Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renate1970
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:11

Renate1970

Lef is Leven

knights16 schreef op maandag 17 september 2007 @ 18:05:
Wie heeft er hier de extended batterij aangeschaft (waarbij je een speciale cover schijnt te hebben vanwege de dikte van de batterij) ben benieuwd naar de ervaringen.. ik wil deze graag bestellen en wil weten of er meer geinteresseerden zijn ?
Ik had/heb hem in het KPN pakket zitten, daar zitten dan ook twee covers bij eentje voor de dunne accu en eentje voor de extended. Ik bene r dik te vreden over de extended houd het bij mij ongeveer een drie a vier dagen en dan zitten er nog meestal twee streepjes op. Als je overweegt hem aan te schaffen zou ik het zeer zeker doen.

Samsung s24, Samsung Watch ultra, Steamdeck, Nintendo Switch light, PS 4, iPad Pro 2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 12:52
ik heb zelf ook het probleem dat ik vaak ik gesprek ben (ik heb GEEN voicemail)... dit is een raar probleem, lijkt me zijn gekomen na mijn upgrade naar WM6....... als er suggesties zijn, please let us know.

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsies
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-01-2022

Batsies

E-Developing

Ruimzicht schreef op zondag 16 september 2007 @ 12:52:
[...]

Ach je draait nu wel lekker WM6 ;-)

[...]

Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb gelezen dat KPN een probleem heeft met zijn HSDPA hardware. Dat betekent dat wanneer er een actieve dataverbinding is over HSDPA je niet kan bellen of gebeld worden. Het schijnt in het laatste kwartaal van 2007 (...) opgelost te worden.

........
Staat zelfs op de kpn site zie ik nu: http://kpnmobile.custhelp...2RwYQ**&p_li=&p_topview=1

Is hier dmv consumentenbond oid iets mee te doen? Is toch belachelijk dat dit niet werkt?

E-Developing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelf denk ik als KPN'er zijnde dat dit nog wel even op zich laat wachten.
Hou er wel rekening mee als je op de kpn toestellen (i600ASGD1)een andere WM laad die niet van kpn is de garantie vervalt.

Wat HDSPA betreft zal ik hem tijdelijk gewoon nog met de gateway laten verbinden via GPRS.
Je bent dan altijd bereikbaar en kan gewoon internetten.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2007 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renate1970

Renate1970

Lef is Leven

Verwijderd schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 10:09:
Zelf denk ik als KPN'er zijnde dat dit nog wel even op zich laat wachten.
Hou er wel rekening mee als je op de kpn toestellen (i600ASGD1)een andere WM laad die niet van kpn is de garantie vervalt.

Wat HDSPA betreft zal ik hem tijdelijk gewoon nog met de gateway laten verbinden via GPRS.
Hallo Jeroen, ik heb hem van KPN, maar heb met de service van samsung een nieuwe gekregen. Deze is niet meer gesimlockt en draait nu op wm 6. Heb wel de papieren erbij van de omwisseling.

Samsung s24, Samsung Watch ultra, Steamdeck, Nintendo Switch light, PS 4, iPad Pro 2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhrancK
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 12:57
knights16 schreef op maandag 17 september 2007 @ 18:05:
Wie heeft er hier de extended batterij aangeschaft (waarbij je een speciale cover schijnt te hebben vanwege de dikte van de batterij) ben benieuwd naar de ervaringen.. ik wil deze graag bestellen en wil weten of er meer geinteresseerden zijn ?
ik heb ook bij mijn telefoon the extended met extra cover en de dunne met kleine klep gekregen, die dunne batterij is dramatisch bij mij!! Als ik hem er 's ochtends in doe in hij s'avonds helemaal leeg.
Die extended batterij is bij mij wel goed voor 2 a 3 dagen, groot verschil dus!

Andere vraag:
Welke versie van TomTom werkt nu goed met WM6? OF is routemobile beter of zelfs nog andere software??
Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 16:01

Reneger

Wie? IK?

TomTom 5.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
PhrancK schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 17:49:
[...]

ik heb ook bij mijn telefoon the extended met extra cover en de dunne met kleine klep gekregen, die dunne batterij is dramatisch bij mij!! Als ik hem er 's ochtends in doe in hij s'avonds helemaal leeg.
Die extended batterij is bij mij wel goed voor 2 a 3 dagen, groot verschil dus!
Had je deze met een simlock vrije of was dit een kpn pakket? zoek nog een plek om deze aan te schaffen.
alternatief is misschien samsung bellen en vragen om service vanwege mijn onbereikbaarheid, zit in dit pakket ook eene xtended battery ?

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
Route66 werkt ook erg goed, stuur me maar een mail ketsers add hmail .com . Kan ik je het eea toelichten..

Had je deze met een simlock vrije of was dit een kpn pakket? zoek nog een plek om deze aan te schaffen.
alternatief is misschien samsung bellen en vragen om service vanwege mijn onbereikbaarheid, zit in dit pakket ook eene xtended battery ?

[ Voor 15% gewijzigd door knights16 op 18-09-2007 23:47 ]

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruimzicht
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:20
Verwijderd schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 10:09:
Oh ja? Dat wil ik nog wel eens zien.
Ik heb juist gekozen voor de i600 (na de i320 naar tevredenheid te hebben gebruikt) omdat het toestel 3G functionaliteit biedt. Ik kies voor KPN omdat dat in mijn beleving één van de A-providers is. Feit is dat KPN 3G (zowel UMTS als HSDPA) breeduit promoot. Ze bieden bovendien zelfs een HSDPA capable toestel (i600) met een "eigen" variant van de Samsung firmware maar kunnen HSDPA dus niet deugdelijk leveren. Sterker nog: het werkt gewoon helemaal niet en dat geven ze nog toe ook. Dat is zoals Batsies opmerkt inderdaad belachelijk. Enige vorm van compensatie lijkt me dan ook op zijn plaats.

