Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De upgrades naar wm6 komen er aan..
T-mobile in USA neemt het voortouw...
http://www.t-mobile.com/wmupgrade/

:P :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net ben ik terug gebeld door Samsung _/-\o_

Mijn volgende vragen zijn beantwoord:

V.is er ook een koptelefoon kabel waar je je eigen koptelefoon op kan zetten ?
A. Ja deze is te bestellen bij sollid vision in den haag en het is de zelfde kabel als voor de
Sgh-x830
V. welke routeplanner werkt op de SGH-i600
A. Wij raden Route66 7 aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je het in dit toestel aangeeft dat ie voor alles je memorycard gebruikt i.p.v. het interne geheugen..voor bv. je email :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenH
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:22
Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 10:03:
Weet iemand hoe je het in dit toestel aangeeft dat ie voor alles je memorycard gebruikt i.p.v. het interne geheugen..voor bv. je email :?
Volgens mij kan dat niet... ik heb iig nog geen WM device gezien waar je aan kunt geven dat je e-mail op de geheugenkaart zet.

-edit-

Ik neem aan dat je het wilt om makkelijk een backup te kunnen maken? Het is een vreemde zaak dat in WM5 de backup-functie verdwenen is :(. In ieder geval kan ik je SPB Backup aanraden. Het maakt een backup naar een .exe-bestand. Moet je een backup terugzetten run je gewoon die exe en je gaat verder waar je was gebleven. Kost wel geld ($20) maar het is het waard IMO. Ze maken nog meer pocketpc programma's maar daar heb ik geen ervaring mee.

Overigens moet ik het nog wel testen op de i600, maar ik verwacht geen problemen.

[ Voor 44% gewijzigd door JeroenH op 16-05-2007 11:12 ]

Xtool D1 10w laser cutter - IoT moet nooit op internet - 3x HomeWizard plug-in batterij, totaal 8,1 kWh / 2400 watt / 2400 watt, aansturing met Home Assistant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruimzicht
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:54
Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 09:27:
Ik zie alleen een Vario en een Dash... dat ie er aankomt voor de i600 moeten we nog maar zien :| Tot die tijd kunnen we gelukkig nog wel snel een keer met de laatste WM5 firmware upgraden: hier is versie GD1 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ruimzicht schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 11:22:
[...]

Ik zie alleen een Vario en een Dash... dat ie er aankomt voor de i600 moeten we nog maar zien :| Tot die tijd kunnen we gelukkig nog wel snel een keer met de laatste WM5 firmware upgraden: hier is versie GD1 :P
Aangezien de concurrerende merken (HTC) ook met WM6 update's komen, zal Samsung hopelijk niet achterblijven. Ik heb mijn I600 los gekocht, dus ik hoop dat Samsung zelf ook met de update service komt. (ben benieuwd hoe ze gaan screenen op echtheid van je toestel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJapie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:02
Zit een password op.. Wat zijn de verbeteringen in deze versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruimzicht
JJapie schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 11:26:
Zit een password op.. Wat zijn de verbeteringen in deze versie?
Password staat in het notitiescherm van winrar. Geen release notes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• struik978
  • Laatst online: 10-09 09:57
Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 09:53:
Net ben ik terug gebeld door Samsung _/-\o_

Mijn volgende vragen zijn beantwoord:

A. Ja deze is te bestellen bij sollid vision in den haag en het is de zelfde kabel als voor de
Sgh-x830
V. welke routeplanner werkt op de SGH-i600
A. Wij raden Route66 7 aan
Nou dan mogen ze wel eens vertellen hoe je Route66 7 aan de praat krijgt want ik moet tig keer op het icoontje klikken en dan start die pas na 10min en dan blijft die hangen want hij zoekt de GPS. Heb niet de kans om eerst de gps instellingen te veranderen .... zwaar !@#$%^&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is je moet doen is het een keer starten en dan laten. Dan ga je naar taakbeheer, je ziet dan route 66 staan, je klikt erop en dan wacht je, bij mij duurt het niet zolang voordat het verschijnt. En inderdaad t vage is dat het vanzelf naar een bt-gps muis zoekt, laat dat even zo. Na een tijdje zegt het dat het geen gps kan vinden en of je zonder gps verder wil gaan. Klik ja en stel het zoals je wil in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 16:01

Reneger

Wie? IK?

Waar de neuk stel je dat in?

ik heb met Route66 gemaild, die gaven aan dat je je GPS muis eerst moet pairen, anders werkt het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welke soort bestanden kan je eigenlijk downloaden met deze gsm zonder tussen komst van een pc ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 13:28:
welke soort bestanden kan je eigenlijk downloaden met deze gsm zonder tussen komst van een pc ?
*.cab

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al een bluetooth gps werkend gekregen? Ik heb het laatst geprobeerd. Het pairen gaat wel maar dan lijkt er wat gps software te missen die de gps beschikbaar maakt voor applicaties als googlemaps.
Op PDA's is Windows GPS geinstalleerd, maar die lijkt in Smartphone er niet te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• struik978
hier trouwens een review van route66 op een motorolaQ wat precies hetzelfde besturingssysteem heeft als i600 ook wm5 namelijk. :X

http://www.mobilegadgetnews.com/index.php?showtopic=13966

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er zijn toch ook java emulators waar kan ik die downloaden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de tcmp media player gedownload maar als ik dus internet streaming gebruik dan gebruikt ie altijd de windows player hoe kan ik ervoor zorgen die ie de tcmp player gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

struik978 schreef op zondag 13 mei 2007 @ 11:05:
[...]

