Nokia N95 topic - deel 1 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 22 Laatste
Acties:
  • 136.595 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robvanpraat schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 22:36:
[...]

maar dan blijft het nog opmerkelijk, ook om die kaartjes van internet te plukken heb je dataverkeer nodig en dat kost gewoon geld, bij elke provider. Oftewel, ook het 'browse your way' is niet gratis, omdat elke vorm van gprs verkeerd knaken kost :(
Bij de N95 is het natuurlijk van belang dat je een leuk web 'n walk pakketje erbij neemt zodat je 24/7 voor een vast maandbedrag online bent :) (Tmobile vanaf 10,- als ik me niet vergis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordcore
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 16:10
robvanpraat schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 22:36:
[...]

maar dan blijft het nog opmerkelijk, ook om die kaartjes van internet te plukken heb je dataverkeer nodig en dat kost gewoon geld, bij elke provider. Oftewel, ook het 'browse your way' is niet gratis, omdat elke vorm van gprs verkeerd knaken kost :(
klopt niet helemaal wat je zegt.
je kunt namelijk ook verbinding maken met elke willekeurig wifi accespoint, bijvoorbeeld je draadloze accespoint/router thuis en dan de maps downloaden....en vervolgens op weg gaan, het kost je dus alleen geld als je geen beschikking hebt over een verbinding met een wifi accespoint

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-05 23:19
Nordcore schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 00:50:
[...]

klopt niet helemaal wat je zegt.
je kunt namelijk ook verbinding maken met elke willekeurig wifi accespoint, bijvoorbeeld je draadloze accespoint/router thuis en dan de maps downloaden....en vervolgens op weg gaan, het kost je dus alleen geld als je geen beschikking hebt over een verbinding met een wifi accespoint
En jij denkt dat het downloaden van kaarten via een eigen WiFi-verbinding helemaal gratis is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-09 08:17

My

Even voor de duidelijkheid over de navigatie en kaarten.

De kaarten zijn gratis, te downloaden op internet. (Via je pc op je foon gooien, wifi, GPRS, UMTS, you name it)
De navigatie daarentegen kost geld. Zodra je van A naar B wilt en je wilt de gesproken instructies horen heb je een abo nodig. Over de kosten weet ik niet zoveel, maar ik vond het niet goedkoop van wat ik ergens heb gelezen, € 10,- per maand. (Ook al stond ergens anders weer € 69,- voor 3 jaar, ook al staat dat niet invergelijking met die € 10,-, daarom kan ik er ook niets over zeggen ;))
Blindfold schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 16:29:
[...]

Da's wel grappig, want toen ik mijn N80 ging halen was hij bij de Tmobile shops rond de 200 euro en via een webshop maar 100.
Was jij al klant toen je hem bij de T-Mob-Shop ging halen? Want dat is de trick. Bestaande klanten krijgen veel meer korting. (Ik niet hoe lang dit al geldt eigenlijk, maar sowieso vanaf november 2006)

[ Voor 28% gewijzigd door My op 18-01-2007 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteravond met een telefonische verkoper van Vodafone gesproken, vanwege een eventuele verlenging van mijn abb. Hij bevestigde dat Vodafone inmiddels een dummy model in bezit heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het wordt echt tijd dat deze telefoon uitkomt. Mijn 6670 is zon beetje aan zijn einde gekomen.. Valt vaak uit, de batterij indicatie is niet meer goed en hij is zwaar beschadigd (sleutels in de zelfde broekzak enzo).

Waar maak ik eigenlijk de beste kans om zon telefoon vroeg te scoren. T-for telecom, Belcompany of mischien toch bij mijn eigen provider?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazrambo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-03 21:19
Bij de Aldi :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:45
My schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 12:36:
Nog een berichtje van die gozerT op gsmhelpdesk.nl:

[...]

Dat zou voor mij wel relaxed zijn, want ik ga hem toch bij T-mob verlengen want daar geven ze dikke toestelkorting als je al klant bent! :*)
Ik ben ook al jaaaaren bij T-Mobile/Ben en wat ik altijd doe als mijn 2-jarig abo bijna afgelopen is, minimaal 2 of 3 maanden van te voren een opzegbrief sturen. Dan word je normaal gesproken na een poosje vanzelf gebeld door iemand van T-Mobile en dan krijg je een betere aanbieding dan wanneer je het "gewoon" laat verlengen. En als ze niet bellen dan kun je als "nieuwe" klant aanmelden of voor een andere provider kiezen :)

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf_1982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-08 14:36
My schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 10:18:
Even voor de duidelijkheid over de navigatie en kaarten.

De kaarten zijn gratis, te downloaden op internet. (Via je pc op je foon gooien, wifi, GPRS, UMTS, you name it)
De navigatie daarentegen kost geld. Zodra je van A naar B wilt en je wilt de gesproken instructies horen heb je een abo nodig. Over de kosten weet ik niet zoveel, maar ik vond het niet goedkoop van wat ik ergens heb gelezen, € 10,- per maand. (Ook al stond ergens anders weer € 69,- voor 3 jaar, ook al staat dat niet invergelijking met die € 10,-, daarom kan ik er ook niets over zeggen ;))
Belachelijk!
Dan hoop ik dat er snel alternatieven komen naast deze navigatie software en het systeem in kwestie.
Net zoals met TomTom ect. betaal ik liever eenmalig voor de software en kaart toebehoren i.p.v dat ik 120 euro per jaar kwijt ben om de functionaliteit te kunnen gebruiken :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruler-Nrg
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 28-08 14:42
zover ik begreep werkt tom-tom gewoon op deze telefoon. Dus als je de tom tom software hebt (of koopt) dan staan je kaarten gewoon op je sd-kaart en is navigeren dus ook gratis.

