Het Grote Guild Wars Topic deel 10 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.447 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-09 15:00

ZeroCode

Woopie

8)7
SinergyX schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 09:59:
Ben ik de enige die merkt dat het later op de avond (10-12uur) op missie maps veel drukker is op de Duitse server? Ik Sunjiang District missie doen, op English1 stonden maar 5 mensen ofzo. Naar de duitse server, zeker 30-40man, 1 lf-missie messsage en 20 minuten succesvol afgerond :) Daarna op mijn andere character naar Nahpui Quarter, 5 tegen 25 aan mensen, wederom succes. Als laatste de Seabed missie, daar zag ik 1 (!!) persoon op english, duitse zat ik kort later met master reward :)

Toen maar 17k uitgegeven om sup.runes voor mijn monk te kopen, wat korte proefruns gemaakt (ik heb geen SoJ)... dat valt even flink tegen :/
Gisteren nog wat greenies en sup. runes gevonden en gelijk verkocht :)
Zit nu inmiddels op 40K aan gold :D Ik raak die greenies en gold items voor geen meter kwijt, wat een rotzooi... En UW lukt me gewoon niet te solo'en, ik had laatst een lvl20 monk mee en die gaf me constant PS en HB maar toch.... Het gaat rete langzaam en geen 1 ecto gevonden... Kwam ook niet verder dan de eerste kamer :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZeroCode schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 11:11:
8)7
[...]

Gisteren nog wat greenies en sup. runes gevonden en gelijk verkocht :)
Zit nu inmiddels op 40K aan gold :D Ik raak die greenies en gold items voor geen meter kwijt, wat een rotzooi... En UW lukt me gewoon niet te solo'en, ik had laatst een lvl20 monk mee en die gaf me constant PS en HB maar toch.... Het gaat rete langzaam en geen 1 ecto gevonden... Kwam ook niet verder dan de eerste kamer :')
ehm probeer dan eerst op iets simpels bv trollen of minotaurs ipv elke keer 1k weg te gooien.

Zelf doe ik meestal due runs maar levert niet zo heel veel op gemiddeld 1-2 ecto per run.

Sinds kort spaar ik nu voor fow armor maar wil hiervoor 250 ecto en shards hebben dus duurt nog een tijdje. 60 ecto op dit moment

Qua gold zit ik nu op 1200-1300k

Kan de materials etc nu allemaal wel kopen maar doe dit liever door langzaam aan ecto te verzamelen een lege storage met een paar 100k ziet er ook niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

Bor de Wollef schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 11:09:
De duitse districts (niet server) zijn overdag ook veel meer bevolkt. Blijkbaart heeft duitsland GW ontdekt :) Helaas vind je er wel meer minder ervaren spelers lijkt het. Het percentage mensen dat vertikt engels te praten is er ook vrij hoog.
We hebben vanuit German District eens samen met Dephria Cadbury van [EW] geprobeerd Vizunah Square missie op masters te doen (die is reeds r12 en toch wel een ervaren GW speler). Helaas door Mhenlo en Togo op 16 seconden gemist... Wel leuk: 6 van [FH], 1 van [EW] en 1 PuG die continue aan het roepen was: "ik zit met een r12 in een groep". (En tsja, zo'n Phoenix is toch wel mooi om te zien.)

En die 11 ecto's in 4 runs was wel weer eens lekker. Ook geprobeerd "Servants of Grenth" quest van de Reaper in de Ice Wastes geprobeerd, maar daar moet ik nog even op oefenen. De Spider-quest is in ieder geval geen enkel probleem meer. Maar ik heb wat studie materiaal gevonden. Eens kijken of ik vanavond wat verder kan komen met die "Servants of Grenth" quest.

[ Voor 19% gewijzigd door CoRrRan op 05-10-2006 11:29 ]

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:55

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Vanaf welk armor heb je de maximale stats qua armor te pakken? Ik wil voor kurzick armor gaan sparen, maar als er nog een is met hogere armor spaar ik liever door :)

* SinergyX moet nog 9.250 kurzick points om verder te kunnen met primairy missies ;(

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

Verwijderd schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 11:18:
[...]

ehm probeer dan eerst op iets simpels bv trollen of minotaurs ipv elke keer 1k weg te gooien.

Zelf doe ik meestal due runs maar levert niet zo heel veel op gemiddeld 1-2 ecto per run.

Sinds kort spaar ik nu voor fow armor maar wil hiervoor 250 ecto en shards hebben dus duurt nog een tijdje. 60 ecto op dit moment

Qua gold zit ik nu op 1200-1300k

Kan de materials etc nu allemaal wel kopen maar doe dit liever door langzaam aan ecto te verzamelen een lege storage met een paar 100k ziet er ook niet uit.
Minotaurs en trollen lukt me wel, trollen wat moeilijker aangezien die SS interupten maar het luukt met Guardian aardig. Zo gauw ik in UW ben komen:
A: die stink dying nightmares
B: 3 Aaxte op me af

Hoe kom je in godsnaam aan zoveel gold?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CoRrRan schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 11:21:
[...]

We hebben vanuit German District eens samen met Dephria Cadbury van [EW] geprobeerd Vizunah Square missie op masters te doen (die is reeds r12 en toch wel een ervaren GW speler). Helaas door Mhenlo en Togo op 16 seconden gemist... Wel leuk: 6 van [FH], 1 van [EW] en 1 PuG die continue aan het roepen was: "ik zit met een r12 in een groep". (En tsja, zo'n Phoenix is toch wel mooi om te zien.)
ehm jullie hechten nog veel waarde aan rank 8)7 zo te zien snap niet wat voor uitdaging je het vind om deze missie op masters te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZeroCode schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 11:24:
[...]

Minotaurs en trollen lukt me wel, trollen wat moeilijker aangezien die SS interupten maar het luukt met Guardian aardig. Zo gauw ik in UW ben komen:
A: die stink dying nightmares
B: 3 Aaxte op me af

Hoe kom je in godsnaam aan zoveel gold?
Welke build gebruik jij? nightmares kan je simpel neerwanden.

Ik farm redelijk veel diverse farm runs.
Als je eenmaal een vermogen hebt dan blijf je het wel houden.
Als je de shiro run bv elke dag 1 uur lang doet heb je 25k per dag en natuurlijk kans op goede golden items. Op deze manier heb je zo genoeg geld bijelkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Verwijderd schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 11:27:
[...]

ehm jullie hechten nog veel waarde aan rank 8)7 zo te zien snap niet wat voor uitdaging je het vind om deze missie op masters te halen.
Tsjonge jonge, weer zo'n heerlijk Phakahn Dagarkin post... daar was ik aan toe!

Ik zal het je even uitleggen Grave: we doen die missies met ons guild omdat we PvE characters gebruiken in PvP. Om dit te doen moeten sommige van ons dan OOK elite's cappen op hun PvE characters. Deze elite's kun je in missies of in explorable regios cappen. Op dat moment waren we dus bezig om een guildie te helpen met het cappen van een elite. Als je met 6 man in een team zit, dan ga je ook meteen de masters halen, omdat dat een PvE uitdaging is, die A.Net in het spel heeft ingebouwd.