Klopt heb ik ook last van ....
Dat is ook t enige wat ik mis op deze telefoon, dat er geen fatsoenlijke routeplanner is voor deze WM5 telefoon. er zal toch wel iets werken....
In Italië verkoopt een provider de i600 met Route66. Ik neem aan dat het dan werkt anders schiet hij zich in zijn voet
www.distrel.it + press news (bovenaan) + communicati stampa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_guy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:06

Dutch_guy

WYSIWYG

Verwijderd schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 14:45:
[...]

De update die bedoelt wordt staat op de site van Route 66 (www.66.com) onder ondersteuning. Ook ik heb deze geinstalleerd maar bij mij werkt het toestendbord niet echt lekker. Ik krijg allemaal Russische tekens. Heeft iemand anders dit zelfde probleem?
Ik heb sinds vandaag de i600, heb er Route 66 op geinstalleerd en ook allemaal rare tekens als ik een route wil invoeren. Iemand een oplossing hiervoor ?

De verbinding met een bluetooth GPS werkt overigens prima.

[ Voor 5% gewijzigd door Dutch_guy op 19-05-2007 20:34 ]

Pay peanuts get monkeys !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 09:27:
http://www.t-mobile.com/wmupgrade/

:P :9
Zoals gezegd, maar dan voor de EU: http://msmobiles.com/news.php/6375.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger

Reneger

Wie? IK?

Ik heb nu mn gps seriele poort op COM4 gezet.

Zelfs met wififofum pakt hij hem niet. Raar ding. Binnenkort maar eens een telefoonzaak in lopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_guy

Dutch_guy

WYSIWYG

Ik heb zelf de Bluetooth GPS op uitgaande poort Com 6 gezet, en dat werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jcgcs
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 07-12-2024
Ik heb zojuist deze houder besteld:

http://www.pdaplus.nl/cat...ghi600-c-131_380_998.html

Ik hou jullie wel op de hoogte of het wat is.

mvg

Jacco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe ik kan instellen dat mijn gprs/umts/hspda connectie uit gaat als ik geen data meer verstuur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_guy

Dutch_guy

WYSIWYG

Nou mijn Route 66 werkt opeens spontaan zonder de gekke tekens. Heb er een ritje mee gedaan en werkt uitstekend.

Zeer tevreden met deze smartphone, echt een topding ! :*)

Iemand nog enkele tips voor must have applicaties ?

[ Voor 29% gewijzigd door Dutch_guy op 22-05-2007 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat dit de NL downloadpagina zou zijn...
http://nl.samsungmobile.c...emodel=SGH-I600&swType=SW

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2007 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• struik978
Dutch_guy schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 22:57:
Nou mijn Route 66 werkt opeens spontaan zonder de gekke tekens. Heb er een ritje mee gedaan en werkt uitstekend.

Zeer tevreden met deze smartphone, echt een topding ! :*)

Iemand nog enkele tips voor must have applicaties ?
Hoe heb je dit gedaan dan? want de mijne start niet eens op.... ik zie de GPS scherm en dan gaat die weer uit. Of heb je ook de update geinstalleerd die op de route66 pagina staat voor wms?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• struik978
jcgcs schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 20:08:
Ik heb zojuist deze houder besteld:

http://www.pdaplus.nl/cat...ghi600-c-131_380_998.html

Ik hou jullie wel op de hoogte of het wat is.

mvg

Jacco
Super ... was er ook opzoek naar... ik ga er nu ook 1 bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_guy

Dutch_guy

WYSIWYG

struik978 schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 11:22:
[...]

Hoe heb je dit gedaan dan? want de mijne start niet eens op.... ik zie de GPS scherm en dan gaat die weer uit. Of heb je ook de update geinstalleerd die op de route66 pagina staat voor wms?
Ik heb inderdaad de laatste update erop staan, maar daarmee had ik nog steeds die rare tekens. Gisteren werkte het opeens, heel vreemd, verder niets aan veranderd. Ik moet wel de applicatie 2x opstarten. 1e keer gebeurt er niets, 2e keer start ie hem wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger

Reneger

Wie? IK?

Dat was bij mij ook al zo.

Heb alleen compoort 6 nog niet geprobeerd, nog niet de moeite genomen om mn GPS muis uit de auto te halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• struik978
Dutch_guy schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 13:12:
[...]

Ik heb inderdaad de laatste update erop staan, maar daarmee had ik nog steeds die rare tekens. Gisteren werkte het opeens, heel vreemd, verder niets aan veranderd. Ik moet wel de applicatie 2x opstarten. 1e keer gebeurt er niets, 2e keer start ie hem wel op.
Nou start die wel op maar als ik dan een kaart (land) selecteer sluit route66 zich af. ik heb gekeken en alle landen staan erop.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiller
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-09 23:14
Heeft iemand dit toestel in gebruik in combinatie met het KPN Surf & Mail abonnement? Ik krijg de instellingen niet voor mekaar, helaas wordt het toestel niet door KPN ondersteund.

