Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWA
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

PWA

Manual op samsung site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier is de nederlandse te vinden:

http://downloadcenter.sam...UG_Dut_Rev.1.0_070328.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

meschien is dit wel een domme vraag maar heb hier niet veel verstand van ik heb op een andere forum gelezen dat wm 5 die de samsung i600 heeft niet javascript en flash heeft weet iemand of dat zo is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet wel gek gaan lopen als er geen WM6 upgrade komt hieraan te zien _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://x.msmobiles.com/portal/images/events/ctia-2007/microsoft-ctia-2007-10.jpg

Laat maar komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• struik978
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-10 22:27
nog steeds de vraag uitstaan .... kan er tt6 of tt6 op????
Als ik 1 van de 2 wil installeren geeft deze een foutmelding.
Dus iemand al draaien????

En ben op zoek naar een ssh client erop????
Heb puttymobile al geprobeerd maar die heeft touchscreen nodig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadRacer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-07-2019
PWA schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 18:00:
Iemand al het MAC adres gevonden. :?
Heb um vandaag toevallig gevonden:

ga naar de windows dir op je i600 en start wtestlauncher.exe --> WiFi

btw: je zat al heel dicht in de buurt met je post op de 1e pagina via code *#1546792*# --> version --> pda version

[ Voor 22% gewijzigd door MadRacer op 04-04-2007 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik las zo vaak dat gebruikers klaagden over het browsen op de SGH-i600 en soortgelijke smartphones, dat ik de manual van de i600 er maar eens op nageslagen heb. Wat blijkt: je hebt geen muisaanwijzer, je kunt dus niet de 5-wegs knop als muis gebruiken! Ongelooflijk, dat betekent dat je door de browser-items moet bladeren om een link te volgen, echt crummy browsen dus.

Misschien voor de meesten van jullie geen verrassing, voor mij wel. Waarschijnlijk zegt dit meer over WM dan over de i600, op de nokia 9300i (symbian) heb je iig wel een muisfunctie.

Dit is eigenlijk de belangrijkste reden voor mij om de i600 niet te kopen, dus nog ff een vraagje: is er een browser voor WM (of een andere oplossing) zodat je wel met muisaanwijzer kunt browsen op de i600?

Thnx alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_guy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-09 14:51

Dutch_guy

WYSIWYG

Ideaal zou zijn als de i600 een touchscreen zou hebben, dan kan je natuurlijk beter browsen. Echter ik heb even gespeeld met de i320 (vorige model) en ik vond het browsen best aardig gaan, je scrollt met het draaiwieltje gewoon door de links heen.

Als je echt veel gaat internetten, dan is het misschien niet zo praktisch. Voor mij zijn belangrijke zaken, e-mail/ het kleine formaat en een beetje internetten.

Iemand die nog wat ervaringen wil delen over de i600 ? Ik wil hem binnenkort aanschaffen.

[ Voor 34% gewijzigd door Dutch_guy op 06-04-2007 14:12 ]

Pay peanuts get monkeys !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 12:48:
Dit is eigenlijk de belangrijkste reden voor mij om de i600 niet te kopen, dus nog ff een vraagje: is er een browser voor WM (of een andere oplossing) zodat je wel met muisaanwijzer kunt browsen op de i600?

Thnx alvast.
Ik heb de i320, heel vergelijkbaar aan deze telefoon. Ik heb daarvoor meerdere jaren telefoons en PDA's gehad met een touchscreen. Dan kun je inderdaad doen wat jij nu zegt. Maar ik vind persoonlijk de éénhandsbediening van de i320 veel prettiger. En het werkt naar mijn mening ook beter dan "Symbian's muis". Je kunt namelijk door de navigatietoets ingedrukt te houden scrollen en dan via klikken naar de verschillende links gaan. Bij de i600 heb je dan ook nog de mogelijkheid het scrollwieltje te gebruiken (iets wat nog niet op Nokia's aanwezig).

Overigens is de browser van de nieuwste generatie Symbian telefoon's wel veruit superieur!