Dell Precision, T9550, 8gb, 64GB ssd, 1920x1200RGB led.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-09 08:17

My

Ruler-Nrg schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 13:13:
zover ik begreep werkt tom-tom gewoon op deze telefoon. Dus als je de tom tom software hebt (of koopt) dan staan je kaarten gewoon op je sd-kaart en is navigeren dus ook gratis.
Dat is uiteraard dé optie! Ik denk ook dat veel mensen het zo gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-09 16:32
Omg die interviewer van dat laatste filmpje uit Vegas, is die kerel serieus of zit hij die vent belachelijk te maken met z'n domme opmerkingen?

Anyway, ik moét deze phone nog steeds hebben eigenlijk...ben alleen zo bang dat hij niet te betalen wordt voor mij.
Kijk honderd euro wil ik nog best bij betalen bij een jaar abbo verlenging maar veel meer ook eigenlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nasty Nate schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 14:09:
Omg die interviewer van dat laatste filmpje uit Vegas, is die kerel serieus of zit hij die vent belachelijk te maken met z'n domme opmerkingen?

Anyway, ik moét deze phone nog steeds hebben eigenlijk...ben alleen zo bang dat hij niet te betalen wordt voor mij.
Kijk honderd euro wil ik nog best bij betalen bij een jaar abbo verlenging maar veel meer ook eigenlijk niet.
Ga fietsen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Laatst online: 15-09 16:32
Nou zeg, zo ondenkbaar was dat toch niet tot de regels dit jaar veranderden?
Ik heb nog nooit meer dan 40 euro bijbetaald voor een gsm en ik heb toch al een rits uitgebreide Nokia's gehad.

Vorig jaar april kreeg ik een Nokia E60 met drie tientjes bij betalen en 1 jaar contracts verlenging...
Nou zal de N95 wat duurder zijn dus vandaar dat ik met honderd euro kwam.

Maar goed zoals we weten mogen er geen hoge kortingen meer worden gegeven dus daar zal je 'ga fietsen' wel op slaan dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elboo
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-08 00:57

Elboo

Ja klopt wel ja...

Topicstarter
idd, 1 jaar en 100 euri 8)7

de n93 is volgens mij de duurste phone van Nokia nu.
Bij gsmtrack.nl (1 van de snelste onlinewinkels toen ik de 6680 kocht) is hij bij alle providers bij een 2-jarig abbo minstens 200 euro bijbetalen bij een € 40,- per maand abonnement. Het loopt bij meerdere providers eerder tegen de 300 aan. http://www.gsmtrack.nl/?p...oestel&id=280&doelgroep=1

hier moet de i versie ook nog van komen die wordt dus nog wat duurder en dan moet de n95 nog komen die nog vettere tools heeft dus ik denk wel aan € 300,- bijbetalen bij een € 40,- abbo. Lijkt heel veel maar na 2 jaar brengt hij natuurlijk nog genoeg op (of stelt het dan ineens niks meer voor door een nieuwere techniek...!? :/ ) als je hem verkoopt via marktplaats/speurders/rommelmarkt :+

btw http://www.2call.nl/ is wel wat goedkoper..

Risico komt voor uit niet weten wat je doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atomic frogger
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-08 20:48
Elboo schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 16:17:
[...]

idd, 1 jaar en 100 euri 8)7

de n93 is volgens mij de duurste phone van Nokia nu.
Bij gsmtrack.nl (1 van de snelste onlinewinkels toen ik de 6680 kocht) is hij bij alle providers bij een 2-jarig abbo minstens 200 euro bijbetalen bij een € 40,- per maand abonnement. Het loopt bij meerdere providers eerder tegen de 300 aan. http://www.gsmtrack.nl/?p...oestel&id=280&doelgroep=1

hier moet de i versie ook nog van komen die wordt dus nog wat duurder en dan moet de n95 nog komen die nog vettere tools heeft dus ik denk wel aan € 300,- bijbetalen bij een € 40,- abbo. Lijkt heel veel maar na 2 jaar brengt hij natuurlijk nog genoeg op (of stelt het dan ineens niks meer voor door een nieuwere techniek...!? :/ ) als je hem verkoopt via marktplaats/speurders/rommelmarkt :+

btw http://www.2call.nl/ is wel wat goedkoper..
Zit even bij 2call te kijken, maar ze zijn vrij duur juist!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog altijd vertrouwen in mijn eigen verwachting. :P
-----------------------------------------VVVVVVVVVVVVV
Je hebt de N95 op dit moment staan als "verwacht in week 8".

Hebben jullie dan al een modelnummer voor die telefoon ?
Wij nog niet... En ook geen inkoopsprijs. Dus is bij ons de verwachting bijgesteld naar "ergens in het 2e kwartaal". :|
Nou zorgt Nokia soms ook voor positieve verrassingen qua levertijd, maar ik begin er steeds minder vertrouwen in te krijgen dat we hem vóór mei uit kunnen gaan leveren. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibby
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23-08-2018
atomic frogger schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 16:26:
Zit even bij 2call te kijken, maar ze zijn vrij duur juist!
Ja, inderdaad.
Maar pas vanaf 1 januari.
Want een week eerder was dit toch echt de goedkoopste online shop.

Heb hier 21 december m'n N80i gekocht voor € 27 bij een Telfort 150, 2 jaar.
Dat zou nu nergens meer gaan lukken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 23:13:
[...]

Je hebt de N95 op dit moment staan als "verwacht in week 8".