Dan nog even terugkomen op het feit dat je jezelf weer met een hamer aan het bewerken bent: ik geef helemaal GEEN waardeoordeel over een bepaalde rank die iemand heeft in mijn post. Persoonlijk vind ik het VEEL belangrijker dat ik WEET dat Dephria Cadbury een HEEL goede monk is, die ook nog eens r12 is. Dat hij/zij r12 is, is een bijzaak voor mij.

Als ik jou was, zou ik eens serieus gaan nadenken voordat je post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Verwijderd schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 11:18:
... een lege storage met een paar 100k ziet er ook niet uit.
;(

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

SinergyX schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 11:24:
Vanaf welk armor heb je de maximale stats qua armor te pakken? Ik wil voor kurzick armor gaan sparen, maar als er nog een is met hogere armor spaar ik liever door :)

* SinergyX moet nog 9.250 kurzick points om verder te kunnen met primairy missies ;(
Qua stats en kurzick is de armor in House zu Heltzer het hoogste. Daarnaast is er ook nog in Vasburg Armory 15k kurzick armor te krijgen, maar die heeft verder dezelfde stats.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CoRrRan schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 11:35:
[...]
Tsjonge jonge, weer zo'n heerlijk Phakahn Dagarkin post... daar was ik aan toe!

Ik zal het je even uitleggen Grave: we doen die missies met ons guild omdat we PvE characters gebruiken in PvP. Om dit te doen moeten sommige van ons dan OOK elite's cappen op hun PvE characters. Deze elite's kun je in missies of in explorable regios cappen. Op dat moment waren we dus bezig om een guildie te helpen met het cappen van een elite. Als je met 6 man in een team zit, dan ga je ook meteen de masters halen, omdat dat een PvE uitdaging is, die A.Net in het spel heeft ingebouwd.

Dan nog even terugkomen op het feit dat je jezelf weer met een hamer aan het bewerken bent: ik geef helemaal GEEN waardeoordeel over een bepaalde rank die iemand heeft in mijn post. Persoonlijk vind ik het VEEL belangrijker dat ik WEET dat Dephria Cadbury een HEEL goede monk is, die ook nog eens r12 is. Dat hij/zij r12 is, is een bijzaak voor mij.

Als ik jou was, zou ik eens serieus gaan nadenken voordat je post.
ehm waarom post je uberhaupt er dan bij dat hij rank 12 is.

De manier waarop jij post komt het over dat je waarde hecht aan rank anders zou je dit niet vermelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

CoRrRan schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 11:35:
... we doen die missies met ons guild omdat we PvE characters gebruiken in PvP...
Interessant. Heeft dat een reden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je wilt heb je binnen no time je complete storage vol vermins of shiroken of andere farm runs het gaat supersnel.

Gelukkig vind ik farmen ook nog een leuk gameplay element en omdat er verscheiden farmbuilds zijn verveelt me dit niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:59

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Weakling schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 11:47:
[...]

Interessant. Heeft dat een reden?
Meestal vinden mensen PvE chars er mooier uit zien (dure armours etc).

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

Verwijderd schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 11:34:
[...]

Welke build gebruik jij? nightmares kan je simpel neerwanden.

Ik farm redelijk veel diverse farm runs.
Als je eenmaal een vermogen hebt dan blijf je het wel houden.
Als je de shiro run bv elke dag 1 uur lang doet heb je 25k per dag en natuurlijk kans op goede golden items. Op deze manier heb je zo genoeg geld bijelkaar.
Shiro is neem ik aan Factions ( die heb ik besteld bij CD WOW maar duurt me echt veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te lang, inmiddels 7 dagen geleden ). Dus die shiro run moet ik nog doen. Die moet met een mesmer toch? Daar moet ik dus ook 30K ofzo voor hebben om de mesmer "farm-able" te maken dus ik ben al me geld strax al kwijt.

Ik gebruik de solo invinci-necro 55hp build en heb een collector wand met 20% curse recharge.

Momenteel doe ik alleen de minotaur + hydra + troll runs... Maar dat schiet niet op, 1K per run en naar 5 a 10 runs gaan de drop rates omlaag :|

[ Voor 7% gewijzigd door ZeroCode op 05-10-2006 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZeroCode schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 11:51:
[...]

Shiro is neem ik aan Factions ( die heb ik besteld bij CD WOW maar duurt me echt veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te lang, inmiddels 7 dagen geleden ). Dus die shiro run moet ik nog doen. Die moet met een mesmer toch? Daar moet ik dus ook 30K ofzo voor hebben om de mesmer "farm-able" te maken dus ik ben al me geld strax al kwijt.

Ik gebruik de solo invinci-necro 55hp build en heb een collector wand met 20% curse recharge.

Momenteel doe ik alleen de minotaur + hydra + troll runs... Maar dat schiet niet op, 1K per run en naar 5 a 10 runs gaan de drop rates omlaag :|
shiro,ken kan met monk,mesmer en warrior

Op den duur krijg je te maken met de antifarmcode dus daarom variatie in het farmen.
Aangezien je nu nog geen faction hebt zou ik het je aanraden om andere proffesions te starten.
Monk en warrior aangezien hier de meeste farm runs voor zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

Verwijderd schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 11:58:
[...]

shiro,ken kan met monk,mesmer en warrior

Op den duur krijg je te maken met de antifarmcode dus daarom variatie in het farmen.
Aangezien je nu nog geen faction hebt zou ik het je aanraden om andere proffesions te starten.
Monk en warrior aangezien hier de meeste farm runs voor zijn.
Je bedoelt de combo Warrior/Monk ( wammo als ik het goed heb... ). Misschien dat ik daar dan alvast mee begin, alleen jammer dat ik mezelf niet kan powerlvl-en hehehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZeroCode schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 12:02:
[...]

Je bedoelt de combo Warrior/Monk ( wammo als ik het goed heb... ). Misschien dat ik daar dan alvast mee begin, alleen jammer dat ik mezelf niet kan powerlvl-en hehehe.
doelde op een warrior en een monk primairy character
Powerlevelen kan je altijd wel zelf laat je desnood naar droknar runnen en doe die trollbuild ben je zomaar level 20.Tevens kan je dit ook met je monk doen een 55hp maken aangezien je nog geen faction hebt kan je op deze manier trollen, minotaurs farmen en zo levelen.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2006 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 11:40:
ehm waarom post je uberhaupt er dan bij dat hij rank 12 is.

De manier waarop jij post komt het over dat je waarde hecht aan rank anders zou je dit niet vermelden.
Master halen is voor mij nog steeds een grote uitdaging, puur voor het 'team gevoel'. Ik speel 99% met PuG's (of zelfs met henchmen), versterkt het 'master gevoel' alleen maar. Voor mij dus nog steeds van veel waarde.

