Ja dat is merkbaar (vind ik). Je kunt je afvragen of heel snel browsen nou echt nodig is, zeker als je PDA sites bekijkt... Overigens kom ik niet boven de 840kbps uit... Zou dus 2 x zo snel moeten kunnen, toch?Speedfight schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 12:53:
Is met webbrowsen het verschil tussen HSDPA en UMTS goed merkbaar of zit de beperking meer in de snelheid van het toestel/browser?
kom je ook op het HSDPA netwerk?Chaser2600 schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 20:16:
[...]
Je moet ff KPN selecteren als provider.... -> Start -> Settings -> 7. More... -> 5. Operator Settings
Hierna werkte het bij mij meteen (ik heb het toestel via Telfort)
het lukt mij alleen om met mijn telfort abbo alleen G gebruiken, 3g en H pakt hij niet.
-
Ik begin er trouwens wel van te balen dat het ding niet snapt dat ik meer dan één auto heb en dus ook meer dan één handsfree device.
Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk
Ja geen probleem hier via het KPN netwerk.dfr0st schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 16:57:
[...]
kom je ook op het HSDPA netwerk?
het lukt mij alleen om met mijn telfort abbo alleen G gebruiken, 3g en H pakt hij niet.
Wel moet ik zeggen dat het ontvangst van HSDPA een stuk slechter is dan 3G.
Verwijderd
Via de link die ik poste downloaden... .exe bestand via Activesync installeren. Serial is wel ergens op het web te vinden
Of gewoon de cab naar je telefoon kopieren en dan runnen...
Euh...

Aha... je bedoelt dat je handmatig moet switchen, ookal zijn ze beiden gepaird? Heb ik ook last van. Bluetooth stack is waardeloos.....StevenK schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 19:35:
Ik begin er trouwens wel van te balen dat het ding niet snapt dat ik meer dan één auto heb en dus ook meer dan één handsfree device.
[ Voor 34% gewijzigd door Ruimzicht op 31-05-2007 09:43 ]
Nee, het is imho meer dan dat. Nadat ik m'n éne carkit heb gepaired, heeft 'ie niet langer door dat m'n andere carkit ook het handsfree profiel ondersteunt.Ruimzicht schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 09:35:
Aha... je bedoelt dat je handmatig moet switchen, ookal zijn ze beiden gepaird? Heb ik ook last van. Bluetooth stack is waardeloos.....
Daarbij heb ik trouwens ook het idee dat de geluidskwaliteit over de carkit minder is dan met m'n S200. Ik ben sterk geneigd om het ding weer weg te doen en toch weer een Qtek te halen.
Dat bedoel ik eigenlijk ook. Je moet dan handmatig het handsfree profiel weer aanzetten in je andere partnership. Ik ging er van uit dat dat kwam omdat ik net een nieuwe partnership had gemaakt, maar als het structureel is lijkt me dat knap irritant. Vanavond even testen.StevenK schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 09:46:
[...]
Nee, het is imho meer dan dat. Nadat ik m'n éne carkit heb gepaired, heeft 'ie niet langer door dat m'n andere carkit ook het handsfree profiel ondersteunt.
De problemen met de geluidskwaliteit herken ik trouwens niet, dat gaat wel goed bij mij. Maar verder is de Bluetooth niet om over naar huis te schrijven; ik heb mijn hoop gevestigd op de WM6 rom, hopen dat daar gewoon weer een Microsoft BT stack inzit...
[ Voor 4% gewijzigd door Ruimzicht op 31-05-2007 11:35 ]
Ik vergelijk het met hoe het met m'n S200 werkt. Daarbij hoef ik nooit om te schakelen, hij pakt automatisch het device op dat beschikbaar is. Alleen m'n koptelefoon moet ik handmatig aanzetten, maar dat is waarschijnlijk omdat ik a2dp aan heb gezet via een xda-developers hack.Ruimzicht schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 11:34:
[...]
Dat bedoel ik eigenlijk ook. Je moet dan handmatig het handsfree profiel weer aanzetten in je andere partnership. Ik ging er van uit dat dat kwam omdat ik net een nieuwe partnership had gemaakt, maar als het structureel is lijkt me dat knap irritant. Vanavond even testen.
Ik zit er heel serieus over te denken om zometeen een S310 te halen, want ik kan hier slecht tegen.
Ik heb met mijn grootste cliënt behoorlijke echo problemen, die er met de S200 en dezelfde (CK7W) carkit niet waren.De problemen met de geluidskwaliteit herken ik trouwens niet, dat gaat wel goed bij mij. Maar verder is de Bluetooth niet om over naar huis te schrijven; ik heb mijn hoop gevestigd op de WM6 rom, hopen dat daar gewoon weer een Microsoft BT stack inzit...
ik heb tt5.2 geinstalleerd en na het starten komt deze vervolgens op het "accoord" scherm. Maar kan drukken wat ik wil maar kom niet verder. Weet iemand welke toets ik hiervoor moet hebben!
