Het Samsung D900 Topic Deel 1

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 61.977 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:13
waarschijnlijk is het een kwestie van proberen...

Maar er staat dat ie geschikt is voor de E900.
En die heeft dezelfde aansluiting en zelfde headset als de D900.
Ik denk dat het moet lukken...

Mij maakt het verder niet uit, heb m'n standaard-headset nog niet eens gebruikt. Voor muziek is het nog niet nodig geweest. Voor in de auto heb ik een Parrot

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-06 08:11
Anoniem: 128656 schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 11:38:
[...]

ziet er wel handig uit, maar in de beschrijving staat niet dat ie geschikt is voor de D900. Nou ben ik niet bekend met die andere modellen maar hoop voor je dat die dezelfde ingang hebben.

Weet je zeker dat ie geschikt is voor de D900?
niet 100%

maar hij staat ook zat op ebay:

http://cgi.ebay.nl/3-5mm-...geNameZWD2VQQcmdZViewItem

waarbij de beschrijving aangeeft dat hij geschikt is voor beide... maargoed morgen krijg ik hem dan laat ik het weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 199072

Hallo
Ik heb een probleempje met mijn D900.
Ik wil me foto's op de computer zetten. Ik heb de Samsung PC Studio & het USB-stuurprogamma geinstalleerd. Als ik dan, met de USB-kabel aangesloten, mijn telefoon wil laten verbinden via de PC Studio blijft ie maar doortellen en zeggen dat ik de USB-kabel aan moet sluiten.
Weet iemand wat ik moet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Nu online
Anoniem: 199072 schreef op woensdag 29 november 2006 @ 19:05:
Hallo
Ik heb een probleempje met mijn D900.
Ik wil me foto's op de computer zetten. Ik heb de Samsung PC Studio & het USB-stuurprogamma geinstalleerd. Als ik dan, met de USB-kabel aangesloten, mijn telefoon wil laten verbinden via de PC Studio blijft ie maar doortellen en zeggen dat ik de USB-kabel aan moet sluiten.
Weet iemand wat ik moet doen?
Misschien is het van invloed hoe je de instelling:

INSTELLINGEN > TELEFOON INSTELLINGEN > USB INSTELLINGEN hebt staan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die staat bij mij op Modem.
Is dat goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-03 21:55

it0

Mijn mening is een feit.

Is er nog iets te doen aan de snelheid van de te nemen foto's?

Ik druk ' ok' om een foto te nemen, dan krijg ik een frame A met een klik, dan een volgende Frame B met het saven, en da zie je dat hij uiteindelijk frame C heeft opgeslagen????

Heel irritant.

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

Anoniem: 199072 schreef op woensdag 29 november 2006 @ 19:46:
Die staat bij mij op Modem.
Is dat goed?
Ja is goed, probeer eens een andere USB-poort.

• JeRa
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 30-04 10:28

JeRa

Authentic

Ik heb een mini-HOWTO geschreven en een probleempje :)

HOWTO: Kingston 1GB microSD aan de praat krijgen in de SGH-D900
In eerste instantie zul je zeer waarschijnlijk deze microSD niet aan de praat krijgen. Ik heb zelf het vermoeden dat dit komt door een incompatibiliteit in de timings tussen de twee. Volg deze stappen om het te laten werken:

0. Formatteer de microSD als FAT32 mét een label. Bij mij was deze stap echter niet nodig.
1. Zet je toestel uit
2. Plaats de microSD
3. Zet je toestel aan, toets pincode in
4. Ga naar Menu (Menu), My files (Mijn bestanden), 6. Memory card (Geheugenkaart)
5. Als je nu 'Not allowed' ('Niet toegestaan') als foutmelding krijgt, haal dan de microSD uit je toestel en ga naar stap 1.
6. Je ziet nu een aantal mappen. Ga naar Options (Opties), 5. Memory Card Settings (Instellingen geheugenkaart), 2. Format card (Kaart formatteren) en druk op Yes (Ja)

Nu werkt je Kingston 1GB microSD op je D900. Helaas werkt het niet meer zodra je je toestel uit en aan hebt gezet. Nu is er echter een shortcut beschikbaar:

7. Zet je toestel aan
8. Haal de microSD uit je toestel
9. Ga naar Menu (Menu), Settings (Instellingen), 2. Phone Settings (Telefoon-instellingen), 8. USB Settings (USB-instellingen) en kies voor Mass Storage (Massaopslag) zonder de USB-kabel op een PC of laptop aangesloten te hebben
10. Ga terug naar het begin door op het rode telefoontje te drukken
11. Plaats de microSD en druk onmiddelijk twee keer op de knop aan de rechterkant van je toestel om de camera te activeren, vóórdat je de melding krijgt dat je een kaart hebt geplaatst
12. Als het goed is krijg je nu de melding dat USB in gebruik is. Als je nu je kaart probeert te openen zal het (bij mij tot nu toe altijd) gewoon werken en geen foutmelding meer opleveren.

Stappen 7 - 12 zijn te vermijden door nooit je toestel uit te zetten. Mijn persoonlijke mening? Ik vind het een hufterige koppelverkoop die Samsung zo bewerkstelligt met SanDisk; vandaar deze HOWTO in plaats van het advies 'koop SanDisk'. :)

Het probleempje
Als ik een sms verzend naar een persoon in mijn telefoonboek op positie x, dan krijg ik heel vaak in het scherm te zien dat ik een sms verzend naar persoon op positie (x+1) of positie (x-1), de persoon ervoor of erna dus. Echter komt het smsje wél gewoon aan. Héél soms werkt het zonder problemen. Heeft iemand hier een oplossing voor? :)

ifconfig eth0 down

• Sequence

Sequence

Online marketing

Waarom komen verjaardagen die ik instel bij al mijn contactpersonen niet in m'n agenda te staan? Danwel wat kan ik hier aan doen?

Sequence schreef op donderdag 30 november 2006 @ 08:10:
[...]

Ja is goed, probeer eens een andere USB-poort.
Heb het geprobeerd maar blijft hetzelfde. Als ik dan het pictogrammetje van Pc studio aanklik krijg ik nogsteeds de keuze tussen verbinden via ubs kabel, bluetooth en infrarood. Ik klik dan op USB en dan komt er te staan:

Sluit de kabel aan:

Verstreken tijd....

Sluit nu uw telefoon met behulp van uw USB kabel aan op de pc.
dit kan enkele minuten duren.

Maar ik heb zeker al een half uur gewacht en hij doet niets....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sequence

Sequence

Online marketing

dan is het einde kabel of einde usb-poort van je toestel.. kijk eens of je van iemand een kabel kan lenen om te testen of een andere wel werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwiknaapje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-02-2024
Sequence schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 10:14:
dan is het einde kabel of einde usb-poort van je toestel.. kijk eens of je van iemand een kabel kan lenen om te testen of een andere wel werkt.
Ik heb hetzelfde en had het al vlak nadat de telefoon uit de doos kwam. Bluetooth werkt wel

Leegte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darklord007
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16-06 18:46
nvt

[ Voor 98% gewijzigd door darklord007 op 02-12-2006 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 199463

Hallo

Mijn vriend is sinds 2 dagen in het bezit van een D900
Erg mooi ding alleen.... hij heeft het dus al gepresteerd om het ding te "mollen"
Wat is er aan de hand.
Hij had hier codes gezien om het geluid op te schroeven.
Nu heeft hij echter alles bij de H/W instellingen bij geluid veranderd ECHT ALLESSSSS

Dankzij Amboe heb ik al enkele instellingen teruggekregen maar dat MORMEL heeft zelfs bij bijv. SDN luidspreker de volumes aangepast en alles op 10 gezet.
Nou en ga zo de menuutjes maar door triest triest triest
Tevens heeft hij ook alle volumes en submenus aangepast.