Ik weet niet hoe je normaal de rank van iemand kan zien, maar met een R12 in je team weet je dat je goed op de healer kan vertrouwen. Een top monk wil nog steeds niet zeggen dat je 'even' master haalt. En hij haalde de rank alleen aan (denk ik) omdat er eerder werd gesproken over de duitse server waar veel 'newbies' rondlopen en dus succes nog niet altijd zo zeker is. (had ik dus geluk - zelfs 1 healer die nonstop bij mij bleef zodat ik BotM/heal aura kon blijven spammen).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Bor de Wollef schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 11:50:
[...]

Meestal vinden mensen PvE chars er mooier uit zien (dure armours etc).
Eigenlijk is dat niet de reden. De reden is, is dat het veel makkelijker is om op je PvE character meerdere armorsets mee te nemen. Tevens ben je ook beperkt in het gebruik van wapens via het PvP character creation screen.

Dus als boonprot monk neem je 2 head pieces mee: 1tje met een Minor Rune of Divine favor en 1tje met een Superior Rune of Divine Favor. Als boonprot monk speel je altijd met een Minor Divine Favor rune en pas als je Divine Boon moet casten, switch je naar je Superior Divine Favor head piece.

Als je in PvP een spike team tegenkomt, kun je (als niet-monk) makkelijk 75HP winnen door ipv een Superior headpiece op te hebben een Minor headpiece te nemen.

Tevens kun je dus met een PvE character veel meer waponsets meenemen. Op die manier kun je dus kiezen voor meer armor (tegen melee heavy tegenstanders), meer health (tegen spike teams), een snellere recharge (van bijv. Energy Drain met een 20% HRT Inspiration Magic wand + 20% HRT Inspiration Magic Offhand). Tevens kun je als hardrezzer van het team (dus iemand meestal met monk als secondary profession) kiezen voor een 20% HCT Healing Prayers wand + 20% HCT Healing Prayers offhand voor een 4% kans op een 1/4 casting time en 36% kans op 1/2 casting time op Resurrection Chant.

Een van onze guildmembers heeft bijvoorbeeld ook een maximum shield met +30HP en +10armor vs. slashing (de meest voorkomende damagetype op warriors). Op die manier kan hij, samen met z'n armor en een Charr at the Gate-zwaard een reductie krijgen van bijna 50% dmg als hij een melee character tegenkomt die slashing damage uitdeeld.

Oh, en tsja, sommige PvP'ers vinden het op een of andere manier interessant om er goed uit te zien in Observer Mode... :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

CoRrRan schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 12:16:
Eigenlijk is dat niet de reden. De reden is ... Oh, en tsja, sommige PvP'ers vinden het op een of andere manier interessant om er goed uit te zien in Observer Mode... :Y
Tnx voor de uitgebreide duidelijke uitleg! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

SinergyX schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 12:13:
... maar met een R12 in je team weet je dat je goed op de healer kan vertrouwen ...
Ik vind het vermelden van een rank prima en dat er niks mis is met trots zijn op je rank, maar op deze opmerking wil ik toch even reageren: misschien is die persoon r12 geworden als warrior en speelt ie net voor het eerst als monk.

Goed kunnen vertrouwen op de healer omdat ie r12 is, vind ik nogal link. Het zal wel een goede teamplayer zijn en weten wat in een arena verwacht kan worden, maar kan dan nog best een complete noob healer zijn.

In dit geval, omdat het een guildy was, kun je er natuurlijk wel op vertrouwen, maar normaal gesproken zou ik dat zelf niet zomaar blind doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ok dat is waar. Ben niet zo thuis in dat hele rank gebeuren, dus weet niet echt hoe je zo'n rank kan behalen (dacht door healen enzo). Ik dacht ook eerst dat iemand met een 15k armor meer 'ervaren' was, nu begrijp ik toch wel dat dat dus helemaal niet het geval kan zijn.

ik probeer in een team ook vaak volledig self-supporting te kunnen zijn met mijn mm (cond/hex remover, self heal, minion heal). In de meeste gevallen zie ik niet eens wie precies wat doet in een missie, soms wel verbazend dat een warrior achteraan staat, waar normaal de support mensen rond huppelen (zo ga ik altijd helemaal buiten agro range staan, puur botm/self heal casten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Weakling schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 12:59:
[...]

Ik vind het vermelden van een rank prima en dat er niks mis is met trots zijn op je rank, maar op deze opmerking wil ik toch even reageren: misschien is die persoon r12 geworden als warrior en speelt ie net voor het eerst als monk.

Goed kunnen vertrouwen op de healer omdat ie r12 is, vind ik nogal link. Het zal wel een goede teamplayer zijn en weten wat in een arena verwacht kan worden, maar kan dan nog best een complete noob healer zijn.

In dit geval, omdat het een guildy was, kun je er natuurlijk wel op vertrouwen, maar normaal gesproken zou ik dat zelf niet zomaar blind doen.
Jep, je hebt helemaal gelijk Weakling. R12 zal niets zeggen over hoe een persoon z'n profession op dat moment speelt. Alleen was het iemand die ik ken omdat hij/zij bij [EW] speelt als monk en ik weet zeker dat hij/zij een GOEDE monk is. Het is dus, zeg maar, een combinatie van factoren.

Oh, en natuurlijk dank voor het uit verband trekken van mijn post! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

CoRrRan schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 12:16:
[...]

Oh, en tsja, sommige PvP'ers vinden het op een of andere manier interessant om er goed uit te zien in Observer Mode... :Y
Wat ik al zei ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

}:| Arghh, nog eentje! Ik ga nog eens iets proberen uit te leggen... :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

CoRrRan schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 13:29:
[...]

}:| Arghh, nog eentje! Ik ga nog eens iets proberen uit te leggen... :N
Lol, zie de knipoog achter de post ;)

Meer armours vind ik een goed argument maar wapens kun je toch ook gewoon uit de storage trekken? Zeker wanneer je vrijwel altijd hetzelfde karakter speelt moet dit niet zo'n probleem zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Bor de Wollef schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 13:39:
[...]

Lol, zie de knipoog achter de post ;)
Honger BM? ;) Lekker visweer, niet? :P
Meer armours vind ik een goed argument maar wapens kun je toch ook gewoon uit de storage trekken? Zeker wanneer je vrijwel altijd hetzelfde karakter speelt moet dit niet zo'n probleem zijn.
Ik heb 1~2x een erg vervelend moment gehad met een PvP character wat heel snel eventjes gererolled moest worden... en toen was ik opeens een zooitje wapens kwijt. Dat wil je echt niet meemaken.

Daarnaast leven mijn PvP characters bijna nooit langer dan 1 avond, dus het is voor mij altijd gevaarlijk om "pve"-spul op mijn character achter te laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

CoRrRan schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 13:47:
[...]
Honger BM? ;) Lekker visweer, niet? :P
:+
Ik heb 1~2x een erg vervelend moment gehad met een PvP character wat heel snel eventjes gererolled moest worden... en toen was ik opeens een zooitje wapens kwijt. Dat wil je echt niet meemaken.
Gevaarlijk inderdaad. Kan me voorstelen dat je goed baalde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

Verwijderd schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 12:04:
[...]

doelde op een warrior en een monk primairy character
Powerlevelen kan je altijd wel zelf laat je desnood naar droknar runnen en doe die trollbuild ben je zomaar level 20.Tevens kan je dit ook met je monk doen een 55hp maken aangezien je nog geen faction hebt kan je op deze manier trollen, minotaurs farmen en zo levelen.
Zul je nog steeds wel de elite skills nodig hebben om mino's bijv te farmen... Dus ik moet nog 2 chars maken om in factions ( shiro ) te kunnen farmen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZeroCode schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 15:55:
[...]

