[MMORPG]Silkroad Online, deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 21.990 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben level 20 en heb een hunter identity gekocht.. wat doe ik nu? lol

En hoe gebruik je die stenen/brokenarrow achtige dingen nou? ik druk op Y om in dat menu te komen maar ik snap er echt geen hond van.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2006 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• densoN
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 03-09 13:34
Verwijderd schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 10:56:
Ik ben level 20 en heb een hunter identity gekocht.. wat doe ik nu? lol

En hoe gebruik je die stenen/brokenarrow achtige dingen nou? ik druk op Y om in dat menu te komen maar ik snap er echt geen hond van.
dit staat allemaal overdreven duidelijk op silkroadonline.net omschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

echt , ik snap niet hoe mensen dat niet kunnen snappen.

Ja mischien een beetje ingewikkeld de 1e keer

enigste wat ik niet snap .... waar sommige blue voor dient : zoals immortal , steady , enz enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 19:36
Immortal zorgt ervoor dat je wapen tijdens Alchemy niet kan breken ( verdwijnen ). Steady zorgt ervoor dat de Durability van je wapen niet minder kan worden door Alchemy. Lucky is pure kans, als een Alchemy zou failen kan Lucky ervoor zorgen dat de Alchemy toch nog slaagt.

Ben lvl49 trouwens :) * Heaget aait z'n golden scroll nog eens ;)

En nog een huishoudelijke mededeling:

Guild, Royal_Guards, recruit lvl35+ Traders en Hunters op Server Troy. We zitten in 1 van de beste Unions voor traders op Troy. We zijn momenteel lvl2 maar daar zal binnen een tweetal weken wel verandering in komen. Dus zit je op Troy, en zoek je nog een leuke guild met een sterke Union, kom dan naar ons toe.

Oja, De aanhouder wint, ik heb natuurlijk ook wel probs met connecten, maar als je aanhoud kom je er binnen 15 minuten altijd wel in.

[ Voor 8% gewijzigd door Heaget op 29-10-2006 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Binnen 15 minuten? Vooral de laatste tijd kom je er echt niet altijd binnen 15 minuten in, op Aege iig. Laatst ben ik om 23:00 's avonds nog 45 minuten bezig geweest met continue proberen te connecten. Gelukkig maak ik gebruik van TS, zodat het niet zo saai is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://r1.fodey.com/1e27eee964b01476cae1b8750e41519bd.1.gif

trouwens
Afbeeldingslocatie: http://i36.photobucket.com/albums/e3/takolin/DC.jpg
^Joymax's idee van een event?

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2006 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb zelf een autologin gemaakt ^_^

die zet ik aan 's morgens als ik naar school ga .... 12:45 kom ik weer .... zit ik er altijd in :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenwouter
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:30

ikbenwouter

! w t R

Heaget schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 16:44:
Oja, De aanhouder wint, ik heb natuurlijk ook wel probs met connecten, maar als je aanhoud kom je er binnen 15 minuten altijd wel in.
Leuk hoor maar ik ben al anderhalf uur aan het proberen, ik geef het weer op. Gisteravond hetzelfde verhaal, heeeeel suf dus.

........................................................................................................................................................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 09:10

DeluxZ

Livin' the good life

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 21:31:

die zet ik aan 's morgens als ik naar school ga .... 12:45 kom ik weer .... zit ik er altijd in :D
Kan je die hier posten ? ^_^

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

woutor schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 22:06:
[...]

Leuk hoor maar ik ben al anderhalf uur aan het proberen, ik geef het weer op. Gisteravond hetzelfde verhaal, heeeeel suf dus.
Alps is lekker rustig ^_<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

troy was vanochtend vroeg ook al smoordruk, ben bijna 15 min bezig geweest te connecten om 10 UUR 'S OCHTENDS!!! en dat nog wel doordeweeks 8)7
Verwijderd schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 21:31:

deze mag je van mij ook wel ff posten idd >:)

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2006 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey, ik zal me ff voorstellen hier op het silkroad forum van GoT.

ik ben punxje ( punxur ) en ik speel op Babel,
mijn build is full int bow en ben momenteel lvl 33, vanavond mss 34 ! :)
ik speel sinds lvl 6 met een lvl 5 masteries gap en heb alle masteries op lvl 28 zitten.
(heuksal/pacheon/ice/fire/lightning )
Ik heb nu een lvl 32 +3 sos boog en ben aant sparen voor 42 sos bow :*)

Mijn guild heet _Hunters_ en zit in een van de sterkste unions van de server babel!

Wie zit er nog meer op babel1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Verwijderd schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 12:03:
troy was vanochtend vroeg ook al smoordruk, ben bijna 15 min bezig geweest te connecten om 10 UUR 'S OCHTENDS!!! en dat nog wel doordeweeks 8)7

[...]

deze mag je van mij ook wel ff posten idd >:)
Beer is weer terug van vakantie hoor ;) Check de guild list ff, achter mijn naam ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

khad het gezien, maar ik ben al weer bezig met een inhaalactie :9
wil vandaag nog ff lvl 41 worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Kheb net Silkroad geinstallleerd op m'n lappie, maar krijg steeds de melding dat de server under inspection is.
Hij moet eigenlijk updaten maar dat gebeurd alleen niet.. what to do?

edit:lama, al gevonden :)
eerst ff oude manual patch installeren, maar dies niet van de site meer te krijgen.
maar wel hier -> http://www.fileplanet.com...nline-Manual-Patch-v1.061
daarna update van de site installeren en dan werkt et.

