[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2007 20:44 ]
ik zag dat in frankrijk ze al verkocht worden. ook op de franse nokia site staat ie al als te koop.
Is dit dezelfde versie als die wij in nederland krijgen.
Anders haal ik hem daar wel.
Verwijderd
http://nokia.fr/index.php?content_id=7738kokker schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 11:24:
ik zag dat in frankrijk ze al verkocht worden. ook op de franse nokia site staat ie al als te koop.
En onderaan staat: 'Disponibilité : Mai 2007' , iets beter lezen dus.
Verwijderd
wishfull thinking heet datVerwijderd schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 11:41:
[...]
http://nokia.fr/index.php?content_id=7738
En onderaan staat: 'Disponibilité : Mai 2007' , iets beter lezen dus.
Ik ben vandaag wat belzaken bij langs geweest en de meesten wisten gewoon echt niet wanneer hij uitkwam. Ik heb wel 2x gehoord: JULI 2007
Het wordt met de dag schoftiger. Ik irriteer me er mateloos aan, dat er niet eens zo'n dik betaalde knuppel bij Nokia denkt; ''humm misschien moesten we dit toch eens anders aanpakken, i.p.v. steeds van die misleidende release data te geven''.Djerique schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 11:59:
Ik ben vandaag wat belzaken bij langs geweest en de meesten wisten gewoon echt niet wanneer hij uitkwam. Ik heb wel 2x gehoord: JULI 2007
Verder vraag ik mij ook af wat Nokia onder ''binnenkort'' verstaat. Op Nokia.nl staat al vanaf januari meen ik bij de N95; ''binnenkort beschikbaar''. Als de N95 werkelijk pas uit is eind april/mei dan betekent dus ''binnenkort'' 5 maanden

Ik ben altijd fan geweest van Nokia, maar ik begin er nu toch wel een beetje van te

''ik lever ze binnenkort wel'' , aangezien binnenkort 5 maanden is bij Nokia lever ik pas over 5 maanden
Ochja, daar zullen we mee moeten leren leven denk ik cendris 
Wel ben ik bang dat dit weer een overcommerciële telefoon wordt (en dat daar dalijk iedereen mee rondloopt, niet echt orgineel meer dus)
Wel ben ik bang dat dit weer een overcommerciële telefoon wordt (en dat daar dalijk iedereen mee rondloopt, niet echt orgineel meer dus)
lijkt me juist van niet gezien de prijs .... het is geen standaard telefoon van 200-300 euro die je gratis krijgt bij een abo.vandevorst schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 13:11:
Ochja, daar zullen we mee moeten leren leven denk ik cendris
Verwijderd
Ja tuurlijk, alsof zo'n 'dik betaalde knuppel' bij Nokia zich bezig houdt met de frustraties van 50 Tweakers. Denk het niet heCendris_Fisher schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 12:52:
[...]
Het wordt met de dag schoftiger. Ik irriteer me er mateloos aan, dat er niet eens zo'n dik betaalde knuppel bij Nokia denkt; ''humm misschien moesten we dit toch eens anders aanpakken, i.p.v. steeds van die misleidende release data te geven''.
Verder vraag ik mij ook af wat Nokia onder ''binnenkort'' verstaat. Op Nokia.nl staat al vanaf januari meen ik bij de N95; ''binnenkort beschikbaar''. Als de N95 werkelijk pas uit is eind april/mei dan betekent dus ''binnenkort'' 5 maanden.
Ik ben altijd fan geweest van Nokia, maar ik begin er nu toch wel een beetje van te, die walgelijke release data. Maakt me niet uit waarom ze dat niet doen, maar Nokia moet gewoon eens eerlijk en reeël zijn met release data. Ik bedoel als ik Nokia onderdelen moet leveren zeg ik toch ook niet:
''ik lever ze binnenkort wel'' , aangezien binnenkort 5 maanden is bij Nokia lever ik pas over 5 maanden?

ja ?Verwijderd schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 16:08:
[...]
Ja tuurlijk, alsof zo'n 'dik betaalde knuppel' bij Nokia zich bezig houdt met de frustraties van 50 Tweakers. Denk het niet heHeb nou toch gewoon geduld, ben je echt zo wanhopig dat je dit toestel onmiddelijk/direct moet hebben?
nee maas even seriues:
Het is allemaal markering! nokia doet dit heel slim. wat ze nu doen is "gepimpte" versies van oude telfoons uitbrengen (een N73 met 4GB enz) . En daarmee de oude vooraad wegwerken. Zodra die bijna leeg is komen de nieuwe toestellen.. zo werkt het nou eenmaal.
Dell Precision, T9550, 8gb, 64GB ssd, 1920x1200RGB led.
Verwijderd
Ik hoop dat er in maart nieuwe modellen van samsung of sony ericsson aangekondigd worden die even goed of zelfs beter zijn dan de N95 en in april al verkocht worden, zodat nokia geen enkele N95 verkocht krijgt. Zou goed lesje zijn. Zal wel niet gebeuren zeker.
Ik begrijp dat jij Nokia nu een lesje gaat leren en die telefoon niet koopt? Welke ga je nu kopen? Ik ben zelf blij dat Nokia wacht met het uitbrengen totdat ze de firmware op orde hebben. Als je op internet op verschillende forums kijkt kan je lezen dat de beta-testers al een aantal firmware updates hebben gehad en de GSM nog niet volledig optimaal werkt. Nokia verrekend zich gewoon vaak. Daarnaast is zo'n bedrij afhankelijk van aandeelhouders die beginnen te zeuren dat er niet genoeg nieuwe modellen worden gereleased. Ook wij (kopers) vragen ons af wat er aan de hand is alsVerwijderd schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 17:27:
Ik hoop dat er in maart nieuwe modellen van samsung of sony ericsson aangekondigd worden die even goed of zelfs beter zijn dan de N95 en in april al verkocht worden, zodat nokia geen enkele N95 verkocht krijgt. Zou goed lesje zijn. Zal wel niet gebeuren zeker.
