Ok.. dat wist ik dus niet dat dat veranderd was.. filmpjes afspelen kan dan waarschijnlijk ook niet? dan kan ik zsm ook niet iets bedenken dat veel energie kost en toch geopend kan worden tijdens die melding..Cache schreef op donderdag 02 november 2006 @ 19:58:
Dat is juist het hele punt, ik kan geen java games spelen of camera/BT/mp3speler gebruiken wanneer dat bericht in beeld komt.
Misschien helpt het om bluetooth in te schakelen en de achtergrondverlichting langer aan te laten (max=10 min) en de keypad-verlichting voor altijd aan te zetten...Cache schreef op donderdag 02 november 2006 @ 19:58:
Dat is juist het hele punt, ik kan geen java games spelen of camera/BT/mp3speler gebruiken wanneer dat bericht in beeld komt.
[ Voor 11% gewijzigd door Amboe op 03-11-2006 10:13 ]
Verwijderd
Ik heb hem ook eindelijk. Maar ik vind 1 ding heel jammerrrrr...
Bij een inkomend SMS bericht kan ik niet instellen het soort beltoon hij laat afgaan. Dit kan wel bij Inkomende gesprekken en de wekker. Vind ik eigenlijk een slechte zaak, of is er een manier die ik over het hoofd zie?
Bij een inkomend SMS bericht kan ik niet instellen het soort beltoon hij laat afgaan. Dit kan wel bij Inkomende gesprekken en de wekker. Vind ik eigenlijk een slechte zaak, of is er een manier die ik over het hoofd zie?
Filmpjes kunnen idd ook niet worden afgespeeld. Stel je krijgt dat bericht net voordat je naar bed wil gaan, dan weet je gewoon dat de batterij morgen leeg is als je de tel aan laat staan de hele nacht of je kan hem uitzetten en de volgende dag met een bijna dooie batterij op pad gaan, wat ik niet echt fijn vind.Verwijderd schreef op donderdag 02 november 2006 @ 23:21:
[...]
Ok.. dat wist ik dus niet dat dat veranderd was.. filmpjes afspelen kan dan waarschijnlijk ook niet? dan kan ik zsm ook niet iets bedenken dat veel energie kost en toch geopend kan worden tijdens die melding..
Aan de achtergrond/keypad-verlichting had ik nog niet gedacht, zal het is testen. Bedankt!Amboe schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 10:06:
[...]
Misschien helpt het om bluetooth in te schakelen en de achtergrondverlichting langer aan te laten (max=10 min) en de keypad-verlichting voor altijd aan te zetten...
Zet dat maar uit je hoofd. Die wordt automatisch uitgeschakeld wanneer je het bericht krijgt dat je batterij zo goed als leeg is.Cache schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 11:36:
[...]
Aan de achtergrond/keypad-verlichting had ik nog niet gedacht, zal het is testen. Bedankt!
Geluidsinstelligen en dan Optie 3 ?Verwijderd schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 11:27:
Ik heb hem ook eindelijk. Maar ik vind 1 ding heel jammerrrrr...
Dat is bij mij de instelling voor inkomende berichten.
Volgens mij doelt hij op het instellen van MP3 beltonen voor berichten. Dat is inderdaad onmogelijk...SandeR schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 14:08:
[...]
Geluidsinstelligen en dan Optie 3 ?
Dat is bij mij de instelling voor inkomende berichten.
Zou kunnen.pandinus schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 14:13:
[...]
Volgens mij doelt hij op het instellen van MP3 beltonen voor berichten. Dat is inderdaad onmogelijk...
Verwijderd
Kan iemand met zekerheid zeggen of de D900 een 'SanDisk microSD Ultra II 1 GB' kaart ondersteund. Lijkt mij van wel het is namelijk niets anders dan een snellere versie van de gewone microSD kaart.
De ultra versie is 2 keer zo snel en in prijs scheelt het ook vrij weinig(€7) dus als het werkt leek het mij wel interessant om er 1 aan te schaffen. Daarbij verbruikt de kaart ook minder energie maar dat lijkt me niet echt iets wat merkbaar zal zijn
De ultra versie is 2 keer zo snel en in prijs scheelt het ook vrij weinig(€7) dus als het werkt leek het mij wel interessant om er 1 aan te schaffen. Daarbij verbruikt de kaart ook minder energie maar dat lijkt me niet echt iets wat merkbaar zal zijn
Wat is het voordeel van dat Ultra kaartje in zo'n phone ? (niet dat er een nadeel aan zit)
[ Voor 22% gewijzigd door Hoyden op 03-11-2006 19:59 ]
2e deel van ze post lezen, sneller voor een kleine prijs en schijnt minder energie te verbruikenSandeR schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 19:58:
Wat is het voordeel van dat Ultra kaartje in zo'n phone ? (niet dat er een nadeel aan zit)
Leegte
Heb hem binnen
Een probleempje ben ik al tegengekomen: Waarneer ik een gedownloade video via mijn telefoongeheugen bekijk en op 1 druk, voor fullscreen, loopt de video vast en krijg ik dus niets fullscreen te zien. Heb het nog niet kunnen testen met microsd geheugen, maar ik neem aan dat dit niet helemaal klopt
of moet je nog wat anders doen?
En hoe kan ik de toetstonen uitzetten? kan het nergens vinden..
Een probleempje ben ik al tegengekomen: Waarneer ik een gedownloade video via mijn telefoongeheugen bekijk en op 1 druk, voor fullscreen, loopt de video vast en krijg ik dus niets fullscreen te zien. Heb het nog niet kunnen testen met microsd geheugen, maar ik neem aan dat dit niet helemaal klopt

En hoe kan ik de toetstonen uitzetten? kan het nergens vinden..
Verwijderd
Ik had een vraagje:
Ik heb op aanraden van een aantal mensen in dit topic, Apollo 3GP Video Converter gedownload om filmpjes te converteren naar de juist grootte voor mijn telefoon. (Waar ik tot nu toe nog steeds ontzettend blij mee ben
). Ik heb nu een aantal files geprobeerd te converteren en een aantal deed het, maar een aantal ook niet.... Van deze die het niet deden kon ik een aantal ook niet afspelen via winamp (dus ik neem aan dat die bestanden gewoon beschadigt zijn???), een paar speelde wel af maar zonder beeld (hoe te verhelpen? hoort wel in een ander topic denk ik maar toch...
) én bij de files die ik dan wou converteren gaf Apollo het volgende aan.
No decoder found to decode this video file.
To solve this problem, please download ffdshow decoder from:
http://www.createdvd.net/download.htm
Als ik deze link volg zie ik alles behalve een ffdshow decoder, wat dat ook wezen mag...
Iemand met hetzelfde probleem? Of iemand ie me kan helpen?? Ik hoor het graag
Ik heb op aanraden van een aantal mensen in dit topic, Apollo 3GP Video Converter gedownload om filmpjes te converteren naar de juist grootte voor mijn telefoon. (Waar ik tot nu toe nog steeds ontzettend blij mee ben
No decoder found to decode this video file.
To solve this problem, please download ffdshow decoder from:
http://www.createdvd.net/download.htm
Als ik deze link volg zie ik alles behalve een ffdshow decoder, wat dat ook wezen mag...
Iemand met hetzelfde probleem? Of iemand ie me kan helpen?? Ik hoor het graag
Lijkt me dat je de decoder mist, maar als ik op die link klik dan zie ik onder het kader bij "Others" wel de juiste staan....
