Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi all,
Ik heb nu route66 op het toestel geinstalleerd i.p.v. op de card en het probleem van het niet kunnen opnemen van gesprekken lijkt daarmee verholpen.

Nog een vraag is het mogelijk om je contacten uit je telefoon of van je simcard te exportren naar een bestand waar je ze in kan bewerken. Bij de nokia kan dat wel. Ik zou dat hier ook graag willen want alle contacten uit mijn outlook hoef ik niet in mijn telefoon te hebben.

is daar wellicht een progje voor of moet je dan zo'n sim reader kopen o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruimzicht
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:20
-Webmaster- schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 10:12:
Ik heb een vervelend issue met WiFi.
Wanneer ik een '_' (underscore) heb in het WPA wachtwoord kan ik dit niet typen.

Hij vindt netjes het WiFi netwerk, komt met de vraag voor de WPA key, ik wil typen "Wifi_Holden@22", alleen wanneer ik bij de underscore kom dan ga ik naar Symbols en selecteer dan een underscore, druk OK, maar dan gaat het scherm weer naar 'draadloos beheer'.

Bug?

Ik kan ook niet copy / past?
Is er een shortcut key voor '_' ?

Ik krijg het niet opgelost en begin hopeloos te worden :'(
Meestal wordt je netwerk automatisch gedetecteerd en vraagt je toestel om verbinding te maken als je wifi inschakelt. Als je via die weg de sleutel invoert lukt het niet met de underscore. Dus: niet automatisch verbinding maken.

Je moet je WPA sleutel handmatig invullen via Wireless Manager (kort op aan/uit toets) -> menu -> Wi-fi settings-> highlight het netwerk van je keuze -> menu -> edit -> next en daar kan je de sleutel invoeren (als je WPA kiest) en gebruik maken van de "_" via de symbolen ( *-toets indrukken).

Inderdaad heel irritant; heeft mij ook heel wat ergernis gekost. Vergeet je niet je sleutel te veranderen trouwens >:)
Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 10:58:
heb hetzelfde probleem met de 'd' in het encryptiekey. inderdaad niet handig. :'(
De "d" zit toch gewoon op het toetsenbord?

[ Voor 11% gewijzigd door Ruimzicht op 21-08-2007 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[

[...]

De "d" zit toch gewoon op het toetsenbord?
ja, maar die doet het niet als je automatisch verbinding maakt, je kunt op de "fn" en '123' blijven drukken, maar geeft dan alleen maar getallen.

heb het wel inmiddels opgelost via het menu van de draadloze instellingen

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 12:52
Heb het eea doorgelezen over de i600, zelf weet ik dat binnen een week de i620 beschikbaar komt..

heeft iemand hierover meer informatie behalve specs, misschien een (russisch :)) review oid ?

edit: ik heb hem besteld, volgende week hopelijk binnen, zal eens kijken of ik nog iets kan neerzetten dat op een review lijkt

[ Voor 25% gewijzigd door knights16 op 24-08-2007 00:31 ]

PVoutput

• Speedfight
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
knights16 schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 13:51:
Heb het eea doorgelezen over de i600, zelf weet ik dat binnen een week de i620 beschikbaar komt..

heeft iemand hierover meer informatie behalve specs, misschien een (russisch :)) review oid ?
Ik heb ook al veel zitten zoeken.. maar er zijn nog nergens reviews/ervaringen te vinden. Denk dat we volgende week meer weten..

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g3
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-12-2024

g3

Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 00:05:
Hi all,
Ik heb nu route66 op het toestel geinstalleerd i.p.v. op de card en het probleem van het niet kunnen opnemen van gesprekken lijkt daarmee verholpen.

Nog een vraag is het mogelijk om je contacten uit je telefoon of van je simcard te exportren naar een bestand waar je ze in kan bewerken. Bij de nokia kan dat wel. Ik zou dat hier ook graag willen want alle contacten uit mijn outlook hoef ik niet in mijn telefoon te hebben.

is daar wellicht een progje voor of moet je dan zo'n sim reader kopen o.i.d.
Dat ga ik ook eens proberen. zou het voldoende zijn om de folders gewoon te kopieren?
@Ruimzicht: heb jij dit nu ook verholpen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerard1812
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21-12-2023
Vandaag, 24 augustus, de opnieuw beschikbaar gestelde WM 6 willen installeren met versie ASGD1 maar een foutmelding: Onjuiste softwareversie, controleer het apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem geupgrade naar wm6 was er nogal huiverig voor maar moet zeggen dat het een fluitje van een cent was. Ik heb deze link gebruikt.

http://www.samsungmobile.com/promotion/i600/index.jsp

mvg
S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerard1812
Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 22:42:
Ik heb hem geupgrade naar wm6 was er nogal huiverig voor maar moet zeggen dat het een fluitje van een cent was. Ik heb deze link gebruikt.

mvg
S
Ik heb een KPN-abbonnement. Mogelijk ligt het daar aan. De versie van mijn toestel is i600ASGD1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook KPN een Hi volgens mij maar geen enkel probleem.Moet wel zeggen dat dit almijn 2 e toestel s met een geupdate software versie.
mvg
S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 22:42:

mvg
S
Oh ok, ik heb deze link gebruikt http://www.samsungmobile.com/promotion/i600/net/sub01.jsp...
Nou ja zal wel niet veel uitmaken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier is de i620 op voorraad... http://www.komplett.be/k/ki.aspx?sku=339402

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Bij Vodafone heeft de i620 al vertraging opgelopen naar 14 september...

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

g3 schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 23:22:
nou ik heb dus ook die wm6update geinstalled (toen ie net uit was). Met wm5 had ik regelmatig last van inkomende gesprekken die ik niet kon opnemen. (hebben andere gebruikers ook weleens last van heb ik in het topic gelezen)

De eerste week dat ik wm6 had, leek het verholpen te zijn. Inmiddels ben ik erachter dat het nog steeds gebeurt. Exact produceren kan ik helaas niet.
Ik heb inmiddels ook best wat software draaien:
-r66
-resco explorer en photoviewer
-DocumentsToGo
-Facade en phoneAlarm plugin
-Extreme agenda
-Fizz traveller
-sprite backup
-Opera
-TCMP

hebben anderen er ook nog last van?? Op dit ene puntje na ben ik echt heel erg tevreden met de i600/wm6
Waar het bij mij aan lag (het niet kunnen opnemen van inkomende gesprekken), was het verschuiven van de simkaart met het verwisselen van de batterij. Probeer gewoon de simkaart iedere keer als je de batterij wisselt goed naar binnen te duwen, waarschijnlijk ben je er dan van af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 16:01

Reneger

Wie? IK?

