Het Samsung D900 Topic Deel 1

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 62.048 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09-2024
tomvdburg:
vraag
rickyb
troll
tomvdburg:
blaat
rickyb
blaat
tomvdburg:
nog meer geblaat
rickyb
nog meer geblaat
Anders wisselen jullie even MSN adressen uit ofzo. ;)
Lijkt wel een slow-chat zo. :O

Ik zie dat veel mensen last hebben van een wiebelend schuifmechanisme. Ik heb daar (gelukkig) helemaal geen last van. Het mechanisme komt ook absoluut niet breekbaar over. De telefoon opzich geeft je wel het gevoel dat je 'm niet op de straat moet laten kletteren. Maar verder vind ik het echt een heel solide apparaat.

Wat ik wel gemerkt heb is dat als ik mijn D900 openschuif, ik op het laatst een klein beetje druk moet zetten. Dan voel ik een soort 'klik' (heel licht). Daarmee klik ik 'm als het ware vast. Daarmee schuift hij ook niet te gemakkelijk weer terug.

[ Voor 54% gewijzigd door The_Bash op 20-10-2006 13:48 ]

404 error: File not found | PSN: The_Bash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 20:27
The_Bash schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 13:45:
...

Wat ik wel gemerkt heb is dat als ik mijn D900 openschuif, ik op het laatst een klein beetje druk moet zetten. Dan voel ik een soort 'klik' (heel licht). Daarmee klik ik 'm als het ware vast. Daarmee schuift hij ook niet te gemakkelijk weer terug.
Ook gemerkt.
En tijdens het schuiven is er wel een stukje speling
lijkt me niet meer dan logisch, 2 losse delen
Maar wanneer hij dan helemaal open is ( ^^^ hierboven genoemd einde, lichte klik), dan is er zo goed als geen speling :)

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-07 23:16
Chillz schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 14:24:
[...]

Ook gemerkt.
En tijdens het schuiven is er wel een stukje speling
lijkt me niet meer dan logisch, 2 losse delen
Maar wanneer hij dan helemaal open is ( ^^^ hierboven genoemd einde, lichte klik), dan is er zo goed als geen speling :)
nee, ik heb wel een beetje speling als hij dicht zit maar niet hinderlijk ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-09 19:22

Magic666

No one's neighbour!

hmm... ik heb interesse in deze telefoon :)

Nu loopt mijn Hi20 abbo af (afgesloten bij tfortelecom), werd gisteren gebeld dat als ik verleng ik eoa headset gratis krijg :)
Weten jullie wat dat toestel moet gaan kosten als ik voor 2 jaar zou verlengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Magic666 schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 19:35:

Nu loopt mijn Hi20 abbo af (afgesloten bij tfortelecom), werd gisteren gebeld dat als ik verleng ik eoa headset gratis krijg :)
186 euro bij gsm-shop.nl voor een verlenging van 2 jaar bij Hi20. Goedkoopste volgens telecomvergelijker.nl :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

serieus? 186 euro?? ik zie toch bedragen van 30 euro voorbij komen.... Dat is een verschil zeg!
Bij een nieuw abbo krijg je die telefoon gratis!

Bedankt voor die website btw ;) Ga ik eens op snuffelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-09 14:48
Magic666 schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 20:19:
serieus? 186 euro?? ik zie toch bedragen van 30 euro voorbij komen.... Dat is een verschil zeg!
Bij een nieuw abbo krijg je die telefoon gratis!

Bedankt voor die website btw ;) Ga ik eens op snuffelen :)
Verlenging bij HI is pokke duur..
Bij 2call 2 jaar voor 233 euro.

Een 2jarig nieuw abbo is 77 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al een tijdje de D900. Werkt perfect en alles..
Geheugenkaartje gekocht van 1 gig, ook alles perfect. _/-\o_

Ik heb die Allok Converter gedownload, bij kleine clips komt er geen tekst voor, maar als je groter bestanden toevoegd, 5mb ofzo, dan komt die tekst er ineens wel voor..
Dat vind ik toch zeer storend.
Is er geen manier om dat te omzeilen?
Ook irritant dat er nergens een gratis converter te vinden is. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

dat kun je wel stellen! Waarom is verlengen in godsnaam zo duur!? (duurder dan een nieuw abbo?)

kan beter een nieuw abbo afsluiten... maar dan zit ik weer met een nieuw nummer.
Al hoorde ik dat ik een ander abbo kan nemen en dan nummer mee kan nemen, is misschien ook een optie natuurlijk...

tjeez.... bomen/bos/niet meer zien....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had zelf ook een Dane-Elec 1gb geheugenkaartje gekocht voordat ik topic had gecheckt.

Inderdaad doet hij het niet zoals in de start al gemeld wordt...
Heb het kaartje geprobeerd in een D600 van een collega, deed het ook niet.
Vervolgens in een PDA (weet niet welke) en deed het wel. Het ligt dus niet aan het kaartje maar aan Samsung zoals te verwachten was na het lezen van dit topic en andere sites.

Maar....., wat heb ik gedaan? Het was vrijdagmiddag, ik wist dat ze een mulitcardreader hebben op het werk dus ik dacht laat ik het eens proberen..

Heb mijn kaartje onder XP geformatteerd (FAT16), daarna zonder veel hoop weer in m'n D900 gedaan.
Ik ga m'n geheugenstatus checken en:

YES, YES, YES!!!!! ik zie hem, 1gb erbij!!!! :) _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Ik weet natuurlijk niet of dit voor andere merken micro's ook geldt, maar je zou dit toch moeten proberen voor je een nieuwe koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
Magic666 schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 20:28:
dat kun je wel stellen! Waarom is verlengen in godsnaam zo duur!? (duurder dan een nieuw abbo?)

kan beter een nieuw abbo afsluiten... maar dan zit ik weer met een nieuw nummer.
Al hoorde ik dat ik een ander abbo kan nemen en dan nummer mee kan nemen, is misschien ook een optie natuurlijk...

tjeez.... bomen/bos/niet meer zien....
Ik had Orange, en ben overgegaan op T-Mobile.
Ik wilde het liefst geen 2jarig abbo, en heb dan maar gekozen voor een 25 euro Flex abbo.
Koste me wel iets van 170euro, maar ja, een 2jarig abbo was relatief gezien nog duurder.

Een KPN zowiezo nog duurder, en Orange wellicht iets goedkoper, maar die wilde ik niet meer.

KPN bied zowiezo toch geen goedkope deals meer met hun abbo's ?

[ Voor 4% gewijzigd door Hoyden op 21-10-2006 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 19:41
Magic666 schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 19:35:

ik ben bang dat je dit niet leuk gaat vinden, maar puur uit informatie is het wel belangrijk..

ik heb vóór mn hi 2 jr €25 (later €40,-) abbo (met mn oude D500) 3 jaar prepaid gebeld, 2 wk geleden D900 besteld, met een €30,- 1 jr abbo. kosten: €0,-

door de 5 jaar had ik deze korting opgebouwd.. zit dus nu 1 jaar vast aan mn D900 zonder kosten.. heerlijk :D

/edit hebben jullie er ook last van, dat de display niet uitgaat als je em oplaad?

[ Voor 5% gewijzigd door BootVluchteling op 21-10-2006 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 10:02:
[...]
/edit hebben jullie er ook last van, dat de display niet uitgaat als je em oplaad?
Is een instelling. Kijk bij 5.Verlichtingsinstellingen en dan Tijd achtergrondverlichting. Hier kun je kiezen wat er moet gebeuren met het beeldscherm tijdens opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
Ik heb nog nooit een abo of prepaid kaartje gehad bij telfort, maar kon de d900 gratis krijgen icm met een 1 jarig telfort 200+100 abo. :P
Ik zag hem trouwens nog goedkoper deze week bij www.gsmweb.nl: gratis d900 icm telfort 200+100 abo voor 20 euro per maand ipv 25 per maand.

[ Voor 6% gewijzigd door Cache op 21-10-2006 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de d900 nu ook een paar dagen. Fijne telefoon, heb het voor elkaar dat ik in de trein hele films kan kijken. (wel met een cardreader overigens omdat gewoon direct naar het kaartje kopieren niet mogelijk is).