ツ
Even hierop inhakend, een stack is hardwaregerelateerd, hangt van de gebruikte bluetooth hardware af.Ruimzicht schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 11:34:
[...]
Dat bedoel ik eigenlijk ook. Je moet dan handmatig het handsfree profiel weer aanzetten in je andere partnership. Ik ging er van uit dat dat kwam omdat ik net een nieuwe partnership had gemaakt, maar als het structureel is lijkt me dat knap irritant. Vanavond even testen.
De problemen met de geluidskwaliteit herken ik trouwens niet, dat gaat wel goed bij mij. Maar verder is de Bluetooth niet om over naar huis te schrijven; ik heb mijn hoop gevestigd op de WM6 rom, hopen dat daar gewoon weer een Microsoft BT stack inzit...
Maar het is toch niet zo dat je voor bepaalde hardware maar 1 stack kan gebruiken? Ik bedoel: is het uitgesloten dat Samsung een MS stack kan toepassen in de WM6 rom voor de i600? Alternatief is natuurlijk dat ze hun eigen stack een beetje fatsoenlijk upgraden. Adresboek sync met mijn carkit is wat mij betreft al een stap in de goede richting...Reneger schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 13:19:
[...]
Even hierop inhakend, een stack is hardwaregerelateerd, hangt van de gebruikte bluetooth hardware af.
Verwijderd
Als je even googled op WM5 theme dan zal je al wel het een en ander vinden... Ook kan je even kijken op www.pocketinfo.nl. Let wel dat je een landscape display hebt in je I600 terwijl veel thema's in een portrait lay-out staan.Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 22:22:
Heeft iemand een site met wat leuke thema's?
Ook heb ikzelf het idee dat ingewikkelde thema's de batterijduur niet ten goede komen, maar dit is een vermoeden
Er zijn wel bijvoorbeeld Vista thema's die goed draaien op de I600 (zelf al eens geprobeerd) of een WM6 lay-out.
De stack zit in het ReadOnly memory ingebakselt. Of er nu dus WM1.0 of WM6 op staat, maakt niet uit. De stack blijft hetzelfde.Ruimzicht schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 09:30:
[...]
Maar het is toch niet zo dat je voor bepaalde hardware maar 1 stack kan gebruiken? Ik bedoel: is het uitgesloten dat Samsung een MS stack kan toepassen in de WM6 rom voor de i600? Alternatief is natuurlijk dat ze hun eigen stack een beetje fatsoenlijk upgraden. Adresboek sync met mijn carkit is wat mij betreft al een stap in de goede richting...
Overigins hoeft het niet te zijn dat er een samsung stack in hangt, voor hetzelfde is het een broodcom of microschoft stack. Het naampje aan de buitenkant van het apparaat zegt tegenwoordig vrij weinig.
* Reneger is momenteel druk aan het Microsoft PDA programmeren, vooral met bluetooth enzo.
Verwijderd
Ik heb nu aardig wat posts gelezenmaar er gaat niemand verder in op de post op de eerste pagina van de i760. Weet iemand hier misschien iets over. Ik heb aardig wat lopen zoeken maar kan zo snel even niks vinden.
Dank voor de info alvast.
Dank voor de info alvast.
Ik heb het niet zelf bedacht, maar op diverse fora ([url="1044528http://halfkrazy.spaces.live.com/blog/cns!AF9ABD0154A86034!654.entry"]1[/url], 2) lees ik dat de BT SW van Samsung is... Anyway, hiervoor had ik een i320 en die werkte fluitend met 3 verschillende carkits, inclusief complete adresboek sync. Maar daar schijnt de MS-stack in te zitten (of in elk geval een stack dat het adresboek-sync profiel (bestaat dat?)) ondersteunt. Overigens had mijn MDA Vario destijds ook geen problemen, na de upgrade naar WM5. Met PPC 2003 wel trouwens. Ik begrijp dat MS wat zaken heeft verbeterd in de WM5 upgrade en als ik dat dan extrapoleer naar mijn i600....Reneger schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 11:03:
[...]
Het naampje aan de buitenkant van het apparaat zegt tegenwoordig vrij weinig.
Oh? Kan jij dan niet iets betekenenReneger schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 11:03:
De* Reneger is momenteel druk aan het Microsoft PDA programmeren, vooral met bluetooth enzo.
haha. Neen, ik heb het ietwat te druk om applicaties te gaan lopen schrijven voor op mn telefoon...
Wel iets wat ik wil gaan doen, zodra ik tijd enzo heb, jeweetwel.
Ik ben trouwens ook ten zeerste benieuwd wat de WM6 upgrade met zich meebrengt, of het nu veel veranderd, verbetert, enzovoorts.
Met name de bluetoothpairschermprogseltje vind ik op een beroerde plaats zitten, en zo nog wat kleine dingetjes...
Ik ben trouwens ook ten zeerste benieuwd wat de WM6 upgrade met zich meebrengt, of het nu veel veranderd, verbetert, enzovoorts.