The Matrix is everywhere, It is all around us, Even now in this very room
Verwijderd
ik heb de d900 ook en ik wil de tel graag flashen, bij de faq staat een site dat heb ik gelezen alleen het pogramma wat ze voor het flashen gebruiken kan dat alleen via compoorten en ik heb een usb kabel. Weet iemand een manier om hem toch te flashen zonder dat ik een kabel moet kopen met compoort aansluiting?
Hmm.. m'n eigen probleempje ivm. de toetstoon heb ik bijna antwoord gevonden..
Het staat wel bij geluidsinstellingen, maar hij is grijs en dus kan ik dat niet kiezen, hoe kan dit?
Het staat wel bij geluidsinstellingen, maar hij is grijs en dus kan ik dat niet kiezen, hoe kan dit?
Ik heb er ook wel eens snel naar gekeken. en het kan inderdaad met een usbkabel. Maar niet met de kabel die bij de telefoon zat. Je hebt hier een speciaal soort datakabel voor nodig.Verwijderd schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 16:05:
ik heb de d900 ook en ik wil de tel graag flashen, bij de faq staat een site dat heb ik gelezen alleen het pogramma wat ze voor het flashen gebruiken kan dat alleen via compoorten en ik heb een usb kabel. Weet iemand een manier om hem toch te flashen zonder dat ik een kabel moet kopen met compoort aansluiting?
De nieuwe SGH-D900 Samsung PC Studio 3.1 (ver.3.1) is uit.
Doe er je voordeel mee :-)
Jah welk voordeel is de vraag. Ik gebruik het zo weinig mogelijk, vind het nogal onhandig met koppelen enzo en gaat ook langzamer dan met het bijgeleverde tooltje bij m'n 5 euro HCC dagen usb stick.Focus schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 21:21:
De nieuwe SGH-D900 Samsung PC Studio 3.1 (ver.3.1) is uit.
Leegte
thema uitschakelen.. ff dit topic doorlezen, zo staan er een paar oplossingen voor enkele problemen..Japie Gijs schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 17:34:
Hmm.. m'n eigen probleempje ivm. de toetstoon heb ik bijna antwoord gevonden..
betreft filmpje afspelen.. heb het gevoel dat er een data-grootte grens zit aan het af te spelen bestand. heb een southpark aflevering erop staan van 140 mb, werkt perfect (buiten het feit dat geluid langszamer loopt) maar een bestand (ice age 2
Nog meer mensen laatste tijd last van trage menu?
Toen ik mijn mobieltje een maand geleden had aangeschaft was het menu gewoon retesnel.
Nu lijkt alles veel langzamer te gaan. Kan dit ergens aan liggen?
Bepaalde cache die ik moet legen ofzo?
Is het btw mogelijk een ander thema te downloaden?
Toen ik mijn mobieltje een maand geleden had aangeschaft was het menu gewoon retesnel.
Nu lijkt alles veel langzamer te gaan. Kan dit ergens aan liggen?
Bepaalde cache die ik moet legen ofzo?
Is het btw mogelijk een ander thema te downloaden?
Heb ontdekt dat het fullscreen video probleem kwam omdat m'n gedownloade filmpjes geen 320*240 waren
Toetstoon heb ik inmiddels ook uit kunnen schakelen
Dus hij doet het weer helemaal perfect
Toetstoon heb ik inmiddels ook uit kunnen schakelen
Dus hij doet het weer helemaal perfect
Wellicht kan iemand mij hierover een tip geven: Ik heb een beetje moeite met de video-playback. Ik heb een film/serie op mijn geheugenkaart staan, welke ik wil afspelen. Geen problemen met vastlopen, geluid, dat werkt allemaal prima. Echter mis ik een hoop functionaliteit. Ik kan geen bookmarks maken bijvoorbeeld, als ik wil stoppen met kijken en later doorgaan. En het vooruitspoelen is dusdanig traag dat ik 10 minuten de knop ingedrukt zou moeten houden om te komen op de plek waar ik gebleven ben.
Ik heb alle knoppen geprobeerd, maar ik kom niet op een snelle manier op de plek waar ik gestopt ben. Heeft iemand hiervoor een suggestie?
Ik heb alle knoppen geprobeerd, maar ik kom niet op een snelle manier op de plek waar ik gestopt ben. Heeft iemand hiervoor een suggestie?
geen speelfilms op je telefoon kijken
.
Dit fenomeen nooit echt begrepen, had zelf hiervoor een pda met een 2x zo groot scherm en zelfs daarop was het niet prettig film kijken. Ja een filmpje van 1 minuut is altijd wel lache, maar langer wordt al snel vervelend.
Dit fenomeen nooit echt begrepen, had zelf hiervoor een pda met een 2x zo groot scherm en zelfs daarop was het niet prettig film kijken. Ja een filmpje van 1 minuut is altijd wel lache, maar langer wordt al snel vervelend.
[ Voor 0% gewijzigd door Erik070 op 06-11-2006 13:48 . Reden: typo ]
Verwijderd
Bestaat er ook een mogelijkheid om het aantal minuten van je snooze in te stellen?!?!
Gebruik mn D900 namelijk ook als wekker en vin het wel relex om 's ochtends ff te snooze..maar het zijn hier maar 5min
..bij mijn oude tellie (nokia 6320) waren dit er 10 en dat vind ik toch een stukje beter wakker worden
En is er ook een optie om je wekker melodie oplopend te laten afgaan..gebruik namelijk mp3 als wekkermelodie...of moet ik met een mp3 programmaatje mn mp3tje zelf "wekker klaar" maken (en van hard naar zacht laten oplopen)
Gebruik mn D900 namelijk ook als wekker en vin het wel relex om 's ochtends ff te snooze..maar het zijn hier maar 5min

En is er ook een optie om je wekker melodie oplopend te laten afgaan..gebruik namelijk mp3 als wekkermelodie...of moet ik met een mp3 programmaatje mn mp3tje zelf "wekker klaar" maken (en van hard naar zacht laten oplopen)
Volgens mij kan je de duur van de snooze niet aanpassen, nee.
Bij 2 eerdere Samsungs had ik al gemerkt dat er 5 minuten gesnoozed wordt, terwijl een "standaard" wekkerradio altijd 9 minuten doet.
Maar ik vind het eigenlijk wel prettig, 5 ipv 9 minuten. Dus ik laat het met alle liefde gewoon staan zoals het staat
Bij 2 eerdere Samsungs had ik al gemerkt dat er 5 minuten gesnoozed wordt, terwijl een "standaard" wekkerradio altijd 9 minuten doet.
Maar ik vind het eigenlijk wel prettig, 5 ipv 9 minuten. Dus ik laat het met alle liefde gewoon staan zoals het staat
Leeg - Sinds 20180907
Verwijderd
Iemand al via bluetooth gebruik kunnen maken van zijn/haar internetverbinding op de pc?
heb het idee dat de D900 dit niet ondersteund

Bestaat er ook een bureaulader voor deze telefoon en waar zou je die kunnen kopen? Mensen ervaring met bureauladers? Had van mijn vorige Nokia een bureaulader waar je de telefoon zo in kon zetten, erg handig. De bureaulader van SE die ik gehad heb was echter super onhandig, daar moest je de telefoon op klikken als het ware.