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat scrollen vind is geen probleem, ik surf dagelijks met opera mini en zelf vind ik het helemaal niet lastig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 14:29:
dat scrollen vind is geen probleem, ik surf dagelijks met opera mini en zelf vind ik het helemaal niet lastig
Waarom niet Opera Mobile? Veel beter programma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe ik de Samsung SGHI 600 kan instellen zodat ik met met mijn Telfort abonnement via GPRS online kan. Ik heb bij de Provider instellingen Telfort gekozen maar als ik dan met de browser online probeer te gaan, lukt dat niet. En krijg ik de melding dat de provider de verbinding heeft beeindgd.
Via WiFi kom ik wel probleemloos online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 19:42:
Weet iemand hoe ik de Samsung SGHI 600 kan instellen zodat ik met met mijn Telfort abonnement via GPRS online kan. Ik heb bij de Provider instellingen Telfort gekozen maar als ik dan met de browser online probeer te gaan, lukt dat niet. En krijg ik de melding dat de provider de verbinding heeft beeindgd.
Via WiFi kom ik wel probleemloos online.
bel naar telfort en vraag of ze je de instellingen via sms willen opsturen dan kun je ze zo opslaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 20:19:
[...]

bel naar telfort en vraag of ze je de instellingen via sms willen opsturen dan kun je ze zo opslaan
Dat heb ik gedaan en toen kreeg ik een sms met de tekst...
uw toestel of uw nummer wordt niet herkend. Helaas kunnen hierdoor geen instellingen naar uw toestel verstuurd worden. En bellen met Telfort is ook niet echt een succes... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 20:26:
[...]

Dat heb ik gedaan en toen kreeg ik een sms met de tekst...
uw toestel of uw nummer wordt niet herkend. Helaas kunnen hierdoor geen instellingen naar uw toestel verstuurd worden. En bellen met Telfort is ook niet echt een succes... :'(
dan raad ik je aan om ze handmatig intestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 08 april 2007 @ 11:54:
[...]

dan raad ik je aan om ze handmatig intestellen.
Ja dat zou ik ook graag willen, maar ik heb geen idee hoe ik dat moet doen en wat de instellingen voor Telfort zijn. Ik hoop dat hier iemand is die dat weet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruimzicht
  • Laatst online: 11-10 13:46
Met mijn vorige WM5 toestelellen werd mijn telefoonboek probleemloos gesyncd met mijn bluetooth carkit, maar mijn nieuwe i600 doet dat mooi niet ;( Iemand een idee? Is het soms met een bepaalde instelling op te lossen? Er zitten namelijk wel meer bluetooth settings op dan op bijvoorbeeld de i320 (mijn vorige).

*edit*: na wat speurwerk lijkt de oorzaak te liggen in het feit dat Samsung een "eigen" bluetooth-stack gebruikt, met de nodige compatibiliteitsproblemen. De i320 heeft de Microsoft stack en dat gaat goed. Nou maar hopen dat die ook weer in de WM6 update wordt gebruikt... O-)

[ Voor 31% gewijzigd door Ruimzicht op 11-04-2007 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWA
  • Niet online

PWA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-10 12:36

Reneger

Wie? IK?

Urm, kan hier nu TT5 of TT6 op? Ik zie wel her en der aanbiedingen van de I600 met Route66, maar nergens met TT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWA
  • Niet online

PWA

Reneger schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 12:37:
Urm, kan hier nu TT5 of TT6 op? Ik zie wel her en der aanbiedingen van de I600 met Route66, maar nergens met TT.
Antwoord is al vaker gegeven. TT6 werkt niet, TT5 kan werken als je de smartphone versie hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger

Reneger

Wie? IK?

Naja, anders stappen we gewoon over op Route66 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dfr0st
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-10 09:02

dfr0st

Geel is mooier

heb net de i600 besteld ben benieuwd

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger

Reneger

Wie? IK?

