Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titanium
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-12-2024

Titanium

Android rules

Ik krijg mijn wifi verbinding niet aan de praat.
M.a.w. de browser blijft van de GPRS verbinding gebruik maken i.p.v. DSL verbinding met mijn wireless access point. Met een pc met wifikaart lukt dit wel
Het is een onbeveiligde wifi verbinding die keurig verbinding legt.
Ik kan zelfs zien dat de I600 een IP-adres krijgt, echter de browser krijg ik niet via die verbinding.
Onder Internet opties van de browser heb ik wel aangegeven dat hij van de WAP gebruik moet maken.

Iemand enig idee waar het aan kan liggen ?

Samsung S23 Ultra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtthw
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14-09 19:45
jcgcs schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 12:05:
Heeft iemand hier al uitgevonden hoe je de telefoon kan laten trillen als je een mp3 beltoon gebruikt?
Krijg het niet voor elkaar :-(
alvast bedankt!

Jacco
Instellingen -> Profielen -> Bewerk het profiel van je keuze en pas Beltoontype aan naar 'Trillen en beltoon'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJapie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:09
Titanium schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 15:57:
Ik krijg mijn wifi verbinding niet aan de praat.
M.a.w. de browser blijft van de GPRS verbinding gebruik maken i.p.v. DSL verbinding met mijn wireless access point. Met een pc met wifikaart lukt dit wel
Het is een onbeveiligde wifi verbinding die keurig verbinding legt.
Ik kan zelfs zien dat de I600 een IP-adres krijgt, echter de browser krijg ik niet via die verbinding.
Onder Internet opties van de browser heb ik wel aangegeven dat hij van de WAP gebruik moet maken.

Iemand enig idee waar het aan kan liggen ?
In Internet Explorer, kies Menu -> Extra -> Opties -> Verbindingen -> Netwerk selecteren -> Internet

Iemand enig idee hoe je de MSN client over WiFi aan de praat krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vbs
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15-06-2021

vbs

Hoe krijg je mp3 bestanden in je lijst met standaard ringtones?? Heb ze al verplaatst naar de map windows, maar dat maakt niks uit, kan ze nog steeds niet instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJapie
Je moet ze naar de map Mijn Documenten verplaatsen.. Je kan via Inhoudbeheer uit het menu heel gemakkelijk mp3s instellen als ringtone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• struik978
  • Laatst online: 10-09 09:57
JJapie schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 18:43:
Je moet ze naar de map Mijn Documenten verplaatsen.. Je kan via Inhoudbeheer uit het menu heel gemakkelijk mp3s instellen als ringtone.
en kun je ook mp3 sms tonen instellen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jcgcs
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 07-12-2024
mtthw schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 16:23:
[...]

Instellingen -> Profielen -> Bewerk het profiel van je keuze en pas Beltoontype aan naar 'Trillen en beltoon'.
Dat had ik al eerder gedaan, maar werkte mooi niet. Uit en weer aan werkte wel.

Toch bedankt!

Je moet die mp3 toontjes in de root zetten van de telefoon of van de mem card.
dan komt ie gewoon in het lijstje te staan.

Jacco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruimzicht
  • Laatst online: 11:54
PWA schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 10:43:
[...]

De update zou zeker een verbetering zijn:
+ more stable system
+ faster switch for diffrent application
+ aplications, camera, foto work faster
+ conenction manager (wifi) run faster
+ chance startup/shutdown animation to samsung funclub (remove operator animation)
+ more free memory 4MB

Iemand? >:)
Net geupdate, lukt maar deels. Ik krijg de PDA en Eboot wel naar een hoger niveau (CG6) maar het Phone deel blijft op CG2 versie staan. Irritant. Nog ff verder rommelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een update... vanaf de adobe website is flash lite voor smartphone te downloaden https://www.adobe.com/devnet/devices/flashlite.html

Weet iemand trouwens hoe ik de startpagina veranderen kan van de standaard browser?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2007 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dfr0st
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-09 14:54

dfr0st

Geel is mooier

heeft iemand gmail al werkend? want de link op gmail.com via de phone werkt niet om de app te installeren.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWA
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

PWA

Ruimzicht schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 22:00:
[...]

Net geupdate, lukt maar deels. Ik krijg de PDA en Eboot wel naar een hoger niveau (CG6) maar het Phone deel blijft op CG2 versie staan. Irritant. Nog ff verder rommelen.
Lijkt een bekend probleem te zijn... Je WIFI, bluetooth, en scroll menu werken wel nog? Merk je iets van een verbetering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dfr0st

dfr0st

Geel is mooier

op de samsung site staat dat Java MIDP 2.0 ondersteud wordt maar ik vind het nergens in de foon, gmail app werkt dus niet werkt niet.
http://www.samsung.com/nl...0.asp?page=Specifications

heb ergens anders wel een javaWM app gevonden maar gmail app draait maar half. (heb hem even op mijn site gezet voor de geintereseerden)

Weet iemand waar je de Java MIDP 2.0 van samsung zelf kunt krijgen?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het jullie gelukt om divx af te spelen op de i600 ?
ik heb TCPMP 0.72RC1 voor smartphones geinstalleerd (+ac3 filter), maar bij elke divx hapert het beeld enorm (geluid loopt vreemd genoeg wel door).. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruimzicht
PWA schreef op zondag 29 april 2007 @ 16:36:
[...]
Lijkt een bekend probleem te zijn... Je WIFI, bluetooth, en scroll menu werken wel nog? Merk je iets van een verbetering?
Bekend probleem? Ik dacht dat ik de enige was.... Anyway, ja alles werkt gewoon. Niet echt verbeteringen merkbaar maar kan ook nog niet beoordelen of ie stabieler is enzo.

EDIT: nou het is gelukt hoor, alles draait op versie i600XXGC6. Nu maar aan de slag en kijken of er echt verbeteringen zijn...

