Hallo,
Ongeveer een week geleden was mijn pc zover dat hij niet meer normaal opstarte en/of de hele tijd opnieuw opstarte, dit bleek aan het DDR geheugen te liggen, 1 bankje was kapot. De andere zit er nog in en sindsdien start hij niet meer opnieuw op.
Maar nu the problem; als ik een spel aan het spelen ben, en ik doe helemaal niks, wordt me ineens het beeld zwart en de monitor gaat op standby. Ik kan op toetsen drukken wat ik wil, maar het blijft zwart, dus pc opnieuw opstarten. Doe ik geen spel, dan gaat mijn monitor ook niet zomaar op stanby.
Wat is mijn probleem? dat andere bankje ook kapot? (wat mij sterk lijkt)
Of videokaart kapot?
Specs: AMD athlon xp 2600+
AsRock K7S41GX
(op het moment) 512mb
Ati Radeon 9800 Pro 128mb (AGP)
EDIT: hij is zojuist zonder enige aanleiding opnieuw opgestart
Ongeveer een week geleden was mijn pc zover dat hij niet meer normaal opstarte en/of de hele tijd opnieuw opstarte, dit bleek aan het DDR geheugen te liggen, 1 bankje was kapot. De andere zit er nog in en sindsdien start hij niet meer opnieuw op.
Maar nu the problem; als ik een spel aan het spelen ben, en ik doe helemaal niks, wordt me ineens het beeld zwart en de monitor gaat op standby. Ik kan op toetsen drukken wat ik wil, maar het blijft zwart, dus pc opnieuw opstarten. Doe ik geen spel, dan gaat mijn monitor ook niet zomaar op stanby.
Wat is mijn probleem? dat andere bankje ook kapot? (wat mij sterk lijkt)
Of videokaart kapot?
Specs: AMD athlon xp 2600+
AsRock K7S41GX
(op het moment) 512mb
Ati Radeon 9800 Pro 128mb (AGP)
EDIT: hij is zojuist zonder enige aanleiding opnieuw opgestart
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2006 14:57 ]