Hebben jullie dan al een modelnummer voor die telefoon ?
Wij nog niet... En ook geen inkoopsprijs. Dus is bij ons de verwachting bijgesteld naar "ergens in het 2e kwartaal". :|
Nou zorgt Nokia soms ook voor positieve verrassingen qua levertijd, maar ik begin er steeds minder vertrouwen in te krijgen dat we hem vóór mei uit kunnen gaan leveren. ;(
Er gaan steeds meer geluiden op dat hij in Maart wordt geleverd. Ik heb hem nog op begin maart staan omdat ik nog redelijk positief ben. Ik ga binnenkort weer eens kijken waar ze nu aan zitten te denken qua levertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruler-Nrg
ik vind juist veel sites die zeggen april... jammer.. kzou hem graag vast hebben..

Het rare is dat Nokia er al wel software en drivers voor op hun site heeft staan, Mischien tog nog een verassing dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Younesse88
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-03 11:25
Vandaag wat info gehad van onze leverancier op me werk, leverdatum staat op eind maart, ook heb ik de inkoopprijs doorgekregen :P de verkoopprijs zal +-700 euro zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruler-Nrg
Younesse88 schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 16:39:
Vandaag wat info gehad van onze leverancier op me werk, leverdatum staat op eind maart, ook heb ik de inkoopprijs doorgekregen :P de verkoopprijs zal +-700 euro zijn
dus de gespeculeerde inkoopprijs is 550euro ongeveer ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atomic frogger
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-08 20:48
Ruler-Nrg schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 16:43:
[...]

dus de gespeculeerde inkoopprijs is 550euro ongeveer ?
welke leverancier heb je?? anders informeer ik ook even op mijn werk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen, al dat speculeren over de verwachte levertijd... Reken gewoon op mei, dan kan het alleen maar meevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Younesse88
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-03 11:25
Searchdog is onze leverancier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sl1200
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-04 16:08

sl1200

Tweakotine-pleisters te koop?

Zijn er eigenlijk wel goede tegenhangers (te verwachten) voor deze phone? iPhone, GooglePhone e.d. vind ik qua features niet beter en van andere merken mobieltjes kan ik geen verwachte modellen vinden die een n95-killer gaan worden.

Zie ik toch nog sommige over het hoofd?

Specs: GamePC HTPC Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sl1200 schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 16:09:
Zijn er eigenlijk wel goede tegenhangers (te verwachten) voor deze phone? iPhone, GooglePhone e.d. vind ik qua features niet beter en van andere merken mobieltjes kan ik geen verwachte modellen vinden die een n95-killer gaan worden.

Googlephone? waar haal je die wijsheid weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Verwijderd schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 17:02:
[...]

Googlephone? waar haal je die wijsheid weg?
Het zijn nog geruchten, ik denk niet dat dit het uiteindelijke ontwerp zal zijn:

nieuws: Foto's van mogelijke 'Google Phone' opgedoken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeh
sl1200 schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 16:09:

Deze wellicht: http://www.gadgetzone.nl/nieuws.php?id=3256

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ondersteund voorzover ik zie geen 3rd party software dus echt smart kan je 'm niet noemen alhoewel de functies prachtig zijn; met name het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf_1982
Verwijderd schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 20:06:
Ondersteund voorzover ik zie geen 3rd party software dus echt smart kan je 'm niet noemen alhoewel de functies prachtig zijn; met name het scherm.
Vind je?
Alleen het scherm is de indrukwekkende factor!
Verder qua functies en hoeveelheid in geheugen en megapixels ect. poept de N95 keihard over dit model heen.
En laten we betreft het design en vormgeving al helemaal niet gaan spreken! _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davitos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-04 20:57
http://www.belzaak.nl/gsm...ia_N95/586/Nokia_N95.html
Hier te pre orderen maar als je kijkt naar wat je nog moet bijleggen |:(
Wanneer worden de abbonementen aangepast aan de nieuwe toestelkorting?

[ Voor 18% gewijzigd door Davitos op 22-01-2007 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tumtum|IA2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-05-2015
Davitos schreef op maandag 22 januari 2007 @ 22:48:
De begeleidende tekst begint met 'Een GPS-systeem....', maar aan de rechterkant in het overzicht staat vervolgens weer een kruisje bij GPS. :?

Ik zeg gaat niet helemaal kloppen.

Ben het overigens met je eens dat je nog flink moet bijleggen, maar dat wisten we met de nieuwe prijzen/kortingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:02
€ 313,92
verlengingen met flex 40, vind het wel meevallen.

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:35
Veel meer korting dan de huidige kortingen zul je echt niet gaan krijgen hoor. De bonus is nu volgens mij tussen de 400 en 500 euro bij een hoger abo, daar gaat natuurlijk ook nog een deel naar de winkel.

Als die N95 700 euro kost (gokje), is 300 euro toch een mooie prijs?

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
  • Laatst online: 07:44
M@cer schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 07:46:
[...]

Veel meer korting dan de huidige kortingen zul je echt niet gaan krijgen hoor. De bonus is nu volgens mij tussen de 400 en 500 euro bij een hoger abo, daar gaat natuurlijk ook nog een deel naar de winkel.

Als die N95 700 euro kost (gokje), is 300 euro toch een mooie prijs?
bij t-mobile krijg je extra korting icm het data abbonement....voor de pocket internet krijg je 50euro extra korting....bij het internet totaal abbo krijg ik geen korting....das vaag....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeh
Ik zie nu dat de N95 bij Komplett nu ook al € 699,01 kost (http://www.komplett.nl/k/search.asp?q=n95).