Ioniq 5 P45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Spiller schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 18:31:
Heeft iemand dit toestel in gebruik in combinatie met het KPN Surf & Mail abonnement? Ik krijg de instellingen niet voor mekaar, helaas wordt het toestel niet door KPN ondersteund.
Je moet ff KPN selecteren als provider.... -> Start -> Settings -> 7. More... -> 5. Operator Settings
Hierna werkte het bij mij meteen (ik heb het toestel via Telfort)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiller
Hmm, ik heb de Samsung i607(Amerikaanse versie) ipv de Nederlandse i600. Operator Settings staat er niet tussen :(
Als ik naar de mobileportal van KPN wil surfen krijg ik deze melding:
Your Internet connection is nog configured properly. Please verify your settings in Data Connections.
Bij connections -> GPRS heb ik de volgende settings:
Connects to: The Internet
Acces point: portalmmm.nl
User name: <niks>
Password: <niks>
Primary DNS: 62.133.126.28
Secondary DNS: 62.133.126.29
IP address: 10.10.100.20

Heb het IP adres ook geprobeert door de HTML port (:5080) er achter te plaatsen, maar dat had geen nut. Moet ik ergens anders de port invullen?

Overigens, als ik naar http://mobileportal/ surf, krijg ik direct de melding die hierboven staat, als ik naar bv www.google.com probeer te surfen krijg ik deze melding:
The page cannot be displayed or downloaded because the connection was lost. Check the connection and try again later.

[ Voor 102% gewijzigd door Spiller op 23-05-2007 22:34 ]

Ioniq 5 P45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Niet online
Ik ben de i600 aan het overwegen als vervanger van mijn Vario. Alleen nu vraag ik mij het volgende af: Het lijkt bij veel reviews zo dat er veel minder informatie op het scherm getoond kan worden (emails, afspraken, regels enz.) dan op mijn Vario, terwijl de resolutie hetzelfde is. Of staat in al die reviews het lettertype zo groot?

Misschien dat iemand een screenshotje wil maken van zijn i600 met lettertype op "small" in plaats van "normal".

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
Spiller schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 22:05:
Hmm, ik heb de Samsung i607(Amerikaanse versie) ipv de Nederlandse i600. Operator Settings staat er niet tussen :(
Als ik naar de mobileportal van KPN wil surfen krijg ik deze melding:
Your Internet connection is nog configured properly. Please verify your settings in Data Connections.

Heb het IP adres ook geprobeert door de HTML port (:5080) er achter te plaatsen, maar dat had geen nut. Moet ik ergens anders de port invullen?

Overigens, als ik naar http://mobileportal/ surf, krijg ik direct de melding die hierboven staat, als ik naar bv www.google.com probeer te surfen krijg ik deze melding:
The page cannot be displayed or downloaded because the connection was lost. Check the connection and try again later.
Bij mij is bij de GPRS settings alles leeg, dus ook bij het ip adres en DNS. Alleen bij "Access Point" staat "internet" ingevuld (zonder quotes natuurlijk). Misschien kun je dat eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06:27
Speedfight schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 00:42:
Ik ben de i600 aan het overwegen als vervanger van mijn Vario. Alleen nu vraag ik mij het volgende af: Het lijkt bij veel reviews zo dat er veel minder informatie op het scherm getoond kan worden (emails, afspraken, regels enz.) dan op mijn Vario, terwijl de resolutie hetzelfde is. Of staat in al die reviews het lettertype zo groot?

Misschien dat iemand een screenshotje wil maken van zijn i600 met lettertype op "small" in plaats van "normal".
Ik heb nu een S200 en ik heb nu de i320 van een collega in m'n hand. De i320 geeft minder info weer, maar ik ervaar het niet als storend.

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruimzicht
Spiller schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 22:05:

Idd bij de GPRS instelling "connects to:" op "the internet" en bij "Access point" invullen: "internet" (kleine letters) en verder alles leeg laten.

Verder bij start>settings>more>connections>menu>advanced en dan "Internet connection:" op "Automatic". Gaat bij mij als een tierelier, weliswaar zonder Surf & Mail maar wel op HSDPA speed.

MMS is een ander verhaal... maar dan val ik in herhaling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiller
Ben vanavond even naar de Hi winkel geweest, daar keken ze in het systeem en zagen ze dat surf&mail nog helemaal niet geactiveerd was, terwijl de klantenservice zei dat dit wel het geval was. Nog maals gebeld waarna ze het wel hebben geactiveerd. Even moeten wachten, maar ik kan nu wel online.
Helaas ben ik wel teleurgesteld over de snelheid, een een voudige website als google duurt zeker 20 seconden om te laden, om maar niet te spreken over bv Messenger.
Bij mn batterijtekentje staat een G, betekent dit dat ik op GPRS zit ipv op UMTS of EDGE (wat Surf&Mail aan zou moeten kunnen)? Is dit de beperkende factor?

Ioniq 5 P45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil mijn i600 op de aux ingang (3.5 mm) van mijn autoradio aansluiten.