Met name de bluetoothpairschermprogseltje vind ik op een beroerde plaats zitten, en zo nog wat kleine dingetjes...
Ah ja tijd! Laat mij even weten waar dat te halen is als je het hebt gevonden...Reneger schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 12:58:
Deze sluit trouwens aan op wat jij al aangaf:
...So far it looks like Samsung is using Microsoft's core BT stack, but they have replaced the Audio Gateway (Headset and Hands Free Profile support) code.
Bedoel je deze?Verwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 12:28:
Ik heb nu aardig wat posts gelezenmaar er gaat niemand verder in op de post op de eerste pagina van de i760. Weet iemand hier misschien iets over.
Verwijderd
Nee het gaat eigenlijk om de SGH i760.
Die jij bedoel in de link is de SGH i620 en die bedoel ik eigenlijk niet.
Maar die ziet er ook wel mooi uit. Het enige nadeel ten opzichte van de SGH i760 is het kleinere scherm.
Maar verder een mooie phone.
Wie heeft er misschien wat meer info?
Die jij bedoel in de link is de SGH i620 en die bedoel ik eigenlijk niet.
Maar die ziet er ook wel mooi uit. Het enige nadeel ten opzichte van de SGH i760 is het kleinere scherm.
Maar verder een mooie phone.
Wie heeft er misschien wat meer info?
Van de I320 naar de I600 gegaan, prachtig ding! Intern kan je maar 55mb geheugen gebruiken voor dataopslag. Ik heb dan ook een SD micro 2gb erin, maar is er ergens te tweaken / aan te geven dat hij ringtones vanaf de geheugenkaart moet pakken ipv uit application data /sounds?
E-Developing
Iemand een page-up/page-down toets(combinatie) gevonden ?
Ik word knettergek van het scrollen in Pocket Internet Explorer
Op de I320 had ik hetzeflde, heb dit uitgezocht en kwam toen dit tegen, ik heb dit op de I600 nog niet geprobeerd (sinds gisteren in bezit), maar ga het nog wel is doen:Chaser2600 schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 17:51:
Iemand een page-up/page-down toets(combinatie) gevonden ?
Heb iets gevonden om te kunnen scrollen, in je register dien je eea aan te passen:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Keymaps
Added the following KeyMaps on my Smartphone:
• Key pad button 2 (Value name: 50) -> Page up (DWORD value: 1)
• Key pad button 8 (Value name: 56) -> Page down (DWORD value: 2)
• Key pad button 3 (Value name: 51) -> Page top (DWORD value: 3)
• Key pad button 9 (Value name: 57) -> Page bottom (DWORD value: 4)
• Key pad button 5 (Value name: 53) -> Full screen toggle (DWORD value: 12)
(bron: http://www.smartphonethou...ums/viewtopic.php?t=10102), heb het alleen nog niet geprobeerd
(Voor andere wm versions: http://www.gpcarreon.com/?p=224 en http://www.gpcarreon.com/?p=221)
Update: voor diegene die niet in het register willen klooien. Page down staat standaard al ingesteld voor Internet explorer achter de knop 8, page up staat standaard ingesteld achter de knop 2. (Functie toetsen zijn niet nodig)
E-Developing
Page up/ down werkt inderdaad prima met toets 2 en 8 !
Thanks ! Werd gek van het scrollen !
Pay peanuts get monkeys !
Verwijderd
Gebruiken jullie hier een screenprotector voor? Twijfel erover of ik er een moet nemen tegen de krassen...
Yep werkt super, thanks!Dutch_guy schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 22:00:
Page up/ down werkt inderdaad prima met toets 2 en 8 !
Heb hem altijd in mijn broekzak zonder sleutels oid erbij te doen.Gebruiken jullie hier een screenprotector voor? Twijfel erover of ik er een moet nemen tegen de krassen...
Dus geen screenprotector nodig.
Verwijderd
Ik heb er vanaf het begin al deze screenprotector opzitten. Op den duur beschadigd je scherm altijd wel (ook al ben ik er wel zuinig op)Verwijderd schreef op zondag 03 juni 2007 @ 23:40:
Gebruiken jullie hier een screenprotector voor? Twijfel erover of ik er een moet nemen tegen de krassen...
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2007 09:10 ]
Ik heb dit probleem ook. Heb je hier al een oplossing voor weten te vinden.struik978 schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 12:58:
ik heb tt5.2 geinstalleerd en na het starten komt deze vervolgens op het "accoord" scherm. Maar kan drukken wat ik wil maar kom niet verder. Weet iemand welke toets ik hiervoor moet hebben!
Ik heb geprobeerd om of TomTom 5.2 te installeren of Route 66, maar bij TomTom krijg ik of een onleesbaar beeld waarbij ik wel kan sturen of een leesbaar beeld waarbij ik niets kan selecteren.
Bij route66 start alles op, op het moment dat ik een kaart selecteer loopt Route66 echter vast.
Weet jij of iemand hier een oplossing voor?
Hier werkt R66 perfect.