Paar negatieve puntjes:
- ik heb ook dat het klepje iets speling heeft
- spelfouten en rare woorden in de nederlandse menu's die er niet thuishoren
- klein intern geheugen (en zoals ik boven noemde bestanden niet direct kopieerbaar naar externe schijf)
- flitser is niet echt je van het
- batterij levensduur erg kort
- opeens opnieuw opstarten na veranderen van instellingen
en mijn laatste punt waar ik nog steeds in raadsel over ben;
- mijn telefoon raakt bestanden kwijt die op mijn geheugenkaart staan. hij gooit ze er niet af ofzo maar herkent ze simpelweg niet meer. hebben jullie dit ook? zo staan er volgens mijn telefoon de ene dag nog 5 video's in de videomap op mijn kaartje en dan zijn ze de volgende dag ineens verdwenen in het menu terwijl ze er wel opstaan. kaartje eruit en erin doen werkt niet, opnieuw opstarten werkt ook niet. (sandisk 1 gig kaart, nieuw gekocht bij de mediamarkt)

over het algemeen krijg ik het idee dat de telefoon (en vooral software) nog niet helemaal af was en te vroeg gereleased. ook geeft de samsung software op de pc rare errors.

verder niet te veel negatieviteit want hij ziet er wel ubergaaf uit en heeft zeer veel functies. toch nog steeds erg blij mee :)
ohja ik kreeg hem bij het verlengen van mijn hi abonnement van hi 25 naar hi 40 1 jr. (misschien ook wel bij Hi 30, maar dit was niet gunstig voor mijn belgedrag) voor €0,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
kan iemand met een GOED werkend converter programma vertellen op msn (tomvanderburg AT hotmail . com .. ik wil een southpark aflevering op mn telefoon zetten.. :)

maaruh, als ik het goed begrijp, kan ik dus niet een bestand via mn usb kabel op mn geheugenkaartje zetten..?

[ Voor 10% gewijzigd door BootVluchteling op 21-10-2006 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

is uiteindelijk de E900 geworden, 209 euro vind ik te veel. Overstappen naar een ander netwerk hoef ik ook niet zo nodig, die KPN bevalt mij prima. Een hoger abbo dan Hi20 heb ik niet nodig.

Tis maar een telefoon, over 2 jaar zie ik wel weer eens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 15:47:
kan iemand met een GOED werkend converter programma.. ik wil een southpark aflevering op mn telefoon zetten.. :)

maaruh, als ik het goed begrijp, kan ik dus niet een bestand via mn usb kabel op mn geheugenkaartje zetten..?
- http://www.videora.com/en-us/Converter/iPod/ vind ik persoonlijk erg fijn werken. en mijn problemen (zie post hierboven) hebben hier niets mee te maken want het zijn ook foto's en geluidsbestanden die hij kwijtraakt. je moet ff experimenteren met welk formaat je neemt maar die ze standaard instellen doet het in ieder geval wel. Maar je kan ook bestanden een stuk kleiner krijgen door een andere instelling te gebruiken. zo had ik een filmpje van 600 mb naar 130 mb teruggebracht en kwaliteit was behoorlijk goed! suc6 ermee

- dat gaat inderdaad niet, je kan wel voor 12 euro (als ik het goed heb) bij de mediamarkt een cardreader halen waar SD kaartjes ingaan. (micro sd + adapter)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
176 mb word 141 mb.. hoe krijg ik hiervan een bestand van 50 mb..? is dit haalbaar zonder drastisch kwaliteitsverlies..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sawk
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-09 22:29
Q: Hoe zet ik de flitser aan als zaklamp
A: Schuif je telefoon open en houdt dan de volumetoets (+ of -) ingedruk.
Nu gaat de flitser aan als zaklamp.

Dit komt uit het samsung e900 topic, mijn vraag is werkt dit ook voor de d900 of op een andere manier? Zoja welke want ik overweeg een d900 of een e900 te kopen en zit nou de opties te vergelijken, de d900 lijkt mij wel wat om zijn betere camera maar dan moet hij wel over zon beetje dezelfde opties beschikken als de e900.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zap
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Zap

~

Verwijderd schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 15:58:
[...]
- dat gaat inderdaad niet, je kan wel voor 12 euro (als ik het goed heb) bij de mediamarkt een cardreader halen waar SD kaartjes ingaan. (micro sd + adapter)
Dit is wel mogelijk hoor. :) Je kunt het geheugenkaartje gewoon benaderen als mass storage device in Windows (zonder de noodzaak om drivers te installeren). Hiervoor moet je wel iedere keer voordat je het toestel aansluit de optie "Massaopslag" kiezen uit het menu "USB-instellingen" (bij "Telefoon-instellingen"), aangezien deze instelling om de een of andere reden gereset wordt bij het uit- en inschakelen van het toestel.

#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Sawk schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 15:52:

Dit komt uit het samsung e900 topic, mijn vraag is werkt dit ook voor de d900 of op een andere manier? Zoja welke want ik overweeg een d900 of een e900 te kopen en zit nou de opties te vergelijken, de d900 lijkt mij wel wat om zijn betere camera maar dan moet hij wel over zon beetje dezelfde opties beschikken als de e900.
De flitser kan gewoon permanent aan blijven, alleen staat de camera dan ook aan.
Mn batterij was leeg, dus ik kan de e900-manier niet testen op het moment, zal straks wel ff kijken. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook de Samsung D900 met een 1GB Sandisk kaartje.
Maar ik moet zeggen het kopieren van files naar het kaartje vanuit windows gaat wel ontzettend traag.
Gewoon telefoon op pc aangesloten via datakabel en kaartje in telefoon ingesteld als massaopslag schijfje.

Nog meer hier die er last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 18:38:
Ik heb ook de Samsung D900 met een 1GB Sandisk kaartje.
Maar ik moet zeggen het kopieren van files naar het kaartje vanuit windows gaat wel ontzettend traag.
Gewoon telefoon op pc aangesloten via datakabel en kaartje in telefoon ingesteld als massaopslag schijfje.

Nog meer hier die er last van hebben?
via de kaartlezer duurde een bestand van 200 mb zo'n 5 minuten. ik vond dit niet heel schokkend lang.. wat vind jij langzaam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

14 minuten voor 69MB vind ik bijzonder langzaam.
Zal het wel aan de telefoon liggen.

Toch maar eens rondkijken voor een kaartlezer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pandinus
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-07 20:10
Sawk schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 15:52:

Dit werkt niet op de D900. Om toch je flitser aan te krijgen houd je enkele seconden de cameraknop ingedrukt en druk je vervolgens 3x op *.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 14:53:
- mijn telefoon raakt bestanden kwijt die op mijn geheugenkaart staan. hij gooit ze er niet af ofzo maar herkent ze simpelweg niet meer. hebben jullie dit ook? zo staan er volgens mijn telefoon de ene dag nog 5 video's in de videomap op mijn kaartje en dan zijn ze de volgende dag ineens verdwenen in het menu terwijl ze er wel opstaan. kaartje eruit en erin doen werkt niet, opnieuw opstarten werkt ook niet. (sandisk 1 gig kaart, nieuw gekocht bij de mediamarkt)
Hmm.. Ik had net ook dat mijn muziekbestanden ineens verdwenen waren, terwijl ze er wel opstaan.
Maar ik was aan het kijken bij Video's bij Mijn Bestanden. Ik ging terug en keek onder het kopje Muziek, toen waren ze er weer! :)
Misschien dat dat het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwiknaapje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-02-2024
Ik heb een vraagje over het synchroniseren in Outlook. Ik wil mijn calender synchroniseren via Outlook en niet via PC Studio aangezien ik dan niet kan 'updaten' zeg maar, ik moet heel onhandig de nieuwe dingen selecteren en slepen anders komen er dubbele dingen op. Maar als ik op synchroniseren druk in Outlook ziet ie de telefoon wel, maar als ik op synchroniseren druk zegt ie Service bestaat niet. Weet iemand hoe dit te verhelpen is?

Leegte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Verwijderd schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 22:22:
[...]