Zul je nog steeds wel de elite skills nodig hebben om mino's bijv te farmen... Dus ik moet nog 2 chars maken om in factions ( shiro ) te kunnen farmen?
voor shiro'ken heb je alleen een monk nodig.

De warrior heeft weer andere farmplekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

Verwijderd schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 15:57:
[...]

Heb ik net 3 dagen geleden me level 6 monk gedelete :') Ik gebruikte hem voor opslag en voor dye farming in pre-searing... Maar goed ik bouw wel even een nieuwe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 14:52
ZeroCode schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 16:00:
[...]

Heb ik net 3 dagen geleden me level 6 monk gedelete :') Ik gebruikte hem voor opslag en voor dye farming in pre-searing... Maar goed ik bouw wel even een nieuwe...
:') Jij was toch niet z'n figuur wat voor 100 Gold Black dye opkocht van 'Noobs' om het later duur te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

Steffy schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 16:09:
[...]

:') Jij was toch niet z'n figuur wat voor 100 Gold Black dye opkocht van 'Noobs' om het later duur te verkopen.
Ik koop niks op, ik farm ze in de catacombs... Opkopen schiet niet op, ik hou niet van dat gespam. Een paar posts hierboven geef ik al aan dat ik gold en green items gewoon aan de merchant verkoop omdat ik ze bij de straatstenen niet verkocht krijg. Ookal spam ik WTS.... Moe word ik van het sellen :) dan maar naar de merchant!
:)

Ik heb trouwens nog nooit een black dye gehad, ik farm alleen silver, andere nog niet gezien...

[ Voor 8% gewijzigd door ZeroCode op 05-10-2006 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
:P Ik zag zulke gasten vrij vaak staan in ascalon, gewoon een char aangemaakt en stonden dan de hele tijd te spammen, 'WTB black dye 100/200/500 gold'. Zodra ze er genoeg hadden ging ze verder naar post searing en verkochten ze daar weer voor 8K ofzo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Farmen in catacombs.. 'spam scammen' in pre-searing.. Weer een bezigheid voor vanavond erbij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

SinergyX schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 16:29:
Farmen in catacombs.. 'spam scammen' in pre-searing.. Weer een bezigheid voor vanavond erbij :P
Tip maak een monk, neem retribution mee en shielding hands en tja orion of healing... Gewoon naar de catacombs gaan en elke skelet afmaken. Elke run wel een dye, maar nog geen black :( silver zat :D

Maar als ik lees dat shiro 25K opleverd dan weet ik wel wat ik ga doen strax :)

[ Voor 9% gewijzigd door ZeroCode op 05-10-2006 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik heb daar een war/mo, maar heb nooit een storage of skill NPC gevonden, zijn die er wel in Pre-searing? Ik heb namelijk de volledige PvP-bonus pack, toch leuk om vroegtijdig al wat extra leuke skills te hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

SinergyX schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 16:48:
Ik heb daar een war/mo, maar heb nooit een storage of skill NPC gevonden, zijn die er wel in Pre-searing? Ik heb namelijk de volledige PvP-bonus pack, toch leuk om vroegtijdig al wat extra leuke skills te hebben :)
Er zijn geen Xunlai Agents en ook geen Skill Traders in Pre-Searing. Alles moet op je character meegenomen worden en Skills kun je pas in Ascalon City kopen.

[ Voor 7% gewijzigd door CoRrRan op 05-10-2006 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

CoRrRan schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 13:21:
Oh, en natuurlijk dank voor het uit verband trekken van mijn post! ;)
Alles om de discussie hier levendig te houden. Desnoods zet ik in de quote precies het tegenovergestelde van wat je echt gezegd hebt. ;)

Nee hoor, bij lange posts waar ik als geheel op wil reageren pak ik altijd het eerste stukkie en het laatste stukkie van de post met een paar puntjes ertussen en ik was echt blij met je uitleg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijger
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Tijger

Grrrrrrrr...

Weakling schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 11:39:
Qua stats en kurzick is de armor in House zu Heltzer het hoogste. Daarnaast is er ook nog in Vasburg Armory 15k kurzick armor te krijgen, maar die heeft verder dezelfde stats.
Qua stats is het armor van Kaineng net zo hoog, de rest is looks en hoewel ik een grote fan van Kurzick armor ben qua stijl is geen haar beter als Luxon, Droknars, Kaineng of FoW.

There are two theories to arguing with women. Neither one works.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
:P Ik ga altijd voor 15K armor. Ik haal voor mijn necro net op voor Nightfall nog ff 15K Canthan Armor. De ranger zou eerst 15K Kurzick krijgen maar ik wacht wel tot Nightfall, misschien zit daar nog wat beters tussen :z Warrior krijgt ook nog 15K kurzick, die heeft dan 2 15K setjes uit Prophecies, 1 Factions.

Al met al straks 6 15K armors dus al met al iets van 1 miljoen aan armors uitgegeven :9

[ Voor 29% gewijzigd door Steffy op 05-10-2006 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Steffy schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 18:57:
:P Ik ga altijd voor 15K armor. Ik haal voor mijn necro net op voor Nightfall nog ff 15K Canthan Armor. De ranger zou eerst 15K Kurzick krijgen maar ik wacht wel tot Nightfall, misschien zit daar nog wat beters tussen :z Warrior krijgt ook nog 15K kurzick, die heeft dan 2 15K setjes uit Prophecies, 1 Factions.

Al met al straks 6 15K armors dus al met al iets van 1 miljoen aan armors uitgegeven :9
Ach koop alleen de 15k die ik mooi vind en dit zijn er helaas niet zoveel

de 15k druids female ranger
de 15k glad warrior
de 15k sentinel kurzick
de 15k assasin mix
en nog een paar dubbele stukjes van de armor soms klik je mis bij de crafter 8)7

Wil nog fow voor de female necro, maar dit heeft geen haast wil zelf materials farmen ipv kopen
Ritualist krijgt nog een 15k pakje
mijn elementalist is helaas nog niet zover en is op dit moment een storagechar.

de monk van mij heeft nog geen 15k, maar puur om de ruimte heb nu 2 armor setjes hierop naja hopelijk met nightfall armor storage.