Volgens mij is de achtergrond dat ze hardware van Ericsson gebruiken terwijl de Nokia harware het probleem niet kent. Maar dat zal mij eigenlijk worst zijn.

Verwijderd

Probeer het uit beste Ruimzicht. Heb je gewaarschuwd
Ruimzicht schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 22:52:
[...]

Oh ja? Dat wil ik nog wel eens zien.

[...]

Ik heb juist gekozen voor de i600 (na de i320 naar tevredenheid te hebben gebruikt) omdat het toestel 3G functionaliteit biedt. Ik kies voor KPN omdat dat in mijn beleving één van de A-providers is. Feit is dat KPN 3G (zowel UMTS als HSDPA) breeduit promoot. Ze bieden bovendien zelfs een HSDPA capable toestel (i600) met een "eigen" variant van de Samsung firmware maar kunnen HSDPA dus niet deugdelijk leveren. Sterker nog: het werkt gewoon helemaal niet en dat geven ze nog toe ook. Dat is zoals Batsies opmerkt inderdaad belachelijk. Enige vorm van compensatie lijkt me dan ook op zijn plaats.

Volgens mij is de achtergrond dat ze hardware van Ericsson gebruiken terwijl de Nokia harware het probleem niet kent. Maar dat zal mij eigenlijk worst zijn.

• Reneger

Reneger

Wie? IK?

Zolang je de software gebruikt, aangeleverd door samsung, en je hebt niks lopen hacken ofzo, en hij flasht gewoon, ben jij NIET schuldig, dan is het de schuld van Samsung dat een branded c.q. simlocked telefoon geflashed kan worden.

• knights16
Renate1970 schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 14:55:
[...]

Hallo Jeroen, ik heb hem van KPN, maar heb met de service van samsung een nieuwe gekregen. Deze is niet meer gesimlockt en draait nu op wm 6. Heb wel de papieren erbij van de omwisseling.
hebben ze alleen de telefoon omgeruild of ook de accu enz ?

PVoutput

• JJapie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:58
Heb je het geluk een nieuw toestel te krijgen, dan ruilen ze de telefoon en accu om. Krijg je een gereviseerd toestel, dan ruilen ze alleen het toestel om en houd je je eigen accu.

• Loenhoet
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 25-05-2023
Ik heb een klein probleempje. Ik wil op een i600 de Exchange-server van de TU-Delft gebruiken. Op mijn pc werkt het allemaal perfet, dus de username en password zijn in orde. Ik kan bij ActiveSync instellen met welke server hij moet connecten. Zie hiervoor onderstaande link:

http://cms2.tudelft.nl/li...8978-32c9f0079638&lang=nl

Als ik em nu laat connecten (via KPN HSPDA) blijft hij zoeken en vindt uiteindelijk niets. Ik weet vrijwel zeker dat stap 7 de boosdoener is, want deze gegevens kan ik niet invullen. Is dit een beperking van Windows Mobile 6 of mis ik ergens een instelling. Ik kan bij Internetinstellingen wel proxyservers instellen, maar ik heb geen idee wat ik daar in zou moeten vullen.

Of is dit alles wel mogelijk met een ander programma dat op Windows Mobile 6 draait?

Op internet heb ik nog niet veel nuttigs gevonden, ben nog steeds aan het zoeken.

• PWA
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

PWA

@Loenhoet Ik denk niet dat stap 7 het is, nog nooit gezien op een WM5 of 6 telefoon.
Misschien online ergens zoeken naar hoe je pushmail instelt of anders naar de helpdesk lopen? Misschien een medestudent stalken?

• Renate1970

Renate1970

Lef is Leven

knights16 schreef op woensdag 19 september 2007 @ 15:51:
[...]

hebben ze alleen de telefoon omgeruild of ook de accu enz ?
De telefoon en de dunne accu

• Renate1970

Renate1970

Lef is Leven

JJapie schreef op woensdag 19 september 2007 @ 16:18:
Heb je het geluk een nieuw toestel te krijgen, dan ruilen ze de telefoon en accu om. Krijg je een gereviseerd toestel, dan ruilen ze alleen het toestel om en houd je je eigen accu.
Ha dan heb ik ook mazzel gehad ik heb ook de dunne accu moeten inleveren voor een nieuwe :)

• Loenhoet
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 25-05-2023
PWA schreef op woensdag 19 september 2007 @ 19:26:
@Loenhoet Ik denk niet dat stap 7 het is, nog nooit gezien op een WM5 of 6 telefoon.
Misschien online ergens zoeken naar hoe je pushmail instelt of anders naar de helpdesk lopen? Misschien een medestudent stalken?
Op de helpdesk zijn ze hier niet zo intelligent volgens mij. Het zal wel niet ondersteunt worden, maar ik ga het toch ff proberen. Verder ken ik niemand hier op de tu die weet hoe dit moet.

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:20
Loenhoet schreef op woensdag 19 september 2007 @ 18:11:
Ik heb een klein probleempje. Ik wil op een i600 de Exchange-server van de TU-Delft gebruiken. Op mijn pc werkt het allemaal perfet, dus de username en password zijn in orde. Ik kan bij ActiveSync instellen met welke server hij moet connecten. Zie hiervoor onderstaande link:

http://cms2.tudelft.nl/li...8978-32c9f0079638&lang=nl
Hier staat dat ze MAPI aanbieden. Exchange vanaf je WM toestel is via een ander protocol, namelijk DirectPush. Tenzij ze ook DirectPush ondersteunen gaat dit dus niet werken.

[ Voor 5% gewijzigd door StevenK op 20-09-2007 10:13 ]

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk

• knights16
Proassist hier voor de deur, kreeg een refurbished model aangeboden, er zat flink wat stof onder het schermpje, geweigerd....

Ga volgende week me telefoon zelf wel flashen naar een nieuwe firmware (naar GG6 ipv GG2) wellicht dat dit wat uitmaakt.

PVoutput

• knights16
StevenK schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 10:22:
[...]