Hmm.. Ik had net ook dat mijn muziekbestanden ineens verdwenen waren, terwijl ze er wel opstaan.
Maar ik was aan het kijken bij Video's bij Mijn Bestanden. Ik ging terug en keek onder het kopje Muziek, toen waren ze er weer! :)
Bestandsnamen mogen iig niet te lang zijn, anders herkent de telefoon ze niet. Wel handig om te weten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Focus
  • Laatst online: 02-07 09:33
Hallo mede d900 gebrukers :)

Ik heb het volgende gedaan om het volume op te schroeven:

Volume

Hier een truckje om de volumes op te schroeven. het mooie is dat het niet ten koste gaat van de kwaliteit.

type *#8999*8378#
Selecteer H/W Test.
Selecteer Geluidsinstellingen.
Selecteer Normaal.
"Rx PGA" is het maximale volume. je kan dit wijzigen naar 255
"Rx Vol" hiermee kan je het volume voor elke stap instellen.

Maar nu ben ik met mijn stomme kop vergeten om de orginele waarde te noteren, zou misschien iemand even voor mij willen kijken? bedankt alvast

Nog een vraagje: Wat vinden jullie van de gespreks kwaliteit? Ik vind de gesprekken aan de andere kant altijd beetje krakerig en overstemd vinden, wat ik hoor bedoel ik dus.
Is het bij jullie wel helder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-01 19:13
Focus709 schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 11:08:
Hallo mede d900 gebrukers :)

Ik heb het volgende gedaan om het volume op te schroeven:

Volume

Hier een truckje om de volumes op te schroeven. het mooie is dat het niet ten koste gaat van de kwaliteit.

type *#8999*8378#
Selecteer H/W Test.
Selecteer Geluidsinstellingen.
Selecteer Normaal.
"Rx PGA" is het maximale volume. je kan dit wijzigen naar 255
"Rx Vol" hiermee kan je het volume voor elke stap instellen.

Maar nu ben ik met mijn stomme kop vergeten om de orginele waarde te noteren, zou misschien iemand even voor mij willen kijken? bedankt alvast
Default waarden:

*#8999*8378#-> H/W Test-> Geluidsinstellingen-> Normaal->

RxPGA = 110

RxVol:
Niveau 1 = 19
Niveau 2 = 30
Niveau 2 = 48
Niveau 2 = 76
Niveau 2 = 120

*#8999*8378#-> H/W Test-> Geluidsinstellingen-> IIS Normaal->

Versterking oortelefoon = 13

HFR versterking = 15

RxVol:
Niveau 1 = 82
Niveau 2 = 74
Niveau 3 = 66
Niveau 4 = 58
Niveau 5 = 50
Niveau 6 = 42
Niveau 7 = 34
Niveau 8 = 26
Niveau 9 = 18
Niveau 10 = 10

*#8999*8378#-> H/W Test-> Geluidsinstellingen-> Headset->

Versterker microfoon = 1

TxPGA = 145

Zijversterking = 0

Versterking oortelefoon = 11

HFR versterking = 14

Rx PGA = 150

Rx vol.:
Niveau 1 = 10
Niveau 2 = 22
Niveau 3 = 43
Niveau 4 = 120
Niveau 5 = 200

*#8999*8378#-> H/W Test-> Geluidsinstellingen-> IIS Headset->

Versterking oortelefoon = 13

HFR versterking = 15

Rx vol.:
Niveau 1 = 82
Niveau 2 = 72
Niveau 3 = 63
Niveau 4 = 54
Niveau 5 = 45
Niveau 6 = 36
Niveau 7 = 27
Niveau 8 = 18
Niveau 9 = 9
Niveau 10 = 0

Zo hoef je tenminste je foon niet te resetten :*)

[ Voor 19% gewijzigd door Amboe op 23-10-2006 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Focus
  • Laatst online: 02-07 09:33
Perfect man Amboe, thanx _/-\o_

Wat vind jij verder van de gespreks kwaliteit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderWit
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
ook mijn tmobile abbo loopt binnenkort weer af, ik zit nu nog met een SEk750i, waarvan ik vaak de radio functie gebruik (in combinatie met de headphones die erbij zaten) :*) . Ben dus nu op zoek naar een nieuwe mob, en deze ziet er gelikt uit en kan ook nog eens veel.

Maar ik lees nergens iets over een radiofunctie. Zit deze er gewoon niet op? Zoniet, heel jammer ;( , dan wordt dit hem echt niet. EDIT: HELAAS, zelf net nog ff verder gezocht, zit er niet op :'(

En wat voor kabels zitten er standaard bij? Op de tmobilesite zie ik geen "inhoud van de doos" oid.

[ Voor 6% gewijzigd door SanderWit op 23-10-2006 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
SanderWit schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 15:17:
ook mijn tmobile abbo loopt binnenkort weer af, ik zit nu nog met een SEk750i, waarvan ik vaak de radio functie gebruik (in combinatie met de headphones die erbij zaten) :*) . Ben dus nu op zoek naar een nieuwe mob, en deze ziet er gelikt uit en kan ook nog eens veel.

Maar ik lees nergens iets over een radiofunctie. Zit deze er gewoon niet op? Zoniet, heel jammer ;( , dan wordt dit hem echt niet. EDIT: HELAAS, zelf net nog ff verder gezocht, zit er niet op :'(

En wat voor kabels zitten er standaard bij? Op de tmobilesite zie ik geen "inhoud van de doos" oid.
Er zit geen FM/Radio tuner in.
Er zit een USB kabel bij, welke je kunt gebruiken voor de Samsung Studio, het opladen, en om je memory gedeelte te benaderen (als je er een module in hebt zitten)
Ook natuurlijk oordopjes en een normale 230v oplader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn de default waarden van HEADSET ook bekend??? en ISS HEADSET???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en vergeten bij m'n vorige bericht te zetten...

zijn er verder nog goede tips / websites om leuke muziek , filmpjes etc. te verkrijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je ook muziek van je kaart afspelen op je mp3??? of alleen de muziek die op je telefoon staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
Focus709 schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 15:13:

Wat vind jij verder van de gespreks kwaliteit?
Ik vind de gesprekskwaliteit wel oke!!!
Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 15:40:
zijn de default waarden van HEADSET ook bekend??? en ISS HEADSET???
Voor default waarden van headset en IIS Headset zie boven.
Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 15:42:
en vergeten bij m'n vorige bericht te zetten...

zijn er verder nog goede tips / websites om leuke muziek , filmpjes etc. te verkrijgen?
Sam’s World
Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 15:45:
Kan je ook muziek van je kaart afspelen op je mp3??? of alleen de muziek die op je telefoon staat?
Muziek afspelen via je geheugenkaart is mogelijk.

[ Voor 3% gewijzigd door Amboe op 24-10-2006 00:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 22:22:
[...]
Het klopt inderdaad dat als je via Video's gaat kijken je inderdaad alleen je video's vindt. Als je dan naar Muziek gaat is deze map leeg. En andersom als je via Muziek kijkt vindt je alleen je mp3'tjes en is je Video- en Afbeeldingenmap leeg. Als je in "mijn bestanden" naar 6.Geheugenkaart gaat, dan zie je gewoon alle bestanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 19:18:
[...]

Het klopt inderdaad dat als je via Video's gaat kijken je inderdaad alleen je video's vindt. Als je dan naar Muziek gaat is deze map leeg. En andersom als je via Muziek kijkt vindt je alleen je mp3'tjes en is je Video- en Afbeeldingenmap leeg. Als je in "mijn bestanden" naar 6.Geheugenkaart gaat, dan zie je gewoon alle bestanden.
haha ja dat is het dus |:( lkkr snugger, thnx guys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pandinus
Is er toevallig iemand tegen een java-progsel aangelopen waarmee shoutcast streams afgespeeld kunnen worden? Op de website www.getjar.com (is veel andere software te downloaden trouwens) heb ik er wel iets over kunnen vinden, maar dit niet aan de praat kunnen krijgen. De mogelijkheid shoutcast streams te beluisteren compenseert natuurlijk weer een beetje het ontbreken van een radiofunctie. :)
Maar goed, ik zal evengoed zelf ook mijn ogen openhouden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julianvz
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-09-2022
Hallo,

Ik heb sinds 19 september mijn eigen D900 i.s.m. 20e-abbo. Al bij het BESTELLEN ging het fout. Ik had als informatie mijn vaders' naam en mijn eigen bankrekening nummer gebruikt wat niet mag. Hij werd geannuleerd en dus moest mijn moeder hem 2 dagen later snel voor 12:00 bestellen zodat ik hem de volgende dag al zou krijgen. Bij de bevestiging stond dat ze hem besteld had om 12:04, dus net iets na 12 uur. Ik zou hem dus ook 2 dagen later tussen 8:00 en 11:00 krijgen. Echter kwam hij aan om 1:15. Te laat dus. In totaal heeft het allemaal 6 dagen geduurt.

