Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2007 @ 10:08:
weet iemand of ik met die toestel online radio kan luisteren, en hij heeft toch gprs ?
Er zit zeker gprs in (had je zelf ook wel kunnen vinden denk ik), er zit geen fm-tuner in. Je zou wel online radio kunnen luisteren, neem dan wel een abbo waar je data kosten zijn afgedekt. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-09 11:34
M530W

Was dat de naam van dat toetstel? Mooi ... want toen ik er vrijdag was was het bordje al weg ;)

Ik kan overigs zo wel wat pics plaatsen, maargoed.
Mooi toestel, en met weinig verschillen doelde ik meer op dat ze Samsung qua uiterlijk wel in de buurt komt, een 9100 ziet er idd heel anders uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2007 @ 10:17:
[...]

Er zit zeker gprs in (had je zelf ook wel kunnen vinden denk ik), er zit geen fm-tuner in. Je zou wel online radio kunnen luisteren, neem dan wel een abbo waar je data kosten zijn afgedekt. O-)
ja dat heb ik ook gedaan maar op de ene site staat van wel en op de andere staat dat ie alleen umts heeft daarom vroeg ik het in iedergeval bedankt voor je info, ik merk wel dat de prijs verschillen per winkel/site enorm groot zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor degene die deze toestel al hebben vinden jullie dit een aanrader of niet? en komt de prijs over een met de kwaliteit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoewel ik het toestel nog niet heb denk ik dat het met de kwaliteit wel goed zit (samsungs zitten over het algemeen goed in elkaar). Je zal je meer moeten afvragen zit erop wat ik wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk dat er voormij wel opzit wat ik wil, nu even vraagje of de beeldscherm is ie groot, heb wel afbeeldingen gezien maar die kloppen niet altijd met de realiteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2007 @ 11:21:
ik denk dat er voormij wel opzit wat ik wil, nu even vraagje of de beeldscherm is ie groot, heb wel afbeeldingen gezien maar die kloppen niet altijd met de realiteit
Ik zou je willen voorstellen om hem gewoon even in de winkel te gaan bekijken. Als het goed is ligt hij gewoon bij diverse winkels (bv. Belcompany). Dan kan je hem even vastouden etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kijk al een aantal dagen op websites om hem te bestellen.
Ik verleng mijn abb. dus dat is wel gunstig maar op de site van

http://www.2call.nl/

Betaal ik voor verlenging van 1 jaar, slechts 30 euro inclusief verzenden :)
Als hij binnen is zal ik een review schrijven

Hmm.. ik ga he toch anders doen :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2007 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij belcompany zijn het wel een stelletje oplichters
in de folder staat dat ie 449,99 kost
maar als je naar belcompany gaat kost ie 500euro !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2007 @ 15:14:
bij belcompany zijn het wel een stelletje oplichters
in de folder staat dat ie 449,99 kost
maar als je naar belcompany gaat kost ie 500euro !!!
Op internet staat hij ook gewoon voor 500: http://belcompany.nl/NL/Alle_Toestellen/alle_toestellen.htm
Ik denk dat dit onder druk en zet fouten valt. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat doen ze gewoon om mensen telokken oplichters zijn het en dat hebben ze in in bedrag wel heel veel type fouten gemaakt erzit toch wel een verschil in 449,99 of 500 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2007 @ 15:20:
dat doen ze gewoon om mensen telokken oplichters zijn het en dat hebben ze in in bedrag wel heel veel type fouten gemaakt erzit toch wel een verschil in 449,99 of 500 euro
He Sjaak hoeveel is die nieuwe I600? 450 geloof ik, oke!

Dat je daar nou een punt van maakt? Gelukkig zijn er nog een honderd andere winkels waar je hem kan halen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind wel degelijk dat dat uit maakt als er staat dat ie 450 euro kost dan moet dat ook gewoon zo zijn, weet iemand een andere winkel waar die wel 450euro kost ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Hier staat hij voor 430. :)

pricewatch: Samsung SPH-i600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik bedoel in een gewone winkel, ik bestel nooit via internet als iets stuk is moet je alles weer terugsturen en kost alleen maar tijd bij dixon hebben ze hem binnen kort ook voor 489euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2007 @ 15:50:
ik bedoel in een gewone winkel, ik bestel nooit via internet als iets stuk is moet je alles weer terugsturen en kost alleen maar tijd bij dixon hebben ze hem binnen kort ook voor 489euro
Beetje zelf zoeken kom je dan hier uit:

http://www.telecomadvies....175140&Method=ORDERTOCART

452 en voor de garantie kan je naar BC. Het is dan wel weer BC... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2007 @ 15:50:
Gast, met samsung heb je smart phone service.

