Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_guy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:06

Dutch_guy

WYSIWYG

Voor de liefhebbers: ik zag vanavond bij de MediaMarkt voor Euro 20,- ! een verloopstekkertje liggen om een eigen koptelefoon aan te kunnen sluiten op de Samsung aansluiting.

Als ik nu zo een verloopstekkertje koop + een FM transmitter, zoals deze: http://www.pixmania.nl/nl...nder-tunecast-ii-f8v.html kan ik dan het volgende doen:

- Alle muziek vanuit de i600 over de speakers van de radio laten horen
- Route 66 over de speakers laten horen
- Een telefoongesprek over de speakers laten horen

Of kan ik dit ook bereiken met een bluetooth carkit ? In combinatie met dit programmaatje: http://bluetooth.pdatopso...es/Bluetooth-Audio-Router ?

[ Voor 12% gewijzigd door Dutch_guy op 14-06-2007 03:22 ]

Pay peanuts get monkeys !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds een week de i600 aangeschaft samen met een verlengen van mijn hi abonnement, en gelijk het hi eindeloos online abonnement erbij genomen. ik blijf echter de g bovenin het scherm houden, en aangezien de snelheid niet echt om over naar huis te schrijven is heb ik het vermoeden dat ik niet van umts gebruik maak, en kan er ook niet echt iets over vinden. ik weet niet of dit een 'domme' vraag is, maar kan een van jullie me helpen?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2007 04:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 21:16:
Weet iemand hoe je text typt in route 66, ik heb eindelijk mijn gps (nokia) aan de praat met route 66 wil r66 alleen maar rare letters geven met accenten :? 8)7 wie heeft dit ook gehad, ik heb de update van de website van r66 gedraaid..
opgelost gewoon de oude versie weer overheen gezet.....
ewcht soepel vind ik het niet draaien bij opstart lijkt het alsof ie hangt....dan loopt ie door..
als je de icoon aanklikt komt r66 niet op de voorgrond terwijl hij wel aan het opstarten is dan moet je via taakbeheer 'm opzoeken dan gebeurt er f niks en dan zie je het begin scherm van r66.... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 16:01

Reneger

Wie? IK?

2x opstarten werkt ook :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nog steeds met het punt dat hij alleen oplaadt via usb op het moment dat hij gesynct is met mijn pc. Als ik hem met het kabeltje aan m'n pc op m'n werk zet geeft hij in de taskmanager aan dat hij aan het laden is, maar er komt geen stroom in de accu. Ook doet hij niks als ik hem via een usb adapter op de 12v van de auto zet...
Zou dit software matig te omzeilen zijn???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 04:26:
Ik heb sinds een week de i600 aangeschaft samen met een verlengen van mijn hi abonnement, en gelijk het hi eindeloos online abonnement erbij genomen. ik blijf echter de g bovenin het scherm houden, en aangezien de snelheid niet echt om over naar huis te schrijven is heb ik het vermoeden dat ik niet van umts gebruik maak, en kan er ook niet echt iets over vinden. ik weet niet of dit een 'domme' vraag is, maar kan een van jullie me helpen?
Het is geen domme vraag en vaker beantwoord.
zoeken was dus ook een optie ;) (staat op de hi site en op dit Topic)

Voor UMTS moet je een UMTS kaartje hebben deze is op te halen bij de primafoon.
de max download snelheid van 128 kbit/seconde
de upload 64 kbit/seconde. je zal dus wel een H krijgen maar niet de snelheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaser2600 schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 07:30:
[...]

Settings / Phone / All Calls /Band Selection / GSM900/1800
Deze setting gewijzigd...maak nu alleen gebruik van G in plaats van 3G.
En dit is geweldig....in plaats van 1 dag met de batterij doe ik er nu makkelijk 4 a 5 dagen mee. dat 3g slurpt energy!!!

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2007 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OlivierF
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:51
Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 09:02:
[...]

Het is geen domme vraag en vaker beantwoord.
zoeken was dus ook een optie ;) (staat op de hi site en op dit Topic)

Voor UMTS moet je een UMTS kaartje hebben deze is op te halen bij de primafoon.
de max download snelheid van 128 kbit/seconde
de upload 64 kbit/seconde. je zal dus wel een H krijgen maar niet de snelheid
Ik heb precies het zelfde, ik heb nu Hi, eventjes naar 1200 gebeld en ze sturen hem op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruimzicht
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:54
OlivierF schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 09:34:
[...]
Ik heb precies het zelfde, ik heb nu Hi, eventjes naar 1200 gebeld en ze sturen hem op :)
...en dan staat er 3G of H maar is het nog steeds langzaam. Je wordt namelijk geknepen met die abonnementen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 22:23:
[...]

ik heb ondekt dat het ligt aan de gps...
ik heb een nokia gps deze wil graag poort 3 hebben (bluetooth instelling eerst connecten met je gps en daarna een poort toekennen.
Een Ricaline GPS doet het met poort 6..dus je moet ff vogelen...i600 geeft zelf aan welke poorten bezet zijn..
Wellicht dat ik het nog eens ga proberen, als het werkt dan wil ik het ook, ik heb weinig hoop op TomTom. Ik heb een GPS muis van Adapt, werkt op COM 6, dus daar ga ik nog eens mee vogelen. Google Maps zegt op dit moment ook steeds dat GPS niet werkt, als die werkt ga ik R66 nog eens proberen. Bedankt voor je feedback!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OlivierF
Ruimzicht schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 15:20:
[...]

...en dan staat er 3G of H maar is het nog steeds langzaam. Je wordt namelijk geknepen met die abonnementen.
Joh...

Van wikipedia:
GPRS kan meerdere timeslots inpalmen, asymmetrische allocatie is ook mogelijk (bijvoorbeeld meer kanalen in downlink als in uplink selecteren).

Er wordt gebruikgemaakt van een aangepaste codering, hier gesorteerd van zware tot geen foutcorrectie:
CS1: 9 kB/s
CS2: 13,4 kB/s
CS3: 15,6 kB/s
CS4: 21,4 kB/s
http://nl.wikipedia.org/wiki/General_Packet_Radio_Service

Van Hi.nl:
Bij Eindeloos online geldt een maximale download snelheid van 128 kbit/seconde. Daarnaast geldt een maximale upload snelheid van 64 kbit/seconde.

Als er dus een klein beetje foutcorrectie op los gelaten word (CS3), heb ik er al last van, met UMTS zometeen niet als het goed is :)
De snelheid is ook goed te doen als je goeie ontvangst hebt, als het minder word is het nogal traag, hopelijk is dat beter met de USIM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akuma2000
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14-09 15:10
Vandaag ook de i600 gekocht :)

Alleen mijn hotmail kan die niet "connecten".
Geeft telkens de foutmelding dat die berichten niet kan downloaden.
Geprobeerd via WiFi.
MSN werkt wel goed.

