Wie helpt de SRO'ers van GOT?
Ik heb de laatste tijd al een beetje zitten prutsen met autohotkey, voor zo'n login script, en nu lees ik dat er zelfs om gevraagd word

.
Wat programming betreft kan ik eigenlijk alleen een beetje php/html, maar nu ook wel aardig scripten in autohotkey
, met dank aan de uitgebreide help file daarvan
.
SRO Autologinbot v3.2.1
v1 was gebaseerd op een soort timer, die telkens een x aantel seconden wacht. v2 was met het detecteren van een bepaalde pixel(met kleuren enzo), maar op de een of andere manier, werkte dat niet op andere pcs thuis. v3 werkt met plaatjes.
De loginbot maakt gebruik van
Zoomhack(softmod), dat zorgt ervoor dat gameguard uitgeschakeld word. Gameguard zorgt ervoor dat autohotkey scriptjes enzo niet werken. Met zoomhack kan silkroad trouwens ook onder vista gedraaid worden

. Zoomhack vereist wel .Net framework 2.0, die kun je gewoon van de microsoft site/windows update vandaan halen. Ook zou volgens 0x33.org de poort 3333 UDP naar jouw pc doorgelaten moeten worden, maar hier draait hij ook goed zonder. De bot is natuurlijk
!opensource!, zodat je kunt zien hoe jouw silkroad username/password naar mij gestuurd worden

. Helemaal niet dus

. Ik weet niet of er in het softmod gedeelte nog zoiets zit, maar dat lijkt me niet.
Download:
Rapidshare:
http://rapidshare.com/files/2399413/sroautologinbot.zip
Filefront:
http://files.filefront.co.../;6151060;;/fileinfo.html
Installatie:
1. Maak een backup van je sro_client.exe
2. Pak de twee bestanden van softmod uit in je silkroad map(sro_client.exe en SoftModInject.dll)(overschrijven).
3. Zet het bestand sroautologinbot.exe ook in je silkroad map. De login bot maakt automatisch 2 andere bestanden aan, namelijk create.bmp en listbutton.bmp. Deze zijn nodig om te detecteren of silkroad opgestart is, en of je ingelogd bent.
Werking van de bot:
Hoe de bot ongeveer werkt:
Dialoogvenster waarnaar je silkroad id/ password gevraagd wordt
Start sro_client.exe 00000 /18 0 0
Wachten op het silkroad splash screen
Steeds op enter drukken totdat de list servers knop zichtbaar is
TAB [jouw silkroad id] tab [jouw password]
Een loop van: enter, 4 sec wachten, detectie van de create button(voor als je ingelogd bent), detectie of het silkroad proces nog actief is.
En nog wat andere dingetjes, zoals traytips en geluidjes

.
Problemen:
Ik heb het weleens bij het character kies scherm, dat ik er geen aan kan klikken. Bij mij helpt het om een paar keer op enter te drukken. Je ziet dan het beeld iets verder inzoomen waardoor je wel op je characters kunt klikken. Op mijn vaders laptop(vista) hielp het om vista in dezelfde resolutie als silkroad te zetten.
Ik weet niet of dit bij de nieuwe versie van softmod nog zo is, dus ik laat het er nog maar even bij staan.
Xfire herkent silkroad niet meer!
Dan moet je xfire_games.ini openen(staat in je xfire map), dan zoek je naar silkroad(nr 4712). Dan haal je de volgende 2 regels weg:
code:
1
2
| PlayingDetectType=ByWindow
ProcessWindowTitle=SRO_Client |
Met een herstart van xfire moet het nu opgelost zijn
Ik heb de bot opgestart, maar er zit geen exit/cancel knop op! Hoe sluit ik hem nu af?
Heel simpel:
Nog een stukje uit de
FAQ van softmod:
Why does my client freeze on login?
Freezing on login is caused by SoftMod not receiving a packet back from the 0x33 Server. This is almost always a port issue. Make sure you are able to send and receive on Port 3333 UDP. (See: How do I open Port 3333)
If your port is open and forwarded, and you still get this error, try placing your external IP in a text file named ip.txt inside your Silkroad directory. (See: How do I use the ip.txt file)
Why do my characters not show on login?
This is caused by the same problem as above. Its possible that Port 3333 is open (you can send) by not forwarded (you can't receive). See above
How do I open or forward Port 3333?
This will vary from user to user. For a general guide on port forwarding see:
http://www.no-ip.com/supp...outer_port_fowarding.html
How do I use the ip.txt file
Because SoftMod uses UDP packets, its possible that the packet contains your internal IP, in which case the 0x33 Server will not be able to reply. Placing your external IP in the ip.txt file will ensure the 0x33 Server knows where to send the response packet to.
- Find your external IP by going to
www.0x33.org/ip.php
- Place it in a file named ip.txt inside your Silkroad directory
- Make sure there are no leading or trailing spaces
Why is the client crashing when I run it?
I don't know. Make sure you have the .NET 2.0 framework installed. Otherwise, post as many details about the crash as you can in this thread, and I'll try to find out. Details include: Windows version, when its crashing (before or after splash, during login, in game, etc), and anything else that is relevant, like 64bit etc.
SRO Auto starter
Een simpel scriptje wat ik erbij gemaakt heb. Hij start de launcher van silkroad, klikt op start(detectie door de kleur van een bepaalde pixel te checken), wacht vervolgens totdat silkroad is afgesloten, en begint dan weer van voor af aan. Deze heeft dus geen zoomhack/softmod nodig. Je kunt hem stoppen met de escape toets.
Download:
Rapidshare:
http://rapidshare.com/files/2399413/sroautologinbot.zip
Filefront:
http://files.filefront.co.../;6151060;;/fileinfo.html
Je mag me natuurlijk altijd iets doneren

, ik speel op Athens en heet daar ook gewoon hberntsen

. Deze post was iig goed voor
het GoT Whatpulse Team.
[
Voor 1% gewijzigd door
hberntsen op 08-11-2006 14:36