Nokia bijvoorbeeld 6 maanden geen nieuwe modellen aankondigd. In het perbericht van Nokia heeft volgens mij nooit een datun gestaan alleen Q1 2007. Dus als de telefoon begin mei uit komt (waar het op lijkt), is hij één maand uitgesteld wat ik acceptabel vind. Wij (doe ik zelf ook aan mee) zijn de gene die op basis van commerciele sites en verkooppunten die het liefst 100.000 telefoons in pre-order hebben staan ons gek laten maken met verhalen over release data die zij zelf ook niet weten. Just sit back and relax, het apparaat komt vanzelf op de markt. En Nokia heeft er absoluut geen baad bij om de release uit te stellen, elke maand extra kost geld voor ontwikkeling zonder dat er inkomsten tegenover staan. Nogmaals, ik ben blij dat het er naar uit ziet dat het een goed doorgeteste telefoon wordt. Ik heb nu een windows mobile telefoon en ben blij als ik er mee kan bellen en hij een dag niet vast loopt.
Verwijderd
wel een aparte post van je, kijkende naar je naam.... beetje simpel lijkt t wel. Er wordt een telefoon aangekondigd, waaronder jij je bij GoT registreerd met de naam van die telefoon. De releasedatum dreigt niet gehaald te worden. En je boort de merknaam door de grond.Verwijderd schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 17:27:
zoals ik al zei...komt vrij simpel van je over..

Ik heb vandaag T-Mobile gesproken over het verlengen van mijn contract en zij gaan ervan uit dat ze hem binnen 2 a 3 weken kunnen leveren.
ben benieuwd
ben benieuwd
Verwijderd
Als er mensen zijn die het dus sowieso niet weten, dan zijn het de telecom providers wel. Die lopen ook maar dom te gokken. Alleen Nokia insiders weten het en daar moeten we het mee doen.
ik weet niet wie jij gesproken hebt.. Maar tegen mij zeiden ze eind meiArcticG schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 21:08:
Ik heb vandaag T-Mobile gesproken over het verlengen van mijn contract en zij gaan ervan uit dat ze hem binnen 2 a 3 weken kunnen leveren.![]()
ben benieuwd
Ruler-Nrg schreef op zondag 04 maart 2007 @ 14:50:
[...]
ik weet niet wie jij gesproken hebt.. Maar tegen mij zeiden ze eind mei![]()
Dusss.....Verwijderd schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 21:45:
Als er mensen zijn die het dus sowieso niet weten, dan zijn het de telecom providers wel. Die lopen ook maar dom te gokken. Alleen Nokia insiders weten het en daar moeten we het mee doen.

.... Ik weet het ook niet
Duidelijk oplichting.The FLow schreef op zondag 04 maart 2007 @ 16:36:
wat moeten we hiervan denken??
het ziet er toch echt uit als een home made foto....
Heb ze inderdaad al meer gezien op Marktplaats, met bovenin als provider Hi KPN..The FLow schreef op zondag 04 maart 2007 @ 16:36:
wat moeten we hiervan denken??
het ziet er toch echt uit als een home made foto....
Inderdaad. Ik heb ook zo'n idee dat dat gaat gebeuren.Verwijderd schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 17:27:
Verwijderd
aan jou dan de primeur om over 2 weken hier het eerste echte gebruikersreview te presenteren!ArcticG schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 21:08:
Ik heb vandaag T-Mobile gesproken over het verlengen van mijn contract en zij gaan ervan uit dat ze hem binnen 2 a 3 weken kunnen leveren.![]()
ben benieuwd
hier hetzelfde verhaal... de software moet worden aangepast aan T-mob zelf.... das helemaal meuk...Ruler-Nrg schreef op zondag 04 maart 2007 @ 14:50:
[...]
no comment
Je moet de telefoon nu ook helemaal niet willen hebben.
De telefoon z'n fw is zo slecht nu nog dat de mensen die hem hebben ter review niet eens een review maken omdat ze bang zijn dat er morgen o.i.d wel een goede fw is en dat ze dan de review helemaal overnieuw kunnen maken ....
De telefoon z'n fw is zo slecht nu nog dat de mensen die hem hebben ter review niet eens een review maken omdat ze bang zijn dat er morgen o.i.d wel een goede fw is en dat ze dan de review helemaal overnieuw kunnen maken ....
Moet je voor downloaden kaarten eerst licentie betalen, het lukt me niet om kaarten te downloaden.gewonecolalight schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 13:50:
sow... wat een stitle opeens rond dit forum.
Ik heb vandaag ff smart2go geinstalleerd op mijn N80. Ik denk dat deze software gemakkelijk mijn tomtom software kan vervangen. ik moet em nog gaan uitproberen in de auto, maar wat ik tot nu toe gezien heb ziet het er goed uit... De kaarten moeten inderdaad gedownloaden worden (in mijn geval direct via gprs) maar als je een web 'n' walk abbo bij t-mobile erbij neemt, dan zijn dit verder geen extra kosten.
Ik ga hem straks in de auto uitproberen in ieder geval. ben zelf best benieuwd...
Ik vind dit persoonlijk wel leuk! ook de videokwaliteit van de N95 vind ik toch niet tegenvallen!
http://www.youtube.com/watch?v=AWQkD46yvi4
Dit is trouwens het originele filmpje wat hij maakte met zijn N95
http://blip.tv/file/156268/?skin=popup&file_type=mov
http://www.youtube.com/watch?v=AWQkD46yvi4
Dit is trouwens het originele filmpje wat hij maakte met zijn N95
http://blip.tv/file/156268/?skin=popup&file_type=mov
[ Voor 30% gewijzigd door dbleliev op 05-03-2007 11:14 ]
Het lijkt erop dat hij in de UK al te halen is..
http://www.nokia.co.uk/A4221001
Hij stond laatst nog bij Upcoming phones...
Nee... je hoeft (nog) geen licentie te betalen... hij verbind automatisch via gprs en download ze direct. (kan je trouwens instellen of ie verbinding moet maken met gprs of niet).kenniani schreef op maandag 05 maart 2007 @ 09:10:
[...]
