15:11 ]
Verwijderd
" De WM6 softwareversie voor de Proximus uitvoering zal medio september 2007 live zijn op deze site. Tot op dat moment is het nog niet mogelijk om een upgrade hiervoor uit te voeren."
Tevens vraag ik me af welke case ik zou kopen. De Qtrek Crystal Case of de PDAir Aluminium Case Samsung. Ik heb ook nog even getwijfeld voor een lederen hoesje, maar dit lijkt me iets minder handig. Iemand ervaring met deze producten?
Verwijderd
Deze update zou Microsoft in het begin van 2008 beschikbaar stellen aan fabrikanten. Ben benieuwd!
Linkje...
Verwijderd
Kan iemand mij aub helpen? Ik heb echt al veel gegoogled en maar weinig gevonden...
Misschien nog belangrijk: ik zie mijn netwerk wel staan bij verbindingen. Heel goeie ontvangst, maar in internet explorer werkt het niet...
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2008 13:50 ]
cool sms chat! net als de iphoneVerwijderd schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 22:41:
Op het internet wordt ook al voorzichtig gesproken over een update voor WM6... naar windows mobile 6.1
Deze update zou Microsoft in het begin van 2008 beschikbaar stellen aan fabrikanten. Ben benieuwd!
Linkje...
-
Verwijderd
Ondertussen oplossing gevonden.Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2008 @ 13:49:
Ik krijg wifi maar niet aan de praatIk heb ongeveer alles geprobeerd. Ik gebruik een WL 535 v1 002 van sitecom. Er is geen beveiliging (mijn dichtste buur woont op 1km vogelvlucht). Welke instellingen moet ik dan gebruiken?
Kan iemand mij aub helpen? Ik heb echt al veel gegoogled en maar weinig gevonden...
Misschien nog belangrijk: ik zie mijn netwerk wel staan bij verbindingen. Heel goeie ontvangst, maar in internet explorer werkt het niet...
Gewoon router updaten met nieuwste firmware en wifi op 802.11b zetten ipv 802.11b/g. Ik vond vooral dat laatste heel raar, maar nu werkt het perfect :-)
Verwijderd
Klinkt inderdaad vreemd, ik heb een 2 wlan modems( linksys en siemens, beide via alleen g)Verwijderd schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 16:23:
[...]
Ondertussen oplossing gevonden.
Gewoon router updaten met nieuwste firmware en wifi op 802.11b zetten ipv 802.11b/g. Ik vond vooral dat laatste heel raar, maar nu werkt het perfect :-)
Hmm.. het zou wel leuk zijn als Samsung deze er nog ff voor de i600 doorduwt. Ik mis de copy/paste functionaliteit van mijn s60 Nokia toch wel af en toe. En het lijkt erop dat de namen-invoeren-bij-smsjes functie nu ook meer op die van de Nokia's gaat lijken. Goeie zaak!Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 22:41:
Op het internet wordt ook al voorzichtig gesproken over een update voor WM6... naar windows mobile 6.1
Linkje...
Ik pak instellingen/telefoon/alle oproepen/bandkeuze/gsm900/1800/gereedBatsies schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 07:03:
En je foon springt op G en komt er niet meer af, wat voor de veel reizende smartphoner best ideaal is omdat anders je batterij binnen een halve dag leeg is
Verwijderd
- Picsel Viewer
- Bubble Breaker en Patience (Spelletjes)
- Messenger
- Windows Live
Als ik naar Instellingen > Meer > Programma's verwijderen ga, dan staan hier alleen programma's op die ik zelf heb geinstalleerd en geen programma's die al standaard op de telefoon staan.
Verwijderd
Op Modaco.com staat een tooltje om alle gsm data uit te zetten. Onlangs is er smartphone support toegevoegd. Ik heb het zelf nog niet gerobeerd op mijn i600.Batsies schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 07:03:
Applock moest worden verwijderd om dit tooltje te laten werken. Werkt dan perfect, voor zover ik kan zien
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2008 07:44 ]
Heeft iemand al iets gevonden op het probleem dat de backlight aan blijft staan? Ik heb nu al diverse keren met een lege batterij gestaan wat niet fijn is
Verwijderd
Zorg er zoiezo voor dat je bij je energie beheer time-out display aan hebt staan (ik heb hem op 10 sec).wessel99 schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 18:08:
als ik 'm niet op toetsenblok zet heb ik dit ook! Heb wel lopen klooien met de energie instellingen...
Gebruik je toevallig youtube pocket? dat je tcpmp hebt gedownload?
Die veranderd het de time out tijd van het display ook naar nooit, als je youtube hebt gekeken.