[ Voor 13% gewijzigd door Ruimzicht op 01-05-2007 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind het trouwens vreselijk onduidelijk welke software nou wel werkt op dit apparaat. Bij veel software die ik aangemerkt zie staan als PPC of WM5 krijg ik bij installatie de foutmelding: "Installatie van xxxxx.cab is mislukt. Het installatiebestand is niet bestemd voor dit apparaat". 8)7
Waar kan ik nou duidelijk aan herkennen of software voor op de i600 werkt ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 29 april 2007 @ 23:14:
ik vind het trouwens vreselijk onduidelijk welke software nou wel werkt op dit apparaat. Bij veel software die ik aangemerkt zie staan als PPC of WM5 krijg ik bij installatie de foutmelding: "Installatie van xxxxx.cab is mislukt. Het installatiebestand is niet bestemd voor dit apparaat". 8)7
Waar kan ik nou duidelijk aan herkennen of software voor op de i600 werkt ??
je kan maar weinig soorten sofware draaien opdit ding zip bestanden kun je alleen overbrengen via pc, en java word helemaal niet ondersteund het is dus eigenlijk een prut dingetje ik ga de mijne snel doorverkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruimzicht
Modbreak:Ajb geen (links naar) illegale software aanbieden! }:|

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2007 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik de I600 aan de pc zet via de USB kabel dan laad hij niet meteen bij... klopt dit? Kan je de phone alleen maar via de lader opladen? of kan je hem ook via de USB poort opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 16:01

Reneger

Wie? IK?

Kan ook via USB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet je dit werkend maken op een of andere manier? Bij mij doet hij dit niet namelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruimzicht
Verwijderd schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 09:46:
[...]
Moet je dit werkend maken op een of andere manier? Bij mij doet hij dit niet namelijk...
Sommige USB devices hebben extra prik nodig om goed te functioneren, de standaard stroom toevoer van de USB poort is dan niet voldoende. Probeer hem eens aan te sluiten op een USB hub (of USB kaart) met een eigen voeding.

[ Voor 40% gewijzigd door Ruimzicht op 01-05-2007 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 12:27:
[...]

Denk het niet. Het is Windows Mobile Smartphone (geen WM5) waar Tomtom niet tot slecht op draait. Ik heb het geprobeerd op mijn i320, TT6 én TT5 werkte niet. Route 66 mobile 7 WMS werkt wel prima (na installeren update).
welke versie is dat precies van Route66 mobile 7 WMS? (subversienr)
En welke update bedoel je precies?
bvd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ruimzicht schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 09:49:
[...]

Sommige USB devices hebben extra prik nodig om goed te functioneren, de standaard stroom toevoer van de USB poort is dan niet voldoende. Probeer hem eens aan te sluiten op een USB hub (of USB kaart) met een eigen voeding.
Ik heb hem vanochtend ook geprobeerd te laden in de auto met de USB kabel en een USB adapter naar 12v. Ook hiermee laadde hij niet. In de pc die ik thuis heb staan laad hij (geloof ik) wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger

Reneger

Wie? IK?

Hier laad ie gewoon op via USB. Zowel hier op mn vaste PC als in mn laptop. 12V naar USB heb ik nog niet geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan het uitmaken dat activesync niet is geinstalleerd?? lijkt me niet toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dfr0st

dfr0st

Geel is mooier

reactie van samsung:
Geachte heer Kok,

Vriendelijk dank voor uw e-mail met betrekking tot uw mp3 speler.

De gsm ondersteund inderdaad Java, dit is ook langdurig getest.
Wel is het zo dat de volledige ondersteuninggebeurt bij de fabrikant die de java applicatie heeft geschreven.
Het is dus verstandiger om deze vraag bij G-mail neer te leggen.

Ik vertrouw erop u met dit antwoord van dienst te zijn.. Indien u verdere vragenheeft,
aarzelt u dan niet om contact met ons op te nemen.

Met vriendelijke groet,

M. van ‘t Hoog
Samsung Electronics Benelux
Waarom werkt dan niks van java?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:20
Maar waarom zou je een gmail java app installeren? Je kunt gewoon de bijgeleverde Pocket Outlook gebruik om je mail (evt. met vastgesteld intervallen) binnen te halen.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

samsung liegt heb al meerdere keren geprobeerd java tedownloaden maar niks werkt oplichters zijn het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 10:01:
[...]

welke versie is dat precies van Route66 mobile 7 WMS? (subversienr)
En welke update bedoel je precies?
bvd! :)
De update die bedoelt wordt staat op de site van Route 66 (www.66.com) onder ondersteuning. Ook ik heb deze geinstalleerd maar bij mij werkt het toestendbord niet echt lekker. Ik krijg allemaal Russische tekens. Heeft iemand anders dit zelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger

Reneger

Wie? IK?

heb jij met R66 verbinding kunnen krijgen met je GPS muis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dfr0st

dfr0st

Geel is mooier

eindelijk een goede javaVM gevonden:
http://www.pdafrance.com/...thread.php?threadid=96430

je moet de j9.cab file installeren voor javaVW en je kunt gelijk gmail.jar downen. Wel moet er al een dataverbinding aanwezig zijn om je mail binnen te halen want gmail opent hem niet.
En ook handig als je de fonts van verkleind naar normal zet, alles is meteen een stuk leesbaarder

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dfr0st schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 18:11:
eindelijk een goede javaVM gevonden:
http://www.pdafrance.com/...thread.php?threadid=96430

je moet de j9.cab file installeren voor javaVW en je kunt gelijk gmail.jar downen. Wel moet er al een dataverbinding aanwezig zijn om je mail binnen te halen want gmail opent hem niet.
En ook handig als je de fonts van verkleind naar normal zet, alles is meteen een stuk leesbaarder
dat werkt niet als ik die cab file wil downloaden krijg ik allemaal tekens en letters op mijn beeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 31-01-2023
Volgens de beschrijvingen zou er bij mijn i320 het programma "Voice Assist" bij moeten zitten, maar ik kan het bij mij niet vinden. Zit deze wel bij de i600??

Heeft er iemand een idee waar ik deze zou kunnen downloaden? _/-\o_

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 14:45:
[...]

De update die bedoelt wordt staat op de site van Route 66 (www.66.com) onder ondersteuning. Ook ik heb deze geinstalleerd maar bij mij werkt het toestendbord niet echt lekker. Ik krijg allemaal Russische tekens. Heeft iemand anders dit zelfde probleem?
thanks, ik krijg hem niet aan de praat, maar gelukkig het is me net gelukt om tom tom 5.2 te installeren! Inderdaad door gewoon alles files in de root van mn mem card te pleuren en hem dan op te starten. Had eerst tom tom 5.0, maar die gaf de schermen helemaal 'distorted' aan, dus daar kon je niets mee. Maar 5.2 werkt dus wel goed :)
Nouja goed is een groot woord.. zoals iemand al zei: in de menus staan de namen van de menukeuzes half over de bijbehorende pictogrammen heen. Maar goed dat is ff wennen maar wel mee te leven. Wat hinderlijker is, is dat je dus niet je qwerty toetsenbord kan gebruiken bij het invoeren van plaats en straatnamen. Dus bv knop 1 is A-B-C. Dat is vooral vervelend omdat bij het qwerty toetsenbord van een smartphone andere benamingen hebt op deze knoppen. Dus je bent je echt een ongeluk aan het zoeken... 8)7
Maar goed hij werkt iig, dat is al wat..