Conclusie: als hij mij belt dan hoort hij mij niet.
Ik hoor hem wel maar heeel zachtjes.

Enigste mogelijkheid is denk ik een FULL reset of CUSTOM reset
Dit omdat er normaals alles gewijzigd is.

Heeft iemand de codes van het resetten voor mij en enige uitleg hoe het precies werkt.
Wil de telefoon niet verder kapot maken.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81784

In al mijn stupiditeit is de D900 in het water beland :'( (paar seconden)
Als ik um aan zet begint ie eindeloos te trillen en doet niet echt veel.
Heeft iemand een goeie tip of is dit toestel definitief afgeschreven..... weet iemand wat ik het beste kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35919

niet aanzetten, batterij er uit en een week laten drogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126038

Ik had 'n vraagje... Heb deze tel. nu ongeveer 4 maanden, ontzettend tevreden mee, maar had toch een vraagje of iemand dit al heeft uigevonden.

Is het mogelijk om een eigen beltoon in te stellen als smsbericht-toon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 199508

Mijn vraag: als ik een video opneem stopt de camera na een halve minuut automatisch. Is er een manier dat ik een langer filmpje kan maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 199508 schreef op zondag 03 december 2006 @ 14:45:
Mijn vraag: als ik een video opneem stopt de camera na een halve minuut automatisch. Is er een manier dat ik een langer filmpje kan maken?
Lijkt mij dat, als je geen geheugenkaartje erin heb, dat je memory vol zit. Anders zou ik het niet weten.... Ik heb filmpjes, bij concerten, van nummers lang gemaakt. Deze vond ik trouwens verbazingwekkend goed voor een telefooncamera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdjeK
  • Laatst online: 31-05 15:27
Anoniem: 199072 schreef op donderdag 30 november 2006 @ 19:57:
[...]

Heb het geprobeerd maar blijft hetzelfde. Als ik dan het pictogrammetje van Pc studio aanklik krijg ik nogsteeds de keuze tussen verbinden via ubs kabel, bluetooth en infrarood. Ik klik dan op USB en dan komt er te staan:

Sluit de kabel aan:

Verstreken tijd....

Sluit nu uw telefoon met behulp van uw USB kabel aan op de pc.
dit kan enkele minuten duren.

Maar ik heb zeker al een half uur gewacht en hij doet niets....
Je hebt warschijnlijk eerst de telefoon aangesloten en daarna software geïnstalleerd. De telefoon kan daarna geen verbinding krijgen.
Oplossing: Sluit je telefoon aan op de pc. Kies met de rechtermuisknop computer/eigenschappen/hardware/apparatenbeheer. Zoek hierin bij USB de samsungtelefoon en verwijder die. Telefoon van de kabel halen.
Software opstarten, wachten op de melding sluit uw telefoon aan en als je dat gedaan installeert hij je telefoon. Daarna moet het werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pandinus
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12:44
Anoniem: 199508 schreef op zondag 03 december 2006 @ 14:45:
Ga als je de zoeker van de video voor je hebt naar het menu en dan naar optie 6, Camcorder-instellingen. Zet hier de Videostand naar Normaal (deze staat waarschijnlijk op limiet voor mms of e-mail). Als je dit gedaan hebt kan je eindeloos filmen, tot je geheugen vol is.

[ Voor 0% gewijzigd door pandinus op 04-12-2006 14:02 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 199508

pandinus schreef op maandag 04 december 2006 @ 13:43:
[...]

Ga als je de zoeker van de video voor je hebt naar het menu en dan naar optie 6, Camcorder-instellingen. Zet hier de Videostand naar Normaal (deze staat waarschijnlijk op limiet voor mms of e-mail). Als je dit gedaan hebt kan je eindeloos filmen, tot je geheugen vol is.
Helemaal goed; hij stond inderdaad op limiet voor mms. En nu niet meer; veel dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16-06 14:57
JeRa schreef op donderdag 30 november 2006 @ 15:07:
Ik heb een mini-HOWTO geschreven en een probleempje :)

HOWTO: Kingston 1GB microSD aan de praat krijgen in de SGH-D900
[..]
Thanks voor de uitgebreide uitleg. Echter krijg ik stap 1 niet voor elkaar. Met geen mogelijkheid krijg ik mijn d900 zo gek om hem de 1gb te laten vinden :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 199846

Hallo,is er niet een accu die een grotere capaciteit heeft?!
Zodat hij niet na 2 dagen al leeg is!
En weet iemand of er ook een autolader voor de d-900 is?
En waar?
thx!
A3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 199193

ik heb een vraagje!! wie weet hoe het zit want ik heb dus mijn D900 en ik heb geprobeerd met die code voor je geluid op te schroeven.. maar dit doet het niet.. wat wel werkt is bij iis normaal de rx vol.. zo laag mogelijk zetten. dan gaat hij iets harder.maar hij moet anders kunnen.. heeft iemand een id??

ik hoop het!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0

it0

Mijn mening is een feit.

Anoniem: 199846 schreef op woensdag 06 december 2006 @ 08:58:
Hallo,is er niet een accu die een grotere capaciteit heeft?!
Zodat hij niet na 2 dagen al leeg is!
En waar?
thx!
A3
Ik zou zeggen ebay, genaamd exetended battery
http://cgi.ebay.nl/Qualit...20374QQrdZ1QQcmdZViewItem

Dit is 1 van de weinige die ook daadwerkelijk verteld dat de Batterij 1000 mAh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 199884

Ik heb sinds kort een prachtige D900 en wil Outlook synchroniseren met bluetooth.
Ik kan echter alleen maar bestanden overzetten met bluetooth via bestandsoverdracht en er verschijnt geen pim synchronisatie mogelijkheid in beeld. Met mijn vorige toestel (se610) ging dit echter perfect. Heeft iemand een idee hoe dit kan? :? Ik wil liever geen gebruik maken van de samsung software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 199895

Ik heb sinds kort een D900 maar als ik bestanden wil overzetten via die pc studio dan zegt hij iedere keer als ik het bestand vanaf m`n tel wil openen of activeren niet ondersteunende bestandsindeling en dat zowel bij jar, jad en ook bij mp3 bestanden hoe kan ik dit verhelpen want vindt het tog wel beetje .... dat ik er nix op kan zetten zoals games of muziek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeRa
  • Laatst online: 30-04 10:28

JeRa

Authentic

Jasper schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 13:13:
[...]

Thanks voor de uitgebreide uitleg. Echter krijg ik stap 1 niet voor elkaar. Met geen mogelijkheid krijg ik mijn d900 zo gek om hem de 1gb te laten vinden :{
In mijn geval was het net zolang proberen totdat het wél lukt :P het lijkt erop alsof ie 98% van de tijd de kaart niet kan benaderen (waarschijnlijk door een timingsincompatibiliteit?) maar die paar keer dat het wel lukt moet je dus benutten. Kwestie van geluk hebben dus :) het is wel een Kingston neem ik aan?

