Schiet tussen de palen en je scoort!
pls help ffies
ene niet zo goed dat er weer hackers zijn
Always look on the bright side of life.
Ik zit ondertussen al weer op 50% van LVL56 ( gister gelvld ^^ ) Dus als ik vnaaf nog 60% haal lvl ik morgen weer
[ Voor 26% gewijzigd door Heaget op 15-12-2006 18:01 ]
ik ben pas lvl 15 hoor xDHeaget schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 18:01:
Mag Balance naar 100% krijgen als ie nu 73% is gaat niet lukken. Je hebt je punten dan niet goed verdeeld, ik ben een Full INT, en heb nu een Mag Balance van 103%.
Ik zit ondertussen al weer op 50% van LVL56 ( gister gelvld ^^ ) Dus als ik vnaaf nog 60% haal lvl ik morgen weer
Je kunt btw nog steeds nuker worden. Je hoeft er niet pure voor te zijn...
[ Voor 12% gewijzigd door saviour op 15-12-2006 19:22 ]
Anoniem: 161376
vaak voorkomend probleem? heb net de client geinstalled en account aangemaakt.
[ Voor 53% gewijzigd door Hurtebise op 15-12-2006 19:43 ]
ooohja, dan lukt het nog welclifdon schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 18:05:
[...]
ik ben pas lvl 15 hoor xDof kan het dan ook niet meer ? (kan ik dan nog wel nukker worden eigenlijk)
ene ik heb nu 2100 sp
Rogue/Cleric Full str Crow Bow Server ; Malazgirt
SP staat idd voor Skill Points, maar ook voor Stat Pointsclifdon schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 19:42:
oki ik ga dus nukker wordenmaar hoe kan je SP nou op int gooien ? (SP = toch skill points?)
ene ik heb nu 2100 spschiet niet echt meer op
Sinds kort valt het reuze mee, maar in het weekend is het uiteraard drukker.Hurtebise schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 19:32:
cannot connect due to server traffic
vaak voorkomend probleem? heb net de client geinstalled en account aangemaakt.
[ Voor 32% gewijzigd door saviour op 15-12-2006 20:36 ]
Maar hoe lang doen jullie er over om naar level 20 te gaan met een nieuw account? Ik speel Silkroad ongeveer 3 a 4 uur per week, soms 5..
Anoniem: 190843
1 a 2 dagen om naar lvl 20 te gaanPimorez schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 14:57:
Hoe kan je farming enz. trainen? Ik kom er niet uit...
Maar hoe lang doen jullie er over om naar level 20 te gaan met een nieuw account? Ik speel Silkroad ongeveer 3 a 4 uur per week, soms 5..
maar dan heb je niet gefarmed of wel ?Anoniem: 190843 schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 15:48:
[...]
1 a 2 dagen om naar lvl 20 te gaan

Good Heaget ( Hunter )

Woohooo LVL57!
Anoniem: 173535
Hahaha gefeliciteerd man!! Mooi sword! 52+5?Heaget schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 16:35:
Bad Heaget ( Thief )
[afbeelding]
[afbeelding]
Good Heaget ( Hunter )
[afbeelding]
Woohooo LVL57!
Anoniem: 36835
sup ik heb iets cools op gang gezet en vertel het je morgen welAnoniem: 36835 schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 20:49:
DutchElites lvl 5 guild zoekt nog een leuke union op AegeIs er een Union op Aege waar veel gotters in zitten ?
we hebben een kleine kans voor super goede union
en ben lvl 48 geworden net!!!
Wij zijn als ModelMaster van oorsprong een nederlandse guild (ook lvl 5) op Aege, alleen ben ik de enige GoT-er op dit moment. ondertussen zijn we wel engelstalig en internationaal en hebben we 5 guilds in de union.Anoniem: 36835 schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 20:49:
DutchElites lvl 5 guild zoekt nog een leuke union op AegeIs er een Union op Aege waar veel gotters in zitten ?
Onze GM (Sjaals2) is ook nederlands en kan je meer info geven over union.
We kunnen ook nog altijd een paar nieuwe members gebruiken, dus als je geinteresseerd bent.
zoek dan mij (GoT_OliverBB) of Sjaals2 even op in het spel.
Misschien een tipje:Heaget schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 16:35:
Bad Heaget ( Thief )
[afbeelding]
[afbeelding]
Good Heaget ( Hunter )
[afbeelding]
Woohooo LVL57!
als je een leuk screenshot wil maken, druk dan eerst ff op F12.
alle text behalve je naam verdwijnt dan uit beeld en vervuild dus niet je "fotootje"
]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[
hoe doe je dat zo snel?xzaz schreef op zondag 17 december 2006 @ 14:43:
Yhe gister lvl 48 geworden. We gaan hard, hoop ik woensdag lvl 52 te worden als het even meezit.
en hoeveel uur per dag besteed je er aan?
als ik geluk heb haal ik (lvl 47) 10-15% per uur maar dan moet je wel alleen maar hunten.
Wij helpen vaak ook de lagere lvl's en we traden af en toe een beetje waardoor we misschien wat minder snel lvl-en,maar 4 lvl's in 4 dagen.........
(ik speel al sinds vorig jaar okt/nov.)
Ik zal vanmiddag wel even een screen uploaden.
Anoniem: 154585
omfg man das een dikke fulltime baan lol...