Heeft iemand enig idee of dit mogelijk is? Ik heb naar adapters gezocht, maar helaas niets kunnen vinden.

Alvast bedankt voor je antwoord.

Cheerio,
Andre.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenH
  • Laatst online: 17:22
Spiller schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 21:34:
Bij mn batterijtekentje staat een G, betekent dit dat ik op GPRS zit ipv op UMTS of EDGE
Volgens mij wel. Als je op UMTS zit zou er 3G moeten staan...

Xtool D1 10w laser cutter - IoT moet nooit op internet - 3x HomeWizard plug-in batterij, totaal 8,1 kWh / 2400 watt / 2400 watt, aansturing met Home Assistant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
CanonG1 schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 22:19:
[...]

Volgens mij wel. Als je op UMTS zit zou er 3G moeten staan...
Inderdaad, en als er een H staat zit je op HSDPA
Wellicht heb je een nieuwe sim kaart nodig ?
In de tijd dat ik overschakelde moest ik bij KPN (Primafoon winkel) een zogenaamde U-SIM ophalen om gebruik te kunnen maken van UMTS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruimzicht
Spiller schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 21:34:
Helaas ben ik wel teleurgesteld over de snelheid, een een voudige website als google duurt zeker 20 seconden om te laden, om maar niet te spreken over bv Messenger.
Bij mn batterijtekentje staat een G, betekent dit dat ik op GPRS zit ipv op UMTS of EDGE (wat Surf&Mail aan zou moeten kunnen)? Is dit de beperkende factor?
De beperkende factor is je Surf en Mail abo. Daar wordt de snelheid behoorlijk geknepen door KPN. Het is een onbeperkt abo, maar dat onbeperkt slaat op het dataverbruik, de snelheid is max. 128kbps. UMTS kan volgens mij 384kbps aan en HSDPA zelfs 1,8Mbps. Maar dat haal je dus nooit met zo'n abo. Als je onbeperkt op HSDPA snelheid wil moet je denken aan € 80,- per maand.

Wel raar dat je alleen een G ziet staan... heb je wel een USIM? Zonee: gratis aan te vragen bij KPN. Zo ziet het er bij mij uit:

Afbeeldingslocatie: http://img264.imageshack.us/img264/2917/homescreenhsdpals3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img264.imageshack.us/img264/5269/speedtesthsdpascreencp8.jpg

*edit*: ik lees nu dat je geen i600 hebt maar een i607! Die heeft geen UMTS! Althans, hij heeft het wel maar voor de USA frequentie, dus in Europa kan je daarmee niet UMTS-en. Voordeel: je Surf & Mail abo is toch een goede keus, nadeel: je huidige snelheid is het maximaal haalbare. Dat betekent zelfs geen 128kbps, maar de standaard GPRS snelheid.

[ Voor 69% gewijzigd door Ruimzicht op 17-01-2012 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
Zo, vandaag overgestapt Orange -> T-mob en m'n i600 in gebruik genomen.Vind het een fijn apparaat, alleen nog wat probleemjes om op m'n nieuwe server DirectPush werkend te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Niet online
StevenK schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 10:20:
Zo, vandaag overgestapt Orange -> T-mob en m'n i600 in gebruik genomen.Vind het een fijn apparaat, alleen nog wat probleemjes om op m'n nieuwe server DirectPush werkend te krijgen.
Haal je ook nog een beetje goede snelheden, of heb je alleen GPRS bereik?

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_guy

Dutch_guy

WYSIWYG

Prima snelheid met T-mobile. Het gemak waarmee je via je telefoon kan internetten op je laptop is ongelooflijk. Was echt verbaasd dat dat met zo weinig handelen direct werkt op iedere willekeurige pc, geen instellingen, gewoon meteen werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruimzicht
Dutch_guy schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 11:02:
..... geen instellingen, gewoon meteen werken.
Gebruik je hem als modem via USB of draadloos (bluetooth)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_guy

Dutch_guy

WYSIWYG

USB. Kwestie van gedeeld internet starten op de telefoon en de rest gaat vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruimzicht
Maar dan heb je wel ActiveSync nodig? En klopt het dat hij dan niet oplaadt via USB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ey hebben jullie ook last van problemen met inkomende gesprekken. Ik moet echt 4/5 keer op opnemen drukken voordat hij het pas na 15 sec opneemt. Echt irritant. Ik kreeg van de samsung helpdesk een nummer van de reparatiecentrum, maar de telefonische wachtrij is van hier tot tokyo en ik wil mn telefoon ook niet een week wegsturen voor de reparatie. Als iemand dit heeft meegemaakt en een oplossing heeft gevonden hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ruimzicht schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 12:36:
Maar dan heb je wel ActiveSync nodig? En klopt het dat hij dan niet oplaadt via USB?
Activesync voor agenda en contacts werkt via BT of USB