Als ie stuk is komen ze binnen 4 uur, overal in nederland, bij je langs om hem op te halen en een vervangend toestel te brengen....

Ik zou gewoon via internet bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g3
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-12-2024

g3

Ik heb em nu ook, maarik kan nergens Word, Excel etc vinden? Kan me haast niet voorstellen dat het er NIET opstaat maar waar dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_guy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-09 14:51

Dutch_guy

WYSIWYG

Staat er ook niet op, wel een vervangende viewer die MS Office bestanden kan weergeven.

Kan iemand die het toestel heeft een review schrijven ?

Pay peanuts get monkeys !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de winkels sturen wel folders dat ze hem al binnen hebben ga ik er heen blijkt dat ze hem nog niet binnen hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EasyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-04-2024
Iemand al meer nieuws over batterijduur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
g3 schreef op maandag 19 maart 2007 @ 23:17:
Ik heb em nu ook, maarik kan nergens Word, Excel etc vinden? Kan me haast niet voorstellen dat het er NIET opstaat maar waar dan...
Op smartphones staat nooit office apps, alleen op pda`s. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is eigenlijk het verschil tussen een pda en een smartphonen? heeft een pda meer mogelijkheden of is het andersom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 18:12:
wat is eigenlijk het verschil tussen een pda en een smartphones? heeft een pda meer mogelijkheden of is het andersom
Doorgaans hebben ze gemiddeld even veel mogelijkheden. Echter hebben pda`s een ander invoer systeem dan SM`s. Hierdoor zit bijv. word en andere applicaties er wel op omdat het makkelijker te gebruiken is. Maar alles van een MS mist kan erop geïnstalleerd worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok bedankt voor de info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 01-10 20:22
DaannO schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 17:11:
[...]

Op smartphones staat nooit office apps, alleen op pda`s. :)
correctie, op de nieuwe WM6 standard(is de smartphone versie) zitten WEL office apps. Maar dan moet je wel WM6 hebben :P . Het zou me benieuwen of samsung nog met een update gaat komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar dat van die office apps dat is het grote verschil tussen een pda en smartphone, of is er nog een groot verschil ? iets waardoor je een pda zou kopen en geen smartphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 19:19:
maar dat van die office apps dat is het grote verschil tussen een pda en smartphone, of is er nog een groot verschil ? iets waardoor je een pda zou kopen en geen smartphone
Een PDA heeft een touchscreen, een smartphone niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat het geen touchscreen heeft vind ik niet erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er zijn dus weinig echt grote verschillen als ik jullie mag geloven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:07
Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 19:57:
er zijn dus weinig echt grote verschillen als ik jullie mag geloven
Zeker wel. Het verschil kun je het beste omschrijven als dat tussen enerzijds een telefoon met organiser-functies en anderzijds een organiser met telefoon-functies.

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StevenK schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 20:24:
[...]

Zeker wel. Het verschil kun je het beste omschrijven als dat tussen enerzijds een telefoon met organiser-functies en anderzijds een organiser met telefoon-functies.
aha bedankt voor je uitleg dan denk ik toch dat een smartphone het best voor mij is, heeft iemand al de samsung i600 kan die hier een review geven en de min en plus punten opnoemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
ik ben wel benieuwd naar batterijduur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
hellboy123 schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 20:57:
ik ben wel benieuwd naar batterijduur.
Er zit een 2e batterij in de doos. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Weet iemand als er ook TomTom 6 op de i600 kan?

Alex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja 't draait immers gewoon op WM5, dus waarom niet?

Wel ff gps muis aankoppelen via blauwetand, maar dat lijkt me duidelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 01:24:
Hallo,

Weet iemand als er ook TomTom 6 op de i600 kan?

Alex
Denk het niet. Het is Windows Mobile Smartphone (geen WM5) waar Tomtom niet tot slecht op draait. Ik heb het geprobeerd op mijn i320, TT6 én TT5 werkte niet. Route 66 mobile 7 WMS werkt wel prima (na installeren update).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 12:27:
[...]