Ik bestel hem denk ik aankomend weekend, bij 2Call.nl, icm een Theemobiel flex abbootje.
Ben ook erg benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga hem zaterdag kopen ben zelf ook heel benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJapie
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Ik heb zojuist op eBay een verloopkabeltje besteld om een gewone koptelefoon op de i600 aan te kunnen sluiten. Ben erg benieuwd of dat een beetje werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ruimzicht schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 09:52:
Met mijn vorige WM5 toestelellen werd mijn telefoonboek probleemloos gesyncd met mijn bluetooth carkit, maar mijn nieuwe i600 doet dat mooi niet ;( Iemand een idee? Is het soms met een bepaalde instelling op te lossen? Er zitten namelijk wel meer bluetooth settings op dan op bijvoorbeeld de i320 (mijn vorige).

*edit*: na wat speurwerk lijkt de oorzaak te liggen in het feit dat Samsung een "eigen" bluetooth-stack gebruikt, met de nodige compatibiliteitsproblemen. De i320 heeft de Microsoft stack en dat gaat goed. Nou maar hopen dat die ook weer in de WM6 update wordt gebruikt... O-)
Dankjewel voor de informatie, ik begreep ook al niet waarom mijn parrot kit niet het telefoonboek over nam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dfr0st

dfr0st

Geel is mooier

JJapie schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 16:06:
Ik heb zojuist op eBay een verloopkabeltje besteld om een gewone koptelefoon op de i600 aan te kunnen sluiten. Ben erg benieuwd of dat een beetje werkt :)
klink goed laat het ook even weten

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruimzicht
Verwijderd schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 11:36:
[...]

Dankjewel voor de informatie, ik begreep ook al niet waarom mijn parrot kit niet het telefoonboek over nam.
Best wel een showstopper wat mij betreft. Koop je een dure fabriekskit in je auto, kan je alleen opnemen en ophangen. Niks spraakgestuurd bellen of naam in je display. Echt een design flaw van de bovenste plank imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• struik978
weet iemand hier een houder voor in de auto waar deze in kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruimzicht
Weet iemand waar ik het IP adres kan vinden, nadat ik wifi verbinding heb? Ik wil het zien op het toestel, niet in een DHCP tabel ofzo op mijn router...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dfr0st

dfr0st

Geel is mooier

Ruimzicht schreef op maandag 16 april 2007 @ 12:22:
Weet iemand waar ik het IP adres kan vinden, nadat ik wifi verbinding heb? Ik wil het zien op het toestel, niet in een DHCP tabel ofzo op mijn router...
http://whatismyip.org/ ??

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08-10 17:01
Zo krijg je het 'externe' IP adres te zien dat aan de router is toegekend door de ISP, en niet het IP adres dat de i600 heeft....

Waar je het echter wel kunt vinden weet ik helaas ook niet daar ik de i600 (nog) niet heb.

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger

Reneger

Wie? IK?

als je de netwerknaam van je telefoon weet, kan je m pingen vanaf een andere pc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand al iets over WM6 voor de i600 ?
Weet iemand hoe ik JAVA op i600 kan installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik las eerder op deze forum dat je t MAC-adres kon achterhalen door wtestlauncher.exe te openen en dan wifi te kiezen. Nou gaat het mij niet om het vinden van t MAC-adres, maar om het openen van bestanden. Ik kan op mijn i600 wel de bestanden vinden met zoeken, maar het lijk alsof ze verborgen zijn, want ze zijn normaal niet zien en ik kan ze niet openen. Nou vroeg ik me af hoe jullie een .exe bestand openen, moet ik ergens een speciale instelling veranderen of een andere explorer dan de ingebouwde gebruiken? Alvast bedankt voor jullie antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb net de samsung i600 gekocht maar ik kan bijna helemaal geen bestanden downloaden, java, zip ect lukt allemaal niet om tedownloaden, ik heb geen memorycard maar het toestel heeft wel intern gehuegen wie kan mij aub helpen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruimzicht
Reneger schreef op maandag 16 april 2007 @ 20:30:
als je de netwerknaam van je telefoon weet, kan je m pingen vanaf een andere pc...
De vraag had ook kunnen zijn: "waar vind ik de netwerknaam van de i600?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruimzicht
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 07:45:
ik heb net de samsung i600 gekocht maar ik kan bijna helemaal geen bestanden downloaden, java, zip ect lukt allemaal niet om tedownloaden, ik heb geen memorycard maar het toestel heeft wel intern gehuegen wie kan mij aub helpen !
Lukt het downloaden niet of kan je niets met de bestanden als ze eenmaal op je toestel staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ruimzicht schreef op woensdag 18 april 2007 @ 12:00:
[...]

