@Madman_K
Eindelijk iemand die er iets van snapt
voor de anderen: Heb zelf Sirf II bluetooth ontvanger en vergeleken met de Mio P350 (sirf III) van m'n pa,
die mio denkt constant dat ie 1 of 2 km vooruit gaat..
en mijn sirf II staat keurig netjes stil, ik zie in tomtom (als ik ze naast elkaar leg) duidelijk dat de Sirf III meer sats heeft,... maar of hij er nu 6 of 5 heeft dat zal mij ook nie kunnen schelen, en als je dan in de bossen rijdt... gewoon Gassen met die handel totdat de boompjes weg zijn en hij heeft weer de sats! (niet zo'n probleem van maken...
)
GPS = GPS! (en mijn Sirf 2 heb ik nog nooit echt problemen mee gehad)
Verder wacht ik ook op de M700 NL versie (mede omdat daar Windows mobile 6.0 op kan)
maar de N95 heeft wel een mooier schermpje 16M kleurtjes is wel fijn
en die reso ook!
Grtz
Eindelijk iemand die er iets van snapt
voor de anderen: Heb zelf Sirf II bluetooth ontvanger en vergeleken met de Mio P350 (sirf III) van m'n pa,
die mio denkt constant dat ie 1 of 2 km vooruit gaat..
en mijn sirf II staat keurig netjes stil, ik zie in tomtom (als ik ze naast elkaar leg) duidelijk dat de Sirf III meer sats heeft,... maar of hij er nu 6 of 5 heeft dat zal mij ook nie kunnen schelen, en als je dan in de bossen rijdt... gewoon Gassen met die handel totdat de boompjes weg zijn en hij heeft weer de sats! (niet zo'n probleem van maken...
GPS = GPS! (en mijn Sirf 2 heb ik nog nooit echt problemen mee gehad)
Verder wacht ik ook op de M700 NL versie (mede omdat daar Windows mobile 6.0 op kan)
maar de N95 heeft wel een mooier schermpje 16M kleurtjes is wel fijn
Grtz
A world without gadgets is no world ;)