Verwijderd schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 14:45:
[...]
De update die bedoelt wordt staat op de site van Route 66 (
www.66.com) onder ondersteuning. Ook ik heb deze geinstalleerd maar bij mij werkt het toestendbord niet echt lekker. Ik krijg allemaal Russische tekens. Heeft iemand anders dit zelfde probleem?
thanks, ik krijg hem niet aan de praat, maar gelukkig het is me net gelukt om tom tom 5.2 te installeren! Inderdaad door gewoon alles files in de root van mn mem card te pleuren en hem dan op te starten. Had eerst tom tom 5.0, maar die gaf de schermen helemaal 'distorted' aan, dus daar kon je niets mee. Maar 5.2 werkt dus wel goed
Nouja goed is een groot woord.. zoals iemand al zei: in de menus staan de namen van de menukeuzes half over de bijbehorende pictogrammen heen. Maar goed dat is ff wennen maar wel mee te leven. Wat hinderlijker is, is dat je dus niet je qwerty toetsenbord kan gebruiken bij het invoeren van plaats en straatnamen. Dus bv knop 1 is A-B-C. Dat is vooral vervelend omdat bij het qwerty toetsenbord van een smartphone andere benamingen hebt op deze knoppen. Dus je bent je echt een ongeluk aan het zoeken...
Maar goed hij werkt iig, dat is al wat..
Ik heb trouwens nog wat vragen:
1) Is er nog iets waarmee ik het today scherm naar mn eigen smaak kan aanpassen. Er zitten wat standaard indelingen op de phone, maar geen enkele geeft echt alles weer wat ik graag wil zien..
2) Is er iets van een Bluetooth manager voor wm5 smartphone? ik gebruik namelijk bluetooth draadloze headset om mn geluid mee te beluisteren, maar het verbinden van die dingen met de i600 is super omslachtig. Ik moet eerst bluetooth helemaal aan gaan zetten, en daarna door tig menu's om hem dan weer te koppelen. Het was mn bedoeling om me de tijd te besparen van het telkens ontrafelen van bedrade koptelefoons, maar zo ben ik alleen maar langer bezig

Ik wil gewoon iets van een snelkoppeling op mn today scherm die direct de verbinding met de koptelefoon aangaat, zoiets moet toch wel bestaan??
3) wat is een goed alternatief voor windows media player voor het afspelen van mp3s ??