Lukt het downloaden niet of kan je niets met de bestanden als ze eenmaal op je toestel staan?
het downloaden lukt helemaal niet ik krijg de melding dat de apparaat het bestand niet kan weergeven die melding krijg ik bij elke soort type software siss,zips ect echt niks werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het eigenlijk wel mogelijk om zip,jar ect tedownloaden op de i600 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dfr0st

dfr0st

Geel is mooier

Verwijderd schreef op maandag 09 april 2007 @ 09:11:
[...]

Ja dat zou ik ook graag willen, maar ik heb geen idee hoe ik dat moet doen en wat de instellingen voor Telfort zijn. Ik hoop dat hier iemand is die dat weet....
is het al gelukt, want dat probeer ik nu ook

gelukt na lang ploeteren, sms SPOT naar 500 , en restart

hoe zie je trouwens of je EDGE gebruikt?

[ Voor 13% gewijzigd door dfr0st op 18-04-2007 22:27 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• struik978
ik heb route 66 geinstalleerd op de telefoon maar het loopt toch niet op rolletjes.
Moet namelijk meerdere malen de applicatie starten voordat ik iets op mijn scherm zie en hij kan de blauwtandGPS niet vinden....

iemand hier ook last van of weet wat t is???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

struik978 schreef op donderdag 19 april 2007 @ 10:07:
ik heb route 66 geinstalleerd op de telefoon maar het loopt toch niet op rolletjes.
Moet namelijk meerdere malen de applicatie starten voordat ik iets op mijn scherm zie en hij kan de blauwtandGPS niet vinden....

kan jij zip java of sis bestanden downloaden op je samsung i600 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• struik978
Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2007 @ 10:38:
[...]

kan jij zip java of sis bestanden downloaden op je samsung i600 ?
Euhm ... nee niet geprobeerd.
Installatie van bestanden gaat via *.cab packets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

struik978 schreef op donderdag 19 april 2007 @ 12:39:
[...]

Euhm ... nee niet geprobeerd.
Installatie van bestanden gaat via *.cab packets.
kun jij mij dan uitleggen hoe dat moet ik probeer namelijk via gprs bestanden tedownloaden maar krijg telkens de melding deze bestand kan het apparaat niet weergeven ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruimzicht
Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2007 @ 13:00:
[...]

kun jij mij dan uitleggen hoe dat moet ik probeer namelijk via gprs bestanden tedownloaden maar krijg telkens de melding deze bestand kan het apparaat niet weergeven ?
Volgens mij kan je standaard geen Java aan, als je ZIP bestanden wil gebruiken moet je Resco Explorer eens proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ruimzicht schreef op donderdag 19 april 2007 @ 15:34:
[...]

Volgens mij kan je standaard geen Java aan, als je ZIP bestanden wil gebruiken moet je Resco Explorer eens proberen
ja maar aangezien het downloaden niet wil lukken kan ik die explorer niet downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dfr0st

dfr0st

Geel is mooier

http://www.google.com/mobile/mail/index.html

iemand al de gmail app werkend gekregen?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dfr0st

dfr0st

Geel is mooier

weet iemand hoe je de stratpagina van IE instelt op de i600?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dfr0st schreef op woensdag 18 april 2007 @ 20:47:
[...]

is het al gelukt, want dat probeer ik nu ook

gelukt na lang ploeteren, sms SPOT naar 500 , en restart

hoe zie je trouwens of je EDGE gebruikt?
Super dankjewel!!! _/-\o_
Ik heb het nu ook, volgens mij bel ik via KPN en heb ik gprs verbinding via Telfort. Heb jij dat ook?