Hrm.
Na Route66 een keer of 2 succesvol gebruikt te hebben onder WM6, is het nu weer een drama. Hij start, laat een soort van kaart zien, met mn positie, maar zodra ik op een knop druk, loopt ie vast....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruimzicht
gerard1812 schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 09:08:
[...]
Ik heb een KPN-abbonnement. Mogelijk ligt het daar aan. De versie van mijn toestel is i600ASGD1
Yep, daar ligt het aan. Ik heb ook KPN maar mijn firmware was i600XXGC6. Jij hebt een "branded" (i600ASGD1) toestel. Twee opties dus: officieel moet je wachten op de officiele update van KPN (...) of eerst naar een unbranded firmware flashen en dan naar WM6, als je ongeduldig bent.

[ Voor 21% gewijzigd door Ruimzicht op 27-08-2007 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerard1812
Ruimzicht schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 10:05:
[...]
Yep, daar ligt het aan. Ik heb ook KPN maar mijn firmware was i600XXGC6. Jij hebt een "branded" (i600ASGD1) toestel. Twee opties dus: officieel moet je wachten op de officiele update van KPN (...) of eerst naar een unbranded firmware flashen en dan naar WM6, als je ongeduldig bent.
Net een email van Jeanette van Samsung ontvangen. WM6 voor i600ASGD1 van KPN komt 1 september beschikbaar. Ik wacht maar even en flash niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• struik978
  • Laatst online: 10-09 09:57
Ik heb besloten om m te verkopen.
Reden hiervoor is dat geen geen fatsoenlijke routeplanner erop kan laten functioneren.

Heb wel WM6 erop staan en dacht als ik route66 op de tel zzelf installeer zou t overzijn (prbleem met oppakken enz) nou dus niet.

baal er zo van dat ik m daardoor dus verkoop.

Heb inmiddels een andere gezien met geintregeerde gps van HTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renate1970
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:11

Renate1970

Lef is Leven

gerard1812 schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 15:28:
[...]

Net een email van Jeanette van Samsung ontvangen. WM6 voor i600ASGD1 van KPN komt 1 september beschikbaar. Ik wacht maar even en flash niet.
He das mooi daar wacht ik ook op :*)

Samsung s24, Samsung Watch ultra, Steamdeck, Nintendo Switch light, PS 4, iPad Pro 2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruimzicht
gerard1812 schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 15:28:
[...]
Dat moet je natuurlijk zelf weten. Wel vraag ik me trouwens af wat er gebrand is aan jouw toestel. Weet je of er een SIM lock opzit bijvoorbeeld? Of zie je overal KPN logo's als je opstart? Laat even weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_guy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 11:02

Dutch_guy

WYSIWYG

struik978 schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 15:59:
Ik heb besloten om m te verkopen.
Reden hiervoor is dat geen geen fatsoenlijke routeplanner erop kan laten functioneren.

Heb wel WM6 erop staan en dacht als ik route66 op de tel zzelf installeer zou t overzijn (prbleem met oppakken enz) nou dus niet.

baal er zo van dat ik m daardoor dus verkoop.

Heb inmiddels een andere gezien met geintregeerde gps van HTC
Route66 is inderdaad een drama. Ik werk nu al een tijd zonder problemen met TomTom versie 5.2

Pay peanuts get monkeys !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger

Reneger

Wie? IK?

Kan je misschien toelichten hoe is wat, wat tomtom betreft? Versie 6 werkt iig klote.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reneger schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 20:39:
Kan je misschien toelichten hoe is wat, wat tomtom betreft? Versie 6 werkt iig klote.
http://www.tomtom.com/pro...?ID=208&Category=14&Lid=5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_guy

Dutch_guy

WYSIWYG

Enige nadeel is dat je plaatsnamen enzo moet invoeren op de manier, zoals je dat doet als je geen qwerty toetsenbord hebt. Maar dat went, en ik vind het belangrijker dat ie het altijd doet.

Route66 heb ik regelmatig vervloekt als ie het op kritieke momenten weer eens niet deed. (lees, op tijd bij een klant zijn...)

[ Voor 25% gewijzigd door Dutch_guy op 28-08-2007 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger

Reneger

Wie? IK?

Insgelijks hier... Als je in Amsterdam moet zijn, en dat je niet door het centrum kan, omdat dat ***ding het niet doet, waardoor je dus drie kwartier in de file staat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutch_guy schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 09:22:
Enige nadeel is dat je plaatsnamen enzo moet invoeren op de manier, zoals je dat doet als je geen qwerty toetsenbord hebt. Maar dat went, en ik vind het belangrijker dat ie het altijd doet.
Een collega van mij heeft momenteel problemen met de straatnaam ingeven bij TomTom 5.20...Qwerty werkt niet zoals het zou moeten.
Lees dat jij het op een andere manier wel voor elkaar krijgt...op de manier als je doet, als je geen qwerty toetsenbord hebt...maar op wat voor manier zijn de letters en cijfers dan ingedeeld ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
Speedfight schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 13:07:
Bij Vodafone heeft de i620 al vertraging opgelopen naar 14 september...
Aanvulling:

Dit is wat er op de Vodafone website staat, heb telefonisch contact gehad en zij zeggen dat deze datum opgeschoven is om geen scheve gezichten te krijgen bij klanten die nu de I620 bestellen.. maar een leverdatum konden ze mij ook nog niet geven. Zelf heb ik hem besteld

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_guy

Dutch_guy

WYSIWYG

Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 11:11:
[...]

Een collega van mij heeft momenteel problemen met de straatnaam ingeven bij TomTom 5.20...Qwerty werkt niet zoals het zou moeten.
Lees dat jij het op een andere manier wel voor elkaar krijgt...op de manier als je doet, als je geen qwerty toetsenbord hebt...maar op wat voor manier zijn de letters en cijfers dan ingedeeld ?
Op de manier zoals je met een simpele telefoon bijvoorbeeld een smsje typt.

Oftewel onder de "2" zit ABC, onder de "3" DEF.

Het is niet ideaal, maar je went eraan. Meestal hoef je toch niet de hele plaatsnaam of straatnaam in te typen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Dutch_guy

Thanks, ga het doorgeven.

Had nog wel een vraagje over TomTom...mijn collega heeft de kaart maar als afbeelding over de helft van het scherm, ze heeft al van alles geprobeerd, maar kan niet vinden hoe ze het schermvullend kan zetten.....heb jij dit toevallig ook gehad en heb je er misschien een oplossing voor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anabasis769
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-03 19:56
WAARSCHUWING

Update WM6 i.c.m. Pioneer AVIC-D3BT

De update naar WM6 op zich is zeker een verbetering: grafisch net iets gelikter (Vista-look), werkt sneller/beter zonder vervelende lags.