Denk het niet. Het is Windows Mobile Smartphone (geen WM5) waar Tomtom niet tot slecht op draait. Ik heb het geprobeerd op mijn i320, TT6 én TT5 werkte niet. Route 66 mobile 7 WMS werkt wel prima (na installeren update).
Het is gewoon, net als de I320, WM5. Dus TomTom hoort er prima op te werken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
DaannO schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 12:29:
[...]

Het is gewoon, net als de I320, WM5. Dus TomTom hoort er prima op te werken. :)
De i320 is ook de WM5 Smartphone edition.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
DaannO schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 22:21:
[...]

Er zit een 2e batterij in de doos. ;)
dat weet ik, hopen dat dat niet zou betekenen dat je die altijd bij moet hebben om snel tussen het bellen door de batterij te verwisselen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
StevenK schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 12:38:
[...]

De i320 is ook de WM5 Smartphone edition.
Lees mijn zin nog is. ;)
hellboy123 schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 14:17:
[...]

dat weet ik, hopen dat dat niet zou betekenen dat je die altijd bij moet hebben om snel tussen het bellen door de batterij te verwisselen :P
Samsung staat niet bekend om zijn langer batterij duur, ik den ook dat ze daarom er een 2e batterij in hebben gedaan. 3 dagen zal de max zijn met een batterij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

krijg je dan ook een extra oplader ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01-10 13:45
Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 12:27:
[...]

Huh, Tomtom 5 draait prima op de i320, dus ik neem aan ook op de i600.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 19:29:
krijg je dan ook een extra oplader ?
Je krijgt er een mobilecharger bij voor de 2e batterij.
Hoedje schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 19:34:
[...]

My thoughts exactly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er nog steeds niemand die dit toestel heeft en bereid is even de plus en min punten goed op te noemen?

Zou ik graag horen van iemand die hem een paar dagen heeft. Snelheid, batterij etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJapie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:33
Ik hoop hem één dezer dagen binnen te krijgen maar kan over het bovenstaande tot op heden dus nog weinig zeggen helaas.. Zodra ik hem binnen heb zal ik mijn ervaring delen :)

[ Voor 8% gewijzigd door JJapie op 21-03-2007 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu al 2 dagen de i600, maar ik krijg TT6 niet werkend :(
Het is niet de Originele :$

Alex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al iets bekent over een Nederlandse handleiding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat voor internet browser heeft ie eigenlijk ik hoef toch niet opera mini ofzo te downloaden om webpagina's tebijken. heeft die browser ook een flash player zodat ik kan alle websites alle functies kan gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 09:17:
wat voor internet browser heeft ie eigenlijk ik hoef toch niet opera mini ofzo te downloaden om webpagina's tebijken. heeft die browser ook een flash player zodat ik kan alle websites alle functies kan gebruiken
Er staat Internet Explorer op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoedje schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 19:34:
[...]

Ik had een illegale versie, blijf hangen op het begin scherm. Legaal werkt hij dan waarschijnlijk wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 20:52:
Is er nog steeds niemand die dit toestel heeft en bereid is even de plus en min punten goed op te noemen?

Zou ik graag horen van iemand die hem een paar dagen heeft. Snelheid, batterij etc.
Snelheid is redelijk goed te noemen, batterij : drie dagen in gebruik (maandagavond ±23.00 uur uit de stekker tot donderdag 10.00uur terug aan de lader)
, 2 uur beltijd waarvan 50% uitgaande en 50% inkomende gesprekken, elke morgen wekker (moet wel een aantal keer herhalen vooraleer ik uit bed raak :z , ±10 sms verstuurd, ± 10 sms ontvangen.
Verder weinig acties gedaan op de gsm
hierna had ik nog ± 15 à 20 % over op de batterij, excact kan ik dit niet zeggen, want er is enkel de grafische lijn van de batt status, geen tekstuele melding van de batterijstatus
wat ik er wel wil bijvermelden is dat ik toch wel ±9 à 10 uur per dag (op mijn werk) heel slechte ontvangst heb, wat het batterijverbruik ook niet ten goede zal komen.
minpuntje : gesprekskwaliteit kon beter

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2007 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb net een mail gehad van een vriend over die gsm hij zegt dat heel veel programmas niet werken of hakerig en als je aan het bellen ben is het moeilijk verstaanbaar verder zegt ie dat de batterij heel zwak is voor als je gaat internetten gaat het snel, hmm ik denk dat ik toch maar een ander sm phone moet zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 10:29:
[...]

Ik had een illegale versie, blijf hangen op het begin scherm. Legaal werkt hij dan waarschijnlijk wel.
illegaal en legaal, en TT6 en TT5 en het werkt niet :(
Wat doe ik fout :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadRacer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-07-2019
Ik heb TomTom6.6, misschien werkt deze wel op de smartphone. Maandag heb ik me geheugenkaartje en ga ik het gelijk proberen.

[ Voor 66% gewijzigd door MadRacer op 22-03-2007 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe outlook mail werkt :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MadRacer schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 18:25:
Ik heb TomTom6.6, misschien werkt deze wel op de smartphone. Maandag heb ik me geheugenkaartje en ga ik het gelijk proberen.
Is het een legale versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 10:53:
[...]

Snelheid is redelijk goed te noemen, batterij : drie dagen in gebruik (maandagavond ±23.00 uur uit de stekker tot donderdag 10.00uur terug aan de lader)
, 2 uur beltijd waarvan 50% uitgaande en 50% inkomende gesprekken, elke morgen wekker (moet wel een aantal keer herhalen vooraleer ik uit bed raak :z , ±10 sms verstuurd, ± 10 sms ontvangen.
Verder weinig acties gedaan op de gsm
hierna had ik nog ± 15 à 20 % over op de batterij, excact kan ik dit niet zeggen, want er is enkel de grafische lijn van de batt status, geen tekstuele melding van de batterijstatus
wat ik er wel wil bijvermelden is dat ik toch wel ±9 à 10 uur per dag (op mijn werk) heel slechte ontvangst heb, wat het batterijverbruik ook niet ten goede zal komen.
minpuntje : gesprekskwaliteit kon beter
Ben je over het algemeen tevreden met je aankoop? De batterij lijkt me niet een heel ernstig probleem omdat er een tweede bij zit, maar als de gesprekskwaliteit slecht is kan dit heel storend zijn. Het moet in de eerste plaats toch een goede telefoon zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 19:58:
[...]

Ben je over het algemeen tevreden met je aankoop? De batterij lijkt me niet een heel ernstig probleem omdat er een tweede bij zit, maar als de gesprekskwaliteit slecht is kan dit heel storend zijn. Het moet in de eerste plaats toch een goede telefoon zijn.
Ik ben wel tevreden, alleen TT6 wil nog niet werken.
Gesprekskwaliteit vindt ik goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 19:58:
[...]

Ja, toch wel, ik vergelijk de gesprekskwaliteit bv met een htc 3600, waar deze iets luider is en scherper, deze is iets doffer van geluid, wat ik dan minder noem maar voor anderen misschien ook weer niet. Betreffende het gebruik ben ik zeer tevreden, ik heb toch al aardig wat toestellen gehad en deze is toch bij de beste gerekend.
Wat betreft de batterij, ik vind het dit toch al zeer goed voor een mobile.
Knoppen zijn wat stroef in gebruik, maar na enkele dagen raak je dit gewoon, bij ieder toestel is het altijd even wennen.
als ik een getal moet zetten op dit toestel dan zou ik toch zeggen 8.5 à 9 op 10
Het is een toestel dat net ietsje meer heeft dan de andere merken, en dan noem ik bv HTC, HP 6900 serie, nokia,Ericsson, ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 21:11:
[...]

Ja, toch wel, ik vergelijk de gesprekskwaliteit bv met een htc 3600, waar deze iets luider is en scherper, deze is iets doffer van geluid, wat ik dan minder noem maar voor anderen misschien ook weer niet. Betreffende het gebruik ben ik zeer tevreden, ik heb toch al aardig wat toestellen gehad en deze is toch bij de beste gerekend.
Wat betreft de batterij, ik vind het dit toch al zeer goed voor een mobile.
Knoppen zijn wat stroef in gebruik, maar na enkele dagen raak je dit gewoon, bij ieder toestel is het altijd even wennen.
als ik een getal moet zetten op dit toestel dan zou ik toch zeggen 8.5 à 9 op 10
Het is een toestel dat net ietsje meer heeft dan de andere merken, en dan noem ik bv HTC, HP 6900 serie, nokia,Ericsson, ...
Ok, overal het algemeen dus nog wel heel tevreden. Bedankt voor de reactie.

Hoe is internet browsen in vergelijking met bijv de htc3600?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 22:09:
[...]

Ok, overal het algemeen dus nog wel heel tevreden. Bedankt voor de reactie.

Hoe is internet browsen in vergelijking met bijv de htc3600?
iets makkelijker op de htc3600, omdat je daar makkelijk met de stylus kunt werken, snelheidsverschil heb ik niet gemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand hoe ik de orange world intsellingen kan krijgen voor deze gsm ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g3

g3

Ik heb em nu 1 week. Ik had een MDA Vario en qua formaat is de i600 een echte verademing. Hieronder even een opsomming van mn ervaring.

Bediening:
-is wennen. Toetsen liggen uiteraard dichter bij elkaar en daardoor zal het typen nooit zo fijn zijn als op een 'Vario/Tytn'-achtig model maar ik kan er prima mee leven. Verder heb ik SBSH Facade geinstalleerd waardoor het Today scherm een stuk functioneler is imo.

Snelheid:
Het is geen snelheidsmonster. Merk het vooral bij het opstarten van Route66. Maar..het is bij mij nog niet hinderlijk geweest, en ook bij het openhebben van >4 apps blijft alles functioneren.

Batterij:
Je hebt er twee dus dat vind ik wel een voordeel. In praktijk gaat de batterij bij mij 1,5 - 2 dagen mee. Dan heb ik normaal - redelijk veel gebruik gemaakt van de pda. Batt life zou beter kunnen maar de Vario blonk er ook niet in uit. Met een pda/smartphone heb je gewoonweg geen batt life van >4 dagen. (tenminste niet dat ik weet)

Connectiviteit:
Wifi werkt prima. Zonder problemen op mn Access Point. Overigens werkte mn Wifi niet meer nadat ik Activesync opnieuw installeerde (4.5) en de i600 aansloot. Wat blijkt, als je je Wifi met WPA/TKIP beveiligt kan je pc in de war raken met de i600 en je huidige Wifi stopzetten (het gaat dan ook niet meer aan!!) Verholpen door WPA/AES in te stellen.
Bluetooth, zonder problemen mn Adapt BT GPS weten te verbinden. Ook Sniper (BT tooltje) werkt netjes.
GPRS: zonder problemen Orange World kunnen gebruiken.
HSDPA: is me te duur.

Software:
heb Extreme Agenda 2.2, Sprite Backup 5.2, Route66 Mobile 7 WMS, Sniper, Resco Explorer, Orneta Scissors, Orneta Notepad Mobile, SBSH Facade en RealDice Tournament Poker geinstalleerd. (allemaal verkregen op een manier welke wij hier niet bespreken) Overigens werkt alles prima.
Over Tomtom hoor ik allemaal nare geluiden, met name tt6 (het werkt niet ?). Dus vandaar dat ik nu ff Route66 gebruik.

Minpuntjes (kan ook mijn onkunde/onwetendheid zijn):
-Ik mis een toets naar Wireless Manager. (Op de vario had je dat) Snelste manier die ik nu weet is kort op de On/Off toets en dan naar Wireless Manager.
-Geen idee hoe ik Video Call aan de praat krijg. Ik wil weleens zien of die frontcam werkt.

Extreme Agenda minpuntje: de contactlijst van eXtreme Agenda werkt niet goed met het toetsenbord van de i600. Als je Contacts opent, en je wilt op M zoeken, toets je dus M. Echter dat is gelijk aan de cijfertoets 9, waardoor je de W contacts krijgt.

Kwaliteit toestel:
Voelt stevig aan, beter dan de Vario vind ik. Voorkant is mat plastic en achterkant rubberachtig. Dat rubber gaat wel slijten denk ik op den duur. Gesprekskwaliteit vind ik prima.

Conclusie: Ik ben er heel erg tevreden over. Het enorme voordeel voor mij is dat ie heel licht en dun is. En hij smoelt veel beter dan die lompe Vario :P Enige wat ik jammer vind is dat ik logmein.com niet meer kan gebruiken, daarvoor heb je een touchscreen nodig.

[ Voor 3% gewijzigd door g3 op 23-03-2007 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je video call wilt gebruiken moet je een umts simkaart kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g3

g3

Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 16:19:
als je video call wilt gebruiken moet je een umts simkaart kopen
ja ik kwam daar net achter... logisch eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat ik mij afvraag waarom worden die simkaarten niet gewoon bij een umts toestel geleverd, weet iemand hoe duur een umts kaartje kost, en kun je die gewoon bij belcompany kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWA
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

PWA

g3 schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 10:32:

[knip]
GPRS: zonder problemen Orange World kunnen gebruiken.
HSDPA: is me te duur.

[knip]
Ben het met je eens. Zeker een erg goed toestel maar nog niet perfect.

Maak jij gebruik van de Orange Proxy hack??
Ik heb al behoorlijk wat mb's verbruikt maar deed dat "per ongeluk" via orange internet en niet via de proxy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand mij uitleggen hoe de Orange proxy hack werkt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 14:25:
kan iemand mij uitleggen hoe de Orange proxy hack werkt ?
't Is geen hack. Er staat gewoon een http proxy in het orange netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g3

g3

PWA schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 13:16:
[...]

Ben het met je eens. Zeker een erg goed toestel maar nog niet perfect.

Maak jij gebruik van de Orange Proxy hack??
Ik heb al behoorlijk wat mb's verbruikt maar deed dat "per ongeluk" via orange internet en niet via de proxy.
Ja ik gebruik de hack. Wat eigenlijk te triest voor woorden is want bij Tmobile (waar ik over 3 maanden ook naartoe verhuis) heb je gewoon geen gezeik met die shit.
Met de hack heb je namelijk geen MSN en push mail (ik gebruik mail2web). Dat werkt ook niet over die proxy. Maar internetten gaat goed.

Overigens heb ik Fizz Traveller gedowned, wat een cool progje. Je kan via gprs (de orange hack werkt) weersvoorspellingen downen voor de meeste steden in de wereld, en currency rates enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
g3 schreef op zondag 25 maart 2007 @ 01:21:
[...]

Ja ik gebruik de hack. Wat eigenlijk te triest voor woorden is want bij Tmobile (waar ik over 3 maanden ook naartoe verhuis) heb je gewoon geen gezeik met die shit.
Met de hack heb je namelijk geen MSN en push mail (ik gebruik mail2web). Dat werkt ook niet over die proxy. Maar internetten gaat goed.
Ik gebruik pushmail via https via de orange proxy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand al of er Windows Mobile 6 update komt voor de i600?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g3

g3

StevenK schreef op zondag 25 maart 2007 @ 08:31:
[...]

Ik gebruik pushmail via https via de orange proxy.
en het werkt op de i600? zou je me misschien kunnen vertellen wat je precies ingesteld hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
g3 schreef op zondag 25 maart 2007 @ 18:19:
[...]

en het werkt op de i600? zou je me misschien kunnen vertellen wat je precies ingesteld hebt?
Eh, nee... Da's op een S200. Maar dat zou niet uit moeten maken. Wat ik heb gedaan:

1. Orange proxy ingesteld, ook voor HTTPS
2. server certificaat geïnstalleerd
3. SSL aangevinkt.

Overigens wilde het bij mij zonder SSL helemaal niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g3

g3

StevenK schreef op zondag 25 maart 2007 @ 18:25:
[...]

Eh, nee... Da's op een S200. Maar dat zou niet uit moeten maken. Wat ik heb gedaan:

3. SSL aangevinkt.

OK. de s200 is een pocketpc volgens mij. Dan kan je idd https kiezen bij de proxy. Op een smartphone heb je die optie niet. (bij mijn vario werkte het namelijk ook zo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWA
  • Niet online

PWA

StevenK schreef op zondag 25 maart 2007 @ 18:25:
[...]

3. SSL aangevinkt.

De Orange proxy bedoel je? Hmmm, kan best kloppen ik krijg hem ook niet aan de praat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
PWA schreef op zondag 25 maart 2007 @ 21:04:
[...]

De Orange proxy bedoel je? Hmmm, kan best kloppen ik krijg hem ook niet aan de praat.
Net gekeken op een C500 en daar kun je ook geen https proxy opgeven. Dan toch maar ff wachten tot 25/5, als m'n migratie Orange -> T-mobile geregeld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g3

g3

StevenK schreef op zondag 25 maart 2007 @ 22:37:
[...]

Net gekeken op een C500 en daar kun je ook geen https proxy opgeven. Dan toch maar ff wachten tot 25/5, als m'n migratie Orange -> T-mobile geregeld is.
Yup. ik kan ook niet wachten totdat ik dat schijtorange weg kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
g3 schreef op maandag 26 maart 2007 @ 11:43:
[...]

