Wie helpt de SRO'ers van GOT?

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 19:36
Beste Mede-Tweakers,

Wij in het Grote SilkroadOnline topic ( [MMORPG]Silkroad Online, deel 5 ) hebben een groot probleem. We moeten langdurig proberen om in de game te komen, doordat de server ons continu blijft disconnecten. Ook sluit de game zich af na een aantal aanmeld pogingen ( dit aantal staat niet vast overigens ). We hebben nu wel een simpel Autohotkey scriptje maar daardoor zijn al accounts gehacked, niet echt veilig dus. Nu dacht ik dus, misschien kunnnen de slimme koppen van het Programming gedeeldte ons helpen een goede script te maken die blijft proberen totdat we ingame zijn?

Ik hoop dat jullie hier over na willen denken, en ik denk dat als het lukt een goed script te maken er heel wat mensen blij van worden :)

-Heaget

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:34
Sorry, maar dit is een scriptrequest, en dat is hier niet toegelaten.

Het is niet de bedoeling dat anderen hier een script voor jou gaan maken. Je kan altijd proberen om zelf iets te maken, en indien het niet lukt, willen we je altijd helpen.
Als je dit meer ziet als een soort 'groepsproject', dan is het zowiezo beter om eerst eens een mailtje te sturen naar prgmods (at) tweakers (dot) net met de vraag of het toegelaten is. Dan kunnen we dit eerst eens intern bekijken.

[ Voor 74% gewijzigd door whoami op 05-11-2006 11:35 ]

https://fgheysels.github.io/

Dit topic is gesloten.