Is er iemand die het heeft aangedurfd om de telefoon enkele weken geleden voor € 549,11 te bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Laatst online: 07:35
Dan was die 700 euro wel een hele goede gok van mij, zonder het topic verder door te nemen. Eerst even een paar maandjes wachten, daarna zakt de prijs wel weer een stuk.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruler-Nrg
Poeh schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 10:39:
Ik zie nu dat de N95 bij Komplett nu ook al € 699,01 kost (http://www.komplett.nl/k/search.asp?q=n95).

Is er iemand die het heeft aangedurfd om de telefoon enkele weken geleden voor € 549,11 te bestellen?
Had ik dat maar gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf_1982
Ja inderdaad!
Ik vraag mij dus ook af of er mensen zijn geweest die de preorder al hebben geplaatst.
En... of ze dus ook 550 euro betalen of niet.
Beetje vreemd en ergens ook "oneerlijk", maar ook weer niet.
Ze hadden hem voor 550 aangeboden dus tja.
Vreemde situatie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob1985
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-09 21:32
kan iemand mij het verschil vertellen tussen Deep Plum en Sand. Ik snap dat het kleuren zijn, maar welke kleuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
robvanpraat schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 12:24:
kan iemand mij het verschil vertellen tussen Deep Plum en Sand. Ik snap dat het kleuren zijn, maar welke kleuren?
Deep plum:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/80bddf25d9569db72029de6f6fa54c8c/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/e3177092bcdce194c9a8884ca9cc6581/thumb.jpg

Sand:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/0af1bc0518331cfa157038c4083ddfbb/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/3e7153889f00985cf455fb6b8f1b6aed/thumb.jpg

Anders had google of zoeken in dit topic ook wel gewerkt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbleliev
  • Laatst online: 17-09-2022
Ik zou het heel mooi vinden als het zo zou zijn maar heb er niet heel veel vertrouwen in!!
Als je bij belcompany gaat kijken voor de N93 (die minder functies heeft dan N95) dan betaal je nog meer als voor de N95.. Lijkt me sterk.

http://www.belcompany.nl/NL/Shop/ToestelMetAbonnement.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dix0r
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-09 09:22
Kom net van de PhoneHouse vandaan, hij stond daar wel in het systeem. Maar werd pas verwacht in maart, en er was nog geen definitieve datum. De verkoper sprak zelfs over april :)

Denk dat ik toch maar naar een andere telefoon op zoek ga, wachten op deze duurt me te lang. En in het begin gaat deze telefoon erg prijzig worden heb ik vernomen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbleliev
Hier in tilburg zeggen ze bij PhoneHouse nog steeds begin maart!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dbleliev schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 23:00:
Hier in tilburg zeggen ze bij PhoneHouse nog steeds begin maart!
En zo krijgen we nog 143 antwoorden van de andere vestigingen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha idd die weet dit weer net of heeft viavia dit weer gehoord. Bij nokia is het altijd dat de meeste winkels zoals belcompany het niet weten wanneer de telefoon komt en dan gaan gissen naar een datum en als iedereen de datum verkeerd heeft voorspelt ligt die ineens in de winkels. Was vroeger zelfs met de nokia store/shop die wisten ook nooit wat, kwam je op een dinsdag binnen zeiden ze nee nee nog niks gehoord geen id, kwam je die vrijdag (3 dagen later) hadden ze hem ineens de dag ervoor binnen gekregen.

Was helemaal het verhaal destijds met de nokia 6680, die werd ook erg gehypt op onder andere het tweakers forum :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren de N-95 besteld via www.belzaak.nl.

Ik heb hierbij gekozen voor een Vodafone 27,50 abonnement (met Blox voor dubbele sms/mms en voor gratis vodafone live diensten + 1 uur gratis surfen per maand). Ik moet nu nog € 309 bijbetalen en dat vind ik op zich nog best te doen.

Ik krijg de nieuwe Sim-kaart zo spoedig mogelijk opgestuurd en dit was ook nodig aangezien mijn huidige abonnement op 8 februari afloopt en ik ook mijn huidige nummer wil behouden.

Zodra ik de N-95 binnen heb laat ik jullie wel weten wat ik ervan vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De N95 waarmee www.komplett.nl toendertijd adverteerde voor 550euries,is ook de prijs bij uitlevering.
Hoe ik dat weet?
Omdat ik op 8-1-2007 een Pre-order heb geplaatst...maar ook ik ging twijfelen door het gewijzigde
bedrag.

Dus vanmorgen in de telefoon geklommen,en de afdeling verkoop om duidelijkheid gevraagd.
Zonder tegenstribbelen werd mij medegedeeld dat het bedrag(550 incl) van de toen geplaatste order,
blijft gehandhaaft....HALLELUJAA!!

Als ik dit had geweten had ik er wel 100 stuks willen afnemen....maarja,dat is achteraf praten.
Vind het zeer coulant/correct dat ze zich aan het bedrag houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 14:52
Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 10:47:
De N95 waarmee www.komplett.nl toendertijd adverteerde voor 550euries,is ook de prijs bij uitlevering.
Hoe ik dat weet?
Omdat ik op 8-1-2007 een Pre-order heb geplaatst...maar ook ik ging twijfelen door het gewijzigde
bedrag.

Dus vanmorgen in de telefoon geklommen,en de afdeling verkoop om duidelijkheid gevraagd.
Zonder tegenstribbelen werd mij medegedeeld dat het bedrag(550 incl) van de toen geplaatste order,
blijft gehandhaaft....HALLELUJAA!!