Maar wat voor mij zo ongeveer de belangrijkste reden was om deze telefoon aan te schaffen was de zelf geteste compatibiliteit (staat nl. niet op de sterk verouderde Bluetooth compatibilitylijst van Pioneer) met mijn navigatiesysteem. Onder WM5 werkte de telefoon 100% samen met de bluetooth unit van de AVIC-D3, de CD-BTB200.

Na het opnieuw "pairen" wat noodzakelijk is, omdat het apparaat veranderd is na de WM6 upgrade, verklaart Pioneer de i600 tot een "Invalid device".

Het pairen gaat goed (melding op i600), maar direct daarna geeft de AVIC aan dat het dus een invalid device is.

Noch Pioneer, noch Samsung (MS probeer ik al niet meer), kunnen mij verder helpen.

Er zijn echter geen waarschuwingen afgegeven m.b.t. veranderde Bluetooth compatibiliteit na upgrade naar WM6. Downgrade naar WM5 is volgens Samsung onmogelijk, maar zou Samsung hier niet meer verantwoordelijkheid moeten nemen? Er is immers ook niets gezegd over eigen verantwoordelijkheid m.b.t. de upgrade...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 14:50:
@Dutch_guy

Thanks, ga het doorgeven.

Had nog wel een vraagje over TomTom...mijn collega heeft de kaart maar als afbeelding over de helft van het scherm, ze heeft al van alles geprobeerd, maar kan niet vinden hoe ze het schermvullend kan zetten.....heb jij dit toevallig ook gehad en heb je er misschien een oplossing voor ?
Bovenstaande is al opgelost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• struik978
  • Laatst online: 10-09 09:57
Dutch_guy schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 09:22:

Route66 heb ik regelmatig vervloekt als ie het op kritieke momenten weer eens niet deed. (lees, op tijd bij een klant zijn...)
Nou ik heb tt5.2 draaien, nou kan ik alleen geen connectie krijgen met de GPS. Welke com poort(en) gebruiken jullie???
Alvast bedankt....

PS: wat mij nu opviel is dat ik als er nu een tel binnenkomt gewoon kan oppakken wat bij Route66 niet het geval was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_guy

Dutch_guy

WYSIWYG

Ik gebruik COM6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger

Reneger

Wie? IK?

struik978 schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 14:41:
[...]

Nou ik heb tt5.2 draaien, nou kan ik alleen geen connectie krijgen met de GPS. Welke com poort(en) gebruiken jullie???
Alvast bedankt....

PS: wat mij nu opviel is dat ik als er nu een tel binnenkomt gewoon kan oppakken wat bij Route66 niet het geval was.
Ik kon wel opnemen... Maar die muts bleef in mn oor miepen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger

Reneger

Wie? IK?

Ik heb nu tomtom 5.2 draaiende. Werkt perfect!
ik gebruik Com6 overigens

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

woeii voor heel weinig een i600 op de kop weten te tikken :)

1 klein vraagje... ik wil mijn smsjes beveiligen met een simpel wachtwoord, hiervoor heb ik zonet al aardig zitten zoeken op google maar kom steeds op hetzelfde applicatie uit. namelijk :
Eye On Privacy Smartphone version

en deze kost geld. weet iemand of er een soortgelijke programma bestaat, maar dan uiteraard gratis. zo niet ga ik alsnog over tot aankoop, ik haat het namelijk als mensen mijn smsjes gaan lezen

• mtthw
  • Laatst online: 19:45
Hiervoor kun je toch gewoon de 'Apparaatblokkering' in het menu Beveiliging activeren? Dit zorgt ervoor dat je eerst een pincode moet invoeren voordat je je telefoon kunt bedienen.
Of wil je niet je hele telefoon, maar alleen je smsjes beveiligen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TMC hoe krijg ik het aan de gang?
TMC, dat is fileinformatie. Ik heb Route 66 7. Bij de instellingen/TMC heb je niet veel keuze. Of via RDS (dat zit er niet op) of via GPRS. Als ik tijdens het navigeren op TMC klik gebeurt er niets. MOet ik nog wat anders instellen? Verbinding maken via GPRS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag heb ik de carkit van parrot (MK6100) in laten bouwen met bleutooth en mp3 mogelijkheid.
heb er lang op moeten wachten maar eindelijk was hij binnen.
erg leuke features op de carkit! mp3 mogelijkheid (stereo), spraakfunctie.. bijvoorbeeld de menus en contactpersonen worden voorgezegd.
alleen 1 nadeel! ik heb een samsung I600, alles werkt super vertragend met dit toestel
soms loopt hij gewoon vast.
er staan echt niet veel programma's op. heb nog een werkgeheugen over van 30 mb en het draait alles maal op WM6. kan iemand vertellen wat de oorzaak van de vertraging met dit toestel is? en wat er aan valt te doen!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al enige tijd volg ik dit forum en heb ik zelf een I600, de upgrade naar WM6 prima doorlopen ben erg blij met dit toestel, mijn (misschein echt vrouwenvraagje ???) is de volgende

Vind het zo jammer dat je eigenlijk maar weinig kleuren schema's kan vinden, en proggies die er evt voor te vinden zijn kosten geld, op zich is dat niet zo heel erg (facade bijv) maar weet dus niet of dat nou eigenlijk is wat ik zoek, op zich vind ik het leuk om mijn eigen home screen in elkaar te zetten maar op zich ben ik al blij dat ik meer dan alleen rood blauw en zwart kan gebruiken... en verder niet echt een must om de homescreen aan te passen (omdat ik zelf mijn achtergronden maak) weet iemand hier een oplossing voor ??? en is Facade makkelijk in gebruik (heb gezien dat dit nu ook voor WM6 te gebruiken is, ivm nieuw upgrade.. gebruik nu gewoon de samsung lay out (simple) want vond het heel jammer dat ik bijv het draaimenu de achtergrond niet kon aanpassen.. kan iemand mij hier meer info over geven ??? hoe ik dat makkelijk kan aanpassen, jammergenoeg zijn er niet echt veel van die dingen te downloaden nog.. of zoek ik niet goed ??? (mijn voorkeur gaat uit naar pink/purple kleuren... rood vind ik ook wel leuk, maar zou wel een beetje meer variatie erbij willen hebben.