Zou dat het zijn, dat UMTS zoveel verbruikt?
StevenK, heb je die Extended Accu nog gebruikt in je I600, want ik zag dat je er ook een aantal aanbood op internet? De I607 versie is toch compatibel met de I600 ?

PVoutput

• StevenK
knights16 schreef op donderdag 20 september 2007 @ 12:27:
[...]

StevenK, heb je die Extended Accu nog gebruikt in je I600, want ik zag dat je er ook een aantal aanbood op internet? De I607 versie is toch compatibel met de I600 ?
Nee, ik heb ze verkocht aan twee i600 eigenaren. De accu van 600 en 607 is uitwisselbaar.

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

hmm extended accu klinkt goed, iemand enig idee waar deze te koop is. en zit de andere achterklepje er standaard bij??

• StevenK
SYQ schreef op donderdag 20 september 2007 @ 16:36:
hmm extended accu klinkt goed, iemand enig idee waar deze te koop is. en zit de andere achterklepje er standaard bij??
Ik heb ze in de VS gekocht; klepje zat erbij.

• Ruimzicht
Verwijderd schreef op woensdag 19 september 2007 @ 10:26:
Probeer het uit beste Ruimzicht. Heb je gewaarschuwd
[...]
Dat kan niet want in heb een unbranded toestel (gelukkig). Maar anders had ik het zeker gedaan: risico is vrijwel nihil. Bovendien lijkt mij dat KPN niet zo veel te vertellen heeft over de garantie op een Samsung. Verder ben ik niet erg onder de indruk van het niveau van KPN als het gaat om dit soort gevallen dus vraag ik me af of ze het überhaupt zouden opmerken...

Maar ik zal er over ophouden, doet er niet veel toe.

* vind zelf dat hij ook wel een beetje zuur doet nu *

• SYQ
  • Niet online

SYQ

Afbeeldingslocatie: http://img.auctiva.com/imgdata/1/5/9/4/3/0/webimg/56104557_o.jpg

aaa gatver, komt het geheel er zo uit te zien??? gelukkig is mijn bestelling dan niet doorgegaan, omdat de shop nederland niet accepteert

• StevenK
SYQ schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 09:35:
[afbeelding]

aaa gatver, komt het geheel er zo uit te zien??? gelukkig is mijn bestelling dan niet doorgegaan, omdat de shop nederland niet accepteert
LOL... Nee, zo ziet dat er niet uit.

Hier zie je hoe het eruit ziet: http://www.flickr.com/photos/dcharti/sets/72157594427040120/

• SYQ
  • Niet online

SYQ

hehe stukken beter. hoeveel was jij eigenlijk kwijt, meer als 15 euro inc. verzenden?

• knights16
StevenK schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 09:51:
[...]

LOL... Nee, zo ziet dat er niet uit.

Hier zie je hoe het eruit ziet: http://www.flickr.com/photos/dcharti/sets/72157594427040120/
StevenK, waar heb je dat dingetje besteld ?
Want misschien kan iedereen even aangeven wie er meer interesse heb en dan bestellen we gezamenlijk... ik wil wel 1 accu met cover!

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als jullie gaan bestellen, doe ik mee.

Greetz

Jan
knights16 schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 13:35:
[...]

StevenK, waar heb je dat dingetje besteld ?
Want misschien kan iedereen even aangeven wie er meer interesse heb en dan bestellen we gezamenlijk... ik wil wel 1 accu met cover!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titanium
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-12-2024

Titanium

Android rules

Ik wil er ook wel een hebben.
Wie neemt het initiatief ?

Samsung S23 Ultra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-09-2024
Mis je bij de i600 niet het feit dat er geen touchscreen op zat?

Had eerst een MDA Vario maar miste daarbij de mogelijkheid om snel nrs op te zoeken op het toetsenbord, heb nu een M600i (Symbian), met ook het toetsenbord eronder en dat is zo fijn! Alleen merk ik dat ik bij tomtom/ agenda etc toch ook wel erg vaak het touchscreen gebruik en dat zit hier niet op. Iemand die me er iets over kan vertellen?

Qua features zoek ik zo'n telefoon (ala m600i/ i600/ treo) met het toetsenbord eronder, 3G, modem-mogelijkheid en wifi (heeft de m600i niet). Ook vind ik het wat jammer dat er toch weinig applicaties zijn voor het Symbian UIQ, je bent echt gebonden aan een klein groepje enthousiastelingen en Exchange Activesync is maar deels (geen taken / eigenlijk een vrij matige applicatie).

Vandaar dus dat ik weer een WM telefoon zoek, maar zonder touchscreen??

Thanks voor jullie input!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_guy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 11:02

Dutch_guy

WYSIWYG

Ik dacht ook dat ik de touchscreen functionaliteit zou missen (had hiervoor een PDA met Tom Tom), maar ik mis het totaal niet. De i600 werkt gewoon erg fijn met het scrollwieltje en met de navigatie toetsen. Je kan hem gewoon met 1 hand bedienen, en anders zit je weer met zo een pennetje te stoeien.

Pay peanuts get monkeys !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
ok dat klinkt goed!

Maar krijg je geen problemen met voor windows mobile geschreven toepassingen?

Hoe werkt bijvoorbeeld Igo/Route66/tomtom op zo'n ding? Of werkt dat (ondanks dat microsoft me wil laten geloven dat het verschil tussen pocketpc en mobile zo goed als weg is bij WM6) toch nog niet?

En het feit dat het scherm 240x240 is ipv 240x320, levert dat nog wel eens problemen op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
ohja en nog een klein vraagje, werkt skype er goed op?

Zou daar nl graag wifi voor gebruiken, om thuis of op locatie de skypeclient aan te hebben via wifi, en onderweg umts voor email en als datamodem (laptop).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
Skype werkt PRIMA, alleen jem oet wel even de juiste versie pakken. Er is een Smartphone en PDA variant, even googlen en je moet het vinden..

nog meer liefhebbers voor een extended accu van de i600 ??