Ik heb trouwens nog wat vragen:
1) Is er nog iets waarmee ik het today scherm naar mn eigen smaak kan aanpassen. Er zitten wat standaard indelingen op de phone, maar geen enkele geeft echt alles weer wat ik graag wil zien..

2) Is er iets van een Bluetooth manager voor wm5 smartphone? ik gebruik namelijk bluetooth draadloze headset om mn geluid mee te beluisteren, maar het verbinden van die dingen met de i600 is super omslachtig. Ik moet eerst bluetooth helemaal aan gaan zetten, en daarna door tig menu's om hem dan weer te koppelen. Het was mn bedoeling om me de tijd te besparen van het telkens ontrafelen van bedrade koptelefoons, maar zo ben ik alleen maar langer bezig |:( Ik wil gewoon iets van een snelkoppeling op mn today scherm die direct de verbinding met de koptelefoon aangaat, zoiets moet toch wel bestaan??

3) wat is een goed alternatief voor windows media player voor het afspelen van mp3s ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 30 april 2007 @ 09:38:
[...]

je kan maar weinig soorten sofware draaien opdit ding zip bestanden kun je alleen overbrengen via pc, en java word helemaal niet ondersteund het is dus eigenlijk een prut dingetje ik ga de mijne snel doorverkopen
ik vind het qua specificaties een top apparaatje, en hij is ook lekker licht en compact. Ik vind WM5 echter echt een ruk OS.. Ik kan echt niet begrijpen dat een besturingssysteem wat er al zo lang is, zo slecht ondersteund wordt. Ik kom van symbian af, en dat is echt 100 keer prettiger. Op mn volgende phone wil ik zeker geen microsoft meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWA
  • Niet online

PWA

[/quote]

Gebruik je de normale TT5.2 die ook voor de ppc werk? Of echt de smartphone editie?

Tomtom home screen kan je ook verticaal zetten.

Om je homescreen aan te passen kijk een naar SBSH Facade.
TCMP kan je ook mp3 en video mee afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand opera 8.65 ergens uploaden zodat ik die gratis kan downloaden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
Verwijderd schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 21:32:
[...]

2) Is er iets van een Bluetooth manager voor wm5 smartphone? ik gebruik namelijk bluetooth draadloze headset om mn geluid mee te beluisteren, maar het verbinden van die dingen met de i600 is super omslachtig. Ik moet eerst bluetooth helemaal aan gaan zetten, en daarna door tig menu's om hem dan weer te koppelen. Het was mn bedoeling om me de tijd te besparen van het telkens ontrafelen van bedrade koptelefoons, maar zo ben ik alleen maar langer bezig |:( Ik wil gewoon iets van een snelkoppeling op mn today scherm die direct de verbinding met de koptelefoon aangaat, zoiets moet toch wel bestaan??
Met BTToggler kun je bluetooth makkelijk aan en uitzetten. En volgens mij hoef je maar één keer te koppelen (pairen) en daarna niet meer. Eerst BT aanzetten op je i600 en daarna de headset aanzetten en de rest zou dan van zelf moeten gaan. :)
Hier kun je BTToggler downloaden:
http://www.modaco.com/ind...=attach&type=post&id=5371
3) wat is een goed alternatief voor windows media player voor het afspelen van mp3s ??
Een goed alternatief is TCPMP. Dat programmaatje kun je hier downloaden:
http://picard.exceed.hu/tcpmp/test/

Succes!!

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand hier misschien al ervaring mee?

Afbeeldingslocatie: http://www.mobilebrowser.de/bilder/windows_vista_theme_II_screen1.jpg

Een Vista theme voor windows mobile... Wellicht zitten hier weer handige beginscherm functie's in.

Linkje

Ik vraag me ook meteen af in hoeverre je apparaat hier meer stroom door gaat gebruiken en trager worden zal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marrekau117
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-09 21:32
Lijkt me nou niet echt handig een vista theme op je telefoon. Hoe overzichtelijker hoe beter.

[ Voor 179% gewijzigd door marrekau117 op 02-05-2007 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dfr0st

dfr0st

Geel is mooier

Volgens mij draait het niet eens want het is zo te zien een andere res.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruimzicht
Ruimzicht schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 09:54:
Ik krijg mijn MMS maar niet aan de praat. KPN, MMS GPRS profiel aangemaakt volgens mij staan alle settings goed! Wie helpt?
Een subtiel schopje: ik kan nog steeds geen MMS versturen met KPN... Zie ik een setting over het hoofd? Er is een KPN GPRS setting, een MMS profiel die de work-settings kiest die weer verwijzen naar het MMS profiel. Snap er nix van. Meer mensen met problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om het mobiel internetten met mijn Samsung niet al te duur te maken heb ik Spb GPRS Monitor voor de Smartphone van Spb Software House gekocht. Maar ik krijg het niet aan de praat, sterker nog ik denk dat het echt niet werkt.

Heeft iemand anders er ook ervaringen mee of het aan de werkend gekregen? Of weet iemand een anders een soortgelijk programma?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruimzicht
Verwijderd schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 19:50:
[...]

Heeft iemand anders er ook ervaringen mee of het aan de werkend gekregen? Of weet iemand een anders een soortgelijk programma?
Ik heb dezelfde ervaring. Ik heb het ooit gebruikt op mijn MDA Vario en dat werkte erg goed, maar op de i600 wordt niets gemeten. Alles geprobeerd maar ik heb het er af gegooid (had het ook (nog) niet gekocht... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ruimzicht schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 09:18:
[...]