hij laad wel degelijk op via USB.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de i600 ben heel tevereden alleen het interne geheugen vind ik krap...
dit gebruikt ie voor email, contacts en SMS..ook als je programma's installeert op je mem-card komt er
toch nog wat info op het interne geheugen.
Ik gebruik nu Smart tweaks op e.a. te forceren zoals email&attachments naar de memory card en defragmenteren van int. geheugen... :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 12:51:
Ey hebben jullie ook last van problemen met inkomende gesprekken. Ik moet echt 4/5 keer op opnemen drukken voordat hij het pas na 15 sec opneemt. Echt irritant. Ik kreeg van de samsung helpdesk een nummer van de reparatiecentrum, maar de telefonische wachtrij is van hier tot tokyo en ik wil mn telefoon ook niet een week wegsturen voor de reparatie. Als iemand dit heeft meegemaakt en een oplossing heeft gevonden hoor ik het graag.
Vier a vijf keer is wel veel, dan is er wel iets mis lijkt me. Wat ik ervaar is met name bij het beeindigen van een gesprek dat ik minimaal 2 keer moet toetsen, dit zal denk met de scherm time-out te maken hebben. Ik toets dan ook standaard vier keer ongeveer... Ook heb ik een paar keer een vastloper gehad toen ik werd gebeld terwijl ik aan het internetten was. Verder nog steeds wel tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruimzicht
Verwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 12:53:
[...]
Activesync voor agenda en contacts werkt via BT of USB
... of via GPRS of 3G, dat weet ik. Mijn vraag was of je ActiveSync moet gebruiken op de laptop als je hem als modem wilt gebruiken.
hij laad wel degelijk op via USB.... ;)
Ik heb gelezen dat dat dus niet het geval is wanneer je hem als modem gebruikt...

[ Voor 7% gewijzigd door Ruimzicht op 25-05-2007 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiller
Ruimzicht schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 09:27:
[...]
De beperkende factor is je Surf en Mail abo. Daar wordt de snelheid behoorlijk geknepen door KPN. Het is een onbeperkt abo, maar dat onbeperkt slaat op het dataverbruik, de snelheid is max. 128kbps. UMTS kan volgens mij 384kbps aan en HSDPA zelfs 1,8Mbps. Maar dat haal je dus nooit met zo'n abo. Als je onbeperkt op HSDPA snelheid wil moet je denken aan € 80,- per maand.

Wel raar dat je alleen een G ziet staan... heb je wel een USIM? Zonee: gratis aan te vragen bij KPN. Zo ziet het er bij mij uit:

[afbeelding]

[afbeelding]

*edit*: ik lees nu dat je geen i600 hebt maar een i607! Die heeft geen UMTS! Althans, hij heeft het wel maar voor de USA frequentie, dus in Europa kan je daarmee niet UMTS-en. Voordeel: je Surf & Mail abo is toch een goede keus, nadeel: je huidige snelheid is het maximaal haalbare. Dat betekent zelfs geen 128kbps, maar de standaard GPRS snelheid.
Aha, mooi waardeloos dus. Heb wel de U-Sim... Deze maar verkopen en een i600 scoren.
Trouwens, ik heb net een speedtestje gedaan, komt uit op 37kbps. Nog geen derde dus van de beloofde snelheid. Nou eis ik echt niet de volle 128, maar 100 zou toch zeker wel moeten kunnen lijkt me...

[ Voor 16% gewijzigd door Spiller op 25-05-2007 17:56 ]

Ioniq 5 P45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
Eén van mijn accu's doet helemaal niks :( M'n telefoon zegt dat 'ie 100% vol is, maar als ik de voedingsstekker eruit trek, dan valt de telefoon meteen uit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net route 66 benelux geinstalleerd werkt in een keer zonder rare tekens wel de update gelijk mee geinstaleerd. Daarna geprobeerd de DACH kaarten erbij te zetten dit lukt wel maar als je ze opvraagt vraagt hij wederom om een activeringscode hahahaha ( jammer ).
Verder weet iemand hoe je dat irritante info scherm na verzenden van een sms uit zet.
mvg
S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
Speedfight schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 10:49:
[...]

Haal je ook nog een beetje goede snelheden, of heb je alleen GPRS bereik?
Ik kom er net pas achter dat ik via m'n telefoon op m'n laptop kan internettten (dat ben ik nu aan het doen) en op speedtest haal ik 73 kpbs. Mordax geeft 7 KB/sec op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webbah
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 30-06 11:08
Verwijderd schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 21:58:
Ik wil mijn i600 op de aux ingang (3.5 mm) van mijn autoradio aansluiten.

Heeft iemand enig idee of dit mogelijk is? Ik heb naar adapters gezocht, maar helaas niets kunnen vinden.

Alvast bedankt voor je antwoord.

Cheerio,
Andre.
zoals al eerder geemeld:

Sgh-x830

http://www.solid-vision.c...ion/mainpage/mainpage.php

Ik koop m ook zodra ik m'n i-600 binnen heb, ben nooit zo tevreden mat de oortjes die standaard bij telefoons zitten, maar ik kan me vergissen, hoe zijn die bij de i-600??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Webbah, bedankt voor je antwoord. Ik heb ze direct een mailtje gestuurd voor een prijsopgaaf.

De standaard koptelefoon heb ik nog niet uitgeprobeerd, maar zoals gebruikelijk zal ook deze niet optimaal zijn.