Geen idee hoe je kan zien of je EDGE gebruikt, ik zal eens gaan spelen hopelijk kom ik er achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJapie
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 12:10:
[...]

Super dankjewel!!! _/-\o_
Ik heb het nu ook, volgens mij bel ik via KPN en heb ik gprs verbinding via Telfort. Heb jij dat ook?

Geen idee hoe je kan zien of je EDGE gebruikt, ik zal eens gaan spelen hopelijk kom ik er achter.
Dan zie je een icoontje met een E erin rechtsbovenin bij de signaalsterkteindicatie. Daar komt een G te staan als je een GPRS verbinding hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JJapie schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 14:39:
[...]

Dan zie je een icoontje met een E erin rechtsbovenin bij de signaalsterkteindicatie. Daar komt een G te staan als je een GPRS verbinding hebt.
Fijn hartelijk dank voor je hulp!!!!
Ik heb in ieder geval nog nooit een E gezien, maar alleen een G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJapie
  • Nu online
Dan ben je ws. al volledig overgezet naar het KPN netwerk. Je zou nog kunnen proberen om handmatig het Telfort netwerk te selecteren. Als je al volledig gemigreerd bent zul je hier geweigerd worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger

Reneger

Wie? IK?

Zijn er al wat I600 geschikte applicaties te vinden?

Enneuh, vanaf welke versie is route66 geschikt voor de i600?

Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiller
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-09 23:14
Ik heb sinds een paar dagen een I607, de amerikaanse versie van de I600. Zonder camera aan de voorkant en helaas ook zonder wlan. Verder is hij volgens mij identiek.
Staat ergens uitgelegd hoe ik hem kan laten syncen met mn laptop? Hij pakt hem niet via bluetooth...

Ioniq 5 P45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruimzicht
Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2007 @ 15:41:
[...]

ja maar aangezien het downloaden niet wil lukken kan ik die explorer niet downloaden
Dan download je het via een PC en zet je het vandaar over. Of kan je überhaupt niet internetten? www.Google.com/ie ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand misschien de Bluetooth functie 24/7 aanstaan op zijn I600?? (ivbm carkit) Mijn huidige Nokia 6230 houdt het met de BT 24/7 aan ongeveer 3 dagen uit. Deze Nokia heeft als fabrieksopgave dezelfde standby tijd als de I600, dus ik ben even benieuwd of dit in de praktijk ook opgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJapie
  • Nu online
dfr0st schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 17:24:
[...]

klink goed laat het ook even weten
Kabeltje is vandaag binnengekomen. Werkt perfect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruimzicht
Verwijderd schreef op maandag 23 april 2007 @ 22:17:
Heeft iemand misschien de Bluetooth functie 24/7 aanstaan op zijn I600?? (ivbm carkit) Mijn huidige Nokia 6230 houdt het met de BT 24/7 aan ongeveer 3 dagen uit. Deze Nokia heeft als fabrieksopgave dezelfde standby tijd als de I600, dus ik ben even benieuwd of dit in de praktijk ook opgaat.
Ja ik, ook ivm carkit. 3 dagen lijkt me erg optimistisch (haal je zeker niet). Maar een autolader er bij (origineel Samsung ca. EUR 15,-) en je bent weer het mannetje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruimzicht
Ik krijg mijn MMS maar niet aan de praat. KPN, MMS GPRS profiel aangemaakt volgens mij staan alle settings goed! Wie helpt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ruimzicht schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 09:53:
[...]

Ja ik, ook ivm carkit. 3 dagen lijkt me erg optimistisch (haal je zeker niet). Maar een autolader er bij (origineel Samsung ca. EUR 15,-) en je bent weer het mannetje!
Enig idee hoelang hij het wel uithoudt zonder lader? Ik bedoel met gewoon gebruik... Is een dag of 2 realistisch?
Ik neem aan dat de I600 oplaad via de eigen USB connector... Is dit een standaard mini USB of een speciale Samsung aansluiting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

connector is samsung connector helaas.