Anoniem: 161048
gelukkig beginnen op 45 de quests weer
Het verschil zal er wel voornamelijk uit bestaan dat ik een fulltime baan heb (2 ploegen) en 3 kinderen die naar school gebracht en gehaald moeten worden.xzaz schreef op maandag 18 december 2006 @ 10:01:
Ee eigenlijk hardcore spelen, en de 3 uur gold tickit goed benutten. Dus alles inslaan heel je inven vol proppen en je pet inven back-up pots en pillen enc. Ben nu 80% dus dat wordt vanavond level 49. Ik doe volgens (http://www.xfire.com/profile/xzaz2/) xfire 48 uur per week. Dat valt wel mee![]()
Ik zal vanmiddag wel even een screen uploaden.
maar goed, gisteren weer 2x dood gegaan, 1 x bij de Ishades omdat ik vergeten was HP bij te vullen en 1x omdat ik bij de Penons werd aangevallen door 2 champs terwijl ik een gewone penon aan het killen was,..
Anyway, als ik naar town ga ga ik gewoon alles bij af:
- Eerst heel inventory leegmaken (alchemy enzo)
- Alles repareren
- Pots kopen
- Pots kopen voor: paard, wolf
- Controleren voor AutoPots (als ze in het goede vakje zitten)
En dan gelijk weer weg. Ik help nu ook wel met traids enzo maar daar moet je eigenlijk lvl 52 voor zijn. Dan heb je net dat extra's.
Nu Edit: Nu dus eindelijk die Mugji quest

[ Voor 86% gewijzigd door xzaz op 19-12-2006 01:46 ]
War With Bots
Date : 12/19/2006
inquiry : 1790
Hello. This is Silkroad Online.
During today's weekly server inspection period, unlike the previous process of GM's investigating bot users directly, bot users that have been checked by the system have been punished altogether.
Those that have been punished add up to a number of 1,500 accounts throughout all servers, and to provide clean gaming environment, we will continue to punish extensive scale of bots.
We apolgize for not showing enough bot blocking activity due to preparation of this block, and Silkroad Online will try our best to satisfy our users expectation.
Punishment Target: 1,500 accounts throughout the servers
Punishment Detail: Infinite block
*To make this punishment process undercover, we have only managed to get a hold of the account names. The detailed list of the blocked accounts will be listed within this week. From next time, the full character names will be listed.
lvl 55 nog steeds en aan farmen wil eerst powerguard hebben
jep ik ook,..en soms dat ik dan nog ff de markt afloop voor iets mooisxzaz schreef op maandag 18 december 2006 @ 11:30:
Anyway, als ik naar town ga ga ik gewoon alles bij af:
- Eerst heel inventory leegmaken (alchemy enzo)
- Alles repareren
- Pots kopen
- Pots kopen voor: paard, wolf
- Controleren voor AutoPots (als ze in het goede vakje zitten)
[afbeelding]
als je er 1 hebt zeg het f plz =D ik zit nu nog met NPC lvl 10/13 spear maar dat schiet niet op
ik zit in server TROY
[ Voor 13% gewijzigd door Clifdon op 20-12-2006 20:16 ]
we weten toch niet welke server je speelt.
dat staat er toch gewoon xDReconhell schreef op woensdag 20 december 2006 @ 08:40:
kansloze post xD
we weten toch niet welke server je speelt.
maar niemand die het heeft ?