Verder had ik nog een vraagje over het opladen van de D900 via de USB-aansluiting. Als ik 'm aansluit op een computer zonder de Samsung-software krijg ik 'USB charging not available' te zien op het scherm. Belachelijk natuurlijk, de stroom die USB levert verandert niet als je die software installeert. Maar nu is het dus niet mogelijk om dat ding via mijn autoradio met USB-aansluiting op te laden, dus daarom deze vragen:
1) Laadt hij stiekem niet tóch op als je 'm gewoon op een willekeurig USB-hub aansluit?
2) Zo nee, is er een manier waarop dat wel lukt op bv. dus een autoradio? :)

ifconfig eth0 down

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sequence

Sequence

Online marketing

Anoniem: 199895 schreef op woensdag 06 december 2006 @ 14:21:
Ik heb sinds kort een D900 maar als ik bestanden wil overzetten via die pc studio dan zegt hij iedere keer als ik het bestand vanaf m`n tel wil openen of activeren niet ondersteunende bestandsindeling en dat zowel bij jar, jad en ook bij mp3 bestanden hoe kan ik dit verhelpen want vindt het tog wel beetje .... dat ik er nix op kan zetten zoals games of muziek
bestanden kunnen alleen worden geopend als ze in de goede map staan. vanuit de map 'Overig' kan je enkel xls, ppt en doc bestanden openen. MP3 kan je niet openen vanuit de 'verkenner' maar enkel vanuit de MP3 speler. En jar en jad kan je niet openen, die kan je alleen installeren vanaf internet, check eerder dit topic maar voor een howto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:54
Jasper schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 13:13:
[...]

Hier werkt het nog steeds goed met de Kingston 1 GB micro SD kaart.
Kijk anders nog eens naar mijn post op: KLIK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-01 19:13
Kan iemand de mms, internet (wap) en email-instellingen van Telfort geven. Ik kan namelijk niet meer mmsen en mobielinternetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -LA-
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16:28
Amboe schreef op woensdag 06 december 2006 @ 20:21:
Kan iemand de mms, internet (wap) en email-instellingen van Telfort geven. Ik kan namelijk niet meer mmsen en mobielinternetten...
Zelf al gekeken op telfort.nl? 2 minuten gekeken en voila:
http://www.telfort.nl/klantenservice/abonnement/ ;)

Email: http://www.telfort.nl/kla...7Eany%257E&zoekterm=email

[ Voor 15% gewijzigd door -LA- op 06-12-2006 20:36 ]

MTB Trail Traffic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
Ik heb die instellingen allemaal ingevoerd, maar ik kan geen verbinding maken.
Als ik wil internetten dan krijg ik dit bericht:
Fout: wachttijd voor opdracht verstreken
Wanneer ik een mms wil versturen, dan krijg ik dit bericht:
Verbinding met server niet mogelijk

Ps ik weet niet meer wat de standaard email instellingen zijn...ik heb daar mee lopen klooien |:( en ik weet niet waar je de email instellingen die op de telfortsite staan aangegeven moet invoeren... :?

Edit:
ik heb mijn telefoon maar gereset...uiteraard heb ik van alles een back-up gemaakt 8)

[ Voor 26% gewijzigd door Amboe op 08-12-2006 01:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 199193

weet iemand al hoe het met het geluid zit als het niet lukt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als ik telefoontje opneem op bijvoorbeeld het station, kan ik de andere nauwelijks verstaan. Kan iemand mij vertellen hoe ik dit geluid harder zet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 200308

Heb van de week mijn D900 besteld bij GSM web.nl.
Hij zou gister worden bezorgt maar toen was er waarschijnlijk niemand thuis
dus nu zit ik er nog op te wachten. |:(

Ik heb trouwens een abo van 15p/m 2 jaaar T-mobile
de phone was dan gratis _/-\o_
Weet iemand of T-mobile de telefoon brand :?

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16-06 14:57
Anoniem: 199193 schreef op donderdag 07 december 2006 @ 13:42:
weet iemand al hoe het met het geluid zit als het niet lukt??
"hoe het zit" 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-06 20:41
Anoniem: 200308 schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 16:06:
Heb van de week mijn D900 besteld bij GSM web.nl.
Hij zou gister worden bezorgt maar toen was er waarschijnlijk niemand thuis
dus nu zit ik er nog op te wachten. |:(

Weet iemand of T-mobile de telefoon brand :?

alvast bedankt
Wanneer je de telefoon besteld bij de T-Mobile webshop heb je wel te maken met branding, wanneer je bij een andere webshop besteld niet. Jij krijgt dus geen toestel met branding als het goed is.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 200308

ow oeps ik heb een foutje gemaakt het is geen T-mobile abo maar een Telfort abo (prijzen kloppen wel) is die gebrand?

Ben er net achter gekomen dat de tnt op zaterdag geen pakketen onder rembours bezort dus word het maandag. Omdat er dan niemand thuis is kan ik hem dan waarschijlijk dinsdag op halen bij het postkantoor. Dus ik moet nog even wachten.

Helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sterretje6
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Ik zit heel erg te twijfelen (sinds vandaag) tussen de Samsung D900 en de SE K800i (heb nu de W800i).

Ik dacht mijn keuze al gemaakt te hebben...maar sinds vandaag heeft mn broertje de K800i en die is beter qua scherm dan mijn verotte W800i.
Ik vind de schermpjes van de Samsung nl zo geweldig goed fel.

Ga nog ff goed nadenken welke ik nou neem (heb nog lang de tijd voordat ik mijn contract kan verlengen...).
Iemand die wil zeggen, waarom ik echt 1 van die twee moet nemen en waarom dus?

Samsung Galaxy Note 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128656

Sterretje6 schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 18:57:
Ik zit heel erg te twijfelen (sinds vandaag) tussen de Samsung D900 en de SE K800i (heb nu de W800i).

Ik dacht mijn keuze al gemaakt te hebben...maar sinds vandaag heeft mn broertje de K800i en die is beter qua scherm dan mijn verotte W800i.
Ik vind de schermpjes van de Samsung nl zo geweldig goed fel.

Ga nog ff goed nadenken welke ik nou neem (heb nog lang de tijd voordat ik mijn contract kan verlengen...).
Iemand die wil zeggen, waarom ik echt 1 van die twee moet nemen en waarom dus?
Dat is toch echt een beslissing die je zelf moet nemen. Zet de belangrijke punten van beide telefoons op een rijtje en kijk welke het meest bevalt. En aangezien je nog ff de tijd heb zou ik maar even wachten want de telefoonmarkt staat niet stil..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f1fr33k
  • Laatst online: 22-03 11:26
Twijfel tussen K800i en D900?
We hebben ze hier beide.... en ik vind de D900 beter. Breder, platter.... Maareh, als je UMTS wil (beeldbellen) dan moet je de K800i pakken. Beide hebben ongeveer dezelfde functies. Licht er net aan of je met zo'n stickje wil knommelen (Sony) of gewoon (Samsung). Zo'n stickje gaat ook wel een snel stuk heb ik gehoord..

Maareh, heb een tweetal vraagjes;

- Waar kan ik zo'n verloop krijgen om mijn standaard koptelefoon in mijn D900 te douwen?
- Als ik een 2GB SD kaartje koopt, pakt de telefoon hem dan ook en heb ik daadwerkelijk 2GB aan ruimte (jaja, 1820MB of zoiets)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pandinus
f1fr33k schreef op zondag 10 december 2006 @ 22:25:Maareh, heb een tweetal vraagjes;

- Waar kan ik zo'n verloop krijgen om mijn standaard koptelefoon in mijn D900 te douwen?
- Als ik een 2GB SD kaartje koopt, pakt de telefoon hem dan ook en heb ik daadwerkelijk 2GB aan ruimte (jaja, 1820MB of zoiets)?
Eerst lezen, dan vragen.
1, Probeer deze post eens te lezen
2, Volgens mij worden sticks groter dan 1gb niet herkend door de telefoon, maar misschien dat je er verder iets over kunt vinden. En nee, je hebt geen 2048MB ruimte op een 2GB kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 200519

Hallo,

Enige tijd geleden heb ik een D900 gekocht van T-Mobile.
Nu zit daar de aangepaste T-Mobile software op... :S
Is er ergens de orginele software beschikbaar zodat ik hem zonder T-Mobile kan maken??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f1fr33k
pandinus schreef op maandag 11 december 2006 @ 08:48:
[...]