Cheerio,
Andre.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcheese
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-07 19:16
Verwijderd schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 11:12:
Webbah, bedankt voor je antwoord. Ik heb ze direct een mailtje gestuurd voor een prijsopgaaf.

De standaard koptelefoon heb ik nog niet uitgeprobeerd, maar zoals gebruikelijk zal ook deze niet optimaal zijn.

Cheerio,
Andre.
Via ebay zijn ze ook te krijgen, vanaf een paar dollar:

http://cgi.ebay.nl/3-5mm-...geNameZWD1VQQcmdZViewItem

en:

http://cgi.ebay.nl/3-5mm-...egoryZ20377QQcmdZViewItem

[ Voor 11% gewijzigd door wildcheese op 26-05-2007 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcheese
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-07 19:16
Ik heb net mijn i600 ontvangen. Prima toestel, een hele verbetering ten op zichte van de MDA die ik eerst had. Ik gerbuik hem puur voor mijn werk email, en dat werkt perfect. Batterij gaat kort mee, maar ik heb alleen een gprs abo dus ik heb de rest maar uitgezet, nu doet ie het 2-3 dagen op een lading. Vergelijkbaar met de MDA.

Ik heb echter problemen met de bluetooth verbindingen. Ik heb een bt headset en een bt carkit, en schakelen daartussen is een ramp. Het gaat niet automatisch, je moet handmatig overschakelen. Na wat googlen heb ik gevonden dat dit een bekend probleem blijkt te zijn bij de US versie (de blackjack) en blijkbaar is het niet opgelost in de Europese versie. Een enorme tekortkoming en dit punt haalt het hele toestel naar beneden. Zoals eerder al in het forum is gemeld heeft Samsung een eigen implementatie van de bt stack - waarom is me een raadsel.

Weet iemand of hier een oplossing voor is? BTToggle werkt niet, dat kan snel schakelen maar niet automatisch tijdens een gesprek. Ik heb Samsung al gemailed, maar geen antwoord.

[ Voor 10% gewijzigd door wildcheese op 26-05-2007 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• struik978
Verwijderd schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 01:46:
Net route 66 benelux geinstalleerd werkt in een keer zonder rare tekens wel de update gelijk mee geinstaleerd. Daarna geprobeerd de DACH kaarten erbij te zetten dit lukt wel maar als je ze opvraagt vraagt hij wederom om een activeringscode hahahaha ( jammer ).
Verder weet iemand hoe je dat irritante info scherm na verzenden van een sms uit zet.
mvg
S
wat zijn dach kaarten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk Duitsland (D), Oostenrijk (A) en Zwitserland (CH)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 17:32:
[...]

Ik denk Duitsland (D), Oostenrijk (A) en Zwitserland (CH)
Inderdaad. Tijdens gisteravond het zelfde probleem gehad als een eerdere forum gebruiker dat men een soort russisch tikt als men een favoriet invoert. En ook bij mij de volgende dag (vandaag) geen enkel probleem.
mvg
S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zoek nog een I600 en heb toevallig een nieuwe Nokia E65 over ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
Iemand enig idee of de 'extended battery' van de i607 een grotere is dan die wij er standaard bij krijgen ? Ik zie staan dat dat een 1800 mAh exemplaar is.

Edit: inmiddels heb ik het één en ander gevonden. Hij is een stukje dikker + zwaarder en er is een aparte battery cover nodig http://mobilitytoday.com/...ung_extended_battery.html

Ik ga er in ieder geval één bestellen, want ik kan me niet veroorloven dat ik zonder stroom kom te zitten.

[ Voor 67% gewijzigd door StevenK op 28-05-2007 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StevenK schreef op zondag 27 mei 2007 @ 21:59:
Iemand enig idee of de 'extended battery' van de i607 een grotere is dan die wij er standaard bij krijgen ? Ik zie staan dat dat een 1800 mAh exemplaar is.

Edit: inmiddels heb ik het één en ander gevonden. Hij is een stukje dikker + zwaarder en er is een aparte battery cover nodig http://mobilitytoday.com/...ung_extended_battery.html

Ik ga er in ieder geval één bestellen, want ik kan me niet veroorloven dat ik zonder stroom kom te zitten.
Bij mijn i600 zat deze batterij incusief de grotere cover bij het pakket dus standaard meegeleverd. Batterij gaat een stuk langer mee, met intensief gebruik nu al dag 4 ( inclusief navigeren).
mvg
S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2007 @ 12:28:
[...]

Bij mijn i600 zat deze batterij incusief de grotere cover bij het pakket dus standaard meegeleverd. Batterij gaat een stuk langer mee, met intensief gebruik nu al dag 4 ( inclusief navigeren).
mvg
S
Waar heb je die telefoon dan gekocht ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij zaten ze er ook bij (dike cover + dikke batterij), heb hem vier dagen geleden gekocht bij smartphonestunts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJapie
Typisch, mijne komt ook bij PocketPartner (gsmstunts/smartphonestunts/simstunts) vandaan, maar geen dikke batterij en dikke cover gehad.. Maar dat is ook al weer een maand of 2 geleden, dus mogelijk dat Samsung de telefoon nu wél standaard met de extra grote batterij uitlevert.