Ik was heel blij met mijn mobieltje en alles ging goed!. Geweldig ding. Robuust, snel, handig en van echt alles voorzien zoals camera, mp3 speler, software en kabel.

Het tweede probleem kwam toen ik mijn bestanden van mijn mobiel wou overzetten naar de pc. Ik had al vaker bestanden overgezet met de bijgeleverde software dus het leek me geen probleem. Echter toen ik ze allemaal wou overzetten kreeg ik een foutmelding bij 99% "CM_ERROR_READFILE". Dit probleem blijkt veel voor te komen en er is tot nu toe nog geen oplossing voor. Het bleek dat sommige willekeurige foto's "corrupt" zijn en dus is het wel mogelijk om sommige foto's overzetten. Ik kon er mee leven, alhoewel ik de foto's die corrupt waren wel leuk vond en graag op de pc wou hebben.

Ik ben toen normaal met mijn mobiel omgegaan en ik maakte foto's en haalde sommige naar de pc, en sommige kon ik weggooien. Heel zonde, want het kon zomaar een hele belangrijke foto zijn.

Van het derde probleem werd ik echt helemaal woest, en het heeft ook wel de avond voor wat mensen verpest :( . ER ZATEN BARSTEN IN MIJN SCHERMPJE! Ik liep die avond samen met wat vrienden door de plaatslijke kroeg en keek hoelaat het was. Ik kon het gewoon lezen, en een paar vrienden hadden mij dit ook zien doen. letterlijk 30 seconden later achter in de kroeg keek ik nog eens en toen zaten de barsten er in! Ik heb dat ding echt uitgescholden en was de hele avond depressief. :'(

Vandaag ben ik naar de site www.hi.nl gegaan om te kijken wat ik aan dit probleem moest doen en ik kon hem op sturen via het postkantoor of naar de primafoon gaan. Eerst moest ik nog wat formuliertjes invullen en printen e.d. en alles had ik bij de hand wat ik mee zou moeten nemen als ik naar de primafoon zou gaan. Ik werd geholpen door een man die er wel verstand van hebben. Hij haalde een accu van een ander model er uit en plaatste de accu in die van mij om te kijken wat het probleem was. ( De accu mag je niet inleveren volgens de site, dus had ik ook niet bij me). Hij zei dat dit niet onder de garantie zou vallen want dit is geen technische fout zoals defect schuif mechanisme o.i.d. Ik zou de reparatie zelf moeten betalen (137E) omdat ik geen "extra service" zou hebben aangeschaft. Dat heb ik ook niet, maar ik vroeg wel vriendelijk aan de verkoper waar ik die dan zou moeten gekozen hebben, immers staat daar niets over op www.hi.nl. Hij geloofde mij niet, en ik ging met hem surfen op de site, en na 10 minuten moest hij het toch accepteren dat het niet op de site aanwezig is. Een collega zei nog dat dat niet op www.hi.nl kan omdat dat een "actie" site is. Verbaast keek mijn moeder en vroeg hoe ik dat dan in hemelsnaam zou gekozen moeten hebben. Maar daar hadden ze geen antwoord op. Hij zei wel dat als ik hem hier in de winkel zou gekocht hebben, dan zouden ze mij er wel op attenderen dat extra service zou kunnen aanschaffen. Het leuke is dat ik nog in de winkel was om hem te kopen, maar dat ze mij doorverwezen naar de site omdat daar 5e korting p/m is, en niet in de winkel. (Mijn pa zei al:" dus ze concurreren met elkaar"). Wij zijn thuis echt de mensen van verzekeringen en garantie en dat hadden we 100% zeker aangeschaft als het er ook aanwezig was. Maar het is er niet! Lekker van hi.

Hij ging volgens de verkoper bij primafoon kapot omdat hij in mijn broek zak op een punt heel veel krachten van mijn broek kreeg te voorduren. Een strakke broek in dit geval. Dus door normaal gebruik is hij gestorven!

Ik ben dus nu even radeloos, want ze hebben opzich gelijk; ik heb geen extra service |:( . Maar dit is toch gewoon naaierij om het weg te laten. :?

Wie kan me helpen? of wil hier iets over zeggen. plz

[ Voor 3% gewijzigd door Julianvz op 24-10-2006 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiegoM
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-02 13:07

ZiegoM

Yammie R1

Julianvz schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 17:33:
Hallo,

Ik heb sinds 19 september mijn eigen D900 i.s.m. 20e-abbo. Al bij het BESTELLEN ging het fout. Ik had als informatie mijn vaders' naam en mijn eigen bankrekening nummer gebruikt wat niet mag. Hij werd geannuleerd en dus moest mijn moeder hem 2 dagen later snel voor 12:00 bestellen zodat ik hem de volgende dag al zou krijgen. Bij de bevestiging stond dat ze hem besteld had om 12:04, dus net iets na 12 uur. Ik zou hem dus ook 2 dagen later tussen 8:00 en 11:00 krijgen. Echter kwam hij aan om 1:15. Te laat dus. In totaal heeft het allemaal 6 dagen geduurt.

Ik was heel blij met mijn mobieltje en alles ging goed!. Geweldig ding. Robuust, snel, handig en van echt alles voorzien zoals camera, mp3 speler, software en kabel.

Het tweede probleem kwam toen ik mijn bestanden van mijn mobiel wou overzetten naar de pc. Ik had al vaker bestanden overgezet met de bijgeleverde software dus het leek me geen probleem. Echter toen ik ze allemaal wou overzetten kreeg ik een foutmelding bij 99% "CM_ERROR_READFILE". Dit probleem blijkt veel voor te komen en er is tot nu toe nog geen oplossing voor. Het bleek dat sommige willekeurige foto's "corrupt" zijn en dus is het wel mogelijk om sommige foto's overzetten. Ik kon er mee leven, alhoewel ik de foto's die corrupt waren wel leuk vond en graag op de pc wou hebben.

Ik ben toen normaal met mijn mobiel omgegaan en ik maakte foto's en haalde sommige naar de pc, en sommige kon ik weggooien. Heel zonde, want het kon zomaar een hele belangrijke foto zijn.

Van het derde probleem werd ik echt helemaal woest, en het heeft ook wel de avond voor wat mensen verpest :( . ER ZATEN BARSTEN IN MIJN SCHERMPJE! Ik liep die avond samen met wat vrienden door de plaatslijke kroeg en keek hoelaat het was. Ik kon het gewoon lezen, en een paar vrienden hadden mij dit ook zien doen. letterlijk 30 seconden later achter in de kroeg keek ik nog eens en toen zaten de barsten er in! Ik heb dat ding echt uitgescholden en was de hele avond depressief. :'(

Vandaag ben ik naar de site www.hi.nl gegaan om te kijken wat ik aan dit probleem moest doen en ik kon hem op sturen via het postkantoor of naar de primafoon gaan. Eerst moest ik nog wat formuliertjes invullen en printen e.d. en alles had ik bij de hand wat ik mee zou moeten nemen als ik naar de primafoon zou gaan. Ik werd geholpen door een man die er wel verstand van hebben. Hij haalde een accu van een ander model er uit en plaatste de accu in die van mij om te kijken wat het probleem was. ( De accu mag je niet inleveren volgens de site, dus had ik ook niet bij me). Hij zei dat dit niet onder de garantie zou vallen want dit is geen technische fout zoals defect schuif mechanisme o.i.d. Ik zou de reparatie zelf moeten betalen (137E) omdat ik geen "extra service" zou hebben aangeschaft. Dat heb ik ook niet, maar ik vroeg wel vriendelijk aan de verkoper waar ik die dan zou moeten gekozen hebben, immers staat daar niets over op www.hi.nl. Hij geloofde mij niet, en ik ging met hem surfen op de site, en na 10 minuten moest hij het toch accepteren dat het niet op de site aanwezig is. Een collega zei nog dat dat niet op www.hi.nl kan omdat dat een "actie" site is. Verbaast keek mijn moeder en vroeg hoe ik dat dan in hemelsnaam zou gekozen moeten hebben. Maar daar hadden ze geen antwoord op. Hij zei wel dat als ik hem hier in de winkel zou gekocht hebben, dan zouden ze mij er wel op attenderen dat extra service zou kunnen aanschaffen. Het leuke is dat ik nog in de winkel was om hem te kopen, maar dat ze mij doorverwezen naar de site omdat daar 5e korting p/m is, en niet in de winkel. (Mijn pa zei al:" dus ze concurreren met elkaar"). Wij zijn thuis echt de mensen van verzekeringen en garantie en dat hadden we 100% zeker aangeschaft als het er ook aanwezig was. Maar het is er niet! Lekker van hi.