Eerst lezen, dan vragen.
1, Probeer deze post eens te lezen
2, Volgens mij worden sticks groter dan 1gb niet herkend door de telefoon, maar misschien dat je er verder iets over kunt vinden. En nee, je hebt geen 2048MB ruimte op een 2GB kaart.
Ik bedoelde eigenlijk als je dat zo in een winkel kan laten bestellen, of enkel en alleen op het internet. Weet niet als winkels zich met deze dingen bezighoudt/ bezig wil houden.
Enneh, ik zei 1820MB geen 2048, het is logisch dat je minder dan 2GB tot je beschikking hebt. Maareh, kan niemand bevestigen of er een 2GB in kan?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 200525

hallo samsungers,

eerst en voor even zeggen dat deze topic heel veel tips en trucs opleverd. Echt TOP!!

Ik heb deze topic in een ruk volledig doorgelezen en heeft mij veel interesante weetjes opgebracht.
Heb sins een 3-tal dagen een D900 aangeschaft. Alles werkt prima (hetgeen ik al geprobeerd heb altans). Er is echter 1 puntje dat ik hier niet terug gevonden heb.
Ik vind het zo omslachtig om een simpel sms-je te sturen. Om te beginnen met een sms is gemakkelijk met de sneltoetsen, maar dan om het naar een telnr te versturen! Ik druk dan op ok/i, dan krijg ik een scherm met regeltjes om telnrs in te vullen, dan druk ik op optie's en dan recente geadresseerde --> kies dan het contactnr aanvinken, dan weer optie's drukken en toevoegen selecteren, dan weer optie's drukken --> verzenden en dan is de sms pas verzonden.
Dat moet toch snellen kunnen of niet? Het zal wel aan mij liggen maar ik heb nog geen snellere methode gevonden.
Bij mijn vorige gsm (SE V600i) kon ik één telnr vast programmeren zodat als ik een sms wou versturen dit nr automatisch geselecteerd was als "verzenden naar". Dit was voor mij idiaal omdat ik meestal naar het zelfde nr sms.
Weet iemand of de D900 dat ook kan en hoe?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0

it0

Mijn mening is een feit.

De enigste shortcut die ik heb gevonden, is dat als er een tel num in het vak staat dat je ipv opties->versturen ook gewoon op de 'ok' knop kan drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronniez
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-05 14:17
Hallo,
ik wil ook graag de D900 kopen maar ik heb begrepen dat er een aantal gebruikers zijn waarvan het scherm is gebroken "zonder" aanwijsbare reden.

zijn er meer mensen met een gebroken scherm of met slechte ervaringen qua kwalitiet/duurzaamheid van de D900 telefoon?
Wat zijn jullie ervaringen.
ik gebruik de gsm nl zeer vaak en heb hem meestal in m'n zak zitten.(nee niet m'n kontzak)

dit was overigens de response van samsung op mijn vraag
De schokbestendigheid van de LCD van Samsung telefoons wordt getest door op 9 plaatsen op het LCD-scherm een gewicht van 15 kg te zetten. Daarnaast wordt bij klemshells het toestel 200x platgedrukt. Hieruit valt te concluderen dat telefoons van Samsung zeker niet overmatig gevoelig zijn.

Bij aankoop van de telefoon heeft u echter de koopovereenkomst gesloten met de dealer
en onze garantie voorwaarden geacepteerd. De garantie voorwaarden luidenals volgt:

In principe biedt Samsung voor mobiele telefoons twee jaar garantie (aankoop vanaf 1 Mei 2006, daarvoor 1 jaar), waarbij de aansprakelijkheid van Samsung Electronics (of het door Samsung erkend reparatiecentrum) is beperkt tot reparatie en/of vervanging van het product onder garantie.
Onder de Samsung garantie vallen fabricage fouten gedurende twee jaar (aankoop vanaf 1 Mei 2006,
daarvoor 1 jaar) vanaf de aankoopdatum, onder voorwaarde dat u een bewijs van aankoop kunt overleggen. Houdt er rekening mee dat onderdelen onderhevig aan slijtage, zoals batterijen, opladers of de antenne hier niet onder vallen.

De garantie vervalt wanneer het defect is veroorzaakt, op welke wijze dan ook, door: oneigenlijk gebruik, verwaarlozing, moedwillige beschadiging of onjuiste instellingen. De garantie vervalt tevens in een van de volgende gevallen:

- indien er verandering of reparaties worden verricht door eenniet erkende reparateur;

- indien het serienummer van een onderdeeldat gerepareerd moet worden verwijder is;

- indien problemen of schade wordt veroorzaakt door randapparatuur of accessoires die niet
worden geleverd door Samsung of door Samsung aanbevolen worden;

- indiener druk, val stoot, breuk of vloeistifschade wordt geconstateerd.

Indien het reparatie centrum bepaald dat de schade aan het display van uwtelefoon telefoon niet is veroorzaakt door een fabrikage fout maar doorgebruikerschade, dan zullen de volledige kosten van de reparatie aan u worden berekent. Samsung zal u in deze kosten dan niet tegemoed komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167151

it0 schreef op maandag 11 december 2006 @ 16:14:
De enigste shortcut die ik heb gevonden, is dat als er een tel num in het vak staat dat je ipv opties->versturen ook gewoon op de 'ok' knop kan drukken.
Misschien scheelt het een paar handelingen: Je kunt ook via het adresboek een sms verzenden
(Naam opzoeken, Opties, Bericht zenden, SMS-bericht)
Ben het met je eens dat je erg veel handelingen moet verrichten voordat ie eindelijk verstuurd is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 200690

Dag allemaal,

Ik heb sinds een week of 2 de d900. gebruik hem nog niet hele veel omdat mijn oude t-moblle abo nog niet is afgelopen en de nieuwe d900 via hi gesimlockd is.

Heb vandaag dit hele topic doorgelezen en een paar nuttige tipse gevonden (over dat GPRS icoontje onder andere)

Ik loop nog tegen 2 dingen aan.

1. Ik las dat meerdere mensen problemen hadden met Samsung pc studio in combinatie met Windows media Player. Dat heb ik ook. Ik las echter nog geen oplossing. Heeft iemand die al gevonden??

2. Ik heb (door simkaart in mijn oude SE k700i te stoppen) mijn contacten gekopieerd. Maar als ik daar nu veranderingen in aan wil brengen móet ik een verjaardag opgeven omdat ie anders de melding "ongeldige datum" geeft. Die staat namelijk standaard op 00-00-0000. Dit is alleen bij mijn gekopieerde contacten, maar dat is nu dus wel mijn hele telefoonboek. Nieuwe contacten staan standaard op 1-1-1900. Ik heb alleen geen zin om bij al mjin bestaande contacten dit handmatig op een datum te zetten. (en de wegenwacht hoeft van mij echt geen verjaardag te hebben :P )

Ik las bij veel mensen over de toetstonen. Je hoeft hiervoor niet het thema uit te zetten. je kunt als je niet in het menu zit gewoon de volumeknop gebruiken om deze in te stellen of uit te schakelen. kun je dus én genieten van de molen én je hoeft je niet te irriteren aan het gepiep. Je hoort alleen ook het nostalgische gekras van de vulpen ook niet...

dank vast!