[ Voor 43% gewijzigd door McKaamos op 30-10-2006 14:56 ]

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dntje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-05-2015
Verwijderd schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 13:46:
Hey, ik zal me ff voorstellen hier op het silkroad forum van GoT.

ik ben punxje ( punxur ) en ik speel op Babel,
mijn build is full int bow en ben momenteel lvl 33, vanavond mss 34 ! :)
ik speel sinds lvl 6 met een lvl 5 masteries gap en heb alle masteries op lvl 28 zitten.
(heuksal/pacheon/ice/fire/lightning )
Ik heb nu een lvl 32 +3 sos boog en ben aant sparen voor 42 sos bow :*)

Mijn guild heet _Hunters_ en zit in een van de sterkste unions van de server babel!

Wie zit er nog meer op babel1?
Dan zit je bij mij in de union :) . Ik zit in Dutch_Legend.

Zo... nu eerst een Bavaria

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

inloggen is echt zwaar shit... ik las vanmiddag over dit spel, ik denk nou interresant, ik die game client halen en alles, ging goed, wil ik beginnen met spelen, zijn serieus alle servers te crowded om in te loggen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 18:46:
inloggen is echt zwaar shit... ik las vanmiddag over dit spel, ik denk nou interresant, ik die game client halen en alles, ging goed, wil ik beginnen met spelen, zijn serieus alle servers te crowded om in te loggen....
dat zijn ze altijd ;)
gewoon een paar keer proberen ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na 15 x disconnected from the server 8)7 ben ik nu zeer positief ingesteld over een inlogscript. Wil iemand dat even posten.... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Topicstarter
dntje schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 16:30:
[...]

Dan zit je bij mij in de union :) . Ik zit in Dutch_Legend.
En bij mij 2 chars :P 1tje in _SWS_ _/-\o_ en 1 in DL en binnekort 1 in DL en geen meer in _SWS_ :P

_HunterS_ union 4tw :D

[ Voor 4% gewijzigd door DeluxZ op 30-10-2006 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dntje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-05-2015
lol daar zat je dus. Ik was een tijdje inactive geweest dus ik vroeg me al af waarom jij opeens niet meer in de guild zat :P

@wisslebones, kan je idd dat autologin posten? Word namelijk nogal naar van dat eindeloos inloggen :O

Zo... nu eerst een Bavaria

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Topicstarter
Ik zit met Cabir (full str glavie) nog in DL :) Met Sentaro (full int sword) kom ik er ook binnekort bij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kcRogue
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07-09 11:10
Net een SoS Iron Boots lvl18 met str +1(protector) gekocht voor 75k. Zit wel snor lijkt me? :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-09 12:49
Ik heb trouwens gekeken naar die log-in bot in de start post. Daar zitten geen key-loggers bij zo te zien. Je kan ook je wachtwoord als platte tekst op slaan in het bestand.

Heb ook een eigen inlog bot gemaakt alleen werkt hij nog niet goed ^^

Schiet tussen de palen en je scoort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gisteren meer als 4 mil verkloot aan het proberen van mijn sos bow +5 te maken :( hijs nu nogsteeds +3. Ik had al bijna een lvl 42 sos boog kunnen kopen als ik geen weap elixirs had gekocht :( Kan iemand mij vertellen hoe ik meer kans heb op een +5 , en of sommige wapens een "limiet" hebben aan ++++'s bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 11:04:
gisteren meer als 4 mil verkloot aan het proberen van mijn sos bow +5 te maken :( hijs nu nogsteeds +3. Ik had al bijna een lvl 42 sos boog kunnen kopen als ik geen weap elixirs had gekocht :( Kan iemand mij vertellen hoe ik meer kans heb op een +5 , en of sommige wapens een "limiet" hebben aan ++++'s bedankt !
Zoals je op de www.silkroadonline.net website kunt lezen: elk item heeft een bepaalde kans op 'enhancements'. Het is dus inderdaad zo dat sommige items makkelijker naar +5 te krijgen zijn dan anderen. Mijn wapen ging zonder moeite naar +5, maar ik heb na 8M aan shield elixirs and luck potions m'n schild niet naar +5 kunnen krijgen en dus van pure ellende dat ding maar als +3 verkocht. Gelukkig kan ik me wat alchemy veroorloven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar alchemy tablets van "luck" level 5 zijn er toch? als ik die gebruik, wordt dan de kans op slagen hoger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenwouter

ikbenwouter

! w t R

Ik heb geprobeerd om met Autohotkey een autologin scriptje te schrijven maar helaas het werkt niet. Alles gaat goed tot het punt dat hij iets in de fullscreen SRO_Client moet doen.

Zal wel komen doordat nProtect dit soort grapjes blokkeert?

........................................................................................................................................................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Topicstarter
Lucky powder erbij en niet 1 maar helemaal vol ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Er bestaan geen lucky tablets, hoogstens lukcy stones die uit het vernietingen van een item zijn gekomen. Volgens mij kun je ook maar 1 lucky powder gebruiken per keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 14:53:
maar alchemy tablets van "luck" level 5 zijn er toch? als ik die gebruik, wordt dan de kans op slagen hoger?
Je bedoelt luck stones en als je die eerst op je item gebruikt krijg je een lucky toegevoegd aan je item (in blauw). Dit verhoogt inderdaad de kans op succes; reden waarom die stones vaak ook duur verkocht worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens, over 5th degree tablets en stones gesproken: als er spelers op Troy rondlopen die 5th degree tablets/stones of agility vinden: geef ff een seintje aan mij (Pinokkio). Ik wil ze namelijk graag kopen. :) 'k zal niet rusten voor ik dat pokke SoSUN schild van me een block rate van 21 of 22 heb gegeven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeluxZ schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 15:52:
Lucky powder erbij en niet 1 maar helemaal vol ? :)
voor de "alchemy update" kon dat inderdaad , tegenwoordig niet meer :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 16:23:
[...]

