De upgrades naar wm6 komen er aan..
T-mobile in USA neemt het voortouw...
http://www.t-mobile.com/wmupgrade/
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Volgens mij kan dat niet... ik heb iig nog geen WM device gezien waar je aan kunt geven dat je e-mail op de geheugenkaart zet.Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 10:03:
Weet iemand hoe je het in dit toestel aangeeft dat ie voor alles je memorycard gebruikt i.p.v. het interne geheugen..voor bv. je email
[ Voor 44% gewijzigd door JeroenH op 16-05-2007 11:12 ]
Xtool D1 10w laser cutter - IoT moet nooit op internet - 3x HomeWizard plug-in batterij, totaal 8,1 kWh / 2400 watt / 2400 watt, aansturing met Home Assistant
Ik zie alleen een Vario en een Dash... dat ie er aankomt voor de i600 moeten we nog maar zienVerwijderd schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 09:27:
Verwijderd
Aangezien de concurrerende merken (HTC) ook met WM6 update's komen, zal Samsung hopelijk niet achterblijven. Ik heb mijn I600 los gekocht, dus ik hoop dat Samsung zelf ook met de update service komt. (ben benieuwd hoe ze gaan screenen op echtheid van je toestel)Ruimzicht schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 11:22:
[...]
Ik zie alleen een Vario en een Dash... dat ie er aankomt voor de i600 moeten we nog maar zienTot die tijd kunnen we gelukkig nog wel snel een keer met de laatste WM5 firmware upgraden: hier is versie GD1
Password staat in het notitiescherm van winrar. Geen release notes.JJapie schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 11:26:
Zit een password op.. Wat zijn de verbeteringen in deze versie?
Nou dan mogen ze wel eens vertellen hoe je Route66 7 aan de praat krijgt want ik moet tig keer op het icoontje klikken en dan start die pas na 10min en dan blijft die hangen want hij zoekt de GPS. Heb niet de kans om eerst de gps instellingen te veranderen .... zwaar !@#$%^&Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 09:53:
Net ben ik terug gebeld door Samsung![]()
Mijn volgende vragen zijn beantwoord:
V.is er ook een koptelefoon kabel waar je je eigen koptelefoon op kan zetten ?
A. Ja deze is te bestellen bij sollid vision in den haag en het is de zelfde kabel als voor de
Sgh-x830
V. welke routeplanner werkt op de SGH-i600
A. Wij raden Route66 7 aan
ツ
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
*.cabVerwijderd schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 13:28:
welke soort bestanden kan je eigenlijk downloaden met deze gsm zonder tussen komst van een pc ?
Verwijderd
ツ
Verwijderd
Verwijderd
In Italië verkoopt een provider de i600 met Route66. Ik neem aan dat het dan werkt anders schiet hij zich in zijn voetstruik978 schreef op zondag 13 mei 2007 @ 11:05:
[...]
Klopt heb ik ook last van ....
Dat is ook t enige wat ik mis op deze telefoon, dat er geen fatsoenlijke routeplanner is voor deze WM5 telefoon. er zal toch wel iets werken....
Ik heb sinds vandaag de i600, heb er Route 66 op geinstalleerd en ook allemaal rare tekens als ik een route wil invoeren. Iemand een oplossing hiervoor ?Verwijderd schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 14:45:
[...]
De update die bedoelt wordt staat op de site van Route 66 (www.66.com) onder ondersteuning. Ook ik heb deze geinstalleerd maar bij mij werkt het toestendbord niet echt lekker. Ik krijg allemaal Russische tekens. Heeft iemand anders dit zelfde probleem?
[ Voor 5% gewijzigd door Dutch_guy op 19-05-2007 20:34 ]
Pay peanuts get monkeys !
Zoals gezegd, maar dan voor de EU: http://msmobiles.com/news.php/6375.htmlVerwijderd schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 09:27:
![]()
Verwijderd
[ Voor 29% gewijzigd door Dutch_guy op 22-05-2007 22:58 ]
Verwijderd
Ik denk dat dit de NL downloadpagina zou zijn...DaannO schreef op zondag 20 mei 2007 @ 19:00:
[...]