Yup. ik kan ook niet wachten totdat ik dat schijtorange weg kan doen.
Ik ervaar nog niet echt als 'schijtorange'... Ben er altijd tevreden over geweest. Ze hebben alleen geen abonnementen meer waarmee buiten je bundel bellen nog enigszinds betaalbaar blijft.

[ Voor 16% gewijzigd door StevenK op 26-03-2007 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind orange wel een goeie aanbieder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand of ik winamp kan instaleren op de samsung i600 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g3

g3

StevenK schreef op maandag 26 maart 2007 @ 11:48:
[...]

Ik ervaar nog niet echt als 'schijtorange'... Ben er altijd tevreden over geweest. Ze hebben alleen geen abonnementen meer waarmee buiten je bundel bellen nog enigszinds betaalbaar blijft.
Off topic: Nou ja t was ook wat overdreven misschien. Maar ik baal van die 2mb limit (indien je geen hack gebruikt). En met die hack, heb je niet alle mogelijkheden (dus msn/exchange voor de SP). Dat is toch niet meer van deze tijd??

On topic: Ik begin de battery life toch wel zeer zwak te vinden. En nog iets, weet iemand hoe je een underscore moet typen?

[ Voor 11% gewijzigd door g3 op 27-03-2007 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke hij is binnen, eerste indruk goed maar wel ff wennen zonder touchscreen.
Het instellen was een eitje alleen mijn firewall vond hem niet zo leuk dus het duurde even voordat ik verbinding met activesync had. ga nu weer verder spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 15:44:
Oke hij is binnen, eerste indruk goed maar wel ff wennen zonder touchscreen.
Het instellen was een eitje alleen mijn firewall vond hem niet zo leuk dus het duurde even voordat ik verbinding met activesync had. ga nu weer verder spelen.
kun je mij wat meer vertellen over de internetmogelijkheden, kun je bijvoorbeeld chatten op echte internet sites dus geen wap chat, kun je cams bekijken, en online games spelen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwacht er niet te veel van want de IE die erin zit rendert niet echt lekker op zo'n klein schermpje, misschien komt opera nog een keer met iest beters?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 17:13:
Verwacht er niet te veel van want de IE die erin zit rendert niet echt lekker op zo'n klein schermpje, misschien komt opera nog een keer met iest beters?
maar je kan dus niet een chatten, live radio luisteren en dat soort dingen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand mij aub meer info geven over de internet mogelijkheden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 11:27:
kan iemand mij aub meer info geven over de internet mogelijkheden ?
Download 'ns een smartphone emulator, dan weet je 't gauw genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kun je het mij niet gewoon vertellen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 12:05:
kun je het mij niet gewoon vertellen ?
Nee, de dingen die jij vraagt heb ik nooit geprobeerd. Ik browse alleen een beetje op pda sites...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kun je het niet voor mij proberen dan heel kort ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

of kan iemand anders het mij vertellen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 17:13:
of kan iemand anders het mij vertellen ?
hier een pda gebruiker. Het scherm heeft een resolutie van 240*320. Je zult dus voor gewone websites aardig wat moeten scrollen. Ook duurt het laden aardig lang, en zullen aardig wat dingen het niet doen. Java, flash enzo werken wel, maar niet optimaal. Met de goede programma's kan je gewoon naar webradio luisteren. en chatten moet ook gewoon gaan lukken.

By The Way: kicken van een topic pas na 24 uur, en niet naar een aantal uur. Het antwoord komt echt wel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm.... bedankt voor de info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand al over een update voor wm6 voor de i600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWA
  • Niet online

PWA

Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 12:37:
weet iemand al over een update voor wm6 voor de i600
Nog niet echt bekend. Er is wel een wm5 update voor de US versie van de i600. De i607 aka Blackjack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWA
  • Niet online

PWA

Iemand al het MAC adres gevonden. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• struik978
  • Laatst online: 17:10
iemand al tt6/tt5 aan het draaien op de i600????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g3

g3

PWA schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 18:00:
Iemand al het MAC adres gevonden. :?
ik. maar via mn Wireless Router. In het apparaat heb ik het nog niet gevonden, ook niet echt gezocht moet ik zeggen.
Pagina: 1 2 ... 15 Laatste