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger

Reneger

Wie? IK?

Het scherm is gewoon 320x240 hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_guy

Dutch_guy

WYSIWYG

knights16 schreef op maandag 24 september 2007 @ 11:30:
nog meer liefhebbers voor een extended accu van de i600 ??
Wat kost dat ? En hoe lang doe je dan met je accu ?

Bij mij is het binnen een dag gebeurd, wel met UMTS en push e-mail continu aan, maar daar heb je zo een ding voor vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
accu zou 20 euro kosten excl. verzendkosten naar jou, voor nog geen 25 euro heb je een accu met 1800mAH.. incl achter klepje..

interesse ??

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hi Knight,

count me in.

Jan

via paypal betalen?
knights16 schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 00:57:
accu zou 20 euro kosten excl. verzendkosten naar jou, voor nog geen 25 euro heb je een accu met 1800mAH.. incl achter klepje..

interesse ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
mensen, ik had niet verwacht dat er zoveel interesse was.

ik heb via Ebay een tweetal accu's besteld gisteren, sjakiebuffalo was de eerste die zich melde dus als jij mij een email wilt sturen naar ketsers apenstaart hotttmaill punt com. dan regelen we de betalingen.

de anderen mensen moeten even met elkaar contact opnemen om ook te bestellen, ik heb besteld bij deze persoon en zal mijn bevindingen posten wannneer ik de accu ontvang.

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mailtje is onderweg.

greetz

Jan
knights16 schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 11:12:

ik heb via Ebay een tweetal accu's besteld gisteren, sjakiebuffalo was de eerste die zich melde dus als jij mij een email wilt sturen naar ketsers apenstaart hotttmaill punt com. dan regelen we de betalingen.

de anderen mensen moeten even met elkaar contact opnemen om ook te bestellen, ik heb besteld bij deze persoon en zal mijn bevindingen posten wannneer ik de accu ontvang.

• pfakkert
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-07 20:16
Heb nog een extended originele accu liggen met kapje, ongebruikt.
Mocht je interesse hebben mail me even (pfakkert@home.nl)
Inmiddels iemand blij mee gemaakt

[ Voor 14% gewijzigd door pfakkert op 27-09-2007 07:38 . Reden: changed ]

• SYQ
  • Niet online

SYQ

mailtje verstuurd

Verwijderd

pfakkert schreef op woensdag 26 september 2007 @ 10:16:
Heb nog een extended originele accu liggen met kapje, ongebruikt.
Mocht je interesse hebben mail me even (pfakkert@home.nl)
Zou je eens kunnen meten hoe dik 'ie wordt met deze accu? Of blijft 'ie gewoon 11,8mm, wat waarschijnlijk de dikte bij de camera is?

• wessel99
Gisteren een i600 opgehaald (2e hands), wm6 upgrade gedaan (eitje, erg gaaf om te zien trouwens die applicatie die dat op de foon doet!).

Route66 mobile 7 geinstalleerd, maar die geeft wat activiteit (gps logo knippert) en blijft dan heeeeel lang stil. Een keer kreeg dat ie ineens opstartte, maar de knoppen lijken door elkaar te zitten.

Werkt ie bij jullie wel? Met tomtom navigeren vind ik niks omdat je de cijfertoetsen moet gebruiken en dus moet gissen naar welke letters onder welke knop zitten, tenzij iemand hier een work-around voor heeft!

• Reneger

Reneger

Wie? IK?

R66 werkte onder WM6 totaal niet bij mij. Vastlopers, geen navigatieaanwijzingen, kon geen route invoeren enzovoorts.
Ik ben dus wel overgestapt op TT, met de cijfertoetsen invoeren moet even wennen, maar ach. Boeiend.

• wessel99
hm! Wel jammer!

En iets van destinator of navigon? Werkt dat wel?

• wessel99
Is er uberhaupt andere "must-have" software? En word de startpost nog wel eens aangepast? :)

• knights16
Ik heb Route 66 prima werkend!

Je moet op zoek naar versie Route66 N7.0.3040 die draait prima!
Op het forum van : http://www.pxdxa.com/thread.php?fid=16 vind je hier meer informatie

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsies

Batsies

E-Developing

wessel99 schreef op donderdag 27 september 2007 @ 16:09:
Is er uberhaupt andere "must-have" software? En word de startpost nog wel eens aangepast? :)
Vind google earth wel wat hebben :), maar meer voor de fun. Daarnaast resco explorer/ registry editor.

E-Developing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruimzicht
Ik probeer de beelden van mijn IP camera (Axis 207, ingebouwde webserver) streaming op mijn i600 te bekijken. Het is Motion JPEG en ik kan de camera wel benaderen maar krijg geen beeld (van de camera). Wel dataverkeer. Ligt dat wellicht aan de resolutie waar de camera mee filmt (640x480)?

Verwijderd

Ik heb sinds gisteren de i600 samen met route66, nu zit ik met het volgende probleem:

als ik een adres wil ingeven in route66 klopt de volledige keyboard layout niet (bv de t staat onder de b etc....), is dit een gekend probleem of doe ik iets verkeerd en hoe weet ik dan welke toets welke letter is?

• Dutch_guy

Dutch_guy

WYSIWYG

Installeer de update eens van de Route 66 website.

Verwijderd

Na het installeren van Route 66 update moest ik hem opnieuw activeren wat echter niet lukt aangezien je maar 1* mag activeren, daardoor moet ik dus nu een week wachten voor ik hem opnieuw kan en mag activeren.

Na het updaten van windows mobile 5 naar 6 loop ik tegen een nieuw probleem aan:
Telkens ik mijn gsm uit en aanzet en geef mijn pincode in zegt hij dat er geen simkaart aanwezig is. Wanneer ik op "gereed" duw start hij gewoon verder op en krijg ik wel mijn provider op het homescherm en kan ik gewoon bellen.