Iemand hier ervaring mee?

Ik heb T-Mobile Web'n'Walk, 9,50 per maand.
Gaat dat nou via GPRS of UMTS?

HighFlow.nl // PinballShop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkW800i
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 29-03-2024
YPSUN schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 23:46:
Vandaag ook de i600 gekocht :)

Alleen mijn hotmail kan die niet "connecten".
Geeft telkens de foutmelding dat die berichten niet kan downloaden.
Geprobeerd via WiFi.
MSN werkt wel goed.

Iemand hier ervaring mee?

Ik heb T-Mobile Web'n'Walk, 9,50 per maand.
Gaat dat nou via GPRS of UMTS?
gprs :) meer info check het PIT topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutch_guy schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 01:43:
Voor de liefhebbers: ik zag vanavond bij de MediaMarkt voor Euro 20,- ! een verloopstekkertje liggen om een eigen koptelefoon aan te kunnen sluiten op de Samsung aansluiting.
Ik wilde meer voor deze headset gaan heb alleen weinig reviews gevonden om er achter tekomen of het wel wat is
Afbeeldingslocatie: http://www.smartphoneshop.nl/images/product/image.php?id=41515&dimensionid=1&shopid=11

hier te koop:
smartphoneshop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruimzicht
OlivierF schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 21:58:
[...]
Joh...

Van Hi.nl:
Bij Eindeloos online geldt een maximale download snelheid van 128 kbit/seconde. Daarnaast geldt een maximale upload snelheid van 64 kbit/seconde.
Joh...
De snelheid is ook goed te doen als je goeie ontvangst hebt, als het minder word is het nogal traag, hopelijk is dat beter met de USIM.
Hoe dan ook, ik vind 128Kbps langzaam, jij vindt het goed te doen; dat kan. Ik heb er wel lol in om met een HSDPA toestel ook echt HSDPA snelheid te halen (wat dat dan ook in de praktijk is). Terwijl ik niet zo gek veel dataverkeer heb (5 MB/maand).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OlivierF
Ruimzicht schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 12:17:
[...]

Joh...

[...]

Hoe dan ook, ik vind 128Kbps langzaam, jij vindt het goed te doen; dat kan. Ik heb er wel lol in om met een HSDPA toestel ook echt HSDPA snelheid te halen (wat dat dan ook in de praktijk is). Terwijl ik niet zo gek veel dataverkeer heb (5 MB/maand).
Mijn punt was, dat een USIM wel degelijk nut heeft, als de ontvangst wat slechter is behoud je de volledige snelheid van je abbonement (Nee dit is niet veel, dat weet ik)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo ik ben nieuw hier maar ik hoop dat iemand mij kan helpen,

Ik heb mijn sgh-i600 proberen up te daten naar i600xxgd1.
Nou is het zo dat de telefoonversie niet is upgedate.
Dit is een bekend probleem maar ik kan door de bomen het bos niet meer zien in alle verhalen die er te vinden zijn. Ik vroeg me af of iemand even kan vertellen wat ik nu het beste kan doen.

Moet ik eerst naar i600XXGC6 en dan naar deze versie.
Ik heb ook al een blackjack driver geprobeerd maar helaas zonder succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruimzicht
Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 15:16:
Ik heb mijn sgh-i600 proberen up te daten naar i600xxgd1.
Nou is het zo dat de telefoonversie niet is upgedate.
Dit is een bekend probleem maar ik kan door de bomen het bos niet meer zien in alle verhalen die er te vinden zijn. Ik vroeg me af of iemand even kan vertellen wat ik nu het beste kan doen.
Ik had dat probleem ook bij mijn update naar GC6 (sla GD1 even over...) Blijf je in het proces ook hangen met die lopende counter? Ik heb toen de BJ modemdriver geinstalleerd en toen ging het wel. Wel belangrijk is dat je ActiveSync even moet "killen" als ik het me goed herinner.

[ Voor 5% gewijzigd door Ruimzicht op 15-06-2007 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akuma2000
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14-09 15:10
Mijn batterij is helemaal opgegaan.
Ik heb geen lader bij me, alleen de USB-kabel (dacht dat die daarmee ook kon opladen).

Telefoon ging dus niet meer, ik dacht, ik sluit het aan op mijn laptop en laden maar.

Maar hij doet helemaal niks :S

Balen zeg, nu ben ik onbereikbaar, totdat ik maandag weer thuis ben en mijn reislader erin kan prikken :P

HighFlow.nl // PinballShop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_guy

Dutch_guy

WYSIWYG

Volgens mij moet Activesync geinstalleerd zijn om via USB op te kunnen laden. Bij mij laadt ie in in ieder geval wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutch_guy schreef op zondag 17 juni 2007 @ 12:29:
Volgens mij moet Activesync geinstalleerd zijn om via USB op te kunnen laden. Bij mij laadt ie in in ieder geval wel op.
Zou dit niet te omzeilen zijn?? dit is erg irritant namelijk 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger

Reneger

Wie? IK?

je phone op massastorage modus zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reneger schreef op maandag 18 juni 2007 @ 09:03:
je phone op massastorage modus zetten?
:? Hoe bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruimzicht
Bij mij laadt ie ook op, zonder ActiveSync geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ruimzicht schreef op maandag 18 juni 2007 @ 10:05:
Bij mij laadt ie ook op, zonder ActiveSync geinstalleerd.
Heb jij hem dan ook op massstorage staan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Massastorage zou het wel eens kunnen zijn... Hij staat nu ingesteld om te verbinden met USB via Activesync. Ik kan dit nu even niet wijzigen aangezien ik er even geen geheugenkaart in heb zitten. Eerdaags maar even proberen dus.

Zou echt ideaal zijn als hij op elke willekeurige USB oplaad d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruimzicht
Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2007 @ 10:35:
[...]
Heb jij hem dan ook op massstorage staan??
Yep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Graag wil ik weten of er meer mensen zijn met dit probleem of dan wel een oplossing hebben.
Als ik op sommige secure sites wil komen bijvoorbeeld de outlook web access van mijn werk dan pakt hij de letters niet blokjes enzo.
dit heb je ook op hyves andere sites ben ik nog niet tegen gekomen.

Mijn regionale settings staan goed
zowel in engels als nederlands heb ik dit probleem
via een htc werkt het wel
reset gedaan zonder succes
google gaf bij mij geen resultaat (misschien niet goed gedaan)

ben een beetje uit opties of ik denk verkeerd maar er moet vast een verklaring voor zijn.