Als ik dit had geweten had ik er wel 100 stuks willen afnemen....maarja,dat is achteraf praten.
Vind het zeer coulant/correct dat ze zich aan het bedrag houden.
Als ze hem ook niet voor die prijs zouden leveren en jij zou een rechtzaak tegen ze aanspannen dan zouden ze geen poot hebben om op te staan. Wel netjes dat ze er verder totaal niet moeilijk over doen.

[ Voor 3% gewijzigd door Razer op 24-01-2007 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf_1982
Razer schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 14:01:
Als ze hem ook niet voor die prijs zouden leveren en jij zou een rechtzaak tegen ze aanspannen dan zouden ze geen poot hebben om op te staan. Wel netjes dat ze er verder totaal niet moeilijk over doen.
...En toch is het ergens wel wat krom.
Klanten die nu een order hebben geplaatst voor de volle mik en daarna van hun buurman horen dat deze voor heel wat euro's goedkoper de N95 hebben besteld... tja ik weet het niet.
Zeer vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darkwolf_1982 schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 15:08:
[...]

Klanten die nu een order hebben geplaatst voor de volle mik en daarna van hun buurman horen dat deze voor heel wat euro's goedkoper de N95 hebben besteld... tja ik weet het niet.
Zeer vreemd.
dat hou je altijd: de eerste SE P990 ging voor 720 euro, nu voor 465 nieuw, zelfde toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darkwolf_1982 schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 15:08:
[...]

Zeer vreemd.
Waarom krom?
Het was al een poos(ook via dit topic) voor IEDEREEN te bestellen voor die prijs...alleen niet iedereen vertrouwde en/of geloofde het.
Mijn insteek was dat als ze moeilijk gaan doen,koop ik net als ieder ander de N95 voor de reguliere prijs,...dus in mijn ogen was het altijd een win/win situatie...toch?

Daarbij is het een van de betere aangeschreven internetwinkels,dat geldt nu zeker voor mij, gezien ze vanmorgen zonder smoesjes, het voor de zelfde Pre-order prijs uitleveren.
Ze vertelde me wel dat de N95, zeker niet VOOR eind maart geleverd wordt ...What else is new.. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
  • Laatst online: 07:44
ze wachten gewoon op de marktwaarde van 550 en sturen ze hem dan pas toe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al een link geplaatst naar dit testje ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sl1200
  • Laatst online: 04-04 16:08

sl1200

Tweakotine-pleisters te koop?

Ik blijf die foto's blurry vinden bij 5MP, maar als je die foto van 5MP downsized naar bv. 3.2MP, ziet die er beter uit dan 3.2MP foto's van huidige phones.

Wat vinden jullie?

Specs: GamePC HTPC Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gapp
  • Laatst online: 29-08 23:25
Bron: http://www.mobilecowboys.nl/mobilerumours/4088

Nokia N95 eind Maart in Nederland te koop [do 25 jan 2007, 07:15]
Dat mag je concluderen uit de berichtgeving van het Britse Mobiletoday.

Volgens de site zal Nokia de N95 vanaf 7 Maart in Engeland aan de diverse distributeurs uitleveren waardioor het toestel enkele dagen later daar in de winkels zal liggen.

De rest van Europa, zo meldt men, zal nog twee weken langer moeten wachten op de komst van de N95. Waarom Nokia besloten heeft om de Britten twee weken eerder te verblijden met de N95 is niet bekend en Nokia wilde ook niet reageren op deze berichten.

Vooralsnog blijven dit dus geruchten, maar dat de N95 ergens in Maart op de markt gaat komen lijkt wel zo goed als zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruler-Nrg
sl1200 schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 13:59:
Ik blijf die foto's blurry vinden bij 5MP, maar als je die foto van 5MP downsized naar bv. 3.2MP, ziet die er beter uit dan 3.2MP foto's van huidige phones.

Wat vinden jullie?
Ik vind dat die foto's er zoiezo niet goed uitzien :) maar voor een telefoon met een mini-lens en zoveel andere functies vind ik ze prima. Beter zelfs als die van mijn 2MP sony telefoon.
Verwijderd schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 12:34:
Mooie review ! had ik nog niet eerder gezien. Goede foto's en duidelijke uitleg over de software en mogelijkheden! :) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf_1982
Nee!
Heel erg bedankt want de foto sessie van het toestel en toebehoren waren leuk om te zien.
Weet je ongeveer wat je kan verwachten!
Jammer dat ze geen stereo BlueTooth headset erbij hebben gedaan! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbleliev
Het enige wat ik niet zie op de foto's met de gehele inhoud van de doos is een bijgeleverd microSD kaartje... Zouden ze er dan helemaal geen extern geheugen bijleveren? Dit deden ze namelijk bij de N80 wel..(niet veel maar toch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DHI Trip
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-08 19:36
Er ligt daar wel een MicroSD adaptertje bij, dus mss zit hij daar in.
Ik neem aan dat hij nog in zijn uitgebreide review gaat vermelden wat voor geheugen hij erbij heeft gekregen, maar ik geloof dat er standaard bij de N95 128 MB bijgeleverd zou worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkbus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-09 11:28
Dit is een serieuze vraag: kan er iemand wat negatiefs bedenken aan de N95 (behalve de waarschijnlijke prijs dan)?
Men, ik wil 'm hebben! :9

strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Melkbus schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 21:45:
Dit is een serieuze vraag: kan er iemand wat negatiefs bedenken aan de N95 (behalve de waarschijnlijke prijs dan)?
Men, ik wil 'm hebben! :9
Hij is wat fors en hij gebruikt micro sd ipv mini. Maar verder niks idd. Ik begin er steeds meer en meer verliefd op te worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lostcuban
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-03-2008
DaannO schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 21:50:
Hij is wat fors en hij gebruikt micro sd ipv mini. Maar verder niks idd. Ik begin er steeds meer en meer verliefd op te worden. :)
Fors??? Hij is kleiner als een n70/n80 en bied minimaal 2x zoveel functionaliteit. Maar er zijn idd kleinere toestellen :) Ik ben ook bang dat ik deze in april wil hebben, ik hoop op een gunstige abo maar ben bang dat het dan nog 300 tot 400 bijbetalen wordt :( maarja is ie ook wel waard aan de andere kant.