En dan ook gelijk een nieuwe sword en een nieuwe shield!
wat een noob ben je lolclifdon schreef op woensdag 20 december 2006 @ 20:17:
[...]
dat staat er toch gewoon xD
maar niemand die het heeft ?
nadat je het zelf ge-edit hebt... na mijn reactie....

het was ook maar een geintjuh hoorReconhell schreef op donderdag 21 december 2006 @ 09:43:
[...]
wat een noob ben je lol
nadat je het zelf ge-edit hebt... na mijn reactie....
het was niet bedoelt om jou te laten denken dat je het verkeerd gelezen had ofzow echt niet.
Anoniem: 199970
welk mastry moet ik allemaal volop goien??
Ten eerste, gebruik tot en met lv31 een speer, want een sword levelt enorm langzaam.Anoniem: 199970 schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 13:00:
`hey mensen ik ben net begonnen met silkroad ik wil een full int nuker maken met sword...
welk mastry moet ik allemaal volop goien??
De forces waar je op moet letten zijn bicheon (voor je sword op lv32) en in deze mastery is het slim om alleen de knockdown skills te gebruiken. (Dat zijn de skills die je op lv19 kan krijgen)
Lightning, dit is een must voor een nuker vanwege nukes, grasswalk en buffs.
Fire, omdat de nuke en de imbue het sterkste zijn van alle forces.
Anoniem: 161048
je moet juist wel sword gebruiken, aangezien je op lvl 13 een ranged attack krijgt. Scheelt super veel tijd( persoonlijke ondervindingenAnoniem: 173535 schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 14:43:
[...]
Ten eerste, gebruik tot en met lv31 een speer, want een sword levelt enorm langzaam.
De forces waar je op moet letten zijn bicheon (voor je sword op lv32) en in deze mastery is het slim om alleen de knockdown skills te gebruiken. (Dat zijn de skills die je op lv19 kan krijgen)
Ik ben pas overnieuw begonnen, ook met een int char en ik heb het zo gedaan:
tot level 13 met een boog (zonder boog skills), alleen met je imbue doe je al zoveel damage dat je alles gemakkelijk kapot krijgt. Vanaf daar heb ik met een speer gespeeld en op level 17 de shock shout genomen. Tot level 30 kreeg ik alles goed kapot door een shout te gebruiken en daarna er gewoon op te raggen
Ik heb wel de wolf bite spear level 1 genomen voor de afwisseling.
en als een nuker moet ik garmant nemen of armor?
Anoniem: 201931
Hey cheborr, volgens mij wist jij wel het een en ander af van het maken van een Ksro account, zou je mij daarmee kunnen helpen. Dat zou heel erg fijn zijn.Anoniem: 173535 schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 14:43:
[...]
Ten eerste, gebruik tot en met lv31 een speer, want een sword levelt enorm langzaam.
http://forum.mmosite.com/topics/105/200612/05/2270,1.htmlAnoniem: 201931 schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 20:50:
[...]
Hey cheborr, volgens mij wist jij wel het een en ander af van het maken van een Ksro account, zou je mij daarmee kunnen helpen. Dat zou heel erg fijn zijn.
als je nog vragen hebt, shoot!
Anoniem: 201931
Site heb ik ook al gevonden. Zeer vaak een security number in proberen te voeren, maar nooit zo'n koreaanse weten te vinden..Anoniem: 173535 schreef op maandag 25 december 2006 @ 01:54:
[...]
http://forum.mmosite.com/topics/105/200612/05/2270,1.html
als je nog vragen hebt, shoot!
Heb jij het ook gewoon op die manier gedaan of is er niet een makkelijkere om het voor mekaar te krijgen? Anyway, aangezien jij het al een keer hebt gedaan/kunnen doen, zou je dan ook een account voor mij kunnen maken.

Anoniem: 202079
Zojuist probeerde ik met iemand te Exchangen, dit terwijl er grandioos veel lag was.
Uiteindelijk is het dan ook niet gelukt, want ik bleef gewoon hangen.
Ik heb vervolgens Silkroad Online afgesloten, en het opnieuw proberen te starten.
Althans, dat bleef bij proberen, want de loader laadde niet verder in?
Nu is de loader overigens wel ingeladen.
Lagen de servers er misschien uit?
Zoja, gebeurd dit vaker bij Silkroad Online (ik speel het spel sinds kort)?
Met vriendelijke groeten,
iN10SiON
Ik heb geen andere bron, dus blijf proberen. Heb ik ook gedaan en uiteindelijk gelukt.Anoniem: 201931 schreef op maandag 25 december 2006 @ 14:10:
[...]
Site heb ik ook al gevonden. Zeer vaak een security number in proberen te voeren, maar nooit zo'n koreaanse weten te vinden..
Hoe heb jij een account gemaak op de ksro site ?Anoniem: 173535 schreef op maandag 25 december 2006 @ 21:09:
[...]
Ik heb geen andere bron, dus blijf proberen. Heb ik ook gedaan en uiteindelijk gelukt.
Ik heb het beste armour (geloof ik), wat mogelijk is, en heb 525k tot m'n beschikking.
Heeft er iemand ideeën waar ik het beste op kan trainen?
Op een "Yeoha" train ik wel erg makkelijk (1x Thundertiger force Lv 4 = 3x90HP).
Een "Young Tiger" gaat daarintegen weer heel erg lastig (hit maar 50, met dezelfde force!).
[ Voor 90% gewijzigd door Anoniem: 202079 op 26-12-2006 02:41 ]
Iedereen nog een prettige kerstmis gewenst
[Server Inspection]Weekly Server Inspection Notice (Revised)
Date : 12/26/2006
inquiry : 9427
In order to maintain a pleasant gaming and smooth patching experience, the server and website will undergo regular weekly server inspection.
Inspection Period: 12/26/2006 12:30~18:30 Silkroad Standard Time (6 hour duration)
[Patch]
- Christmas event begins
- Thanksgiving festival event ends
- Desert of Living Death update added (Takla-makan map and new monsters added, level cap extended to 80)
- Mass bot punishment applied
- Website Inspection: 12:30~13:30 Silkroad Standard Time (Revised)

[Extra Inspection] Extra Server Inspection Notice
Date : 12/26/2006
inquiry : 445
Today at 21:10~22:00 Silkroad Standard Time, all servers will be undergoing extra inspection.

Verder is m'n vraag nog niet beantwoord, waar kan ik het beste op trainen?Anoniem: 202079 schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 00:43:
Heb net weer een tijdje gespeeld, ben nu een level 14 ranger.
Ik heb het beste armour (geloof ik), wat mogelijk is, en heb 525k tot m'n beschikking.
Heeft er iemand ideeën waar ik het beste op kan trainen?
Op een "Yeoha" train ik wel erg makkelijk (1x Thundertiger force Lv 4 = 3x90HP).
Een "Young Tiger" gaat daarintegen weer heel erg lastig (hit maar 50, met dezelfde force!).
wat is je wapen?...
en hoe bedoel je beste armour? niet gewoon van de npc toch
Maar op lvl 14 maakt je armour enzo nog niet echt uit.. tis alleen wel makkelijk als je een goed wapen hebt om lekker snel te lvlen..
Die kun je vanaf level 8 gebruiken, geloof ik.
Mijn build is, euhm... weet ik niet precies.
Edit: Ik heb een Infantry Bronze Bow, en ik heb zowel "Protector" als "Armor" spullen aan.
Mijn eigenlijke build is "Armor".
[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 202079 op 26-12-2006 13:34 ]
en je moet ook geen stuff van de npc kopen
vaak hebben de spullen in stalls betere % en blues en/of ++ en zijn ze ook nog eens goedkoper..
Op welke server zit je?
Met jou praat ik over een jaar wel wee.rAnoniem: 202079 schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 13:21:
Rustig maar, het hele leven draait niet om het spelletje.
Well anyway, ik heb lopen kutten lopen kutten en lopen kutten. Ben nu lvl 52 't schiet niet op ik weet het. Maar het is wel leuk. Alvast een beetje in de Cave rond hangen, en nu ook in Taklamakan.
en guess what... Yarkan gekilled door dude met een gewone 64+5 glav lmao!
allemaal sos users daar