Update:
Gebeld met Samsung.
De persoon aan de telefoon gaf aan dat ik van de Samsung Mobile site een update kon doen naar WM6. :)
Toen ik ging kijken was deze er nog niet :(
Op mijn vraag wanneer deze te downloaden is kreeg ik als antwoord dat ze er mee bezig zijn en er een deze dagen op beschikbaar wordt.
Helaas geen bron vermelding en moet ook ik de persoon op zijn woorden geloven, maar wilde het toch graag delen

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2007 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcheese
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-07 19:16
StevenK schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 14:34:
Ik heb mijn telefoon net opgestuurd naar de verkoper, omdat de bluetooth functionaliteit niet goed is.

Kort samengevat komt het erop neer dat het ding echt *niet* functioneert met een carkit. Geluid is slecht en het ding werkt niet goed met meer dan één carkit / handsfree set.

Daarnaast kwamen mijn nieuwe batterijen (extended + covers) vandaag binnen uit de VS,
Ik heb net een klacht ingediend bij Samsung vanwege de zeer slechte BT ondersteuning. Echt goed pakken ze dit niet op, ik heb ook overwogen het apparaat terug te sturen maar aangezien de rest me zeer goed bevalt probeer ik er maar mee te leven. Daarnaast ga ik ervanuit dat het tijdelijk is, en opgelost wordt in de volgende update (of ben ik nou te hoopvol?)

In ieder geval hoop ik dat iedereen die de BT slecht vind, een klacht indiend. De BT ondersteuning is niet conform de 2.0 specs terwijl Samsung dat wel beweerd dat het toestel conform die specs is. Hoe meer klachten, hoe meer kans het opgelost wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06:27
wildcheese schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 10:53:
[...]

Ik heb net een klacht ingediend bij Samsung vanwege de zeer slechte BT ondersteuning. Echt goed pakken ze dit niet op, ik heb ook overwogen het apparaat terug te sturen maar aangezien de rest me zeer goed bevalt probeer ik er maar mee te leven. Daarnaast ga ik ervanuit dat het tijdelijk is, en opgelost wordt in de volgende update (of ben ik nou te hoopvol?)

In ieder geval hoop ik dat iedereen die de BT slecht vind, een klacht indiend. De BT ondersteuning is niet conform de 2.0 specs terwijl Samsung dat wel beweerd dat het toestel conform die specs is. Hoe meer klachten, hoe meer kans het opgelost wordt.
Ik heb ook een vraag / klacht bij Samsung neergelegd, maar afgezien van de 'het bericht is doorgestuurd naar de betreffende afdeling' melding heb ik er niets meer van gehoord.

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcheese
StevenK schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 12:40:
[...]

Ik heb ook een vraag / klacht bij Samsung neergelegd, maar afgezien van de 'het bericht is doorgestuurd naar de betreffende afdeling' melding heb ik er niets meer van gehoord.
Ik heb inmiddels een 2de klacht bij Samsung ingediend. Op de 1ste kreeg ik het volgende antwoord:
Samsungs reactie:
Geachte......

Hartelijk dank voor uw email met betrekking tot de Sgh-I600, wij ondersteunen voor een carkit alleen bellen en opnemen. Voor overige vragen of problemen met uw connectie carkit-GSM adviseer ik u contact op te nemen met de fabrikant van de carkit.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Indien u verdere vragen heeft, aarzelt u dan niet om contact met ons op te nemen.

Met vriendelijke groet,

John
Samsung Electronics
Ze doen net alsof ze het niet begrijpen, ik ben dus in mijn 2de mail nog duidelijker geweest. Helaas nog geen antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruimzicht
Samsung werkt volgens mij met een uitbestede (technische) helpdesk met een bibliotheek met standaard antwoorden. Heb dezelfde ervaring...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mwah. Dit antwoord krijg je dus altijd. Of je nu bij samsung gaat klagen of bij Nokia. Ze verwijzen je altijd door naar de fabrikant van de carkit. lekker makkelijk, maargoed. Probleem oplossing ligt bij parrot, daar kun je eerder een update verwachten dan bij samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcheese
Een update van de carkit gaat niet werken (ik heb overigens een MrHandsfree), want het probleem ligt 'm juist als je wisselt van carkit naar headset. De enige die het kan oplossen is samsung. Ik zag op Amerikaanse forums ook flink wat klachten over de US versie (blackjack), dus er is in ieder geval genoeg druk. En anders gaan we toch net als de xbox bezitters naar Kassa }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren mijn Jabra BT320s headset binnen gekregen.
de plus is dat hij wel wil paren.
dat je een telefoon gesprek kan voeren
en dat je spraakherkenning het doet.
Geluid is acceptabel

maar waar voor ik hem gekocht heb, om muziek te luisten laat het afweten :(
dat wordt terug sturen
Heb wel Samsung ook gemaild

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb verschillende malen al meegemaakt dat als ik gebeld wordt, en ik opneem ik geen geluid hoor, aan de andere kant dit met verschillende bellers gehad zeer irritant. Samsung gemaild hierover nog geen reactie gehad. Master reset gedaan gaat weer even goed en dan weer zelfde probleem. Probleem is niet constant maar de ene keer wel en dan weer niet, zijn wel van die dingen die knap gaan irriteren, en mijn eerste indruk ( die gewoon goed was) toch aardig begint te beinvloeden iemand ervaring??
mvg
S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger

Reneger

Wie? IK?

Ik heb totaal geen problemen, tenminste regelmatige problemen.
1x onder het gebruik van R66 dat bluetooth het nodig vond om uit te gaan, maar verder ganz nichts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaser2600 schreef op maandag 04 juni 2007 @ 20:09:
[...]

Dan moet je even in het register duiken:

HKEY_LOCAL_MACHINE / Software / Microsoft / Internet Explorer / AboutURLS

Als je daar de home value aanpast naar de homepage die je wilt zal Pocket Internet Explorer met deze pagina opstarten.
Kan ik dit in de telefoon zelf doen, of is hier echt software van derden voor benodigd??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsies
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-01-2022

Batsies

E-Developing

Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 14:42:
[...]

Kan ik dit in de telefoon zelf doen, of is hier echt software van derden voor benodigd??
Resco file explorer kan je hiervoor gebruiken, er zit geen register editor software standaard op de phone

E-Developing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruimzicht
Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 11:49:
Ik heb verschillende malen al meegemaakt dat als ik gebeld wordt, en ik opneem ik geen geluid hoor, aan de andere kant dit met verschillende bellers gehad zeer irritant.
Misschien heb je teveel apps open staan? Probeer eens alles af te sluiten: home toets ingedrukt houden tot je quicklist verschijnt, en dan alles stoppen... wie weet helpt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_guy

Dutch_guy

WYSIWYG

Weet iemand een manier om op het netwerk te kunnen browsen ? Ik kan met geen enkel programma het voor elkaar krijgen om een netwerkshare te benaderen. Met m'n pda was dit geen enkel probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Batsies schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 14:47:
[...]