Burt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EntonoX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:12

EntonoX

Team leider

Wie weet trouwens de juiste instellingen voor gratis internetten via orange world op de D900? bij mij stonden alle instellingen al standaard goed en de APN staat op wap. als ik echter internet of http probeer krijg ik geen verbinding.

-===< Triumph TR7, 1977, Finished >===-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
EntonoX schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 22:31:
Wie weet trouwens de juiste instellingen voor gratis internetten via orange world op de D900? bij mij stonden alle instellingen al standaard goed en de APN staat op wap. als ik echter internet of http probeer krijg ik geen verbinding.
Check de Orange-site voor de instellingen van MMS en WAP...Ik had dit probleem ook, maar dat was mn eigen fout :+
Ik heb zelf Telfort dus kan ik je verder niet helpen.
Iig veel succes!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Niemand die weet hoe ik het volume van gesprekken kan verhogen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makkie ;)
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-06 08:37

makkie ;)

Arrogant? Me? Nah!

Anoniem: 200308 schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 16:06:

alvast bedankt
Ik heb 1jr, 200 minuten (25 Euro) en geen branding, 9,95 verzend kosten bij Telfort :p Beste deal die ik kon vinden. Ga never nooit niet meer 2 jaar vastzitten aan 1 toestel of abo. Niet om te spammen, maar anewmobile.nl doet het netjes. Snel antwoorden en een mooi overzicht van kosten per maand/aanschaf/abo/toestel. Lekker overzichtelijk, alleen geen super uitgebreide keus.
En nu Telfort met KPN roaming afspraken heeft is bereik ook toppie vermoed ik zo.

Vidi, vici, veni! (ik zag, ik overwon en ik kwam!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sequence

Sequence

Online marketing

Anoniem: 126038 schreef op woensdag 13 december 2006 @ 11:28:
Niemand die weet hoe ik het volume van gesprekken kan verhogen?
jawel, staat een reactie of 350 hierboven.. doe maar eens lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makkie ;)

makkie ;)

Arrogant? Me? Nah!

Hmmm, leuk toestelletje, maar heb iets over het hoofd gezien geloof ik. Geen TomTom??? Was niet echt een belangrijke consideratie, maar aangezien ik toch een GPS ontvanger heb liggen had het wel leuk geweest. Iemand bekend met alternatieven? Danwel in ontwikkeling zijnde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87506

Die headset is die nou wel of niet geschikt voor de d900? Ik zie de telefoon niet in het lijstje staan. Maar als ik op eBay zoek, is het precies dezelfde. En daar staat in de titel wel D900 maar in de omschrijving weer geen d900.. Hoe zit dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 200811

Ok nadat ik 23 pagina's heb doorgelezen en veel wijsheid heb gekregen over truckjes etc. toch geregistreerd om nog wat open liggende vragen te stellen waar ik tegenaanloop.

1) Samsung PC Studio:
Mijn vorige telefoon was een SEk750i waarvoor ik het geweldige (in mijn optiek) programma FLOAT's Mobile Agent voor had. Ik kan maar niet wennen aan Samsung pc studio, het laat geen namen zien maar telefoon nummers bij sms-jes. ik kan mijn adresboek niet saven want de outlook komt leeg in mijn pc te staan alles is appart met 1001 knopdrukacties. etc. Ik vind het een lastig programma, zeker gezien ik float gewend ben. Is er een soortgelijke programma als float op het net te vinden voor samsung?

2) Text messages encrease:
Is er een manier om meer dan 200 msg's op te slaan (en dan de 25 van je sim) om dit geheugen groter te maken?

3) Verzonden berichten:
Ik heb de vraag gesteld zien worden in vorige pagina's maar nog geen antwoord gezien. Is er een manier om automatisch verzonden berichten op te slaan zonder dus iedere keer handmatig naar menu>opslaan en verzenden etc. te gaan? Ik weet dat er mods zijn maar ik hoop dat het ook via een instelling kan.

4) Die verdomde WAP-knop, elke keer druk ik dat ding in, zeer irri, kunnen we deze op de één of andere manier niet aan een andere functie toe bedelen of is een verkeerd adres invullen echt de enige optie?

5) Snel menu:
Zeer vervelend dat je niet meer dan 5 opties aan het snelmenu kunt toevoegen...truckjes voor?

6) Bluetooth in het snelmenu:
Als je bluetooth toevoegd krijg je "mijn apparaten"ipv "verbinden"...oplossingen voor?

7) Camera opties:
De telefoon herinnerd zich de geselcteerde opties niet, bijv. de flitser, elke keer weer opnieuw instellen, nu heb ik de sneltoets in dit thread gevonden (3x* drukken) maar ik wil gewoon erg graag dat hij instellingen onthoud.

8) Edit wanneer je sms creerd:
Wanneer je een woord fout toets en doorgaat moet je het gehele woord weer verwijderen en opnieuw toetsen (als je al het woord niet meer gehighlighted hebt). Bij een SE kan je gewoon selecteren door voor het woord te staan en dan vervolgens een ander woord met T9 te kiezen. ik kan geen manier bedenken waarop ik het niet geprobeerd heb. Is er wel een manier voor?

9) T9 nieuwe woorden:
Hetzelfde als met de flitser lijken de nieuwe woorden gewoon weer weg te zijn na een aantal dagen. Zeer vervelend!!! Het T9 woordenboek zou zich alleen maar slimmer moeten maken, zou zelfs veel gebruikte woorden als eerste moeten aanbieden toch?....misschien een optie ergens?

TIP VOOR DIT THREAD:
Misschien kunnen moderator de eerste post updaten en zo veel gestelde vragen verwijderen? het thread wordt hierdoor zeer overzichtelijk en heb je alle tips en trucks op een rijtje.

VOOR DE MOD GOEROE'S:
Via een ander forum kreeg ik een tip over een mod die veel aanpassingen heeft:

http://www.howardforums.c...php?p=8257281#post8257281

(ja is ook mijn post maar weinig tot geen antwoord op mijn vragen gekregen daar)

Misschien kunnen jullie er wat mee?

Alvast bedankt voor het lezen en antwoorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f1fr33k
Anoniem: 87506 schreef op woensdag 13 december 2006 @ 18:56:
Die headset is die nou wel of niet geschikt voor de d900? Ik zie de telefoon niet in het lijstje staan. Maar als ik op eBay zoek, is het precies dezelfde. En daar staat in de titel wel D900 maar in de omschrijving weer geen d900.. Hoe zit dat?
Volgens mij werkt 'ie gewoon, maareh er staat toch een email adres bij. Misschien effe een mailtje sturen en vragen.... Iemand heeft een paar posts eerder gezegd dat ding besteld te hebben, maar weet niet of het daadwerkelijk werkt. Neem aan van wel, wil zelf ook zo'n ding aanschaffen! Als je zo op ebay zoekt op D900 adapter zie je nog veel meer biedingen trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f1fr33k
2. Nee, kunnen er niet meer zijn volgens mij. 20 op de simkaart en 200 op de telefoon is maximum (n.a.v. geheugenstatus).
6. Bij het bluetooth menu zie je alle verbindingen waar je “ooit” mee verbonden bent geweest. Klik gewoon op een van de namen en je verbindt hiermee.
7. Ik heb hetzelfde probleem, je moet gewoon de sneltoetsen van die dingen onthouden (staan ook nog uitgelegd in de opties bij camera, helemaal onderaan.

f1fr33k schreef op woensdag 13 december 2006 @ 21:33:
2. Nee, kunnen er niet meer zijn volgens mij. 20 op de simkaart en 200 op de telefoon is maximum (n.a.v. geheugenstatus).
6. Bij het bluetooth menu zie je alle verbindingen waar je “ooit” mee verbonden bent geweest. Klik gewoon op een van de namen en je verbindt hiermee.
7. Ik heb hetzelfde probleem, je moet gewoon de sneltoetsen van die dingen onthouden (staan ook nog uitgelegd in de opties bij camera, helemaal onderaan.
Bij 6) bedoelde ik in het snelmenu, ik wil bleutooth aan en uit kunnen zetten in het snelmenu, scheelt weer 4 acties oid...bedankt voor je antwoorden

• __xeno__
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-06 13:14
ik zit zwaar te twijfelen tussen de e900 en de d900,
is er iemand die de voordelen en nadelen zo weet?