Moet je voor downloaden kaarten eerst licentie betalen, het lukt me niet om kaarten te downloaden.
Maar goed.. ik kwam meteen al van een koude kermis thuis.
Een route ingesteld vanuit mun werk naar huis. Na het intypen van adres enz. viel gewoon mun hele telefoon uit. nog een keer geprobeerd... weer hetzelfde.. Ik blijf dan maar zolang met tomtom werken.. die doet het nog wel.
Tot nu toe dus nog geen goeie punten voor smart2go (zal wel stukken beter werken op de N95)
Ik moet zeggen dat ik de filmpjes er verrassend goed uit vind zien. Hoe meer ik zie hoe leuker deze phoon wordt. Dit zou wel eens mijn eerste 2-jarige verlenging kunnen worden (prijstechnisch).
Ik weet niet waarom jullie zo zeuren over die levering en prijzen enzo hoor.
Hij is allang leverbaar via marktplaats. Allemaal vriendelijke mensen die de telefoon via Azia/ broer werkend bij Nokia/ ergens anders voor prijzen onder de 200 kunnen leveren.
Ik ga meteen even pinnen hoor. Een bakst...euh, N95 voor 200 euro is natuurlijk geen geld.
Hij is allang leverbaar via marktplaats. Allemaal vriendelijke mensen die de telefoon via Azia/ broer werkend bij Nokia/ ergens anders voor prijzen onder de 200 kunnen leveren.
Ik ga meteen even pinnen hoor. Een bakst...euh, N95 voor 200 euro is natuurlijk geen geld.
Verwijderd
Wat een naïviteit hier zeg.dbleliev schreef op maandag 05 maart 2007 @ 09:44:
Het lijkt erop dat hij in de UK al te halen is..
Bij mij Juli 2007Ruler-Nrg schreef op zondag 04 maart 2007 @ 14:50:
[...]

hehe.. stom eigenlijk.. dat iedereen zo erg op een telefoon zit te wachten.. dat bewijst maar weer hoe afhankelijk we zijn van technologie. 5 jaar geleden hadden de meeste mensen geen mobiele-telefoon
(tenminste ik niet
)
dit is geen kwestie van afhankelijkheid... dit is gewoon een kwestie van hebben, hebben, hebbenRuler-Nrg schreef op maandag 05 maart 2007 @ 13:55:
hehe.. stom eigenlijk.. dat iedereen zo erg op een telefoon zit te wachten.. dat bewijst maar weer hoe afhankelijk we zijn van technologie. 5 jaar geleden hadden de meeste mensen geen mobiele-telefoon(tenminste ik niet
)
hehe, dacht ff contact op te nemen met 1 van die marktplaats lui. Eerste 2 emailtjes waren in het nederlands, daarna kwam hij uit italie en sprak engels. Ik liet duidelijk merken dat ik de telefoon op zou willen komen halen. Dit is wat ik als antwoord kreeg:
i am from italy, roma
Hello, Delivery in max 24 hours with TNT-Italia. We will use a third party agency TNT-Italia which works exactly likeEscrow. We will use TNT-Italia, I have completed a lot of successful deals using them. Look how we proceed : I will go first to TNT-Italia and leave the package for your name andadress in TNT custody , also your e-mail adress I will leave to agentof there to contact you directly and give the confirmation of thepackage . TNT will send you the confirmation about the shipping and my full nameand adress where you can deposit the money. I will give you the Tracking Number# to verify online on their websitewww.TNT-Italia.com if the package was sent or not. If the package was sent you go to make the payment through WesternUnion Money Transfer and after that you give me the payment details, iwill verify and if the payment was made or not, and if it was made, iwill call at TNT-Italia and start the livery for you and in max 24hours you have the package. Also i offer a return POLICY of 15 days with a total refund if you arenot satisfaid. If you will not be satisfed you will contact me and i will get yourmoney back and you give meback the package. Let me know if you are interested to go forward with this!
Heb bijna de neiging te krijgen om een weekendje rome te boeken en dan foontjes ophalen....
i am from italy, roma
Hello, Delivery in max 24 hours with TNT-Italia. We will use a third party agency TNT-Italia which works exactly likeEscrow. We will use TNT-Italia, I have completed a lot of successful deals using them. Look how we proceed : I will go first to TNT-Italia and leave the package for your name andadress in TNT custody , also your e-mail adress I will leave to agentof there to contact you directly and give the confirmation of thepackage . TNT will send you the confirmation about the shipping and my full nameand adress where you can deposit the money. I will give you the Tracking Number# to verify online on their websitewww.TNT-Italia.com if the package was sent or not. If the package was sent you go to make the payment through WesternUnion Money Transfer and after that you give me the payment details, iwill verify and if the payment was made or not, and if it was made, iwill call at TNT-Italia and start the livery for you and in max 24hours you have the package. Also i offer a return POLICY of 15 days with a total refund if you arenot satisfaid. If you will not be satisfed you will contact me and i will get yourmoney back and you give meback the package. Let me know if you are interested to go forward with this!
Heb bijna de neiging te krijgen om een weekendje rome te boeken en dan foontjes ophalen....
God is in de war, hij denkt dat hij The Flow is...
Inderdaad...gewonecolalight schreef op maandag 05 maart 2007 @ 14:14:
[...]
dit is geen kwestie van afhankelijkheid... dit is gewoon een kwestie van hebben, hebben, hebben
Want het stomme is dat als je deze eenmaal hebt, het wachten er vanaf is en met wat weekjes gebruik het weer een "normaal" onderdeel van je leven word.
Ik weet nog wel met het interview van het persoon die als eerste de PSP in handen had na dagen wachten dat hij zei dat het leukste en het spannendste er nu vanaf is, nu hij dat ding in handen had.
Hetzelfde met de Nokia N95.