Resco file explorer kan je hiervoor gebruiken, er zit geen register editor software standaard op de phone
dit programma geinstalleerd (freeware) en klaar weer.. d:)b

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2007 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsies

Batsies

E-Developing

Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 15:14:
[...]

dit programma geinstalleerd (freeware) en klaar weer.. d:)b
Thnx voor de tip, altijd mooi dat freeware

E-Developing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2007 @ 21:45:
Graag wil ik weten of er meer mensen zijn met dit probleem of dan wel een oplossing hebben.
Als ik op sommige secure sites wil komen bijvoorbeeld de outlook web access van mijn werk dan pakt hij de letters niet blokjes enzo.
dit heb je ook op hyves andere sites ben ik nog niet tegen gekomen.

Mijn regionale settings staan goed
zowel in engels als nederlands heb ik dit probleem
via een htc werkt het wel
reset gedaan zonder succes
google gaf bij mij geen resultaat (misschien niet goed gedaan)

ben een beetje uit opties of ik denk verkeerd maar er moet vast een verklaring voor zijn.

Update:
Gebeld met Samsung.
De persoon aan de telefoon gaf aan dat ik van de Samsung Mobile site een update kon doen naar WM6. :)
Toen ik ging kijken was deze er nog niet :(
Op mijn vraag wanneer deze te downloaden is kreeg ik als antwoord dat ze er mee bezig zijn en er een deze dagen op beschikbaar wordt.
Helaas geen bron vermelding en moet ook ik de persoon op zijn woorden geloven, maar wilde het toch graag delen
Dit had ik dus precies hetzelfde, maar Opera gedownload en het probleem is weg, werkt in mijn ogen nog prettiger en sneller ook....

http://www.opera.com/products/mobile/products/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 11:49:
Ik heb verschillende malen al meegemaakt dat als ik gebeld wordt, en ik opneem ik geen geluid hoor, aan de andere kant dit met verschillende bellers gehad zeer irritant. Samsung gemaild hierover nog geen reactie gehad. Master reset gedaan gaat weer even goed en dan weer zelfde probleem. Probleem is niet constant maar de ene keer wel en dan weer niet, zijn wel van die dingen die knap gaan irriteren, en mijn eerste indruk ( die gewoon goed was) toch aardig begint te beinvloeden iemand ervaring??
mvg
S
Kreeg van Samsung te horen dat ik een softtware update nodig had ( vreemd voor een telefoon van 1 maand oud) maar ok. Ik naar een samsung service point. Vertellen ze daar doodleuk dat ze het toestel opgaan sturen naar samsung. Heb ik ook geen problemen mee als ze even een vervangend toestel regelen, je hebt zón mobiel tenslotte om bereikbaar te zijn. Vertellen ze doodleuk dat, dat niet gaat gebeuren. (Dan ben ik al in staat om iemand achter de balie vandaan te trekken bij wijze van spreken).
Dus telefoon weer meegenomen en Samsung weer op de hoogte gebracht en gevraagd hoe men dit op gaat lossen.
PS Heb op het moment van het probleem geen andere applicaties draaien.
So the story continious
mvg
S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 11:20:
[...]

Kreeg van Samsung te horen dat ik een softtware update nodig had ( vreemd voor een telefoon van 1 maand oud) maar ok. Ik naar een samsung service point. Vertellen ze daar doodleuk dat ze het toestel opgaan sturen naar samsung. Heb ik ook geen problemen mee als ze even een vervangend toestel regelen, je hebt zón mobiel tenslotte om bereikbaar te zijn. Vertellen ze doodleuk dat, dat niet gaat gebeuren. (Dan ben ik al in staat om iemand achter de balie vandaan te trekken bij wijze van spreken).
Dus telefoon weer meegenomen en Samsung weer op de hoogte gebracht en gevraagd hoe men dit op gaat lossen.
PS Heb op het moment van het probleem geen andere applicaties draaien.
So the story continious
mvg
S
Volgens mij hebben we hier recht op

Een unieke gratis service van Samsung die elk toeval uitsluit en u 24 uur per dag, 7 dagen per week direct support biedt.
Is uw Samsung SmartPhone* onverhoopt niet meer werkzaam? Neem dan contact op met de Samsung Smart Phone Service. Binnen 4 uur beschikt u over een vervangend toestel, op elke locatie in Nederland. Tijdens de reparatie worden eventuele software upgrades direct voor u uitgevoerd.
Voor vragen of meer informatie over de Gratis 24-uur service op uw Samsung SmartPhone* kunt u contact opnemen met: 0900-2020088

Met vriendelijke groet,

Samsung Electronics Benelux B.V.

*De Samsung Smart Phone Service geldt voor de Samsung i320 en i600.

Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcheese
Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 08:18:
Gisteren mijn Jabra BT320s headset binnen gekregen.
...
maar waar voor ik hem gekocht heb, om muziek te luisten laat het afweten :(
dat wordt terug sturen
Heb wel Samsung ook gemaild
heb je hier al gekeken?

http://www.pdaphonehome.c...l?perpage=20&pagenumber=1

Lijkt niet eenvoudig te zijn, maar sommige krijgen het aan het werk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of het mogelijk is om de agenda notificatie te veranderen in het beginscherm? Hij laat nu alleen de eerstopvolgende afspraak zien (max 2 dagen vooruit) maar ik zou graag een weekopsomming van alle afspraken willen zien op het beginscherm...
Iemand hier een suggestie voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 31-01-2023
Verwijderd schreef op zondag 24 juni 2007 @ 18:07:
Weet iemand of het mogelijk is om de agenda notificatie te veranderen in het beginscherm? Hij laat nu alleen de eerstopvolgende afspraak zien (max 2 dagen vooruit) maar ik zou graag een weekopsomming van alle afspraken willen zien op het beginscherm...
Iemand hier een suggestie voor?
Daar gebruik ik al 2 jaar de plugin "PtkslApptPlugin" voor. Je moet dan wel je homescreen aanpassen (XML). Maar ook dat is niet zo heel ingewikkeld.
Het is instelbaar of je de eerstvolgende x aantal dagen wil zien, met bijbehorende afspraken. En die wisselen dan in je homescreen. Je ziet ze dus niet allemaal tegelijk, maar één voor één.