Ik heb dezelfde ervaring. Ik heb het ooit gebruikt op mijn MDA Vario en dat werkte erg goed, maar op de i600 wordt niets gemeten. Alles geprobeerd maar ik heb het er af gegooid (had het ook (nog) niet gekocht... ;)
Ok dankjewel, misschien is mijn aankoop niet geheel nutteloos... gewoon een nieuwe smartphone kopen en hopen dat ie daar wel op werkt ;-)

Ander vraagje heb jij misschien ook dat je msn niet helemaal lekker werkt via GPRS? Ik heb een aantal mensen opeens dubbel in mijn contacten en een aantal mensen die online lijken te zijn, want als ik wat tegen ze wil zeggen kan ik geen berichtje aan ze verzenden.
================================================================================
Ik heb een ander programmaatje gevonden om je GPRS verkeer bij te houden en dat werkt wel, ik snap niet helemaal waarom het werkt, maar het werkt... :D :D :D :D
http://www.smartphone.net...p?associateid=391&id=2562

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2007 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand misschien ook hoe ik extra dingen (snelkoppelingen) op het today/begin scherm kan zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 11:16:
Kan het uitmaken dat activesync niet is geinstalleerd?? lijkt me niet toch?
Ja dat maakt soms wel uit is mijn ervaring, hoe en waarom weet ik neit precies. Laatst heb ik een laptop op het BIOS scherm laten staan, toen kreeg de phone stroom, zodra Windows ging booten niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook TomTom 5.2 is bij mij distorted, dat wil zeggen een beetje groen met strepen :) Erg jammer, had ik toch weer nieuwe hoop, weer een dompertje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar kan ik een java emulator downloaden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

funske schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 20:01:
Volgens de beschrijvingen zou er bij mijn i320 het programma "Voice Assist" bij moeten zitten, maar ik kan het bij mij niet vinden. Zit deze wel bij de i600??

Heeft er iemand een idee waar ik deze zou kunnen downloaden? _/-\o_
i600 is die cker aanwezig, gebruik heb regelmatig,

grappig is dan ook dat je programma's op die manier kan openen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe kan ik in godesnaam instellen dat die phone WIFI gebruikt voor mn internettoepassingen ?? iedere keer als ik nou iets met een browser of mailproggie doe, dan zit ik me af te vragen of dat apparaat niet heel toevallig alles via een dure gprs verbinding zit te doen ipv mn wifi access point.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

halo, kan iemand voor mij opera 8.65 uploaden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:01
Verwijderd schreef op zondag 06 mei 2007 @ 16:47:
halo, kan iemand voor mij opera 8.65 uploaden ?
Ik heb 'm van www.opera.com gehaald.

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja maar dan moet ik 30euro ofzo betalen, dus zou jij hem voor mij ergens kunnen uploaden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:01
Verwijderd schreef op zondag 06 mei 2007 @ 17:51:
[...]

ja maar dan moet ik 30euro ofzo betalen, dus zou jij hem voor mij ergens kunnen uploaden ?
En waarom zou ik dat doen ? 'Als StevenK ervoor betaald heeft, dan hoeft karel25 er niet meer voor te betalen' ?

Overigens is 't volgens mij niet toegestaan om op GoT om warez te vragen.

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJapie
Ik heb zojuist de Samsung 24uurs servicelijn gebeld ivm een probleem met mijn toetsenbord.. Ze komen hem morgenochtend omruilen, ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 21:59:
hoe kan ik in godesnaam instellen dat die phone WIFI gebruikt voor mn internettoepassingen ?? iedere keer als ik nou iets met een browser of mailproggie doe, dan zit ik me af te vragen of dat apparaat niet heel toevallig alles via een dure gprs verbinding zit te doen ipv mn wifi access point.......
Ik heb gewoon de GPRS internet instelling van mn provider weggegooid. Weet je zeker dat hij die niet gebruiken kan, en als je die verbinding toch niet gebruikt maakt het ook niet uit als je hem delete.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
Verwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 12:27:
[...]
i600 is die cker aanwezig, gebruik heb regelmatig,

grappig is dan ook dat je programma's op die manier kan openen
Die moet volgens mij op mijn i320 ook kunnen werken. Zou je die mij aub kunnen mailen (naar fons apestaart vraagt.nl), dan kan ik dat proberen?
_/-\o_ Alvast hartstikke bedankt!! _/-\o_

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruimzicht
Ik krijg mijn data/mms niet goed aan de praat. Ik heb vrijwel alles geprobeerd maar óf mijn dataverbinding (ActiveSync) werkt óf mijn MMS, nooit allebei. Als mijn MMS het doet, kan ik niet syncen en als ik een GPRS-verbinding aanmaak kan ik weer syncen maar krijg ik een foutmelding bij MMS-en.

Mijn vraag: zou iemand met een KPN abo zijn werkende settings hier eens willen posten? Dan ga ik ze er handmatig inzetten. Ik heb ook allen automaticsche setting generators geprobeerd en dat gaat ook steeds fout dus ik wil het echt een keer handmatig doen.

Dus: de GPRS/MMS instellingen (onder GPRS denk ik), hoe heb je de settings work/internet staan en wat staat er exact in je GPRS profiel.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJapie
JJapie schreef op zondag 06 mei 2007 @ 21:38:
Ik heb zojuist de Samsung 24uurs servicelijn gebeld ivm een probleem met mijn toetsenbord.. Ze komen hem morgenochtend omruilen, ben benieuwd :)
Geen Samsung vandaag dus, was iets misgegaan.. Woensdag 2e kans..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruimzicht
Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 15:56:
[...]

Ik heb ook KPN en bij mij doet die het perfect. Je moet gewoon de instellingen kiezen van KPN en daarmee was ik klaar. (Moest alleen wel handmatig het voicemail nummer vernaderen)
Wil jij me eens uitleggen hoe jouw settings zijn? Ik ben door mijn ideeen heen... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:39

oNo

Wil jij me eens uitleggen hoe jouw settings zijn? Ik ben door mijn ideeen heen... 8)7
Zoek eens naar "nlretailwm50.cab" (kan zelf niet zo snel vinden waar ik deze vandaan heb)
Deze heb ik op mijn i320 geinstalleerd en daar kan je heel makkelijk een provider kiezen en vervolgens de instellingen in je phone laden. Het programmatje komt van Dangaard Telecom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruimzicht
De settings staan goed: als ik mijn gprs-settings er uit knikker kan ik plots wél MMS versturen. Maar dan weer niet internetten (of over-the-air activesyncen). De instellingen worden door Samsung meegeleverd op het toestel. Het zit volgens mij ergens in de instellingen van welke verbinding gebruik je waarvoor. Dat vind ik sowieso allemaal vaag geregeld in WM5, je kan op 5 plaatsen je connection settings aanpassen :? . Ik had ook overigens ook geen problemen met mijn i320. Maar dat was vanwege BT stack ook al een beter toestel, maar geen UMTS en Wifi hè...