Zodadelijk zitten we hier niet met z'n allen te bitchen en te discussieren over de levertijd, maar begint het gebruikelijke geklaag en gevraag van de gebreken die we tegen gaan komen en/of dingen wie we niet voor elkaar krijgen met de N95!
Wait and see!
ze hadden toch een aparte naam voor die nigeriaanse oplichting? een nummer uit het wetboek ofzo? ga er maar vanuit dat het oplichterij is. zodra je mailt de politie te hebben ingeschakeld hoor je nooit meer iets van ze (uit eigen ervaring)
Maar dat geeft toch helemaal niet. Da's toch altijd het leuke van nieuwe dingen die eraan komen. De hele jezelf erop verheugen fase. Vaak bijna nog leuker dan hetgene waar je jezelf op verheugt.Darkwolf_1982 schreef op maandag 05 maart 2007 @ 15:23:
[...]
Inderdaad...
Want het stomme is dat als je deze eenmaal hebt, het wachten er vanaf is en met wat weekjes gebruik het weer een "normaal" onderdeel van je leven word.
Ik weet nog wel met het interview van het persoon die als eerste de PSP in handen had na dagen wachten dat hij zei dat het leukste en het spannendste er nu vanaf is, nu hij dat ding in handen had.
Hetzelfde met de Nokia N95.
Zodadelijk zitten we hier niet met z'n allen te bitchen en te discussieren over de levertijd, maar begint het gebruikelijke geklaag en gevraag van de gebreken die we tegen gaan komen en/of dingen wie we niet voor elkaar krijgen met de N95!
Wait and see!
En als je het eenmaal hebt, dan ga je jezelf weer op het volgende verheugen.
Whaha ik ben met dezelfde gast (of hetzelfde verhaal) aan het mailen geweest. Ik had hem verteld dat mijn ouders in itatlie wonen (is ook zo) En die er dan 5 bij hem zouden komen halen, maar dat wilde hij tog niet. Omdat hij goede ervaringen had met TNTThe FLow schreef op maandag 05 maart 2007 @ 15:23:
hehe, dacht ff contact op te nemen met 1 van die marktplaats lui. Eerste 2 emailtjes waren in het nederlands, daarna kwam hij uit italie en sprak engels. Ik liet duidelijk merken dat ik de telefoon op zou willen komen halen. Dit is wat ik als antwoord kreeg:
i am from italy, roma
Verwijderd
Hallo,Verwijderd schreef op maandag 05 februari 2007 @ 23:09:
[...]
VoIPBuster en al die andere ripoffs werken goed op mijn N80IE, dus 100% zeker dat 't ook werkt met de N95 aangezien het allemaal standaard VoIP-protocol is en niet een of ander vaag skype-protocol.
Ik hoop dat ik even offtopic mag:
Ik heb al vanalles geprobeerd om mijn N80 (laatste software) via VoIPbuster te laten bellen.
Ik heb tot op heden nergens de benodigde instellingen kunnen vinden.
Kun je mij op weg helpen zodat ik met mijn N80 gebruik kan maken van mijn VoIPbuster account via WiFi?
Alvast bedankt!
eventuele pm graag naar alex at tLcomputers punt nl
Dat kan je beter even hier opzoeken: Het Nokia N80 Topic Deel 6Verwijderd schreef op maandag 05 maart 2007 @ 20:31:
[...]
Hallo,
Ik hoop dat ik even offtopic mag:
Ik heb al vanalles geprobeerd om mijn N80 (laatste software) via VoIPbuster te laten bellen.
Ik heb tot op heden nergens de benodigde instellingen kunnen vinden.
Kun je mij op weg helpen zodat ik met mijn N80 gebruik kan maken van mijn VoIPbuster account via WiFi?
Alvast bedankt!
eventuele pm graag naar alex at tLcomputers punt nl
Verwijderd
feit:The FLow schreef op maandag 05 maart 2007 @ 15:23:
Hello, Delivery in max 24 hours with TNT-Italia. We will use a third party agency TNT-Italia which works exactly likeEscrow. We will use TNT-Italia, I have completed a lot of successful deals using them. Look how we proceed : I will go first to TNT-Italia and leave the package for your name andadress in TNT custody , also your e-mail adress I will leave to agentof there to contact you directly and give the confirmation of thepackage . TNT will send you the confirmation about the shipping and my full nameand adress where you can deposit the money. I will give you the Tracking Number# to verify online on their websitewww.TNT-Italia.com if the package was sent or not. If the
1. TNT werkt PayDutch, niet met Escrow, waarom staat Escrow op de website van TNT-italia?
2. TNT-italia.com is helemaal niet een TNT website. Wordt gehost op 100webspace.net
amateurs

Ik zeg nergens dat het erg is.Blindfold schreef op maandag 05 maart 2007 @ 17:13:
Maar dat geeft toch helemaal niet. Da's toch altijd het leuke van nieuwe dingen die eraan komen. De hele jezelf erop verheugen fase. Vaak bijna nog leuker dan hetgene waar je jezelf op verheugt.
En als je het eenmaal hebt, dan ga je jezelf weer op het volgende verheugen.
Zelf popel ik ook al een tijdje om de N95 maar soms vraag ik mij af of het in mijn geval 700 euro waard gaat zijn.
Gezien de features wel.
Maar ik mag mij de komende tijd dan wel even inhouden betreft het verheugen op iets nieuws.
Want die N95 is niet niks qua prijs.
Ik heb nog nooit met een verzekerde telefoon in mijn hele leven rond gelopen, maar nu ga ik het toch wel serieus overwegen denk ik.
Dus daarom beeld ik het cliche scenario uit van een topic over een nieuwe produkt dat verwacht word.
Ik zou voor de grap het N91 topic eens terug moeten lezen vanaf het begin.
Iedereen zat te trappelen.
Het tweede deel is pardoes bij pagina negen compleet gestaakt en kruipt nu heel langzaam voort.
Nu verwacht ik wel meer en langer commotie omtrent de N95 natuurlijk, maar toch.
Maar zoals ik al eerder zei: wat wel mee telt is het feit dat de Nokia N91 een van de minste Nokia's is die ik tot nu toe heb gehad qua de smartphone range.