[ Voor 92% gewijzigd door __xeno__ op 14-12-2006 19:11 ]

Anoniem: 171252

Zowaar, kerst was vroeg dit jaar en bracht mij een prachtige D900 ultra. Nu ben ik heel erg blij met dit nieuwe deel van mijn digitale familie, genaamd Loge, maar waar ik een beetje mee zit is dat hij maar 2 kleurinstellingen heeft. Zwart of wit, en altijd met oranje. De verkoper maakte me wijs dat ik op de site van samsung nieuwe kleurthema's en ander soortige themas kon downloaden, maar ik weet het niet te vinden. Weet iemand misschien wat hij bedoelde?

Tnx

• -LA-
Anoniem: 171252 schreef op donderdag 14 december 2006 @ 21:00:
Zowaar, kerst was vroeg dit jaar en bracht mij een prachtige D900 ultra. Nu ben ik heel erg blij met dit nieuwe deel van mijn digitale familie, genaamd Loge, maar waar ik een beetje mee zit is dat hij maar 2 kleurinstellingen heeft. Zwart of wit, en altijd met oranje. De verkoper maakte me wijs dat ik op de site van samsung nieuwe kleurthema's en ander soortige themas kon downloaden, maar ik weet het niet te vinden. Weet iemand misschien wat hij bedoelde?

Tnx
Zeker verkooppraatjes want volgens mij kan dat OFFICIEL niet....heb wel wat onofficiele mods voorbij zien komen....

MTB Trail Traffic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 200690 schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 21:59:
1. Ik las dat meerdere mensen problemen hadden met Samsung pc studio in combinatie met Windows media Player. Dat heb ik ook. Ik las echter nog geen oplossing. Heeft iemand die al gevonden??
Nog steeds niemand een oplossing voor het conflict tussen PC Studio en Media Player?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmmm ik heb nog een vraag.

Somehow is mijn t9-functie weg. Bij nieuwe smsjes ka ik alleen nog maar kiezen tussen Abc, abc en 123. Heel t9 is weg en werkt dus ook niet. Ik heb gezocht, maar kan echt geen instelling vinden waar ik het t9 woordenboek aan of uit kan zetten. Iemand een oplossing, of een idee wat ik heb gedaan of liever, wat ik moet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pandinus
Anoniem: 200690 schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 15:12:
Hmmm ik heb nog een vraag.

Somehow is mijn t9-functie weg. Bij nieuwe smsjes ka ik alleen nog maar kiezen tussen Abc, abc en 123. Heel t9 is weg en werkt dus ook niet. Ik heb gezocht, maar kan echt geen instelling vinden waar ik het t9 woordenboek aan of uit kan zetten. Iemand een oplossing, of een idee wat ik heb gedaan of liever, wat ik moet doen?
Als je een bericht aan het tikken bent, hou je sterretje een tijdje vast, dan moet ie weer terugkomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sequence

Sequence

Online marketing

iemand ervaring met mods? en kan dat enkel door de volledige firmware te vervangen of zijn er ook mogelijkheden om diverse instellingen op een onofficiële aan te passen? Ik heb firmwareversie D900XAFG7 en welke zou ik er dan over heen kunnen gooien om bijvoorbeeld deze (duitse) oplossingen te krijgen?

[ Voor 37% gewijzigd door Sequence op 15-12-2006 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

pandinus schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 15:17:
[...]

Als je een bericht aan het tikken bent, hou je sterretje een tijdje vast, dan moet ie weer terugkomen!
Het Werkt :)

Thanks!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huig
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-06 10:13

Huig

Merino Fanatic

Ik ben eruit, ik ga ook een d900 halen.
Nu wil ik echter wel de zilvere versie:
Afbeeldingslocatie: http://www.fs-newmobile.com/images/media/samsung/d900silveredition/samsung_d900_silver_edition%20(16).jpg
:9~

Ik heb echter tot nu toe alleen bij vodafone (22.50 abbo) de zilvere versie gezien (op de site). Ik wil eigenlijk gewoon een kpn hi (20) abbo. Weet iemand waar deze combinatie te krijgen is? ik heb al rondgekeken maar ik kon het nergens vinden. (Nu de winkels bij mij in de stad nog)

5D MK II | 24-105L | 35 1.44 Art | 50 1.8 MKII | 100L | 15" RMBP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
Volgens mij zijn de rode en zilvere versie van de D900 exclusief voor Vodaphone. (= bedrijfskleuren)

misschien dat ze over een tijdje ook voor andere providers beschikbaar komen, maar zolang ze exclusief zijn denk ik niet dat je ze bij een ander kan krijgen...

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sequence schreef op woensdag 13 december 2006 @ 14:54:
[...]

jawel, staat een reactie of 350 hierboven.. doe maar eens lezen.
goh zo weinig maar?? doe maar eens aardig

naast een, vind ik, verdiende, opmerking richting sequence heb ik dit (tot nu toe) uitgevonden:
voor auto-opslaan van smsjes;
als je doet *#8999*8378 -> sms bericht -> bericht zenden staan er wel allerlei opties... misschien weet iemand dan of het mogelijk is om auto verzonden smsjes op te slaan.

Verder heb ik nog een vraagje:
aangezien het antwoord natuurlijk 'een reactie of 250 hierboven staat' wil ik van de mensen hiero graag weten welke instellingen zij hebben om hun gespreksvolume op te krikken.
Any1??

[ Voor 52% gewijzigd door Anoniem: 126038 op 18-12-2006 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 191325

Anoniem: 199846 schreef op woensdag 06 december 2006 @ 08:58:
En waar?
Yep, is er. Gewoon ff de Belcompany ofzo binnenstappen. Werkt prima.

Heb zelf ook een vraagje:
Ik krijg volgende week voor mijn verjaardag de Parrot CK3100 ingebouwd. Is er een D900 gebruiker die ervaring heeft met de bluetooth- en gesprekskwaliteit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
Anoniem: 191325 schreef op maandag 18 december 2006 @ 16:51:
Heb zelf ook een vraagje:
Ik krijg volgende week voor mijn verjaardag de Parrot CK3100 ingebouwd. Is er een D900 gebruiker die ervaring heeft met de bluetooth- en gesprekskwaliteit?
Weet je zeker dat je de CK3100 wilt met een D900?
Heb je 'm uitgeprobeerd?

Ik zal niet zeggen dat het niet gaat werken, want dat gaat het wel ;)

Ik heb zelf een Parrot CK3000 Evolution. Werkt perfect!
Geluid is goed, bluetooth geen probleem.