Zijn er meer mensen met dit probleem en/of met een oplossing ervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsies

Batsies

E-Developing

heb iets gevonden wat wel in Wm5 werkte maar niet in WM6. Als toetsenbord gelocked staat en je wordt gebeld kan je in WM5 wel handsfree activeren (groene knopje lang inhouden), maar in Wm6 kan dat niet? Iemand een oplossing?

E-Developing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
Bij mij blijft Route 66 N7 erg lang hangen bij het opstarten (GPS), hij vind ook geen GPS, wat ik ook doe (al wel gepaired, en ook seriele poort aangevinkt).

Iemand anders datzelfde probleem? De gratis nav4all doet het wel :S, en de oude tomtom (met irritante invoer) ook (5.2).

Krijg je bij R66 N7 via tmc (rds danwel internet) ook de flitsers trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
Je moet je GPS muis pairen op com port 6, beveiligde verbinding aanvinken.
Eerst pairen, dan route 66 opstarten, zo zou het moeten werken.

Geen idee wat betreft die flitsers, om die TMC te gebruiken, moet je dan niet een abbonement ofzo hebben lopen bij route66 ?

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
Ik zie in heel windows mobile 6.0 (heb geupdate) niet de mogelijkheid om de compoort te kiezen, danwel beveiligde verbinding?

Heb me echt al sufgezocht :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
jawel hoor, verbindingen, in het verbindings overzicht kies je rechtsbovein instellingen, kies voor bluetooth instellingen.

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
ja die had ik al.

Heb 'm ondertussen gevonden, bij bluetooth instellingen (waar je je apparaten ziet) nogmaals rechter softbutton gebruiken (geavanceerd), hier kom je dan ook "seriele poorten" tegen.

En Route66 N7 werkt! Yippie! Helaas geen flitsers (nog in de maps als in de TMC), maar het wekrt en het werkt snel!

Iemand al een goede autohouder gevonden waarbij de linkerkant (voedingskabel) vrijblijft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
Heeft er trouwens wel eens iemand dat je de telefoon niet op kan nemen? (de ringtone gaat uit, maar je kan het gesprek niet daadwerkelijk opnemen)?

Verder heeft windows update het nog nooit bij mij gedaan, en ben ik heel erg benieuwd hoe het kan dat al ruim 30mb geheugen van de 48mb in gebruik is als er geen applicaties open zijn. Route 66 verslikt zich nu met "te weinig geheugen" als ik wat verder dan buiten de stad wil navigeren :(

Kun je in windows mobile nog schuiven met opslag / werkgeheugen zoals vroeger in 2003?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
wessel99 schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 13:31:
Heeft er trouwens wel eens iemand dat je de telefoon niet op kan nemen? (de ringtone gaat uit, maar je kan het gesprek niet daadwerkelijk opnemen)?
Yep.. heb ik wel eens gehad toen ik een wisselgesprek kreeg. Toen hing ik de oude op en toen kon ik niks meer. Scherm bleef vrolijk door knipperen en ringtone bleef ook gaan, maar kon niks meer. Toen was ik wel pissed. Dat een telefoon dat gewoon niet eens fatsoenlijk bugvrij kan :X (telefoon heeft echt kale WM6 installatie met alleen Opera geïnstalleerd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
ik heb het echt al vaak gehad. Dacht eerst dat het kwam doordat ik een "zware" applicatie open had staan, maar dat was niet eens het geval, alleen activesync draait onderwater (exchange activesync)... Of misschien mijn parrot ck3100 carkit (werd vaak gebeld in de auto), ook niet.

Best slecht! Bellen gaat wel altijd goed, maar vooral gebeld worden is een probleem, soms blijft ie gewoon vrolijk knipperen, ringtone stopt, maar er gebeurt verder niets.... Soms na een seconde of 20/25 (als de andere kant nog niet heeft opgehangen) neemt ie alsnog op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
Ik heb het zelf ook... wat lijkt te helpen is toch dagelijks even de telefoon 'rebooten'.

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds twee weken een i600. Ik ben er erg tevreden mee. De batterijduur valt me erg mee, zeker wanneer je gebruik maakt van de extended battery.

Maar, ik heb wel een probleem. Ik heb een Bluetooth car kit van Bury (UNI System 8 Adapter BT), maar hoewel de i600 officieel door de Adapter BT wordt ondersteund, kan de i600 car kit niet vinden. Ik had dit probleem voorheen niet met mijn K700i of 6310i.

Wie weet waar dit probleem aan zou kunnen liggen? Hoe kan ik mijn i600 met deze car kit pairen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
Bij mij ging de batterijduur mega omhoog door 3G uit te schakelen (instellingen -> telefoon -> alle oproepen -> bandkeuze en hier dan 900/1800 te kiezen). Bij t-mobile PIT heeft het qua snelheid nl toch niet zoveel zin.

Iets wat ik wel irritant vind, ondanks dat ie bluetooth 2.0 ondersteund lijkt hij toch geen meerdere bluetooth verbindingen te accepteren tegelijk (bluetooth gps + bluetooth carkit tegelijk (parrot ck3100). Is dit te tweaken? Bij mijn vorige telefoon (m600i), was dat om stroomredenen uitgeschakeld, maar ik gebruik het uiteraard veel in de auto. Nu valt steeds de gps verbinding weg als ik bel (nogal eens).

Verder begin ik er toch wel erg tevreden mee te worden!