Het is het net niet, op een aantal aspecten.
Maar gaat de Nokia N95 alles dusdanig overtreffen dat het de prijs waard word?
Wie zal het zeggen.
Tot die tijd hou ik het prima uit met mijn N91 en wacht ik geduldig af.
Nou ja, geduldig.
Ook ik zit in dit topic te hopen dat elke keer als ik deze open er iemand met hoopvol nieuws komt heheh!
Zo de blog mensen zijn gevraagd om de prototypes terug te sturen.
Deze krijgen dan productie versie terug met nieuwe firmware.
Dat gaat dus de goede kant op
Deze krijgen dan productie versie terug met nieuwe firmware.
Dat gaat dus de goede kant op

Tja, ik ben al een tijdje dit topic aan het volgen. (sinds ik voor het eerst de N95 zag eigenlijk).
Ik heb alleen nog een vraag waarop ik met google en zoeken in dit topic niet verder kom: wordt de N95 voorzien van een microSD (volgens TS) of van een miniSD (volgens Nokia)? Alle berichten en stukken die ik gelezen heb, spreken elkaar tegen, wat zit er nou in?
<hoop modus>
Een kennis heeft een contact die er aan kan komen zegt ie, in het buitenland, ik ben benieuwd. Als er verder nieuws is laat ik het wel weten. En mocht ie gelijk hebben geha d en het is echt een N95 dan volgt natuurlijk meteen een review!
</hoop modus>
adios
Ik heb alleen nog een vraag waarop ik met google en zoeken in dit topic niet verder kom: wordt de N95 voorzien van een microSD (volgens TS) of van een miniSD (volgens Nokia)? Alle berichten en stukken die ik gelezen heb, spreken elkaar tegen, wat zit er nou in?
<hoop modus>
Een kennis heeft een contact die er aan kan komen zegt ie, in het buitenland, ik ben benieuwd. Als er verder nieuws is laat ik het wel weten. En mocht ie gelijk hebben geha d en het is echt een N95 dan volgt natuurlijk meteen een review!
</hoop modus>
adios
Lenovo Thinkpad Yoga X380
MicroSD.
Staat alleen verkeerd op de nederlandse site van Nokia.
Op alle andere sites staat het wel goed vermeld.
Staat alleen verkeerd op de nederlandse site van Nokia.
Op alle andere sites staat het wel goed vermeld.
[ Voor 47% gewijzigd door Johnnie5 op 06-03-2007 23:19 ]
Verwijderd
ik was ook hierop aant wachten tot mijn gsm kapot was en ik een nieuwe moest kopen, heb nu een samsung D900, tevreden hierover, kan er makkelijk 1 gb microsd kaartje in steken, camera is zeker in orde, ... en maar 335 euro, als ik nu opnieuw moest kiezen met de nokia erlangs zou ik opnieuw voor D900 gaan, zeg het maar voor de mensen die twijfelen
Verwijderd
* Jay-v mompelt iets over appels en perenVerwijderd schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 13:05:
ik was ook hierop aant wachten tot mijn gsm kapot was en ik een nieuwe moest kopen, heb nu een samsung D900, tevreden hierover, kan er makkelijk 1 gb microsd kaartje in steken, camera is zeker in orde, ... en maar 335 euro, als ik nu opnieuw moest kiezen met de nokia erlangs zou ik opnieuw voor D900 gaan, zeg het maar voor de mensen die twijfelen
bij welk abbo voor hoelang en wat zjin de kosten ?ArcticG schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 21:08:
ben benieuwd
Wat een goede tip zeg. Stomme N95!Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 13:05:
Sterker nog. Ik was net bij het postkantoor en daar kon ik een Antel (of weet ik veel wat) telefoon kopen met 12,50 beltegoed voor maar 35 euro. Kan niks behalve bellen, maar daar gaat het tenslotte om toch?
Gooi ik die stomme N80 die ik nu heb ook weg. Al die functies, bah!
Ik zeg het maar even voor de mensen die twijfelen.
[ Voor 3% gewijzigd door Blindfold op 07-03-2007 17:10 ]
Hier staat hij tussen als je kiest voor een T-mobile abo met toestel:wd200 schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 15:47:
[...]
bij welk abbo voor hoelang en wat zjin de kosten ?
http://www.telecom.nu/
Groet,
Giovanni
Precies Jay-V en Blindfold! LOL!
Je zult het ongetwijfeld goed bedoelt hebben Bart_DT, maar dit is een Nokia (N95) topic.
Hier komen mensen die echt hele hoge verwachtingen hebben betreft de excellence van de brute ruige hardware en de vele features die het met zich mee zal gaan brengen.
De Samsung D900 is dus een ware belediging voor alle diehard Nokia smartphone gebruikers hier, en al helemaal als tip!
En heb de Nokia N95 nog niet in mijn handen gehad, maar wedden dat als jij beide in je handen hebt gehad jij dan niet opnieuw zal kiezen voor de Samsung D900?
Ik snap dit soort opmerkingen dan ook niet helemaal.Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 13:05:
Je zult het ongetwijfeld goed bedoelt hebben Bart_DT, maar dit is een Nokia (N95) topic.
Hier komen mensen die echt hele hoge verwachtingen hebben betreft de excellence van de brute ruige hardware en de vele features die het met zich mee zal gaan brengen.
De Samsung D900 is dus een ware belediging voor alle diehard Nokia smartphone gebruikers hier, en al helemaal als tip!
En heb de Nokia N95 nog niet in mijn handen gehad, maar wedden dat als jij beide in je handen hebt gehad jij dan niet opnieuw zal kiezen voor de Samsung D900?