Ik gebruik de telefoon alleen als telefoon en voor de email - verder heb ik niets geinstalleerd. De backlight blijft branden als die op toetsenlock staat en ik gebeld ben of een SMS ontvangen heb. Verder blijft ie ook aan als de toetsenlock er niet op staat en ik zelf bel of een email verstuurd heb. Vreemd genoeg wordt het tijdelijk beter als ik de energie instellingen aanpas - maar nooit blijvend. Dit probleem is er pas sinds WM6 upgrade.Verwijderd schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 23:58:
[...]
Zorg er zoiezo voor dat je bij je energie beheer time-out display aan hebt staan (ik heb hem op 10 sec).
Gebruik je toevallig youtube pocket? dat je tcpmp hebt gedownload?
Die veranderd het de time out tijd van het display ook naar nooit, als je youtube hebt gekeken.
Ik ben al hard op zoek waar ik een officiele WM5 downgrade kan vinden.
Verwijderd
Downgrade zal je niet gaan lukken helaas. Dit werkt namelijk niet.wildcheese schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 09:41:
[...]
Ik gebruik de telefoon alleen als telefoon en voor de email - verder heb ik niets geinstalleerd. De backlight blijft branden als die op toetsenlock staat en ik gebeld ben of een SMS ontvangen heb. Verder blijft ie ook aan als de toetsenlock er niet op staat en ik zelf bel of een email verstuurd heb. Vreemd genoeg wordt het tijdelijk beter als ik de energie instellingen aanpas - maar nooit blijvend. Dit probleem is er pas sinds WM6 upgrade.
Ik ben al hard op zoek waar ik een officiele WM5 downgrade kan vinden.
Helaas heb ik voor de rest geen idee.Misschien een hard reset?
Of had je dat al geprobeerd?
Ik heb dat gedaan en inderdaad het probleem is nu opgelost !
Thanks !!!
Dan heb ik zelf nog een vraag: Is er misschien een tweak om het trilalarm wat korter te maken? Als ik in de stiltemodus een SMS krijg trilt die telefoon zo ontzettend lang.. kan me er soms best wel aan ergeren
mijn route66 (welke versie dan ook) geeft toch problemen... niet bereikbaar enz.
Weird trouwens, sinds ik in dit topic gereageerd heb doet mijn telefoon het nu soms bijna 3 dagen ipv 1 dag! Ben ik minder populair geworden zonder dat ik het doorheb of hebben jullie zitten duimen voor m'n telefoonaccu? haha! Erg fijn!
Ik gebruik dus tomtom5
Een hard reset heb ik al 5 keer gedaan. Het lijkt toch engzins aan mijn goodlink te liggen, want als ik dat niet installeer dan gaat het wel goed. Heel vreemd is dat collega's er geen last van hebben.Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 13:46:
[...]
Downgrade zal je niet gaan lukken helaas. Dit werkt namelijk niet.
Helaas heb ik voor de rest geen idee.Misschien een hard reset?
Of had je dat al geprobeerd?
Ik heb ook het advies van Brigs gevolgd - werkt helaas niet. Wat me wel opvalt is dat de toetsen verlichting wel uitgaat, het display blijft aan.
Waarom is een downgrade niet mogelijk? Ik meen dat ik ergens had gelezen dat iemand die ook veel problemen had met WM6 van Samsung de WM5 software had gekregen
[ Voor 10% gewijzigd door wildcheese op 05-02-2008 00:03 ]
alvast bedankt
Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI
Dit is dus met de cover die doorloopt rondom de camera, niet dat je een uitstekende bult hebt en met de letters "samsung" diep erin.
Ik heb wel interesse.. kun je me mailen op martijn@lico punt nl? Bubbeltjesenvelop en postzegels worden vergoedwessel99 schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 21:13:
Ik heb een dubbele batterij + cover over. Is via ebay besteld, origineel samsung en ong 2.5 maand oud. Gebruik hem niet meer dus als iemand 'm over wil nemen, voor 15 ex verzenden is ie van jou.
Dit is dus met de cover die doorloopt rondom de camera, niet dat je een uitstekende bult hebt en met de letters "samsung" diep erin.
Weet er trouwens iemand hoe je call-routing aan kan zetten?
Wil graag via sip alleen de vaste numers in NL benaderen en alles dat met 06 / +316 werkt via gsm bellen.
heb een voipbuster accountje aangemaakt om hier mee te stoeien.
[edit: ik kan bellen via deze sip account..alleen wanneer de andere partij opneemt wordt de verbinding automatisch verbroken & ik schijn alleen te kunnen bellen wanneer ik via wifi verbinding maak]
kun je mij vertellen wat jouw situatie is ?
[ Voor 105% gewijzigd door knights16 op 29-02-2008 11:26 ]
Verwijderd
Weet iemand wat ik fout doe ?