Compoort van de GPS op com6
Ik heb wel de geupdatede versie, verkrijgbaar op de R66 site.
Wat vinden mensen trouwen van de i760 van Samsung? Qua specs is hij echt super en hij ziet er erg strak uit! Ik weet alleen nog niet of we hem in Nederland mogen verwachten.
Ben niet zo van de slide phones. Zelf vind ik de I600 beterDaannO schreef op maandag 04 juni 2007 @ 12:24:
Wat vinden mensen trouwen van de i760 van Samsung? Qua specs is hij echt super en hij ziet er erg strak uit! Ik weet alleen nog niet of we hem in Nederland mogen verwachten.
E-Developing
Dan moet je even in het register duiken:Verwijderd schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 12:44:
Weet iemand al hoe je de startpagina van internet explorer kan wijzigen?
HKEY_LOCAL_MACHINE / Software / Microsoft / Internet Explorer / AboutURLS
Als je daar de home value aanpast naar de homepage die je wilt zal Pocket Internet Explorer met deze pagina opstarten.
Verwijderd
Heb al twee keer de gehad dat er wat fout is gegaan met device.exe andere mensen hier ook ervaring mee? Telefoon staat in stand by stand en als je hem wakker maakt kreeg ik het scherm met deze tekst met het verzoek of ik deze naar micro soft wilde smsen wat ik uiteraard gedaan heb.
mvg
Frank
mvg
Frank
Nope. Geen vastlopers of whatshowever.
Als je gebruik wil maken van hsdpa of umts heb je ook een u of 2u sim nodig. Dus als je sim al een jaar of 2 -3 oud is heb je kans dat hsdpa het niet doet. u of 2u moet op het simkaartje zelf staan. Telfrot maakt gebruik van het kpn netwerk dus dat zal wel goed moeten gaan (batterij is wel veel sneller leeg met umts)
s6
s6
dfr0st schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 16:57:
[...]
kom je ook op het HSDPA netwerk?
Welk Micro-SD kaartje gebruiken jullie? Zijn daar (i.c.m. de i600) nog grote verschillen in, of maakt dat in principe niks uit?
Verwijderd
Ik had eerst ook alleen een G terwijl volgens Telfort haar brief ik alleen omgezet moest zijnkom je ook op het HSDPA netwerk?
Als je gebruik wil maken van hsdpa of umts heb je ook een u of 2u sim nodig. Dus als je sim al een jaar of 2 -3 oud is heb je kans dat hsdpa het niet doet. u of 2u moet op het simkaartje zelf staan. Telfrot maakt gebruik van het kpn netwerk dus dat zal wel goed moeten gaan (batterij is wel veel sneller leeg met umts)
Gebeld en bleek niet zo te zijn
Afgelopen vrijdag was ik dan ook op en nu heb ik een H-tje
Wil alleen ook kunnen kiezen voor gprs ivm met batterij duur, dus dat moet ik nog even uitzoeken
Gebruik zelf de micro SD 2Gb Ultra II van sandisk. Volgens mij weinig verschillenAppleWatcher schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 09:52:
Welk Micro-SD kaartje gebruiken jullie? Zijn daar (i.c.m. de i600) nog grote verschillen in, of maakt dat in principe niks uit?
E-Developing
Verwijderd
Bij mij staat er altijd 3G. Is dit dan niet HSDPA? Hoe kan ik dit wel krijgen met t-mobile? Ik heb net een nieuwe simkaartVerwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 10:26:
[...]
Ik had eerst ook alleen een G terwijl volgens Telfort haar brief ik alleen omgezet moest zijn
Gebeld en bleek niet zo te zijn
Afgelopen vrijdag was ik dan ook op en nu heb ik een H-tje![]()
Wil alleen ook kunnen kiezen voor gprs ivm met batterij duur, dus dat moet ik nog even uitzoeken
Hij zou automatisch over moeten schakelen naar HSDPA als het beschikbaar is.Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 18:57:
[...]
Bij mij staat er altijd 3G. Is dit dan niet HSDPA? Hoe kan ik dit wel krijgen met t-mobile? Ik heb net een nieuwe simkaart
Dan zie je een H bovenin het scherm.
Maar het bereik van HSDPA is wel minder dan 3G (UMTS) dus kan zijn dat je op de lokatie waar je nu bent alleen 3G ontvangst hebt.
Ik moet bijvoorbeeld bij het raam of buiten gaan staan voor HSDPA ontvangst.
Kunnen de gene die GPRS gebruiken in plaats van UMTS een schatting geven van hoeveel het scheelt voor wat betreft de batterij capaciteit ?
Of wellicht dit in combinatie met de high capacity accu ?
Verwijderd
Ik heb de telefoon ondertussen al bijna anderhalve maand en er heeft nog nooit H gestaan, waar ik ook was. Is dit een instelling of ligt dit aan t-mobile?Chaser2600 schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 19:32:
[...]
Hij zou automatisch over moeten schakelen naar HSDPA als het beschikbaar is.
