Ok nadat ik 23 pagina's heb doorgelezen en veel wijsheid heb gekregen over truckjes etc. toch geregistreerd om nog wat open liggende vragen te stellen waar ik tegenaanloop.
1) Samsung PC Studio:
Mijn vorige telefoon was een SEk750i waarvoor ik het geweldige (in mijn optiek) programma FLOAT's Mobile Agent voor had. Ik kan maar niet wennen aan Samsung pc studio, het laat geen namen zien maar telefoon nummers bij sms-jes. ik kan mijn adresboek niet saven want de outlook komt leeg in mijn pc te staan alles is appart met 1001 knopdrukacties. etc. Ik vind het een lastig programma, zeker gezien ik float gewend ben. Is er een soortgelijke programma als float op het net te vinden voor samsung?
2) Text messages encrease:
Is er een manier om meer dan 200 msg's op te slaan (en dan de 25 van je sim) om dit geheugen groter te maken?
3) Verzonden berichten:
Ik heb de vraag gesteld zien worden in vorige pagina's maar nog geen antwoord gezien. Is er een manier om automatisch verzonden berichten op te slaan zonder dus iedere keer handmatig naar menu>opslaan en verzenden etc. te gaan? Ik weet dat er mods zijn maar ik hoop dat het ook via een instelling kan.
4) Die verdomde WAP-knop, elke keer druk ik dat ding in, zeer irri, kunnen we deze op de één of andere manier niet aan een andere functie toe bedelen of is een verkeerd adres invullen echt de enige optie?
5) Snel menu:
Zeer vervelend dat je niet meer dan 5 opties aan het snelmenu kunt toevoegen...truckjes voor?
6) Bluetooth in het snelmenu:
Als je bluetooth toevoegd krijg je "mijn apparaten"ipv "verbinden"...oplossingen voor?
7) Camera opties:
De telefoon herinnerd zich de geselcteerde opties niet, bijv. de flitser, elke keer weer opnieuw instellen, nu heb ik de sneltoets in dit thread gevonden (3x* drukken) maar ik wil gewoon erg graag dat hij instellingen onthoud.

Edit wanneer je sms creerd:
Wanneer je een woord fout toets en doorgaat moet je het gehele woord weer verwijderen en opnieuw toetsen (als je al het woord niet meer gehighlighted hebt). Bij een SE kan je gewoon selecteren door voor het woord te staan en dan vervolgens een ander woord met T9 te kiezen. ik kan geen manier bedenken waarop ik het niet geprobeerd heb. Is er wel een manier voor?
9) T9 nieuwe woorden:
Hetzelfde als met de flitser lijken de nieuwe woorden gewoon weer weg te zijn na een aantal dagen. Zeer vervelend!!! Het T9 woordenboek zou zich alleen maar slimmer moeten maken, zou zelfs veel gebruikte woorden als eerste moeten aanbieden toch?....misschien een optie ergens?
TIP VOOR DIT THREAD:
Misschien kunnen moderator de eerste post updaten en zo veel gestelde vragen verwijderen? het thread wordt hierdoor zeer overzichtelijk en heb je alle tips en trucks op een rijtje.
VOOR DE MOD GOEROE'S:
Via een ander forum kreeg ik een tip over een mod die veel aanpassingen heeft:
http://www.howardforums.c...php?p=8257281#post8257281
(ja is ook mijn post maar weinig tot geen antwoord op mijn vragen gekregen daar)
Misschien kunnen jullie er wat mee?
Alvast bedankt voor het lezen en antwoorden