Is het mogelijk trouwens om de "today" schermen te customizen? Zou graag meer agenda info en minder profiel-onzin zien. Sowieso zou ik het OS wel meer willen customizen (ook de belschermen etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruimzicht
wessel99 schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 13:31:
...., en ben ik heel erg benieuwd hoe het kan dat al ruim 30mb geheugen van de 48mb in gebruik is als er geen applicaties open zijn. Route 66 verslikt zich nu met "te weinig geheugen" als ik wat verder dan buiten de stad wil navigeren :(

Kun je in windows mobile nog schuiven met opslag / werkgeheugen zoals vroeger in 2003?
Ik had hetzelfde probleem en bleek ca. 10MB aan "tijdelijke internet bestanden" te hebben. Die dus weggeknikkerd (via internet explorer, menu -> tool -> options ->memory -> temp. files -> [clear]) en nu weer lekker ruim in het geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
  • Laatst online: 31-01-2023
wessel99 schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 09:48:
Is het mogelijk trouwens om de "today" schermen te customizen? Zou graag meer agenda info en minder profiel-onzin zien. Sowieso zou ik het OS wel meer willen customizen (ook de belschermen etc).
Ja hoor.
Afbeeldingslocatie: http://img478.imageshack.us/img478/4241/sshot000ol9.th.png

De regel "Dit is een allday event" is een afspraak die de hele dag duurt en ook de hele dag blijft staan.
Daaronder staat een afspraak. Maar deze regel geeft achter elkaar de afspraken weer van de komende 5 dagen (instelbaar).
Hiervoor gebruik ik de plugin "ptkslplugin1p9". Is oorspronkelijk voor WM2003, maar werkt bij mij op mijn i320 met WM5 prima.

Je homescreen staat op je gsm in de volgende folder /Application Data/Home/xxxx.home.xml.
De xxxx staat dan voor de naam van het "today-scherm"
Verder kun je met een goede editor gegevens weglaten, grotere lettertekens geven, andere zaken op het scherm tonen. Je moet dan wel een klein beetje weten hoe xml in elkaar zit.
Als je bijv die "profiel-onzin" niet wil zien, dan kun je die regels weglaten.

Hij begint met:
<plugin clsid="{95976968-45D5-40c9-9779-2B859B1C2FEC}" name="profile" height="13" autoheight="false".......>
en eindigt met:
</plugin>
height bepaalt de hoogte van de balk
font-size="11" bepaald de lettergrootte
font-weight="bold" zorgt van vetgedrukte letters

En zo zijn er meer instellingen die je kunt proberen. Maak een kopie en begin gewoon wat kleine wijzigingen aan te brengen. Sla hem daarna op in die folder en probeer met instellingen en display dát beginscherm te selecteren. En dan kijken wat je ervan vindt.
Als je dat beginscherm niet kunt vinden, heb je iets te veel weggehaald of toegevoegd.

Die plugin die ik net noemde maakt ook aanpassingen in je homescherm en ook daar kun je weer veranderingen in aanbrengen.
Succes!!

[ Voor 68% gewijzigd door funske op 05-10-2007 16:49 ]

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
Cool Thansk! Ga het vanavond meteen eens proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
  • Laatst online: 31-01-2023
wessel99 schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 16:16:
Cool Thansk! Ga het vanavond meteen eens proberen :)
Ik ben er zelf ook met nagenoeg geen kennis aan begonnen, maar kan er inmiddels aardig wat wijzigingen in aanbrengen.
Als je nog iets wil weten, dan hoor ik het wel.

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-09 21:10
Ik heb deze smartphone sinds gisteren. Ontzettend veel problemen gehad met het upgraden naar WM6.

Ik had de volgende I600XXGC4 versie van de firmware en deze liet zich niet upgraden naar WM6. Ik kreeg hier de fout Incorrect Software Version. Ontzettend irritant natuurlijk.

Het volgende heb ik gedaan...Eerst upgrade naar i600XXGD1. Voer deze upgrade uit op een XP machine. Let er op dat je de in de .RAR bijgeleverde blackjack modem drivers gebruikt!!! Anders werkt het niet. Dit proces duurt ongeveer 10 munten.

Vanaf i600XXGD1 kan ik zonder problemen upgraden naar WM6 via de officiele ROM van Samsung.

Ik draai nu heerlijk WM6 en het bevalt me uitstekend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g3
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-12-2024

g3

iemand deze al gespot?
http://www.gsmarena.com/samsung_i780-2124.php

wat mij betreft een kandidaat om mijn i600 op te volgen.
Ben alleen benieuwd naar het gewicht en de cpu.

[ Voor 14% gewijzigd door g3 op 08-10-2007 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• black_eye
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-09 14:24

black_eye

Ad maiorem black_eye gloriam

Heeft iemand het voor elkaar gekregen om de mail op het SDkaartje op te slaan. In mijn TyTn is er gewoon een optie mail opslaan op sdkaart. Deze optie is niet te vinden in de i600. Waar kijk ik overheen?

Ad maiorem black_eye gloriam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

g3 schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 14:47:
iemand deze al gespot?
http://www.gsmarena.com/samsung_i780-2124.php

wat mij betreft een kandidaat om mijn i600 op te volgen.
Ben alleen benieuwd naar het gewicht en de cpu.
Jeetje, fraai inderdaad. En wederom met Wifi. 'Helaas' net de F700 besteld.... Samsung is wel erg veel verschillende telefoons aan het uitbrengen op dit moment (F520 ook erg fraai!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wessel99 schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 09:48:
Ikzelf gebruik facade voor dit soort dingen. De laatste versie ondersteund WM6
Ik heb hierin het standaard scherm van WM6 aangepast met een uitgebreidere agenda en FizzMonitor voor de baterry en geheugen meters

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2007 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
Klopt het trouwens dat ik ondanks Windows Mobile 6 nog steeds geen HTML mail kan ontvangen omdat mijn exchangeserver 2003 is ipv 2007?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky
  • Laatst online: 08-09 21:46

rimpeldinky

nani?

hmm, hier een vreemd probleem met exchange, na de upgraden van wm5 naar wm6 blijft er een "BAD REQUEST FROM MOBILE" op het scherm verschijnen, met een HTC TYTN met wm6 (wel andere provider, resp vodafone en telfort)

als ik via de webbrowser de exchange/OMA benader werkt het wel...