***** OK, het is al opgelost. Bij de GPRS instellingen stond "maakt verbinding met" op WAP-Gateway. Dit moet Internet zijn.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2008 12:55 ]
Ik ben in staat om de sgh-i617 uit the US te laten komen...
Verwijderd
Weet iemand of ik met deze telefoon ook e-mail van mn webmail kan ontvangen. Ik gebruik de webmail van mijn school als belangrijkste mailadres, maar hoe moet ik dat dan instellen? De webmail maakt gebruik van microsoft exchange 2003, en de homepage ziet er zo uit.
Alvast bedankt!
Met emoze lukt dit vrij aardig, handiger dan je email in een web browser lezen.Verwijderd schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 22:35:
Hallo,
Weet iemand of ik met deze telefoon ook e-mail van mn webmail kan ontvangen. Ik gebruik de webmail van mijn school als belangrijkste mailadres, maar hoe moet ik dat dan instellen? De webmail maakt gebruik van microsoft exchange 2003, en de homepage ziet er zo uit.
Alvast bedankt!
Verwijderd
Bedankt!troftnom schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 22:39:
[...]
Met emoze lukt dit vrij aardig, handiger dan je email in een web browser lezen.
Verwijderd
Functionaliteit is echt super en batterijduur is prima voor een dergelijk toestel... Ik moet wel zeggen dat mijn volgende phone waarschijnlijk wel een touchscreen zal krijgen.
Bijgevoegd even 2 screenshot's van mijn i600...

Ik heb het HTC homescreen geinstalleerd dat standaard op de HTC S730 geleverd wordt... even googlen en je vindt hem wel als cab. installer. Zelf even het xml bestand aangepast zodat ook de "all-day" events worden weergegeven en het HTC logootje weggepoetst.

SmartToolkit... Echt een super programma! Organiseert je "standaard" startmenu in een XP achtige setup. Smoelt echt stukken beter, en werkt erg makkelijk en betrouwbaar.
Verder aan te raden programma's die ik heb geinstalleerd:
Google maps
Opera 8.65
Office mobile6
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2008 23:19 ]
Sinds een paar dagen ben ik echter van provider gewisseld en overgeschakeld op Hi u-simm only, in combinatie met "eindeloos internet". En is het gezeik begonnen. Ik weet niet hoe ik mijn toestel moet instellen. KPN biedt er geen info over (afgezien van een algemeen smasung verhaaltje, wat niet aansluit op mijn i600). Samsung biedt geen info. Ik heb via de site een vraag ingediend, maar nog geen antwoord. Weet iemand wat ik moet instellen bij:
- Verbindingen -> GPRS
- Verbindingen -> HSPDA
- Verbindingen -> meer -> Proxy
- SMS -> menu -> MMS opties -> MMS-profiel
En als bonusvraag: wat is precies de relatie tussen je MMS-profiel (waar je een ipadres moet invoeren en een port), GPRS, proxy en ... (misschien zijn er nog meer samenhangende instellingen).
Nog een aanvullende vraag: ik heb nooit bovenin mijn scherm een "G" staan. Wel "3G". Rara, hoe kan dit?
[ Voor 4% gewijzigd door winnie op 26-03-2008 14:10 . Reden: aanvulling ]
Hier de werkwijze:
Download van http://www.microsoft.com/...mobile.mspx?productid=830 de Dutch-versie. Sla dit bestand op onder [drive:/map]. Noteer de drive en mapnaam voor het volgende:
Ga naar start, uitvoeren (run) en plak deze regel: msiexec /a [drive:/map] \officemobile_licensed_0413_dutch.msi en druk op ok.
Zoek nu op je PC naar de map Microsoft Office Mobile (bij mij zat hij uiteindelijk op de l: schijf). Kopieer het bestand office_smartfon_WM6_131.CAB naar je i600. Op je i600: ga naar het bestand office_smartfon_WM6_131.CAB en druk op ok. Het bestand wordt nu geïnstalleerd.
Ga via Start, meer, meer, naar Office Mobile en daar staan Excel/Powerpoint en Word mobile.
Wel even vreemd als je een programma opstart. Je krijgt eerst de verkenner te zien, zodat je naar een bestaand bestand moet gaan. Om zelf nieuwe bestanden aan te maken, moet je eerst een leeg office bestand op je PC aanmaken en kopiëren naar een map op je i600. Je kunt deze dan bewerken.
veel plezier
Gebruik FakeCursor. Wel een spartaans programma.Reneger schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 20:30:
Tomtom 6 is bij mij kut, omdat ik geen compoort aan kan klikken. Hij verwacht een touchscreen.