Verwijderd
In aanvulling op hierboven, de status van mijn (pre)order is nu "Naar Schatting 15 Dagen". (http://www.expansys.nl/p.aspx?i=141581)Verwijderd schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 15:46:
Ik heb hem een tijd terug ge-pre-orderd bij expansys en daar is de status van mijn bestelling vandaag gewijzigd van "wachtend op voorraad" in "Op verzoek besteld". Het mooie is, ik heb geen idee wat dit betekent, maar aangezien elke strohalm wordt aangegrepen, dacht ik, ik meld het even.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2007 10:27 . Reden: URL toegevoegd ]
Valt me wel ontzettend op dat er online in ieder geval behoorlijke prijsverschillen zijn icm mijn abbonnenment (t-mobile 400 relax + sms150 + web-n-walk) op basis van een 1jr verlenging.
Het varieert op de verschillende sites (telecom.nu, smartphoneshop.nl, gsm.nl, gsmtrack.nl) tussen de 479 euro en 259 euro. Vind ik een behoorlijk verschil. Komt dat doordat het nog steeds gebasseerd is op een verwachte prijs, of zijn die prijzen al zeker vastgesteld zoals ze op de sites verschijnen. In dat geval vind ik persoonlijk dat t-mobile nog behoorlijke abbo kortingen afgeeft op toestellen, iets wat meen ik zou verdwijnen.
Het varieert op de verschillende sites (telecom.nu, smartphoneshop.nl, gsm.nl, gsmtrack.nl) tussen de 479 euro en 259 euro. Vind ik een behoorlijk verschil. Komt dat doordat het nog steeds gebasseerd is op een verwachte prijs, of zijn die prijzen al zeker vastgesteld zoals ze op de sites verschijnen. In dat geval vind ik persoonlijk dat t-mobile nog behoorlijke abbo kortingen afgeeft op toestellen, iets wat meen ik zou verdwijnen.
Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||
Verwijderd
Jongens 22 maart ligt hij met zekerheid in de schappen. Mijn zwager werkt bij Nokia en heeft dat bevestigt. Winkels zoals, Belcompany en The Phonehouse krijgen hem pas begin april!
Ik vind hem toch te duur denk ik dus ik denk dat ik maar ga voor de E-ten M700.
Verwijderd
Waar ligt hij dan in de schappen?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2007 11:15 ]
Verwijderd
welke schappen blijven er dan over?Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 10:46:
Jongens 22 maart ligt hij met zekerheid in de schappen. Mijn zwager werkt bij Nokia en heeft dat bevestigt. Winkels zoals, Belcompany en The Phonehouse krijgen hem pas begin april!
Vergeet smartphonestunts niet. Daar zag ik in ieder geval de N93 voor het laagste van allemaal, dus dan hoop ik dat de N95 ook lager zal zijn dan elders.martincm schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 10:23:
Valt me wel ontzettend op dat er online in ieder geval behoorlijke prijsverschillen zijn icm mijn abbonnenment (t-mobile 400 relax + sms150 + web-n-walk) op basis van een 1jr verlenging.
Wat de kortingen betreft. Deze zijn voor nieuwe abo's inderdaad een stuk lager geworden, maar bij verlenging zit je nog steeds best goed. Vind ik ook wel logisch. Eindelijk eens beloning voor de trouwe klanten :-)
Verwijderd
Dan zouden de webwinkels bevoorraad moeten worden. Kijk maar naar www.expansys.nl die heeft zijn verwachte datum ook al op 22 maart gezet.
Verwijderd
Bij welke winkel vond jij hem het goedkoopst als ik vragen mag?martincm schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 10:23:
Tot nog toe op smartphoneshop.nl.......259euro dat is dan t-mob 1 jr verlenging (relax 400+sms150+web-n-walk)Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 15:43:
[...]
Bij welke winkel vond jij hem het goedkoopst als ik vragen mag?
Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||
T-mobile heeft dan toch niet een branded versie van de N95?

als je hem bij t-mobile zelf koopt waarschijnlijk wel, maar via een webshop zijn het altijd simlock vrije toestellen tenzij anders vermeldDjerique schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 18:25:
T-mobile heeft dan toch niet een branded versie van de N95?
Bij telecom.nu staan nu ook scherpe prijzen i.c.m T-Mobile.
Huidig abbo. geannuleerd, en meteen hier besteld.
Werd na 1 uur al gebeld, en vandaag moeten de papieren binnen komen !
Goed bedrijf
Huidig abbo. geannuleerd, en meteen hier besteld.
Werd na 1 uur al gebeld, en vandaag moeten de papieren binnen komen !
Goed bedrijf
De release-datum van maart zou wel eens kunnen kloppen. Onze duitse leverancier heeft nu ook gezegd hem in maart te kunnen leveren. Verder kunnen onze nederlandse leveranciers er nog steeds niks over zeggen

Verwijderd
Verdomme had mezelf aangenomen geen T-Mobile meer te nemen door een onenigheid. Maar zoals ik die prijzen nu zie, ben ik gewoon genoodzaakt weer met hun in zee te gaan.
Waarom zijn die andere telecom aanbieders nou niet zo scherp geprijst.
Vast omdat T-mobile zo'n groot bedrijf is.
//offtopic:Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 10:16:
Verdomme had mezelf aangenomen geen T-Mobile meer te nemen door een onenigheid. Maar zoals ik die prijzen nu zie, ben ik gewoon genoodzaakt weer met hun in zee te gaan.
die onenigheid van jou snap ik wel, maar dat had toch niets met t-mobile te maken? het enige wat hun gedaan hebben is een telefoon + abbonnement geregeld, verder hebben ze met de reparatie en met de verzekering geen bal te maken als ik dat zo lees.
//ontopic:
Valt inderdaad wel op dat t-mobile veruit de hoogste korting geeft op dit toestel, wel een beetje raar. Maar ach zit al weer een jaar bij t-mobile en ben nogsteeds uitermate tevreden dus lekker verlengen in juni/juli!
Verwijderd
//offtopicJarnoootje schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 10:56:
[...]
//offtopic:
die onenigheid van jou snap ik wel, maar dat had toch niets met t-mobile te maken? het enige wat hun gedaan hebben is een telefoon + abbonnement geregeld, verder hebben ze met de reparatie en met de verzekering geen bal te maken als ik dat zo lees.