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wildcheese schreef op zondag 24 juni 2007 @ 13:46:
[...]

heb je hier al gekeken?

http://www.pdaphonehome.c...l?perpage=20&pagenumber=1

Lijkt niet eenvoudig te zijn, maar sommige krijgen het aan het werk..
Thnx _/-\o_

Ga het vanavond proberen en zal posten of het werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g3
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-12-2024

g3

ik heb al een paar maanden de i600 naar tevredenheid. Heb wel twee issues ontdekt die ik vrij vervelend vind:

GPS:
Ik heb route66 mobile 7 WMS geinstalleerd, werkt op zich goed, maar moet dus ook net als de meeste anderen hier twee keer op het icoontje klikken alvorens hij opstart. Vervelender is echter het feit dat ik iedere keer als ik R66 start, opnieuw mijn BT GPS moet pairen. Terwijl dat toch (bijv bij Tomtom) niet zou hoeven?! Heb een BT GPS van Adapt op COM4.

Telefoon:
Af en toe, lastig te reproduceren, maar volgens mij heeft t te maken met BT. Soms kan ik inkomende gesprekken niet opnemen, maw er komt gesprek binnen, maar ik kan drukken op het groene knopje, dr gebeurt geen ruk. Herstart is dan enige remedie.

Heb PDA/Phone/eBoot versie i600XXGC2. Hebben jullie dit ook (opgelost ;) ) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_guy

Dutch_guy

WYSIWYG

Bij mij werkt Route66 alleen naar behoren als ik in de volgende volgorde e.e.a. doe:

- GPS aan
- Bluetooth op telefoon aan
- Route 66 starten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar alle thema's staan in deze phone? Er staan in mijn scherminstellingen een paar tussen die inmiddels niet meer geinstalleerd zijn (overgebleven van probeersels o.a. facade etc.) maar nog wel zichtbaar zijn in de lijst.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2007 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2007 @ 18:32:
Weet iemand waar alle thema's staan in deze phone? Er staan in mijn scherminstellingen een paar tussen die inmiddels niet meer geinstalleerd zijn (overgebleven van probeersels o.a. facade etc.) maar nog wel zichtbaar zijn in de lijst.
/Application Data/Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dankbaar... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

help, ik heb ook route66 geinstalleerd, kan ook opstarten en GPS wordt gevonden, alleen een naar ding... ik kan de bediening niet vinden ...
dus kan wel in een menu komen , maar eruitkomen hoe doe je dat?

ik ben nu bijvoorbeeld in het GPS scherm met info enzo .. maar hoe kom ik er uit?

dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_guy

Dutch_guy

WYSIWYG

Gewoon het knopje onder het kruisje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een Samsung i600 en wil graag gebruik maken van Pocket TV van Vodafone (en eventuele andere diensten van Vodafone Live)

Maar het probleem is dat ik er niet kan komen omdat ik dus een Windows Mobile toestel heb en dit enkel kan benaderen via de Vodafone Live Portal. Wat ik ook intik in mijn browser (wsp://live.vodafone.com, live.vodafone.com, enz.) niks werkt.

Hoe kan ik toch het standaard Vodafone Live menu krijgen? Welke site kan ik gebruiken in de standaard IE of welke browser moet ik hier voor hebben?

Wie-oh-wie....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutch_guy schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 23:28:
Gewoon het knopje onder het kruisje.
nope, reageert nergens op
alleen het STOPPEN vanuit taskmanager is de enige mogelijkheid ..

ik lees hier allemaal blije gebruikers van R66, maar ikke niet ..
zucht, hopelijk komt snel de WM6 update en compatibility met legacy software verbeterd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand al geprobeerd via m.youtube.com filmpjes af te spelen in de media player? Bij mij geeft hij een foutmelding, en na enig research kwam ik erachter dat de standaard media player geen 3GP streaming ondersteund :?

Heeft iemand misschien hier al een plugin voor gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wildcheese schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 13:29:
[...]

Ik heb inmiddels een 2de klacht bij Samsung ingediend. Op de 1ste kreeg ik het volgende antwoord:

[...]

Ze doen net alsof ze het niet begrijpen, ik ben dus in mijn 2de mail nog duidelijker geweest. Helaas nog geen antwoord.
Ik had zelfde problemen, plus een enorme lading stof onder het scherm. Telefoon opgestuurd. Bijna een maand moeten wachten. Gisteren nieuw toestel gehad. Wat denk je? Bluetooth functionaliteit is nog slechter dan voorheen. Toestel maakt wel verbinding met carkit of headset, maar totaal geen geluid. Je hoort persoon aan de andere kant niet, en die hoort mij ook niet. Heb al een paar keer hard reset gedaan. Andere headset geprobeerd. Noppes. Is nu helemaal niet meer handsfree mee te bellen. HELP! Wat nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
Ik kwam de volgende link tegen via Google:
http://www.jgui.net/black/vistaspinterface/

Ziet er leuk uit maar krijg het voor geen mogelijkheid aan de praat op mijn I600.
Iemand waarbij dit wel goed werkt en/of weet hoe je dit aan de gang krijgt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcheese
Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 21:29:
[...]
Heb al een paar keer hard reset gedaan. Andere headset geprobeerd. Noppes. Is nu helemaal niet meer handsfree mee te bellen. HELP! Wat nu?
Op zich zou de BT het wel moeten doen, de kwaliteit is bij mij redelijk goed. Je hoort wel verschil met mijn Nokia, maar het is acceptabel. Ik kreeg overigens gisteren antwoord op mijn 2de vraag:
Samsung:
Geachte Heer,

Hartelijk dank voor uw email.

Helaas is het met de Sgh-i600 niet mogelijk om meer dan 1 product via bluetooth te verbinden.

Ik vertrouw erop u met dit antwoord van dienst te zijn. Indien u verdere vragen heeft, aarzelt u dan niet om contact met ons op te nemen.

Met vriendelijke groet,
Hiermee geeft samsung dus aan dat het toestel niet BT 2.0 of zelfs maar 1.2 compatible is. Samsung heeft verder overigens wel een ontzettend slechte ondersteuning, wat dat betreft is het echt nog een b-merk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
wildcheese schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 08:56:
[...]

Op zich zou de BT het wel moeten doen, de kwaliteit is bij mij redelijk goed. Je hoort wel verschil met mijn Nokia, maar het is acceptabel. Ik kreeg overigens gisteren antwoord op mijn 2de vraag:

[...]