Ook vind ik heel jammer dat je idd geen word en excel documenten kan maken en bewerken op de I600 en heb er nog niet echt goed een oplossing nu voor gevonden, dit meer om bepaalde documenten te beveiligen dat ze niet voor iedereen toegankelijk zijn, dat had wel met excel gekund. de functie kladblok is in principe uitgebreid genoeg, alleen jammer dat je geen kleurtjes kan gebruiken, maar nog meer jammer dat je ze niet kan beveiligen met een wachtwoord......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees hier en elders dat veel gebruikers het browsen met Opera ("Mobile" neem ik aan, niet "Mini") op de i600 veel fijner vinden dan met IE. Het ergste van IE op een smartphone vind ik het scrollen door de links. Hoe is dit opgelost in Opera Mobile? Met een muisaanwijzer o.i.d.?

Ik heb al een paar reviews over Opera Mobile gelezen, maar geen woord hierover. Ik kan het zelf niet proberen want ik heb nog geen i600. Hangt eigenlijk van het bowse-gemak af of ik hem koop (anders wordt het toch een foon met touchscreen). Thanks alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destn
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-08 16:17
knights16 schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 12:34:
[...]

Aanvulling:

Dit is wat er op de Vodafone website staat, heb telefonisch contact gehad en zij zeggen dat deze datum opgeschoven is om geen scheve gezichten te krijgen bij klanten die nu de I620 bestellen.. maar een leverdatum konden ze mij ook nog niet geven. Zelf heb ik hem besteld
Is die datum nu een effectieve datum of gewoon maar een richtdatum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
ik denk er sterk over om de I620 aan te schaffen alleen deze schijnt GEEN wifi te hebben (ik begrijp hier totaal neits van maargoed) ik vroeg mij af of jullie de WiFi functie veel gebruiken van de I600 ?

kep zelf een internet totaal van vodafone in mijn abbo zitten overigens.

[ Voor 74% gewijzigd door knights16 op 03-09-2007 00:25 ]

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of het ook mogelijk is hem zo in te stellen dat hij gekoppeld aan de BT carkit wél een een beltoon afspeeld (heb hem normaal altijd op stil staan) en dat hij bijvoorbeeld gekoppeld wél automatisch opneemt???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

mtthw schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 13:51:
Hiervoor kun je toch gewoon de 'Apparaatblokkering' in het menu Beveiliging activeren? Dit zorgt ervoor dat je eerst een pincode moet invoeren voordat je je telefoon kunt bedienen.
Of wil je niet je hele telefoon, maar alleen je smsjes beveiligen?
alleen smsjes ja :) dit is met een normale samsung gsm wel mogelijk, helaas met de i600 niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdgrit
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-01 16:44
knights16 schreef op maandag 03 september 2007 @ 00:21:
ik vroeg mij af of jullie de WiFi functie veel gebruiken van de I600 ?
kep zelf een internet totaal van vodafone in mijn abbo zitten overigens.
Ik gebruik het zelf wel erg veel op mijn Nokia GSM, maar als je al Internet Totaal hebt bij je abonnement zal je het minder vaak nodig hebben.
Als je vaak in het buitenland zit kun je daar altijd wel ergens een openstaand routertje vinden en kun je dus gratis internetten ;) Via je abbo in het buitenland is dat niet te betalen :P

Originele startpagina - Stadindex.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de i620 staat eindelijk op de site! :)
http://nl.samsungmobile.c.../features/NL-SGH-I620.jsp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruimzicht
...zonder WiFi inderdaad. Vreemd, maar wil hem toch wel hebben. Wordt het niet tijd voor een eigen draadje over dit toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pff vodafone heeft de datum van 24 aug naar 15 sept inmiddels naar 24 sept aangepast :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruimzicht
Hulde aan knights16! En nou ophouden over die i620 hier... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerard1812
Ruimzicht schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 16:47:
[...]

Dat moet je natuurlijk zelf weten. Wel vraag ik me trouwens af wat er gebrand is aan jouw toestel. Weet je of er een SIM lock opzit bijvoorbeeld? Of zie je overal KPN logo's als je opstart? Laat even weten.
Op mijn i600 van KPN zit geen sim-lock en er verschijnen geen KPN-logo's. Inmiddels van Jeanette van Samsung vernomen dat de verwachte WM6 updatedatum voor versie i600ASGD1 (KPN WM5) is uitgesteld naar "rond" september. Heb haar gevraagd om het KPN-verhaal op hun softwareupdatesite te zetten voor andere KPNers die willen updaten.

Ik heb verder het idee dat KPN een eigen versie zet op de i600 die ze leveren, dit omdat Samsung een andere versienummer gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zybertweak
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-09 07:21
Omdat ik maar niet kan internetten via gprs en umts heb ik een mailtje naar samsung gestuurd:

geen internet op mijn i600
Ik heb de instellingen van telfort al een paar keer naar mijn telefoon verzonden maar kan nog steeds niet internetten d.m.v. umts gprs. het werkt wel via wifi. Ik heb de i600 met WM6 erop. Zijn de instellingen op jullie site alleen geschikt voor als je wm5 erop hebt zitten? Graag hoor ik van u hoe ik weer internet op me telefoon krijg. Hetw erkte immers wel met wm5!

Dit is het antwoord dat ik kreeg:
De Update van windows 6 voor de Samsung i600 werkt niet voor de KPN versie u kunt dit na vragen bij uw klanten service van de KPN #1234#
Ook is het niet mogelijk om de update uit tevoeren als u de i600ASGD1 versie in uw bezit heeft
De verwachte datum voor de KPN versie is rond September 2007

Met vriendelijke groet,
Jeannette
Samsung Electronics Benelux

Ik vraag het voor telfort maar blijkbaar is dat hetzelfde als kpn. Ik heb me telefoon dus te vroeg geupdate naar wm6 want kan zowel met de telfort als met de kpn instellingen niet internetten! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zybertweak
Zybertweak schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 20:30:
Omdat ik maar niet kan internetten via gprs en umts heb ik een mailtje naar samsung gestuurd:

geen internet op mijn i600
Ik heb de instellingen van telfort al een paar keer naar mijn telefoon verzonden maar kan nog steeds niet internetten d.m.v. umts gprs. het werkt wel via wifi. Ik heb de i600 met WM6 erop. Zijn de instellingen op jullie site alleen geschikt voor als je wm5 erop hebt zitten? Graag hoor ik van u hoe ik weer internet op me telefoon krijg. Hetw erkte immers wel met wm5!