[ Voor 11% gewijzigd door Ruimzicht op 08-05-2007 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ruimzicht schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 16:39:
De settings staan goed: als ik mijn gprs-settings er uit knikker kan ik plots wél MMS versturen. Maar dan weer niet internetten (of over-the-air activesyncen).
Het probleem is (ongeveer) dat de i600 MMS software geen verbinding kan maken met GPRS als je al een Internet sessie hebt draaien (ook over GPRS profiel, al is dat eventueel UMTS of hsdpa).
Ik heb het paar keer werkend gekregen door in wireless manager de cellular data te verbreken, opnieuw op te starten en dan mms versturen. Maar ja, zodra je weer een keer de internet settings gebruikt, gaat MMS weer de mist in...

Heb ook KPN settings btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na de telefoon nu een paar dagen te hebben kan ik er redelijk mijn weg in vinden, maar ik ik ben nog opzoek naar de mogelijkheid om foto's wat verkleind te sturen
Weet iemand hoe je dan kan doen op de telefoon of is er misschien een applicatie voor ?

:)

Gevonden.

Nu nog een manier vinden om de Homepage aan te passen

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2007 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruimzicht
Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 22:43:
[...]
Het probleem is (ongeveer) dat de i600 MMS software geen verbinding kan maken met GPRS als je al een Internet sessie hebt draaien (ook over GPRS profiel, al is dat eventueel UMTS of hsdpa).
Ik heb het paar keer werkend gekregen door in wireless manager de cellular data te verbreken, opnieuw op te starten en dan mms versturen. Maar ja, zodra je weer een keer de internet settings gebruikt, gaat MMS weer de mist in...
Kijk, eindelijk een lotgenoot. Dat lijkt me een logische verklaring. Mensen bij wie het wél werkt hebben dan waarschijnlijk geen UMTS of HSDPA lopen... Blijft een rare kronkel in de software vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand eigenlijk de minimo browser werkend gekregen op deze gsm, want ik heb hem gedownload maar kan het niet opstarten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 09:05:
heeft iemand eigenlijk de minimo browser werkend gekregen op deze gsm, want ik heb hem gedownload maar kan het niet opstarten ?
Klopt... ik had dit ook, alleen heb hem er weer afgegooid en niet geprobeerd hem werkend te krijgen.
Zit nu op een DeepFish te wachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJapie
JJapie schreef op maandag 07 mei 2007 @ 15:23:
[...]

Geen Samsung vandaag dus, was iets misgegaan.. Woensdag 2e kans..
Woensdag zijn ze dus geweest.. Er was een tijdspanne van 4 uur afgesproken waarin ze zouden langskomen, maar na die 4 uur waren ze nog niet geweest. Toen ik Samsung gebeld had kwam het omwisselbedrijf alsnog vrij snel langs.. De heren die langskwamen waren niet erg vrolijk. Het toestel wat ze meebrachten had een beschadiging in het beeldscherm, en heb ik dan dus ook niet geaccepteerd. "We zullen wel zien wat Samsung hier van zegt" zeiden ze boos en liepen weer weg.. Niet veel later belde een mevrouw van Samsung om een nieuwe afspraak te maken. Ik heb haar nog het hele verhaal voorgelegd en ze gaf me volledig gelijk. Anyway, ik had voor vanmorgen een nieuwe afspraak. Zojuist kwam de, in dit geval wel vriendelijke, meneer langs en bracht een prima telefoon mee. Probleem opgelost dus, maar niet binnen de 4 uur die Samsung belooft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand dan nog een goeie gratis werkend browser ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJapie
De komst van WM6 voor de i600 lijkt bevestigd!
Babelfish vertaling:
Clear with Window mobile 6 in Samsungs i600
The smooth and the powerful hand computer telephone i600 from Samsung is not only the thinnest in your kind. Now, the clear is that the during June month begins to be delivered with Window mobile 6 and the as bought the previous is offered a free of charge stating row ring.
- with full keyboards and smooth format along with your powerful capacity for communication is i600 difficult to withstand for those organisations that in full want to integrate a mobile stand in their activity, says Michael Alström, nordic product market manager for mobile+telephone on Samsung.

i600 exists in shop as from May. Samsungs i600 is the world's thinest hand computer telephone with 3G and full keyboards. That for together the rich datorfunktionaliteten at the stand Window mobile with extensive capacity for the multi mediums and communication with aids for mobile work forms and performance. i600 measures only 11.8millimeter and weighs only 105 grams. Nevertheless, the battery is appreciably sustainable. With the accompanying long life-batteriet becomes i600 still more outtröttlig.

Today's hand computer telephones will not only be boozing era smart but also good-looking for the fashion conscious. i600 is the first hand computer telephone in the series Ultra Messaging. Ultra is the concentration name for several mobile series from Samsung with technical innovation and innovation design in focus.

Ultra Messaging i600 is loaded with the multi mediums and ready for mound speed transfer via 3G and wlan with possibilities for internet, e-mail and fast file transfer. Fast and broad message functions with an användarvänlig design. In Finland is launched i600 moreover with hsdpa. The mock-up steadies also bluetooth 2.0 EDR.
i600 is also the the first hand computer telephone that steadies webbapplikationer as podcasting and ram readers.
The karaktäristiska flashbaserade the menu system does the shipping average menus and functions simple and clear. Menyhjulet on the side does the shipping simpler than ever. i600 has a full, qwerty, keyboards with aids for on, ä and island.

i600 has an open operating system that does that one can install various program for more individual needs, for example in order to edit documents or GPS applications.