Hij ging volgens de verkoper bij primafoon kapot omdat hij in mijn broek zak op een punt heel veel krachten van mijn broek kreeg te voorduren. Een strakke broek in dit geval. Dus door normaal gebruik is hij gestorven!

Ik ben dus nu even radeloos, want ze hebben opzich gelijk; ik heb geen extra service |:( . Maar dit is toch gewoon naaierij om het weg te laten. :?

Ik zou gewoon even doordrammen. Ze gewoon lekker een paar keer bellen en rustig je verhaal vertellen. Je hebt namelijk gewoon garantie en daar heb je geen extra service ofzo voor nodig.
Je kan eventueel een paar keer het het woord 'juridische stappen' laten vallen in het gesprek.
Dat werkt vaak erg goed.

Wanneer dat niet werkt kan je natuurlijk ook nog direct contact met Samsung zelf proberen op te nemen. Samsung geeft namelijk in ieder geval 1 jaar, maar vaak ook 2 jaar garantie.

In mijn ervaring werkt een aantal keer bellen met een stevig verhaal wel bij dit soort bedrijven (KPN, T-Mobile enz.)

\_Specs_/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon de automatische incasso laten blokkeren bij je bank.
Laat ze barsten in het abbo geld en eens kijken hoe snel je dan een serieus iemand aan de telefoon hebt. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:07

Laguna

Connaisseur

Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 20:55:
Gewoon de automatische incasso laten blokkeren bij je bank.
Laat ze barsten in het abbo geld en eens kijken hoe snel je dan een serieus iemand aan de telefoon hebt. :D
Met zomaar incasso's blokkeren schiet je niet veel op, kans dat je wordt afgesloten en te boek komt te staan bij bepaalde organisaties als wanbetaler.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwiknaapje
Is er een manier dat ik de toetstoon tijdens het typen van een SMS uit kan zetten, maar de gewone toetstoon nog aan kan laten? Vind het zwaar irritant om constant naar het gebliep bliep bliep te luisteren. Bij een lang bericht gaat dat nogal irriteren en ik typ toch sneller dan die toontjes eruit komen dus krijg je een soort irritant muziekje en iedereen om je heen zit ook een beetje zo van: wtf is hij aan et doen?

Leegte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Kiwiknaapje schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 12:09:
Is er een manier dat ik de toetstoon tijdens het typen van een SMS uit kan zetten, maar de gewone toetstoon nog aan kan laten? Vind het zwaar irritant om constant naar het gebliep bliep bliep te luisteren. Bij een lang bericht gaat dat nogal irriteren en ik typ toch sneller dan die toontjes eruit komen dus krijg je een soort irritant muziekje en iedereen om je heen zit ook een beetje zo van: wtf is hij aan et doen?
Alleen bij SMS uit?
Kan volgens mij niet (zijn er gsm's die die instelling wel hebben dan?)

Ja kan ze of aan of uit zetten.
Je kan wel makkelijk middels de volumeknop aan de zijkant het volume van de toetstonen op 0 zetten.
Als je dat doet voor je gaat sms'en en daarna weer tikje omhoog als je klaar bent?
Ik heb de toetstoon iig altijd uitstaan.
(wat is het nut eigenlijk van die toetstonen? behalve je omgeving ermee irriteren :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik070
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 11:16
Heb ook sinds vandaag deze telefoon. Tot nu toe ben ik helemaal content.
Wel heb ik nog 2 vraagjes:

Vraag 1: Ik zag bij de mp3 speler bij opties dat je kan kiezen afspelen via Bluetooth Stereo headset, ondersteund deze telefoon dus A2DP?

Zo ja, heeft iemand dit getest? En met welke headset?

Vraag 2: In de contactenlijst heb ik alles dubbel staan. 1 maal vanuit me sim en 1 maal vanuit de telefoongeheugen zelf.
Kan je ook alleen de contacten uit het telefoongeheugen tonen? (aangezien een dubbele vermelding niet nodig is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
Erik070 schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 19:16:
Heb ook sinds vandaag deze telefoon. Tot nu toe ben ik helemaal content.
Wel heb ik nog 2 vraagjes:

Vraag 1: Ik zag bij de mp3 speler bij opties dat je kan kiezen afspelen via Bluetooth Stereo headset, ondersteund deze telefoon dus A2DP?

Zo ja, heeft iemand dit getest? En met welke headset?

Vraag 2: In de contactenlijst heb ik alles dubbel staan. 1 maal vanuit me sim en 1 maal vanuit de telefoongeheugen zelf.
Kan je ook alleen de contacten uit het telefoongeheugen tonen? (aangezien een dubbele vermelding niet nodig is)
2. Nee, beide geheugens zijn gecombineerd, en kunnen niet appart getoont worden.
Is al aan bod gekomen in dit topic:
Verwijderd in "Het Samsung D900 Topic Deel 1"

[ Voor 6% gewijzigd door Hoyden op 25-10-2006 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen hoe ik games op mijn Samsung D900 kan zetten?
Hij pakt geen Jad en geen Jar bestanden....
In welke map moet ik ze neer zetten ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar worden de smsjes opgeslagen als je ze opslaat in de samsung message manager van de samsung pc studio, dus in welke map op de pc kan ik ze vinden???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
Verwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 22:01:
Waar worden de smsjes opgeslagen als je ze opslaat in de samsung message manager van de samsung pc studio, dus in welke map op de pc kan ik ze vinden???
Sla er 1 op via de Pc Studio, zoek daarna met je verkenner oid naar gewijzigde bestanden niet ouder dan 1 of 2 minuten, en je zult ongetwijfeld iets vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
Is het ook mogelijk om smsjes alleen in je telefoongeheugen op te slaan? Nu worden smsjes eerst op de simkaart opgeslagen en wanneer deze vol is, worden ze pas in het telefoongeheugen opgeslagen... :?
Bij mijn oude SE T610 kon je dit instellen.

[ Voor 3% gewijzigd door Amboe op 26-10-2006 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:07

Laguna

Connaisseur

Nee kan ook niet. Bij Samsung kunnen ze nog wat leren van SE qua instellingsmogelijkheden.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
heeft iemand een link voor mij waar Jabra headsets worden vergeleken..? ik wil een bluetooth oortje hebben voor tijdens het trucken :)

iets anders.. verwachten jullie dat dingen als sms geluidjes ooit een optie wordt als we veel mailtjes naar samsung sturen..? of houden ze het achter de hand voor de d1000 ofzo..? (speculatie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Wanneer ik naar de instellingen opvraag via sms of de telfort site, krijg ik steeds een bericht dat er geen gegevens beschikbaar zijn voor het toestel... :S
Ik heb verder geen bundels oid, alleen de belminuten, maar van wat ik van de telfort site begrijp is zo'n bundel ook niet nodig. Ik wil ze nu handmatig gaan invoeren, maar weet iemand hoe ik een nieuw profiel kan aanmaken hiervoor?

(Ik weet dat ik ook gewoon een al bestaand profiel kan aanpassen, maar ik zou toch liever een geheel nieuw profiel aanmaken.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik070
Iemand trouwens al een oplossing voor het MPEG probleem?

Zag dat meer mensen hier problemen mee hadden na het installeren van Samsung PC Studio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
BootVluchteling schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 16:06:
heeft iemand een link voor mij waar Jabra headsets worden vergeleken..? ik wil een bluetooth oortje hebben voor tijdens het trucken :)

iets anders.. verwachten jullie dat dingen als sms geluidjes ooit een optie wordt als we veel mailtjes naar samsung sturen..? of houden ze het achter de hand voor de d1000 ofzo..? (speculatie)
ik heb mn mobieltje inmiddels gepimpt met een sandisk 1 GB kaartje en een Jabra BT250V.. mooie stuff :)

/edit aan hierboven. ik heb dat probleem niet. kan je dus helaas niet helpen..