Zoals gezegd, maar dan voor de EU: http://msmobiles.com/news.php/6375.html
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2007 10:29 ]
Hoe heb je dit gedaan dan? want de mijne start niet eens op.... ik zie de GPS scherm en dan gaat die weer uit. Of heb je ook de update geinstalleerd die op de route66 pagina staat voor wms?Dutch_guy schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 22:57:
Nou mijn Route 66 werkt opeens spontaan zonder de gekke tekens. Heb er een ritje mee gedaan en werkt uitstekend.
Zeer tevreden met deze smartphone, echt een topding !
Iemand nog enkele tips voor must have applicaties ?
ツ
Super ... was er ook opzoek naar... ik ga er nu ook 1 bestellen.jcgcs schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 20:08:
Ik heb zojuist deze houder besteld:
http://www.pdaplus.nl/cat...ghi600-c-131_380_998.html
Ik hou jullie wel op de hoogte of het wat is.
mvg
Jacco
ツ
Ik heb inderdaad de laatste update erop staan, maar daarmee had ik nog steeds die rare tekens. Gisteren werkte het opeens, heel vreemd, verder niets aan veranderd. Ik moet wel de applicatie 2x opstarten. 1e keer gebeurt er niets, 2e keer start ie hem wel op.struik978 schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 11:22:
[...]
Hoe heb je dit gedaan dan? want de mijne start niet eens op.... ik zie de GPS scherm en dan gaat die weer uit. Of heb je ook de update geinstalleerd die op de route66 pagina staat voor wms?
Nou start die wel op maar als ik dan een kaart (land) selecteer sluit route66 zich af. ik heb gekeken en alle landen staan erop.....Dutch_guy schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 13:12:
[...]
Ik heb inderdaad de laatste update erop staan, maar daarmee had ik nog steeds die rare tekens. Gisteren werkte het opeens, heel vreemd, verder niets aan veranderd. Ik moet wel de applicatie 2x opstarten. 1e keer gebeurt er niets, 2e keer start ie hem wel op.
ツ
Ioniq 5 P45
Je moet ff KPN selecteren als provider.... -> Start -> Settings -> 7. More... -> 5. Operator SettingsSpiller schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 18:31:
Heeft iemand dit toestel in gebruik in combinatie met het KPN Surf & Mail abonnement? Ik krijg de instellingen niet voor mekaar, helaas wordt het toestel niet door KPN ondersteund.
[ Voor 102% gewijzigd door Spiller op 23-05-2007 22:34 ]
Ioniq 5 P45
Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD
Bij mij is bij de GPRS settings alles leeg, dus ook bij het ip adres en DNS. Alleen bij "Access Point" staat "internet" ingevuld (zonder quotes natuurlijk). Misschien kun je dat eens proberen.Spiller schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 22:05:
Hmm, ik heb de Samsung i607(Amerikaanse versie) ipv de Nederlandse i600. Operator Settings staat er niet tussen
Als ik naar de mobileportal van KPN wil surfen krijg ik deze melding:
Your Internet connection is nog configured properly. Please verify your settings in Data Connections.
Bij connections -> GPRS heb ik de volgende settings:
Connects to: The Internet
Acces point: portalmmm.nl
User name: <niks>
Password: <niks>
Primary DNS: 62.133.126.28
Secondary DNS: 62.133.126.29
IP address: 10.10.100.20
Heb het IP adres ook geprobeert door de HTML port (:5080) er achter te plaatsen, maar dat had geen nut. Moet ik ergens anders de port invullen?
Overigens, als ik naar http://mobileportal/ surf, krijg ik direct de melding die hierboven staat, als ik naar bv www.google.com probeer te surfen krijg ik deze melding:
The page cannot be displayed or downloaded because the connection was lost. Check the connection and try again later.
Ik heb nu een S200 en ik heb nu de i320 van een collega in m'n hand. De i320 geeft minder info weer, maar ik ervaar het niet als storend.Speedfight schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 00:42:
Ik ben de i600 aan het overwegen als vervanger van mijn Vario. Alleen nu vraag ik mij het volgende af: Het lijkt bij veel reviews zo dat er veel minder informatie op het scherm getoond kan worden (emails, afspraken, regels enz.) dan op mijn Vario, terwijl de resolutie hetzelfde is. Of staat in al die reviews het lettertype zo groot?
Misschien dat iemand een screenshotje wil maken van zijn i600 met lettertype op "small" in plaats van "normal".
Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk
Idd bij de GPRS instelling "connects to:" op "the internet" en bij "Access point" invullen: "internet" (kleine letters) en verder alles leeg laten.Spiller schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 22:05:
Bij connections -> GPRS heb ik de volgende settings:
Connects to: The Internet
Acces point: portalmmm.nl
User name: <niks>
Password: <niks>
Primary DNS: 62.133.126.28
Secondary DNS: 62.133.126.29
IP address: 10.10.100.20
Heb het IP adres ook geprobeert door de HTML port (:5080) er achter te plaatsen, maar dat had geen nut. Moet ik ergens anders de port invullen?
Ioniq 5 P45
Verwijderd
Volgens mij wel. Als je op UMTS zit zou er 3G moeten staan...Spiller schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 21:34:
Bij mn batterijtekentje staat een G, betekent dit dat ik op GPRS zit ipv op UMTS of EDGE
Xtool D1 10w laser cutter - IoT moet nooit op internet - 3x HomeWizard plug-in batterij, totaal 8,1 kWh / 2400 watt / 2400 watt, aansturing met Home Assistant
Inderdaad, en als er een H staat zit je op HSDPACanonG1 schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 22:19:
[...]
Volgens mij wel. Als je op UMTS zit zou er 3G moeten staan...
De beperkende factor is je Surf en Mail abo. Daar wordt de snelheid behoorlijk geknepen door KPN. Het is een onbeperkt abo, maar dat onbeperkt slaat op het dataverbruik, de snelheid is max. 128kbps. UMTS kan volgens mij 384kbps aan en HSDPA zelfs 1,8Mbps. Maar dat haal je dus nooit met zo'n abo. Als je onbeperkt op HSDPA snelheid wil moet je denken aan € 80,- per maand.Spiller schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 21:34:
Helaas ben ik wel teleurgesteld over de snelheid, een een voudige website als google duurt zeker 20 seconden om te laden, om maar niet te spreken over bv Messenger.
Bij mn batterijtekentje staat een G, betekent dit dat ik op GPRS zit ipv op UMTS of EDGE (wat Surf&Mail aan zou moeten kunnen)? Is dit de beperkende factor?
[ Voor 69% gewijzigd door Ruimzicht op 17-01-2012 15:56 ]
Haal je ook nog een beetje goede snelheden, of heb je alleen GPRS bereik?StevenK schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 10:20:
Zo, vandaag overgestapt Orange -> T-mob en m'n i600 in gebruik genomen.Vind het een fijn apparaat, alleen nog wat probleemjes om op m'n nieuwe server DirectPush werkend te krijgen.
Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD
Gebruik je hem als modem via USB of draadloos (bluetooth)?Dutch_guy schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 11:02:
..... geen instellingen, gewoon meteen werken.
Verwijderd
Verwijderd
Activesync voor agenda en contacts werkt via BT of USBRuimzicht schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 12:36:
Maar dan heb je wel ActiveSync nodig? En klopt het dat hij dan niet oplaadt via USB?
Verwijderd
Verwijderd
Vier a vijf keer is wel veel, dan is er wel iets mis lijkt me. Wat ik ervaar is met name bij het beeindigen van een gesprek dat ik minimaal 2 keer moet toetsen, dit zal denk met de scherm time-out te maken hebben. Ik toets dan ook standaard vier keer ongeveer... Ook heb ik een paar keer een vastloper gehad toen ik werd gebeld terwijl ik aan het internetten was. Verder nog steeds wel tevreden.Verwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 12:51:
Ey hebben jullie ook last van problemen met inkomende gesprekken. Ik moet echt 4/5 keer op opnemen drukken voordat hij het pas na 15 sec opneemt. Echt irritant. Ik kreeg van de samsung helpdesk een nummer van de reparatiecentrum, maar de telefonische wachtrij is van hier tot tokyo en ik wil mn telefoon ook niet een week wegsturen voor de reparatie. Als iemand dit heeft meegemaakt en een oplossing heeft gevonden hoor ik het graag.
... of via GPRS of 3G, dat weet ik. Mijn vraag was of je ActiveSync moet gebruiken op de laptop als je hem als modem wilt gebruiken.Verwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 12:53:
[...]
Activesync voor agenda en contacts werkt via BT of USB
Ik heb gelezen dat dat dus niet het geval is wanneer je hem als modem gebruikt...hij laad wel degelijk op via USB....
[ Voor 7% gewijzigd door Ruimzicht op 25-05-2007 14:50 ]
Aha, mooi waardeloos dus. Heb wel de U-Sim... Deze maar verkopen en een i600 scoren.Ruimzicht schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 09:27:
[...]