Specifications:
i600 has with standard battery up to 4,75 (3G: 3,5) hours' deliberation pc IDS and up to 380 (3G: 345) hours' rest time.
With the accompanying long life-batteriet 7 (3G: 5,3) hours' deliberation pc IDS and up to 569 (3G: 517) hours' rest time.
3G/EDGE/GPRS (HSDPA in Finland), 1.3 megapixelkamera and VGA-kamera for videotelefoni, 2.3 inch's TFT LCD, entirely qwerty keyboards, Window mobile 5 (free of charge stating row ring to 6), MS Push Email, Bluetooth 2.0 (A2DP, AVRCP), USB 1.1, wlan: 802.11b/g, the Internet Explorer, ram readers, Podcasting, memory: 64MB FRAMEWORK/128MB RUM, memory card place: microSD, 113 x 59 x 11.8mm, 105 grams. Be launched in Scandinavia in May and costs 5000 sek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JJapie schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 11:39:
Babelfish vertaling:

[...]
TOPPERRRRRRRRRRRRRRRR :*) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StevenK schreef op zondag 06 mei 2007 @ 18:03:
[...]

En waarom zou ik dat doen ? 'Als StevenK ervoor betaald heeft, dan hoeft karel25 er niet meer voor te betalen' ?

Overigens is 't volgens mij niet toegestaan om op GoT om warez te vragen.
Als je op de site van Opera gaat, dan krijg je hem "momenteel" gratis als test voor je sgh-i600:
(8.65 beta for windows mobile 5/6 "smartphone")
http://www.opera.com/products/mobile/products/

en een kopie van iemand anders is nutteloos omdat je een hardware key zal moeten krijgen dat rekening houdt met de emei van je toestel.
Dus kan je nu deze prima browser uitproberen en het is me niet duidelijk waarom je eventueel deze browser niet zou kunnen betalen gezien het kapitaal dat je reeds uitgaf voor je sgh-i600.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 14:34:
[...]

Als je op de site van Opera gaat, dan krijg je hem "momenteel" gratis als test voor je sgh-i600:
(8.65 beta for windows mobile 5/6 "smartphone")
http://www.opera.com/products/mobile/products/

en een kopie van iemand anders is nutteloos omdat je een hardware key zal moeten krijgen dat rekening houdt met de emei van je toestel.
Dus kan je nu deze prima browser uitproberen en het is me niet duidelijk waarom je eventueel deze browser niet zou kunnen betalen gezien het kapitaal dat je reeds uitgaf voor je sgh-i600.
ik kan het wel betalen maar vind het gewoon belachelijk dat je moet gaan betalen voor een browser, dus als iemand een alternatief heeft zou perfect zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JJapie schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 11:39:
Babelfish vertaling:

[...]
Echt tof bedankt voor de informatie!
En applaus voor jou voor de vertaling _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 19:10:
[...]

Echt tof bedankt voor de informatie!
En applaus voor jou voor de vertaling _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Nu hopen dat ze ook een WM6 update gaan aanbieden voor de huidige I600 gebruikers... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJapie
Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 19:42:
[...]

Nu hopen dat ze ook een WM6 update gaan aanbieden voor de huidige I600 gebruikers... ;)
Als ik het goed begrijp wel dus:
Now, the clear is that the during June month begins to be delivered with Window mobile 6 and the as bought the previous is offered a free of charge stating row ring.
Die vertaling lijkt me niet echt correct, maar daar zal iets moeten staan las: iedereen die de I600 eerder heeft gekocht krijgt gratis een upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hopenlijk krijg ik volgende week deze telefoon ben benieuwd. Zit er over te denken om er een data abonnement erbij te nemen voor 10 euro per maand onbeperkt internetten in Nederland. Iemand hier ervaring mee snelheid enz enz?
Thuis en op diversen andere plekken heb ik toegang tot internet dmv wifi. Vraag me dus af of die extra 10 euro in de maand zijn geld waard is.
mvg
S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg mij wi-fi maar niet aan de praat icm WPA(2), wel onbeveiligd en met wep.

Heb al heel wat uurtjes lopen googlen maar ben nog steeds niet dé oplossing tegen gekomen.

Weet iemand hier wat meer vanaf (ik las net op een forum dat wm5 geen wpa ondersteunt, maar waarom dan wel die optie kunnen kiezen in de I600?)

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe kan ik bestanden wissen want als ik dat doe blijft er altijd een blauw witte mapje over ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds kort ook de i600. Ik vroeg mij echter af of iemand de beta van skype al helemaal werkend heeft? Bij mij loopt deze namelijk vast zodra ik een call maak...

En ik ben helemaal nieuw in de MS smartphone, symbian gewend, hoe sluit ik programma's echt af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 12:56:
Ik heb sinds kort ook de i600. Ik vroeg mij echter af of iemand de beta van skype al helemaal werkend heeft? Bij mij loopt deze namelijk vast zodra ik een call maak...

En ik ben helemaal nieuw in de MS smartphone, symbian gewend, hoe sluit ik programma's echt af?
Houd de home toets (huisje) wat langer ingedrukt,dan zie je alle programma die je hebt gebruikt daar staan en kun je ze afsluiten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenH
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:22
Ik heb hier een SGH-i600 (op zich erg blij mee!) maar ik heb twee problemen:

1) GPRS (orange) werkt, ik kan webpagina's bezoeken. POP3 e-mail werkt niet. Ik ben er 100% zeker van dat de gegevens kloppen (3x opnieuw ingevoerd), maar ik krijg bij het ophalen van de mail de foutmelding "Fout. Uw internetverbinding is niet juist geconfigureerd. Controleer uw instellingen bij Gegevensverbindingen."

De optie 'Gegevensverbindingen' kan ik nergens vinden, maar onder GPRS lijkt alles goed te staan, en ik kan dus ook webpagina's ophalen.

2) Ik krijg hem niet werkend op mijn draadloze netwerk, ook niet als ik MAC-authenticatie en encryptie uitzet. Mijn laptop wil prima op hetzelfde netwerk dus daar ligt het niet aan. Als ik de browser start en probeer een website te bezoeken krijg ik de foutmelding "Fout. Kan geen verbinding maken. Controleer of uw telefoon is ingeschakeld en juist is geconfigureerd en of de dienst beschikbaar is voordat u het opnieuw probeert." Nu is het telefoon gedeelte inderdaad uitgeschakeld omdat hij anders bij het browsen (ongevraagd!) mijn dure GPRS-verbinding pakt, maar ik hoop toch dat ik met WLAN kan werken zonder dat het telefoongedeelte ingeschakeld is? Mijn Nokia E60 kan dat prima.

Overigens is de telefoon wel daadwerkelijk verbonden met mijn WLAN, als ik in mijn router kijk staat hij keurig in het lijstje met verbonden apparaten.