//ontopic:
Valt inderdaad wel op dat t-mobile veruit de hoogste korting geeft op dit toestel, wel een beetje raar. Maar ach zit al weer een jaar bij t-mobile en ben nogsteeds uitermate tevreden dus lekker verlengen in juni/juli!
Sorry nog even dan
Ach ik heb nog een Ben simkaart, dus dat geeft al aan hoe lang ik klant ben. Gewoon de manier waarop het allemaal ging. Als bedrijf kan je niet echt schuilen achter een 3e partij, daar heb ik als klant weinig mee te maken.
Kijk als tweaker is mijn kijk daarop wel wat breder.... maar toch.
Maarja zal toch uiteindelijk wel weer los lopen, en dalijk heb ik gewoon weer mijn Ben-simkaart bij T-mobile laten verlengen!
Verwijderd
Toestel is weer uitgesteld. Zijn op dit moment 5 test exemplaren in Europa waarvan er maar 1 redelijk werkt.
Van welke release date ging je uit ? en hoe kom je aan deze info ?Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 11:24:
Toestel is weer uitgesteld. Zijn op dit moment 5 test exemplaren in Europa waarvan er maar 1 redelijk werkt.
Don't hold your breath... it might kill ya...wd200 schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 12:18:
Ik hoop wel dat ze opschieten dan kan de prijs dalen
kan ik hem bij me abbo in juni aanschaffen
Verwacht maar niet dat de prijs het eerst komende half jaar daalt! (na releasedatum natuurlij)
[ Voor 25% gewijzigd door gewonecolalight op 09-03-2007 12:48 ]
maart, april, mei, juni, juli.... Alle datums zijn al opgenoemd
Is het niet opgevallen dat het op de laatste 45 pagina's alleen maar over de datum gaat

Is het niet opgevallen dat het op de laatste 45 pagina's alleen maar over de datum gaat
Verwijderd
Ik weet niet of die vertegenwoordiger zijn beroep dat wel volstaat want hij wordt toch echt uitgeleverd. Maar ik denk dat hij voorzichtig i.v.m. te hoge verwachtigingen van iedereen.Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 12:17:
Was april 2007. Heb, beroepsmatig, gesproken met een vertegenwoordiger van Nokia.
Ik ga vandaag de E-ten M700 kopen. Wel een mindere camera maar wel een qwerty toetsenbord en touchscreen. De N95 wordt mij sowieso te duur, €700,- das gewoon belachelijk. Daar heb je een complete pc met 19 inch lcd scherm voor. Voor de bijdehandjes (nee, een pc kun je niet in je pocket stoppen maar dan nog).
Nokia doet hier denk ik niet goed en anders zuigen ze de mensen onnodig leeg vind ik!
Beter komt hij niet NOG later!
ik ga uit van mvaanholt zijn informatie haha, die datum is tenminste lekker dichtbij.
iemand nog filmpjes die gemaakt zijn MET de nokia n95?
ik ga uit van mvaanholt zijn informatie haha, die datum is tenminste lekker dichtbij.
iemand nog filmpjes die gemaakt zijn MET de nokia n95?
Verwijderd
De enige conclusie die we kunnen trekken is dat niemand weet wanneer de n95 komt, ook al werkt zijn hele familie en kennissenkring bij nokia. Zelfs al heet hij nokia met de achternaam blijf het gokken. Gewoon afwachten dus.
Verwijderd
Nog later en ze snijden zichzelf in de vingers.
Genoeg andere bedrijven die Nokia graag voor willen zijn met hun eigen nieuwe wonderproduct.
Genoeg andere bedrijven die Nokia graag voor willen zijn met hun eigen nieuwe wonderproduct.
Op dit moment is de planning mei. Het ziet ernaar uit dat de E90 misschien wel eerder uitkomt dan de N95.
Verwijderd
ik word steeds depresiever als ik zie hoe lang het nog gaat duren, echt jammer want ik denk dat een hoop mensen op een telefoon als deze staan te wachten.
wat is nu vergelijkbaar met deze telefoon wat al leverbaar is? volgens mij nog niks?
wat is nu vergelijkbaar met deze telefoon wat al leverbaar is? volgens mij nog niks?
Verwijderd
Dat zou klote zijn, heb vandaag mijn contract op de post gedaan... Deze gsm besteld, ze hebben mij verteld dat ik de telefoon de laatste week van maart en anders begin april kan verwachten.DaannO schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 14:47:
Op dit moment is de planning mei. Het ziet ernaar uit dat de E90 misschien wel eerder uitkomt dan de N95.
Ik verwacht overgens niet dat ze dat halen dus het kan alleen maar meevallen
inderdaad nog niks en dat is jammer. Dit is het enige toestel wat ik upgradewaardig vind t.o.v. mijn N80. Het is trouwens een vergelijkbare situatie met de N80. Die zou ook 1ste kwartaal uitkomen komen maar ik kreeg hem uiteindelijk pas eind mei en ik zat bij de eerste batch die uitgeleverd werd aan de webshops. Helaas is het dit keer weer wachten .....Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 19:14:
ik word steeds depresiever als ik zie hoe lang het nog gaat duren, echt jammer want ik denk dat een hoop mensen op een telefoon als deze staan te wachten.
In augustus verloopt mijn contract. Meestal bestel ik in mei/juni weer een nieuwe telefoon. Zelf denk ik dat dit een goede optie is. Lekker compact en alles is aanwezig. Was eerst nog aan het kijken voor een e-ten oid. Maar die lijkt me gewoon te groot. De N95 staat nu boven aan mijn lijstje
Verwijderd
Waar heb je hem besteld??Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 20:51:
Dat zou klote zijn, heb vandaag mijn contract op de post gedaan... Deze gsm besteld, ze hebben mij verteld dat ik de telefoon de laatste week van maart en anders begin april kan verwachten.