Enige "probleem" is dat mijn auto nog een aparte accessoire-stand heeft in het contact.
Zet ik m'n motor af, maar 't contact in accessoire, dan blijft de verbinding in stand. Doe ik daarna echter vanuit accessoire-stand de motor starten, dan verbreekt het contact van de Parrot zo kort dat hij de verbinding niet kwijt denkt te zijn, maar hij is het wel 8)7 Dus gaat er iets piepen.
Dat was overigens ook zo met m'n Samsung E730. Dus ligt niet aan de D900 zelf.
De oplossing is natuurlijk gewoon even na accessoire-stand het contact uit te doen voordat ik weer start... dan is er geen probleem

Ander nadeel zit in m'n Pioneer. Wanneer er een gesprek over de Parrot gaat, gaat de radio op mute, maar de cd niet op pauze...
Ach ja, wat wil je... Zulke dingetjes is goed mee te leven, doet niks onder aan het apparaat zelf.

Máár... terug naar waar ik mee begon.
Het enige, en grote verschil tussen de Parrot 3000 en de 3100 is het display.

Een vriend van me heeft een 3100. Nu heb ik het toen niet met m'n D900 geprobeerd, maar met m'n E730. En wat bleek?
Hij doet het wel, qua bellen. Maar de functionaliteit die mijn E730 met de 3000 heeft, is hetzelfde als met de 3100... => Bellen.
Met andere woorden: Alle display-functies werden niet overgenomen van de telefoon.

Dus telefoonboek overnemen (/ zoeken op naam in het telefoonboek) en telefoonnummer of naam weergeven bij inkomend gesprek werkte niet. Maar ik kon wel bellen...

Daarom zeg ik: Probeer het uit.
Want anders zit je straks met een 3100, terwijl misschien blijkt dat je aan heel het display niks hebt. Dan kun je net zo goed een 3000 hebben dus... :)

[ Voor 3% gewijzigd door Chillz op 18-12-2006 18:16 ]

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdjeK
  • Laatst online: 31-05 15:27
Chillz schreef op maandag 18 december 2006 @ 18:15:
[...]

Dus telefoonboek overnemen (/ zoeken op naam in het telefoonboek) en telefoonnummer of naam weergeven bij inkomend gesprek werkte niet. Maar ik kon wel bellen...
Bij m'n 3200 color doet de D900 het prima. Alles wordt ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -LA-
Die duitsers hebben het op 1 of andere manier voor elkaar gekregen om je firmware zo te modden dat je:
-smsjes gelijk worden opgeslagen als je verzend
-je foto's automatisch op je geheugenkaart wordt opgeslagen
-enzovoorts

vraag me toch af of iemand hier meer info over heeft gevonden...
Duits is niet mijn sterkste vak geweest.

EDIT: Site: http://www.samsung-stuff.de/board/thread.php?threadid=13483

[ Voor 10% gewijzigd door -LA- op 18-12-2006 22:07 ]

MTB Trail Traffic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
EdjeK schreef op maandag 18 december 2006 @ 19:09:

Bij m'n 3200 color doet de D900 het prima. Alles wordt ondersteund.
Zoals ik al zei heb ik het met een E730 geprobeerd, niet met de D900 zelf...

Maar waar het op neerkwam: Je weet het niet zeker tot je het uitgeprobeerd is.
en dat kun je beter eerst doen voor je tot kopen overgaat

(want ook een 3200 is geen 3100)

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-LA- schreef op maandag 18 december 2006 @ 19:16:
Die duitsers hebben het op 1 of andere manier voor elkaar gekregen om je firmware zo te modden dat je:
-smsjes gelijk worden opgeslagen als je verzend
-je foto's automatisch op je geheugenkaart wordt opgeslagen
-enzovoorts

vraag me toch af of iemand hier meer info over heeft gevonden...
Duits is niet mijn sterkste vak geweest.
Welke site staat dat dan? Ik ben redelijk tot goed in duits, dus als je het mij laat vertalen heeft iedereen er wat aan!!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126038 schreef op maandag 18 december 2006 @ 19:49:
[...]

Welke site staat dat dan? Ik ben redelijk tot goed in duits, dus als je het mij laat vertalen heeft iedereen er wat aan!!! :)
Check mijn vragen/opmerkingen/tips op blz 23, daar staat het bij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sequence

Sequence

Online marketing

Anoniem: 126038 schreef op maandag 18 december 2006 @ 19:49:
[...]

http://www.samsung-stuff.de/board/thread.php?threadid=13094

ben erg benieuwd of deze firmware ook inclusief de nederlandse taal is en of iemand al succelvol geflasht heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17:54
Anoniem: 200811 schreef op woensdag 13 december 2006 @ 21:18:

4) Die verdomde WAP-knop, elke keer druk ik dat ding in, zeer irri, kunnen we deze op de één of andere manier niet aan een andere functie toe bedelen of is een verkeerd adres invullen echt de enige optie?
Zet hem eens op een wap profiel die niet van jouw provider is.
Lukte bij mijn E900 ook, als je het nu indruk krijg je alleen een heele korte melding, controleer wap--profiel.
Scheelt je ook nog eens kosten! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makkie ;)

makkie ;)

Arrogant? Me? Nah!

Die firmware bevat alle standaard talen. Op Howard Forums zijn ze er ook over aant bakkelijen...

Zou het best willen proberen, maar geen zin om een firmware kabel te gaan zoeken op ebay. ben gewoon lui deze maand vrees ik :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pandinus
-LA- schreef op maandag 18 december 2006 @ 19:16:
Die duitsers hebben het op 1 of andere manier voor elkaar gekregen om je firmware zo te modden [...]
Zullen er trouwens ook officiele firmware updates uitgegeven worden door Samsung, of zijn we wat dat betreft afhankelijk van jongens als deze duitsers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 201400

pandinus schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 15:21:
[...]

Zullen er trouwens ook officiele firmware updates uitgegeven worden door Samsung, of zijn we wat dat betreft afhankelijk van jongens als deze duitsers?
Ik had iets gelezen over dat de firmware updatable/upgradable was. Of er dan ook werkelijk update software beschikbaar komt, net zoals met sonyericsson, is dan nog maar de vraag!

Ben wel erg benieuwd trouwens, en ook naar die duitse firmware patches..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -LA-
Zijn er meer mensen waarbij "Telefoonopsporing" is beveiligd met een wachtwoord? En waar kan ik hetwachtwoord vinden? Heel appart moet ik zeggen...

Edit: Na goed het boekje doorgenomen te hebben kwam ik erachter dat het wachtwoord 00000000 was (had al 0000 geprobeerd...) Stom van me |:(

[ Voor 32% gewijzigd door -LA- op 20-12-2006 15:16 ]

MTB Trail Traffic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31211

Ik had hiervoor een sony ericsson w800 en heb nu tijdelijk de d900 maar het bereik is echt belabberd, binnen heb ik niet of nauwelijks bereik terwijl ik met de w800 echt overal perfect bereik had. Ik wist niet dat dit aan de telefoon kon liggen maar schijnbaar toch wel, meerdere mensen last van bereik? Ik heb vodafone en had het ook met de w800 dus daar ligt het niet aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75682

Ik heb nu de zilveren d900 klopt het dat de toetsen in een soort donker grijs zijn? ik vond dit zelf best tegenvallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128656

Anoniem: 75682 schreef op woensdag 20 december 2006 @ 16:37:
Ik heb nu de zilveren d900 klopt het dat de toetsen in een soort donker grijs zijn? ik vond dit zelf best tegenvallen?
Op de foto een aantal posts hierboven is te zien dat ze wel een soort donkergrijs zijn. Ik vind m persoonlijk wel mooi maar geef mij toch maar de zwarte, de zilvere versie vind ik er wat nepper uitzien, dit was ook al zo bij de D500.

Zou wel een goede service van samsung zijn als er net zoals bij SE een programma komt zodat we zelf ons toestel kunnen flashen. Tot die tijd waag ik me d'r niet aan om t zelf te doen.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 128656 op 20-12-2006 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75682

Jah bij mij is het nog een stuk donkerder ik zal er vanavond is een foto van maken.