Maar het bereik van HSDPA is wel minder dan 3G (UMTS) dus kan zijn dat je op de lokatie waar je nu bent alleen 3G ontvangst hebt.
Kunnen de gene die GPRS gebruiken in plaats van UMTS een schatting geven van hoeveel het scheelt voor wat betreft de batterij capaciteit ?
Verwijderd
Via Edge (gprs) stond msn de hele dag aan en deed ik er ongeveer 1,5 dag a 2 dagen meeChaser2600 schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 19:32:
[...]
Met HSPDA(UMTS) is dit toch wel max 1 dag en dan eigelijk iets minder
maar dit is mijn eerste beleving heb het nog niet goed getest pas 1 keer op HSPDA
Ik heb mijn telefoon net opgestuurd naar de verkoper, omdat de bluetooth functionaliteit niet goed is.
Kort samengevat komt het erop neer dat het ding echt *niet* functioneert met een carkit. Geluid is slecht en het ding werkt niet goed met meer dan één carkit / handsfree set.
Daarnaast kwamen mijn nieuwe batterijen (extended + covers) vandaag binnen uit de VS,
Kort samengevat komt het erop neer dat het ding echt *niet* functioneert met een carkit. Geluid is slecht en het ding werkt niet goed met meer dan één carkit / handsfree set.
Daarnaast kwamen mijn nieuwe batterijen (extended + covers) vandaag binnen uit de VS,
Ik heb daar niets voor ingesteld.Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 20:33:
[...]
Ik heb de telefoon ondertussen al bijna anderhalve maand en er heeft nog nooit H gestaan, waar ik ook was. Is dit een instelling of ligt dit aan t-mobile?
Heb zelfs het toestel via Telfort en gebruik hem nu met een KPN simkaart dus kan ook niet aan de mogelijk vooraf ingestelde setttings liggen.
Ik moet wel zeggen dat ik heel sporadisch is dat ik een H zie staan.
En dan heb ik het over omgeving Eindhoven.
Verwijderd
ik zit al een tijd met een vraag...nl. hoe kan ik ervoor zorgen dat ik 3g UMTS uitschakel en alleen gebruik mak van g gprs??? Dit om batterij life te verbeteren.Chaser2600 schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 19:32:
[...]
Settings / Phone / All Calls /Band Selection / GSM900/1800Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 23:16:
[...]
ik zit al een tijd met een vraag...nl. hoe kan ik ervoor zorgen dat ik 3g UMTS uitschakel en alleen gebruik mak van g gprs??? Dit om batterij life te verbeteren.
Vraagje...
Is het mogelijk om bij route66 de snelheid in het navigatiescherm te krijgen, net als bij Tomtom?
En hoe kan ik mn ringtones vanaf mn geheugenkaart instellen?
Is het mogelijk om bij route66 de snelheid in het navigatiescherm te krijgen, net als bij Tomtom?
Verwijderd
Hoe open ik het register? en weet iemand al wanneer wm6 voor de i600 zal worden aangeboden?Chaser2600 schreef op maandag 04 juni 2007 @ 20:09:
[...]
Dan moet je even in het register duiken:
HKEY_LOCAL_MACHINE / Software / Microsoft / Internet Explorer / AboutURLS
Als je daar de home value aanpast naar de homepage die je wilt zal Pocket Internet Explorer met deze pagina opstarten.
Goed tootje is Resco registery editor, moet je even downloaden. Productlink:Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 10:51:
[...]
Hoe open ik het register? en weet iemand al wanneer wm6 voor de i600 zal worden aangeboden?
http://www.resco.net/smartphone/explorer/
E-Developing
Ik wil ze wel van je overnemen. Kost dat?StevenK schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 14:34:
Verwijderd
Niet mogelijk ik heb het in ieder geval niet gevonden vindt het ook niet echt interesant je hebt ten slotte een kilometer teller. Je kan wel instellen wanneer je een bepaalde snelheid overschreidt en waareschuwingen visiuel of geluidssignaal voor cameras.Reneger schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 08:03:
Vraagje...
mvg
S
Stuur maar ff DM of mail me.Ruimzicht schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 17:02:
[...]
Ik wil ze wel van je overnemen. Kost dat?
Gaat mij meer om een beter geijkte snelheid te hebben.Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 18:31:
[...]
Niet mogelijk ik heb het in ieder geval niet gevonden vindt het ook niet echt interesant je hebt ten slotte een kilometer teller. Je kan wel instellen wanneer je een bepaalde snelheid overschreidt en waareschuwingen visiuel of geluidssignaal voor cameras.
mvg
S
Hoe krijg je Route66 er echt helemaal vanaf om een nieuwe installatie te proberen.Reneger schreef op maandag 04 juni 2007 @ 12:22:
Hier werkt R66 perfect.
Ik heb het sterke vermoeden dat er iets fout is gegaan bij het "activeren".
Wanneer ik Route66 nu via de optie "programma's verwijderen" verwijder en opnieuw installeer, dan wordt niet om een activatie gevraagd, dus moet er ergens iets blijven staan.