[ Voor 6% gewijzigd door BootVluchteling op 27-10-2006 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Ok nog maar weer een vraag van mij, eigenlijk 1 die ik al eerder had gesteld, maar niet echt een antwoord op had gekregen. Mijn usb kabel lijkt niet in de telefoon te passen. Modelnummer van de kabel is PCB200BBE, ik heb vernomen dat dit wel de goede kabel zou moeten zijn na wat te hebben gezocht met google. Het probleem is alleen dat het lijkt alsof het plugje te klein is, het ziet er ook anders uit dan die van de adapter en oordopjes, welke wel soepel in de telefoon kunnen worden gedrukt. Kan het kabeltje wel opsturen naar de winkel waar ik de foon gehaald heb, maar het is gewoon vreemd... het kan niet aan de telefoon liggen, de adapter en oordopjes passen gewoon en sites (waaronder die van samsung) zegt dat het het goede kabeltje is. ><

Iemand een idee waar het aan kan liggen? :?

Edit: Ok, dit kun je niet menen, letterlijk 10 seconden na het posten heb ik het metaal een heel klein beetje gebogen van het datakabeltje en nu past het dus wel na even stevig aandrukken. :D

[ Voor 11% gewijzigd door Cache op 27-10-2006 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pandinus
Trouwens een gigantisch minpunt waar ik tegen aan ben gelopen: verzonden berichten. Je kunt ze niet automatisch opslaan, hiervoor moet je altijd kiezen. Verder kan je bij verzonden berichten niet zien wanneer je ze verzonden hebt :S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Julianvz schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 17:33:

Soms willen ze die extra service alsnog afsluiten. En anders is het helaas. Maar een grote mond opzetten, of niet betalen, daar win je geen oorlog mee :)

En héél zuinig zijn op het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwiknaapje
pandinus schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 22:49:
Trouwens een gigantisch minpunt waar ik tegen aan ben gelopen: verzonden berichten. Je kunt ze niet automatisch opslaan, hiervoor moet je altijd kiezen. Verder kan je bij verzonden berichten niet zien wanneer je ze verzonden hebt :S.
Inderdaad vind ik ook een minpunt. Het rare is dat verzonden MMSjes wel automatisch worden opgeslagen

Leegte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
pandinus schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 22:49:
ben ik idd ook achter gekomen.. en sms versturen duurt ook 3 stappen langer dan bij de D500. iemand een snelle oplossing hiervoor..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-07 23:16
hebben jullie ook het bugje dat een nieuw woord toevoegen aan het woordenboek standaard in hoofdletters gaat?

verder vind ik het vervelend dat je geen t9 kan gebruiken in de browser :?

en verder vroeg ik me af of iemand een werkende msn messenger weet voor de d900. ik heb er een paar geprobeerd maar tot nu toe zonder resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo dit is de eerste keer dat ik reageer op dit forum, maar NEE de 2GB card van Sandisk werkt hellemaal niet met de D900 (wel met de E900) :s

Ik heb vandaag een 2gb card van sandisk gehaald, in mun D900 gestoken en dan als ik de geheugenkaart wil benaderen zegt die "indeling" en daarnaa geeft die een error.

Hopelijk had je hier iets aan.

Greetz Davista

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
Zit er een voice-recorder op deze telefoon (voor zover ik heb kunnen vinden wel) en zo ja: hoe is de kwaliteit daarvan? Is de voice-recorder geschikt om een interview op te nemen en later uit te werken?

En wat voor versie krijg je bij bestelling via de T-Mobiel website? Ik lees verschillende berichten over branding. Ik wil sowieso geen telefoon met allerlei roze menu's en logo's.

[ Voor 31% gewijzigd door argro op 29-10-2006 14:29 ]

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Zelfde als op de X820, gesprekken opnemen gaat goed maar interviews is vrij bagger (AMR kwaliteit en dat is niet veel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Nog meer mensen laatste tijd last van trage menu? :?

Toen ik mijn mobieltje een maand geleden had aangeschaft was het menu gewoon retesnel.

Nu lijkt alles veel langzamer te gaan. Kan dit ergens aan liggen?

Bepaalde cache die ik moet legen ofzo?

Is het btw mogelijk een ander thema te downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m.robers
  • Laatst online: 13-09-2024
argro schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 11:49:
Zit er een voice-recorder op deze telefoon (voor zover ik heb kunnen vinden wel) en zo ja: hoe is de kwaliteit daarvan? Is de voice-recorder geschikt om een interview op te nemen en later uit te werken?

En wat voor versie krijg je bij bestelling via de T-Mobiel website? Ik lees verschillende berichten over branding. Ik wil sowieso geen telefoon met allerlei roze menu's en logo's.
Yep, er zit een voice-recorder in. Goede kwaliteit maar voor zover ik heb gevonden max. 1 uur opnametijd.

Ik heb zelf ook een D900 via de T-Mobile-website (verlenging). Helaas is deze 'branded' en daarmee voorzien van een klein logo bovenaan het scherm (niet hinderlijk) en 2 roze menu-items (hinderlijk) en vooral de niet uitschakelbare opstart- en afsluit-animatie en geluid (hinderlijk). Verder ook erg irritant : als je gebeld wordt of zelf belt, krijg je een wit scherm met die typerende roze T-Mobile puntjes die bewegen (zeer hinderlijk). De dag nadat ik hem ontving hem ik dit allemaal laten verwijderen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
m.robers schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 09:36:
[...]

Yep, er zit een voice-recorder in. Goede kwaliteit maar voor zover ik heb gevonden max. 1 uur opnametijd.

Ik heb zelf ook een D900 via de T-Mobile-website (verlenging). Helaas is deze 'branded' en daarmee voorzien van een klein logo bovenaan het scherm (niet hinderlijk) en 2 roze menu-items (hinderlijk) en vooral de niet uitschakelbare opstart- en afsluit-animatie en geluid (hinderlijk). Verder ook erg irritant : als je gebeld wordt of zelf belt, krijg je een wit scherm met die typerende roze T-Mobile puntjes die bewegen (zeer hinderlijk). De dag nadat ik hem ontving hem ik dit allemaal laten verwijderen ;-)
Maximaal 1 uur opnametijd omdat het geheugen dan vol zit of omdat 1 uur om wat voor reden dan ook het theoretische maximum is?

Zal vandaag T-Mobile wel eens bellen om te vragen hoe dat met branding zit, anders even op zoek naar de goedkoopste webshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.Lo
  • Laatst online: 03-01-2017
m.robers schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 09:36:
[...]
Hoe heb je dat laten doen? Heb zelf ook een gebrande D900, vind het ook niet fraai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de d900 nu 3 weken en kijk geregeld een serie van Lost oid. op mijn telefoon.

Ik ondervind daar helaas de volgende problemen bij:

-geluid gaat steeds verder achterlopen en blijft niet gesynchroniseerd met het beeld (na 10 minuten loopt het geluid ongeveer 5 sec. achter).
-het filmpje crashed na ongeveer 12 minuten.

Ik heb verschillende kwaliteiten van zowel geluid als beeld geprobeerd, maar in alle formaten blijft het geluid evenveel verder achterlopen. Filmpje opslaan op intern geheugen of micro sd kaartje maakt geen verschil! Op de samsung studio meuk loopt het geluid van de filmpjes niet achter, dat gebeurd pas als ze op mijn telefoon staan.

Crashen van filmpje heb ik opgelost door de filmpjes op te delen en niet groter dan 10 minuten te maken.

Wie heeft nog meer deze problemen? Mijn versienummer is d900xafg7

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2006 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Verwijderd schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 15:21:
Ik heb de d900 nu 3 weken en kijk geregeld een serie van Lost oid. op mijn telefoon.

Ik ondervind daar helaas de volgende problemen bij:

-geluid gaat steeds verder achterlopen en blijft niet gesynchroniseerd met het beeld (na 10 minuten loopt het geluid ongeveer 5 sec. achter).
-het filmpje crashed na ongeveer 12 minuten.