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
argro:
Heb je een D900?
Heb je gezien waar de aansluiting voor de lader zit?
Mocht er een bureaulader zijn voor de D900, dan kan deze niet anders dan onhandig zijn...
Heb je een D900?
Heb je gezien waar de aansluiting voor de lader zit?
Mocht er een bureaulader zijn voor de D900, dan kan deze niet anders dan onhandig zijn...
Leeg - Sinds 20180907
De postbode komt hem vandaag brengen. Maar geen bureaulader dus, of in het beste geval een zeer onhandige bureaulader. Jammer.Chillz schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 12:08:
Heb je een D900?
Ik heb er geen maar ik heb gelezen dat je ze alleen kunt downloaden, dus geen bt/usb/mem card.cumme schreef op woensdag 08 november 2006 @ 12:34:
Weet er iemand hoe je JAVA games kan opladen met de standaard USB kabel ?
Het kan wel, zelf nooit geprobeerd via USB, maar heb vele verschillende posts gelezen van mensen bij wie het wel en niet via deze manier is gelukt. Suc6 iig: klikcumme schreef op woensdag 08 november 2006 @ 12:34:
Weet er iemand hoe je JAVA games kan opladen met de standaard USB kabel ?
werkt PRIMA!Verwijderd schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 19:56:
Kan iemand met zekerheid zeggen of de D900 een 'SanDisk microSD Ultra II 1 GB' kaart ondersteund. Lijkt mij van wel het is namelijk niets anders dan een snellere versie van de gewone microSD kaart.
Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf
Verwijderd
Weet iemand of de USB Flash/Unlock kabel ergens in nederland te krijgen is? Sommige sites zijn no onoverzichtelijk dat je de weg er niet meer kan vinden!!!
Als ik mijn instellingen in de D900 op "USB Mass Storage" zet gaat het een stuk sneller! Dit kan je ergens zetten bij de USB instellengen. Dan krijg je ook een driveletter erbij!NLuna schreef op woensdag 08 november 2006 @ 23:14:
werkt PRIMA!, heb hem er ook inzitten sinds een paar dagen... maarja nog steeds vind ik het langzaam gaan van PC via USB Kabel naar het kaartje... misschien zo'n kaartlezer aanschaffen voor in m'n PC of zo.
[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2006 10:36 ]
Verwijderd
Iemand?Verwijderd schreef op maandag 06 november 2006 @ 15:28:
Iemand al via bluetooth gebruik kunnen maken van zijn/haar internetverbinding op de pc?

Dat is mooi!NLuna schreef op woensdag 08 november 2006 @ 23:14:
[...]
werkt PRIMA!, heb hem er ook inzitten sinds een paar dagen... maarja nog steeds vind ik het langzaam gaan van PC via USB Kabel naar het kaartje... misschien zo'n kaartlezer aanschaffen voor in m'n PC of zo.
waar heb jij m gekocht? Ik heb 'm tot nu toe voor €42 gezien bij Memoryshop.nl
Online besteld, bij Alternate voor 45 Euro als ik me niet vergis. Moest toch een nieuwe schijf hebben, dus deze gelijk meebesteld.
Heb die van mij ook op Mass Storage staan altijd.. dan wordt hij idd gezien als removable disk. Maarja een film van grofweg 500Mb duurt serieus dik een half uur. Als hij begint staat hij altijd op rond de 50 Minuten remaining iig, valt me toch zwaar tegen.Verwijderd schreef op donderdag 09 november 2006 @ 10:33:
ik mijn instellingen in de D900 op "USB Mass Storage" zet gaat het een stuk sneller! Dit kan je ergens zetten bij de USB instellengen. Dan krijg je ook een driveletter erbij!
[ Voor 68% gewijzigd door NLuna op 09-11-2006 19:05 ]
Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf
film van 600 mb is een kwestie van 10 minuutjes ofzo hier.. ik werk met een externe 80-in-1 reader ofzo.. van Hama..NLuna schreef op donderdag 09 november 2006 @ 19:04:
Online besteld, bij Alternate voor 45 Euro als ik me niet vergis. Moest toch een nieuwe schijf hebben, dus deze gelijk meebesteld.
[...]
Heb die van mij ook op Mass Storage staan altijd.. dan wordt hij idd gezien als removable disk. Maarja een film van grofweg 500Mb duurt serieus dik een half uur. Als hij begint staat hij altijd op rond de 50 Minuten remaining iig, valt me toch zwaar tegen.
over die films. iemand zei dat ie films keek.. hoe groot zijn je films, en met welk programma convert je ze..? grote films kan ik namelijk niet afspelen.. 140 mb is het grootste wat tot nu toe werkt..
Moet ik ook maar eens cardreadertje aanschaffen dan maar...
Ik kijk gewoon films van tegen de 500 Mb hoor.. MPEG4 bestanden, gemaakt van een Divx of DVD'tje. Ik convert ze niet zelf hoor, maar het zijn bestanden die het ook op de I-Pod en PSP doen. ( hint: Usenet
)
Ik kijk gewoon films van tegen de 500 Mb hoor.. MPEG4 bestanden, gemaakt van een Divx of DVD'tje. Ik convert ze niet zelf hoor, maar het zijn bestanden die het ook op de I-Pod en PSP doen. ( hint: Usenet
Sinds gisteren de D900 binnen. Fijne telefoon maar drie vage dingen:
- Kan ik de "memory" functie van het menu ook uitzetten? Nu keer ik iedere keer terug naar de positie waar ik de vorige keer het menu verlaten heb. Ik zou graag gewoon "bovenaan" in het menu terugkeren.
- Als ik een sms aan het typen ben en een teken wil verwijderen en per ongeluk op "terug" klik in plaats van "C" dan krijg ik de vraag of ik het concept op wil slaan. Kan ik deze vraag ook annuleren en verder gaan met typen of moet ik dan de sms opslaan en via concepten weer terug? Nogal irritant omdat ik die "typfout" best vaak maak.
- via "menu" > "instellingen" > "display-instellingen" > "tekstweergave" kan je plaats van tekst, tekstopmaak en tekstkleur aanpassen. Als je bij plaats "uit" kiest dan heb je geen operator logo meer. Dat werkt dus niet, "plaats van tekst" is grijs en kan ik niet wijzigen. Hoe zorg ik dat die optie bereikbaar is? Hetzelfde geldt bijvoorbeeld voor het menu "Agenda" in het instellingenmenu, die is ook grijs en onbereikbaar.
- Kan ik de "memory" functie van het menu ook uitzetten? Nu keer ik iedere keer terug naar de positie waar ik de vorige keer het menu verlaten heb. Ik zou graag gewoon "bovenaan" in het menu terugkeren.
- Als ik een sms aan het typen ben en een teken wil verwijderen en per ongeluk op "terug" klik in plaats van "C" dan krijg ik de vraag of ik het concept op wil slaan. Kan ik deze vraag ook annuleren en verder gaan met typen of moet ik dan de sms opslaan en via concepten weer terug? Nogal irritant omdat ik die "typfout" best vaak maak.
- via "menu" > "instellingen" > "display-instellingen" > "tekstweergave" kan je plaats van tekst, tekstopmaak en tekstkleur aanpassen. Als je bij plaats "uit" kiest dan heb je geen operator logo meer. Dat werkt dus niet, "plaats van tekst" is grijs en kan ik niet wijzigen. Hoe zorg ik dat die optie bereikbaar is? Hetzelfde geldt bijvoorbeeld voor het menu "Agenda" in het instellingenmenu, die is ook grijs en onbereikbaar.
