Ja hoor.
De regel "Dit is een allday event" is een afspraak die de hele dag duurt en ook de hele dag blijft staan.
Daaronder staat een afspraak. Maar deze regel geeft achter elkaar de afspraken weer van de komende 5 dagen (instelbaar).
Hiervoor gebruik ik de plugin "ptkslplugin1p9". Is oorspronkelijk voor WM2003, maar werkt bij mij op mijn i320 met WM5 prima.
Je homescreen staat op je gsm in de volgende folder /Application Data/Home/xxxx.home.xml.
De xxxx staat dan voor de naam van het "today-scherm"
Verder kun je met een goede editor gegevens weglaten, grotere lettertekens geven, andere zaken op het scherm tonen. Je moet dan wel een klein beetje weten hoe xml in elkaar zit.
Als je bijv die "profiel-onzin" niet wil zien, dan kun je die regels weglaten.
Hij begint met:
<plugin clsid="{95976968-45D5-40c9-9779-2B859B1C2FEC}" name="profile" height="13" autoheight="false".......>
en eindigt met:
</plugin>
height bepaalt de hoogte van de balk
font-size="11" bepaald de lettergrootte
font-weight="bold" zorgt van vetgedrukte letters
En zo zijn er meer instellingen die je kunt proberen. Maak een kopie en begin gewoon wat kleine wijzigingen aan te brengen. Sla hem daarna op in die folder en probeer met instellingen en display dát beginscherm te selecteren. En dan kijken wat je ervan vindt.
Als je dat beginscherm niet kunt vinden, heb je iets te veel weggehaald of toegevoegd.
Die plugin die ik net noemde maakt ook aanpassingen in je homescherm en ook daar kun je weer veranderingen in aanbrengen.
Succes!!
[
Voor 68% gewijzigd door
funske op 05-10-2007 16:49
]