Hopelijk kan iemand mij helpen, van dit soort dingen wordt ik nooit al te blij. Met mijn Nokia E60 had ik al deze handelingen in een wip voor elkaar, maar met deze Samsung zit ik nu alweer een halve dag te emmeren.

Xtool D1 10w laser cutter - IoT moet nooit op internet - 3x HomeWizard plug-in batterij, totaal 8,1 kWh / 2400 watt / 2400 watt, aansturing met Home Assistant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

struik978 schreef op donderdag 19 april 2007 @ 10:07:
ik heb route 66 geinstalleerd op de telefoon maar het loopt toch niet op rolletjes.
Moet namelijk meerdere malen de applicatie starten voordat ik iets op mijn scherm zie en hij kan de blauwtandGPS niet vinden....

iemand hier ook last van of weet wat t is???
Zou moeten werken volgens deze Duitse link:
http://ppc-welt.de/community/showthread.php?t=110261

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• struik978
  • Laatst online: 10-09 09:57
Klopt heb ik ook last van ....
Dat is ook t enige wat ik mis op deze telefoon, dat er geen fatsoenlijke routeplanner is voor deze WM5 telefoon. er zal toch wel iets werken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CanonG1 schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 17:08:
Ik heb hier een SGH-i600 (op zich erg blij mee!) maar ik heb twee problemen:

1) GPRS (orange) werkt, ik kan webpagina's bezoeken. POP3 e-mail werkt niet. Ik ben er 100% zeker van dat de gegevens kloppen (3x opnieuw ingevoerd), maar ik krijg bij het ophalen van de mail de foutmelding "Fout. Uw internetverbinding is niet juist geconfigureerd. Controleer uw instellingen bij Gegevensverbindingen."

De optie 'Gegevensverbindingen' kan ik nergens vinden, maar onder GPRS lijkt alles goed te staan, en ik kan dus ook webpagina's ophalen.

2) Ik krijg hem niet werkend op mijn draadloze netwerk, ook niet als ik MAC-authenticatie en encryptie uitzet. Mijn laptop wil prima op hetzelfde netwerk dus daar ligt het niet aan. Als ik de browser start en probeer een website te bezoeken krijg ik de foutmelding "Fout. Kan geen verbinding maken. Controleer of uw telefoon is ingeschakeld en juist is geconfigureerd en of de dienst beschikbaar is voordat u het opnieuw probeert." Nu is het telefoon gedeelte inderdaad uitgeschakeld omdat hij anders bij het browsen (ongevraagd!) mijn dure GPRS-verbinding pakt, maar ik hoop toch dat ik met WLAN kan werken zonder dat het telefoongedeelte ingeschakeld is? Mijn Nokia E60 kan dat prima.

Overigens is de telefoon wel daadwerkelijk verbonden met mijn WLAN, als ik in mijn router kijk staat hij keurig in het lijstje met verbonden apparaten.

Hopelijk kan iemand mij helpen, van dit soort dingen wordt ik nooit al te blij. Met mijn Nokia E60 had ik al deze handelingen in een wip voor elkaar, maar met deze Samsung zit ik nu alweer een halve dag te emmeren.
1) Zorg er voor dat je naast het Orange World profiel ook een Internet Access profiel bij je GPRS instellingen hebt staan. Met Orange World kun je alleen Orange World sites bezoeken, maar geen andere internetdiensten gebruiken zoals mail of IM.

2) Het kan zijn dat Internet Explorer niet goed is ingesteld. Op mijn Qtek 8300 (ook WM5) werkt het met de volgende instellingen: Ga in IE naar ' Menu' --> ' Opties' --> ' Verbindingen' . Zet een vinkje voor ' Instellingen automatisch detecteren' en selecteer als netwerk ' WAP netwerk' . Hiermee kan ik Orange World gebruiken, en HTML sites bekijken via WiFi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger

Reneger

Wie? IK?

struik978 schreef op zondag 13 mei 2007 @ 11:05:
[...]

Klopt heb ik ook last van ....
Dat is ook t enige wat ik mis op deze telefoon, dat er geen fatsoenlijke routeplanner is voor deze WM5 telefoon. er zal toch wel iets werken....
Jup. Daar heb ik ook last van. Heb al tig verschillende versies tomtom geprobeerd, en route66. de laatste start wel, maar geen GPS signaal. Ook de R66 helpdesk heeft niet kunnen helpen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist besteld bij 2call. ben erg benieuwd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWA
  • Niet online

PWA

Het lukt die fransen dus wel om Tomtom Mobile 5.2 te installeren.

[ Voor 1% gewijzigd door PWA op 14-05-2007 17:21 . Reden: url ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb momenteel een Nokia N80 en overweeg naar deze telefoon over te stappen, mede door het QWERTY-toetsenbord en HSDPA. Nu lees ik op verscheidene sites dat deze telefoon geen volwaardige pocketpc is maar een windows mobile smartphone met minder mogelijkheden qua 3rd party apps. Klopt dat? Op mijn huidige telefoon heb ik veel handige software staan, en de meeste van deze functies wil ik graag ook kunnen blijven gebruiken op de i600 (al dan niet mbv soortgelijke software).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor zover ik weer is de nokia N80 net als de Samsung I600 een smartphone (en dus geen pocketpc). Dus je kan zeker dezelfde soort programmas gebruiken al dan niet meer. (n80 is symbian toch?)

Weet er iemand nog een adres waar je hoesjes (cases) kan bestellen voor de i600? Die pdair aluminium zien er wel okee uit maar zijn overal uitverkocht oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2007 @ 22:05:
Voor zover ik weer is de nokia N80 net als de Samsung I600 een smartphone (en dus geen pocketpc). Dus je kan zeker dezelfde soort programmas gebruiken al dan niet meer. (n80 is symbian toch?)