accuduur viel erst erg tegen maar na beide accu's een keer leeg gemaakt te hebben en weer opgeladen lijkt de accu duur nu langer. Op dit moment staat ie al bijna twee dagen aan (bluetooth altijd aan, niet veel gebeld, wel tijdje geinternet) nog steeds twee streepjes accu :)
Eerste dagen dat ik m had ging de accu maar net 12 uur mee :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ruimzicht schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 09:54:
Ik krijg mijn MMS maar niet aan de praat. KPN, MMS GPRS profiel aangemaakt volgens mij staan alle settings goed! Wie helpt?
Ik heb ook KPN en bij mij doet die het perfect. Je moet gewoon de instellingen kiezen van KPN en daarmee was ik klaar. (Moest alleen wel handmatig het voicemail nummer vernaderen)

PS heb wel KPN Hi mocht dat iets uitmaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 15:39:
connector is samsung connector helaas.

accuduur viel erst erg tegen maar na beide accu's een keer leeg gemaakt te hebben en weer opgeladen lijkt de accu duur nu langer. Op dit moment staat ie al bijna twee dagen aan (bluetooth altijd aan, niet veel gebeld, wel tijdje geinternet) nog steeds twee streepjes accu :)
Eerste dagen dat ik m had ging de accu maar net 12 uur mee :(
Vaak moeten de accu's eerst even een paar keer "opgewarmd" worden voor ze de volle capaciteit hebben... Zijn beide accu's 1200mhp? Er wordt wel geschermd met het feit dat je de I600 via USB kan aansluiten. Klopt dit wel of zit er een adapterkabel hiervoor bij (zoja laad hij hier ook mee?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

struik978 schreef op donderdag 19 april 2007 @ 10:07:

Heb ik ook geprobeerd, uiteindelijk de hoop opgegeven. Ik hoop dat TomTom in de toekomst gaat werken, hopelijk komt Samsung met een WM6 update waardoor de kans wellicht groter is. Als TomTom niet gaat werken krijg ik vroeg of laat toch spijt van deze keuze. Verder is een fijn toestel iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger

Reneger

Wie? IK?

Ik ben ook bezig R66 aan de praat te krijgen.
Aangezien ik ook wat problemen heb, ben ik aan het mailen geslagen met de helpdeks.

1. Blauwtand moet aan staan bij het starten van de R66 applicatie
2. de GPS muis dient al gepaard te zijn.

Vanavond weer verder proberen.
Ik denk zowiezo niet dat R66 het gaat halen ten opzichte van TT. Ik heb jarenlang TT gebruikt in combinatie met mn nokia 6630, wat fijn werkte. Ik hoop dat Tomtom snel compatibel wordt met de I600...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_guy

Dutch_guy

WYSIWYG

TomTom 5 moet toch wel werken ? Althans, had eens gelezen dat die wel werkte op de Samsung i320.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger

Reneger

Wie? IK?

Bij mij staat de menukeuze bij het installeren dwars in beeld (Om precies te zijn de taalkeuze bij tomtom 6) en kan ik de selectiecursor niet bedienen.

R66 draait tot op heden nog steeds niet bij mij. Gisteravond weer mailtje naar de Customer Service gestuurd.

[ Voor 11% gewijzigd door Reneger op 25-04-2007 08:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_guy

Dutch_guy

WYSIWYG

Is er iemand die wel navigatiesoftware aan de praat heeft gekregen ? Is voor mij wel een must, voordat ik hem haal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruimzicht
Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 16:15:
[...]

Vaak moeten de accu's eerst even een paar keer "opgewarmd" worden voor ze de volle capaciteit hebben... Zijn beide accu's 1200mhp? Er wordt wel geschermd met het feit dat je de I600 via USB kan aansluiten. Klopt dit wel of zit er een adapterkabel hiervoor bij (zoja laad hij hier ook mee?)
Er zit een USB kabel bij met een specifieke aansluiting voor de i600. Op die manier laadt hij ook op. Ik merk dat wanneer je via je BT carkit belt, het erg rap gaat met de batterij. Een extra lader voor in de auto (met diezelfde aansluiting) is echt aan te raden maar zit niet in de doos! Verder ben ik erg te spreken over de standby tijd in algemeen. Ik weet niet of de batterijen 1200 mA zijn, ze zijn wel identiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruimzicht
Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 15:56:
[...]