My Specs | My BF2 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
  • Laatst online: 07:11
Ja, negatief kan zijn dat er geen volledig QWERTY-toetsenbord op zit, en je dus alle geweldige features (navigatieadres, URL's, e-mails) met T9 mag bedienen. Voor veel mensen is dat niet erg trouwens :) Het is wel iets waar ik tegenaan loop bij m'n N80, een emailtje typen (heel iets anders dan een SMS'je van 160 tekens) duurt gewoon te lang in vergelijking met een Treo bijvoorbeeld.

Er zijn natuurlijk bluetooth toetsenborden, maar dat vind ik ook maar een halve oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Lostcuban schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 21:53:
[...]

Fors??? Hij is kleiner als een n70/n80 en bied minimaal 2x zoveel functionaliteit. Maar er zijn idd kleinere toestellen :) Ik ben ook bang dat ik deze in april wil hebben, ik hoop op een gunstige abo maar ben bang dat het dan nog 300 tot 400 bijbetalen wordt :( maarja is ie ook wel waard aan de andere kant.
Ik heb hem in mijn handen gehad, en hij is wat breed. Maar het moet wennen. Hij voelt wel gewoon echt goed aan, dus het zit wel snor. ;)

Edit: de prijzen zijn idd bekend. Ze gaan richting de 700/750 euro. :)

[ Voor 6% gewijzigd door DaannO op 25-01-2007 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-09 14:50

--MeAngry--

aka Qonstrukt

DHI Trip schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 19:49:
Er ligt daar wel een MicroSD adaptertje bij, dus mss zit hij daar in.
Ik neem aan dat hij nog in zijn uitgebreide review gaat vermelden wat voor geheugen hij erbij heeft gekregen, maar ik geloof dat er standaard bij de N95 128 MB bijgeleverd zou worden.
Het apparaat heeft zelf al 150MB intern geheugen, dus het zou me eigenlijk niet verbazen als er geen kaartje meer bijzat.

* --MeAngry-- is nog zo iemand die op deze telefoon zit te wachten... O-)

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elboo

Elboo

Ja klopt wel ja...

Topicstarter
Leuke review, ik heb hem in de startpost erbij geplaatst.

Ook leuk om te horen:
On either side of the device there are speakers. These produce surprisingly good stereo sound - certainly giving some of the best speaker-only audio output I have heard on a phone.
RobbertC schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 21:54:
Ja, negatief kan zijn dat er geen volledig QWERTY-toetsenbord op zit, en je dus alle geweldige features (navigatieadres, URL's, e-mails) met T9 mag bedienen. Voor veel mensen is dat niet erg trouwens :) Het is wel iets waar ik tegenaan loop bij m'n N80, een emailtje typen (heel iets anders dan een SMS'je van 160 tekens) duurt gewoon te lang in vergelijking met een Treo bijvoorbeeld.
het zal misschien wel wat handiger zijn een QWERTY-toetsenbord maar het maakt een toestel niet mooier. En je zegt het zelf al, voor veel mensen is het niet erg, T9 wil prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davitos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-04 20:57
http://blip.tv/file/get/S...nboxingTheNokiaN95573.mov
nog een filmpje, de grootte valt erg mee als je hem zo ziet.
Het niveau van het commentaar bij het filmpje is wel een beetje erg 8)7

[ Voor 47% gewijzigd door Davitos op 25-01-2007 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbleliev
Wat een vaag filmpje... eerst vind hij een cd voor de nokia N70 en daarna het boekje van de 6680..
Beetje vreemd is het wel.. Gewoon opvullign van de doos??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DHI Trip
En de doos was al open...
Dit is iig goed voorbereid (als hij al niet zijn eigen boekje er inheeft gestopt :P)
Maar het kan net zo goed dat Nokia de cd's en dergelijke nog niet klaar heeft liggen ofzo :S

Wat hij ook van plan is, ik kijk nu al uit naar zijn review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenniani
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-07 08:32
Nadeel is scherm resolutie, ze hebben gekozen voor standaard resolutie zal wel energie besparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het iemand opgevallen dat in bovenstaande review er een vergelijking wordt gemaakt met de Sirf II chip en niet met de Sirf III chip? Dat zou toch wel een groot gemis zijn want de III versie is echt vele malen beter dan de II versie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf_1982
RobbertC schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 21:54:
Het is wel iets waar ik tegenaan loop bij m'n N80, een emailtje typen (heel iets anders dan een SMS'je van 160 tekens) duurt gewoon te lang in vergelijking met een Treo bijvoorbeeld.
Zo'n klein toetsenbordje lijkt mij persoonlijk dus niks.
Ik kan heel snel tikken op T9... mensen hebben soms niet door dat ik bijvoorbeeld op mijn telefoon zit te tikken met MSN bijvoorbeeld.
Mailtjes ook geen probleem.
Rag zo een hele tekst van 5000 tekens of meer binnen no time neer.
Het is geheel persoonlijk allemaal denk ik.
Ik ben T9 gaan leren gebruiken vanaf mijn allereerste Nokia en heb nooit meer anders gewild.
Dus dan raak je er wel redelijk bedreven in denk ik, misschien scheelt dat ook.
Verwijderd schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 10:13:
Is het iemand opgevallen dat in bovenstaande review er een vergelijking wordt gemaakt met de Sirf II chip en niet met de Sirf III chip? Dat zou toch wel een groot gemis zijn want de III versie is echt vele malen beter dan de II versie...
Ouch inderdaad!
Dat last ik dus ook en hoop dat hij er heel erg naast zit.
Dit is namelijk de eerste keer dat ik iemand dit hoor suggereren betreft de Nokia N95.
Fingers crossed dan maar! :)
Elboo schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 22:39:
Leuke review, ik heb hem in de startpost erbij geplaatst.