De Update van windows 6 voor de Samsung i600 werkt niet voor de KPN versie u kunt dit na vragen bij uw klanten service van de KPN #1234#
Ook is het niet mogelijk om de update uit tevoeren als u de i600ASGD1 versie in uw bezit heeft

Met vriendelijke groet,
Jeannette

Ik vraag het voor telfort maar blijkbaar is dat hetzelfde als kpn. Ik heb me telefoon dus te vroeg geupdate naar wm6 want kan zowel met de telfort als met de kpn instellingen niet internetten! De telefoon die ik heb is niet eens van kpn ik heb versie i600UXXGG2 gekocht van marktplaats weet niet voor welke provider ie bedoeld was? simlockvrij :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJapie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:58
Moet gewoon werken.. Heb je handmatig gecontroleerd of de instellingen kloppen?
Loop anders even een Telfort winkel binnen, dan kunnen ze controleren of het aan de telefoon ligt, of dat er mogelijk iets aan de kant van Telfort niet goed geconfigureerd staat.

Welke foutmelding krijg je precies als je probeert te internetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruimzicht
gerard1812 schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 19:54:
[...]
Inmiddels van Jeanette van Samsung vernomen dat de verwachte WM6 updatedatum voor versie i600ASGD1 (KPN WM5) is uitgesteld naar "rond" september.
Nou succes, ik bewonder je geduld, zeker als je weet dat je nu ook al probleemloos kan updaten.
Ik heb verder het idee dat KPN een eigen versie zet op de i600 die ze leveren, dit omdat Samsung een andere versienummer gebruikt.
Dat heb ik je een paar posts geleden ook al proberen uit te leggen.
Zybertweak schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 20:30:
[heel verhaal]

Met vriendelijke groet,
Jeannette
Jeanette leest en/of begrijpt je vraag niet. Ik heb ook KPN en WM6 (legaal) en geen enkel probleem met internet. Gaat prima met GPRS, UMTS en HSDPA. Dat moet gewoon werken dus. Ik zou inderdaad de Telfort instellingen er handmatig inzetten.

Wat bedoelt ze trouwens met de "KPN versie"? Ik zou zeggen dat dat de AS-variant is maar die benoemt ze apart?

[ Voor 35% gewijzigd door Ruimzicht op 04-09-2007 22:17 ]

• knights16
Ik wilde weten of jullie hier de Windows Update functie aan de praat krijgen icm WM6 op de I600.

Het maken en zoeken van een verbinding schermpje blijf ik bij steken...

PVoutput

• SYQ
  • Niet online

SYQ

hoe krijg ik G icoontje eigenlijk weg??

Verwijderd

knights16 schreef op donderdag 06 september 2007 @ 11:36:
Ik wilde weten of jullie hier de Windows Update functie aan de praat krijgen icm WM6 op de I600.

Het maken en zoeken van een verbinding schermpje blijf ik bij steken...
Dat heb ik ook. Ik heb ook nog een bug (weet niet of ie al bekend is) na het opnieuw opstarten van mijn i600 gaat de instelling van hoe lang het scherm moet aanblijven altijd terug naar 10 seconden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• astute
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-09 23:47
Ik poog de startpagina in te stellen op mijn samsung die nu Windows Mobile 6 draait.

Helaas kan ik nergens vinden hoe ik dit instel in de browser welke startpagina ik wil.

Heb 't proberen te googlen en zoeken maar kon het nergens vinden, het zal wel zo iets makkelijks zijn dat ik er over heen kijk.

Pickle Rick!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik heb iets raars met mijn i600. Ik ontvang al mijn SMSjes pas op het moment dat ik gebeld word of zelf iemand bel. Mensen die mij proberen te bellen klagen ook dat ze soms 2 of 3 keer moeten proberen voordat hij overgaat. Lijkt een netwerkprobleem zou je zeggen, maar nu heb ik m'n SIM in m'n oude Nokia gedaan en alle problemen zijn weg.. iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bigs schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 14:36:
Ik heb iets raars met mijn i600. Ik ontvang al mijn SMSjes pas op het moment dat ik gebeld word of zelf iemand bel. Mensen die mij proberen te bellen klagen ook dat ze soms 2 of 3 keer moeten proberen voordat hij overgaat. Lijkt een netwerkprobleem zou je zeggen, maar nu heb ik m'n SIM in m'n oude Nokia gedaan en alle problemen zijn weg.. iemand tips?
T-mobile soms ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Niet online
Nope.. Orange :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zybertweak
JJapie schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 21:13:
Moet gewoon werken.. Heb je handmatig gecontroleerd of de instellingen kloppen?
Loop anders even een Telfort winkel binnen, dan kunnen ze controleren of het aan de telefoon ligt, of dat er mogelijk iets aan de kant van Telfort niet goed geconfigureerd staat.

Welke foutmelding krijg je precies als je probeert te internetten?
Ik krijg de melding dat de provider de verbinding heeft beëindigd. Ik ga in de telefoon naar config inst-->provider inst.--> en selecteer daar de juiste provider. Vervolgens controleer ik dit bij verbindingen-->GPRS. Want dient er dan exact te staan bij de Telfort instellingen? Dien ik hier handmatig dingen aan te veranderen? Het Gtje verschijnt wel als ik op internet wil. Misschien moet ik maar eens naar de telfortshop ermee.

[ Voor 7% gewijzigd door Zybertweak op 07-09-2007 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zybertweak
Ruimzicht schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 22:01:
[...]

Nou succes, ik bewonder je geduld, zeker als je weet dat je nu ook al probleemloos kan updaten.

[...]

Dat heb ik je een paar posts geleden ook al proberen uit te leggen.

[...]

Jeanette leest en/of begrijpt je vraag niet. Ik heb ook KPN en WM6 (legaal) en geen enkel probleem met internet. Gaat prima met GPRS, UMTS en HSDPA. Dat moet gewoon werken dus. Ik zou inderdaad de Telfort instellingen er handmatig inzetten.

Wat bedoelt ze trouwens met de "KPN versie"? Ik zou zeggen dat dat de AS-variant is maar die benoemt ze apart?
Ik heb ook de legale versie van WM6 gedownload van samsung, krijg de melding dat de provider de verbinding heeft beëindigd. Handmatig instellen heb ik al paar keer herhaald op deze manier: in de telefoon naar config inst-->provider inst.--> selecteer daar de juiste provider (kpn of telfort heb beide geprobeerd). Vervolgens controleer ik dit bij verbindingen-->GPRS. Maar ik heb nog steeds geen internet. Het Gtje verschijnt wel als ik op internet wil maar die verdwijnt weer na een tijdje. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Ik heb het probleem dat mijn Proximus Vodafone Direct Push Email software niet goed werkt in combinatie met Windows Mobile 6.

Met WM5 komen de mails gewoon netjes binnen, maar met de software geinstalleerd op WM6 dus niet...

