Ik denk dat je wat gemist hebt. Ik stel voor dat je dit (wederom) aankaart in het desbetreffende topic. Ik heb een vermoeden dat LuNaTiC hier nog wat over te zeggen heeft en enige bijval kan genieten. Veel plezier.
Het constante vragen om onderbouwingen, argumentatie en meningen is geen persoonlijke vete. Daaraan dient iedereen in WL te voldoende, ongeacht of ze gambieter, ardana of Kunu heten.
Eens hoor.
Ik heb het eens nagekeken, maar gambieter heeft in geen enkele post van jou gemodereerd. Hij heeft je 1x als moderator aangesproken op een (mogelijke) trol. Als deelnemer in de discussie heeft hij je echter enkel continue aangesproken op gebrek aan onderbouwing, motivering, argumentatie. Daarin is hij niet meer of minder dan welke deelnemer ook (hooguit wat vasthoudender).
Dit heeft een iets langere geschiedenis, dan waar je op wijst. Maakt opzich niet uit, maar voordat het modder gooien in het desbetreffende topic verder ging, leek het me wijs om het hier aan te kaarten. Er werd gerefeerd aan de Koenoe-periode alsmede andere verwijzingen naar het verleden. Gaat mijns inziens iets verder dan echter aanspreken op bepaalde punten.
Mocht je van mening zijn dat er geen onderbouwing, motivering en argumentatie is in mijn desbetreffende posts dan hoor ik het graag. Alhoewel ik al aangegeven heb verder niet meer te reageren. Ik laat het wat dat betreft aan gambieter over.
Nu aangeven dat je niet durft te posten omdat hij moderator is, is m.i. inderdaad Calimero-gedrag, en eigenlijk nog erger: je schuift hem iets in de schoenen wat hij kán doen, terwijl hij helemaal nog niets gedaan heeft.
Ik schuif hem niets in de schoenen en ik ben echt niet bang om iets te posten, omdat gambieter een moderater is. Het maakt mij niet zoveel uit dat er geknipt werd en wordt in mijn posts. Dat is zijn goed recht, hoezeer ik het er ook niet mee eens ben. Ik geef alleen aan dat verder discussieren geen zin heeft om de al eerder genoemde punten. Ga ik er mee door, dan loop ik het risico dat er geknipt wordt en het op die manier een eenzijdig verhaal wordt. Daar heb ik geen zin in.
Ik snap het wel, ik was ook achterdochtig toen Albantar moderator werd, maar heb hem het voordeel van de twijfel gegeven, en mijn angstige vermoedens zijn allemaal niet uitgekomen.
Ten dele mee eens. Sommige vermoedens zijn wel uitgekomen, maar eigenlijk alleen t.a.v. van het desbetreffende topic. Verder kan ik me volkomen vinden in zijn manier van modereren. Ik vind dat gambieter een erg eenlijnige visie heeft t.a.v. het topic en dat dit ook duidelijk zijn weerklank heeft.
Of om het kort te zeggen.
Iemand wil beweren dat (een) God bestaat? Bewijs het maar. Geen bewijs, einde discussie, want zo werkt de wetenschap nou eenmaal. Dat slaat elke discussie dood.
Ik had indertijd al aangegeven dat ik Albanters inbreng misde. Maar goed, hij heeft in een ver verleden al aangegeven zich niet meer (wenste) zich zo bewust met dit topic bezig te houden. Een van de redenen waarom hij gambieter ook indertijd aangesteld heeft als moderater van het topic.
Een andere reden die Albanter aangaf is het dualisme, maar dat is juist door zijn afwezigheid in het topic iets wat volkomen mist. Kijk eens objectief naar hoe er op Reckor wordt gereageerd in de afgelopen posts.
Als je werkelijk van mening bent dat gambieter zijn mod-status misbruikt, zou ik je eerder adviseren om een klacht in te dienen bij Rukapul of het dokters-team (en als die klacht daar niet hoort, vertellen ze je vast waar hij dan wel hoort).
Hier heb ik indertijd ook wel aangedacht. Alleen vind ik dit veel te ver gaan. Het is een meningsverschil. Misschien niet zo zeer in wel of niet geloven, maar wel in de manier van discussieren. Dit heb ik indertijd ook aangekaart bij Albanter, maar het was wel duidelijk dat ik dit niet hoefde te doen. Ze dekken elkaar.
Ik heb niet zo'n behoefte om hier een punt van te maken en dit aan te kaarten bij hogere machten. Het is een forum, het enige wat we doen is discussieren. Mijn reden om mijn account op te heffen was juist daarom. Ik weg, geen gezeik verder (voor beide partijen). Dat ik hierop terug ben gekomen, was t.a.v. een stuitende onjuiste post.
Het lijkt mij juist verstandig om verder gezeik te vermijden. Als je dit als Calimero wil zien, dan is misschien een derde naamsverandering wel een idee.

Hier aangeven dat je niet meer mee doet vanwege gambieter is kinderachtig, en ja, Calimero-gedrag.
Wat verwacht je dan van mij? Dat ik aan de discussie mee ga doen op de manier waarop gambieter dit het liefst ziet? Ik heb in mijn bovenstaande posts al aangegeven waarom ik dit niet wil. Hij wil niet dat ik me postuleer op een bepaalde manier in het desbetreffende topic, ik weiger om me hieraan te conformeren. Dus kies ik om me verder niet meer bezig te houden met deze topic. Dan wordt mij verweten dat ik me als Calimero voordoe. Dan maar zwart, klein met een kapotte schaal op mijn hoofd.
Als het verder niet mogelijk is (wat wel duidelijk is) dan rest mij alleen maar om er niet aan mee te doen. Dan kun je dit Calimero noemen, maar als ik mij weer toevoeg aan de discussie dan is het ook niet goed. Voor beide partijen is het dan verstandiger dat ik me afzijdig hou. Klaar.