Dát zou ik ook wel eens willen weten...argro schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 15:38:
Sinds gisteren de D900 binnen. Fijne telefoon maar drie vage dingen:
En dan ook of het uit te zetten is dat hij van een onderliggend menu ook in een apart venstertje de keuzes geeft. Dat mag ook wel uit. Als ik wil weten wat er staat, open ik dat onderdeel wel.
Nope...- Als ik een sms aan het typen ben en een teken wil verwijderen en per ongeluk op "terug" klik in plaats van "C" dan krijg ik de vraag of ik het concept op wil slaan. Kan ik deze vraag ook annuleren en verder gaan met typen of moet ik dan de sms opslaan en via concepten weer terug? Nogal irritant omdat ik die "typfout" best vaak maak.
Daar heb ik bij deze (en mijn eerdere Samsungs) geen uitweg voor gevonden, helaas.
Als je weinig tekst getyped hebt, even opnieuw typen (niet opslaan in Concepten)
Als je veel tekst al hebt, wel opslaan in Concepten. Daarna kan je 'm gewoon openen in Concepten, doorgaan waar je gebleven was en versturen. Na het versturen wordt het kopie in de Concepten-map automatisch verwijderd.
(als het om een reactie op een ontvangen sms gaat, wordt in het concept ook de geadresseerde opgeslagen)
Heb je als achtergrond het "Thema" aanstaan?- via "menu" > "instellingen" > "display-instellingen" > "tekstweergave" kan je plaats van tekst, tekstopmaak en tekstkleur aanpassen. Als je bij plaats "uit" kiest dan heb je geen operator logo meer. Dat werkt dus niet, "plaats van tekst" is grijs en kan ik niet wijzigen. Hoe zorg ik dat die optie bereikbaar is? Hetzelfde geldt bijvoorbeeld voor het menu "Agenda" in het instellingenmenu, die is ook grijs en onbereikbaar.
Zo ja, moet je deze maar eens uitzetten
De opties voor tekstweergave en het plaatsen van een agenda op je achtergrond werkt alleen als je gebruik maakt van een (statische) achtergrond en niet van het Thema.
Leeg - Sinds 20180907
Had inderdaad "Thema" als achtergrond, met een andere achtergrond werkt het wel, bedankt. Naast de vraag over het menu (is het mogelijk om de "memory-functie" uit te schakelen) en het smsen (is het mogelijk om de ja/nee vraag die je krijgt wanneer je op "terug" drukt te annuleren) zou ik ook graag nog willen weten of het ook mogelijk is om de functie van de "ok/i" knop te veranderen, ik heb vandaag al 25 keer onbedoeld de browser opgestart, nogal irritant.Chillz schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 16:15:
[...]
Heb je als achtergrond het "Thema" aanstaan?
Zo ja, moet je deze maar eens uitzetten
De opties voor tekstweergave en het plaatsen van een agenda op je achtergrond werkt alleen als je gebruik maakt van een (statische) achtergrond en niet van het Thema.
Verwijderd
Ik zou graag willen weten of die screensaver klok van de d500 er inzit in een van de menu's, zelf zoeken heeft mij helaas niets opgeleverd. Bij de d500 kon je permanent een klok op het scherm houden.
Heb de d900 ook gekocht vandaag, gratis bij 1-jarige verlenging. Met pocket internet totaal (TMobile dus) en ben er erg blij mee
Net iig alweer m'n gprs voor elkaar gemaakt zodat m'n laptop altijd online kan komen (met de d900 als modem via bluetooth).
is niet mogelijkVerwijderd schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 22:57:
Ik zou graag willen weten of die screensaver klok van de d500 er inzit in een van de menu's, zelf zoeken heeft mij helaas niets opgeleverd. Bij de d500 kon je permanent een klok op het scherm houden.
betreft de I/OK knop.. zet de browerinstellingen foutief.. dan kost het je niets..
Dat is eigenlijk geen oplossing. Ik wil zo nu en dan wel eens gebruik maken van de browser maar niet iedere keer dat ik per ongeluk op die knop druk. Iedere keer de instelling veranderen is ook wat onhandig. Wanneer ik een blanco startpagina instel kost het opstarten van de browser me dan ook geld? Daarnaast is het niet alleen een geld kwestie, het is ook gewoon onhandig.BootVluchteling schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 23:31:
[...]
betreft de I/OK knop.. zet de browerinstellingen foutief.. dan kost het je niets..
Wanneer de telefoon dicht is dan is het scherm volledig uit, batterij-technisch gezien wel slim natuurlijk, maar nu moet ik iedere keer de telefoon openklappen of op de volumeknop drukken om te zien of ik ook een oproep oid gemist heb. Is het ook mogelijk om een soort screensaver in te stellen met daarop de tijd en eventueel gemiste oproepen e.d.?
[ Voor 29% gewijzigd door argro op 11-11-2006 15:23 ]
Verwijderd
Je kan geen andere screensaver instellen, is al uitvoerig aan bod gekomen in dit topic maargoed.argro schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 01:07:
[...]
Dat is eigenlijk geen oplossing. Ik wil zo nu en dan wel eens gebruik maken van de browser maar niet iedere keer dat ik per ongeluk op die knop druk. Iedere keer de instelling veranderen is ook wat onhandig. Wanneer ik een blanco startpagina instel kost het opstarten van de browser me dan ook geld? Daarnaast is het niet alleen een geld kwestie, het is ook gewoon onhandig.
Wanneer de telefoon dicht is dan is het scherm volledig uit, batterij-technisch gezien wel slim natuurlijk, maar nu moet ik iedere keer de telefoon openklappen of op de volumeknop drukken om te zien of ik ook een oproep oid gemist heb. Is het ook mogelijk om een soort screensaver in te stellen met daarop de tijd en eventueel gemiste oproepen e.d.?
En het is toch geen moeite om even de volumeknop in te drukken

Het is gelukt !! Dikke merci, alleen spijtig dat het spel niet luktCache schreef op woensdag 08 november 2006 @ 23:00:
[...]
Het kan wel, zelf nooit geprobeerd via USB, maar heb vele verschillende posts gelezen van mensen bij wie het wel en niet via deze manier is gelukt. Suc6 iig: klik
Bij mij werkt dat niet, als ik de volumeknop indruk. Is daar een setting voor?Verwijderd schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 17:56:
[...]
Je kan geen andere screensaver instellen, is al uitvoerig aan bod gekomen in dit topic maargoed.
En het is toch geen moeite om even de volumeknop in te drukken![]()
404 error: File not found | PSN: The_Bash
...even ingedrukt houden....
(en het topic even lezen...)
(en het topic even lezen...)
The Matrix is everywhere, It is all around us, Even now in this very room
ik zie door de bomen het bos niet meer wat betreft de geheugenkaartjes. Ik ben van plan binnekort er eentje aan te schaffen aangezien ik behoorlijk ruimte tekort kom maar overal lees ik dingen over kaartjes die niet werken. Welk kaartjes werken nou WEL?
Enige wat ik kan opmaken tot nu toe is 1GB is max, en dat er verschil bestaat tussen compatibiliteit van merken. Klopt het dat de Sandisk 1GB gewoon werkt?