Hiermee geeft samsung dus aan dat het toestel niet BT 2.0 of zelfs maar 1.2 compatible is. Samsung heeft verder overigens wel een ontzettend slechte ondersteuning, wat dat betreft is het echt nog een b-merk.
Ik heb de mijne teruggestuurd met het verzoek juist dit probleem (koppelen met meer carkits + geluidskwaliteit via bluetooth) op te lossen en de winkel heeft mij toen maar mijn geld teruggegeven.

Ik vind 't een machtig mooi toestel, maar dit was mij voor mij echt een goede reden om het ding weg te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier helemal geen problemen met mijn nokia (ckw-7 ?) carkitje.... geluidskwaliteit is goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
Verwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 10:02:
Hier helemal geen problemen met mijn nokia (ckw-7 ?) carkitje.... geluidskwaliteit is goed.
Geluid was bij met met de diezelfde ck7w echt heel slecht. Iedereen klaagde dat ik slecht te verstaan was en dat er echo was en weet ik wat al niet meer. Terwijl m'n oude trouwe S200 perfect geluid geeft met dezelfde carkit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcheese
Ik heb maar weer een vraag ingediend, weer wat duidelijker dan de vorige:
Reaktie aan samsung
Ik heb eerder al vragen gesteld over de beperkte/slechte bluetooth
ondersteuning van de SGH-i600. In uw laatste antwoord bevestigt u dat de
SGH-i600 slechts 1 apparaat verbonden kan worden:

[email antwoord:]
Geachte Heer

Hartelijk dank voor uw email.

Helaas is het met de Sgh-i600 niet mogelijk om meer dan 1 product via
bluetooth te verbinden.
[einde email antwoord]

Dit is echter niet conform de bluetooth 2.0 specificaties, terwijl samsung
wel aangeeft hieraan te voldoen. Er is dus niet een deugelijk apparaat
geleverd.

1) wanneer zal samsung dit gebrek oplossen?
2) omdat het apparaat niet conform de specs is neem ik aan dat mensen die
hier ontevreden over zijn het apparaat kunnen retourneren. Wat zal hier het
beleid zijn van samsung?
Ben benieuwd, ik vind het in ieder geval bizar onhandig en begin me er meer en meer aan te ergeren. Voor de rest is het overigens een prima toestel.

[ Voor 13% gewijzigd door wildcheese op 29-06-2007 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb wederom een klacht ingediend. Met het nieuwe toestel is er met mijn Audi carkit (MMI) nu helemaal niet meer mee te bellen. Ik vind het verder ook een top toestel, maar ik heb hem toch voornamelijk om mee te kunnen bellen. En een groot deel van de dag doe ik dat in de auto. Dan is het niet handig als niemand je hoort. Ben benieuwd of ik mijn geld terug kan eisen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Bij wie ga je geld terug eisen? Bij Samsung of bij Audi?

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
Ginz schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 21:52:
Bij wie ga je geld terug eisen? Bij Samsung of bij Audi?
Lijkt me goed plan om dat bij de verkoper te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 15:14:
[...]

Volgens mij hebben we hier recht op

Een unieke gratis service van Samsung die elk toeval uitsluit en u 24 uur per dag, 7 dagen per week direct support biedt.
Is uw Samsung SmartPhone* onverhoopt niet meer werkzaam? Neem dan contact op met de Samsung Smart Phone Service. Binnen 4 uur beschikt u over een vervangend toestel, op elke locatie in Nederland. Tijdens de reparatie worden eventuele software upgrades direct voor u uitgevoerd.
Voor vragen of meer informatie over de Gratis 24-uur service op uw Samsung SmartPhone* kunt u contact opnemen met: 0900-2020088

Met vriendelijke groet,

Samsung Electronics Benelux B.V.

*De Samsung Smart Phone Service geldt voor de Samsung i320 en i600.

Bron
Ik heb inderdaad de omruil service gekregen en was eigenlijk prettig verrast van deze mogelijkheid. Totdat het daadwerkelijk zover was. Een bedrijf kwam in naam van Samsung het toestel omruilen en moet zeggen alles zag er perfect uit en in eerste instantie ook als nieuw. Alles netjes met folie over het schermpje.
Totdat ik de papieren van het toestel eens goed bekeek. Bleken er 2 reperatie bonnen tussen te zitten.Dus dit toestel wat mij als nieuw werd aangeboden was al tot 2 maal toe gerepareerd. Daar moet je bij mij niet mee aankomen dus ook niet geacepteerd. Samsung hierover gebeld en moet zeggen kreeg toch de indruk dat hier lichte paniek uitbrak toen ik ze met de geconstateerde feiten confronteerde. Het blijkt dus dat er gewoon gerepareerde toestelen als nieuw worden aangeboden. Heb met de digitale camera gelijk alles even op de gevoelige plaat vast gelegd onder protest van de bezorger.Ben benieuwd hoe dit af gaat lopen. En zal mijn volgende toestel zeer nauwkeurig onderzoeken voordat ik het accepteer.
Het stomme is als ik deze bonnen niet had gevonden mij gewoon een gerepareerd toestel voor nieuw in mijn mik schuift waar je gewoon grof geld voor betaald. Ik heb eigenlijk geen worden voor deze praktijken.
mvg
Frank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
Verwijderd schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 22:12:
Totdat ik de papieren van het toestel eens goed bekeek. Bleken er 2 reperatie bonnen tussen te zitten.Dus dit toestel wat mij als nieuw werd aangeboden was al tot 2 maal toe gerepareerd.
En waar baseer je op dat het toestel nieuw zou moeten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij misschien helpen te begrijpen waarom Route 66 @#$! niet will functioneren op mijn i600?

Elke keer nadat ik R 66 Mobile 7 Europa heb opgestart en een kaart probeer te selecteren (Benelux, France, enz..) stopt het programma en kom ik weer terug in het programmaoverzicht onder de Start knop. Bizar en zeer frusterend.

Het is een legale kopie die ik graag zou willen 'activeren/registreren' maar dan moet ik wel voorbij dit kaart-selectie deel komen.

Alvast bedankt voor enig input en/of hulp

Maarten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StevenK schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 22:27:
[...]

En waar baseer je op dat het toestel nieuw zou moeten zijn?
Als ik nog geen 1 1/2 maand geleden een toestel koop van een paar honderd euro verwacht ik als deze omgeruild wordt ik een nieuw toestel krijg anders is het geen verkoop maar diefstal.
mvg
S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
Verwijderd schreef op zondag 01 juli 2007 @ 19:22:
[...]

Als ik nog geen 1 1/2 maand geleden een toestel koop van een paar honderd euro verwacht ik als deze omgeruild wordt ik een nieuw toestel krijg anders is het geen verkoop maar diefstal.
Zelfs de verkoper is niet verplicht om je als vervanging een nieuw toestel te bieden en Samsung geeft nergens aan dat je een nieuw toestel krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJapie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:53
Ik heb problemen met mobiel internet op mijn i600. Ik heb een GPRS bundel van Telfort, maar krijg het maar niet aan de praat.. Ik heb de instellingen nagelopen, en die lijken te kloppen.. Heb de preset van de telefoon (voor KPN) geprobeerd, maar dat werkt ook niet. Als ik mijn kaart in een andere telefoon doe, kan ik wel GPRSsen, dus het lijkt echt aan m'n i600 te liggen. De melding die ik krijg is: 'De provider heeft de verbinding beëindigd'.

Stom genoeg heeft het afgelopen vrijdag heel even gewerkt.. Het werktte eerste niet, toen plots wel, en even later weer niet.. Ik heb echt geen flauw idee wat het kan wezen. Heb de telefoon al een harde reset gegeven, maar dat leverde niets op. Wie weet raad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StevenK schreef op zondag 01 juli 2007 @ 20:26:
[...]

Zelfs de verkoper is niet verplicht om je als vervanging een nieuw toestel te bieden en Samsung geeft nergens aan dat je een nieuw toestel krijgt.
Dus geen verkoop maar diefstal.Als een product niet doet waar je voor betaald verwacht ik nieuw. Anders had ik wel een tweede hands gekocht en zo geld in mijn zak gehouden. Staat trouwens gewoon in het wetboek van strafrecht dat als een product niet doet waar het voor bedoeld is, de klant gewoon een nieuw exemplaar krijgt en geen exemplaar wat al diversen malen gerepareerd is. Dus voorwaarden van Samsung of niet. Ook Samsung heeft zich daar gewoon aan te houden. Het is niet voor niets dat hier enig sinds vreemd op gereageerd werd. Ben benieuwd waar Samsung morgen mee gaat komen.
mvg
S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
Verwijderd schreef op zondag 01 juli 2007 @ 20:50:
Anders had ik wel een tweede hands gekocht en zo geld in mijn zak gehouden. Staat trouwens gewoon in het wetboek van strafrecht dat als een product niet doet waar het voor bedoeld is, de klant gewoon een nieuw exemplaar krijgt en geen exemplaar wat al diversen malen gerepareerd is.
Staat er niet. Zelfs niet in het Burgerlijk Wetboek. Er staat alleen dat je recht hebt op - naar keuze - vervanging of reparatie. En uit de wetsgeschiedenis blijkt duidelijk dat bij vervanging het gaat om een gelijkwaardig product, niet noodzakelijk om een nieuw product.
Dus geen verkoop maar diefstal.
Als de verkoper zich aan de wet houdt, kun je moeilijk van diefstal spreken.
Als een product niet doet waar je voor betaald verwacht ik nieuw.
Die ruimte krijg je van de wetgever pas wanneer de verkoper (en dus niet Samsung) in gebreke blijft bij het eerder genoemde vervangen of repareren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JJapie schreef op zondag 01 juli 2007 @ 20:39:
Ik heb problemen met mobiel internet op mijn i600. Ik heb een GPRS bundel van Telfort, maar krijg het maar niet aan de praat.. Ik heb de instellingen nagelopen, en die lijken te kloppen.. Heb de preset van de telefoon (voor KPN) geprobeerd, maar dat werkt ook niet. Als ik mijn kaart in een andere telefoon doe, kan ik wel GPRSsen, dus het lijkt echt aan m'n i600 te liggen. De melding die ik krijg is: 'De provider heeft de verbinding beëindigd'.

Stom genoeg heeft het afgelopen vrijdag heel even gewerkt.. Het werktte eerste niet, toen plots wel, en even later weer niet.. Ik heb echt geen flauw idee wat het kan wezen. Heb de telefoon al een harde reset gegeven, maar dat leverde niets op. Wie weet raad?
Je hoort nu trouwens UMTS te hebben, raad je wel aan telfort te bellen en aan te geven dat het na de migratie niet meer werkt je krijgt dan een nieuw kaartje of ze zetten het vinkje aan van UMTS wat zo ook wel eens vergeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StevenK schreef op zondag 01 juli 2007 @ 20:55:
[...]

Staat er niet. Zelfs niet in het Burgerlijk Wetboek. Er staat alleen dat je recht hebt op - naar keuze - vervanging of reparatie. En uit de wetsgeschiedenis blijkt duidelijk dat bij vervanging het gaat om een gelijkwaardig product, niet noodzakelijk om een nieuw product.

[...]

Als de verkoper zich aan de wet houdt, kun je moeilijk van diefstal spreken.

[...]

Die ruimte krijg je van de wetgever pas wanneer de verkoper (en dus niet Samsung) in gebreke blijft bij het eerder genoemde vervangen of repareren.
Duidelijk dan weet je weer je plek als koper zijnde.
mvg
S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dfr0st
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-09 14:54

dfr0st

Geel is mooier

had ik ook last van, ik heb een mailtje gestuurd naar telfort en daar bleken de settings niet goed te staan.
Hartelijk dank voor uw e-mail aan Telfort.

Wij hebben een aantal instellingen in onze systemen veranderd. Deze instellingen bleken verkeerd te staan, waardoor u geen toegang kreeg tot 3G.
Wij verzoeken u het opnieuw te proberen. Graag vernemen wij van u als de dienst nog steeds niet werkt.

Heeft u nog vragen? Dan kunt u ons altijd een e-mail sturen, want wij helpen u natuurlijk graag verder.

Met vriendelijke groet,
Telfort B.V.
daarna werkte alles prima

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hwschuur
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07-11-2024
Iemand al meer nieuws over WM6 voor de i600?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsies

Batsies

E-Developing

Ik sla mijn foto's op de geheugenkaart op, is er ergens te tweaken dat die foto's ook getoond worden bij "My photos" op het beginscherm van het 'card wheel' theme? Nu worden alleen de photo's getoond die op de telefoon zijn opgeslagen

E-Developing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-09 16:36
Ik ben een grote fan van I-mode, maar begrijp dat dit een keer gaat stoppen. Er komen bijvoorbeeld geen nieuwe toestellen. Het grote voordeel van I-mode vind ik dat je snel een aantal op maat gemaakte pagina's kan bekijken. Zo kijk ik bijvoorbeeld elke dag naar teletekst en de telegraaf.

Ik ben van plan om toch over te gaan naar de surf&mail van 9,50 euro per maand met de I600.

Nu heb ik een paar vragen:
Om goed gebruik te kunnen maken van internet moet je toch pagina's bezoeken die redelijk toonbaar zijn (en dus snel). Die zijn er volgens mij genoeg. Kan iemand mij zeggen waar ik die pagina's kan vinden.