De beperkende factor is je Surf en Mail abo. Daar wordt de snelheid behoorlijk geknepen door KPN. Het is een onbeperkt abo, maar dat onbeperkt slaat op het dataverbruik, de snelheid is max. 128kbps. UMTS kan volgens mij 384kbps aan en HSDPA zelfs 1,8Mbps. Maar dat haal je dus nooit met zo'n abo. Als je onbeperkt op HSDPA snelheid wil moet je denken aan € 80,- per maand.
Wel raar dat je alleen een G ziet staan... heb je wel een USIM? Zonee: gratis aan te vragen bij KPN. Zo ziet het er bij mij uit:
[afbeelding]
[afbeelding]
*edit*: ik lees nu dat je geen i600 hebt maar een i607! Die heeft geen UMTS! Althans, hij heeft het wel maar voor de USA frequentie, dus in Europa kan je daarmee niet UMTS-en. Voordeel: je Surf & Mail abo is toch een goede keus, nadeel: je huidige snelheid is het maximaal haalbare. Dat betekent zelfs geen 128kbps, maar de standaard GPRS snelheid.
[ Voor 16% gewijzigd door Spiller op 25-05-2007 17:56 ]
Ioniq 5 P45
Verwijderd
Ik kom er net pas achter dat ik via m'n telefoon op m'n laptop kan internettten (dat ben ik nu aan het doen) en op speedtest haal ik 73 kpbs. Mordax geeft 7 KB/sec op.Speedfight schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 10:49:
[...]
Haal je ook nog een beetje goede snelheden, of heb je alleen GPRS bereik?
zoals al eerder geemeld:Verwijderd schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 21:58:
Ik wil mijn i600 op de aux ingang (3.5 mm) van mijn autoradio aansluiten.
Heeft iemand enig idee of dit mogelijk is? Ik heb naar adapters gezocht, maar helaas niets kunnen vinden.
Alvast bedankt voor je antwoord.
Cheerio,
Andre.
Verwijderd
Via ebay zijn ze ook te krijgen, vanaf een paar dollar:Verwijderd schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 11:12:
Webbah, bedankt voor je antwoord. Ik heb ze direct een mailtje gestuurd voor een prijsopgaaf.
De standaard koptelefoon heb ik nog niet uitgeprobeerd, maar zoals gebruikelijk zal ook deze niet optimaal zijn.
Cheerio,
Andre.
[ Voor 11% gewijzigd door wildcheese op 26-05-2007 13:32 ]
[ Voor 10% gewijzigd door wildcheese op 26-05-2007 13:50 ]
wat zijn dach kaarten?Verwijderd schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 01:46:
Net route 66 benelux geinstalleerd werkt in een keer zonder rare tekens wel de update gelijk mee geinstaleerd. Daarna geprobeerd de DACH kaarten erbij te zetten dit lukt wel maar als je ze opvraagt vraagt hij wederom om een activeringscode hahahaha ( jammer ).
Verder weet iemand hoe je dat irritante info scherm na verzenden van een sms uit zet.
mvg
S
ツ
Verwijderd
Inderdaad. Tijdens gisteravond het zelfde probleem gehad als een eerdere forum gebruiker dat men een soort russisch tikt als men een favoriet invoert. En ook bij mij de volgende dag (vandaag) geen enkel probleem.Verwijderd schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 17:32:
[...]
Ik denk Duitsland (D), Oostenrijk (A) en Zwitserland (CH)
[ Voor 67% gewijzigd door StevenK op 28-05-2007 11:32 ]
Verwijderd
Bij mijn i600 zat deze batterij incusief de grotere cover bij het pakket dus standaard meegeleverd. Batterij gaat een stuk langer mee, met intensief gebruik nu al dag 4 ( inclusief navigeren).StevenK schreef op zondag 27 mei 2007 @ 21:59:
Iemand enig idee of de 'extended battery' van de i607 een grotere is dan die wij er standaard bij krijgen ? Ik zie staan dat dat een 1800 mAh exemplaar is.
Edit: inmiddels heb ik het één en ander gevonden. Hij is een stukje dikker + zwaarder en er is een aparte battery cover nodig http://mobilitytoday.com/...ung_extended_battery.html
Ik ga er in ieder geval één bestellen, want ik kan me niet veroorloven dat ik zonder stroom kom te zitten.