En hoe zit het met de Ultra series van Sandisk. Die zijn sneller, maar is de telefoon snel genoeg om dat snelheidsverschil ook te gebruiken?
Enige wat ik kan opmaken tot nu toe is 1GB is max, en dat er verschil bestaat tussen compatibiliteit van merken. Klopt het dat de Sandisk 1GB gewoon werkt?
En hoe zit het met de Ultra series van Sandisk. Die zijn sneller, maar is de telefoon snel genoeg om dat snelheidsverschil ook te gebruiken?
[ Voor 14% gewijzigd door Kiwiknaapje op 12-11-2006 20:13 ]
Leegte
de sandisk 1gb werkt inderdaad prima 
zelf zou ik geen geld aan de ultra uitgeven. ik heb zelf ook een normale, maar ik heb absoluut geen last van snelheidsproblemen...
zelf zou ik geen geld aan de ultra uitgeven. ik heb zelf ook een normale, maar ik heb absoluut geen last van snelheidsproblemen...
Okido dat is alles wat ik moest weten, bedankt
Leegte
Kan je video opnemen zonder schokken met videostand: normaal, grootte: 352x288, kwaliteit: superhoog. met een gewoon kaartje?Jo-hannes schreef op zondag 12 november 2006 @ 20:15:
de sandisk 1gb werkt inderdaad prima
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
je kan met 352x288 makkelijk een filmpje zonder schokken opnemen, alleen is het volgens mij niet mogelijk om het direct op een geheeugenkaart op te nemen, dit kan alleen op het geheugen van de telefoon zelf.Spice schreef op maandag 13 november 2006 @ 10:15:
[...]
Kan je video opnemen zonder schokken met videostand: normaal, grootte: 352x288, kwaliteit: superhoog. met een gewoon kaartje?
Hier een probleempje, sins vandaag gaat mijn telefoon brommen/kraken als ik een foto wil maken!
Het gaat om het bovenste gedeelte van de slider, het cameragedeelte, dat krijgt een hoog piepje en begint te brommen en kraken, na 1 sec weg en daarna kan men gewoon goed foto's maken en filmpjes, alleen telkens bij opstarten geeft die dat probleem!!
Het is zwaar irritant, nou vraag ik me af,, ik heb mijn abo bij hi zonder verzekering of wat dan ook voor extra's! Maar nou wil ik dus garantie aanvragen voor mijn mobiel, want dit valt natuurlijk onder fabrieksgarantie lijkt mij!
Hoe is dit makkelijk aan te pakken, want als je telefoon onherstelbaar beschadigd is moet je wel 39 euro onderzoekskosten betalen en krijg je er alsnog niks voor terug... beter om naar samsung direct toe te stappen?
Bij samsung is het een massaproductie, grote kans dat ze je gelijk een nieuwe toesturen (aangezien grote bedrijven dat makkelijk doen, uit ervaring weet ik dat wel (ongelukspersoon met veel kapotte dingen
))
Maar ik wil dus wel van dit probleem af,, hoe dit kosteloos voor elkaar te krijgen?
Het gaat om het bovenste gedeelte van de slider, het cameragedeelte, dat krijgt een hoog piepje en begint te brommen en kraken, na 1 sec weg en daarna kan men gewoon goed foto's maken en filmpjes, alleen telkens bij opstarten geeft die dat probleem!!
Het is zwaar irritant, nou vraag ik me af,, ik heb mijn abo bij hi zonder verzekering of wat dan ook voor extra's! Maar nou wil ik dus garantie aanvragen voor mijn mobiel, want dit valt natuurlijk onder fabrieksgarantie lijkt mij!
Hoe is dit makkelijk aan te pakken, want als je telefoon onherstelbaar beschadigd is moet je wel 39 euro onderzoekskosten betalen en krijg je er alsnog niks voor terug... beter om naar samsung direct toe te stappen?
Bij samsung is het een massaproductie, grote kans dat ze je gelijk een nieuwe toesturen (aangezien grote bedrijven dat makkelijk doen, uit ervaring weet ik dat wel (ongelukspersoon met veel kapotte dingen
Maar ik wil dus wel van dit probleem af,, hoe dit kosteloos voor elkaar te krijgen?
Verwijderd
Het gaat hier meer over mp4 dan over 3gp. Kan ik dus concluderen dat mp4 van betere kwaliteit is dan 3gp?
het zijn 2 verschillende dingen, 1 nadeel van 3gp is dat de max res 176x128 is, mp4 heeft die limitatie niet, dus als het mp4 bestand een hogere resolutie heeft dan zal het er natuurlijk beter uitzien.Verwijderd schreef op maandag 13 november 2006 @ 17:09:
Het gaat hier meer over mp4 dan over 3gp. Kan ik dus concluderen dat mp4 van betere kwaliteit is dan 3gp?
Weet er iemand waar in België (of Nederland) er een datakabel kan besteld worden om de firmware te updaten ? Voor levering in België dus.
Ik vraag me af hoe ik het batterijklepje van de D900 er af krijg. Met de beweging in de handleiding lukt het in ieder geval niet. Er is geen beweging in het klepje te krijgen en ik heb het gevoel dat de telefoon eerder in twee stukken ligt dan dat het klepje er af gaat. Iemand suggesties voor het soepel verwijderen van het klepje?
Verwijderd
Ok dat is helemaal duidelijk! net al een filmpje naar mp4 geconvert met WinAvi mp4converter, werkt perfect en goede kwaliteit(geen last meer van de letters in beeldit0 schreef op maandag 13 november 2006 @ 17:22:
[...]
het zijn 2 verschillende dingen, 1 nadeel van 3gp is dat de max res 176x128 is, mp4 heeft die limitatie niet, dus als het mp4 bestand een hogere resolutie heeft dan zal het er natuurlijk beter uitzien.

hij gaat inderdaad een beetje stroefargro schreef op maandag 13 november 2006 @ 23:08:
Ik vraag me af hoe ik het batterijklepje van de D900 er af krijg. Met de beweging in de handleiding lukt het in ieder geval niet. Er is geen beweging in het klepje te krijgen en ik heb het gevoel dat de telefoon eerder in twee stukken ligt dan dat het klepje er af gaat. Iemand suggesties voor het soepel verwijderen van het klepje?
in de gsm winkel *gsmshop* is mij uitgelegd hoe het wel kan zonder beschadiging.
neem een stukje elastiek (die dikke) en of ander ruw materiaal
en schuif dan het klepje van je af... dan lukt het wel
hoop dat het duidelijk is...
slimmehotspot.nl
Verwijderd
Weet iemand hoe je het telefoonnummer op snelkeuze plaats 1 kunt wijzigen? Ik heb hier namelijk de eerste keer een nummer kunnen instellen, helaas is deze nu niet meer te wijzigen
Snelkeuze 1 kan je volgens mij niet zomaar wijzigen...
Hier staat de voicemail altijd standaard op ingesteld.
Ik zit wel te denken:
Stel dat je naar Netwerkinstellingen gaat en daar het nummer van de voicemailserver aanpast...
Dan is misschien het nummer onder snelkeuze 1 ook aangepast
Als je je voicemail toch niet gebruikt is dat misschien wel te doen.
Hier staat de voicemail altijd standaard op ingesteld.
Ik zit wel te denken:
Stel dat je naar Netwerkinstellingen gaat en daar het nummer van de voicemailserver aanpast...