Op mijn I-mode toestel had ik binnen een paar seconden teletekst op mijn scherm staan. Hoe lang zou het met de I600 duren?

Kun je alle pagina's bekijken zonder dat dit afgeschermd wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsies

Batsies

E-Developing

Batsies schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 19:05:
Van de I320 naar de I600 gegaan, prachtig ding! Intern kan je maar 55mb geheugen gebruiken voor dataopslag. Ik heb dan ook een SD micro 2gb erin, maar is er ergens te tweaken / aan te geven dat hij ringtones vanaf de geheugenkaart moet pakken ipv uit application data /sounds?
Gevonden:

Maak op de Storage card een mapje aan "My Documents" plaats hier de ringtones in en je kan ze gebruiken

E-Developing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 01 juli 2007 @ 22:26:
[...]

Duidelijk dan weet je weer je plek als koper zijnde.
mvg
S
Samsung is inderdaad niet verplicht een nieuw maar een gelijkwaardig toestel te leveren dus maar weer aangemeld voor de swap service, beter iets dan niets. Ben het er niet mee eens want ik had beter 2 e hands kunnen kopen ben je goedkoper uit. Je vraagt je wel af waarvoor service staat.
mvg
S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hwschuur
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07-11-2024
Is het iemand al gelukt de i600 via een Windows-netwerk via WiFi (als 'computer') te benaderen?

[ Voor 15% gewijzigd door hwschuur op 03-07-2007 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het misschien ook al iemand gelukt om Mozilla Minimo te installeren? Ik krijg hem wel geinstalleerd, maar als ik het programma vervolgens wil starten doet hij helemaal niks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkrain
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:28

darkrain

Moderator Discord

Geniet

Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 13:07:
Is het misschien ook al iemand gelukt om Mozilla Minimo te installeren? Ik krijg hem wel geinstalleerd, maar als ik het programma vervolgens wil starten doet hij helemaal niks...
Minimo werkt niet op wm 5 voor smartphones.
Minimo heeft een pocket pc nodig.

Het kan zijn dat er een oplossing is hiervoor maar ik heb hem niet kunnen vinden.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bestaat er ook een stukje software waarmee je bijvoorbeeld kan instellen dat hij wifi automatisch aanzet als je skype of internet opstart?? Dit zou echt enorm handig zijn d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 12:32:
iemand al geprobeerd via m.youtube.com filmpjes af te spelen in de media player? Bij mij geeft hij een foutmelding, en na enig research kwam ik erachter dat de standaard media player geen 3GP streaming ondersteund :?

Heeft iemand misschien hier al een plugin voor gevonden?
Ik heb hetzelfde, iemand al gelukt om youtube af te kunnen spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_guy

Dutch_guy

WYSIWYG

Voor iedereen die veel de taken gebruikt op de telefoon, al dan niet in combinatie met Outlook synchronisatie, is dit een zeer goede vervanger voor het standaard taken programma:

http://www.oxios.com/tasks/

Heeft gewoon alle functies die je in Outlook ook hebt bij de taken en meer. Ik ben er tot nu toe zeer tevreden over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matramurena
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09:03
g3 schreef op maandag 25 juni 2007 @ 11:40:
GPS:
Ik heb route66 mobile 7 WMS geinstalleerd, werkt op zich goed, maar moet dus ook net als de meeste anderen hier twee keer op het icoontje klikken alvorens hij opstart. Vervelender is echter het feit dat ik iedere keer als ik R66 start, opnieuw mijn BT GPS moet pairen. Terwijl dat toch (bijv bij Tomtom) niet zou hoeven?! Heb een BT GPS van Adapt op COM4.
Heb je toevallig "Beveiligde verbinding" aangevinkt bij de BT COM poort? Bij mij pairt 'ie namelijk automagisch, sinds ik dat vinkje heb weggehaald.

(edit: spelfoutje)

12x 400Wp solar + Enphase IQ7+ op ZZW / Marstek Venus E v153.215 / Marstek CT002 v120 / Homewizard P1 v5.1903 / Domoticz op RPi 3B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat iedereen zoal als homescreen gebruikt... Programma als facade? Of een van de standaard schermen van Samsung? Of de standaard Windows variant?
Ikzelf heb momenteel het draaimenu icm. het zwarte schema... maar ben nog wel een beetje aan het kijken wat nou het mooiste & makkelijkste is, dus als iemand nog goede tips oid heeft dan zijn die welkom!

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2007 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsies

Batsies

E-Developing

Verwijderd schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 15:56:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat iedereen zoal als homescreen gebruikt... Programma als facade? Of een van de standaard schermen van Samsung? Of de standaard Windows variant?
Ikzelf heb momenteel het draaimenu icm. het zwarte schema... maar ben nog wel een beetje aan het kijken wat nou het mooiste & makkelijkste is, dus als iemand nog goede tips oid heeft dan zijn die welkom!
Gebruik 'card wheel', erg makkelijk. Wel zoek ik nog een mogelijkheid om het card wheel te kunnen editten, iemand ervaring mee?

E-Developing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 15:56:
Ik ben afgelopen week, na lang gebruik te hebben gemaakt van de CardWheel, overgestapt op JustBlack (http://www.kooldezine.com/Q/JustBlack.zip). Lekker simpel en ik vind het handiger dat je alles in 1 keer kan zien op je homescreen.

Nou ja, alles... ik mis wel de media player controls. Is daar misschien een plug-in voor beschikbaar ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Der Heinz
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 29-11-2024
Ik heb een eigen homescreen gemaakt met het programma Homescreen Designer for WM 5. Werkt heel simpel en efectief, je kunt zelf bepalen wat je op je scherm wilt zien en op welke plek. Leuk plaatje erachter als wallpaper en klaar is kees. Het is een beetje beperkt, maar voor mij precies genoeg. Zie voor meer info:

http://www.ruttensoft.com...one/tabid/58/Default.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag via de samsung site (http://nl.samsungmobile.com/sg/wap_setting.jsp) de instellingen op voor de Samsung SGH-i320. Die instellingen werken ook op de i600. Ik had hetzelfde probleem en zit nu probleemloos te internetten.

Ik heb dit doorgegeven aan Telfort, maar ik denk dat daar weinig mee gedaan is.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2007 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een Vodafone abonnement en elke keer als ik een MMS wil versturen of als ik die binnenkrijg dan lukt dit pas als ik eerst mijn GPRS/UMTS verbinding stop zodat het 3G teken weg is en dan kan ik pas versturen. Of eventueel handmatig downloaden...

Weet iemand wat er dan verkeerd staat in de instellingen of is dit normaal?

Rooligan
Pagina: 1 ... 7 ... 15 Laatste