Ik heb verschillende kwaliteiten van zowel geluid als beeld geprobeerd, maar in alle formaten blijft het geluid evenveel verder achterlopen. Filmpje opslaan op intern geheugen of micro sd kaartje maakt geen verschil! Op de samsung studio meuk loopt het geluid van de filmpjes niet achter, dat gebeurd pas als ze op mijn telefoon staan.

Crashen van filmpje heb ik opgelost door de filmpjes op te delen en niet groter dan 10 minuten te maken.

Wie heeft nog meer deze problemen? Mijn versienummer is d900xafg7
ik heb ook last van de soundachterstand zeg maar. ik heb een filmpje van southpark erop staan (De WoW aflevering :D) en hierbij is het idd ook. tijdelijke oplossing is even 2 seconde terugspoelen, zodat je telefoon het weer "bij kan houden"..

ik probeer nu volledige films erop te zetten, maar krijg de melding: "niet ondersteunende bestandsindeling".. bestandsnaam ingekort, heeft geen effect.. wie weet raad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Ik snap al niet waarom mensen filmpjes die langer zijn dan 5min erop willen zetten. Als je langer naar dat schermpje zit te staren zit je naderhand echt enorm scheel te kijken... en je batterij is nog sneller leeg dan dat ie tijdens normaal verbruik is. :P

Trouwens: Wanneer het berichtje "batterij bijna leeg" verschijnt kan ik nog best lang bellen en ik vind het irritant dat ik verder niets meer kan doen. Ik wil de batterij ook eerst helemaal leeg laten lopen voordat ik hem aan de adapter hang. Is er niet een manier om dat irritante bericht weg te halen, zodat ik gewoon door kan gaan met foto's maken, bluetooth gebruiken etc. ? Zo nee, kan ik de batterij sneller leeglaten lopen dan dmv bellen?

[ Voor 46% gewijzigd door Cache op 30-10-2006 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Cache schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 19:57:
Ik snap al niet waarom mensen filmpjes die langer zijn dan 5min erop willen zetten. Als je langer naar dat schermpje zit te staren zit je naderhand echt enorm scheel te kijken... en je batterij is nog sneller leeg dan dat ie tijdens normaal verbruik is. :P

Trouwens: Wanneer het berichtje "batterij bijna leeg" verschijnt kan ik nog best lang bellen en ik vind het irritant dat ik verder niets meer kan doen. Ik wil de batterij ook eerst helemaal leeg laten lopen voordat ik hem aan de adapter hang. Is er niet een manier om dat irritante bericht weg te halen, zodat ik gewoon door kan gaan met foto's maken, bluetooth gebruiken etc. ? Zo nee, kan ik de batterij sneller leeglaten lopen dan dmv bellen?
waarom een filmpje langer dan 5 minuten kijken..? stel je voor.. je zit in de trein naar school toe voor een periode van 1,5 uur.. ipod heb je, maar wordt na een tijdje saai, krantje lees je in een half uur uit, tijdschrift krijg je 1x per maand.. dan heb je dus tijd over..

normaal zegt men.. "weet je wat jij zou moeten doen..... ;) "

maar ik heb dus besloten om films te gaan kijken op mn telefoon.. maar het ziet er naaruit dat ik ze óf moet splitten, óf een andere suggestie die ik vandaag of morgen hier hoop te lezen..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Een film in de trein kijken op je laptop is al klote, om nog maar van mobieltjes te zwijgen. Maar goed, ik kan me gewoon niet voorstellen dat je dan echt in de film zit. Mocht het wel zo zijn, dan mis je al snel je station, wat ook niet echt fijn is. Doe mij maar liever de bios. :+

Kan je helaas niet verder helpen met je probleem. Heb eigenlijk helemaal niet naar het video-gedeelte van de telefoon gekeken, moet ik eerlijk bekennen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Cache schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 21:01:
Een film in de trein kijken op je laptop is al klote, om nog maar van mobieltjes te zwijgen. Maar goed, ik kan me gewoon niet voorstellen dat je dan echt in de film zit. Mocht het wel zo zijn, dan mis je al snel je station, wat ook niet echt fijn is. Doe mij maar liever de bios. :+

Kan je helaas niet verder helpen met je probleem. Heb eigenlijk helemaal niet naar het video-gedeelte van de telefoon gekeken, moet ik eerlijk bekennen. 8)7
probeer eens een kort filmpje te maken, dan afspelen, druk op toets "1" en sluit je slide.. ik zeg het je. met een klein beetje inzicht, voel je je in een bios :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

daarnaast bezit de telefoon een tv-out functie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
PcManiaxx schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 20:53:
Nog meer mensen laatste tijd last van trage menu? :?
Toen ik mijn mobieltje een maand geleden had aangeschaft was het menu gewoon retesnel.
Nu lijkt alles veel langzamer te gaan. Kan dit ergens aan liggen?
Bepaalde cache die ik moet legen ofzo?
Is het btw mogelijk een ander thema te downloaden?
Wat voor gehuegenkaartje heb je erin zitten?
Ik heb 'gehoord' dat het daar wel eens mee te maken kan hebben.
(dat groot geheugenkaartje tel. trager maakt?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m.robers
  • Laatst online: 13-09-2024
M.Lo schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 14:42:
[...]

Hoe heb je dat laten doen? Heb zelf ook een gebrande D900, vind het ook niet fraai.
Ik ben gewoon eventjes langs zo'n shop gegaan om je telefoon te laten unlocken; daar doen ze ook aan 'de-customizen' zoals ze het noemen. 15EUR later was ik het mannetje ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik070
Heb contact gezocht met Samsung i.v.m. Mpeg afspeel probleem op pc na installatie van PC Studio.

Via email hadden ze me niet goed begrepen (kreeg het advies om een 3GP speler te downloaden 8)7), dus toen maar een keer gebelt.
Mevrouw aan de telefoon wist ook echt niet waar ik het over had (video codec, wat is dat?).

Voorstel gedaan dat een collega van haar het uitzoekt (letterlijk gedicteerd wat het bericht moest zijn, want anders snapt volgens mij niemand het).

Zodra ik antwoord heb zal ik het hier posten.

PS. volgens Gspot heb ik sinds installatie van PC Studio een "Funbox video codec filter", zal wel de veroorzaker van het probleem zijn.
Na uninstall van PC Studio kan ik wel weer mpeg afspelen maar Gspot blijft render fouten aangeven en verwijzen naar een inmiddels verwijderde codec "funbox video codec filter"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
Telefoon is besteld, voor €20 bij een T-Mobile Relax 300 verlenging. Ben benieuwd wanneer de postbode de nieuwe "gadget" komt brengen. Altijd een Nokia gehad met een korte uitstap naar SE (wat niet goed bevallen is), ben benieuwd naar de Samsung.

Navraag bij T-Mobile heeft geleerd dat je sowieso een toestel met T-Mobile logo´s en menu´s krijgt wanneer je via de T-Mobile webshop besteld. Heb dus voor een andere webshop gekozen.

[ Voor 28% gewijzigd door argro op 31-10-2006 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand toevallig waar ik goedkoop een tweede lader voor de D900 kan kopen? Ik woon namelijk op kamers en ben te lui om voor die enkele weekenden mijn lader in te pakken als ik naar huis ga, helaas staat er geen lader in de pricewatch
en bij t-for-telecom ed. kost dat kreng meer dan 25 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 20:30:
Weet iemand toevallig waar ik goedkoop een tweede lader voor de D900 kan kopen? Ik woon namelijk op kamers en ben te lui om voor die enkele weekenden mijn lader in te pakken als ik naar huis ga, helaas staat er geen lader in de pricewatch
en bij t-for-telecom ed. kost dat kreng meer dan 25 euro.
Je kunt je USB kabel ook als lader gebruiken.
probeer anders de smartphoneshop.nl.

Gisteravond kreeg ik een SMS en dus geel vuurwerk bij de molen.
SMS gelezen en terug naar de molen, bleef dat vuurwerk maar komen.
Geen ongelezen SMS/MMS e.d meer.
Moest telefoon opnieuw opstarten om het weg te krijgen.
Heeft iemand anders dit ook wel eens gehad??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie Gijs
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-07 10:33
Nadat m'n mp3 speler het bijna heeft begeven (moet hem opstarten via usb, maar heb niet altijd een computer bij de hand 8)7 ) en ook omdat ik een nieuwe telefoon + provider wil zit ik er hard over na te denken om de d900 icm 2 jarig Vodafone 22,50 abbo te nemen.