Weet er iemand nog een adres waar je hoesjes (cases) kan bestellen voor de i600? Die pdair aluminium zien er wel okee uit maar zijn overal uitverkocht oid.
kijk eens op http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...ssPageName=ADME:B:EF:NL:2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2007 @ 20:11:
Ik heb momenteel een Nokia N80 en overweeg naar deze telefoon over te stappen, mede door het QWERTY-toetsenbord en HSDPA. Nu lees ik op verscheidene sites dat deze telefoon geen volwaardige pocketpc is maar een windows mobile smartphone met minder mogelijkheden qua 3rd party apps. Klopt dat? Op mijn huidige telefoon heb ik veel handige software staan, en de meeste van deze functies wil ik graag ook kunnen blijven gebruiken op de i600 (al dan niet mbv soortgelijke software).
Ik ben ook overgestapt van een Nokia N80 naar deze phone
mijn grootste min punten tov de N80:
de browser van de N80 vind ik persoonlijk beter
de N80 vraagt wat voor soort verbinding je wil
geluid van de N80 kan harder
kan geen plaatjes verkleinen als ik deze via Email wil versturen

de plus punten
een goede msn (zonder dat je er voor moet betalen)
sterkere wifi
veel langere batterij duur dan de N80 (ook met umts en wifi aan)
Ondanks de 1.3 camera zijn de foto's beter
Dunner en minder zwaar
meer mogelijkheid voor streaming media

Ook hier heb ik nog een uitdaging met voip (geen goede app gevonden)
en zit er geen word schijf mogelijkheid op (hier is wel een workaround voor)
de laatste 2 punten zullen denk ik opgelost zijn als de I600 een upgrade krijgt naar WM6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruimzicht
Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 11:19:
[...]
en zit er geen word schijf mogelijkheid op (hier is wel een workaround voor)
de laatste 2 punten zullen denk ik opgelost zijn als de I600 een upgrade krijgt naar WM6
Wat bedoel je met Word schrijf mogelijkheid? Ik heb Office gewoon geinstalleerd (Powerpoint, Excel en Word) of bedoel je dat je daarmee geen nieuw bestand kan maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ruimzicht schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 11:47:
[...]

Wat bedoel je met Word schrijf mogelijkheid? Ik heb Office gewoon geinstalleerd (Powerpoint, Excel en Word) of bedoel je dat je daarmee geen nieuw bestand kan maken?
Die heb ik ook :) maar had verwacht dat deze standaard in WM5 zal zitten maar dat is pas in WM6
Om hier een leeg document te hebben waar je wat in kan schrijven heb ik gewoon een lege template op mijn SD staan (read only natuurlijk) en op die manier kan ik dan een nieuw document maken

heb net met Smasung gebeld en kan alleen maar zeggen dat product training bij Samsung niet verkeerd zal zijn :(

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2007 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWA
  • Niet online

PWA

Weet iemand waar die infrarood/irda ergens zit???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenH
PWA schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 16:59:
Weet iemand waar die infrarood/irda ergens zit???
Ik heb nog niet gezocht, maar heeft het ding wel infrarood? :?

Xtool D1 10w laser cutter - IoT moet nooit op internet - 3x HomeWizard plug-in batterij, totaal 8,1 kWh / 2400 watt / 2400 watt, aansturing met Home Assistant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenH
Verwijderd schreef op zondag 13 mei 2007 @ 20:07:
1) Zorg er voor dat je naast het Orange World profiel ook een Internet Access profiel bij je GPRS instellingen hebt staan. Met Orange World kun je alleen Orange World sites bezoeken, maar geen andere internetdiensten gebruiken zoals mail of IM.
Ik ben er al achter wat het was: ik had de WAP-instellingen gekregen en niet de GPRS-instellingen. Over WAP kun je wel browsen maar geen gebruik maken van overige internetdiensten. Na handmatig invullen van de Orange GPRS-instellingen werkt alles, web, e-mail en MSN. Super!
2) Het kan zijn dat Internet Explorer niet goed is ingesteld. Op mijn Qtek 8300 (ook WM5) werkt het met de volgende instellingen: Ga in IE naar ' Menu' --> ' Opties' --> ' Verbindingen' . Zet een vinkje voor ' Instellingen automatisch detecteren' en selecteer als netwerk ' WAP netwerk' . Hiermee kan ik Orange World gebruiken, en HTML sites bekijken via WiFi.
Ik heb nog steeds de Wifi niet werkend op de Samsung. Ik heb met de instellingen zitten emmeren maar ik kom er niet uit. Er is verbinding, mijn router deelt ook een IP-adres uit, maar ik kan niet browsen (laptop op zelfde router werkt wel). Oh ja, en hij pakt zonder waarschuwing mijn GPRS, daar baal ik goed van. Op mijn Nokia kon je ten minste kiezen welke verbinding hij moet pakken. Ik hoop dat dat verbeterd wordt. Nu moet ik het telefoongedeelte uitzetten, of de GPRS-instellingen tijdelijk saboteren als ik niet wil dat hij gprs pakt. :(

Anyway: iemand tips waarom ik niet op internet zou kunnen via wifi? Ik heb geen mac-authenticatie en encryptie aanstaan om dat uit te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ey jongens, ik heb thuis nog een 12V/usb-kopje liggen wat ik eigenlijk voor mijn ipod had gekocht. Ik wil deze ook gebruiken voor mijn i600, maar de meegeleverde lader heeft een uitgang van 700mA en de 12V/usb-kop 850mA. Ik heb het even geprobeerd in de auto en het rare is dat als ik het aansluit, de batterij-indicator een klein beetje minder wordt (bij taakbeheer, niet op t beginscherm en ook maar twee keer, niet dat ik de accu leeg kan maken door het steeds aan te sluiten en eraf te halen), maar verder lijkt het op te laden. Ik wil het niet forceren en vroeg me af of jullie weleens je mobiel met te grote stroomsterkte (wel juiste spanning) laden. Hoe slecht is het voor je mobiel of kan het zonder problermen (kan me bijna niet voorstellen).
Alvast bedankt.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2007 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh ja, en hij pakt zonder waarschuwing mijn GPRS,
Dit heb ik ook :( ,maar kwam er achter dat dit gebeurt als:
1. het signaal niet sterk genoeg

2. en je msn open heb staan terwijl de telefoon op "standby" gaat want dan gaat je wifi uit maar msn blijft door draaien (geld ook als je je mail via tijdsinterval laat ophalen)
Anyway: iemand tips waarom ik niet op internet zou kunnen via wifi? Ik heb geen mac-authenticatie en encryptie aanstaan om dat uit te sluiten.
Staat bij de verbindingen in de optie van IE "instellingen automatisch detecteren"
wel aan ?

Werkt het wel op een andere router bijvoorbeeld bij vrienden ?

Hoe sterk is je signaal ?

heb je hem op de juiste verbindings profiel staan (als je hem ingesteld heb op internet dat deze op internet staat of kantoor op kantoor)(dit moet door het vinkje trouwens zelf gaan)
Pagina: 1 ... 4 ... 15 Laatste