Ik heb ook KPN en bij mij doet die het perfect. Je moet gewoon de instellingen kiezen van KPN en daarmee was ik klaar.
Dat heb ik gedaan, maar hij geeft een fout: "unable to connect. Verify your profile settings and try agin". Kan je jouw instellingen geven? Dan zal ik het er handmatig inzetten.

[ Voor 16% gewijzigd door Ruimzicht op 25-04-2007 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is deze samsung ook via usb op te laden? Dus via de pc oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruimzicht
Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2007 @ 12:58:
Is deze samsung ook via usb op te laden? Dus via de pc oid?
Euh... beantwoord ik braaf je vraag, lees je niet... :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ruimzicht schreef op woensdag 25 april 2007 @ 13:09:
[...]

Euh... beantwoord ik braaf je vraag, lees je niet... :O
Je hebt helemaal gelijk excuus, ik had er overheen gelezen... Bedankt voor je antwoord. Ik heb een autolader met USB aansluiting in de auto, dus daar kan die USB kabel zo op gezet worden als het goed is :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruimzicht
Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2007 @ 13:17:
[...]
Ik heb een autolader met USB aansluiting in de auto, dus daar kan die USB kabel zo op gezet worden als het goed is :*)
Zo heb ik ook een tijdje gewerkt met mijn i320, dat gaat prima idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtthw
  • Laatst online: 21:22
Dutch_guy schreef op woensdag 25 april 2007 @ 09:13:
Is er iemand die wel navigatiesoftware aan de praat heeft gekregen ? Is voor mij wel een must, voordat ik hem haal.
Ik heb TomTom mobile 5 werkend op m'n i600...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• struik978
mtthw schreef op woensdag 25 april 2007 @ 15:21:
[...]

Ik heb TomTom mobile 5 werkend op m'n i600...
Hoe heb je dit gedaan als ik vragen mag?
Of mail me even anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger

Reneger

Wie? IK?

Plemp het hier maar neer. Ik ben er ook wel nieuwsgierig naar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo ik heb hem besteld... morgen in huis als het goed is. Ben benieuwd, nu nog gaan zoeken naar een WM6 update ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reneger schreef op woensdag 25 april 2007 @ 16:40:
Plemp het hier maar neer. Ik ben er ook wel nieuwsgierig naar :)
Hier sluit ik me volledig bij aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2007 @ 18:53:
Zo ik heb hem besteld... morgen in huis als het goed is. Ben benieuwd, nu nog gaan zoeken naar een WM6 update ;)
Die update is er nog miet volgens mij. Op deze page staat wel een link naar een ROM update met een aantal interessante voordelen. Aangezien ik geen backup kan maken waag ik me er iig niet aan. Misschien heeft iemand hier er iets aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJapie
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2007 @ 22:06:
[...]

Die update is er nog miet volgens mij. Op deze page staat wel een link naar een ROM update met een aantal interessante voordelen. Aangezien ik geen backup kan maken waag ik me er iig niet aan. Misschien heeft iemand hier er iets aan...
Waar vind ik die update precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtthw
Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2007 @ 22:03:
[...]

Hier sluit ik me volledig bij aan...
TomTom op de memorycard gezet en klaar was ik... Het menu ziet er wel een beetje vreemd uit (icoontjes die te dicht op elkaar zitten), maar dat is niet storend. Wat ik wel jammer vind is dat je het qwerty toetsenbord niet kunt gebruiken. Je moet dus op de 'oude' manier, met de cijfertoetsen, de letters invoeren. Misschien is hier nog wel een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_guy

Dutch_guy

WYSIWYG

Daar kan ik wel mee leven, thanks !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger

Reneger

Wie? IK?

mtthw schreef op woensdag 25 april 2007 @ 22:32:
[...]