Ik verwacht overgens niet dat ze dat halen dus het kan alleen maar meevallen
Verwijderd
Ik vind dit helemaal zo'n gekke overweging niet. De E-Ten is €200,- goedkoper dan de N95 en kan net zoveel. Ok, de camera is iets minder, maar fatsoenlijke foto's maak je tenslotte toch met een digicam en niet met een telefoon. Verder heeft de M700 alles prima voor elkaar en leuke specs.Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 13:04:
Ik ga vandaag de E-ten M700 kopen. Wel een mindere camera maar wel een qwerty toetsenbord en touchscreen. De N95 wordt mij sowieso te duur, €700,- das gewoon belachelijk.
Verwijderd
Zo dacht ik er dus ook over. Alleen nu wordt de M700 niet meer uitgeleverd i.v.m. problemen met het schuifmechanisme. Ik ga dus nu voor de X500. Lekker plat en toch iets kleiner dan de M700.Verwijderd schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 09:38:
[...]
Ik vind dit helemaal zo'n gekke overweging niet. De E-Ten is €200,- goedkoper dan de N95 en kan net zoveel. Ok, de camera is iets minder, maar fatsoenlijke foto's maak je tenslotte toch met een digicam en niet met een telefoon. Verder heeft de M700 alles prima voor elkaar en leuke specs.
Foto's maak ik altijd met mijn digicam dus daarvoor heb ik de N95 niet nodig. De X500 heb je bij een flex 30 + internet pocket totaal nu zelfs gratis i.p.v. €300,- tegenover de N95.
Alle specs zijn hetzelfde behalve van het beeldscherm(das wel een klein beetje jammer) en de camera.
Heren, veel succes met het wachten op de N95 en de dure aanschaf daarvan. Ik ga genieten van mij X500.
Hoi
Zondermeer mooi toestelletje
Staat Nokia er niet om bekend dat de de toestellen altijd later uitkomen als dat is aangekondig?
Cheerio
Zondermeer mooi toestelletje
Staat Nokia er niet om bekend dat de de toestellen altijd later uitkomen als dat is aangekondig?

Cheerio
Verwijderd
De X500Verwijderd schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 11:57:
[...]
Zo dacht ik er dus ook over. Alleen nu wordt de M700 niet meer uitgeleverd i.v.m. problemen met het schuifmechanisme. Ik ga dus nu voor de X500. Lekker plat en toch iets kleiner dan de M700.
Foto's maak ik altijd met mijn digicam dus daarvoor heb ik de N95 niet nodig. De X500 heb je bij een flex 30 + internet pocket totaal nu zelfs gratis i.p.v. €300,- tegenover de N95.
Alle specs zijn hetzelfde behalve van het beeldscherm(das wel een klein beetje jammer) en de camera.
Heren, veel succes met het wachten op de N95 en de dure aanschaf daarvan. Ik ga genieten van mij X500.
Dan ga je wel heel erg achteruit op de specs hoor ..
Verwijderd
Een béétje appels met peren vergelijken, vindt je niet ?Verwijderd schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 11:57:
[...]
....
Ik ga dus nu voor de X500.
...
De één heeft liever WindowsMobile, de ander Symbian (of nog iets anders). En sommige merken hebben een trouwe schare fans
Kwestie van smaak... (Ondanks het grotere beeldscherm en het toetsenbord denk ik er toch over mijn K-Jam te koop te zetten, omdat ik daar nog steeds af en toe de gebruiksaanwijzing bij nodig heb, en ik de functies onder Symbian "blindelings" kan vinden).
Als ik op dit moment/ in de nabije toekomst zou moeten kiezen, zou dit tussen de volgende kandidaten gaan:
N95 - hier al voldoende besproken;
N80 IE - geen ingebouwde GPS, mindere camera, wél mogelijkheid voor VOIP gesprekken, geen HSDPA;
E65 - fijn aanvoelende telefoon, mindere camera, geen flits, wél een aantal slimme knoppen om o.a. snel conferentiegesprekken op te zetten, microfoon uitschakelen etc, mogelijkheden voor VOIP, géén GPS ingebouwd, geen HSDPA;
6110 Navigator - wél GPS, wél HSDPA, 2 Mpx cam. met flits, maar géén WLAN
De N93i noem ik hierbij niet, voor mijn smaak te lomp, en duur (al ben ik er wél zeer van onder de indruk -yep, heb één kort kunnen uitproberen- toch zie ik me hier niet dagelijks mee rondlopen).
Of zou mvaanholt het over deze telefoon hebbenVerwijderd schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 18:56:
[...]
De X500
Dan ga je wel heel erg achteruit op de specs hoor ..
E-ten X500 (TelefoonPDA/GPS)

Verwijderd
als de n73 al niet goed doet en de themas niet kan verijderen en de berichten en zo hoe moet de n95 het dan doen met de nieuwe software en al de bugs is wel leuk 5 mp en HSDPA dat gaat sneller dan umts wat de n73 niet heeft umts 384kb HSDPA 1mb
http://www.telecomwereld.nl/hsdpa.htm
http://weblogs.nrc.nl/web...-n95-deze-kan-echt-alles/
[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2007 13:56 ]
Verwijderd
Ooit geleerd op school dat er ook zoiets bestaat als punten en komma's??Verwijderd schreef op zondag 11 maart 2007 @ 13:38:
als de n73 al niet goed doet en de themas niet kan verijderen en de berichten en zo hoe moet de n95 het dan doen met de nieuwe software en al de bugs is wel leuk 5 mp en HSDPA dat gaat sneller dan umts wat de n73 niet heeft umts 384kb HSDPA 1mb
Verwijderd
Met mijn N73 kan ik gewoon alles hoor, thema's verwijderen, berichten versturen en verwijderen. Waar hebbie het over?Verwijderd schreef op zondag 11 maart 2007 @ 13:38:
Verwijderd
een handleiding lezen is net zo moeilijk als leesbaar schrijven zeker?Verwijderd schreef op zondag 11 maart 2007 @ 13:38:
ik denk dat de N95 NIETS voor jou is..Verwijderd schreef op zondag 11 maart 2007 @ 13:38:
Dit topic is gesloten.