Dan is misschien het nummer onder snelkeuze 1 ook aangepast
Als je je voicemail toch niet gebruikt is dat misschien wel te doen.
Leeg - Sinds 20180907
Als we dan toch bij snelkeuzetoets 1 zijn aangekomen:
Hoe kan het dat ik nu al een keer of 3/4 mijn voicemail nummeropnieuw heb moeten instellen?
Vandaag weer sms mbt voicemail ontvangen dus ik druk op 1> geen snelkeuze ingesteld...
maar weer opnieuw nummer erin gezet. Kijken hoelang die het nu weer volhoud?
GSM niet uitgevallen, geen andere sim dus vindt het maar raar...
Hoe kan het dat ik nu al een keer of 3/4 mijn voicemail nummeropnieuw heb moeten instellen?
Vandaag weer sms mbt voicemail ontvangen dus ik druk op 1> geen snelkeuze ingesteld...
maar weer opnieuw nummer erin gezet. Kijken hoelang die het nu weer volhoud?
GSM niet uitgevallen, geen andere sim dus vindt het maar raar...
Verwijderd
Goeiendag luitjes,
Is er een mogelijkheid om verzonden smsjes automatisch op te slaan en dat niet iedere keer apart in te stellen ?
En nog een andere vraag: in mijn menu is de achtergrondkleur van selecties die ik maak oranje. Is er een mogelijkheid om hier een andere kleur van te maken ? Ik meen me te herinneren dat ik dit op de 1e dag dat ik m'n d900 had wel heb ingesteld, maar hem inmiddels alles afgelopen maar kan er niks meer aan veranderen...
Tevens ben ik benieuwd of er een mogelijkheid is om een geluidje in te stellen als iemand me iets via bluetooth wil sturen ?
Is er een mogelijkheid om verzonden smsjes automatisch op te slaan en dat niet iedere keer apart in te stellen ?
En nog een andere vraag: in mijn menu is de achtergrondkleur van selecties die ik maak oranje. Is er een mogelijkheid om hier een andere kleur van te maken ? Ik meen me te herinneren dat ik dit op de 1e dag dat ik m'n d900 had wel heb ingesteld, maar hem inmiddels alles afgelopen maar kan er niks meer aan veranderen...
Tevens ben ik benieuwd of er een mogelijkheid is om een geluidje in te stellen als iemand me iets via bluetooth wil sturen ?
[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2006 14:04 ]
Je moet niet in het midden duwen maar aan de uiteinden, ter hoogte van de 2 lipjes die het klepje toe houden. Met je 2 duimen.argro schreef op maandag 13 november 2006 @ 23:08:
WapHQ is een fijne site om files (JAVA games bijvoorbeeld) op je mobiel te krijgen. Het hele gedoe met de standaard software etc. schiet niet echt op. Aangezien ik toch nog PIT bij Tmobile heb, is dit een erg handige manier.
Er is nog steeds niet bekend hoe je handmatig het molen-thema op een ander land kan krijgen?
Er is nog steeds niet bekend hoe je handmatig het molen-thema op een ander land kan krijgen?
[ Voor 15% gewijzigd door Jasper op 19-11-2006 11:42 ]
Verwijderd
hoi
Nadat ik ik de geluids instellingen heb gewijzigd via *#8999*8378# hoor ik niks meer.en resetten helpt niet.
wie weet raad??
bedankt alvast
Nadat ik ik de geluids instellingen heb gewijzigd via *#8999*8378# hoor ik niks meer.en resetten helpt niet.
wie weet raad??
bedankt alvast
Misschien de values terug zetten naar de standaard waarden? Zie Amboe in "Het Samsung D900 Topic Deel 1"Verwijderd schreef op maandag 20 november 2006 @ 10:36:
hoi
wie weet raad??
bedankt alvast
Verwijderd
ik heb et ook vind het echt mega irritant.. hij doet het trouwens niet alleen tot iemand opneemt hij gaat gwoon door nadat er op genomen isThomaszki schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 19:20:
[...]
Heb ik ook. Vind het zelf niet zo heel erg irritant, mischien heeft iemand een oplossing ?
Het blijkt dus wel een probleem te zijn dat meer mensen hebben.
Met Samsung Contacts Copier kun je een backup maken van je contactenlijst.
klik hier om te downloaden.
klik hier om te downloaden.
Weet iemand of je de D900 gelijk toegezonden krijgt bij een abbo verlenging bij tmobile via de onlineshop, ook als je abbo pas over bijna 3 maanden afloopt?
of dat je m pas net voor t einde van je oude abbo krijgt, zoals ik lees over kpn online? Ik wil de phone graag hebbe, maar nog 3 maanden wachten vind ik wel lang
Kan iemand een plaatje plaatsen van een gepimpte Tmobile D900, ben benieuwd hoe dat logo op de telefoon eruit ziet, en of ie er af te halen is. de software wel las ik al ergens, maar zo'n logo op de telefoon zelf zou me meer kunnen storen.
of dat je m pas net voor t einde van je oude abbo krijgt, zoals ik lees over kpn online? Ik wil de phone graag hebbe, maar nog 3 maanden wachten vind ik wel lang
Kan iemand een plaatje plaatsen van een gepimpte Tmobile D900, ben benieuwd hoe dat logo op de telefoon eruit ziet, en of ie er af te halen is. de software wel las ik al ergens, maar zo'n logo op de telefoon zelf zou me meer kunnen storen.
[ Voor 27% gewijzigd door cablecarp op 20-11-2006 21:53 ]
Keep on rolling....
Verwijderd
Hey mensen. Heb een Samsung D900 en een TomTom Go 910. Verbind de boel mooi d.m.v. Bluetooth. Prima, alleen kan geen smsjes onmtvangen en versturen met de TomTom. Volgens de TomTom site zou het wel moeten werken. Een simpele Motorola V3 van mijn vader kan het allemaal wel. Beetje vaag, mijn toestel is aanzienlijk luxer en duurder.
je hebt een waarschijnlijk een bepaalde waarde over de 255 ingesteld waardoor hij nu 0 is. Toets weer die code in en stel de waarde die 0 aangeeft op 255 of minder.Verwijderd schreef op maandag 20 november 2006 @ 10:36:
hoi
wie weet raad??
bedankt alvast
Waarom heb je een toestel besteld bij de T-Mobile webshop? Als je geen branding wilt kun je beter ergens anders bestellen en met een beetje goed zoeken ben je ook nog goedkoper uit.cablecarp schreef op maandag 20 november 2006 @ 20:12:
Weet iemand of je de D900 gelijk toegezonden krijgt bij een abbo verlenging bij tmobile via de onlineshop, ook als je abbo pas over bijna 3 maanden afloopt?
Ik heb mij D900 in ieder geval bij 2call besteld, abonnement loopt op 01-02-2007 af en had begin november abonnement verlengd via 2call en telefoon direct in huis en tot aan 01-02-2007 geldt mijn oude sim-only tarief nog.
Ik heb net 2 maand mijn nieuwe samsung d900 gekregen met een 25 euro abo (met 5 euro korting per maand).
Nu zit ik met een probleem met mijn samsung, als ik naar het menu van de camera ga en dan druk op foto maken/video maken dan 'start' hij dus zeg maar de camera op om naar de 'standby' modus van de camera te gaan. OP het moment dat hij daar naartoe gaat maakt mijn telefoon sinds 1 week een raar brommend geluid, het geluid komt duidelijk bij mijn camera vandaan. Verder werkt mijn camera perfect, alleen met scherpstellen (auto-focus) maakt die soms ook dat geluidje.