Dus qua armors zit ik nu voor me zelf goed en koop zo nu en dan een perfect item met 15^50 mods met req 9 voor mijn ranger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat ik eerst had:
Monk met 15K wanderers en 15K Canthan
Warrior met 15K Platemail
Mesmer met 15K nogwat
Ele met 15K geomancer
Ranger met 15K druids

wat ik nu heb:
Warrior met 1,5K sentinals uit Kaineng

goh, mn rijtje van vroeger zag er toch iets beter uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
goh, gaan we armor lijstjes doen :P

monk met 15k kurzick (+HP,spike), 15k luxon (Enchanted), 15k Wanderers (Elemental), Fissure(Physical).
warrior 1 15k Luxon (glads, stonefist)
warrior 2 15k Gladiators
ranger met 15k druids, 1.5k luxon (vond ik mooier dan 15k), 1.5k pre-sear look (stance)

wel duidelijk dat de monk m'n main char is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijger
  • Niet online

Tijger

Grrrrrrrr...

ZeroCode schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 16:46:

Maar als ik lees dat shiro 25K opleverd dan weet ik wel wat ik ga doen strax :)
Shiro is niet te farmen, je krijgt eenmalig (per karakter) een item wat je kan inwisselen voor een wapen, wand, of offhand.

Anyways, de markt is momenteel ernstig verzadigd doordat iedereen zijn inventory aan het leegmaken is omdat men verwacht dat de prijzen voor high end items in elkaar zal donderen als Nightfall komt.

Gebeurde ook toen Factions kwam, bijna alle Tyria greens werden op slag bijna waardeloos (relatief dan) en de nieuwe Factions skins bleken veelal zo populair dat Tyria skins aardig wat waarde kwijt raakten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 15:57:
[...]

sry beetje noob vraag :$ hehe ik kan het waarschijnelijk ergens op internet vinde maar waar farm je die precies ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Verwijderd schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 00:39:
[...]

sry beetje noob vraag :$ hehe ik kan het waarschijnelijk ergens op internet vinde maar waar farm je die precies ?
Unwaking Waters vanuit Harvest Temple

http://gwshack.us/cae1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Tijger schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 00:02:
...Anyways, de markt is momenteel ernstig verzadigd doordat iedereen zijn inventory aan het leegmaken is omdat men verwacht dat de prijzen voor high end items in elkaar zal donderen als Nightfall komt...
Voor sommige items zal dat wel gaan gebeuren, maar een hoop Prophecies items zijn nog steeds veel geld waard, ondanks dat Factions erbij is gekomen. Zo zal het straks met Nightfall ook wel gaan denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

CoRrRan schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 01:43:
Unwaking Waters vanuit Harvest Temple
Ik blijf dat de lolligste farm vinden. Monstertjes killen zonder zelf ook maar 1 attack skill mee te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Weakling schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 09:24:
[...]

Voor sommige items zal dat wel gaan gebeuren, maar een hoop Prophecies items zijn nog steeds veel geld waard, ondanks dat Factions erbij is gekomen. Zo zal het straks met Nightfall ook wel gaan denk ik.
De meeste items zijn waardeloos. Zoals de HDS is niks meer waard nu terwijl ie vroeger onbetaalbaar was.

Maar goeie greens kosten nog steeds redelijk wat geld al zijn de prijzen nog maar een kwart of minder van wat het vroeger was. Een Setje Brohns items kostje voor alle 3 wapens nog 50K terwijl ze voor factions per stuk 70k waren ofzo.

Maar ik sla mijn slag wel, ik koop straks mooi wat Bortak wapens voor mijn Necro. Ik heb ondertussen iets van 10 greens, allemaal max natuurlijk, geen low level greens uit cantha. Voor elk character koop ik ondertussen leuke items :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Gister begin gemaakt in Lion's Arch om SoJ te willen cappen. 'Naar de bergen' was mijn enige doelstelling, viel dat even tegen met henchmen.. Ben nog niet eens het groene gebied uit. Terug in Lion's kreeg ik invite voor Villainy galrath missie (ofzo), waarschijnlijk door bug ofzo was mijn marker midden in de bergen, ik blij. 2 uur later was ik toch wel zeker dat we echt de andere kant uitgingen, uiteindelijk ook zelfs de missie niet gehaald, het woord gb'en is door die mobs uitgevonden :/

Anyway, heeft iemand nog wat tips voor een mo/kankiezen-lvl20 die naar mineral springs wil? Ik dacht eerst als 55monk te gaan, maar teveel mobs aan het begin casten burn en removen je enchantments.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Je moet naar beacons perch, daar een runner nemen voor 2 tot 3K, die runt je naar droknars forge. En daarweg kun je met henchman wel verder. Solo lukt het je niet tenzij je een Uber runner bent want zelfs dual run partys gaan vaak nog wel mis, en het zijn alleen warriors en rangers die sprint skills hebben dus als monk zal het je niet zo snel lukken.

[ Voor 18% gewijzigd door Steffy op 06-10-2006 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 21:15

Balachmar

The truth is out there

Steffy schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 10:46:
Je moet naar beacons perch, daar een runner nemen voor 2 tot 3K, die runt je naar droknars forge. En daarweg kun je met henchman wel verder. Solo lukt het je niet tenzij je een Uber runner bent want zelfs dual run partys gaan vaak nog wel mis, en het zijn alleen warriors en rangers die sprint skills hebben dus als monk zal het je niet zo snel lukken.
[kniesoor modus]
Burning speed... (Ele)
En wat dacht je van assasins?
[/kniesoor modus]

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

SinergyX schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 10:37:
Anyway, heeft iemand nog wat tips voor een mo/kankiezen-lvl20 die naar mineral springs wil? Ik dacht eerst als 55monk te gaan, maar teveel mobs aan het begin casten burn en removen je enchantments.
Als 55 monk is het prima te doen om in Mineral Springs te komen vanaf Granite Citadel ... als je een beetje de mob paden doorhebt tenminste. Maar om SoJ te cappen heb je toch wel een complete party nodig. Zelf heb ik 'm met henchies gehaald, dus moet kunnen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

double green event dit weekend ben benieuwd na het een week is uitgesteld zou het event zelfs beter zijn.

Hopelijk nieuwe greens met dit weekend :)

Double rate zou wel betekenen van 0.0001 naar 0.0002 dus hier heb je weinig aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Alvast bedankt voor tips :) Ik kan via Senji mijn 2nd profession veranderen, eerst dacht ik Ranger voor de 2x sprint, maar die burning speed lijkt me wel wat icm mending en healingbreeze en eventueel mend ailment (of blessed light eerst gaan cappen in Jade Sea).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Hoe laat begint het double green weekend voor ons eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denyos
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Balachmar schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 11:38:
[...]

[kniesoor modus]
Burning speed... (Ele)
En wat dacht je van assasins?
[/kniesoor modus]
[grotere kniesoor modus]
Burning speed (en de air run skill) van ele moet je voor stil staan om te casten! En meestal wil je toch graag rennen als je ingesloten drijgt te worden, en als je dan eerst nog een skill moet gaan casten is het meestal te laat. Daarbij komt nog is dat die skills zeer kort werken terwijl je eerst moest stilstaan. Het heeft dus bijna geen effect (was je doorgelopen dan was je op zelfde tijdstip op zelfde plaats geweest als met runnen).
[/grotere kniesoor modus]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 21:15

Balachmar

The truth is out there

denyos schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 12:17:
[...]