[ Voor 33% gewijzigd door JJapie op 28-05-2007 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
JJapie schreef op maandag 28 mei 2007 @ 13:15:
Typisch, mijne komt ook bij PocketPartner (gsmstunts/smartphonestunts/simstunts) vandaan, maar geen dikke batterij en dikke cover gehad.. Maar dat is ook al weer een maand of 2 geleden, dus mogelijk dat Samsung de telefoon nu wél standaard met de extra grote batterij uitlevert.
Dat zou dan knap flauw zijn, want ik heb de mijne donderdag gekregen. En voor zover ik kan zien, zijn de accu's / covers niet bestelbaar bij Nederlandse leveranciers. Ik bestel 'm vandaag in de VS, ben benieuwd hoe lang dat gaat duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
Heb ook 2 standaard batterijen erbij gekregen :|
Vorige week besteld via telfort.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hwschuur
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07-11-2024
Is het iemand al gelukt de animatie die verschijnt als je gebeld wordt, te wijzigen (of uit te zetten)? Deze animatie (disco-achtig iets) verschijnt onafhankelijk van het ingestelde thema.. :?
En hoe voeg je een afbeelding aan een contactpersoon toe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AppleWatcher schreef op maandag 28 mei 2007 @ 21:44:
Is het iemand al gelukt de animatie die verschijnt als je gebeld wordt, te wijzigen (of uit te zetten)? Deze animatie (disco-achtig iets) verschijnt onafhankelijk van het ingestelde thema.. :?
En hoe voeg je een afbeelding aan een contactpersoon toe?
Afbeelding toevoegen:
Selecteer de contactpersoon, kies bewerken, naar beneden scrollen: daar zie je "afbeelding" waar je een afbeelding kan selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AppleWatcher schreef op maandag 28 mei 2007 @ 21:44:
Hier ben ik ook wel benieuwd naar ja... wel eens (heel kort) mee bezig geweest, maar nog niet voor elkaar gekregen.
Daarnaast vroeg ik me af of iemand al samsung's pixel viewer heeft verwijderd van hun phone. Ik heb inmiddels office 6 geinstalleerd, en voor foto's is het programma veel te traag.
Aangezien het dus niet gebruikt wordt, mag het er ook wel af ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2007 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik op mijn beginscherm ("desktop") het draaimenu, weet iemand of ik op een manier bepaalde onderdelen kan verwijderen/toevoegen? Nu staan er:

Mijn foto's
Profiel
Afspraken
Berichtencentrum
Favoriete contactpersonen
Afspelen
Recente nummers

Dat vind ik echt teveel, wil het liefs er een paar weg halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StevenK schreef op maandag 28 mei 2007 @ 12:40:
[...]

Waar heb je die telefoon dan gekocht ?
Verlenging KPN en dan krijg je hem gewoon in de bus.
mvg
S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hwschuur
In de posts hierboven staat e.e.a. over het gebruik van Opera Mini op de i600.
Heeft iemand dit succesvol geinstalleerd? Wanneer ik (met de i600) naar operamini.com browse en de downloadlink aanklik, krijg ik de melding 'Fout: dit bestand kan niet weergegeven worden.'... :/ Moet je hier misschien voor unlocken?

[ Voor 6% gewijzigd door hwschuur op 29-05-2007 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jcgcs
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 07-12-2024
struik978 schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 11:23:
[...]

Super ... was er ook opzoek naar... ik ga er nu ook 1 bestellen.
Ik heb hem in m'n auto zitten. Super gewoon.
Alsof hij origineel samsung is.

Jacco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger

Reneger

Wie? IK?

Inmiddels kan route66 mijn gps muis vinden. Ik heb de compoort op com6 gezet, welke hij wel pakt. Com 0 en 4 niet. beetje vreemd, maar, boeiend, enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titanium
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-12-2024

Titanium

Android rules

Om BlueTooth met Route66 aan de praat te krijgen moet je dus het volgende doen:

1) pairen met BT en de Com6 poort definieren
2) Secure connection niet aanvinken !

Daarna werkt het probleemloos ;)

Het opstarten van Route66 blijft een probleem :(
Ik start hem, wacht vervolgens een tijdje, en heractiveer hem met taakbeheer

Samsung S23 Ultra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger

Reneger

Wie? IK?

2x opstarten werkt ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_guy

Dutch_guy

WYSIWYG

Inderdaad 2x opstarten en het werkt prima. Moet zeggen dat ik zeer tevreden ben met Route 66. Heb direct een verbinding en het werkt verder prima. Snap niet dat iedereen perse TomTom werkend wil hebben.

Ben echt zeer tevreden over dit toestel, snap niet dat iedereen zo graag een N95 wilt hebben, terwijl je deze kan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je standaard programma's kan verwijderen? Ik wil de standaard picsel viewer eraf gooien aangezien ik hier andere programma's voor heb, maar ik weet niet hoe ik dit makkelijk en save doen kan. Ik kan de snelkoppeling in het startmenu ook niet verwijderen zie ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een Samsung i600 en wil graag gebruik maken van Pocket TV van Vodafone (en eventuele andere diensten van Vodafone Live)

Maar het probleem is dat ik er niet kan komen omdat ik dus een Windows Mobile toestel heb en dit enkel kan benaderen via de Vodafone Live Portal. Wat ik ook intik in mijn browser (wsp://live.vodafone.com, live.vodafone.com, enz.) niks werkt.