TomTom op de memorycard gezet en klaar was ik... Het menu ziet er wel een beetje vreemd uit (icoontjes die te dicht op elkaar zitten), maar dat is niet storend. Wat ik wel jammer vind is dat je het qwerty toetsenbord niet kunt gebruiken. Je moet dus op de 'oude' manier, met de cijfertoetsen, de letters invoeren. Misschien is hier nog wel een oplossing voor?
Ik heb tomtom 5(.2 ofzo) geprobeerd. Op mn kaart gezet, opgestart.... alleen het scherm (menu ofzo) is dan gigantisch fucked up. Welke versie gebruik jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• struik978
Reneger schreef op donderdag 26 april 2007 @ 09:00:
[...]

Ik heb tomtom 5(.2 ofzo) geprobeerd. Op mn kaart gezet, opgestart.... alleen het scherm (menu ofzo) is dan gigantisch fucked up. Welke versie gebruik jij?
Als ik het zo lees ga ik toch maar voor route66 WMS 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger

Reneger

Wie? IK?

ook die krijg ik niet aan de gang :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtthw
[...]

Ik gebruik versie 5.20. Er zullen toch wel meer mensen zijn die TomTom ook aan de praat hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_guy

Dutch_guy

WYSIWYG

[...]

Dat wordt hier ook gezegd voor de i320:

http://www.gpspassion.com/forumsen/topic.asp?TOPIC_ID=61489

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• struik978
misschien toch wel een idee om alle koppen bij elkaar te steken om navigatie aan de praat te krijgen.
Als dit eenmaal mogelijk is is dit toch de ultimate telefoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruimzicht
[...]

Die update is er nog miet volgens mij.
Nee, die ie is er idd (nog?) niet. Wel aangekondigd voor de Samsung i607 Blackjack, dus ik hou hoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Die update is er nog miet volgens mij.
Ik denk dat deze na een maandje of 2 wel een keer beschikbaar komt... oogjes openhouden dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JJapie schreef op woensdag 25 april 2007 @ 22:28:
[...]

Waar vind ik die update precies?
Sorry, zeker vergeten link te pasten... op deze page staat een link naar RapidShare:

http://www.modaco.com/Sam...lashing-mode-t253760.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titanium
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-12-2024

Titanium

Android rules

weet iemand hoe hij het voicemail nummer onder de snelkeuze toets (1) kan veranderen.
Bij mijn telefoon staat het standaard schijnbaar niet goed en ik heb geen flauw idee hoe ik het kan veranderen.
De andere snelkeuze toetsen kan ik wel instellen, echter die van voicemail staat gelocked. :(

Samsung S23 Ultra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem binnen! strak toestelletje ;)

Ik zit alleen even met het feit dat er nog geen flash op zit... Weet iemand waar ik dat vandaan kan plukken... Ook wil hij bijvoorbeeld de uitzendingen van uitzendinggemist.nl nog niet afspelen. Iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWA
  • Niet online

PWA

Titanium schreef op donderdag 26 april 2007 @ 21:40:
weet iemand hoe hij het voicemail nummer onder de snelkeuze toets (1) kan veranderen.
Bij mijn telefoon staat het standaard schijnbaar niet goed en ik heb geen flauw idee hoe ik het kan veranderen.
De andere snelkeuze toetsen kan ik wel instellen, echter die van voicemail staat gelocked. :(
Nee hoor! :+

Zie Settings > Phone >All Calls >Call options

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWA
  • Niet online

PWA

Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2007 @ 17:15:
[...]

Sorry, zeker vergeten link te pasten... op deze page staat een link naar RapidShare:

http://www.modaco.com/Sam...lashing-mode-t253760.html
De update zou zeker een verbetering zijn:
+ more stable system
+ faster switch for diffrent application
+ aplications, camera, foto work faster
+ conenction manager (wifi) run faster
+ chance startup/shutdown animation to samsung funclub (remove operator animation)
+ more free memory 4MB

Iemand? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jcgcs
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 07-12-2024
Heeft iemand hier al uitgevonden hoe je de telefoon kan laten trillen als je een mp3 beltoon gebruikt?
Krijg het niet voor elkaar :-(
alvast bedankt!

Jacco
Pagina: 1 ... 3 ... 15 Laatste