Maar kan deze telefoon ook werken als bijna volledige mp3 speler of is het niet aan te raden..
En omdat ik nu zo'n dichtklap telefoon heb die wel aardig beschadigd is, maar waar dus het beeld niet aan de buitenkant zit, beschadigd deze tel snel als je hem gewoon in je broekzak hebt?

En wat kunnen jullie aanraden: Telefoon via internet bestellen, of even naar de vodafone winkel?

[ Voor 8% gewijzigd door Japie Gijs op 01-11-2006 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
Over molens gesproken:

Wie heeft er al andere plaatjes van 't thema gezien? (eventueel met foto, leuk)
Wat ik tot nu toe zelf gezien heb:

Nederland: Molens

België: een of ander gebouw waarvan ik niet weet wat het is (nog geen foto van)
Al gevonden, Image Google'n op "Belgium building" did the trick :)
Wikipedia: Koninklijk Museum voor Midden-Afrika - Bovenste plaatje

Spanje (Barcelona): Sagrada Familia op de voorgrond en Fira Barcelona klein op de achtergrond (foto thuis, mogelijk online te zetten)

Geen netwerksignaal: Grasveld en bomen

info van internet:

Duitsland: Rijksdag in Berlijn

UK: Big Ben en Parliament

Frankrijk: Arc de Triomf

Rusland: St. Basil's kathedraal in Moskou

Wie kan dit nog aanvullen? ;)

Vond het overigens een beetje vreemd/ toevallig dat ik in Barcelona ook 2 gebouwen uit Barcelona op m'n scherm kreeg.
Het zou natuurlijk heel goed kunnen, dat deze 2 voor heel Spanje representatief zijn (kan goed, zeker de Sagrada). Maar het zou natuurlijk ook kunnen dat het in bepaalde landen regio-gebonden is, misschien...

en dan is er nog de vraag voor de Belgen, is dat gebouw van dat Museum zo algemeen bekend?
want persoonlijk ken ik het niet...

[ Voor 33% gewijzigd door Chillz op 01-11-2006 16:03 ]

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Duitsland de Rijksdag in Berlijn
Engeland (U.K.) Big Ben en parlementsgebouw.
Rusland 1 of ander cathedraal in moskou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
Beetje zoeken met Google kom je een heen eind toch? ;) :P

maar goed, ze horen netjes in 't rijtje nu...

En zoals ik al zei: Met foto's zou leuker zijn :)
dan zal ik later als ik thuis tijd heb ook de spaanse achtergrond hier wel posten

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.Lo
  • Laatst online: 03-01-2017
Chillz schreef op woensdag 01 november 2006 @ 11:42:

.....................
en dan is er nog de vraag voor de Belgen, is dat gebouw van dat Museum zo algemeen bekend?
want persoonlijk ken ik het niet...

Ben geen Belg, maar je verwijst zelf naar Wikipedia, waar het antwoord al in de eerste zin staat:
'Het Koninklijk Museum voor Midden-Afrika (KMMA) is één van de meest bezochte musea in België,'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toen ik naar duitsland ging kreeg ik iig niet de rijksdag, maar 1 of ander kasteeltje staande op een berg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
Japie Gijs schreef op woensdag 01 november 2006 @ 11:42:
En wat kunnen jullie aanraden: Telefoon via internet bestellen, of even naar de vodafone winkel?
Mijn ervaring is dat web-shops een lagere prijs hanteren dan "echte" winkels. Bovendien kun je alles vanuit huis regelen. Het verschil in prijs is echter minder groot dan enige tijd geleden. Het voordeel van een "echte" winkel is dat je op zeer korte termijn je telefoon in je bezit hebt terwijl dit bij een webshop enige dagen duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
M.Lo schreef op woensdag 01 november 2006 @ 13:51:
Ben geen Belg, maar je verwijst zelf naar Wikipedia, waar het antwoord al in de eerste zin staat:
'Het Koninklijk Museum voor Midden-Afrika (KMMA) is één van de meest bezochte musea in België,'
Dat wil toch niets zeggen...

Ik noem maar iets: het Kruller-Muller museum (of hoe het ook heet)...
Schijnt in Nederland ook erg drukbezocht te zijn...
Maar ikzelf, als Nederlander, zou toch echt niet weten hoe dat gebouw eruit ziet.

Het gaat erom dat zo'n plaatje een beetje representatief is voor het land/ de regio waarin je je bevind toch? :?

in hoeverre zouden ze daar bij Samsung over nagedacht hebben?
Verwijderd schreef op woensdag 01 november 2006 @ 13:58:
toen ik naar duitsland ging kreeg ik iig niet de rijksdag, maar 1 of ander kasteeltje staande op een berg
De info die ik in m'n post zette kwam dan ook deels van internet.
Daarom, Google is leuk, maar je kan 't soms beter zelf doen ;)
(en een fotootje van maken)

[ Voor 20% gewijzigd door Chillz op 01-11-2006 16:03 ]

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwiknaapje
Verwijderd schreef op woensdag 01 november 2006 @ 13:58:
Hmm, zou de Reichstag idd of de Branderburger Tor logischer vinden eigenlijk.

Leegte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdjeK
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 16:49
Chillz schreef op woensdag 01 november 2006 @ 11:42:
Over molens gesproken:

Wie heeft er al andere plaatjes van 't thema gezien? (eventueel met foto, leuk)
Wat ik tot nu toe zelf gezien heb:

Nederland: Molens
Spanje (Barcelona): Sagrada Familia op de voorgrond en Fira Barcelona klein op de achtergrond (foto thuis, mogelijk online te zetten)
Geen netwerksignaal: Grasveld en bomen

info van internet:
Duitsland: Rijksdag in Berlijn
UK: Big Ben en Parliament
Frankrijk: Arc de Triomf
Rusland: St. Basil's kathedraal in Moskou

Wie kan dit nog aanvullen? ;)
Ik was vorige week in Rome Italie en zag de Toren van Pisa....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind wel dat de accu zeer snel leeg is! Ik heb het gprs al uitgezet, toetsenbord verlichting ook en... lichtsterke aangepast.
weet iemand waar je een andere (sterkere) accu kan kopen?

Kan iemand een link geven van gratis thema's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Even een tip voor iedereen die problemen heeft met zijn 1gig niet-Sandisk geheugenkaart: Zet je USB instellingen op massaopslag (9-2-8). Ga terug naar het hoofdscherm. Verwijder je geheugenkaart, stop hem er weer in en druk (nog voor de melding dat je kaart is geinitialiseerd) twee keer op de foto knop aan de zijkant. Als het goed is krijg je nu een melding "USB in gebruik" in plaats van "Geheugenkaart ingevoerd". Dit dien je waarschijnlijk elke keer te doen als je je telefoon hebt uitgezet of je kaartje er uit moet halen.

Degene wiens post ik hierover heb gelezen was IT specialist en had geen idee waarom het werkte, echter werkt het voor mij net zo goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mradem
  • Laatst online: 21-03-2024
Is het ook mogelijk om de tijd en datum balk op je bureaublad weg te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cache schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 19:57:

Wat ik deed met mijn D500 om de batterij snel leeg te krijgen was java games spelen :9 kan me voorstellen dat dit gaat vervelen maar dan moet je ff de tutorial raadplegen en dan heb je in korte tijd veel verschillende spellen.

Heb m ook besteld Zaterdag binnenn!! :*) (Hi studenten Abo betaal €32/m krijg €40/m 1jr. gratis! :) )
Hoop dat dit toestel minstens net zo goed bevalt als de D500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Dat is juist het hele punt, ik kan geen java games spelen of camera/BT/mp3speler gebruiken wanneer dat bericht in beeld komt. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie Gijs
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-07 10:33
Heb net de D900 icm. 2 jarig Vodafone 22.50 besteld O+
Gelijk contract retour gestuurd, dus hoop hem zaterdag al binnen te hebben :)

Nu ga ik eerst dit hele topic maar s doorlezen voor handige tips ;)
Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.