Ook leuk om te horen:
"On either side of the device there are speakers. These produce surprisingly good stereo sound - certainly giving some of the best speaker-only audio output I have heard on a phone."
Inderdaad! :D
Dit soort teasers maken mij steeds gewilliger en weer minder druk makend om de prijs op deze manier! :D

[ Voor 40% gewijzigd door Darkwolf_1982 op 26-01-2007 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:32
Verwijderd schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 10:13:
Volgens een review in Duitsland zit er ook gewoon een Sirf III in. Ik heb er een paar dagen geleden al melding van gemaakt hiero, blader maar even omhoog.

Ik denk dat er uit het review waar jij het nu over hebt gewoon een lettertje mist. Zou me niks verbazen, er staan wel meer kleine taalfoutjes in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XElD
  • Laatst online: 14-09 12:29
Mensen, goed nieuws!

Kingmax Digital Creates Global Sensation with World's First 4GB & SD 2.0 Compliant microSDHC Memory Card

Afbeeldingslocatie: http://www.kingmaxdigi.com/news/news_product/20070109.jpg

Nu nog wachten tot dit alles enigsinds betaalbaar wordt...

[/off-topic]
Enuh, even terzijde, ik checkte in het verleden nog wel eens http://www.newmobile.nl/ maaruh, volgens mij is deze site dood???
[/off-topic]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
XElD schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 13:31:
Mensen, goed nieuws!

Kingmax Digital Creates Global Sensation with World's First 4GB & SD 2.0 Compliant microSDHC Memory Card

[afbeelding]

Nu nog wachten tot dit alles enigsinds betaalbaar wordt...

[/off-topic]
Enuh, even terzijde, ik checkte in het verleden nog wel eens http://www.newmobile.nl/ maaruh, volgens mij is deze site dood???
[/off-topic]
offtopic:
Ik vind newmobile idd geen goede site, omdat ze, in mijn ogen, te commercieel zijn.

[ Voor 14% gewijzigd door DaannO op 26-01-2007 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elboo

Elboo

Ja klopt wel ja...

Topicstarter
En dan nog, de N95 accepteert toch 'maar' 2gb MicroSD!? Ik neem aan dat het ligt aan wat de hardware aan kan en wat de firmware ondersteund, maar hopen dat de hardware stiekem toch 4gb ondersteund dan kan de firmware er wel op worden aangepast..

nieuwemobiel.nl heeft volgens mij last van tijdelijke problemen. Kan me niet voorstellen dat ze zon site laten schieten, maar ze zijn wel erg matigjes met updates (alleen 9jan nog een nuttige review) in het nieuwe jaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

nieuwemobiel.nl heeft volgens mij last van tijdelijke problemen. Kan me niet voorstellen dat ze zon site laten schieten, maar ze zijn wel erg matigjes met updates (alleen 9jan nog een nuttige review) in het nieuwe jaar!
Dit komt doordat een van de teamleden is gestopt, welke het meeste werk verrichtte. Maar goed, laten we maar weer on-topic verder gaan nu :)

[ Voor 47% gewijzigd door Eggy op 26-01-2007 14:55 ]

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassine
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online

yassine

Nothing to it but to do it!

Elboo schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 14:48:
En dan nog, de N95 accepteert toch 'maar' 2gb MicroSD!? Ik neem aan dat het ligt aan wat de hardware aan kan en wat de firmware ondersteund, maar hopen dat de hardware stiekem toch 4gb ondersteund dan kan de firmware er wel op worden aangepast..

De N95 heeft toch 10 GB (!) aan hardrive ruimte>?? Wat wil je dat nog met een micro =sd kaartje?
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haal MB en GB niet door elkaar hé. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yassine schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 14:54:
[...]

De N95 heeft toch 10 GB (!) aan hardrive ruimte>?? Wat wil je dat nog met een micro =sd kaartje?
:+
180 Mb toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleD1980
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 02:08
Toen de eerste roddels over deze telefoon (toen nog N83) op internet kwamen, werd er volgens mij bij verteld dat er ook een harde schijf van 10gig in zou komen. Ik denk dat hij daarop doelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XElD
  • Laatst online: 14-09 12:29
Jup, dat was destijds idd. het verhaal. Enuh, dat ie maar 2gb ondersteund daar geloof ik natuurlijk niks van want dat was met eerdere tels. ook al niet het geval. (Geloof die samsung die 2gb pakte ipv 512mb wat in de specs stond...)

[ Voor 71% gewijzigd door XElD op 26-01-2007 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DHI Trip
Hier worden een aantal vragen over de N95 beantwoord. Er zitten een aantal interessante tussen. Zo wordt beweerd dat er de SiRF II chipset in zou zitten (hoewel dit niet concreet bewezen kan worden). WLAN kan hij schijnbaar vrij goed ontvangen. Verder zijn het eigenlijk alleen maar bevestigingen. De echte review moet nog komen.