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allen,

Eindelijk heb ik nu een i600, voordat alles in orde was duurde een tijdje. Maar goed, nu wil ik er eindelijk mee aan de gang, maarrrrr. Volgens de winkel kon ik het toestel gratis updaten naar WM6, dus ik voer de procedure uit en krijg dan de volgende melding:

"Onjuiste softwareversie" Uhm.....hoe kan dit, toestel is net nieuw uit de doos. Het gaat om Versie in het toestel is i600 XXGC2 Iemand een oplossing voor me. Word er niet echt vrolijk van.

BVD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Niet online
Die versie zou je wel gewoon moeten kunnen upgraden.. dat i600XXGC2 moet je wel aan elkaar typen he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ow sorry hier heb ik dat niet gedaan, maar tijdens het proces wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Na verschillende pogingen krijg ik nog steeds mijn mms functie niet aan de praat. Ik heb proximus (belgië) als provider en heb de instellingen van op de samsung site naar mijn gsm laten sturen. Het gprs gebeuren lukt probleemloos maar mms kan ik niet binnenhalen nog versturen. Is er een oplossing, ik heb de instellingen al volledig nagekeken etc.
Bij mms krijg ik steeds de melding dat ik mijn instellingen moet checken terwijl ze die zelf naar mij hebben gestuurd.

En dan nog een probleem, ik wil mijn email binnenhalen met gprs (pop mail) maar wanneer ik alles ingesteld heb blijft hij gewoon staan op verbinden en gebeurt er verder niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 20:06:
Ik heb sinds twee weken een i600. Ik ben er erg tevreden mee. De batterijduur valt me erg mee, zeker wanneer je gebruik maakt van de extended battery.

Maar, ik heb wel een probleem. Ik heb een Bluetooth car kit van Bury (UNI System 8 Adapter BT), maar hoewel de i600 officieel door de Adapter BT wordt ondersteund, kan de i600 car kit niet vinden. Ik had dit probleem voorheen niet met mijn K700i of 6310i.

Wie weet waar dit probleem aan zou kunnen liggen? Hoe kan ik mijn i600 met deze car kit pairen?
Misschien eenvoudig vergeten je bleutooth van je gsm als openbaar zichtbaar aan te schakelen in de bluetooth menu ? Je kan bluetooth al dan niet zichtbaar maken naar buiten uit voor iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 20:09:

En dan nog een probleem, ik wil mijn email binnenhalen met gprs (pop mail) maar wanneer ik alles ingesteld heb blijft hij gewoon staan op verbinden en gebeurt er verder niets.
Hangt ook van je pop provider af. Duurt soms even eer hij kan inloggen. Probeer eerst eens via je wifi als je die thuis hebt voor de inkomende pop mails zo kan je testen zonder dat je Proximus kosten hebt. Ik neem aan dat je op verzenden/ontvangen hebt gedrukt.
Ik gebruik outlook van de gsm alleen om mails te versturen en bekijk mijn inkomende via webmail van gmail zodat ik weinig of niets dien binnen te halen, niet moet wachten, (bijna) geen spam mee krijg en enkel de headers open doe die ik werkelijk belangrijk en dringend acht. Energiebesparend in deze tijden van dure olie en laat toe via Base voor 5 Eur per maand al het nodige bij de hand te hebben in afwachting dat de belgische gsm operatoren betere/realistischere prijzen hebben zoals in enkele andere europese landen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

knights16 schreef op donderdag 27 september 2007 @ 16:46:
Ik heb Route 66 prima werkend!

Je moet op zoek naar versie Route66 N7.0.3040 die draait prima!
Op het forum van : http://www.pxdxa.com/thread.php?fid=16 vind je hier meer informatie
Vraagje voor Route66 gebruiker: gebruik jij een bluetooth-gps-ontvangst-module dat ook de verkeersproblemen "gratis" (dus niet via gprs) via TMC weergeeft op Route66. En zo ja, is deze module ook Sirf III ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psbb
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17-07-2021
matramurena schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 10:16: heb ik zojuist Navigon gedownload en voor 99 euro een key gekocht, vanavond eens kijken hoe dat gaat bevallen op de Samsung.
IK neem aan dat dit de versie is die ook op bv de Qtek 8310 werkt. Hoe gaat dat met de toetsen. Kan je die gewoon gebruiken of is dat net zo omslachtig als met TomTom

Psbb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 06:36:
[...]

Hangt ook van je pop provider af. Duurt soms even eer hij kan inloggen. Probeer eerst eens via je wifi als je die thuis hebt voor de inkomende pop mails zo kan je testen zonder dat je Proximus kosten hebt. Ik neem aan dat je op verzenden/ontvangen hebt gedrukt.
Ik gebruik outlook van de gsm alleen om mails te versturen en bekijk mijn inkomende via webmail van gmail zodat ik weinig of niets dien binnen te halen, niet moet wachten, (bijna) geen spam mee krijg en enkel de headers open doe die ik werkelijk belangrijk en dringend acht. Energiebesparend in deze tijden van dure olie en laat toe via Base voor 5 Eur per maand al het nodige bij de hand te hebben in afwachting dat de belgische gsm operatoren betere/realistischere prijzen hebben zoals in enkele andere europese landen.
Het is me gisteren gelukt om mijn mail aan de praat te krijgen:

Alle instellingen waren goed enkel had ik alleen de wap instellingen toegestuurd gekregen en heb ik dus handmatig de gprs instellingen (proximus) moeten toevoegen.
Nu werkt alles goed en vlotjes!

Mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
Verwijderd schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 06:43:
[...]

Vraagje voor Route66 gebruiker: gebruik jij een bluetooth-gps-ontvangst-module dat ook de verkeersproblemen "gratis" (dus niet via gprs) via TMC weergeeft op Route66. En zo ja, is deze module ook Sirf III ?
Ik heb geen TMC functie informatie, ik gebruik een niet Sirfstar3 chipset,al heb ik deze wel getest met Route66 en dit werkte ook. TMC pakt die nog niet goed op via GPRS volgens mij, moet mijzelf hier nog in verdiepen.