Wanneer ik Route66 opstart vindt deze wel mijn GPS muis, maar zodra ik een kaart kies loopt Route66 compleet vast.
Als ik de activation.dat "modificeer" dan krijg ik de Licentie voorwaarden te zien en zodra ik deze accepteer loopt Route66 weer vast.
[ Voor 9% gewijzigd door smartsys op 08-06-2007 09:36 . Reden: Nieuw info ]
Ik kom er nu achter dat je Word en Excel documenten alleen kunt bekijken, de i600 opent ze met die picsel-viewer. is er een manier dat je de documenten ook kunt bewerken? Dus misschien extra software? Of komt deze functionaliteit mogelijk in WM6?
Xtool D1 10w laser cutter - IoT moet nooit op internet - 3x HomeWizard plug-in batterij, totaal 8,1 kWh / 2400 watt / 2400 watt, aansturing met Home Assistant
Beetje googlen kan geen kwaad:CanonG1 schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 09:08:
Ik kom er nu achter dat je Word en Excel documenten alleen kunt bekijken, de i600 opent ze met die picsel-viewer. is er een manier dat je de documenten ook kunt bewerken? Dus misschien extra software? Of komt deze functionaliteit mogelijk in WM6?
http://www.microsoft.com/...rograms/mobileoffice.mspx
E-Developing
Had ik - uiteraard - gedaan, maar dit kwam niet bovendrijven, vriendelijke bedankt voor de link. Ik vind het wel een kleine tegenvaller dat je nog een extra software-pakket moet kopen voordat je dit kunt doen.Batsies schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 09:32:
Beetje googlen kan geen kwaad:
http://www.microsoft.com/...rograms/mobileoffice.mspx
Ik kan nergens vinden of WM6 dit wel gaat kunnen - iemand een idee?
Xtool D1 10w laser cutter - IoT moet nooit op internet - 3x HomeWizard plug-in batterij, totaal 8,1 kWh / 2400 watt / 2400 watt, aansturing met Home Assistant
WM6 komt met Mobile Office, maar volgens mij de versie waarmee je alleen documenten kan lezen, en niet bewerken..
Kopen? Je moet toch beter zoeken denk ik... Pocket Office zit inderdaad in WM6 maar dat draait ook probleemloos op mijn WM5 i600 (en die van veel anderen)CanonG1 schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 09:45:
[...]
Had ik - uiteraard - gedaan, maar dit kwam niet bovendrijven, vriendelijke bedankt voor de link. Ik vind het wel een kleine tegenvaller dat je nog een extra software-pakket moet kopen voordat je dit kunt doen.
Lukt wel hoor:JJapie schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 10:06:
.... maar volgens mij de versie waarmee je alleen documenten kan lezen, en niet bewerken..

[ Voor 20% gewijzigd door Ruimzicht op 08-06-2007 10:49 ]
Hehe ja, maar dat is met een extra tooltje toch? Ik krijg die trouwens niet aan de praat, iets met een verkeerde versie van .NET framework
Verwijderd
Ik zou zeggen... google even op office WM6 voor WM5. Download de cab. file die je eventueel kan vinden op je mobiel. Installeren en klaar!CanonG1 schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 09:45:
[...]
Had ik - uiteraard - gedaan, maar dit kwam niet bovendrijven, vriendelijke bedankt voor de link. Ik vind het wel een kleine tegenvaller dat je nog een extra software-pakket moet kopen voordat je dit kunt doen.
Dit is de WM6 office geschikt voor WM5.
Ik heb het nu een maandje op m'n I600 staan en het programma werkt perfect! Lekker vlot en je kan editten in de documenten.
Suc6
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2007 11:02 ]
Verwijderd
excuus....JJapie schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 10:54:
@Arnie, ik zou die link even weghalen, het is namelijk niet echt, uhm, legaal

Nieuwste versie van de .NET framework is simpel bij microsoft te downloaden trouwens.
Verwijderd
Ik heb mobile office draaien...maareh,
Als ik een word document gemailt krijg gaat die f@@#ing viewer er mee an de haal..
is r een regedit op dit aan te passen....
Als ik een word document gemailt krijg gaat die f@@#ing viewer er mee an de haal..
Verwijderd
Ik kon na het installeren aangeven dat dit de standaard werd voor het openen etc. vand word, ppt, en exel bestanden.Verwijderd schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 11:07:
Ik heb mobile office draaien...maareh,
@ Jjapie - hier kan je trouwens de officiele benodigde .NET downloaden.