Dit geluidje maakt die SOMS, maar toch, ik vind dat het niet hoort dus wel hem gerapereerd hebben (garantie, niks byzonders gebeurd met toestel dus zoals vallen waterschade etc).
Nu ging ik naar de hi reparatieservice en stond er dit:
""
Onderzoekskosten betaal je alleen als:
* je toestel niet binnen de garantietermijn valt
* je na het ontvangen van de prijsopgave voor reparatie niet akkoord gaat met het uitvoeren van de reparatie
* je binnen 4 weken na verzending van de prijsopgave door de reparateur niet reageert
* door de reparateur geen defect aan je toestel wordt geconstateerd
""
Dan staat er bij punt 4 (aan de rest voldoet ik wel met mijn klacht) als er geen defect wordt geconstateerd moet ik dus onderzoekskosten (= 39 euro) betalen. Maar omdat het probleem zich soms voordoet ben ik bang dat het mijn geluk is dat als ik hem opstuur naar hun dat mijn mobiel zich netjes gedraagt als hij bij hun is en dus geen rare geluidjes maakt! Dit risico wil ik niet lopen, ik wil gewoon van het probleem af en geen 39 euro betalen!!!!!!!
Is de service zo streng daar in? Wat zou ik moeten doen?
Nu zit ik met een probleem met mijn samsung, als ik naar het menu van de camera ga en dan druk op foto maken/video maken dan 'start' hij dus zeg maar de camera op om naar de 'standby' modus van de camera te gaan. OP het moment dat hij daar naartoe gaat maakt mijn telefoon sinds 1 week een raar brommend geluid, het geluid komt duidelijk bij mijn camera vandaan. Verder werkt mijn camera perfect, alleen met scherpstellen (auto-focus) maakt die soms ook dat geluidje.
Dit geluidje maakt die SOMS, maar toch, ik vind dat het niet hoort dus wel hem gerapereerd hebben (garantie, niks byzonders gebeurd met toestel dus zoals vallen waterschade etc).
Nu ging ik naar de hi reparatieservice en stond er dit:
""
Onderzoekskosten betaal je alleen als:
* je toestel niet binnen de garantietermijn valt
* je na het ontvangen van de prijsopgave voor reparatie niet akkoord gaat met het uitvoeren van de reparatie
* je binnen 4 weken na verzending van de prijsopgave door de reparateur niet reageert
* door de reparateur geen defect aan je toestel wordt geconstateerd
""
Dan staat er bij punt 4 (aan de rest voldoet ik wel met mijn klacht) als er geen defect wordt geconstateerd moet ik dus onderzoekskosten (= 39 euro) betalen. Maar omdat het probleem zich soms voordoet ben ik bang dat het mijn geluk is dat als ik hem opstuur naar hun dat mijn mobiel zich netjes gedraagt als hij bij hun is en dus geen rare geluidjes maakt! Dit risico wil ik niet lopen, ik wil gewoon van het probleem af en geen 39 euro betalen!!!!!!!
Is de service zo streng daar in? Wat zou ik moeten doen?
Ik heb ook een T-Mobile maar zonder branding. Helemaal compleet in een Samsung doos.argro schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 09:00:
[...]
Waarom heb je een toestel besteld bij de T-Mobile webshop? Als je geen branding wilt kun je beter ergens anders bestellen en met een beetje goed zoeken ben je ook nog goedkoper uit.
Kameraad van me zijn D900 wilde ineens helemaal niet meer aan. Batterij was nog helemaal goed (met multimeter nagemeten) maar het ding wilde met geen mogelijkheid meer opstarten.
Teruggebracht naar de winkel en nu wacht hij op een nieuwe.
Daarnaast heb ik al van diverse hardcore D900 gebruikers bij mij op school (echte verslaafden met het ding iedere 10 min in hun hand zowat) gehoord dat de slider al minder is en het beelscherm al strepen vertoond.
Slechte zaak is dat.
Daarnaast heb ik al van diverse hardcore D900 gebruikers bij mij op school (echte verslaafden met het ding iedere 10 min in hun hand zowat) gehoord dat de slider al minder is en het beelscherm al strepen vertoond.
Slechte zaak is dat.
Allemaal zaken uit de 2e hand dus. Geen enkel product is perfect, dat van die batterij kan gebeuren en is volgens mij een uitzondering. Ik heb mijn D900 al 2 maanden en heb 'm altijd in mijn zak. Ik gebruik geen hoesje of screenprotector en hij is nog helemaal netjes. Die hardcore gebruikers moeten 'm dan wel mishandelen.W00fer schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 21:40:
Kameraad van me zijn D900 wilde ineens helemaal niet meer aan. Batterij was nog helemaal goed (met multimeter nagemeten) maar het ding wilde met geen mogelijkheid meer opstarten.
Slechte zaak is dat.
404 error: File not found | PSN: The_Bash
In het prille begin leverde T-Mobile de D900 inderdaad zonder branding maar op dit moment wordt iedere D900 gebrand (aldus de klantenservice).Jasper schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 20:39:
[...]
Ik heb ook een T-Mobile maar zonder branding. Helemaal compleet in een Samsung doos.
Heeft iemand een exacte beschrijving van de functies in de "hidden menu" van de samsung D900, de code hiervan is *#8999*8378#
die werkt hier niet eens, krijg een melding van "Niet toegestaan". Heb een non-branded D900 met T-Mobile.danda schreef op donderdag 23 november 2006 @ 16:09:
Heeft iemand een exacte beschrijving van de functies in de "hidden menu" van de samsung D900, de code hiervan is *#8999*8378#
welke software gebruiken jullie om filmpjes te converteren? en welke framerate/bifutrates zijn functioneel?
heb net een poging gedaan om een mpeg met winavi om te zetten naar 320x240 maar dat werkte nog niet echt (werd nix kleiner). nu eens kijken hoe het vanuit avi naar mp4 gaat
[ Voor 21% gewijzigd door Sequence op 23-11-2006 17:09 ]
Het scherm is natuurlijk ook erg groot (vind ik) en als je beld zitten er altijd vlekken op.The_Bash schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 21:45:
[...]
Allemaal zaken uit de 2e hand dus. Geen enkel product is perfect, dat van die batterij kan gebeuren en is volgens mij een uitzondering. Ik heb mijn D900 al 2 maanden en heb 'm altijd in mijn zak. Ik gebruik geen hoesje of screenprotector en hij is nog helemaal netjes. Die hardcore gebruikers moeten 'm dan wel mishandelen.
Ik zie het niet zitten om het scherm te gaan bedekken met een screen protector.
Ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die er erg snel krassen op krijgen.
Tot nu toe heb ik dat nog niet, en hij zit altijd wel in mijn broekzak.. (zonder sleutels oid)
http://www.videora.com/en-us/Converter/iPod/Sequence schreef op donderdag 23 november 2006 @ 17:05:
heb net een poging gedaan om een mpeg met winavi om te zetten naar 320x240 maar dat werkte nog niet echt (werd nix kleiner). nu eens kijken hoe het vanuit avi naar mp4 gaat
Werkt perfect. Ik zet Xvid om naar MP3. 40 minuten wordt op beste kwaliteit ongeveer 250MB.