Ik gebruik dus tomtom5
ik weet dat er hier een aantal zijn, heb een paar vragen, krijg het niet lekker draaiend
-gebruik voipbuster account, maar outbond calls komen niet door..
Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk
Zodat ik de telefoon zo kan instellen dat een bepaalde groep mij niet kan bellen?
Zie wel een aantal tooltjes zoals spb phone suite en photo contacts pro maar zijn zo ie zo betaald en daarnaast niet per groep in te stellen.
Verwijderd
BlackJack II staat wel in de lijst zie ik... Beetje positief gedacht, maar ik denk dat Samsung de update ook nog wel beschikbaar gaat stellen voor de "normale" Blackjack (i600 dus)Verwijderd schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 22:56:
Weet iemand of WM 6.1 beschikbaar wordt voor de Samsung i600?
Even samsungmobile.com in de gaten houden!
ik verwacht wm 6.1 ook wel voor ons, en anders is er wel iemand die een eigen rom maakt denk ik.
Is het trouwens mogelijk om, als je gebeld wordt, de foto die aan de contact hangt groter weer te geven?
Ik heb al zitten zoeken, maar niks kunnen vinden.
Daarnaast irriteer ik me een beetje aan de afleverraporten. Deze komen binnen als een sms, in plaats van bijvoorbeeld een melding/notification. Is daar een hack voor?
Afleverrapporten of de verzendrapporten? Verzendrapporten is zeker een hack voor om ze uit te zetten.Reneger schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 09:51:
Idem hier.
Is het trouwens mogelijk om, als je gebeld wordt, de foto die aan de contact hangt groter weer te geven?
Ik heb al zitten zoeken, maar niks kunnen vinden.
Daarnaast irriteer ik me een beetje aan de afleverraporten. Deze komen binnen als een sms, in plaats van bijvoorbeeld een melding/notification. Is daar een hack voor?
Wessel: hieronderstaand moet werken, en was benieuwd naar je voip praktijken.. zie me quote hierbovenknights16 schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 10:59:
wessel: ik heb ook die voipcab geinstalleerd.. in mijn home screen staat netjes available, maar hier kan ik verder niet mee werken.
heb een voipbuster accountje aangemaakt om hier mee te stoeien.
[edit: ik kan bellen via deze sip account..alleen wanneer de andere partij opneemt wordt de verbinding automatisch verbroken & ik schijn alleen te kunnen bellen wanneer ik via wifi verbinding maak]
kun je mij vertellen wat jouw situatie is ?
changing this Reg Key:
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Internet Explorer\AboutURLs
and Change the value of "home_0409" to whatever webpage you want. Don't forget to include the http:// just in case...
[ Voor 3% gewijzigd door knights16 op 09-04-2008 10:56 ]
Handigst is om deze tool te gebruiken voor de instellingen:knights16 schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 13:49:
zijn er nog mensen die voip support aan de gang hebben met de i600 "?
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=377617
en uiteraard als je versie niet de volledige ipdialling dll's heeft ook daar de cab van downloaden and you're off to go!
http://www.saman-cz.com/ppc/index.html?bblfaq.html
Vervangt de normale (onhandige) deliveryreports met een kleine popup, met daarin de afzender (ipv alleen het nr) en als je een nieuwe SMS krijgt komt er ook een kleine popup.
ideaal!
Yesss eindelijk van die irritante ontvangstbevestiging SMSjes afwessel99 schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 18:09:
Dit is ook een topapplicatie trouwens:
http://www.saman-cz.com/ppc/index.html?bblfaq.html
Vervangt de normale (onhandige) deliveryreports met een kleine popup, met daarin de afzender (ipv alleen het nr) en als je een nieuwe SMS krijgt komt er ook een kleine popup.
ideaal!
leuke tool opzich.
http://forum.xda-develope...mentid=49516&d=1189077186
super relaxt. Je hoort een liedje, start de app, neemt een paar sec op en hij checkt het tegen een of andere shamaza database en vertelt je welk liedje! +1 ;-)
Iemand al met de i780 gespeeld of zelfs gewisseld van i600 naar i780?
Ah, installeren op het device, ipv de storage card did the triqueReneger schreef op maandag 14 april 2008 @ 11:41:
Ik krijg m bij mij niet aan de gang. Netjes geinstalleerd, instellingen aangepast, maar niks...
zie:
http://forum.xda-develope...2218&highlight=smartwatch
Ik heb het samsung popup homescreen, daar staat een mooi rijtje met ontvangen smsjes / ontvangen mailtjes / ONTVANGEN VOICEMAILS / gemiste gesprekken.
Is dit netwerkafhankelijk? (Ik gebruik T-Mobijl) of een of andere config optie?