[grotere kniesoor modus]
Burning speed (en de air run skill) van ele moet je voor stil staan om te casten! En meestal wil je toch graag rennen als je ingesloten drijgt te worden, en als je dan eerst nog een skill moet gaan casten is het meestal te laat. Daarbij komt nog is dat die skills zeer kort werken terwijl je eerst moest stilstaan. Het heeft dus bijna geen effect (was je doorgelopen dan was je op zelfde tijdstip op zelfde plaats geweest als met runnen).
Daar heb je een punt!
Ik heb ook echt 0 ervaring met runnen :D

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 12:08:
Hoe laat begint het double green weekend voor ons eigenlijk?
is nog niet bekend, maar zal vrijdagavond denk ik wel starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Goed, dat wordt dus ranger :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Groovy
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-12-2021

Mr_Groovy

Designlapp

denyos schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 12:17:
[...]

[grotere kniesoor modus]
(/grootste kniesoor modus)

Schijnbaar heeft niemand een drokrun gedaan :S. Om de run enige kans van slagen te laten hebben heb je anti-knockdown nodig aka balance stance. Dan heb je ook nog een run skill nodig dat geen stance is. Oftewel charge (elite). Regen is handig tegen constante attacks, mending of iets wat in de buurt komt. Als laast nog iets tegen slow down hexes, holy veil of wat in de buurt komt. Conclusie toch echt warrior als primary of secondary, mogelijk met vooral monk. Ongetest met ranger of sin.. Ele, en mesmer niet vanwege trage cast time en energy manegment. Moet zeggen dat ze het met de laaste skill updates het niet makkelijker hebben gemaakt :S.

(/einde grootste kniesoor =D)

Macbook Pro 15" Late 2013, iPhone 7+ 128gb, iPad Pro, Canon M3, Tamron 18-200, Canon 22 @2.0, Canon 11 -22, Nintendo Switch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thinkingaboutit
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-11-2024
een mesmer heeft een trage run skill? lol jij hebt zeker nog nooit met illusion of haste gespeeld?
zijn er nog meer run-skills welke je continue achter elkaar kan casten? hmmm?

(stelletje ezelsoren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijger
  • Niet online

Tijger

Grrrrrrrr...

thinkingaboutit schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 16:36:
een mesmer heeft een trage run skill? lol jij hebt zeker nog nooit met illusion of haste gespeeld?
zijn er nog meer run-skills welke je continue achter elkaar kan casten? hmmm?

(stelletje ezelsoren)
Ik moet de eerste Mesmer primary Droks runner nog tegenkomen anders ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thinkingaboutit
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-11-2024
er is een leuke build voor op guildwarsguru, leuke uitdaging als je je verveelt;)
zoek maar op Mesmer Droknar's Forge Runner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Die build linkt ook naar een filmpje op youtube, die het toch behoorlijjk goed doet :P

(dacht mes/sin build).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Vandaag Gothic Axe gevonden, 15% -10 Armor maar kreeg er toch na bijna een uur nog 35K voor. Niet slecht voor een uur trade spammen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Laatst online: 29-06 18:44
Jij verdient 50% van mijn bankrekening in 1 uur...
:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powerguy
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:41
Steffy schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 15:38:
Vandaag Gothic Axe gevonden, 15% -10 Armor maar kreeg er toch na bijna een uur nog 35K voor. Niet slecht voor een uur trade spammen. :)
Waar verkoop jij die?
Ik heb namelijk ook nog een dual gothic axe 15% - 10 armor liggen (met +33% weakness en +7 armor against phys) .. zat te denken aan 50k :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

powerguy schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 18:03:
[...]

Waar verkoop jij die?
Ik heb namelijk ook nog een dual gothic axe 15% - 10 armor liggen (met +33% weakness en +7 armor against phys) .. zat te denken aan 50k :).
It's all about the requirements... maar je kunt altijd op guildwarsguru.com het proberen. Via het forum aldaar of via de Auction functionaliteit.

Of het fameuze zinnetje "WTS:..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
powerguy schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 18:03:
[...]

Waar verkoop jij die?
Als ie REQ 8 is dan krijg je er net zoiets voor als mij, ik heb een uur lang in KC gestaan en ben wel 20 keer tegen mensen aangelopen die er niet meer dan 25 voor over hadden. Je bereikt misschien 0,1% van alle spelers en de kans dat er 1 tussen zit die er 50K voor betaald is maar erg klein. Je moet met een redelijk bod genoegen nemen en niet het onderste uit de kan proberen te halen. Dat deed ik eerst ook, 50K was wat ik ook in gedachten had maar dat lukte bijna 50 minuten niet, toen ik er nog 35 voor vroeg was ie binnen 5 minuten weg en 35K is toch aardig voor een uurtje spammen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thnx ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Brengen de mini pets tegenwoordig nog wat op? Ik heb nog 2 Mini Jade Armours, 1 Mini Fungal Wallow en een Mini Jungle Troll te koop staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Bor de Wollef schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 12:24:
Brengen de mini pets tegenwoordig nog wat op? Ik heb nog 2 Mini Jade Armours, 1 Mini Fungal Wallow en een Mini Jungle Troll te koop staan :)
Allemaal 10 tot 15K maar helaas zit er voor mij niks tussen, Jader armor heb ik wel en de rest zijn niet mijn favorieten :P dus ik sla over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

Tijger schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 00:02:
[...]

Shiro is niet te farmen, je krijgt eenmalig (per karakter) een item wat je kan inwisselen voor een wapen, wand, of offhand.

Anyways, de markt is momenteel ernstig verzadigd doordat iedereen zijn inventory aan het leegmaken is omdat men verwacht dat de prijzen voor high end items in elkaar zal donderen als Nightfall komt.

Gebeurde ook toen Factions kwam, bijna alle Tyria greens werden op slag bijna waardeloos (relatief dan) en de nieuwe Factions skins bleken veelal zo populair dat Tyria skins aardig wat waarde kwijt raakten.
Is Shiro nou wel of niet te farmen voor gold? Dat is namelijk wel belangrijk :) en waar ligt het precies in factions? ( Ik zit momenteel bij Zen Daijun ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

ZeroCode schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 13:39:
[...]

Is Shiro nou wel of niet te farmen voor gold? Dat is namelijk wel belangrijk :) en waar ligt het precies in factions? ( Ik zit momenteel bij Zen Daijun ).
Shiro zelf is niet te farmen voor geld. Wat WEL te farmen voor geld is, zijn Shiro'ken in Unwaking Waters, buiten Harvest Temple.