Verwijderd
Weet iemand hoe je direct via het Samsun Studio programma gegevens de geheugenkaart zet ? Ik kan alleen maar gegevens naar het intern geheugen van de samsung verplaatsen, wat erg hinderlijk is
Geen idee...Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2006 @ 23:50:
Weet iemand hoe je direct via het Samsun Studio programma gegevens de geheugenkaart zet ? Ik kan alleen maar gegevens naar het intern geheugen van de samsung verplaatsen, wat erg hinderlijk is
Ik heb bij de Telefooninstellingen de USB-instelling op Massaopslag gezet.
(hij springt er soms wel vanaf
Als je dat doet, en je verbind de D900 met USB,
dan krijg ik in de Explorer gewoon een nieuwe verwisselbare schijf te zien... M'n MicroSD geheugenkaartje
Dus kan ik dan gewoon in een verkenner-scherm kopieren...
Die Samsung-programma's hoef ik dan allemaal niet te gebruiken
(beter: je hebt alleen de kabel nodig, dus ook op andere pc's waar Samsung Studio niet op staat is het een kwestie van USB kabel ertussen en gaan
Leeg - Sinds 20180907
Klopt uit de 2e hand, en mishandelen zeer zeker. Maar je weet hoe jongeren met telefoons omgaan.The_Bash schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 21:45:
[...]
Allemaal zaken uit de 2e hand dus. Geen enkel product is perfect, dat van die batterij kan gebeuren en is volgens mij een uitzondering. Ik heb mijn D900 al 2 maanden en heb 'm altijd in mijn zak. Ik gebruik geen hoesje of screenprotector en hij is nog helemaal netjes. Die hardcore gebruikers moeten 'm dan wel mishandelen.
Daarnaast, ik heb alle telefoons in mijn handen gehad en ja ik weet zeker dat de strepen er lelijk uitzien.
Tenslotte zijn de onoverkomenlijke firmware fouten (kameraad heeft een nieuwe firmware na vervanging van de D900: XXFG04 oid).
Hopen dat hij het nu blijft doen.
Ik vind persoonlijk dat er net teveel speling zit op de slider, maar je praat echt over minder als een milimeter.
Weet iemand hoe je de toetstonen aanpast, dan wel uit zet ?
staat al meerdere malen genoemd in dit topic... zoek maar op 'thema'.it0 schreef op zondag 26 november 2006 @ 17:51:
Ik vind persoonlijk dat er net teveel speling zit op de slider, maar je praat echt over minder als een milimeter.
weet iemand hoe je een grotere bericht dan 300 kb kan versturen (per email)
menu, instellingen, geluids-instellingen, toetstoon. Vrij voor de hand liggend.it0 schreef op zondag 26 november 2006 @ 17:51:
Ik heb een 1GB micro SD kaartje (Kingston) gekocht voor de D900.
Het SD kaartje wordt echter niet herkent.
Het gaat om een nieuw SD kaartje dus ik dacht dat de formattering mogelijk het probleem zou kunnen zijn dus heb ik het kaartje (met de SD kaart adapter) even in een PDA gedaan.
Daar werkt het kaartje prima. De formattering is ingesteld op FAT16, dus dat lijkt ook goed.
Daarna nog even in een digitale camera getest en ook daar werkt het kaartje goed.
Dan nog even de kaartlezer van de PC, ook daar werkt de kaart goed.
Kortom, ik denk dat er iets mis is met de D900, maar ik weet niet wat.
Wie heeft er een idee?
Ik heb wel gezocht op GoT maar kan niet vinden wat aan de hand zou kunnen zijn.
Ik heb wel wat gelezen over Sandisk kaartjes, maar dat is hier niet van toepassing.
Kingston is een goed merk dus het gaat ook niet om een wazig B merk in dit geval.
Het gaat om een nieuw SD kaartje dus ik dacht dat de formattering mogelijk het probleem zou kunnen zijn dus heb ik het kaartje (met de SD kaart adapter) even in een PDA gedaan.
Daar werkt het kaartje prima. De formattering is ingesteld op FAT16, dus dat lijkt ook goed.
Daarna nog even in een digitale camera getest en ook daar werkt het kaartje goed.
Wie heeft er een idee?
Ik heb wel wat gelezen over Sandisk kaartjes, maar dat is hier niet van toepassing.
Kingston is een goed merk dus het gaat ook niet om een wazig B merk in dit geval.
Verwijderd
Ik heb net 20 pagina's doorgelezen maar ik kom nergens tegen welke e-mail instellingen ik moet invoeren om mijn chello mail te controleren of e-mail te versturen. Wie kan mij op weg helpen (behalve de UPC helpdesk
).
Berichten --> Mijn berichten --> Email Postvak IN --> Instellen met chello settings net zoals je op de pc zou doen.
Iemand al geprobeerd iets te doen in het menu voor JAVA instellingen?: *#8999*5282#
Iemand al geprobeerd iets te doen in het menu voor JAVA instellingen?: *#8999*5282#
Verwijderd
Krijg steeds een 'DNS fout'. Kan iemand anders mij precies vertellen wat bij elk veld in te vullen. Ik doe dit namelijk voor het eerst dus een beetje hulp zou zeer op prijs gesteld worden. Alvast bedankt.Sequence schreef op maandag 27 november 2006 @ 17:13:
Berichten --> Mijn berichten --> Email Postvak IN --> Instellen met chello settings net zoals je op de pc zou doen.
Ik quote mezelf maar even omdat ik denk dat ik een oplossing heb voor het bovenstaande probleem. Ik heb de SD kaart nogmaals geformatteerd, nu met FAT32. Dat werkte niet, maar weer terug naar FAT16, nog steeds niets. Daarna geformatteerd met de optie "digitale camera" ondersteuning erbij en nu werkt het wel. Vreemd ja, maar het is zo.HoppyF schreef op maandag 27 november 2006 @ 12:39:
Ik heb een 1GB micro SD kaartje (Kingston) gekocht voor de D900.
Wie heeft er een idee?
Die map die normaal gesproken voor een camera gebruikt wordt kun je later gewoon weggooien.
Het programma wat ik op een PDA heb gebruikt om de SD kaart mee te formatteren heet
"Flash Format". Een trial versie downloaden werkt prima.
Het is de vraag of dit de definitieve oplossing is maar dat weet ik dan over een paar dagen wel als alles goed blijft werken.
Verwijderd
Ik heb ondertussen alles al werkende. Ben naar http://nl.samsungmobile.com gegaan en daar de oplossing gevonden.Krijg steeds een 'DNS fout'. Kan iemand anders mij precies vertellen wat bij elk veld in te vullen. Ik doe dit namelijk voor het eerst dus een beetje hulp zou zeer op prijs gesteld worden. Alvast bedankt.
vinden jullie de standaard dopjes ook zon drama? 
Ik heb nu dit gekocht:

http://mob-com.nl/product...8_219_268&products_id=741

Ik heb nu dit gekocht:

Verwijderd
ziet er wel handig uit, maar in de beschrijving staat niet dat ie geschikt is voor de D900. Nou ben ik niet bekend met die andere modellen maar hoop voor je dat die dezelfde ingang hebben.Jo-hannes schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 00:17:
vinden jullie de standaard dopjes ook zon drama?
Ik heb nu dit gekocht:
[afbeelding]
Weet je zeker dat ie geschikt is voor de D900?
Dit topic is gesloten.