Waar heb je die telefoon dan gekocht ?Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2007 @ 12:28:
[...]
Bij mijn i600 zat deze batterij incusief de grotere cover bij het pakket dus standaard meegeleverd. Batterij gaat een stuk langer mee, met intensief gebruik nu al dag 4 ( inclusief navigeren).
mvg
S
Verwijderd
[ Voor 33% gewijzigd door JJapie op 28-05-2007 13:21 ]
Dat zou dan knap flauw zijn, want ik heb de mijne donderdag gekregen. En voor zover ik kan zien, zijn de accu's / covers niet bestelbaar bij Nederlandse leveranciers. Ik bestel 'm vandaag in de VS, ben benieuwd hoe lang dat gaat duren.JJapie schreef op maandag 28 mei 2007 @ 13:15:
Typisch, mijne komt ook bij PocketPartner (gsmstunts/smartphonestunts/simstunts) vandaan, maar geen dikke batterij en dikke cover gehad.. Maar dat is ook al weer een maand of 2 geleden, dus mogelijk dat Samsung de telefoon nu wél standaard met de extra grote batterij uitlevert.
Verwijderd
Afbeelding toevoegen:AppleWatcher schreef op maandag 28 mei 2007 @ 21:44:
Is het iemand al gelukt de animatie die verschijnt als je gebeld wordt, te wijzigen (of uit te zetten)? Deze animatie (disco-achtig iets) verschijnt onafhankelijk van het ingestelde thema..![]()
En hoe voeg je een afbeelding aan een contactpersoon toe?
Verwijderd
Hier ben ik ook wel benieuwd naar ja... wel eens (heel kort) mee bezig geweest, maar nog niet voor elkaar gekregen.AppleWatcher schreef op maandag 28 mei 2007 @ 21:44:
Is het iemand al gelukt de animatie die verschijnt als je gebeld wordt, te wijzigen (of uit te zetten)? Deze animatie (disco-achtig iets) verschijnt onafhankelijk van het ingestelde thema..
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2007 22:27 ]
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door hwschuur op 29-05-2007 10:57 ]
Ik heb hem in m'n auto zitten. Super gewoon.struik978 schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 11:23:
[...]
Super ... was er ook opzoek naar... ik ga er nu ook 1 bestellen.
Samsung S23 Ultra
Verwijderd
Verwijderd
Heb 'm sinds donderdag, dus dit is de vijfde keer dat ik 'm leeg heb gehaald. M'n tweede accu deed helemaal niets, dus die heb ik al teruggestuurd.JJapie schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 21:49:
Hmm, dat is wel erg kort.. Hoe vaak heb je je accu al leeggehad en weer opgeladen? Bij mij was de accu de eerste dagen ook slechter, maar ik haal nu toch minimaal 3 dagen met een accu..
Verwijderd
Bij mij was dit idd ook zo... de eerste paar keer was hij vrij vlot leeg, maar nu is hij toch een dikke 3 dagen standby. (met BT 24/7 aan)JJapie schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 21:49:
Hmm, dat is wel erg kort.. Hoe vaak heb je je accu al leeggehad en weer opgeladen? Bij mij was de accu de eerste dagen ook slechter, maar ik haal nu toch minimaal 3 dagen met een accu..
Verwijderd
Verwijderd
Dit had ik ook, de topper was zelfs binnen 5 uur leeg. Maak ook gebruik van DirectPush. Heb nu de verbinding op gprs gezet wat snel genoeg is voor DirectPush en nu houd de accu het toch 2 dagen uit.StevenK schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 21:53:
[...]
Heb 'm sinds donderdag, dus dit is de vijfde keer dat ik 'm leeg heb gehaald. M'n tweede accu deed helemaal niets, dus die heb ik al teruggestuurd.
Moet er wel bij zeggen dat het wel of niet DirectPush gebruiken bij m'n S200 ook een verschil was van één of twee dagen volhouden met een accu.
Verwijderd
Verwijderd
Zou dat het zijn, dat UMTS zoveel verbruikt?Magicw00b schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 07:59:
[...]
Dit had ik ook, de topper was zelfs binnen 5 uur leeg. Maak ook gebruik van DirectPush. Heb nu de verbinding op gprs gezet wat snel genoeg is voor DirectPush en nu houd de accu het toch 2 dagen uit.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq