[MMORPG]Silkroad Online, deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 21.989 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Knowuse schreef op maandag 06 november 2006 @ 14:08:
[...]

Op Troy kocht ik mijn L42 sos spear een aantal maanden geleden voor 12 mil en dat was toen goedkoop. Maar dingen zijn flink duurder geworden (oneerlijk goud). Heb hem weer verkocht voor 19 mil, toen was ie wel +3 en blauw.
Doe je dan veel meer damage vergeleken met een gewone +5 spear?
en is het mogelijk je "mag %" naar 100 % te brengen?
heb het namelijk nog nooit gezien. :?

vanmiddag nog wat farmen , mss wordt ik dan 39 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 19:36
[Server Inspection] Weekly Server Inspection Notice

Date : 11/6/2006
inquiry : 2014

Hello. This is Silkroad Online.

In order to maintain a pleasant gaming and smooth patching experience, the server will be undergoing regular server inspection.

Inspection Period: November 7th 13:00~17:30 Silkroad Standard Time (4 hour 30 minute duration)

[Patch]
- Equipment upgrade for lag reduction
Dat is dus morgen, hopelijk word de lag weer voor een lange tijd gefixxed, gister was echt te erg gewoon, vandaag was al 10x beter! Ik ga nu ff me PC overplanten in een andere kast, dus hopelijk ben ik morgen weer ready to lvl :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-08 03:25
Verwijderd schreef op maandag 06 november 2006 @ 14:12:
[...]

Doe je dan veel meer damage vergeleken met een gewone +5 spear?
en is het mogelijk je "mag %" naar 100 % te brengen?
heb het namelijk nog nooit gezien. :?

vanmiddag nog wat farmen , mss wordt ik dan 39 :9
Ja een sos is ongeveer gelijk aan een +5 gewoon wapen.
Je 'mag %' kun je voor elk wapen naar 100% brengen, het alleen moeilijk (Lees bijna onmogelijk). Ik geloof dat 100% "mag %" gelijk staat aan een gewoon wapen +2 voor die specifieke stat 0% "mag %" heeft.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gemini NL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10-09 17:57
Heaget schreef op maandag 06 november 2006 @ 08:09:
http://sro.mmosite.com/alchemy/tablets.shtml

Daar staan alleen geen prijzen bij. Als je overigens toch van server gaat wisselen, kom dan naar Troy en join Royal_Guards ( als je een beetje actief bent ). Dan kunnen wij ( Sphinxeh en ik ) je zowiezo ook nog helpen :)
Ty!
Ik ik zou graag bij jullie komen, maar als je zegt dat het een van de drukste servers is: nee dankje, dan ga ik liever naar een van de nieuwere! Maargoed, als Troy wat rustiger wordt, dan is het een heel ander verhaal natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op normale tijdstippen zijn alle servers druk... ook Sparta staat allang op vol overdag en in de avond.. 's nachts mischien niet maar op de meer gangbare tijden wel..
en een SOS spear op troy van lvl 42 kost je voor een plain rond de 15 mil, maar +3 toch al gauw 20..
de mijne is lvl 42 sos +6 met full blue.. koste me 30 miljoen, maar dan heb je ook wat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gemini NL
Pfff, wat een bedragen hé, 30 miljoen!!!!
Daar kan je 30 wolven van kopen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja 30 wolven .... die even lvlen tot over lvl 30

en dan 1.5 mil per wolf weer vragen

tel uit je winst :)

PS :

Net een SoS Python Tasset lvl 36 op een wel HELE RARE plek gedropt gekregen.
ik was die powder bomb truucje aan het doen , even 1 meek earth ghost buiten DW southgate killen .... en dan dropt ie dit .... ik sta er echt van te kijken _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://img394.imageshack.us/img394/4570/sos36mc0.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

direct even tijdelijk geruild met een kameraad ... nu heb ik een SoS hat lvl 27 voor garment :)

ze is precies 36 dus kon hem mooi even lenen

trouwens :
Als ik hem wil verkopen .... hoeveel zou ik dan ongeveer kunnen vragen .... ik zit op rome .... de prijzen gaan al wel langzaam omhoog , maar ik zie deze item nergens als SoS in een stal staan zodat ik een beetje een prijs schatting kan maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-09-2023
Lvl 46 sinds paar dagen maarja,..zal er wat vaart inzetten denk ik hehe..ook denk ik voortaan meer spullen te kopen met str er op..al heb ik dat al wel bij aantal,,,89%str hybird uiteraad met armor aan,88%str hybird met garmant aan zou opzig wel full str kunnen worden als ik alleen maar goede spullen koop met str maar dan is het nog erg moeilijk denk ik,eerder makkelijk gedacht dan gedaan,ik ben iedergeval tevreden over me char!

Rogue/Cleric Full str Crow Bow Server ; Malazgirt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Weekly Server Inspection Extension

Date : 11/6/2006
inquiry : 9287

We apologize for the extended server inspection time. The estimated time of extended inspection period is listed below. We will try to complete our server inspection as soon as possible.

Revised Inspection Period: November 7th 13:00~19:00 Silkroad Standard Time (6 hour duration)

[Patch]
- Equipment upgrade for lag reduction
Nog 2 uur boven op de inspectie gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand wanneer "De update" komt?
In die global chats zei iemand eind deze maand :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 november 2006 @ 17:28:
op normale tijdstippen zijn alle servers druk... ook Sparta staat allang op vol overdag en in de avond.. 's nachts mischien niet maar op de meer gangbare tijden wel..
en een SOS spear op troy van lvl 42 kost je voor een plain rond de 15 mil, maar +3 toch al gauw 20..
de mijne is lvl 42 sos +6 met full blue.. koste me 30 miljoen, maar dan heb je ook wat :+
kan je er een plaatje van uploaden ?^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Verwijderd schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 09:57:
Weet iemand wanneer "De update" komt?
In die global chats zei iemand eind deze maand :9
Hij word nu volgens mij in KSRO getest, ik denk overigens niet dat hij eerder dan volgend jaar komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
Gemini NL schreef op maandag 06 november 2006 @ 21:54:
Pfff, wat een bedragen hé, 30 miljoen!!!!
Daar kan je 30 wolven van kopen :+
Wacht maar tot je bij level cap komt, dan worden prijzen pas hoog. Heb vanaf L32 altijd een sos spear kunnen kopen. Zit nu bijna aan level cap en kan geen L64 sos spear meer betalen, die kosten over de 200 mil.

Het is trouwens wel grappig dat de prijzen van sos wapen per degree ongeveer verdubbelen zolang het geen level cap wapen is.
L16 1.5 mil, L24 = 3mil ,L32 = 6 mil, L42 = 12 mil, L52=24 mil

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is trouwens wel grappig dat de prijzen van sos wapen per degree ongeveer verdubbelen zolang het geen level cap wapen is.
L16 1.5 mil, L24 = 3mil ,L32 = 6 mil, L42 = 12 mil, L52=24 mil
Dan wil ik wel eens weten welke server jij zit, want in Troy is het ff anders,
LvL 16 = 500k/750k, LvL 24 = 1.5/2 mil, LvL 32 = 4.5/6 mil, LvL 42 = 15/18 mil, LvL 52 = 27/32 mil en 8th degree is idd ook in troy iets tussen de 150 en 200 mil (ik kan iig ook niet genoeg verzamelen om een 8th degree te kopen :S "gelukkig" heb ik nog 5 lvls de tijd 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En voor de 3e keer de tijd opgerekt door Joymax! :{w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
November 7th 13:00~20:00 Silkroad Standard Time

nooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!! nu haal ik lvl52 zeker niet morgen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heaget schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 10:30:
[...]

Hij word nu volgens mij in KSRO getest, ik denk overigens niet dat hij eerder dan volgend jaar komt.
ik heb het hier over ninth degree zooi he, niet european beta :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoorde dat er na de cap raise nog geen 9th degree komt.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2006 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 11:21:
Ik hoorde dat er na de cap raise nog geen 9th degree komt.
op sro.mmosite.com stond iets heel anders http://sro.mmosite.com/guides/updates.shtml / http://i69.photobucket.co.../Keyjizzle/9thdegree3.jpg O+ :> :o :*) :'( :D _/-\o_

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2006 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Volgens mij komt er met de update / levelcap raise geen 9th degree spul. De cap gaat omhoog naar level 80 terwijl de "chest" can de 9e graad op level 81 begint. Zodra een graad niet compleet is, krijg je er helemaal niets van volgens mij.

Ik denk dat het hoogste wapen ook het level 72 wapen zal zijn aangezien een 9e graads wapen op 8e graads items niet eeerlijk zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Revised Inspection Period: November 7th 13:00~21:00 Silkroad Standard Time

nog een uur, ik ga er maar vanuit dat het vandaag niet meer gaat lukken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenwouter
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:30

ikbenwouter

! w t R

Ik zit erin hoor :)

........................................................................................................................................................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

saviour schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 12:04:
Volgens mij komt er met de update / levelcap raise geen 9th degree spul. De cap gaat omhoog naar level 80 terwijl de "chest" can de 9e graad op level 81 begint. Zodra een graad niet compleet is, krijg je er helemaal niets van volgens mij.

Ik denk dat het hoogste wapen ook het level 72 wapen zal zijn aangezien een 9e graads wapen op 8e graads items niet eeerlijk zou zijn.
Hoezo begint de chest bij 81?
8th degree begint ook bij 64 en eindigt op 69 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 12:59:
Hoezo begint de chest bij 81?
8th degree begint ook bij 64 en eindigt op 69 |:(
|:( Die mag je voor jezelf gebruiken. Denk eens na voordat je iets post, vooral als het zo stupide is. De eerste chest 8e graad is 69, de tweede is 73, de derde is 77, de eerste 9e graad is dus 81.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

saviour schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 13:01:
[...]
|:( Die mag je voor jezelf gebruiken. Denk eens na voordat je iets post, vooral als het zo stupide is. De eerste chest 8e graad is 69, de tweede is 73, de derde is 77, de eerste 9e graad is dus 81.
Dat is bij 4th degree naar degree 5th toch ook niet :z daar krijg je hem op 37 en niet op 41.

EDIT:
toen in KSRO de level cap omhoog ging hadden ze ook al ninth degree :$

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2006 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Dude, level jij eerst eens omhoog naar je 6x en kom erachter dat er dan steeds een sprong van 4 levels tussen de equipment komt ipv 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

saviour schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 13:26:
Dude, level jij eerst eens omhoog naar je 6x en kom erachter dat er dan steeds een sprong van 4 levels tussen de equipment komt ipv 3.
"dude " , ik heb een lvl 70 account , genaamd "Latt" op babel :) ben overnieuw begonnen voor de fun :D

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2006 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
En dan nog weet je niet dat er op dat level 4 levels verschil tussen alle equipment zit ipv 3?

[ Voor 14% gewijzigd door saviour op 07-11-2006 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

saviour schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 13:39:
En dan nog weet je niet dat er op dat level 4 levels verschil tussen alle equipment zit ipv 3?
Jawel, maar aangezien ze tot nu toe altijd dezelfde gaps tussen degrees hebben gehad, lijkt het me sterk dat ze dit ineens veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Van de 7e graad naar de 8e graad werkt het toch ook zo? Je krijgt je 7e graad chest op 57, 61 en 65. De 8e graad chest krijg je 4 levels later, op 69.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hierbij mijn excuses voor mijn domme reacties, ik heb even google gebruikt voor de levels :X

http://www.2de1.net/genel...l.76-90%7D.html#post93285 :9

ik weet niet of de informatie klopt, aangezien ik de taal niet kan :'(

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2006 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Kom op mensen, laten we het leuk houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

saviour schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 12:04:

Van wat ik weet zal er met de update naar 80 de 2e en 3e versie van de 8th gear komen en 76 9 degree wapens. En inderdaad geen 9 degree gear. Verder zal de mastery cap op 70 blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
De mastery cap op 300 bedoel je? Volgens mij blijft die zelfs 300 wanneer de level cap 90 wordt en de skills nog steeds op 69. Ik ben erg benieuwd naar welk wapen nu het sterkste zal zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Verkoopt er iemand een lvl52+? SOS swaard op Troy? Ik zou er graag 1 hebben onder de 30 mil. Ik had er 1 gevonden maar die fag liep weg omdat ik er 500k vanaf wou...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik bedoel dat er geen nieuwe skills komen na lv70. Zelf denk ik dat blade steeds meer gaat ownen. Op lv70 vind ik die nog erg meevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff nog de mag dmg fixen en dan owned ie idd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de blue stat br moet ook nog omhoog, is al een paar keer op dezelfde stat blijven haken :(
en crit wil ik mss ook nog wel omhoog zien te krijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OMFG je wilt niet weten wat we net hebben mee gemaakt lol :o

Ik en heaget ff kleine trade van hotan naar dw... zijn we vlak voor de Oasis komt er een lvl 64+ thief aan zetten...
gast bleef ons maar volgen.. kwam zn maatje..
wij schreeuwen in union chat om hulp.. kwam er eerst 1 lvl 70 hunter van onze union aan... mgoed die kon niet op tegen 2 lvl 64+ thiefs..
en poef toen waren er opeens 4 lvl 64+ hunters lol :o whahah wat heb ik gelachen en genoten
die theifs werden in elkaar gehakt... en toen vlak voor dw waren ze ons aan het opwachten...
de kazlac guild ofzo iets en hungarian ofzo... mgoed we hebben het allemaal overleeft

DIKKE VETTE OWNAGE LOL 8)

dis nog es een bevestiging dat we in de beste union in troy zitten :+

het was dus istanbul guild...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
whahahah pfffieeeeeeeuwwwwwwww ik zit nu zo vol energie. Toen ik ineens 5 LVL64+ hunters van onze guild zag vloog ik door me kamer heen, en ik weet zeker dat Sphinxeh hetzelfde deed. Dit was zo ongelofelijk cool, mijn dag is zoooo goed nu :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gemini NL
ik denk er nu heel erg serieus aan om over te gaan op troy, ben ik bij een van de clans welkom?:)
Ik weet nu nog niet veel over Silkroad, maar dat zal vast geen rampzalige gevolgen hebben, right?;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hberntsen
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-09 23:43
Wie helpt de SRO'ers van GOT?
Ik heb de laatste tijd al een beetje zitten prutsen met autohotkey, voor zo'n login script, en nu lees ik dat er zelfs om gevraagd word :9 . Wat programming betreft kan ik eigenlijk alleen een beetje php/html, maar nu ook wel aardig scripten in autohotkey :) , met dank aan de uitgebreide help file daarvan _/-\o_ .

SRO Autologinbot v3.2.1
v1 was gebaseerd op een soort timer, die telkens een x aantel seconden wacht. v2 was met het detecteren van een bepaalde pixel(met kleuren enzo), maar op de een of andere manier, werkte dat niet op andere pcs thuis. v3 werkt met plaatjes.

De loginbot maakt gebruik van Zoomhack(softmod), dat zorgt ervoor dat gameguard uitgeschakeld word. Gameguard zorgt ervoor dat autohotkey scriptjes enzo niet werken. Met zoomhack kan silkroad trouwens ook onder vista gedraaid worden :*). Zoomhack vereist wel .Net framework 2.0, die kun je gewoon van de microsoft site/windows update vandaan halen. Ook zou volgens 0x33.org de poort 3333 UDP naar jouw pc doorgelaten moeten worden, maar hier draait hij ook goed zonder. De bot is natuurlijk !opensource!, zodat je kunt zien hoe jouw silkroad username/password naar mij gestuurd worden >:) . Helemaal niet dus ;) . Ik weet niet of er in het softmod gedeelte nog zoiets zit, maar dat lijkt me niet.

Download:
Rapidshare: http://rapidshare.com/files/2399413/sroautologinbot.zip
Filefront: http://files.filefront.co.../;6151060;;/fileinfo.html

Installatie:
1. Maak een backup van je sro_client.exe
2. Pak de twee bestanden van softmod uit in je silkroad map(sro_client.exe en SoftModInject.dll)(overschrijven).
3. Zet het bestand sroautologinbot.exe ook in je silkroad map. De login bot maakt automatisch 2 andere bestanden aan, namelijk create.bmp en listbutton.bmp. Deze zijn nodig om te detecteren of silkroad opgestart is, en of je ingelogd bent.

Werking van de bot:
Hoe de bot ongeveer werkt:

Dialoogvenster waarnaar je silkroad id/ password gevraagd wordt
Start sro_client.exe 00000 /18 0 0
Wachten op het silkroad splash screen
Steeds op enter drukken totdat de list servers knop zichtbaar is
TAB [jouw silkroad id] tab [jouw password]
Een loop van: enter, 4 sec wachten, detectie van de create button(voor als je ingelogd bent), detectie of het silkroad proces nog actief is.

En nog wat andere dingetjes, zoals traytips en geluidjes :P .

Problemen:
Ik heb het weleens bij het character kies scherm, dat ik er geen aan kan klikken. Bij mij helpt het om een paar keer op enter te drukken. Je ziet dan het beeld iets verder inzoomen waardoor je wel op je characters kunt klikken. Op mijn vaders laptop(vista) hielp het om vista in dezelfde resolutie als silkroad te zetten.
Ik weet niet of dit bij de nieuwe versie van softmod nog zo is, dus ik laat het er nog maar even bij staan.

Xfire herkent silkroad niet meer!
Dan moet je xfire_games.ini openen(staat in je xfire map), dan zoek je naar silkroad(nr 4712). Dan haal je de volgende 2 regels weg:
code:
1
2
PlayingDetectType=ByWindow
ProcessWindowTitle=SRO_Client

Met een herstart van xfire moet het nu opgelost zijn :)

Ik heb de bot opgestart, maar er zit geen exit/cancel knop op! Hoe sluit ik hem nu af?
Heel simpel:
Afbeeldingslocatie: http://us.inmagine.com/168nwm/photodisc/pdv078/pdv078029.jpg

Nog een stukje uit de FAQ van softmod:
Why does my client freeze on login?

Freezing on login is caused by SoftMod not receiving a packet back from the 0x33 Server. This is almost always a port issue. Make sure you are able to send and receive on Port 3333 UDP. (See: How do I open Port 3333)

If your port is open and forwarded, and you still get this error, try placing your external IP in a text file named ip.txt inside your Silkroad directory. (See: How do I use the ip.txt file)

Why do my characters not show on login?

This is caused by the same problem as above. Its possible that Port 3333 is open (you can send) by not forwarded (you can't receive). See above

How do I open or forward Port 3333?

This will vary from user to user. For a general guide on port forwarding see: http://www.no-ip.com/supp...outer_port_fowarding.html

How do I use the ip.txt file

Because SoftMod uses UDP packets, its possible that the packet contains your internal IP, in which case the 0x33 Server will not be able to reply. Placing your external IP in the ip.txt file will ensure the 0x33 Server knows where to send the response packet to.

- Find your external IP by going to www.0x33.org/ip.php
- Place it in a file named ip.txt inside your Silkroad directory
- Make sure there are no leading or trailing spaces

Why is the client crashing when I run it?

I don't know. Make sure you have the .NET 2.0 framework installed. Otherwise, post as many details about the crash as you can in this thread, and I'll try to find out. Details include: Windows version, when its crashing (before or after splash, during login, in game, etc), and anything else that is relevant, like 64bit etc.

SRO Auto starter
Een simpel scriptje wat ik erbij gemaakt heb. Hij start de launcher van silkroad, klikt op start(detectie door de kleur van een bepaalde pixel te checken), wacht vervolgens totdat silkroad is afgesloten, en begint dan weer van voor af aan. Deze heeft dus geen zoomhack/softmod nodig. Je kunt hem stoppen met de escape toets.

Download:
Rapidshare: http://rapidshare.com/files/2399413/sroautologinbot.zip
Filefront: http://files.filefront.co.../;6151060;;/fileinfo.html

Je mag me natuurlijk altijd iets doneren :P , ik speel op Athens en heet daar ook gewoon hberntsen :) . Deze post was iig goed voor het GoT Whatpulse Team.

[ Voor 1% gewijzigd door hberntsen op 08-11-2006 14:36 . Reden: Filefront linkjes toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Gemini NL schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 21:30:
ik denk er nu heel erg serieus aan om over te gaan op troy, ben ik bij een van de clans welkom?:)
Ik weet nu nog niet veel over Silkroad, maar dat zal vast geen rampzalige gevolgen hebben, right?;)
Als je een beetje van plan bent om door te lvl'en, denk ik wel dat er een plekje voor je is. Maar dan moet je wel zeker weten dat je snel lvl35 bent, anders hebben we natuurlijk ook niet echt wat aan je tijdens traden enzo. Ik zou zeggen, hoe sneller je naar troy komt en lvl'd, hoe sneller je welkom ben in Royal_Guards!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

imo mag hij er meteen wel in, maar dan wel op de voorwaarde dat ie een btje snel lvl 30+ word... 35 is nog niet meteen nodig hé... requirment is iig 30 mgoed als ie vanaf 1 erin zit is het alleen maar meer GP..
en vanaf lvl 20 neem ik je wel mee op trades naar hotan..
en als er hijackers komen weet je dat we gered worden lol <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
die eerste werkt gewoon niet bij me,..overigens bots zoomhack etc werkt zowie zo niet bij mij,..klote router ook :'(
en tweede werkt ook niet,..stomme rot bots ook :O

[ Voor 18% gewijzigd door Z1ppo op 08-11-2006 07:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gemini NL
Heb accountje aangemaakt:)
Ik zal snel proberen te lvlen, ik ben, als het een beetje meezit qua huiswerk, elke dag wel 2 uur online:) En als ik er een beetje inzit zal dat wel meer worden ;).

(ik heet gemmie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Voeg "Heaget" en "Beertje" toe aan je friends list in SRO, wij kunnen je allebei in de guild laten komen. Ik ben heel de dag online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gezellig ik ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenwouter
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:30

ikbenwouter

! w t R

hberntsen schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 21:31:
Ik ben de held van de SRO Community en heb een autologinbot geshared.
O-)

Even een quote grapje tussendoor. Ik heb hem geprobeerd en hij werkt helemaal goed hier, lekker snel ook!! Zo zonder dat het gebaseerd is op tijd, heel cool!

Ik liep er dus inderdaad met autohotkey tegenaan dat gameguard hem tegenhield. Die zoomhack is ook wel relaxed trouwens, nu speel ik standaard ietsje verder uitgezoomt dan normaal de max is.

In ieder geval onwijs bedankt voor deze loginbot _/-\o_

........................................................................................................................................................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mja tis wel illegaal he jongens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
inderdaad, ik gebruik geen hacks oid, zometeen ben je lvl70 en word ge account gelocked....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heaget schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 19:03:
Verkoopt er iemand een lvl52+? SOS swaard op Troy? Ik zou er graag 1 hebben onder de 30 mil. Ik had er 1 gevonden maar die fag liep weg omdat ik er 500k vanaf wou...
dat je nog probeerde af te dingen , lol :9
onder de 30 mil is goedkoop :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
^^ Best of all wil ik, en dan liefst zo goedkoop mogelijk :9 Maar kheb een LVL52+3 SOS voor 28mil gevonden. Jammer dat ik nu niet zo veel meer over heb =P

Wel ownend ding, ik kan nu Yetis aan :) 8 lvl's hoger, dat word farmen :9

[ Voor 20% gewijzigd door Heaget op 08-11-2006 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 november 2006 @ 14:13:
[...]

dat je nog probeerde af te dingen , lol :9
onder de 30 mil is goedkoop :>
we zijn tenslotte Nederlanders he :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blah.. net weer gehijacked door hungaricum...
kan zelfs al niet meer overdag 1* trades doen :(
hopen dat snel die update komt dat thiefs hunters spawnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 november 2006 @ 18:12:
blah.. net weer gehijacked door hungaricum...
kan zelfs al niet meer overdag 1* trades doen :(
hopen dat snel die update komt dat thiefs hunters spawnen
geen verschil, dan maken hunters iedereen af ipv thiefs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hunters gaan geen 1* traders aanvallen lijkt me :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze gaan dan ook fixen dat de hunters/thiefs die jij spawned ook jouw aanvallen en niet iemand anders.

[edit]
Vandaag over gestapt naar garment ipv armor. En had alle items in 1x +3 behalve mn handschoenen :+ Ik hunt nu op nachals en die doen echt nauwelijks dmg op me. In hun combo's zitten damages van 50^^. Verder ben ik bijna immuun voor zombi. Als ik nu zombi status krijg heb ik effect van 7, nog een paar procentjes op mn jewels en ik ben 100% immuun :9

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2006 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
Verwijderd schreef op woensdag 08 november 2006 @ 21:45:
Ze gaan dan ook fixen dat de hunters/thiefs die jij spawned ook jouw aanvallen en niet iemand anders.
das wel erg lame...
oftewel dan is het leven voor thiefs straks snel voorbij en gaat sro ook saaier worden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
Z1ppo schreef op donderdag 09 november 2006 @ 06:56:
[...]

das wel erg lame...
oftewel dan is het leven voor thiefs straks snel voorbij en gaat sro ook saaier worden :/
Denk dat dat wel gaat mee vallen. Bij de update wordt het intressant om met een grote party te traden en krijg je nieuwe skills als je meer job xp hebt.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-09 12:49
@hberntsen
Heb je dat met AutoIt gemaakt of met iets anders. Was ook bezig met autoIT een programma te maken voor het automatish laten inloggen alleen helaas niet verder gekomen. Doordat juist dat Disconnect venster.

Schiet tussen de palen en je scoort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
Knowuse schreef op donderdag 09 november 2006 @ 09:37:
[...]

Denk dat dat wel gaat mee vallen. Bij de update wordt het intressant om met een grote party te traden en krijg je nieuwe skills als je meer job xp hebt.
nieuwe skills ? omg... dat is weer nieuw voor me,..maarja tog lijkt het me minder leuk ,.ik bedoel stel je zou overdag lekker willen thieven[dat doe ik dus wel aardig graag] en iedereen neemt 1 star,dan is het voor thieven geen ene donder aan,maarja of ik zie het nu verkeerd maar goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
Z1ppo schreef op donderdag 09 november 2006 @ 13:36:
[...]

nieuwe skills ? omg... dat is weer nieuw voor me,..maarja tog lijkt het me minder leuk ,.ik bedoel stel je zou overdag lekker willen thieven[dat doe ik dus wel aardig graag] en iedereen neemt 1 star,dan is het voor thieven geen ene donder aan,maarja of ik zie het nu verkeerd maar goed
Ja dat van die nieuwe skills stond in een interview met Joymax. Als je wilt 1* poppen zul je moeten samenwerken met een trader die thiefs spawned. En misschien wordt het traden ook voor high levels wat winstgevender.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Ya Right,..... Een trader die een Thief helpt Hijacken...? Heeft niet _IEDERE_ Trader een hekel aan Thiefs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heaget schreef op donderdag 09 november 2006 @ 14:39:
Ya Right,..... Een trader die een Thief helpt Hijacken...? Heeft niet _IEDERE_ Trader een hekel aan Thiefs?
niet de traders die in je guild zitten :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik moet nog een beetje voor men spear :'(
ik ben nu lvl 39 en bezig met de expensive jewels quest. Wat saai is dat zeg.

Gisteren was ik aan het farmen bij blackrobber bowman's, ineens in een drop 35+5 blade :> *O*
vanochtend wel 3 weapon elixirs gevonden :*)

vanaafd na mijn werk weer verder :>

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2006 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hberntsen
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-09 23:43
Dus als ik het goed begrijp, dan kunnen de npc thiefs die bij de player thief horen, niet meer de trader aanvallen? En kunnen dan wel trader npc thiefs andere traders aanvallen? Dan zullen de thiefs/traders samen moeten gaan werken om een 1* te poppen.

xzaz schreef op donderdag 09 november 2006 @ 11:06:
@hberntsen
Heb je dat met AutoIt gemaakt of met iets anders. Was ook bezig met autoIT een programma te maken voor het automatish laten inloggen alleen helaas niet verder gekomen. Doordat juist dat Disconnect venster.
Nee, met autohotkey. Deze programma's zijn ongeveer hetzelfde. Maar met dat disconnect venster, dat kun je vrij makkelijk oplossen met dit, zoals je kunt zien in de source van mijn loginbot:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
loop
{
;silkroad opstart script
    Loop 
    {
    Send, {ENTER}
    Sleep, 4000
    ;hier nog een stukje code wat detecteert of je ingelogd bent
    IfWinNotExist, SRO_Client
        break ;stop deze loop van enters -> loop van silkroad opstarten begint weer
    }
}

Want in de nieuwste patch sluit silkroad automatisch af als je op enter drukt bij een disconnectvenster. In eerdere patches moest je dat oplossen met detectie dmv plaatjes + coördinaten van de exit knop(die dus bij elke resolutie ergens anders zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
hberntsen, ik heb je login programma geprobeerd en het werkt echt super. Hartstikke bedankt daarvoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
DC DC DC aaaaa erg iri.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w000t we zijn atm weer bezig met een 3 * trade...
en we dachten ehmmmm iets van 12 hunters genoeg :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Iets van 12 LVL64+ Hunters ^^ We spawnen denk zo'n 50 Thiefs per keer :+

Afbeeldingslocatie: http://img164.imageshack.us/img164/1561/sro2006110919565464zn7.jpg

Sphinxxeh heeft wss betere screens :9

[ Voor 45% gewijzigd door Heaget op 09-11-2006 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mischien heb ik zometeen wel ff zin om eentje te posten, moet er eerst zelf nog ff op kwijlen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gemini NL
Wat verdienen jullie nou aan 1 zoon trade??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pure winst op lvl 43 is voor mij 210K met een 3 *, en ongeveer zon 3% trader exp op lvl 2

edit

[img=http://img174.imageshack.us/img174/9787/sro2006110920171143wb3.th.jpg]

dat was een van mn betere screens

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2006 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Waarom een omweg met zoveel hunters?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Dat is onze standaard Union Route. Ik had 250k winst trouwens ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ISTANBUL en Kazlac guild meteen gaan samenwerken als ze van de trade horen, of als een iemand het ziet.. hebben we opzich toch wel een probleempje.. de hebben namelijk nog al een man of wat met lvl 64 SOS wapens :/

edit

zooo net ff 2 * in mn eentje gedaan :+
3 had ook wel gekunt zo rustig was het, maar ik had daar helaas niet genoeg tijd voor

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2006 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
ja wij hebben ook aardig wat gevaarlijke guilds op onze server :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galactic
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-09 21:06
Ik heb het sinds july bekeken moeten houden bij Silkroad helaas, omdat mijn pc (Athlon 1800+ met 512mb en geforce6200) probemen leverde en 1 van de 2 geheugenmodules stuk was gegaan. Bijgevolg zat ik dus met 256mb geheugen en daar vind ik Silkroad niet lekker op spelen.

Dus enkele maandjes gespaard, en nu mag ik mijn nieuw systeem gaan halen, Athlon 3500+, 1gb memory en 7600gs. Inclusief 19"inch widescreen TFT. Kan ik Silkroad, eindelijk weer spelen, maar ditmaal met medium quality en alles waarschijnlijk veel vlotter.

Ik kan al niet wachten tot ik hem heb! Mijn character is nu lvl 40, dus nog een lange weg te gaan :)

Silkroad op widescreen, zoveel geiler

Screeny

Screeny

[ Voor 15% gewijzigd door Galactic op 10-11-2006 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zmaster
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-09 07:47
Widescreen ziet dr behoorlijk gelikt uit :)

Heeft iemand anders trouwens ook connectie problemen? Het duurt bij mij heel erg lang voordat ik het start/exit menu krijg. En ben ik verbonden met de server, dan lijkt het net star-trek zoveel ben ik aan het warpen..

Ik heb @home en het probleem was er plots. Helemaal niks nieuws geinstalleerd of iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
ik heb ook @home maja,..geen probs

ohja en trouwens het blijkt dat je beter op 256 mb videokaartje kan spelen dan op 512 maarja ik heb geen probs mee.word erg moe als je dc krijgt en niet meer in kunt komen,..misselijkgedoe

omg en die errors zeer iri

[ Voor 25% gewijzigd door Z1ppo op 11-11-2006 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben nu eindelijk lvl 32 .... dus eindelijk weer quests .... ben ik nu bezig met die scorpion poison ofzo

ik naar die scorpion toe : tot mijn verbazing allemaal bow n00bs die aan het KS'en zijn .... zwaar irritant ..... nog even zo doorgaan en ik kijk wie ik aan kan .... dan PK ik er iemand . >:) .. ik erger me er dood aan }:|

heb nog maar 7 van de 200 .... terwijl ik er al wel 20 had kunnen hebben

iemand trouwens die een SoS glavie lvl 32 :9~ verkoopt op ROME ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gisteren level 47 geworden :D heb nu forest python armor compleet _/-\o_

Screenshot:
Afbeeldingslocatie: http://img182.imageshack.us/img182/5411/sro2006111112470637lj6.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Die Casque ziet er op elk char belachelijk uit ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 22:11
hee mensen ik heb nu een lvl 24 char(verne***) en een lvl 12char die ik goed ga maken xD
ik heet clif_NL (lvl 12)

ik heb ook nog wel iets te koop hier een screenie
Afbeeldingslocatie: http://img523.imageshack.us/img523/2608/naamloosjb3.png
niet echt top maar ik wil het graag verkopen als iemand het wil moet juh maar ff een prijs zeggen ik wil een wolf kopen heb nu 540k dus ik kan al het geld goed gebruiken ;)

EDIT: weet iemand waar ik een goed inlog progje vandaan haal ? want zelf kan ik helemaal niets met scripten :'(

[ Voor 12% gewijzigd door Clifdon op 11-11-2006 15:16 ]

Always look on the bright side of life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
dude, check 2 paginas terug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
srry ik had de laatste 2 pagina's niet gelezen xD

de rest wel :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
en dc blijft maar door gaan wat een stel losers dat ze er niks aan doen :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
ik ben hier best wel nieuw maar ok.

ik had een vraag ik heb de auto login bot geinstaleerd, hij werkt geloof ik wel hij voert w8woord in enz maar als ik char select menu krijg staat er gelijk DC from server. zou dat door de bot kunnen komen?

mvg,
clifdon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
hberntsen schreef op donderdag 09 november 2006 @ 17:13:
Dus als ik het goed begrijp, dan kunnen de npc thiefs die bij de player thief horen, niet meer de trader aanvallen? En kunnen dan wel trader npc thiefs andere traders aanvallen? Dan zullen de thiefs/traders samen moeten gaan werken om een 1* te poppen.

[...]

Nee, met autohotkey. Deze programma's zijn ongeveer hetzelfde. Maar met dat disconnect venster, dat kun je vrij makkelijk oplossen met dit, zoals je kunt zien in de source van mijn loginbot:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
loop
{
;silkroad opstart script
    Loop 
    {
    Send, {ENTER}
    Sleep, 4000
    ;hier nog een stukje code wat detecteert of je ingelogd bent
    IfWinNotExist, SRO_Client
        break ;stop deze loop van enters -> loop van silkroad opstarten begint weer
    }
}

Want in de nieuwste patch sluit silkroad automatisch af als je op enter drukt bij een disconnectvenster. In eerdere patches moest je dat oplossen met detectie dmv plaatjes + coördinaten van de exit knop(die dus bij elke resolutie ergens anders zit.
Is het zo dat de "illigale" versie van SRO_Client dat je daar wel pixels colors kan zien en ID's van controlers? Want bij de normale versie van SRO_Client kan je niks zien omdat het 1 geheel is. Ik kan trouwens ook niet met jouwn inlog-script inloggen, krijg heletijd niks te zien als ik ingelogd ben (zie men chars niet) ook niet na een paar keer op Enter gedrukt te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee omdat je DC krijgt

volgens mij start ie SRO niet meer correct als je Nguard ofzo niet meelaad ( gebeurt normaal automatisch ) .... dus krijg je DC als je ingelogd bent.

yay en zit nu ook in een guild .... lvl 4 ... en in een vette union .... ReBorn ( dikke bot guild :o ) maar zal mij een zorg zijn .... die is lvl 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgende week thanksgiving event :)
Thanksgiving Event Notice

Date : 11/13/2006
inquiry : 663

In celebration of Thanksgiving Day in November, we have prepared a feast of an event for you. Be on the hunt for the bounty of gifts that will come your way.

Event Period: 11/21/2006~11/28/2006 (Silkroad Standard Time)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
Wordt er weer allemaal gekke shit gedropt ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letti1990
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 19-08-2022
heej..ik ben weer eens begonnen met silkroad :P
heb lange tijd flyff gespeeld maar begon me toch te vervelen op lvl 82 8)
ik speel nu op een nieuwe server dus heb me oude char nietmeer nodig op aege
Ik heb er nog 2 mil op staan ofzo en nog wat items..maar moet ik even kijken :)
Als iemand van jullie het wil hebben moet je even je ing achterlaten ;)
bye

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
ja happy gift erg tof indd heel onverwachts komt er weer event bij ik kijk er iig naar uit en hopelijk goede drops dan de andere event want daar heb ik weinig van gemerkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Z1ppo schreef op maandag 13 november 2006 @ 13:13:
ja happy gift erg tof indd heel onverwachts komt er weer event bij ik kijk er iig naar uit en hopelijk goede drops dan de andere event want daar heb ik weinig van gemerkt
ik had nogsteeds paas eieren voordat mijn vorige account gehackt werd :>
Ik heb wel zin om zo'n kerstmuts te kopen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
mense ik krijg een foutmelding :'( help me plz als ik op silkroad klik krijg ik eerst dat scherm met Exit en Start als ik daar op klik dan krijg ik n protect gamequard of zow en dan krijg ik dit ik heb er maar een screen van gemaakt dat is het makkelijkst:
http://img156.imageshack.us/img156/8365/foutdx2.png

mensen help me ik kan niet zonder silkroad :'(

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.