Je bedoelt luck stones en als je die eerst op je item gebruikt krijg je een lucky toegevoegd aan je item (in blauw). Dit verhoogt inderdaad de kans op succes; reden waarom die stones vaak ook duur verkocht worden.
Die stones kan ik krijg doormiddel van disjointing right?
Als je disjoint en je inventory zit vol. Dan krijg je toch altijd zown melding van "Need 4 places for alchemy" oid.

Is dit ook als je disjoint er er zit een stone bij? "Need 5 places for alchemy" ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JAJA MENSEN. DE VOLLEDIGE BOT USERLIST

[Xian]
Tape / Chernry / Dreadu / PANUT / Measure / mionr / Worry / Tendengcy / Barter / mispize / Tender / cymbeline / meantch / Pinc / Reveal / weapcidu / Resent / Compri / Tender / Woolf100 / boycott / Vertica / Worship / keanshoo / biggiemac / weapcidu / jack_T / Aisa_CA / hfdhrsdhrtt / protossA / anna_TL / Valid_name / kiss_mm2008 / Grassshadow / knfaf / guardsmall /groson / Febitter / _Carina_ / Apple_queen / Chernry / Dorgon_lee / jioer / ducuco / gandaofe / thesame / zhetian / ower / After2 / merrien / qwedsa / GO_2Hell / powercreater / Black_humour / insgjs / yihfcj / blood_fire / asbjfksa / sdjhfak / fgsersg / jvffdh / hfvcx / goandv / fsdtfsd / lkdnsf / Fallen_leave / hhwdatou010 / yurenmatou / _TingTing_ / Tianking / JieLi / ZanQiLai / BorisMl / Alier / Devolutiom / Jivsty / Loveqi / Rensheng / TOMJIE / Priestress / Gema / NIKYY / DeathOtter / Potatoi / MiEiM / BeLenl / dsfadgs / ahfkla / gdhdfjkldgi / Dncywb / Xi_xi / Godvoice / Po_Ki / Mechan / ojdh10 / Fleet / laoguie / SEVE7 / SEVE6 / Etsong / woaisily / Insurgent / yoeexwy / Doom__ / ClaN_liaMOn / FB_I / cateer / Bbier / Disdain_ / Doll_ / Dragon_ / Lapsus__ / KeShloNG / yanghua01 / yanghua03 / ironshake / CID911 / link2451 / gru3some / Slapped / huangjie27 / xujian23 / fangyansheng / Ubrs / CBrs2010

[Aege]
0oThiefo0 / Accuracy / Big_drop / Cannon_ / Craven_ / Crystal_ / Dead_ / Dione_ / Dove_me / Dramatic / Drift_cat / Duer / Duf_big / Dummy_ / Dun_DuMMy / Dusk__ / Ease__ / fahfu7 / Fieet / Fort_ / Furious_ / Hearty / Impressive / Kill_ / Legation / Lime_lord / lucky_cat / Nerve / Part_ / Pose_ / Princess_ss / Prodcts / Rart_ / Shid / Stick_ / Skint / Sweet_Thang / Temptation_ / WatTheHeo / Wonderful_

[Troy]
_JIM_ / _Kimberly_ / _Michael / baiea / blackE / guolaibu / happy_niu / ImYourAngel / Jiejun / linxing222 / linxing333 / Lucifer_D / nunnunok / Mary_ / Min_Kiss / Mr_Sinister / Mrzhang / Peties / smallwomen / Tight0assasi / vcjhl / xiaty

[Babel]
Anny_kiss / Loodaood / Sky_deal / knock / Maze_kit / kkb / Mechanic / Ellenn / Mayory / Moan / Thief47 / IstaI / Moist / Rest / Ribbon / BstaB / DstsD / Sead / Red_scout / kiss_mm / loveking_123 / jack_T / Sead / fighter_123 / planar_M / Hua_Zi / Xiao_tan_tan / _oh_la_la_ / _Ying_Suo_ / Ye_Su / hu_yao / Xiao_Long_Nv / Jia_Ju / xiaoqin / wiqiang

[Athens]
cokaxi / DJ_o0Oo0O / Eadgar / FeeB0y / Gansidui / jkhsdakfgbd / jkguhgvu / mendos / Miyuko / njnjuijk / PgUp / Powjhshfg / Q_QRMBzzzZZ / Raphah / T_Oo_o / Vernon / xiande01 / yangka / Yakuzar

[Oasis]
Hanging / Harassment / Hard / Hippie / Humorous / Ingenuity / Odour / Omnivorous / Optimistic / Perception / Aceout / Pessoa / Necklace / Degree / Seal_ / Typhoon_ / sfwa / NameMale / Ice_Cliff / Misdeed / Footlights / zhenzhi / worldkeeper / dfhajklfh / kywl65 / Liu_yun_ / MW_OwNeR / Violencecar / Rose_Vivi / OA_bobo / Spiral_ / Olsson / Virtualman / Vilegod / Recite / Rebuke / Hippieer / Guestwindy / Gusty / Guarantor / Gripe / Furythief / Funeraldead / Formidable / Foreigner / Footlights / Big_Flurry / Feverish / Fertilizatio / BlackFeed / Powerful_me / Compound / Charmerone / Catastrophes / Misdeed / Tap_Lucy / Window_Lnu / DunBen / Shaq_King / Peter_Pane / Nacy_Lolo / Privilege / Jame_Sun / F_igure / SPokesman_ / Spiral_ / Scholar_

[Venice]
sjdagfhja / RockIt_down / hjfhj / Makone / gsggs / gsshg / sfakja / fdsgfhg / seeyoubye / _shun_ / miss_lol / xing_shi / sangxing / Guas / tgjijgfdkl / fengyue / shi_wang / bankk / Qingking / Needtoo / Yeryna / Veniskill / yi_hui / bing_he / zi_long / UpSS / justlike / yello10 / yangzi11 / yaho12 / heilo13 / hello14 / frent / fafagae / OksO / asdafrhas / adfafega / afaegfet / tgswgs / dafaga / fafagae / gafawaw / sfafawa / sdfeyhf10fdg / gutsory / trdfedw / Circlet_ / Whisky__ / Visualize / Vitamin_ / Voluntary_ / Vapour_ / Valiant__ / Spark_ / Soda________ / Sheep__

[Greece]
Ba_Jie / Baijiazi / Beckyrebecca / bhjfhdh / bgjugby / bk_R / brinkley / Buffles / _F_U_C_K_ / _NingXue_ / djsahj / Duan_Yu / dsaf / EllenCui / F1 / F8 / Fanden / fdhkj / Finny / Gansitaniang / Gao_yun / GzhuMzhong / Halmlate / hdfjh / hhjh / huihu / hvgtvy / ID_lyong / imjsank / iO_Di / jacker_hou / jiuhu / jhgyhujgy / Jsongsong / Koane / Linday / Lkong / love_XSM / love_XuWei / Misyou / noseeme / nualimps / Nutril / mnkjj / moster_gain / Peggy / Rabby / Ranaduo / roky_jan / San_Zhang / semele / Sha_Seng / Shadowlong / Shingene / Song_Jiang / Sun_er_Niang / Teller_2008 / Ting_Ting / Verena_____ / Volumebest / windshadow / Winnio / wjosnny / Wu_Kong / Wu_Yong / XxcctvxX / Yan_Qin / yanghua06 / yh05 / yhhhua08 / Yolanda / youandme / yyyhhh07

[Alps]
_Jinho_ / Acid_Rain / Alps_Lord / Anna_TL / Arcanianna / Atikis / BINGXIN / Carina_ / Capsule / Chiyou_nood / DarkDu / gsgsgg / jamishen / leo123 / loveking / Nieise / Oocctv1oO / RaiKong / Shauiang_Lor / Soul_Sky / sparkee / Thanoz1 / TongLing / uygt / Waoednoe / wzdban21 / zelly
[Olympus]
hjadfs / N_E_L / jjaj / jkshf / _JuDUN / qiangjianfan / Aloger / OL_Sosbuy / x_guard_x / The_dool / Teller / littleMars / _dun_ / jksahkl / polance / 0oThiefo0 / Odpur_ / _JuDUN / F_uc /

[Tibet]
_Adventurer_ / _kim_ / _Rockets_ / 0KingOfHell0 / 13mei / Anubis_Ceiba / biantai / blue_rose / BroyMaster / Cebrail / CeSuR_YuReKK / ChiMai / Chiham_Ceiba / cvdfr / dali01 / Dittohead / Djsymf / DuongBaHo / Duong_Wa / FylippCaliP / Gaias / Gonajohn / GoRgOnS / GreenLabel / Guam / HellPrince / Hong_Ha_Nhi / HunTian / iceboy / Jaique / Jke / Jocelyn / killall / Khazad / Kotenok_rus / locker / Mads_House / ManhLeQuan / MaryJane / MasterPuxxy / Monkey_GoD / MystiCalisto / OGuessO / oksilu0 / Only4yOu / outerglavier / Powder / ppggqq / QiuTian / Ravin / REFINER / Rinta_ / Rickyho / RunLife / siluly / SoS_ / sskjfg / Stam_J / stillhope / syue / techno / Time_To_Die / Tiptop / Tlger / youLuz / vvbdrt / XiaTian / XXfsgfferXX / xxnmdj

[Red Sea]
lui1985 / mt_Rotuo / __s___O___S / Timka_RUS / Succuba / windowsXP / lexiao / rogerino / keely15 / yellow16 / yellwo17 / hailun18 / yanghua19 / yang20 / huahua21

Gelukkig heeft Alps(mijn server) er maar weinig. Ik voel me anders ook een beetje raar, ik ben aan he zelf aan het levelen en naast me allerlei bots die erg fuck voor hoeven te doen 8) Achja ik vind het wel leuk . 1 2 4 te drukken :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-08 03:25
Verwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 16:43:
[...]

Is dit ook als je disjoint er er zit een stone bij? "Need 5 places for alchemy" ?
Nee, want er komt een plaats vrij doordat je disjoint O-)

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Knowuse schreef op woensdag 01 november 2006 @ 09:26:
[...]

Nee, want er komt een plaats vrij doordat je disjoint O-)
Ik heb het gisteren geprobeerd, hij zei inderdaad "need 5 places for disjoint".
dus daarna heb ik mijn pijlen gedumpt en het geprobeerd, maar ik kreeg alleen alchemy lvl 8 zooi.
daar ging mijn miljoen :(

Het is en blijf dus gewoon geluk hebben op een luckstone :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

>_< mijn vorige autologin .... die deed het wel een beetje ... maar op de een of andere manier ging ie na iedere login sneller ... dus klopte er niks meer van

ben nu met een nieuwe bezig .... en is trouwens heel makkelijk te maken
gewoon even googlen : muis en keyboard recorder

maar iedere keer als ik record .... dan lukt de log in ook .... en ik ga natuurlijk niet weer uitloggen als de server crowded is :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoeber
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-11-2024
er zijn echt 10x zoveel bots op aege hoor die staan er niet op maar die zijn er echt wel en ik ben lvl 44 geworden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er komt weer een nieuwe server :) hopelijk lost het weer effe de connect problems op :) ik denk dat voor de event mensen rap nog silk gekocht hebben voor gold scrolls e.d. weer wat geld voor hun

ook: krack_hoe ofzoiets heeft heel de tijd globals zitte sture op aege mss heeft hij sro ook wat gesponsord :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

btw gratz stoeber

gtz Resistance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

man man man, kan nergens op Troy een lvl 42 sos spear vinden. Heb er nu al 6 globals aan verkloot en tig keer Hotan rondgerend maar helemaal niks :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
LVL42 is zowiezo een slecht lvl om equipment / weapons te vinden. Het lijkt wel of dat dat het gat is tussen lowbie en high....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
Lvl 35 tot lvl 45 zijn gewoon kut levels. Je kan niks krijgen! Heb me ook dood lopen zoeken naar een vervanging (toen lvl 39) voor mijn chest SOS lvl 29 +3, niks kunnen vinden. Danmaar zelf maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 november 2006 @ 16:07:
er komt weer een nieuwe server :) hopelijk lost het weer effe de connect problems op :) ik denk dat voor de event mensen rap nog silk gekocht hebben voor gold scrolls e.d. weer wat geld voor hun

ook: krack_hoe ofzoiets heeft heel de tijd globals zitte sture op aege mss heeft hij sro ook wat gesponsord :P
er is een bug, dat je wel silk krijgt maar er niet voor hoeft te betalen. Daardoor kost het crack_hoe(ofzo :9 ) niets. ik zelf weet niet hoe het werkt. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraag, zijn de "elements" die je krijgt van wapens disjointen altijd hetzelfde ?
Want aangezien wind 2 veel in trek is kan ik dan gewoon 2degree spullen kopen in jangan, die kosten toch niets..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
Verwijderd schreef op donderdag 02 november 2006 @ 11:03:
Even een vraag, zijn de "elements" die je krijgt van wapens disjointen altijd hetzelfde ?
Want aangezien wind 2 veel in trek is kan ik dan gewoon 2degree spullen kopen in jangan, die kosten toch niets..
Het lijkt erop dat je ongeveer dezelfde elementen krijgt voor een bepaald type wapen. Alleen geven 2 degree relatief weining elementen, dus je moet een boel kopen.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
En hopsakee, lvl50 :) Nu maar eens tot de 10k farmen anders kom ik niet aan me SP's :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uh. silkroad blijft hangen bij GameGuard Update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

woohoo lvl 42 bereikt >:)
tijd voor mn lvl 42+6 sos spear :9~
begin het voordeel van mn full INT build weer te zien, kan nu een white spider met gemak 2 shotten :+

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2006 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kcRogue
hoeveel kan ik vragen voor een SoS Garment(hands) LVL16 met 1 time LUCKY ?

300k of is dat teveel/teweinig?

[ Voor 5% gewijzigd door kcRogue op 02-11-2006 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben nu lvl 27 .... voor het eerst even ravine in gegaan .... makkie

2 skills + fire = earth taoist dood :)

ben trouwens full str glavie fire , met als bijskill lightning ( die owned gewoon door dat rennen )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
Verwijderd schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 02:52:
ben nu lvl 27 .... voor het eerst even ravine in gegaan .... makkie

2 skills + fire = earth taoist dood :)

ben trouwens full str glavie fire , met als bijskill lightning ( die owned gewoon door dat rennen )
Klopt, je magical atack is groot en dat is goed tegen Toists. Let op dat er ook mobs aankomen die Psy atack hebben. Bij de Robbers zal je het moeilijk hebben. Netzo als ikzelf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xzaz schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 09:27:
[...]

Klopt, je magical atack is groot en dat is goed tegen Toists. Let op dat er ook mobs aankomen die Psy atack hebben. Bij de Robbers zal je het moeilijk hebben. Netzo als ikzelf :)
? als full str is je magical vet laag en is je magdefence ook godse laag. hij moet noujuist bij heogeons ( ofzo ) gaan knallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 10:58:
[...]

? als full str is je magical vet laag en is je magdefence ook godse laag. hij moet noujuist bij heogeons ( ofzo ) gaan knallen
Met een pure str character is je magical attack erg laag maar meestal dragen deze characters garment dus is je magical defense juist wel erg hoog. (als je armor draag is je phy defense hoog)

Trouwens met mobs verslaan is er niet veel verschil, mobs hebben dezelfde defense (geen verschil tussen mag. defense of phy. defense).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 11:15:
[...]

Met een pure str character is je magical attack erg laag maar meestal dragen deze characters garment dus is je magical defense juist wel erg hoog. (als je armor draag is je phy defense hoog)

Trouwens met mobs verslaan is er niet veel verschil, mobs hebben dezelfde defense (geen verschil tussen mag. defense of phy. defense).
Als je meer INT hebt, is je mag defence hoger als je STR en andersom. aangezien hij Pure str is , zal hij lang niet zoveel schade krijgen van heogeons als van gunpowders oid. Hierdoor bespaard hij geld en potions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben al weer lvl 35 ( vanavond 36 O-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
Verwijderd schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 11:15:
[...]

Een Toist doet magical atacks. Een earth Ghost doet Psy atacks. Hiermee is een mob dus sneller dood wanneer bijvoorbeeld als INT user een Toists kilt. Je doet er dus langer over om een Heyoungo te killen en dus 'lijkt' het er op alsof een Heyoungo (of hoe je het ook schrijft) sterker is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja klopt zo'n earth taoist doet wel veel dmg bij mij

300 ofzo

maar ik draag wel garment dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kcRogue
kcRogue schreef op donderdag 02 november 2006 @ 21:13:
hoeveel kan ik vragen voor een SoS Garment(hands) LVL16 met 1 time LUCKY ?

300k of is dat teveel/teweinig?
*bump* :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xzaz schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 13:05:
[...]

Een Toist doet magical atacks. Een earth Ghost doet Psy atacks. Hiermee is een mob dus sneller dood wanneer bijvoorbeeld als INT user een Toists kilt. Je doet er dus langer over om een Heyoungo te killen en dus 'lijkt' het er op alsof een Heyoungo (of hoe je het ook schrijft) sterker is.
Hoe kom je hierbij? Hoe snel je een mob killt ligt niet aan welke build de mob heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Topicstarter
Normaal gesproken kill je met full int een mob sneller dan een full str (ligt ook natuurlijk aan de gear he ;))

@kcRogue: Kijk is wat gemiddeld is op de server :) Op sommige servers zijn dingen meer waard dan andere

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
DeluxZ schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 22:21:
Normaal gesproken kill je met full int een mob sneller dan een full str (ligt ook natuurlijk aan de gear he ;))
Ja dat klopt. Je doodt echter niet, met een int char, een int mob sneller dan een str mob of andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeluxZ schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 22:21:

@kcRogue: Kijk is wat gemiddeld is op de server :) Op sommige servers zijn dingen meer waard dan andere
ja omdat je attack harder zijn, maar dat ligt NIET aan de build van de mob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoeber
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-11-2024
pure INT users hebben een hogere dmg in het algemeen dan pure Str users

maar het nadeel is dat je gewoon veel sneller dood bent als pure int en daarom moet je goede EQ hebben anders ga je vaak dood
je kunt als pure int beste armor/protector dragen
mijn garment EQ atm:( ik ben weer het buitenbeentje met garment)

lvl 42+2 wrislet
lvl 43+1 talisman
lvl 44+5 shoes
lvl45+1 head
lvl 46+2 sos trousers
lvl 47+1 sos trousers
en jewels allemaal +2

je moet ook veel + str en hp op je EQ doen zodat je nog wat meer health over hebt en het leifst ook de Heaksal passive skill zodat je nog meer health hebt op lvl 60 krijg je door die skill 1000+ hp

ga nu minder dood maar eerst ging i kwel 10x dood in 1 lvl had het een beetje gehad dus heb goede EQ aangeschaft

je kunt als pure str het beste garment nemen wegens weinig mp krijg je dus +20% mp reduce en +20% running speed bonus

dat is zeer handig als je als blader of bow gast geen lightning hebt maar fire

je kan het beste veel mp en int op je EQ gooien maar dat spreekt voor zich
en als je vind dat je niet genoeg mp hebt dan moet je force passive skill nemen daar krijg je extra mp van, maar ej akn oo kgewoon bij potten

voor beide builds geld zorg wel dat je magical/physical balance boven de 100% zodat je hogere dmg doet dat is zeker een aanrader en die vergeten veel mensen

elke x als je je skill lvl 1 omhoog brengt wordt je aanval met die skill 1% sterker dus als je lightning maar op lvl 20 hebt staan en je doet die op lvl 40 nog dan doe je niet hoge dmg want je krijgt maar 20% extra aanvalskracht en als je die lvl 35+ hebt dan heb je gewoon 35% meer aanvalskracht erbij

ik denk dat je hier wel wat uit kan halen wat nuttig is

stoeber

[ Voor 57% gewijzigd door stoeber op 04-11-2006 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
stoeber, wat jij nu allemaal vertelt kun je doen maar het zijn zeker niet dé (beste) builds.

Een int in garment kan ook erg goed zijn vanwege de hogere magical reïnforcements. Met een magical balance van rond de 90% nuke je ook netjes, dat hoeft zeker niet 100% of meer te zijn. Je kunt de heuksal passive nemen, maar je kunt ook kiezen voor de cold buff + passive. De force passive is overbodig imo, al helemaal als je verder niets van de force tree gebruikt.

Er leiden meer wegen naar Rome (of Aege, Tibet etc. ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan niet connecten door server traffic, meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Daar kan ik kort over zijn: Als het niet tussen 3:00 en 9:00 is heb je daar last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was natuurlijk te verwachten, een goeie gratis MMO :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Pfff leuk joh, begin je eindelijk een fatsoenlijk lvl te krijgen, krijg je continue deze fijne melding ingame...

http://img98.imageshack.us/img98/4774/leukjohtb5.jpg

moetje zeker je VGA drivers updaten.... :/

Kunnen we overigens niet in de Programming sectie ( Programming ) van tweakers een topic openen, om te vragen of er mensen zijn die ons willen helpen met een goed en betrouwbare inlog script te maken?

[ Voor 35% gewijzigd door Heaget op 04-11-2006 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 14:34
ik heb laatst een golden ticket scroll gekocht voor 4 weken, en ik kan hem nauwelijks gebruiken omdat ik nooit de server inkom ... weggegooid geld

Gamen op een laptop is best ok .... echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
ja hetzelfde hier, ik probeer het nog wel vaak om toch maar die scroll te kunnen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gemini NL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10-09 17:57
Zo, ook maar geregistreerd op dit forum omdat ik een fatsoenlijk silkroad topic zocht ;)
Ik ben nu lvl 13 en heb gewoon wat beginners vragen:
- Wat is dat Sos gebeuren, speciale wapens/armors ofzo??
- Ik kan wel Elements maken, maar wat moet ik er vervolgens mee doen?

Verdere tips zijn altijd welkom ;) Of voeg me toe op de Athens server, onder de naam "gemmie"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gemini NL schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 17:26:
Zo, ook maar geregistreerd op dit forum omdat ik een fatsoenlijk silkroad topic zocht ;)
Ik ben nu lvl 13 en heb gewoon wat beginners vragen:
- Wat is dat Sos gebeuren, speciale wapens/armors ofzo??
- Ik kan wel Elements maken, maar wat moet ik er vervolgens mee doen?

Verdere tips zijn altijd welkom ;) Of voeg me toe op de Athens server, onder de naam "gemmie"
-Sos, ja dat zijn speciale equipment items. Zijn veel en veel meer waard dan normale wapens en uitgerekend ongeveer evensterk als een non-seal equipment item +5.
Sos staat voor seal of star, zo zijn er nog 2 soorten seals: Som staat voor seal of moon (+10) en Sosun staat voor seal of sun (+15. het meeste waard).

-Met elements kan je tablets gebruiken en zo een attribute geven aan je equipment item.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gemini NL
tankx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je een wolf hebt , dan heb je ook zo'n geel balkje .... ik vraag me af waar dat voor staat .... weet iemand dat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autodidact
  • Laatst online: 30-06-2024
Verwijderd schreef op zondag 05 november 2006 @ 02:53:
als je een wolf hebt , dan heb je ook zo'n geel balkje .... ik vraag me af waar dat voor staat .... weet iemand dat ?
hoe is het met de bots? toen ik nog speelde was 20% bot , en bijna ieder1 die hoog level was had gebot... was rond de introductie van die aapjes :)

btw rappelz is net live gegaan,,, nog geen bot gezien... (maar ze zijn er wel!)

http://specs.tweak.to/12504

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn gold ticket is na vandaag ook afgelopen, en ik ga ook zeker eerst geen nieuwe kopen..
koop er wel weer eentje als er een fatsoenlijk login script ofzo op GoT verschijnt.
Zo'n macro recorder werkt hier namelijk voor geen meter :(

@ Heaget, zie dat je op lvl 50 nog steeds bij ujigi hunt :o ? ik ben nu 42 en ik hunt ze nu ook, 1 nuke en een lion shout of flying dragon er achteraan en ik heb ze al dood :*) .. maar zodra ze me raken word het iets minder leuk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Ja, ik hunt nog ujigi, hoezo? Door die kut-lag kan/wil ik geen agrressive mobs killen want dat kost me zeker weten XP... Ik baal er ook flink van dat ik telkens die disconnected from server error ingame krijg. Ik weet ook zeker dat ik geen Silk meer koop voordat dat geifxt is. En we moeten inderdaad snel een goeie veilige inlog script krijgen, want het hangt me ondertussen we de strot uit dat continu moeten connecten zonder resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

krijg je niet verrekt weinig exp voor ujigi? ik krijg met gold ticket en een skill gap van 1 "maar" 0,10% per mob..
en bij mij gaat het normaal gesproken als ik lvl zon 0,02% omlaag..
En gezien jij ook nog aan het sp farmen bent, lijkt het mij dat je helemaal weinig exp krijgt..
mgoed mij zul je vandaag wss niet op sro zien, moet nog een werkstuk van 40 blz in elkaar flansen voor morgen 8)7 en vanavond connecten word het em toch niet :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Ik heb m'n lvl-gap dicht nu. En ik krijg zo'n 0.05% per kill, voor 1shot vind ik dat toch wel een aardige beloning. Maarja ik zie het plezier van SRO niet echt meer zitten, als ik een 45 minuten kan spelen en daarna weer 30 minuten moet inloggen... Ik heb overigens in Programming een topic geopend:

Wie helpt de SRO'ers van GOT?

Kheb trouwens nog een LVL42 Necklace voor je Beer, zit INT2 of 3 op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cool :*)
ben morgenavond ofzo wel weer van de partij, je hebt trouwens een zwaar relaxte trade gemist :P
3 star met lekker veel 60+ hunters lol, kheb geen health pack voor mn kameel nodig gehad :+
waren 2 hunters van godhand mee, en nog een paar van onze eigen union >:)

edit:
wat een flauwekul dat je topic nu al gesloten is... iemand die een btje verstand van scripten heeft fixt in 5 minuten ofzo zon login scriptje :(

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2006 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Ja jezus, ik word af en toe echt gek van dat ge-mierenneuk op GoT zeg... Ik stuur ook wel een mailtje dat ik het belachelijk vind...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 05 november 2006 @ 02:53:
Dat gele balkje staat voor zijn honger. Elke keer als de wolf levelt, wordt het balkje weer vol. Je hoeft pas rond level 40 (uit mijn hoofd) HGP potions voor hem te kopen zodat hij niet uithongert, tot die tijd levelt hij meestal wel op tijd. Zodra zijn HGP onder de 30% komt gaat zijn aanval en verdediging omlaag (door de helft oid) dus dat wil je niet. Wanneer het op 0% komt gaat hij dood, want dan heb je hem laten verhongeren. ;)
autodidact schreef op zondag 05 november 2006 @ 03:07:
hoe is het met de bots? toen ik nog speelde was 20% bot , en bijna ieder1 die hoog level was had gebot... was rond de introductie van die aapjes :)
Het is alleen maar erger geworden met de bots. De meeste high levels hebben gebot en daarnaast zie je zeer veel gold bots.

Bij de tigers, chakji, hyugngo ghosts, horses, heyoncheon, etc.. dat zijn allemaal plekken waar veel bots lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenwouter

ikbenwouter

! w t R

Als ik met mijn Acer Aspire 5652 laptop met intel wireless LAN op Silkroad probeer te connecten gooit hij mijn wireless verbinding eruit.

Degene in dit topic had precies hetzelfde probleem: Silkroad gooit mijn wireless verbinding eruit

Ik heb al de intel wlan drivers geupgrade maar dit helpt niet. Na het nProtect programma krijg ik een error melding met chinese tekens en is m'n wlan gedisconnect.

Heeft iemand een oplossing misschien? Kan er in de silkroadonline.net forums en fansite forums niks over vinden helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok kben lv30 en mijn eerste nuke is seks ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Ik kan seks alleen maar met goed vergelijken ^^ Dus je nukes doen het goed kan ik hieruit opmaken? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lmfao heag :9
imo zuigen je nukes nog op lvl 30 aangezien je vaak nog met een kut wapen zit.. tot lvl 32 waren mijn nukes schijt omdat ik met een lvl 29 + 2 spear speelde.. en toen had ik voor lvl 32 een sos +3 spear en was het opeens een stuk leuker :+
nu met mn lvl 42 + 6 SoS spear is het nog een stuk leuker :9 al begin ik de 'drive' om te lvlen toch wel een klein beetje te verliezen.. mgoed ik speelde de voorgaande weken ook op no-life lvl :9
ben in 4,5 week van lvl 1 naar lvl 42 geklommen >:)

edit:

Royal_Guards recuit trouwens nog steeds lvl 35+ hunters en traders op Troy!
zoals je aan mn vorige post kunt zien hebben we dus een heel sterke union en hebben we regelmatig multiple star trades met allemaal 64+ hunters van de union :+

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2006 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Nou dan toch nog lvl51 vandaag :D Kheb deze week aardig wat vrije tijd, dus woensdag wel lvl52 zijn denk ik :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gemini NL
Eh wats een nuke :? (n00bie, beginner, newbie etc, ik weet et :) )
En heeft iemand een lijst oid voor alle tablets voor hoeveel je ze kan verkopen ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een nuke is een skill die je vanaf lvl 30 kunt uit oefenen. Je kunt zeg maar vanaf een afstandje een aanval doen, dan schiet je bij vuur bijv. een soort van vuurbal weg, en later als je high skill bent zelfs regen uit de hemel weg >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gemini NL
Dat klint, verdomd bruut _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
3RD Stage Nuke is de droom van elke nuker denk ik :D Mijn 7TH Degree ziet er ook leuk uit nu :)

Afbeeldingslocatie: http://img72.imageshack.us/img72/2825/gear7thcopyoo8.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gemini NL
pfff, al die armors stats zeggen mij echt helemaal niks :(
Misschien een beetje veel gevraagd, maar kan iemand mij uitgebreid uitleggen wat alles nou inhoud, snap er momenteel erg weinig van...:(
Alvast bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan je uit ervaring vertellen dat je gaandeweg het spel alles vanzelf leert. Dit is ook mijn eerste MMORPG en ik snapte er eerst echt de ballen van. heb tot rond de lvl 16 mn skills wel lopen uppen, maar snapte maar niet waarom ze maar niks deden :9 . Rond lvl 34 was ik zo ver dat ik het meeste van het spel wel snapte, en toen snapte ik ook dat mn build best f*cked up was :P . Daarom ben ik paar weekjes terug met een nieuwe char begonnen.

Het meeste leer je wel door gewoon het spel te spelen, en alle quests te doen. Ik weet niet op welke server je speelt, maar ik raad je aan zo snel mogelijk (als je rond de lvl 15~20 ofzo zit) een leuke guild te vinden. Als je een btje goed in engels bent is een internationale prima, maar anders kun je beter eerst voor een NL guild gaan. Ik liep ook wat verdwaald in Jangan rond toen ik in 1 keer werd gevraagd voor een NL/BE guild. Snapte er geen bal van wat het was, maar leek me wel cool :+ . Ik heb daar toen uiteindelijk wel verrekte veel geleerd.. dus als ik jou was zou ik zoiets doen..
Als je op de Troy server zit wil ik je ingame best wel helpen, en raad ik je aan om in een guild als DareDevils te gaan (is een NL/BE guild met wel toffe gasten)

Hoop je zo eerst voldoende te hebben geinformeerd :9

wil ook nog ff melden dat heaget en pinokkio mij heel erg hebben geholpen ingame _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2006 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gemini NL
Speel op Athens, maar ben van plan, na jouw wijze woorden ;) over te stappen naar een van de nieuwste servers zodra ik het spel in grote lijnen ken. En ben bang dat dat nog wel een weekie of 2/3 duurt. Momenteel heb ik bijv. nog geen flauw idee wat het degree of de parry ratio van een wapen is.
Ben uber noob :+
(Heb trouwens wel aardig wat andere mmo`s gespeeld, alla maplestory en runescape, alleen deze spant toch echt de kroon!.)

Edit: Nogmaals, heeft iemand een lijst van alle tablets en voor hoeveel je ze kan verkopen? Zoiets moet toch wel bestaan:)?

[ Voor 12% gewijzigd door Gemini NL op 05-11-2006 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
http://sro.mmosite.com/alchemy/tablets.shtml

Daar staan alleen geen prijzen bij. Als je overigens toch van server gaat wisselen, kom dan naar Troy en join Royal_Guards ( als je een beetje actief bent ). Dan kunnen wij ( Sphinxeh en ik ) je zowiezo ook nog helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
Heaget schreef op maandag 06 november 2006 @ 08:09:
http://sro.mmosite.com/alchemy/tablets.shtml

Daar staan alleen geen prijzen bij. Als je overigens toch van server gaat wisselen, kom dan naar Troy en join Royal_Guards ( als je een beetje actief bent ). Dan kunnen wij ( Sphinxeh en ik ) je zowiezo ook nog helpen :)
Het is erg "gezellig" op Troy, alleen is het ook een van de drukste servers. Laatst midden in de nacht eens gekeken of het rustig was, niet dus. De nieuwere servers waren Populated, Troy en de andere oudere server ware allemaal Crowded.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoeveel een lvl 42 SOS spear normaal kost?
ik ben nu aan het sparen en zit al rond de 12 mil. Ik heb gehoord dat hij voor rond de 15 ~20 mil van eigenaar verwisselt.. Kan iemand mij hierbij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
Verwijderd schreef op maandag 06 november 2006 @ 11:47:
Weet iemand hoeveel een lvl 42 SOS spear normaal kost?
ik ben nu aan het sparen en zit al rond de 12 mil. Ik heb gehoord dat hij voor rond de 15 ~20 mil van eigenaar verwisselt.. Kan iemand mij hierbij helpen?
Op Troy kocht ik mijn L42 sos spear een aantal maanden geleden voor 12 mil en dat was toen goedkoop. Maar dingen zijn flink duurder geworden (oneerlijk goud). Heb hem weer verkocht voor 19 mil, toen was ie wel +3 en blauw.

Shuttle st20g5

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.