Werkt het zo verslavend, dan?xzaz schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 19:17:
[...]
Met jou praat ik over een jaar wel wee.r
Well anyway, ik heb lopen kutten lopen kutten en lopen kutten. Ben nu lvl 52 't schiet niet op ik weet het. Maar het is wel leuk. Alvast een beetje in de Cave rond hangen, en nu ook in Taklamakan.
zeker nu er een nieuwe lvl cap is zit er weer wat extra uitdaging in

[ Voor 39% gewijzigd door xzaz op 26-12-2006 23:24 ]
Helaas heb ik geen Return Scroll bij me, dus teleporten zit er niet bij.
Ook kan niemand me bereiken (Exchangen gaat dus ook niet).
Wat te doen?

[ Voor 79% gewijzigd door Anoniem: 202079 op 27-12-2006 02:39 ]
Mailtje sturen naar JoyMax vaak doen ze het wel. Anders moet je silk kopen met een Return Scroll ^^ En zo eruit komen. De engiste manier is dus ff een mailtje sturen.Anoniem: 202079 schreef op woensdag 27 december 2006 @ 02:37:
Ik heb een behoorlijk groot probleem, ik zit namelijk vast!![]()
Helaas heb ik geen Return Scroll bij me, dus teleporten zit er niet bij.
Ook kan niemand me bereiken (Exchangen gaat dus ook niet).
Wat te doen?
Zit je toevallig in een "sloot'?
Wordt het trouwens geen tijd voor deeltje 6?
[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 202079 op 27-12-2006 03:26 ]
ik maak nu een full int spear nuker heeft deze build beetje leuk toekomst??
en farmen is saai zeg...
Full int is gewoon alle stat point in INT zetten en Nuker is uiteindelijk AOE aanval gebruiken zoals lion shout ect....Anoniem: 202079 schreef op woensdag 27 december 2006 @ 14:27:
Ik vroeg me af wat dat allemaal inhoudt?
Full? Int? Nuker?
grappige koe
Inmiddels vroeg ik me af wat jullie van mijn character vonden?
Lol, nee, niet waar. Je bent een nuker als je magische krachten gebruikt als aanvals methode.Anoniem: 199970 schreef op woensdag 27 december 2006 @ 15:24:
[...]Nuker is uiteindelijk AOE aanval gebruiken zoals lion shout ect....
post je character info.Anoniem: 202079 schreef op woensdag 27 december 2006 @ 15:31:
Ok dan, bedankt voor de informatie!
[afbeelding]
ging net iets lastiger dan de 1e keer toen ie spawnde haha
hij spawnde dit keer nogal veel elites.. en die doen best pijn.. overal lijken.. dik slachtveld daaro
Mgoed ik had em weer niet te pakken
nee hoor, kijk maar eens naar book 1 fire nuke.Anoniem: 199970 schreef op woensdag 27 december 2006 @ 16:15:
alles nukers aanval is AOE aavallen ,,,,.......
Ben zelf lvl 26 dus ik hou het niet zo lang vol daar
druk eerst ff op F12 voor je een shot maakt, dat scheelt een hoop text in beeld.Anoniem: 202079 schreef op woensdag 27 december 2006 @ 15:31:
Ok dan, bedankt voor de informatie!
[afbeelding]
Op welke server speel je? die guild naam ben ik nog niet tegen gekomen op Aege iig.

maar goed :
Build : hybird int 96% int fire.en hij heeft heletijd volgehouden om met garmant rond te huppele,armor zou wel erg handig zijn denk ik
en als je het nog makkelijk wil doen ,stel je gewoon bij xfire in dat je op prt scr sysrq in moet drukken,.altijd handig
[ Voor 14% gewijzigd door Z1ppo op 30-12-2006 08:21 ]
Dit topic is gesloten.