Volgens proximus kan het dus nog een paar maanden duren eerdat er een update van de software is die wel werkt op wm6 toestellen :S

Bestaat er een omweg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• astute
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-09 23:47
Zybertweak schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 16:05:
[...]

Ik heb ook de legale versie van WM6 gedownload van samsung, krijg de melding dat de provider de verbinding heeft beëindigd. Handmatig instellen heb ik al paar keer herhaald op deze manier: in de telefoon naar config inst-->provider inst.--> selecteer daar de juiste provider (kpn of telfort heb beide geprobeerd). Vervolgens controleer ik dit bij verbindingen-->GPRS. Maar ik heb nog steeds geen internet. Het Gtje verschijnt wel als ik op internet wil maar die verdwijnt weer na een tijdje. .
Bekend probleem. Ik heb het hier ook met T-mobile.
Maar ook niet altijd, af en toe. Ik heb alles opnieuw ingesteld. Alle verbindingen weg gehaald, nieuwe toegevoegd en opnieuw opgestart. Daarna werkte hij weer.

Pickle Rick!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhrancK
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 12:57
hallo allemaal
ik heb een vraagje waar ik geen antwoord op kan vinden en misschien dat jullie het weten

ik heb sinds kort een i600 en hij komt oorspronkelijk uit Frankrijk (over gekocht via Ebay, legaal)
Nu wil ik mijn i600 update van wm5 naar wm6 maar hij pakt mijn versie nummer niet.
Ik kan niet op de franse versie want die is nog nooit online, zou het daar wel mee moeten werken? Of zou ik ook via die Nederlandse moeten kunnen?

Groeten, tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Niet online
PhrancK schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 17:59:
hallo allemaal
ik heb een vraagje waar ik geen antwoord op kan vinden en misschien dat jullie het weten

ik heb sinds kort een i600 en hij komt oorspronkelijk uit Frankrijk (over gekocht via Ebay, legaal)
Nu wil ik mijn i600 update van wm5 naar wm6 maar hij pakt mijn versie nummer niet.
Ik kan niet op de franse versie want die is nog nooit online, zou het daar wel mee moeten werken? Of zou ik ook via die Nederlandse moeten kunnen?

Groeten, tnx
Wat is je huidige versie? Wel makkelijk om dat even te vermelden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhrancK
Bigs schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 18:53:
[...]

Wat is je huidige versie? Wel makkelijk om dat even te vermelden
sorry!
ik heb i600BUGC3

ik moet eerlijk zeggen, ik heb hem gekocht van iemand (heb zijn rekening erbij gekregen voor eventuele garantie) uit Parijs, had een simlock met SFR en die heb ik verwijderd.

Maar weet niet hoe het zit met update en of dat ook zomaar kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJapie
Zybertweak schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 16:02:
[...]

Ik krijg de melding dat de provider de verbinding heeft beëindigd. Ik ga in de telefoon naar config inst-->provider inst.--> en selecteer daar de juiste provider. Vervolgens controleer ik dit bij verbindingen-->GPRS. Want dient er dan exact te staan bij de Telfort instellingen? Dien ik hier handmatig dingen aan te veranderen? Het Gtje verschijnt wel als ik op internet wil. Misschien moet ik maar eens naar de telfortshop ermee.
In dit geval kan je het beste even naar de Telfort shop gaan (of een Telfort dealer). Ik heb exact hetzelfde gehad.. Eerst gebeld met de KS maar die apen snappen er werkelijk niets van, allemaal dingen aangepast aan hun kant, maar leverde niets op. Uiteindelijk was het een kwestie van een belletje naar dealer support, maar goed, daarvoor moet je wel even naar een Telfort shop of dealer. Er stond één vinkje verkeerd ergens bij Telfort :X

Je moet trouwens wel KPN selecteren als provider, dus geen Telfort :) Je krijgt dan bij verbindingen-->GPRS 3 entries:

KPN Internet
KPN MMS
KPN WAP

De eerste is van belang. De instellingen daarvan moeten zijn:

Maakt verbinding met: Internet
Toegangspunt: internet
Gebruikersnaam: (leeg)
Wachtwoord: (leeg)
Verificatietype: PAP
Primaire DNS: 0.0.0.0
Sec. DNS: 0.0.0.0
IP adres: (leeg)

[ Voor 16% gewijzigd door JJapie op 08-09-2007 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhrancK
PhrancK schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 00:12:
[...]

sorry!
ik heb i600BUGC3

ik moet eerlijk zeggen, ik heb hem gekocht van iemand (heb zijn rekening erbij gekregen voor eventuele garantie) uit Parijs, had een simlock met SFR en die heb ik verwijderd.

Maar weet niet hoe het zit met update en of dat ook zomaar kan.
nevermind heb het gefixed
wm6 zit erop :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:59
Hmm gister naar een festival geweest, wat filmpjes en foto's gemaakt maar nu komt het... het omzetten.

Ik kom er zelf helemaal niet uit, ik heb al verschillende betaalde en gratis converters geprobeerd zoals Xilisoft 3GP converter en ImTOO 3GP Video Converter (alhoewel deze hetzelfde lijken) en ook nog wat andere die ik uit frustratie alweer heb weggegooid, maargoed. Is er iemand die een converter kent die fatsoenlijk kan converteren?

Hij zet de filmpjes trouwens wel om naar het desgewenste formaat, ze zijn ook af te spelen maar de video blijft hangen terwijl de audio doorgaat of net andersom en VLC geeft een AVI Index error die hij wil maken maar niet lukt..

Njah om een lang verhaal kort te maken, iemand die wel een fatsoenlijke converter kent om van 3gp naar x-formaat om te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruimzicht
Alex3305 schreef op zondag 09 september 2007 @ 15:14:
[heel verhaal]
Njah om een lang verhaal kort te maken, iemand die wel een fatsoenlijke converter kent om van 3gp naar x-formaat om te zetten?
Deze al geprobeerd? Van alles-naar-alles én gratis...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
Ik zoek de Flash Lite player voor WM6, ik kan deze maar niet vinden,iemand een suggesie ?

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:59
Ruimzicht schreef op maandag 10 september 2007 @ 09:33:
[...]

Deze al geprobeerd? Van alles-naar-alles én gratis...
Ahhh bedankt!! Ik zal hem straks ff proberen, maar ik kende hem wel al, maar was de naam/site/etc vergeten :P misschien toch te simpele naam gekozen :+?
knights16 schreef op maandag 10 september 2007 @ 11:23:
Ik zoek de Flash Lite player voor WM6, ik kan deze maar niet vinden,iemand een suggesie ?
Werkt Flash Lite 2 voor WM5 niet op WM6 dan? Je kunt het altijd proberen namelijk!