Is er iemand die Google maps kan bekijken op de i600 ? Als ik deze link open met m'n i600 dan gebeurt er niets: http://www.google.com/gmm
Verwijderd
Ik heb google maps draaiend op m'n I600... geen problemen ondervonden nog.Dutch_guy schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 11:20:
Is er iemand die Google maps kan bekijken op de i600 ? Als ik deze link open met m'n i600 dan gebeurt er niets: http://www.google.com/gmm
Edit - dit is de geinstalleerde google maps zit ik me te bedenken... de online variant werkt bij mij ook niet inderdaad.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2007 12:07 ]
Die url die jij opgeeft is voor het downloaden van de Mobile Maps client. Deze url werkt niet voor Windows Mobile, beetje slordig, want Google beweert dat deze wel moet werken. Na lang zoeken heb ik deze aangepaste url gevonden, waar je een Windows Mobile client kan downloaden als .CAB file. Ik heb deze draaien op m'n samsung i600, werkt perfect!Dutch_guy schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 11:20:
Dit is de URL http://www.google.com/gmm/winm
Super !
Thanks !
Werkt erg leuk nu de Google maps ! Alleen nog even uitzoeken hoe die met de GPS kan babbelen.
Werkt erg leuk nu de Google maps ! Alleen nog even uitzoeken hoe die met de GPS kan babbelen.
[ Voor 3% gewijzigd door Dutch_guy op 09-06-2007 01:20 ]
gaaf het werkt perfect, iemand al de gps geprobeerd erop? ik heb geen gps dus als dat werkt schaf ik er misschien een aan.
verder iemand al een cab voor gmail gevonden?
-
Verwijderd
ik heb nu opera draaien maarhij loopt elke keer vast tijdens het downloaden. enige remedie is dan de batterij loskoppelen.
Iemand hier al een oplossing voor?JJapie schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 16:25:
Iemand enig idee hoe je de MSN client over WiFi aan de praat krijgt?
Werkt iemand hier met pushmail?
Ioniq 5 P45
Ja, ik werk met pushmail, met een eigen Exchange server. Werkt perfect, hoezo ?
Ik had het aan de praat dmv mail2web.com. Ik forwarde mijn mail naar hun exchangeserver waarna ik de mail van mijn eigen domein keurig op mijn mobiel kreeg. Tot zover leuk en aardig, maar het probleem is dat ik door het forwarden de mail zelf niet meer binnen krijg op de pc.
Ik zoek dus naar een mogelijkheid om Outlook en mijn telefoon te laten syncen, of de mail gewoon dubbel door te sturen, naar mn Outlook en mn telefoon.
Enig idee?
Ik zoek dus naar een mogelijkheid om Outlook en mijn telefoon te laten syncen, of de mail gewoon dubbel door te sturen, naar mn Outlook en mn telefoon.
Enig idee?
Ioniq 5 P45
Verwijderd
Volgens mij
Kijk hier eens, staan verschillende creatieve oplossingen om mail2web goed te gebruiken. Heb zelf mail2web net ook in gebruik genomen, laat de berichten vanaf m'n gmail account forwarden naar de mail2web exchange server. De berichten komen netjes in m'n mail2web account, maar worden niet automatisch doorgestuurd naar m'n I600. Wanneer ik handmatig synchroniseer gaat het goed, maar automatisch niet.
Ik heb de sync instellingen staan op 'as items arrive' naar mijn weten zou dit goed moeten zijn. Heb je misschien een idee wat ik nog zou moeten aanpassen?
http://www.pocketinfo.nl/...dienst-mail2web-live.htmlSpiller schreef op zondag 10 juni 2007 @ 22:58:
Ik had het aan de praat dmv mail2web.com. Ik forwarde mijn mail naar hun exchangeserver waarna ik de mail van mijn eigen domein keurig op mijn mobiel kreeg. Tot zover leuk en aardig, maar het probleem is dat ik door het forwarden de mail zelf niet meer binnen krijg op de pc.
Enig idee?
Kijk hier eens, staan verschillende creatieve oplossingen om mail2web goed te gebruiken. Heb zelf mail2web net ook in gebruik genomen, laat de berichten vanaf m'n gmail account forwarden naar de mail2web exchange server. De berichten komen netjes in m'n mail2web account, maar worden niet automatisch doorgestuurd naar m'n I600. Wanneer ik handmatig synchroniseer gaat het goed, maar automatisch niet.
Ik heb de sync instellingen staan op 'as items arrive' naar mijn weten zou dit goed moeten zijn. Heb je misschien een idee wat ik nog zou moeten aanpassen?
Yep, werkt uitstekend met onze Exchange 2k3 server.Spiller schreef op zondag 10 juni 2007 @ 22:32:
Werkt iemand hier met pushmail?
Gevonden:Batsies schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 19:05:
Van de I320 naar de I600 gegaan, prachtig ding! Intern kan je maar 55mb geheugen gebruiken voor dataopslag. Ik heb dan ook een SD micro 2gb erin, maar is er ergens te tweaken / aan te geven dat hij ringtones vanaf de geheugenkaart moet pakken ipv uit application data /sounds?
Maak een mapje op je storage card met de naam "My Documents" plaats de ringtones daarin en ze worden je kan ze gebruiken.
[ Voor 19% gewijzigd door Batsies op 02-07-2007 23:07 ]
E-Developing
Foto's opslaan op je geheugenkaart kan je instellen bij de opties als je je camera aan hebt.