Hoe kan ik toch het standaard Vodafone Live menu krijgen? Welke site kan ik gebruiken in de standaard IE of welke browser moet ik hier voor hebben? (Opera 8.65 krijg ik met geen mogelijkheid geïnstalleerd op de één of andere manier...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
Accuduur is bij mij trouwens abominabel. vanochtend rond 7.00 uit de lader gehaald en om 21.00 was 'ie echt leeg. Heb vandaag iets van een uur ofzo gebeld, waarvan het meeste via m'n BT carkit, en daarbij gebruik ik DirectPush.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJapie
Hmm, dat is wel erg kort.. Hoe vaak heb je je accu al leeggehad en weer opgeladen? Bij mij was de accu de eerste dagen ook slechter, maar ik haal nu toch minimaal 3 dagen met een accu..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
JJapie schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 21:49:
Hmm, dat is wel erg kort.. Hoe vaak heb je je accu al leeggehad en weer opgeladen? Bij mij was de accu de eerste dagen ook slechter, maar ik haal nu toch minimaal 3 dagen met een accu..
Heb 'm sinds donderdag, dus dit is de vijfde keer dat ik 'm leeg heb gehaald. M'n tweede accu deed helemaal niets, dus die heb ik al teruggestuurd.

Moet er wel bij zeggen dat het wel of niet DirectPush gebruiken bij m'n S200 ook een verschil was van één of twee dagen volhouden met een accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JJapie schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 21:49:
Bij mij was dit idd ook zo... de eerste paar keer was hij vrij vlot leeg, maar nu is hij toch een dikke 3 dagen standby. (met BT 24/7 aan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een snelle resumé van 2 software's die ik o.a. heb geinstalleerd, en de moeite vindt te melden hier! (wellicht al bekend, maar het staat hier nog niet geloof ik)

Office6 (google op office6 voor WM5)
Resco Photo Viewer voor smartphone

Op deze manier hoef je dus de ietwat trage picsel viewer van Samsung niet te gebruiken én kan je editten in de office programma's d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met de extra batterij nu 4 dagen inclusief navigeren. Denk wel dat hij alles bij elkaar een 15 min aan usb poort gehangen heeft ( laat dus iets op).Heb nu nog 1 streep dus verwacht morgen avond niet meer te halen.
mvg
S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magicw00b
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-08 13:43
StevenK schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 21:53:
[...]

Heb 'm sinds donderdag, dus dit is de vijfde keer dat ik 'm leeg heb gehaald. M'n tweede accu deed helemaal niets, dus die heb ik al teruggestuurd.

Moet er wel bij zeggen dat het wel of niet DirectPush gebruiken bij m'n S200 ook een verschil was van één of twee dagen volhouden met een accu.
Dit had ik ook, de topper was zelfs binnen 5 uur leeg. Maak ook gebruik van DirectPush. Heb nu de verbinding op gprs gezet wat snel genoeg is voor DirectPush en nu houd de accu het toch 2 dagen uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger

Reneger

Wie? IK?

Bij mij fluctueert het enorm, maar dat ligt meer aan het baasje zelf.
Als ik veel bluetooth gebruik e.d. (Moet soms voor het werk), dan kan ik hem de volgende dag opladen.
Normaal gebruik, geen blauwe tand, geen wifi, nur bellen en smsen, dan kan ik gauw een dag of 4 à 5 halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruimzicht
BT 24/7 aan, direct push aan op 3G, maar ik heb hem nog nooit in 1 dag leeg gekregen... 2 á 3 dagen meestal.

Overigens heb ik er ook een autolader bij, een aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op diverse site's word gezegd dat deze toestel java heeft, Maar dat is dus niet zo of heeft iemand wel java werkend gekregen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ineens compleet geen geluid meer op mijn i600... Geen beltoon, geen media player, geen opstart en afsluitgeluid, geen alarmmeldingen en zelfs hoor ik degene die belt niet en diegene mij niet...

Ik nam net mijn telefoon aan terwijl hij aan mijn laptop hing (syncen was al lang klaar volgens mij) en toen hoorde ik al geen beltoon, maar hij trilde enkel, en toen ik opnam hoorde ik niks en de andere kant (bleek later) dus ook niks.

Net hard reset gedaan, (eerst backup gemaakt met sprite backup) maar ook nu hij helemaal leeg is ook niks!!!

Iemand enig idee wat dit kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
Magicw00b schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 07:59:
[...]

Dit had ik ook, de topper was zelfs binnen 5 uur leeg. Maak ook gebruik van DirectPush. Heb nu de verbinding op gprs gezet wat snel genoeg is voor DirectPush en nu houd de accu het toch 2 dagen uit.
Zou dat het zijn, dat UMTS zoveel verbruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hwschuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Niet online
Is met webbrowsen het verschil tussen HSDPA en UMTS goed merkbaar of zit de beperking meer in de snelheid van het toestel/browser?

Pagina: 1 ... 5 ... 15 Laatste