En om in Harvest Temple te komen moet je nog wel een stukje vanuit Zen Daijung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badger
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-09 10:18
Update op de eerder geposte duo UW/FoW farming builds.
Ze werken maar vragen wat oefening tussen de 2 personen :)

Corrran hartelijk bedankt voor het spelen van de grote Piñata :+ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van plan ook Guild Wars te gaan spelen, maar nu zit ik nog met een vraag:
Heb je voor Guild Wars Factions te spelen de eerste Guild Wars game nodig? Omdat dit een uitbreiding is op Guild Wars. Als ik Guild Wars Factions in de winkel haal koop ik dan niet een expansion pack? M.a.w. kan ik meteen aan de slag als ik Guild Wars Factions koop? Geldt dit ook voor de binnenkort te verschijnen Guild Wars Nightfall?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2006 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Je bent nummer 10.000 die het vraagt. In deel x tot 9 staat het antwoord ook al 9999 keer. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alle delen van guild wars zijn losstaande games met het verschil dat je acount kan koppelen aan de verschillende games

dus al heb je alleen faction of prophecies dan kan je gewoon spelen
het voordeel als je ze beide heb en gekoppelt heb dat je met je characters ook naar de andere landen kunt reizen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik ben stout geweest :$ Naja, de schuld van GoT dan :P
Onder de topics staan de google ads, zo ook eentje van Gold voor GW. Toch maar eens geprobeerd en ben nu 600k rijker. Andere kant help ik weer een beetje gold in de GW-economie, meeste ging eigelijk naar de NPC's om mijn kurzick armors te krijgen (beetje rekenen was de 15k toch iets te duur).

Heb nu wel mijn 55mo/wa met SoJ en via wat runners begonnen met troll-farming, ben weer blij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Groovy
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-12-2021

Mr_Groovy

Designlapp

SinergyX schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 00:43:
Onder de topics staan de google ads, zo ook eentje van Gold voor GW. Toch maar eens geprobeerd en ben nu 600k rijker. Andere kant help ik weer een beetje gold in de GW-economie, meeste ging eigelijk naar de NPC's om mijn kurzick armors te krijgen (beetje rekenen was de 15k toch iets te duur).

Heb nu wel mijn 55mo/wa met SoJ en via wat runners begonnen met troll-farming, ben weer blij :)
Lame :N

Macbook Pro 15" Late 2013, iPhone 7+ 128gb, iPad Pro, Canon M3, Tamron 18-200, Canon 22 @2.0, Canon 11 -22, Nintendo Switch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR161
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 15:34

DR161

is sarcasminist

SinergyX schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 00:43:

foei, nu moet je mee naar spanje <+:)

pssst geld kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Idd. Ik zie het eigenlijk als een vorm van cheaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badger
No Trading Real Items for Virtual Goods
Question:
Can I trade real items, accounts, or actual currency for virtual goods or gold?

Answer:
It is a violation of our rules to trade Guild Wars accounts or virtual items for real world payment, to attempt to do so, or to aid others in their attempts to do so.

You may find the rules under which all players operate in our User Agreement, which mentions that Guild Wars accounts and content (which includes virtual items and gold) may not be sold or auctioned.

Also, our Rules of Conduct disallows players from marketing, promoting, advertising, or soliciting real world items or services within the Guild Wars game.

And finally, some countries may consider such activities to be illegal according to local law, and it is against our rules to break any local laws.

Our Rules of Conduct and User Agreement may be found at http://www.guildwars.com/support/legal/.
Staat ook in de User Agreement onder 7. OFFICIAL SERVICE.
....
You may not sell or auction any Guild Wars accounts, characters, items, coin or copyrighted material, nor may you assist others in doing so.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bigbadkip schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 23:32:
Je bent nummer 10.000 die het vraagt. In deel x tot 9 staat het antwoord ook al 9999 keer. :O
Sorry dan, ik heb wel eerst half internet afgezocht, maar kon nergens duidelijk een antwoord vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:57
Bigbadkip schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 23:32:
En het was precies de vraag, die ik ook had toen ik het spel ging spelen. Voeg het toe aan de TS, hoe moeilijk kan het zijn. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badger
Voor de start post:

Events
ArenaNet organiseert geregeld evenementen voor de spelers.
Ze worden allemaal aangekondigd op de GuildWars site en ze zijn ook te vinden als je het spel opstart bij het inlogscherm.

Er zijn een aantal type events:

Double Fun Weekends
Tijdens deze weekenden krijg je of dubbel XP of faction of een grotere kans dat groene items worden gedropt.

Season Events
Een aantal voorbeelding hiervan zijn Halloween, Wintersday, Dragon Festival (alleen als je Factions hebt).
Tijdens deze events die een paar dagen duren zijn er vaak extra speciale items te verdienen. Een paar voorbeelding hiervan: een pompoenen masker, kerstmuts, zuurstokken, rijste wijn, rooie bonen cakejes, of jade wind orbs
die je kan inruilen tegen een drakenmasker en zelfs speciale titels met gokken. Ter afsluiting is er vaak een groot vuurwerk ergens. Veel van deze items doen niet veel bijzonders maar zien er gewoon geinig uit.
Halloween keert dit jaar weer terug en waarschijnlijk de andere evenementen ook!

Previews
Bij elk nieuw chapter/hoofdstuk wordt er een preview event gehouden waaraan iedereen mag meedoen. Voorheen moest je GuildWars al spelen wilde je mee kunnen doen maar nu hoeft niet meer.
Voor Nightfall is dit evenement al voorbij.

Community Contests
Zo nu en dan is er een ontwerpwedstrijd voor guildemblems, wapens of monsters. Als je wint is niet alleen je werk vereeuwigd maar krijg je vaak ook nog een leuk presentje van A-net.

Tournaments
A-net verzorgt ook wedstrijden tussen guilds zowel ingame als daar buiten op diverse bijeenkomsten.

Q: Moet ik Prophecies hebben om Factions en/of Nightfall te spelen?
A: Nee dat hoeft niet.
Je mist dan wel bepaalde skills, classes en items die specifiek zijn voor de andere hoofdstukken maar dat doet niets aan het spel zelf af.
Je kan de hoofdstukken wel aan elkaar koppelen op hetzelfde account zodat je heen en weer kan reizen met characters.
Dit betekend wel dat je 2 charactersloten moet missen van de standaard 4 die je met elk hoofdstuk krijgt.
Dus Prophecies + Factions gekoppeld = 4 + 2 character sloten. Plus Nightfall 4 + 2 + 2 en met de prerelease kit van Nightfall + 1, in totaal 9 sloten.
Als je 2x Prophecies/Factions/Nightfall (Collectors Edition of niet) aan hetzelfde account koppeld krijg je geen extra sloten.
Je kan wel extra sloten kopen via de online winkel van A-net.

Assassin
De Assassin loopt door de schaduw, als een dodelijke gifslang klaar om toe te slaan in het hart van de vijand wanneer deze het minst verwacht, nergens en overal tegelijk.
De Assassins zijn meester in hun gekozen wapen, de dolk en zijn een expert in het toebrengen van Critical Strikes die veel schade toebrengen.
De Assassin is getraint om efficient aanvallen aan elkaar te rijgen tot een ketting die niet toestaat dat de vijand terug slaat.
Ze hebben zich de kunst eigen gemaakt om te bewegen als schaduwen - Assassins dragen alleen een lichte wapenuitrusting en geven er de voorkeur aan om schade te vermijden door niet aanwezig te zijn als de vijand raak slaat.
Hun andere magische skills omvatten Hexes die de verdediging van de vijand verlagen en die de Assassin beschermen tegen letsel.