Jeetje, was dat zo moeilijk! ThnxDutch_guy schreef op maandag 11 juni 2007 @ 08:44:
Foto's opslaan op je geheugenkaart kan je instellen bij de opties als je je camera aan hebt.
E-Developing
Moet ook maar eens een fatsoenlijke Exchange server gaan regelen dusStevenK schreef op maandag 11 juni 2007 @ 08:09:
[...]
Yep, werkt uitstekend met onze Exchange 2k3 server.
Top, bedanktVerwijderd schreef op maandag 11 juni 2007 @ 00:08:
Volgens mij
[...]
http://www.pocketinfo.nl/...dienst-mail2web-live.html
Ioniq 5 P45
Ik gebruik zelf exchange puschmail 2003 wat super werkt. maar als je prive ook pushmail wilt kun je ook eens kijken naar http://www.emoze.com
ツ
Verwijderd
Zit er een "master reset" op dit apperaat. Me laten verleiden om google maps te instaleren na alle berichten op deze site. Nu werkt Route 66 niet meer ook niet na herhaaldelijk opnieuw installeren kom niet verdwer als de disclaimer.
mvg
S
mvg
S
Ja, die zit bij beveiliging (start-settings-more-security-more-reset)Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2007 @ 21:05:
Zit er een "master reset" op dit apperaat. Me laten verleiden om google maps te instaleren na alle berichten op deze site. Nu werkt Route 66 niet meer ook niet na herhaaldelijk opnieuw installeren kom niet verdwer als de disclaimer.
mvg
S
E-Developing
Of: http://www.smartphoneshop.nl/vragen/36650/92495 voor een harde reset.
Overigens heb ik ook een keer gehad dat Route 66 niet meer wilde opstarten, einde van de dag weer eens geprobeerd en toen wel, heel vreemd
Overigens heb ik ook een keer gehad dat Route 66 niet meer wilde opstarten, einde van de dag weer eens geprobeerd en toen wel, heel vreemd
R666 werkt perfect alhier. Ik vind m trouwens sneller in het herberekenen van routes, dan TT op mn nokia 6630...
Daarnaast krijg ik netjes een melding vol in mn scherm als ik te hard rijdt bij een flitspaal in de buurt.. dus dat bevalt uitermate goed ^^
Daarnaast krijg ik netjes een melding vol in mn scherm als ik te hard rijdt bij een flitspaal in de buurt.. dus dat bevalt uitermate goed ^^
ja dat exacte probleem heb ik ook. De telefoon werkt verder gewoon goed zodra je op verzenden drukt. maar ja ik wil ook wel weten hoe ik dit oplos.Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 00:23:
Heb al twee keer de gehad dat er wat fout is gegaan met device.exe andere mensen hier ook ervaring mee? Telefoon staat in stand by stand en als je hem wakker maakt kreeg ik het scherm met deze tekst met het verzoek of ik deze naar micro soft wilde smsen wat ik uiteraard gedaan heb.
mvg
Frank
Verwijderd
bluetooth 1.2 en op de 600 zit 2.0DaannO schreef op maandag 04 juni 2007 @ 12:24:
Verwijderd
Smart tweaker will do the trick,Batsies schreef op maandag 11 juni 2007 @ 08:26:
[...]
Nog geen antwoord hierop ontvangen, iemand? Daarnaast ben ik ook benieuwd hoe ik de foto's op kan slaan op mn geheugenkaart ipv intern geheugen.
heeft iemand ale een oplossing voor plak en knippen van bijv. een telefoonnummer ofzo..
bij een nokia smartphone kan je dit, soms is het handig....
Nog niet getest, maar hier kan je mee copy/pasten: http://www.vitotechnology.com/en/products/copypaste.html
Verwijderd
thxs ik ga het proberen....Dutch_guy schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 09:23:
Nog niet getest, maar hier kan je mee copy/pasten: http://www.vitotechnology.com/en/products/copypaste.html
Verwijderd
Weet iemand hoe je text typt in route 66, ik heb eindelijk mijn gps (nokia) aan de praat met route 66 wil r66 alleen maar rare letters geven met accenten
wie heeft dit ook gehad, ik heb de update van de website van r66 gedraaid..

Verwijderd
ik heb ondekt dat het ligt aan de gps...Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 16:21:
[...]
Heb ik ook geprobeerd, uiteindelijk de hoop opgegeven. Ik hoop dat TomTom in de toekomst gaat werken, hopelijk komt Samsung met een WM6 update waardoor de kans wellicht groter is. Als TomTom niet gaat werken krijg ik vroeg of laat toch spijt van deze keuze. Verder is een fijn toestel iig.
ik heb een nokia gps deze wil graag poort 3 hebben (bluetooth instelling eerst connecten met je gps en daarna een poort toekennen.
Een Ricaline GPS doet het met poort 6..dus je moet ff vogelen...i600 geeft zelf aan welke poorten bezet zijn..