[ Voor 11% gewijzigd door DHI Trip op 26-01-2007 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er komt dus een optie om mappen naar de telefoon te downloaden !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elboo

Elboo

Ja klopt wel ja...

Topicstarter
Handige link DHI Trip! Had ook al eerder gelezen dat wanneer je de foto's gaat resizen ze er beter uit gaan zien, klinkt mij raar in de oren.. Dus wanneer we later de foto's op de computer overzetten kunnen we ze beter eerst verkleinen naar het beste kwaliteit formaat met programma's als Irfanview en XNview?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fiveblades
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-08 16:08

fiveblades

The pain behind your eyes.

Foto's van in en Out the box hier
En hier de éérste impressie van de N95

De 3.5 audio jack is een multi-purpose port, is dus ook te gebruiken voor TV-out.

En dat voor iets wat net iets groter is dan de N73 _/-\o_

[ Voor 29% gewijzigd door fiveblades op 27-01-2007 03:33 ]

Een super specialist: iemand die alles weet, over helemaal niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ybox
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-03 16:30
De eerste telefoons zijn bezorgd bij invloedrijke nokia bloggers, een van de resultaten hebben we al gepost gezien. (dank hiervoor _/-\o_ )

Enkele andere bloggers die de phone hebben gekregen :(Courtesy of thenokiablog.com ) veel lees en kijk plezier

Leuke weetjes :
  • Opstarttijd telefoon : 10 sec
  • Gemaakte foto kost ongeveer 3 sec om op te slaan
  • Eerste indruk met batterij is niet echt positief, meer info volgt nog.

[ Voor 9% gewijzigd door Ybox op 27-01-2007 17:13 . Reden: weetjes ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 15:19
Uit een review:

"Automatic turn by turn voice instructions are a premium service that can be upgraded to from the handset (other premium services include city guides), but basic route planning and tracking (i.e. manually stepping through the route) are free."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf_1982
Wat mij opvalt betreft vergelijkings video's tussen de N93 en N95 is dat de N93 veel en veel beter geluid heeft.
Dit voornamelijk qua volume.
Het lijkt net alsof de stereo microfoon ergens weg zit gemuffeld waardoor het zeer ongevoelig is voor geluid en dan voornamelijk achtergrond geluid.
De N93 daar integen klinkt daar wel perfect mee.
Hmmm... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat we van die ingebouwde GPS-software niet zoveel hoeven te verwachten. Waarschijnlijk komt TomTom/Route 66 met een update waarmee de internet GPS-chip wordt herkend, lijkt mij handiger dan al die subscriptions per functie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbleliev
Er zit dus toch wel een 1 gig micro sd kaart bij... zo staat bij de eerste "review" van Angel_Wing.... Hopen alleen dat ze het boekje en de cd nog veranderen.. niet dat iemand die gebruikt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janzeeschuimers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-11-2024
En nu de N99.
http://darlamack.blogs.co...007/01/the_nokia_n99.html
8 mp camera
16 gb flash
gps
wlan
3.2 inch wide screen
etc.

[ Voor 29% gewijzigd door janzeeschuimers op 27-01-2007 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit nog in de concept fase.. misschien dat ie met 2 jaar op de markt is :P

Specs liegen er in ieder geval niet om:
- 8 mp(!) camera
- gps
- 16gigabyte(!!) intern flash geheugen
- wifi
- uitschuifbaar qwerty-bordje á la Qtek9100/Vario

--edit-- Potverdrie janzeeschuimers was eerder :P

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2007 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kom op zeg, overduidelijk dat het om een photoshop (N800 + N95 met wat aanpassingen gaat, en en een leuk achtergrondje). Bovendien zie ik hier de nieuwswaarde niet van in. Als je kijkt naar de technologische vooruitgang die tegenwoordig geboekt wordt kan iedereen wel voorspellen wat er binnen een bepaalde tijd op de markt gebracht zal worden. Vroeger dacht men aan 16 kB genoeg te hebben, tegenwoordig is 160 GB toch wel minimum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 22:22:
[...]

Zit nog in de concept fase.. misschien dat ie met 2 jaar op de markt is :P

Specs liegen er in ieder geval niet om:
- 8 mp(!) camera
- gps
- 16gigabyte(!!) intern flash geheugen
- wifi
- uitschuifbaar qwerty-bordje á la Qtek9100/Vario

--edit-- Potverdrie janzeeschuimers was eerder :P
En zo blijven we altijd verlangen naar beter en mooier en sneller enzovoort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Verwijderd schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 23:32:
Kom op zeg, overduidelijk dat het om een photoshop (N800 + N95 met wat aanpassingen gaat, en en een leuk achtergrondje). Bovendien zie ik hier de nieuwswaarde niet van in. Als je kijkt naar de technologische vooruitgang die tegenwoordig geboekt wordt kan iedereen wel voorspellen wat er binnen een bepaalde tijd op de markt gebracht zal worden. Vroeger dacht men aan 16 kB genoeg te hebben, tegenwoordig is 160 GB toch wel minimum.
Mee eens, foto snoep. Echter d8 ik dat eerst ook van de N83 aka N95. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassine
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online

yassine

Nothing to it but to do it!

Jongens, de N95 heeft tog 10GB aan schijfruimte :? Zo heb ik het altijd gelezen op site´s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fiveblades
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-08 16:08

fiveblades

The pain behind your eyes.

Toch.... niet |:(

Extern geheugen microSD (tot 2GB), hot swap, 128 MB meegeleverd
Intern geheugen 160 MB Dynamisch

Een super specialist: iemand die alles weet, over helemaal niks.

Pagina: 1 ... 8 ... 22 Laatste

Dit topic is gesloten.