Ritualist
Ritualists sturen bovenaardse energie die bondegenoten uit de leegte oproepen en mystieke bindings rituelen aanwenden die die bondgenoten buigen naar de will van de Ritualist.
Ze bedekken hun ogen om zo beter te kunnen communiceren met de geesten die grote kracht en bescherming geven aan de Ritualist en zijn kameraden.
De energie die zei sturen zijn de drijfveer achter de skills van de Ritualist welke de dodelijkheid van de bondgenoots wapen versterkt en die schade toebrengen aan de Health van een vijand.
De Ritualist kan also gebruik maken van de overblijfselen van de doden om de levenden te beschermen - niet door het reanimeren van lijken zoals de Necromancer dat doet, maar door het ritueel gebruik van urnen en as.
Waar de Ranger leeft als een met de geestenwereld, de Ritualist kan en zal meester er van zijn.

[ Voor 25% gewijzigd door Badger op 09-10-2006 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16-09 08:53
Ben em ook maar weer even aan het installeren :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Sommige van de events zijn ook redelijk omstreden zoals bijvoorbeeld het double fame weekend waardoor volgens sommigen ranking vrijwel waardeloos is geworden (als het dat al niet was).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Bor de Wollef schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 08:11:
Idd. Ik zie het eigenlijk als een vorm van cheaten.
Wie zou ik er mee 'cheaten'? Jou? PuG's? Vooralsnog is bijna al het geld naar NPC gegaan, ik heb simpel armor (droknar knight), heb geen 'unique' items en loop niet te patsen met mijn 'black dye outfit' (hij is groen fyi..), laat staan een 15k armor. NCsoft heeft ook weer geld in het laatje, ik heb 1 charslot en de volledige PvP-unlockpack gekocht, ook Nightfall gaat komen. Dingen die ik dus niet had gekocht als ik elk gold 3x om moest draaien om maar een 60armor te kunnen kopen.

Ik speel 99% solo, af en toe met 1 of 2 mensen uit de clan, die enkele keer in een PuG ben ik ook maar '1 van de vele'. Nee, niemand zal er last van hebben dat ik zoveel geld rijker ben.

Dus ik ga maar overwinteren in Spanje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Laat ik het anders stellen: veel van dat gold word gefarmed met bots of is afkomstig van gehackte accounts. Naast het feit dat al deze zaken inbreuk maken op de EULA is het ook nog eens erg slecht voor de economy.

Persoonlijk vind ik het erg lame wanneer je gebruik moet maken van dit soort zaken ipv gewoon het spel te spelen zoals anderen dat ook doen.

Let trouwens wel op met de gold verkopers, er zijn legio berichten te vinden van fraude, oplichting etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Ach iedereen moet het voor zichzelf weten toch, dat het niet mag en je het toch doet is best wel jammer maar als ik 1000k zou hebben en 100 of 200 ecto ofzo ja dan zou ik mijn 1000k ook wel verkopen als dat zou mogen maar helaas. Verder is het een doel van mij om de 1000k bij elkaar te verdienen maar dat is natuurlijk voor niet iedereen een doel.

Ik zal ff de TS aanpassen vandaag! Thx nog voor de info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Steffy schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 11:15:
Ach iedereen moet het voor zichzelf weten toch, dat het niet mag en je het toch doet is best wel jammer maar als ik 1000k zou hebben en 100 of 200 ecto ofzo ja dan zou ik mijn 1000k ook wel verkopen als dat zou mogen maar helaas. Verder is het een doel van mij om de 1000k bij elkaar te verdienen maar dat is natuurlijk voor iedereen een doel.

Die 1000K word bijna nooit verkocht door normale spelers. Het is meestal gold wat op een twijfelachtige manier is verkregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Verder is het een doel van mij om de 1000k bij elkaar te verdienen maar dat is natuurlijk voor iedereen een doel.
Zekers te weten! Nog maar 940k te gaan ... *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Laatst online: 29-06 18:44
Ik heb zelf ook wel eens zitten denken om 100K te kopen. Maar heb het nog neit gedaan.
Ik speel al 9 a 10 maanden en heb nooit echt veel geld gehad. Nu zal het allemaal wel slecht zijn voor de economie maar kijk:
Ik farm nu, minotaurusen ed (melee beesten), ik heb nu 68K, ik ben in 3a4 weken 40K gestegen.
Eigenlijk is dit dus het zelfde als ik 40K had gekocht.
Het enige nadeel: ik ben zelf fcking veel tijd kwijt met dat farmen en het gaat na een x aantal keer minder opleveren.
Maargoed ik heb het dus nog nooit gedaan (en zal het denk ik ook niet doen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:57
Weakling schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 11:19:
[...]

Zekers te weten! Nog maar 940k te gaan ... *O*
Hehe, ik snap eigelijk ook niet wat het nut is van veel geld hebben. Momenteel heb ik net 10K gespaard en kan het toch niet uitgeven, behalve aan runes. Alleen een grotere storage zou wel eens handig kunnen zijn, dit vanwege mijn collectie aan zooi (common/rare crafting materials).

Ik weet dat ik maar (maximaal) 4 crafting materials nodig heb, maar gisteren ook een W/M begonnen om die skills voor PVP te kunnen unlocken. Die heeft weer andere materials nodig voor zijn armor.
*O*

[ Voor 9% gewijzigd door Cardinal op 09-10-2006 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach iedereen moet het voor zichzelf weten toch, dat het niet mag en je het toch doet is best wel jammer maar als ik 1000k zou hebben en 100 of 200 ecto ofzo ja dan zou ik mijn 1000k ook wel verkopen als dat zou mogen maar helaas. Verder is het een doel van mij om de 1000k bij elkaar te verdienen maar dat is natuurlijk voor iedereen een doel.

Hehe het is geen doel meer voor mij ;)

Zit nu vooral ectos te kopen en te farmen duo run verveeld helaas snel en ectos droppen amper.

@ixl85

Waarom doe je geen shiro,ken run verdient stukken beter en gaat stukken sneller.

Ik zelf zit nu vanalles te farmen mede, omdat ik qua gold op max zit dus ga je items mods dyes etc te farmen.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2006 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
:P Iedereen is scherp zeg, ik was niet vergeten, was net van bed maar dat wordt gelijk afgestraft.

Maar veel geld hebben is wel leuk hoor. Ik koop ff 15K armor voor een aantal mannetjes, koop ff wat mooie greens die je altijd al graag wilde hebben, je kunt eens wat builds uit proberen, skills kopen lekker prutsen met dye. Al heb ik zal al meer dan 300 Dye in de storage. Ik verzamel ze ;) Maar nee veel geld geeft een goed gevoel want je weet dat je alles wat je eventueel graag zou willen hebben ook echt kunt kopen zonder er eerst een aantal maanden voor te moeten sparen. En om nou te zeggen dat ik zuinig ben, nee alles behalve dat, ik heb al wel een miljoen aan armors en de benodigde materials uitgegeven. Denk ook al wel 200K aan greens en een tiental K aan skills enzo. Maar ondanks dat blijft het geld zich opstapelen :D
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.