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
psbb schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 10:23:
[...]

IK neem aan dat dit de versie is die ook op bv de Qtek 8310 werkt. Hoe gaat dat met de toetsen. Kan je die gewoon gebruiken of is dat net zo omslachtig als met TomTom
De versie die ik aangeef, 3040 werkt perfect met QWERTY, al heb ik een keer rare tekens gehad maar een restart van Route66 stopte dit.

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psbb
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17-07-2021
knights16 schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 12:29:
[...]

De versie die ik aangeef, 3040 werkt perfect met QWERTY, al heb ik een keer rare tekens gehad maar een restart van Route66 stopte dit.
Ik bedoel Navigon. Vind ik een heel mooi programma. Vraag me dus af of je het Qwerty toetsenbord kan gebruiken.

Psbb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruimzicht
Verwijderd schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 20:09:
Na verschillende pogingen krijg ik nog steeds mijn mms functie niet aan de praat. Ik heb proximus (belgië) als provider en heb de instellingen van op de samsung site naar mijn gsm laten sturen. Het gprs gebeuren lukt probleemloos maar mms kan ik niet binnenhalen nog versturen. Is er een oplossing, ik heb de instellingen al volledig nagekeken etc.
Bij mms krijg ik steeds de melding dat ik mijn instellingen moet checken terwijl ze die zelf naar mij hebben gestuurd.
Gebruik je ook UMTS of HSDPA? Dan gaat het ook niet werken. Foutje van Samsung. Belachelijk voor een "Ultra Messaging Phone" maar wel waar... Is trouwens eerder in dit forum ook al behandeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe batterij inmiddels binnen. Hartelijk dank Knights16!! _/-\o_

de dikte valt reuze mee, en de levensduur valt zeker niet tegen.
knights16 schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 11:12:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 13:30:
Hallo allen,

Eindelijk heb ik nu een i600, voordat alles in orde was duurde een tijdje. Maar goed, nu wil ik er eindelijk mee aan de gang, maarrrrr. Volgens de winkel kon ik het toestel gratis updaten naar WM6, dus ik voer de procedure uit en krijg dan de volgende melding:

"Onjuiste softwareversie" Uhm.....hoe kan dit, toestel is net nieuw uit de doos. Het gaat om Versie in het toestel is i600 XXGC2 Iemand een oplossing voor me. Word er niet echt vrolijk van.

BVD
Die rare opmerking kreeg ik vandaag. ook een keer. Nadat ik de modem drivers opnieuw heb geïnstalleerd ging het wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
Net de "dikke" accu binnengekregen. Moet zeggen dat het toestel toch wel wat van z'n uiterlijke charmes verliest, hij word gewoon echt dikker. Ik heb dus de accu die om het camera-bultje heen vouwt zeg maar (ik vermoed origineel samsung, bij mijn toestel zaten alleen twee "dunne" accu's).

Ook ben ik er niet zo kapot van dat er een piepklein spleetje om dat stuk rond de camera zit, toch bang dat het eens ergens achter blijft steken. Wel benieuwd hoeveel langer de accuduur word.

Overigens een tip voor mensen die Pocket Internet Totaal hebben. Aangezien je verbinding toch gecapt is (en de latency niet zo vreselijk merkbaar is bij mail), heb ik mijn telefoon bij de netwerkinstelligen op 900/1800 gezet. Je hebt dan alleen GPRS (geen 1900/umts), maar hij schakelt dus het hele umts gedeelte/antenne uit en dat scheelt ontzettend veel in batterijduur. Met veel mailen / gprs verkeer doe ik er nu met de kleine batterij rond de 2 dagen mee, vroeger nog net geen dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen, ik heb nou enige tijd (zo'n 3 weken nu) mijn i600 waar al standaard WM6 opstond.
Dit vond ik uiteraard niet erg omdat ik dan de hierboven genoemde toestanden met het upgraden niet heb gehad.

Mijn vraag was echter of iemand een aantal leuke (gratis) software titels, sites enz. weet zodat ik mijn 2g kaartje eens vol kan knallen.

Ik heb overigens net google earth gedownload en die is echt meeeeeeeeega top op de samsung i600 en zeker absoluut een aanrader!

Hopelijk kan iemand mij wat sites, links en/of tips geven hoe ik aan software kan komen voor mijn nieuwe spele dingetje.

Bijvoorbaat dank!

Xen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-09 20:08
ScummVM plus een aantal adventure games vult je kaartje aardig snel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
meer must-have apps?

Bij mij:
-mobileadmin (servers beheren vanaf je smartphone)
-route66 N7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Niet online
Devil N schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 09:43:
ScummVM plus een aantal adventure games vult je kaartje aardig snel ;)
Koel.. Beneath a Steel Sky lijkt hier beter op te werken dan op m'n PS2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goede avond iedereen, ik heb niet direct het fourm gevolgt mr heb net een i600 aangeschaft en heb enkele "verbindings"problemen.

*Ik geraak op geen enkel Wifi netwerk om de messenger uit te testen of nog maar gewoon iets een web pagina te checken.
Welke instellingen moet ik ervoor gebruiken, we hebben op onze laptop's service pak 2 omdat onze router met een wpa sleutel beveiligd is??
Ligt het daaraan want ik raak ook niet op de niet beveiligde netwerken?
*Met tweede probleem is als ik de installatie sms'jes verstuur ik ze van mms en wap wel aankrijg en installeerd mr die van email liep fout, eerst kreeg ik hem aan een verscheen er een foute in de installatie ipv bevestiging en dan kreeg ik zelfs de sms'jes niet meer aan (voor email).
Kan iemand me daar me helpen, ik heb een pop3 adres van proximus.be heb als servers pop.proximus.be en relay.proximus.be gebruikt.

Alvast bedankt voor jullie tijd en hopelijk hoor ik snel van jullie.
Pagina: 1 ... 12 ... 15 Laatste