[ Voor 27% gewijzigd door alex3305 op 10-09-2007 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhrancK
na veel trouble heb ik eindelijk wm6 kunnen installeren op mijn i600 heb ik het volgende probleem:
kan geen mail checken of MSN starten

Ik heb een tmobile grps (web n walk) ingesteld, als ik mijn explorer start kan ik er ook gewoon mee internetten en werkt alles perfect.
Maar als ik MSN of mijn email wil checken geeft ie aan dat ik geen verbindingen zou hebben of zou kunnen maken.

iemand enig idee waar dit aan ligt/hoe dit te veranderen is?
Tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
Flash Lite 2 kan ik dus niet vinden!

Heb je een url ?

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhrancK
knights16 schreef op maandag 10 september 2007 @ 17:30:
Flash Lite 2 kan ik dus niet vinden!

Heb je een url ?
http://www.adobe.com/devnet/devices/ misschien
weetniet of dit is wat je bedoeld, maar zo ziet het eruit

edit effe op downloads klikken daar en dan de CDK -->DENK<-- ik
lol nog een edit: https://www.adobe.com/cfu...te2%5F1%5Fwinmobile%5Fcdk

[ Voor 23% gewijzigd door PhrancK op 10-09-2007 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het heeft even mogen duren, maar eindelijk is mijn i600 zoals ik hem wil hebben. Windows Mobile 6 en veel belangrijker een werkende versie van TomTom. Dat wilde ik even kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
Verwijderd schreef op maandag 10 september 2007 @ 21:29:
Het heeft even mogen duren, maar eindelijk is mijn i600 zoals ik hem wil hebben. Windows Mobile 6 en veel belangrijker een werkende versie van TomTom. Dat wilde ik even kwijt.
Danje, welke versie van TomTom gebruik je, want ik heb ook wel ween werkende, alleen de navigatie door het apparaat heen is een probleem, wanneer ik de up and down toetsen gebruik wordt het volume aangepast ipv dat ik bijv de juiste COM port kan kiezen waarop mijn BT gps hangt..

misschien kun je mij even een mail sturen met wat instrukties ketsers apenstaart hotmail.com

PVoutput

• Renate1970

Renate1970

Lef is Leven

Hallo,

Iemand ervaring met de service van Samsung? Mijn i600 kan niet altijd telefoontjes ontvangen en als mensen mij bellen dan krijgen ze rechtstreeks de voicemail eraan. Dit is niet altijd zo maar ongeveer de helft van de dag. Erg vervelend dus. Gisteren al ermee naar de KPN geweest en deze dachten dat het feit lag aan mijn simkaart dus andere simkaart gekregen. Vanmorgen echter weer het zelfde probleem. Nu dus maar de samsung gebeld en ik krijg morgen een vervangend toestel geleverd. Nou is mijn vraag, krijg ik daarna mijn eigen toestel terug of moet ik het met het vervangende toestel dan doen? En wie heeft daarmee ervaring.

Alvast bedankt.

Samsung s24, Samsung Watch ultra, Steamdeck, Nintendo Switch light, PS 4, iPad Pro 2022

• JJapie
Je zult het met het vervangende toestel moeten doen, je eigen toestel zie je niet meer terug.. (ik spreek uit ervaring :Y)

[ Voor 12% gewijzigd door JJapie op 13-09-2007 14:46 ]

• Batsies
  • Laatst online: 27-01-2022

Batsies

E-Developing

Renate1970 schreef op donderdag 13 september 2007 @ 12:51:
Hallo,

Iemand ervaring met de service van Samsung? Mijn i600 kan niet altijd telefoontjes ontvangen en als mensen mij bellen dan krijgen ze rechtstreeks de voicemail eraan. Dit is niet altijd zo maar ongeveer de helft van de dag. Erg vervelend dus. Gisteren al ermee naar de KPN geweest en deze dachten dat het feit lag aan mijn simkaart dus andere simkaart gekregen. Vanmorgen echter weer het zelfde probleem. Nu dus maar de samsung gebeld en ik krijg morgen een vervangend toestel geleverd. Nou is mijn vraag, krijg ik daarna mijn eigen toestel terug of moet ik het met het vervangende toestel dan doen? En wie heeft daarmee ervaring.

Alvast bedankt.
Heb dit ook soms, maar ik heb Telfort --> KPN, ik wil het nog even afwachten, maar lijkt mij iets van UMTS icm telefonie probleem

E-Developing

• Renate1970

Renate1970

Lef is Leven

JJapie schreef op donderdag 13 september 2007 @ 14:46:
Je zult het met het vervangende toestel moeten doen, je eigen toestel zie je niet meer terug.. (ik spreek uit ervaring :Y)
Dank voor je antwoord, heb ze zelf erover gebeld over hoe en wat. Ik zou een nieuw toestel krijgen maar wel met KPN versie (heb ik nu ook, dus eigenlijk ook wel weer jammer, kan die nog niet naar wm 6, tenminste niet op de normale manier dan)

Ben je wel tevreden over je vervangende toestel?

Groet

• Renate1970

Renate1970

Lef is Leven

Batsies schreef op donderdag 13 september 2007 @ 16:55:
[...]

Heb dit ook soms, maar ik heb Telfort --> KPN, ik wil het nog even afwachten, maar lijkt mij iets van UMTS icm telefonie probleem
Ik heb vanmiddag hier de KPN over gebeld, maar zij dachten van niet. Ik moet het morgen uitproberen met de nieuwe telefoon en als ik het dan nog heb of ik ze dan wilde bellen dan gaan ze kijken waar het aan ligt. Dus ben eigenlijk wel benieuwd daarna.

Verwijderd

weet iemand waar ik een batterij kan kopen die het langer dan 1 dag doet? ik heb wel ergens gelezen dat er grote batterijen in de handel zijn, maar kan het even niet meer terugvinden.

is het trouwens normaal dat de batterij het maar 1 dag volhoudt? gprs staatl overigens wel de hele dag aan, maar dat kan toch niet zoveel stroom vreten?

Verwijderd

Ik heb dit probleem ook gehad uiteindelijk stond er bij Telfort mijn internettoegang uitgeschakeld, na inschakeling en na toestel uit en aan te zetten werkte het.
Wat nog steeds niet werkt is MMS.
Klop is aan bij de technische ondersteuning van de provider misschien is ook daar internet uitgeschakeld.

theo
Zybertweak schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 16:02:
[...]

• knights16
Hebben er mensen al deze telefoon geoverclocked? moet geen probleem zijn om em op 250mhz te hebben, dit weekend maar eens proberen...

