Hallo,
Ik heb sinds 19 september mijn eigen D900 i.s.m. 20e-abbo. Al bij het BESTELLEN ging het fout. Ik had als informatie mijn vaders' naam en mijn eigen bankrekening nummer gebruikt wat niet mag. Hij werd geannuleerd en dus moest mijn moeder hem 2 dagen later snel voor 12:00 bestellen zodat ik hem de volgende dag al zou krijgen. Bij de bevestiging stond dat ze hem besteld had om 12:04, dus net iets na 12 uur. Ik zou hem dus ook 2 dagen later tussen 8:00 en 11:00 krijgen. Echter kwam hij aan om 1:15. Te laat dus. In totaal heeft het allemaal 6 dagen geduurt.
Ik was heel blij met mijn mobieltje en alles ging goed!. Geweldig ding. Robuust, snel, handig en van echt alles voorzien zoals camera, mp3 speler, software en kabel.
Het tweede probleem kwam toen ik mijn bestanden van mijn mobiel wou overzetten naar de pc. Ik had al vaker bestanden overgezet met de bijgeleverde software dus het leek me geen probleem. Echter toen ik ze allemaal wou overzetten kreeg ik een foutmelding bij 99% "CM_ERROR_READFILE". Dit probleem blijkt veel voor te komen en er is tot nu toe nog geen oplossing voor. Het bleek dat sommige willekeurige foto's "corrupt" zijn en dus is het wel mogelijk om sommige foto's overzetten. Ik kon er mee leven, alhoewel ik de foto's die corrupt waren wel leuk vond en graag op de pc wou hebben.
Ik ben toen normaal met mijn mobiel omgegaan en ik maakte foto's en haalde sommige naar de pc, en sommige kon ik weggooien. Heel zonde, want het kon zomaar een hele belangrijke foto zijn.
Van het derde probleem werd ik echt helemaal woest, en het heeft ook wel de avond voor wat mensen verpest

.
ER ZATEN BARSTEN IN MIJN SCHERMPJE! Ik liep die avond samen met wat vrienden door de plaatslijke kroeg en keek hoelaat het was. Ik kon het gewoon lezen, en een paar vrienden hadden mij dit ook zien doen. letterlijk 30 seconden later achter in de kroeg keek ik nog eens en toen zaten de barsten er in! Ik heb dat ding echt uitgescholden en was de hele avond depressief.
Vandaag ben ik naar de site
www.hi.nl gegaan om te kijken wat ik aan dit probleem moest doen en ik kon hem op sturen via het postkantoor of naar de primafoon gaan. Eerst moest ik nog wat formuliertjes invullen en printen e.d. en alles had ik bij de hand wat ik mee zou moeten nemen als ik naar de primafoon zou gaan. Ik werd geholpen door een man die er wel verstand van hebben. Hij haalde een accu van een ander model er uit en plaatste de accu in die van mij om te kijken wat het probleem was. ( De accu mag je niet inleveren volgens de site, dus had ik ook niet bij me). Hij zei dat dit niet onder de garantie zou vallen want dit is geen technische fout zoals defect schuif mechanisme o.i.d. Ik zou de reparatie zelf moeten betalen (137E) omdat ik geen "extra service" zou hebben aangeschaft. Dat heb ik ook niet, maar ik vroeg wel vriendelijk aan de verkoper waar ik die dan zou moeten gekozen hebben, immers staat daar niets over op
www.hi.nl. Hij geloofde mij niet, en ik ging met hem surfen op de site, en na 10 minuten moest hij het toch accepteren dat het niet op de site aanwezig is. Een collega zei nog dat dat niet op
www.hi.nl kan omdat dat een "actie" site is. Verbaast keek mijn moeder en vroeg hoe ik dat dan in hemelsnaam zou gekozen moeten hebben. Maar daar hadden ze geen antwoord op. Hij zei wel dat als ik hem hier in de winkel zou gekocht hebben, dan zouden ze mij er wel op attenderen dat extra service zou kunnen aanschaffen. Het leuke is dat ik nog in de winkel was om hem te kopen, maar dat ze mij doorverwezen naar de site omdat daar 5e korting p/m is, en niet in de winkel. (Mijn pa zei al:" dus ze concurreren met elkaar"). Wij zijn thuis echt de mensen van verzekeringen en garantie en dat hadden we 100% zeker aangeschaft als het er ook aanwezig was. Maar het is er niet! Lekker van hi.
Hij ging volgens de verkoper bij primafoon kapot omdat hij in mijn broek zak op een punt heel veel krachten van mijn broek kreeg te voorduren. Een strakke broek in dit geval. Dus door normaal gebruik is hij gestorven!
Ik ben dus nu even radeloos, want ze hebben opzich gelijk; ik heb geen extra service

. Maar dit is toch gewoon naaierij om het weg te laten.
Wie kan me helpen? of wil hier iets over zeggen. plz
[
Voor 3% gewijzigd door
Julianvz op 24-10-2006 17:38
]