Hoop inderdaad dat de firmware geupdate kan worden zeker het niet automatisch op kunnen slaan van smsjes vind ikheel ergelijk ik ga mss toch is de duitse firmware proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Konstantine
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-03 16:50
Mijn vriendin heeft een samsung D900 en sinds vandaag een geheugenkaartje erin. De telefoon vindt de kaart ook gewoon, maar via de PC is het geheugenkaartje niet te vinden. MP3s naar de telefoon verplaatsen moet dus via het telefoon geheugen. Aangezien dat telefoongeheugen maar 40MB is, ben je nog wel even bezig voor je dan je geheugenkaartje vol hebt... Weet iemand wat ik moet doen om te zorgen dat ik ook via Samsung PC Studio MP3s naar de geheugenkaart kan kopiëren, zodat ik dat niet meer handmatig vanaf het telefoongeheugen hoef te doen?

Ik heb het topic voor het grootste deel gelezen, maar ik kwam nergens dit probleem tegen... (Correct me if I'm wrond and I'll look again :z )

Alvast bedankt guys...

Je ne sais pas ce que cela signifie, mais ça va être intelligent sur Français. - Jean-Paul Sartre

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -LA-
Konstantine schreef op woensdag 20 december 2006 @ 17:54:
Mijn vriendin heeft een samsung D900 en sinds vandaag een geheugenkaartje erin. De telefoon vindt de kaart ook gewoon, maar via de PC is het geheugenkaartje niet te vinden. MP3s naar de telefoon verplaatsen moet dus via het telefoon geheugen. Aangezien dat telefoongeheugen maar 40MB is, ben je nog wel even bezig voor je dan je geheugenkaartje vol hebt... Weet iemand wat ik moet doen om te zorgen dat ik ook via Samsung PC Studio MP3s naar de geheugenkaart kan kopiëren, zodat ik dat niet meer handmatig vanaf het telefoongeheugen hoef te doen?

Ik heb het topic voor het grootste deel gelezen, maar ik kwam nergens dit probleem tegen... (Correct me if I'm wrond and I'll look again :z )

Alvast bedankt guys...
Instellingen -> Telefooninstellingen -> USB-instellingen -> massaopslag
Dan aan je pc hangen.

Als het goed is hoor.... ;)

MTB Trail Traffic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reteip
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik ben zelf wat bezig met de firmware, wilde ook deze aanpassingen gaan doen wat die Duitsers hebben gedaan.
Ben bezig met het disassemblen, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.

Denk dat ik morgen of later vanavond die firmware van die Duitsers eens ga bekijken en er op zetten. Ik heb gister mijn firmware geflashed met ook een leuke versie (agenda op achtergrond + antwoordapparaat, veel meer nieuws nog niet kunnen vinden) alleen doet mijn camera het niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 191325

Chillz schreef op maandag 18 december 2006 @ 18:15:
[...]

Weet je zeker dat je de CK3100 wilt met een D900?
Heb je 'm uitgeprobeerd?

Ik zal niet zeggen dat het niet gaat werken, want dat gaat het wel ;)

<knip>

Máár... terug naar waar ik mee begon.
Het enige, en grote verschil tussen de Parrot 3000 en de 3100 is het display.

Een vriend van me heeft een 3100. Nu heb ik het toen niet met m'n D900 geprobeerd, maar met m'n E730. En wat bleek?
Hij doet het wel, qua bellen. Maar de functionaliteit die mijn E730 met de 3000 heeft, is hetzelfde als met de 3100... => Bellen.
Met andere woorden: Alle display-functies werden niet overgenomen van de telefoon.

Daarom zeg ik: Probeer het uit.
Want anders zit je straks met een 3100, terwijl misschien blijkt dat je aan heel het display niks hebt. Dan kun je net zo goed een 3000 hebben dus... :)
Thx voor je tip !

Ik ga er meteen achteraan.

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 191325 op 20-12-2006 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NRG-
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 30-05 00:13
Ok hier een url naar mijn toestel hoop dat ik niet de enige ben met iets wat r zo uit ziet?

Btw tis te donker voor mn d500 om r een betere foto van te maken :P
Afbeeldingslocatie: http://www.2nrg.nl/d900.gif

Maar gaat dus om het toetsenbord hoort dit? :X
Dit is dus een toestel van Vodafone vandaag gehaald! 8)7

[ Voor 24% gewijzigd door -NRG- op 21-12-2006 01:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0

it0

Mijn mening is een feit.

p_withaar schreef op woensdag 20 december 2006 @ 18:35:
Ik ben zelf wat bezig met de firmware, wilde ook deze aanpassingen gaan doen wat die Duitsers hebben gedaan.
Ben bezig met het disassemblen, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.

Denk dat ik morgen of later vanavond die firmware van die Duitsers eens ga bekijken en er op zetten. Ik heb gister mijn firmware geflashed met ook een leuke versie (agenda op achtergrond + antwoordapparaat, veel meer nieuws nog niet kunnen vinden) alleen doet mijn camera het niet meer.
Ik dacht dat je sowieso al je agenda op de achtergrond kon zetten?? Maar vond het niet handig, had liever een taken lijst oid

Anoniem: 201624

Ik had een vraag, ik heb de D900 maar doordat ik een automatisme heb overgehouden van mijn vorige telefoon druk ik megavaak op de OK/i knop waardoor hij meteen een WAP verbinding gaat maken, dat kost me dus iedere keer knaken... is er een manier om of het wappen te blokkeren of een andere functie aan die toets toe te kennen?

Anoniem: 201624

Daarnaast had ik nog graag geweten of je een woord kunt VERWIJDEREN uit het T9 woordenboek, omdat hij standaard blijkbaar alle nieuw toe te voegen woorden in HOOFDLETTERS doet, erg hinderlijk. Of vraag ik nu te veel van de hackers :P

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-06 20:41
Anoniem: 201624 schreef op donderdag 21 december 2006 @ 08:30:
Ik had een vraag, ik heb de D900 maar doordat ik een automatisme heb overgehouden van mijn vorige telefoon druk ik megavaak op de OK/i knop waardoor hij meteen een WAP verbinding gaat maken, dat kost me dus iedere keer knaken... is er een manier om of het wappen te blokkeren of een andere functie aan die toets toe te kennen?
Volgens mij is de enige manier om kosten te voorkomen het gebruiken van foutieve instellingen. Misschien dat je ook een blanco startpagina in kunt stellen, weet alleen niet zeker of je dat ook kostenloos is.
Anoniem: 201624 schreef op donderdag 21 december 2006 @ 08:46:
Daarnaast had ik nog graag geweten of je een woord kunt VERWIJDEREN uit het T9 woordenboek, omdat hij standaard blijkbaar alle nieuw toe te voegen woorden in HOOFDLETTERS doet, erg hinderlijk. Of vraag ik nu te veel van de hackers :P
De T9 functie is niet helemaal optimaal inderdaad. Bij het toevoegen van nieuwe woorden staan ook altijd hoofdletters ingesteld. Zo zijn er nog wel meer dingen waar de T9 wat gebruikersgemak mist ten opzicht van bijvoorbeeld de tekstinvoer van Nokia.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

• Chillz
Ik ben al lang blij met het feit dat je T9 woorden kan leren...

Volgens mij is dit m'n eerste Samsung (van de 7 ofzo) die dat kan.
Sommige dingen die voor bijvoorbeeld een Nokia al jaren vanzelfsprekend zijn, worden tijden later door Samsung geintroduceerd. Of dom... of toch slimme marketing...

Leeg - Sinds 20180907

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.