De NL versie van de 600 heeft GEEN extended battery toch? Denk erover om een extended te bestellen, heeft er hier iemand ervaring mee ?

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsies
  • Laatst online: 27-01-2022

Batsies

E-Developing

Renate1970 schreef op donderdag 13 september 2007 @ 17:53:
[...]

Ik heb vanmiddag hier de KPN over gebeld, maar zij dachten van niet. Ik moet het morgen uitproberen met de nieuwe telefoon en als ik het dan nog heb of ik ze dan wilde bellen dan gaan ze kijken waar het aan ligt. Dus ben eigenlijk wel benieuwd daarna.
Hoor het graag.

@hagi1212
Mijn MMS heeft 1x gewerkt op Telfort netwerk, maar daar bleef het bij, erg raar. Ik krijg het ook niet ad praat. Over 2 mnden heb ik Vodafone, dus ik wacht ermee om Telfort te contacten

E-Developing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renate1970

Renate1970

Lef is Leven

Batsies schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 06:26:
[...]

Hoor het graag.

@hagi1212
Mijn MMS heeft 1x gewerkt op Telfort netwerk, maar daar bleef het bij, erg raar. Ik krijg het ook niet ad praat. Over 2 mnden heb ik Vodafone, dus ik wacht ermee om Telfort te contacten
Ik houd je op de hoogte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcheese
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-07 19:16
Is overigens de BT functionaliteit verbeterd met de WM6 upgrade?

Ik kan helaas nog niet upgraden omdat ik Goodlink gebruik, en dat lijkt nog niet te draaien op WM6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJapie
Renate1970 schreef op donderdag 13 september 2007 @ 17:52:
[...]

Dank voor je antwoord, heb ze zelf erover gebeld over hoe en wat. Ik zou een nieuw toestel krijgen maar wel met KPN versie (heb ik nu ook, dus eigenlijk ook wel weer jammer, kan die nog niet naar wm 6, tenminste niet op de normale manier dan)

Ben je wel tevreden over je vervangende toestel?

Groet
Mijn laatste vervangende toestel kwam nieuw uit de doos, dus ja :) Je kan er ook mazzel mee hebben..
knights16 schreef op donderdag 13 september 2007 @ 23:58:
Hebben er mensen al deze telefoon geoverclocked? moet geen probleem zijn om em op 250mhz te hebben, dit weekend maar eens proberen...

De NL versie van de 600 heeft GEEN extended battery toch? Denk erover om een extended te bestellen, heeft er hier iemand ervaring mee ?
De telefoon wordt tegenwoordig geleverd met extended battery.
wildcheese schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 09:34:
Is overigens de BT functionaliteit verbeterd met de WM6 upgrade?

Ik kan helaas nog niet upgraden omdat ik Goodlink gebruik, en dat lijkt nog niet te draaien op WM6
Jup, zie ook eerder in dit topic.

[ Voor 42% gewijzigd door JJapie op 14-09-2007 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renate1970

Renate1970

Lef is Leven

Zo, net de vervangende i600 binnen met wm 6.0 en tot nu toe nog geen problemen dat mensen de voicemail eraan krijgen.

Zo ver zo goed dus, mocht er wat veranderen laat ik het weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16

Dus, beide batterijen die in the box zitten zijn extended batteries. want er zit geen verschil in dikte in bij mij..

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renate1970

Renate1970

Lef is Leven

Renate1970 schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 12:06:
Zo, net de vervangende i600 binnen met wm 6.0 en tot nu toe nog geen problemen dat mensen de voicemail eraan krijgen.

Zo ver zo goed dus, mocht er wat veranderen laat ik het weten
Tevroeg gejuicht, zet ik het toestel uit en daarna weer aan, dan krijgt men de viocemail weer. Bel ik eerst met het toestel en daarna andere mensen die mij bellen is het probleem opgelost.

Dus eigenlijk is het probleem er nog maar is het wel op te lossen door mij zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taigu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 13:28
knights16 schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 12:59:

Dus, beide batterijen die in the box zitten zijn extended batteries. want er zit geen verschil in dikte in bij mij..
De toestellen die ik nu binnenkrijg hebben een normale en een extended batterij. Ik heb zelf via zakelijke contactpersonen een losse extended batterij kunnen bestellen bij Samsung zelf.

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds enkele weken ook WM6 draaien (versie i600UXXGG2) en heb continue problemen met
mijn WIFI, als ik thuis ben vind hij nooit direct mijn AP. Moet eerst via draadloos beheer connecten, daarna is dit precies hetzelfde, elke keer opnieuw connecten.

Met WM5 had ik dit probleem absoluut niet, heeft iemand hier een oplossing voor? Of dit zelfde probleem reeds ondervonden?

Synchroniseren met Lotus Notes lukt trouwens ook niet meer, gebruik daarvoor Easy Sync.

Thnx.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2007 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruimzicht
Renate1970 schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 16:06:
[...]
Tevroeg gejuicht, zet ik het toestel uit en daarna weer aan, dan krijgt men de viocemail weer. Bel ik eerst met het toestel en daarna andere mensen die mij bellen is het probleem opgelost.
Ach je draait nu wel lekker WM6 ;-)
Dus eigenlijk is het probleem er nog maar is het wel op te lossen door mij zelf.
Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb gelezen dat KPN een probleem heeft met zijn HSDPA hardware. Dat betekent dat wanneer er een actieve dataverbinding is over HSDPA je niet kan bellen of gebeld worden. Het schijnt in het laatste kwartaal van 2007 (...) opgelost te worden.

Ik gebruik push mail via onze exchange server dus heb regelmatig een actieve datverbinding. Als ik een "H" in mijn beeldscherm heb staan is bellen problematisch. Gelukkig hebben ze nog geen landelijke HSDPA dekking ;-)
Batsies schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 06:26:
[...]
@hagi1212
Het MMS probleem is eerder in dit topic besproken, heeft (in mijn geval) ook met een actieve 3G dataverbinding te maken. Ik kan alleen een MMS versturen als ik geen UMTS of HSDPA verbinding heb maar GPRS. Zodra de 3G verschijnt kan ik MMS-en wel vergeten. Maar dat is weer een toestel probleem geloof ik.

[ Voor 12% gewijzigd door Ruimzicht op 16-09-2007 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
Wie heeft er hier de extended batterij aangeschaft (waarbij je een speciale cover schijnt te hebben vanwege de dikte van de batterij) ben benieuwd naar de ervaringen.. ik wil deze graag bestellen en wil weten of er meer geinteresseerden zijn ?

PVoutput

Pagina: 1 ... 11 ... 15 Laatste